Vriend als in rode duivel? Of heb je nog meer van die mazzelkonten in je vriendenkringFreakiebeakie schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:43:
random loot is net als in guildwars 1 , daar kon je super rare weapons krijgen uit dungeon chests , ik deed altijd slavers exile in eye of the north , nooit iets vets gekregen , ik neem 1 keer een vriend mee en plop hij krijgt meteen een voltaic spear uit de eerste de beste chest, mijn geluk was dan weer dat ik die spear van hem kreeg voor mijn paragon
Helemaal mee eens. Geen probleem als iemand dit wil doen, maar ik doe het niet.Freakiebeakie schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:44:
[...]
dat is meestal door dingen te kopen en verkopen of een duur mystic forge weapon craften en verkopen
dingen kopen en verkopen heb ik bv echt geen zin in ,dan krijg ik het gevoel dat ik aan het werk ben en ik game niet om dat gevoel te krijgen
En als ik echt een boel ingame goud wil hebben kan ik beter een uurtje RL werk omzetten in gems en die weer in goud. Veel lucratiever.