Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:54:
Mijn main alt (ja goed lezen) was een Ritualist. Geweldig! Elke spirit had eigen krachten, kon je zowat elke situatie aan.

Zou niet weten waarom ze de Ritualist niet in GW2 zouden kunnen invoeren als spiritspammer. Ik denk dat ze dat redelijk goed kunnen implementeren, krijg je beetje het idee van de spirit weapons van de guardian.
Is de ritualist niet een beetje opgegaan in de mesmer van GW2 met zijn illusions en phantasms die een mesmer in GW1 meen ik nog niet kon casten.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:54:
Mijn main alt (ja goed lezen) was een Ritualist. Geweldig! Elke spirit had eigen krachten, kon je zowat elke situatie aan.

Zou niet weten waarom ze de Ritualist niet in GW2 zouden kunnen invoeren als spiritspammer. Ik denk dat ze dat redelijk goed kunnen implementeren, krijg je beetje het idee van de spirit weapons van de guardian.
Nog een minion class? De andere classes met pets/minions zijn nu al zwak, dus zie ik het nut van een extra niet echt in. Bovendien heeft een ranger al verschillende spirits die (bijna) niemand gebruikt (ik heb geen GW1 gespeeld dus ik weet niet of dit er op lijkt).
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 12:35:
[...]

Graag! _/-\o_

Op mijn ele loop ik nu al maanden met D/D. Het is een heerlijke build, afgezien van het feit dat ik nog wel eens zonder na te denken een mob binnenvlieg met Ride The Lightning... Lang leve squishy targets 8)7
http://gw2buildcraft.com/...a2.u52c.0|0.0|0.0.0.0.0|e

[ Voor 27% gewijzigd door Tweekzor op 15-03-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18
Tweekzor schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:07:
Nog een minion class? De andere classes met pets/minions zijn nu al zwak, dus zie ik het nut van een extra niet echt in. Bovendien heeft een ranger al verschillende spirits die (bijna) niemand gebruikt (ik heb geen GW1 gespeeld dus ik weet niet of dit er op lijkt).
Die spirits zijn nog beetje te vergelijken met het origineel, al waren de originele rooted op hun plek en gaven ze een 'area wide' effect (ongeacht foe or friend), zijn ze nu best wel underrated. Wij hebben een ranger in de guild die met 3 spirits rondloopt, die lijken behoorlijk effectief (begreep dat je ze ook kon laten ontploffen).

Maar in dungeons gaan die dingen in no time dood, beeje mob heeft aoe en die dingen zijn foetsie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 13:01:
Is de ritualist niet een beetje opgegaan in de mesmer van GW2 met zijn illusions en phantasms die een mesmer in GW1 meen ik nog niet kon casten.
Goed punt. In GW1 kon ik als mesmer niks casten, alleen hexen, interrupten, conditions etc. Overigens mis ik die manier van spelen ontzettend. Op de necro na is het spells afvuren op elkaar, de GW1-mesmer was bezig met het voorkomen van spells, interrupts, hexes spammen etc. zonder zelf echt direct damage te doen.

Maar goed, tegenwoordig kan alles en iedereen dingen summonen. Als ele heb ik de keuze uit wapens (Ice bow, seed turrets etc.) en dieren (elementals, mist wolves etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 14:23:
Goed punt. In GW1 kon ik als mesmer niks casten, alleen hexen, interrupten, conditions etc. Overigens mis ik die manier van spelen ontzettend. Op de necro na is het spells afvuren op elkaar, de GW1-mesmer was bezig met het voorkomen van spells, interrupts, hexes spammen etc. zonder zelf echt direct damage te doen.
Het gevolg van het loslaten van de trinity tank/dps/support vrees ik. Mis nog steeds mijn monk.
Maar goed, tegenwoordig kan alles en iedereen dingen summonen. Als ele heb ik de keuze uit wapens (Ice bow, seed turrets etc.) en dieren (elementals, mist wolves etc.).
Inderdaad. Op de visuals na vind ik het verschil tussen de diverse professions eerlijk gezegd daardoor ook maar vrij minimaal. Iedereen kan een beetje tanken, damage dealen, healen, dingen summonen etc. Het onderscheid tussen de professions was naar mijn gevoel in GW1 vele malen groter. Wat dat betreft heeft het loslaten van de trinity in mijn ogen niet helemaal goed uitgepakt.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:20:
[...]

Het gevolg van het loslaten van de trinity tank/dps/support vrees ik. Mis nog steeds mijn monk.

[...]

Inderdaad. Op de visuals na vind ik het verschil tussen de diverse professions eerlijk gezegd daardoor ook maar vrij minimaal. Iedereen kan een beetje tanken, damage dealen, healen, dingen summonen etc. Het onderscheid tussen de professions was naar mijn gevoel in GW1 vele malen groter. Wat dat betreft heeft het loslaten van de trinity in mijn ogen niet helemaal goed uitgepakt.
Er is toch echt een groot verschil in manier van spelen tussen mijn Guardian en mijn Ranger (om nog maar te zwijgen van mijn Mesmer). Wellicht kun je een geheel ranged Guardian maken of een geheel melee Ranger, maar duidelijke verschillen zijn er in mijn ogen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik ben voor mijn ranger op zoek naar een upgrade van mijn back item. Ik wil graag een ascended item met zoveel mogelijk Agony Resistence en Berserker stats. Ik zie 2 interessante opties: Prototype Fractal Capacitor (Ascended) en Quiver of Swift Flight (Infused).

Zijn die qua stats dan gelijk? want de capacitator lijkt mij makkelijker te verkrijgen.

En zijn deze item account bound? want dan kan ik beginnen met werken aan de capacitator, want ik heb nog geen 300 globs of ectoplasm. Zodra ik dan een quiver heb kan ik de capacitator doorschuiven naar een alt. Een quiver lijkt me uiteindelijk wel het mooiste bij een ranger :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Williekeilen schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:34:
Ik wil graag een ascended item met zoveel mogelijk Agony Resistence en Berserker stats. Ik zie 2 interessante opties: Prototype Fractal Capacitor (Ascended) en Quiver of Swift Flight (Infused).
Prototype Fractal Capacitor (Ascended) heeft alleen een slot voor een infusion (dus max 5AR)
Quiver of Swift Flight (Infused) heeft 5AR + een slot voor een infusion (dus max 10AR).
De Prototype Fractal Capacitor (Ascended) is nog wel te upgraden naar Beta Fractal Capacitor (Infused), dan heb je ook 5AR + een slot voor nog 5AR. Kost je wel 1 Gift of Ascension (= 500 fractal tokens), 250 Glob of Ectoplasm en 1 Glob of Coagulated Mists Essence.

Volgens de wiki zijn de quivers en books account bound + soulbound on use en de capacitors alleen maar account bound. Geen idee of dat 100% klopt, ik weet alleen wel dat mijn ranger's Quiver nu in ieder geval soulbound is.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-03-2013 16:47 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

guildwars 1 mesmer werd vooral gebruikt als interupter (met veel damage)
en de necro was in gw1 zo geweldig omdat ze energy kregen als iets dood ging , daarom was de necro healer zo epic i.s.m een minion master.

ik heb 2 weken geen guildwars gespeeld omdat ik vader ben geworden , deze week ga ik langaam aan weer een beetje spelen :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

wooptiwoop!

Gisteren guild Bounty Tier 3 gehaald met de guild :D Het leek dat het een close call zou worden, maar uiteindelijk gelukt met nog een minuut of 4 over. Gelukkig is het wel handig dat je een mob alleen maar hoeft te taggen als een andere guild er mee bezig is. Zo hebben we die gozer in de karka shell gedaan.

En daarna SE path 3 met ze 4-en. Dat ging best aardig, eigenlijk net zo snel als met 5 man. Maja, 3 guardians en een warrior. Dan is alles makkelijk :)

En zaterdag mijn eerste echte fractals gedaan. Kheb wel wat gedaan met me ranger, maar gezien ik die niet veel speel. Voelde dit aan als me eerste :) En dat was op zich nog wel te doen, het was een level 10, maja, personal reward level 1. En direct een exotic. Cloth pants, account bound. Beetje rare looks op me norn. Verder door gegaan met verzamelen van CoE tokens om een Rabid setje te kopen voor me ranger. Al met al een lekker weekend.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wij zijn nu hard bezig naar eerste guild bounties te gaan, moeten dacht nog niets van 6k influence.

Engineer zat op 69, toch maar eens kijken hoever ik zou komen met crafting. Uiteindelijk m'n bankvoorraad opgemaakt en lvl76 aangetikt, had te weinig mithril ore :P Denk dat ik er makkelijk lvl80 mee ga halen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb kort na release eens even een engineer gespeeld maar vond er toen niet zoveel aan maar het begon nou toch weer wat te jeuken dus dit weekend heb ik een Asura engineertje aangemaakt genaamd Tiny Pwny. En hem meteen maar even naar level 35 geboost en full T1 cultural armour gegeven :P Op L40 komt daar een cultural shield bij en een rare pistol met fractal skin :D En dan maar weer lekker verkennen. Heb er toch weer veel lol aan, meer dan bij mijn eerste poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De lol is er voor m'n engi nu wel vanaf, van een healing spec naar flametrower naar turret build, het is het allemaal maar net niet meer. Je moet bijna wel altijd elixer gun meenemen wil je iets tegen conditions doen, nadeel dat projectiles daarna maar 20% kans hebben een condition te verwijderen. Maarja, eenmaal tegen de risen vechten en je zit bijna continue met poison.

Al was het wel m'n eerste character waarmee ik die 500k exp zonder dood te gaan achievement haalde :P

Voordeel van Elixer gun wel, die skill5 (healing) en toolskill ervan stacken, dus je heb wel een erg sterke healing bij je :)

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 18 maart 2013 @ 09:55:
Je moet bijna wel altijd elixer gun meenemen wil je iets tegen conditions doen
Mjah ik ben op 4 characters op vakantie geweest in Orr en tenzij je met veterans / champions te maken hebt kun je die poison wel negeren. Als dat op een engineer niet lukt kun je Elixir C gebruiken om jezelf (traited) 2x / minuut van conditions te ontdoen, naast gewoon door de damage heen healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er is omheen te werken, dat zeker, voordeel is wel dat je voor je team/mensen om je heen ook een leuke healing neerzet en ook zij kunnen conditions removen. Het is de damage an sich ook niet, maar die 33% healing debuff ramt er aardig hard in, zeker als ook nog bleeding en burning op je krijgt.

Maar de set an sich is wel lekker divers, als je het ene even zat bent pak je gewoon wat anders.

Kwam trouwens ook nog flinke exploit tegen, ergens in een cave staat zo'n excellent chest (iig een met rare/exotics erin), bewaakt door 2 veterans en gold-boss. Maar wat blijkt, je kan die chest gewoon openen onderwater, paar vissen even kapot meppen en je kan die chest blijven looten. Zie ik verderop in een hoekje 6 man afk staan, even evil gedaan en boss gelured naar hun toe :D

Hieronder;
Ik speel gewoon amper dungeons meer en kom niet in het 70+ gebied, scheelt 10x frustratiefactor :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 18-03-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@SinergyX, toch maar weer guildwars 2 gaan spelen :) dacht dat je er helemaal klaar mee was toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 18 maart 2013 @ 08:35:
wooptiwoop!

Gisteren guild Bounty Tier 3 gehaald met de guild :D Het leek dat het een close call zou worden, maar uiteindelijk gelukt met nog een minuut of 4 over. Gelukkig is het wel handig dat je een mob alleen maar hoeft te taggen als een andere guild er mee bezig is. Zo hebben we die gozer in de karka shell gedaan.
Gefeliciteerd! Het is ons gelukt om met een kleine guild drie groepen te vormen (totaal 14 man) voor Tier 1. En ook dat bleek nog behoorlijk lastig. Wij hebben de tactiek om éérst een aantal NPCs op te zoeken en daarna pas de bounty te starten. Voordeel is dat je meteen waypoints kan roepen, het nadeel is dat soms andere guilds dezelfde NPC moeten hebben en deze al killen voordat wij in de buurt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

wij zitten nu rond de 200 members in de guild , zelf heb ik nog niet meegedaan aan de guild bounties maar zoals je van Ye-roon hoord is de guild er lekker mee bezig . met 200 members heb je lekker snel alle influence en de mensen om de bounties snel te doen. deze week wil ik guildwars 2 weer een beetje oppakken , ff kijken hoe ik er aan toe ben als ik straks thuis kom van me werk :D val op het moment bijna van me stoel zo moe ben ik :z :z

[ Voor 26% gewijzigd door Freakiebeakie op 18-03-2013 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:45:
[...]

Gefeliciteerd! Het is ons gelukt om met een kleine guild drie groepen te vormen (totaal 14 man) voor Tier 1. En ook dat bleek nog behoorlijk lastig. Wij hebben de tactiek om éérst een aantal NPCs op te zoeken en daarna pas de bounty te starten. Voordeel is dat je meteen waypoints kan roepen, het nadeel is dat soms andere guilds dezelfde NPC moeten hebben en deze al killen voordat wij in de buurt zijn.
Yep doen wij ook :) Ik was gister, zoals meestal, in charge of Devious Teesa. Die werd door andere guild gekilled en binnen een minuut had ik er weer. En nu moest ik gewoon zelf op F drukken :S maja. Ze ging uiteindelijk door ons dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:28:
Kwam trouwens ook nog flinke exploit tegen, ergens in een cave staat zo'n excellent chest (iig een met rare/exotics erin), bewaakt door 2 veterans en gold-boss. Maar wat blijkt, je kan die chest gewoon openen onderwater, paar vissen even kapot meppen en je kan die chest blijven looten. Zie ik verderop in een hoekje 6 man afk staan, even evil gedaan en boss gelured naar hun toe :D
Kun je die chest vaker looten dan? Of bedoel je dat je de chest elke 24 uur kunt looten? Ik denk dat ik deze chest ook via de onderwater manier heb geopend, maar het is niet bij me opgekomen om dit elke dag te doen. Ik weet zelfs niet meer precies waar de cave is, alleen in welk deel van Tyria ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Geen idee of er een aparte timer op zit, maar het is wel makkelijke plek voor je alts om neer te zetten, 1x per dag even gratis looten is altijd leuk meegenomen :P (waar ik bv bij behemot of claw vaak te laat ben om nog mee te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Chests resetten elke dag om 01.00 uur (gelijke tijd als daily).

Waar is deze plaats precies waar je die chest gevonden hebt?

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op maandag 18 maart 2013 @ 11:14:
[...]

Yep doen wij ook :) Ik was gister, zoals meestal, in charge of Devious Teesa. Die werd door andere guild gekilled en binnen een minuut had ik er weer. En nu moest ik gewoon zelf op F drukken :S maja. Ze ging uiteindelijk door ons dood :)
Ik zag op mijn server ook flink wat Guildgroepen rondlopen. Kale, BLOS, BROS en LJ (geloof ik) hadden ook teams en hebben een paar keer een NPC die wij nodig hadden gekilled voordat wij met de hele club bij de Waypoint waren ;w

Zelf had ik als patrol-gebied voor Fields of Ruin gekozen. De NPC loopt een hele simpele route >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja de NPC's voor die bounties zijn altijd druk bezocht door meerdere guilds, zeker op zondagavond. Op zich is het niet heel erg, aangezien je gezamenlijk de kill kunt scoren. Wel is het vervelend als je een target gevonden hebt en je weer opnieuw moet gaan zoeken omdat een andere guild je voor is.

Dat is ook vaak de reden dat mensen nogal zenuwachtig worden voordat de missie begint; ze zien een target neergaan en willen dan meteen losgaan. Ik wacht echter liever tot je tenminste 10-12 van de 15 targets gevonden hebt voor de start. Als een andere guild een target killed zijn ze in ieder geval klaar en heb je weer minder competitie.

Anyway, het voltooien van Tier 3 was wel een behoorlijke kick. We hadden 4/6 targets al, dus die gingen snel neer. Daarna als de sodemieter op zoek naar de laatste twee targets, die uiteindelijk ook ruim binnen de tijd neergingen. Wel mooi om zoveel guildies te zien samenwerken; bijna een beetje het raid gevoel.

Ook wel grappig was dat er een aantal gewone events vlak bij de NPC opstarten waar we ook nog even met 30 man ofzo overheen gewalsd zijn :D

[ Voor 26% gewijzigd door Morrar op 18-03-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Morrar
Tier 3 klinkt goed, maar dan heb je dus best een grote groep weten te verzamelen. Wij moeten al blij zijn met 15-20 man/vrouw en dan is Tier 2 volgens mij het hoogst haalbare.

Schalen de NPC's trouwens mee? Bij één van de laatste waren ook mensen van andere guilds aanwezig en het duurde toch écht flink langer dan bij de eerste om deze NPC neer te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 08:58

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 15:17:
@Morrar
...

Schalen de NPC's trouwens mee? Bij één van de laatste waren ook mensen van andere guilds aanwezig en het duurde toch écht flink langer dan bij de eerste om deze NPC neer te krijgen.
Ja de bounties schalen naar mate hoeveel spelers er in de directe omgeving aanwezig zijn. Andere groepen kunnen het voor jou dus extra lastig maken. In sommige gevallen zelfs onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Morrar schreef op maandag 18 maart 2013 @ 14:41:
Ook wel grappig was dat er een aantal gewone events vlak bij de NPC opstarten waar we ook nog even met 30 man ofzo overheen gewalsd zijn :D
Wij stonden met 20 man rond de NPC in frostgorge voor een T3 bounty, maar we werden afgeslacht na een tijdje door omliggende dredge events. Gelukkig eindigde de timer op een van die events en hebben we de ander per toeval gehaald zodat we daarna rustig konden respawnen en de NPC killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NPC's schalen en soms kan dat best lastig zijn. Wij hebben de Half-Baked kikker in Mount Maelstrom ook wel eens uti zijn voegen zien groeien. Een guild was bezig, wij kwamen er met een team bij en haalden de timer net niet. Daarna respawnde ie ergens anders en konden we met een veel kleiner team hem makkelijk slopen.

Ik geloof wel dat de scaling inmiddels aangepast is, dus kan zijn dat het nu beter is. Wij proberen nu soweiso kleinere groepen te sturen, o.a. door een tier 3 te doen. Je hebt dan meer spreiding doordat je meer targets hebt. Soms proberen we leden ook te ontmoedigen om te komen als ze de commendations al hebben. Met 5-7 man kun je alle targets neerhalen volgens mij.

Met 15-20 man een tier 3 missie doen wordt denk ik krap, maar het zou wel mogelijk kunnen zijn. Je moet dan 2 x 3 targets neerhalen met groepen van 5-7 man. Je moet dan wel alle targets van te voren hebben (=erg lastig) en een beetje mazzel hebben met neerhalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 18-03-2013 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb echt zo`n zin om die guild missies te doen maar er komt elke keer iets tussen :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wij hebben gisteren de guild missies 'gekocht', nu nog 3 dagen wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Freakiebeakie schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:10:
ik heb echt zo`n zin om die guild missies te doen maar er komt elke keer iets tussen :( .
Als in: je baby heeft aandacht nodig? :) Dat is toch alleen maar normaal :)

Vandaag word het voor mij btw alleen maar de daily denk, late dienst zuigt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:33:
Wij hebben gisteren de guild missies 'gekocht', nu nog 3 dagen wachten :P
Ze zijn best leuk om te doen, plus de rewards zijn niet verkeerd. Alleen is de informatie over de missions en merits op de wiki best karig. Volgens mijn interpretatie krijg je als je Tier 1, 2 en 3 doet alleen de merit van Tier 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:40:
Ze zijn best leuk om te doen, plus de rewards zijn niet verkeerd. Alleen is de informatie over de missions en merits op de wiki best karig. Volgens mijn interpretatie krijg je als je Tier 1, 2 en 3 doet alleen de merit van Tier 3.
Daar zaten we gisteren nog naar te zoeken, zoals ik het begreep krijg je dus enkel de merits voor de hoogste tier die je hebt gedaan. Maarja, wij beginnen toch gewoon bij Tier1 en kijken hoe dat gaat, denk nog niet dat we de aantallen hebben om tier3 te doen :P

Krijg je naast die merits ook nog andere zut? Gear of tokens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:51:
[...]
Krijg je naast die merits ook nog andere zut? Gear of tokens?
50 silver, 2x rare of exotic spul en 2 guild commendations waarmee je "dingen" kan kopen. Overigens krijg je die bij de eerste NPC die neergaat. Bij alle volgende krijg je dus niks. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
In iedergeval weer 2 rare (zal je zien dat het niet voor je profession is :P).

Gisteren nog CM gedaan (path 1), met veel geduld en moeite toch gehad, maar gewoon geen enkele upgrade. Ik heb nog lvl70 exotic op mijn 80 engineer, maar of het waren wapens waar ik niets aan had, of mijn profession niet :/

Gelukkig wel jeweling naar 400 getrapt, dus kan wel wat zut maken :) Uitgave van 5g12s op materials en ben van 74 naar 80 gegaan, best interessant dat craften :)

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 19-03-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:54:
[...]

50 silver, 2x rare of exotic spul en 2 guild commendations waarmee je "dingen" kan kopen. Overigens krijg je die bij de eerste NPC die neergaat. Bij alle volgende krijg je dus niks. :-(
En kans op "iets extra", een guildie kreeg dit weekend naast de genoemde loot ook een Guild Banner consumable, een banner waarmee je in 1x alle buffs kunt binnenharken (karma, gold from mobs, XP, magic find, etc.)

Overigens krijg je je beloning niet bij de eerste NPC die neergaat maar bij de eerste die jij helpt neergaan, zodra die neergaat. Klein doch essentieel verschil: je moet wel dmg doen op 1 van de targets, anders krijg je geen reward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:09:
In iedergeval weer 2 rare (zal je zien dat het niet voor je profession is :P).
Ik heb ook nog nooit iets gehad voor mijn profession, behalve die First Staff-dinges. En die kreeg ik natuurlijk nadat ik mijn staff en daggers had gemaakt.
SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 12:09:
Gelukkig wel jeweling naar 400 getrapt, dus kan wel wat zut maken :) Uitgave van 5g12s op materials en ben van 74 naar 80 gegaan, best interessant dat craften :)
Jeweling was één vd dingen die ik redelijk snel op max had. Ik ben er alleen nog steeds niet aan toegekomen om jewels voor mij te maken ipv de TP voor de verkoop |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Draakjes doden wordt nog minder interessant:
https://forum-en.guildwar...ng-mega-boss-chest-change

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NOG minder interessant? Vreemde woordkeuze imho, aangezien de afgelopen weken vrijwel de hele server niets anders deed dan van draak (en overflow) naar draak (en overflow) rennen voor een paar snelle inspanningsloze rares of zelfs exotics. Het was zo interessant dat als je van guildies hoorde dat de pre-events voor Jormag waren begonnen, je al te laat was om buiten de overflow om in het gebied te komen. Het was zo interessant dat je flink genaaid werd als je een guild event wilde doen in dat gebied. Het was zo interessant dat de prijs van ecto’s bijna halveerde en de exotic staf van Behemoth (Final Rest) binnen een paar dagen van 189G naar 11G ging. Wordt tijd dat het wat getemperd wordt allemaal. 5 minuten event was lonender dan 5 kwartier fractals level 30+ en die events kon je bijna continu doen als je voldoende alts had. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:40:
[...]

Ik kan uit ervaring zeggen dat dit klopt, je krijgt inderdaad puur de merits van de hoogst voltooide tier, het is geen optelling. Wij doen tegenwoordig een T3 voor de merits, en op een andere dag nog een T1 of T2 zodat de mensen die T3 gemist hebben ook de rewards kunnen krijgen. Soms maken we bij die laatste zelfs puur 1 mob af en laten de guild bounty zelfs mislukken.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:21:
[...]

NOG minder interessant? Vreemde woordkeuze imho, aangezien de afgelopen weken vrijwel de hele server niets anders deed dan van draak (en overflow) naar draak (en overflow) rennen voor een paar snelle inspanningsloze rares of zelfs exotics. Het was zo interessant dat als je van guildies hoorde dat de pre-events voor Jormag waren begonnen, je al te laat was om buiten de overflow om in het gebied te komen. Het was zo interessant dat je flink genaaid werd als je een guild event wilde doen in dat gebied. Het was zo interessant dat de prijs van ecto’s bijna halveerde en de exotic staf van Behemoth (Final Rest) binnen een paar dagen van 189G naar 11G ging. Wordt tijd dat het wat getemperd wordt allemaal. 5 minuten event was lonender dan 5 kwartier fractals level 30+ en die events kon je bijna continu doen als je voldoende alts had. :X
Snoei heeft gisteren fractals 31 en 26 (voor de daily) gedaan en in de tijd die dat kostte minder binnengeharkt dan guildies die een paar draakjes hebben gekieteld :) Vandaar de rant. En ik kan het weten, want ik was erbij (in de fractals, nog minder gekregen dan Snoei).

Eén puntje: Ik denk dat 11G voor Final Rest een meer redelijke prijs is dan 189G. Er moest even een inhaalslag voor dit item worden ingezet op de TP. Van onvindbaar, naar voor het eerst aangeboden, naar veelvuldig gevonden op Behemoth. Misschien dat de prijs nu naar een redelijk niveau gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hallo onlogica.

Natuurlijk wel netjes om dit tegen de hoeveelheid mensen te doen (Claw en Behe gaan echt in secondes bijna dood op onze server), maar je moet dus wel de juiste keuze maken welke character je dus erheen wil gaan.

En de markt overspoelt met rares? Elke idioot kan rares craften zonder veel inspanning, die paar die via lootboxes komen zullen weinig impact hebben.

Gaat in dat opzicht enkel om de skins, voor stats doe je het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

meer rares sloopt op zn minst de ecto prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:31:
[...]

Snoei heeft gisteren fractals 31 en 26 (voor de daily) gedaan en in de tijd die dat kostte minder binnengeharkt dan guildies die een paar draakjes hebben gekieteld :) Vandaar de rant. En ik kan het weten, want ik was erbij (in de fractals, nog minder gekregen dan Snoei).
Haha ja fractals en loot is een loterij, in tegenstelling tot die open world events. Het staat niet in verhouding, prestatie en reward van events tegenover die van (met name) Fractals en (in zekere mate) dungeons.
SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:55:
[...]
En de markt overspoelt met rares? Elke idioot kan rares craften zonder veel inspanning, die paar die via lootboxes komen zullen weinig impact hebben.
10 rares per dag craften kost je een klein vermogen aan fine crafting mats, moet je voor de lol eens proberen. Maar 2x per uur Maw en Fire Elemental doen en je hebt die 10 rares na 3 uur, als je een paar altjes inzet. En dan heb je nog 3 dragons, Jungle Wurm en Behemoth.
Gaat in dat opzicht enkel om de skins, voor stats doe je het niet :P
Neuh, het gaat om de ecto's en als je zelf niet salvaged, om de verkoopprijs van de rare. Niemand die die events afloopt voor rare skins.

[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-03-2013 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mits je wel op een lvl80 zit, de rares en zelfs exotics op <79 zijn weinig tot niets meer waard. Mijn lvl70 exotics waren 76 silver stuk, daar kan ik niet eens de mats voor betalen om ze zelf te craften.

En wat nu het effect is of wat juist niet, ik blijf erbij dat ze het hele craft/TH systeem té groot hebben gemaakt. Elk wapen heeft kleine 20 variaties, plus dan nog de hele exotic serie (dacht weer iets van 10).
10 rares per dag craften kost je een klein vermogen aan fine crafting mats
Dat is ook logisch, niemand die op lvl80 nog rares koopt dus wapens zelf leveren amper wat op, maar gelijktijdig wel mats nodig hebben om naar die 400 crafting te komen voor de 4 verschillende craftings (jewel en cooking hebben dat niet nodig).

Dan blijf je dus bij de rare materials zoals ecto's, maar die paar worldboss loots minder zal daar ook weinig effect in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Dan blijf je dus bij de rare materials zoals ecto's, maar die paar worldboss loots minder zal daar ook weinig effect in hebben.
Ik denk dat je dat effect onderschat. Een paar honderd users die dagelijks op meerdere characters niks anders doen dan world bosses farmen voor 1 a 2 rares per kill, per server zijn niet "een paar worldboss loots minder". Die overflows zijn er volgens mij niet voor niets, er wordt tamelijk massaal gefarmd.

Anyway, of het effect op de economie groot is of niet gaan we vanzelf merken na de patch. Ik hoop alleen dat het inderdaad de continue overflows laat verdwijnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eén puntje: Ik denk dat 11G voor Final Rest een meer redelijke prijs is dan 189G. Er moest even een inhaalslag voor dit item worden ingezet op de TP. Van onvindbaar, naar voor het eerst aangeboden, naar veelvuldig gevonden op Behemoth. Misschien dat de prijs nu naar een redelijk niveau gaat.
Ik was op FS één van de eerste met een Final Rest. Sterker nog, ik had het niet eens door en gewoon lekker standaard de loot van Teqqy op Guildchat gegooid. Guildies feliciteerden mij al en waren helemaal door het dolle heen 8)7

En daarnaast koppiepeest van alles wat @SnoeiKoei zei. Paar keer lekker casual Teqqy/Shatterer/Behe etc. mollen terwijl je een WvW-run doet levert meer op dan bijna twee uur aanmodderen in Fractals. Sterker nog, ik geloof dat ik de laatste maanden geen fractal meer gedaan heb. De loot en moeite plus het vinden van een groep die ook nog eens tijd heeft staat in geen verhouding met wat de draken opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik hoop ook dat ik er finaal naast zit, maar ik zie gewoon geen grote impact op het geheel van de TH (buiten dus ecto's). Beetje het motto: damage has been done. Het craftingsysteem wordt er niets beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb GW2 ook maar weer eens opgepakt. Vanochtend 3 levels erbij gehaald door van event naar event te lopen. Ben nu lvl 78 en hopelijk haal ik vandaag nog 80, afhankelijk van de tijd.
Ik zal nog wel flink moeten farmen om materialen te krijgen voor het craften, zowel mijn LW als Huntsman is pas 225 en vooral leer is lastig aan te komen. Jammer dat je niet kunt skinnen :)

Het valt me wel op dat ik nog best wel veel mensen rond zie lopen nadat ik veel verhalen gehoord heb dat GW2 leeg gelopen zou zijn. Het is jammer dat het vooral op het cosmetische gericht is vanaf lvl 80 maar voorlopig kan ik nog vooruit voor ik mijn ranger in exotic spul heb en mijn crafts op 400 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
Ik zal nog wel flink moeten farmen om materialen te krijgen voor het craften, zowel mijn LW als Huntsman is pas 225 en vooral leer is lastig aan te komen. Jammer dat je niet kunt skinnen :)
Leer lastig aan te komen? Seriously dude, stuur mij je IGN en je krijgt zo twee stacks van me... :?

Ik loop de hele GW2-wereld rond en krijg echt vaak genoeg T1/T2-mats voor leatherworking. Misschien eens spieken in de wiki waar je de meeste kans hebt op deze mats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:38:
[...]

Leer lastig aan te komen? Seriously dude, stuur mij je IGN en je krijgt zo twee stacks van me... :?

Ik loop de hele GW2-wereld rond en krijg echt vaak genoeg T1/T2-mats voor leatherworking. Misschien eens spieken in de wiki waar je de meeste kans hebt op deze mats?
Voor het eerst dat ik hoor dat je effectief leer kunt farmen. Toch eens in Wiki kijken dan want er dropped tot nu toe verrekte weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:44:
[...]

Voor het eerst dat ik hoor dat je effectief leer kunt farmen. Toch eens in Wiki kijken dan want er dropped tot nu toe verrekte weinig.
Salvagen van items ;) Je kan het inderdaad nauwelijks van monster drops farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik salvage al mijn witte items maar dan nog levert het bij mij niet genoeg op om fatsoenlijk te kunnen levelen.
Ik moet nog een half level en als ik 80 ben koop ik MF gear zodat ik meer kans heb op spul.
Overigens kan ik al de hele middag niets kwijt in de TP, alle tabs werken behalve die om wat te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: ik weet dat namen al gauw als offensive kunnen worden gezien (mensen kunnen niet veel hebben). Vroeg me af of het offensive zou kunnen zijn als ik mijn char In Your Face zou noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:08:
Vraagje: ik weet dat namen al gauw als offensive kunnen worden gezien (mensen kunnen niet veel hebben). Vroeg me af of het offensive zou kunnen zijn als ik mijn char In Your Face zou noemen?
Mijn necromancer heet 'used and abused' and loopt al zeker 5maanden rond daar mee, dus ik denk dat dat ook best kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 13:21:
NOG minder interessant? Vreemde woordkeuze imho, aangezien de afgelopen weken vrijwel de hele server niets anders deed dan van draak (en overflow) naar draak (en overflow) rennen ... etc.
Geinig, precies de redenen die jij onder interessant schuift zijn voor mij de redenen waarom ik de world boss events juist niet meer interessant vond. Interessant is voor mij dat zo'n event uitdagend is, je kunt zien wat je doet, geen lag en culling from hell krijgt, het niet binnen een halve minuut voorbij is, dat je tactisch en strategisch te werk moet gaan, dat je loon na werken krijgt en niet zoals nu omdat je toevallig aanwezig bent en het ding twee keer weet te raken al meteen getrakteerd wordt op een paar rares. Dat is wat een world boss event interessant maakt in mijn ogen.

Maar uiteindelijk hebben we vrijwel dezelfde conclusie: goed dat er iets aan gedaan wordt. Alleen ben ik het niet zo eens met de oplossing, omdat daarmee denk ik juist het omgekeerde wordt bereikt en straks niemand meer een world boss nog wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, Tweekzor. Heb hem gewoon aangemaakt, kan me niet voorstellen dat mensen moeilijk gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 22:21:
[...]

Geinig, precies de redenen die jij onder interessant schuift zijn voor mij de redenen waarom ik de world boss events juist niet meer interessant vond. Interessant is voor mij dat zo'n event uitdagend is, je kunt zien wat je doet, geen lag en culling from hell krijgt, het niet binnen een halve minuut voorbij is, dat je tactisch en strategisch te werk moet gaan, dat je loon na werken krijgt en niet zoals nu omdat je toevallig aanwezig bent en het ding twee keer weet te raken al meteen getrakteerd wordt op een paar rares. Dat is wat een world boss event interessant maakt in mijn ogen.

Maar uiteindelijk hebben we vrijwel dezelfde conclusie: goed dat er iets aan gedaan wordt. Alleen ben ik het niet zo eens met de oplossing, omdat daarmee denk ik juist het omgekeerde wordt bereikt en straks niemand meer een world boss nog wil doen.
Ah op die fiets. Ik dacht dat je klaagde dat die world bosses niet lonend waren :D Dat zijn ze dus wel, absurd lonend zelfs. Dus ja, we zijn het met elkaar eens en ik vind idd dat er wel wat meer uitdaging aan zou mogen zitten om die bosses te verslaan. Ik kan me niet herinneren ooit gehoord of gelezen te hebben dat een non-temple boss niet werd neergehaald :X Op Balthazar of Grenth kun je wipen, maar op een dragon of Behemoth niet, dat zijn loot pinatas die geen reet voorstellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:44:
[...]

bv centaurs laten die loot bags vallen daar haal je bergen leather uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 23:39:
Ah op die fiets. Ik dacht dat je klaagde dat die world bosses niet lonend waren :D
Hier nog een fiets dan, want ik had dat weer niet begrepen van jouw opmerking. :)

Hmmm, misschien maar eens een hoop ecto's opkopen en nog wat bij farmen. Zouden best wel eens een stuk duurder kunnen gaan worden. Aan de andere kant: genoeg andere mogelijkheden om ecto's te verkrijgen. Ben duidelijk geen TP bespeler ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Weakling schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:03:
[...]

Hier nog een fiets dan, want ik had dat weer niet begrepen van jouw opmerking. :)

Hmmm, misschien maar eens een hoop ecto's opkopen en nog wat bij farmen. Zouden best wel eens een stuk duurder kunnen gaan worden. Aan de andere kant: genoeg andere mogelijkheden om ecto's te verkrijgen. Ben duidelijk geen TP bespeler ... :P
Ben je al te laat mee ;) Ecto's zitten nu alweer op 30s each door deze melding, en ze waren voor de dragon update ook stabiel op 30s. Dus ik gok dat ze rond die prijs blijven na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nieuws ging hier ook hard op de server, die Maelstrom destroyer hebben we nu maar met 7 man gedaan, waar het normaal een 40-50 man is.

Als de drop uniform wordt per boss, neem ik aan dat de meeste voor de simpelste boss gaan, Behemoth of Maw, mischien worm of die draak op het strand, maar dat niemand meer de moeite neem voor de worldbosses waar je eerst nog wat 'moeilijke' dingen moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een rondje Orr-exploren gedaan met de guild. Biertje erbij, C3 aanknallen en lekker op het gemak van waypoint naar vista hobbelen. Anderhalf uur laten 100% op de map en 40 ori-ores in de pocket. Niet slecht.

Het enige lastige is dat tussendoor diverse events gebeuren en je als guild continu moet nadenken of het een kort danwel lang event is en of je dan wil afwijken van je planning. Grenth meepakken is leuk maar als de pre-events failen, dan ben je al snel een half uur kwijt en raakt je team het beu want die willen mapcompletion en geen event-feest (hebben we volgende week al).

Na afloop met een aantal COF-p1 gedaan. Ligt het aan mij of is die boss opeens sterker geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Volgens mij word het per boss een chest met de rare, die dan wel account wide is. Niet een chest voor alle bosses.
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:39:
Na afloop met een aantal COF-p1 gedaan. Ligt het aan mij of is die boss opeens sterker geworden?
Nee de boss is een (hele) tijd geleden net zwakker gemaakt omdat hij te veel healde met zijn regen.

[ Voor 58% gewijzigd door Tweekzor op 20-03-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 08:19:
[...]

bv centaurs laten die loot bags vallen daar haal je bergen leather uit
Dat is lvl 80 gebied? Ik zit nu in dat gebied wat lvl 75 - 80 is maar kom daar niet verder richting dat lvl 80 gebied omdat er een event was bij de brug en in mijn eentje kwam ik niet voorbij de meute risen met 2 veterans erbij.
Heb nu explorersgear en totaal 98% MF, hopelijk helpt dat ook mee al merkte ik er gisterenavond in dat half uurtje helemaal niets. Het leek eerder alsof ik minder loot had dan anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Centaurs, Harathi, gewoon alle paardmensen. Je kan ze vinden in het startersgebied van Queensdale en natuurlijk Harathi Hinterlands (lvl 40-gebied zo uit mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:44:
[...]

Centaurs, Harathi, gewoon alle paardmensen. Je kan ze vinden in het startersgebied van Queensdale en natuurlijk Harathi Hinterlands (lvl 40-gebied zo uit mijn hoofd)
Mooi, dan ga ik die twee gebieden maar eens bekijken en daar farmen zodat ik mijn crafting naar 400 kan gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:42:
[...]

Dat is lvl 80 gebied? Ik zit nu in dat gebied wat lvl 75 - 80 is maar kom daar niet verder richting dat lvl 80 gebied omdat er een event was bij de brug en in mijn eentje kwam ik niet voorbij de meute risen met 2 veterans erbij.
Heb nu explorersgear en totaal 98% MF, hopelijk helpt dat ook mee al merkte ik er gisterenavond in dat half uurtje helemaal niets. Het leek eerder alsof ik minder loot had dan anders.
centaurs lopen in het begin lvl van de humans en ook in hogere lvl gebieden kom je ze tegen , de bags worden door heel veel mobs gedropped . en MF werkte goed in het begin maar is op de 1 of andere manier zwaar ver*&$% . toen het spel nog niet zo lang uit was liep ik op me ele met een MF set in orr bergen geld te verdienen , nu werkt het voor geen meter meer . nog even over die loot bags , dit zijn de high lvl bags waar ik het over heb [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=OSMonqS-Ncc]
die geven echt leuke materials als je die allemaal opent en daarbij witte loot salvaged kom je echt om in de mats. ik heb bijna nooit materials gekocht en heb al mn craftings op 400 en sommige zelfs dubbel :)

dus staar je niet blind op centaurs , je kan echt van bijna alle mobs die bags krijgen

[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-03-2013 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

Tweekzor schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:40:
Volgens mij word het per boss een chest met de rare, die dan wel account wide is. Niet een chest voor alle bosses.
Dit is correct.
Per dag 1 chest per boss event per account ipv 1 chest per boss per char.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ja, dat is wat ik ook begreep, maar ingame leek de discussie alle kanten op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:09:
[...]

centaurs lopen in het begin lvl van de humans en ook in hogere lvl gebieden kom je ze tegen , de bags worden door heel veel mobs gedropped . en MF werkte goed in het begin maar is op de 1 of andere manier zwaar ver*&$% . toen het spel nog niet zo lang uit was liep ik op me ele met een MF set in orr bergen geld te verdienen , nu werkt het voor geen meter meer . nog even over die loot bags , dit zijn de high lvl bags waar ik het over heb [video]
die geven echt leuke materials als je die allemaal opent en daarbij witte loot salvaged kom je echt om in de mats. ik heb bijna nooit materials gekocht en heb al mn craftings op 400 en sommige zelfs dubbel :)

dus staar je niet blind op centaurs , je kan echt van bijna alle mobs die bags krijgen
Die bags heb ik gisteren veel gezien en ik kon er makkelijk aan komen door een event telkens opnieuw te doen. Ik haalde toen ook een level per uur.
Je moest een kamp tegen risen beschermen die katapults kwamen slopen. Vervolgens moest je een brug over om een post op een eiland te veroveren. Daarna moest je de leider beschermen, wat bijna elke keer mislukte. Vervolgens weer snel terug naar het kamp en het begon opnieuw.
Ik heb veel bags, blauw en geel spul binnen gehaald. Ik wilde diezelfde events weer gaan doen maar nu zie ik hem niet meer terugkomen terwijl het in de ochtend aan de lopende band was.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 10:52 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 16:15:
Heb GW2 ook maar weer eens opgepakt. Vanochtend 3 levels erbij gehaald door van event naar event te lopen. Ben nu lvl 78 en hopelijk haal ik vandaag nog 80, afhankelijk van de tijd.
Normale crafting materials (leer, koper, ijzer, wol, hout, etc) komen bij mij in grote hoeveelheden binnen doordat ik met drie chars rondloop in de wereld, bijna elk boompje omhak, elk steentje kapothak, elk plantje pluk en dan ook nog eens veel items salvage. Er komt zoveel binnen dat ik van verschillende materialen meer dan 250 heb en stapeltjes heb gemaakt in mijn bank. Van de meeste materialen verkoop ik 50 stuks als ik weer eens meer dan 250 heb van dat materiaal. Maar er zijn een paar materialen die niets opleveren op de TP. Dat zijn vooral materialen in de mid to hoge range. Lage level materialen als koper zijn vaak meer waard dan hoger level materialen. Op mijn eerste karakter (ook een ranger) had ik ook problemen om genoeg materialen in de wereld te vinden voor crafting.
Het valt me wel op dat ik nog best wel veel mensen rond zie lopen nadat ik veel verhalen gehoord heb dat GW2 leeg gelopen zou zijn. Het is jammer dat het vooral op het cosmetische gericht is vanaf lvl 80 maar voorlopig kan ik nog vooruit voor ik mijn ranger in exotic spul heb en mijn crafts op 400 zitten.
Na de eerste lvl 80 zijn er nog 7 professions over :) Er is 100% map completion, er zijn dungeons, fractals, WvW, PvP en guild events. Er is nog zoveel te doen nadat je ranger level 80 bereikt heeft.
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:42:
[...]

In welk gebied is dat? Er zijn een paar punten in Orr waar je kunt vastlopen, maar de meesten zijn te omzeilen. Het enige punt dat erg lastig kan zijn is een kamp vlak voor een brug dat vaak in handen is van de risen. Maar als je daar gewoon hard doorheen holt de brug over dan zou je het moeten halen. Mobs verliezen hun interesse in je als je maar ver genoeg doorloopt. En met de combinatie van een signet en skill 5 van de warhorn kun je een behoorlijke speedboost hebben als Ranger. Ik vind hard doorhollen op dat punt lastiger met mijn Guardian. Die mept haar weg liever door de risen heen :)
MF gear is ook in mijn ogen zinloos. Maar ik kan dat niet hard maken. Omdat ik veel dungeons doe en hoger level fractals doe (32 deze week :) ) heb ik de laatste restjes MF uit de gear van mijn Ranger gehaald en vervangen door Vitality, Crit Damage en 4% extra damage (Superior Runes of the Wurm).
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:52:
[...]

Die bags heb ik gisteren veel gezien en ik kon er makkelijk aan komen door een event telkens opnieuw te doen. Ik haalde toen ook een level per uur.
Je moest een kamp tegen risen beschermen die katapults kwamen slopen. Vervolgens moest je een brug over om een post op een eiland te veroveren. Daarna moest je de leider beschermen, wat bijna elke keer mislukte. Vervolgens weer snel terug naar het kamp en het begon opnieuw.
Ik heb veel bags, blauw en geel spul binnen gehaald. Ik wilde diezelfde events weer gaan doen maar nu zie ik hem niet meer terugkomen terwijl het in de ochtend aan de lopende band was.
Ha, dat is in de Straits of Devestation. Als deze events nu niet meer terugkeren dan is het waarschijnlijk wel gelukt om de leider te beschermen. Dat is mooi, want ze trekt verder. Na het eiland volgen nog een paar events totdat je uiteindelijk een poort moet openknallen en daarna moet verdedigen. Dit is een hele lange chain of events die je inderdaad kunt farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MF Gear... wat een ellende is dat. Met overdosis RNG, het aggro systeem, ranger pets en tab targetting hoog op de lijst van ANet faal :D

In group content (lees: dungeons en fractals) zou MF gewoon uitgeschakeld moeten worden als snelle fix. Verdelen over de groep zoals in Diablo III mag ook, maar dan wel graag aangeven hoeveel MF je krijgt en van wie het afkomstig is (net zoals bij boons). Kun je tenminste zien wie de groep aan het gimpen is en de groep opruimen als dat nodig is.

In fractals vind ik MF via food nog tot daar aan toe (ook al een flinke hap uit je stats overigens), maar op gear vind ik vrij kansloos. Alleen een wapen met Sigil of Luck kan nog als je deze wisselt zodra je 25 stacks hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 20-03-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die poort is open en sindsdien heb ik die begin event niet meer terug gezien. Erg jammer want het was lekker veel loot en dat zonder MF :) Ik heb nu een uur met MF gespeeld maar kan nog geen positief effect vinden. Ik had sowieso betere gear nodig want ik liep nog met lvl 60 spul rond maar had gehoopt om met MF extra goede loot te krijgen zodat ik ook wat gold binnen zou kunnen krijgen. Ik wil nog een extra banktab en een extra bagslot.
Dat waar ik vast zit is het eerste deel van de map na Straits of Deviation maar heb nu een andere brug gevonden, dat gaat dus lukken.
Ik heb inderdaad maar 1 lvl 80 en heb ook voor de midrange nog spullen nodig en heb er al aan zitten denken om eerst even een lagere alt te gaan levelen maar twijfel nog tussen mijn warrior en guardian.
Mij lukt het trouwens alleen om met mining en houthakken op 250 stuks uit te komen.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2013 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gewoon allebei :P

Wel grappig om het verschil tussen elke profession te zien in de eerste levels, aantal zijn enorm sterk en makkelijk te spelen, terwijl aantal pas sterker worden naarmate je traits en skills hebt vrijgespeeld.

Merk dan wel dat ik steeds minder focus op world competion, mijn warrior heeft 63% terwijl mijn engineer op 80 pas 31% heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:57:
Normale crafting materials (leer, koper, ijzer, wol, hout, etc) komen bij mij in grote hoeveelheden binnen doordat ik met drie chars rondloop in de wereld, bijna elk boompje omhak, elk steentje kapothak, elk plantje pluk en dan ook nog eens veel items salvage. Er komt zoveel binnen dat ik van verschillende materialen meer dan 250 heb en stapeltjes heb gemaakt in mijn bank.
<snip> Lage level materialen als koper zijn vaak meer waard dan hoger level materialen. [...]
Zelfde hier. Die gathering-eis van de daily haal ik dus altijd gemakkelijk. Hier een plantje, daar een boom en, oh kijk, een rich silver vein! Daarnaast continu salvagen van de goedkope troep en je hebt echt binnen no time je hele bank vol met mats. En idd, de lage level mats verkopen als een trein. Ik vermoed dat ze, gezien de relatief lage prijs, gebruikt worden door mensen die net beginnen met hun crafting profession en geen zin hebben om te gatheren.
RoseSolane schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:57:
MF gear is ook in mijn ogen zinloos. Maar ik kan dat niet hard maken.
Hetzelfde met de MF-banner. Gisteren een rondje Orr gedaan, maar de loot was nou niet echt significant beter dan een rondje zónder banner. Misschien dat ik dit weekend eens goed ga kijken wat het verschil nou is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:27:
[...]

Die poort is open en sindsdien heb ik die begin event niet meer terug gezien. Erg jammer want het was lekker veel loot en dat zonder MF :) Ik heb nu een uur met MF gespeeld maar kan nog geen positief effect vinden. Ik had sowieso betere gear nodig want ik liep nog met lvl 60 spul rond maar had gehoopt om met MF extra goede loot te krijgen zodat ik ook wat gold binnen zou kunnen krijgen. Ik wil nog een extra banktab en een extra bagslot.
Dat waar ik vast zit is het eerste deel van de map na Straits of Deviation maar heb nu een andere brug gevonden, dat gaat dus lukken.
Ik heb inderdaad maar 1 lvl 80 en heb ook voor de midrange nog spullen nodig en heb er al aan zitten denken om eerst even een lagere alt te gaan levelen maar twijfel nog tussen mijn warrior en guardian.
Mij lukt het trouwens alleen om met mining en houthakken op 250 stuks uit te komen.
Magic find merk je ook nauwelijks. Je moet he zo zien: je hebt nu ongeveer 100% MF zei je. Als je eerst een kans van 1/500 mobs had om een rare te krijgen is die kans nu 100% groter. Oftewel 1/500 word 1/250, nog steeds een erg kleine kans. Ook is het onduidelijk waar het allemaal wel of niet op werkt, zoals de gewilde heavy loot bags in Orr. Deze kosten toch een paar zilver per stuk en bevatten vaker T6 items of zelfs lodestones.
Op chests werkt het sowieso niet, alleen op loot die je van een kill kijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 11:27:
[...]

De poort moet regelmatig verdedigd worden en dat levert best wat loot op. Na Malchors Leap volgt Cursed Shore en daar heb je rond een tunnel het meest gefarmed high level gedeelte van het spel. Beetje saai, maar levert wel veel op.

Een lagere alt levelen voor meer materialen heeft eigenlijk alleen zin als je main al op 400 zit. Anders kom je straks in de situatie terecht dat beiden hetzelfde materiaal nodig hebben en dan ben je verder van huis.

Ik vond zelf Guardian levelen na mijn Ranger een beter idee dan een Warrior en ik heb geen moment spijt gehad. Greatsword/Staff is ideaal voor levelen. En Guardian is eigenlijk vanaf het begin erg sterk. Traits zijn niet zo belangrijk/nodig voor de Guardian in PvE. En zonder skills 7 t/m 10 is de Guardian nog steeds erg sterk. Ik vergeet vaak mijn elite skill te wisselen als ik uit een dungeon/fractal kom terwijl de support tome in open world PvE eigenlijk helemaal geen nut heeft O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem heb ik dus met mijn warrior en mijn ranger die beide bv de claws en blood vials nodig hebben.
Met mijn warrior speel ik DW en gun, met mijn guardian speel ik hammer en een 1H met schild maar wellicht dat ik die laatste door een 2H zwaard vervang.
Het is voor mij sinds ongeveer november geleden met dat grote event dat ik gespeeld heb en heb dus een hoop gemist over farmspots en wat er allemaal te doen is. Was weer even terug naar WoW gegaan maar ben tot de conclusie gekomen dat ik het daar nu wel gezien heb na 8 jaar spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan je ook nog leuk spul halen uit die laurel boxes?

Zag dat die armor-boxes 5 laurels zijn, nu ik nog steeds 70 exotics heb, zou dat wel een leuke upgrade zijn (aangezien ze profession afhankelijk zijn, boss-loot heb ik altijd pech :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:50:
Kan je ook nog leuk spul halen uit die laurel boxes?

Zag dat die armor-boxes 5 laurels zijn, nu ik nog steeds 70 exotics heb, zou dat wel een leuke upgrade zijn (aangezien ze profession afhankelijk zijn, boss-loot heb ik altijd pech :P)
Die gear boxes zijn shit, niet aan beginnen :X Je krijgt items die je theoretisch op jouw profession kunt gebruiken (engineer krijgt bijvoorbeeld alleen medium armor of wapens die een engineer mag gebruiken: pistol, shield of rifle) maar de stats ervan zijn volledig random en vaak (dus) niet zinnig voor je spec. Doe jezelf een lol en doe wat events, haal je monthly, dailies en sla dan achtereenvolgens een karma booster en je karma jugs achterover en koop dan een setje temple items met de gewenste stats. Of doe dungeons en koop dungeon gear met de stats die zinnig zijn voor jouw spec. Of craft zelf exotic gear met de juiste stats. Of een combinatie van die dingen.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-03-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren 5 bosses achter elkaar gedaan, buiten een shield was het enkel gear wat niet voor engineer was (light/heavy armor, non-pistol wapens, spear). Zie je de guildchat vol met gele items, wordt je best wel droevig van ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 13:11:
Gisteren 5 bosses achter elkaar gedaan, buiten een shield was het enkel gear wat niet voor engineer was (light/heavy armor, non-pistol wapens, spear). Zie je de guildchat vol met gele items, wordt je best wel droevig van ;(
Waren het wel rares? Zo ja, dan verkopen op TP of salvagen afhankelijk van de waarde. En van het goud dat dat heeft opgeleverd rares kopen op de TP die wel geschikt zijn voor engineer of crafting materials kopen om de rares zelf te maken.
Salvagen van een rare lvl 68+ met een master salvage kit levert ongeveer 0,8 ecto op + wat materiaal (met een kleine kans op lvl 400 materials) + een kans op de upgrade (sigil/rune) als deze aanwezig is. Dus gemiddeld 4 ecto's per 5 items. Ecto prijs is nu iets van 30 silver, dus alles wat meer waard is dan 37/38 silver zou ik verkopen. Tenzij er een goede sigil/rune op zit die veel waard is. Maar dan gebruik ik zelf een BL salvage kit zodat ik de rune/sigil zeker krijg.

En als je al lvl 80 ben kun je beter het advies van Snoei opvolgen. Gebruik karma/tokens voor exotics (stats) en eventueel wat goud voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gear moet je ook niet proberen te krijgen van bossfights , ga gewoon wat craften of spaar karma voor een set , doe dungeon runs ofzo alles beter dan afwachten op spul wat bruikbaar is bij bossfights.
dat is 9 van de 10 keer meuk wat je verkoopt . zelfde met 100%map rewards . doe je een orr gebied 100% met een mesmer krijg je heavy armor doe je het met je warrior krijg je een staff

[ Voor 31% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-03-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Had bij 3 bosses 1 rare (en dus 3x ecto), de rest was allemaal fine en master (groen en blauw?), plus nog wat.. err jeweldingen? (voor in je slot van jewels).

Ik heb mijn monthly tijdje terug al gedaan, dus wacht nog op de reset, daarmee heb ik laatste 2 items voor mijn warrior gekocht.

An sich is het ook geen probleem, ik kan altijd nog via de TH gear kopen, maar meer de irritatie van dungeons en bosses dat je na aardig wat tijd (zeker CM explore P1) eigelijk met lege handen weer buiten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dungeons doe je voor de tokens en het geld een voledige set armor +wapen(s) uit de kisten proberen te halen is onbegonnen werk . en dungeons zijn echt wel de moeite , kom nooit met lege handen weer buiten te staan. meeste dungeon levert een path toch zo`n 1gold op als je de troep verkoopt + de tokens voor gear . als je al gear heb spaar je de tokens op om exotics te halen die je salvaged voor ectos

ik heb een hekel aan de TP en ben niet iemand die daar geld mee verdient , ik moetm het puur hebben van dungeon runs en dat verdient goed genoeg voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Snoei had gisteren beduidend meer geluk :D Level 32 daily gedaan. Opbrengst: 4 rares (in de Mystic Toilet gestopt en een exotic teruggekregen die binnen 5 minuten verkocht werd voor bijna 5G) en een fractal axe skin (m’n main (ranger) gebruikt meestal axe dus ideaal!). Damn dat ding is tof! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wij mogen vanavond guildbounty activeren, dus morgen (weer 12 uur verder) dan eindelijk beginnen.

Gisteren wel even wat 'guild oefeningen' gedaan, met 8 man random door het land op zoek naar group-bosses, kwamen we meteen bij het eerste probleem, lang niet iedereen heeft WP's unlocked in bepaalde gebieden.

Denk dat we dan maar eerst vanaf de bounty lijst de WP's gaan bezoeken, dat we in iedergeval in de buurt van bounties komen te zitten. We wilde die chest helemaal onderin die 80 zone gaan doen, mijn engineer was nog nooit op island of Orr geweest, was een erg lange wandeling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Nice koe, die fractal skins zijn echt mooi allemaal. :)
Ik zit nog steeds pas op level 8 en 14 met mijn necro en warrior. Heb nog steeds 0 AR aangezien ik mijn ascended amulet met gilded infusion heb gedaan. Ik dacht dat elke infusion AR gaf, niet dus.

Maar met 6 pristine relics in de pocket ben ik nog maar 4 dagen verwijdert van mijn eerste 5 AR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gister niet veel tijd gehad ivm een etentje. Maar wel de daily gehaald, veel sneller dan dat ik dacht toen ik de opties zag :)

Vanavond maar ff checken of wat meer dungeons kan doen, of wat sim city. oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:22:
[...]

Snoei had gisteren beduidend meer geluk :D Level 32 daily gedaan. Opbrengst: 4 rares (in de Mystic Toilet gestopt en een exotic teruggekregen die binnen 5 minuten verkocht werd voor bijna 5G) en een fractal axe skin (m’n main (ranger) gebruikt meestal axe dus ideaal!). Damn dat ding is tof! _/-\o_
Eerste reactie: Jaloers. Toen keek ik beter. Snoei had gisteren beduidend meer geluk Dat mag je wel zeggen! 4 rares in 4 fractals is nou niet bepaald geweldige loot. Je had daarna de Mystic Forge nodig om er een exotic van te maken.

Fractal axe skin is natuurlijk fantastisch. Die wil mijn Ranger ook wel. Nog steeds jaloers :)

Bovenstaande is wel een goede illustratie van waar we het gisteravond over hadden. Jij gaf aan dat jouw grootste probleem met dit spel is dat RNG zo'n belangrijke rol speelt. Om de fractal axe skin te krijgen moet je higher level content spelen (skill based). Maar om een 5G exotic uit de Mystic Forge te krijgen heb je alleen maar geluk nodig. Elke noob met geluk kan dus eenvoudig 5G verdienen, geen skill voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
RoseSolane schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:03:
Elke noob met geluk kan dus eenvoudig 5G verdienen, geen skill voor nodig.
Ik zie massa mensen na worldbosses richting Forge vertrekken om 4 wapens/items erin te gooien, hopelijk een exotic te halen. Maar zie heel vaak dat ze weer een rare terug krijgen die nog geen drol waard is. Had je ook 4 ecto's uit kunnen halen en 1,5G binnen kunnen harken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:14:
[...]

Ik zie massa mensen na worldbosses richting Forge vertrekken om 4 wapens/items erin te gooien, hopelijk een exotic te halen. Maar zie heel vaak dat ze weer een rare terug krijgen die nog geen drol waard is. Had je ook 4 ecto's uit kunnen halen en 1,5G binnen kunnen harken :P
Daarom stond er ook geluk in mijn quote :)

Ik gooi (vrijwel) nooit rares in de Mystic Forge. Ik vertrouw niet op geluk, ik vetrouw liever op mijn eigen kwaliteiten. Ik salvage gewoon net zo lang totdat ik genoeg ecto's en goud heb om een legendary te kopen. (Kan niet, weet ik, clovers en zo, maar het gaat om het idee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:14:
Ik doe het allebei. Heb ik gold hard nodig dan salvage ik de boel, maar anders kieper ik ze net zo makkelijk in de MF. Ben nu aan het toewerken naar 100g in de bank en alles daarboven mag aan totale onzin opgemaakt worden zoals Mystic Toilet bezoek en Dye Bingo.

Kom ik er onder door "noodgedwongen" aankopen, dan is het eerst weer sparen. Tis maar een willekeurig gekozen getal die 100g en voor wat ik er mee doe misschien zelfs wel te hoog, maar het leek me wel een aardig buffertje voor als ik weer eens een alt wil levellen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn eerste doel was 10g, zelfs dat heb ik nooit gehaald :+

Hier weer stack mithril ore, daar weer een nieuwe exotic (goedkoopste), dan weer berg salvage kits. Maar nu hoofdzakelijk weer wat gear kopen op m'n alts, soms is die al 18 ofzo en loopt nog rond met lvl7-8 wapen/gear. Dan is zo'n upgrade wereld van verschil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:03:
[...]

Bovenstaande is wel een goede illustratie van waar we het gisteravond over hadden. Jij gaf aan dat jouw grootste probleem met dit spel is dat RNG zo'n belangrijke rol speelt. Om de fractal axe skin te krijgen moet je higher level content spelen (skill based). Maar om een 5G exotic uit de Mystic Forge te krijgen heb je alleen maar geluk nodig. Elke noob met geluk kan dus eenvoudig 5G verdienen, geen skill voor nodig.
Mjah die fractal skins zijn helaas ook niet alleen skill based. Als ik zie dat er guildies zijn die meer dan 3x zo vaak lvl20+ fractal daily chests hebben geopend als ik en nog nooit een fractal skin hebben gekregen vind ik nog steeds dat er iets niet deugt (ik heb er 2, pistol en axe). En dan heb je kans van 1:19 dat ALS je een skin krijgt, het de skin is die je het liefst hebt :X Voor hetzelfde geld krijg je 2x op rij een trident skin ;w Het blijft een loterij waar je skill niet veel aan bij te dragen heeft, behalve het unlocken van deelname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2024
Ik craft de meeste gear voor mijn alts zelf, maar ik geef ze meestal alleen gear updates bij level 20, 40 en 60. Tussendoor nog wel als ze wat looten of zo. Maar gear kopen vind ik zonde van het geld, levelen gaat echt snel!

Ik doe elke dag de daily met mijn guardian in combinatie met maps completen en dan schiet ik elke week 10 levles omhoog zonder veel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:52:
Mijn eerste doel was 10g, zelfs dat heb ik nooit gehaald :+
Echt? Ik ben nu bezig met een post voor mijn guild te schrijven om hen te helpen wat meer geld te verdienen. Misschien stuur ik je nog wel een link. Binnen onze club zit een aantal man dat al vrij vroeg de grens van 200g heeft bereikt. Het kan dus wel, zonder eeuwig farmen/grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

random loot is net als in guildwars 1 , daar kon je super rare weapons krijgen uit dungeon chests , ik deed altijd slavers exile in eye of the north , nooit iets vets gekregen , ik neem 1 keer een vriend mee en plop hij krijgt meteen een voltaic spear uit de eerste de beste chest :S , mijn geluk was dan weer dat ik die spear van hem kreeg voor mijn paragon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:37:
[...]

Echt? Ik ben nu bezig met een post voor mijn guild te schrijven om hen te helpen wat meer geld te verdienen. Misschien stuur ik je nog wel een link. Binnen onze club zit een aantal man dat al vrij vroeg de grens van 200g heeft bereikt. Het kan dus wel, zonder eeuwig farmen/grinden.
dat is meestal door dingen te kopen en verkopen of een duur mystic forge weapon craften en verkopen
dingen kopen en verkopen heb ik bv echt geen zin in ,dan krijg ik het gevoel dat ik aan het werk ben en ik game niet om dat gevoel te krijgen

Pagina: 1 ... 226 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.