Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frodo19 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:31:
Hier ook mensen die last hebben van inlogproblemen? Weet dat er gisteravond issues waren maar dacht dat die met de nieuwe build opgelost waren.
Heel even, maar bij de tweede poging kon ik inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

RoseSolane schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 16:37:
[...]

Heel even, maar bij de tweede poging kon ik inloggen
Ja aanhouder wint :-) inmiddels ook weer erin. Gister had ik dit totaal niet...weird stuff 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Vluuks schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:11:
Bank tabs en inventory bag slots in de sale, hoezee! Ik heb meteen al mijn gems die ik nog over had er maar doorheen gejaagd, want dan bespaar je toch wel wat. :D
Bedankt voor de tip, ik heb me maar een tweede bank uitbreiding erbij gekocht. :) 2 tabs was toch vaak nét te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 16:07
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen?

Ziet er nice uit :)

YouTube: Guild Wars 2 - Guild Missions

[ Voor 17% gewijzigd door StealthyPeanut op 24-02-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Misschien een paar pagina's te laat, maar ik wilde toch mijn character even showen. Haar armor is nu kwa looks helemaal compleet, al twijfel ik nog over of ik de boots ga vervangen voor die van HotW. De dye kleuren die gebruikt zijn: Iron en Dust. Ook hier kan nog verandering in komen. Hieronder eerst 1 screenshot en daarna de link naar het album op Imgur. Het plaatje is klikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nDrAJmkh.jpg

Album:
http://imgur.com/a/io13v#nDrAJmk (de thumbnails zijn niet helemaal goed, als je op het cogwheel drukt en dan full image dan kan je alle screenshots in vol 1680x1050 zien :)

Nu rest het vinden en maken van de wapens die ik wil :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ben zo blij dat ik in het begin al banktabs heb gekocht :) heb er 6 en kan redelijk wat troep kwijt zo :D
@SyNqii , mail freakie beakie even ingame dan add ik je aan me vriendslist , mocht ik dan een keer iemand nodig hebben voor fractals dan hoor je het wel , je bent ook welkom om op ts te komen bij ons dat maakt het bespreken van tactics wat handiger.

wat mesmer betreft ben ik gtestopt met die filmpjes kijken en heb ik wat tips gekregen van een guildie die wel goed is met zn mesmer , heb een 2e set exotic armor gemaakt met power,prec,vit en crit runes om te kijken of dat wat was en merk duidelijk verschil , sword/pistol doet opeens veel meer damage

hij vroeg mij wat voor stats ik had en ik gaf aan dat ik een condition damage build had, maar de enigste echte condition die ook daadwerkelijk damage doet bij een mesmer is volgens mij bleeding , de rest zijn crippled , dazed,confused blablabla , dingen die niet beter worden van condition damage . enigste wat er beter van werd was de bleeding die mijn ilussions geven alleen ben ik meer van het shatteren , ik kan zo snel achter elkaar ilussions maken dat het veel beter is om ze gewoon allemaal op te blazen. als mijn skills recharge dan dodge ik 2 keer en dan heb ik ook weer ilussions .

en me sword skill doet nu zieke damage dus die gebruik ik ook vaker . en dan heb ik nog niet eens al mijn jewelry met de goeie stats :)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

StealthyPeanut schreef op zondag 24 februari 2013 @ 11:44:
Ik weet niet of deze al voorbij was gekomen?

Ziet er nice uit :)

YouTube: Guild Wars 2 - Guild Missions
Chicken run! :D

Het is me alleen nog steeds niet duidelijk wat dit nou specifiek guild missions maakt. Kan net zo goed een willekeurig group event zijn. Lijkt me toch wel lollig. Tis weer eens wat anders dan karka farmen ... :+

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Weakling schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:50:
[...]

Chicken run! :D

Het is me alleen nog steeds niet duidelijk wat dit nou specifiek guild missions maakt. Kan net zo goed een willekeurig group event zijn. Lijkt me toch wel lollig. Tis weer eens wat anders dan karka farmen ... :+
In het nieuwsbericht staat
These challenges leverage our existing event system but are specifically geared to require multi-group, coordinated play to succeed.
Oftewel 1 party van 5 is niet voldoende, maar je hebt er meerdere nodig. Om daar goed tussen te communiceren kan je dus de guild chat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Maar nog belangrijker: je hebt een guild & influence nodig om deze missies te kunnen starten.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tweekzor schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:55:
Oftewel 1 party van 5 is niet voldoende, maar je hebt er meerdere nodig. Om daar goed tussen te communiceren kan je dus de guild chat gebruiken.
Ah, soort van (ik durf het bijna niet te noemen) WoW raids dus. Als het uitdagende missies worden, dan is het inderdaad handig om guildchat of teamspeak te kunnen gebruiken.
MatHack schreef op maandag 25 februari 2013 @ 09:46:
Maar nog belangrijker: je hebt een guild & influence nodig om deze missies te kunnen starten.
Dat maakt het nog duidelijker. Er komt dus nogal wat bij kijken om er aan deel te kunnen nemen. Ben benieuwd of de rewards ook navenant (he, lekker om dat woord eens te gebruiken) zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmmm, @Freakie: Power, Precision, Vit? Ik kan die affix niet vinden hier: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Item_nomenclature. Weet je zeker dat het die is? En ik denk zelf ook aan een Power build voor me mesmer, maar een CD staff build met sword/pistol OH lijkt me ook interesant. Voor die build wil ik dan gaan voor een mix van Carrion en Rabid prefixes.

En anders zou ik gaan voor een build als deze: http://www.guildwars2guru...organized-dungeon-groups/

In dit filmpje laat hij goed zien hoe de "focus skills reflect projectiles" werkt:

Sowieso heeft hij echt een boel goede dungeon guides op zijn kanaal, die hij zie ik net mooi heeft geordent heeft per dungeon: YouTube: Strife's Guild Wars 2 Guides

Hij speelt Guardian, Mesmer en Warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 11:30
Zo, productief weekendje GW2 gehad, een oude WoW/school vriend is donderdag gaan spelen, en samen is het spel nog zoveel leuker :P! Dit weekend heb ik:

- Necro (main) z'n crafting van 0/0 naar 400/400 geholpen (artificer/tailor)
- Engineer alt naar 18 geleveld (nieuwe alt, samen met die vriend)
- Guardian alt naar 18 geleveld (eigen alt, eigenlijk een beetje omdat ik in WoW nooit de paladin class door heb gespeeld en dat best jammer vind)

Voor het craften wat guides gevolgd om zo min mogelijk geld uit te geven, heeft me uit eindelijk voor allebei zo'n 25 gold gekost, en dan heb ik echt alles gekocht :P, mooie is dat ik nu weet hoe het werkt en het op me alts gewoon mee level (en er zo ook geen geld aan hoef uit te geven) en hierdoor dikke XP krijg.

Gek dat je ineens weer zoveel zin kan hebben in zo'n spel :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Nadeel van die korting op banktabs is wel dat de Gemprijs explosief is gestegen, nog steeds geen banktab voor minder dan 10g helaas.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ye-roon schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:15:
Hmmm, @Freakie: Power, Precision, Vit? Ik kan die affix niet vinden hier: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Item_nomenclature. Weet je zeker dat het die is? En ik denk zelf ook aan een Power build voor me mesmer, maar een CD staff build met sword/pistol OH lijkt me ook interesant. Voor die build wil ik dan gaan voor een mix van Carrion en Rabid prefixes.

En anders zou ik gaan voor een build als deze: http://www.guildwars2guru...organized-dungeon-groups/

In dit filmpje laat hij goed zien hoe de "focus skills reflect projectiles" werkt: [video]

Sowieso heeft hij echt een boel goede dungeon guides op zijn kanaal, die hij zie ik net mooi heeft geordent heeft per dungeon: YouTube: Strife's Guild Wars 2 Guides

Hij speelt Guardian, Mesmer en Warrior.
vanavond ff praten op ts over mesmertje , ik kom er niet helemaal uit , ik zie door de builds het bos niet meer ....ofzo 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ freakie: ik add je vanavond. Thanks voor de uitnodiging, wellicht een keer wat makkelijker te bespreken dan via tweakers!:-)

@ye-roon: ik zie die links straks even bekijken, anders vrees ik dat ik het laatste uur niks gedaan krijg op het werk:-)

Vooralsnog hou ik het bij de CD build, maar wil daarna zeker ook nog een crit build maken. Altijd lachen!!

De bleeding CD is inderdaad de beste..de health van de mob gaat exponentieel achteruit, luv it:-) maar dat het de enige is die goed is, ben ik het niet echt mee eens. Cripple is handig zodat je minder je best hoeft te doen met kiten, dodgen en dat geldt ook voor je team in dungeons. Volgens mij doe je ook aardig wat vulnerability/weakness..lijkt me ook een bijdrage te leveren aan het sterfproces van je vijanden? Confusion vinden de meesten te zwak, ik niet..moet altijd lachen als ik een paars wolkje boven de mob zie..wat een sukkels die mobs..jezelf afmaken!:-)

Ik heb de build (skills, traits) en de gear (armor, wapens) muv: swap wapens en jewelry klaar. Doe nu al zo veel damage en geen probleem met het bezig houden (lees:killen) van meerdere mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:44:
De bleeding CD is inderdaad de beste..de health van de mob gaat exponentieel achteruit, luv it:-) maar dat het de enige is die goed is, ben ik het niet echt mee eens. Cripple is handig zodat je minder je best hoeft te doen met kiten, dodgen en dat geldt ook voor je team in dungeons. Volgens mij doe je ook aardig wat vulnerability/weakness..lijkt me ook een bijdrage te leveren aan het sterfproces van je vijanden? Confusion vinden de meesten te zwak, ik niet..moet altijd lachen als ik een paars wolkje boven de mob zie..wat een sukkels die mobs..jezelf afmaken!:-)

Ik heb de build (skills, traits) en de gear (armor, wapens) muv: swap wapens en jewelry klaar. Doe nu al zo veel damage en geen probleem met het bezig houden (lees:killen) van meerdere mobs.
Hij zei niet dat de rest niet goed is, maar je CD stat helpt helemaal niets bij cripple/weakness/vulnerability etc. Dus een CD build op een mesmer is geen topper omdat je weinig pure damage conditions hebt. Tenzij je volledig richt op confusion, maar dan is het nog twijfelachtig omdat je hier geen constante stack van kan onderhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BombaAriba
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 00:16

BombaAriba

Ondertitel

Weten jullie trouwens of het mogelijk is om AC exotic armor weer in te leveren voor een andere versie? Ik heb momenteel full exotic gear alleen dan met vitality, healing power en nog een andere stat. Nu ik mij wat meer in heb gelezen blijkt dat dit nou niet echt een geweldige set te zijn voor een warrior. Ik ervaar hem zelf ook niet echt als fijn want ik doe bijna geen damage als ik lees dat sommige echt meerdere k's aan damage doen.

Is de enige oplossing nu weer opnieuw AC ±30 te doen en ditmaal juiste armour kopen? Zo ja welke raden jullie aan voor een warrior? Ik lees veel positiefs over Power/toughness/vitality. Is dat slim om voor te gaan? Ik weet dat er natuurlijk veel variaties en voorkeuren zijn maar ik wil gewoon een simpel nieuw doel voor ogen hebben om mijn character te verbeteren zonder gelijk voor legendary te gaan want dat is mij teveel grinden en craften.

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
BombaAriba schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:33:
Weten jullie trouwens of het mogelijk is om AC exotic armor weer in te leveren voor een andere versie? Ik heb momenteel full exotic gear alleen dan met vitality, healing power en nog een andere stat. Nu ik mij wat meer in heb gelezen blijkt dat dit nou niet echt een geweldige set te zijn voor een warrior. Ik ervaar hem zelf ook niet echt als fijn want ik doe bijna geen damage als ik lees dat sommige echt meerdere k's aan damage doen.

Is de enige oplossing nu weer opnieuw AC ±30 te doen en ditmaal juiste armour kopen? Zo ja welke raden jullie aan voor een warrior? Ik lees veel positiefs over Power/toughness/vitality. Is dat slim om voor te gaan? Ik weet dat er natuurlijk veel variaties en voorkeuren zijn maar ik wil gewoon een simpel nieuw doel voor ogen hebben om mijn character te verbeteren zonder gelijk voor legendary te gaan want dat is mij teveel grinden en craften.
Er is geen mogelijkheid tot inruilen inderdaad. Zelf heb ik ook ptv op mijn warrior, maar ook veel gaan voor een full damage setje, dat is meer voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog ff het beloofde screenshotje van mijn necro, Caraxes Venomjaw:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9wrr2gmrukWzzqYahNEqlAGr/medium.jpg

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BombaAriba schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:33:

Exotics inleveren en nieuwe kopen van je tokens etc. kan niet dus, maar er is nog wel een andere mogelijkheid om aan power/toughness/vitality-armour te komen: behalve 1 deel (ik meen de helm?) is er een volledige set armour met deze stats te krijgen door handig te shoppen bij de verschillende tempels in Orr. 42K karma per onderdeel, merchant is aanwezig als de tempels uncontested zijn. Het onderbrekende deel koop je dan van AC-tokens (180 tokens geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Freakiebeakie schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:15:
[...]

vanavond ff praten op ts over mesmertje , ik kom er niet helemaal uit , ik zie door de builds het bos niet meer ....ofzo 8)7 8)7 8)7 8)7
Het moet dan vanavond worden denk :) Gezien ik gister nogal druk was met eerst 2 paden CoF en daarna SE pad 1 (waar de golems niet echt gingen zoals geplanned :s, laten we zeggen, iemand moest eigenlijk ff een andere spec gaan uitzoeken, want mobs aaien werkt niet echt :p).

En CoF path 1 is wel lekker makkelijk, misschien dat ik dat maar ga farmen oid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar GuildWars 2 aangeschaft, was al tijden op zoek naar een leuke game. De trial beviel wel, en kon de aanbieding van dit weekend niet weerstaan. Weer eens wat anders dan WoW!

Vanaaf maar een character aanmaken, iemand suggesties, wat een beetje leuk levelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peleccotur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-03 14:12
Ik heb gisteren, vanwege de kortingsactie van Arenanet, toch ook maar besloten om GW2 te kopen. Het trialweekend vond ik geweldig en in de tussentijd heb ik bij een vriend af en toe wat gespeeld. Ondanks dat ik besloten had eerst een vervelend deel studie af te ronden kon ik de verleiding van de aanbieding niet weerstaan ;)

Geweldig om weer met mijn Charr Engineer rond te kunnen rennen. Na het trial-weekend lvl20, maar ik hoop toch dat ik niet TE snel lvl 80 ben.

Diablo III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:31:
Gisteren maar GuildWars 2 aangeschaft, was al tijden op zoek naar een leuke game. De trial beviel wel, en kon de aanbieding van dit weekend niet weerstaan. Weer eens wat anders dan WoW!

Vanaaf maar een character aanmaken, iemand suggesties, wat een beetje leuk levelled?
Lastige vraag, iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. In principe levelen alle professions wel goed, de snelheid hangt vaak meer af van de keuze van wapens. Om een voorbeeld te geven: Een populaire leveling build voor een Guardian is Greatsword en Staff. Twee 2H wapens waarbij de GS dient voor de damage en skill 3 van de staff wordt gebruikt voor de speed boost.

Wat speelde je het liefst in WoW? Misschien daarop de keuze van je eerste char laten afhangen. Als je er één hebt gekozen kun je hier altijd vragen wat wapens mensen hebben gekozen voor het levelen.

NB: Ik vind zelf snel levelen in GW2 niet zo belangrijk. Ook tijdens het levelen had ik al veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:31:

Warrior/guardian is makkelijk om te levellen maar verveeld daardoor ook snel. Mesmer is een lastige profession om goed rond te komen, dus daar zit veel uitdaging. Necro heeft de meeste defence voor light armor en speelt best fijn. Ele is sterk maar gaat snel dood als je niet goed weet wat je doet (ook als je het wel weet en bewust glass-canon bent :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

alles lvled wel leuk dus kies iets wat je zelf leuk vind , als je niet te snel wilt lvlen dan moet je absoluut niet gaan craften :D dat lvled als een gek . gw2 is niet als wow er is als je 80 bent zat te doen het word je alleen niet op een presenteer blaadje geleverd zoals in wow etc, hier moet je het echt zoeken.

naast de gebruikelijke dungeons (tijdens het lvlen leuk story modes doen, als je 80 bent explorables ) zijn er ook mini dungeons , jumping puzzles en fractals. fractals is in feitte oneindig dus daar kan je je tijden mee vermaken en geeft naarmate je lvled in fractals telkens betere loot .

als je het leuk vind om rustig te lvlen raad ik net als rose aan om lekker te gaan exploren , jumping puzzles te doen en alles wat je maar kan bedenken om het max lvl uit te stellen :)

gw is zoals jullie misschien al weten niet designed rond het krijgen van btere gear/ wapens , gear en wapens met max stats zijn vrij eenvoudig te krijgen , het draait hier meer om het uiterlijk van spullen en het verkrijgen van die spullen kan erg lang duren

[ Voor 14% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-02-2013 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

De eerste 20 levels gaan voor het gevoel "redelijk snel" toen ik weer begonnen ben na mijn 4month break, heb ik een Guardian van 0-80 geleveleld in ongeveer 2 weken. En dat was alleen spelen met de guardian, niet met andere classes. En elke dag iig de Daily gedaan. En dan elke avond een uurtje of 2-5 en in het weekend bijna de hele dag :) Uiteindelijk in ongeveer 42 uur level 80 geworden. En dat is dus met ervaring :)

En @oyoyewi: maak 5 proffesions aan waarvan de "stijl" je het meest ligt. (melee/caster/ranged/pet user/DD/DoT) etc. Dus je houd van melee: Warrior, Guardian, Thief, Elementalist(dagger/dagger), Mesmer(sword mainhand). Bijvoorbeeld. De Warrior en Guardian en Thief zijn echte pure melee chars, de elementalist staat in melee en jumped overal heen en de Mesmer heeft illusions en andere meuk. Probeer die classes en level ze naar 10 of zo. Je vind over het algemeen alle wapen types die je character kan gebruiken wel binnen die 10 levels en probeer zo alle wapens uit. Kies vervolgens de class die het lekkerst speelt en level die. Bijna alle classes zijn leuk en het is maar niet wat je speel stijl is.

Voor een ranged class setup bv: Ranger, Engineer, Elementalist(staff), Warrior(rifle/longbow), Mesmer (staff/Greatsword).

Of pet class: Necro, Ranger, Mesmer (clones). Of een Caster: necro, mesmer, elementalist, guardian en in zekere mate de ranger(puur support en weinig damage).

In dit spel: proberen is weten, en elke proffesion heeft een unieke stijl en ze levelen allemaal anders en ze levelen alleen leuk als de speelstijl bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:00:
[...]

Warrior/guardian is makkelijk om te levellen maar verveeld daardoor ook snel. Mesmer is een lastige profession om goed rond te komen, dus daar zit veel uitdaging. Necro heeft de meeste defence voor light armor en speelt best fijn. Ele is sterk maar gaat snel dood als je niet goed weet wat je doet (ook als je het wel weet en bewust glass-canon bent :p).
Je vergeet Ranger, mijn eerste char :) Vond ik zelf niet heel lastig om mee te levelen en kan met verschillende builds goed levelen. Ik gebruikte vooral Longbow en Sword/Warhorn, maar shortbow en axe met bijvoorbeeld toorts werkt ook heel goed. En dan kun je nog kiezen uit een hele verzameling pets die verschillende eigenschappen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Gister flink wat uurtjes gespeeld met mijn Ranger :)
ben tot LVL 10 gekomen. Vond het best wel leuk allemaal. Op het laatst kwam ik in een world vs world verhaal. Wat me toch wat minder beviel. Toen ik niet meer wist hoe ik daar weg moest komen ben ik gestopt.. Maar was ook laat zat. Vanavond maar weer eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:11:
Gister flink wat uurtjes gespeeld met mijn Ranger :)
ben tot LVL 10 gekomen. Vond het best wel leuk allemaal. Op het laatst kwam ik in een world vs world verhaal. Wat me toch wat minder beviel. Toen ik niet meer wist hoe ik daar weg moest komen ben ik gestopt.. Maar was ook laat zat. Vanavond maar weer eens kijken :)
F12 en dan stoppen met het spel of met je karakter is vaak de snelste manier om uit WvW te komen :) Je zult zien dat je char nu weer staat op de plek waar je aan WvW bent begonnen.

WvW vraagt wat gewenning. En met een lvl 10 zou ik het niet snel doen. Het kan wel, maar dan moet je wel wat ervaring hebben met het spel. En sommigen vinden WvW gewoon niet leuk. Ik zou het nog een keer proberen als je wat meer ervaring hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Dankje voor de tip! Vanavond weer in mijn persoonlijke verhaal lijn duiken. Vond die quest opdrachten ook best wel grappig om te doen :) Kan me nog uren vermaken met deze game! Wel fijn dat er veel informatie over op internet staat. Ben ook wel benieuwd hoe ik spullen kan verhandelen aan andere spelers. Maar dat kan ik vast wel in de wiki vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tweekzor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:00:
Warrior/guardian is makkelijk om te levellen maar verveeld daardoor ook snel. Mesmer is een lastige profession om goed rond te komen, dus daar zit veel uitdaging.
Grappig, mijn eerst was een guardian, mijn tweede een mesmer en ik vond en vind die persoonlijk makkelijjker te spelen en beter overeind blijven dan mijn guardian. Niet dat het heel veel scheelt maar toch. Waarschijnlijk ben ik een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:22:
Dankje voor de tip! Vanavond weer in mijn persoonlijke verhaal lijn duiken. Vond die quest opdrachten ook best wel grappig om te doen :) Kan me nog uren vermaken met deze game! Wel fijn dat er veel informatie over op internet staat. Ben ook wel benieuwd hoe ik spullen kan verhandelen aan andere spelers. Maar dat kan ik vast wel in de wiki vinden.
Black Lion Trading Company (sneltoets O), Trading Post. Lees inderdaad wel even de informatie hierover op de wiki. Er zit een fee van 15% op waar je rekening mee moet houden bij het bepalen van winst/verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
RoseSolane schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:10:
[...]

Je vergeet Ranger, mijn eerste char :) Vond ik zelf niet heel lastig om mee te levelen en kan met verschillende builds goed levelen. Ik gebruikte vooral Longbow en Sword/Warhorn, maar shortbow en axe met bijvoorbeeld toorts werkt ook heel goed. En dan kun je nog kiezen uit een hele verzameling pets die verschillende eigenschappen hebben.
Ik heb zelf ook een ranger geleveld en ik heb alleen maar het idee dat ik veel te weinig damage deed, en echt overleven doet die ook niet als je getarget word. In dungeons is je pet in 1-2 hits dood en dan mis je wel wat support. Mijn thief heb ik opgegeven op level 44, dat vind ik gewoon echt niet lekker spelen in pve en engineer staat pas op level18 dus daar kan ik weinig over zeggen.
Weakling schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:28:
[...]

Grappig, mijn eerst was een guardian, mijn tweede een mesmer en ik vond en vind die persoonlijk makkelijjker te spelen en beter overeind blijven dan mijn guardian. Niet dat het heel veel scheelt maar toch. Waarschijnlijk ben ik een uitzondering.
Dan vraag ik me af wat jij met je guardian hebt gedaan :p Ik begon als mesmer, wat heel leuk speelde maar tegen een groepje mobs moest ik vaak toch mijn best doen. Vervolgens een warrior gemaakt en met verbazing heb ik toegekeken hoe ik zonder moeite 3-4mobs tegelijk pakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:35
Weakling schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:28:
[...]

Mijn eerste was een guardian, maar vond het toch niet iets voor mij. Dus maar verder gegaan op me warrior waar ik me erg op vermaak!(lvl 33 geloof ik nu). Guardian is lvl 29 geworden, misschien dat ik hem binnenkort weer eens oppak om met een staff te proberen. Toch ook iets met een caster lijkt me wel leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ee mesmer met een paar ilussions maakt een groepje van 3 mobs lachend af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelde voornamelijk hunter in WoW, ga eens kijken of me dit bevalt. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:46:
ee mesmer met een paar ilussions maakt een groepje van 3 mobs lachend af :D
Op hogere levels misschien, met de juiste traits, maar die illusions verdwijnen al in een wolkje vlinders als je er naar kijkt op lage levels :'( Mesmers zijn in het begin ook nog extreem kwetsbaar, is mijn ervaring (nog erger dan elementalist), totaal niet vergelijkbaar met guardians die je met een greatsword in de handen overal in kan laten vliegen en facerollend lachend alles ziet overleven. Als er 1 profession overpowered is tijdens het levelen is het wel guardian (maar wel erg leuk).
Eens zien of ik mijn mesmer net zo lang vol ga houden als mijn guardian uiteindelijk, Scaradox staat nu nog in Queensdale te niksen op lvl11 ofzo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 11:35:
[...]

Black Lion Trading Company (sneltoets O), Trading Post. Lees inderdaad wel even de informatie hierover op de wiki. Er zit een fee van 15% op waar je rekening mee moet houden bij het bepalen van winst/verlies.
15%? Ik dacht dat het 10% was??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:22:
[...]

15%? Ik dacht dat het 10% was??
5% listing fee vooraf, 10% auction cut achteraf. 15% totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

eerste 10 lvls zijn wat lastig ja tot je traits begint te vullen dan word de mesmer ook faceroll
zeker met eens taf en pistol/sword . moet je als low lvl mesmer eens skill 3 geloof ik doen (maakt ilussion die naar vijand rent) dan weer skill 3 (jij wisselt plaats met juist gemaakte ilussion) en dan skill 2 , mesmer gaat beserk met zwaard en plop mob is dood , geweldige skills , staff , maak 2 ilussions die kan je een beetje laten tanken , hop chaos storm erop en dan maak je je fhantasm (zieke damage) ook alles zo dood .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:32:
eerste 10 lvls zijn wat lastig ja tot je traits begint te vullen dan word de mesmer ook faceroll
zeker met eens taf en pistol/sword . moet je als low lvl mesmer eens skill 3 geloof ik doen (maakt ilussion die naar vijand rent) dan weer skill 3 (jij wisselt plaats met juist gemaakte ilussion) en dan skill 2 , mesmer gaat beserk met zwaard en plop mob is dood , geweldige skills , staff , maak 2 ilussions die kan je een beetje laten tanken , hop chaos storm erop en dan maak je je fhantasm (zieke damage) ook alles zo dood .
Ik denk wel dat 'ie nog ff het voordeel van de twijfel krijgt hoor, ben wel benieuwd hoe mesmer speelt op de langere termijn :D Ik gebruikte tot nu toe voornamelijk greatsword eigenlijk, leuk maar een beetje saai.

Alts levelen heeft alleen niet zoveel prio meer nu ik drukker ben met fractals O+ Heb ook al 4 level80 characters, op een gegeven moment heb je dat levelen ook wel wat gezien. Nog niet zo erg als Morrar natuurlijk _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-02-2013 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaak is de eerste illusion van mijn staf al dood voordat de tweede op is. Dus tanken doen ze niet lang :'( Ik ben het met Snoei eens dat low level mesmer lastig is. Die van mij is nu bijna 10 en kan dan zelf gecraft gear van dat level aan. Hopelijk wil het daarmee wat beter. Het is wel een erg goed gevoel als mijn mesmer een gevecht nog net weet te overleven.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Ik denk wel dat 'ie nog ff het voordeel van de twijfel krijgt hoor, ben wel benieuwd hoe mesmer speelt op de langere termijn :D Ik gebruikte tot nu toe voornamelijk greatsword eigenlijk, leuk maar een beetje saai.
Een greatsword moet ik nog aanschaffen voor hem. Moet ik vanavond maar eens doen. Of iemand moet vanavond even een level 10 GS voor me craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Let wel dat dit pas sinds kort echt kan. Toen ik 4 maanden geleden mijn mesmer aant spelen was hadden die mobs maar oog voor 1 iemand, mij. Die clones lieten ze echt links liggen. Als ik nu met me mesmer aant spelen ben lijken mobs veel sneller voor m'n clones te gaan dan toen.

@solane ik zal wel ff kijken zodra i thuis ben. Ik moet toch nog daggers maken voor me elementalist. Wees niet surprised als je die in je mail ziet :)

[ Voor 7% gewijzigd door ye-roon op 26-02-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
ye-roon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:51:
[...]
Let wel dat dit pas sinds kort echt kan. Toen ik 4 maanden geleden mijn mesmer aant spelen was hadden die mobs maar oog voor 1 iemand, mij. Die clones lieten ze echt links liggen. Als ik nu met me mesmer aant spelen ben lijken mobs veel sneller voor m'n clones te gaan dan toen.
Ik heb ook al een tijdje geen mesmer meer gespeeld, maar in het begin werkte dit inderdaad voor geen meter.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 12:44:
[...]

Alts levelen heeft alleen niet zoveel prio meer nu ik drukker ben met fractals O+ Heb ook al 4 level80 characters, op een gegeven moment heb je dat levelen ook wel wat gezien. Nog niet zo erg als Morrar natuurlijk _/-\o_
Een greatsword op mesmer heb ik ook weinig plezier in, en lijkt ook minder effectief in pve dan een staff. Greatsword gebruik ik enkel in spvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tweekzor schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:29:
Ik heb ook al een tijdje geen mesmer meer gespeeld, maar in het begin werkte dit inderdaad voor geen meter.
Ik weet niet wat onder "het begin" valt, maar nooit last van gehad. Illusionary Leap en Swap er achter aan en de mob zat al vaak op de "verkeerde" te focussen. Andere illusions er bij en ik was nog maar zelden de belangrijkste target van de mob(s). Misschien komt het mede doordat ik vanuit mijn guardian main de verschillende mobs ondertussen een beetje kende, maar op mijn mesmer veel minder vaak dood gegaan.

Goed, nu de immortal guardian build "uitgevonden" is, gaat de guardian weer net zo goed mee, maar dan nog. Je valt met een guardian nog steeds maar in je eentje aan en met een mesmer met meerdere versies van jezelf en die houden veel damage bij je weg.

Case in point (een beetje): voor Aquatic Slayer daily ga ik altijd naar het water in het zuid oosten van Southsun Cove. Beetje haaien pesten. Met mijn guardian hoef ik het niet te proberen om er drie of vier tegelijk af te maken, dan ga ik altijd wel een keertje neer. Mijn mesmer? Fluitend vier haaien naar de .. ehmm .. haaien. Karka solo farmen? Met mijn combi MF/Immortal guardian een stuk lastiger dan met mijn mesmer.

Op de één of andere manier ligt mesmer me gewoon beter denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@weakling: wat voor armor, jewels, wapens en skills/traits gebruikt je mesmer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

memser is gewoon OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo wat een mesmer-fans hier ineens. Ik vind mesmer best een geinige klasse, maar zeker niet de sterkste in het spel. Een van de nadelen van mesmers vind ik dat confusion (een core mechanic van de klasse) niet goed uitgewerkt is in PVE; mobs gebruiken niet zo vaak skills namelijk. Tenzij je een direct damage build pakt, vind ik de schade van de mesmer niet heel uitzonderlijk. Verder is de klasse behoorlijk willekeurig met het uitdelen van boons en conditions, dat maakt het lastig om dingen te controleren. Mesmer in dungeons wordt vooral gewaardeerd vanwege Time Warp, Feedback en portals heb ik het idee (en Mass Invisibility voor speed runs).

Maar goed, memser blijft wel een van de meer interessante klasses qua skills. Toch wat minder standaard dan bijvoorbeeld Ranger of Elementalist. Die laatste moet ik trouwens nog wel even naar 80 levelen voordat ik daar definitief wat over kan zeggen. D/D vind ik wel leuk voor Elementalist, maar de rest heb ik maar kort getest. Staff is een beetje saai en minder effectief voor solo heb ik het idee. Scepter trekt me niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk, een OP discussie hier :) Ik pak alvast het bier en de chips, pootjes op het bureau en rustig al het geflame afwachten.. Oh, nee, dit is niet het LOL forum >:)

edit: En daar is de eerste bijdrage al van Morrar. Toch maar op zoek naar het bier :) Ik kan inhoudelijk toch weinig bijdragen, want ik vind mijn Mesmer op lvl 9 nog erg lastig spelen. Maar dat vond ik Guardian op dat level ook.

[ Voor 27% gewijzigd door RoseSolane op 26-02-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:16:
[...]

Leuk, een OP discussie hier :) Ik pak alvast het bier en de chips, pootjes op het bureau en rustig al het geflame afwachten.. Oh, nee, dit is niet het LOL forum >:)

edit: En daar is de eerste bijdrage al van Morrar. Toch maar op zoek naar het bier :)
Haha ach ja, GW2 is nog niet echt toegekomen aan class balance lijkt me. Ze hebben hier en daar wat snelle fixes voor PVP doorgevoerd, maar voor PVE is er nog niks gebeurt. Het zijn voornamelijk individuele skills of traits die ongebalanceerd zijn (Altruistic Healing / Empowering Might, Time Warp, Epidemic, Ice Bow, Stealth, etc) en niet hele klasses. Vaak is het ook nog beperkt tot bepaalde aspecten van het spel, zoals dungeons, WvW, etc.

Low level mesmer zou ik staff zeker aanraden als tweede wapen; summon Warlock, Chaos Storm neerleggen met skill 5 en dan self combo-en met skill 2 voor een Clone + Chaos Shield. Dan heb je na dat shield nog een Chaos Shield over met skill 4. Of je wisselt naar wapen met hogere DPS + nog een phantasm.

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 26-02-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:21:
[...]

Haha ach ja, GW2 is nog niet echt toegekomen aan class balance lijkt me. Ze hebben hier en daar wat snelle fixes voor PVP doorgevoerd, maar voor PVE is er nog niks gebeurt. Het zijn voornamelijk individuele skills of traits die ongebalanceerd zijn (Altruistic Healing / Empowering Might, Time Warp, Epidemic, Ice Bow, etc) en niet hele klasses. Vaak is het ook nog beperkt tot bepaalde aspecten van het spel, zoals dungeons, WvW, etc.
Daar kan ik wel wat op zeggen. Je hebt gelijk :) Er zijn wel al wat kleine wijzigingen geweest, bijvoorbeeld het herverdelen van de Guardian GS skill over 1-5, maar nog geen hele grote. Er zijn wel wat skills uitgeschakeld voor PvP en WvW.

Ik heb al wel een aankondiging gelezen over AoE skills. ArenaNet wil skill sets zodat een AoE skill niet ook de beste skill is voor een single kill. Voorbeeld: Als ik met mijn Longbow Ranger vijf mobs wil raken die dicht bij elkaar staan, dan begin ik met Barrage (skill 5, veroorzaakt crippel), de enige Aoe skill op de longbow voor de Ranger. Wil ik een Boss neerDPSsen dan gebruik ik Hunter's shot (3, geeft vulnerable) gevolgd door Rapid Fire (2). Die laatste skill doet verreweg de meeste damage van alle longbow skills. De skills van de longbow zijn dus zoals ArenaNet ze wil zien. Een AoE skill die relatief weinig damage doet, maar wel veel raakt en een Single-target skill die heel veel damage doet.
Ik vermoed dat Meteor Shower van de elementalist een voorbeeld is van een skill die niet werkt zoals ArenaNet dat wil. Dit is een AoE skill die ik elementalists ook heel veel zie gebruiken op 1 mob. Maar ik speel zelf geen ele, dus misschien is mijn voorbeeld niet correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:12
RoseSolane schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:39:
[...]
Ik vermoed dat Meteor Shower van de elementalist een voorbeeld is van een skill die niet werkt zoals ArenaNet dat wil. Dit is een AoE skill die ik elementalists ook heel veel zie gebruiken op 1 mob. Maar ik speel zelf geen ele, dus misschien is mijn voorbeeld niet correct.
Dit is ook omdat je als elementalist niet heel veel niet-AoE damage-skills hebt met staff. Althans dat is voor mij de reden om m gewoon overal neer te plempen, hoeveel dmg hij dan doet op single-target interesseert me dan maar weinig, als het maar dmg is. Hij heeft ook nog een redelijk korte refresh-tijd, dus voor n volgende mob is hij alweer bruikbaar.

[ Voor 6% gewijzigd door KoekjevanLU op 26-02-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:25
Er is een complete guide to guild missions gepost op Guild Wars 2 Hub:
http://www.guildwars2hub.com/guides/basics/complete-guide-guild-missions

Op zich interessante rewards, maar helaas heb je een beste guild nodig om alle influence te verdienen. Zelf zit ik in een vrienden-guild met nog vier anderen waarvan er meestal maar drie online zijn. Wordt dus tijd om een grotere guild "erbij" te joinen voor de guild missions.

Toch vind ik dit best een groot gemis. Ik had liever gezien dat aan de hand van de hoeveelheid members, van de guild, de missions gescaled zou zijn. Ik speel meestal samen met nog één iemand maar de laatste tijd hebben we niet veel meer te doen met z'n 2tjes. Jumping puzzles zijn gedaan, explorer achievement gehaald en allebei al world completion behaald. WvW is te groot om een impact te maken met 2 spelers en dungeons/explorers vragen 5 man minimaal. Voor 2 personen is er niet veel content meer op lvl 80.

Ben ik de enige die dit ervaart of zijn er meerdere personen waarvoor dit probleem geldt. Of hebben jullie allemaal duizenden vrienden die nog actief spelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KoekjevanLU schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:49:
[...]

Dit is ook omdat je als elementalist niet heel veel niet-AoE damage-skills hebt met staff. Althans dat is voor mij de reden om m gewoon overal neer te plempen, hoeveel dmg hij dan doet op single-target interesseert me dan maar weinig, als het maar dmg is. Hij heeft ook nog een redelijk korte refresh-tijd, dus voor n volgende mob is hij alweer bruikbaar.
Probleem met AoE was meer het opschalen ervan. Dus dat meer targets, meer schade betekende zonder maximum. Daardoor werden Elementalists en Rangers bijvoorbeeld heel effectief tegen grote zergs in WvW, veel effectiever dan klasses die minder sterke AoE hebben en meer op single-target gericht zijn. Daarom zal er waarschijnlijk een maximum van 5 targets op AoE gaan komen.

Of ANet echt zo van plan is om AoE skills voor single target aan te pakken weet ik niet. Zoals je ook aangeeft hebben sommige klasses veel AoE skills, dus dat zou dan aangepast moeten worden. Daarnaast zijn veel melee attacks ook AoE (Point-Blank of PBAoE zoals cleaves), dus daar zou dan ook naar gekeken moeten worden. Met slechts 5 skills per wapen en max. 4 skill slots vraag ik me af of er genoeg plek is voor echt gescheiden AoE en single target skills...

@Xato: waarom niet gewoon een wat grotere guild joinen? Ik vind GW2 behoorlijk vriendelijk voor kleine groepen; aan 5 man heb je meestal genoeg, maar je moet wat meer mensen kennen om snel groepjes te kunnen maken. Ik snap het geklaag over deze content maar half, om de volgende redenen:

- Het is een MMO, dus het is de *bedoeling* dat je samenspeelt met vele anderen

- De guild events kunnen gedaan worden door iedereen die in de buurt is

Verder: shit... 50K influence per unlock. Hadden we toch zuiniger moeten zijn op influence...

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 26-02-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

yup klopt helemaal , met een beetje geluk kill ik met 2aoes op 1 plek lachend 30 man in wvwvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 14:45:
@weakling: wat voor armor, jewels, wapens en skills/traits gebruikt je mesmer?
http://gw2skills.net/edit...zhGa9IhJF9O4nUEdqj6x2xu3B

Dual wielding swords dus, met volledig PVT armor en jewels etc. Aan conditions doe ik niet echt, daar ligt mijn focus niet. Het gaat mij om survivability en mijn illusions/phantasms in te zetten als afleiding en damage dealers (swordsman) voor de mobs. Daarnaast vooral gekozen wat ik het leukste vind om te spelen, niet of het nou zo nodig de "beste" build is, whatever that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien was mijn formulering niet helemaal duidelijk. Wat ik begreep van het voornemen van ArenaNet is dat ze willen voorkomen dat mensen in alle omstandigheden altijd een AoE skill gebruiken omdat deze de meeste schade doet, ook op een single target. Dus als Longbow Ranger altijd Barrage ipv Rapid Fire.Dat zouden ze kunnen bereiken door het opschalen te verminderen, door een max aantal mobs in te stellen, maar ook nog op andere manieren. ArenaNet heeft al aangegeven dat het aanpakken van AoE skills niet betekent dat alle AoE skills worden aangepast. Een staff ele die bijna alleen maar AoE skills heeft zal deze dus moeten kunnen blijven gebruiken tegen single targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RoseSolane schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:39:
[...]

Daar kan ik wel wat op zeggen. Je hebt gelijk :) Er zijn wel al wat kleine wijzigingen geweest, bijvoorbeeld het herverdelen van de Guardian GS skill over 1-5, maar nog geen hele grote. Er zijn wel wat skills uitgeschakeld voor PvP en WvW.

Ik heb al wel een aankondiging gelezen over AoE skills. ArenaNet wil skill sets zodat een AoE skill niet ook de beste skill is voor een single kill. Voorbeeld: Als ik met mijn Longbow Ranger vijf mobs wil raken die dicht bij elkaar staan, dan begin ik met Barrage (skill 5, veroorzaakt crippel), de enige Aoe skill op de longbow voor de Ranger. Wil ik een Boss neerDPSsen dan gebruik ik Hunter's shot (3, geeft vulnerable) gevolgd door Rapid Fire (2). Die laatste skill doet verreweg de meeste damage van alle longbow skills. De skills van de longbow zijn dus zoals ArenaNet ze wil zien. Een AoE skill die relatief weinig damage doet, maar wel veel raakt en een Single-target skill die heel veel damage doet.
Dat van Skill 1 en 2 op de longbow klopt niet helemaal.

Rapid fire schiet 10 pijlen voor een totaal van 1017 damage (+scaling van je wapen/power) in 5 seconde
Long range shot (skill 1) doet 317 damage (+scaling van je wapen/power) op max range. En dat elke 1.25 seconde. Dat betekend in 5 seconden 4 hits van 317 voor een totaal van 1268 (+scaling). Wat dus betekend dat als je op max range staat je beter kan blijven auto attacken dan je 2 skill kan gebruiken. Zodra je dichterbij dan 1000 staat dan doet Rapid fire wel meer damage. Hier volgt ook uit dat QZ op 1000+ range met auto attacks je sterktste ranged burst attack is. (Muv een Condition damage shortbow build, waarmee je door QZ een shitload meer bleeds kan stacken op je target).

Verder gebruik ik barage ook vaak op een single target boss, zolang deze te slowen is, dat maakt het wat makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:17:
[...]

Dat van Skill 1 en 2 op de longbow klopt niet helemaal.

Rapid fire schiet 10 pijlen voor een totaal van 1017 damage (+scaling van je wapen/power) in 5 seconde
Long range shot (skill 1) doet 317 damage (+scaling van je wapen/power) op max range. En dat elke 1.25 seconde. Dat betekend in 5 seconden 4 hits van 317 voor een totaal van 1268 (+scaling). Wat dus betekend dat als je op max range staat je beter kan blijven auto attacken dan je 2 skill kan gebruiken. Zodra je dichterbij dan 1000 staat dan doet Rapid fire wel meer damage. Hier volgt ook uit dat QZ op 1000+ range met auto attacks je sterktste ranged burst attack is. (Muv een Condition damage shortbow build, waarmee je door QZ een shitload meer bleeds kan stacken op je target).

Verder gebruik ik barage ook vaak op een single target boss, zolang deze te slowen is, dat maakt het wat makkelijker. :)
Wijsneus :) Ik noem skill 1 helemaal niet, ik vergelijk de schade van skill 5 (AoE) met die van skill 2 (single target). Maar ik wil je best uitleggen waarom ik skill 2 noemde en niet skill 1. Ten eerste is daar crit. 10 pijlen in 5 seconden met een hoge crit change en damage doen meer schade dan 4 pijlen in 5 seconden. En laat ik nu aardig wat crit chance en crit damage hebben :) Daarnaast zal skill 1 zal op max range inderdaad meer schade doen als skill 2, maar dan moet je wel op max range kunnen blijven in die 5 seconden. Dat gaat lang niet altijd. Bijvoorbeeld de eindboss van de fractal met de dredges. Daar is het erg lastig om op + 1000 range te komen en nog lastiger om daar te blijven. Skill 2 doet daar dus echt veel meer schade. Meer dan 80k gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

RoseSolane schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:30:
Skill 2 doet daar dus echt veel meer schade. Meer dan 80k gisteravond.
Op zo'n zielig wit konijntje zeker? Awww ... :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog even de samenvatting van het stuk over Guild Missions dat hierboven door Xato gepost werd:
  1. Guild Missions become available after your guild has upgraded the four categories within the guild panel, to a certain level.
  2. Guild Missions cost 50,000 Influence to unlock and 200 influence to activate.
  3. Higher tiered Guild Missions can be purchased with further influence and Merits (awarded from completing Guild Missions.)
  4. Merits are awarded on a tiered basis and are a natural limiting factor due to how many you can earn in a week, preventing large guilds unlocking all tiers instantly from influence they may have stored.
  5. 2 Commendations are awarded to each individual who completes a guild event and can be traded for items from the new vendor in Lions Arch (exotic backpacks, guild banners, ascended items).
  6. Further rewards for completing a Guild Mission include two rare items or higher and 50 silver.
  7. Precursors are part of the reward loot table for completing a Guild Mission.
  8. Having World Completion is a huge benefit when participating in most of the Guild Missions as Waypointing quickly to far flung locations is a must.
  9. Working together is paramount to successfully completing Guild Missions, as without it you will fail.
Best interessant dus en aardige rewards voor het meedoen. Kans op een precursor en ascended items en exotic back packs van de vendor. Het lijkt erop dat je ascended trinkets kunt kopen op het screenshot, maar weet het niet zeker. Zou anders betekenen dat je al je accesoires op ascended niveau kunt krijgen nu.

Misschien tijd dat we wat influence kopen om de missies uit te proberen? We zitten nu rond de 25K... Hadden beter wat kunnen sparen, maar met een paar gold per member moeten we een eind komen lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door Morrar op 26-02-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wat ik nog niet aan die samenvatting begrijp: is het unlocken van higher tiered guild missions player based of guild based? Met andere woorden: wordt hier een tweede fractals gemaakt waar niet iedereen aan dezelfde tier kan deelnemen of niet? Ik hoop niet op een tweede fractals fragmentatie. Zeker niet omdat er geluiden vanuit A-net waren dat ze die fragmentatie een verkeerde keuze vonden.

En punt 9: samenwerken noodzakelijk? in een guild? nee, echt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 16:42:
Wat ik nog niet aan die samenvatting begrijp: is het unlocken van higher tiered guild missions player based of guild based? Met andere woorden: wordt hier een tweede fractals gemaakt waar niet iedereen aan dezelfde tier kan deelnemen of niet? Ik hoop niet op een tweede fractals fragmentatie. Zeker niet omdat er geluiden vanuit A-net waren dat ze die fragmentatie een verkeerde keuze vonden.

En punt 9: samenwerken noodzakelijk? in een guild? nee, echt?
Uit het stuk:
Where you are successful in completing a Guild mission and in this case Bounty, you will be rewarded with a new guild currency known as Merits. Merits are then used, alongside further influence, to unlock additional tiers of Guild Missions or for additional Guild benefits.
Gaat dus op guild niveau lijkt me, door middel van merits. Influence kosten zijn nog speculatief momenteel lijkt het. Hier meer info over de patch:
http://www.mmorpg.com/gam...omprehensive-Preview.html

Mooi dat de patch ook het preview systeem aanpakt; particle effects zichtbaar en preview op de TP :D

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 26-02-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Ohh, ik ben echt blij! Rune of the Soldier passive (shouts remove a condition) werkt nu ook op allies! Dat is echt toppie voor mijn Guardian shout build. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
krijgt het spel een update ofzo? was net lekker bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:22:
krijgt het spel een update ofzo? was net lekker bezig..
Yup, grote patch!

Zie patchnotes:
https://forum-en.guildwar...te-Notes-February-26-2013

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-02-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep! De big one onder de patches:)

Mijn heeft ie net de d/l verbroken. Morgen maar eens doen als het wat rustiger is.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:23:
Yep! De big one onder de patches:)

Mijn heeft ie net de d/l verbroken. Morgen maar eens doen als het wat rustiger is.
Hier ook, hij begon netjes met 3.5mb/s maar is inmiddels overleden. Achja ik ging toch niet meer spelen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice, heb d'r zin an! Maar eerst nog even de patch downloaden (op 60% nu)... Geloof ook dat er connection problemen zijn? Zou leuk zijn als ik nog even kond rondlopen voor bedtijd :)

Hmm dragon chests zijn nu 1x per dag, maar wel betere rewards... Naja scheelt weer farmen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 26-02-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

klinkt allemaal goed , die influence is voor ons wel te doen vind ik 30k en 50k kunnen wij in notime bij elkaar sparen. zeker als we daar met zn alle ons best voor doen .
elke dag toch wel zo`n 30 man online .... we moeten ze gewoon ff aan het werk trappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Precies, gewoon ziek veel dungeons 5mannen zonder pugs, characters levelen en de influence rewards van de personal story gebruiken. Niet meer denken als je langs een event loopt: ach, kheb me daily toch al. Nee, gewoon dat event doen.

Enige jammer aan dat hele guild influence verhaal is dat je als individu niet kan zien hoeveel je nou precies verdient. Ik zou dat persoonlijk wel willen zien in de event/dungeon completion scherm. Maja goed, ik heb begrepen dat het "bouwen" van de eerste missie aan staat. wat betekend dat vrijdag avond of zo we theoretisch de eerste zouden kunnen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:17:
klinkt allemaal goed , die influence is voor ons wel te doen vind ik 30k en 50k kunnen wij in notime bij elkaar sparen. zeker als we daar met zn alle ons best voor doen .
elke dag toch wel zo`n 30 man online .... we moeten ze gewoon ff aan het werk trappen :D
Ja, komt wel goed met dat unlocken. Het leuke is dat het starten van zo'n event als het eenmaal unlocked is niet veel meer kost, dus je kunt hetzelfde event een paar keer doen (bv 1x in het weekend en 1x midden in de week), kan iedereen meedoen en ik vermoed dat het zich makkelijk terugverdient. En je hebt die guild merits die je verdient sowieso nodig als ik het goed begrijp.
Ben benieuwd. Ik vind het idee van die guild events wel gaaf en juist het feit dat het in de open world plaats vindt maakt het hopelijk wat levendiger.

Ben ook wel benieuwd waar de Flame & Frost story heen gaat. In Wayfarer Foothills staat sinds gisteren een soort fort op een heuvel aan de oostelijke zonegrens maar de poort is dicht en je kunt er niet in dus. 1 lullig eventje waarin je een homestead moet verdedigen tegen invaders, gefarmd door een paar honderd man tegelijk (culling gallore), ze hadden van die invaders net zo goed 1hp konijntjes kunnen maken want ze leven nog geen halve seconde door alle AoE. Ik dach dat er in de patch notes stond dat ze het makkelijker maakten mobs te taggen in grote events maar daar heb ik nog niks van gemerkt. Scaling werkt blijkbaar niet zo goed dat ze ervoor kunnen zorgen dat mobs in zo'n oplatgefarmd event bijvoorbeeld ondanks alle AoE 10 seconden leven ofzo.
Verder kun je wat spullen vinden die je kunt terugbrengen naar refugees in LA en dan kun je een praatje met ze maken, wel geinige manier om een verhaal te vertellen.

Nieuwe daily-systeem vind ik wel lekker, lastiger om alles in 1 zone te doen maar dat was ook net de bedoeling denk ik. Daily gisteren 2x gehaald trouwens, eerst volgens het oude systeem en daarna na de patch nog een keer (hoefde nog maar 3 van de 5 activiteiten te doen toen, 2 van de dingen uit de oude daily telden mee voor het nieuwe systeem).

Ook ff naar de prijzen van de nieuwe ascended accessories gekeken, ik vind ze naar verhouding nogal duur (40 laurels + 50 ecto's per accessory, tegen 30 laurels voor een amulet met meer stats, en van de accessories wil je er 2) maar wel weer wat om naartoe te werken en het maakt weer hogere level fractals speelbaar dus ze komen er vast ook bij mij uiteindelijk (maar voorlopig niet op een alt :X )

Edit: ik lees net dat je als speler 2 Commendations krijgt (nieuwe currency) voor het completen van een guild mission, 12 commendations + 5G = 1 ascended item dus dat is te doen waarschijnlijk en op termijn de "way to go" voor het gearen van je altjes.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-02-2013 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Hmm, het begint op slow chat te lijken, maar goed, het is een nieuwe patch en nieuwe dingen om over te praten.

Ik heb gister ook de daily 2 keer kunnen completen, echter ik had maar 1 ding al "completed" voor de reset. Dat ware me gatherings. Ik ben wel benieuwd naar welke bij jou nog meer complete was snoei.

Oh en 1h sword mesmer is zojuist nog sterker geworden :D de eerste en de tweede attack hadden al een cleave attack van 3 targets. Maar nu heeft ook de 3de attack een cleave van 3 targets, wat dus betekend dat je met 1 attack (die een auto attack is) 3 boons verwijderd.
The description of this update was pretty unclear, so let me clarify. The change to portal made it so that you can’t interact with a portal that is on the other side of a wall from you, but that a portal whose entrance and exit are on opposite sides of a wall will still function [Source]

On mind stab we are aware there are two skills with this name. We are renaming one of them for the March build but for now we did indeed buff the mainhand sword end of chain skill for slot #1 called mind stab from 1 target to 3 targets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:14:
Hmm, het begint op slow chat te lijken, maar goed, het is een nieuwe patch en nieuwe dingen om over te praten.

Ik heb gister ook de daily 2 keer kunnen completen, echter ik had maar 1 ding al "completed" voor de reset. Dat ware me gatherings. Ik ben wel benieuwd naar welke bij jou nog meer complete was snoei.

Oh en 1h sword mesmer is zojuist nog sterker geworden :D de eerste en de tweede attack hadden al een cleave attack van 3 targets. Maar nu heeft ook de 3de attack een cleave van 3 targets, wat dus betekend dat je met 1 attack (die een auto attack is) 3 boons verwijderd.

[...]
De tweede was Fractal completer (of wat de naam ook was). We kwamen net voor de patch uit fractals.

Waarom doet skill 1 van de spear van de Mesmer trouwens niets. Mijn Asura kan er werkelijk waar niets mee raken, alleen maar Miss. Was dit altijd al zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:14:
Volgens mij die dat je een aantal events moet doen met een lager level dan jij (sidekick thingy).

Ziet er uit als een goede change voor mesmers. Ik neem aan dat die portal change te maken heeft met mesmers die hele zergs door muren heen portten in WvW?
RoseSolane schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 09:18:
[...]

De tweede was Fractal completer (of wat de naam ook was). We kwamen net voor de patch uit fractals.
Aha dat kan ook ja! Ik had toen ik later op de avond keek bijna alles complete behalve de kills in WvW geloof ik.

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-02-2013 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:44:
[...]
Ja, komt wel goed met dat unlocken. Het leuke is dat het starten van zo'n event als het eenmaal unlocked is niet veel meer kost, dus je kunt hetzelfde event een paar keer doen (bv 1x in het weekend en 1x midden in de week), kan iedereen meedoen en ik vermoed dat het zich makkelijk terugverdient. En je hebt die guild merits die je verdient sowieso nodig als ik het goed begrijp.
Je kunt missies inderdaad meerdere keren doen, maar het aantal merits dat je kunt verdienen heeft een maximum. Dus maximaal 25 merits voor bounty missions per week en een bounty mission op tier 1 geeft 15 merits (tier 2 = 20 en tier 3 = 25). Herhalen van dezelfde missie is dus maar deels zinvol. Ik weet niet hoe het met player rewards zit, lijkt me dat je die wel nog gewoon krijgt.

Ik denk dat het goed is om events ruim van te voren aan te kondigen zodat iedereen er bij kan zijn (misschien even poll welke dagen handig zijn (woensdag / zondag?). Overigens kun je voor een paar goud ook influence kopen, dus dat unlocken komt wel goed.

Nieuwe vorm van event scaling is trouwens maar bij 4 events toegepast (waarschijnlijk de dragon bosses). Dus het nieuwe event dat gisteren platgefarmed werd zal daar wel niet bij horen :)

[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 27-02-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 10:11:
[...]

Je kunt missies inderdaad meerdere keren doen, maar dat het aantal merits heeft een maximum. Dus maximaal 25 merits voor bounty missions en een mission op tier 1 geeft 15 merits (tier 2 = 20 en tier 3 = 25). Herhalen van dezelfde missie is dus maar deels zinvol. Ik weet niet hoe het met player rewards zit, lijkt me dat je die wel nog gewoon krijgt.

Ik denk dat het goed is om events ruim van te voren aan te kondigen zodat iedereen er bij kan zijn (misschien even poll welke dagen handig zijn (woensdag / zondag?). Overigens kun je voor een paar goud ook influence kopen, dus dat unlocken komt wel goed.
25 merits per week is voor bounty idd de cap, je hebt 30 merits nodig voor de volgende unlock dus herhalen moet sowieso. Herhalen kost 200 influence per try, ik denk dat er genoeg leden zijn die dat af een toe eens uit eigen zak willen bijdragen (ik iig wel, verdient zich al bijna terug door de reward als de mission slaagt) als ze niet bij de eerste poging kunnen zijn en er genoeg mensen online zijn om een poging te doen (en je kunt in LA spammen dat je een mission gaat doen, komen vast wel een boel mensen op af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Vanochtend heb ik Final Rest gespot op de tradepost. :) 200g en er zijn 4 beschikbaar. Misschien gerelateerd aan de improved loots dat deze ineens wel beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Final rest :o
Dacht dat de hoop was opgegeven dat ie uberhaupt bestond , of ben ik nu in de war

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay @ Final Rest! Op GW2-forum lees ik dat er diverse zijn gedropt van Shadow Behemoth sinds gisteravond.

Haters gonna hate: Ash Legion Spy Kits hebben nu een cooldown waardoor je hem niet meer kunt spammen >:)

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-02-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Haha , final rest confirmed drop van een lvl15 event
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Shadow_Behemoth

Dat is wel slecht hoor , dacht dat ie super rare hoorde te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice! Final Rest hadden we al verwacht van Behemoth, mede omdat die tijden lang gebugged was. Nu dus goed te verkrijgen! Hmm iets voor de necro lijkt me :)

Spy kits generfed verbaast me ook niks, dat zat er wel heel dik aan te komen. Wel blij met deze fix als ie echt waar is:

Fixed most cases of a bug where players would be stuck auto-running when attempting to pick up a bundle.

Maareh "Additional ghostly allies will now join Kholer during his encounter" zal de AC farm misschien wat temperen :P

[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 27-02-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende tijd maar ff Behemoth farmen dus. Prijs zal wel flink gaan kelderen maar ik wil hem wel voor mijn necro eigenlijk.
Morrar schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:19:
Fixed most cases of a bug where players would be stuck auto-running when attempting to pick up a bundle.
Fuck yeah! *O*

[ Voor 49% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-02-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:19:
Nice! Final Rest hadden we al verwacht van Behemoth, mede omdat die tijden lang gebugged was. Nu dus goed te verkrijgen! Hmm iets voor de necro lijkt me :)

Spy kits generfed verbaast me ook niks, dat zat er wel heel dik aan te komen. Wel blij met deze fix als ie echt waar is:

Yes, kan ik eindelijk stoppen met jengelen als ik weer eens die stomme crystal niet kon oppakken in de bonus fractal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:21:
[...]

Yes, kan ik eindelijk stoppen met jengelen als ik weer eens die stomme crystal niet kon oppakken in de bonus fractal :)
Precies, we hebben nou geen excuus meer om daar dood te gaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker dan... daily healer wordt meteen stukje lastiger :+ Gelukkig kunnen we kiezen nu :P

En nu weer ff de patch notes in tijdens lunch :) Deze is trouwens ook wel flink voor m'n Guardian:

Updated the Superior Rune of the Soldier’s sixth bonus to properly remove a condition from allies affected by the shout.

Sowieso vooral positieve Guardian changes... Verbazingwekkend. Verder ook veel quality of life improvements; interface changes, hitbox voor melee voor objecten, etc.

P.S. Final Rest was ws. eerder dus helemaal niet te krijgen in-game. Ze droppen nu met dozijnen tegelijk schijnbaar, dus zal wel goedkoop worden... Ook in PVP zijn er meerdere gevonden, maar het schijnt dat je geen wapenskills krijgt ermee (1 t/m 5). Ding is dus niet echt te gebruiken daar en moet eerst gefixed worden (wellicht wel te transmuten).

[ Voor 84% gewijzigd door Morrar op 27-02-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Inderdaad Guardian changes die positief uit pakken, waar eigenlijk een nerfje werd verwacht. Al was Pure of Voice bugged en dat zou gefixed zijn nu. En dat dan samen met soldier rune fix is een sterke buff voor de gemiddelde Guardian.

Ik moet alleen nog wat tokens voor me exotic wapens en dan is de mijne volledig exotic. En dan word het misschien is tijd voor wat fractals :)

Oh weet iemand of die "dragon chest" fix waar je nu maar 1 kistje voor die events kan krijgen per dag geldt voor al je characters? of per character is? Tbh denk ik dat dit een heel stom idee is, gezien als iemand zo'n event gedaan heeft, hij alle andere links laat liggen en dat je zo krijgt dat er niet genoeg mensen zijn om het event uberhaubt te halen, waardoor er dus een boel mensen zijn die het links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ye-roon schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:04:
Oh weet iemand of die "dragon chest" fix waar je nu maar 1 kistje voor die events kan krijgen per dag geldt voor al je characters? of per character is? Tbh denk ik dat dit een heel stom idee is, gezien als iemand zo'n event gedaan heeft, hij alle andere links laat liggen en dat je zo krijgt dat er niet genoeg mensen zijn om het event uberhaubt te halen, waardoor er dus een boel mensen zijn die het links laten liggen.
Je bedoelt deze notes?
Fixed a bug on certain world boss chests that was causing them to drop fewer rewards than intended. These chests can now only be looted once per day, to encourage players to fight multiple bosses and spread out across the world.
Dat lees ik als "je kan elke dragon chest maar 1x per dag looten", dus dat je nog steeds alle dragons op een dag kunt doen en looten, maar voorkomen wordt dat je bij bijvoorbeeld The Shatterer blijft rondhangen, omdat je die het makkelijkste vind om te doen. Dus je wordt gepushed om die andere world boss events juist niet links te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 14:27:
Dat lees ik als "je kan elke dragon chest maar 1x per dag looten", dus dat je nog steeds alle dragons op een dag kunt doen en looten, maar voorkomen wordt dat je bij bijvoorbeeld The Shatterer blijft rondhangen, omdat je die het makkelijkste vind om te doen. Dus je wordt gepushed om die andere world boss events juist niet links te laten liggen.
Schijnt 1x per dag per character te zijn, en idd per kist dus je kunt per character dagelijks iedere dragon 1x mollen. Frozen Maw, Shadow Behemoth etc. ook elk 1x/dag/character. Nog niet uit kunnen proberen maar dit lees ik op het GW2 forum iig.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 27-02-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lol, iedere keer dat het daily systeem op de schop gaat wordt er wat afgejankt op het GW2-forum, wel grappig om reacties te lezen soms. Nu als reactie op een jankpost over het huidige systeem:
OP is definitely QQ’ing.

I’m a bigamist who currently supports two families with a total of 16 children. I work 60 hours a week at my day job (long haul trucker), while studying for not one, but two Ph.D’s (in totally unrelated subjects). I also govern a small African country on the side.

If I can find the time to complete GW2 dailies (in between celebrity golf tournaments), then surely those without a life like mine can do so.
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Briljant! Eens gaan lezen wat ze er nu weer op tegen hebben. Ikzelf vind het een verbetering en heerlijk dat je bijvoorbeeld niet meer verplicht 5 events hoeft te doen, maar zelf een beetje kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laurels kunnen nog steeds alleen verdiend worden door dailies en monthlies?

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 18:59:
Laurels kunnen nog steeds alleen verdiend worden door dailies en monthlies?
Ja.

There's no place like 127.0.0.1

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
35 events en ongeveer 200 items die ik moet salvagen voor mijn monthly, zou dat te doen zijn in een uurtje of 3-4?

Battle.net tag

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ja hoor, gewoon naar wat level 1-15 zones of WvW voor je events. En ga bijvoorbeeld Centaurs killen in Kessex, die droppen grote hoeveelheden scraps e.d. om de salvagen. Al word het best tight en als je net als ik snel afgeleid ben in deze game (oeh ik kan hier heen, oeeeeh wat is dat, bam 2 uur later <-- dat idee). Dan gaat het last worden. Maar als je gefocussed blijft moet het lukken :)

In ander nieuws me eerste dungeon gedaan op mijn mesmer, sword/focus en staff (vergeten me GS te equippen) en holy f-ing shit dat was awesome, lvl 39 was ze (door de dungeon lvl 40). Maar wow dat was leuk. Toch maar wat meer CoF farmen op me guardian en ranger en de items gebruiken om een vol zerker setje te halen zodra mevrouwtje lvl 80 is :D

mauro101 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 09:29:
35 events en ongeveer 200 items die ik moet salvagen voor mijn monthly, zou dat te doen zijn in een uurtje of 3-4?
200 items salvagen is wel te doen, als je een crafting profession hebt waarmee je 200 salvageable items kunt craften en materiaal genoeg. 35 events wordt aanpoten, dat zijn er zo'n 10 per uur of 1 per 6 minuten. Als je in low-level zones blijft en die goed kent is het goed te doen. Vaak kun je een hele rits events achter elkaar oppakken. Bijvoorbeeld in Charr startgebied, in het noordwesten, heb je zo'n event waarin koeien ontsnappen en moeten worden teruggedreven, een event waarbij je kanonskogels moet terughalen die door skritt zijn gejat, vlakbij is een grot waar je devourer eggs verzamelt en inlevert, daarna even wachten op de grote devourer, tunnel uit aan de oostkant en de skale vet slopen, hopen op flame legion shaman, etc. Als je geluk hebt heb je dan zo 6 events in een minuut of 10-15. Event waarbij harpies mortieren aanvallen wordt opgevolgd door stenen verzamelen van earth elementals. Als je dat soort dingen weet is het prima te doen om 35 events in een paar uurtjes te doen. Moet je overal naar zoeken dan wordt het vervelend.

Starter zones zijn inderdaad prima voor events. Daarnaast is WvW ook nog een hele goede optie, als je met een zerg meekan die objectives pakt (1 supply camp met 2 doyaks = 3 events in 1 keer). Verder zijn er nog 'losse events' die je heel gemakkelijk kunt halen zoals de Alpha Drake in Bloodtide Coast, net onder LA.

In Lornar's Pass zit ook een piraten stadje aan een meer met 6 events op een rij. Eerst moet je 4 veterans killen in 4 aparte events. Dan moet je een Quaggan voor enige tijd verdedigen (minuutje ofzo). En tot slot moet je nog een veteran verslaan. Je kunt daar vrij effectief events farmen dus want de cycle voor deze events is niet zo lang (evt afwisselen met WvW). De zone ernaast, Dredgehaunt Cliffs heeft in het zuiden ook heel veel events.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 28-02-2013 10:08 ]

Verwijderd

Hmmm..dan vind ik dat die laurels ook te verkrijgen zijn door een grind. Je kunt er maximaal 40/41 halen in een maand (deze maand 38), maar dan moet je elke dag spelen en dan heb je met 50 ectos 1 ascended item. Je bent een paar maanden verder als je een beetje geared up bent en dan heb ik het niet eens over het aankleden van je alts (die willen namelijk ook mooi zijn). Daarnaast zijn ook andere items te verkrijgen met laurels en voor je die hebt, is het zo een jaar / 1,5 later.

Tegen die tijd heeft Anet weer 10 nieuwe updates gedaan met nieuwe content, collectibles en items. Ik speel best veel, maar hou het zo niet bij (ligt misschien ook een beetje aan mezelf, net als een skritt ben ik een soort ekster..dol op shinies). Ik vind het goed dat ze met nieuwe content komen, maar dan moet je de resources daar ook op aanpassen. Ze geven je weer 20 nieuwe items om te verzamelen en de hoeveelheid grondstoffen die je nodig hebt stijgt ook (30 laurels, nu 40), terwijl je niet meer grondstoffen kunt verzamelen dan voorheen. Dus moet je als een gek gaan grinden (elke dag spelen, elke monthly halen).

• Tweekzor
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:54:
Hmmm..dan vind ik dat die laurels ook te verkrijgen zijn door een grind. Je kunt er maximaal 40/41 halen in een maand (deze maand 38), maar dan moet je elke dag spelen en dan heb je met 50 ectos 1 ascended item. Je bent een paar maanden verder als je een beetje geared up bent en dan heb ik het niet eens over het aankleden van je alts (die willen namelijk ook mooi zijn). Daarnaast zijn ook andere items te verkrijgen met laurels en voor je die hebt, is het zo een jaar / 1,5 later.

Tegen die tijd heeft Anet weer 10 nieuwe updates gedaan met nieuwe content, collectibles en items. Ik speel best veel, maar hou het zo niet bij (ligt misschien ook een beetje aan mezelf, net als een skritt ben ik een soort ekster..dol op shinies). Ik vind het goed dat ze met nieuwe content komen, maar dan moet je de resources daar ook op aanpassen. Ze geven je weer 20 nieuwe items om te verzamelen en de hoeveelheid grondstoffen die je nodig hebt stijgt ook (30 laurels, nu 40), terwijl je niet meer grondstoffen kunt verzamelen dan voorheen. Dus moet je als een gek gaan grinden (elke dag spelen, elke monthly halen).
Ze gaan het introduceren dat je ook via andere achievements laurels gaat krijgen. Bovendien is de vooruitgang van exotic naar ascended jewelry minimaal dus zie ik de noodzaak er niet van in perse ascended te halen.
Pagina: 1 ... 223 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.