Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Hier mijn necro in exotic:
Afbeeldingslocatie: http://woltersrobin.nl/gw027.jpg

In rare magic find set:
Afbeeldingslocatie: http://woltersrobin.nl/gw030.jpg

Mijn level 65 ele:
Afbeeldingslocatie: http://woltersrobin.nl/gw028.jpg

En mijn mesmer in exotics:
Afbeeldingslocatie: http://woltersrobin.nl/gw029.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
SnoeiKoei schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:43:
Hier mijn necro, Caraxes Venomjaw, in zijn huidige outfit (moet binnenkort getransmute worden naar lvl80 exotics als ik niks anders vind dat naar mijn smaak is):

[afbeelding]

(klik voor groot)
Ik vind dat een beetje een heavy armor uitstraling geven met die plates zo, wel uniek. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 18:31:
Haha! Die kleur haren zorgt voor een hoochie baloochie effect :P

Op zich wel een mooi setje! Waar haal je die blindfold vandaan?

Hier die van mij (beschouw haar niet als een sl*t) :9

[afbeelding]
Leuk setje, ook mooi kleur gebruik (daar ben ik zelf minder goed in :P). Welke profession is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Mijn Ranger wordt door een vriend ook altijd als sletje bestempeld, maar ik vind het goed meevallen haha. Goed, ze heeft een wat bovengemiddelde cup maar he daar is het een norn voor. :P

Afbeeldingslocatie: http://www.schoollife.nl/upload/images/caprauna.png

Je Asura is in de eerste screenshot echt adorable, Tweekzor, zo met die oogjes dicht. :D Vind de Sylvari armor combi ook echt heel vet.

[ Voor 6% gewijzigd door Vluuks op 20-02-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 23:47:
[...]

Ik vind dat een beetje een heavy armor uitstraling geven met die plates zo, wel uniek. :)
Ja dat vind ik ook een flink deel van de charme van deze set. Je kunt de individuele delen kopen van karma op low level (rond lvl20 geloof ik) en de crafting recipes kun je zoals gezegd kopen van een karma vendor in Snowden Drifts. Maar ik loop er dus ook al sinds die tijd mee rond en het wordt toch tijd voor iets anders. Ben nu bezig met een set die grotendeels gebaseerd zal zijn op de exotic Acolyte set (die met die blinddoek hierboven).

Ik heb besloten mijn necro in eerste instantie dagger/focus + staff en “of the soldier” (power/toughness/vitality) te speccen (geen glass canon condition of minion spec dus maar een spec die gebaseerd is op hoge survivability en een niet extreme maar wel goede en gelijkmatige damage output, naar wat ik gelezen heb prima bruikbaar in dungeons enzo). Wil het gewoon eens uitproberen maar deze build hangt erg aan gear dus dat ben ik nu aan het samenrapen. Gisteren dus al een aantal tempels bezocht voor p/t/v items, broek moet ik maar van AC-tokens halen uiteindelijk, dagger komt ook daarvandaan. Gisteren op mijn main (een ranger die liever power / precision / crit dmg heeft bijvoorbeeld) een ascended ring met p/t/v geloot uit de daily fractal chest en doorgeschoven (ranger kon zelf een ring uitkiezen van pristine relics dus die is ook tevreden gesteld). De andere ring, accessories en neck worden een groter probleem denk ik, zijn geloof ik niet te craften met die stats. Eventueel kan ik hier nog wat toughness of vitality inleveren voor precision en/of crit dmg maar dat is in deze build bijzaak. Overal Crest of the Soldier in proppen uiteindelijk en gaan met de banaan, benieuwd hoe het bevalt. :9

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Tweekzor: thanks! Het is een gewoon winged setje, maar dan zonder head en shoulders.

Ze is een mesmer; Anisa Anymind.

Ben zelf behoorlijk slecht in kleurencombos, deze is per ongeluk goed uitgevallen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb de mijne discordia apate genoemd , google meestal naar leuke toepasselijke betekenisen

Eris (Ancient Greek: Ἔρις, "Strife") is the Greek goddess of chaos, strife and discord, her name being translated into Latin as Discordia

Apate (Grieks Απατε) is in de Griekse mythologie de dochter van Nyx en de godin van de misleiding. Ze was één van de gruwelen in de doos van Pandora

hup samen voegen die 2 en je heb een leuke naam voor een mesmer :)

zo ook voor mijn female diefje die heet asterisk khadgapa wat in 1 of andere taal ( vraag me neit welke) vrouwelijke meesterdief betekend :)

[ Voor 19% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-02-2013 09:08 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice Freakie! Heb dat in het begin ook geprobeerd te doen. Kwam nooit goed uit op een mooie naam (kudos 4u!). Dus heb ik de eerste letter van de voor- en achternaam hetzelfde en de klank van de tweede letter is nagenoeg hetzelfde. Bovendien hebben ze iets te maken met hun profession:

- Ziva Zealheart (Guardian)
- Anisa Anymind (Mesmer)
- Ephra Everspark (Elementalist)

Dat waren de humans.

Nog 2 andere, niet per se met dezelfde gedachte:
- Fajja (Asura Elementalist)
- Faelin Firstborn (Sylvari Ranger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:59:
Nice Freakie! Heb dat in het begin ook geprobeerd te doen. Kwam nooit goed uit op een mooie naam (kudos 4u!). Dus heb ik de eerste letter van de voor- en achternaam hetzelfde en de klank van de tweede letter is nagenoeg hetzelfde. Bovendien hebben ze iets te maken met hun profession:

- Ziva Zealheart (Guardian)
- Anisa Anymind (Mesmer)
- Ephra Everspark (Elementalist)

Dat waren de humans.

Nog 2 andere, niet per se met dezelfde gedachte:
- Fajja (Asura Elementalist)
- Faelin Firstborn (Sylvari Ranger).
Jouw Ranger kan nooit een Firstborn zijn! Te laat "geboren" daarvoor :) Verder leuke namen. Maar ik zie geen Norn en Charr. Heb je die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha! Je hebt gelijk, maar vond de voornaam leuk en de achternaam paste bij het ras:-) thanks!

Die heb ik nog niet. Komen wel..Charr zeker, moet nog characterslots kopen om ze aan te maken. En dan namen verzinnen, kost me weer een week!! Norn wist ik een paar weken geleden niet of ik die zou maken. Ik vind het leuk om kleine characters te hebben (helemaal omlaag bij character creation), maar de female Norns zien er gewoon te sexy uit om er geen aan te maken. Een mooie tattoo erop en je!:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo dit draadje gaat hard ineens, zal wel gecorreleerd zijn aan het aantal (bijna) naakte dames dat gepost wordt :D

Moet zeggen dat ik zelf niet zo bezig ben met looks momenteel. Ben druk bezig mijn elementalist te levelen om alle professions op 80 te hebben. Daarna wil ik alles in exotics proberen te krijgen, liefst zo goedkoop en snel mogelijk. Ik heb vrij veel characters in dungeons sets momenteel, omdat ik behoorlijk wat tokens in de bank had liggen nog (5 chars met exotic gear, meeste ook met wapens).

Alleen de accesoires moet ik nog een beetje aan werken, maar ik denk dat ik van groen / rare gewoon door ga naar ascended en exotics van drops. Op de een of andere manier vind ik accesoires minder belangrijk, ondanks het feit dat het net als armor ook gewoon 6 items met upgrade slot zijn. Zal wel komen omdat het veel minder zichtbaar is ofzo.

Verder lekker bezig met fractals. Probeer daily 10 en 20 kistje zo vaak mogelijk te halen voor de ringen en de pristine relics. We hebben wel een lekker efficient team, waardoor het vaak 45 minuutjes werk is. Fractals zijn trouwens een prima plek om te farmen voor je legendary; veel rares, soms een exotic en ook nog cores, lodestones en tier 6 materialen. Ben het wel eens met hierboven dat die clovers volkomen k*t zijn. Ik had laatst 2 clovers uit 50 tries ofzo... Je wilt niet weten wat dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Freakiebeakie schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 08:49:
ik heb de mijne discordia apate genoemd , google meestal naar leuke toepasselijke betekenisen

Eris (Ancient Greek: Ἔρις, "Strife") is the Greek goddess of chaos, strife and discord, her name being translated into Latin as Discordia

Apate (Grieks Απατε) is in de Griekse mythologie de dochter van Nyx en de godin van de misleiding. Ze was één van de gruwelen in de doos van Pandora

hup samen voegen die 2 en je heb een leuke naam voor een mesmer :)

zo ook voor mijn female diefje die heet asterisk khadgapa wat in 1 of andere taal ( vraag me neit welke) vrouwelijke meesterdief betekend :)
En je character Freakie Beakie dan? ;)

Anyways, zelf nu beetje bezig met exotic Knights Gear te verzamelen. Al gaat dit langzaam, gezien niemand SE wil doen :p Ik denk dat ik het gewoon met pugs moet gaan proberen. Kheb 2 karakters, dus 240+ tokens per dag moet lukken zo. En anders maar gewoon wat maken. Waar ik nu toch mee bezig ben. Door slim inkopen, iets maken, en verkopen heb ik nu al snel 40s netto winst per item. Het gaat niet echt heel snel, maar ik kan zo wel verdienen en op die manier niet in 1 keer blut zijn zodra ik mijn T3 pants koop :)

Weet iemand trouwens of exotic rings/amulet/earrings ook dmv tokens te halen is? Of is dat alleen crafted/fractels?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

freakie beakie is mijn oudste gamenaam , komt van een stripboekje over 2 blowende gasten , freaky beaky en stoney high. dat stamt nog uit de tijd dat ik C&C tiberian sun speelde zo`n 15 jaar terug ofzo

[ Voor 25% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-02-2013 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

exotic jewels kan je nu ook halen met karma bij temple vendors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: mensen met CD Mesmer die me kunnen tippen wat de beste runes zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

weet uit me hoofd niet hoe ze heten maar ik geloof dat mijn runes bergen condition damage en power geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die moet ik hebben!:-) kun je vanavond eens even kijken welke het precies is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:56
Opzich leuk om dit allemaal te lezen :) Wellicht met jullie enthousiasme ga ik dit spel ook wel aanschaffen! Lees behoorlijk wat positieve berichten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet bedoeld om de slogan te stelen, maar ik zeg doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Tijdje niet meer gespeeld. Gister weer es ingelogd. (Level 15 ranger weuj)

Viel me op dat de roll is veranderd? Niet meer een versnelling/sprongetje?

Hebben ze dat aangepast? Want hij voelt niet zo vlot meer aan om te dodgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:37:
Vraagje: mensen met CD Mesmer die me kunnen tippen wat de beste runes zijn?
Volgens mij heb ik undead runes op mijn CD mesmer zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Rune_of_the_Adventurer

die heb ik gebruikt voor mijn mesmer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweekzor schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:42:
[...]

Volgens mij heb ik undead runes op mijn CD mesmer zitten.
Die ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scallius schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 11:39:
Tijdje niet meer gespeeld. Gister weer es ingelogd. (Level 15 ranger weuj)

Viel me op dat de roll is veranderd? Niet meer een versnelling/sprongetje?

Hebben ze dat aangepast? Want hij voelt niet zo vlot meer aan om te dodgen.
Dodge hangt volgens mij van het ras af (of geslacht?). Mijn male Asura heeft een hele andere beweging dan mijn vrouwelijke Sylvari en Human. Het zou kunnen zijn dat de dodge veranderd is, maar volgens mij niet voor Sylvari/Human.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het wordt of de Adventurer of Nightmare voor mij. En dan weet ik niet of ik van beide de 6e stat ga pakken of dat ik 1 andere rune pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

die endurance is wel handig , kan je vaker dodgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@lekkerboeie86 , :) je bent gewoon gebrainwashed door onze mesmers!
we hebben op het moment een stop wat betreft het aannemen van nieuwe members want we groeien uit onze voegen maar voor een tweaker maken we een uitzondering , dus mocht je een guild zoeken dan kan je als je niet naar de far shiverpeaks server wil (got guild) naar piken square komen en mijn guild joinen. kiek moar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, endurance is wel handig, alleen heeft ze dat niet nodig (de mobs zijn al dood voor ze bij haar zijn) en bovendien wordt haar kleding vies van het rollen. Ijdeltuit die ze is!

@Lekkerboeie86: Als je naar de Gunnar's Hold server gaat/wilt, ben je van harte welkom in mijn guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-08 17:02
Wat raden mensen hier aan? De Mystic of Black lion kit om ecto's te salvagen? Ben deze week 70+ geworden en vind dus nu redelijk 68+ stuff!

Ik zit zelf te denken om van Masterwork en up te salvagen met de mystic kit, deze is goedkoper en heeft 250 uses. Om dat met een Black lion te gaan doen is niet rendabel.

Iemand enige evaring met masterwork en het resultaat in ecto's?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Masterwork geeft sowieso geen ecto als je die salvaged, dus een black lion kit is waste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stom geweest

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2013 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:33:
Haha, endurance is wel handig, alleen heeft ze dat niet nodig (de mobs zijn al dood voor ze bij haar zijn) en bovendien wordt haar kleding vies van het rollen. Ijdeltuit die ze is!

@Lekkerboeie86: Als je naar de Gunnar's Hold server gaat/wilt, ben je van harte welkom in mijn guild.
welke wapens gebruik jij en wat zijn de stats van jou armor, en het lijkt me stug dat je in een dungeon iets dood heb voor het bij je is , ik bedoel als je daar agro krijgt van iets lijkt mij dat een paar vlekken in haar jurk niet te vermijden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

btw over het salvage verhaal , ik heb al een tijdje geen BLS kit gevonden en kopen doe ik ze zeker niet , ik zalvage alles met de duurste salvage kit van de merchants en dat salvaged prima , gister in fractals 5 rares en 2 exotics gevonden , kreeg 9 ectos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
Nou ik bedoel dus met de mystic salvage kit, lvl 68 Masterwork en beter te salvagen.
Ik las dit in de wiki over ecto's:
GW 2 Wiki
Item rarity: rare and exotic items are much more likely to produce ecto than items of lower quality.
Ik lees toch goed dat in principe alle items kans op ecto's geven maar rare/exotic vele male hogere kans heeft?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mauro101 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:03:
[...]

Nou ik bedoel dus met de mystic salvage kit, lvl 68 Masterwork en beter te salvagen.
Ik las dit in de wiki over ecto's:

[...]

Ik lees toch goed dat in principe alle items kans op ecto's geven maar rare/exotic vele male hogere kans heeft?
Niet alles wat op de wiki staat is correct. Ecto's droppen alleen van high level gele en oranje items. Ik heb nog nooit bewijs gezien dat groene items ze ook kunnen droppen.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-02-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
SnoeiKoei schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:04:
[...]

Niet alles wat op de wiki staat is correct. Ecto's droppen alleen van high level gele en oranje items. Ik heb nog nooit bewijs gezien dat groene items ze ook kunnen droppen.
Oke! dan ga ik alleen rare's en exotic onder de 1,5 gold salvagen met mystic kit! :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 12:54:
[...]

welke wapens gebruik jij en wat zijn de stats van jou armor, en het lijkt me stug dat je in een dungeon iets dood heb voor het bij je is , ik bedoel als je daar agro krijgt van iets lijkt mij dat een paar vlekken in haar jurk niet te vermijden is
Daar overdreef is behoorlijk tbh!:-)

Ik ben haar nu aant pimpen, ze heeft een Carrion based setje (power/vit/CD) en de wapens zijn ook Carrion based. Af en toe extra dodgen is geen overbodige luxe, aangezien ze happen uit je health bubble nemen alsof het niks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

die stats wil ik ook gaan nemen , me jewels hebben power,prec,condition maar mijn gear is nog standaard armageddon met veelste veel vit en toughness.
opzich ook wel grappig want ben haast niet kapot te krijgen op het moment maar wil meer richting glass canon want ik vind de damage te laag

[ Voor 32% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-02-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad wel grappig ja, een light armor maar dan heavy:-)

Ikzelf heb daar de immortal guardian voor. Eigenlijk niet dood te krijgen. Nu dacht ik, dan maak ik de mesmer vooral damage. Kan ik eens afwisselen voor dungeons, want val tegenwoordig bijna in slaap. Tanken is saai, behalve in Arah!:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hahaha fijn dat jullie me graag in een guild willen hebben :)
Zodra ik hem binnen heb zal ik het hier melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:52:
Dat is inderdaad wel grappig ja, een light armor maar dan heavy:-)

Ikzelf heb daar de immortal guardian voor. Eigenlijk niet dood te krijgen. Nu dacht ik, dan maak ik de mesmer vooral damage. Kan ik eens afwisselen voor dungeons, want val tegenwoordig bijna in slaap. Tanken is saai, behalve in Arah!:-)
Tanken met een heavy is inderdaad saai ja, vandaar dat ik nooit meer op mijn warrior speel.
Met mijn necro is het een totaal ander verhaal dan weer. Een goede balans tussen damage output en thoughness (iets meer richting damage, power/crit/thoughness set) en dan gecombineerd met life siphon zorgt voor een goede survival en een lekkere dps.
Deze set-up doet het ook goed in spvp en heb ik bedacht zonder guides of complete builds op internet na te bouwen. :) Daar zit voor mij de fun in, en zeker als je build dan een succes is voelt dat best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn BL salvage kit is weer eens op en naar aanleiding van dit draadje ben ik eens gaan nadenken of ik een nieuwe moet aanschaffen of beter een master salvage kit kan kopen. Mijn conclusie is dat ik geen BL salvage kit meer koop maar een master. (edit) Als ik een rare of exotic krijg met een zeer waardevolle rune/signet dan bewaar ik die tot ik een BL salvage kit vind/krijg.(end edit) Ik zal bijhouden wat ik krijg om na 25 uses eens te kijken of ik de juiste beslissing genomen heb.

Voor de geïnteresseerden is hier het lange verhaal :) :

Informatie op de wiki over salvaging van ecto's lijkt deels giswerk. Voor zover ik weet is er nooit door de ontwikkelaars duidelijkheid gegeven over de kans op ecto's. Wat ik uit de wiki voor "waar" beschouw is:
* Ecto's komen alleen uit rare's en exotics level 68+. Eventuele uitzonderingen hierop zijn nog zeldzamer als de kans op een pre-cursor uit de mystic forge.
* De opbrengst aan ecto's is ongeveer 3 keer de "chance of rarer materials". Dat zou betekenen gemiddeld 1,5 ecto bij gebruik van een BL salvage kit en 0,75 ecto bij gebruik van een Master salvage kit.
* Of exotics een grotere kans op ecto's geven dan rares weet ik niet.

De 1,5 ecto voor BL salvage kit klopt met mijn bevindingen. De 9 ecto's die Freakie gisteravond kreeg uit 5 rares en 2 exotics met een Master salvage kit is meer dan de 0,75 ecto per salvage. Dus of de 1,5 en 0,75 klopt is nog de vraag. Maar als het wel klopt dan komen de kosten per ecto uit op:

Een BL salvage kit kost 300 gems, wat ongeveer 6 gold is. Dat gedeeld door 1,5 ecto maal 25 uses geeft 1 ecto kost 16 silver
Een master salvage kit kost 15S 36B. 0,75 ecto maal 25 user => 1 ecto kost 0,82 silver
Dezelfde berekening voor Journeyman's salvage kit: 8/(0,6*25) = 1 ecto kost 0,53 silver

Een BL geeft 100% kans op de eventueel aanwezige upgrade, een master 80% en een journeyman's 60%.

Zolang er geen upgrade in het item zit is een BL salvage kit zo'n 20 keer duurder dan de alternatieven. Als er wel een upgrade opzit dan moet deze wel heel erg veel waard zijn om een BL salvage kit de moeite waard te maken. Omdat ik geen zin heb om met veel verschillende typen salvage kits rond te lopen koop ik een master salvage kit voor ecto's en items met upgrades die ik wil hebben en basic salvage kits voor de rest.

note: Ik salvage in principe om de ecto's te verkopen. Ik krijg er meer dan dat ik er gebruik bij het craften. Ik koop dus nooit ecto's. Als je wel ecto's nodig hebt zul je zelf moeten gaan rekenen of het voordeliger is deze met een salvage kit uit rare's te halen of om ze gewoon te kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoseSolane op 20-02-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Ik houd mijn BL kit(s) op de bank voor al mijn characters, deze gebruik ik zodra de rune in de exotic in de buurt komt van de prijs van het item. Dan is elke glob namelijk winst. Elk character welk ik veel speel heeft zijn eigen mystic kit om te salvagen voor globs en een basic kitje om white en salvage items te salvagen.
RoseSolane schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:24:
De 1,5 ecto voor BL salvage kit klopt met mijn bevindingen. De 9 ecto's die Freakie gisteravond kreeg uit 5 rares en 2 exotics met een Master salvage kit is meer dan de 0,75 ecto per salvage. Dus of de 1,5 en 0,75 klopt is nog de vraag. Maar als het wel klopt dan komen de kosten per ecto uit op:
Dit kan voor mij zeker kloppen, met mijn mystic kit kom ik niet op 1 ecto per salvage uit. Maar aan de andere kant heb ik wel vaker exotic items gekocht waarbij het er uit halen van de rune al winstgevend was en deze met een BL kit gedaan. Na een stuk of 15 exotics zonder ook maar 1 ecto heb ik het opgegeven.

Er is nog een interessant topic op gw2forums hier over, ik zal het straks eens opzoeken als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:24:
Mijn conclusie is dat ik geen BL salvage kit meer koop maar een master.
BL salvage kits moet je ook niet kopen maar krijgen (map completions, personal story, black lions chests, dailies). Wel een kwestie van geluk hebben maar ik heb er nog nooit 1 gekocht (en een stuk of 10 gekregen en vrijwel opgebruikt).
* Of exotics een grotere kans op ecto's geven dan rares weet ik niet.
Weet ik ook niet, alleen wel dat je uit exotics 0-5 ecto's kunt krijgen en uit rares 0-3.

Salvagen voor ecto's blijft een gok, het is een kans en geen garantie. De enige garantie die je wel krijgt is dat je met een BL salvage kit ALTIJD de rune / sigil / andere upgrade uit een item krijgt en met andere kits niet. Als er een rune van 5G in een item zit wil je dus wel een BL salvage kit gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-02-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:38:
[...]

BL salvage kits moet je ook niet kopen maar krijgen (map completions, personal story, black lions chests, dailies). Wel een kwestie van geluk hebben maar ik heb er nog nooit 1 gekocht (en een stuk of 10 gekregen en vrijwel opgebruikt).
Kopen had ik dus niet moeten doen, krijgen doe ik al weken niet meer. Drop-rate lijkt tot nul te zijn teruggebracht.
[...]

Weet ik ook niet, alleen wel dat je uit exotics 0-5 ecto's kunt krijgen en uit rares 0-3.
Dat dacht ik ook ergens gelezen te hebben, maar kan ik nu niet terugvinden.
Salvagen voor ecto's blijft een gok, het is een kans en geen garantie.
Maar als je 25 items salvaged voor ecto's dan is de kans dat je heel weinig ecto's krijgt wel erg klein. Ecto's leveren 30+ silver op. De gemiddelde rare van level 68+ levert niet meer dan 50 silver op. Dus als je na 25 uses van een master salvage kit voor ecto's geen winst hebt gemaakt dan heb je wel erg veel pech gehad.
De enige garantie die je wel krijgt is dat je met een BL salvage kit ALTIJD de rune / sigil / andere upgrade uit een item krijgt en met andere kits niet. Als er een rune van 5G in een item zit wil je dus wel een BL salvage kit gebruiken.
Klopt, dat stond dan ook in mijn uitgebreide verhaal. Ik heb mijn conclusie aangepast voor dit aspect. Ik kijk voordat ik salvage altijd wat het item oplevert op de TP en wat de upgrade oplevert. Maar de keren dat ik niet moest salvagen maar verkopen zijn op de vingers van één hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

mauro101 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:12:
Oke! dan ga ik alleen rare's en exotic onder de 1,5 gold salvagen met mystic kit! :)
Is 1,5g niet een beetje veel als je gemiddeld zo'n anderhalve ecto per salvage over houdt? Dan verlies je per salvage bijna 1g.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik zie een exotic als 2 a 3 ectos , soms heb je wel eens niks maar dat telt niet :) en soms krijg je er 4 of 5 maar meestal 2 of 3 dus als een exotic meer waard is dan 1g verkoop ik hem en anders salvage ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spelen we hetzelfde spel? Die aantallen heb ik nooit. Max 3 ectos tot nu toe. En dan moet ik echt geluk hebben!! Daarom verkoop ik de exotics altijd, omdat ik dan beter uit ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

1g als grens voor een exotic klinkt al iets aannemelijker. Heb verder zelf nog nooit exotics gehad behalve dan die ik zelf gecraft heb :X dus weet niet uit eigen ervaring wat de glob drop rate zou kunnen zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
iemand nog meer last van inlog problemen ? Wou even spelen maar kom er niet op.
maja als het wel lukt lekker mijn monthly even afmaken en nog wat runs in dungeons doen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tooter schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:17:
maja als het wel lukt lekker mijn monthly even afmaken en nog wat runs in dungeons doen.
Ja, ik kom er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ik heb zelf nergens last van qua inloggen.. Gek. :P

Maar jullie zijn zeker niet de enigen, reddit staat er ook vol mee.

[ Voor 47% gewijzigd door Vluuks op 20-02-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

tooter schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:17:
https://en.support.guildwars2.com/
•We are currently working to resolve an issue that is preventing some players from accessing Guild Wars 2. If you are unable to access the game server, please try logging in again at a later time.
Idem hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
oeps.. ik heb hem zojuist ook gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:39:
oeps.. ik heb hem zojuist ook gekocht :)
Lekkerboei ... ehm ... oeps ;) Gefeli! Nou even wachten totdat de login servers weer eens online willen komen. Wat dat betreft heb je het "goede" moment gekozen om 'm te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Weakling schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 18:43:
[...]

Lekkerboei ... ehm ... oeps ;) Gefeli! Nou even wachten totdat de login servers weer eens online willen komen. Wat dat betreft heb je het "goede" moment gekozen om 'm te kopen.
ga hem nu installeren :) ben benieuwd of ik tegen die tijd ook kan inloggen als hij klaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 20:34:
ga hem nu installeren :) ben benieuwd of ik tegen die tijd ook kan inloggen als hij klaar is.
Ik kan in ieder geval zojuist weer inloggen, dus ook dat moment heb je waarschijnlijk weer prima gekozen. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Hier een spreadsheet met data van ecto salvages: https://docs.google.com/s...d1lYV2ludU5FMjJhWnc#gid=1
en het bijbehorende topic: https://forum-en.guildwar...e-Stats-Spreadsheet/first

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:07

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Goed het is al laat.... maar de loginserver gaat weer op z'n gat

Leuke lamp, overigens !!

• Tweekzor
smallblock schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 02:43:
Goed het is al laat.... maar de loginserver gaat weer op z'n gat
Het speelde voor mij gister ook niet echt soepel. Een aantal keer gebeurt dat ik wisselde van attunement maar het spel het niet, of pas na 2 seconden door kreeg dat ik duwde. Zo ook met dodges, gister dus abnormaal vaak dood/downed gegaan bij colossus (AC p3).
Ik had nergens last van gisteren maar er waren wel guildies die niet konden inloggen, veel meer latency hadden dan normaal of disconnects (ook in Fractals, zo blij dat je daarna weer je party kunt joinen tegenwoordig!)

Vwb die ecto-spreadsheet: jammer dat er tussen de gesalvagede items maar 4 exotics ofzo zitten en die hebben geen van alle 4 of 5 ecto’s opgeleverd, maar dat kan wel degelijk. Opvallend is wel dat het verschil van success rate tussen de BL-salvage kit en de rest redelijk groot is maar de andere kits allemaal erg dicht bij elkaar liggen (qua ecto’s, heb het niet over fine materials en upgrades).

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:21:
Ik had nergens last van gisteren maar er waren wel guildies die niet konden inloggen, veel meer latency hadden dan normaal of disconnects (ook in Fractals, zo blij dat je daarna weer je party kunt joinen tegenwoordig!)

Vwb die ecto-spreadsheet: jammer dat er tussen de gesalvagede items maar 4 exotics ofzo zitten en die hebben geen van alle 4 of 5 ecto’s opgeleverd, maar dat kan wel degelijk. Opvallend is wel dat het verschil van success rate tussen de BL-salvage kit en de rest redelijk groot is maar de andere kits allemaal erg dicht bij elkaar liggen (qua ecto’s, heb het niet over fine materials en upgrades).
Geen wonder dat ik er nooit 4 of 5 heb gekregen. Als op basis van deze analyse er geen vallen, dan is dat niet zo gek.

Helpt magic find bij de salvage rate?
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:36:
[...]

Geen wonder dat ik er nooit 4 of 5 heb gekregen. Als op basis van deze analyse er geen vallen, dan is dat niet zo gek.

Helpt magic find bij de salvage rate?
Nee magic find helpt alleen bij loot van mobs, niet van chests en niet bij salvagen.
4 of 5 ecto's uit exotics kan echt hoor, heb het een paar keer gehad (bij het salvagen van een paar honderd exotics 8)7 ). Maar bij zo'n kleine steekproef moet je geluk hebben dat het ook gebeurt natuurlijk.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

in fractals vliegen de exotics tegenwoordig om me oren , gister in 1 run weer 3 rares en een exotic :) waren weer 6 ectos :P

Verwijderd

Deze steekproef is niet zo groot, maar toch opvallend dat van de 98 salvages met de BLSK maar 124 ectos worden gewonnen. Ratio 1,27, vind ik best laag.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ze zijn leuk als je ze vind die bls kits maar ik vind het verschil echt te klein tussen die en de master om de bls kit te kopen , waste of money in mijn ogen . ik heb al tijden geen bls kit gevonden dus salvage alles met een master en ik haal redelijk veel ectos uit de gevonden rares. zeker als je veel fractals doet en even een MF bannertje dropped en wat ik er dan nog bij neem zijn omnomberriebars dan zijn de drops echt geweldig in fractals , natuurlijk heb ik wel runs met alleen maar blauw en groen maar als ik dat verkoop is zo`n run ook wel 1g waard , en dan de lucky runs met 4 a 5 rares en 1 exotic is gewoon kassa. ik vind ook redelijk veel rare materials daar dat is ook best een leuk spaarpotje :)

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 08:16
Dit zal al 100 keer gevraagd zijn maar wat zijn nou veel gespeelde classes en wat weinig? Het is al weer ene paar maanden geleden dat ik GW2 intensief speelde maar ik kan me herinneren dat ik weinig necros en engineers zag en heel veel warriors.

Overigens, ik heb een GW2 collectors edition over in verband met een afzegging van een levering die later toch door ging, is hier iemand geintereseerd dan laat het me weten!
Fragadder schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:29:
Dit zal al 100 keer gevraagd zijn maar wat zijn nou veel gespeelde classes en wat weinig? Het is al weer ene paar maanden geleden dat ik GW2 intensief speelde maar ik kan me herinneren dat ik weinig necros en engineers zag en heel veel warriors.
Ik heb het idee dat warrior en guardian bovenaan staan qua veelgespeelde professions en engineer staat ergens eenzaam onderaan. Als ik zou moeten gokken van veel naar weinig gespeeld: warrior, guardian, ranger, elementalist, necromancer, thief, mesmer, engineer. Maar dat kan best en kwestie van perceptie zijn en in PvP en WvW liggen de verhoudingen vast anders dan wat ik in open world PvE zie (of denk te zien).

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Tsja de cookie cutter immortal warrior en immortal guardian builds zijn behoorlijk populair geworden. Ik maak me er ook schuldig aan. Engineers zie ik vrijwel nooit. Voor mijn gevoel zie ik wel vaker mesmers dan necro's, maar ook ik kan dat verder totaal niet onderbouwen.

SnoeiKoei schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 08:21:
Ik ben rond 7 uur gisteravond een minuut of tien bezig geweest met inloggen. Op TS waren nog een paar die problemen hadden rond die tijd. Vreemd genoeg konden de meesten van ons op hetzelfde moment inloggen, maar moest Freakie nog een paar minuten langer wachten.
In-game had ik in een dungeon (SE, ik meen path 1) het probleem dat ik geen weapon swap kon doen. Toen ik de dungeon uit kwam ging dat wel weer. Geen idee of dit probleem gerelateerd was aan het inlog probleem. Het was voor mij de eerste keer dat ik dit probleem had. Daarnaast had ik soms het gevoel dat mijn karakter niet echt lekker reageerde in de dungeon. Maar of dat nou latency was of gewoon slechter spel van mijn kant durf ik niet te zeggen.
Uit de data zou je kunnen opmaken dat succesrate afhankelijk is van type SK. Hoe beter de SK, hoe hoger de succesrate. BLis duidelijk beter dan Mystic/Master en die zijn weer duidelijk beter dan Crude. De data size voor Journeyman is veel te klein om over deze SK een uitspraak te doen. Maar zelfs met een hogere succesrate voor BL maakt de veel hogere prijs voor de kit aanschaf niet rendabel.
SnoeiKoei schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:40:
[...]

Ik heb het idee dat warrior en guardian bovenaan staan qua veelgespeelde professions en engineer staat ergens eenzaam onderaan. Als ik zou moeten gokken van veel naar weinig gespeeld: warrior, guardian, ranger, elementalist, necromancer, thief, mesmer, engineer. Maar dat kan best en kwestie van perceptie zijn en in PvP en WvW liggen de verhoudingen vast anders dan wat ik in open world PvE zie.
Die inschatting lijkt mij wel redelijk te kloppen voor PvE. Al zie ik de laatste tijd wel meer Mesmers. Engineers in open world PvE die ook wat nuttigs doen zijn zo zeldzaam dat het me elke keer opvalt. Maar een goede Engineer kan wel zeer nuttig zijn in open world PvE.
Mesmers zijn idd populairder geworden lijkt het ja, konden jullie wel eens gelijk in hebben. Engineers en zeker engineers die hun abilities snappen zijn echt zeldzaam. Heb een keer een CoE exp gepugd en toen was er een level80 engineer mee. 1 van de andere party members: "WTF, a L80 engineer. So they do exist!" _O- Hebben we in ons guild alleen Didi als actieve L80 engineer?

[ Voor 60% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-02-2013 10:03 ]

Verwijderd

MF werkt ook niet op chests van bazen in dungeons/fractals? Dus echt alleen op drop van mob?

Immortal guardian ownt, heb maar 14k hp, maar niet dood te krijgen:-)

• Tweekzor
RoseSolane schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:47:
In-game had ik in een dungeon (SE, ik meen path 1) het probleem dat ik geen weapon swap kon doen. Toen ik de dungeon uit kwam ging dat wel weer. Geen idee of dit probleem gerelateerd was aan het inlog probleem. Het was voor mij de eerste keer dat ik dit probleem had. Daarnaast had ik soms het gevoel dat mijn karakter niet echt lekker reageerde in de dungeon. Maar of dat nou latency was of gewoon slechter spel van mijn kant durf ik niet te zeggen.
Dit heb ik wel vaker gehad, via je hero menu kan je wel weapon swappen als het dezelfde bug is. Na 1keer je hero menu te gebruiken is je normale weapon swap weer 'unlocked'.
Zoals ik boven al gezegd heb had ik in ieder geval latency problems, dus verwacht ik dat dit bij jou ook het geval zal zijn geweest.
RoseSolane schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:47:
Die inschatting lijkt mij wel redelijk te kloppen voor PvE. Al zie ik de laatste tijd wel meer Mesmers. Engineers in open world PvE die ook wat nuttigs doen zijn zo zeldzaam dat het me elke keer opvalt. Maar een goede Engineer kan wel zeer nuttig zijn in open world PvE.
Ik heb in de begintijden wel eens met engineers gespeeld, maar de laatste maanden zijn ze extreem zeldzaam. Zeker als level80. Ik ken een aantal mensen die er een hebben, maar buiten wat orichalcum farmen spelen ze daar nooit mee.
Zelf heb ik er een van level 18, en ondanks dat het best leuk speelt zie ik het nut er niet van in deze naar 80 te levellen voorlopig.

Mesmers zijn net stukken minder populair geworden, de eerste maanden na release was een mesmer ongeloofelijk krachtig in wvw en spvp, dat is nu een stukje lastiger geworden om te masteren.
Ik zie veel warriors voorbij komen de laatste tijd, en thief ook nog redelijk veel.
Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:07:
MF werkt ook niet op chests van bazen in dungeons/fractals? Dus echt alleen op drop van mob?
Inderdaad, alleen "body loots",

• ye-roon

ye-roon

knaak

SnoeiKoei schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 09:59:
Mesmers zijn idd populairder geworden lijkt het ja, konden jullie wel eens gelijk in hebben. Engineers en zeker engineers die hun abilities snappen zijn echt zeldzaam. Heb een keer een CoE exp gepugd en toen was er een level80 engineer mee. 1 van de andere party members: "WTF, a L80 engineer. So they do exist!" _O- Hebben we in ons guild alleen Didi als actieve L80 engineer?
Ja nog wel Snoei, binnenkort is Didi niet meer zo actief ^^

Maja, het is wel waar, je ziet bijna geen Engineers. Ik moet ook zeggen dat necro en engi de classes zijn die me het minst trekken. Dat is bij mij meestal zo met een "cloth" / "light armor" class/proffesion die pets summoned. Ik ben zelf namelijk erg gesjarmeerd(fonetisch!) van bogen en van dieren als pets en daarom vaak een ranger/hunter achtige class/prof. En dan voelt een Necro/Warlock meestal een beetje hetzelfde aan.

En die engineer class, tja, het trekt me gewoon helemaal niet. Geen idee waarom, misschien is het een fantastisch leuke class, maar niet nu. Maja gisteren 1 van onze guildies gezien (norn dagger/dagger ele). En holy f-ing sh*t dat zag er awesome uit. En gezien ik een guardian heb en ook wel een warrior. Ik weet het niet. Thief is ook leuk. Maja, ik ga vant weekend maar ff wat me me warrior spelen kijken of ik dat nog steeds vet vind en anders reroll ik die gewoon in een ele. En koop ik later misschien een character slot voor een warrior :)

Maar eerst staat me mesmer op het program. Ik vind mesmer al sinds de beta vet en dat blijft voorlopig ook nog wel zo denk ik :) En dan komt mijn 3 luik uit op: Ranger, Guardian, Mesmer. Allen met echt verschillende speelstijlen en dat houdt het interresant.

Necromancer is niet per sé een pet class hoor, niet zoals de WoW warlock waar je alleen al een minion moest hebben voor de buff (of om hem te sacrificen voor een andere buff). Sterker nog, sinds een paar dagen heb ik mijn necro omgespec'd naar een powerbuild waar ik met een health pool van 27K en een dagger in melee range sta te knokken en er geen pet meer terug te vinden is, tenzij ik de flesh golem als elite skill kies (wat niet zo is op het moment). Nu mijn gear voor die speelstijl op orde begint te komen gaat dat erg leuk spelen.

Dagger/dagger ele is erg gaaf spelen, mits je van een heel erg actieve speelstijl houdt zodat je er alles uit kunt halen (veel attunement switchen voor buffs en abilities die goed samenwerken, enorme synergie tussen traits en activiteit)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister was Ax mee in fractals met zn engineer , mega veel damage maar lag ook vaak op de grond
ik vind het een onderschatte class , volgens mij kicken ze ass

Freakiebeakie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 10:46:
gister was Ax mee in fractals met zn engineer , mega veel damage maar lag ook vaak op de grond
ik vind het een onderschatte class , volgens mij kicken ze ass
Over de sterkte van de Engineer heb ik je al vaker gehoord als Didi weer eens miraculeus overleefde :)

Naast Didi en de engineer van Ax ken ik eigenlijk maar één andere engineer in de guild. Dat andere Schotse paar (vrienden van Zorg) spelen samen met een Warrior/Engineer combinatie. Maar of die al level 80 zijn weet ik niet. Het is een zeer sterke combinatie, maar de Engineer ging wel veel vaker down in dungeons dan de Warrior. Maar dat kan ook te maken hebben met de sterkte van de individuele spelers en met de onbekenheid van de Engineer met dungeons in het algemeen.

In het algemeen geldt dat als je altijd samen met iemand anders speelt die er wel voor zorgt dat je in leven blijft, je jezelf toch minder goed ontwikkeld. Dat is op zich geen probleem als beide spelers veel plezier hebben. Je moet er alleen wel rekening mee houden als de party groter wordt en de omstandigheden lastiger. Ik zou zo met dit koppel een willekeurige dungeon ingaan, maar of ik met hun een higher level fractal wil spelen weet ik niet.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

engineer is een beetje van alles , ze hebben de caltropes(of hoe dat ook heet ) van een thief
shield skills van een warrior enz , best grappig om te spelen

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik krijg bijna zin om een Engineer te beginnen ...

Verwijderd

Bijna..is net weer genoeg om het niet te doen:-)

• Tweekzor
Freakiebeakie schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:51:
engineer is een beetje van alles , ze hebben de caltropes(of hoe dat ook heet ) van een thief
shield skills van een warrior enz , best grappig om te spelen
Dat heb ik met een mesmer ook al ;) een beetje stealth, een beetje buffs, een beetje debuffs maar verder wel genoeg unieks om het leuk te houden.
Mowh engineer is best leuk om te spelen, maar het is wat anders dan andere professions. Je moet wennen aan de kits, die in de plaats van je wapens komen en daarbij een utility skill slot innemen. Er zitten trouwens best een paar erg geinige kits tussen; Flame Thrower is gewoon gaaf, Grenades en Bombs doen pittige schade, Elixir Gun is prima voor group support.

Je kunt een build maken waarmee je met Flame Thrower dikke schade doet en je in groepen moeiteloos over kunt schakelen naar Elixir Gun for support. Ook kun je een build maken met healing bombs, die goed werkt als groep support (al is healing in GW2 nogal underrated).

Mijn engineer is momenteel een elixir build met dual pistols. Doet goede schade en heeft een klein beetje support. Vind het alleen een beetje saaie build. Engineers kunnen wat dat betreft wel wat liefde gebruiken in een volgende patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:10:
Bijna..is net weer genoeg om het niet te doen:-)
Mjah, maar da's meer omdat ik op dit moment als een volslagen doorgeslagen autist (excuses aan de autisten) elke avond een kleine twee uur aan het karka runnen ben. Heb tot nu toe nooit fatsoenlijk gold gehad en met karka farmen is toch redelijk wat te verdienen. Geen idee wat ik met mijn gold moet doen, maar leuk om te hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat farm je dan van die Karka's? En is dat om te verkopen op de TP? of vendoreren? :) En ik denk dat het meer onder het kopje: OCD valt dan autisme :)

[ Voor 27% gewijzigd door ye-roon op 22-02-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
ye-roon schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:46:
Wat farm je dan van die Karka's? En is dat om te verkopen op de TP? of vendoreren? :) En ik denk dat het meer onder het kopje: OCD valt dan autisme :)
Karka shells zijn 2-3silver each als ik het goed heb en ze kunnen blood vials droppen http://wiki.guildwars2.com/wiki/Young_Karka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik dat ook maar eens proberen. Wat is de opbrengst (gemiddeld) voor die 2 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja in die tijd kun je ook een aantal fractals runnen. In 2 uur doe je bijvoorbeeld lvl18 + lvl20 (dat zijn 2 daily chests). Stuk afwisselender dan karka's farmen, gegarandeerd fractal relics en pristine relics, kans op materialen waarmee je ascended items kunt maken of upgraden, kans op ascended rings, (schijnbaar heel kleine) kans op fractal weapon skins (op de lvl20), gemiddeld genomen een stuk of 5 rares en vaak wel 1 of 2 exotics, plus bergen groen en blauwe items. Lijkt me fors sneller verdienen dan karka's slopen (ik heb in november voor de monthly 200 karka's gesloopt en wel 3 karka shells geloot, whooptyfuckingdoo). Plus fractals runnen is een groepsding, veel gezelliger dan als enige op dat idiote eiland rondlopen.

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-02-2013 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Als enige? ik was daar pas ook! (om me nieuwe salamander pet op te halen ^^).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al het bovenstaande is mooi, zolang je maar een fatsoenlijke groep hebt. No way dat je 18 en 20 in 2 uur haalt met een pug! No offence, maar ik heb noobs meegemaakt op fractals 18. Ik vraag me af hoe die daar zijn beland met zo weinig kennis over wat er gebeuren moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:30:
Als enige? ik was daar pas ook! (om me nieuwe salamander pet op te halen ^^).
Ohja, dat moet ik ook nog even doen, enige non-HoM-pet die ik nog niet heb. Verder kom ik er nooit meer, sinds de rich ori node is generfd.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:31:
Al het bovenstaande is mooi, zolang je maar een fatsoenlijke groep hebt. No way dat je 18 en 20 in 2 uur haalt met een pug! No offence, maar ik heb noobs meegemaakt op fractals 18. Ik vraag me af hoe die daar zijn beland met zo weinig kennis over wat er gebeuren moet.
Dat is waar ja. Ik doe zulke levels fractals ook alleen met guildies (lagere levels ook trouwens, ben het puggen wel een beetje zat en het hoeft ook niet meer eigenlijk, meestal wel guildies genoeg die fractals willen doen).

[ Voor 47% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-02-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

ye-roon schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:46:
Ah ja OCD! Wat ik farm: shells 6s per stuk, potent blood 2s per stuk, powerful blood 26s per stuk. Plus wat random drops en af en toe een rare. In anderhalf tot twee uur haal ik dan zo'n 7 tot 10g op. Het zijn misschien geen bergen, maar wel erg eenvoudig te doen.

In het noordoosten van Southsun Cove loopt altijd wel een (mini)zerg rondjes waar je aan kunt haken. Met MF gear en een omnom bar achter de kiezen haal je dat dan wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Bank tabs en inventory bag slots in de sale, hoezee! Ik heb meteen al mijn gems die ik nog over had er maar doorheen gejaagd, want dan bespaar je toch wel wat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Vluuks schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:11:
Bank tabs en inventory bag slots in de sale, hoezee! Ik heb meteen al mijn gems die ik nog over had er maar doorheen gejaagd, want dan bespaar je toch wel wat. :D
Oeh, interessant, toevallig gisteren even zitten twijfelen om een bank tabje te kopen, maar vond het nogal prijzig met de gem koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:31:
Dat is simpel. Tegenwoordig hoeft maar eentje in de party dat level te hebben om iedereen te laten meespelen op dat level. En ja, dat moet je niet in een pug doen.
Wij stellen in onze guild tegenwoordig wel een paar eisen voordat iemand mee mag in een hoger level fractal. Ervaring met fractals is noodzakelijk. Net zoals kennis en ervaring met de profession. En Agony Resistence wordt zeer op prijs gesteld. Hele normale eisen die ervoor zorgen dat het een beetje leuk blijft.
Zo ga ik zelf wel met mijn Ranger in lvl 15+ fractals, maar nog niet met mijn Guardian. Gisteravond lvl 6 met mijn Guardian gedaan met Snoei en drie anderen. Bijna allemaal ervaren spelers, waar wel allemaal op een alt. We hebben er lang over gedaan. Ondanks 5 AR op mijn Guardian moet ik niet aan denken om haar fractals lvl 10 in te sturen. Dat wordt een bloedbad.
Vluuks schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:11:
Net nu ik eindelijk de vulling van mijn bank op orde had gaan de bank tabs in de aanbieding :P Is een no-brainer, want ik weet gewoon dat ik vroeger of later met ruimte problemen ga kampen. Dit weekend dus maar 1 tab kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik zag het net op Facebook inderdaad dat de bag slots en bank slots in de aanbieding zijn. Mischien maar wat aanschaffen. Nu met al die dungeon tokens is het wel makkelijk om wat meer ruimte in de bank te hebben :)

En waarom is werk saai en is er niks te doen! Heeft iemand nog een goede twitch streamer of youtube kanaal over gw2? Dan zet ik dat wel aan voor de laatste 3 uur van de week. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose als jullie een keer iemand nodig hebben, hoor ik het wel (kan tm 20 aan en vind het niet erg om een lagere te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:38:
Ik zag het net op Facebook inderdaad dat de bag slots en bank slots in de aanbieding zijn. Mischien maar wat aanschaffen. Nu met al die dungeon tokens is het wel makkelijk om wat meer ruimte in de bank te hebben :)

En waarom is werk saai en is er niks te doen! Heeft iemand nog een goede twitch streamer of youtube kanaal over gw2? Dan zet ik dat wel aan voor de laatste 3 uur van de week. ^^
Ik kijk nu hier naar: YouTube: The Comprehensive Mesmer Guide Part 4a. Ga nu wel naar huis, lekker GW spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RoseSolane schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:27:
[...]

Ik kijk nu hier naar: YouTube: The Comprehensive Mesmer Guide Part 4a. Ga nu wel naar huis, lekker GW spelen :)
Ja die heb ik allemaal gezien toen ik nog op een ander project zat, waar het wat "rustiger" was ^^

En strakke tijden Solane :) ik moet nog 2 uur :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ga ik vanavond ook kijken..heb de eerste 3 delen afgelopen dagen bekeken. Heb al een goede build voor ogen, vanavond nog de laatste items kopen en vlammen!:-)

De mobs mogen wel uitkijken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:29:
[...]

Ja die heb ik allemaal gezien toen ik nog op een ander project zat, waar het wat "rustiger" was ^^

En strakke tijden Solane :) ik moet nog 2 uur :p
:Z kan ik ook thuis doen. Werken kan ik beter doen als er ook iets te doen is. Gelukkig mag ik flexibel zijn (werken op vrijdagavond om 10 uur bijvoorbeeld, zoals vorige week).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Hier ook mensen die last hebben van inlogproblemen? Weet dat er gisteravond issues waren maar dacht dat die met de nieuwe build opgelost waren.
Pagina: 1 ... 222 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.