Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De kans weet ik niet, maar het lijkt erop dat sommige mensen enorm veel zwijn hebben. Een guldie van me speelt niet zo vaak, maar als ie meespeelt krijgt ie de ene rare en exotic na de andere. Hij had 4 fractals van 10 gedaan en 3 ringen gekregen. Ik had mijn eerste pas na 8 keer!!

Volgens mij heb ik de check box "lucky SOB" tijdens character creation vergeten aan te vinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Daarom ben ik dus tegen dat RNG gedoe. Dungeon tokens waren een super idee, maar nu gaan ze meer en meer terug naar dat debiel systeem waar sommigen op het einde van de rit een reward hebben die 100x groter is dan de reward van de anderen. Dat is degoutant.

Ofwel zorgen ze ervoor dat de waarde van die items slechts max 2 keer zoveel is als da andere mogelijke rewards, ofwel zorgen ze net als bij die dungeon tokens voor een "spaarplan" om die dure items te behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:32:
Daarom ben ik dus tegen dat RNG gedoe. Dungeon tokens waren een super idee, maar nu gaan ze meer en meer terug naar dat debiel systeem waar sommigen op het einde van de rit een reward hebben die 100x groter is dan de reward van de anderen. Dat is degoutant.

Ofwel zorgen ze ervoor dat de waarde van die items slechts max 2 keer zoveel is als da andere mogelijke rewards, ofwel zorgen ze net als bij die dungeon tokens voor een "spaarplan" om die dure items te behalen.
Dat spaarplan is er dus ook: pristine fractal relics. Als er geen RNG zou zijn met de kleine kans op een (zeer) waardevolle drop vervalt het spel pas echt tot een hersenloze grind: "nog xyz dailies en dan heb ik alles wat ik wil."

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 13:51
RNG is wat een mmo leuk maakt. Als alles van te voren vast lag dan is erook geen zak aan. Tuurlijk kan het af en toe vervelend zijn. Zo heb ik fractal runs gedaan waar ik niks beters dan groene gear uitkreeg maar de personen waarmee ik speelde haalde ring na ring. Het potje erna regende het exotics en rares weer bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Goed dat er een spaarplan is (ik speel het spel amper).
Voor de rest is het nu toch "nog xyz fractals en dan heb ik misschien alles wat ik wil. (want jah met a% kans op zo'n Ascened drop zou ik er toch b moeten hebben na mijn xyz runs!)".

Bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:46:
Goed dat er een spaarplan is (ik speel het spel amper).
Voor de rest is het nu toch "nog xyz fractals en dan heb ik misschien alles wat ik wil. (want jah met a% kans op zo'n Ascened drop zou ik er toch b moeten hebben na mijn xyz runs!)".

Bah...
Wat wil je nou, exact van tevoren weten wat er nodig is om te hebben wat je wil? Zodat je je spel kunt uitspelen? Waar haal jij je spanning vandaan? Wat valt er te beleven als je overal een vaste formule voor hebt? Ik snap dat mensen gefrustreerd raken van 1600 greatswords in de mystic forge stoppen en nog steeds geen precursor hebben voor een legendary maar zulke extremen vormen nemen de meeste andere drops niet aan en ik hoop dat het lekker zo blijft als het nu is. Je kunt de ringen die in fractals 10-19 droppen ook gewoon bij elkaar sparen van laurels of van pristine fractal relics, dus ik snap het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
"Loon naar werken" inderdaad. Dat er wat RNG in zit waardoor de ene tot het dubbele dan de andere kan krijgen, daar kan ik zeker mee inkomen, dat vind ik zelf spannend! Maar het mag niet gaan over items die 50 - 1000 keer meer waard zijn dan de andere drops.

Mijn mening of course.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:02:
"Loon naar werken" inderdaad. Dat er wat RNG in zit waardoor de ene tot het dubbele dan de andere kan krijgen, daar kan ik zeker mee inkomen, dat vind ik zelf spannend! Maar het mag niet gaan over items die 50 - 1000 keer meer waard zijn dan de andere drops.

Mijn mening of course.
Tot je zelf een keer die lucky basterd bent die een precursor uit een kist trekt die 700G waard is. :+ Mooi toch, dat dat kan. Die spanning als je een kistje opent... die moet gewoon blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je allemaal een pre cursor uit krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er maar een WvW jp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:15:
[...]

Tot je zelf een keer die lucky basterd bent die een precursor uit een kist trekt die 700G waard is. :+ Mooi toch, dat dat kan. Die spanning als je een kistje opent... die moet gewoon blijven.
Meningen verschillen maar ik vind die RNG bij Precursors echt schrijnend. Dus ofwel lucky zijn en plots in het bezit zijn van die 700g, ofwel XXX uur gaan grinden. |:( Gelukkig hebben ze bij ArenaNet nu wel het licht gezien en hebben ze al laten weten dat ze andere manieren zoeken om die Precursors te verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elk WvW gebied heeft 1 jumping puzzle. Die in de Borderlands zitten op dezelfde plek (linksboven) en zijn hetzelfde wat betreft layout. Het zijn wel drie verschillende achievements. Die in EB is vanuit drie plekken te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 12:28:
[...]

Meningen verschillen maar ik vind die RNG bij Precursors echt schrijnend. Dus ofwel lucky zijn en plots in het bezit zijn van die 700g, ofwel XXX uur gaan grinden. |:( Gelukkig hebben ze bij ArenaNet nu wel het licht gezien en hebben ze al laten weten dat ze andere manieren zoeken om die Precursors te verkrijgen.
Precursors zijn idd schrijnend ja, wordt wel tijd dat daar iets aan gebeurt. Moet wel een goede epic scavenger hunt worden, zodat je ook het gevoel krijgt dat je hem verdient, want dat ontbreekt wel een beetje aan het huidige precursor-systeem. Maar het feit dat er wel waardevolle shizzle kan droppen in dungeons houdt de spanning er in, is mijn punt. Ik denk dat veel mensen ineens geen interesse meer hebben in dungeons of fractals als dat verandert. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Ik vind het op zich best goed zo, wellicht dat de precursors irritant zijn, maar het moeten wel legendary weaponds blijven. Dus niet iedereen moet er zomaar mee rond kunnen lopen.
Na even D3 gespeeld te hebben vind ik GW2 weer een verademing, ik kan tenminste een keer in de zoveel tijd een drop ook daadwerkelijk gebruiken!
Bij D3 moest je alles verkopen om dan in de AH items te kopen die tenminste wel goed waren. (blijkbaar is dit ondertussen verbeterd)

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Snoei: het zal me niks verbazen als ze de dungeons/fractals ook betrekken bij de scavanger hunt. Weet iemand op welke termijn ze dit gepland hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Balachmar schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:08:
Ik vind het op zich best goed zo, wellicht dat de precursors irritant zijn, maar het moeten wel legendary weaponds blijven. Dus niet iedereen moet er zomaar mee rond kunnen lopen.
Legendaries zeldzaam houden los je zoals SnoeiKoei zegt met een grote scavenger hunt (of andere manieren waar je een tijdje aan werkt) en niet met RNG. Gelukkig komt dit er (althans voor het Precursor-gedeelte). :)

Wat ik ook irritant vind bij die Legendaries is dat ze betere stats hebben (hadden want ze moeten blijkbaar een update krijgen) dan de rest. Je zou net als in GW 1 snel "max stats" moeten hebben. Legendaries zouden dan puur looks zijn, en geen voordeel voor de combat.
SnoeiKoei schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:01:
[...]
Maar het feit dat er wel waardevolle shizzle kan droppen in dungeons houdt de spanning er in, is mijn punt. Ik denk dat veel mensen ineens geen interesse meer hebben in dungeons of fractals als dat verandert. :X
Ik heb er geen probleem mee zolang het raisonabel blijft. Je moet niet iets krijgen waar anderen 50u voor moeten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Uhm, legendaries hebben dezelfde stats als exotics. Het is gewoon puur voor de looks.

AND I WANTZ MAH RAYNBOWS! WITH UNICORNZ!

Maar dat gaat te lang duren. Dus ik farm niet :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
ye-roon schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:40:
Uhm, legendaries hebben dezelfde stats als exotics. Het is gewoon puur voor de looks.
Dank je voor de correctie, dit had ik dus mis! Ze hebben er nu wel een soep van gemaakt met die Ascended gear. Legendaries zullen dus later on-par zijn met Ascended items. Ascended items zijn dus de nieuwe "max stats".

Hoe lang duurt het nu gemiddeld om Ascended gear te verkrijgen? Als ik kijk naar Laurel vendors is dat 35 dailies of 25 dailies en de monthly voor 1 stuk. :?

Het probleem die ik hierbij heb (zoals ik daarnet zei) is dat de stats beter zijn, en niet enkel de looks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AndrewBourgeois schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 13:52:
[...]

Dank je voor de correctie, dit had ik dus mis! Ze hebben er nu wel een soep van gemaakt met die Ascended gear. Legendaries zullen dus later on-par zijn met Ascended items. Ascended items zijn dus de nieuwe "max stats".

Hoe lang duurt het nu gemiddeld om Ascended gear te verkrijgen? Als ik kijk naar Laurel vendors is dat 35 dailies of 25 dailies en de monthly voor 1 stuk. :?

Het probleem die ik hierbij heb (zoals ik daarnet zei) is dat de stats beter zijn, en niet enkel de looks!
Ascended is inderdaad nu de hoogste categorie wat betreft stats. Op dit moment alleen nog maar backpack en juwelen, straks ook armor. Legendary moet dezelfde stats hebben als Ascended en ik neem aan dat dat ook het geval zal zijn als er Ascended armor beschikbaar komt. Het schijnt altijd al de bedoeling te zijn geweest dat Ascended gear het beste gear zou zijn dat beschikbaar is, maar het was nog niet af bij de relase van het spel.

Ascended backpack kun je nu kopen (ik meen voor 1350 fractal relics) of maken in de mystic forge. Daarvoor heb je een heleboel high level materialen nodig + ecto's. Ik denk dat ik zo'n 35 gold nodig heb naast alles wat ik al heb om een ascended backpack te maken.
Ascended juwelen kun je kopen met 25 of 35 laurels en met fractal relics (weet niet hoeveel).

Als het je gaat om de de beste gear in PvE dan kun je Ascended nog even links laten liggen. De verschillen in stats tussen Exotic juwelen en Ascended juwelen is niet groot. En de verschillen in stats tussen de verschillende back packs zijn ook niet groot. Eén stuk rare lvl 80 armor vervangen door een exotic lvl 80 levert een grotere verbetering op aan stats.

Ascended spul is wel handig voor hogere level fractals, omdat je er agony resistance in kan stoppen/krijgen. Eén infusion van +5 agony resistence levert al een 50% resistence op op level 10 en met twee infusions heb je op level 10 geen last meer van agony. Ik heb zelf een aantal level 10/11 fractals gespeeld zonder agony resistence, maar nog niet echt last gehad van de agony. Een ascended item met infusion staat echter wel bovenaan mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op 10 AR en die heb ik op 1 ring. Vanavond maar wat spelen voor nog wat items om de ascended ring te upgraden met een base stat +5 AR en dan nog eens infusen, zit ik op 20 AR. Heb je wel nodig op lvl 20. Een guildie had 10 AR op lvl 20, ging erg vaak dood door de Agony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:46:
Ik zit nu op 10 AR en die heb ik op 1 ring. Vanavond maar wat spelen voor nog wat items om de ascended ring te upgraden met een base stat +5 AR en dan nog eens infusen, zit ik op 20 AR. Heb je wel nodig op lvl 20. Een guildie had 10 AR op lvl 20, ging erg vaak dood door de Agony.
Mjah een ring infusen is nogal kostbaar he, dan doe ik liever 2 ringen (nog een weekje daily fractal L10 voor de 2e ring, tenzij er eerde 1 dropt), 1 amulet (nog 3 dagen dailies ofzo) en een back item (heb ik) met ieder een 5AR infusion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Ik heb nu 9 ringen uit volgens mij 22 of 23 fractal dailies. Van een ring een infused ring maken kost je 5 vials of mist en 8 coagulated mist, daar bovenop nog een versatile infusion en je hebt +10AR op één ring. Ik zou echt eerst nog een aantal fractal dailies doen voordat je te veel gaat uitgeven.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCARfaceE schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 15:39:
Ik heb nu 9 ringen uit volgens mij 22 of 23 fractal dailies. Van een ring een infused ring maken kost je 5 vials of mist en 8 coagulated mist, daar bovenop nog een versatile infusion en je hebt +10AR op één ring. Ik zou echt eerst nog een aantal fractal dailies doen voordat je te veel gaat uitgeven.
9 ascended rings :o Holy damn, lekker altjes gearen dan (account bound + soulbound on use toch?) :D Coagulated Mists heb ik helemaal nog niet gevonden, laat staan 8. Sterkt me wel in de gedachte dat ik beter kan wachten met infusen tot ik idd 2 rings, een amulet en een back heb met ieder 5AR en pas ga infusen als ik meer nodig heb dan 20AR. En op hogere levels fractals droppen er ook ringen die uit zichzelf al infused zijn he, scheelt ook.

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-02-2013 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh lol. Het lijkt erop dat ArenaNet een punt van de meeste achievements heeft afgehaald in the maintenance window van vandaag. Het officiële forum en reddit staan op ontploffen van alle woedende reacties. Er zijn al mensen die opperen dat dit gedaan is om laurels voor achievements te kunnen geven. Ook zijn er al weer mensen bang dat als ze nu spelen ze straks beschuldigd worden van gebruik te hebben gemaakt van een exploit (vraag me niet hoe, want ik kon het niet volgen).

Mijn saaie middag is weer helemaal goed :)

Reactie van ArenaNet op Twitter: We are aware of issues with the achievements. Especially for the lifetime survivor, which is not that trivial to regain as the others.^RD 499,00/500,00 staat wel leuk :)
Ook de Dagobert Duck achievement (weet even de officiële naam niet meer) schijnt 1 lager te zijn geworden. Moeten alle ooit rijke eenden weer ergens 200 gold vandaan halen >:)

Voor het geval het nog niet duidelijk was: Ik maak me niet druk hierover. Ik vermoed dat er ergens een foutje is gemaakt. Verlagen van de achievement met 1 om zo laurels te kunnen geven lijkt me een onzinnige theorie. Ze kunnen die laurels gewoon op een bepaald moment geven als je de achievement ooit hebt gehaald. Daar hoeven ze echt niet overal eentje vanaf te halen. En rechtzetten van deze fout lijkt me nou ook weer niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Bij de slayer achievements was dat kei logisch, want sommigen hadden 1 achievement punt minder met completion, die gaven 15, nu geven ze allemaal 16. Dus dat die nu op 999 staan lijkt me een fix voor dat probleempje, denk ik. En anders is het een mooie bijkomstigheid.

Ach ik lig er ook niet echt wakker van. Het is niet alsof je ze permanent kwijt bent. :') Al die mensen die weer beginnen te krijsen, je wordt er toch moe van. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vluuks schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:00:
Ach ik lig er ook niet echt wakker van. Het is niet alsof je ze permanent kwijt bent. :') Al die mensen die weer beginnen te krijsen, je wordt er toch moe van. xD
Het fleurde een saaie middag op. Complot theorieën gezien, veel klinkkare onzin en heel veel gegil. Terwijl de maintenance window nog niet voorbij is al roepen dat het onmiddelijk opgelost moet worden. Chips en cola erbij, beentjes op de tafel en genieten maar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ik kan me het gejank voorstellen :D Die lifetime survivor achievement is nog wel makkelijk weer te halen (altje laten craften voor een level of wat), die 200G (Gold Hoarder) achievement heb ik gehaald voor ik 120G uitgaf aan een volledige set T3 cultural armour en zou ik niet zomaar weer terug hebben maar om er nou meteen over te gaan janken op het forum, lol nee dank je. Ik neem aan dat die achievements wel weer terugkomen, vroeg of laat. Net als dat niemand meer de Pumpkin Carver achievement heeft sinds 28 januari (maar wel de titel). Wordt ook wel weer een keer gefixt.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02-09 14:04

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

op alle game forums word altijd geraast en getierd , wanneer kom je op zo`n forum? als je een probleem heb . ik kom zelden op die forums vanwege het negatieve geblaat daar . het gaat werkelijk nergens over .

YO! fucknuts! It's Probing time!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:37

d_star

Maharadja of the Year :-/

Freakiebeakie schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 08:51:
op alle game forums word altijd geraast en getierd , wanneer kom je op zo`n forum? als je een probleem heb . ik kom zelden op die forums vanwege het negatieve geblaat daar . het gaat werkelijk nergens over .
Helemaal eensch. En niet alleen op de Arenanet forums hoor, check de Battlelog-forums maar eens (mits je ook BF3 speelt). Al dat fanboy-geraas gevoed door puberale gevoelens van ergens recht op hebben.. Cry me a river.

Tuurlijk, als je dingen kwijt gaat raken of je kan niet verder spelen door een f-up van de developer, dan vind ik best dat je je klacht mag uiten (op een normale manier). Maar het lijkt de laatste tijd wel alsof elk excuus wordt aangegrepen om keihard te bitchen op developers. Get a life, zeg.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik geef toe dat ik zelf ook wel eens compleet uit me plaat ben gegaan op zo`n forum, ik had me dag niet en dan kan zoiets gebeuren :D wel grappig want ik vind het zelf dus echt storend dat mensen dat doen maar blijkbaar was ik er zelf dus ook toe in staat . op het diablo 3 forum heb ik me werkelijk kapot gelachen om sommige stukjes xD

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dit was het meest hilarische stukje op het diablo 3 forum

het originele stukje van een blizzard geld graaier
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6080663481#1

en toen een speler die het even voor ons heeft vertaald :D

http://www.reddit.com/r/D...mike_morhaime_translated/

ik zat dit echt met de tranen bigelend over me wangen te lezen zo grappig vond ik het destijds .

[ Voor 47% gewijzigd door Freakiebeakie op 14-02-2013 09:32 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ach ragen lost niks op. En je word er zelf vaak alleen maar meer gefrustreerd van. Gewoon lekker relaxt blijven en dan komt alles goed :)

In ander nieuws. Melchors Leap is wel een makkelijke zone. Het verbaasde over hoe snel ik daar doorheen liep. Vandaag maar ff kijken of ik daar wat personal story stukjes kan doen. Enige wat irritant was, het Lyss event was up op een gegeven moment en dan moet je dus die events in de buiten circel doen en daarna kan je die priestess damagen. Maar als je maar met 4 man bent respawnen die events telkens en is dat niet te doen. Dus, maar verder gegaan met exploren. Wel 40 Ancient wood logs van die zone gekregen dus dat was nice. Als ik voor de volgende Orr zone nou Leer of Cloth krijg en voor die zone met jormag ook leer of cloth dan ben ik happy. Dat hout en ore is namelijk makkelijker te farmen dan leer en cloth. En dat spul is ook wel handig om te hebben :)

Ook heb ik gisteren op de guardian (0/5/30/30/5), vol knights gear (rare) en knights accesories(masterwork) even gespeeld met de greatsword. Ik gebruik normaal een hamer, dus nu een gs met zelfde stats (beserker) alleen de gs had ook zo'n sigil of air met een kans op lightning damage. Maar ik ging echt zo snoei hard dood in vergelijk met de hamer. Een groepje mobs tegelijk op me was niet echt te doen. En met die hammer lekker bashen als een malle en alles gaat neer. En dat in ongeveer vergelijkbare tijden. Enige nadeel van de hammer is dat je aoe attack de 3de auto hit is en in zekere maten de je SMASH!. Tegen over de gs met whirlwind, symbol, en langere reach op auto attack. Ik denk dat voor solo-en en dungeons/kleine groepen de Hammer wel beter is. Ben je grote events aant zergen met een heleboel mensen dan gewoon lekker de GS pakken en: TAGGING ALL THE MOBZ en dan press F for win.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ye-roon schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:33:

In ander nieuws. Melchors Leap is wel een makkelijke zone. Het verbaasde over hoe snel ik daar doorheen liep.
dat verschilt per class :) met mijn ele en warrior was het een eitje , met mijn mesmer was het omd e 1 of andere rede echt een klote gebied , vooral het aantal contested waypoints vind ik zuigen.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 10:29:
dat verschilt per class :) met mijn ele en warrior was het een eitje , met mijn mesmer was het omd e 1 of andere rede echt een klote gebied , vooral het aantal contested waypoints vind ik zuigen.
En zelfs binnen een profession kan het enorm uitmaken hoe je build is. Had tot voor kort alleen met mijn mesmer karka's lopen meppen en dat ging solo erg goed, behalve dan dat ik de opbrengsten nogal vond tegenvallen.

Afijn, ik dacht: laat ik voor de verandering eens met mijn GS guardian wat karka's farmen. Nou dat was met heel veel geluk 1 karka tegelijk meppen, maar ik ging enorm vaak dood. Vervolgens mijn guardian omgebouwd naar een incomplete makeshift immortal guardian en ondanks dat ik maar groene wapens had , niet alle runes en mijn traits nog verkeerd stonden, verliep het farmen echt 100x gemakkelijker.

Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van cookiecutter builds, maar verdrie! deze werkt wel.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Greatsword guardian of Hammer guardian is toch echt een kwestie van persoonlijke voorkeur en inderdaad van je build. Ik heb mijn GS guardian een aantal dagen geleden in PvE (Gendarran Fields/Strait of Devestation) met een hammer laten rondlopen, maar dat vond ze niet zo leuk. Met GS gaat het zoveel makkelijker en vooral sneller dan met een hammer. Ik geeft toe dat een deel van dat verschil kan zitten in rare hammer tov exotic GS, maar dan nog.
Ik denk zelf dat een belangrijker verschil zit in het aantal klappen dat ik uitdeel. Met een aanzienlijke hoeveelheid condition damage heb ik er belang bij dat ik veel hit, want elke vijfde hit is burning van F1. Met een hammer die ik misschien wel meer schade per klap, maar heb ik gewoon te weinig klappen.
Dit gevoel wordt nog versterkt door de afkeer van mijn Guardian van gebieden waar veel fire elementals en andere burning-resistance mobs rondlopen. Mijn Ranger loopt fluitend door dit soort gebieden heen, terwijl mijn Guardian loopt te vloeken. Net zoals zij een hekel heeft aan Centaurs. Die blijven maar weg lopen :'( Mijn Longbow Ranger is weer niet blij met mobs met goede gap-closers. Gelukkig heb ik voor haar ooit een exotic Axe gevonden waardoor ze wat beter kan inspelen op dat soort mobs. Misschien moet ik hammer guardian eens uitproberen in Fireheart Rise.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

RoseSolane schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 11:36:
Greatsword guardian of Hammer guardian is toch echt een kwestie van persoonlijke voorkeur en inderdaad van je build.
Da's waar. Voor het levellen heb ik vrijwel uitsluitend als greatsword guardian gespeeld en dat ging echt super. Hammer vond ik ook een te sloom wapen en niet echt leuk. Maar tegen de karka's ben ik met mijn greatsword niet opgewassen, vooral door de projectielen die ze in het begin afschieten en maar niet fatsoenlijk weet te ontwijken ben ik al bijna meteen de helft van mijn health kwijt. Met Wall of Reflection kom in nog wel een eind, maar de cooldown is nogal lang.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Ik zou als warrior GS en Hammer gebruiken.
GS om snel rage te kweken en dan hoppa F1 voor de hammer smash.

• ye-roon

ye-roon

knaak

misschien een stomme vraag, maar wat zijn Karka's?

ye-roon schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 13:18:
misschien een stomme vraag, maar wat zijn Karka's?
Dat zijn die gekke vierpotige krabben van het eiland uit de beruchte november-patch.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/thumb/7/76/Young_Karka.jpg/240px-Young_Karka.jpg
Te vinden op Southsun Cove, het eiland waar SnoeiKoei het over had.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

lelijke en best wel irritante beesten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:59
Toch maar weer eens guild wars opgestart. Was er eigenlijk snel klaar mee, was tot lvl 29 gekomen met me guardian. Maar toch weer eens ingelogd en had het gelijk weer te pakken. Lekker met die vista's aan de gang. Alleen de class vond ik niet meer zo leuk, dus ben een warrior gestart, female norn.

Nieuwe ronden, nieuwe kansen ;)

Ik had een mail gehad in game dat in-actieve leden waren verwijderd uit de guild (best logisch!). Met wie kan ik contact opnemen voor weer een plaatsje? Ik zit nog steeds op Far Shiverpeaks (niet dat dat veel uitmaakt voor guilds geloof ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 21:29
Gewoon op de website inloggen en je weer melden :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KreKkeR241 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 00:51:
[...]
Ik vind dit echt een super goede guide:

YouTube: The Comprehensive Mesmer Guide Part 1

Ik raad je aan alle delen te kijken, deze gast legt echt heel goed uit :).
Inderdaad, hele goede uitleg. Pt 1 snel bekeken, de basics kende ik al. Pt 2 begon het leuk te worden, veel van opgestoken! Pt 3 net begonnen met kijken.

Vanavond maar eens wat proberen met een guldie dungeon, luv the staff met al die conditions en vooral skill 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Nieuw stukje proza over de recente acties in T4 WvW - FarShiverPeaks.com :z :X

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer info over wat er komen gaat deze maand:
http://www.mmorpg.com/gam...rost-Update-Detailed.html

Onder andere:
- Living stories als de manier om de wereld te laten evolueren
- Nieuwe sPVP map met Capture the Flag speltype
- Guild missies als een soort Dynamic Events gemaakt door guilds
- Nieuw systeem voor dailies

Guild missies zijn dus een soort dynamic events in de wereld die guilds kunnen aanmaken. Vervolgens kan iedereen in de wereld er aan meedoen. Deelnemers krijgen een individuele reward (vanity items, gear, etc) en de guild kan bonussen unlocken (lagere kosten voor waypoints). Een event is succesvol als een bepaalde minimum score wordt behaald door de deelnemers.

Verder nog over de moeilijkheid van guild missies:
i hope the new content is done smart and isnt “beatable” only with numbers of auto attack spammers.

----------------------------------

It's not.

Granted, there a bunch of different mission types and they all vary in difficulty. But given that this is guild content, we created some challenges that should hopefully require some decent coordination. And while the risen temple of Grenth is a fine example of very hard event, I think you’ll find that the guild content pressures you ways other than dealing lots of damage. A few missions haven’t even been completed by our internal testers yet (but they came extremely close).

[ Voor 101% gewijzigd door Morrar op 15-02-2013 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 21:15

Balachmar

The truth is out there

Morrar schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 11:10:
Meer info over wat er komen gaat deze maand:
http://www.mmorpg.com/gam...rost-Update-Detailed.html

Onder andere:
- Living stories als de manier om de wereld te laten evolueren
- Nieuwe sPVP map met Capture the Flag speltype
- Guild missies als een soort Dynamic Events gemaakt door guilds
- Nieuw systeem voor dailies

Guild missies zijn dus een soort dynamic events in de wereld die guilds kunnen aanmaken. Vervolgens kan iedereen in de wereld er aan meedoen. Deelnemers krijgen een individuele reward (vanity items, gear, etc) en de guild kan bonussen unlocken (lagere kosten voor waypoints). Een event is succesvol als een bepaalde minimum score wordt behaald door de deelnemers.

Verder nog over de moeilijkheid van guild missies:

[...]
Cool, die guild missies lijken me echt leuk om te doen!

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

R0y. schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 00:25:
Toch maar weer eens guild wars opgestart. Was er eigenlijk snel klaar mee, was tot lvl 29 gekomen met me guardian. Maar toch weer eens ingelogd en had het gelijk weer te pakken. Lekker met die vista's aan de gang. Alleen de class vond ik niet meer zo leuk, dus ben een warrior gestart, female norn.

Nieuwe ronden, nieuwe kansen ;)

Ik had een mail gehad in game dat in-actieve leden waren verwijderd uit de guild (best logisch!). Met wie kan ik contact opnemen voor weer een plaatsje? Ik zit nog steeds op Far Shiverpeaks (niet dat dat veel uitmaakt voor guilds geloof ik?)
Of even contact opnemen met de persoon die je de mail gestuurd heeft (lees terugmailen);
anders idd wat Zephyer zegt :)

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:59
Dawn schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:10:
[...]

Of even contact opnemen met de persoon die je de mail gestuurd heeft (lees terugmailen);
anders idd wat Zephyer zegt :)
Ja ik had al het e.e.a. gevonden op de website van de guild, even een in game mail gestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 22:16
Had op een van mijn alts wat gecraft, en was te lui om dingen te discoveren dus maar wat oiled en invisible 8slot bags gemaakt. Vond het zonde om ze te salvagen of te sellen, dus had ze maar in Queensdale uitgedeeld.

Genoeg mensen die interesse hadden in een gratis bag. Zo toch nog wat mensen blij gemaakt en leuke reacties gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
R0y. schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 15:48:
[...]

Ja ik had al het e.e.a. gevonden op de website van de guild, even een in game mail gestuurd :)
Alvast in vooruitzicht dan maar.. WB!
Hopelijk vond/vind je WvW ook leuk ;) :)F

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen op Gunnar's Hold die nog een gezellige (op dit moment nog kleine) guild willen joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Ik vraag mij af waarom je voor een daily zal kunnen kiezen wat je doet maar niet voor de monthly?
Ik speel momenteel solo (ik speel amper), en ik zou voorlopig de dungeon en fractal achievements willen vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

join een guild en ik weet bijna zeker dat je meer gaat spelen , gw2 komt echt meer tot zn recht als je in een guild zit en dungeons enzo doet , en dan zijn die daily dingen ook goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
Je bedoelt dat de monthly dan goed te doen is?

't is niet dat ik niet wil spelen, 't is dat ik niet veel tijd heb en momenteel de classes en de areas ontdek. ;)
Jammer dus dat ik deze maand de montly niet ga halen door die dungeons. Volgende maand zal het weer de fractals zijn zeker... :(

[ Voor 28% gewijzigd door AndrewBourgeois op 18-02-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja bedoelde de monthly :( maar toch zou ik als ik jou was eens kijken naar een guild . mocht je namelijk dingen willen doen als een dungeon of fractals dan gaat dat zo veel sneller als je in een guild zit.
je vind eerder een groep en vaak zijn guildgroepen beter dan PUG groepen , teamspeak is bv erg handig als je fractals wilt doen . en misschien is het handiger als je wat leest over de classes en er dan 1 kiest en je wat meer richt op 1 class, dan kan je veel meer werk verzetten in weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Je kan classes ook in spvp uit testen, daar heb je meteen alle skills en trait-mogelijkheden. Maar je word ook meteen in het diepe gegooid en dan is het lastig zoeken waar te beginnen. Ik praat meestal met iemand die ik ken (uit de guild) die die profession speelt en dan vraag ik naar de mogelijkheden binnen die profession. Daar kies ik dan uit en ga ik mee spelen in spvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

btw die filmpjes over de mesmer zijn echt geweldig , denk dat ik mijn hele mesmer ga verbouwen :(
ik kom redelijk in de buurt van wat hij zegt alleen heb ik wat foute stats op mijn gear en jewels :(
denk dat ik alles opnieuw ga craften. wel balen want alles is al exotic .
mijn mesmer is haast niet kapot te krijgen maar de damage output is te laag vind ik .
eerst maar eens alle filmpjes afkijken en dan besluit ik wat er veranderd moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:38:
btw die filmpjes over de mesmer zijn echt geweldig , denk dat ik mijn hele mesmer ga verbouwen :(
ik kom redelijk in de buurt van wat hij zegt alleen heb ik wat foute stats op mijn gear en jewels :(
mijn mesmer is haast niet kapot te krijgen maar de damage output is te laag vind ik .
eerst maar eens alle filmpjes afkijken en dan besluit ik wat er veranderd moet worden
Ik ben pas net begonnen met een mesmer (Scaradox), ik ga die filmpjes ook maar eens kijken. Valt me op dat een mesmer echt wel heel erg kwetsbaar is, erger dan necro of elementalist. :X Maar wel vet. Ben nu lvl12 ofzo, benieuwd hoe het verder gaat. Tot nu toe gebruik ik voornamelijk greatsword en staff. Ik vind het hele idee van een greatsword-gebruikende clothie wel erg gaaf en het speelt wel heerlijk. Sword & focus schijnt ook wel lekker te spelen maar dat heb ik nog niet geprobeerd. Ben wel benieuwd wat ik van die filmpjes kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat geluk met de gear heb ik dan weer wel. Die van mij is net een week 80 en van 65 tot 80 alleen door crafting, dus armor van lvl 60-65 aan. Heb nog aardig wat TA tokens (kijken of daarvan een soort van Carrion setje te krijgen is).

Twijfel gewoon nog heel erg of ik voor Rampager (Power+Percision+Condition Damage) ga of dat ik Carrion aanhoud (zelfde maar dan Vitality vervangt Precision). Vind Crit altijd wel leuk, maar vraag me af of ik dan niet te veel een GC wordt? Vitality zorgt voor hp van 20k+.

GS ook super gaaf, alleen te weinig damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

sword pistol vind ik nog steeds het vetst en dat komt mede door de fantasm die je heb met pistol , je ziet het ook terug in het filmpje dat ding doet zieke damage. ik heb niet zo lang geleden de temple set gekocht voor mijn mesmer met loads of condition damage. ik zie in het filmpje dat dat ook de bedoeling is alleen heb ik ook bergen vitality enz erop en dat moet volgens hem niet . hij had het over power en condition damage , hij vond precission al fout , om het precies te weten ga ik de filmpjes een keer echt goed bekijken en ik denk dat het dan nieuwew gear en jewels craften word voor mijn mesmer :( wil wel wat vitality houden alleen toughness wil ik vanaf want daar zit standaard ook een berg op bij zo`n temple set

ik denk dat de ideale stats vit/power/condition is we zullen zien :)

[ Voor 12% gewijzigd door Freakiebeakie op 18-02-2013 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu alleen het eerste en 2de filmpje gezien en heb vooral gelet op de dungeon build (gebruik de mesmer niet veel voor solo). Tijdens die filmpjes had hij gewoon een power vitality en condition damage setje aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Freakiebeakie schreef op maandag 18 februari 2013 @ 11:38:
Wat voor build gebruik je nu dan op je mesmer? Knights gear of zo? Of veel Vit? En wapens?

Zelf ga ik voor 20/20/0/20/10 En dan waarschijnlijk Zerker stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja heb ook een mesmer op 80, maar al een tijdje niet gespeeld. Loopt geloof ik met een clone build rond; veel clones produceren in korte tijd voor shatters. Qua gear moet je denk ik op het volgende letten:

Power + precision:
Werkt alleen op directe damage, conditions gebruiken geen power en kunnen niet critten. Voor een condition build zijn deze twee dus minder nuttig, maar voor een shatters en bijvoorbeeld greatsword / berserker builds weer wel.

Condition damage:
Mesmer heeft confusion en in sommige gevallen bleeds / burns die damage doen. Vooral confusion zal er sterker door worden, omdat deze condition uniek is voor mesmers (maar niet bijzonder effectief in PVE). Bleeds / burns doen alleen sommige wapens (staff, torch) en builds (sharper images) en worden ook door andere professions gebruikt (gedeelde 25 / 1 stacks max).

Vitality:
Altijd handig om te hebben om langer te leven. Werkt ook tegen conditions in tegenstelling tot toughness. Helaas wordt vitality *niet* gedeeld met illusions.

Toughness:
Toughness werkt goed tegen directe schade, maar daar zou je als mesmer niet al te veel mee te maken moeten hebben tenzij je een melee build maakt. Voordeel van toughness is wel dat het gedeeld wordt met je illusions, dus deze worden er ook sterker van.

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 18-02-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Melee mesmer hier. Ik zie ze verder haast nooit, maar mijn mesmer loopt rond met twee zwaarden in de knuisten en volledig PVT armor. Clones gebruik ik om de mobs af te leiden en totaal niet om ze voortijdig op te blazen. De swordsman phantasm doet lekker damage. Misschien geen super dps, maar de mobs hebben me ook niet zomaar even gesloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:27:
Melee mesmer hier. Ik zie ze verder haast nooit, maar mijn mesmer loopt rond met twee zwaarden in de knuisten en volledig PVT armor. Clones gebruik ik om de mobs af te leiden en totaal niet om ze voortijdig op te blazen. De swordsman phantasm doet lekker damage. Misschien geen super dps, maar de mobs hebben me ook niet zomaar even gesloopt.
Klinkt goed, zou je je build (traits, utility skills) willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja zoals gezegd ben ik niet heel erg met mesmer bezig, maar ik ben wel een beetje aan het terugkomen van het hele PVT tanky gebeuren. Overeind blijven staan is niet onbelangrijk, maar zonder goede DPS worden dungeons soms ook best vervelend.

De gevechten worden dan te lang gerekt en aangezien er altijd een kans is dat iemand een fout maakt en neergaat, loop je uiteindelijk ook tegen problemen op. In dungeons heb ik liever een goede mix van beiden eigenlijk. Paar tanks, paar glass cannons.

Laats overigens party met 2x guardian en 3x warrior. Dat was echt extreem efficient. Constante bleeds en vulnerabilities op de mobs en constant 25 stacks might op party members :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Morrar schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:35:
Laats overigens party met 2x guardian en 3x warrior. Dat was echt extreem efficient. Constante bleeds en vulnerabilities op de mobs en constant 25 stacks might op party members :D
Ik heb wel eens speedruns gedaan 4 warriors en een mesmer, dat werkt ook als een trein. Bosses afslachten met een time warp en een paar warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mijn set heeft de standaard stats van de armageddon set http://wiki.guildwars2.co...geddon_armor_of_Balthazar
ik heb er alleen andere runes in , weet uit me hoofd niet welke en ik speel met sword+pistol en staff
build = clone build om als een malle te shattere . misschien ga ik van staff naar gs en dan prec/power/vit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:40
Sinds gister bezig met deze skin verzamelen voor mijn Necro: http://www.guildwars2guru.com/topic/47396-shadow-armor-set/ erg cool. Heb gewoon een craftable exotic set, maar vond de looks echt saai worden. Nu deze en dan zwart met ice wit voor de midden stukken etc.

Zal vanavond even een screenshot maken als ik klaar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leuk dat iedereen opeens info over Mesmers spuit, want die heb ik net dit weekend gemaakt als derde poppetje. Ik heb eerst de eerste twee filmpjes bekeken en heb toen mijn mesmer gemaakt. Het eerste filmpje is trouwens niet alleen goed als je meer van een mesmer wilt weten. Het geeft bij het bespreken van de verschillen wapens ook veel informatie over een aantal standaard mechanismen in de game die je goed kunt gebruiken voor andere professions.

Mijn mesmer is een Asura mannetje geworden. Ik heb geprobeerd om hem niet al te lelijk te maken, maar dat viel niet mee :) Z'n naam was nog wel een probleem. Ik wilde een Asura male variant op Solane hebben, maar die waren allemaal al gebruikt. Solnn, Solann, Soll, alemaal al in gebruik. Toen maar uit baldadigheid Soldd geprobeerd en tot mijn verbazing was die nog wel beschikbaar. Nu maar hopen dat niemand aanstoot neemt aan deze naam.

Voorlopig heb ik nog alleen maar een focus en een pistol gebruikt en shatter ik mijn clones zoveel mogelijk. Maar er zit al een exotic lvl 80 staff in de bank voor hem, dus daar ga ik maar snel mee oefenen. GS ga ik zeker ook bekijken. Een kleine Asura in een tovenaarsmantel met een groot zwaard, dat wil ik zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ex87 schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:35:
Sinds gister bezig met deze skin verzamelen voor mijn Necro: http://www.guildwars2guru.com/topic/47396-shadow-armor-set/ erg cool. Heb gewoon een craftable exotic set, maar vond de looks echt saai worden. Nu deze en dan zwart met ice wit voor de midden stukken etc.

Zal vanavond even een screenshot maken als ik klaar ben.
Die skins gebruik ik ook op mijn (Charr) necro, alleen de head piece niet (vind het een beetje zuur als de eigen horens van m'n Charr verdwijnen door een head piece). Ik heb iron dye als grondkleur en dan een soort limoengroen voor de lijntjes, ziet er best vrij corrupted en evil uit. Als ik er aan denk maak ik ook wel ff een screenie vanavond. Je kunt deze set trouwens zelf craften als je wil, tailoring recepten koop je bij een karma vendor in Snowden Drifts. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
SnoeiKoei schreef op maandag 18 februari 2013 @ 15:51:
[...]

Die skins gebruik ik ook op mijn (Charr) necro, alleen de head piece niet (vind het een beetje zuur als de eigen horens van m'n Charr verdwijnen door een head piece). Ik heb iron dye als grondkleur en dan een soort limoengroen voor de lijntjes, ziet er best vrij corrupted en evil uit. Als ik er aan denk maak ik ook wel ff een screenie vanavond. Je kunt deze set trouwens zelf craften als je wil, tailoring recepten koop je bij een karma vendor in Snowden Drifts. :)
Oeh, groen is inderdaad nog een beter idee. Ja ik zag het maar ik heb echt te veel karma :P, dus ik koop ze wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

kost echt een drol die recipes want het is low lvl armor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BkkmiSWl.jpg

Dit is het geworden :D. Shadow skin, met Pact staff skin. Ben zelf erg tevreden. Nu alleen nog een skin voor me scepter in deze stijl.

Heb ook een make over kit gekocht (kostte ongeveer 3,68 in gold) en zie er nu ook iets breder en groter uit, had me mannetje toch iets te iel & klein gemaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door ex87 op 19-02-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice!!

Was gisteren op zoek naar een mooie (betaalbare, liefst met dungeon tokens) armor voor mijn mesmer. Het viel me op dat (niet alleen voor mijn mesmer/light, maar ook voor mijn guardian/heavy) ik 70% van de armors gewoonweg lelijk vind, 20% is mwa, 5% is mooi maar heel duur en resterende 5% is mooi en wel betaalbaar. Ik vind de wereld enz supermooi gemaakt enzo, maar de armorsets vallen me erg tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op maandag 18 februari 2013 @ 13:35:
Klinkt goed, zou je je build (traits, utility skills) willen delen?
Ik heb 'm even uit mijn hoofd gedaan (want op mijn werk), zal vanavond nog even checken:
http://gw2skills.net/edit...zhGa9IhJF9O4nUEdqj6x2xu3B

P.S. armor not included ...

[ Voor 4% gewijzigd door Plekuz op 19-02-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja idd armors mogen zeker wat meer uitgebreid worden, ik kan voor me warrior ook niks vinden wat ik echt te gek vind , alleen de human t3 set is wel geinig maar ook niet echt mijn smaak. we kunnen er wel van uit gaan dat er nog zat word toegevoegd in de toekomst . dus het is even afwachten wat we er nog bij krijgen. heb je btw ook alle karma sets getjekt en rare craftable sets voor je mesmer? zitten misschien ook nog wel leuke dingen tussen. ik heb mijn mesmer een mix gegeven van winged en nog een craftable rare set (volgens mn vriendin ziet ze er uit als een hoer :D) maar ik vind het erg mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha! Upload anders ff een picture freakie?

De t3 human heb ik al voor mijn Guardian en dat wil ik op termijn ook voor mijn mesmer, alleen nu andere prioriteiten financieel gezien.

Nog niet alle karma sets bekeken, vanavond maar eens doen. Heb maar 50k karma op haar, maar gelukkig nog 50 jugs op de bank. Vwb craftable; ik denk dat ik vanavond maar eens een exalted setje ga maken..is op zich ook wel mooi.

Vind de TA armor wel mooi op de heavy, maar op de light ziet mijn mesmer eruit als een mot..is wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ex87 schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 09:04:
[afbeelding]

Dit is het geworden :D. Shadow skin, met Pact staff skin. Ben zelf erg tevreden. Nu alleen nog een skin voor me scepter in deze stijl.

Heb ook een make over kit gekocht (kostte ongeveer 3,68 in gold) en zie er nu ook iets breder en groter uit, had me mannetje toch iets te iel & klein gemaakt.
Crap, ik heb er dus wel aan gedacht een screenshotje te maken gisteravond maar vergeten hem te uploaden zodat ik hem kan laten zien 8)7 Lekker handig weer. Was ook een beeeeeetje laat geworden, na 2 rondes fractals op mijn main nog "even" van level 71 naar 80 gegaan met die necromancer :X (grotendeels door craften hoor ;) Artificer op 400 nu en tailoring op 387 ofzo). Dat is 4 characters op 80, na ranger, warrior en guardian. *O*

Nu nog even een exotic setje verzamelen, ik twijfel alleen enorm over de skins (op een male Charr zijn er veel meer items die er totally retarded uitzien dan items die wel mooi zijn) en over de stats, ga ik voor een powermancer of voor een conditionmancer build? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als ik vanavond thuis ben zal ik even een screenshot maken van mn sletje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weakling schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:34:
[...]

Ik heb 'm even uit mijn hoofd gedaan (want op mijn werk), zal vanavond nog even checken:
http://gw2skills.net/edit...zhGa9IhJF9O4nUEdqj6x2xu3B

P.S. armor not included ...
Thanks, dat is een build waar ik wel ff mee wil experimenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:19:
als ik vanavond thuis ben zal ik even een screenshot maken van mn sletje :P
Mogen vieze plaatjes wel op Tweakers :P Want jouw mesmer heeft alleen maar een nachtponnetje aan. Ze stond laatst naast mijn Guardian met tier 3 human armor en het verschil in "stijl' was enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat GW2 geen social/real life based game is, maar het lijkt me wel lachen om te kunnen trouwens ofzo!:-)

Ben benieuwd naar je dame van lichte zeden!!

Had laatst een TA run gedaan met een van je guildies..een Brit..hij zou je de groetjes doen!:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@solane , wou jij soms beweren dat mijn dame van lichte zede geen stijl heeft :( :P
ik denk dat als je personal story zou zijn dat je je zus zoekt je eerst tijdens zo`n quest te horen zou krijgen dat je vader met een bepaalde mesmer is vreemd gegaan en dat je zus eigenlijk je half zus is xD

@SyNqii , was dat een stiekume poging tot een huwlijksaanzoek met mijn mesmer ? :D

de mosselman uit de swamp in fractals is wel smoorverliefd op mijn mesmer :D zodra die dr ziet heeft ze agro van hem en wat de andere party members ook doen hij blijft achter dr aan rennen , die kerel woont echt te lang alleen in dat enge bos van um! 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Freakiebeakie op 19-02-2013 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha! Niet direct..vroeg het me gewoon af:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:18:
de mosselman uit de swamp in fractals is wel smoorverliefd op mijn mesmer :D zodra die dr ziet heeft ze agro van hem en wat de andere party members ook doen hij blijft achter dr aan rennen , die kerel woont echt te lang alleen in dat enge bos van um! 8)7
Gisteravond was hij helemaal smoor van mijn ranger, de viespeuk... :'(

Heb ff zitten browsen, ik ga mijn necro eerst een powermancer build geven, weer eens wat anders dan die eeuwige conditions. Schijnt nog aardig tanky te kunnen zijn ook. :)

Inspiratie: https://forum-en.guildwar...cer-Final-Blog-Link/first

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 13:18:
@solane , wou jij soms beweren dat mijn dame van lichte zede geen stijl heeft :( :P
Dat moet je maar aan je vriendin vragen :)
ik denk dat als je personal story zou zijn dat je je zus zoekt je eerst tijdens zo`n quest te horen zou krijgen dat je vader met een bepaalde mesmer is vreemd gegaan en dat je zus eigenlijk je half zus is xD
Mijn Guardian begon met ontbrekende ouders. Maar jouw Mesmer had inderdaad een (half-)zusje van mijn Guardian kunnen zijn. En van Goldie en al die andere blonde human females :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:25
Ben sinds deze maand maar eens begonnen om mystic clovers te maken, maar wat is dat een naar werkje. Op dit moment heb ik 25 clovers maar het heeft minimaal 80 tries gekost. Dan is de karma niet echt een probleem, dat heb ik wel met de dailies bijelkaar gefarmed, maar de ecto's...

Ecto's farmen (rare's vinden d.m.v. dungeons en events) gaat moeizaam en ook het craften van rare's en dan salvagen met een mystic salvage kit geeft niet het gewenste resultaat. Van de 20 rare's die ik gister gemaakt had kreeg ik 9 ecto's terug van de mystic salvage kit. Geen blacklion's meer en ik krijg ze ook al een hele tijd niet meer van de daily.

Volgende keer ga ik dus ook niet meer salvagen maar verkoop ik de rare's wel en koop ik met het geld wel ecto's. Tenzij jullie nog tips hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Xato op 19-02-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb meer geluk met salvage van rares , krijg toch meestal wel 1 ecto uit een rare , laatste fractals toen ik 4 rares had en 1 exotic had ik 6 ectos geloof ik . en dat van die black lion kit klopt wel , net als keys vind je die dingen steeds minder, we zijn een tijdje lekker gemaakt met die spullen en toen hebben ze volgens mij de droprate naar beneden geschroeft op de hoop dat we ze kopen NOT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik salvage mijn lvl 68+ rares met black lions salvage kits. Een enkele keer krijg ik geen ecto, maar vaak genoeg twee of drie ecto's. Ik denk dat ik gemiddeld 1,5 tot 2 exto's per rare krijg. Ik moet inderdaad wel veel black lions salvage kits kopen, maar dat haal ik er wel uit.

Exotics verkoop ik, want dat levert vaak meer op dan ik er aan ecto's uit kan kan krijgen. Als ze tenminste niet account bound zijn, welke idioot heeft bedacht om exotics in dungeons en fractals soms account bound te maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb meestal wel 1-3 ecto's uit een rare, gisteren nog 9 ecto's uit 2 fractal levels (4 rares gesalvaged). Gemiddeld genomen kan verkopen er niet tegenop. Prijs van een rare ligt meestal rond de waarde van 1 ecto. Maar ook ik begin langzaam door mijn black lions salvage kits heen te raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Ik salvage met mystic kits maar ik heb vaker zo'n bad luck dat ik soms wel 2 weken kan salvagen zonder een glob. Af en toe zit ik op een streak van 10-15 rares zonder globs, en dat terwijl ik ze toch echt hard nodig heb voor mijn clovers. Ik heb er nu zo'n 28 volgens mij, en nog een stuk of 50 coins maar zonder globs kan ik niks proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Rose: die staat in ieder geval op mijn wanted-list!! Ik dacht dat je pas vanaf 76 rares kans had op ecto's?
Exotics verkoop ik ook allemaal..op dit moment elke exotic met een waarde op TP van 1.15g is economisch niet verantwoord om te salvagen.

Toen ik net begon met salvagen voor ectos, kreeg ik standaard 2 tot 3 ecto per rare. Nu zit ik misschien zelfs minder dan 1 per rare.

Heb nog 3 BLSK's liggen en krijg gemiddeld 2 keer per maand een nieuwe, dus die gebruik ik ook vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ben ik het niet helemaal mee eens , een ecto is 34silver? en ik ben meestal lucky met het salvagen van exotics haal er redelijk vaak 3 uit en soms 4 dat is dan net meer dan waar jij ze voor verkoopt en ik heb meteen me ectos

hier trouwens een foto van mn sletje :D :> :> :> :> :9~
Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/1365/gw052u.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Freakiebeakie op 19-02-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha! Die kleur haren zorgt voor een hoochie baloochie effect :P

Op zich wel een mooi setje! Waar haal je die blindfold vandaan?

Hier die van mij (beschouw haar niet als een sl*t) :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JoD3jH8.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2013 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier mijn necro, Caraxes Venomjaw, in zijn huidige outfit (moet binnenkort getransmute worden naar lvl80 exotics als ik niks anders vind dat naar mijn smaak is):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nW8QPRsRJySfWK967Mr1EeDo/medium.jpg

(klik voor groot)

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-02-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

blind fold is the acolyte mask buy it on the tp for about 3g i gues
and i like my new topbetter then the one from the winged set , when i changed that my winged gloves looked silly so i changed them also

lol wat engels gepraat op teamspeak met je kan doen zie je hierboven :D, engels praten op nederlands forum xD

[ Voor 71% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-02-2013 08:14 ]

Pagina: 1 ... 221 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.