Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:51:
Combo finisher als onderdeel van de Daily achievement rotatie is al weer verwijderd:
https://forum-en.guildwar...Killer/page/3#post1311854

Uit het draadje:
They should have just made the daily “participate in a combo”. Would encourage people grouping up and not having to deal with this garbage.

Dat was precies wat ik vannacht ook dacht toen ik niet kon slapen. Ik heb samen met Morrar gisteravond de combi killing geprobeerd, we zijn er uiteindelijk ook in geslaagd, maar leuk was anders.

En uit hetzelfde draadje:
Combo killer works when you open the fight with a combo field + finisher.
Dus het werkte blijkbaar alleen als je opende met de combo, niet afsloot :( Ik heb even hoofd en toetsenbord met elkaar contact laten maken toen dit tot mij doordrong.
Ik heb de daily combo kills met Repentance gedaan gisteravond, idd erg frustrerend maar gelukkig wel gelukt uiteindelijk. Was voor 1:00am dus was eigenlijk de daily van gisteren neem ik aan (had de oldskool daily ook al gehaald voor de patch live ging). Vandaag moet je schijnbaar elites killen en dat gaat ook voor veel mensen mis, blijkbaar gaat de teller daar ook niet omhoog. |:(

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

RoseSolane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:51:
Combo finisher als onderdeel van de Daily achievement rotatie is al weer verwijderd:
https://forum-en.guildwar...Killer/page/3#post1311854

Uit het draadje:
They should have just made the daily “participate in a combo”. Would encourage people grouping up and not having to deal with this garbage.

Dat was precies wat ik vannacht ook dacht toen ik niet kon slapen. Ik heb samen met Morrar gisteravond de combi killing geprobeerd, we zijn er uiteindelijk ook in geslaagd, maar leuk was anders.

En uit hetzelfde draadje:
Combo killer works when you open the fight with a combo field + finisher.
Dus het werkte blijkbaar alleen als je opende met de combo, niet afsloot :( Ik heb even hoofd en toetsenbord met elkaar contact laten maken toen dit tot mij doordrong.
Gister de Combo kills gedaan met een Guardian / Ranger combo en we waren binnen 5 minuten klaar en ook genoeg mobs afgemaakt waar we niet met een combo waren begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:59:
[...]

Ik heb de daily combo kills met Repentance gedaan gisteravond, idd erg frustrerend maar gelukkig wel gelukt uiteindelijk. Was voor 1:00am dus was eigenlijk de daily van gisteren neem ik aan (had de oldskool daily ook al gehaald voor de patch live ging). Vandaag moet je schijnbaar elites killen en dat gaat ook voor veel mensen mis, blijkbaar gaat de teller daar ook niet omhoog. |:(
Elites killen? Wat zijn elites? De enige elites die ik ken zijn die in elites in m'n skillbar op de laatste skillslot...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brummetje schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:02:
[...]

Gister de Combo kills gedaan met een Guardian / Ranger combo en we waren binnen 5 minuten klaar en ook genoeg mobs afgemaakt waar we niet met een combo waren begonnen.
De willekeur van de combo kills is waarschijnlijk waarom Anet deze achievement verwijderd heeft. Sommigen hadden 10 combo's in een minuut, anderen zijn uren bezig geweest zonder er 10 te krijgen. En dat had niets te maken met onkunde, wat voor de één wel werkte, werkte niet voor een ander.

Uit het eerder genoemde draadje:
Great more ill thought out designs and broken mechanics.
Play the way they want or dont play at all

Dit vat mijn gevoel op dit moment samen. En dat is erg jammer. Want ik verwacht dat 90% van de wijzigingen in deze patch wel goed zijn voor het spel. Maar door het geklungel van Anet verdwijnt dat nu in mijn frustraties over slechte implementatie van slechte ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:13:
[...]

Elites killen? Wat zijn elites? De enige elites die ik ken zijn die in elites in m'n skillbar op de laatste skillslot...
Veterans, whatever. :/
RoseSolane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 11:15:
[...]

De willekeur van de combo kills is waarschijnlijk waarom Anet deze achievement verwijderd heeft. Sommigen hadden 10 combo's in een minuut, anderen zijn uren bezig geweest zonder er 10 te krijgen. En dat had niets te maken met onkunde, wat voor de één wel werkte, werkte niet voor een ander.
Klopt:
The combo killer has been removed from the weekly rotation, clearly not working as intended.
Colin Johanson op het GW2-forum

[ Voor 51% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-01-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

ye-roon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:28:
[...]

Laten we hopen dat je wederhelft dit dan leest en geinspireerd raakt! :)

Oh dit schiet me net te binnen: hebben ze karma gain gebuffed? ik zit op mijn lvl 24 Guardian op bijna 7k, mijn lvl 80 ranger heeft 12k :S
Van de patchnotes:
Renown regions now reward karma upon completion.
Ik maak uit dit op dat Renown Heart quests nu ook karma geven als beloning. Wie weet dat je daar meer karma van ontvangen hebt?

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

MatHack schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:02:
[...]

Van de patchnotes:

[...]

Ik maak uit dit op dat Renown Heart quests nu ook karma geven als beloning. Wie weet dat je daar meer karma van ontvangen hebt?
Kan wel, het is al sinds 6 dagen geleden dan al. Het viel me namelijk voor deze patch wel op. Wat ik ook apart vond is dat een e-mail van een renown heart guy (de moneys) die ik voor de patch gehaald had, maar nog niet geopend/redeemed. En na de patch gaf het ook nog 804 exp.

@Brummetje, welke skills gebruikte jullie hier van? Want ik had veel moeite met WHIRLWINDWhirling Blow en om daarmee die combo's te maken.

Ik zat ook ff verder te kijken naar me ranger en zie dat ik daar 30/30/10/0/0 ben gegaan. En sinds die build, was het echt een bazen class. Voor pve met trap cooldown (en de condition die 2 keer zo lang op de target zit (aka, 100% meer dmg). En voor WvW wisselde ik die met shortbow/longbow cooldown -20%. En maar mobs taggen, met piercing arrows :D Ik speel shortbow/longbow. Er was gewoon geen rede om met melee wapens aan de gang te gaan. Elke keer als ik in de buurt kwam met me greatsword lag ik in 2 klappen. En met me boog en me pet ging het veel lekkerder.

En DAMNIT! ik heb dat mesmer youtube filmpje aanstaan in de achtergrond, en ik wil weer mesmer spelen! Greatsword op een caster is echt de shit en het coolste ever in een mmo.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Iemand al begonnen aan dat living story gebeuren? Ben nu een beetje rond aan het zoeken op diessa plateau of ik iets kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 13:40:
Iemand al begonnen aan dat living story gebeuren? Ben nu een beetje rond aan het zoeken op diessa plateau of ik iets kan vinden.
Ik zag ergens dat het pas vandaag in de loop van de avond (voor ons) van start gaat. Je krijgt er nog mail over.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn geen veterans te killen vandaag voor de Daily. Die bestaat vandaag uit:

Daily Kill Variety 13
Daily Healer 10
Daily Dodger 15
Daily Gatherer 20
Daily Events 5

Niet al te moeilijk. En voor de meeste hoefde ik mijn manier van spelen niet aan te passen. Alleen de Daily Dodger is wat dodgy >:) Je moet een evade message zien om deze op te hogen. En ik dodge eigenlijk niet zoveel. Mijn Ranger probeert ver weg te blijven van alles wat hem kan raken. Mijn Guardian blocks sowieso al een deel van de klappen en ik gebruik skill 4 van GS ook veel. Dus zoveel te dodgen is er eigenlijk niet. Maar ik zie wat ArenaNet met deze achievement wil bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:02:

Daily Kill Variety 13
Daily Healer 10
Daily Dodger 15
Daily Gatherer 20
Daily Events 5

Niet al te moeilijk. En voor de meeste hoefde ik mijn manier van spelen niet aan te passen. Alleen de Daily Dodger is wat dodgy >:) Je moet een evade message zien om deze op te hogen. En ik dodge eigenlijk niet zoveel. Mijn Ranger probeert ver weg te blijven van alles wat hem kan raken. Mijn Guardian blocks sowieso al een deel van de klappen en ik gebruik skill 4 van GS ook veel. Dus zoveel te dodgen is er eigenlijk niet. Maar ik zie wat ArenaNet met deze achievement wil bereiken.
Lijkt me niet zo'n groot probleem. En dat dodgen... Ik ben meestal zonder energy omdat ik dat dus erg veel doe (ook op m'n ranger). Of zelfs "juist op mijn ranger" aangezien de meeste foes m'n kat links laten liggen en achter mij aan gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 14:02:

Daily Kill Variety 13
Daily Healer 10
Daily Dodger 15
Daily Gatherer 20
Daily Events 5

Maar even CoE submarine doen vanavond dan? Als je bij die bomb golems niet continu dodget doe je iets mis >:) en ga je net zo vaak dood als Annie K. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guesting maar niet buiten de EU.
Toch een terleurgesteld in deze. Ik wilde zo als met gw1 met mijn amerikaanse vrienden even spelen.
Denk dat ik nog wat langer op de functie moet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Rewards when adjusted down have been increased to compensate. It is now possible to receive your own level of loot from any level of enemy
Huh? Was dat laatste niet al zo? Staat me bij dat ik zo af en toe al loot van mijn eigen level uit een low level mob kreeg. Zal me wel vergissen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Weakling schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:49:
[...]

Huh? Was dat laatste niet al zo? Staat me bij dat ik zo af en toe al loot van mijn eigen level uit een low level mob kreeg. Zal me wel vergissen.
Dit was niet voor elke mob zo, of de kans is verhoogt, weet niet meer zeker welke van de twee. Conclusie: meer eigen level loot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

MatHack schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:25:
Dit was niet voor elke mob zo, of de kans is verhoogt, weet niet meer zeker welke van de twee. Conclusie: meer eigen level loot!
En da's altijd goed! d:)b

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:35

Poekie McPurrr

Mreoww~

Vond de oude dailies leuker :/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Fire and Ice event is inmiddels al begonnen. Beetje refugees helpen.. Krijg je een titel, niks bijzonders. En veel mensen die schreeuwen dat ze er niks van snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 21:45
Kan iemand me uitleggen wat ik fout doe?
Ik train cooking dmv een tutorial 1-400, steeds moet ik iets discoveren en dan 24*craften, volgens de tutorial krijg ik dan 25 levels, maar ik krijg er steeds één te weinig. Dus dan zit ik bij 149 en dan moet ik volgens de tutorial al bij 150 zijn en dan zijn mn mats op. Bij andere mensen werkte dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YorisM
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-01 13:28
Bij crafting krijg je random bonussen. Het is dus gemiddeld genomen, zo'n guide. Blijkbaar heb je steeds nèt pech. Gewoon nog een extra van het recipe maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Zorg dat je niet in een overflow zit, dan krijg je de crafting crit bonus niet die je van WvW kan ontvangen. Een crafting booster (als je die toevallig hebt gekregen uit een black lion chest) helpen ook erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
MatHack schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 00:13:
Zorg dat je niet in een overflow zit, dan krijg je de crafting crit bonus niet die je van WvW kan ontvangen. Een crafting booster (als je die toevallig hebt gekregen uit een black lion chest) helpen ook erg.
Hmm, daar denk ik inderdaad nooit over na :P De booster gebruik ik wel, maar zit meestal gewoon in overflow. Sowieso doet RoF het niet erg goed in WvW mjah, alle bonus helpt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren naar lvl 28 gegaan met me guardian. Voor me gevoel gaat het levelen een stuk sneller dan in het begin. Ik heb me nu gewoon aan de 2 start zones gehouden en heb die beide op 100% en m'n personal story is nog niet klaar daar. En dat terwijl het een zones is voor tot lvl 25. Op me ranger weet ik nog dat ik zowel de Sylvari als Asura zone helemaal gedaan had en daarna die gemengde zone. En toen was ik ongeveer op hetzelfde level. Maja, wat doe je er aan :) Het is nu sneller, en dat is beter :)

Het word alleen wel tijd om wat meer bomen te hakken, want ik loop er teveel langs merk ik en dat terwijl ik als een aasgier op alle ore nodes af ren :)

Wel grappig dat ik dit spel eigenlijk nog steeds leuk vind, ik dacht wel klaar te zijn met mmo's, maar deze speelt toch wel lekker fijn. Enige wat ik echt een keer serieus moet gaan doen zijn die instances. Met eerdere characters heb ik dit nog niet gedaan en die lijken me toch wel interesant.

Oh en voor de monthly moet ik 7 fractels doen of zo, wat zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

ye-roon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:38:
Oh en voor de monthly moet ik 7 fractels doen of zo, wat zijn dat?
Fractals of the Mists is een dungeon die te bereiken is vanuit Lion's Arch, 7 fractals zijn twee levels stijging binnen deze dungeon (één even, één oneven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatHack schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:26:
[...]

Fractals of the Mists is een dungeon die te bereiken is vanuit Lion's Arch, 7 fractals zijn twee levels stijging binnen deze dungeon (één even, één oneven).
Of 7 losse fractals mocht het niet lukken om er drie of vier op een rij te doen. Dan ga je weliswaar geen level omhoog, maar het helpt wel om de achievement te halen. Sinds de patch van de 28e kun je een party maken met spelers die al een hoger level hebben. Dat maakt het vinden van en groep makkelijker. Ook kun je nu een fractal joinen terwijl deze al aan de gang is (bijvoorbeeld na een crash).

Mijn Guardian staat volgens mij op fractals level 4. Het verschil in moeilijkheid tussen de eerste paar levels is niet zo groot. Ik zou dus best samen met jouw poppetje een aantal fractals op level 4 kunnen doen. Waarschijnlijk heb ik vanavond wel tijd. Stuur me maar een ingame message als je vanavond fractals wil proberen (Rose Solane, met spatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja Fractals ben ik ook wel voor te porren! :)

Beetje druk gehad laatste tijd, maar kan vanavond denk ik wel weer ff spelen. M'n boefje is inmiddels wel de 30 gepasseerd en kan dus AC in :) Heb al een explorable run (path 1) gedaan op level 30, dat was tricky maar niet onmogelijk. Met dank aan mijn guildies voor het meeslepen (en hun vertrouwen hehe :+).

Moet zeggen dat thief flink wennen is qua game play, maar wel lekker actief. Je ligt zo tegen de vlakte, dus moet je blijven bewegen. Vind wel dat alle professions redelijk in elkaar steken. De balans kan nog beter, maar de ideeen erachter zijn wel goed uitgewerkt. Alle professions hebben een behoorlijk eigen speelstijl.

[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 30-01-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 21:25
Het is wel weer lekker last minute, maar ik wil vanavond ook nog wel een paar fractals doen voor de monthly.

Ik ben een beetje aan het kijken naar het kopen van gems met gold voor een bank slot en bag slots.
Maar de prijs blijft maar stijgen.
Een bankslot kost nu al meer dan 10 gold. Tegen de tijd dat ik dat heb gespaard zal het wel 12 gold zijn. Behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RoseSolane schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:25:
[...]

Of 7 losse fractals mocht het niet lukken om er drie of vier op een rij te doen. Dan ga je weliswaar geen level omhoog, maar het helpt wel om de achievement te halen. Sinds de patch van de 28e kun je een party maken met spelers die al een hoger level hebben. Dat maakt het vinden van en groep makkelijker. Ook kun je nu een fractal joinen terwijl deze al aan de gang is (bijvoorbeeld na een crash).

Mijn Guardian staat volgens mij op fractals level 4. Het verschil in moeilijkheid tussen de eerste paar levels is niet zo groot. Ik zou dus best samen met jouw poppetje een aantal fractals op level 4 kunnen doen. Waarschijnlijk heb ik vanavond wel tijd. Stuur me maar een ingame message als je vanavond fractals wil proberen (Rose Solane, met spatie).
Oh cool, dat lijkt me leuk :) Ik heb ook een lvl 80 ranger, en een 21 mesmer en met geen heb ik ooit een fractal gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook wel te porren voor fractals vanavond, nu ze e.e.a. gefixt hebben! Zit nog op lvl3 of 4 ofzo, tijd om daar wat aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:41:
[...]

Oh cool, dat lijkt me leuk :) Ik heb ook een lvl 80 ranger, en een 21 mesmer en met geen heb ik ooit een fractal gedaan?
Met Morrar, Snoei en Willie erbij zijn we dan al met de benodigde vijf. Tenzij er binnen de guild nog anderen zijn die hun maandelijkse portie moeten halen, dan sta ik mijn plek af.

Lvl 21 is een beetje te laag. Je wordt weliswaar opgeschaald, maar een lvl 80 zal het toch een stuk beter doen.
Morrar schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:31:
Beetje druk gehad laatste tijd, maar kan vanavond denk ik wel weer ff spelen. M'n boefje is inmiddels wel de 30 gepasseerd en kan dus AC in :) Heb al een explorable run (path 1) gedaan op level 30, dat was tricky maar niet onmogelijk. Met dank aan mijn guildies voor het meeslepen (en hun vertrouwen hehe :+).
Die run ging in ieder geval een stuk beter dan de run die ik daarvoor deed van dat pad. Na een aantal malen gefaald te hebben bij de graveling burrows hield een deel van de pug er in die run mee op. Wij hadden met een lvl 30 en een lvl 35 maar twee of drie pogingen nodig op de burrows en ook het deel daarna ging vrij eenvoudig. In ieder geval niet lastiger dan andere runs.
Ik moet ook niet dungeons met pugs doen, maar gewoon wachten totdat er een guild run is. De enige succesvolle dungeon runs die ik gedaan heb buiten de guild waren met Freakie, Tweekzor en twee anderen van zijn guild. Maar dat is ook niet echt een pug, meer een samenwerking tussen twee guilds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wat is een beetje gemiddeld level voor die fractals dan? Me guardian is 28 en gezien ik die aant levelen ben probeer ik daar de daily en de onderdelen van de daily op dat character te halen anders is het een beetje wasted (kheb toch nog geen tijd/moneys om voor legendaries te gaan :p)

Ik zal zou is ff op youtube checken hoe die fractals een beetje gaan, dan ben ik geen total n00b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Zo goed als iedereen die fractals doet, doet dat met een level 80 character. Naarmate je hoger fractal lvl bereikt is max gear en een goede build noodzakelijk.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het kan wel met een lager character, maar het is wel een stuk moeilijker. Nu stond er in de patch wel dat ze de upscaling wel iets aangepast hebt, waardoor je wel sterker bent dan voorheen.

Ik zou het in ieder geval niet proberen op de hogere fractal levels... Maar als je een paar goede vrienden, die ook nog wat verstand hebben van fractals, hebt, en je begint gewoon onderin, moet het geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Oh ff voor de opheldering en niet dat je denk: ZOMG WIE IS DAT?

M'n Ranger: Six O Three
M'n Guardian: Feannag (google de naam it be awesome)
M'n Mesmer: Wendy Fourfingers

Waarschijnlijk zal ik RoseSolane dan wispen en het zal rond 8 uur zijn ivm met werk en, niet geheel onbelangrijk, pannekoeken eten bij me zus ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:25:
Het kan wel met een lager character, maar het is wel een stuk moeilijker. Nu stond er in de patch wel dat ze de upscaling wel iets aangepast hebt, waardoor je wel sterker bent dan voorheen.

Ik zou het in ieder geval niet proberen op de hogere fractal levels... Maar als je een paar goede vrienden, die ook nog wat verstand hebben van fractals, hebt, en je begint gewoon onderin, moet het geen probleem zijn.
Als we met de eerder beschreven groep gaan dan is er meer dan genoeg ervaring met Fractals. Zelfs als Morrar op zijn level 35 Thief komt moet het wel lukken :)
ye-roon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:31:
Oh ff voor de opheldering en niet dat je denk: ZOMG WIE IS DAT?

M'n Ranger: Six O Three
M'n Guardian: Feannag (google de naam it be awesome)
M'n Mesmer: Wendy Fourfingers

Waarschijnlijk zal ik RoseSolane dan wispen en het zal rond 8 uur zijn ivm met werk en, niet geheel onbelangrijk, pannekoeken eten bij me zus ^^
Pannenkoeken eten is belangrijk :) Vergeet niet een spatie tussen Rose en Solane te zetten ingame. En waarschijnlijk is je Guardian goed genoeg om fractals te proberen. Tenzij Snoei en Willie ook op een poppetje komen met een laag level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:25:

Mja sowieso mis je op 28 nog je elite skill die je pas op level 30 unlocked. Verder gaat niemand voor level 30 kijken naar een dungeon build en / of gear die je survivability verhoogd. Dan wordt je weliswaar omhoog geschaald, maar ben je nog steeds extreem kwetsbaar. Tot slot hebben low levels vaak niet alle accessory slots gevuld.

Ik heb wel eens een aantal low level characters meegenomen door Fractals en op de lagere levels is het te doen. Het helpt dan wel als mensen weten wat ze moeten doen en / of op Teamspeak zitten. Maar beneden level 50 ~ 60 vind ik niet dat je echt een bijdrage kan leveren aan de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:40:
[...]

Mja sowieso mis je op 28 nog je elite skill die je pas op level 30 unlocked.
Goed punt, ik zou het ook niet onder de 30 doen. Die elite kan behoorlijk helpen!

Maar uiteindelijk zou het maar om 1 dingen moeten gaan: plezier hebben met elkaar. Toch?

(het probleem van de hogere fractals is natuurlijk ook die ascended items die je waarschijnlijk niet hebt als je zelf maar laag zit...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 13:43:
[...]
Maar uiteindelijk zou het maar om 1 dingen moeten gaan: plezier hebben met elkaar. Toch?
Tuurlijk maar je wil die fractals wel halen he, en het liefst binnen 4 uur voor een serie van 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:04:
[...]

Tuurlijk maar je wil die fractals wel halen he, en het liefst binnen 4 uur voor een serie van 3.
Daarin verschil ik blijkbaar met het gros van de GW2 spelers... Succes is voor mij minder belangrijk dan het plezier wat ik heb... Het kan mij absoluut niet schelen dat ik nog nooit een serie van drie afgemaakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

wacht ff, 4 uur? serieus? de naam fractals (wat lijkt op fraction) doet vermoeden dat het kleine dingetjes zijn :)

En plezier hebben is het belangrijkste. Al kan het voor mij frustrerend zijn als het niet wil lukken en je het niet haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:24:
[...]

Daarin verschil ik blijkbaar met het gros van de GW2 spelers... Succes is voor mij minder belangrijk dan het plezier wat ik heb... Het kan mij absoluut niet schelen dat ik nog nooit een serie van drie afgemaakt heb...
Zelf weten maar als mensen aangeven de monthly te willen halen heb je daar niks aan. :X
ye-roon schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:28:
wacht ff, 4 uur? serieus? de naam fractals (wat lijkt op fraction) doet vermoeden dat het kleine dingetjes zijn :)
Normaal doe je er geen 4 uur over nee, eerder 15-20 min per fractal met een ervaren groep op lage level fractals. Maar als de helft van je party een erg laag character level heeft wordt het heel snel heel veel langer. Ik geloof dat een guild groep pas anderhalf uur over 1 fractal heeft gedaan om die reden. :D

[ Voor 38% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-01-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:29:
[...]

Zelf weten maar als mensen aangeven de monthly te willen halen heb je daar niks aan. :X
Ja, zo laat in de maand is het wel handig als je wat sneller kan, heb je ook wel weer gelijk in :D

(ik sla ze lekker over, had deze maand toch bijna geen tijd om te spelen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Morrar schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 11:31:
Moet zeggen dat thief flink wennen is qua game play, maar wel lekker actief. Je ligt zo tegen de vlakte, dus moet je blijven bewegen. Vind wel dat alle professions redelijk in elkaar steken. De balans kan nog beter, maar de ideeen erachter zijn wel goed uitgewerkt. Alle professions hebben een behoorlijk eigen speelstijl.
Yep, dit vind ik ook zo leuk. Maar aan de andere kant maakt dat het ook moeilijker om meerdere professions tegelijk actief te spelen. Zo merk ik dat ik na het spelen van mijn elementalist nogal moeite heb met het wisselen van wapens op mijn necro (A) Vaak duw ik dan een van de F knoppen in en ga ik in death shroud. 8)7

Ben deze week begonnen met spvp omdat de pve me echt te saai begint te worden. Continue hetzelfde, en het enige wat ik nog doe is alts levellen, dezelfde dungeons opnieuw en héél langzaam aan sparen richting legendary. Dus als iemand interesse heeft om mee te doen, ik ben op zoek naar mensen die misschien in een vast team willen mee spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:29:
Normaal doe je er geen 4 uur over nee, eerder 15-20 min per fractal met een ervaren groep op lage level fractals. Maar als de helft van je party een erg laag character level heeft wordt het heel snel heel veel langer. Ik geloof dat een guild groep pas anderhalf uur over 1 fractal heeft gedaan om die reden. :D
Maar moet je de fractals ook echt compleet doorlopen hebben of is naar binnen gaan al voldoende voor de monthly? Want dan zou je het met een groepje in een paar minuten zeven keer naar binnen kunnen gaan en fractals weer verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Weakling schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:52:
[...]

Maar moet je de fractals ook echt compleet doorlopen hebben of is naar binnen gaan al voldoende voor de monthly? Want dan zou je het met een groepje in een paar minuten zeven keer naar binnen kunnen gaan en fractals weer verlaten.
Nee ze moeten toch echt completed worden, je kan niet elk deel van de monthly cheaten zoals de jump puzzles. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, inderdaad. Gisteren heel veel gecheat met de 3 jp's in LA. Was boring, maar effectief en de monthly is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren werd ik er op gewezen dat ze in LA bezig zijn om (waarschijnlijk) een nieuwe vuurtoren te bouwen... Ze hebben zelfs de brug omgelegd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 07:44:
Gisteren werd ik er op gewezen dat ze in LA bezig zijn om (waarschijnlijk) een nieuwe vuurtoren te bouwen... Ze hebben zelfs de brug omgelegd!
Ja dat is al zo sinds vlak na het karka-event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die vervelende beesten hebben de leeuw gemold. Sindsdien vind ik het ook meer Arch of Lionless Arch. Hoop dat ze de leeuw weer snel herbouwen, een grietje vraagt steeds donaties to re-build LA. En ik heb geen geld:-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:28:
Ja die vervelende beesten hebben de leeuw gemold. Sindsdien vind ik het ook meer Arch of Lionless Arch. Hoop dat ze de leeuw weer snel herbouwen, een grietje vraagt steeds donaties to re-build LA. En ik heb geen geld:-(
De leeuw is niet vernietigd door de karka's maar door King Thorn! (Halloween)

De leeuw is weer terug trouwens.

En dit geeft maar weer aan hoe vaak ik in LA ben.... En als ik er al ben, zit ik alleen bij de bank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Vraagje, ben weer terug gekomen naar GW2, en wil nu gewoon snel naar level 40 toe, daar zitten wat chars op die ik niet meer speel. Wat is een beetje snelle class om te levellen? Vind ze nl allemaal even cool.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik moet zeggen het was wel tof om die fractals te doen gister. Al ben ik een total n00b en had ik echt zo niet de goede gear voor een dungeon, het ging ons toch goed af. Al was die laatste baas wel erg apart.

Ik zal trouwens is inloggen op de gwen site zo. Kan nu niet, ff op een LT een beamer testen.

Btw, Sannah(geen idee wie je hier ben), waarom een axe+warhorn? :) Ik vond axe echt niet cool op me ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:28:
Dat geld vragen doet ze nog tot eind februari, daarna is het over. Waarschijnlijk is de vuurtoren dan weer opgebouwd. Dat betekent dus ook dat je nog tot eind februari hebt om bijvoorbeeld die salvage kit met 250 uses aan te schaffen. Kost 25 Captain's Council Commendation. Dat is bijvoorbeeld twee sets van drie level 80 masterwork items en 1 set van 30 Chocolate Oranges. Dat is tenminste wat ik gisteravond heb gebruikt. Die 6 lvl 80 masterwork items kwamen uit 5,9 fractal runs. Waar de rest van de party veel rares kregen was ik niet zo gelukkig.
ye-roon schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:58:
Ik moet zeggen het was wel tof om die fractals te doen gister. Al ben ik een total n00b en had ik echt zo niet de goede gear voor een dungeon, het ging ons toch goed af. Al was die laatste baas wel erg apart.
Die laatste boss was dus het eind van die 0,9 run. Leuk een boss die je moet rond-kiten, maar dat niet wil. Na een keer of vijf hebben we de run moeten opgeven om 23:30. Ik gebruik op mijn Ranger in dungeons trouwens dezelfde armor als in PvE. Maar dat is wel volledig exotic en niet puur glass-cannon. Dus genoeg stevigheid om niet meteen neer te gaan, maar genoeg Power om die 15K damage te kunnen doen. Zoals je gezien hebt doet mijn Guardian lang niet zoveel damage. Zeker niet als melee geen optie is.
Btw, Sannah(geen idee wie je hier ben), waarom een axe+warhorn? :) Ik vond axe echt niet cool op me ranger.
Sannah is één van de poppetjes van SnoeiKoei. En waar ik de voorkeur geef aan een longbow speelt hij altijd met een axe. En met veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:58:
Ik ben Sannah dan wel niet, maar ik gebruik zelf een axe + torch. Ik vind zelf die axe heerlijk! (hoewel ik op m'n Charr ranger liever een boog gebruik....) Het is een snel wapen, je kunt heerlijk over-aggro'en en het is een mid-range wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben Sannah wel dus en ik heb alle beschikbare weapon combi's voor de ranger geprobeerd. Axe als main hand weapon bevalt me gewoon enorm goed, dat ding stuitert lekker heen en weer tussen enemies en het staat je bijvoorbeeld toe met iedere autoattack meerdere mobs te taggen in AoE-fest-events als die in Orr. Combineert ook lekker als finisher met de fire field van de torch (zowel ability 1 als 2 van de axe). Axe + warhorn beviel ook best goed maar torch is gewoon net wat leuker. Ik switch eigenlijk alleen naar longbow als ik:

1. op langere range wil blijven of
2. ik zeker wil weten dat ik maar 1 mob raak (lastige pull in een dungeon bijvoorbeeld) of
3. ik barrage wil gebruiken of de knockback.

Die fractal run was trouwens idd erg gaaf. Ik was zelf nog niet verder dan fractal level 3 unlocked en om dan fractals level 9 en 10 te doen is best kicken, ook voor het eerst die agony shizzle meegemaakt (wel ff wennen maar nog te doen op zich). :)

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 31-01-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Gisteren ook even met de guild een fractal run gedaan. Ging op mn warrior mee, die had ik nog nooit fractals op gedaan. Onze leader wist precies wat we moesten doen in iedere fractal, dus afgezien van het fout jumpen van sommige spelers (wat altijd hilarisch is :) ) ging alles in 1 keer goed en zit ik nu op level 2.

Eigenlijk zouden ze de fractals account-wide moeten maken. Zit nu op warrior en mesmer level 2, en om die ieder apart omhoog te moeten brengen is wel wat minder.

Diessa plateau en Wayfarer Foothills is wel grappig, daar zijn sommige gebieden veranderd qua weer. Je ziet dan veel stoom opkomen en soms spawnt er ook een event. Tijd voor die draak om uit de grond te komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninc schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:22:

Diessa plateau en Wayfarer Foothills is wel grappig, daar zijn sommige gebieden veranderd qua weer. Je ziet dan veel stoom opkomen en soms spawnt er ook een event. Tijd voor die draak om uit de grond te komen :D
Ik vind de weersverandering nogal meetegenvallen, de beschrijving vooraf was dat "the sky is falling and the earth is shaking", daar had ik wel wat meer van verwacht maar misschien komt dat nog. Maar als je een draak verwacht moet ik je teleurstellen, Arenanet heeft gemeld dat de nieuwe content niks met draken te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:24:
[...]

Ik vind de weersverandering nogal meetegenvallen, de beschrijving vooraf was dat "the sky is falling and the earth is shaking", daar had ik wel wat meer van verwacht maar misschien komt dat nog. Maar als je een draak verwacht moet ik je teleurstellen, Arenanet heeft gemeld dat de nieuwe content niks met draken te maken heeft.
Ja, zou ik ook zeggen....

Niet zozeer een weersverandering, maar ik was aan het lopen in Diessa en ineens werd het heel erg mistig! En er was een DE aan de gang die ik niet kende. Ik begon er lekker mee, en bedacht pas halverwege dat dat wel eens eens Fire & Ice event kon zijn... (die gaten in de grond waar allemaal stoom uit kwam, had toch wel een aanwijzing moeten zijn...) Toen alle gaten weer dicht waren, was de mist ook weer weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Wailing_Banshee schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:56:
[...]

Ja, zou ik ook zeggen....

Niet zozeer een weersverandering, maar ik was aan het lopen in Diessa en ineens werd het heel erg mistig! En er was een DE aan de gang die ik niet kende. Ik begon er lekker mee, en bedacht pas halverwege dat dat wel eens eens Fire & Ice event kon zijn... (die gaten in de grond waar allemaal stoom uit kwam, had toch wel een aanwijzing moeten zijn...) Toen alle gaten weer dicht waren, was de mist ook weer weg :D
Oh zijn dat events die bij fire&ice horen... Had ik niet eens door eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het wordt vast een super-mega-uber-champion-karka..... En dan een zerg event met 125 stages om em neer te krijgen met random disconnects en 15% van de spelers die de kist aan het einde kunnen looten. Dan de volgende dag 50.000 whine posts op het forum en het feest is compleet :+

Maar wat serieuzer: Fractals 9-10 gingen lekker gisteren (in ieder geval tot de Mining Suit). Voor mensen die nog nooit Fractals hadden gezien, vind ik het een hele prestatie om even door die levels heen te rammen. Verassend weinig wipes en deaths eigenlijk.

Jammer dat we de Mining Suit niet neerkregen, maar je mag daar met Agony geen enkele fout meer maken. Ik weet niet of dat een bug is, want ik dacht dat je Agony zou moeten kunnen ontwijken op die boss.

Verder is het aggro systeem wederom een bron van frustratie voor mij, maar laat ik die rant niet weer gaan herhalen :X O-)

P.S. Meer over Agony hier: http://dulfy.net/2013/01/...-of-the-mists-fotm-guide/

[ Voor 30% gewijzigd door Morrar op 31-01-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Morrar schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:00:
Het wordt vast een super-mega-uber-champion-karka..... En dan een zerg event met 125 stages om em neer te krijgen met random disconnects en 15% van de spelers die de kist aan het einde kunnen looten. Dan de volgende dag 50.000 whine posts op het forum en het feest is compleet :+
Van mij mogen ze, krijg ik weer dubbel loot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
iemand nog antwoord op mijn vragen? :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lanerios schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:07:
Vraag was alleen welke profession het snelste levelt toch? Ik zou daar eigenlijk moeilijk een antwoord op kunnen geven. Heb 6/8 professions gedaan en nu met thief bezig. Allemaal levelen ze behoorlijk rap. De een doet wat meer damage en gaat sneller dood. De ander wat minder damage, maar je kunt meer mobs aan.

Verder level je gewoon het snelste als je weet wat je doet. Probeer maps 100% te krijgen. Houd je story line redelijk bij. Gebruik food / potions en eventueel XP boosters. Craft jezelf voorbij levels die wat langzamer gaan. Etc.

Tijdens levelen spec ik meestal gewoon 100% DPS en gear ik idem dito. Pas als ik heel vaak neerga wijk ik daar van af (eigenlijk nooit). Verder helpen speed boosts behoorlijk om snel van A naar B te komen om maps te completen.

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 31-01-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn antwoord: geen idee.... Snel levellen is niet mijn doel, ik vind al dat ik te snel level... Heb eindelijk Wayfarer (0-15 gebied) af met m'n Norn Guardian. Ze is nu lvl35... En m'n Charr ranger is ook zoiets en is halverwege Diessa (15-25 gebied). M'n Asruan necro is 37 en halverwege Brisban (15-25 gebied)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snel levelen is wat mij betreft minder afhankelijk van professie als wel van wapen en skill keuzes. Als voorbeeld mijn Guardian. Daarvoor heeft Morrar ooit eens een leuke support build beschreven die het in een dungeon goed kan doen. Maar niet erg geschikt is voor levelen. Dus de build van Morrar heb ik wel gebruikt in de fractals gisteravond, maar heb ik niet gebruikt om te levelen. Voor levelen heb ik Greatsword/Staff gebruikt. Greatsword geeft voor mij gevoel de meeste DPS in PvE. Veel damage en een redelijke attackspeed. Staff heeft skill 3 voor een speed boost en geeft verder ranged damaged. Daarnaast heb ik de skill Retreat gebruikt voor nog een speed bust. En een skill die me een stukje teleport in combinatie met fire damage.

tl;dr; Kies niet een specifieke professie, maar de juiste skills/wapens. Kijk naar DPS en speed. En naar al die andere tips van Morrar hierboven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

RoseSolane schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:33:
Snel levelen is wat mij betreft minder afhankelijk van professie als wel van wapen en skill keuzes.
Of je koopt voor 100 euro aan gems, zet die om in gold, zet die om in mats voor alle soorten crafting en level ze allemaal naar 400. Moet in een paar uurtjes gebeurd zijn, kost je alleen wel wat centjes, maar ach :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Weakling schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:52:
[...]

Of je koopt voor 100 euro aan gems, zet die om in gold, zet die om in mats voor alle soorten crafting en level ze allemaal naar 400. Moet in een paar uurtjes gebeurd zijn, kost je alleen wel wat centjes, maar ach :P
Daar zal je met 30 euro al genoeg hebben. 100 gems is ongeveer 1,45 gold. 800 gems voor 10 euro is 11,5g, nou weet ik uit ervaring dat je cooking en artificer samen al voor een 4-5gold hebt en dan je producten nog verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
Net Guild Wars 2 gekocht, nu aan het installeren/patchen. Ik ben erg benieuwd, na jarenlang Warcraft wil ik wel is wat anders!

Net een stukje van de GW2 Server topic gelezen, maar maakt dat heel veel uit? Ik neem aan dat ze alle ong. evenveel spelers hebben?

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvds
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 17:12
Zolang je geen vrienden hebt die al op een andere server zitten maakt het eigenlijk niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Niet online
Maar goed dat ik geen vrienden heb :Y)

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De sfeer per server is wel nogal anders net als de ranking in WvW. Het is dus maar net wat je prettig vind.

Zelf ben ik nog altijd erg tevreden met de keuze voor PikenSquare maar het is maar net wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:33:
[...]

Snel levelen is wat mij betreft minder afhankelijk van professie als wel van wapen en skill keuzes. Als voorbeeld mijn Guardian. Daarvoor heeft Morrar ooit eens een leuke support build beschreven die het in een dungeon goed kan doen. Maar niet erg geschikt is voor levelen. Dus de build van Morrar heb ik wel gebruikt in de fractals gisteravond, maar heb ik niet gebruikt om te levelen. Voor levelen heb ik Greatsword/Staff gebruikt. Greatsword geeft voor mij gevoel de meeste DPS in PvE. Veel damage en een redelijke attackspeed. Staff heeft skill 3 voor een speed boost en geeft verder ranged damaged. Daarnaast heb ik de skill Retreat gebruikt voor nog een speed bust. En een skill die me een stukje teleport in combinatie met fire damage.

tl;dr; Kies niet een specifieke professie, maar de juiste skills/wapens. Kijk naar DPS en speed. En naar al die andere tips van Morrar hierboven :)
Mijn main is een guardian. Zoals laatst gepost heb ik nu de immortal guardian (ipv clerics, giver's armor) build. Die dude die hem gemaakt heeft, heeft zeker niet zonder reden die naam gegeven. Je gaat praktisch niet dood. Level 10 en hoger fractals kun je goed aan zonder agony resistance (moet nog steeds iets halen).

Je geeft zo veel boons aan jezelf en iedereen omheen en regent zoveel hp, dat je niet doodgaat. En speel samen met een vriend die de immortal build voor de warrior. Samen helemaal top!!

Het is lachen dat ik gewoon bij elke boss kan blijven staan en niet doodga en kan blijven meppen. Luv it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Ik heb zelf een mixbuild op mijn Guardian en ik ben er echt verzot op. Ik doe nog best veel damage en alsnog ben ik echt idioot tanky. Fractals doe ik eigenlijk niet, maar ik ga zeker wel proberen te power/toughness/vitality accessories te krijgen via de laurels. :D Ik heb nu Beryl dingen dus met crit damage maar dat ruil ik lieve rom voor toughness. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n build had ik eerst ook, maar dan misschien iets minder tanky. Die build die ik nu heb kan voor mij echt niet beter. Als we fractals doen met de guild, gebruiken we TS. Laatst zei een van mijn guildies; de boss gaat nu zijn krachtige aoe doen dus moet je wegdodgen, waarop ik zei (toen de aanval eenmaal voorbij was); welke aoe? Had er haast niks van gevoeld, terwijl het normaal gesproken 1-hit-KO is.

PS: die set van mij is giver's (healing+toughness+boon duration). En voor de overige items (wapens, trinkets) gebruik ik cleric's (power+toughness+healing).

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

@TJHeuvel: Ik heb in het begin op Gandara gespeeld en die mensen daar, mja, beetje horken. Niet echt heel sociaal. En wat ik hoor van mensen op Desolation, precies hetzelfde. Zelf zit ik sinds een paar dagen op Piken Square en de community daar is echt veel menselijker. Er zitten een heleboel roleplayers en daar moet je tegen kunnen, aka: Gewoon netjes doen.

Ook hier tijdens het levelen, mensen zijn actief in /m en zijn niet beroerd om mensen te helpen. Er hangt geen sfeer zoals in wow waar het meer: NEED LVL 90 FAST, 20min instances, GIVEZ PURPLES! is. Hier is: have fun and if you need help, just ask.

En zit nu ook in Gwen en het ik zie eindelijk de potential van deze game. Ik had nooit echt meer dan 2 mensen om mee samen te spelen, en wat ik al zei, mensen zijn horken op Gandara. En nu hier, lekker gezellig op TS en beetje aankloten :) Met de sfeer zit het wel goed. Oh en jumping puzzles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:39:
[...]

Mijn main is een guardian. Zoals laatst gepost heb ik nu de immortal guardian (ipv clerics, giver's armor) build. Die dude die hem gemaakt heeft, heeft zeker niet zonder reden die naam gegeven. Je gaat praktisch niet dood. Level 10 en hoger fractals kun je goed aan zonder agony resistance (moet nog steeds iets halen).

Je geeft zo veel boons aan jezelf en iedereen omheen en regent zoveel hp, dat je niet doodgaat. En speel samen met een vriend die de immortal build voor de warrior. Samen helemaal top!!

Het is lachen dat ik gewoon bij elke boss kan blijven staan en niet doodga en kan blijven meppen. Luv it!
Mijn warrior is ook een tank build, getrait op thoughness/vit en support leveren. Mijn banners geven regen in een team, ik heb regen op mijn rage en nog eens regen van mijn healing signet. Deze stacken alle 3 apart, dus zie k ook mijn health bijna niet omlaag gaan. Het enige wat ik nog mis zijn 6 dolyak runes voor een 4e regen, maar dat werd een beetje duur.

In het begin vond ik het geweldig om te zien hoe makkelijk alles was, maar dat word gewoon heel snel saai. Ik speel liever iets waar je wel nog op moet letten en je best moet doen op het juiste moment dodge/heal attacks te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:39:
[...]

Ik kan die build niet goed bekijken op mijn werk, maar het lijkt op een aantal punten af te wijken van de build die Morrar beschreef. Het resultaat lijkt wel hetzelfde te zijn. Gisteravond drie fractals level 5 gedaan en één pad in TA met mijn Guardian. Bij veel bosses kon ik inderdaad gewoon blijven staan en blijven meppen. Fractals level 10 (zonder agony resistance) is me nog niet zo goed bevallen, maar dat is misschien wel een kwestie van oefenen. Ik ga deze build dit weekend eens goed bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmm, DAT immortal build, i can be tankz?

Dat ga ik zeker wel proberen. Ik vind hammer ook nog steeds super vet, maar waaorm hij die rune heeft die frozen increased, best raar :) Het enige wat ik niet tof vind is de mace. Misschien dat ik het met een scepter of sword zal spelen dan, puur voor de looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:31:
Zo'n build had ik eerst ook, maar dan misschien iets minder tanky. Die build die ik nu heb kan voor mij echt niet beter. Als we fractals doen met de guild, gebruiken we TS. Laatst zei een van mijn guildies; de boss gaat nu zijn krachtige aoe doen dus moet je wegdodgen, waarop ik zei (toen de aanval eenmaal voorbij was); welke aoe? Had er haast niks van gevoeld, terwijl het normaal gesproken 1-hit-KO is.

PS: die set van mij is giver's (healing+toughness+boon duration). En voor de overige items (wapens, trinkets) gebruik ik cleric's (power+toughness+healing).
Haha, dat ken ik inderdaad. :9 Vriend heeft een ranger full zerker dus natuurlijk niet al te beste defenses, op een gegeven moment kregen we allebei dezelfde klap te verduren. Hij was instadowned en ik had echt zoiets van 'was dat alles?' >:) Tegen de tijd dat ik doorhad dat er HP af was, had ik al weer zo veel regen dat het weer vol was.

Guardian. _/-\o_

Ik vind zelf de fix van de trait dat Virtue of Resolve je party members ook regen geef trouwens wel echt fijn. :D Ik gebruik die erg vaak en om de X seconden 'IMMUNE' in je scherm in het rood voor alle NPC's, pets en full health party members was vrij irritant. Nu is dat niet meer gelukkig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 07-10 17:06
Eindelijk weer bij met het kijken van m'n series! Vanaf dit weekend zal ik ook weer meer aan GW2 toekomen + op TS Gwen komen. Gezelligheid :).

Necro op lvl 17 nu. Verveelt me nog niet, speelt lekker weg. Vooral met combi axe/dagger + scepter/focus(volgens mij).

De Staff is wel nice, maar te makkelijk en eentonig imho.

[ Voor 40% gewijzigd door StealthyPeanut op 01-02-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Tweekzor schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:42:
[...]

Mijn warrior is ook een tank build, getrait op thoughness/vit en support leveren. Mijn banners geven regen in een team, ik heb regen op mijn rage en nog eens regen van mijn healing signet. Deze stacken alle 3 apart, dus zie k ook mijn health bijna niet omlaag gaan. Het enige wat ik nog mis zijn 6 dolyak runes voor een 4e regen, maar dat werd een beetje duur.

In het begin vond ik het geweldig om te zien hoe makkelijk alles was, maar dat word gewoon heel snel saai. Ik speel liever iets waar je wel nog op moet letten en je best moet doen op het juiste moment dodge/heal attacks te gebruiken.
Vet heb je toevallig een linkje naar de warrior build? M'n huidige warrior met 6x Vampirism runes bevalt niet zo geweldig. Die health steal komt zoooo weinig voor dat je er eigenlijk niks aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ik vind zelf met warrior longbow qua mechanics echt heel leuk, alleen jammer dat het niet bepaald een effectief wapen is, vooral in dungeons heb je toch liever iets met meer DPS. Maar goed ik ben nog aan het levelen (nu level 60) en erg eigenwijs, dus ik gebruik hem nu nog lekker wel voor m'n exploration, met een greatsword als tweede wapen. :Y

Ik denk dat ik uiteindelijk ook voor een tanky build ga. 100% crit full zerker en alles trekt me helemaal niet. Ik ben ook wel benieuwd naar jouw build dus Tweekzor! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Ben ik dan een van de weinigen die met een ele speelt?
Wel ben ik ngo steeds op zoek naar een echt goede build. Ik doe op zich wel goede damage, maar ik ben nog steeds wel een beetje fragiel.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vluuks schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 12:41:
[...]

Haha, dat ken ik inderdaad. :9 Vriend heeft een ranger full zerker dus natuurlijk niet al te beste defenses, op een gegeven moment kregen we allebei dezelfde klap te verduren. Hij was instadowned en ik had echt zoiets van 'was dat alles?' >:) Tegen de tijd dat ik doorhad dat er HP af was, had ik al weer zo veel regen dat het weer vol was.

Guardian. _/-\o_

Ik vind zelf de fix van de trait dat Virtue of Resolve je party members ook regen geef trouwens wel echt fijn. :D Ik gebruik die erg vaak en om de X seconden 'IMMUNE' in je scherm in het rood voor alle NPC's, pets en full health party members was vrij irritant. Nu is dat niet meer gelukkig!
Ja ik las de release notes dat het gefixt was! Welke major traits gebruik je dan nog meer in de Honor line? Ikzelf gebruik; Superior Aria (shouts recharge 20% sneller), Writ of the Merciful (symbols healen iedereen) en Pure of Voice (door shouts worden conditions omgezet naar boons). En nu de Battle Presence het weer doet, vrees ik dat ik PoV moet vervangen. Mixed feelings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:09

Erikie

www.erikie.nl

Balachmar schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 16:35:
Ben ik dan een van de weinigen die met een ele speelt?
Wel ben ik ngo steeds op zoek naar een echt goede build. Ik doe op zich wel goede damage, maar ik ben nog steeds wel een beetje fragiel.
Ik speel veel ele, maar meer als interceptor. Beetje mensen neerhalen, beetje damage en als t te heet onder m'n voeten wordt er lekker vandoor gaan. Meestal wordt de hostile dan door m'n groep neergemept ;)
Of een enemy groep in rennen (ride the lighting geloof ik), dan vervolgens updraft, en daarna switchen naar earth om een earthquake te veroorzaken, om vervolgens wat plantjes te laten groeien zodat je inmortal bent voor een paar seconden, vervolgens teleporten, een beetje healen om vervolgens weer terug te schakelen naar air om vervolgens weer te ride lighten naar een friendly, waardoor je soms een hele groep pulled :) . vollop lachen. Als t echt te druk is dan switch ik over naar staff en doe voornamelijk healing.. fragiel blijf je sowieso.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmmm, ik ben er nu zeker van dat sinds de release de experience gain flink omhoog is gegaan, iig in lower level zones. Ik heb bij me ranger 2 lvl 0-15 zones nodig gehad om op een goed level terecht te komen. En toen ik vorige week weer begon en mijn guardian van 0 omhoog ging levelen had ik alleen de start zone nodig om op lvl 20 te komen.

Dit werd versterkt doordat ik gisteren even me mesmer inlogde en toen ik het character aanklikte in het char select screen viel me op dat zowel mijn 35 guardian als mijn 21 mesmer vrijwel gelijke map completion hadden 12% en 11%. Dus even de map bekenen en jawel, de mesmer heeft ook 2 begin zones gedaan (die van de humans en die van de sylvari). Conclusie: exp gain is omhoog.

En 1h sword op een mesmer, holy f-ing shit, nerdgasm. I like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: de manier waarop je de meeste karma kunt krijgen (bij het gebruiken van jugs en drops) is toch:
- booster voor 50% extra
- 15% karma vanuit guild upgrade
- 5% karma banner.

70% extra is toch max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

+5 karma food (craftable met tiny snowflakes van wintersday)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 20:14:
[...]

Ja ik las de release notes dat het gefixt was! Welke major traits gebruik je dan nog meer in de Honor line? Ikzelf gebruik; Superior Aria (shouts recharge 20% sneller), Writ of the Merciful (symbols healen iedereen) en Pure of Voice (door shouts worden conditions omgezet naar boons). En nu de Battle Presence het weer doet, vrees ik dat ik PoV moet vervangen. Mixed feelings!
Ik heb zelfs de grotere symbols (geen idee hoe die heet) gecomineerd met Writ of the Merciful met GS als main weapon, dus om de zoveel seconden leg ik zo'n symbol neer. =D Ik wissel naargelang de encounter tussen Pure of Voice en Battle Presence. Als ik weet dat een boss nasty conditions heeft dan pak ik dus Pure of Voice, als ik denk of weet dat de passive regen beter is dan shout spam en condition removal, dan kies ik daarvoor.

Die trait line heeft inderdaad super veel wat ik het liefst wil gebruiken dus het is lastig kiezen, ik wil alles. ;( Eventueel kan ik het dan idd ook nog combineren met de 20% cooldown reduction als ik echt behoefte heb aan veel shouts, maar ik moet zeggen dat ik die weining gebruik.

Ik weet niet of de grotere symbols nu echt nuttig zijn, maar over het algemeen staat een groot deel van de groep er (tijdelijk) in dus dan pak je toch die extra ticks heal mee. Hangt er ook vanaf wat je mee hebt natuurlijk, als je met allemaal 1200 ranged mensen bent is het niet echt nuttig. Plus het is wel een groot gebied dat toch weer een beetje damage doet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

Erikie schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 21:18:
[...]

Ik speel veel ele, maar meer als interceptor. Beetje mensen neerhalen, beetje damage en als t te heet onder m'n voeten wordt er lekker vandoor gaan. Meestal wordt de hostile dan door m'n groep neergemept ;)
Of een enemy groep in rennen (ride the lighting geloof ik), dan vervolgens updraft, en daarna switchen naar earth om een earthquake te veroorzaken, om vervolgens wat plantjes te laten groeien zodat je inmortal bent voor een paar seconden, vervolgens teleporten, een beetje healen om vervolgens weer terug te schakelen naar air om vervolgens weer te ride lighten naar een friendly, waardoor je soms een hele groep pulled :) . vollop lachen. Als t echt te druk is dan switch ik over naar staff en doe voornamelijk healing.. fragiel blijf je sowieso.
De speelstijl die jij beschrijft pas niet goed bij mij.
Omdat ik vaak maar 30-45 minuten in log en dan misschien 2x per week ofzo.
Ik ben nu bijna level 70 (met 1 char). Ik speel dus ook vaak alleen, hoewel ik wel bij GWEN zit.
Maar als ik maar voor 30 minuten in log, probeer ik gewoon een klein stukje van mijn personal story te doen. En dat is voor anderen toch niet zo interessant.
Als ik langer de tijd heb speel ik wel graag samen. Maar alleen als ele, is het af en toe best lastig. Hoewel je wel echt zeer goede damage kan doen!

Mijn tactiek nu is, als ik 1 pittige vijand heb, is een stone elemental te casten en te zorgen dat die agro pakt. Dan kan ik mooi op afstand mijn skills casten.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vluuks schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:42:
[...]

Ik heb zelfs de grotere symbols (geen idee hoe die heet) gecomineerd met Writ of the Merciful met GS als main weapon, dus om de zoveel seconden leg ik zo'n symbol neer. =D Ik wissel naargelang de encounter tussen Pure of Voice en Battle Presence. Als ik weet dat een boss nasty conditions heeft dan pak ik dus Pure of Voice, als ik denk of weet dat de passive regen beter is dan shout spam en condition removal, dan kies ik daarvoor.

Die trait line heeft inderdaad super veel wat ik het liefst wil gebruiken dus het is lastig kiezen, ik wil alles. ;( Eventueel kan ik het dan idd ook nog combineren met de 20% cooldown reduction als ik echt behoefte heb aan veel shouts, maar ik moet zeggen dat ik die weining gebruik.

Ik weet niet of de grotere symbols nu echt nuttig zijn, maar over het algemeen staat een groot deel van de groep er (tijdelijk) in dus dan pak je toch die extra ticks heal mee. Hangt er ook vanaf wat je mee hebt natuurlijk, als je met allemaal 1200 ranged mensen bent is het niet echt nuttig. Plus het is wel een groot gebied dat toch weer een beetje damage doet. :9
ja die met de symbols zag ik ook. Alleen heb ik besloten om die niet te pakken, omdat ik vooral met mijn guildies speel en ik alleen met een warrior voorin speel. De rest (dps) staat op een flinke afstand. Dus dat haal ik niet met een grotere symbol. Dus heb ik shouts recharge 20% faster gepakt.

ik speel main mace+shield (armor is 3.252) en op swap GS of Staff. De swap hangt af van wat we doen. GS is fijn om te aoe'en en staff voor extra might en speed. Fractals op lvl 16 gedaan, zonder agony resistance. Haal het heel goed met die build. Met AR zou ik helemaal niks voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet heel veel tijd gehad dit weekend maar toch wel ff lekker wat leuke dingen kunnen doen:

2 paths Twilight Arbor, waarvan 1 nog nieuw was voor mij
Personal story afgerond door Arah story te doen
Lvl8 en lvl10 fractals gedaan, mijn personal reward level zit pas op lvl6 nu maar dat moet de komende tijd hard veranderen

Verder heb ik mijn main (ranger) twee weken terug een in de mystic forge gecrafte ascended quiver gegeven en daar heb ik gisteravond, na bovenstaande fractal run, een infusion in gestopt zodat ik de volgende keer wel wat (+5) agony resistance heb, wordt het toch weer wat makkelijker.

Tenslotte heb ik mijn Sylvari guardian in een complete set T3 cultural armour gehesen (mooi maar rib uit mijn lijf, zeker als je ook nog meerekent dat je 6 fine transmutation stones en een volle set exotics met de gewenste stats moet toevoegen). Als ik genoeg TA-tokens heb krijgt ze daar een Nightmare greatsword bij.

Ik had de hoop dat de [profession] gear boxes van de laurel merchant profession-specifieke, nieuwe skins zouden opleveren maar dat lijkt niet zo te zijn. Helaas… Dus ook ik spaar mijn laurels nu maar op voor een ascended amulet.

Ik heb (gelukkig) nog steeds het gevoel dat er veel te veel te doen is en veel te weinig tijd. Er zijn nog een aantal dungeons waar ik paths van mis (1x TA, 2x CM, 2x SE, 4x Arah), ik wil mijn fractals level opkrikken, alts levelen, trade post bespelen, personal story afmaken op meer characters, world completion halen, ik heb nog maar een fractie van de jumping puzzles gedaan... En er werd gisteren op team speak gepraat over Keg Brawl, zou leuk zijn als we af en toe als guild activiteit een tijdje gezamenlijk gaan brawlen. :D

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-02-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Snoei, wat krijg je uit die proffesion gearboxen dan? Mats om je proffesions mee te levelen? En dan hoge of lage level mats?

En ik hoop wat AC of CM te kunnen doen. Die hebben imho de mooiste heavy armor sets :) Maar vanavond eerst een vriendin van me helpen om haar machine weer op ze interwebz te krijgen. En prolly een virus of wat die machine te halen ^^

En hoe werkt dat infusen precies?

En ik denk dat mijn doel word om mijn Guardian naar 80 te halen en dan me Mesmer naar 80 en daarna gewoon focussen op dungeons waar ik dan voor meerdere rollen characters mee naar toe kan nemen :) Oh en een legendary HAMMER! voor me guardian. Of iig de priory glass hammer of doom!

[ Voor 6% gewijzigd door ye-roon op 04-02-2013 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
ye-roon schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:22:
Snoei, wat krijg je uit die proffesion gearboxen dan? Mats om je proffesions mee te levelen? En dan hoge of lage level mats?
Profession != craft, profession is guardian, mesmer etc. Dus daaruit krijg je rare of exotic gear voor die profession.
SnoeiKoei schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:11:Ik heb (gelukkig) nog steeds het gevoel dat er veel te veel te doen is en veel te weinig tijd. Er zijn nog een aantal dungeons waar ik paths van mis (1x TA, 2x CM, 2x SE, 4x Arah), ik wil mijn fractals level opkrikken, alts levelen, trade post bespelen, personal story afmaken op meer characters, world completion halen, ik heb nog maar een fractie van de jumping puzzles gedaan... En er werd gisteren op team speak gepraat over Keg Brawl, zou leuk zijn als we af en toe als guild activiteit een tijdje gezamenlijk gaan brawlen. :D
Grats met T3 armor ^^
En als je nog iemand zoekt voor de dungeons, ik heb met ze allemaal wel ervaring en vaak ook 2-3 andere mensen met ervaring voor het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:30:
[...]

Profession != craft, profession is guardian, mesmer etc. Dus daaruit krijg je rare of exotic gear voor die profession.
Precies en die rare of exotic gear is volkomen random. Op het GW2-forum las ik dat engineers leather armor kregen met Cleric stats bijvoorbeeld. Of mensen die 2 rare amulets kregen met nutteloze stats. "Voor je profession" is dus een rekbaar begrip, je KUNT het equippen maar daarmee is het ook gezegd als je pech hebt.
[...]

Grats met T3 armor ^^
En als je nog iemand zoekt voor de dungeons, ik heb met ze allemaal wel ervaring en vaak ook 2-3 andere mensen met ervaring voor het team.
Dank je! Je zit ook nog in Gwen toch? Dungeon parties regel ik meestal in guild chat, er zijn momenteel bijna altijd wel guild parties in een of andere dungeon of fractal. TS aan en gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 18:52

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nog 90 badges of honor en me thiefje is af :) het is nu alleen nog de wvwvw head armor en runes owja en 2 pistols daarna ga ik mijn guardian lvlen .

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
SnoeiKoei schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:53:
[...]

Precies en die rare of exotic gear is volkomen random. Op het GW2-forum las ik dat engineers leather armor kregen met Cleric stats bijvoorbeeld. Of mensen die 2 rare amulets kregen met nutteloze stats. "Voor je profession" is dus een rekbaar begrip, je KUNT het equippen maar daarmee is het ook gezegd als je pech hebt.

[...]

Dank je! Je zit ook nog in Gwen toch? Dungeon parties regel ik meestal in guild chat, er zijn momenteel bijna altijd wel guild parties in een of andere dungeon of fractal. TS aan en gaan! :)
Dat is ook precies wat ik verwacht had, een random item wat je 100% kan equippen. Maar voor de rest... Het is dus even afwachten op statistieken die een exotic kans weergeven om te zien of die doosjes het waard zijn.

Nee ik zit niet in Gwen, ik speel op Ring of Fire server en had al een guild voordat ik jullie leerde kennen. Als je met je guild wilt gaan is ook prima, maar als je wat hulp kan gebruiken weet je me te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op maandag 04 februari 2013 @ 12:58:
[...]

Dat is ook precies wat ik verwacht had, een random item wat je 100% kan equippen. Maar voor de rest... Het is dus even afwachten op statistieken die een exotic kans weergeven om te zien of die doosjes het waard zijn.

Nee ik zit niet in Gwen, ik speel op Ring of Fire server en had al een guild voordat ik jullie leerde kennen. Als je met je guild wilt gaan is ook prima, maar als je wat hulp kan gebruiken weet je me te vinden. :)
Ah juist! Volgens mij heb ik een keer een dungeon had gedaan, SE (path met die destroyer boss aan het eind). Toch?

Anyway, we kunnen hoe dan ook wel eens een dungeon of wat doen! Altijd leuk toch. :Y

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-02-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Freakiebeakie schreef op maandag 04 februari 2013 @ 11:25:
nog 90 badges of honor en me thiefje is af :) het is nu alleen nog de wvwvw head armor en runes owja en 2 pistols daarna ga ik mijn guardian lvlen .
2 pistols? Zijn pistols the way to go op een thief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 18:52

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik speel graag dubbel dagger+dubbel pistol , of sdat het beste is weet ik niet , ik vind het lekker spelen.
merk wel in de Eb JP dat als ik aangevallen word door een thief hij altijd eerst knalt met zn pistols dus het zal vast wel goed zijn :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Pagina: 1 ... 219 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.