Ik heb de daily combo kills met Repentance gedaan gisteravond, idd erg frustrerend maar gelukkig wel gelukt uiteindelijk. Was voor 1:00am dus was eigenlijk de daily van gisteren neem ik aan (had de oldskool daily ook al gehaald voor de patch live ging). Vandaag moet je schijnbaar elites killen en dat gaat ook voor veel mensen mis, blijkbaar gaat de teller daar ook niet omhoog.RoseSolane schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:51:
Combo finisher als onderdeel van de Daily achievement rotatie is al weer verwijderd:
https://forum-en.guildwar...Killer/page/3#post1311854
Uit het draadje:
They should have just made the daily “participate in a combo”. Would encourage people grouping up and not having to deal with this garbage.
Dat was precies wat ik vannacht ook dacht toen ik niet kon slapen. Ik heb samen met Morrar gisteravond de combi killing geprobeerd, we zijn er uiteindelijk ook in geslaagd, maar leuk was anders.
En uit hetzelfde draadje:
Combo killer works when you open the fight with a combo field + finisher.
Dus het werkte blijkbaar alleen als je opende met de combo, niet afslootIk heb even hoofd en toetsenbord met elkaar contact laten maken toen dit tot mij doordrong.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"