Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 18:52

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Zwegertje schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:59:
Ik speel nog niet heel lang guild wars en heb nu een character op lvl 80. Ik zou graag wat dungeons gaan doen. Ik vroeg me af op welke server de meeste tweakers zitten omdat ik dat nu nog kan veranderen. Ik zit zelf in Vabbi, maar heb begrepen dat die hier niet erg breed vertegenwoord is. Naar welke server zou ik kunnen switchen? En zoekt er nog iemand naar een guild lid? Ik ben opzoek naar een redelijk active guild. Ik speel zelf een aantal keer per week.
Edit: zie nu de 'Guild of Tweakers' hoe zou ik die kunnen joinen?
de GOT guild heeft een website , adres weet ik niet EDIT:http://www.guildoftweakers.com/, volgens mij is dat echt een hele grote guild . de laatste keer dat ik op hun website keek hadden ze volgens mij 750 members ofzo. ze zitten op de far shiverpeaks server. mocht je een wat kleinere maar ook zeker active guild zoeken dan kan je altijd even kijken op www.gwen.enjin.com , dat is de guild die ik heb samen met wat mede tweakers en wij doen ook dagelijks dungeons . ;)

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:47:
[...]

de GOT guild heeft een website , adres weet ik niet EDIT:http://www.guildoftweakers.com/, volgens mij is dat echt een hele grote guild . de laatste keer dat ik op hun website keek hadden ze volgens mij 750 members ofzo. ze zitten op de far shiverpeaks server. mocht je een wat kleinere maar ook zeker active guild zoeken dan kan je altijd even kijken op www.gwen.enjin.com , dat is de guild die ik heb samen met wat mede tweakers en wij doen ook dagelijks dungeons . ;)
Misschien even bij vermelden dat dat laatste guild op Piken Square zit en niet op Far Shiverpeaks ;)

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als ie onze website bekijkt ziet ie dat toch op de banner staan :) lijkt me voldoende en anders weet ie het nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zodra guesting uit is, is dat ook niet meer zo heel belangrijk... Je maakt gewoon Piken dan een "vaste" guesting world....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

tenzij je gek ben op wvwvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, tenzij je guild gek is op WvW... Als ik gek ben op WvW en mijn guild niet, hoef ik niet op dezelfde server te zitten als mijn guild...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:30:
[...]

Nee, tenzij je guild gek is op WvW... Als ik gek ben op WvW en mijn guild niet, hoef ik niet op dezelfde server te zitten als mijn guild...
Nee, tenzij je BEIDEN gek bent op WvW 8)7 Als je guild wel gek is van WvW en jij niet is er ook geen reden om op dezelfde server te zitten. Maar goed, vrijwel permanent guesten om maar bij je guild te zijn is ook niet handig, ga dan gewoon naar dezelfde server. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:47:
[...]

Nee, tenzij je BEIDEN gek bent op WvW 8)7 Als je guild wel gek is van WvW en jij niet is er ook geen reden om op dezelfde server te zitten. Maar goed, vrijwel permanent guesten om maar bij je guild te zijn is ook niet handig, ga dan gewoon naar dezelfde server. |:(
Dat klopt, maar dat is niet voor iedereen een optie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 10:57:
[...]

Dat klopt, maar dat is niet voor iedereen een optie...
Klopt en
Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 09:39:
Zodra guesting uit is, is dat ook niet meer zo heel belangrijk... Je maakt gewoon Piken dan een "vaste" guesting world....
is niet voor iedereen een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 11:02:
[...]

Klopt en

[...]

is niet voor iedereen een oplossing.
Ik denk dat het goedkoper is om van een server een vaste guest server te maken dan om te switchen van server na de 28e...

Maar inderdaad, guesting is zeker niet de volledige oplossing... Zolang guilds per server influence hebben, is guesting maar een pleister en zeker geen volledige oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik snap al het gedoe over guesting niet zo eerlijk gezegd. Je home server is alleen nog van belang voor WvW straks. Dus kies de server met de mensen waarmee je WvW wilt spelen. Voor de rest kun je guesting gebruiken, vaste server of niet. Dungeons kun je sowieso al cross server doen zonder enige moeite. Je kunt ook al in meerdere guilds tegelijk zitten, dus dat maakt de communicatie ook vrij makkelijk.

Verder kun je heel krampachtig doen over samen spelen met vrienden, maar je kunt ook gewoon nieuwe vrienden maken. Zowel in GW2 als SW:TOR ben ik er in gesprongen zonder mijn oude guildies van WoW op te zoeken of over te halen mee te gaan. In beide spellen heb ik veel leuke nieuwe mensen ontmoet; sommigen uit GW2 zitten ook op dit forum maar die sprak ik daarvoor niet.

Ook in PUGs kom je vaak zat goede en leuke spelers tegen. Ja ook soms slechte of irritante spelers, maar daar moet je ook een beetje mee om leren gaan. Die mensen zoek ik niet op of vermijd ik. Je hoeft ook niet met ze samen te wonen of een bed te delen, je speelt alleen een spelletje samen en praat hooguit wat op Teamspeak. Daarnaast kun je zelf ook een actievere rol spelen in het selecteren van spelers; je kunt zelf een leidende rol in een guild vervullen of zelf een guild opzetten. Heb je ook meer controle over met wie je wel of niet samenspeelt.

Hoe dan ook, wachten totdat alles zo geregeld is dat je met allerlei mensen op verschillende servers samen kan zijn duurt waarschijnlijk veel langer dan gewoon nieuwe mensen leren kennen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 24-01-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal eens met Morrar. Ik heb in GW1 in een redelijk grote guild/alliantie gezeten en heb daar redelijk wat "vrienden" gemaakt waarmee ik honderden uren heb gespeeld. Nu in GW2 heb ik zelf een bescheiden guild, waar ik vooral met IRL vrienden speel. Die raak ik ook niet kwijt, omdat we gewoon op de server blijven (Gunnar's Hold ownt in WvW atm). We kunnen altijd gezellige mensen gebruiken.

Ik spreek niemand meer van de "vrienden" van GW1, maar dat vind ik ook niet erg. Bij GW1 moest je ook vrienden hebben, omdat je in een instanced wereld zat en je buiten de outposts en steden niemand tegen kwam. Nu in GW2 heb je een persistente wereld, waarbij je constant mensen tegenkomt, die ik best vaak aan de friendlist add of in de guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet iedereen maakt even makkelijk vrienden... Ik heb nog geen mensen die ik in GW2 ontmoet heb, in mijn FL toegevoegd. Ik vind het heerlijk om mensen tegen te komen, maar dan als los-vast groep. Aan het eind van de taak (boss, DE, etc) scheiden onze wegen weer. Daar waar samenwerking belangrijk is, ga ik liever ment mensen die ik al langer (= jaren) ken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:39:
Niet iedereen maakt even makkelijk vrienden... Ik heb nog geen mensen die ik in GW2 ontmoet heb, in mijn FL toegevoegd. Ik vind het heerlijk om mensen tegen te komen, maar dan als los-vast groep. Aan het eind van de taak (boss, DE, etc) scheiden onze wegen weer. Daar waar samenwerking belangrijk is, ga ik liever ment mensen die ik al langer (= jaren) ken...
Ik heb ook niemand op mijn friends list... Toch zit ik in een heel gezellige guild. Maar goed, ook daarbinnen zijn members waarmee ik een dungeon doe en die ik dan niet meer spreek. Sommige guildies heb ik misschien helemaal nooit gesproken of iets samen mee gedaan.

Je hebt altijd verschillen in hoeveel je samen hebt of doet, maar zoals ik al zei is dat ook prima. Je hoeft er niet mee te trouwen :) Belangrijkste is dat er een (sub-) groepje is waarmee je het goed kunt vinden. En niemand is zo uniek dat zo'n clubje niet te vinden is :) Zo ben je ook ooit begonnen met het clubje waarmee je al jaren samenspeelt.

P.S. Pas wel op voor die SnoeiKoei! Zijn duistere kanten kunnen de Quaggans je alles over vertellen!

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 24-01-2013 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluit je aan bij een willekeurig guild, doe 1 dungeon met een groepje guildies en je weet ongeveer wat je aan mensen hebt. Vriendschap is een RL-ding; het ontmoeten van nieuwe mensen kan er in uitmonden maar het is beslist niet nodig voor samenwerken (en dat ervaar je ongetwijfeld zelf als je een baan hebt). Andersom geldt ook wel; sommige mensen waar ik IRL prima mee kan opschieten en tot mijn vrienden reken zouden waardeloze collega's zijn om samen een klus mee te klaren. En dat vinden ze wellicht ook van mij. Geeft niks!
Als er 1 ding is dat het ontmoeten van nieuwe mensen makkelijk maakt voor de schuchtere mens, dan is het wel zo'n anonieme community als een computerspel.
Morrar schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:46:
P.S. Pas wel op voor die SnoeiKoei! Zijn duistere kanten kunnen de Quaggans je alles over vertellen!
Luister niet naar de Quaggans! Ze liegen! :X

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-01-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:47:
Luister niet naar de Quaggans! Ze liegen! :X
Daar dacht die baby quaggan die ik gisteravond sprak anders over. Die was erg bang in een paar dagen als jouw rugzakje te eindigen. Ik heb hem (haar?) gerustgesteld en gezegd dat mijn Guardian haar grote hamer al klaar heeft mocht Snoei zijn knots tevoorschijn halen :)

Wat betreft guesting en guild lidmaatschap: Zolang guild influence server gebonden is, is het lastig om lid te zijn van een guild en zelf op een andere server te zitten. Wij halen met onze 140+ leden grote guild elke dag zoveel experience binnen dat we bijna continue alle mogelijke guild bonussen (karma, experience, etc.) aan hebben staan. Die bonussen mis je dus op een andere server. En voor het beheer van de bonussen van de guild is het ook niet handig als leden over meerdere servers verdeeld zijn. Misschien dat ArenaNet hier nog eens wat aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:22:
[...]

Daar dacht die baby quaggan die ik gisteravond sprak anders over. Die was erg bang in een paar dagen als jouw rugzakje te eindigen. Ik heb hem (haar?) gerustgesteld en gezegd dat mijn Guardian haar grote hamer al klaar heeft mocht Snoei zijn knots tevoorschijn halen :)
Ja ik zie een Quaggan als een Juvenile Backback, wat is daar mis mee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Morrar schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 12:46:
[...]

Ik heb ook niemand op mijn friends list... Toch zit ik in een heel gezellige guild. Maar goed, ook daarbinnen zijn members waarmee ik een dungeon doe en die ik dan niet meer spreek. Sommige guildies heb ik misschien helemaal nooit gesproken of iets samen mee gedaan.

Je hebt altijd verschillen in hoeveel je samen hebt of doet, maar zoals ik al zei is dat ook prima. Je hoeft er niet mee te trouwen :) Belangrijkste is dat er een (sub-) groepje is waarmee je het goed kunt vinden. En niemand is zo uniek dat zo'n clubje niet te vinden is :) Zo ben je ook ooit begonnen met het clubje waarmee je al jaren samenspeelt.

toch moet je wel oppassen met die zogenaamde sub groepjes in guilds , die kunnen er voor zorgen dat andere zich buiten gesloten voelen omdat ze bv niet worden uitgenodigd voor dungeon runs omdat de sub mensen dat liever met hun vaste clubje doen . ik heb meerdere guilds kapot zien gaan door die fratsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:26:
[...]

Ja ik zie een Quaggan als een Juvenile Backback, wat is daar mis mee :|
Mijn Ranger dood geen juveniles, ze temt ze. Mijn Guardian gaat haar hamer gebruiken op jou als voorbeeld van een juvenile player als je niet uitkijkt. Meteen een goede reden om die Lionguard Hamer skin aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:36:
[...]

Mijn Ranger dood geen juveniles, ze temt ze. Mijn Guardian gaat haar hamer gebruiken op jou als voorbeeld van een juvenile player als je niet uitkijkt. Meteen een goede reden om die Lionguard Hamer skin aan te schaffen :)
Ik heb alle juveniles getemd die ik kon vinden. Quaggans zijn als backpack gewoon nuttiger dan als pet. Ik zie het probleem niet zo. Ik hoef er maar een paar te farmen trouwens, een stuk of 10000 om te oefenen hoe ik ze om zeep kan helpen zonder ze vol lelijke gaten te prikken of te verschroeien en dan nog 1 voor de uiteindelijke rugzak. En dan nog een paar om de draagbanden, klepjes, flapjes en versiering van te maken natuurlijk, spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:37:
Nice!

Heb je ook zijn suggesties mbt runes gevolgd (2 x 3 verschillende)? Ik was aan het denken om gewoon 6 x de altruism te nemen.

Hij heeft dit 3 verschillende genomen omdat hij de boonduration omhoog wil hebben, maar bij de givers heb je dat al. Toch?
Ik heb voor de rest alles hetzelfde gehouden. Extra boon duration kan geen kwaad.
Om een voorbeeldje te geven, bij de skill retreat krijg je 20s swiftness. Met Giver's armor heb ik 32s swiftness.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:48:
[...]

Ik heb alle juveniles getemd die ik kon vinden. Quaggans zijn als backpack gewoon nuttiger dan als pet. Ik zie het probleem niet zo. Ik hoef er maar een paar te farmen trouwens, een stuk of 10000 om te oefenen hoe ik ze om zeep kan helpen zonder ze vol lelijke gaten te prikken of te verschroeien en dan nog 1 voor de uiteindelijke rugzak. En dan nog een paar om de draagbanden, klepjes, flapjes en versiering van te maken natuurlijk, spreekt voor zich.
Hmm, slechte ranger! Ik denk dat ik er maar zo'n 1000 nodig heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:29:
[...]

Hmm, slechte ranger! Ik denk dat ik er maar zo'n 1000 nodig heb....
Hee, ik ben een lompe Norn ranger, geen hersenchirurg. Ik sta niet bekend om mijn subtiliteit. Vraag maar aan Morrar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 14:40:
[...]

Hee, ik ben een lompe Norn ranger, geen hersenchirurg. Ik sta niet bekend om mijn subtiliteit. Vraag maar aan Morrar.
Niet alleen Morrar kan dat bevestigen. Ik kan er zo nog wel 10 vinden in onze guild :) Maar gelukkig heb je ook je goede kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 15:36:
[...]

Niet alleen Morrar kan dat bevestigen. Ik kan er zo nog wel 10 vinden in onze guild :) Maar gelukkig heb je ook je goede kanten.
Ach ja, je doet wat je kunt he O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:07:
[...]

Ach ja, je doet wat je kunt he O+
Groot zijn? Maar mijn guardian norn is niet lomp hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topic begint vormen aan te nemen van een guildchat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 16:26:
Topic begint vormen aan te nemen van een guildchat?
Nee, het lijkt totaal niet op guildchat. 8)7 Maar sorry dat we je vervelen man, echt... Ik heb geen spectaculaire nieuwtjes vandaag waar je van smult! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NuCl3aR schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 13:49:
[...]

Ik heb voor de rest alles hetzelfde gehouden. Extra boon duration kan geen kwaad.
Om een voorbeeldje te geven, bij de skill retreat krijg je 20s swiftness. Met Giver's armor heb ik 32s swiftness.
Bedenk me nu dat je met givers ipv clerics natuurlijk nogal wat power mist..is dat niet erg? Wat voor mace en shield heb je hiervoor? Wil eigenlijk mooie exotics, maar kan ze niet makkelijk vinden met goede stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:32:
[...]
Wil eigenlijk mooie exotics, maar kan ze niet makkelijk vinden met goede stats.
Daar heb je fine transmutation stones voor. Ik wilde mijn Whisper armour (looks + stats) maar dan in exotic. Dus ik heb geshopped bij drie tempels en die stukken getransmute naar mijn Whisper armour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 23:32:
[...]

Bedenk me nu dat je met givers ipv clerics natuurlijk nogal wat power mist..is dat niet erg? Wat voor mace en shield heb je hiervoor? Wil eigenlijk mooie exotics, maar kan ze niet makkelijk vinden met goede stats.
Dat probleem ken ik, ik zie skins en stats dan ook als dingen die uit 2 verschillende bronnen moeten komen ondertussen. Koop je voor 120G een volledige T3 cultural armour set (= rare, met bijbehorende lager stats dan exotic), mag je nog een volledige exotic set armour kopen of craften om fatsoenlijke stats te krijgen en 6 fine transmutation stones gebruiken :F Qua wapens zou ik op internet op zoek gaan naar weapon skins die je mooi vindt (bv van dungeon tokens, karma rares, cultural rares, mystic forge producten) en dan een cheap gecraft weapon met de juiste stats zoeken op TP / zelf maken en die 2 combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks! Dan zoek ik vanavond een mooie skin voor de mace en shield en craft zelf wel even de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Zo van de week na een break van maanden weer een paar keer GW2 zitten spelen. Het is toen in september op een laag pitje geraakt door andere games die tussendoor kwamen. En om weer in te komen even "verder gegaan" met 1 van me name holder altjes die ik in den beginne van plan was te levelen. Ik heb een 80 sylvari ranger en een 17/18 Warrior (norn male, kleinste model mogelijk anders voelde het lopen aan alsof ik met me tauren aan het lopen was ^^). En ik heb ook een human female Mesmer, die is ergens in de 20 dacht ik, dat wilde ik me main alt, of 2de char maken. Maar gisteren dus met een norn female Guardian zitten pielen.

En DAMN wat is guardian leuk. Ik heb nu alles behalve 1h sword en greatsword skills geleerd (vanwege dat ik die wapens nog niet gevonden heb :) ) Maar nooit gedacht dat ik een Hammer zo vet zou vinden. Alles in elkaar meppen en je hebt echt een gevoel van power. Mace skills vind ik niet heel erg tof, maar die torch en shield skills wel. Enige jammere is wel dat die Norn zo groot zijn, zelfs met het model gescaled naar klein. Maar ach, ik vermaak me :)

Het is alleen zo jammer dat ik met games als dit altijd in de dezelfde val trap en een ranger/hunter iets met een boog maak. Ik ben nou eenmaal een sucker voor bogen :S En uiteindelijk kies ik toch voor een tanky/hybrid class (druid/monk in wow bv). En al heel lang geen paladin Guardian gespeeld (het laatst was in DAoC). Maar bij gebrek aan een melee fighter die fists/staves gebruikt (zoals de friar in DAoC), is de paladin Guardian wel een goed alternatief.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 08:53:
En DAMN wat is guardian leuk. Ik heb nu alles behalve 1h sword en greatsword skills geleerd (vanwege dat ik die wapens nog niet gevonden heb :) ) Maar nooit gedacht dat ik een Hammer zo vet zou vinden. Alles in elkaar meppen en je hebt echt een gevoel van power. Mace skills vind ik niet heel erg tof, maar die torch en shield skills wel.
En dan te bedenken dat Greatsword en Guardian voor elkaar gemaakt zijn. Bijna net zoveel brute kracht als een Hammer, maar dan met meer mobility en vooral een snellere animatie. Als je leveling builds voor een Guardian zoekt vind je heel veel GS builds. Vaak in combinatie met een Staff voor de AoE, range en de speed buff van skill 3. Ik heb deze combinatie zelf gebruikt voor levelen en gebruik het nog steeds nu ik net lvl 80 ben geworden. Waarschijnlijk zal ik wat meer gaan varieren met andere wapens, maar zal deze combinatie nog steeds de default zijn voor mij voor casual PvE.
Dus probeer zo snel mogelijk een Greatsword te vinden. Misschien niet orgineel, maar wel heel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:25:
[...]

En dan te bedenken dat Greatsword en Guardian voor elkaar gemaakt zijn. Bijna net zoveel brute kracht als een Hammer, maar dan met meer mobility en vooral een snellere animatie. Als je leveling builds voor een Guardian zoekt vind je heel veel GS builds. Vaak in combinatie met een Staff voor de AoE, range en de speed buff van skill 3. Ik heb deze combinatie zelf gebruikt voor levelen en gebruik het nog steeds nu ik net lvl 80 ben geworden. Waarschijnlijk zal ik wat meer gaan varieren met andere wapens, maar zal deze combinatie nog steeds de default zijn voor mij voor casual PvE.
Dus probeer zo snel mogelijk een Greatsword te vinden. Misschien niet orgineel, maar wel heel leuk.
Ik vond de hamer inderdaad erg traag. Maar GS's vind je niet zo snel, ik heb uiteindelijk maar m'n eigen gemaakt... Ik heb nu GS en ik denk dat ik wand + shield als tweede set ga (ik heb nu een 1H zwaard, maar dat is meer omdat ik te lui ben om een wand te maken... Dat zwaard heb ik nog van de tijd dat ik mijn skills aan het unlocken was).

Voor m'n tweede Guardian denk ik dat ik voor sword + torch en staff ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:32:
[...]

Ik vond de hamer inderdaad erg traag. Maar GS's vind je niet zo snel, ik heb uiteindelijk maar m'n eigen gemaakt... Ik heb nu GS en ik denk dat ik wand + shield als tweede set ga (ik heb nu een 1H zwaard, maar dat is meer omdat ik te lui ben om een wand te maken... Dat zwaard heb ik nog van de tijd dat ik mijn skills aan het unlocken was).

Tweede Guardian? is één niet genoeg? Level jij zo snel? Ik ben blij dat mijn Guardian als tweede char nu level 80 heeft gehaald. Wat nummer drie gaat worden weet ik nog geen eens. Voordat ik toe ben aan een tweede Guardian is het waarschijnlijk al 2015 :)

Ik koop trouwens vaak een wapen op de TP als ik er geen geschikte vind. Ik verkoop de blauwe wapens die ik vind en niet nodig heb. Van een deel van de opbrengst koop ik dan een groen wapen die ik wel nodig heb. En als ik eens een leuk groen wapen vind op één van mijn andere chars dan bewaar ik die totdat een ander character deze kan gebruiken.

Mijn derde karakter gaat trouwens een Asura male worden met een light armor profession (voorlopig denk ik aan een Mesmer). Ik wil van alle armor types er eerst eentje hebben en ik heb al een Ranger en een Guardian. Het wordt een Asura omdat ik niet nog een mensachtige wil hebben na mijn Sylvari en mijn Human. Dus Norn valt voorlopig af. En na een aantal malen als Charr gespeeld te hebben in een fractal weet ik dat die wel erg groot en lomp zijn. Dus blijft een Asura over. En een mannetje, omdat ik al twee dames heb en nu wel eens iets anders wil. En ik vind Asura bijna allemaal lelijk dus dat maakt niet zoveel uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:32:
[...]

Oh, Guardian kan ook een wand gebruiken? Geinig. En ik maak idd dan wel een greatsword. En ik heb hoge wood working op me ranger dus stafjes/scepters maken gaat ook wel :)

Hoe is dat spelen met een scepter eigenlijk? Ben je dan ranged of zo?

Maar die legendary hammer is zoooooo cool, met die hele metallic look en zo....

En haha @ hierboven, een ranger, guardian en mesmer zo zijn mijn chars ook. Alleen ben ik niet zo'n fan van de Asura en de Charr. Dus een human Mesmer (die er te koreaans uitziet in der cloth armor......). Een sylvari ranger, dit is wel een mannetje met donkerblauwe skin en haar (niet zo standaard hippie groen als de rest) en een female norn Guardian (met als sign the crow en als naam: Feannag(schots gaelic voor kraai).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb op mijn guardian ook een greatsword en staff. Staff is leuk voor de speed boost tijdens het rennen en is leuke support in grote gevechten maar verder gebruik ik altijd mijn greatsword. Dat is toch wel zo heerlijk ruig hakken! Hammer heb ik ook geprobeerd maar dat voelt me gewoon te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

ye-roon schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 11:44:
[...]

Oh, Guardian kan ook een wand gebruiken? Geinig. En ik maak idd dan wel een greatsword. En ik heb hoge wood working op me ranger dus stafjes/scepters maken gaat ook wel :)

Hoe is dat spelen met een scepter eigenlijk? Ben je dan ranged of zo?
Een scepter op een guardian geeft je een ranged auto-attack, een targeted ranged attack en een ranged immobilize/vulnerability attack.
Voor mijn guardian gebruik ik meer scepter dan staff als ranged. Naast mijn GS heb ik dan het idee dat ik de meeste dingen aan kan.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je eindelijk beloond word als je verder komt in fractals. ik krijg enkel blauw en groen spul. Leuk om te verkopen. maar je kunt er niets mee. En de legandary is de precursive het moeilijkst te halen. erg irritant. ik heb geen probleem om ervoor te grinden met mats... maar de precursive zou iets makkelijker te halen moeten zijn. en niet 500g betalen op de AH. of 1200g voor de legendary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MatHack schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:18:
[...]

Een scepter op een guardian geeft je een ranged auto-attack, een targeted ranged attack en een ranged immobilize/vulnerability attack.
Voor mijn guardian gebruik ik meer scepter dan staff als ranged. Naast mijn GS heb ik dan het idee dat ik de meeste dingen aan kan.
Maar geen speed buff :P
Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:53:
Weet iemand of je eindelijk beloond word als je verder komt in fractals. ik krijg enkel blauw en groen spul. Leuk om te verkopen. maar je kunt er niets mee. En de legandary is de precursive het moeilijkst te halen. erg irritant. ik heb geen probleem om ervoor te grinden met mats... maar de precursive zou iets makkelijker te halen moeten zijn. en niet 500g betalen op de AH. of 1200g voor de legendary.
Ik zit zelf ook pas in Fractals lvl3 dus ik kan je nog niet uit eigen ervaring vertellen hoe het zit maar ik weet wel dat de kans op betere loot steeds beter wordt ja, en op lvl10 en 20 krijg je een ascended ring geloof ik. Verder droppen er Vials of Condensed Mists Essence in lagere level fractals (iig al in level3) die je gebruikt voor het craften van ascended gear, en volgens mij krijg je daar hogere tier versies van als je stijgt in fractal level. En er is een set fractal-wapens die vanaf lvl20 (volgens mij) kunnen droppen.

[ Voor 55% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-01-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij zijn de keuzes wat betreft ranged/ AoE voor Guardian:
Scepter als ik damage wil
Staff voor de speed buff en om zoveel mogelijk mobs te raken in de hoop dat ik loot krijg :)

En verder GS voor alle andere situaties. Hammer is inderdaad traag. Mace/Shield zou goed voor dungeons moeten zijn, maar heb ik nooit echt geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Voor mij zijn de keuzes wat betreft ranged/ AoE voor Guardian:
Scepter als ik damage wil
Staff voor de speed buff en om zoveel mogelijk mobs te raken in de hoop dat ik loot krijg :)

En verder GS voor alle andere situaties. Hammer is inderdaad traag. Mace/Shield zou goed voor dungeons moeten zijn, maar heb ik nooit echt geprobeerd.
Had scepter niet maar een heel kleine range voor een guardian? Heb 'm wel eens gebruikt maar ik meende dat dat toen de reden was dat ik er weer vanaf stapte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:16:
[...]

Had scepter niet maar een heel kleine range voor een guardian? Heb 'm wel eens gebruikt maar ik meende dat dat toen de reden was dat ik er weer vanaf stapte.
De range van de auto-attack van een scepter voor Guardian is 1200 en staf maar 600. De andere skills van de staf hebben een range van 1200, die van scepter 1200 en 900. Dus meer range voor de scepter. Die kan ook net iets meer auto-attacks doen in een bepaalde tijd (iets van 1 auto-attack meer per 8 seconden). Maar de staf heeft een speed buff en daar gebruik je hem voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 12:54:
Ik zit zelf ook pas in Fractals lvl3 dus ik kan je nog niet uit eigen ervaring vertellen hoe het zit maar ik weet wel dat de kans op betere loot steeds beter wordt ja, en op lvl10 en 20 krijg je een ascended ring geloof ik. Verder droppen er Vials of Condensed Mists Essence in lagere level fractals (iig al in level3) die je gebruikt voor het craften van ascended gear, en volgens mij krijg je daar hogere tier versies van als je stijgt in fractal level. En er is een set fractal-wapens die vanaf lvl20 (volgens mij) kunnen droppen.
Dit dus ongeveer. :) Je loot kansen stijgen met het level wat je krijgt, maar ook de moeilijkheid. Vanaf level 10 heb je bij je daily bonus fractal (het level met de maw) een kans op een ascended ring. Deze kans word groter vanaf 20, dan weer 30 etc.
Vanaf fractal 20 behoren fractal weapon skins tot de mogelijke drop, deze zien er wel erg vet uit.

Ander onderwerp weer, deze week mijn ranger naar 80 geleveld en exotic geared. Ik heb nu dus 4 op level 80, en ben bezig met mijn elementalist nu. Erg leuk om te spelen, je blijft continue bezig en vliegt het scherm over. Ik heb vandaag met double dagger op level 29 een level 33 random event uitgespeeld. :D
De enige waar ik dan nog tegen op kijk is mijn thief om te levellen. Die is 45 en heb ik al een maand of 2 niet meer op gespeeld. Engineer is op zich wel leuk en guardian zal ook niet verkeerd zijn.

En niets tegen Asura hebben hé! Ik vind ze echt grappig om mee te spelen :D ze rennen zo lekker snel (visueel) en maken salto's om te ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:36:
[...]

De range van de auto-attack van een scepter voor Guardian is 1200 en staf maar 600. De andere skills van de staf hebben een range van 1200, die van scepter 1200 en 900. Dus meer range voor de scepter. Die kan ook net iets meer auto-attacks doen in een bepaalde tijd (iets van 1 auto-attack meer per 8 seconden). Maar de staf heeft een speed buff en daar gebruik je hem voor.
Ah juist... nou ja, veel ranged spelen zal hem op mijn guardian spelen toch nooit worden denk ik. Om een of andere reden ligt het me niet zo om in dikke armour van een veilige afstand met een toverstokje te gaan staan zwaaien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een max stat clerics mace en shield in de verkoop? (Skin boeit niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Speelt er iemand hier GW2 op een mac, specifiek een mac mini (2011, Radeon graphics) ? Hoe speelt dat ? Ik heb 16GB ram erin zitten, dus dat zal prima zijn, maar hoe goed kan de gpu deze game draaien ??

EDIT:
En kan ik hem nog ergens anders digitaal halen, dan op de GW2 site zelf (tegen beter prijs?)

[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 25-01-2013 14:14 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-10 11:30
Moet wel lukken denk ik, ik heb de beta nog gespeeld op mijn macbook uit 2008 (alles op low, 15 fps :') ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

MonkeySandwich schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 14:19:
Moet wel lukken denk ik, ik heb de beta nog gespeeld op mijn macbook uit 2008 (alles op low, 15 fps :') ).
Ik hoef geen 60fps, maar boven de 20 zou toch wel lekker zijn ...

EDIT
/installing ...

[ Voor 4% gewijzigd door -SaveMe- op 25-01-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

SnoeiKoei schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:44:
[...]

Ah juist... nou ja, veel ranged spelen zal hem op mijn guardian spelen toch nooit worden denk ik. Om een of andere reden ligt het me niet zo om in dikke armour van een veilige afstand met een toverstokje te gaan staan zwaaien :+
In de hogere fractal levels, als je nog geen agony resistance hebt, is ranged staan toch een stuk handiger i.v.m. dodgen van agony attacks. Ook in dungeons etc. vind ik het bij sommige bosses toch echt fijner om ranged ook te kunnen aanvallen (gewoon weapon swap met GS, zodat je kunt afwisselen).

Overigens heeft de scepter (aldus de tooltips) auto-attack 900 range en skill 2 (ground-target) 1200. Volgens mij is skill 3 ook 900 range.

[ Voor 9% gewijzigd door MatHack op 25-01-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 14:59
Heb de game net gekocht, ben nu level 5. Kan ik ook de guild joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OE42 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 18:18:
Heb de game net gekocht, ben nu level 5. Kan ik ook de guild joinen?
Uiteraard kan dat! Het hangt er een beetje vanaf op welke server je speelt. Veel Tweakers zitten op Far Shiverpeaks of Piken Square. De GoT guild op Shiverpeaks kun je onderaan dit topic vinden. De guild op Piken vind je op gwen.enjin.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OE42
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-10 14:59
Morrar schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:06:
[...]

Uiteraard kan dat! Het hangt er een beetje vanaf op welke server je speelt. Veel Tweakers zitten op Far Shiverpeaks of Piken Square. De GoT guild op Shiverpeaks kun je onderaan dit topic vinden. De guild op Piken vind je op gwen.enjin.com.
Heb een account aangemaakt, maar hoe werkt het precies moet ik nog een guild invite krijgen? En ja ik volgde dit topic een beetje heb dus daarom ook Far Shiverpeaks gejoind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik ben ook op Far Shiverpeaks begonnen ... Nog maar kort gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

OE42 schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 21:58:
[...]

Heb een account aangemaakt, maar hoe werkt het precies moet ik nog een guild invite krijgen? En ja ik volgde dit topic een beetje heb dus daarom ook Far Shiverpeaks gejoind.
Voor de tweakers guild kun je gewoon de link onderaan dit topic volgen, daar staan de instructies hoe je een guild invite kunt ontvangen. Nadat één van de bevoegde personen dit heeft gezien krijg je een in-game guild invite welke je dan kun accepteren (vergeet niet daarna nog op "Represent" te drukken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag over mijn thief. Ik had determination gekozen bij het begin, maar ik wil liever toch meer sneaky spelen en iemabd verassen in WvW vervolgens veel damage doen en dan meteen weer weg. Dus had ik niet beter die andere kunnen kiezen? Of maakt het niet zo veel uit? Als het wel veel uitmaakt verwijder ik mijn thief weer en maak ik een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Dat maakt niet zo heel veel uit. Je merkt het meeste van de verschillende traits. Dus als je je daar focust op stealth etc. dan komt dat wel goed. De eerste keuzes zijn meer voor de story en maar een klein beetje voor je karaktereigenschappen.

[ Voor 12% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-01-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

MatHack schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 16:35:
[...]

Overigens heeft de scepter (aldus de tooltips) auto-attack 900 range en skill 2 (ground-target) 1200. Volgens mij is skill 3 ook 900 range.
Dat dacht ik dus ook, volgens mij was het in de tooltip ook altijd 900 maar nu is het wel 1200 bij mij. Raar. :+ De derde skill is nog wel 900 range.

[ Voor 26% gewijzigd door Vluuks op 27-01-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Vluuks schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:59:
[...]

Dat dacht ik dus ook, volgens mij was het in de tooltip ook altijd 900 maar nu is het wel 1200 bij mij. Raar. :+ De derde skill is nog wel 900 range.
Mmm... je hebt gelijk, nu zegt autoattack 1200, ik weet zeker dat dit vroeger 900 was. Goed om te weten, het was ook wel vreemd dat je autoattack minder range had dan één van je andere weapon skills 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mijn Norn guardian is nu lvl 20. En ik heb Armorsmithing en Weaponsmithing beide iets over de 75 en daarmee nu een volledige lvl 20 green set met +power (was goedkoper dan het kopen gek genoeg). En een +power greatsword en een +power staf :) Nu 10 punten in Honor en voorlopig de trait voor grotere symbols. Ik weet nog niet waar m'n volgende trait points in gaan, maar ik zal sowieso voor shout, cons en med cooldown reduction gaan en voor 2h cooldown reduction.

Maar ik zat ff naar die skills te kijken en voor pvp de volgende combi: Hammer + Greatsword. Teleport op het target met die meditation skill, Hammer 5 en je targets kunnen niet weg, dan die consecrated ground skill, dan hammer 2 voor de fire armor, dan hammer 3 voor de root, switch naar Greatsword, 5, 4, 5, 2. En als je target dan nog niet dood is kan je chasen met GS3, en daarna weer switchen naar je hammer voor de root op 3 en de arena trap op 5.

Oh en weet iemand of die Norn Shapeshift froms een beetje tof zijn? Ze lijken me leuk, maar wat voor toegevoegde waarde hebben ze? En welke zijn "het best" ?

[ Voor 8% gewijzigd door ye-roon op 28-01-2013 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:55:
Mijn Norn guardian is nu lvl 20. En ik heb Armorsmithing en Weaponsmithing beide iets over de 75 en daarmee nu een volledige lvl 20 green set met +power (was goedkoper dan het kopen gek genoeg). En een +power greatsword en een +power staf :) Nu 10 punten in Honor en voorlopig de trait voor grotere symbols. Ik weet nog niet waar m'n volgende trait points in gaan, maar ik zal sowieso voor shout, cons en med cooldown reduction gaan en voor 2h cooldown reduction.

Maar ik zat ff naar die skills te kijken en voor pvp de volgende combi: Hammer + Greatsword. Teleport op het target met die meditation skill, Hammer 5 en je targets kunnen niet weg, dan die consecrated ground skill, dan hammer 2 voor de fire armor, dan hammer 3 voor de root, switch naar Greatsword, 5, 4, 5, 2. En als je target dan nog niet dood is kan je chasen met GS3, en daarna weer switchen naar je hammer voor de root op 3 en de arena trap op 5.

Oh en weet iemand of die Norn Shapeshift froms een beetje tof zijn? Ze lijken me leuk, maar wat voor toegevoegde waarde hebben ze? En welke zijn "het best" ?
Zelf craften is vaak goedkoper dan kopen. Ik heb bij het levelen van mijn Guardian ook elke 15 levels een nieuw armor gemaakt waarin ze dan kon rondlopen. Meestal een rare armor, only the best of the best voor haar. Nadeel is de blote look.

Voor leveling is GS + Staff inderdaad een goede combo. De 2h cooldown is dan wel belangrijk. Jouw combi voor PvP ga ik eens proberen in WvW. Ik verlies nu bijna* elk 1 op 1 gevecht met zowel mijn Ranger als mijn Guardian. Zelfs als ik initieer en voordeel zou moeten hebben van de eerste klap die een daalder waard is. De teleport meditation skill is trouwens fantastisch. Gebruik ik in PvE heel veel.

*bijna elk 1 op 1 gevecht: Tot dit weekend had ik elk 1 op 1 gevecht verloren. Maar gisteren kwam mijn Guardian iemand tegen die nog slechter in 1 op 1 was als ik :) Oh, en mijn Ranger heeft eens zes badges opgepikt in de jumping puzzle van EB. Een longbow ranger die op een platform staat en vijanden van smalle richeltjes mag afschieten. Shooting pratice >:) Zonder gebruik te kunnen maken van een gap closer zijn maar weinig professions in staat om zo'n ranged gevecht aan te gaan. En die enkele die het wel kunnen knal je met skill 4 gewoon van het richeltje :) En ja, normaal gesproken probeer ik gevechten in deze JP te voorkomen. Maar als een stel Spanjaarden het gevecht zelf opzoeken dan is het olé voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:25:
[...]
Oh, en mijn Ranger heeft eens zes badges opgepikt in de jumping puzzle van EB. Een longbow ranger die op een platform staat en vijanden van smalle richeltjes mag afschieten. Shooting pratice >:) Zonder gebruik te kunnen maken van een gap closer zijn maar weinig professions in staat om zo'n ranged gevecht aan te gaan. En die enkele die het wel kunnen knal je met skill 4 gewoon van het richeltje :) En ja, normaal gesproken probeer ik gevechten in deze JP te voorkomen. Maar als een stel Spanjaarden het gevecht zelf opzoeken dan is het olé voor mij.
Ik ben al slecht in JP's en dan zul je zien dat er net zo'n groepje is die elke loner probeert te saboteren... (ik zeg niet dat jij dat doet, maar er zijn wel mensen die dat doen). Daarom probeer ik die JP's niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:29:
[...]

Ik ben al slecht in JP's en dan zul je zien dat er net zo'n groepje is die elke loner probeert te saboteren... (ik zeg niet dat jij dat doet, maar er zijn wel mensen die dat doen). Daarom probeer ik die JP's niet eens.
Voor EB ben ik het helemaal met je eens. Ik ben in de jumping puzzle van EB één keer door het zwarte stuk gekomen om daarna door twee Spaanse idioten te worden afgeknald. Volgens mij de eerste en laatste keer in GW2 dat ik ben gaan schelden in chat :( Niet voor herhaling vatbaar (dat schelden, maar ook EB JP soloën).

Mijn actie met mijn Ranger was een reactie op het gedrag van een stel Spanjaarden. Wij waren met een groep de JP aan het doen en zij probeerden ons steeds te doden. Uiteindelijk kwam ik met mijn Ranger op het platform voor het zwarte gedeelte. Pas nadat alle Spanjaarden dood waren kon mijn groep verder. Om vervolgens in het zwarte deel te worden afgemaakt door een andere groep. De ene Duitser die de JP ook probeerde heb ik niet aangevallen. Die had best verder gemogen, maar werd helaas door de Spanjaarden gedood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Dat zijn puzzles in WvW i take it?

En mijn ranger is Longbow/Shortbow all the way. F die andere wapens. En dan met ground target traps en alles gaat naar de k. Al bekeek ik gisteren mijn 5 characters, en ik heb een Ranger, Warrior, Guardian en Mesmer, en met allemaal heb ik een Greatsword gebruikt. Ik spot een trend ;)

Is Mesmer trouwens weer een beetje gebuffed? Niet dat ik 4 maanden geleden veel moeite had, maar stuff ging minder snel dood dan met andere classes en daar hadden mensen over geklaagd en ze gingen misschien iets buffen of zo? Maja, greatsword throw op mesmer blijft cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:49:
Dat zijn puzzles in WvW i take it?
Inderdaad.
Is Mesmer trouwens weer een beetje gebuffed? Niet dat ik 4 maanden geleden veel moeite had, maar stuff ging minder snel dood dan met andere classes en daar hadden mensen over geklaagd en ze gingen misschien iets buffen of zo? Maja, greatsword throw op mesmer blijft cool :)
Was dat zo'n probleem dan? Mesmer moet mijn volgende profession worden dus hier ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:49:
Nee, in tegendeel. Er zijn een aantal dingen verandert die negatief uitpakten (oftewel nerf) zoals het summonen van clones. Dit moet nu met een LoS en blindness/dodge kan een summon evaden. Je krijgt ook vaker een random obstructed te zien als je een clone probeert te summonen.
Verder is er geen buff geweest, wel een paar bug fixes maar ik weet ze niet meer allemaal van buiten.

Mesmer blijft in mijn eigen een underpowered class in pve, maar wel heel leuk en apart om te spelen. Of je moet je class wel héél goed kennen en spelen, maarja als je een andere class even goed kent speelt die toch makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus... vandaag of morgen de patch... In die patch zijn waypoints in dungeons uitgeschakeld zolang er een gevecht gaande is. Helaas worden er niet meer waypoints toegevoegd in deze patch, maar veel gevechten worden wel getuned! Met het Magg event in COF path 2 gaat het volgende gebeuren:
I rebuilt the “Defend Magg while he plants the bomb” event in CoF (path 2). It now involves a special flame legion assassin who must be killed before he reaches Magg, while dealing with never-ending spawns of (non veteran…) flame legion out to distract the players and add pressure.
bron: https://forum-en.guildwar...reviving-getting-the-boot

Best interessant dat ze niet alleen de nummers tweaken, maar echt het hele gevecht onder de loep nemen. :)

Verder over de mesmer: ik raak de mijne ook niet heel vaak meer aan. In PvP schijnen ze nog steeds erg sterk te zijn en ik vind ze zelf ook gruwelijk irritant als ik ze tegenkom :) Aan de andere kant is het niet een profession die snel erg veel schade eruit kan pompen. Het blijft vooral in support hangen; dus clones ter verdediging en verder uitdelen van random boons en conditions. Dit maakt dat de game play wat traag aanvoelt en de bijdrage aan een groep alleen indirect zichtbaar is...

[ Voor 28% gewijzigd door Morrar op 28-01-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:38:
Dus... vandaag of morgen de patch... In die patch zijn waypoints in dungeons uitgeschakeld zolang er een gevecht gaande is. Helaas worden er niet meer waypoints toegevoegd in deze patch, maar veel gevechten worden wel getuned! Met het Magg event in COF path 2 gaat het volgende gebeuren:

[...]

Best interessant dat ze niet alleen de nummers tweaken, maar echt het hele gevecht onder de loep nemen. :)

Op zich positief dat ze meer gaan doen dan alleen waypoints uitschakelen en nummers tweaken. Alleen hoop ik wel dat ze de wijzigingen heel goed getest hebben. Ik voorzie anders een hoop gezeur. Want stel dat CoF p1 nu niet meer werkt, dan zal het geween op fora niet van de lucht zijn.

Wat betreft de tijd van de patch. Pooltje maken wanneer deze live gaat? :) Ik gok zelf rond middennacht bij ons. Dat is aan het eind van hun werkdag. Hebben ze de hele dag gehad voor de laatste wijzigingen en halen ze de beloofde datum van 28 januari. Trouwens wel opvallend dat ze een grote patch doen samen met nieuwe content. Normaal komt de patch uit als deze klaar is, maar nu moet het op de 28e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:38:

[...]

Benieuwd hoe dat gaat uitpakken! Meer waypoints komen er later alsnog als ik dit mag geloven:
I do intend on putting more waypoints into dungeons, but due to the work required for this upcoming patch we didn’t get enough time to make it happen.
I’m not a fan of “punishment running” wherein your punishment for failing is having to run a long distance back to the fight. To discourage res rushing potential we went initially with fewer waypoints. Now that we are implementing a new tech, I would like to add more to reduce the time spent running back to an objective.
We have more info coming soon to how the system will be working.
(Bron: Robert Hrouda, content designer, 3 dagen geleden in bovenstaande topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:52:

Wat betreft de tijd van de patch. Pooltje maken wanneer deze live gaat? :) Ik gok zelf rond middennacht bij ons. Dat is aan het eind van hun werkdag. Hebben ze de hele dag gehad voor de laatste wijzigingen en halen ze de beloofde datum van 28 januari. Trouwens wel opvallend dat ze een grote patch doen samen met nieuwe content. Normaal komt de patch uit als deze klaar is, maar nu moet het op de 28e.
Ik denk rond een uur of 1 vannacht. Er is een wijziging in de daily (de laurels) en de dailies worden om 1 uur gereset.

En deze build is met name de patch. Het is de proloog van Flame & Frost. Er zitten een paar nieuwe content dingen in, maar ik denk dat het grootste deel gewijzigde content is. Februari en maart zijn de twee grote content updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:56:
[...]

Ik denk rond een uur of 1 vannacht. Er is een wijziging in de daily (de laurels) en de dailies worden om 1 uur gereset.

En deze build is met name de patch. Het is de proloog van Flame & Frost. Er zitten een paar nieuwe content dingen in, maar ik denk dat het grootste deel gewijzigde content is. Februari en maart zijn de twee grote content updates.
Laurels kun je pas met ingang van 1 feb verdienen heb ik begrepen, of geldt dat alleen voor die van de monthly en geven de laatste paar dailies van deze maand ze al wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:57:
[...]

Laurels kun je pas met ingang van 1 feb verdienen heb ik begrepen, of geldt dat alleen voor die van de monthly en geven de laatste paar dailies van deze maand ze al wel?
Wat ik begrijp is dat ze pas vanaf februari in de monthly zitten... Maar het zou vreemd zijn als ze niet gelijk in de daily zouden zitten... Heel veel mensen hebben de monthly al gehaald, en de daily niet (als ze tenminste om 1 uur live zouden gaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:59:
[...]

Wat ik begrijp is dat ze pas vanaf februari in de monthly zitten... Maar het zou vreemd zijn als ze niet gelijk in de daily zouden zitten... Heel veel mensen hebben de monthly al gehaald, en de daily niet (als ze tenminste om 1 uur live zouden gaan :P)
Hmm jammer :P Ik heb gewacht met mijn monthlies in de hoop dit alvast mee te snoepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:54:
Benieuwd hoe dat gaat uitpakken! Meer waypoints komen er later alsnog als ik dit mag geloven:
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:56:
Ze hebben dus wijzigingen moeten weglaten uit de patch omdat deze anders niet vandaag zou uitkomen. En dat alleen maar omdat ze op de 28e de patch live moeten zetten Zeker als er bijna geen nieuwe content inzit begrijp ik dat niet goed. Had dan geen datum genoemd, alleen dat er een grote patch aankomt en breng die uit als je echt klaar ben.
Dit doet me denken aan de invoering van ascended items tijdens het Karka event. Anet liep tegen problemen aan met deze items buiten fractals en dus zijn ze alleen beschikbaar in fractals. En fractals moest persé uitkomen tijdens het event, dus nu zitten we met een beperkte set ascended items die alleen in een klein deel van het spel te krijgen zijn. Knullig, zouden ze niet meer doen, maar lijken ze nu weer te doen. En dat volgens mij alleen maar omdat ze persé elke maand een event willen hebben :(
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:59:
[...]

Ik verwacht toch dat ze pas vanaf 1 februari ook voor de daily laurels gaan gebruiken. Zitten ze meteen niet vast aan 01:00 CET.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:16:

Ik verwacht toch dat ze pas vanaf 1 februari ook voor de daily laurels gaan gebruiken. Zitten ze meteen niet vast aan 01:00 CET.
Al gaan ze na 1 uur live, dan gaan de nieuwe laurels morgen pas in (dus de 30e).

En er zitten deze release wel wat wijzigingen in, maar ik denk dat het grootste deel voorbereidingen zijn voor de grote updates van februari en maart. Doe ik zelf ook wel eens. Dan bouw ik een raamwerk in mijn code waar op dat moment nog maar 1 ding aan hangt. Maar met de volgende releases wordt dan dan uitgebreid. Maar het inbouwen van dat raamwerk kan zoveel werk kosten en een heleboel dingen omgooien, dus wil je niet teveel nieuwe dingen tegelijkertijd doorvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:14:
[...]

Hmm jammer :P Ik heb gewacht met mijn monthlies in de hoop dit alvast mee te snoepen :D
Haha nou dat dat niet ging werken is dus al officieel gemeld op het GW2-forum, een paar weken terug ;)
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:23:
[...]

Al gaan ze na 1 uur live, dan gaan de nieuwe laurels morgen pas in (dus de 30e).
Morgen is de 29e ;)

[ Voor 27% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-01-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:23:
[...]

En er zitten deze release wel wat wijzigingen in, maar ik denk dat het grootste deel voorbereidingen zijn voor de grote updates van februari en maart. Doe ik zelf ook wel eens. Dan bouw ik een raamwerk in mijn code waar op dat moment nog maar 1 ding aan hangt. Maar met de volgende releases wordt dan dan uitgebreid. Maar het inbouwen van dat raamwerk kan zoveel werk kosten en een heleboel dingen omgooien, dus wil je niet teveel nieuwe dingen tegelijkertijd doorvoeren.
Dat ze voorbereidingen willen doen voor de grote updates van februari en maart, dat ze niet teveel nieuwe dingen tegelijkertijd willen doorvoeren, prima, ben ik het helemaal mee eens. Maar als ik een raamwerk bouw voor nieuwe dingen communiceer ik niet al weken van te voren op welke dag ik de eerste, niet significante, wijzigingen doorvoer. En ik laat de marketing department geen pagina maken met geblah over nieuwe content die er eigenlijk helemaal nog niet is.

tl;dr; Ik juich het gefaseerd invoeren van wijzigingen toe, maar het marketing geblah dat we er bij krijgen niet.
Als de patch na 01:00 live gaat kan deze zeker niet meer gelden voor die dag. Stel dat iemand in 1 minuut zijn Daily heeft gehaald wat voor beloning zou hij/zij dan krijgen? Dus Wailing_Banshee heeft gelijk :P

[ Voor 12% gewijzigd door RoseSolane op 28-01-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:41:
[...]

Dat ze voorbereidingen willen doen voor de grote updates van februari en maart, dat ze niet teveel nieuwe dingen tegelijkertijd willen doorvoeren, prima, ben ik het helemaal mee eens. Maar als ik een raamwerk bouw voor nieuwe dingen communiceer ik niet al weken van te voren op welke dag ik de eerste, niet significante, wijzigingen doorvoer. En ik laat de marketing department geen pagina maken met geblah over nieuwe content die er eigenlijk helemaal nog niet is.

tl;dr; Ik juich het gefaseerd invoeren van wijzigingen toe, maar het marketing geblah dat we er bij krijgen niet.
Er zitten wel grote wijzigingen in deze release, alleen geen grote nieuwe dingen. Maar gewijzigde content kan ook vernieuwend zijn.
Guesting bijvoorbeeld. Je kon al guesten, maar alleen binnen dungeons. Vanaf vandaag/morgen kan dat ook in PvE en PvP (alleen niet in WvW). Dit is dus nieuw maar ook niet helemaal.
En wijzigingen in het level adjustment systeem is wel degelijk iets belangrijks. Hierdoor worden "lage" kaarten ook weer interessant voor hogere levels (ervan uitgaande natuurlijk dat ze het goed gedaan hebben). Dit zijn echt wel significante wijzigingen. Het is alleen geen nieuwe content, want er is geen nieuwe kaart o.i.d. bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:41:
[...]

Als de patch na 01:00 live gaat kan deze zeker niet meer gelden voor die dag. Stel dat iemand in 1 minuut zijn Daily heeft gehaald wat voor beloning zou hij/zij dan krijgen? Dus Wailing_Banshee heeft gelijk :P
Als de patch na 1:00 live gaat raak je waarschijnlijk eventuele progress voor je nieuwe daily (of de beloning voor je reeds behaalde daily) gewoon kwijt, het zou niet de eerste rollback van x uur zijn na implementatie van een patch. Just saying, vorige keren dat er zoiets gebeurde was er een boel gezeik om op het GW2-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:52:
[...]

Als de patch na 1:00 live gaat raak je waarschijnlijk eventuele progress voor je nieuwe daily (of de beloning voor je reeds behaalde daily) gewoon kwijt, het zou niet de eerste rollback van x uur zijn na implementatie van een patch. Just saying, vorige keren dat er zoiets gebeurde was er een boel gezeik om op het GW2-forum.
Help. Als ze dat doen blijf ik een aantal dagen weg van elk forum en verbied ik elk gesprek over dit in onze guild. Want het gezeik zal enorm zijn. En ze kunnen dat zo makkelijk voorkomen door laurels gewoon per 1 februari te laten ingaan. Maar dat was geloof ik jouw oorspronkelijke bijdrage. Heb jij dus gelijk in :P
Wailing_Banshee schreef op maandag 28 januari 2013 @ 15:49:
[...]

Er zitten wel grote wijzigingen in deze release, alleen geen grote nieuwe dingen. Maar gewijzigde content kan ook vernieuwend zijn.
Guesting bijvoorbeeld. Je kon al guesten, maar alleen binnen dungeons. Vanaf vandaag/morgen kan dat ook in PvE en PvP (alleen niet in WvW). Dit is dus nieuw maar ook niet helemaal.
En wijzigingen in het level adjustment systeem is wel degelijk iets belangrijks. Hierdoor worden "lage" kaarten ook weer interessant voor hogere levels (ervan uitgaande natuurlijk dat ze het goed gedaan hebben). Dit zijn echt wel significante wijzigingen. Het is alleen geen nieuwe content, want er is geen nieuwe kaart o.i.d. bijgekomen.
Gewijzigde content kan zeker vernieuwend zijn. Mijn punt is dat ook hierboven niets staat wat een reeds weken vaststaande release datum rechtvaardigd. Het blijven patches en die moet je doorvoeren op het moment dat ze klaar zijn, niet wanneer je marketing department vindt dat er weer eens wat "nieuws" moet komen. Want dat heeft als gevolg dat sommige patches maar half doorgevoerd kunnen worden. Of ze moeten al een week geleden volledig zijn gestopt met ontwikkelen (freeze). Maar leer mij marketing mensen kennen, dat is niet gebeurd.

Ik heb een k* dag op mijn werk met een hoop gezeur. Maar dat hadden jullie waarschijnlijk al door >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Weet iemand trouwens een goede plek om naar guilds te zoeken? In the old DAoC days was het Barrys world dat later Freddieshouse werd, maar nu is er niet meer echt zo iets. Ik weet dat er een tweakers guild is, maar ik zoek een internationaal getinte guild. Nederlands is leuk, maar een paar gestoorde britten op teamspeak is toch wel fijn :) Ik speel op Desolation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:06:
Weet iemand trouwens een goede plek om naar guilds te zoeken? In the old DAoC days was het Barrys world dat later Freddieshouse werd, maar nu is er niet meer echt zo iets. Ik weet dat er een tweakers guild is, maar ik zoek een internationaal getinte guild. Nederlands is leuk, maar een paar gestoorde britten op teamspeak is toch wel fijn :) Ik speel op Desolation.
Kom naar Piken Square en join [GWEN], gestoorde Britten genoeg! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:06:
http://www.gw2guilds.org/

Of je switched nog even snel naar Piken Square en je joined [Gwen]. Wij hebben een aantal prettig gestoorde britten in de aanbieding. Ik denk met name aan een zeer prettig gestoorde Schotse met bijbehorende vriend :)

/edit: Snoei is te snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RoseSolane schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:15:
[...]

http://www.gw2guilds.org/

Of je switched nog even snel naar Piken Square en je joined [Gwen]. Wij hebben een aantal prettig gestoorde britten in de aanbieding. Ik denk met name aan een zeer prettig gestoorde Schotse met bijbehorende vriend :)

/edit: Snoei is te snel :(
Nog even snel? Kan dat binnenkort niet meer dan?

En het is misschien wel een idee :) Ik ging naar Desolation omdat me wow guild daar heen ging en toen kwam MoP. En een vriend van me speelt er ook, maar die speelt ook niet meer :p Dus, wie weet :)

@Snoei, oooooh, ben dus op het goede moment weer begonnen :)

[ Voor 22% gewijzigd door ye-roon op 28-01-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:18:
[...]

Nog even snel? Kan dat binnenkort niet meer dan?
Na de patch van vanavond / morgen is server transfer niet meer gratis.
ye-roon schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:18:
[...]

@Snoei, oooooh, ben dus op het goede moment weer begonnen :)
Idd, als je nog snel wil switchen wel ja! Mocht die maat van je daarna alsnog weer gaan spelen dan kun je altijd de nieuwe guesting functie (ook in deze patch) gebruiken om weer tijdelijk bij hem op de server te komen. Laat maar even weten in-game of je wil joinen, kan bij o.a. Freakie Beakie, Rose Solane, Morrar en inmiddels ook bij mij (character-naam Sannah Stormborn).

[ Voor 55% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-01-2013 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

BLA!

ik moest nog 1 "different" enemy voor de daily en de server gaat down :( Nu hopen dat die patch snel binnen is :p

En /who commands werken niet he, en mensen zoeken, best raar :s

[ Voor 21% gewijzigd door ye-roon op 28-01-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Heel leuk, combo kills is nu al bugged.
En ik dacht dat ze in het nieuwsbericht gepost hadden dat ze je een keuze gingen geven en niet verplicht alle 5 moest af maken. Ik heb nu 4/5 af maar nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel nuttige info over de patch:
http://dulfy.net/2013/01/28/gw2-flame-and-frost-patch-guide/

Wel interessant: http://dulfy.net/2013/01/...orrian-jewelry-box-guide/

Lodestones zijn gelukkig ook gefixed nu (mede door die box), de prijzen komen al aardig naar beneden :-)

Verder is de Rich Orichalcum Vein pleitte, precies zoals verwacht. Orichalcum Ore is meteen terug op 3s, dus tel uit je winst :)

Combo field daily is een beetje bugged, maar met wat moeite wel te doen. Probeer verschillende combo fields, niet allen lijken (even goed) te werken.

Let er ook op dat sommige finishers op basis van kans gaan (20% kans bijvoorbeeld) en dus lang niet altijd tellen... Gewoon een finisher pakken die altijd werkt. Verder zou het kunnen dat je bij elkaar in een party moet zitten (niet 100% zeker).

Oh en voor de crafting daily; gewoon even refinen en klaar. Dat is tenminste lekker goedkoop!

[ Voor 29% gewijzigd door Morrar op 29-01-2013 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de tweede daily van het nieuwe systeem is ook alweer een puinhoop; blijkbaar moet je vandaag 10 veterans killen als 1 van de opdrachten en die update iig voor sommige mensen ook niet.
https://forum-en.guildwar...eteran-slayer-achievement

Ik snap echt niet dat dat soort dingen niet bij testen naar boven komt, voor zoiets live gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_groen
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-12-2023
Over mesmer, ik ben in november begonnen en speel mijn mesmer al een tijdje. Heb sinds een paar dagen mijn full exotic gear af en ik doe zat damage in pve. ik gebruik GS en offhand staff en een shatter build. in pvp is het lastig voor mensen om je te raken aangezien er vaak 4 van je rondrennen. Die obstructed error hebben ze er inderdaad ingepatched erg irritant, tegelijk met die patch is de Gs attack animatie versneld zodat je wel wat meer damage doet.

YouTube: The Comprehensive Mesmer Guide Part 1

Guide over skills etc.

Gister COF path 1 en 2 gedaan en magg is inderdaad totaal anders. Hij spawned nu heel erg veel normale mobs en om de zoveel seconden een veteran assasin die voor magg gaat deze asap killen dan is het geen probleem. De normale mobs lijken magg te negeren gewoon aoe-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik ben gister avond nog even snel getransferred naar Piken. En in eerste instantie dacht ik: WTH IS HET HIER LEEG!? Maar het is die 2de Norn zone en gezien de Norn niet veel gespeeld worden was het wel logisch :)

Maar een headsup had wel nice geweest over het volgende: Ik zie een groepje een zooi polar bears killen. Dus ik: CHARGE(teleport...), Fire AoE, en WHIRLWIND! WHIRLWIND!.... En ik ga door me de andere polar bears killen, en zie in de chat iets wat je niet vaak ziet in de chat. Dus ik kom die grot uit en ze zijn aan het wandelen. Toen viel het kwartje dat het roleplayers waren. Dus maar even: Soz, i didnt mean to interupt getypt. Ik kreeg een "np" terug dus ik denk dat ze het me vergeven hebben :)

En echt hoor, die combo kill daily, duurt lang. Maar zo wel de community van Piken een beetje leren kennen. Ik was even terug naar Wayfarer om te zien of the Maw event up was (redenatie: veel mensen, grote kans op combo's), dat pakte hellaas niet zo uit, maar de /m was erg gezellig en mensen waren elkaar aan het helpen en sociaal aan het doen, dat was op DesolationGandara niet het geval. Dat waren gewoon een stel aso's die niet communiceerden :) Dus uiteindelijk met wat vriendelijke elementalists die kills gehaald en toen was het ff snel 10 dingen maken (het refinen van ore naar bars telt mee) en toen naar me nest. Ik denk wel dat ik het naar me zin ga hebben daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:48:
Ik ben gister avond nog even snel getransferred naar Piken.

Dus ik kom die grot uit en ze zijn aan het wandelen. Toen viel het kwartje dat het roleplayers waren. Dus maar even: Soz, i didnt mean to interupt getypt. Ik kreeg een "np" terug dus ik denk dat ze het me vergeven hebben :)
:D Ik zie Piken gewoon als een server met meer NPC's dan de andere servers _O- Best vermakelijk soms. Maar zo vaak kom ik geen role players tegen eigenlijk, je ziet ze af en toe in steden en verder eigenlijk maar heel zelden. Heb ook nooit problemen gehad met role players in pugs die liever hun verhaal speelden dan zich in te zetten een dungeon te clearen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 08:48:
Maar een headsup had wel nice geweest over het volgende: Ik zie een groepje een zooi polar bears killen. Dus ik: CHARGE(teleport...), Fire AoE, en WHIRLWIND! WHIRLWIND!.... En ik ga door me de andere polar bears killen, en zie in de chat iets wat je niet vaak ziet in de chat. Dus ik kom die grot uit en ze zijn aan het wandelen. Toen viel het kwartje dat het roleplayers waren. Dus maar even: Soz, i didnt mean to interupt getypt. Ik kreeg een "np" terug dus ik denk dat ze het me vergeven hebben :)
Ach, je had zelf ook even kunnen RP'en: sorry voor het wegkapen van die beren, maar ik had een paar versie huiden nodig want ik krijg vanavond vrouwelijk bezoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Oh ik heb ook geen problemen met roleplayers :) Ieder z'n ding. Ik heb jaren op een roleplay WoW server gespeeld omdat het daar allemaal wat volwassener is. Als je ze gewoon hun ding laat doen en mocht je onverhoopt iets doen wat misschien niet helemaal gepast is(vanuit een roleplay standpunt), dan gewoon ff sorry zeggen. Vaak is er dan niks aan de hand en het is wel zo netjes.

En vrouwelijk bezoek, mja, ik was met een vrouwelijke toon aant spelen en ik weet niet hoe ze in tyria op same sex relaties kijken :p Als ik met me ranger was geweest dan was dat wel een optie ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:20:
En vrouwelijk bezoek, mja, ik was met een vrouwelijke toon aant spelen en ik weet niet hoe ze in tyria op same sex relaties kijken :p Als ik met me ranger was geweest dan was dat wel een optie ^^
dan had je er mannelijk bezoek van gemaakt :P Lijkt me wel lekker, zo'n ijsberen velletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:01:
[...]

dan had je er mannelijk bezoek van gemaakt :P Lijkt me wel lekker, zo'n ijsberen velletje...
Laten we hopen dat je wederhelft dit dan leest en geinspireerd raakt! :)

Oh dit schiet me net te binnen: hebben ze karma gain gebuffed? ik zit op mijn lvl 24 Guardian op bijna 7k, mijn lvl 80 ranger heeft 12k :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:28:
[...]
Oh dit schiet me net te binnen: hebben ze karma gain gebuffed? ik zit op mijn lvl 24 Guardian op bijna 7k, mijn lvl 80 ranger heeft 12k :S
Recentelijk bedoel je? Geen idee!

Ik weet alleen dat in deze update:
Attribute calculations for dynamic level scaling have been rebalanced. In general, this means weaker when adjusted down, stronger when adjusted up. Rewards when adjusted down have been increased to compensate. It is now possible to receive your own level of loot from any level of enemy.
Of dit ook over karma/gold als event reward gaat, weet ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Combo finisher als onderdeel van de Daily achievement rotatie is al weer verwijderd:
https://forum-en.guildwar...Killer/page/3#post1311854

Uit het draadje:
They should have just made the daily “participate in a combo”. Would encourage people grouping up and not having to deal with this garbage.

Dat was precies wat ik vannacht ook dacht toen ik niet kon slapen. Ik heb samen met Morrar gisteravond de combi killing geprobeerd, we zijn er uiteindelijk ook in geslaagd, maar leuk was anders.

En uit hetzelfde draadje:
Combo killer works when you open the fight with a combo field + finisher.
Dus het werkte blijkbaar alleen als je opende met de combo, niet afsloot :( Ik heb even hoofd en toetsenbord met elkaar contact laten maken toen dit tot mij doordrong.
Pagina: 1 ... 218 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.