Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:11:
gister een paar guuildies met een lvl 17 en een lvlo 60 op avontuur in fractals , volgens mij duurde 1 fractal 3 uur omdat het toch wel tegenviel met 2 low lvls erbij xD
Holy f*ck... Drie uur over 1 fractal of over 1 serie van 3 factals? Hoe dan ook veels te lang.

Ik moet wel zeggen dat ik hoop dat fractals wat populairder gaan worden in de guild, want ze worden nu maar weinig gedaan. Ik vermoed dat met zulke tijden mensen ook niet heel enthousiast zullen worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:03:
[...]

Holy f*ck... Drie uur over 1 fractal of over 1 serie van 3 factals? Hoe dan ook veels te lang.

Ik moet wel zeggen dat ik hoop dat fractals wat populairder gaan worden in de guild, want ze worden nu maar weinig gedaan. Ik vermoed dat met zulke tijden mensen ook niet heel enthousiast zullen worden :+
Ik wil wel meer fractals gaan doen maar wacht het liefst tot na de upgrade (met name het rejoinen van de party na een disconnect enzo). Volgens mij zijn er meer die er zo over denken. Ik vermoed dat fractals wel in populariteit gaan toenemen. En ik hoop ook nog steeds dat er gauw meer fractals toegevoegd worden, voor de afwisseling.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja niet meer kunnen joinen na een crash is inderdaad wel irritant. Ik zie het niet heel vaak meer gebeuren, maar als het gebeurt is het erg vervelend. Toch heb ik het idee dat dit niet de enige reden is dat het niet zo loopt. Veel mensen lijkt het nut of doel van fractals te ontgaan. Ze weten niet wat Ascended gear is (grappig gezien de ophef erover) of geven er niks om. Dat er erg goede loot valt weten ze ook vaak niet of valt ze niet op doordat ze lodestones en cores direct naar hun bank sturen.

Verder zijn de levels natuurlijk een hel.. Iedere keer weer gedoe over de levels en wie dan wel en niet mee wil. Gelukkig komt daar binnenkort verandering in (althans als 'up to the highest fractal level in the party' betekent tot en met het hoogste fractal level in de groep). Karma zit verder niemand op te wachten, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 18:52

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

tja maar stel , ik heb lvl 4 en de rest zit op lvl 30 word ik dan niet giga gesloopt omdat ik nog geen fractals dingen heb?? en volgens mij deden ze maar 1 fractal in 3 uur xD ze hadden wel dikke pret er was 1 iemand mee die net een week gw2 speelt en die was niet op ts :D zn character was nog maar lvl 17 looool

[ Voor 6% gewijzigd door Freakiebeakie op 16-01-2013 15:47 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boven level 15 wordt het inderdaad lastig vanwege Agony en zul je resistance gear nodig hebben. Wel zijn er vaak nog een hoop manieren om daar omheen te werken (spy kits). Als alle andere groepsleden wel resistance hebben kunnen die je er wellicht ook doorheen helpen, maar dat houdt een keer op natuurlijk.

Een erg goede guide voor hoge level fractals staat trouwens hier:
http://dulfy.net/2013/01/...-of-the-mists-fotm-guide/

P.S. Moet eerlijk bekennen dat ik ff klaar ben met de game... Spuugzat van die RNG loot. Vanavond 2 ecto's uit 5 rares in totaal en 0 klavers uit 6 pogingen in de mystic forge (dat is 60 ecto's + 36 skill points + 120K karma + 60 mystic coins pleitte en niks er voor terug behalve ~2 goud aan troep). Heb toch liever een MMO waarin er wel een verband bestaat tussen de hoeveelheid werk die je erin steekt en wat je er voor terug krijgt.

Daarnaast is er gewoon geen kont meer te beleven. Zit momenteel WvW te stalken voor 2 POI's, nee da's lekker boeiend (meedoen met WvW trekt m'n PC niet + culling). Nog een alt levelen heb ik geen trek in. Hoop dat ANet es op gaat schieten met hun beloftes, het enige wat we te horen krijgen is marketing blaat... Teleurstellend.

[ Voor 60% gewijzigd door Morrar op 17-01-2013 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Anet heeft nu eindelijk Guesting aangekondigd, het zit in de update van 28 januari.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Oh fantastisch! Ik zit daar al een tijdje op te wachten, mijn vrienden spelen her en der verspreid en het is niet echt mogelijk iedereen bij elkaar te krijgen, dus dit is erg leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je kunt dus voorlopig nog NIET guesten op / met Amerikaanse servers, voor wie daar belang bij heeft:
Because (different from a world transfer) we are not moving your character between data centers, you may only guest on worlds in the same region as your home world. Players on North American home worlds cannot guest on European worlds or vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 02:18:
En je kunt dus voorlopig nog NIET guesten op / met Amerikaanse servers, voor wie daar belang bij heeft:

[...]
Een woord: useless. Ik had zo gehoopt eindelijk eens weer eens met m'n Amerikaanse vrienden te kunnen spelen... Al mijn Europese vrienden zitten op Aurora Glade.

Ik vind dit een grote leugen.
Here at ArenaNet, we’ve always held that you should be able to play with your friends, whether they’re next door or a continent away. Today we’d like to outline a number of policies and technologies we’re implementing to support this belief.
(https://www.guildwars2.co...e-regions-of-guild-wars-2)

Nou, vergeet het maar dus.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Heb weer ff een dagje gespeeld van het weekend... ligt het aan mij of is iedereen weg in de begin areas? Ik zie totaal geen mensen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MacrosSimga schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 11:38:
Heb weer ff een dagje gespeeld van het weekend... ligt het aan mij of is iedereen weg in de begin areas? Ik zie totaal geen mensen....
Nou, het was gisteren behoorlijk druk in Plains of Ashford!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samenvatting van de afgelopen twee dagen:
* De marketing department van ArenaNet is weer druk bezig geweest, maar erg veel concreets hebben ze niet aangekondigd.
* Het enige concrete dat is aangekondigd (voor 28 januari) is guesting, maar alleen binnen Europa of Amerika. En dat is zwaar teleurstellend zoals Wailing_Banshee al aangeeft voor iedereen met vrienden over de hele wereld. Ik hoop dat de volgende concrete stappen niet ook een teleurstelling zijn.
* Het verzadigingspunt is voor velen bereikt. Ik zat gisteravond op TS met twee leaders van onze guild die bezig waren met Diablo 3. Ja, Diablo 3! Dat trekt ze op dit moment meer dan GW2. En hierboven meldt één van de andere leaders dat hij het ook gehad heeft met GW2.

Ik heb zelf het verzadingspunt ook bijna bereikt. Ik heb mijn Monthly al gehaald voor januari. Mijn Guardian is lvl 76 en mijn Ranger zit op 90% map completion. Als ik lvl 80 en 100% map completion heb gehaald ben ik er ook wel klaar mee. Een derde alt levelen zie ik nu niet zitten. PS afmaken op Guardian? Misschien als ik de story line weer veranderd na Fort Trinity bereikt te hebben, maar anders niet. Want wat ik de afgelopen dagen met mijn Guardian heb gedaan in haar PS had ik al eens gedaan met mijn Ranger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

RoseSolane schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:09:
Samenvatting van de afgelopen twee dagen:
* De marketing department van ArenaNet is weer druk bezig geweest, maar erg veel concreets hebben ze niet aangekondigd.
* Het enige concrete dat is aangekondigd (voor 28 januari) is guesting, maar alleen binnen Europa of Amerika. En dat is zwaar teleurstellend zoals Wailing_Banshee al aangeeft voor iedereen met vrienden over de hele wereld. Ik hoop dat de volgende concrete stappen niet ook een teleurstelling zijn.
* Het verzadigingspunt is voor velen bereikt. Ik zat gisteravond op TS met twee leaders van onze guild die bezig waren met Diablo 3. Ja, Diablo 3! Dat trekt ze op dit moment meer dan GW2. En hierboven meldt één van de andere leaders dat hij het ook gehad heeft met GW2.

Ik heb zelf het verzadingspunt ook bijna bereikt. Ik heb mijn Monthly al gehaald voor januari. Mijn Guardian is lvl 76 en mijn Ranger zit op 90% map completion. Als ik lvl 80 en 100% map completion heb gehaald ben ik er ook wel klaar mee. Een derde alt levelen zie ik nu niet zitten. PS afmaken op Guardian? Misschien als ik de story line weer veranderd na Fort Trinity bereikt te hebben, maar anders niet. Want wat ik de afgelopen dagen met mijn Guardian heb gedaan in haar PS had ik al eens gedaan met mijn Ranger.
Als ik je verhaal zo lees heb je ook nog lang niet alles gedaan... Ik mis WvW in je verhaal.... Fractals... andere dungeons. Nog genoeg te doen dus en in mijn ogen zijn dat ook wel de 3 dingen op Max level die het leukst zijn en waar de meeste tijd in gaat zitten. En daarnaast heb je natuurlijk nog sPVP.

Dus dat GW2 voor sommige mensen saai is. Misschien waar maar veel mensen hebben ook lang niet alles gedaan wat er in het spel zit en wat het spel ook echt leuk/goed maakt!
SnoeiKoei schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:14:
[...]

Ik wil wel meer fractals gaan doen maar wacht het liefst tot na de upgrade (met name het rejoinen van de party na een disconnect enzo). Volgens mij zijn er meer die er zo over denken. Ik vermoed dat fractals wel in populariteit gaan toenemen. En ik hoop ook nog steeds dat er gauw meer fractals toegevoegd worden, voor de afwisseling.
Hoop ook dat er meer fractals gaan komen en dat er snel meerdere items kunnen droppen (Neck/Amulet/Armor/Weapons) met fractal quality. Dit zou het spel nog beter maken.

Moet wel zeggen dat ik me nu prima vermaak! WvW met de Guild is super vet en gezellig en Fractals wordt ook steeds leuker (voor al boven 10 als de agony er bij komt). Niet te makkelijk en je moet toch wel er voor doen niet puur nuken zoals in het begin vaak zo is. Niet dat het moeilijk is maar je moet er in ieder geval iets voor doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Brummetje op 17-01-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vermaak me ook nog prima eigenlijk, merk wel dat het enthousiasme in het guild (niet alleen officers) wat inpapt. Dat intercontinentaal guesten er niet inzit is voor mij geen bezwaar maar ik kan me voorstellen dat dat juist een belangrijk punt was voor een boel mensen :X Verder vind ik de vooruitzichten juist wel vrij boeiend, qua verbeteringen in de Fractals, qua nieuwe dailies en monthlies, qua het weer interessant maken van leveling zones en events, etc. Het enige wat me echt niet kan boeien aan GW2 is WvW en sPvP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Ik ben zelf lvl 79 op dit moment, maar mijn vraag is nu what to do op lvl 80 ?
Heb soms het gevoel dat ik geforceerd speel om die 80 te behalen, maar tot nu toe zie ik niet direct hoe het dan verder nog interessant blijft ? WvW en sPvP spreekt mij ook niet direct aan, ik geniet graag van het PvE gebeuren.

Dus moeten wij nog op "raids" wachten of is dit het ?
Ik wil het spel heel graag blijven spelen, maar ik moet echt mijn best doen om mezelf achter de pc te zetten. Ik heb vroeger WoW gespeelt, en daar moest ik mezelf echt dwingen om niet nog eens een hele avond achter de computer te zitten. Maar dat mis ik voorlopig bij GW2, erg jammer...

Hopelijk heb ik nog te weinig kanten van het spel gezien, en ik ben er ook zeker van dat het sociale gedeelte hier wel een rol in speelt..

[ Voor 12% gewijzigd door Boempatat op 17-01-2013 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brummetje schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:16:
[...]

Als ik je verhaal zo lees heb je ook nog lang niet alles gedaan... Ik mis WvW in je verhaal.... Fractals... andere dungeons. Nog genoeg te doen dus en in mijn ogen zijn dat ook wel de 3 dingen op Max level die het leukst zijn en waar de meeste tijd in gaat zitten. En daarnaast heb je natuurlijk nog sPVP.

Dus dat GW2 voor sommige mensen saai is. Misschien waar maar veel mensen hebben ook lang niet alles gedaan wat er in het spel zit en wat het spel ook echt leuk/goed maakt!
Lang niet alles stond in mijn verhaal :)
WvW heb ik gedaan. Ik heb de monthly gehaald (dus ook de WvW kills). ik heb 100% map completion voor WvW op mijn Ranger en iets van 80% op mijn Guardian. WvW is zeker één van de leukere aspecten op dit moment. Maar mijn guild is niet zo heel erg actief in WvW.
Dungeons: Ik heb al heel wat dungeons runs gedaan. Ik heb al twee exoctic items gemaakt met AC tokens (200 per item). Ik heb van bijna alle dungeons meer dan 1 stack of tokens in mijn bank. Maar voor de eerste keer sinds de release had ik gisteravond na een dungeon run geen goed gevoel.
Fractals: Level 7 of 8 op mijn Ranger, level 3 op mijn Guardian. Misschien wordt het na level 10 nog leuker.
[...]

Hoop ook dat er meer fractals gaan komen en dat er snel meerdere items kunnen droppen (Neck/Amulet/Armor/Weapons) met fractal quality. Dit zou het spel nog beter maken.

Moet wel zeggen dat ik me nu prima vermaak! WvW met de Guild is super vet en gezellig en Fractals wordt ook steeds leuker (voor al boven 10 als de agony er bij komt). Niet te makkelijk en je moet toch wel er voor doen niet puur nuken zoals in het begin vaak zo is. Niet dat het moeilijk is maar je moet er in ieder geval iets voor doen.
SnoeiKoei schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:49:
Ik vermaak me ook nog prima eigenlijk, merk wel dat het enthousiasme in het guild (niet alleen officers) wat inpapt. Dat intercontinentaal guesten er niet inzit is voor mij geen bezwaar maar ik kan me voorstellen dat dat juist een belangrijk punt was voor een boel mensen :X Verder vind ik de vooruitzichten juist wel vrij boeiend, qua verbeteringen in de Fractals, qua nieuwe dailies en monthlies, qua het weer interessant maken van leveling zones en events, etc. Het enige wat me echt niet kan boeien aan GW2 is WvW en sPvP.
De aantrekkingskracht van GW2 op dit moment zit hem in het samenspelen met anderen (in de guild). En het enthousiasme is erg aan het dalen. Ik hoop dat de komende wijzigingen inderdaad veel nieuw plezier gaan opleveren. De eerste concrete wijziging is minder positief dan ik had gehoopt. Ik heb er zelf geen last van (ga waarschijnlijk helemaal niet guesten), maar ik hoop dat het geen voorbode is van de manier waarop de andere wijzigingen gaan uitpakken.

Maar: Als we vanavond met de guild een leuke dungeon run hebben en de PS van mijn Guardian wordt weer interessanter en de rest van Diessa Plateau is net zo verrassend leuk als de 25% die ik de afgelopen dagen heb gedaan met mijn Ranger. Dan ben ik morgenochtend weer laaiend enthousiast voor GW2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-10 16:56

Dreanor

Joene

Ik hoop ook dat GW2 mijn aandacht weer weet te pakken de komende patch(es). Ik verloor de aandacht na 2 lvl 40 characters gemaakt te hebben. Mijn reden is voornamelijk dat je niet echt wat opbouwt qua character zeg maar en je snel in de herhaling valt (gezien je snel all je skills hebt en het daar dan mee moet doen).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boempatat schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:54:
Heb soms het gevoel dat ik geforceerd speel om die 80 te behalen, maar tot nu toe zie ik niet direct hoe het dan verder nog interessant blijft ? WvW en sPvP spreekt mij ook niet direct aan, ik geniet graag van het PvE gebeuren.
Het hangt helemaal van jezelf af. Ik heb nu 1 lvl80, en een aantal andere characters tussen 30 en 45. Maar ik heb nog steeds niet alles gezien. Ik heb ook nooit op m'n level gelet, dat gebeurde allemaal automatisch. \

Maar ik ben er een die weken in een bepaald gebied kan blijven hangen, gewoon omdat ik van hot naar her en weer terug naar hot ga. Oh, mooi bloemetje, oh, een mijn, ooooh, een boom! Hmm, dat beest loopt mij in de weg en die ook en ondertussen ben ik helemaal niet waar ik heen wilde lopen... Ik heb er net twee weken over gedaan om Sparkfly Fen eindelijk eens 100% af te maken... Ben benieuwd hoe lang ik over Mount Maelstrom doe... (die Orr gebieden zal ik waarschijnlijk wel redelijk snel doorlopen, gewoon omdat ik die Risen strontvervelend vind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Wailing_Banshee schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:11:
[...](die Orr gebieden zal ik waarschijnlijk wel redelijk snel doorlopen, gewoon omdat ik die Risen strontvervelend vind)
Die Risen zijn inderdaad erg vervelend, en dat is juist wat je tegenhoud om die map te completen, je kan niet rennen want dan sterf je, dus alles completen duurt LANG xD

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boempatat schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 12:54:

Dus moeten wij nog op "raids" wachten of is dit het ?
Ik wil het spel heel graag blijven spelen, maar ik moet echt mijn best doen om mezelf achter de pc te zetten. Ik heb vroeger WoW gespeelt, en daar moest ik mezelf echt dwingen om niet nog eens een hele avond achter de computer te zitten. Maar dat mis ik voorlopig bij GW2, erg jammer...

Hopelijk heb ik nog te weinig kanten van het spel gezien, en ik ben er ook zeker van dat het sociale gedeelte hier wel een rol in speelt..
Na level 80:
Map completion
Dungeons
Fractals
Alt

En voor mij is het sociale aspect van GW2 het belangrijkst. Ik heb volgens mij nog nooit zo lang achter elkaar exclusief één spel gespeeld. En dat komt door het sociale aspect. En misschien juist door de afnemende enthousiasme in de guild neemt mijn enthousiasme ook af. En doordat ik het al maanden exclusief speel :)
Ben benieuwd hoe lang ik over Mount Maelstrom doe... (die Orr gebieden zal ik waarschijnlijk wel redelijk snel doorlopen, gewoon omdat ik die Risen strontvervelend vind)
Mount Maelstrom vind ik nog leuker dan Sparkfly Fen :) Heel afwisselend, kleurrijk en verreweg de leukste jumping puzzle (Garden).
Bepaalde delen van Orr zijn erg leuk, andere delen vreselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
[...]

Het hangt helemaal van jezelf af. Ik heb nu 1 lvl80, en een aantal andere characters tussen 30 en 45. Maar ik heb nog steeds niet alles gezien. Ik heb ook nooit op m'n level gelet, dat gebeurde allemaal automatisch. \

Maar ik ben er een die weken in een bepaald gebied kan blijven hangen, gewoon omdat ik van hot naar her en weer terug naar hot ga. Oh, mooi bloemetje, oh, een mijn, ooooh, een boom! Hmm, dat beest loopt mij in de weg en die ook en ondertussen ben ik helemaal niet waar ik heen wilde lopen... Ik heb er net twee weken over gedaan om Sparkfly Fen eindelijk eens 100% af te maken... Ben benieuwd hoe lang ik over Mount Maelstrom doe... (die Orr gebieden zal ik waarschijnlijk wel redelijk snel doorlopen, gewoon omdat ik die Risen strontvervelend vind)
Ik ben vanaf het begin eigenlijk alle gebieden gaan uitspelen tot 100 % complete.
Maar nu zijn de gebieden zonder quests, met enkel nog events, en m'n PS. Maar dat explorer gebeuren staat ook niet van boven op mijn lijstje hoor. Ik mis gewoon de drang om verder te blijven spelen.
Momenteel ben ik eerder geneigd om een nieuw char te beginnen en alles weer opnieuw mee te maken.

Ik moet wel zeggen dat ik enorm geniet van het sociale gedeelte op dit moment. Dat was ook 1 van de redenen waarom ik een guild zocht, speelde het al zo lang solo, en kwam amper iemand tegen. Naarmate je level stijgt, wordt het soms ook niet meer zo gemakkelijk om bepaalde events, of opdrachten solo te vervolledigen.

Maar dingen als JP, en map completion spreken mij echt niet aan, achievement hunting nog minder. Fractals ja, wil ik zeker doen. Maar weer, zonder guild is dit bijna een onbegonnen zaak. Ook zoals andere mensen reeds hebben gezegd, het feit dat je lang voor lvl 80 al je skills al hebt zit me dwars. Ik krijg het gevoel dat ik m'n char al heb uitgespeeld voor het eigenlijke spel zou beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nidhiki schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:14:
[...]

Die Risen zijn inderdaad erg vervelend, en dat is juist wat je tegenhoud om die map te completen, je kan niet rennen want dan sterf je, dus alles completen duurt LANG xD
Een gebied zit ik al op 70% of zoiets, alleen al vanwege m'n personal story (en mijn zeer vervelende gewoonte dat ik niet rechtstreeks op m'n doel af kan gaan :P)
RoseSolane schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:14:

En voor mij is het sociale aspect van GW2 het belangrijkst. Ik heb volgens mij nog nooit zo lang achter elkaar exclusief één spel gespeeld. En dat komt door het sociale aspect. En misschien juist door de afnemende enthousiasme in de guild neemt mijn enthousiasme ook af. En doordat ik het al maanden exclusief speel :)
Het sociale aspect is ook belangrijk voor mij, maar ik vind lekker chatten ook voldoende als het zo uit komt. En mijn vrienden/guildlijst bevat over het algemeen zeker 1 persoon waar ik mee kan en wil chatten.
Mount Maelstrom vind ik nog leuker dan Sparkfly Fen :) Heel afwisselend, kleurrijk en verreweg de leukste jumping puzzle (Garden).
Die jumping puzzles heb ik helemaal niets mee... Ik heb er wel 1 in Sparkfly gedaan, die was wel leuk, maar alleen omdat het met name een puzzel was en er minder nadruk op de jumping lag.
Boempatat schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:20:
[...]

Ik ben vanaf het begin eigenlijk alle gebieden gaan uitspelen tot 100 % complete.
Dat deed ik ook, maar ik wilde ondertussen wel eens weten waar iedereen het over had, als ze het over Trahearne hadden.... Dus heb ik eindelijk eens mijn PS opgepakt en ben ik daar mee begonnen. Ik was al lvl80 toen ik net m'n eerste lvl60 gebied in ging...
Ook zoals andere mensen reeds hebben gezegd, het feit dat je lang voor lvl 80 al je skills al hebt zit me dwars. Ik krijg het gevoel dat ik m'n char al heb uitgespeeld voor het eigenlijke spel zou beginnen...
Dat gevoel heb ik nooit gehad, want ik weet niet beter. Mijn eerste MMO was GW1 (laten we even niet zeuren en GW1 een MMO noemen) en daar is je max level20. En het build wat ik na 7 jaar gebruikte was (met wat kleine wijzigingen hier en daar) hetzelfde als dat ik samengesteld had na ongeveer een half jaar. Ik ben nooit zo gek geweest van continue m'n build aan te passen. Ik heb altijd een build gezocht die ik juist niet hoefde aan te passen en overal werkte...

Ik wil gewoon lekker ronddwalen, in een mooie omgeving, kletsen met m'n vrienden en als het even kan er ook nog mee samen spelen. Maar die eerste twee dingen zijn voor mij veel belangrijker.

[ Voor 31% gewijzigd door Wailing_Banshee op 17-01-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook zoals andere mensen reeds hebben gezegd, het feit dat je lang voor lvl 80 al je skills al hebt zit me dwars. Ik krijg het gevoel dat ik m'n char al heb uitgespeeld voor het eigenlijke spel zou beginnen...
Maar je kunt van skills wisselen. Je krijgt zoveel skill points dat je makkelijk alle skills kunt unlocken. En je hebt altijd de keus uit meerdere wapens. Als je vanaf level 40 altijd hetzelfde blijft doen qua skills en wapens dan kan het inderdaad saai worden.
Wailing_Banshee schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:22:
Die jumping puzzles heb ik helemaal niets mee... Ik heb er wel 1 in Sparkfly gedaan, die was wel leuk, maar alleen omdat het met name een puzzel was en er minder nadruk op de jumping lag.
Het gebied waar je terecht komt in die JP is zo mooi :) Je moet inderdaad wel jumpen, maar er zit ook een puzzel aspect in.
Als je trouwens een puzzel leuk vind dan is er een JP in Bloodtide Coast die je leuk zult vinden. Deze zit onder een eiland in de richting van Claw Island (op de kaart dan) en is bedacht door een Asura. Er komt geen jumping aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
nou whoop die doo dat ik skills op me wapens heb een klein aantal skills op de andere 5 slots waarvan 1 healing skill.... Ik wil de builds terug.....

Nadat ik 1 maand gespeeld heb vanaf de release en van het weekend weer 1 dag heb ik nog steeds het idee dat het spel zo'n beetje gemaakt is zodat zelfs mensen met een geestelijke achterstand het spel kunnen spelen. Er zit gewoon geen uitdaging in... Leuk dat je lvl 80 ben maar dan? voor PvE hoef je het niet te doen en als ik in een hamster treadmill wil zitten dan gaat ik wel WOW spelen en ik heb al een hekel aan wow....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MacrosSimga schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:38:
nou whoop die doo dat ik skills op me wapens heb een klein aantal skills op de andere 5 slots waarvan 1 healing skill.... Ik wil de builds terug.....
Builds zouden misschien een goede uitbereiding kunnen zijn.
Nadat ik 1 maand gespeeld heb vanaf de release en van het weekend weer 1 dag heb ik nog steeds het idee dat het spel zo'n beetje gemaakt is zodat zelfs mensen met een geestelijke achterstand het spel kunnen spelen. Er zit gewoon geen uitdaging in... Leuk dat je lvl 80 ben maar dan? voor PvE hoef je het niet te doen en als ik in een hamster treadmill wil zitten dan gaat ik wel WOW spelen en ik heb al een hekel aan wow....
Dat is nou niet zo handig geformuleerd :(
En op level 80 in Orr tegen meerdere veterans ga je het niet redden als je niet ook beweegt, reageert op wat de mobs doen en dus een beetje nadenkt. Zo simpel is de combat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 19:36
RoseSolane schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 13:45:
Builds zouden misschien een goede uitbereiding kunnen zijn.
Ba-dum-tss.. een stuur in een auto zou ook een goede uitbreiding zijn..

Hier nog een oud Guild Wars speler, en nooit meer Guild Wars 2 speler.. samen met Diablo 3 meest verspilde game uitgave ooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GewoonWatSpulle schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:02:
[...]

Ba-dum-tss.. een stuur in een auto zou ook een goede uitbreiding zijn..

Hier nog een oud Guild Wars speler, en nooit meer Guild Wars 2 speler.. samen met Diablo 3 meest verspilde game uitgave ooit..
Builds zijn absoluut niet nodig om GW2 te spelen. Een stuur in een auto is wel nodig als je tenminste niet alleen maar rechtdoor wil rijden.

Maar GW2 is duidelijk niet geworden wat jij had gehoopt. En zal ook nooit worden wat jij wilt.

De combinatie van Diablo 3 en meest verspilde game uitgave begrijp ik wel. Maar ik begreep gisteravond op TS dat Diablo 3 een aantal goede wijzigingen heeft gekregen. Misschien moet je het een tweede kans geven. Net zoals GW2 over een maand of twee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja ik hoop dat iedereen veel plezier heeft met GW2 en zelf blijf ik misschien nog inloggen voor het sociale aspect (of om me op TP trading te storten), maar ik loop toch tegen beperkingen aan. De belangrijkste wat mij betreft:

1) Te weinig strategie
Bosses (in dugeons en de wereld) zijn veel te simpel. Kohler bijvoorbeeld is samen te vatten als backstab, backstab, pull + spin. Dat riedeltje blijft hij de hele tijd herhalen totdat hij neergaat. Dit geldt eigenlijk voor alle bosses; DPS en dodge op de juiste momenten en klaar. De "moeilijkheid" wordt vooral gehaald uit timing in combinatie met dikke schade. Er is heel weinig diepgang.

Deels komt dit naar mijn idee door het weglaten van de trinity; je kunt content niet meer ontwerpen op verschillende rollen. Je kan 5x glass cannon light armor hebben of 5 x support heavy armor. De verschillen zijn zo groot dat er moeilijk op te ontwerpen is. Om Magg te verdedigen heb je dikke (AoE) schade nodig, maar als je dan zo'n gevecht ontwerpt gaan spelers het massaal omzeilen (omdat veel groepen die schade niet kunnen leveren).

Gerelateerd hieraan is het gebrekkige aggro-systeem. Kohler bijvoorbeeld haalt 1 speler neer voordat hij ook maar omkijkt naar de volgende. Zolang de tank overeind blijft, hoeft niemand zich bij Kohler zorgen te maken. Dit maakt het saai. Het kan ook frustrerend zijn; bij de Ice Elemental in Underground Facility fractal had ik een Guardian gevraagd om de knoppen te doen omdat hij op TS zat. De adds bleven maar naar die Guardian lopen, waardoor we het plan om moesten gooien... Vrij frustrerend dat soort gebrek aan controle, maar zodra je controle over aggro geeft zit je vast aan een trinity. Kortom, de flaws in dungeon design raken aan de kern van GW2.

2) Te weinig samenspel
Hangt deels samen met het vorige punt. Je hoeft in GW2 weinig samen te spelen. En als je samenspeelt, dan heb je daar weinig aan. Ja combo fields zijn leuk, maar zeg eens eerlijk; hoe vaak ga je er echt voor zitten om combo's uit te denken? En welke content heeft het nodig? In dungeons komt samenspel neer op samen op de boss rammen en af en toe mensen rezzen. Zelden hoeft de groep taken te coordineren, of hooguit in het tegelijk indrukken van een aantal knoppen. Ook hier mis je diepgang doordat alles te generiek is / moet zijn vanwege ontwerp van de professions.

3) Te weinig progressie
Het spel mist duidelijke doelen en dan vooral doelen die leuk zijn om naartoe te werken. World completion is uiteindelijk veel van hetzelfde (hartjes vullen en rondlopen). Fractals is ook steeds dezelfde 8 + 1 bonus dungeons herhalen. Dungeons zijn aardig om een aantal keer te doen, maar na 10 keer heb je ze ook gezien. Daarnaast zijn de verschillen in lengte en moeilijkheid zo groot, dat je vaak blijft steken met mensen die AC (1/2) en COF (1/2) willen doen.

Max gear heb je zo en armor vind ik cosmetisch vrijwel allemaal even mooi *. Legendaries zijn dan het enige echt lange termijnsdoel, maar dit is gewoon een oersaaie grind van supereenvoudige content gemixed met extreem willekeurige drops. Hier is serieus geen lol en eer aan te behalen.

PVP is dan de enige optie. PVP is het enige aspect van het spel waar samenwerken meerwaarde heeft. sPVP is niet zo m'n ding, daar ben ik eerlijk in. WvW lijkt me leuk, maar mijn PC trekt het gewoon niet en culling is ook nog steeds een probleem.

Kortom, ik heb vrijwel alle content minstens 1 - 2 keer gezien en heb het spel dus eigenlijk uitgespeeld. Waar andere MMO's je bezig weten te houden doormiddel van raids en verticale progressie, mist GW2 zulke lange termijn uitdagingen. Het is het eindeloos herkauwen van uitermate simpele content. Daarnaast is samenspel alleen een factor in PVP, waar ik minder interesse in heb of waar ik de hardware niet voor heb.

* Om dit toch nog even duidelijk te maken; ik ben niet per se voor of tegen een gear treadmill. Maar als je dan besluit dat het alleen om cosmetische upgrades gaat, maak daar dan ook werk van. Sommige dungeon armors waar je behoorlijk wat moeite in moet steken zijn spuuglelijk (Sorrow's Embrace set). Legendaries zien er uit alsof ze in minder tijd ontworpen zijn dan nodig is om 1 component ervoor te krijgen (m.u.v. hammer en great swords). Kortom, steek er dan in ieder geval werk in en maak deze items meer gedetailleerd en meer bijzonder bijvoorbeeld qua effecten.

[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 17-01-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 19:36
Voor beide heb ik al mensen gesproken die zeiden dat het al helemaal anders was als bij de launch maar beide hebben me niet opnieuw verder als een uurtje gekregen.

Wat was er mis met de unieke massive lobby CO(OP)RPG setting, nu is het een stuk minder sociaal merkte ik zelf, iedereen rent wat achter een "party" aan en doet alle "quests" en random events, die alles behalve random zijn en zelfs irritant vaak terug komen, ik bedoel zo'n wolf/bandit/etc. moet er toch een keer moe van worden elke keer z'n hoofd afgehaakt te krijgen als hij het dorp/passage/boerderij aanvalt.

Zucht, gelukkig draait Guild Wars 1 nog en is dat nog altijd leuk naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een reactie het lange verhaal van Morrar. Ik ben het grotendeels met hem eens.

Te weinig samenspel en het gebrekkige aggro-systeem:
De Ice Elemental in Underground Facility fractal is een voorbeeld (één van de weinigen) van een boss waar wel samenspel nodig is. En dan is het inderdaad zuur dat het aggro systeem zo beroerd werkt. Ik was volgens mij die Guardian op TS en de situatie die ontstond was vrij bizar. Ik doe geen enkele schade en toch besluiten die domme adds mij te targeten. Misschien omdat ik de meeste klappen kon hebben?

Te weinig progressie:
Kortom, ik heb vrijwel alle content minstens 1 - 2 keer gezien en heb het spel dus eigenlijk uitgespeeld. Deze quote van Morrar vat de huidige status van GW 2 aardig samen. Ik heb de mazzel dat ik traag speel, dus voor mij is er nog wat nieuwe content, maar velen hebben alles wel gezien.

Legendaries:
Daar begin ik niet aan. Dat was mijn eerste gedachte nadat ik er eens naar gekeken had. Niet mooi genoeg, niet bijzonder genoeg. En een vreemde manier om er één te krijgen. De RNG factor is extreem groot. En lijkt nog verder vergroot na de laatste patch met de klavertjes. Nu denk ik persoonlijk dat legendaries super zeldzaam moeten blijven, maar de wijze waarop ArenaNet dat nu afdwingt is bizar.
GewoonWatSpulle schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 14:55:
Wat was er mis met de unieke massive lobby CO(OP)RPG setting, nu is het een stuk minder sociaal merkte ik zelf, iedereen rent wat achter een "party" aan en doet alle "quests" en random events, die alles behalve random zijn en zelfs irritant vaak terug komen, ik bedoel zo'n wolf/bandit/etc. moet er toch een keer moe van worden elke keer z'n hoofd afgehaakt te krijgen als hij het dorp/passage/boerderij aanvalt.
Sommige random events zijn wat meer random dan je nu beschrijft, maar verder heb je hier wel een punt. Ik heb nu al meerdere dagen hetzelfde event meerdere malen op een dag gedaan om mijn daily te halen. En ik ben iets minder snel afgeleid van mijn einddoel dan Wailing_Banshee :) Ik was dus wel degelijk in beweging in de richting van de volgende stap in de PS van mijn Guardian. Maar het event startte elke 5 a 10 minuten opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik kwam nog eens in dit topic kijken of mijn uitgave gerechtvaardigd was van september, maar zoals ik aan de reacties lees is er niets veranderd. Eens, na een maand was ik het al zat. GW2 biedt zo weinig content dat je dezelfde speelervaring evenaart bij gratis MMO's zoals LOTR Online.

Misschien dat Elder Scrolls Online iets beter wordt, maar ik betwijfel het of het het waard gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:35

Poekie McPurrr

Mreoww~

Imho, is het mmorpg genre met de komst van wow een verkeerde richting in gegaan. Elke mmo lijkt sindsdien op elkaar. End-lvl is te rap en te makkelijk te halen, doodgaan heeft geen desastreus effect (geen lvl down bv) en op uitzonderingen na is tactiek en afstemmen skills niet nodig.
Ik mis het FFxi (beginjaren) en RFonline gevoel; FFxi door het brute wat meteen al bij lvl 1 was.. geen waypoints, mobs die je hele map bleven achtervolgen en de gevreesde lvl down als je dood ging. RF met haar "je bent veilig.. oh nee toch niet" door de pvp toe te laten op bijna elke map.

Toch vind ik GW2 wel een mooie aankoop, leuk solo en leuk in party.

/Morbolgor

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24
Sinds mijn guardian op 45 zit beetje verveeld (ok mijn eigen schuld moet eens vertrekken uit queensdale denk ik :P) ondertussen mijn engineer op level 8 en njah toch maar weer even wat anders.

Net een Necro aangemaakt.. terwijl ik altijd heb geroepen dat cloth niks voor mij is speeld het toch best leuk.. meteen scepter / dagger gekocht en ga als een bezetene door de eerste hartjes heen kill alles zonder enige moeite.. best geweldig :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

[...]

Haat aan de Risen Putrifiers. :'D So you want to go there? Would be a shame if.. SOMEONE PULLED YOU BACK. >:)

Samenvatting van de livestream van Anet:
http://www.reddit.com/r/G...7_dev_livestream_summary/
  • Removing rez rushing in dungeons - i.e. can't WP if group members are in combat. Reducing difficulty on some of the more challenging encounters
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat gaan versieren, imo is er niks mee om dode members te laten waypointen en gewoon terug te laten komen. Handmatig rezzen duurt eeuwen.. Sommige dingen als CoF path 2 worden dan ook knap lastig, dat deel waarbij de je moet wachten op 100% kaboomium is voor veel groepen niet te doen op de manier van alles killen. Daar mogen ze dan wel goed naar kijken, zeker als ze aan de damage gaan sleutelen van AoE skills. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Die AoE nerf is ingewikkelder dan alleen damage verminderen en het kan nog even duren tot het wordt doorgevoerd. Alsnog zal ik er wel last van hebben als staff elementalist :(.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vluuks schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:16:
  • Removing rez rushing in dungeons - i.e. can't WP if group members are in combat. Reducing difficulty on some of the more challenging encounters
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dat gaan versieren, imo is er niks mee om dode members te laten waypointen en gewoon terug te laten komen. Handmatig rezzen duurt eeuwen.. Sommige dingen als CoF path 2 worden dan ook knap lastig, dat deel waarbij de je moet wachten op 100% kaboomium is voor veel groepen niet te doen op de manier van alles killen. Daar mogen ze dan wel goed naar kijken, zeker als ze aan de damage gaan sleutelen van AoE skills. :/
Tja dat event in COF cheesen door een "death train" te doen maakt het nogal een suf event. Waar is dan de uitdaging? Je moet alleen zorgen dat je op tijd terug bent, wat op het laatst nogal nauw mikt. Mensen die het niet kennen gaan er wel eens te vroeg of te laat in of kiten te dicht bij de NPC. Maar of dat nu de uitdaging moet vormen...

Wel ben ik met je eens dat het event flink aangepakt moet worden als de "death train" onmogelijk wordt gemaakt. Bepaalde groepen mis je gewoon de hoeveelheid AoE om het te doen zoals het hoort. Maar goed, zoals ik hierboven ook aan heb gegeven moeten dungeons en professions sowieso helemaal op de schop wil PVE interessant worden (voor PVP ook vrij relevant).

AoE nerfen lijkt me niet onterecht, al is dat in het verleden ook al gebeurt (max aantal targets). Feit dat AoE nu ongeveer even veel shade per target doet als single target is gewoon bizar en in geen enkel ander spel is dat zo...

Overigens vind ik dit zorgwekkender:

- Allow players to filter back into some of the deserted zones (i.e. this month’s monthly achievement for jumping puzzles was used as an example)

Kortom, de luie oplossing dus. Plus dat deze totaal ineffectief was, doordat je em gewoon met een paar alts in LA en de overflow kon halen... Als dit de oplossingen zijn waar men bij ANet aan denkt, verwacht ik er weinig van.

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 18-01-2013 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arenanet geeft zelf al aan dat de dungeon events die nu alleen te doen zijn door te waypoint rushen worden generfd zodat ze op de "intended" manier te doen zijn, en daarna eventueel weer moeilijker worden gemaakt als blijkt dat het te makkelijk is geworden. Goed streven wel.

Die AoE nerf is ongetwijfeld grotendeels terecht maar Arenanet wekt nu de indruk helemaal niet te willen dat je in dungeons of WvWvW effectief kunt AoE'en en dat komt me wat vreemd over. Bij iedere MMO die ik ken is het gewoon efficienter AoE te gebruiken bij groepen groter dan 3 of 4 mobs, voor kleinere groepen is AoE traag en inefficient. Zo heeft AoE een eigen bestaansrecht. Hopelijk wordt / blijft dat in GW2 ook zo. Dat mensen in WvW AoE gebruiken op downed spelers heeft niet alleen te maken met revivende mensen, maar met het feit dat als je dmg doet aan een downed speler voordat ie defeated is, de kill meetelt voor je statistieken (en achievements). Wat mij betreft wordt die hele downed state uit WvW gehaald overigens, of laat een kill tellen als iemand downed gaat. Voorkom je dat hele gezeik ook mee en hoef je niemand te nerfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
Ben ik blij dat ik met m'n Ele (Zull Zurander) een CD build gebruik ^^

Daarnaast deze week mijn 100% world exploration behaald en alle JP's behaald :P
Afgelopen weken zijn we (gelukkig) meer en meer georganiseerd in W3, zowel met GoT als met andere guilds op de server van Far ShiverPeaks.

W3 vind ik op het moment alleen maar leuker en leuker worden.
Zo leuk, dat m'n alt (Mesmer) 100% in W3 gelevelled wordt :D

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Williekeilen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-10 21:25
Morrar schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 10:09:
[...]
Wel ben ik met je eens dat het event flink aangepakt moet worden als de "death train" onmogelijk wordt gemaakt. Bepaalde groepen mis je gewoon de hoeveelheid AoE om het te doen zoals het hoort.
Ehm ja dat probeerden we gisteren ook even, maar was geen succes. Dus toen toch maar all aboard the death train.

Zelf heb ik nog wel genoeg uitdagingen in het spel. Ik ben nog lang niet overal in alle dungeons geweest. Daar ben ik langzaam mee bezig, liefst met guildies, wel zo gezellig. Verder wil ik nog wat alts levelen en alle crafting professions op 400 krijgen. O, en world domination completion. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

De AoE oplossing die ze gaan gebruiken is heel simpel. Hebben ze gister ook prima uitgelegt. en ze noemen dat "opportunity". Ze doelen daar mee op wanneer is het waard AoE te doen en wanneer is het waard Single target dmg te doen ?

Nou heel simpel (zoals ze hebben uitgelegd). Als jou single target skill 100 dmg doet. En je AoE doet 50 dmg.. dan is het dus logische dat je een single target skill gaat gebruiken als er maar 1 tegen stander is want dat doet gewoon meer dmg.

Als er dan 2 of meer mobs zijn zul je direct schakelen naar je AoE skill want deze doet dan effectief gewoon veel meer of de zelfde damage maar raak je meer dan 1 mob.

Prima oplossing dus en ook terrecht.
Vluuks schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 22:16:
[...]

Haat aan de Risen Putrifiers. :'D So you want to go there? Would be a shame if.. SOMEONE PULLED YOU BACK. >:)

Samenvatting van de livestream van Anet:
http://www.reddit.com/r/G...7_dev_livestream_summary/
Dit hebben ze uitgelegd tijdens het gesprek. Ze willen er voor zorgen dat het geen Die and run wordt in een dungeon. Dus ze gaan er voor zorgen (net als in fractals) dat de bosses beter te doen zijn en dus ook op de manier wat normaal is. Dus dan is het helemaal niet meer nodig om te gaan rennen. Whipe je ? Dan doe je gewoon iets verkeerd of is de boss te moeilijk voor je groep. Dit is in mijn ogen ook zoals het hoort. En natuurlijk kun je mensen gewoon ressen (net als in fractals) maar dat je gaat zitten terug rennen over en over klopt gewoon nu niet en mag hopen dat iedereen het daar wel mee eens is.

[ Voor 53% gewijzigd door Brummetje op 18-01-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brummetje schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 12:59:
De AoE oplossing die ze gaan gebruiken is heel simpel. Hebben ze gister ook prima uitgelegt. en ze noemen dat "opportunity". Ze doelen daar mee op wanneer is het waard AoE te doen en wanneer is het waard Single target dmg te doen ?

Nou heel simpel (zoals ze hebben uitgelegd). Als jou single target skill 100 dmg doet. En je AoE doet 50 dmg.. dan is het dus logische dat je een single target skill gaat gebruiken als er maar 1 tegen stander is want dat doet gewoon meer dmg.

Als er dan 2 of meer mobs zijn zul je direct schakelen naar je AoE skill want deze doet dan effectief gewoon veel meer of de zelfde damage maar raak je meer dan 1 mob.

Prima oplossing dus en ook terrecht.
Goede uitleg van jouw kant. Ik heb niet kunnen terugvinden dat Anet het zo wil gaan doen, maar ik heb alleen de samenvattingen gelezen.

Bovenstaande uitleg betekent volgens mij wel dat de Elementalist opnieuw gemaakt moet worden. Ik speel er zelf geen, maar ik heb begrepen dat de ele maar een paar single target skills heeft. En op een aantal wapens zelfs alleen maar AoE. Als dat niet wordt aangepast wordt dit dus een hele grote nerf voor de ele. Als je geen single target skills hebt kun je niet switchen.
Dit hebben ze uitgelegd tijdens het gesprek. Ze willen er voor zorgen dat het geen Die and run wordt in een dungeon. Dus ze gaan er voor zorgen (net als in fractals) dat de bosses beter te doen zijn en dus ook op de manier wat normaal is. Dus dan is het helemaal niet meer nodig om te gaan rennen. Whipe je ? Dan doe je gewoon iets verkeerd of is de boss te moeilijk voor je groep. Dit is in mijn ogen ook zoals het hoort. En natuurlijk kun je mensen gewoon ressen (net als in fractals) maar dat je gaat zitten terug rennen over en over klopt gewoon nu niet en mag hopen dat iedereen het daar wel mee eens is.
Ze willen dus de 'gewone' dungeons zo maken als die in fractals. Speel als een groep en blijf leven als een groep. Op zich vind ik dat een heel goed idee. Maar dan moet er wel veel gaan veranderen in de huidige dungeons. Want behalve een aantal boss fights zijn er wel meer plekken aan te wijzen waar rennen nu een goede stategie is. Voordat de groep van Willie (waar ik ook inzat) gisteravond een vergeefse poging deed om niet de death train te gebruiken heeft het het vechten in het lava veld overgeslagen. We zijn we er met z'n allen hard doorheen gelopen in de hoop dat Magg (de NPC) zou volgen. Werkte deze keer prima, maar is dus niet de bedoeling. Echter vechten in dat lava veld is nu een erg lastige opgave dus rennen een beter optie. En wij hadden een redelijk ervaren groep met 4 lvl 80's (warriors, ranger en één light armor) en mijn lvl 76 Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

RoseSolane schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 14:34:
[...]

Goede uitleg van jouw kant. Ik heb niet kunnen terugvinden dat Anet het zo wil gaan doen, maar ik heb alleen de samenvattingen gelezen.

Bovenstaande uitleg betekent volgens mij wel dat de Elementalist opnieuw gemaakt moet worden. Ik speel er zelf geen, maar ik heb begrepen dat de ele maar een paar single target skills heeft. En op een aantal wapens zelfs alleen maar AoE. Als dat niet wordt aangepast wordt dit dus een hele grote nerf voor de ele. Als je geen single target skills hebt kun je niet switchen.

[...]

Ze willen dus de 'gewone' dungeons zo maken als die in fractals. Speel als een groep en blijf leven als een groep. Op zich vind ik dat een heel goed idee. Maar dan moet er wel veel gaan veranderen in de huidige dungeons. Want behalve een aantal boss fights zijn er wel meer plekken aan te wijzen waar rennen nu een goede stategie is. Voordat de groep van Willie (waar ik ook inzat) gisteravond een vergeefse poging deed om niet de death train te gebruiken heeft het het vechten in het lava veld overgeslagen. We zijn we er met z'n allen hard doorheen gelopen in de hoop dat Magg (de NPC) zou volgen. Werkte deze keer prima, maar is dus niet de bedoeling. Echter vechten in dat lava veld is nu een erg lastige opgave dus rennen een beter optie. En wij hadden een redelijk ervaren groep met 4 lvl 80's (warriors, ranger en één light armor) en mijn lvl 76 Guardian.
Er zullen inderdaad een aantal gevechten moeten worden aangepast en dat hebben ze zelf ook gezegt. In mijn ogen een goede beslissing want sommige gevechten gaan echt nergens over. Ook hebben ze daarbij gezegt dat gevechten wat nu soms een lang gevecht is omdat een boss veel HP heeft wordt aangepast zodat het een leuk gevecht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Vechten in het lava field met Magg probeerden wij eerst ook, maar het leek erop dat die mobs infinte respawnen. Die hele Magg z'n AI is overigens zo vaag als wat, hij gaat vaak ineens terug om mobs aan te vallen die niet eens in de buurt stonden, echt om gek van te worden af en toe.

De death train is voor mij als Guardian op zich nog wel een kleine uitdaging, in de zin van hoeveel procent kan ik in m'n eentje halen voordat ik het loodje leg, maar verder heb ik er ook altijd een hekel aan gehad, ik ga gewoon liever helemaal niet dood. :+ Vandaag hebben we wel alles dood gemaakt en dat vond ik een veel betere manier. :) De manier waarop het nu is klopt inderdaad niet.

Ik hoop dat het niet kunnen waypointen als de rest van de group in combat is iets positiefs meebrengt voor de dungeons. Ik snap het idee erachter goed maar ik ben bang dat het nog een hele tijd schipperen is voordat alles goed in balans is. Hun idee past trouwens wel in het doel om andere builds interessant te maken, nu zijn de builds waarbij je een bonus 'iets' krijgt als je aan het reviven bent echt compleet ongebruikt volgens mij en je hebt best een kans dat die interessanter worden.

En ik ben helemaal voor HP nerfs bij bosses! Zeker in dingen als CoE waar je dezelfde subject alpha 100x tegenkomt en dat ding ook echt elke keer weer tig HP heeft wat het alleen maar saai maakt. Imo is in GW2 het equivalent van een in hun ogen moeilijke boss net iets te vaak dat hij een idiote berg HP heeft.

[ Voor 15% gewijzigd door Vluuks op 21-01-2013 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

toch is het wel de moeite om deze gebieden 100% te halen want de map completion rewards zijn echt leuk daar, exotic items en tier 6 materials x40 zijn best leuk om te krijgen :P
[...]

Maar nu zijn de gebieden zonder quests, met enkel nog events, en m'n PS. Maar dat explorer gebeuren staat ook niet van boven op mijn lijstje hoor. Ik mis gewoon de drang om verder te blijven spelen.
Momenteel ben ik eerder geneigd om een nieuw char te beginnen en alles weer opnieuw mee te maken.

Ik moet wel zeggen dat ik enorm geniet van het sociale gedeelte op dit moment. Dat was ook 1 van de redenen waarom ik een guild zocht, speelde het al zo lang solo, en kwam amper iemand tegen. Naarmate je level stijgt, wordt het soms ook niet meer zo gemakkelijk om bepaalde events, of opdrachten solo te vervolledigen.

Maar dingen als JP, en map completion spreken mij echt niet aan, achievement hunting nog minder. Fractals ja, wil ik zeker doen. Maar weer, zonder guild is dit bijna een onbegonnen zaak. Ook zoals andere mensen reeds hebben gezegd, het feit dat je lang voor lvl 80 al je skills al hebt zit me dwars. Ik krijg het gevoel dat ik m'n char al heb uitgespeeld voor het eigenlijke spel zou beginnen...
als je nog steeds een guild zoekt ben je van harte welkom op de piken square server , daar heb ik samen met wat tweakers een leuke guild . en even op solane zn reactie : het word inderdaad iets rustiger in de guild , komt denk ik omdat wij met de guild vrij veel dingen samen doen/deden waardoor een hoop mensen hun ding bereikt hebben , het is nu aan arenanet om snel content toe te voegen zodat we bezig blijven.

ikzelf vermaak me nog wel met het lvlen van alts maar ik speel wel wat minder als voorheen , dat is denk ik ook wel logisch als je ziet hoe we in het begin bezig waren , toen moest je ons achter onze pc vandaan slaan , dat komt omdat toen alles nog nieuw voor ons was en je alles wil uitpluizen . nu weten we wel hoe alles zit je heb voor jezelf wat goals voor ogen die je wilt halen en thats it. wat ik zelf ook erg leuk vind zijn de mini dungeons en kleine dingetjes die in het spel verstopt zitten die je in eerste instantie niet tegenkomt maar waar je echt naar opzoek moet .als je je eige niet in het spel verdiept zou je inderdaad bij lvl 80 denken WTF moet ik nu .
@boempatat , JP`s zijn trouwens een stuk leuker als je ze met een groepje doet en je zit samen op ts dan is het wel lachen als iemand voor de zoveelste keer mis springt o.i.d :) en check de mini dungeons eens , daar zitten echt hele leuke kleine dungeons bij die leuk zijn om met 3 of 4 man te doen. crafting proffessions lvlen deed ik ook altijd met plezier , ik heb ze nu allemaal max en dat was wel even een dompert . ik heb geen zin om iets een 2e keer te leren maar ik mis het echt , soms ben ik het lvlen zat en dan is even craften een goeie afleiding .

ik ga nu in de guild proberen wat mensen lekker te maken met wat Arah runs en ondertussen doe ik wat fractals en lvl ik mijn alts (moet er nog 4 lvlen :)). er is zat te doen na 80 je moet het in deze game alleen beter zoeken , het word je niet op een presenteer blaadje aangegeven zoals in wow . zoek en gij zult vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik blijf mezelf gewoon nieuwe doelen stellen en dan blijft het toch een heel eind leuk. Momenteel ben ik gold bijelkaar aan het schrapen om mijn Sylvari guardian in volledig T3 cultural te hijsen, ik ben met mijn ranger 100% world completion aan het nastreven (zit nu op 80%, alle andere zones heb ik wel op andere characters gedaan maar nog niet op haar) en verder doe ik alleen de dailies (monthly van januari heb ik al anderhalve week geleden gehaald ofzo). Even wat minder tijd gehad om te spelen maar dat wordt weer beter. Mijn doelen die er de komende tijd bij komen:

1. Dungeon master achievement (alle story & explo paths van alle dungeons, ik denk dat ik pas op de helft zit! Ik wil ze allemaal minstens 1x gedaan hebben)
2. Fractals (zit nu pas met lvl3 unlocked ofzo, na de fixes die er aan zitten te komen wil ik daar serieus werk van gaan maken.)
3. Necro naar 80 levelen (nu lvl58, kan daar inspanningsloos 15-20 levels bij krijgen als ik even flink ga craften maar dat kost wel goldz)
4. Halloween staff (The Crossing) craften voor die necro. Belangrijkste missende component daarvoor is een zooi CoE tokens, ik hoop echt dat ik daar guildies voor kan porren. Er zijn een paar mensen die af en toe CoE doen maar die vaak pas heel laat online komen (rond middernacht, slecht idee om dan nog een dungeon te starten als ik de volgende ochtend om 6:30 naar werk moet.)
5. mini dungeons (nog niet 1 van gedaan) en jumping puzzles

Zelfs met de huidige content blijft er voor mij nog genoeg te doen voorlopig maar ook ik hoop dat er wel snel nieuwe content komt en die aangekondigde dungeon overhaul ziet er op zich wel als een goed idee uit.

Op de lange termijn zou ik me nog het doel kunnen stellen van een legendary maar daar begin ik voorlopig nog maar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag officieel volgens mij niet, maar als mensen een guild zoeken; van harte welkom in mijn guild GAMM (Gods And Mere Mortals). Kleine guild tot dusver, eigenlijk alleen NL..geen verplichtingen, alleen fun.

Best handig om te weten: we zitten op Gunnar's Hold.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2013 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ik ben ook weer af en toe aan het spelen, ben nu een elementalist begonnen, nieuwe professions uitproberen blijft je altijd weer ff bezig houden :) Misschien dat ik ook over ga naar Piken Square, mijn guild is dood en ik haal ook de meeste plezier uit dungeon runs/JP samen met anderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op maandag 21 januari 2013 @ 08:40:
[...]

toch is het wel de moeite om deze gebieden 100% te halen want de map completion rewards zijn echt leuk daar, exotic items en tier 6 materials x40 zijn best leuk om te krijgen :P
tier 6 materialen: 1e gebied: leeks, 2e gebied: leeks, 3e gebied: leeks...

Schoot niet zo erg op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Nidhiki: je bent van harte welkom als je een redelijk actieve internationale guild zoekt. We kunnen altijd meer leden gebruiken, zeker actieve leden.

@SnoeiKoei: Volgens mij is mijn lijstje niet heel veel anders :)
SnoeiKoei schreef op maandag 21 januari 2013 @ 09:18:
1. Dungeon master achievement (alle story & explo paths van alle dungeons, ik denk dat ik pas op de helft zit! Ik wil ze allemaal minstens 1x gedaan hebben)
Staat ook nog op mijn lijstje! Helaas kun je niet zien welke paden je mist per dungeon (alleen x v/d y gedaan), maar desnoods runnen we ze allemaal.
2. Fractals (zit nu pas met lvl3 unlocked ofzo, na de fixes die er aan zitten te komen wil ik daar serieus werk van gaan maken.)
Fractals ben ik altijd voor te porren. Ik heb chars op alle levels tot 8-9 geloof ik.
3. Necro naar 80 levelen (nu lvl58, kan daar inspanningsloos 15-20 levels bij krijgen als ik even flink ga craften maar dat kost wel goldz)
Mja.... ik ben ook weer begonnen aan een alt :) Helaas geen crafting voor mij, wan tik heb de crafts compleet. Wel wil ik WvW of PvP wat meer gaan ontdekken.
4. Halloween staff (The Crossing) craften voor die necro. Belangrijkste missende component daarvoor is een zooi CoE tokens, ik hoop echt dat ik daar guildies voor kan porren. Er zijn een paar mensen die af en toe CoE doen maar die vaak pas heel laat online komen (rond middernacht, slecht idee om dan nog een dungeon te starten als ik de volgende ochtend om 6:30 naar werk moet.)
Ik vind COE niet zo erg met een team op Teamspeak. Weer eens wat anders dan COF / AC in ieder geval. Zelf moet ik nog wat TA farmen voor lodestones / cores.
5. mini dungeons (nog niet 1 van gedaan) en jumping puzzles
Ik heb een aantal JPs en mini dungeons gedaan. Sommige zijn erg cool om te zien (Vexa's Lab ofzo in Fireheart Rise is best leuk: YouTube: Guild Wars 2 - Vexa's Lab Jumping Puzzle).

Verder ben ik me ook wat meer aan het verdiepen in TP traden en tot nu toe lukt dat heel aardig (al gaat het om kleine bedragen nog). Maar goed, geef maar een por als je iets wilt doen van de lijst.

[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 21-01-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
De dingen waar jullie het over hebben zoals dungeon master, crafting en jump puzzles heb ik al completed. Map completion hoef ik alleen nog maar de low level area's wat dus echt saai is omdat er ook geen reward is. Op mijn level 80's complete ik Orr altijd meteen voor de goede rewards.

Het enige waar ik nu nog mee bezig ben is alle proffessions naar 80 krijgen (ben over de helft), héél langzaam gold sparen voor een legendary en dungeons doen om de tijd te doden.
Ik heb de Hobby Dungeon explorer inmiddels ook al een aantal keer completed.

WvW vind ik zelf niet leuk voornamelijk door de houding van de spelers. Ik zie pvp gevechten meer vanuit de hoek van oude oosterse vechtkunsten. Het is de ultieme showdown tussen spelers om te zien wie beter is, en dat vecht je met eer uit. Maar de meeste spelers halen alle laffe truucjes uit de kast om te winnen en als ze merken ook maar minimaal in het nadeel te zijn rennen ze weg totdat ze een andere speler vinden. Een 1 vs 1 vinden in WvW is bijna onmogelijk, vandaar dat ik er ook bijna nooit kom.
SPvP spreekt me iets meer aan omdat je toch wat sneller eerlijke teams hebt in een kleinere map, maar hier zou je ook het beste een vast team kunnen hebben waarmee je op teamspeak overlegt. En dat heb ik nou eenmaal niet, ik vind het ook geen leuk idee om op mijn kamer in een headsetje te gaan zitten schreeuwen wat iedereen buiten mijn kamer kan horen.

Al met al speel ik wel nog, maar merk ik inderdaad af en toe dat ik niet goed weet wat te doen, vooral iets vernieuwend zoeken is lastig.
Morrar schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:09:
Ik vind COE niet zo erg met een team op Teamspeak. Weer eens wat anders dan COF / AC in ieder geval. Zelf moet ik nog wat TA farmen voor lodestones / cores.
Het zal misschien aan mij liggen, maar ik snap die vraag voor teamspeak echt niet. We hebben met een paar man uit de guild dungeon master binnen 2maanden na release gehaald zonder. Dus de tactics waren nog niet algemeen bekend, en voor sommige dungeons zelfs helemaal niet (de eerste TA wiki pagina heb ik nog ingevuld).
Ik snap wel dat het iets typen scheelt, maar als je eenmaal je tactics hebt doorgesproken hoef je verder toch niet echt meer iets te vertellen tijdens een bossfight? Als je goed op let in je party window zie je hp, conditions, downed state etc. en ook de aanvallen van de boss zijn bijna altijd goed te zien/voorspellen om hierop te reageren.

[ Voor 23% gewijzigd door Tweekzor op 21-01-2013 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tweekzor schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:12:
[...]

Het zal misschien aan mij liggen, maar ik snap die vraag voor teamspeak echt niet. We hebben met een paar man uit de guild dungeon master binnen 2maanden na release gehaald zonder. Dus de tactics waren nog niet algemeen bekend, en voor sommige dungeons zelfs helemaal niet (de eerste TA wiki pagina heb ik nog ingevuld).
Ik snap wel dat het iets typen scheelt, maar als je eenmaal je tactics hebt doorgesproken hoef je verder toch niet echt meer iets te vertellen tijdens een bossfight? Als je goed op let in je party window zie je hp, conditions, downed state etc. en ook de aanvallen van de boss zijn bijna altijd goed te zien/voorspellen om hierop te reageren.
Tja het kan allemaal prima zonder Teamspeak, maar dan moet ik gaan typen in /p wat iedereen moet doen (tenzij ze tactics kennen, maar dat is lang niet altijd het geval). Daarnaast kun je gewoon mensen helpen, bijvoorbeeld door bij Kohler de pulls op Teamspeak om te roepen. Scheelde vorige keer een hoop; veel minder mensen op de grond. Niet iedereen heeft altijd even veel aandacht of kent de timing goed uit z'n hoofd.

Daarnaast vind ik het zeker handig voor coordinatie. Denk aan torches tegelijk aansteken in COF:3 of acolytes in COF:2. En zeker de swamp fractal vind ik het handiger omdat je dan snel met elkaar kunt overleggen wie er hulp nodig heeft.

Het is niet noodzakelijk, maar het scheelt gewoon gedoe. Daarnaast kan ik zelf absoluut niet typen en spelen tegelijk, wel praten en spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er na dit weekend ook weer helemaal zin in. Mijn Guardian is level 80 geworden *O* dus ik heb nu twee chars op dat level. Het wordt tijd om na te gaan denken over mijn volgende alt.
Doelen die ik heb voor de komende tijd:
1. Map completion op mijn Ranger (zit nu op 91%)
2. PS Guardian afmaken (ben op weg naar Fort Trinity, al 4 dagen lang geen meter opgeschoten, te veel afleiding :P )
3. Gold verzamelen om mijn Guardian een mooi setje exotics te geven. Ze staat sinds gisteravond in twee exotics lvl 70+ die ik van compeltion van een Orr gebied heb gekregen aangevuld met lvl 80 rares. Maar lvl 80 rare heavy armor is heel veel bloot en past gewoon helemaal niet bij de uitstraling die ik voor mijn Guardian in gedachte heb. Dit weekend gekeken naar wat ik mooi vind en kwam uit op tier 3 Human cutural armor, vooral de jas en de broek. Dat is dus 55 gold voor alleen die twee stukken :| Gistermiddag in een dungeon met een human male warrior gespeeld die de tier3 broek had gecombineerd met temple armor. Zag er goed uit dus is misschien een idee.
4. Dungeon Master. Kan ik mooi samen met Snoei en Morrar naar kijken.
5. Cooking afmaken op mijn Guardian. Maar daarvoor moet ik eigenlijk spul gaan kopen bij Karma vendors en dat moet mijn Ranger doen, maar die is druk bezig 100 % map completion te halen. Dus dat conflicteerd nogal.

En dan wil ik nog meer Fractals doen, soms wat WvW en hier en daar eens een jumping puzzle (alleen niet die in EB*). Dat gecombineerd met mensen in de guild helpen en bovenstaande lijstje is nog lang niet af voordat er nieuwe content is. Dus die alt zal waarschijnlijk nog niet meteen aangemaakt worden. Het zal een male Asura worden met een light armor profession. Maar welke?

*Jumping Puzzle in de Eternal Battleground: Gisteren op verzoek van Freakie samen met zes anderen de JP geprobeerd. Maar ik kan er slecht tegen dat sommige mensen deze puzzle alleen maar gebruiken om anderen dwars te zitten. De eerste opgave was om iedereen op het plateau te krijgen voordat je het zwarte gat ingaat. Elke keer werden we aangevallen door invaders van een andere wereld. Uiteindelijk is het mij gelukt om bovenop het plateau te komen en met mijn longbow iedereen kapot te schieten die lastig werd. Er is gelukkig niet heel veel te doen tegen een longbow ranger die de upperhand heeft. Zes badges verzameld, maar dit is niet wat ik leuk vind. En daarna werden we in het begin van het donkere gebied allemaal doodgemaakt door een stel idiote Spanjaarden die dat blijkbaar leuk vonden. Als je ze niet kunt zien dan is daar niet veel tegen te doen. Toen gestopt met de JP voordat ik mijn muis en toetsenbord zou hebben gesloopt uit frustratie. Bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:21
Ik ben ook redelijk verveeld met het spel, nadat ik afgelopen week mijn necromancer alt op level 80 heb gekregen. Mijn main (warrior) is redelijk gegeared, mijn alt nog niet zo maar daar heb ik ook geen haast mee.

Ondertussen heb ik op mijn main al 600k karma staan en nogeens 75 Jugs of Karma in de bank. Alle jumping puzzles en explorer achievements zijn gedaan. Enige wat ik nog graag wil is een volgende alt op minimaal lvl 40 voor de Order of Whispers shield bij character selection.

WvW is af en toe zeer leuk maar vaker vervelend door mismanagement. De dungeons trekken mij niet zo heel erg. De eerste paar waren nog wel leuk maar na 4-5 dungeons had ik het trucje wel door. Er komt weinig tactiek bij kijken en is daardoor weinig uitdagend (misschien wel de hogere fractals maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen, lvl 7 nu).

Pvp heb ik gedaan totaan de gladiator title, toen had ik het ook wel gehad. Tournaments worden toch nooit gedaan door PUGS en conquest als enige gametype zorgt ervoor dat het snel verveeld.

De drempel naar het beginnen met de legendary vind ik nog redelijk groot aangezien ik pas 10g heb. Maar ik heb ook niet de drang om aan het gold farmen te gaan.

World completion heb ik al gedaan op mijn warrior. Voor mijn alt vind ik dat niet zo bijzonder. Ik merkte tijdens het levelen al dat ik bepaalde zones echt ontweek omdat ik ze niet leuk vind, voornamelijk de besneeuwde levels in het noorden.)

Al met al kan weg gesteld worden dat ik toe ben aan de volgende grote update, alhoewel de scavenger hunt voor de precurser daar helaas niet in zal zitten. Het spel begint na een half jaar wel eentonig te worden en ik doe daardoor ook voornamelijk alleen de dailies. Door gebrek aan een beter spel blijf ik wel stiekem spelen.

Hoe gearen jullie je alts trouwens, gebruiken jullie daar karma voor of gold? Aan de ene kant heb ik een berg karma waardoor ik een deel van de jugs naar mijn alt zou kunnen sturen voor de Orr set, aan de andere kant wil ik deze bewaren voor mijn legendary en kan ik beter goud daarvoor gebruiken. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Bewaren jullie ook de karma jugs voornamelijk voor je main?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
Xato schreef op maandag 21 januari 2013 @ 10:46:
Hoe gearen jullie je alts trouwens, gebruiken jullie daar karma voor of gold? Aan de ene kant heb ik een berg karma waardoor ik een deel van de jugs naar mijn alt zou kunnen sturen voor de Orr set, aan de andere kant wil ik deze bewaren voor mijn legendary en kan ik beter goud daarvoor gebruiken. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Bewaren jullie ook de karma jugs voornamelijk voor je main?
Aangezien ik mijn alts voornamelijk level met dungeons als AC verdienen ze geld genoeg. Maar als het kan gear ik toch het liefste met dungeon tokens als er een passend setje bij zit, om te voorkomen dat je dubbel betaald. De looks kosten namelijk meestal wel geld, en ik spaar zo veel mogelijk om toch ooit bij een legendary uit te komen. Karma gear heb ik eigenlijk nog nooit gekocht behalve de level 80 aqua breather en low level trinkets voor tijdens het levellen.

Ik heb laatst ook 700k karma uitgegeven aan obsidian shards inderdaad, en heb inmiddels al wel genoeg bij verdient om de eventueel resterende shards te kopen als ik pech heb met clovers.

[ Voor 8% gewijzigd door Tweekzor op 21-01-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn alts zijn nog geen 80, maar ik zie niet in waarom ik ze anders zou gearen dan m'n main: 1 exotic set, betaald met karma, de rest crafted rares. Jugs gebruik ik alleen als ik ze nodig heb, de rest zit gewoon in m'n bank. Ik moest een inscription recept hebben op m'n huntsman, en aangezien die pas 22 is (gehaald met craften...) heeft ze niet zoveel karma. Dan is een jug wel even handig, kun je een paar recepten van kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:21
Wailing_Banshee schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:06:
[...]

Mijn alts zijn nog geen 80, maar ik zie niet in waarom ik ze anders zou gearen dan m'n main: 1 exotic set, betaald met karma, de rest crafted rares. Jugs gebruik ik alleen als ik ze nodig heb, de rest zit gewoon in m'n bank. Ik moest een inscription recept hebben op m'n huntsman, en aangezien die pas 22 is (gehaald met craften...) heeft ze niet zoveel karma. Dan is een jug wel even handig, kun je een paar recepten van kopen :D
Toen mijn main lvl 80 werd had ik zowel geen karma als gold dus toen heb ik alles met crafting gedaan. Nu heb ik wel geld/karma voor mijn alt dus daarmee kan dan snel wat gear gehaald worden. Het ging mij voornamelijk om de verhouding karma/gold. Geven jullie liever geld uit dan karma, ondanks dat karma tegenwoordig met de dailies redelijk eenvoudig is om te farmen. (Ik heb zelf nog altijd issues met het farmen van gold.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xato schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:11:
[...]

Toen mijn main lvl 80 werd had ik zowel geen karma als gold dus toen heb ik alles met crafting gedaan. Nu heb ik wel geld/karma voor mijn alt dus daarmee kan dan snel wat gear gehaald worden. Het ging mij voornamelijk om de verhouding karma/gold. Geven jullie liever geld uit dan karma, ondanks dat karma tegenwoordig met de dailies redelijk eenvoudig is om te farmen. (Ik heb zelf nog altijd issues met het farmen van gold.)
Als het kan, gebruik ik Karma. Dan houd ik het goud over voor die dingen die je echt alleen met goud kan doen. Maar ik ben wel zuinig met m'n karma. Als het niet nodig is, gebruik ik het ook niet. Ik heb dus ook maar 1 exotic set (hoewel ik genoeg jugs heb om meerdere sets te maken). Ik heb m'n Whisper set exotic gemaakt, omdat ik die in Orr gebruik. De sets die ik in de rest van het spel gebuik, laat ik gewoon rare omdat ik het zonde vind om ze te upgraden (ik zou ook fine stones moeten hebben om het armour te transformeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik bewaar niets specifiek voor mijn main. Mijn Ranger is gewoon de eerste char die ik op lvl 80 heb gekregen, maar dat geeft haar niet specifieke rechten.
Wat betreft de keuze tussen karma en gold voor gear: Daar kijk ik eigenlijk niet naar. Ik kijk naar de gear die ik mooi vind en dat schaf ik dan aan. Voor mijn Ranger is dat een combinatie van tier 1 en 2 Sylvari cultural armor geworden voor de looks en exotic crafted armor voor de stats. Dat heeft dus vooral gold gekost, maar gelukkig niet zo heel veel. De belangrijkste wapons die ze heeft zijn exotic cultural weapons (zowel looks als stats) en die hebben karma gekost. Voor mijn Guardian moet ik de keus nog maken, maar als dat voor een deel tier 3 human cultural armor wordt dan heb ik een hoop gold nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mij verschilt het per character en intussen heb ik ook niet echt een "main" en "alts" meer (minder sterk dan bij andere MMO's). Karma temple gear is zo makkelijk te krijgen dat ik met mijn guardian alleen even hoefde te wachten tot de goede tempels een keer niet contested waren (voldoende karma jugs op de bank om met een karma booster in 1x een volledige set te kunnen kopen). Tijdens het levelen heb ik die guardian T1 Sylvari armor gegeven (nog geen 2G voor een set) en die set heb ik getransmute naar L80 rares, ik bewaar hem nog voor de lol en ga de temple gear T3 Sylvari cultural skins geven uiteindelijk.

Omdat ik toch voorlopig niet aan een legendary ga werken en karma makkelijk te krijgen is bewaar ik jugs niet voor zoiets, ieder character dat een sloot karma nodig heeft pakt de karma die hij/zij nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige waar ik nu een beetje van baal is dat de rewards niet zo goed zijn zoals beloofd. meeste zijn blauw of groen. Ook al zit je hoog met de fragtals het helpt niet veel. Of heb ik dan maar pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 12:44:
Het enige waar ik nu een beetje van baal is dat de rewards niet zo goed zijn zoals beloofd. meeste zijn blauw of groen. Ook al zit je hoog met de fragtals het helpt niet veel. Of heb ik dan maar pech.
Ja wat dacht je dan, dat je in fractals iedere 15 minuten een paar rares of exotics kon binnenharken? :D Natuurlijk moet je mazzel hebben, maar de kans op wat boeiends lijkt ook op lage levels fractals beter dan in dungeons.
Ik weet niet wat er volgens jou beloofd is trouwens?

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-01-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op maandag 21 januari 2013 @ 11:44:
[...]

Ik bewaar niets specifiek voor mijn main. Mijn Ranger is gewoon de eerste char die ik op lvl 80 heb gekregen, maar dat geeft haar niet specifieke rechten.
Wat betreft de keuze tussen karma en gold voor gear: Daar kijk ik eigenlijk niet naar. Ik kijk naar de gear die ik mooi vind en dat schaf ik dan aan. Voor mijn Ranger is dat een combinatie van tier 1 en 2 Sylvari cultural armor geworden voor de looks en exotic crafted armor voor de stats. Dat heeft dus vooral gold gekost, maar gelukkig niet zo heel veel. De belangrijkste wapons die ze heeft zijn exotic cultural weapons (zowel looks als stats) en die hebben karma gekost. Voor mijn Guardian moet ik de keus nog maken, maar als dat voor een deel tier 3 human cultural armor wordt dan heb ik een hoop gold nodig.
Moet je zeker doen die tier 3 human armor voor je Guardian. Die van mij heeft die van haar op haar 3maands anniversary gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b4uUS2n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:29:
[...]

Moet je zeker doen die tier 3 human armor voor je Guardian. Die van mij heeft die van haar op haar 3maands anniversary gekregen:
Ik ga mijn ranger zeker geen T3 geven voor haar verjaardag... Ik vind die set echt vreselijk! En voor de guardian vind ik de T2 mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:29:
[...]

[afbeelding]
Kwijl, hebbe hebbe :)
Wailing_Banshee schreef op maandag 21 januari 2013 @ 15:31:
[...]

Ik ga mijn ranger zeker geen T3 geven voor haar verjaardag... Ik vind die set echt vreselijk! En voor de guardian vind ik de T2 mooier.
Ranger heeft medium armor. Ik ken de T3 medium armor voor human niet. Vind je echt tier 2 mooier dan tier 3?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/izA1TeV.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Ranger heeft medium armor. Ik ken de T3 medium armor voor human niet. Vind je echt tier 2 mooier dan tier 3?
[afbeelding]
De helmen van heavy vind ik allemaal lelijk dus die heb ik helemaal niet eens gekeken. En het zou ook de T1 zijn die ik wel mooi vind. Ik houd van simpel. (de T3 medium is zo'n visnet panty en een BH.... De T1 is nog erger...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op maandag 21 januari 2013 @ 16:37:
[...]

de T3 medium is zo'n visnet panty en een BH.
Dat is nog bloter dan de rare heavy armor die mijn Guardian nu aanheeft voor de stats :) Gemaakt tijdens het levelen van weaponsmitting dus gratis, maar de looks zijn niet waar ik naar zoek. Maar ze loopt tenminste rond in iets meer dan haar ondergoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoseSolane schreef op maandag 21 januari 2013 @ 18:59:

Dat is nog bloter dan de rare heavy armor die mijn Guardian nu aanheeft voor de stats :) Gemaakt tijdens het levelen van weaponsmitting dus gratis, maar de looks zijn niet waar ik naar zoek. Maar ze loopt tenminste rond in iets meer dan haar ondergoed :)
Is er een update geweest dat je met weaponsmithing armor kunt maken?;-) (ik weet het; zeer flauw, maar kon het niet laten).

Ik wil een support setje gaan maken volgens het volgende artikel: http://www.gamersaurs.com...an-guide-for-guild-wars-2

Alleen alles van Cleric's vervangen door Giver's. Moet nog steeds werken lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 08:28:
[...]

Ik wil een support setje gaan maken volgens het volgende artikel: http://www.gamersaurs.com...an-guide-for-guild-wars-2

Alleen alles van Cleric's vervangen door Giver's. Moet nog steeds werken lijkt me zo.
Ziet er interessant uit. Leuk om eens uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat vanavond gebeuren. Zal me wel weer wat gold gaan kosten om het te maken, maarja..gokje wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 15:53
Mochten er hier mensen zijn die nog geintereseerd zijn, ik heb nog een GW2 collectors edition over omdat de leverancier eerst mijn order annuleerde maar later (toen het te laat was) alsnog leverde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fragadder schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 11:28:
Mochten er hier mensen zijn die nog geintereseerd zijn, ik heb nog een GW2 collectors edition over omdat de leverancier eerst mijn order annuleerde maar later (toen het te laat was) alsnog leverde...
Vraag en aanbod proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
"Nieuws" over de januari update:
https://www.guildwars2.co...ases/january-2013/?update

Niets dat we niet al wisten... Behalve misschien dan Ascended gear voor dailies / monthlies. Je zou toch verwachten dat je wat moeilijks moet doen om zulke geode gear te krijgen..... Maar nee, gewoon grinden van simpele content weer.

[ Voor 84% gewijzigd door Morrar op 22-01-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baby Quaggan backpacks! Ik hoop maar dat die van echt baby-Quaggan-huid zijn gemaakt :P Hopelijk mogen we die baby quaggans zelf grinden. :9

@ Morrar: de voorheen beste gear qua stats kocht je ook met karma, waarvan je het meest binnenkreeg door het doen van dailies en monthlies. Verandert dus ook niet, alleen is de currency een andere.

[ Voor 61% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-01-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@SnoeiKoei: Haal de knuppel van stal, geen Quaggan is veilig! OooooOooo NooooOOooo. Wel weer gem store only trouwens.

En ja met karma heb je een punt. Horizontale progressie 'at its best' zullen we maar zeggen.

Overigens komt de patch al op 28 januari, dus zorg dat je op de goede server terecht komt, want daarna is transferren niet meer gratis.

[ Voor 28% gewijzigd door Morrar op 22-01-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
[...]

Is er een update geweest dat je met weaponsmithing armor kunt maken?;-) (ik weet het; zeer flauw, maar kon het niet laten).

Ik heb deze build alsook met de Giver's ipv Cleric's armor. Werkt best wel goed en indien je ermee kan spelen werkt hij echt goed. Met de mace kan je er tot 1000hp/sec mee healen. Dodge roll healed voor +-1400hp. Dat in combinatie met hoge uptime van vigor = veel 'gratis' hp.

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice!

Heb je ook zijn suggesties mbt runes gevolgd (2 x 3 verschillende)? Ik was aan het denken om gewoon 6 x de altruism te nemen.

Hij heeft dit 3 verschillende genomen omdat hij de boonduration omhoog wil hebben, maar bij de givers heb je dat al. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
Ben momenteel bezig om een Mystic weapon te craften, maar moet alleen nog skillpoints, vanavond maar eens zoveel mogelijk skillchallenges opzoeken. Nog 18 te gaan dus ben nog wel even zoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nidhiki schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 09:53:
Ben momenteel bezig om een Mystic weapon te craften, maar moet alleen nog skillpoints, vanavond maar eens zoveel mogelijk skillchallenges opzoeken. Nog 18 te gaan dus ben nog wel even zoet :)
Boven de 80 krijg je ook een skillpoint voor iedere keer dat je experience bar vol is he, dus ff een paar "leveltjes" bij-craften (heb je nog een crafting prof waar je naar kunt switchen om goedkoop te levelen?) en dan kan het heel hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

1 crafting proff lvlen tot 400 geeft je meer dan genoeg Sp`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
SnoeiKoei schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 10:03:
[...]

Boven de 80 krijg je ook een skillpoint voor iedere keer dat je experience bar vol is he, dus ff een paar "leveltjes" bij-craften (heb je nog een crafting prof waar je naar kunt switchen om goedkoop te levelen?) en dan kan het heel hard gaan.
Dat is inderdaad ook een goede tip, heb nog geen enkele crafting tot 400 gekregen, duurde me te lang xD Maar daar kan ik zeker ook nog wat levels mee omhoog gaan ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:42:
Baby Quaggan backpacks! Ik hoop maar dat die van echt baby-Quaggan-huid zijn gemaakt :P Hopelijk mogen we die baby quaggans zelf grinden. :9
Ik was dus niet de enige die dit de belangrijkste wijziging vind in de patch :) Maar ik wil deze alleen kopen als er een "bij het maken van dit item zijn geen dieren gekwetst" certificaat bijzit. Je gaat toch geen baby-quaggans doodknuppelen :N Booooooooo.
Ja, alleen voor mij hebben ze dat aangepast. Binnenkort ga ik ze vragen om dat weer terug te draaien, zodat ik weapons kan craften :P

Had ik toch bijna het woordje geen vergeten in dat eerste stukje :$ Had weer iemand de grapjas kunnen uithangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote kans dat ik dat niet kon laten;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RoseSolane schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:13:
[...]

Had ik toch bijna het woordje geen vergeten in dat eerste stukje :$ Had weer iemand de grapjas kunnen uithangen.
Wat moet je anders met al die dieren die je dood knuppelt/steekt/brandt!?!?

LFG Quaggan hunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wailing_Banshee schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 11:37:
[...]

Wat moet je anders met al die dieren die je dood knuppelt/steekt/brandt!?!?

LFG Quaggan hunt!
LF3M Quaggan Hunt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lf2m Quaggan Hunt, experienced pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb slechts een 120 Mbit verbinding. en speel op een Alienware m17x ja waarschijnlijk zijn mijn specs niet ok.
of mijn verbinding inderdaad.

En al die mensen die ik ken hebben het zelfde probleem...
Ja het ligt aan mij en die mensen.

Het is zeker dat dit spel nog een optimalisering beurtje nodig heeft.

:P
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:57:
[...]

Niemand zegt dat het spel perfect is, maar de lag valt volgens mij wel mee hoor. Alleen de one-time events zijn inderdaad niet te doen, de overige (WvW, PvE) zijn lagloos. Tenminste bij mij. Misschien ligt het aan je pc specs of verbinding of een combinatie ervan. Ik heb een overpowerde pc en verbinding, nooit ergens last van eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:57:
Ik heb slechts een 120 Mbit verbinding. en speel op een Alienware m17x ja waarschijnlijk zijn mijn specs niet ok.
"slechts" een 120Mbit? Ik speel op 5 en heb geen lag... Dat alienware m17x zegt mij niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 12:57:

En al die mensen die ik ken hebben het zelfde probleem...
Ja het ligt aan mij en die mensen.

Het is zeker dat dit spel nog een optimalisering beurtje nodig heeft.

:P

[...]
ik heb een bijna 4 jaar oude alienware aurora ALX en een 60mbit verbinding en ik heb nooit lag , ook niet als ik rond ren in een wvwvw zerg , misschien eens je laptopje scannen op rotzooi of stoppen met het downloaden van Pron :D

en de 1 time event van laatst in LA hebben ze zich gewoon in vergist denk ik , dat was een hardware probleem aan de kant van tante anet en niet bij ons

[ Voor 10% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-01-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:25

Damian

Insane Obtrusion

Is het mogelijk iets van een trial key te bemachtigen hiervoor? Bestaat dat?

Zo ja, waar tover ik die vandaan?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damian schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:29:
Is het mogelijk iets van een trial key te bemachtigen hiervoor? Bestaat dat?

Zo ja, waar tover ik die vandaan?
Nee, er zijn geen standaard trial keys. Je zult dan moeten wachten op een actie die ze tot nu toe 1 keer gehad hebben (invite a friend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Laatst online: 27-09 16:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Hey mede-gamers,

Ik heb weer een kort videotje in elkaar gedraaid nadat Anet gisteren meer info over de Flame en Frost update heeft gegeven. Het is nog niet veel, en ik mis vooral het verhaal over de FOTM aanpassingen, maar de patchnotes zijn dan ook nog niet compleet.

Hier in ieder geval wat we tot nu toe bevestigd hebben gekregen:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=S5sN31ufCbY]

Casual Critic op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:22:
en de 1 time event van laatst in LA hebben ze zich gewoon in vergist denk ik , dat was een hardware probleem aan de kant van tante anet en niet bij ons
Tante Anet heeft aangegeven pas weer zulke grote eenmalige events te organiseren als ze iets aan de culling gedaan hebben. Culling is het niet tonen van niet-relevante objecten. Dat gaat in GW2 niet helemaal goed als er veel te doen is, bijvoorbeeld in die grote events, maar ook in WvW. Pas als we af zijn van die onzichtbare vijanden die je dood maken krijgen we nieuwe grootschalige events.
Wailing_Banshee schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:32:
[...]

Nee, er zijn geen standaard trial keys. Je zult dan moeten wachten op een actie die ze tot nu toe 1 keer gehad hebben (invite a friend).
En dan maar hopen dat ze dat niet weer samen met een groot event doen, want dat pakte niet zo goed uit. Laten ze gewoon een weekend prikken zonder andere gebeurtenissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bombtrack schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:38:
Hey mede-gamers,

Ik heb weer een kort videotje in elkaar gedraaid nadat Anet gisteren meer info over de Flame en Frost update heeft gegeven. Het is nog niet veel, en ik mis vooral het verhaal over de FOTM aanpassingen, maar de patchnotes zijn dan ook nog niet compleet.

Hier in ieder geval wat we tot nu toe bevestigd hebben gekregen:
[video]
Ik snap het nut van dit soort video's niet zo eigenlijk. Er gaat een boel werk inzitten en behalve wat er op de officiële pagina in een paar regels tekst staat valt er niks nieuws te vertellen. Lijkt me een beetje zonde. Kun je je dan niet beter richten op unieke dingen uit de gameplay ofzo? En dan bedoel ik niet de 100.000.000e guide voor de jumping puzzle in [insert zone] maar probeer een gat in de markt te vinden. Mijn mening hoor, ik spreek vast niet voor iedereen maar het huidige concept van je video's "doet het niet" voor mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je maar meteen verklappen dat op dat laptopje geen illegale software staat. alles legaal.
Ook geen download programma's.
Dus helaas.

We zullen het in een andere hoek moeten zoeken.
De lag komt enkel voor in WvWvW als er een hoop man in de buurt zijn.
Anders loopt dit spel als een zonnetje.
MaW. er is iets daar wat nog enige optimalisatie behoeft.
Freakiebeakie schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 13:22:
[...]

ik heb een bijna 4 jaar oude alienware aurora ALX en een 60mbit verbinding en ik heb nooit lag , ook niet als ik rond ren in een wvwvw zerg , misschien eens je laptopje scannen op rotzooi of stoppen met het downloaden van Pron :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedBear, met een beetje mazzel is het na de patch volgende week beter. Arenanet heeft aangekondigd dat WvWvW daarin geoptimaliseerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwegertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 22:08
Ik speel nog niet heel lang guild wars en heb nu een character op lvl 80. Ik zou graag wat dungeons gaan doen. Ik vroeg me af op welke server de meeste tweakers zitten omdat ik dat nu nog kan veranderen. Ik zit zelf in Vabbi, maar heb begrepen dat die hier niet erg breed vertegenwoord is. Naar welke server zou ik kunnen switchen? En zoekt er nog iemand naar een guild lid? Ik ben opzoek naar een redelijk active guild. Ik speel zelf een aantal keer per week.
Edit: zie nu de 'Guild of Tweakers' hoe zou ik die kunnen joinen?

[ Voor 6% gewijzigd door Zwegertje op 23-01-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
SnoeiKoei schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:59:
[...]

Ik snap het nut van dit soort video's niet zo eigenlijk. Er gaat een boel werk inzitten en behalve wat er op de officiële pagina in een paar regels tekst staat valt er niks nieuws te vertellen. Lijkt me een beetje zonde. Kun je je dan niet beter richten op unieke dingen uit de gameplay ofzo? En dan bedoel ik niet de 100.000.000e guide voor de jumping puzzle in [insert zone] maar probeer een gat in de markt te vinden. Mijn mening hoor, ik spreek vast niet voor iedereen maar het huidige concept van je video's "doet het niet" voor mij. ;)
Hier ben ik het ook mee eens, ik bekijk zelfs nooit video's over een game omdat het meestal toch (in mijn ogen) nutteloos is. Iedereen probeert een beetje succes te krijgen op het internet door wat video's te maken. Maar goed, er zijn schijnbaar toch mensen die te lui zijn om te lezen of iets dergelijks en het dan in een video vertelt willen krijgen met een irritante internetstem. (niet op jou gericht Bombtrack, gewoon mijn algemene mening over van die game video's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Zwegertje schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 17:59:
Edit: zie nu de 'Guild of Tweakers' hoe zou ik die kunnen joinen?
De link volgen in de topicwarning? Hij gaat naar http://www.guildoftweakers.com/

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombtrack
  • Laatst online: 27-09 16:50

Bombtrack

<GoT>Bombtrack#2553

Tweekzor schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 18:18:
[...]

Hier ben ik het ook mee eens, ik bekijk zelfs nooit video's over een game omdat het meestal toch (in mijn ogen) nutteloos is. Iedereen probeert een beetje succes te krijgen op het internet door wat video's te maken. Maar goed, er zijn schijnbaar toch mensen die te lui zijn om te lezen of iets dergelijks en het dan in een video vertelt willen krijgen met een irritante internetstem. (niet op jou gericht Bombtrack, gewoon mijn algemene mening over van die game video's)
Ik ben het met jullie beide eens hoor, voor mensen die de patchnotes doorlezen zijn deze videos, op wat losse meningen van de maker hier en daar na, totaal nutteloos. Daarom maak ik ook video's die puur alleen gameplay laten zien of juist gevoelige dingen over GW2 aan de kaak stellen en daardoor vrijwel volledig uit meningen bestaan zoals http://www.youtube.com/watch?v=9IkS-hy5Zzs.

Maar ik blijf deze videos maken voor de mensen die op een of andere manier het nodig vinden nog videos te bekijken over de patchnotes. Ondertussen hebben de videos die puur de patchnotes bespreken op mijn kanaal alleen al 1000den views, en word ik vrijwel dagelijk bedankt door YouTube gebruikers voor het opnemen. Nogmaals - geen idee waarom want vrijwel alles staat in de notes. Als je alle kanalen bij elkaar haalt zijn het miljoenen views, dus ach, het kan geen kwaad.

Nieuwe verrassende content maken voor GW2 is op dit moment vrij lastig daar alles eigenlijk al wel gedocumenteerd is, en ALS er dan iets nieuws aangekondigt word springt elke bron van GW2 nieuws daarop en binnen 5 minuten staat het hele web vol met berichten en videos over dat topic. Ik blijf lekker mee doen, gewoon voor die paar duizend mensen die dit leuker/fijner vinden dan het lezen van de patch notes :)

Casual Critic op YouTube

Pagina: 1 ... 217 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.