Heb nog zat sp over, maar eens wat cores kopen en omzetten in lodestones.
Wil je die SP niet gaan gebruiken voor een legendary weapon? Of andere Mystic Weapons? of andere Mystic Forge recepten?
Denk er ook om de listing fee/sales tax mee te nemen in je berekening om te kijken of het winst oplevert.
Denk er ook om de listing fee/sales tax mee te nemen in je berekening om te kijken of het winst oplevert.
[ Voor 18% gewijzigd door MatHack op 08-01-2013 12:19 ]
There's no place like 127.0.0.1
Verwijderd
Ja die wil ik ook hebben ja, maar af en toe zal ik een sp gebruiken om iets anders te doen. Gemiddeld haal ik er wel 4 per dag door te levelen en dan tel ik de sps die ik nog van de gebieden moet krijgen nog niet mee. Ik denk dat ik de helft van de sps gebruik en de andere oppot.
Dont worry. Als ik zoiets nieuws ga ondernemen zorg ik ervoor dat ik mijn coin saldo noteer, vervolgens alle items koop die nodig zijn, ze evt bewerk en doorverkoop. Tussen het moment van noteren van coin bij start en als ik het van de tp heb geind, doe ik niks anders en kan dus zo zien wat ik per saldo op vooruit ben gegaan (of niet).
Dont worry. Als ik zoiets nieuws ga ondernemen zorg ik ervoor dat ik mijn coin saldo noteer, vervolgens alle items koop die nodig zijn, ze evt bewerk en doorverkoop. Tussen het moment van noteren van coin bij start en als ik het van de tp heb geind, doe ik niks anders en kan dus zo zien wat ik per saldo op vooruit ben gegaan (of niet).
Hey mede-gamers!
Ik was benieuwd naar hoe jullie momenteel tegen GW2 aankijken. Ikzelf vind het nog steeds een geweldig spel, maar het trekt me allang niet mee zo erg als net na release. Vroegere MMO RPGs, met als grootste voorbeeld World of Warcraft, wisten me veel langer echt te boeien. Nu denk ik dat dat komt omdat er in GW2 niet echt iets is waar je naartoe kan werken. Er zijn weinig items waar je echt voor moet gaan sparen of grinden of wat dan ook, en je hebt dus ook niet de euphorie als je dan eindelijk dat item hebt. Natuurlijk zijn er de legendaries, maar die nemen wat mij betreft dan weer net TE veel tijd in beslag, plus dat dat alleen een mooie skin is, en verder voegt het weinig toe...
Anyways - korte video over gemaakt.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hierover denken!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9IkS-hy5Zzs]
Ik was benieuwd naar hoe jullie momenteel tegen GW2 aankijken. Ikzelf vind het nog steeds een geweldig spel, maar het trekt me allang niet mee zo erg als net na release. Vroegere MMO RPGs, met als grootste voorbeeld World of Warcraft, wisten me veel langer echt te boeien. Nu denk ik dat dat komt omdat er in GW2 niet echt iets is waar je naartoe kan werken. Er zijn weinig items waar je echt voor moet gaan sparen of grinden of wat dan ook, en je hebt dus ook niet de euphorie als je dan eindelijk dat item hebt. Natuurlijk zijn er de legendaries, maar die nemen wat mij betreft dan weer net TE veel tijd in beslag, plus dat dat alleen een mooie skin is, en verder voegt het weinig toe...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=9IkS-hy5Zzs]
[ Voor 3% gewijzigd door Bombtrack op 08-01-2013 22:24 ]
Ik ben het eens met jou verhaal, maar gelukkig bouw je in een mmo ook snel een community op waar het leuk mee blijft om te spelen.Bombtrack schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:24:
Hey mede-gamers!
Vergeet de fractals niet he waar je niet 1 2 3 je items hebt. Daar moet je toch aardig voor farmen en op 10+ zit er nog wel een leuke uitdaging in ook! En op 20+ kans op leuke weapon skins.... En Arenanet heeft al gezegt dat ze dit gaan uitbreiden met meer fractals waar ook armor en wapens uitkomen.Bombtrack schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:24:
Hey mede-gamers!
[video]
Video niet gekeken dus misschien zeg je het daar wel, zo ja dan mijn excuus.
een hoop mensen hebben ondertussen ook al zo veel mmo``s gespeeld dat ze misschien gewoon in het algemeen een beetje mmo moe zijn geworden. de verschillen tussen de mmo`s zijn niet zo onwijs groot waardoor ze vrij snel aanvoelen als de rest . ik hoop echt dat de eerste expansion iets leuks qua pve gaat brengen , ik vind op het moment alleen dungeons leuk waar je bv een leuke armor set vandaan kan halen nog de moeite en fractals vind ik nog wel leuk. tussendoor doen we met de guild soms even een world boss en dan heb je alle leuke pve content wel gehad .
YO! fucknuts! It's Probing time!
Juist het feit dat het niet hoeft, is voor mij het aantrekkelijke van GW2. Ik vermaak me nog prima in de gewone PvE wereld, zonder dungeons of fractals!Freakiebeakie schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:13:
een hoop mensen hebben ondertussen ook al zo veel mmo``s gespeeld dat ze misschien gewoon in het algemeen een beetje mmo moe zijn geworden. de verschillen tussen de mmo`s zijn niet zo onwijs groot waardoor ze vrij snel aanvoelen als de rest . ik hoop echt dat de eerste expansion iets leuks qua pve gaat brengen , ik vind op het moment alleen dungeons leuk waar je bv een leuke armor set vandaan kan halen nog de moeite en fractals vind ik nog wel leuk. tussendoor doen we met de guild soms even een world boss en dan heb je alle leuke pve content wel gehad .
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik ook zeker! Ik wil eerst alle gebieden nog exploren met de daarvoor bestemde rassen. En minimaal level 50 ofzo halen met de verschillende professies. Dan weet ik welke 5 ik tot level 80 wil krijgen. Misschien zelfs alle 8, maar dan moet ik 3 slots bij gaan kopenWailing_Banshee schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:01:
[...]
Juist het feit dat het niet hoeft, is voor mij het aantrekkelijke van GW2. Ik vermaak me nog prima in de gewone PvE wereld, zonder dungeons of fractals!
Nu bezig met een Necro Sylvari en dat is echt weer erg leuk. Vanavond of morgenavond 2 daggers zien te regelen en kijken hoe dit speelt
ik heb al 8 characters waarvan 4 x lvl 80 en dan nog een necro lvl 36 en wat andere low lvls , me main heeft alle pve gebieden en me andere 3 lvl 80`s komen daar ook wel inde buurt , ik heb het wel gezien in de gewone gebieden. alleen een world boss of het lvlen van een character geeft mij een rede om nog naar zo`n een gebied te gaan.
ik speel op mijn necro met dagger+focus en staff , nadat ik alle wapens had uitgeprobeerd vond ik dat het leukst spelen
ik speel op mijn necro met dagger+focus en staff , nadat ik alle wapens had uitgeprobeerd vond ik dat het leukst spelen
Ja kijk, dat is weer een heel ander verhaal
. Als je er al 4 hebt op lvl80 en ook zoveel explored, dan is het wel leuk voor iets anders.
Dungeons blijven leuk vind ik, maar zolang de PvE nog niet volledig heb uitgespeeld vind ik dat een beetje jammer om me op te concentreren.
Hoe speel jij trouwens met je necro dan? Voornamelijk CD of iets anders?
Dungeons blijven leuk vind ik, maar zolang de PvE nog niet volledig heb uitgespeeld vind ik dat een beetje jammer om me op te concentreren.
Mja hier ook 6 x level 80 en het meeste wel bekeken
Maar goed, iedereen speelt op z'n eigen tempo en manier. Gelukkig is de guild nu redelijk levendig en zijn er aardig wat dungeon runs. Toch vind ik GW2 vrij mager op PVE gebied (al krijg je evengoed een hoop waar voor je geld!); je mist toch een doel om naar te streven en activiteiten die je samen kunt doen. Dungeons is zijn OK, maar verschillen enorm in lengte, moeilijkheid en 'fun factor'. Niet iedereen is daarvoor te porren waardoor steeds dezelfde (makkelijke / korte) dungeons gedaan worden.
World bosses zijn gewoon te saai en geen waardevolle toevoeging aan het spel (behalve dan farmen voor de minimale kans op een precursor). Het is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een echte raid boss. Een echt goed tactisch gevecht waarbij ook daadwerkelijk coordinatie nodig is, dat zou ik wel willen zien in GW2. Ook zou ik willen dat de end-game zones (Orr, Frostgorge) echt interessant worden. Nu hangt het een beetje tussen solo content die frustreert en groepsactiviteit in... Een map met mooie groepsevenementen en punten die je bijvoorbeeld als guild kunt verdedigen zou wel geinig zijn. Een soort WvW maar dan in een PVE setting.
Verder heb ik ook een Necro inmiddels op 80. Voor levelen gebruikte ik vaak een build voor wells. Met die wells krijg je alles binnen no time neer. Als wapens scepter + dagger en staff.
Nu op level 80 gebruik ik een Epidemic build, in combinatie met Blood is Power. Idee achter deze build is zoveel mogelijk condities neerzetten en dan met Epidemic verspreiden. Dit geeft enorme AoE damage, wat handig is in dungeons. Wapens nog steeds scepter + dagger en staff trouwens
World bosses zijn gewoon te saai en geen waardevolle toevoeging aan het spel (behalve dan farmen voor de minimale kans op een precursor). Het is niet te vergelijken met bijvoorbeeld een echte raid boss. Een echt goed tactisch gevecht waarbij ook daadwerkelijk coordinatie nodig is, dat zou ik wel willen zien in GW2. Ook zou ik willen dat de end-game zones (Orr, Frostgorge) echt interessant worden. Nu hangt het een beetje tussen solo content die frustreert en groepsactiviteit in... Een map met mooie groepsevenementen en punten die je bijvoorbeeld als guild kunt verdedigen zou wel geinig zijn. Een soort WvW maar dan in een PVE setting.
Verder heb ik ook een Necro inmiddels op 80. Voor levelen gebruikte ik vaak een build voor wells. Met die wells krijg je alles binnen no time neer. Als wapens scepter + dagger en staff.
Nu op level 80 gebruik ik een Epidemic build, in combinatie met Blood is Power. Idee achter deze build is zoveel mogelijk condities neerzetten en dan met Epidemic verspreiden. Dit geeft enorme AoE damage, wat handig is in dungeons. Wapens nog steeds scepter + dagger en staff trouwens
[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 09-01-2013 12:33 ]
ik lvl als minion master , vind zo`n leger van minions wel grappig en het werkt redelijk goedStealthyPeanut schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 10:34:
Ja kijk, dat is weer een heel ander verhaal. Als je er al 4 hebt op lvl80 en ook zoveel explored, dan is het wel leuk voor iets anders.
als ie 80 is of misschien ook wel eerder wil ik ook overstappen op een vergelijkbare build als morrar beschrijft
Ik level mijn necro met axe/focus en staff, speelt leuk behalve dat axe tamelijk lage dps lijkt te bieden (maar de speelstijl ligt me meer dan dagger of scepter). Staff gebruik ik daarbij niet heel veel, het ziet er geweldig uit maar ik vind het uiteindelijk maar saai eigenlijk
Terwijl ik wel langzaamaan aan het werken ben aan een goeie staff voor lvl80

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Mja staff is vooral langzaam en een beetje gedoe doordat alles ground targeted is. Je kunt er echter wel prima lastigere gevechten mee openen; leg 4x mark op de grond, switch naar je andere wapens, pull.SnoeiKoei schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:50:
Ik level mijn necro met axe/focus en staff, speelt leuk behalve dat axe tamelijk lage dps lijkt te bieden (maar de speelstijl ligt me meer dan dagger of scepter). Staff gebruik ik daarbij niet heel veel, het ziet er geweldig uit maar ik vind het uiteindelijk maar saai eigenlijkTerwijl ik wel langzaamaan aan het werken ben aan een goeie staff voor lvl80
Op die manier is weapon swap niet eens op cooldown en heb je het halve gevecht al gewonnen.
True, true! Na de marks switch ik idd vaak naar mijn andere wapens, blijven knokken met staff vind ik gewoon niet veel aan.Morrar schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:52:
[...]
Mja staff is vooral langzaam en een beetje gedoe doordat alles ground targeted is. Je kunt er echter wel prima lastigere gevechten mee openen; leg 4x mark op de grond, switch naar je andere wapens, pull.
Op die manier is weapon swap niet eens op cooldown en heb je het halve gevecht al gewonnen.
Ik streef er naar op lvl80 die Halloween-staff, The Crossing, te kunnen maken maar dat kost een klein fortuin. Maar voorlopig ben ik toch pas lvl40 ofzo...

In antwoord op Bombtrack's vraag hoe ik u tegen GW2 aankijk: GW2 is mijn eerste MMO en ik speel heel langzaam dus ik heb geen last van de MMO-moeheid die anderen wel wat hebben. Ik heb alleen een level 80 Ranger en een level 67 Guardian.
Met mijn Ranger ben ik de laatste dagen bezig geweest om wat mappen te completen. En Frostgorge Sound is inderdaad saai. Ik ben blij dat ik die gisteren heb afgerond. Ik moet nog een klein deel van Malchor's Leap en dan heb ik de high-level gebieden af op mijn Ranger. Omdat ik niet zoveel meer hoef te doen in Orr verwacht ik dat ik dat af heb voordat ik mee daar ook ga vervelen.
Met mijn Guardian richt ik me op de Personal story. Daarnaast wissel ik PvE af met dungeons en fractals en met WvW. Hierdoor is het spel nog steeds niet saai.
Vooral het samenspelen met anderen maakt dat het nog steeds leuk is. Gisteravond na twee uur Frostgorge Sound nog even twee jumping puzzles gedaan in Caledon Forest samen met twee mensen uit de guild. Daar mijn eerste level 80 exotic uit een kist gekregen
En toen nog even de 50e kill deze maand in WvW gehaald samen met een aantal anderen. En dat laatste uurtje samenspelen was veel leuker dan die twee uur daarvoor.
Met mijn Ranger ben ik de laatste dagen bezig geweest om wat mappen te completen. En Frostgorge Sound is inderdaad saai. Ik ben blij dat ik die gisteren heb afgerond. Ik moet nog een klein deel van Malchor's Leap en dan heb ik de high-level gebieden af op mijn Ranger. Omdat ik niet zoveel meer hoef te doen in Orr verwacht ik dat ik dat af heb voordat ik mee daar ook ga vervelen.
Met mijn Guardian richt ik me op de Personal story. Daarnaast wissel ik PvE af met dungeons en fractals en met WvW. Hierdoor is het spel nog steeds niet saai.
Vooral het samenspelen met anderen maakt dat het nog steeds leuk is. Gisteravond na twee uur Frostgorge Sound nog even twee jumping puzzles gedaan in Caledon Forest samen met twee mensen uit de guild. Daar mijn eerste level 80 exotic uit een kist gekregen
Ik vind Frostgorge juist de mooiste map lvl80 map die er is! Orr vind ik tot nu toe helemaal niets. Het is wel mooi (ik houd wel van ruig en desolaat), maar de DE's en foes zijn saai. Alleen maar meer van hetzelfde en dan nog iets meer dan dat. In Frostgorge heb je tenminste nog variatie. En niet alle DE's zijn group DE's waardoor je ze ook kunt doen als er niemand anders is.RoseSolane schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:19:
Met mijn Ranger ben ik de laatste dagen bezig geweest om wat mappen te completen. En Frostgorge Sound is inderdaad saai.
Ik ben ook bezig met exploren, ik zit nu op 92%. Ik zit nu op Sparkfly, daarna Mount Nog-Iets en dan Orr afronden.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Verwijderd
Ik vind het nieuws op de site wel tegenvallen de laatste tijd. Geen spannende zaken, geen event voor januari aangekondigd, etc.
Inderdaad en ik vind dat ook niet zo erg eigenlijk. Die events heb ik wel even gezien en ik hoop dat er nu meer aandacht komt voor de slepende zaken in GW2. Er zijn nog zoveel dingen die echt beter moeten en ik hoop dat ze de tijd nu goed gebruiken om orde op zaken te stellen.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:07:
Ik vind het nieuws op de site wel tegenvallen de laatste tijd. Geen spannende zaken, geen event voor januari aangekondigd, etc.
Langlopende bugs pletten. Dungeons verbeteren en meer de moeite waard maken; sommige gevechten zijn saai, sommige paden te lang, aggro veel te simplistisch, moeilijkheid te vaak door veel schade uit te delen. Guild en party opties uitbreiden, grotere groepen kunnen maken voor WvW. Professions eindelijk balanceren en skills fixen. Pets enigszins bruikbaar maken. UI verbeteren; zoekopties voor TP, betere preview van gear, elkaar kunnen inspecteren, die *#%&# popup voor de overflow verwijderen. Revamp van Orr en Southshun. Grotere PVE events, maar wel met meer coordinatie en tactiek dan Dynamic Events. Veel meer opties voor PVP (speltypes) en WvW interessanter maken, daarnaast rankings openbaar maken (idem voor achievements). Nieuw systeem voor precursors (waar blijft info over de scavenger hunt). En zo kan ik nog wel een aantal zaken bedenken...
Gelukkig komt er in januari in ieder geval een patch voor de Fractals, maar ik hoop echt dat er meer op stapel staat.
[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 09-01-2013 15:28 ]
Installing. Welke class wordt vaak gevraagd in groepen?
Op welke server spelen jullie?
Met alle classes kun je prima meekomen in groepen en echt grote verschillen zijn er niet tussen classes wat dat betreft. Belangrijker is dat je een goede balans van classes hebt. Wel heeft iedere class zijn eigen pluspunten; warriors zijn offensief sterk en geven offensieve bonussen, guardians zijn defensief sterk en geven defensieve bonussen, etc. Ook zijn er classes die handig zijn vanwege bepaalde utility skills, zoals bijvoorbeeld de portal van Mesmers die in WvW vaak gebruikt wordt. Maar goed, geen van deze verschillen zijn doorslaggevend dus kies gewoon wat je leuk vindt om te spelen.Hurtebise schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:38:
Een aantal mensen (o.a. Freakiebeakie, RoseSolane, SnoeiKoei, Loonens en ik) spelen op Piken Square. We runnen daar een guild genaamd The Descendants of Gwen (gwen.enjin.com). Ook zit op deze server een guild van Devata genaamd One.Daarnaast zitten veel tweakers op Far Shiverpeaks in een GoT guild, zie de topic warning voor meer details.
gewoon de class maken die jij leuk vind , word in dit spel niet echt naar gekeken welke class je bent .Hurtebise schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:38:
5 x dezelfde class kan ook een dungeon uitspelen.
wij spelen idd op de piken square server , en de tweakers guild zit op far shiverpeaks
mocht je op piken komen spelen en je zoekt een guild PM dan morrar of rose solane dan kom je in een gezellige guild met een aantal tweakers en andere prettig gestoorde lui uit allerlij landen
[ Voor 29% gewijzigd door Freakiebeakie op 09-01-2013 16:28 ]
Verwijderd
Ik hoop dat ze binnenkort een keer de optie zullen invoegen dat je traits en skills 6-10 kunt opslaan als een build.
Ik vond dat juist positief nieuws - dat ze even geen tijd steken in een tijdelijk event wat na een week wel weer klaar is, maar even tijd steken in het versterken van de fundering van de wereld, zodat daar later op een betere manier verder op geborduurd kan worden door middel van nieuwe content.Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:07:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MFBHA-T-3gY]
idd een goed idee als ze eerst eens de draaiende content bug vrij krijgen , dat scheelt een hoop ergenis bij de spelers . denk toch dat zo langzamerhand de nog spelende mensen wel blijvers zijn dus als ze nu alles bug vrij maken en dan misschien over een maand of 2 met wat nieuwe content komen dan is dat volgens mij perfect . wat ik graag in het spel zou willen zien is polymock , gebieden zoals UW then FOW (dat waren in gw1 elite areas ) lekker hard en groot en uitdagend, hopelijk iets voor groepen van een man of 10. een gebied zoals eye of the north in guildwars 1 met super veel dungeons zou mooi wezen.
ben echt benieuwd welke kant ze uiteindelijk opgaan met gw2
. we zullen zien!
ben echt benieuwd welke kant ze uiteindelijk opgaan met gw2
Verwijderd
Ja!!! UW (UnderWorld), FoW (Fissure of Woe) en DoA (niet dead on arrival, maar Domain of Anguish). Dat waren pas gebieden. De eerste had kans op ecto drop van mobs. Dat mis is nu wel een beetje in GW2.
domain of anguish vond ik persoonlijk het mooist , toen dat net uit was deden we er 12 uur over om hem helemaal uit te spelen , nu doen ze een speedrun in 40 minuten geloof ik xD.underworld en fissure of woe begon in het begin niemand aan de quests , dat was gewoon te hard toen werden die gebieden alleen gecleared zonder ook maar 1 quest te doen. op het eind deed in fow met mijn heroes in 1 uurtje
Uiteindelijk kon je een stuk van UW met zijn tweeen en zelfs solo doen als je heel voorzichtig deed. Vond ik ook zeker zo uitdagend. GW2 speel ik toch minder fanatiek omdat juist het tweaken van builds ontbreekt waardoor je dit soort bijzondere dingen niet kunt doen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
zulke dingen kunnen zeker wel in gw2, er zijn al lui die met 2 elementalists AC uitspelen in geloof ik 10 minuten ofzo , welk path ze doen weet ik niet . en ik hoorde iemand in onze guild zeggen dat die jongens nu arah doen met zn 2e .
echt solo word wel lastig denk ik , leukste om solo te doen in gw1 was the tombs en UW voor ectos
als je op www.xfire.com naar fffreakie zoekt kom je nog wel een mooi filmpje tegen van mijn assassin die ectos farmed in the tombs.
UW farmen deed ik met mijn ritualist , de hele eerste kamer en als je je best deed ook de smites kon je solo doen met de rt, dual rt kon je ook de plains helemaal clearen
echt solo word wel lastig denk ik , leukste om solo te doen in gw1 was the tombs en UW voor ectos
als je op www.xfire.com naar fffreakie zoekt kom je nog wel een mooi filmpje tegen van mijn assassin die ectos farmed in the tombs.
UW farmen deed ik met mijn ritualist , de hele eerste kamer en als je je best deed ook de smites kon je solo doen met de rt, dual rt kon je ook de plains helemaal clearen
[ Voor 15% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-01-2013 10:43 ]
Ik heb inmiddels ook al een paar weken niet meer gespeeld. De lol was er even vanaf. De meeste pve content had ik wel al gezien en vond het even tijd voor wat anders. Ik blijf meestal niet te lang bij 1 game steken. Binnenkort ga ik vast wel weer spelen.
Verwijderd
Grappig genoeg is dat voor mij de reden geweest dat ik zo snel stopte. Ik ben iemand die een goal moet hebben, een reden om mezelf en mijn character te verbeteren. Dat miste ik persoonlijk in GW2Wailing_Banshee schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:01:
[...]
Juist het feit dat het niet hoeft, is voor mij het aantrekkelijke van GW2. Ik vermaak me nog prima in de gewone PvE wereld, zonder dungeons of fractals!
Gisteren voor het eerst in Citadel of Flame geweest. Eerst story mode en toen exploration mode. Blijkbaar is er 1 path dat je niet moet nemen omdat deze gruwelijk irritant is. Drie keer raden welk path wij namen..
Vooral dat deel waar je langs die soort turrets moet rennen bezorgde mij hoofdpijn. Uiteindelijk heeft de guild party me erdoor gesleept en was het toch wel leuk.
En jewelling naar 400 kunnen brengen.
Vooral dat deel waar je langs die soort turrets moet rennen bezorgde mij hoofdpijn. Uiteindelijk heeft de guild party me erdoor gesleept en was het toch wel leuk.
Mja ik was er niet bij (heb em laatst wel weer eens gedaan), maar pad 3 is inderdaad verreweg het lastigste. Het begint met die 5 torches die je redelijk precies tegelijkertijd moet aansteken. Maak 2 van de 3 mobs dood die er omheen staan. Aftellen op teamspeak of in chat, mob doodmaken en torch aansteken. Werkt meestal in 1 - 2 keer. Met Ash Legion Spy Kits heb je trouwens helemaal geen last van de mobs.Williekeilen schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:17:
Gisteren voor het eerst in Citadel of Flame geweest. Eerst story mode en toen exploration mode. Blijkbaar is er 1 path dat je niet moet nemen omdat deze gruwelijk irritant is. Drie keer raden welk path wij namen..
Verder zit er nog een vrij lastig event in waarbij je een stuk grond moet verdedigen en inderdaad de jumping puzzel met ballen die oplichten en exploderen. Dat kan wel voor hoofdpijn zorgen, zeker als je het eindelijk gehaald hebt, maar iemand de twee Hellstorms pulled die bovenaan de puzzel staan...
Hoe dan ook, alleen doen voor de dungeon achievement; voor tokens en rewards kun je veel beter pad 1 en 2 runnen.
Gefeliciteerd met max level jeweler!
[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 10-01-2013 11:39 ]
Ik denk ook dat de Citadel of Flame eerder dichtvriest dan dat ik path 3 nog een keer doe.
Path 3 was vermakelijk voor 1x (heb hem deze week ook gedaan, voor het eerst) maar idd niet voor veelvuldig herhalen vatbaar (maar waarom zou ik ook, heb nog 1290 CoF-tokens in mijn bank
) Ik bleef trouwens dik failen op die "jumping puzzle" dus was voor mij een prachtige oplossing dat er een waypoint komt zodra het baasje bovenaan is verslagen (sorry guildies... ik kon niet helpen
)
End boss van path 3 is trouwens 1 van de saaiste gevechten in een MMO ooit.
Leuk om het een keer gezien te hebben allemaal maar mij zul je er niet vaak aantreffen.
Gisteren weer wat fractals gedaan, dat deel van de monthly is iig binnen. Verder stort ik me wel op fractals zodra de boel daar gefixt is.
Nu nog 35 WvWvW-kills en 50 events en dan heb ik deze monthly ook weer binnen.
End boss van path 3 is trouwens 1 van de saaiste gevechten in een MMO ooit.
Leuk om het een keer gezien te hebben allemaal maar mij zul je er niet vaak aantreffen.
Gisteren weer wat fractals gedaan, dat deel van de monthly is iig binnen. Verder stort ik me wel op fractals zodra de boel daar gefixt is.

Volgens mij deed je pad 3 met twee Britten? Twee keer raden welke drie mensen daarna pad 1 en 2 van CoF hebben gedaan met deze twee. Hint: Je hoeft niet veel posts terug te kijkenWilliekeilen schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 11:45:
Ik denk ook dat de Citadel of Flame eerder dichtvriest dan dat ik path 3 nog een keer doe.
We hebben de eerste boss van pad 1 daarna nog een keer gedaan om iemand op 300 tokens te krijgen. Helaas mislukt, hij eindigde met 299
Heb lange tijd geen Guildwars meer gedaan(sinds oktober) maar nu krijg ik toch weer kriebels, dus binnenkort maar weer eens spelen. Ben van plan een elementalist te maken, tijdens de beta gespeeld en vond ik erg leuk. Ben ook erg benieuwd naar die Fractals, kijken of mijn lvl 80 Thief daar wat mooie gear kan scoren
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
.Morrar schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:48:
[...]Piken Square. We runnen daar een guild genaamd The Descendants of Gwen (gwen.enjin.com). Ook zit op deze server een guild van Devata genaamd One.
Gestart op Piken Square. Inmiddels lvl 4. Warrior. Naam: Dhalgard. Nog geen guild invite verstuurd omdat ik eerder casual ga spelen, tenzij die mensen ook toegestaan zijn. Moet toch nog wat wennen aan de interface en de gfx. Vind de camera ook dicht tegen de char staan. Ook laag bij de grond. Heb liever wat meer omgeving in mijn beeld. Mechanics en stijl doen wat denken aan Tera. Die fast travel optie werkt wel zalig.
Autoloot zou wel handig zijn.
Loot verschijnt niet automatisch in je inventory, maar er is wel een instelling waarmee je maar op 1 knop hoeft te drukken om alles op te pakken.Hurtebise schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:15:
[...]
.
Gestart op Piken Square. Inmiddels lvl 4. Warrior. Naam: Dhalgard. Nog geen guild invite verstuurd omdat ik eerder casual ga spelen, tenzij die mensen ook toegestaan zijn. Moet toch nog wat wennen aan de interface en de gfx. Vind de camera ook dicht tegen de char staan. Ook laag bij de grond. Heb liever wat meer omgeving in mijn beeld. Mechanics en stijl doen wat denken aan Tera. Die fast travel optie werkt wel zalig.
Autoloot zou wel handig zijn.
Je bent van harte welkom. [Gwen] heeft alleen maar casual players. Sommigen (waaronder ik) spelen wel veel. Maar ik heb nog steeds maar 1 level 80 en één alt met level 67. Niet echt hardcore dusHurtebise schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:15:
[...]
.
Gestart op Piken Square. Inmiddels lvl 4. Warrior. Naam: Dhalgard. Nog geen guild invite verstuurd omdat ik eerder casual ga spelen, tenzij die mensen ook toegestaan zijn.
Dat hadden de meesten van ons toen ze begonnen. Het was nog ergerMoet toch nog wat wennen aan de interface en de gfx. Vind de camera ook dicht tegen de char staan. Ook laag bij de grond. Heb liever wat meer omgeving in mijn beeld.
Ik quote mezelf, slechte zaak, ik weet het, maar toch...RoseSolane schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:44:
[...]
Je bent van harte welkom. [Gwen] heeft alleen maar casual players. Sommigen (waaronder ik) spelen wel veel.
Ik kwam een post tegen op reddit met als titel How is ~600 hours not enough???. Het gaat over iemand die meer dan 600 uur heeft gespeeld naast zijn baan als baas van 60 medewerkers en te horen krijgt van een guild dat hij niet genoeg heeft gespeeld. Hij stelt zo zijn vraagtekens bij de eisen van deze guild
Link: http://www.reddit.com/r/G...w_is_600_hours_not_enough
Misschien zit één van zijn eigen werknemers die ook speelt hem gewoon te trollen.
^^Hurtebise schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 15:50:
Misschien zit één van zijn eigen werknemers die ook speelt hem gewoon te trollen.
Ergens in de post wordt als voorbeeld van domme eisen om lid te worden van een guild het volgende gesteld: Asura's only (I've seen a few!), or French speaking only, or 1000 gold+ only Waarop iemand reageert dat Franssprekend best een zinvolle eis kan zijn op een Franstalige server. Echter niemand reageert op Asura's only. En dat kan voor een roleplaying guild wel degelijk een zinvolle eis zijn. En 1000 gold+ only kan best zinvol zijn voor een guild die een aantal commanders wil hebben in WvW. Hoeven ze niet meer op zoek naar de 100 gold per commander
10g dat moet 100g zijnRoseSolane schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:01:
[...]
^^
Ergens in de post wordt als voorbeeld van domme eisen om lid te worden van een guild het volgende gesteld: Asura's only (I've seen a few!), or French speaking only, or 1000 gold+ only Waarop iemand reageert dat Franssprekend best een zinvolle eis kan zijn op een Franstalige server. Echter niemand reageert op Asura's only. En dat kan voor een roleplaying guild wel degelijk een zinvolle eis zijn. En 1000 gold+ only kan best zinvol zijn voor een guild die een aantal commanders wil hebben in WvW. Hoeven ze niet meer op zoek naar de 10 gold per commander
Snel even een edit maken
Stond dat er dan niet?
Dat viel toch niemand op

Ik merkte dat door het gebruik van skills je andere skills vrijspeelt. Wel leuke werkwijze met die achievements, uitdagingen, ... die je gaandeweg verzamelt. Er flikkert veel in beeld, dat wel, maar het geeft wel constant het gevoel dat je voortgang hebt, beloond wordt en beter wordt.
Hoe speel je de dan andere skills vrij die niet echt bij jouw class horen? Via de tree?
Hoe speel je de dan andere skills vrij die niet echt bij jouw class horen? Via de tree?
Skill 1 t/m 5 zijn je wapenskills, die speel je best snel vrij door inderdaad er gebruik van te maken. Slot 6 is gereserveerd voor je healing skill, 7/8/9 voor normale skill en 0 voor een elite skill. Andere skills voor 6 t/m 0 kan je met skill points kopen via de Hero tab.Hurtebise schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 16:40:
PSN ID: Beest41
Net een asura engineer gemaakt.. mijn guardian zit nu op level 47 en wilde even wat nieuws proberen en een ander ras proberen.. heb al 3 humans nu
en silvari 2x geprobeerd maar was toch niet helemaal mijn ding..
eens kijken of dit wel leuk is
eens kijken of dit wel leuk is
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Heb besloten om mijn gift of magic te kopen vandaag
De T6 mats staan nu op een redelijke prijs en je weet nooi wanneer die weer zo absurd hoog worden. (zoals met precursor scavenger hunt)
Nice! Welke legendary ga je maken?Tweekzor schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 01:00:
Heb besloten om mijn gift of magic te kopen vandaagDe T6 mats staan nu op een redelijke prijs en je weet nooi wanneer die weer zo absurd hoog worden. (zoals met precursor scavenger hunt)
Verwijderd
Ik vind het verzamelen van mats niet erg.. maar de precursive mijn god... de drop rate is erg laag. en om te kopen te duur... 500g?
Voorlopig ga ik voor incinerator voor mijn necro, maar dat kan nog veranderen. In het begon wou ik bifrost maar ik speel bijna geen mesmer meer. Maar als ik een andere profession als favoriet heb voordat ik mijn legendary heb kan het zomaar weer een ander worden.
Niet alleen de loginserver. Ik werd uit de game gegooid toen ik van mijn personal story terug naar de 'world' wilde gaanVerwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 20:52:
Nice, login server down:(
-edit-
Lekker is dat zeg, loginserver werkt weer, blijkt dat ik de volledige laatste personal story quest opnieuw moet doen. Had de quest volledig afgerond en werd er alleen uitgegooid bij het klikken op dat 'exit personal story' icoontje, irritant zeg
[ Voor 33% gewijzigd door KreKkeR241 op 11-01-2013 21:24 ]
Elke zoning, waaronder ook uit een (personal story) instance gaan, gaat via de loginserver. Ik heb niet gezoned tijdens die downtime en bleef gewoon in-game. Met dank aan guildies die op teamspeak riepen dat de loginservers down waren.
Wel vervelend dat je de progress kwijt bent van je story, gelukkig zijn dit meestal niet de langste quests.
Wel vervelend dat je de progress kwijt bent van je story, gelukkig zijn dit meestal niet de langste quests.
Ik baalde gisteren flink, werd eruit gegooid maar zat midden in Arah. Toen ik terugkwam kon ik de dungeon niet meer in ivm het login probleem of de andere build die ik had omdat mijn game inmiddels gepatcht had, want Arah was contested dus we moesten stoppen. Nu was het toch al geen al te groot succes (eerste keer), maar leuk is anders.
Ik heb de laatste tijd wel vaker random disconnects die ik eerder niet had. Heb al op het forum gekeken en advies van Anet Tech Support opgevolgd, maar helpen doet het niet. Hopelijk vind ik nog een oplossing.

Ik heb de laatste tijd wel vaker random disconnects die ik eerder niet had. Heb al op het forum gekeken en advies van Anet Tech Support opgevolgd, maar helpen doet het niet. Hopelijk vind ik nog een oplossing.
Verwijderd
Mensen met een Guardian die een super heal build hebben?
Ik heb om te beginnen 6 Superior Runes of Altruism, volgens mij de beste rune voor een heal build?
Ik heb om te beginnen 6 Superior Runes of Altruism, volgens mij de beste rune voor een heal build?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2013 18:01 ]
http://www.gamersaurs.com...an-guide-for-guild-wars-2Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:59:
Mensen met een Guardian die een super heal build hebben?
Met de recipes die bij wintersday zijn bijgekomen kun je je armor beter vervangen door "giver's" armor. De stats hiervoor zijn healing power/toughness/boon duration. Je jewels & wapens(cleric) kun je hetzelfde laten als in de guide.
Steam: Grim
Ik heb vandaag weer even op de engineer liggen prutsen weet nog niet exact wat ik ervan moet vinden.. Op zich is het wel lachen maar het voelt nu niet echt super sterk ofzo. ben nu level 6.
Qua wapens is er ook geen giga grote keus.. nou ja standaard wapens dan want je kan natuurlijk met die kits etc. uiteindelijk best veel maar daar heb ik echt nog 0 zicht op wat nu wel en niet goed is.
Qua wapens is er ook geen giga grote keus.. nou ja standaard wapens dan want je kan natuurlijk met die kits etc. uiteindelijk best veel maar daar heb ik echt nog 0 zicht op wat nu wel en niet goed is.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ik vind GW2 echt fantastisch! Het speelt heerlijk. Ik speel alles op de hoogste settings.
Wel merk ik dat boogen echt weinig damage doen.
Ik ben bezig met een Human thief level 17 nu. Ze heeft 2 daggers, waarmee ik heerlijke moves kan en veel damage doe. Soms schakel ik over naar pijl en boog, alleen dat doet zo weinig damage. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar in Events waarmee ik dan makkelijk van afstand kan aanvallen.
Overigens heb ik nog een vraag over GW2. Wat voor randapparatuur heb je nodig om het spel fijn te kunnen spelen. Ik merk dat bewegen en een aanval uitkiezen en je muis vast houden haast niet lukt met 2 handen. Ik heb daar een MMO muis (Logitech G600) voor besteld. Hopelijk kan ik het daar al veel makkelijker mee spelen.
Volgens een collega zou het handig zijn om een microfoon te kopen voor het makkelijk te communiceren met anderen in het spel. Heeft hij daar een punt? En wat voor 1 moet ik kopen? Of is een headset handiger en zo ja welke?
Ik ben bezig met een Human thief level 17 nu. Ze heeft 2 daggers, waarmee ik heerlijke moves kan en veel damage doe. Soms schakel ik over naar pijl en boog, alleen dat doet zo weinig damage. Ik gebruik het eigenlijk alleen maar in Events waarmee ik dan makkelijk van afstand kan aanvallen.
Overigens heb ik nog een vraag over GW2. Wat voor randapparatuur heb je nodig om het spel fijn te kunnen spelen. Ik merk dat bewegen en een aanval uitkiezen en je muis vast houden haast niet lukt met 2 handen. Ik heb daar een MMO muis (Logitech G600) voor besteld. Hopelijk kan ik het daar al veel makkelijker mee spelen.
Volgens een collega zou het handig zijn om een microfoon te kopen voor het makkelijk te communiceren met anderen in het spel. Heeft hij daar een punt? En wat voor 1 moet ik kopen? Of is een headset handiger en zo ja welke?
Wat misschien kan helpen met je boog op de Thief is om je skill 2 te laten ontploffen voordat hij de grond raakt, dan krijg je 3 losse explosies die bij elkaar op veel enemies damage doen en ook bleed stacks geven. Als je het handig timet dan kun je ook alle drie de losse bombs op 1 enemy krijgen. Dat is vaak effectiever dan de bom in zijn geheel laten vallen. Maar in het begin vond ik ook dat de DPS met de bow echt heel laag is. Gelukkig trekt dat helemaal recht als je wat betere gear krijgt en aardige stats in je traits.
Manier om te communiceren kan later inderdaad wel handig zijn en ook leuk! Als je straks een gezellig guild hebt waar je gewoon mee zou willen praten of ze vragen je om strategische redenen of je misschien TeamSpeak/Skype/Mumble hebt, dan is het altijd handig om een microfoon/headset te hebben.
Manier om te communiceren kan later inderdaad wel handig zijn en ook leuk! Als je straks een gezellig guild hebt waar je gewoon mee zou willen praten of ze vragen je om strategische redenen of je misschien TeamSpeak/Skype/Mumble hebt, dan is het altijd handig om een microfoon/headset te hebben.
Wat zijn dan goede microfoons/headsets?
En hoe kan ik mijn arrow eerder laten ontploffen?
Kan ik dit trouwens ook doen met die poisen arrow op skill 4?
zelf heb ik een G35 heerlijk headsetje!!Danny091283 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:01:
http://tweakers.net/price...ng-headset/specificaties/
en als je budget aan de lage kant is, ik heb 2 jaar dit creative-headset met plezier gebruikt
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_
Precies ook mijn headset carriereCorneVisser schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:38:
[...]
zelf heb ik een G35 heerlijk headsetje!!
en als je budget aan de lage kant is, ik heb 2 jaar dit creative-headset met plezier gebruikt
Door er nog een keer op te drukken voordat hij de grond raakt.Danny091283 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:01:
Wat betreft headsets heb ik geen idee, daar heb ik geen ervaring mee.
Ik heb vandaag de shatterer event gedaan in de hoop voor die achievement, maar als er niet eens 5 mensen vast komen te zitten hoe kan ik ze dan bevrijden... Sowieso is het met mesmer al heel lastig om uberhaupt die dingen te raken voordat ze dood zijn met zo veel man.
Ben niet zo onder de indruk van de start. Zit nog in de eerste zone en buiten wat events en uitdagingen, achievements krijg ik weinig quests te doen. Degene die ik heb, is een vrij zware in het volgende gebieg die ik moeilijk voor mekaar krijg. Jammer. Mobs zijn daar redelijk te doen, maar niet teveel ineens. Buiten die ene quest. Heb liever 3-4 q die je op eigen tempo en volgens eigen keuze kan afwerken. Nu heb je het gevoel stuck te zitten om dan te moeten terugkeren en wat te gaan grinden om een lvltje te stijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Hurtebise op 13-01-2013 22:36 ]
Je zou map completion kunnen doen in de laag level gebieden, maar als dat je niet zo aanspreekt zit je al gauw vast aan events farmen/mobs grinden inderdaad.Hurtebise schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:35:
Ben niet zo onder de indruk van de start. Zit nog in de eerste zone en buiten wat events en uitdagingen, achievements krijg ik weinig quests te doen. Degene die ik heb, is een vrij zware in het volgende gebieg die ik moeilijk voor mekaar krijg. Jammer. Mobs zijn daar redelijk te doen, maar niet teveel ineens. Buiten die ene quest. Heb liever 3-4 q die je op eigen tempo en volgens eigen keuze kan afwerken. Nu heb je het gevoel stuck te zitten om dan te moeten terugkeren en wat te gaan grinden om een lvltje te stijgen.
Je hoeft dit niet over 1 run te doen trouwens, dus je kunt prima de ene keer 2 mensen bevrijden en de volgende keer 3.Tweekzor schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:54:
Ik heb vandaag de shatterer event gedaan in de hoop voor die achievement, maar als er niet eens 5 mensen vast komen te zitten hoe kan ik ze dan bevrijden... Sowieso is het met mesmer al heel lastig om uberhaupt die dingen te raken voordat ze dood zijn met zo veel man.
Ik speel met een Norn Thief level 28, 1e wapenset ook D/D, 2e wapenset Pistol/Pistol. Ik vind inderdaad dat een shortbow maar weinig DPS doet in vergelijking met de dual pistols. Maar zoals al eerder gesuggereerd, wie weet ligt het nog aan damage in traits en aan gear die je pas op latere levels verkrijgt.Danny091283 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 13:57:
Ik vind GW2 echt fantastisch! Het speelt heerlijk. Ik speel alles op de hoogste settings.
Al moet ik zeggen dat P/P wel een heerlijke kite-set is, lekker de 3-key spammen (mits je genoeg initiative hebt) en vanwege de afstand kom je bij champions of vets nog lekker snel weg ook. Komen mobs te dichtbij, dan switchen naar daggers en je lotus-aanval met 3 blijven spammen.
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Thanks voor de tip ^^ dat is wel fijn om te weten.MatHack schreef op maandag 14 januari 2013 @ 00:39:
[...]
Je hoeft dit niet over 1 run te doen trouwens, dus je kunt prima de ene keer 2 mensen bevrijden en de volgende keer 3.
ik heb een headset van razor , die kosten wel wat (ongeveer vanaf 100 euro) maar dan heb je echt een top headset die ook na 5 uur nog lekker zit . echt een aanraderDanny091283 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 15:01:
Op lage levels speelde ik alleen maar D/D en P/P. Dit in combinatie met Critical Damage was dit wel geinig. OP hogere levels heb ik gekozen om compleet op Condition Damage te gaan. De Short-Bow skills zijn bijna allemaal op CD gericht. In mijn build drop ik CD op die gasten en blijf alles ontwijken. Iedereen valt om als een schaap. Zie onder;d_star schreef op maandag 14 januari 2013 @ 08:15:
[...]
Ik speel met een Norn Thief level 28, 1e wapenset ook D/D, 2e wapenset Pistol/Pistol. Ik vind inderdaad dat een shortbow maar weinig DPS doet in vergelijking met de dual pistols. Maar zoals al eerder gesuggereerd, wie weet ligt het nog aan damage in traits en aan gear die je pas op latere levels verkrijgt.
Al moet ik zeggen dat P/P wel een heerlijke kite-set is, lekker de 3-key spammen (mits je genoeg initiative hebt) en vanwege de afstand kom je bij champions of vets nog lekker snel weg ook. Komen mobs te dichtbij, dan switchen naar daggers en je lotus-aanval met 3 blijven spammen.
Op het moment heb ik alles ingezet op condition damage bijna en speel bijna alleen maar met short-bow en switch af en toe naar dual-daggers. Ik heb 5 runes of the Krait en op mijn bow de superior sigil of corruption. Daarnaast loop ik met Exotic Medium Carrion Armor aan. + Condition Damage, + Power, + Vitality. Dit helpt uiteraard ook wel!
Hier heb ik voor gekozen omdat ik merkte dat ik heel erg veel aan het lopen, rennen, dodgen en evaden was. De Thief kan wel wat hebben, maar moet het meer hebben van zijn wendbaarheid. Met de boog en de daggers heb je veel skills die condition damage doen en zo kan je ze lekker stacken. Mijn speelstijl is een beetje als volgt tegen een sterkere tegenstander;
Ik gebruik meteen steal, hierdoor krijgt hij bleeding en dodge ik terug. Ik laat dan meteen Caltrops vallen waardoor hij weer meer bleeding krijgt. Tegelijk zet ik de wired trap bij hem voordat ik terug dodge. Wederom bleeding.
Ik transfer met skill 5 naar de enemy en dodge wederom terug. Hierdoor heeft hij blindness en wederom bleeding. Ik ben nog geen één keer geraakt. Ook hier zet ik de trap dat ik een mede Thief krijg.
Ik knal mijn Elite skill erop en sta met 4 Thiefs te knallen. Ik knal een posion field neer waardoor iedereen poison doet met zijn schoten. Dit veld probeer ik staande te houden zodat de poison blijft stacken.
Tussendoor gebruik ik nog de Utility skill Spider Venom. Hierdoor knal je er weer op met poison de eerste 5 aanvallen.
Tussendoor blijf ik met de 2e skill ook veel damage doen met bleeding erbij. Komt hij te dicht bij, dan gebruik ik de 3e skill. Ik spring terug en de enemy krijgt crippled.
Komt de enemy wat meer richting de 0, dan switch ik naar dagger om met de heart seeker veel damage te doen. Vaak niet nodig eigenlijk, maar soms switch ik toch nog.
Daarnaast krijg ik door te dodgen en evaden Might en Swiftness. Ook erg lekker op solo. Zo kan je de enemy redelijk goed voorblijven.
Let wel op, ik heb de Traits natuurlijk op level 80 gekregen, waardoor je wat meer mogelijkheden heb. Condition Damage en Duration op maximaal ingezet. En Acrobatics ook nog voor een deel.
Tips voor lage levels als je snel plat gaat;
- Traps te gebruiken (+ 1 Thief welke als tank fungeert en de wired trap waardoor je wat ruimte en tijd krijgt)
- Pistols te gebruiken (hierdoor blijf je veel op afstand)
- Short-Bow te gebruiken (hierdoor blijf je veel op afstand en met de 3e skill kan je eigenlijk altijd wel wegkomen)
- Healing skill Hide in Shadows te gebruiken (hierdoor krijg je 3 seconde stealth en kan je eigenlijk altijd wel wegkomen)
- Heel veel dodgen, evaden en blijven bewegen. Dit in combinatie met de 3e skill van de Short-Bow moet het goed te doen zijn.
- Op lage levels kan "the roll of initiative" handig zijn. Je springt erg ver naar achteren, bent van cripple, chill en immobilize af. Plus dat je 6 initiative terugkrijgt. Erg handig!
je moet gewoon alle hartjes doen in een map en de waypoints en points of interest en vistas unlocken , terwijl je dat doet pak je alle events mee die je tegen komt en dan lvl je als een malle .Hurtebise schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:35:
de personal story quests zou ik ook goed bijhouden als ik jou was die geven ook veel XP, en wat erg goed helpt is crafting materials gatheren , je pakt gewoon alles wat je tegen komt en daarmee maak je dan bv je eigen gear en wapens . craften lvled ook als een gek . als je al die dingen doet hoef je weinig tot geen events meerdere keren te doen en lvl je als een trein
Toevallig ook net opnieuw begonnen met een Sylvari, maar totaal geen problemen met levelen. Het beste kan je in de lage levels;Hurtebise schreef op zondag 13 januari 2013 @ 22:35:
Hartjes doen
Personal Story
Events
Gathering
Crafting
Vista's
Points of Interests
Mappen completen
Op deze manier krijg je een berg XP binnen. Het is aan te raden om elke keer de Personal Story te doen zodra je op dit level zit. Zo voorkom je dat je gebieden 2 keer doorloopt en krijg je lekker wat XP binnen
Voor nieuwe caracters complete ik vaak eerst alle steden en de aangrenzende beginnersgebieden.
Als ik voor mijn gevoel een beetje worstel in een gebied ga ik gewoon via Lion's Arch naar een andere stad.
Als ik voor mijn gevoel een beetje worstel in een gebied ga ik gewoon via Lion's Arch naar een andere stad.
dt kan ook ja maar als je je personal qust en 2 crafting professions bijhoud is dat niet nodig
Sinds ik die Indiscrimate Slayer achievement zag is geen konijntje meer veilig hehe. Heerlijk spel dit.
Le Meow
Wel een aantal mooie punten zien staan al.Verwijderd schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:35:
Flink lap tekst op de officiele site.
Ik ook...Tweekzor schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:11:
[...]
Wel een aantal mooie punten zien staan al.
Deze!
"Firstly, we’ll be adding paid server transfers, with time limitations and WvW restrictions, and guesting ability, which allows players to visit friends on other servers in every part of the game except for WvW."
YEAY!
Ook dat ze achievements gaan uitbreiden met tokens, de dailies gaan aanpassen, meer guild content, casual pvp gaan scheiden van de meer competitieve mensen, leaderboards en een looking for group tool zijn dingen waar ik toch wel benieuwd naar ben.
kwam dit stukje tegen en vind het toch wel goed van ze dat ze eerst de bestaande gebieden meer interesant gaan maken voor ze aan nieuwe gebieden gebinnen
Just to help provide some clarity on this, we’ll be releasing within the next couple of weeks a high level summary of our big plans for the first half of 2013 to help provide more transparency into our plans with the game going forward. This will include providing more details about our goals for the game, information about the stories and features that you’ll see in the Jan/Feb/March releases.
To set expectations accordingly, the January release will be a relatively small release that sets the table for the stories and features we plan to roll out with the Feb/March releases and beyond. Also, there will be no new race, profession, or new region with these larger Feb/March releases. One of our major goals with these releases is making our existing world as strong as possible, ensuring there are reasons to go to all the locations in the world we’ve already built, and strengthening the core game we’ve provided. In saying this will be an expansions worth of stuff in these releases, we’re talking about the number of new features that will be rolled out across PvE, WvW, and PvP in early 2013, which usually you’d only find in an expansion for a traditional MMORPG.
More details and specifics to come in the next couple of weeks, but I hope that helps provide some more insight into what to expect at a very high level.
Just to help provide some clarity on this, we’ll be releasing within the next couple of weeks a high level summary of our big plans for the first half of 2013 to help provide more transparency into our plans with the game going forward. This will include providing more details about our goals for the game, information about the stories and features that you’ll see in the Jan/Feb/March releases.
To set expectations accordingly, the January release will be a relatively small release that sets the table for the stories and features we plan to roll out with the Feb/March releases and beyond. Also, there will be no new race, profession, or new region with these larger Feb/March releases. One of our major goals with these releases is making our existing world as strong as possible, ensuring there are reasons to go to all the locations in the world we’ve already built, and strengthening the core game we’ve provided. In saying this will be an expansions worth of stuff in these releases, we’re talking about the number of new features that will be rolled out across PvE, WvW, and PvP in early 2013, which usually you’d only find in an expansion for a traditional MMORPG.
More details and specifics to come in the next couple of weeks, but I hope that helps provide some more insight into what to expect at a very high level.
Voor de mensen die geen zin hebben in al het marketing-gelul, het stuk komt hier op neer:
Verder is het goed dat de servertransfers aan banden worden gelegd, maar ik vrees wel dat we daar nog de nodige effecten van gaan zien wat betreft server populaties. Momenteel wordt er heel veel geschoven met guilds naar de betere WvW servers, dat zal dan tot een hoogtepunt komen.
Tot slot goed dat ze gaan proberen om het spel iets socialer te maken en sociale structuren te versterken. Voor guilds (nu vooral een chat channel) was dit wel nodig. GW2 is nu vooral een solo-spel waarin je soms anderen tegenkomt
- Storylines and events that play out over a period of time. In order to achieve this they need to strengthen the open world.
- A reward system that encourages players to go to different areas. Rewards will include Ascended and Infusions
- Daily Achievements will have different requirements each day, with a choice of 6, you only need to do 4 (from the given example)
- Introduction of guild missions and guild created content.
- WvW reward systems and possibly storylines in WvW.
- Paid transfers and guesting being introduced.
- Culling being worked on.
- WvW player progression, including prestige and WvW only abilities, as well as short term encouragements to do well.
- Leaderboards on our website where you can compare your abilities with other players to find out who is the best in the world.
- Expanded and re-designed encounters for bosses in dungeons and the open world.
- New types of achievements which tie into the new systems of achievement rewards.
- Continuing to improve the security of the game fighting botters and hackers, as well as improving the games stability by addressing bugs as quickly as possible when they are reported.
- Identifying existing parts of the game that can be improved and made more fun/exciting, and investing the time to ensure everything we’ve built really shines as we move forward.
- Improving the new player experience to make it easier for new players to learn how to play GW2, enter the game world, and more quickly learn the game without being overwhelmed.
- Improving the “looking for group” tool to make it easier to find other players to play with in the game.
- The improvements and fixes to the Fractal dungeons, detailed in Isaiah Cartwright’s blog post here.
Verder is het goed dat de servertransfers aan banden worden gelegd, maar ik vrees wel dat we daar nog de nodige effecten van gaan zien wat betreft server populaties. Momenteel wordt er heel veel geschoven met guilds naar de betere WvW servers, dat zal dan tot een hoogtepunt komen.
Tot slot goed dat ze gaan proberen om het spel iets socialer te maken en sociale structuren te versterken. Voor guilds (nu vooral een chat channel) was dit wel nodig. GW2 is nu vooral een solo-spel waarin je soms anderen tegenkomt
[ Voor 62% gewijzigd door Morrar op 16-01-2013 10:30 ]
Ik ben na een tijdje weer begonnen met GW2 te spelen, en was benieuwd naar Fractals of the mist. Kan ik gewoon met mensen een party vormen en starten, want zag in de chat dat mensen vaak zochten naar een bepaald lvl? Iemand die weet hoe en waarom?
Je moet ieder volgend level unlocken dus je begint bij fractals lvl1.Nidhiki schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:00:
Ik ben na een tijdje weer begonnen met GW2 te spelen, en was benieuwd naar Fractals of the mist. Kan ik gewoon met mensen een party vormen en starten, want zag in de chat dat mensen vaak zochten naar een bepaald lvl? Iemand die weet hoe en waarom?
En daarna kan je vanaf elk lvl weer starten dus? of moet je telkens bij 1 beginnen?SnoeiKoei schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:03:
[...]
Je moet ieder volgend level unlocken dus je begint bij fractals lvl1.
En als iemand een groep zoekt met lvl 2, kan ik als lvl 1 nog niet mee dus?
fractals of the mist bestaat uit 9 areas , als je de dungeon gaat doen krijg je die areas random voor je kiezen, pas als je 3 areas achter elkaar doet ga je een lvl omhoog . als mensen dus perse lvl 2 willen doen en jij joint die party terwijl je nooit fractals heb gedaan dan mag die groep alleen lvl 1 doen want jij bent dan de gene met het laagste lvl namelijk lvl 1 . hoe hoger je lvl word hoe harder de dungeon word en natuurlijk ook betere loot
Ah bedankt voor de uitleg, lijken me leuke uitdagingen voor mooie loot, zijn ook korter dan een explorable run denk ik. Maar is het nu zo dat je het lvl wat je haalt blijft staan, of reset dat weer?
Blijft staan maar je moet de fractal-levels per character unlocken, niet per account, dus ieder character begint bij level 1.Nidhiki schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:39:
Ah bedankt voor de uitleg, lijken me leuke uitdagingen voor mooie loot, zijn ook korter dan een explorable run denk ik. Maar is het nu zo dat je het lvl wat je haalt blijft staan, of reset dat weer?
Er gaan wijzigingen komen deze maand hiermee, dus dan moet het makkelijker worden om een party te vinden:SnoeiKoei schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:40:
[...]
Blijft staan maar je moet de fractal-levels per character unlocken, niet per account, dus ieder character begint bij level 1.
https://www.guildwars2.co...sts-dungeon-improvements/We’ve also made a few changes to the way party-level restrictions work. Currently, players who want to join a party are limited to the lowest fractal level in the party. This makes it difficult for lower fractal-level players to find parties, so we’ve modified the party-level restrictions to allow players of any fractal level to group up. At party creation, players can choose any fractal level up to the highest fractal level in the party. Upon completion of the fractal run, all players equal to or lower than the chosen fractal level will have their fractal level increased by one. All players above the chosen fractal level will gain karma, but their fractal level will not increase. Rewards from the fractal will be based on players’ personal reward level as long as the reward level is equal to or lower than the chosen fractal level.
Klopt maar daar heeft 'ie nog niks aan als 'ie vanavond wil beginnenWailing_Banshee schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:45:
[...]
Er gaan wijzigingen komen deze maand hiermee, dus dan moet het makkelijker worden om een party te vinden:
[...]
https://www.guildwars2.co...sts-dungeon-improvements/
Ok, maar het is wel handig om te weten dat het wel gaat veranderen (en een verbetering ook nog)SnoeiKoei schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:46:
[...]
Klopt maar daar heeft 'ie nog niks aan als 'ie vanavond wil beginnen
Haha, ja had die wijzigingen ook al gelezen, maar ga vanavond gewoons eens aan de slag met m'n thief
Maar het klopt ook dat je een lvl 35 bijvoorbeeld fractals kan laten doen, omdat je omhoog gescaled werd toch? Want dan ga ik ook eens met m'n mesmer die fractals proberen
Ja, maar houd er wel rekening mee dat je wel zwakker bent dan een "echte" lvl80 omdat je armour en wapens bijvoorbeeld niet gescaled worden.Nidhiki schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:50:
Haha, ja had die wijzigingen ook al gelezen, maar ga vanavond gewoons eens aan de slag met m'n thiefMaar het klopt ook dat je een lvl 35 bijvoorbeeld fractals kan laten doen, omdat je omhoog gescaled werd toch? Want dan ga ik ook eens met m'n mesmer die fractals proberen
gister een paar guuildies met een lvl 17 en een lvlo 60 op avontuur in fractals , volgens mij duurde 1 fractal 3 uur omdat het toch wel tegenviel met 2 low lvls erbij xD
Ik denk dat die lvl17 het grootste struikelblok wasFreakiebeakie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:11:
gister een paar guuildies met een lvl 17 en een lvlo 60 op avontuur in fractals , volgens mij duurde 1 fractal 3 uur omdat het toch wel tegenviel met 2 low lvls erbij xD
ik hoorde ze de hele tijd hard lachen op teamspeak dus het was vast grappig
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.