Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Tip voor het uitzoeken van een greatsword-skin: kijk eens opFreakiebeakie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:47:
misschien ga ik voor mijn female warrior ook wel zo`n karma set scoren met power/toughness/vitality
en ik wil de arah set voor haar gaan halen maar dat kan wel ff duren voor die compleet is.
en een keer tjekke welke great sword ik ga scoren , die destroyer is opzich wel vet maar past meer bij een charr dan bij een human femal warrior vind ik .
http://dulfy.net/2012/11/07/gw2-greatsword-skin-gallery/
LolbroekRoseSolane schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:10:
En ik maar wachten totdat die runs eindelijk voorbij waren zodat we nog wat fractals konden doen. Jullie hebben er echt de tijd voor genomen gisteravond. Misschien de volgende keer iemand meenemen die weet wat ie doet
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Maar je hoeft mij niet mee te nemen! Morrar was ook onlineSnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:43:
LolbroekEcht nog nooit eerder problemen gehad met die boss, en nou konden we knallen en meppen wat we wilden maar hij healde net zo hard van die crystals als we hem raakten. Bizar verschil met andere keren, waar we hem gewoon binnen 2 minuten neer hadden.
Ik denk dat ik volgende keer gewoon weer op mijn ranger moet meegaan. Die doet blijkbaar 80% van de damage, van de hele groep.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-12-2012 11:05 ]
Soms wil het gewoon niet. Waarom? Geen idee. Maar dan gaat gewoon alles fout. Meestal switch ik dan maar, want dan wil gewoon niets meerSnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:04:
[...]
Ik denk dat ik volgende keer gewoon weer op mijn ranger moet meegaan. Die doet blijkbaar 80% van de damage, van de hele groep.We hebben het vaker probleemloos zonder Morrar gedaan dus dat was het niet.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
YO! fucknuts! It's Probing time!
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Vision_of_the_Mists
helaas debiel aantal ori nodig om hem te maken
[ Voor 27% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-12-2012 12:53 ]
En 250 ecto's maar wel een gaaf zwaard ja!Freakiebeakie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:51:
deze wil ik !
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Vision_of_the_Mists
helaas debiel aantal ori nodig om hem te maken
En eigenlijk wil ik deze nog eens gaan craften; de permanente uitvoering van het gesummonde greatsword van een elementalist:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Volcanus
Maar ja, die materialen he

[ Voor 45% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-12-2012 12:58 ]
Glyphic blijf ik de mooiste vinden. Met de Norn skin lijkt het net of je met een strijkplank op je rug loopt.SnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2012 @ 10:43:
Tip voor het uitzoeken van een greatsword-skin: kijk eens op
http://dulfy.net/2012/11/07/gw2-greatsword-skin-gallery/
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Jotun Greatsword vind ik overigens nog steeds één van de mooiste greatswords, en lekker goedkoop
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2012 13:14 ]
Heb je die link van Volcanus al gezien? Material breakdown:Freakiebeakie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:24:
die vissions of the mist zou ook een legendary meoten wezen vind ik als je de hoeveel crap ziet die je nodig heb
50 skillpoints
100 mystic coins
250 Ghost Pepper
350 Molten Lodestone
100 Destroyer Lodestone
500 CoF tokens
Skill 400 chef nodig om de Vial of Liquid Flame te craften.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-12-2012 13:31 ]
die ori voor de vissions is ook echt een berg want het zijn die bars en die maak je van 3 ori ore en je heb 250 bars nodig 750 ore dusSnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:30:
[...]
Heb je die link van Volcanus al gezien? Material breakdown:
50 skillpoints
100 mystic coins
250 Ghost Pepper
350 Molten Lodestone
100 Destroyer Lodestone
500 CoF tokens
Skill 400 chef nodig om de Vial of Liquid Flame te craften.
Met name die 450 lodestones ga je niet ff farmen, dan is orichalcum een stuk makkelijker.
1 ingot = 2 ore voor zover ik weet, dus 500 ore. Veel ja maar in een maandje te farmen als je er geen gold aan wil spenderen. Of (veel) sneller, als je meerdere level80 characters hebt.Freakiebeakie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:49:
[...]
die ori voor de vissions is ook echt een berg want het zijn die bars en die maak je van 3 ori ore en je heb 250 bars nodig 750 ore dus
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-12-2012 13:53 ]
Williekeilen schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:31:
Hallo mensen, ik heb een vraag over de armor voor mijn ranger. Ik loop nu rond in rare explorer gear, maar ik wil upgraden naar exotic. Is er een beste keus, zoals bijv Berserker, of hangt dat af van je build en speelstijl? Ik wil op korte termijn vooral dungeons gaan doen, later misschien wat meer WvW. hebben jullie suggesties?
Ik speel wel een RangerFreakiebeakie schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:46:
aangezien je ranger bent en dus niet in mellee range staat kan je redelijk richting een glass canon build gaan vind ik ,dus stats power,precision,crit damage lijkt me dan wel geschikt en idd hangt het ook af van je speelstijl. ik speel zelf geen ranger dus ben er niet helemaal zeker van of de stats die ik net noem het beste zijn , misschien is condition damage wel beter
* Mijn Ranger gebruikt een Longbow als main weapon met een Sword/Warhorn als secundary als ik onverhoopt in melee range komt.. Dat betekent bijna geen condition damage en ik blijf zoveel mogelijk op afstand. Ik had dan ook vooral power, precision en crit damage in mijn rare armor (glass canon build). Power is altijd goed. Veel precision zorgt voor een hoge crit chance, dus crit damage is ook belangrijk. Omdat ik mijn Ranger soms toch wat te snel vond doodgaan wilde ik iets meer stevigheid. Ik heb voor mijn exotic armor CoF1 broek en AC1 hemd (of andersom) gekozen. Daarin zit wat meer stevigheid. De rest is driemaal Bersekers (power, precision, crit damage) en eenmaal Knight (+ toughness). Ik doe hierdoor wel wat minder base damage dan mogelijk zou zijn. Wel is bijna elke twee hit een crit.
* Als je Ranger shortbow gebruikt als main weapon doe je veel condition damage. Daar zou ik dan voor gaan in je armor. Critical hits gebruiken geen condition damage, dus precision is dan iets minder belangrijk.
* Als je vooral melee bent zou ik toch wat steviger bouwen.
* Axe is volgens mij ook vooral condition damage. Wailing_Banshee speelt dit volgens mij en kan je wellicht beter adviseren als je axe gebruikt.
Als laatste: Speel je veel met dezelfde mensen in dungeons? Als dat zo is dan kun je ook kijken naar wat zij gebruiken. Als ik samen met Morrars guardian speel dan weet ik dat ik met een tank speel die altijd overeind blijft. Kan ik dus vooral damage doen en hij healt me wel als ik neerga. Freakies mesmer doet weer belachelijk veel damage, maar valt al om als je blaast. Extra damage is dan weer iets minder belangrijk, enige stevigheid is wel gewenst.
Haha daar zit Rose Solane ookWilliekeilen schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:46:
Bedankt voor de snelle reacties ;-) Ik blijf liever op afstand en gebruik ook meestal de longbow. Ik speel nog niet veel met dezlefde mensen, misschien binnenkort. ik zit net bij een nieuwe guild, iets met Gwen of zo ;-) Ik ga me voorlopig richten op Berserker, dat lijkt me altijd goed. Mocht blijken dat ik te vaak neer ga dan stel ik het bij.
Mij moet je nooit volgen aangezien ik mijn heel eigen playstyle heb (een combinatie van melee en ranged) met veel nadruk op m'n kat en hond (ok, wolf...)RoseSolane schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:31:
[...]
* Axe is volgens mij ook vooral condition damage. Wailing_Banshee speelt dit volgens mij en kan je wellicht beter adviseren als je axe gebruikt.
Wat je kiest als armour hangt ook af van welke traits je gebruikt. ik krijg bijvoorbeeld geen precision punten via m'n traits. Maar wel heel veel Power (250) en Healing (300).
En dan heb je natuurlijk ook nog je wapen(s) die een boost kunnen geven.
Persoonlijk vind ik een Glass Cannon build niet leuk. Geef mij maar een metalen kanon. Dus ik ben voor Power + Toughness gegaan. Power voor het kanon, de Toughness voor het metaal.
Ik ben er alleen nog niet uit welke runes ik in m'n armour ga stoppen... Ik denk dat ik iets ga zoeken wat m'n precision omhoog haalt.
ja ik zou het met 4 lvl 80`s kunnen gaan farmen en dan nog ff 190 ectos score , kheb er al rond de 60SnoeiKoei schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:52:
[...]
1 ingot = 2 ore voor zover ik weet, dus 500 ore. Veel ja maar in een maandje te farmen als je er geen gold aan wil spenderen. Of (veel) sneller, als je meerdere level80 characters hebt.
Runes moet ik inderdaad ook nog bekijken. En ik ben nu ook inderdaad meer een metalen kanonWailing_Banshee schreef op donderdag 13 december 2012 @ 15:11:
[...]
Mij moet je nooit volgen aangezien ik mijn heel eigen playstyle heb (een combinatie van melee en ranged) met veel nadruk op m'n kat en hond (ok, wolf...)
Wat je kiest als armour hangt ook af van welke traits je gebruikt. ik krijg bijvoorbeeld geen precision punten via m'n traits. Maar wel heel veel Power (250) en Healing (300).
En dan heb je natuurlijk ook nog je wapen(s) die een boost kunnen geven.
Persoonlijk vind ik een Glass Cannon build niet leuk. Geef mij maar een metalen kanon. Dus ik ben voor Power + Toughness gegaan. Power voor het kanon, de Toughness voor het metaal.
Ik ben er alleen nog niet uit welke runes ik in m'n armour ga stoppen... Ik denk dat ik iets ga zoeken wat m'n precision omhoog haalt.
Je bedoelt haar nakomelingen. Dan zie ik je wel in een dungeon met mijn RangerWilliekeilen schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:46:
Ik speel nog niet veel met dezlefde mensen, misschien binnenkort. ik zit net bij een nieuwe guild, iets met Gwen of zo ;-)
Is je ingame naam ook Williekeilen?
ik denk dat het "of the ranger" wordt... Ik kan alleen geen goede build editor vinden....RoseSolane schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:00:
[...]
Runes moet ik inderdaad ook nog bekijken. En ik ben nu ook inderdaad meer een metalen kanon![]()
[...]
moest erg lachen toen ik las 'iets met Gwen of zo ;-)' dan weet ik meteen dat je geen guildwars 1 heb gespeeld
En vrouwen!
Tot vanavond
Uiteraard zijn Twilight en Sunrise ook plaatjes, maar ik heb als lange termijn doel mijn zinnen op Volcanus gezet. De lodestones zijn het grootste probleem.. Gelukkig kan je Cores in Lodestones veranderen met de Mystic Forge maar dat is ook niet gratis en ik ben niet de enige die dat bedacht heeft.

Ik heb nu de Godskull Slayer, die vond ik ook wel tof.
http://i48.tinypic.com/2d9z6dk.jpg
Ben ik het wel mee eens, maar vind warrior echt te saai spelen. Ben momenteel meer verliefd op mijn dual dagger necroVluuks schreef op donderdag 13 december 2012 @ 23:21:
Ik ben echt verliefd op Volcanus, haha. Ik zag hem vandaag in game, nohhh wat gaaf. Die vlammen!
Uiteraard zijn Twilight en Sunrise ook plaatjes, maar ik heb als lange termijn doel mijn zinnen op Volcanus gezet. De lodestones zijn het grootste probleem.. Gelukkig kan je Cores in Lodestones veranderen met de Mystic Forge maar dat is ook niet gratis en ik ben niet de enige die dat bedacht heeft.Dat gaat ook echt wel jaren duren waarschijnlijk maar hé, heb ik iets om naar toe te werken.
Ik heb nu de Godskull Slayer, die vond ik ook wel tof.Ik denk dat hij op een Charr helemaal cool is.
http://i48.tinypic.com/2d9z6dk.jpg
Voor de zekerheid nog maar geen specifieke items halen indien ik weer van gedachte wissel
Iemand overigens nog interesse in een flux matrix? Ik heb hem gecraft maar ik zie hem nauwelijks boven het armor van mijn mesmer... Dit is de item code voor preview: [&AvVqeQB4HWAAAKjAvAx1BgAAMJLrP6ADAABeB+YxBwUAAA==]
Kohler 2x geskipt en 1x door de troll laten slopen. Al met al lekker snelle run, gezellig en goed aan verdiend.
Ik kon mijn warrior na de run mooi een tank-stat AC-helmpje geven
Overigens zag ik dat Tweek op Ring of Fire speelt? Dat is toch een overwegend Duitse server of vergis ik me?
[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-12-2012 08:48 ]
Het is geen duitse server, maar ik zie wel best veel italianen. De hoofdtaal op de server is gewoon engels dus daar geen problemen mee.
Ja ingame ook. Hopelijk dit weekend eindelijk weer eens tijd om wat dungeons te doen.RoseSolane schreef op donderdag 13 december 2012 @ 16:00:
Je bedoelt haar nakomelingen. Dan zie ik je wel in een dungeon met mijn Ranger![]()
Is je ingame naam ook Williekeilen?
Ben van plan om binnenkort weer te gaan spelen.
Is die gratis server migration nog te pas? Zo ja, op welke server spelen jullie?
Yep, maar er zit een limiet op van 1x per 7 dagen. Als ik het goed heb zitten de meeste hier op Piken Square,rethxoth schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:58:
Ello!
Ben van plan om binnenkort weer te gaan spelen.
Is die gratis server migration nog te pas? Zo ja, op welke server spelen jullie?
De "vocal minority" iig welTweekzor schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:22:
[...]
Yep, maar er zit een limiet op van 1x per 7 dagen. Als ik het goed heb zitten de meeste hier op Piken Square,
Makkelijk gehaald ook nog. Dat er wat hick-ups waren kwam volgens mij vooral omdat "wij" van Piken Square gewend zijn AC wat aan de veilige kant te clearen terwijl "jullie" het liefst zoveel mogelijk skippenTweekzor schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:52:
Ja het was best wel funAlhoewel ik AC zelf niet zo heel goed vond gaan, maar we hebben het gehaald
[ Voor 51% gewijzigd door SnoeiKoei op 14-12-2012 11:48 ]
Steam: Grim
Ja wij zijn inderdaad gewend om meestal met een groepje van 4-5 van de guild te gaan. Dan ben je toch een stuk beter op elkaar ingespeeld, en weet je precies wanneer je even in moet houden of te hulp moet schieten. Daarom begon ik dat gevecht al tegen de breeders in de veronderstelling dat de rest er in een paar seconden zou zijn.SnoeiKoei schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 11:41:
Makkelijk gehaald ook nog. Dat er wat hick-ups waren kwam volgens mij vooral omdat "wij" van Piken Square gewend zijn AC wat aan de veilige kant te clearen terwijl "jullie" het liefst zoveel mogelijk skippenMet name rond de laatste bosses van path 1 en 3 vind ik het toch wel erg prettig flink rond te kunnen dodgen zonder dat er nog breeders rondlopen die per ongeluk kunt aggroën en ik haal normaal graag ook het waypoint van Kohler even binnen. Maar goed, erg grote fuck-ups zijn er niet geweest toch. Best vermakelijk toen je als thief 3 breeders probeerde te soloën
En zoals ik al aan gaf ben ik echt bar slecht met mijn thief
Het hebben van een soort vaste stijl in een dungeon met je guild herken ik. Binnen onze guild hebben we wel wat verschillende stijlen, maar zoals Snoei al aangaf doen wij sommige dingen vaak op dezelfde manier. En het samenspelen met bepaalde mensen went snel. Ik ging gisteravond fractals in met twee anderen van de guild, met wieik niet zo vaak samenspeel, en met twee randoms opgepikt buiten de gate. Daarnaast waren we maar met twee man op TS. En het ging niet echt lekker. Gelukkig was de enige van de party die niet op een level 80 char zat (lvl 77 Ele) zeer ervaren in fractals, want anders hadden we waarschijnlijk niet drie fractals kunnen voltooien. Ik had na afloop een repair canister nodig en de meeste anderen liepen bijna naakt rond. En dat voor fractals level 1Tweekzor schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:12:
[...]
Ja wij zijn inderdaad gewend om meestal met een groepje van 4-5 van de guild te gaan. Dan ben je toch een stuk beter op elkaar ingespeeld, en weet je precies wanneer je even in moet houden of te hulp moet schieten. Daarom begon ik dat gevecht al tegen de breeders in de veronderstelling dat de rest er in een paar seconden zou zijn.
En zoals ik al aan gaf ben ik echt bar slecht met mijn thief
Nouja warrior is niet de enige class die effectief gebruik kan maken van een greatsword gelukkig. Ik zou 'm op mijn Guardian nemen.Tweekzor schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:17:
[...]
Ben ik het wel mee eens, maar vind warrior echt te saai spelen. Ben momenteel meer verliefd op mijn dual dagger necroOftewel mijn goal voorlopig staat op dual wield incinerator
Voor de zekerheid nog maar geen specifieke items halen indien ik weer van gedachte wissel
Iemand overigens nog interesse in een flux matrix? Ik heb hem gecraft maar ik zie hem nauwelijks boven het armor van mijn mesmer... Dit is de item code voor preview: [&AvVqeQB4HWAAAKjAvAx1BgAAMJLrP6ADAABeB+YxBwUAAA==]

Ik was nieuwsgierig naar je focus en ik ging even kijken, maar ik krijg helemaal niks te zien in de preview. Aanvankelijk dacht ik ook dat de focus onder m'n armor verdween, maar ook zonder armor zie ik helemaal niks.

Warrior is momenteel mijn enige class die greatsword gebruikt (mijn mesmer gebruikt greatsword alleen in spvp), dus ga ik liever voor wat anders.Vluuks schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:52:
[...]
Nouja warrior is niet de enige class die effectief gebruik kan maken van een greatsword gelukkig. Ik zou 'm op mijn Guardian nemen.Dual dagger necro vind ik inderdaad ook echt leuk, al heb ik nu main hand scepter en offhand dagger ivm met de bleeding die scepter geeft, dat sluit goed aan bij m'n traits.
Ik was nieuwsgierig naar je focus en ik ging even kijken, maar ik krijg helemaal niks te zien in de preview. Aanvankelijk dacht ik ook dat de focus onder m'n armor verdween, maar ook zonder armor zie ik helemaal niks.Geen idee waar het aan kan liggen.
Hmm vreemd, ik zie zelf een heel klein paars doorzichtig blokje maar daarvoor moet ik ook mijn armor uit doen. Dit zou het moeten worden: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Flux_Matrix
Ik zit in een express kleine guild voornamelijk gefocussed op dungeons, dus wat dat betreft sluiten we allemaal vrij goed aan. Recruiten gebeurt ook alleen by-hand.RoseSolane schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 14:46:
[...]
Het hebben van een soort vaste stijl in een dungeon met je guild herken ik. Binnen onze guild hebben we wel wat verschillende stijlen, maar zoals Snoei al aangaf doen wij sommige dingen vaak op dezelfde manier. En het samenspelen met bepaalde mensen went snel. Ik ging gisteravond fractals in met twee anderen van de guild, met wieik niet zo vaak samenspeel, en met twee randoms opgepikt buiten de gate. Daarnaast waren we maar met twee man op TS. En het ging niet echt lekker. Gelukkig was de enige van de party die niet op een level 80 char zat (lvl 77 Ele) zeer ervaren in fractals, want anders hadden we waarschijnlijk niet drie fractals kunnen voltooien. Ik had na afloop een repair canister nodig en de meeste anderen liepen bijna naakt rond. En dat voor fractals level 1
Wel apart, fractals 1 kreeg ik het idee dat dat nog goed te doen zou zijn met zijn 2. Heel anders dan de eerste keer AC binnen lopen, zelfs story mode de eerste keren was echt lastig.
eerlijk gezegd geef ik niet zoveel om al die grote events.. tis wel leuk enzo maar ja weet niet xD
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Verwijderd
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Verwijderd
zijn er mensen die weten wat we per se vandaag moeten doen in het kader van Wintersday (wat dus morgen niet meer mogelijk is)?
PSN ID: Beest41
Sowieso heb ik mijn dag niet.. ga steeds dood dan probeer ik ff wvw en crasht het zooitje weer net als ik net zon tower ga overnemen dus weer 0 exp. etc.. dan probeer je het nog eens mis je net een sprong en val je weer dood.. sigh.. naja boeien misschien vanavond nog ff spelen. ben er voor nu ff helemaal klaar mee.
Gewoon doen joh, die grote updates maken het elke keer weer leuk.TgR_KILLER schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 12:53:
Pff ja was even vergeten dat ie natuurlijk moest updaten.. jezus wat duurt dat lang xD ik wilde gewoon ff verder grinden op mijn guardian..
eerlijk gezegd geef ik niet zoveel om al die grote events.. tis wel leuk enzo maar ja weet niet xD
Aan het einde is er ook nog een chest, wat je er uit krijg is wel vrij random, plus je krijgt nog wat anders als basic reward (is wel 1x maar en account bound). Er is ook nog een speciaal achievement te halen in die dungeon, wat ik zelf heel erg leuk vond. Ik zal niet alles verklappen.
Jumping puzzle is makkelijker dan Clock Tower, maar ik vind hem leuker, ik ben niet zo'n held met die dingen dus ik heb ze liever wat simpeler.
Verder moet ik echt die Prinsessenscepter voor mijn Necro, die dude loopt al in roze Twilight Arbor armor rond, daar kan best nog meer roze bij.

En ohja, Legendary Twilight voor 9500 Gold op TP haha.Each time you survive a visit, Tixx will reward you with the secret of the toy as well as parts you’ll need to build your very own copies of his toy!
[ Voor 24% gewijzigd door SCARfaceE op 16-12-2012 18:38 ]
PSN ID: Beest41

Verwijderd
ik denk zelf dat het wel op kisten werkt of het is toeval dat ik met mijn MF set betere loot krijg uit kisten van world bosses. zal de volgende keer als ik trixx doe even mijn MKF set aantrekken voor ik de kist open
[ Voor 62% gewijzigd door Freakiebeakie op 17-12-2012 11:36 ]
Gistermorgen 3x Tixx gedaan in The Grove, gisteravond 2x in Div's Reach. De eerste keer in Reach vergat de party leader de kist te (laten) looten dus stond iedereen 2 seconden na de boss kill geforceerd buiten
Ik heb die exotic recipe ook gehad. Toen ik deze echter met mijn Ranger wilde activeren voor Leatherworker wilde dat niet. Twee keer geprobeerd, twee keer geen recipe in de crafting menu gekregen. Wel kwam de rol na enige tijd weer terug in mijn zakken. Toen maar op de bank gezet, zodat mijn Guardian hem kan gebruiken als ze Weaponsmith op 400 heeft. Zij zal er ook meer aan hebbenSnoeiKoei schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:42:
1x een lvl78 exotic trident uit een Tixx dungeon kist gekregen, gesalvaged naar 3 ecto'sVerder alleen blauwe meuk. Uit de presents heb ik een exotic recipe gekregen. Ik merk trouwens weinig verschil tussen de opbrengst uit de verschillende presents (medium, giant etc.) of het moet de tier van de snow flakes zijn die er heel soms inzitten.
Gistermorgen 3x Tixx gedaan in The Grove, gisteravond 2x in Div's Reach. De eerste keer in Reach vergat de party leader de kist te (laten) looten dus stond iedereen 2 seconden na de boss kill geforceerd buitenMooi balen. Tweede keer in DR wel de achievement gedaan om alles in het diorama te slopen, erg grappig om lekker met je greatsword rond te raggen tussen die poppenhuisjes
Yep, is gewoon toeval. Ik loop continue in een MF set rond en krijg altijd groene en blauwe trash van dragon events en dergelijke.Freakiebeakie schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:35:
MF schijnt alleen te werken op de loot van mobs en niet op kisten
ik denk zelf dat het wel op kisten werkt of het is toeval dat ik met mijn MF set betere loot krijg uit kisten van world bosses. zal de volgende keer als ik trixx doe even mijn MKF set aantrekken voor ik de kist open
Op mijn weaponsmith ging het prima iig.RoseSolane schreef op maandag 17 december 2012 @ 12:00:
[...]
Ik heb die exotic recipe ook gehad. Toen ik deze echter met mijn Ranger wilde activeren voor Leatherworker wilde dat niet. Twee keer geprobeerd, twee keer geen recipe in de crafting menu gekregen. Wel kwam de rol na enige tijd weer terug in mijn zakken. Toen maar op de bank gezet, zodat mijn Guardian hem kan gebruiken als ze Weaponsmith op 400 heeft. Zij zal er ook meer aan hebben
Heeft iemand anders een eeuwige hekel aan die stomme prinsesjes uit die pakjes die je her en der op de map vindt, 8 stacks of confusion van al die krengen samen.. Ik ben geen PvE noob maar ik kan ze in m'n eentje niet aan hoor (althans die in de Frostgorge Sound niet), ze hebben ook constant regen/might wat dan ook, volgens mij jatten ze mijn buffs.

[ Voor 4% gewijzigd door Vluuks op 17-12-2012 15:25 ]
Ja dat had ik gisteren ook, opende ik zo'n pakket in Gendarren Fields, 8 princess dolls, 8 stacks of confusion op me, ik 1-shot mezelfVluuks schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:20:
Ik heb ook niet het idee dat je met een giant gift nu zo veel meer krijgt dan een small gift, vaak heb je achteraf nog minder van die truien met een giant gift. :'D
Heeft iemand anders een eeuwige hekel aan die stomme prinsesjes uit die pakjes die je her en der op de map vindt, 8 stacks of confusion van al die krengen samen.. Ik ben geen PvE noob maar ik kan ze in m'n eentje niet aan hoor (althans die in de Frostgorge Sound niet), ze hebben ook constant regen/might wat dan ook, volgens mij jatten ze mijn buffs.

[ Voor 15% gewijzigd door Freakiebeakie op 17-12-2012 16:12 ]
Verwijderd
Gisteren op me lowbie elementalist zag ik zo een groepje princess dolls in Wayfarer Foothills een champion wolfmaster met gemak doodmaken. De regen + protection op die dolls zorgde ervoor dat hij misschien 50% van een doll kan afhalen.SnoeiKoei schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:47:
[...]
Ja dat had ik gisteren ook, opende ik zo'n pakket in Gendarren Fields, 8 princess dolls, 8 stacks of confusion op me, ik 1-shot mezelf![]()
Zijn met enige moeite van LANGE range wel neer te krijgen maar dan ben je wel continu bezig ver van ze vandaan te blijven want ze rennen eindeloos achter je aan. Kleine krengetjes. best een paar keer aan dood gegaan
Eindelijk me eerste Ascended Ring gekregen dit weekend in de FotM Level 10 met de tokens erbij wordt het nu wel wat makkelijker om er naar toe te werken.
Had ook maar weer is een keer een CoF path gedaan en ging best lekker. Dit keer maar eens gevraagd om in plaats van te kiten bij Maggs door toch maar is alles proberen te doden en moet zeggen dat 0 deaths veel beter is dan eindeloos rondjes rennen en een voor een dood te gaan.
Je hebt minder truien nodig dan sokken of mutsen voor een skin. Daar zit het verschil in. Een giant geeft truien, medium mutsen en small sokken.Vluuks schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:20:
Ik heb ook niet het idee dat je met een giant gift nu zo veel meer krijgt dan een small gift, vaak heb je achteraf nog minder van die truien met een giant gift. :'D
Ik vind die skins echt cool, mijn guardian heeft nu een houten zwaard
Die Tixx dungeons vind ik echt fantastisch. Gewoon zoals ik ze zou verwachten voor een event. Niet te moeilijk, maar erg leuk om te doen. Vooral gaaf om met je stuiterende axe door dat miniatuur landje te lopen...
(en er is niets leukers dan Skritt om te bouwen tot prinsessen poppen!)
Maar er zijn zoveel weapon skills met CD, dat ik weer geneigd ben om richting de CD te gaan. Maar dat wil ik niet.
Hoe spelen jullie met de Mesmer, Necro en Ranger?
Mijn mesmer is nog maar 11, dus daar kan ik nog geen zinnig woord over zeggen.StealthyPeanut schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:34:
Met mijn Thief lvl80 ben ik volledig Condition Damage (CD) based bezig. Dit gaat erg goed, maar voor mijn Mesmer, Necro en Ranger wil ik een andere speelstijl gaan proberen.
Maar er zijn zoveel weapon skills met CD, dat ik weer geneigd ben om richting de CD te gaan. Maar dat wil ik niet.
Mijn necromancer heb ik aangepast van minions naar wells. En ik moet zeggen, ik vind het nu een stuk leuker! Als wapens Axe + Focus. Ben nu aan het kijken naar Axe + Dagger, maar ik denk dat ik toch weer terug ga naar focus.
Mijn ranger is conditions. Met name bloed, vuur en ijs.
je wil als mesmer zo veel mogelijk ilussions creeren en die dan slopen met je f1,f2,f3,f4 om conditions uit te delen
[ Voor 23% gewijzigd door Freakiebeakie op 18-12-2012 09:17 ]
Mesmer en Necro: Geen idee, heb ik nog niet.StealthyPeanut schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:34:
Met mijn Thief lvl80 ben ik volledig Condition Damage (CD) based bezig. Dit gaat erg goed, maar voor mijn Mesmer, Necro en Ranger wil ik een andere speelstijl gaan proberen.
Ranger: Kan zowel condition damage (con) als critical damage (crit) gebouwd worden.
Ik speel zelf met Longbow als main weapon en Sword en Warhorn als secondary. Alleen skill 3 van sword doet condition damage. Skill 2 van Longbow heeft veel hits en skill 5 geeft heel veel hits. Ik gebruik dus een crit build.
Shortbow skil 2 doet een hoop poison en skill 1 (meestal de auto-attack) doet bleed, dus condition damage build is zeker een optie voor shortbow. Crit build zou ook kunnen omdat je veel hits hebt. Dus als je short- en longbow combineert kun je zeker ook voor een crit build gaan. Deze combinatie geeft je echter weinig opties voor melee.
Wat betreft de rest van de wapens:
Greatsword skill 2 doet condition damage, verder relatief weinig hits, dus crit ligt niet zo voor de hand.
Axe skill 2 doet condition damage, skill 1 (auto-attck) geeft redelijk veel hits. Dus zowel condition damage build als crit build kan.
Allebei de Dagger en Torch skills doen condition damage. Een combinatie van Sword/Axe met Dagger/Torch werkt dus erg goed met een condition damage build.
/haarkloof modusWailing_Banshee schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:11:
[...]
Je hebt minder truien nodig dan sokken of mutsen voor een skin. Daar zit het verschil in. Een giant geeft truien, medium mutsen en small sokken.
Small gift geeft alleen sokken, medium sokken of mutsen, great sokken of mutsen of truien, giant alleen truien.
Houten torch vliegt zelf in brand, dus dat is te onrealistisch. Axe had wel weer gekund.Ik vind die skins echt cool, mijn guardian heeft nu een houten zwaardJammer genoeg zit er geen axe of torch bij...
/einde haarkloof modus
Ook zonder stuiterende axe zijn de Tixx dungeons erg leuk. En inderdaad precies goed voor een event. Vermakelijk, niet te moeilijk en niet te lang.Die Tixx dungeons vind ik echt fantastisch. Gewoon zoals ik ze zou verwachten voor een event. Niet te moeilijk, maar erg leuk om te doen. Vooral gaaf om met je stuiterende axe door dat miniatuur landje te lopen...
(en er is niets leukers dan Skritt om te bouwen tot prinsessen poppen!)
En als ik prinsessen moet besproeien ga ik ook altijd achter de skritt aan. Iritante ratten ombouwen tot schattige prinsessen is leuk
Oh, ik wist dat ik er 1 vergat! En hoe relaistisch is het om een torch met een electrisch licht te gooien en hopen dat alles in de fik vliegt? Of om achter herten aan te gaan met een houten zwaardRoseSolane schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:33:
[...]
/haarkloof modus
Small gift geeft alleen sokken, medium sokken of mutsen, great sokken of mutsen of truien, giant alleen truien.
[...]
Houten torch vliegt zelf in brand, dus dat is te onrealistisch. Axe had wel weer gekund.
/einde haarkloof modus

Ik heb deze torch
Met jouw torch ga je inderdaad niets in de fik zettenWailing_Banshee schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:42:
[...]
Oh, ik wist dat ik er 1 vergat! En hoe relaistisch is het om een torch met een electrisch licht te gooien en hopen dat alles in de fik vliegt? Of om achter herten aan te gaan met een houten zwaard
[afbeelding]
Ik heb deze torch
Dit komt van de officiële wikiRoseSolane schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:53:
[...]
Met jouw torch ga je inderdaad niets in de fik zettenWel een fantastisch koele combinatie van weapon en armor heb je daar aan. Welke items zijn dit?
Verwijderd
Het is de Lionguard Torch. Ik heb hem gekocht van Lionguard Lyns in LA.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:57:
Welke torch is dat? Ziet er wel fraai uit, ik ken hem niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Wailing_Banshee op 18-12-2012 13:09 ]
Zoals gezegd zou ik mesmer inderdaad condition (en staff) houden als je pve gaat spelen. In pvp kan een power/crit build met greatsword ook prima.StealthyPeanut schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 08:34:
Met mijn necro heb ik een redelijke thoughness/life siphon build maar life siphon is zwaar onderpowered. Het houd totaal geen rekening met bijvoorbeeld healing power en je hebt dus nog altijd thoughness nodig als backup. Het werkt redelijk genoeg om mijn build niet te veranderen maar het voelt toch underpowerd. Wells op een necro zijn geweldig en dagger/dagger is gewoon fun om te spelen.
Mijn ranger is pas level15 maar ik vind het leuk hoe snel mijn shortbow schiet en een stack van 8bleed makkelijk te onderhouden dus ik denk dat ik hier voor condition ga.
Echt geweldige gevechten gehad afgelopen dagen , stukken beter dan dat ik alle tiers hiervoor heb meegemaakt.
Voorlopig staan we qua punten ook nog boven , met een voorsprong van 34k punten.
Maar onze zwaarste tegenstander is hard aan het inlopen , ben benieuwd hoe dit gaat eindigen
Ik neem aan dat je het over WvW hebt? Wij waren 4 plekken gestegen... Ik geloof dat we nu ingemaakt wordenkowapanga schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:54:
Na de reset van afgelopen vrijdag zijn we eindelijk aanbeland in Tier1 \o/
Echt geweldige gevechten gehad afgelopen dagen , stukken beter dan dat ik alle tiers hiervoor heb meegemaakt.
Voorlopig staan we qua punten ook nog boven , met een voorsprong van 34k punten.
Maar onze zwaarste tegenstander is hard aan het inlopen , ben benieuwd hoe dit gaat eindigen
Seafarer's Rest neem ik aan? Als jullie de stand zo weten te houden zijn jullie bij de volgende reset de nummer 1 server in WvW!. Maar het verschil met de huidige nummer 1 is maar heel erg klein. Toch erg knap.kowapanga schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:54:
Na de reset van afgelopen vrijdag zijn we eindelijk aanbeland in Tier1 \o/
Wij (Piken Square) doen het deze week nog niet zo goed. Als het zo doorgaat gaan we voor de eerste keer in twee maanden zakken in plaats van stijgen op de ranglijst.
Onze plaats op de ranglijst in de laatste weken (van heden naar verleden): 9 - 11 - 12 - 12 - 14 - 16 - 18 - 19 - 21 - 22 - 20 - 21 - 22. Daarmee zijn we in 2 1/2 maand gestegen van tier 8 naar tier 3
Far Shiverpeaks is met een vrije val bezig in WvW. Wat is daar gebeurd?
En op Seafarers Rest
Allemaal WvW guilds die vertrokken zijn, nu zijn we overigens eerste in onze tier (tier 4 geloof ik). Wat voor een deel te danken is aan onze enige echte GoT guildRoseSolane schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:36:
Far Shiverpeaks is met een vrije val bezig in WvW. Wat is daar gebeurd?
There's no place like 127.0.0.1
Verwijderd
had wel een screenshot gemaakt dat we bovenaan stonden
Hier was ik ook bij, mijn eerste keer meedraaien met de GoT GuildTgR_KILLER schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:51:
Van de week stonden we met FS zelfs bovenaan de 3 in ons groepje.. we waren al 2 uur rond aan het rennen en hadden net de rest ingehaald maar toen kwam er ineens een zerg van 1 van de andere servers toen ben ik ook gestopt aangezien ik na 2 uur het wel zat was.
had wel een screenshot gemaakt dat we bovenaan stonden
Was heel awesome, goede samenwerking en duidelijke instructies. Ik kijk uit naar de volgende battle
Ik ren er gewoon tussendoor als een kip zonder kop met mijn one man guildrethxoth schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:01:
[...]
Hier was ik ook bij, mijn eerste keer meedraaien met de GoT Guild
Was heel awesome, goede samenwerking en duidelijke instructies. Ik kijk uit naar de volgende battle
En elke dag braaf mijn daily proberen te doen.. merk wel veeeeel meer als op mijn warrior dat ik bijna geen 1 quest ding doe.. zou mijn gebied al land uit moeten zijn en ben nog niet op de helft.. ik level vooral door event en wvw en ben steeds in queensdale die random event dingen aan het doen.. als je ziet wat ik op de kaart al heb gevonden.. gewoon om te huilen xD en ook storyline quest loopt hopeloos achter.
moet eigenlijk op mijn warrior weer eens verder met de storyline. die wordt een beetje verwaarloost nu ik de guardian aan het levelen ben.
Leuke lamp, overigens !!
Hij was gisteren in Black Citadel bugged (zie ook de patchnotes van de 17e), er kwamen quests doorheen van vorige dagensmallblock schreef op woensdag 19 december 2012 @ 00:30:
Gelukkig is Trixx in Hoelbrak niet zo langdradig meer als in Black Citadel. Ik stond gisteren zelfs op het punt af te haken. Jammer dat die mini's uitsluitend decoratief zijn anders zou ik best zo'n Princess Doll of Fluffy Griffon naast m'n pet kunnen gebruiken

Leuke lamp, overigens !!
Ja, en twee keer ToxxTostikoning schreef op woensdag 19 december 2012 @ 07:32:
Ik moest gisteren idd ineens Zhaitan dodenNou ben nu level 18 dus dat gaat ook nog niet gebeuren
Ik had gisteravond voor het eerst dat ik dood ging door de mobs in de pakjes die je kunt openen in de verschillende gebieden. Met de prinsesjes heb ik nooit problemen gehad door long ranged attacks op ze uit te voeren, maar die pluche griffons kilden me gisteravond tweemaal. Ik vind de griffons wel de leukste mini tot nu toe en heb deze gisteravond dan ook gemaakt.
Ik had sowieso niet mijn dag gisteren, Eerst een lange en frustrerende dag op mijn werk die ook nog eens langer duurde door een storing in het treinverkeer. En daarna kon ik met geen mogelijkheid de vijf events voor mijn Daily bij elkaar harken in Fields of Ruin. Het eerste event duurde eeuwig, maar kon ik tenminste solo afronden. Daarna kwam ik twee keer in een groupsevent terecht waar ik moest rennen voor mijn leven. Het event daarna faalde omdat ik de twee NPC's niet kon beschermen in mijn eentje. Uiteindelijk kwam ik iemand uit de guild tegen en hebben we samen nog wat events gedaan. Volgende keer moet ik eerder stoppen met events grinden als het gewoon niet wil. Dit was niet leuk, het leek wel werk
Een tip als je persé je daily wilt halen en je mist events: Ren (evt. met een alt ofzo) even door Queensdale (of andere lowbie zones) en vaak hark je ze zo bij elkaar.RoseSolane schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:33:
Ik had sowieso niet mijn dag gisteren, Eerst een lange en frustrerende dag op mijn werk die ook nog eens langer duurde door een storing in het treinverkeer. En daarna kon ik met geen mogelijkheid de vijf events voor mijn Daily bij elkaar harken in Fields of Ruin. Het eerste event duurde eeuwig, maar kon ik tenminste solo afronden. Daarna kwam ik twee keer in een groupsevent terecht waar ik moest rennen voor mijn leven. Het event daarna faalde omdat ik de twee NPC's niet kon beschermen in mijn eentje. Uiteindelijk kwam ik iemand uit de guild tegen en hebben we samen nog wat events gedaan. Volgende keer moet ik eerder stoppen met events grinden als het gewoon niet wil. Dit was niet leuk, het leek wel werk
Ik was op mijn alt. En juist in Queensdale had ik laatst problemen om aan events te komen. Gweoon niet zoveel geluk de laatste tijdMatHack schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:35:
[...]
Een tip als je persé je daily wilt halen en je mist events: Ren (evt. met een alt ofzo) even door Queensdale (of andere lowbie zones) en vaak hark je ze zo bij elkaar.
Maar over het algemeen heb je wel gelijk. In de start gebieden kun je inderdaad vaak makkelijk een aantal events halen plus een grote kill variety. En ondanks dat je scaled naar het gebied vind ik de start gebieden eenvoudiger dan de andere gebieden. Met mijn level 80 Ranger knal ik daar de meeste mobs in twee hits af en ook mijn level 30 Guardian heeft in die gebieden weinig problemen.
WvWRoseSolane schreef op woensdag 19 december 2012 @ 09:45:
[...]
Ik was op mijn alt. En juist in Queensdale had ik laatst problemen om aan events te komen. Gweoon niet zoveel geluk de laatste tijd![]()
Maar over het algemeen heb je wel gelijk. In de start gebieden kun je inderdaad vaak makkelijk een aantal events halen plus een grote kill variety. En ondanks dat je scaled naar het gebied vind ik de start gebieden eenvoudiger dan de andere gebieden. Met mijn level 80 Ranger knal ik daar de meeste mobs in twee hits af en ook mijn level 30 Guardian heeft in die gebieden weinig problemen.
Helpt je ook meteen op weg met je kill variety en je monthly kills.
Dan mijn dagboekje; gisteren al m'n achievements binnengeharkt voor Winters Day en moet nu alleen nog een paar keer de dungeon doen. Vind het event tot nu toe zeer geslaagd. Jumping puzzle is zeer goed te doen, bell choir is geinig als je eenmaal doorhebt wanneer je moet klikken en sneeuwbal PVP is ook best leuk (al vind ik de achievements daar niet zo doordacht qua team play).
Verder mijn Ranger naar 80 gebracht (vijfde char op 80 alweer) en voorzien van exotic wapens en armor uit AC (had nog een berg tokens liggen
Tot slot ben ik wederom begonnen aan een nieuwe alt (nummer 6), dit keer een Necro. Moet er weer even aan wennen dat alles je binnen no time tegen de vlakte mept vanwege de Light Armor
Maar wat gaat die pet ongeloofelijk snel dood zeg.
Met het event heb ik nog niet veel gedaan, wel de jumping puzzle die was best easy had hem in 3keer. Op een of andere manier spreken die events mij toch niet echt aan en bekijk ik meestal achteraf wat ik nog moet doen (op de snelste manier) om de achievements te halen.
Verder heb ik me maar overgegeven aan de nood om monthly te gaan halen en ben WvW in gegaan en heb wat kills gemaakt.
Edit: Overigens ga ik gewoon door met het 15-35 levellen van alts met crafting
Zo was mijn necro level80 met 10% world map completion.
[ Voor 19% gewijzigd door Tweekzor op 19-12-2012 10:56 ]
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.