• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Voor mijn guardian heb ik tijdens het levelen vooral mace/shield + greatsword gebruikt, hiermee heb ik alle PvE maps 100% gehaald + de Personal Story. Greatsword als je gewoon lekker wilt killen, mace/shield als je een mob tegenkomt die net iets lastiger te killen is (hetzij lengte van gevecht, hetzij de damage die je ontvangt). De mace/shield combo heeft extra defense + heals in de attack(s) van de mace en die helpen echt.

Nu ik vooral bezig ben met dungeons & WvW gebruik ik voornamelijk scepter/shield (+ greatsword, hammer of staff). De mobs in dungeons hitten gewoon veel harder waardoor je eigenlijk uit de melee range wilt blijven (en ja, ik heb genoeg thougness / vitality, dus ze meppen echt hard).

Qua skills heb ik maar 2 skills die ik altijd gebruik:
- De Signet of Resolve (healing skill), die heeft een geweldig passive effect (1 condition removed every 10 seconds) + hij healed het meeste in één keer (en als je de Signet Mastery trait hebt, ook het meeste per recharge seconde)
- De Signet of Judgment (utility skill), puur vanwege de -10% damage, die ook nog eens stacked met de boon Protection (-33% damage). Deze signet activeer ik nooit.

Overigens merk ik wel dat ik de virtues ook nauwlijks activeer. Voornamelijk de Virtue of Justice zou ik denk ik wat vaker moeten activeren, dat is toch een leuke damage boost/burst. De andere 2 virtues activeer ik nog wel eens in geval van nood als ik probeer weg te komen en mijn andere skills zijn allemaal in hun cooldown periode.

There's no place like 127.0.0.1

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 23:01
kowlier schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:05:
ik heb al een paar leuke gehad op mijn guardian. mijn favo daar is een soort wit (iets karnemelkachigs :p) in combinatie met een donkere metaalkleur.
echt spijtig dat colours character gebonden zijn :(
Ja dat colours char bound zijn hoor ik best veel mensen over klagen. Naja mijn eerste is ook mijn main dus mij maakt het niet zoveel uit. Ik heb iets van een bronze kleur welke ik in combinatie met authum (rood) gebruik. en hier en daar nog een kleur grijs en dat is een beetje mijn kleur schema op mijn warrior.

Ik heb al mega veel meisjes kleuren gevonden xD paars, roze en dat soort ongein die stuur ik allemaal weer aan een vriendin van me die ga ik dus echt niet gebruiken op mijn warrior haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Nou als je GW1 hebt gespeeld, dan ben je al heel blij dat je de dye maar een keer per char hoeft te hebben:-)

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Ik heb voor mijn Guardian eigenlijk altijd als main weapon greatsword gehad. :) De hammer sprak mij helemaal niet aan, de skills waren op zich wel tof, vooral de launch is fun, maar ik kon niet tegen het optisch nogal trage en ik ben echt fan van de greatsword leap, haha.

Soms pak ik m'n hammer wel voor als het echt handig is en de skills uitkomst bieden, maar dat is echt zelden. Voor de rest wissel ik tusen staff, scepter/shield, mace/shield afhankelijk van de situatie. Focus en torch gebruik ik ook nooit, eigenlijk.

Ik heb zelf 15 punten in radiance om Virtue of Justice reset te krijgen na een kill, vind het zelf erg fijn in PvE, de active doet aardig wat damage dus dat schiet lekker op. Kan echt niet meer zonder. :P Ik mash uit macht der gewoonte ook altijd F1 op mijn alts, wat soms weer in nogal domme situaties eindigt. _O-

• TgR_KILLER
Zo vanavond wayfarer foothills op 100% gehaald.. die laatste paar dingen zijn vaak lastig te vinden.. 1 POI die mist of 1 skill challenge die je niet ziet.. gelukkig is met google alles te vinden haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Thomderanged
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 09:35
Hey, vroeg me af of de tweakers guild nog vol is op Far shiverpeaks. Mijn server is een beetje flauw en zoek een guild die actief wvw doet

PSN: Deltoidius

Verwijderd

Zo vandaag maar eens 5 levels erbij op mijn sexy mesmer tot 52, gaat hard! Merk dat mijn spec super werkt, illusion nuker. No chance voor de mobs, kan 5 gelijke level mobs makkelijk aan. En dan te bedenken dat ik zo hard eb geleveld dat ik nog steeds met lvl 20 gear rondloop!!!:-) dus stel je voor dat ik dat ook op level had..nog 3 levels wachten en dan winged valkyrie!

• TgR_KILLER
Ik heb vanmiddag mijn gear weer beetje geupgrade.. mijn rifle / shoulders / gloves en boots geupgrade naar level 80.. deze waren allemaal nog level 70isch. ook mijn amulet naar 80 gezet deze was nog 50.. heb nog 2/3 dingen nog niet op 80.. eerst maar weer sparen nu :P of gewoon meer dungeons gaan doen haha.

Verwijderd

Redelijk off topic, maar is het mogelijk om snel al je berichten die je in een topic gepost hebt te kunnen bekijken?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:30:
Redelijk off topic, maar is het mogelijk om snel al je berichten die je in een topic gepost hebt te kunnen bekijken?
Ja, via de forumsearch op je eigen naam zoeken. Dus zo: [MMORPG] Guild Wars 2 - Search: SyNqii

[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 01-12-2012 22:35 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Verwijderd

Hey, vroeg me af of de tweakers guild nog vol is op Far shiverpeaks. Mijn server is een beetje flauw en zoek een guild die actief wvw doet
Je kan altijd naar FSP transferen, kunnen wel wat mensen gebruiken daar. Wil wel eens die Outmanned buff kwijtraken.. Zijn destijds een hoop spelers kwijtgeraakt aan Desolation. Vraag mij af wanneer die free transfer eens stopt..

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 14:29

Dawn

..Sworn to the Dark..

Thomderanged schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 13:32:
De guild is nog steeds active, zie http://www.guildoftweakers.com/home
Qua WvW zijn we momenteel druk bezig dit gestructureerder op te zetten.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 23:19:
[...]

Je kan altijd naar FSP transferen, kunnen wel wat mensen gebruiken daar. Wil wel eens die Outmanned buff kwijtraken.. Zijn destijds een hoop spelers kwijtgeraakt aan Desolation. Vraag mij af wanneer die free transfer eens stopt..
Gaat slecht met FSP... We stonden gisteren wederom mijlenver achter op de andere 2 servers. Ben recent gedingd en speel sinds kort WvW bij guild AoA. Ondanks het feit dat ik denk dat ze het prima aanpakken, worden we werkelijk op alle maps ingemaakt.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 15:34

Erikie

www.erikie.nl

Nou dat komt omdat volgens mij fsp best wel een behoorlijke pve server is en wvw behoorlijk inspiratieloos speelt. Ik speelde eerst op piken en daar was de boel toch een stuk georganiseerder, maar behoorlijk rp (weet niet of dat nog zo is, en ws heeft dat wel z'n voordeel in wvw). Het enige wat we kunnen is zergen en voor de rest blind zijn wat er voor de rest op de map gebeurt. Dat was eerst een stuk beter en volgens mij is de ambitie om te winnen er behoorlijk uit. Ook als ik 's nachts inlog zijn er hooguit 10 man online, daar wanneer de andere servers alles moeiteloos cappen.

traktor scratch!

Verwijderd

Menace_1981 schreef op zondag 02 december 2012 @ 17:25:
[...]

Gaat slecht met FSP... We stonden gisteren wederom mijlenver achter op de andere 2 servers. Ben recent gedingd en speel sinds kort WvW bij guild AoA. Ondanks het feit dat ik denk dat ze het prima aanpakken, worden we werkelijk op alle maps ingemaakt.
FSP dreigt ook bij de laatste tier te geraken. gisteravond 25k punten verschil met de nr 2. FSP BL redelijk onder controle > er is een maar.... > Andere BL echt van geen tot max 5 personen die voor onze server strijden, wat inhoud dat echt daar niks door ons wordt beheerd. Hoorde ook dat er weer een WvW groep van 20+ man zijn verkast naar een andere server.
Dus FSP wordt een pure pve server. Maar blijf ze stangen met mijn thief, gemiddeld doen ze om een kamp te krijgen er 10-30 minuten over om het te krijgen. Jammer dat de cavalerie nooit mij komt aflossen :S

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 05:57 ]

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Erikie schreef op maandag 03 december 2012 @ 00:31:
Nou dat komt omdat volgens mij fsp best wel een behoorlijke pve server is en wvw behoorlijk inspiratieloos speelt. Ik speelde eerst op piken en daar was de boel toch een stuk georganiseerder, maar behoorlijk rp (weet niet of dat nog zo is, en ws heeft dat wel z'n voordeel in wvw). Het enige wat we kunnen is zergen en voor de rest blind zijn wat er voor de rest op de map gebeurt. Dat was eerst een stuk beter en volgens mij is de ambitie om te winnen er behoorlijk uit. Ook als ik 's nachts inlog zijn er hooguit 10 man online, daar wanneer de andere servers alles moeiteloos cappen.
ik speel al vanaf het begin op Piken Square en merk echt weinig van de roleplayers .
heel soms zie ik er een paar in /s praten maar ook dat komt zelden voor . in LA merkte ik het wel vaak maar aangezien ik tegenwoordig alleen maar in die verdomde overflow terecht kom daar mis ik me gezellige LA chat :(

YO! fucknuts! It's Probing time!

Ik ben met de headstart op FSP begonnen maar daar ben ik uiteindelijk vertrokken omdat ik geen zin had 3 uur of langer in een queue te staan als ik aan mijn monthly WvWvW-kills te werken. Toen stond FSP ook heel saai iedere keer vrijwel bovenaan de lijst. Tijden veranderen blijkbaar nogal :D

Van roleplay op Piken Square merk ik nog steeds vrijwel niks, ik ben ook al tijden niet in Divinity's Reach geweest eigenlijk en ik kom ook niet of nauwelijks in kroegen in LA, tenzij ik er een keer moet zijn voor mijn personal story (Order of Whispers). Voor roleplay-haters iig geen reden om deze server te vermijden. Sowieso heb je er geen last van, het is net of je er een paar extra NPC's bij hebt.

Dit weekend mijn necro geleveld van 28-ish naar 39 en mijn guardian van 10 naar 19 ofzoiets. Alts levelen met guildies in een party (of 2 parties zoals vrijdag en dan lekker overpowered over alle events heen walsen) is gezellig, teamspeak erbij en gewoon gezamenlijk maps clearen.

@ Freakie; die overflow is idd bijzonder irritant. Echt een enorm slechte keus de toegang tot de Fractals in LA te maken wat mij betreft. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 03-12-2012 08:34 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
mja, dat was het grote probleem met far shiverpeaks. iedereen ging naar daar voor de WvW, maar de queue's waren zo belachelijk hoog dat iedereen ook weer vertrokken is.
onze guild is naar piken square gegaan om die reden, en nu hebben we amper queue's en toch altijd leuke WvW.
dit weekend weer 7 lvl's gehaald op mijn warrior. gaat vlot. alleen gaat het zo vlot dat ik wat zonder crafting mats zit te geraken :( platinum genoeg om naar weaponsmith 300 te gaan, maar geen special mats meer :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb nu al 4 characters maxed en omdat ik echt alles oppak wat ik tegen kom heb ik echt een overvloed aan materials , komt zelden voor dat ik iets moet kopen. ik heb nu 7 van de 8 crafting proffesions klaar , alleen weaponsmith moet ik nog lvlen. ik maak als ik 1 van me alts lvl altijd om de 10 lvls een leuk armor setje :) gister in het norn gebied de recipes gehaald voor de shadow set en meteen een setje gemaakt voor mijn lvl 26 charr necro . het is volgens mij de enigste set die ik mooi vind op de charr necro :) echt heel blij mee ,zelfs de helm ziet er kewl uit op me charr :D
vanavond weer ff een rondje cof en dan weer verder met mn necro lvlen.
ik hoop deze week elke dag 2 paths te doen in cof zodat ik eindelijk mijn set kan halen voor mijn asura ele :D zit nu op 500 tokens denk ik

[ Voor 9% gewijzigd door Freakiebeakie op 03-12-2012 09:55 ]

• kowlier
mja, ik heb nog maar 2 chars, en allebei gelvld via WvW en dungeons :p dus heel weinig mobs via exploration. met de 2e doe ik wat meer moeite, maar so far enkel low lvl area's gecleared. zat in een lvl 40 gebied als lvl 65, dus kreeg ik maar weinig echt nuttige mats :(

Freakiebeakie schreef op maandag 03 december 2012 @ 09:53:
gister in het norn gebied de recipes gehaald voor de shadow set en meteen een setje gemaakt voor mijn lvl 26 charr necro . het is volgens mij de enigste set die ik mooi vind op de charr necro :) echt heel blij mee ,zelfs de helm ziet er kewl uit op me charr :D
Ah je hebt je recepten gehaald! Ik vind het ook een erg fraaie set, al heb ik de helm wel vervangen door een hoody die ik ergens voor karma kreeg. Er zijn helaas zoveel head pieces die de horens van Charr verkloten :| maar degene die ik heb doet dat niet gelukkig.
Die shadow set zal voorlopig wel getransmute worden tot ik 80 ben, de shadow skins zitten nu op mijn gecrafte lvl35 rare set.
vanavond weer ff een rondje cof en dan weer verder met mn necro lvlen.
ik hoop deze week elke dag 2 paths te doen in cof zodat ik eindelijk mijn set kan halen voor mijn asura ele :D zit nu op 500 tokens denk ik
Als ik online ben als je aan CoF toe bent help ik je wel, ik kan ook nog wel heel wat CoF tokens gebruiken.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja de set haald de hoorns weg bij een charr maar er zitten ook hoorns op de helm zelf dus ik vind het niet zo erg

Freakiebeakie schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:13:
ja de set haald de hoorns weg bij een charr maar er zitten ook hoorns op de helm zelf dus ik vind het niet zo erg
True maar er zijn ook een boel head slot items die je hele hoorns (of bij andere rassen, haar / oren etc) verwijderen zonder dat er iets logisch voor in de plaats komt. Mijn Charr necro loopt met een paar enorme, gekartelde, zwarte, bad-ass horens rond en ik vind het gewoon vreemd dat die bij veel items ineens verdwijnen. Zeker bij "dure" items (dungeon sets, crafted exotics, cultural armor) vind ik dat ze daar meer aandacht aan hadden kunnen besteden.

Maar goed, head items op een Charr blijft sowieso een drama. De meeste head gear slaat nergens op bij Charr. :(

• kowlier
meeste armour bij een char imo. zoveel clipping problems met head, shoulders, chest, legs,... noem maar op. so far vond ik het crafted basic armour het best op mijn charr guardian, gewoon omdat dat voor de verandering eens niet verdween in bepaalde posities :/

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

voor een charr guardian zou ik de cof set kiezen , die ziet er echt wel uberbruut uit

http://gw2.unfair.co/wp-c...itadel-of-Flame-Armor.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Freakiebeakie op 03-12-2012 12:18 ]

Freakiebeakie schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:16:
voor een charr guardian zou ik de cof set kiezen , die ziet er echt wel uberbruut uit

http://gw2.unfair.co/wp-c...itadel-of-Flame-Armor.jpg
Werkt niet, hotlinken mag niet vanaf die site. Maar idd, CoF gear ziet er bruut uit. Ik heb pauldrons, greaves en gauntlets op mijn Charr warrior nu en de rest is Draconic (crafted exotics), op de helm na. Dat is nu nog een story reward geloof ik maar wordt qua skin nog een cultural armor helm, zo'n neushoorn-ding >:) Of ook Draconic, die ziet er iig nog behoorlijk goed uit op een Charr.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

link werkt hier wel hoor :)

Ook als je een hard refresh doet? (Ctrl + F5) Ik krijg een melding:
Access Denied

The owner of this website (gw2.unfair.co) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/2012/08/Charr-Male-Flame-Legion-Heavy-Citadel-of-Flame-Armor.jpg). (Ref. 1011)

Waarschijnlijk omdat hij in je cache staat?

"The owner of this website (gw2.unfair.co) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/2012/08/Charr-Male-Flame-Legion-Heavy-Citadel-of-Flame-Armor.jpg). (Ref. 1011)"

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ohh ok ,naja het was een plaatje van de cof set die kan je overal vinden :)

Freakiebeakie schreef op maandag 03 december 2012 @ 14:21:
ohh ok ,naja het was een plaatje van de cof set die kan je overal vinden :)
Ik vind die CoF niet erg mooi.

Als ik al ooit eens een dungeon set wil voor m'n Charr, ga ik voor Arah. De medium mannelijke variant vind ik echt prachtig. Vooral hoe hij over die staart heen gaat (je kan het op die site niet goed zien omdat ze een kleur hebben voor het armour die bijna gelijk is aan de vachtkleur van de Charr zelf...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ik vind die Arah set voor medium armor erg nice! Vooral de shoulders en chestpiece vind ik geweldig!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik wil de cof set voor mijn asura ele :)

Ik heb m'n COF setje voor mijn char guardian bijna compleet; moet nog 1 run voor de boots en dan is het klaar. Als jullie vanavond gaan doe ik wel even mee. Hoe laat is het plan ongeveer?

Verder zou ik het ook niet erg vinden om wat Fractals te draaien voor de monthly, maar daar lijkt in de guild steeds minder animo voor. Deels ook vanwege disconnects :(

• kowlier
dat mogen ze toch wel aanpassen. wij zitten met een heleboel mensen die nog alsan fractals lvl 1 moeten doen gewoon omdat ze al tig keer eruit zijn gevlogend....ik begrijp amper waarom ze zo'n systeem gebruiken :/

Morrar schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:44:
Ik heb m'n COF setje voor mijn char guardian bijna compleet; moet nog 1 run voor de boots en dan is het klaar. Als jullie vanavond gaan doe ik wel even mee. Hoe laat is het plan ongeveer?

Verder zou ik het ook niet erg vinden om wat Fractals te draaien voor de monthly, maar daar lijkt in de guild steeds minder animo voor. Deels ook vanwege disconnects :(
Ik ben denk ik vanaf een uur of 19:00 online ofzo, ik weet niet hoe Freakie vanavond in zijn tijd zit? Voor fractals ben ik ook wel te porren, ik wil de monthly ook wel doen weer. Er is inderdaad weinig animo voor fractals en die disconnects zijn echt strontirritant.

SnoeiKoei schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:51:
[...]

Ik ben denk ik vanaf een uur of 19:00 online ofzo, ik weet niet hoe Freakie vanavond in zijn tijd zit? Voor fractals ben ik ook wel te porren, ik wil de monthly ook wel doen weer. Er is inderdaad weinig animo voor fractals en die disconnects zijn echt strontirritant.
Ik ben wel in voor dungeon vanavond, CoF of een fractal maakt me niet zoveel uit.

CoF was gisteravond best geinig. We hadden met de guild Arah gepland in story mode, omdat velen deze nog moesten doen. Maar de toegang was weer eens bugged. Daarom maar met een groepje CoF gekozen. Onder andere Freakie's vriendin die zo weer wat CoF tokens heeft toegevoegd aan het totaal. Kan Freakie zijn ele weer mooier maken 8)

Wat betreft de prestaties in WvW. Afgelopen week zaten FPS en PS bij elkaar. Beiden zijn ingemaakt door Kodash, waarbij PS als tweede is geëindigd en FPS als derde. Voor PS was dit de eerste keer in weken dat we niet als eerste eindigden in WvW. FSP lijkt steeds verder weg te zakken. Ook deze week zien de scores op http://mos.millenium.org/matchups er niet best uit.
SnoeiKoei schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:51:
[...]

Zolang die disconnects er zijn, heeft het in ieder geval voor mij geen zin om zelfs maar te gaan proberen voor die monthly. Ben gisteren binnen een uur maar weer gestopt met spelen, want toen had ik alweer 4 err7's gehad. Leuk als je net dat event helemaal doorgelopen hebt en vlak voordat je de reward zou krijgen: err7.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Morrar schreef op maandag 03 december 2012 @ 15:44:

zelf nog nooit een disconnect gehad in fractals , wel 1 keer meegemaakt dat een ander het had en we met zn alle buiten de dungeon belanden :( en ik ben dr vanavond ook wel rond 19.00 denk ik voor een rondje cof en eventueel een rondje fractals

• kowlier
RoseSolane schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:14:
[...]Wat betreft de prestaties in WvW. Afgelopen week zaten FPS en PS bij elkaar. Beiden zijn ingemaakt door Kodash, waarbij PS als tweede is geëindigd en FPS als derde. Voor PS was dit de eerste keer in weken dat we niet als eerste eindigden in WvW. FSP lijkt steeds verder weg te zakken. Ook deze week zien de scores op http://mos.millenium.org/matchups er niet best uit.
Kodash had echt een immense zerg lopen. wij hebben heel de week samengewerkt met boon, maar zelfs samen waren we geen match voor die gigantische clusterfuck aan mensen :p

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

kowlier schreef op maandag 03 december 2012 @ 16:22:
[...]

Kodash had echt een immense zerg lopen. wij hebben heel de week samengewerkt met boon, maar zelfs samen waren we geen match voor die gigantische clusterfuck aan mensen :p
zit je nou weer te niksen op je werk kow :-)

en ja, Pikens vecht constant tegen 2 servers, op 1 of andere manier word er samengewerkt door duitsers en fransen om Pikens plat te krijgen, toch raar ;)

• kowlier
het laatste halfuurtje :p (iets wat ik ieder halfuur zeg...)
windows update laat mij wachten...

De Black Lion Keys worden nu wel leuker om te sparen:
Total Makeover Kit and Self-Style Hair Kit added to the Black Lion Chest as rare rewards.
Increased chance to get Mini boosters and Dye Pack boosters from the Black Lion Chest.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dropkans 0,001 , suc6 ermee :D

Lol, dat wordt weer een grote teleurstelling voor al die whiners op het GW2 forum die het nieuws nu lezen als: "vanaf nu kun je kisten openen en heb je gegarandeerd mini's en een dye pack!" En er straks achter komen dat Freakie het nog positief afrondt met zijn 0,001% _O-

Ik moest gisteren ff standby staan voor m'n vriendin (RL >> all) dus in eerste instantie maar niet meegegaan met de 2 guild-groepen die CoF exp 1 & 2 gingen doen maar laat op de avond heb ik die er toch nog ff met een volle guild party doorheen geramd. Vind het wel mooi dat je op zo'n maandagavond toch nog 3 volle guild groups voor dezelfde dungeon ziet ontstaan, sowieso is het guild wel lekker actief vind ik.

Tijdens het standby staan ben ik lekker casual aan het levelen geweest op mijn guardian en ik heb mijn warrior naar 400 weaponsmithing gecraft (was 287, beetje aan het slacken geweest met WS tijdens het levelen :X) Ik had vrijwel alle materialen wel op de bank staan, ik moest alleen primordium kopen en voor het luttele bedrag van 7 silver aan fine crafting mats.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja het loopt lekker in de guild , mij hoor je niet klagen :D, wij hebben gister alleen 1 path gedaan , daarna gingen er 1 of 2 weg dus ben ik ook maar gestopt :) vanavond hoop ik er weer 2 te doen :P zal wel iets eerder online komen om de eerste groep te joinen. zit nu op 590 tokens ofzo dus ik moet er nog best veel .

• kowlier
hmm, weet iemand hoe exotic draconic crafted armour eruit ziet op een norn warrior?
ik ben zot van dat armour met die schedelhelm met hoorns, maar is dat dan draconic ofniet?

Freakiebeakie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:36:
ja het loopt lekker in de guild , mij hoor je niet klagen :D, wij hebben gister alleen 1 path gedaan , daarna gingen er 1 of 2 weg dus ben ik ook maar gestopt :) vanavond hoop ik er weer 2 te doen :P zal wel iets eerder online komen om de eerste groep te joinen. zit nu op 590 tokens ofzo dus ik moet er nog best veel .
Ja hopelijk kan ik vanavond ook weer mee. Na werk even peilen of ik "vrij" ben vanavond _O-

Koop jij je hele CoF-outfit in 1x? Ik had bij mijn warrior de neiging telkens 1 deel te kopen zodra het kon :9 Alleen houd ik het bij mijn warrior bij 3 delen, ik houd er wel van zelf combinaties te maken met andere sets. De tokens die ik nu spaar (heb er nu alweer 450 ofzo) zijn voor een character dat nog een lange weg naar lvl80 te gaan heeft dus die spaar ik wel ff op.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

op een human vind ik het er niet uit zien ,zal op een norn bijna het zelfde zijn.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja ik ga door tot er 1200 tokens heb en score dan het hele setje in 1 keer :) misschien nog een stafje erbij , ik zie wel

plaatje draconic armor

[ Voor 26% gewijzigd door Freakiebeakie op 04-12-2012 08:51 ]

kowlier schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:44:
hmm, weet iemand hoe exotic draconic crafted armour eruit ziet op een norn warrior?
ik ben zot van dat armour met die schedelhelm met hoorns, maar is dat dan draconic ofniet?
Voor male Norn met draconic, zie http://www.gw2armorgallery.com/norn-heavy.htm (en voor alle andere ras / geslacht / armor-combinaties)

Geen skull-helm dus, ik denk dat je de tempel-set bedoelt (die staat iets hoger, laatste set uit de categorie Karma) :)

[ Voor 67% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-12-2012 08:55 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Gisteren de CoF P1 gelopen met Freakie en nog 3 guildies. Best een leuke dungeon moet ik zeggen! Soms wat lastig als Thief met medium armor. Waarschijnlijk vanavond P1 en P2 nog een keer lopen. De set van deze dungeon vind ik erg gaaf moet ik zeggen. Leuk om voor te sparen!

Zeker de delen met vlammen erop wil ik hebben. Eventueel nog kijken of een andere dungeonset wat leuke armordelen heeft om deze set aan te vullen!

Ik ben ook nog op zoek naar een leuke kleurencombinatie. Nu gebruik ik wit / cinnamon of bordeauxrood, maar wil wel eens iets wat anders!

[ Voor 17% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-12-2012 09:32 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik probeer rond 19.00 online te zijn en een groep te maken voor cof :)

• kowlier
Freakiebeakie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:49:
op een human vind ik het er niet uit zien ,zal op een norn bijna het zelfde zijn.
idd, ziet er maar bleek uit. op een charr ziet het er dan wel weer nice uit :p
mijn charr guardian zal dan maar draconic moeten maken.

op mijn warrior heb ik toch zo'n 26 karma vials, dus dat zal wel genoeg karma zijn om die temple set te kopen.
hopelijk komt die met wat goede stats. had graag de stats van cultural armour gehad (power, toughness, vita), maar die vind je amper :/ en om nu 100 gold aan armour te hangen...

[ Voor 3% gewijzigd door kowlier op 04-12-2012 09:56 ]

SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 08:31:
Lol, dat wordt weer een grote teleurstelling voor al die whiners op het GW2 forum die het nieuws nu lezen als: "vanaf nu kun je kisten openen en heb je gegarandeerd mini's en een dye pack!" En er straks achter komen dat Freakie het nog positief afrondt met zijn 0,001% _O-
Ik vind het idee dat ze erin zitten wel leuk, het geeft namelijk ook aan dat ANet gewoon alles in die kisten kan doen. Niet dat ik er keys voor zou kopen ofzo...

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:08:
[...]

Ik vind het idee dat ze erin zitten wel leuk, het geeft namelijk ook aan dat ANet gewoon alles in die kisten kan doen. Niet dat ik er keys voor zou kopen ofzo...
Keys kopen doe ik ook niet maar ik bewaar ze sinds Halloween wel voor gelegenheden waarbij er bijzondere loot in de kisten kan ziten. Heb nu een stuk of 10 sleutels en 105 kisten in mijn bank zitten. Je weet nooit. Normaal is het iig niet de moeite waard kisten open te maken.

Ik heb bij de dungeons een beetje het gevoel dat er om de zoveel dagen/weken weer een ander in trek is. Ik heb eerst een aantal keren een AC run gedaan, daarna was CM erg in trek en sinds een paar dagen is het CoF wat de klok slaat. Misschien alleen in mijn guild, maar het valt me wel op.

Ik moet zeggen dat ik CoF erg leuk vind (pad 1 en 2, niemand wil 3 doen :) ). Alleen moet ik niet vergeten om op tijd pet en wapen te vervangen voor de eindbaas van pad 1. Zonder condition damage zijn we gisteravond toch een tijd bezig geweest om die te slopen. Pas nadat ik dood was gegaan en mijn short bow uit de kast had gehaald leek het iets beter te gaan. Terwijl we zondag deze baas zo neer hadden. Toen hadden we volgens mij twee warriors mee met een hoop burning en bleeding. Ik kan als Ranger met short bow en de juiste pets ook een hoop condition damage doen, maar mijn "standaard" wapen- en pet set in dungeons heeft nul condition damage.
RoseSolane schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:00:
Ik heb bij de dungeons een beetje het gevoel dat er om de zoveel dagen/weken weer een ander in trek is. Ik heb eerst een aantal keren een AC run gedaan, daarna was CM erg in trek en sinds een paar dagen is het CoF wat de klok slaat. Misschien alleen in mijn guild, maar het valt me wel op.

Ik moet zeggen dat ik CoF erg leuk vind (pad 1 en 2, niemand wil 3 doen :) ). Alleen moet ik niet vergeten om op tijd pet en wapen te vervangen voor de eindbaas van pad 1. Zonder condition damage zijn we gisteravond toch een tijd bezig geweest om die te slopen. Pas nadat ik dood was gegaan en mijn short bow uit de kast had gehaald leek het iets beter te gaan. Terwijl we zondag deze baas zo neer hadden. Toen hadden we volgens mij twee warriors mee met een hoop burning en bleeding. Ik kan als Ranger met short bow en de juiste pets ook een hoop condition damage doen, maar mijn "standaard" wapen- en pet set in dungeons heeft nul condition damage.
Haha ja de aandacht ligt wel veelal op CoF inderdaad, dat zijn 2 makkelijke, snelle paths met leuke gevechten en er zijn een aantal mensen die CoF-gear willen hebben dus ik snap die populariteit wel. AC is vooral 'hot' vanwege de ghastly weapons. Ik ben benieuwd of er hierna een nieuwe flavor of the month komt, ik vermoed TA aangezien een aantal mensen daar ook graag spul vandaan lijken te willen halen. Als het zover komt doe ik daar ook wel weer aan mee :D Ik wil wel een TA-setje hebben voor m'n Sylvari guardian uiteindelijk :9~

En ik hik nog tegen de COE-tokens aan die ik nog eens wil farmen voor het craften van de Halloween-staff :'(

SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:11:
[...]

Haha ja de aandacht ligt wel veelal op CoF inderdaad, dat zijn 2 makkelijke, snelle paths met leuke gevechten en er zijn een aantal mensen die CoF-gear willen hebben dus ik snap die populariteit wel. AC is vooral 'hot' vanwege de ghastly weapons. Ik ben benieuwd of er hierna een nieuwe flavor of the month komt, ik vermoed TA aangezien een aantal mensen daar ook graag spul vandaan lijken te willen halen. Als het zover komt doe ik daar ook wel weer aan mee :D Ik wil wel een TA-setje hebben voor m'n Sylvari guardian uiteindelijk :9~

En ik hik nog tegen de COE-tokens op die ik nog eens wil farmen voor het craften van de Halloween-staff :'(
Ik zie net dat er een patch is uitgekomen. Misschien dat de weg naar Arah nu weer werkt. Dan is Arah story mode voor mij toch echt de belangrijkste dungeon op dit moment.

• StealthyPeanut
Freakiebeakie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:37:
ik probeer rond 19.00 online te zijn en een groep te maken voor cof :)
Mooi! Dan zorg ik dat ik er weer bij ben. Wil toch wel echt een paar van die armor delen!
RoseSolane schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:30:
[...]

Ik zie net dat er een patch is uitgekomen. Misschien dat de weg naar Arah nu weer werkt. Dan is Arah story mode voor mij toch echt de belangrijkste dungeon op dit moment.
Er is idd een patch geweest gisteravond maar in de patch notes staat niks over Arah helaas. Of het moet de fix van Warmaster Jofast zijn?
Release Notes:
General

Fixed a bug that would cause a crash when repairing armor while transformed.
Area of effect heals and boons now prioritize players over minions and NPCs.
Guild leaders are able to demote other players of the same rank.
Weapon skills will now properly display their PvP and PvE split variants in the Weapon Skills tab of the Hero Panel instead of displaying both.

Events

Fixed a bug that caused NPCs not to resurrect other NPCs in various Orr events.
Fixed a bug that caused Warmaster Jofast and her caravan to not advance properly through Cursed Shore.
Fixed a rare bug that could prevent the event “Protect the trained skelk gathering kindling for Raintimber Mill” in Diessa Plateau from progressing.
Fixed a bug that could potentially prevent progress with the event “Protect Orl’s research krewe” in Metrica Province.
Fixed a bug that could prevent progress with the event “Stop the Inquest operatives from kidnapping adventurers” in Sparkfly Fen.
Fixed a bug that could prevent progress with the event “Raid the Separatist camp with the Warhound Village veterans” in Iron Marches.
Fixed a bug that could prevent displaced spirits from rejoining their bodies in Iron Marches.
Fixed a bug that could prevent progress with the event “Protect the armory from the Flame Legion” in Plains of Ashford.
Fixed a bug that would prevent “Ireta the Smasher” from team switching correctly during the event “Prevent the brawl between the three legions.”
Fixed a bug that prevented Suwash from confronting Captain Jetsam in Lornar’s Pass in the event “Defeat Captain Jetsam.”
Fixed a bug that preventing events from running properly near Eldvin Monastery in Queensdale.
Fixed a bug causing skritt thieves to stop stealing harpy eggs in Harathi Hinterlands.
Fixed a bug that caused Crusader Soma to give up searching for the lost caravan in Timberline Falls.

Dungeon
Crucible of Eternity

Front door path: Fixed a bug that affected the aggro range of the Destroyer Specimen Boss.
Submarine path: Fixed a bug with Bjarl’s armor not going off when he charges and hits a tower.

Ascalonian Catacombs

Detha’s Path: Fixed a problem with Detha’s script where she would sometimes not start the event to fix the cannons.
Hodgin’s Path: Fixed a problem in Hodgin’s script at the “Collect scepter fragments” event that prevented the event from starting.
Detha’s path: Fixed a bug that caused the Ghostly Oozes not to use their basic attack properly, and spend a large amount of time loitering around players instead of attacking them.

Sorrow’s Embrace

Fixed multiple problematic doors that would not open and close when intended.

Twilight Arbor

Fixed a bug where Morrigu could die after defeating the final boss before the cinematic could start, which would break the dungeon and prevent players from receiving the final reward.

The Ruined City of Arah

Seer Path: Fixed an exploit where rangers using longbows could trivialize a fight by attacking at max range, and the Melandru boss would not fight back.

Fractals of the Mists

Cliffside: Fixed an issue where players could damage the final seal with their normal attacks.
Cliffside: Fixed an issue where players were able to attack and kill the first boss before triggering the cinematic.

Personal Story

Minor personal story bugs in multiple personal story steps were fixed.
The story step “Forewarned is Forearmed” has been fixed to avoid an error that prevented completion.
The story step “Time for a Promotion” has been fixed to avoid a problem that caused it to stall.
The story step “Silent Warfare” has had the difficulty adjusted.
The story step “The Artist’s Workshop” has been fixed to allow players to rally when they defeat hypnotized performers.
Players who completed the sylvari “mirror” storyline are now recognized by the NPCs in the story step “Through the Looking Glass.”

World vs. World

Invisible & invulnerable players can no longer contest capture points in WvW. WvW capture points now follow the same rules as PvP capture points.
All players will now correctly receive WvW bonuses. Players who transfer worlds will still be locked out of bonuses for the current and subsequent match.

Structured PvP

Heart of the Mists: Added light, medium, and heavy PvP Underwater Mask items to the PvP Armorsmith.
Battle of Kyhlo: The hit box on the trebuchets has been decreased so that they are less vulnerable to certain AoE skills.
Legacy of the Foefire: The red guild lord and his guards have been repositioned to more closely match the blue side.
Forest of Niflhel: Fixed incorrect names on the archer NPCs that guard each base.
Removed slots in the PvP locker for the Rawhide armor pieces, as they are not obtainable as PvP rewards.
PvP locker now can store consumable finishers up to rank 6, glory boosters, PvP salvage kits, and tournament tickets.
Updated the NPC names of archers in Forest of Niflhel.

Items

Updated the names of the level 80 rare armorsmithing boxes to match the names of the items they contain.
Runes of Balthazar and Orrian now properly apply quickness when the player is struck and below 20% health.
Updated Knight’s Jewel so that it appropriately grants Power rather than Toughness.
Updated the ingredients required to craft satchels and boxes of armor to match the ingredients required to craft the individual pieces contained within.

Commerce

Fixed an issue with the Boxing Glove skills remaining when players swap to armor from town clothes.
Mini pets are now usable in the Heart of the Mists.
Fixed Krait Tonic second skill description.
Fixed missing nightmare medium icons and pants using gloves icons.
Total Makeover Kit and Self-Style Hair Kit added to the Black Lion Chest as rare rewards.
Increased chance to get Mini boosters and Dye Pack boosters from the Black Lion Chest.

Profession
Elementalist

Updated elementalist conjured weapons to appropriately apply attributes to all players that pick them up.
Dragon’s Tooth: This skill’s blast finisher now triggers at spell location, instead of character’s location.
Electrocute: This skill now has a maximum range and line of sight requirement.
Impale: Fixed an exploit with this skill’s interaction with Signet of Restoration.
Arcane Resurrection: This trait now applies five seconds of aura to allies affected by it.
Evasive Arcana: This trait now has a blast finisher while attuned to earth.
Elementalists will no longer get into a state where they aren’t attuned to any element. This commonly results in the player’s skillbar being empty.

Engineer

Toss Elixir C: This skill’s underwater cooldown is reduced from 60 seconds to 30 seconds to match the land recharge.
Elixir S: Fixed a bug that would cause this skill to go on normal recharge when Fast-Acting Elixirs is equipped.
Smoke Bomb: Cleaned up skill facts.

Guardian

Ring of Warding: This skill will no longer affect non-attackable NPCs.

Mesmer

Updated the description for Blurred Frenzy to indicate that it gives evasion through “Blur,” instead of “Distortion”.
Phantasms will now properly have all boons applied to them via player traits.
Phantasmal Disenchanter can now be cast at the correct distance.

Ranger

Fixed a bug that allowed a ranger to have two traps of the same type active simultaneously.

Thief

Whirling Axe: This skill can now be cancelled by other skills.
Using a stolen bundle item should no longer destroy a bundle being wielded in their hands.

Update:

Fixed a client crash that would occur whilst using the dye panel whilst transformed
Reverted a change to the jump mechanic that impacted the timing of jumps
Kans dat de Arah-pre-events nu niet bugged zijn maar dat zal dan wel weer van korte duur zijn vrees ik.

Anyhoo, ik moet mijn personal story eigenlijk ff verder doen tot Arah, dan kan ik de eerstvolgende keer mee. Mijn story zit nog ergens in Malchor's Leap nu (lvl75-ish) :X

kowlier schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:56:
[...]

op mijn warrior heb ik toch zo'n 26 karma vials, dus dat zal wel genoeg karma zijn om die temple set te kopen.
hopelijk komt die met wat goede stats. had graag de stats van cultural armour gehad (power, toughness, vita), maar die vind je amper :/ en om nu 100 gold aan armour te hangen...
Power / Toughness / Vitality is inderdaad wat lastiger te vinden op exotic niveau. De set van Honor of the Waves heeft die combinatie volgens mij. Zelf heb ik voor mijn guardian Strong Banded Armor gekocht; dit is een rare set die (onder andere) die combinatie kan hebben. Kost je maar iets van 2 - 3G en het verschil met exotics merk je toch niet zo. Eventueel zou je ook nog even kunnen zoeken naar level 78 exotics, maar volgens mij hebben die niet die combinatie (weet het niet 100% zeker).

CoF lijkt momenteel inderdaad populair in de guild. Deels omdat het snel en makkelijk is denk ik en deels omdat veel mensen die set willen hebben. Moet zeggen dat ik verder ook niet heel erg onder de indruk ben van sommige dungeon sets. Daarnaast zijn er mensen die bepaalde dungeons niet willen doen, zoals TA en Arah... Ben zelf klaar met m'n COF set, maar kan denk nog wel wat runnen om verveling te voorkomen :)

Zelf hoop ik nog steeds op wat Fractals, maar dat kwam er gisteren niet van. Ik zal wel een keer een strategy guide maken voor die dingen, misschien dat mensen er dan meer zin in krijgen :)

P.S. Op die armor-vergelijk-sites komen sommige sets lang niet tot hun recht. In-game met een goede combinatie van dyes zien ze er vaak veel indrukwekkender uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 04-12-2012 11:42 ]

SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:33:
[...]

Er is idd een patch geweest gisteravond maar in de patch notes staat niks over Arah helaas. Of het moet de fix van Warmaster Jofast zijn?
Of : Fixed a bug that caused NPCs not to resurrect other NPCs in various Orr events
[...]

Kans dat de Arah-pre-events nu niet bugged zijn maar dat zal dan wel weer van korte duur zijn vrees ik.

Anyhoo, ik moet mijn personal story eigenlijk ff verder doen tot Arah, dan kan ik de eerstvolgende keer mee. Mijn story zit nog ergens in Malchor's Leap nu (lvl75-ish) :X
Ik ben niet van plan om vanavond heel veel GW 2 te gaan spelen, maar als Arah werkt dan wil ik de kans niet laten lopen. Juist omdat het wel weer van korte duur zal zijn.
Morrar schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:39:
[...]
Zelf hoop ik nog steeds op wat Fractals, maar dat kwam er gisteren niet van. Ik zal wel een keer een strategy guide maken voor die dingen, misschien dat mensen er dan meer zin in krijgen :)
Als het even kan wil ik op z'n minst de monthly wel weer halen dus een paar fractals wil ik sowieso wel doen. Maar ik vind het ook wel leuk om wat hogere moeilijkheid te unlocken, ik zit nu geloof ik nog op 3 :F Alleen hoop ik dat er snel een fix komt voor het niet kunnen rejoinen van je party na een DC, is me 1x overkomen en ik durg nauwelijks meer fractals in om de party niet te naaien als het weer gebeurt |:(

Edit: er wordt wel aan een fix gewerkt maar of die op tijd is voor deze monthly is afwachten:
We’ve got people working specifically on this issue, it has turned out to be much more complicated due to the way fractals are implemented than we hoped. We’ll have a fix for this soon as it’s tested enough we think it’s clearly solved and doesn’t cause any other issues.

We are at least a week and a half away on a fix for this, possibly longer depending on how long it takes to test it properly, we wouldn’t want to deploy anything that makes the issue worse!

Thanks for your patience, we wish this one was super easy! =)

[ Voor 31% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-12-2012 11:57 ]

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
[...]

AC set1 heeft power/though/vit. :)

Steam: Grim

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

op mijn warrior heb ik toch zo'n 26 karma vials, dus dat zal wel genoeg karma zijn om die temple set te kopen. hopelijk komt die met wat goede stats. had graag de stats van cultural armour gehad (power, toughness, vita), maar die vind je amper :/ en om nu 100 gold aan armour te hangen...
Power/Toughness/Vitality kun je ook bij de temple karma vendors kopen, alleen moet je dan wel gaan mixen met de verschillende vendors. Zo bevat de Armageddon set P/T/V legs en die van Arcon P/T/V shoulders.
http://dulfy.net/2012/09/08/gw2-templegod-karma-armor-sets/

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• kowlier
karma heb ik voldoende. als ik 80 ben zal ik wel eens binnenspringen daar :p
het gaat mij ook vooral om de looks tbh. AC vind ik maar bland. de norn cultural set is redelijk mooi maar te duur. de helm alleen kan mij wel bekoren, maar dan moet je al een chest hebben met een neck piece want anders lijkt het ook nergens naar :p

kowlier schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:22:
karma heb ik voldoende. als ik 80 ben zal ik wel eens binnenspringen daar :p
het gaat mij ook vooral om de looks tbh. AC vind ik maar bland. de norn cultural set is redelijk mooi maar te duur. de helm alleen kan mij wel bekoren, maar dan moet je al een chest hebben met een neck piece want anders lijkt het ook nergens naar :p
Ja maar da's dus het punt van GW2 he, je kunt AC gear kopen voor de stats en daar de looks van heel andere gear overheen transmuten als je die mooier vindt. AC-armor ziet er idd niet bijzonder uit. Maar dat is op te lossen!

• kowlier
maar die fine transmutation stones kosten gems :p
ik twijfel soms om gems te kopen, maar als ik het kan vermijden door wat extra ingame werk heb ik daar geen probleem mee :)

kowlier schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:38:
maar die fine transmutation stones kosten gems :p
ik twijfel soms om gems te kopen, maar als ik het kan vermijden door wat extra ingame werk heb ik daar geen probleem mee :)
Ik heb er nu al een paar gekregen via de black lion chest....

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb nog 20 van die lvl 80 transmution stones in me bank liggen en heb ze nooit met gems gekocht ;)
zo zou ik een set iig wel aanpassen , score de set met de looks , craft exotic , transmute , klaar

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Je krijgt ook fine stones voor het completen van de 75+ zones :) tenminste ik heb er daar al 8 mee gescoord.

• Grim
SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:35:
[...]

Ja maar da's dus het punt van GW2 he, je kunt AC gear kopen voor de stats en daar de looks van heel andere gear overheen transmuten als je die mooier vindt. AC-armor ziet er idd niet bijzonder uit. Maar dat is op te lossen!
Zo heb ik het inderdaad gedaan, AC stats met looks van wat ik op dat moment had. Binnenkort gooi ik daar dan de TA set over voor de looks.

Tijdens het halloween event kreeg je enorm vaak fine stones uit de chest van Mad King's dungeon, kwestie van een PuG of guild groepje bij elkaar rapen en farmen. :D Echter gaat dit niet meer aangezien halloween dus al lang passé is.

• kowlier
mja, ik heb pas nadien beginnen spelen (kapotte hdd) en so far heb ik maar een magere 2 keys gevonden voor chests...
eens ik 80 ben ga ik wat meer exploren, dus dan zou ik er wel wat moeten krijgen.

kowlier schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:02:
mja, ik heb pas nadien beginnen spelen (kapotte hdd) en so far heb ik maar een magere 2 keys gevonden voor chests...
eens ik 80 ben ga ik wat meer exploren, dus dan zou ik er wel wat moeten krijgen.
Ik heb er nu 1 of 2 gevonden in het wild. De rest waren rewards. Personal story en map completion. Of uit een kist...

• Grim
Uit personal story krijg je wel regelmatig een key. Wat je ook kunt doen is keys 'farmen', op level 10 personal story krijg je gegarandeerd een key.

Als je hierin geïnteresseerd bent moet je maar eens googlen wat hier de efficiëntste race/story/class voor is.

• kowlier
mja, das ook belachelijk toch :p dan moet je iedere keer tijd spenderen om een char lvl 10 te maken, die ps te doen, en dan terug te deleten, en dat voor 1 sleutel.
en de kans dat je dan juist dat ene item uit de chest krijgt, nee dank je :p
op mijn eerste char heb ik wel een hele hoop keys gehad. daar zat ik dan wel met 5 black lion salvage kits.

kowlier schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:36:
mja, das ook belachelijk toch :p dan moet je iedere keer tijd spenderen om een char lvl 10 te maken, die ps te doen, en dan terug te deleten, en dat voor 1 sleutel.
en de kans dat je dan juist dat ene item uit de chest krijgt, nee dank je :p
op mijn eerste char heb ik wel een hele hoop keys gehad. daar zat ik dan wel met 5 black lion salvage kits.
Uh nee, je kunt de human common birth story quest van lvl10 al op lvl4 doen (en lvl4 ben je minimaal al tegen de tijd dat je de quests ervoor hebt gedaan, gewoon door de XP die je krijgt). Character aanmaken, alleen de story quests, sleutel pakken, banken en idd character deleten. 25 minuten werk per sleutel als je dat zo belangrijk vindt. (Heb het met Halloween een keer of wat gedaan, omdat er toen kans was op skins die bakken gold opleverden maar daar heb ik dan weer geen geluk mee gehad.)

[ Voor 6% gewijzigd door SnoeiKoei op 04-12-2012 14:49 ]

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 10-11 20:36
SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:11:
[...]

En ik hik nog tegen de COE-tokens aan die ik nog eens wil farmen voor het craften van de Halloween-staff :'(
AC word vooral gedaan omdat het snel en makkelijk geld is. Als je even gaat tellen per pad: spider queen 10s, kholer 10s, eindbaas 15s, dungeon end reward 26s (en nog 1 of 2 champ gravelings x 5s) zit je op 65-70s reward zonder droprate. Combineer dat met omnomberrie bar en je hebt 40% meer, en dat voor 20-30mins werk.
Tweekzor schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:28:
[...]

AC word vooral gedaan omdat het snel en makkelijk geld is. Als je even gaat tellen per pad: spider queen 10s, kholer 10s, eindbaas 15s, dungeon end reward 26s (en nog 1 of 2 champ gravelings x 5s) zit je op 65-70s reward zonder droprate. Combineer dat met omnomberrie bar en je hebt 40% meer, en dat voor 20-30mins werk.
Ja dungeons doen is best lonend! Maar AC-wapens zien er ook gewoon ontzettend bruut uit (overdag mooie Krytan skin, 's nachts die blauwe glow). Ik heb nu 1 zo'n ghastly axe op mijn ranger maar ik overweeg daarnaast ook nog ff een longbow te farmen en misschien ook nog wel 2x axe en 1x longbow voor mijn warrior en 1x greatsword voor mijn guardian :X

Aan de andere kant past het niet helemaal bij het thema van deze characters, mijn warrior krijgt bijna zijn destroyer greatsword (nog een paar lodestones nodig en dan kan ik craften) en die heeft verder ook CoF en zwart/oranje als thema terwijl mijn guardian voor het Sylvari-thema moet gaan uiteindelijk.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:56:
[...]

Ja dungeons doen is best lonend! Maar AC-wapens zien er ook gewoon ontzettend bruut uit (overdag mooie Krytan skin, 's nachts die blauwe glow). Ik heb nu 1 zo'n ghastly axe op mijn ranger maar ik overweeg daarnaast ook nog ff een longbow te farmen en misschien ook nog wel 2x axe en 1x longbow voor mijn warrior en 1x greatsword voor mijn guardian :X

Aan de andere kant past het niet helemaal bij het thema van deze characters, mijn warrior krijgt bijna zijn destroyer greatsword (nog een paar lodestones nodig en dan kan ik craften) en die heeft verder ook CoF en zwart/oranje als thema terwijl mijn guardian voor het Sylvari-thema moet gaan uiteindelijk.
Je Sylvari moet natuurlijk gewoon een Sylvari Cultural Weapon dragen! Je hebt mijn Ranger toch wel eens gezien. Je bent een plant en dat wil je laten zien :)
RoseSolane schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:04:
[...]

Je Sylvari moet natuurlijk gewoon een Sylvari Cultural Weapon dragen! Je hebt mijn Ranger toch wel eens gezien. Je bent een plant en dat wil je laten zien :)
Ja dat bedoel ik met Sylvari-thema! Ik wil idd eigenlijk een Sylvari cultural greatsword gebruiken en dan een combinatie van TA- en Sylvari cultural armor denk ik. Probleem met dat armor is dat het heavy TA-armor mooier is, maar de cultural armor mee-glowt in het donker, wat ik dan ook weer uniek genoeg vind om te willen hebben. 8)7

• Tweekzor
RoseSolane schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:04:
[...]

Hmm, mijn eerste character is een sylvari (mesmer) maar ik vind de armor sets niet echt mooi. Ik heb dus een willekeurig armor setje bij elkaar gezocht samen met de staff delusion :)

Voor mijn charr warrior heb ik een passend setje cultural armor :D en voor mijn necro heb ik ook een cultural setje uitgezocht voor op zijn magic find gear, de exotic stats moeten nog gefarmd worden in SE and arah maar daar zit eerlijk gezegd geen haast op. Ik draag toch 95% van de tijd een magic find set ook al heb ik exotic.

• TgR_KILLER
Ik heb al redelijk wat map completion gehad (10 maps ofzo 100%) maar pas 2 keys gehad xD

Nog nooit een spel gehad waar op level 80 ik nog zo veel fun had met van alles doen overigens.. mijn ranger is level 11 maar heb echt geen haast of drang om die te gaan levelen.. tis nog veel te leuk op mijn warrior xD zal nog wel weken gaan duren denk ik eer ik echt op mijn ranger ga levelen. maar boeit ook niet tis fun :D

Gisteravond heb ik de looks van mijn warrior "afgemaakt": draconic helm en berserker's destroyer greatsword gecraft. Chest en legs zijn ook draconic, pauldrons / gauntlets / greaves zijn van CoF.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PPzHVIsPg3FmhCnKuNbdB1Xh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/gvnbMKOqCBS7AYfiBpiipY8P/full.jpg

Nu gaan sparen voor een Charr cultural helm, vind ik nog wel leuk om te hebben. En ik wil eigenlijk ook nog wel een tankish set maken die beter geschikt is voor dungeons en world bosses want dit is wel een beetje glass canon allemaal O-) Wel leuk om die set een heel ander thema te geven, jammer dat kleuren niet per set worden vastgelegd dan. 8)7

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:51:
Wel leuk om die set een heel ander thema te geven, jammer dat kleuren niet per set worden vastgelegd dan. 8)7
??

Mijn Whisper set is Midnight Ice en een rood (weet niet precies welke), maar mijn pirate set heeft juist een lichte kleur (weet niet meer precies welke). Dus de kleuren worden wel degelijk per set vast gelegd.

Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:54:
[...]

??

Mijn Whisper set is Midnight Ice en een rood (weet niet precies welke), maar mijn pirate set heeft juist een lichte kleur (weet niet meer precies welke). Dus de kleuren worden wel degelijk per set vast gelegd.
Raar, als ik mijn helm vervang door een andere is die ook gewoon oranje en iron. Vervang ik dan van die andere helm de kleuren en switch ik terug naar deze helm, dan zijn de kleuren daarvan weer verneukt.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

kocht gister de eerste 3 delen van e cof set en toen ik ze aan deed was het de zelfde kleur als de rest wat ik nog droeg. moet nu nog handschoenen,schoenen en jas dan is mijn set af , heb besloten om ook voor de cof staff te gaan omdat mn ele dan echt helemaal fire looks heeft. mijn mystic staff zag er niet uit bij mijn nieuwe gear :D

• StealthyPeanut
Freakiebeakie schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:46:
ik heb nog 20 van die lvl 80 transmution stones in me bank liggen en heb ze nooit met gems gekocht ;)
zo zou ik een set iig wel aanpassen , score de set met de looks , craft exotic , transmute , klaar
Hoe kom je aan deze fine stones dan? Ik heb er binnenkort ook weer een bulk nodig, maar na mijn PS op Human heb ik er max 2 gezien in 300 uur.
StealthyPeanut schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:34:
[...]

Hoe kom je aan deze fine stones dan? Ik heb er binnenkort ook weer een bulk nodig, maar na mijn PS op Human heb ik er max 2 gezien in 300 uur.
Ze kunnen in ieder geval in Black Lions chests zitten maar volgens mij heb ik er ook wel eens een paar gekregen van zone completions of als personal story reward.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:54:
Net als SnoeiKoei zie ik dit bij mijn sets ook niet gebeuren. Alleen bij armor versus town clothes, maar verder neemt ie steeds de kleuren mee over (wat ik overigens juist fijn vind).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Weakling schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:51:
[...]

Net als SnoeiKoei zie ik dit bij mijn sets ook niet gebeuren. Alleen bij armor versus town clothes, maar verder neemt ie steeds de kleuren mee over (wat ik overigens juist fijn vind).
Soms vind ik het ook handig ja, zolang je aan een equipment set werkt bijvoorbeeld. Maar als je 2 totaal verschillend uitziende sets wil hebben ben je iedere keer na een switch tijden bezig de kleuren weer "op smaak te brengen".

Ik heb in de suggestions section van het GW2-forum gevraagd of er niet slots kunnen komen voor kleurschema's, dat je een aantal kleurschema's kunt opslaan en dan tussen die schema's kunt wisselen, of slots waarin je complete equipment sets kunt opslaan inclusief kleur (dan kun je in 1x je complete set gear swappen). Wie weet leidt het nog eens ergens toe.

Vreemd... Ik heb drie verschillende sets, alle drie met verschillende kleuren... Ik moet eens wat screenshots maken...

Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:03:
Vreemd... Ik heb drie verschillende sets, alle drie met verschillende kleuren... Ik moet eens wat screenshots maken...
Ik ben benieuwd. Maak dan ook ff een screenie van die sets in dye mode. Soms komt een kleur op 1 armour piece totaal anders over dan op een ander piece en soms zit er zelfs een enorm kleurverschil tussen 2 vlakken met dezelfde dye van hetzelfde armour piece.

Als bij jou wel per item onthouden wordt welke dye je waar hebt gebruikt weet ik niet wat ik fout doe, bij mij werkt het niet zo. :X

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 05-12-2012 12:09 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

voornamelijk uit black lion chests heb ik die trnasmution stones gekregen , in het begin vond je veel vaker een sleutel en daardoor heb ik redelijk veel kisten open gemaakt

Dye instellingen worden per item opgeslagen. Het is echter wel zo dat waneer je een nieuw item voor de eerste keer aantrekt, het de kleuren van je vorige set kopieert.

Dungeon set:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/H2YtSUDqtqnASOA6uvhTIwE1/thumb.jpg

CoF set:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uml8ztP2xUzQo7qILU8akYJN/thumb.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door Morrar op 05-12-2012 13:23 ]

Morrar schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:18:
Dye instellingen worden per item opgeslagen. Het is echter wel zo dat waneer je een nieuw item voor de eerste keer aantrekt, het de kleuren van je vorige set kopieert.

Dungeon set:
[afbeelding]

CoF set:
[afbeelding]
Ok ik zal er vanavond nog eens mee spelen dan 8)7

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:32:
Ok ik zal er vanavond nog eens mee spelen dan 8)7
Same here, want ik ben ook wel benieuwd wat ik tot nu toe "verkeerd" heb gedaan daarmee.

• Tweekzor
Wailing_Banshee schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:03:
Hier ook, op al mijn characters. Elke set krijgt gewoon zijn eigen dyes opgeslagen. Hierdoor zie ik makkelijker het verschil tussen mijn magic find gear en mijn exotics.
Nou ik heb er nog niet mee gespeeld want ik heb gisteren vooral in Fractals rondgehangen om dat deel van de monthly te doen. We zijn bij lvl1 begonnen want een paar guildies wilden wel mee maar hadden nog nooit FotM gedaan. Het gaat mij helemaal niet om de difficulty maar om de lol, de rewards en uiteraard de monthly. Uiteindelijk hebben we zonder veel problemen level1 en 2 gedaan (inclusief de extra baas van de even levels maakt dat 7 fractals, wat voldoende is voor de monthly.) 1 persoon disconnecte op de 1e fractal van level2, dus toen zijn we allemaal teruggegaan naar LA en zijn we opnieuw begonnen met level2, we kregen dezelfde fractal weer (urban battlegrounds) dus daar was ook niks aan verloren behalve wat tijd. Het gebeurde echt op het meest gunstige moment, vlak na het begin van de eerste fractal van een level.

Pagina: 1 ... 210 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.