Swandertj schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:24:
Ik combineer dungeon sets, zowel voor stats als looks. M'n Asura Thief (<3) ziet er op deze wijze zeer steampunk uit... Het is alleen jammer dat Asura's zo klein zijn, waardoor je sommige armor details niet echt goed kunt zien.

edit: Aantal plaatjes (wel imageshack :/ )
http://img267.imageshack.us/img267/4167/gw171s.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/5401/gw167.jpg
Briljant kapsel _/-\o_
En die tweede foto, lekker patsen met een elementalist greatsword :D

Gisteren ook weer 2 CoF paths gedaan, sinds de Lost Shores patch gaat het stiekem best wat harder met de tokens nu ze ook uit goody bags komen die je in dungeons krijgt (3 per bag, meestal zo'n 3 bags per dungeon, is toch weer 18 extra tokens van gisteren naast de 120 die je toch al krijgt). Vanavond eens zien of ik mijn warrior alweer een leuk stukje armor kan geven. Heb iig nog een flinke sloot tokens nodig voor ik daar alles vandaan heb wat ik wil O+

Verder op mijn necromancer weer ff een zone gedaan (Diessa Plateau) maar dat vista met de cattlepult is dus gewoon keihard bugged op het moment (kunt niet interacten met de catapult, er start geen event). Dit soort kleine dingen zijn inmiddels wel strontvervelend, er zijn op het GW2-forum al talloze topics over geweest en het enige wat men doet is die topics mergen tot 1 groot klaagtopic. Op sommige servers werkt de cattlepult blijkbaar prima, de rest moet maar hopen dat het weer even werkt na een server reset. Ik sprak gisteren nog iemand in Diessa die overwoog om zijn guild maar voor een week in de steek te laten door naar een andere server te migraten speciaal voor deze vista, omdat het het laatste was wat hij nodig had voor world completion.

Zo jammer dat Arenanet niet 1x per dag alle events reset ofzo.

Maar goed, verder veel lol op al mijn characters en de necro bevalt me goed. Gisteravond de warhorn vervangen door een focus en dat is vooralsnog een prima keus. Als alternatief voor de speedboost van de warhorn (Locust Swarm) heb ik nu die utility skill, Spectral Walk. Ideale skill want je kunt binnen 8 seconden terugspringen naar het punt waar je Spectral Walk castte. Meteen gebruik van gemaakt: SW gecast, een groep gewone mobs en elites induiken om een PoI te halen, Spectral Recall en ik sta weer buiten. :9~ En het ziet er nog vet uit ook.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister was echt weer lachen in cof , ik heb me echt vermaakt daar. ik moet zeggen dat we redelijk goeie groepjes maken de laatste tijd , zelfs mensen die nooit dungeons doen spelen redelijk goed mee dankzij teamspeak . en de grappen en grollen maken zo`n dungeon run ook een stuk aangenamer xD.
man man man wat heb ik gelachen gister . ik was iets minder geinteresseerd de laatste tijd , na 4 lvl 80s te hebben gelvled was ik er ff klaar mee maar omdat het zo onwijs gezellig is in de guild blijft het echt leuk om te spelen , nu komt echt het sociale aspect meer om de hoek kijken . vanavond graaaag weer een run in 1 of andere dungeon :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

Ik zal ff zien of ik na werk een mic kan regelen, kan ik mooi meelullen :P Dat typen schiet ook niet op als de rest op TS zit.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zeker zonder vingers lijkt het me erg lastig xD

Verwijderd

RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:04:
[...]

Ik moet CoF nog in story mode doen, dus ik wil ook wel.
Hoeft niet per se.
als iemand al de story heeft gedaan. kun je gewoon mee met de rest.
Tenminste met CoF is dat wel zo.

Verwijderd

FotM is een leuke dungeon en die eindbazen worden ook steeds sterker.

Een viop is aan te raden.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:50:
[...]

Hoeft niet per se.
Misschien spaart 'ie dungeons wel voor de dungeonmaster achievement.

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Deze samenvatting van de Reddit AMA van gisteren over GW2 bevat leuke info. Bijvoorbeeld dat Ascended gear straks ook dropt buiten de FotM dungeon.

There's no place like 127.0.0.1

MatHack schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:09:
Deze samenvatting van de Reddit AMA van gisteren over GW2 bevat leuke info. Bijvoorbeeld dat Ascended gear straks ook dropt buiten de FotM dungeon.
Dat wisten we al toch? Iig dat er "new ways" komen om zowel in PvE als PvP aan ascended gear te komen.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:50:
[...]

Hoeft niet per se.
Eerste karakter. Ik wil alle dungeons minstens eenmaal in storymode hebben gedaan.
Voor de transgender-wannabe's onder ons schijnen er nu kits in de gem store te zijn waarmee je je character kunt aanpassen.
Total Makeover Kit
A single character may modify their appearance settings for height, physique, skin color, markings, face, hair, even gender. Race and profession will remain the same. The kit is consumed on accepting a new appearance.
350 gems, 5/1400 gems

Self-Style Hair Kit
A single character may modify their appearance settings for hair style, hair color, horns, and facial hair. The kit is consumed on accepting a new appearance.
250 gems, 5/1000 gems
Met andere woorden, met de meest complete kit van beide kun je alles veranderen behalve ras en profession.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:34:
Voor de transgender-wannabe's onder ons schijnen er nu kits in de gem store te zijn waarmee je je character kunt aanpassen.

[...]

Met andere woorden, met de meest complete kit van beide kun je alles veranderen behalve ras en profession.
Ik wilde al gaan typen: En nu maar wachten op het geklaag over de prijs. Dat het zo duur is. En dat Anet je geld uit de zak wil kloppen.
En toen zag ik de prijs: 350 gems. Zo weinig? Nu ga ik klagen over dat het veel te weinig is :)
RoseSolane schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:58:
[...]

Ik wilde al gaan typen: En nu maar wachten op het geklaag over de prijs. Dat het zo duur is. En dat Anet je geld uit de zak wil kloppen.
En toen zag ik de prijs: 350 gems. Zo weinig? Nu ga ik klagen over dat het veel te weinig is :)
Lol ja de prijs valt erg mee. Mijn eerste reactie was, "wat een zinloze items, denk dan beter na wanneer je een character maakt." Even later dacht ik, "350 gems is niet zoveel... misschien toch mijn Sylvari guardian eens opleuken" _O-

Nee ik ga me inhouden, desnoods gooi ik die guardian weer weg (toch pas lvl10, kan nu nog makkelijk opnieuw).

RoseSolane schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:58:
[...]

Die makeover is duurder dan in GW1... Daar krijg je 5 makeovers voor 10 euro. En hier krijg je vijf voor 1000 gems en 800 gems is 10 euro. Dus ga toch maar klagen! :P

(De total makovers zijn goedkoper. Die waren in GW1 ook 10 euro en maar eenmalig te gebruiken, maar die negeren we maar even, want we moeten toch wat te klagen hebben, toch?)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:06:
[...]

Lol ja de prijs valt erg mee. Mijn eerste reactie was, "wat een zinloze items, denk dan beter na wanneer je een character maakt." Even later dacht ik, "350 gems is niet zoveel... misschien toch mijn Sylvari guardian eens opleuken" _O-

Nee ik ga me inhouden, desnoods gooi ik die guardian weer weg (toch pas lvl10, kan nu nog makkelijk opnieuw).
Ik ben in principe ook niet zo'n voorstander van items om je uiterlijk aan te passen in dit soort spellen. Maar iedereen heeft wel eens een karakter aangemaakt om er na enige tijd achter te komen dat het uiterlijk toch niet helemaal is wat je ervan verwacht had. En dan is dit item wel zo handig.

Ik ga zeker niets doen aan mijn Sylvari Ranger. Die is helemaal top. Maar mijn tweede karakter is een Human Female Guardian met blond krullend haar. En die is haar zusje/nichtje al velen malen tegengekomen. Er werd zelfs een opmerking over gemaakt door iemand in de guild: Hé, Heb je mijn karakter nagemaakt? Misschien dat ik aan haar wel wat ga sleutelen om haar iets unieker te maken. Ik ben alleen bang dat als ik daar aan begin dat ik niet meer weet te stoppen.
RoseSolane schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:21:
[...]

Ik ben in principe ook niet zo'n voorstander van items om je uiterlijk aan te passen in dit soort spellen. Maar iedereen heeft wel eens een karakter aangemaakt om er na enige tijd achter te komen dat het uiterlijk toch niet helemaal is wat je ervan verwacht had. En dan is dit item wel zo handig.

Ik ga zeker niets doen aan mijn Sylvari Ranger. Die is helemaal top. Maar mijn tweede karakter is een Human Female Guardian met blond krullend haar. En die is haar zusje/nichtje al velen malen tegengekomen. Er werd zelfs een opmerking over gemaakt door iemand in de guild: Hé, Heb je mijn karakter nagemaakt? Misschien dat ik aan haar wel wat ga sleutelen om haar iets unieker te maken. Ik ben alleen bang dat als ik daar aan begin dat ik niet meer weet te stoppen.
Eerst sleutelen en dan eens kijken of je de gems gaat kopen :P

Aan mijn main gaat echt niets veranderen, daar ben ik een paar uur mee bezig geweest!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Om 1 of andere reden kreeg ik het destijds gewoon NIET voor elkaar om mijn Sylvari guardian een mooi gezicht te geven, allemaal van die lelijke neuzen enzo. Mjah uiteindelijk ben ik gewoon niet dol op Sylvari geloof ik, maar ik vind het toch ook wel weer leuk om wat van de Sylvari storyline(s) mee te krijgen.

Als ik nou nog een vrij character slot had kon ik nog eens zien of het maken van een male Sylvari guardian beter resultaat geeft :X Maar ja, EN een extra slot, EN makeovers gaat me weer wat ver.

Dilemma's dilemma's! :D

SnoeiKoei schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:29:
Om 1 of andere reden kreeg ik het destijds gewoon NIET voor elkaar om mijn Sylvari guardian een mooi gezicht te geven, allemaal van die lelijke neuzen enzo. Mjah uiteindelijk ben ik gewoon niet dol op Sylvari geloof ik, maar ik vind het toch ook wel weer leuk om wat van de Sylvari storyline(s) mee te krijgen.

Als ik nou nog een vrij character slot had kon ik nog eens zien of het maken van een male Sylvari guardian beter resultaat geeft :X Maar ja, EN een extra slot, EN makeovers gaat me weer wat ver.

Dilemma's dilemma's! :D
Ik wil eigenlijk nog een asuran ranger.. Vind ze wel errug leuk! Alleen necro niet zo, maar ook weer niet zo niet leuk dat ik haar wil weggooien...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

slotje is 800 gems , en logisch dat je ras en proff niet kan veranderen want dat zit vast aan de persoonlijke keuzes die je gemaakt heb tijdens het aanmaken van je character, als je dat wilt veranderen zouden ze je hele PS moeten resetten en dan m,oet je die dus opnieuw doen , lijkt me niet echt wenselijk.
ben zelf niet tevreden over me sylvari ,maja die zijn ook gewoon lelijk vind ik , daar kan ik niks aan veranderen . ga er iig geen geld aan spenderen :D heb er wel eens aan zitten denken om ipv een norn guardian een asura guardian te maken want dat ziet er zo grappig uit , maar ik wil ook graag een norn guardian want die heet bij mij jora skullcrusher (voornaam vernoemd naar jora de hero uit gw1)

[ Voor 21% gewijzigd door Freakiebeakie op 27-11-2012 15:50 ]

Freakiebeakie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:48:
slotje is 800 gems , en logisch dat je ras en proff niet kan veranderen want dat zit vast aan de persoonlijke keuzes die je gemaakt heb tijdens het aanmaken van je character, als je dat wilt veranderen zouden ze je hele PS moeten resetten en dan m,oet je die dus opnieuw doen , lijkt me niet echt wenselijk.
ben zelf niet tevreden over me sylvari ,maja die zijn ook gewoon lelijk vind ik , daar kan ik niks aan veranderen . ga er iig geen geld aan spenderen :D heb er wel eens aan zitten denken om ipv een norn guardian een asura guardian te maken want dat ziet er zo grappig uit , maar ik wil ook graag een norn guardian want die heet bij mij jora skullcrusher (voornaam vernoemd naar jora de hero uit gw1)
Ja, ik heb al een aantal characters gekocht, mis alleen nog de asuran ranger :P En ik wil nog een Charr warrior.

Tenzij er nieuwe opties zijn in de creation screen, is het nu nog niet de moeite waard, voor mij dan. Het feit dat je in GW1 op een gegeven moment alle opties had, van alle drie de hoofdstukken, was voor mij de reden dat ik daar een makeover credit heb gekocht... Gewoon meer keuze dan allen Prophecies gezichten.

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Video over GW2 technologie :9

[ Voor 3% gewijzigd door afraca op 27-11-2012 16:04 ]

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Freakiebeakie schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:48:
Inderdaad, plus dat als ze je je profession laten veranderen, je wellicht ineens in een heel andere klasse terecht komt qua armor en in mindere mate qua weapons. Zou een puinhoop worden, als het al realiseerbaar was.

Slotje erbij komt er vast nog wel een keer (heb er nu 6), al is het maar om plaats te hebben om te experimenteren. Tijdens Halloween heb ik dat zesde slotje gekocht om Black Lions key runs te doen, stuk of 15 runs gedaan in totaal. Daarna heb ik er dus een guardian op aangemaakt. Aan de ene kant heb ik de neiging nieuwe characters aan te maken zodra ik een slot vrij heb, aan de andere kant heb ik graag een slot over voor tijdelijke experimenten :X Does not compute...

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ik herken dit zo erg... Ik heb 8 slots, de eerste 5 zijn van elk ras 1 (zodat ik elke story achievement heb) en deze zijn ook al hoger dan level 2. De andere 3 slots heb ik alvast de overige 3 professions aangemaakt met rassen die mij het leukst leken/het best eruit zien, deze zijn echter nog level 2.
Maar wie weet dat ik die laatste nogmaals aanmaak, gewoon zodat ik beter/langer kan nadenken over de character uiterlijk keuzes, omdat ik bij mijn andere characters merk dat ik me toch stoor aan sommige keuzes die ik heb gemaakt...
Maar ik weiger voorlopig dan wel weer om daar makeover kits voor te kopen om die minder goed uitgepakte keuzes te fixen. Eerst maar eens level 80 maken en mijn uiteindelijke gear selecteren, dan wordt het uiterlijk ook weer belangrijker naar mijn mening.

Verwijderd

Vind de optie echt wel fijn, maar zal het voor mijn characters echt niet nodig hebben. Heb aardig wat tijd erin gestoken om ze perfect te krijgen, uiteenlopend van 1,5 tot 3 uur.

Verwijderd

Woot woot wintersday aangekondigd!! ( of is dit al gepost?) 14 december!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 19:00:
Woot woot wintersday aangekondigd!! ( of is dit al gepost?) 14 december!
Nog niet gepost, het zou deze website moeten zijn maar die stuurt je voorlopig naar de homepage. :(

Steam: Grim

Verwijderd

Doet het nu wel :-) Gelet op de plaatjes heb ik er nu al zin in!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 23:01
Ik heb iets van 8 gebieden 100% nu.. zit in totaal op 48% van de map completed.. zit best wat werk in dat op 100% te krijgen xD maar ja houd je bezig!

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
hmm, ik twijfel om mijn guardian terug op te pakken voor WvW :(
gisteren met een groep van 24 guildies piken square borderlands tegen kodash verdedigt, en onze 3 healing guardians gaven echt wel de doorslag. toch een paar maal tegen ferm grotere groepen als overwinnaar uit de bus gekomen.

onze nieuwe manier van combat was wel lachen :p navy seal style in het centrale meer duiken, tot aan een rand, en dan met 25 tegelijk opduiken en nietsvermoedende groepen overvallen :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Krijgen we ook nog een keer de mogelijkheid om naast looks ook je naam aan te passen?
StealthyPeanut schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:10:
Krijgen we ook nog een keer de mogelijkheid om naast looks ook je naam aan te passen?
Geen idee! Ik vroeg het me ook al af, met de huidige make overs kan het iig niet.

Gisteren toch maar even zo'n total make-over gekocht voor mijn Sylvari guardian. Was pas lvl10 dus ik heb overwogen gewoon opnieuw te beginnen met nieuwe looks maar ik heb dat Caledon Forest echt wel gezien inmiddels (ziet er imho de eerste keer leuk uit, daarna gewoon saai vergeleken bij de andere low-lvl zones) en heb het gebied al 6x gedaan ofzo (eerste keer al in de laatste beta, daarna met een necro die ik heb weggegooid op lvl13, daarna op verschillende characters van andere rassen tijdens het levelen en daarna weer met deze guardian).

Gezicht, huidkleur, haar, oren aangepast. Ziet er nu wel naar wens uit. :)

Waarschuwing voor spelers die hun Sylvari willen aanpassen: ook met de "total make over" kun je de glow-kleur of intensiteit van Sylvari NIET aanpassen. Voor mij hoefde dat niet maar ik las op het GW2-forum dat spelers speciaal voor die glow zo'n ding kochten, dat werkt dus NIET.

SnoeiKoei schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:23:
[...]

Geen idee! Ik vroeg het me ook al af, met de huidige make overs kan het iig niet.
Beetje vreemd, je kunt wel een gender change doen, maar niet je naam veranderen!

Ja, als je echt typisch een vrouwennaam voor je character hebt en je verandert het geslacht naar man of andersom is het wel lullig dat je je naam niet kunt wijzigen. Komt vast nog wel een optie voor.

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Ja, ik zie het al voor me, heet een character Björgard Hammerslammer ofzo en dan is het na de makeover ineens een schattig meisje. _O-

Ik vind zelf de make-overs een leuke feature en de prijs valt me ook goed mee! Ik heb op dit moment niet echt behoefte aan een remake van één van mijn characters, maar ik ben wel iemand die bijvoorbeeld over een jaar zoiets heeft van, we gooien de looks even helemaal om en het is leuk als dat dan kan. :D

Ik vind wel dat de glow color van de Sylvari ook in de total makeover kit moet komen, dat is hetzelfde als de tattoo's van de Norn imo, moet gewoon aanpasbaar zijn. :)
Vluuks schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:27:
Ja, ik zie het al voor me, heet een character Björgard Hammerslammer ofzo en dan is het na de makeover ineens een schattig meisje. _O-
Schattige meisjes zijn geen Norn :P Of je moet vrouwen van een slordige 2m75 schattig vinden. _O-

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 28-11-2012 14:08 ]

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

SnoeiKoei schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:07:
[...]

Schattige meisjes zijn geen Norn :P Of je moet vrouwen van een slordige 2m75 schattig vinden. _O-
Looks can be deceiving >:)
[...]

Mijn Norn meisje is schattig!

Hoewel, zoals zij met dat zwaard omgaat.... Denk niet dat je het aan de stok moet krijgen met haar! (en dan is ze nog maar 14, wat moet worden als ze ouder wordt...)

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 15:28

TheNephilim

Wtfuzzle

Wailing_Banshee schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:10:
[...]

Hoewel, zoals zij met dat zwaard omgaat.... Denk niet dat je het aan de stok moet krijgen met haar! (en dan is ze nog maar 14, wat moet worden als ze ouder wordt...)
Duuuuuude :+
Wailing_Banshee schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:10:
[...]

Brrr, Norn pubers :X Daar gaat het meestal fout he.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

De mijne ook, ondanks dat ze met haar 80 reeds hoogbejaard is. Overigens, ik weet dat ik zelf ook een oude zeur ben en altijd iets te klagen moet hebben, maar het ras kunnen veranderen in de total makeover was voor mij zeer welkom geweest.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

[...]

Niks mis met een lekkere lange vrouw :P
Weakling schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:27:
[...]

De mijne ook, ondanks dat ze met haar 80 reeds hoogbejaard is. Overigens, ik weet dat ik zelf ook een oude zeur ben en altijd iets te klagen moet hebben, maar het ras kunnen veranderen in de total makeover was voor mij zeer welkom geweest.
Reken er maar niet op dat dat ooit komt, veel te ingewikkeld met je hele personal story en alle keuzes die worden opgeslagen. Je zou het kunnen toestaan voor lvl80 characters die hun personal story helemaal op 100% hebben, mits je het niet erg vind dat je hele geschiedenis dan "vergeten wordt"... tot er een uitbreiding komt met een vervolg op die story en dan zit je weer met het gekloot.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:37:
Reken er maar niet op dat dat ooit komt, veel te ingewikkeld met je hele personal story en alle keuzes die worden opgeslagen. Je zou het kunnen toestaan voor lvl80 characters die hun personal story helemaal op 100% hebben, mits je het niet erg vind dat je hele geschiedenis dan "vergeten wordt"... tot er een uitbreiding komt met een vervolg op die story en dan zit je weer met het gekloot.
Mwah, wat stelt die personal story quest nou helemaal voor? Niet zo heel veel vind ik en vanaf het moment dat je met de verschillende orders gaat stoeien is het voor iedereen vrijwel hetzelfde. En anders voor mijn part hetzelfde als met je traits, dat je je personal story opnieuw moet doen als je van ras wilt veranderen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Weakling schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:52:
[...]

Mwah, wat stelt die personal story quest nou helemaal voor? Niet zo heel veel vind ik en vanaf het moment dat je met de verschillende orders gaat stoeien is het voor iedereen vrijwel hetzelfde. En anders voor mijn part hetzelfde als met je traits, dat je je personal story opnieuw moet doen als je van ras wilt veranderen.
Zodat je 2x de story rewards krijgt? Arenanet is wel goed maar niet gek ;)

Die keuzes mogen dan niet heel veel voorstellen zo op het oog maar er wordt wel degelijk helemaal bijgehouden welke keuzes je maakt. En zoals ik zei is het verloop van je toekomstige vervolg er ongetwijfeld ook weer van afhankelijk. Arenanet heeft ook altijd geclaimd dat je keuzes permanente gevolgen hebben maar dat is niet zo zichtbaar als ze wilden. Je personal instanced zone in je hoofdstad moest daarvan het kersje op de slagroom zijn maar dat komt nog niet zo uit de verf. Staat naar verluidt nog wel op de lijst voor de toekomst.

Verder kan ik me trouwens heel goed voorstellen dat ze nooit race- en profession changes gaan implementeren simpelweg omdat die 2 keuzes in belangrijke mate de replay-value van het spel bepalen. Die poten zaag je niet onder je eigen stoel vandaan. Ik weet wel dat het geen subscription-based game is maar toch is het in hun belang dat klanten blijven spelen. Maak dus gerust maar een nieuw character aan als je ras of profession je niet bevalt! ;)

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

SnoeiKoei schreef op woensdag 28 november 2012 @ 14:11:
[...]

Brrr, Norn pubers :X Daar gaat het meestal fout he.
Vooral dat alcoholgebruik voor hun zestiende.. _O-

Wat betreft het aanpassen van race en profession, ik begrijp ook wel dat profession en race changes niet zullen komen, dat gaat een beetje te ver en ligt nogal ingewikkeld. Van mij hoeft het ook niet zo nodig, ben dik tevreden met mijn kleine Asura Guardian, maar ik kan me voorstellen dat anderen wel graag zouden wisselen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Op zich is mijn wens om wel het ras te kunnen veranderen (profession hoeft voor mij dan weer niet) ook gewoon luiheid van mijn kant. Heb toen het spel net uit was direct alle slots volgeplemd met min of meer identieke humans om zo mijn meest gebruikte namen veilig te stellen en de leeftijd van het karakter mee te laten tellen voor misschien een jaarlijks presentje net als GW1.

Ik kan natuurlijk een karakter weggooien en een nieuwe aanmaken, ze zijn vaak toch nog maar level 1. Dat heb ik met mijn norn ook zo gedaan, die was eerst ook human. Maar ik ben graag lui ;)

Wow.... Heb even gekeken hoe de gem prijs is...

Hij is geëxplodeerd sinds dat die makeover packs ingevoerd zijn!

gisteren, om een uur of 9, kostten 100 gems ongeveer 1g, nu is het 2g 14s voor 100 gems...

http://www.gw2spidy.com/gem

Verwijderd

Tja als er veel gold voor gems ingewisseld wordt, word de prijs vanzelf hoger.
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:58:
Tja als er veel gold voor gems ingewisseld wordt, word de prijs vanzelf hoger.
Ja, hij was aan het klimmen, maar die makeover packs stak er even een raket in :P

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zo word het wel interesanter voor mensen om gems met echt geld te kopen , het is nu meer waar voor je geld , en je krijgt als het zo door gaat leuk bergje gold als je gems gaat ruilen

• kowlier
gisteren voor de eerste maal een explorable gedaan. AC howling king path. one shotted :/
was eigenlijk niet echt moeilijk. en het verdient nog leuk wat silver :p

Gisteren weer een ontzettend leuke avond gehad op teamspeak. Met voornamelijk guildies 2 CoF paths gedaan en 1 AC-path. Wat een stel prettig gestoorden in het guild zeg :D

Tevens 3 levels erbij op mijn necromancer. Diessa Plateau kon eindelijk worden afgemaakt, de cattlepult werkt weer op Piken Square (Freakie, die had jij ook nog nodig toch?)

En last but not least, ik ben begonnen met het maken van lodestones voor een destroyer greatsword voor mijn warrior. Heb er nu 12, moet er nog 18. Beperkende factor is mijn kapitaal, per lodestone heb ik een bottle of elonian wine nodig en die kost 25S, plus zo'n 40S aan destroyer cores. Dust heb ik, crystals koop je voor skillpoints (waar ik toch niks meer mee doe verder, heb er nog zo'n 135 over op mijn ranger en dat worden er nog steeds meer). Goedkoper dan complete lodestones kopen en farmen schijnt een eeuwigheid te duren. Zwaard gaat mooi passen bij mijn mix van CoF-gear en crafted armor.

Gisteren niet zo heel veel gedaan, we hebben het eerste deel van onze nieuwe media center binnen gekregen (de tuner) dus die moest ik even uitproberen (niet dat het werkte, maar dat is iets voor een ander topic)

Ik had gehoopt Plains of Ashford grotendeels af te krijgen, maar dat is dus niet gelukt, omdat ik weer ergens kwam waar ik niet heen hoefde :P Die vervelende DE's ook, die me weg lokken van de plek waar ik eigenlijk heen wilde!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja de cowcannon moet ik ook nog ja , weet niet of ik vanavond tijd heb om online te komen :(
zodra ik tijd heb zal ik hem meteen doen voor ie weer kapot is .

ja de guild is echt een stelletje prettig gestoorde op het moment, me laatst helemaal een beetje verontschuldigd aan nieuwe members :D , die zullen wel denken WTF waar ben ik in terecht gekomen wheheheh. guildchat is soms echt totaal chaotisch.
en ts is soms helemaal een gekkehuis en dan te bedenken dat er op ts niet eens zoveel mensen komen xD

[ Voor 54% gewijzigd door Freakiebeakie op 29-11-2012 09:21 ]

Freakiebeakie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:18:
ja de cowcannon moet ik ook nog ja , weet niet of ik vanavond tijd heb om online te komen :(
zodra ik tijd heb zal ik hem meteen doen voor ie weer kapot is .

ja de guild is echt een stelletje prettig gestoorde op het moment, me laatst helemaal een beetje verontschuldigd aan nieuwe members :D , die zullen wel denken WTF waar ben ik in terecht gekomen wheheheh. guildchat is soms echt totaal chaotisch.
en ts is soms helemaal een gekkehuis en dan te bedenken dat er op ts niet eens zoveel mensen komen xD
Had je er gisteren bij moeten zijn :D CoF path 2, we zijn bij de train of death en er is een nieuw lid mee. Morrar legt de taktiek uit: "2 ppl in, 1 dies, next" ofzoiets. Ondertussen wordt er heel wat onzin geluld op TS, ook door mensen die in een andere dungeon zitten of zelfs dat niet eens, nogal chaotisch. Nieuw lid volgt het allemaal niet zo goed meer en snapt geen ruk van de uitleg. Ging dus helemaal mis, wel een giller _O-

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Ik vind het de laatste tijd nogal rustig worden in allerlei gebieden. En als ik zo kijk naar het aantal mensen online in de guild, dan is dat ook een heel stuk minder geworden. Die terugloop, gecombineerd met de fragmentatie door de fractals, maakt het rondlopen in de PvE gebieden er niet echt gezelliger op.

Zo ben ik gisteren vrijwel de gehele avond in Malachor bezig geweest en als ik tien andere spelers ben tegengekomen is het veel. Voor de grotere events daar was niemand te vinden. Ik vind dat een beetje verontrustende ontwikkeling. Hopelijk is het voornamelijk door de "fout" die ze hebben gemaakt met de introductie van fractals (zoals in de Reddit AMA werd toegegeven) en wordt het weer wat drukker zodra ze daar aanpassingen in gedaan hebben.

SnoeiKoei schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:13:
[...]

Had je er gisteren bij moeten zijn :D CoF path 2, we zijn bij de train of death en er is een nieuw lid mee. Morrar legt de taktiek uit: "2 ppl in, 1 dies, next" ofzoiets. Ondertussen wordt er heel wat onzin geluld op TS, ook door mensen die in een andere dungeon zitten of zelfs dat niet eens, nogal chaotisch. Nieuw lid volgt het allemaal niet zo goed meer en snapt geen ruk van de uitleg. Ging dus helemaal mis, wel een giller _O-
Inderdaad dolle pret gisteravond. Ik ben zelf de laatste loodjes van mijn Personal Story aan het grinden (Cursed Shore) en probeer op tijd te gaan slapen dus ik ben even wat minder sociaal. Kwam nog iemand uit de guild tegen in Cursed Shore en we hebben samen één van mijn PS quests gedaan. Was een eitje met zijn Guardian erbij. Wat een beest was dat, zoveel damage. Daarna nog samen een skill point in een doolhof gedaan en toen was het alweer bijna bedtijd. Ik moest alleen nog wel even de laatste typen vijanden voor mijn daily achievement doden in WvW. Na bijna twee uur spelen had ik in Cursed Shore nog steed maar 4 types gehad (risen, risen, risen en waarschijnlijk nog een type risen). Eén van de nadelen van de high-level gebieden. En zoals hier boven ook al beschreven: Het is op sommige avonden wel wat rustig in deze gebieden.
RoseSolane schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:04:
[...]

Ik moest alleen nog wel even de laatste typen vijanden voor mijn daily achievement doden in WvW. Na bijna twee uur spelen had ik in Cursed Shore nog steed maar 4 types gehad (risen, risen, risen en waarschijnlijk nog een type risen). Eén van de nadelen van de high-level gebieden. En zoals hier boven ook al beschreven: Het is op sommige avonden wel wat rustig in deze gebieden.
Ik denk dat ik, zodra ik daar aan ga beginnen, eerst het gros van m'n daily met een ander character ga doen en hem afmaak met m'n main...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik merk al een tijdje dat gebieden leeg zijn , ik vind dat aan 1 kant wel een grote fout van de makers van guildwars 2, zelf dacht ik er in het begin ook niet bij na maar je kan natuurlijk op je vingers natellen dat die gebieden rustiger worden en dat het dan knap lastig word om een group event te doen. niette hopen dat dat straks weer word opgelost met heroes. dat was in deel 1 toen hun oplossing voor te weinig mensen in bepaalde areas.

we zien wel wat de toekomst gaat brengen , opzich vind ik het geen probleem dat ik soms een group event niet kan doen. ik lvl toch wel als een gek met normale events

ze moeten op de 1 of andere manier het aantrekkelijk zien te maken voor mensen om in normale gebieden dingen te doen

en toch zie je dit probleem in alle mmo`s dat low lvl gebieden op een gegeven moment niet druk bezocht worden omdat iedereen al gelvld is , we zijn niet allemaal altoholics zoals ik bv :D

[ Voor 20% gewijzigd door Freakiebeakie op 29-11-2012 12:43 ]

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ik loop inderdaad voor de daily meestal met een niet-level 80 char Queensdale in, dan haal ik in vrij makkelijk de kills, variety & events (en wat XP voor de betreffende char).
Als ik tijd heb doe ik de gathering op een level 80 char in de hogere zones, zodat ik zinvolle gathering doe, maar anders doe ik die tegelijk met de andere activiteiten in Queensdale.

Vooral de 5 events zijn in de hogere PvE zones lastiger vanwege het niveau en de tijd die daarin gaat zitten.

[ Voor 4% gewijzigd door MatHack op 29-11-2012 12:40 ]

In Orr is het inderdaad onmogelijk om je kill variety te halen, daar zijn voor zover ik weet alleen maar risen, elementals oozes en critters. Misschien nog 1 of 2 types maar dan houdt het echt op. Maar goed, ik speel iedere avond wel op meerdere characters en het halen van die dailies is nog nooit een probleem geweest. Vaak haal ik de dailies zonder te hoeven kijken wat ik nog extra moet doen.

Lege zones is inderdaad een probleem maar ik merk zelf ook dat ik bij het levelen van een volgend character veel minder lang in een zone blijf hangen. Arenanet schijnt wel te werken aan mechanismes om het aantrekkelijk te maken terug te gaan naar zulke zones. Maar feitelijk geldt hetzelfde voor de steden (behalve LA), daar komt ook geen hond tenzij het voor de personal story is, tijdens de lage levels, als tussenstation voor verder reizen of voor roleplaying. Er is wel aangekondigd dat er tijdens het kerstgebeuren in de hoofdstad van ieder ras andere dingen te doen zijn, dus dan zal het daar wel weer drukker worden. Ik kijk er naar uit!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

kijk nu al uit naar sneeuwbal gevechten enzo

Freakiebeakie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 15:31:
kijk nu al uit naar sneeuwbal gevechten enzo
En ik naar guesting. Maar ben bang dat dat pas met sint-juttemis geïmplementeerd wordt...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heb geen vrienden op andere servers dus guesting is voor mij totaal niet interesant":)
ze hadden het beter zoals in gw1 kunnen doen met de districts, daar kan je overal heen :)
zonder enige beperking

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Freakiebeakie schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:01:
heb geen vrienden op andere servers dus guesting is voor mij totaal niet interesant":)
ze hadden het beter zoals in gw1 kunnen doen met de districts, daar kan je overal heen :)
zonder enige beperking
Dit was vroeger ook gescheiden hoor. ;)
Pas later is dit opengesteld wegens de zakkende populatie.

Steam: Grim

• TgR_KILLER
Ik zit lekker in een rustige guild (alleen haha xD) maar heb ook niet zoveel met exploderende guild chats.. beetje social is wel leuk maar overdreven weer niet..

Gisteren hier en daar nog wat PvE dingen proberen te doen nog steeds vooral bezig met dingen exploren op mijn warrior.. mijn ranger is nu level 9.. ik speel elke dag heel even om de eerste kills etc. te halen voor de daily dat scoort wel lekker EXP. Maar daarna vlug weer door op de warrior.
Vanavond maar eens mijn PS verder doen.. en ben weer bezig een level 1/15 gebied op 100% te krijgen na enkele 50/60 gebieden op 100% te hebben gezet de laatste dagen. Probleem met alles op 100% te krijgen is voor mij gewoon dat ik sommige gebieden echt niet leuk vind :P bv die charr gebieden vind ik niet zo leuk.. beboste / winter gebieden zijn over het algemeen wel weer cool.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Haha, grappig hoe dat per persoon kan verschillen! Ik heb zelf echt een hekel aan (vrijwel) volledig besneeuwde maps. De Charr maps spraken mij weer wel aan, vind de kleuren van de natuur daar echt prachtig, dus als ik die doe dan geniet ik er automatisch meer van. :) Gelukkig zijn er zat maps, dus voor ieder wat wils, alleen als je 100% completion wilt moet je ze dus allemaal doorspitten, haha.

Ik zou wel graag guesting willen zien, lijkt me ideaal! Ik zit op een Franse server omdat daar vrienden zitten waar het fijn mee spelen is, niet te hardcore maar ook niet te casual, past precies mij me. Maar goed, met de Franse community zelf heb ik niks op en er zitten her en der Nederlandse vrienden waar ik graag eens mee zou spelen. :)
NuCl3aR schreef op donderdag 29 november 2012 @ 16:32:
[...]

Dit was vroeger ook gescheiden hoor. ;)
Pas later is dit opengesteld wegens de zakkende populatie.
In GW1 heb je altijd al een international district gehad, waar je iedereen kon ontmoeten... Je home was alleen voor belang voor FoW en UW.

• TgR_KILLER
Ik weet truowens niet of mijn exp bar nu bugged is of er wat anders is.. maar sinds ik 80 ben is hij al 5x opnieuw begonnen en ben ik "geleveld" maar nu staat hij al een tijdje helemaal vol.. maar als ik mouseover doe staat er iets van 140.000/254.000 dus zit ik op de helft.. dus volgens mij klopt er iets niet.

oh krijgt de *&*(#% loop ik blijkbaar half niet oplettend het storygebied uit.. en dan trapt hij je er ook gewoon uit.. kan ik de hele missie opnieuw beginnen.. ffs :/

*edit* ineens werkte mijn exp bar weer.. zit na die storyline weer op 50.000/254.000 exp ofzo xD

[ Voor 30% gewijzigd door TgR_KILLER op 29-11-2012 22:44 ]

TgR_KILLER schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:02:
Ik weet truowens niet of mijn exp bar nu bugged is of er wat anders is.. maar sinds ik 80 ben is hij al 5x opnieuw begonnen en ben ik "geleveld" maar nu staat hij al een tijdje helemaal vol.. maar als ik mouseover doe staat er iets van 140.000/254.000 dus zit ik op de helft.. dus volgens mij klopt er iets niet.

oh krijgt de *&*(#% loop ik blijkbaar half niet oplettend het storygebied uit.. en dan trapt hij je er ook gewoon uit.. kan ik de hele missie opnieuw beginnen.. ffs :/

*edit* ineens werkte mijn exp bar weer.. zit na die storyline weer op 50.000/254.000 exp ofzo xD
"Doorlevelen" na 80 is normaal (krijg je iedere keer een skillpoint voor), als je XP-bar blijft hangen klinkt dat idd als een bug. :X Mooi dat 'ie weer werkt dus.

Gisteren weer 2 paths gedaan van CoF en ondanks dat er iemand mee was die er nog nooit was geweest waren dat wel de 2 snelste runs die ik tot nu toe heb meegemaakt. Scheelt ook echt wel als iedereen op TS zit.
Minder goede ervaring gehad met Fractals gisteren. Prima groep (1 guildy, rest pug) en een voor mij nieuwe fractal (zo'n battle waar iedereen in Charr verandert en je een Ascalonian stad bestormt) er doorheengejast. Daarna was het moeras aan de beurt, heb ik al zo'n hekel aan. Na een poging of 15 ofzo eindelijk gelukt met die klote-wisps, heb ik een crash-to-desktop in het tunneltje naar de boss 8)7 Het rottige van Fractals is dat je in zo'n geval dus niet meer terug naar binnen kunt en je groep dus of met 4 man verder moet, of afhaakt. En ik sowieso geen stap verder was. Uiteindelijk hebben ze het met 4 man afgemaakt en ook de fractal erna nog ge4mand (met 1 gast die pal voor de laatste boss nog 10min AFK ging ofzo) maar het is zuur om dan buitengesloten te zijn en niet gewoon mee te kunnen doen.

Verder m'n Charr necro naar lvl35 gespeeld en een rare setje gecraft. Weer een zooitje destroyer cores omgezet in lodestones, om binnenkort een destroyer greatsword voor mijn warrior te craften. Dat was mijn avond. :P

• kowlier
gisteren weer een top avond in WvW. op far shiverpeaks borderands een mooie samenwerking met de guild boon gerealiseerd. wij (cotg) continu roamen, kleine keeps en supply points aanvallen zodat kodash afgeleid was en boon de grote keeps kon inpalmen. om 23u geindigt nadat we bijna de hele map hadden overgenomen. 3 lvls, 10k karma en 1 gold. + een abbyss dye, maar weet nog niet wat ik ermee ga doen. 15 gold is mooi meegenomen, maar ik hou van zwart :/

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

kowlier schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:47:
1 gold. + een abbyss dye, maar weet nog niet wat ik ermee ga doen. 15 gold is mooi meegenomen, maar ik hou van zwart :/
Verkopen voor 15g en daar een andere zwarte dye die dicht in de buurt komt voor veel minder gold er voor terug kopen is een mogelijkheid. Hou je geld over en heb je een zwarte "kleur".

• kowlier
feit. die abbyss is wel heel donker, en met al die bloom effecten trekt het niet echt op iets :p

Abbyss is mij ook een notch TE zwart eigenlijk, er gaan zoveel details van je armor verloren met die dye als ik dat bij anderen zie dat ik liever een gradatie lichter heb. Vind 'm geen 15G waard iig maar dat geldt voor alle dyes. Als ik er 1 vond ging 'ie op TP, als een gek er 15G voor wil geven komt me dat dan prima uit. Helaas heb ik nooit geluk met dyes, ik heb tot nu toe 1 (!) rare dye gevonden in honderden uren spelen en die was geen fluit waard (10S ofzo). De rare dyes die ik heb zijn van TP.

Sommige common dyes zijn echt super. Ik heb op bijna al mijn characters wel “iron dye”, die is donker grijsblauw en staat waanzinnig goed op plaatwerk (mooi donker metallic) maar ik gebruik hem ook in combinatie met een limoen-achtige kleur voor mijn necro. Op light armour lijkt het in veel lichtomstandigheden bijna zwart in combinatie met zo’n felle kleur.

Op mijn elementalist heb ik een rare dye, heet geloof ik Black Cherry, die heeel donker rood is zodat het tegen zwart aanleunt, maar met een rode glans bij het juiste licht. In combinatie met een warm oranje staat dat prachtig.

[ Voor 37% gewijzigd door SnoeiKoei op 30-11-2012 09:55 ]

• kowlier
ik heb al een paar leuke gehad op mijn guardian. mijn favo daar is een soort wit (iets karnemelkachigs :p) in combinatie met een donkere metaalkleur.
echt spijtig dat colours character gebonden zijn :(

Zooo ook maar weer eens een dagboekje...

Guardian is inmiddels 80 en voorzien van rare level 80 gear. Ik heb gekozen voor tank gear met vit / toughness en ook mijn spec is daarop gericht (Altruïstic Healing build). Moet zeggen dat ik Guardian qua survivability echt compleet overpowered vind, geen enkele profession komt ook maar in de buurt. De continue healing is echt enorm, zelfs zodanig dat ik bij veel gevechten mijn healing skill niet eens hoef aan te raken :)

Gisteren aantal keer COF gerund in een PUG en inderdaad een aantal Fractals. Jammer dat SnoeiKoei's PC besloot er mee te kappen, maar gelukkig voor de rest dat we de Fractal erna wel met 4 man af konden maken. Later op de avond weer precies hetzelfde gehad. In de tweede Fractal crasht iemand en moesten we met 4 man verder. We kregen toen de Grawl fractal en die eindbaas was echt geen pretje met een man minder.

Ik vind dat toch wel een groot nadeel aan Fractals, dat zodra iemand crasht je niet meer terug bij elkaar kunt komen; je moet simpelweg 3 Fractals in een keer doen om een level omhoog te gaan... Ook het feit dat mensen allemaal verspreid worden over verschillende levels vind ik niet prettig.

Maar goed, hoe dan ook ben ik blij dat onze guild inmiddels redelijk actief is qua dungeons en er vaak wel wat te doen is. Hoop wel dat we nog wat groter kunnen groeien, vooral met actieve en serieuze spelers :)
Gebruikt iemand hier trouwens wel eens een mace? Om 1 of andere reden is de mace een wapen waarvan ik af en toe denk "oh ja, die zijn er ook nog". Maar ik zie ze nooit gebruikt worden volgens mij. Is er 1 profession waar de mace echt goed is? Zelf heb ik ze alleen op mijn guardian wel eens gebruikt en was best enthousiast maar niet zo enthousiast als bij wapens als greatsword of hammer...

Kijk ff op ons forum SnoeiKoei, warrior build voor Mace + Shield. Werkt op zich prima, maar mace is een behoorlijk defensief wapen (block, daze, etc). Echt veel schade doe je er niet mee en het speelt ook wat minder dynamisch dan bijvoorbeeld een Greatsword. Tot slot mist de Mace het lompe, brute gevoel dat je met bijvoorbeeld een Hammer wel hebt, dus ook dat maakt het minder cool.

Althans, zo denk ik erover...

Edit:staat het volgende over in een weapons guide op het GW2 forum:
Mace: The role of the mace is control/support and the mace is a very popular PVE weapon, providing a strong and long lasting weakness on chain attack this makes up for the innate lack of the protection buff on frontline PVE warriors. As an offhand it provides a huge vulnerability attack and a ranged line effect knockdown that can be used to set up combos. It has a daze to interrupt abilities and a block for tanking attacks, the adrenaline burst is a stun that can make this weapon very nasty for interruption. Because of the low base damage on the attacks even with decent power scaleing it is hard to make this a damage weapon. The specialization trait is best used if a mace is in your off hand as the real workhorse of the mace is its ranged line knockdown. Because it has a block on its main hand weapon skill, it has great synergy with shield as reflection will work with both the shield block and the mace block which can be found in 10 in defense with missile deflection.
Komt wel een beetje overeen lijkt me.

[ Voor 57% gewijzigd door Morrar op 30-11-2012 10:21 ]

Morrar schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:11:
Kijk ff op ons forum SnoeiKoei, warrior build voor Mace + Shield. Werkt op zich prima, maar mace is een behoorlijk defensief wapen (block, daze, etc). Echt veel schade doe je er niet mee en het speelt ook wat minder dynamisch dan bijvoorbeeld een Greatsword. Tot slot mist de Mace het lompe, brute gevoel dat je met bijvoorbeeld een Hammer wel hebt, dus ook dat maakt het minder cool.

Althans, zo denk ik erover...
Ja enorme hamers zijn sowieso pure win. Maar misschien moet ik die warrior mace+shield-build maar eens proberen, mijn warrior is een beeeetje glass canon op het moment. In een dungeon kan ik op t moment beter ranged gaan dan melee :X

Ik vind de hamer op de guardian juist niet prettig... Kan me de mace niet meer echt herinneren...

Wailing_Banshee schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:25:
Ik vind de hamer op de guardian juist niet prettig... Kan me de mace niet meer echt herinneren...
De hamer is traag, maar doet wel erg veel schade. Ik ben nu met mijn Guardian aan het oefenen met hamer als main weapon. Ga het een aantal dagen proberen om te zien of het me bevalt. Er zijn een aantal hamer skins die erg mooi zijn. Bijvoorbeeld die van Lions Arch.

Het valt me trouwens niet mee om een beetje gevoel te krijgen voor de skills van mijn Guardian. Ik speel nog steeds het meest met mijn main, een level 80 ranger, en daar kan ik mee lezen en schrijven. Maar elke keer als ik mijn Guardian de wijde wereld instuur heb ik moeite om haar te spelen. Hoe sommige mensen met meerdere alts spelen is mij een raadsel. Eén alt is al lastig genoeg, laat staan dat ik er nog meer heb.

• kowlier
hammer vind ik persoonlijk het best werken op de warrior. bij guardian voelt ie een heel stuk trager aan.
alsook de adrenaline skill bij warrior, is echt een pareltje in WvW :p samen met stomp en de 4e hammer skill heb je massive croudcontrol (als niemand stability heeft...).
wat ik wel merk is dat veel attacks echt op een belachelijke manier missen. ik wacht tot iemand dogded en sla dan toe, maar vaak mis ik dan nog...

Guardian levelen zou ik echt een Greatsword voor pakken en niet een Hammer. Greatsword combo 5, 4, 2 + F1 is extreem goede AoE. Daarnaast is Greatsword lekker mobiel omdat je geen casts hebt en zelfs een charge met skill 3. Hammer is wat dat betreft veel trager en als je mist (zoals wat hierboven aangegeven nog wel eens gebeurt) is dat behoorlijk balen. Overigens kun je de trage cast van de laatste skill 1 wel skippen door te dodgen.

Kortom, Hammer doet leuke schade maar voor trash tijdens levelen zou ik eerder Greatsword pakken :)

Verwijderd

De gem prijs staat nu wel erg hoog.... 57 gems voor 1 ingame gold. UGH.. ik hoop dat het weer naar de andere kant op gaat. Want dit gaat nergens meer over. Het was ooit (iets van 3 maand terug) 300 gems voor 1 gold. 250 gemiddels in the 2de maand en nu na de mad king halloween event naar 57 gems.
Dingen die ze van mij snel mogen veranderen. FotM. bij een DC ben je meteen eruit. Dit vind ik niet correct. Het zou moeten zijn dat zij altijd nog kunnen reconnecten. buiten dat als iemand plots de groep verlaat dan ben je ook de sjaak. en moet je op zoek naar een ander. maar helaas gaat dat niet. dat mogen ze van mij ook veranderen. Daarbij de eeuwige lag met grote events of in WvWvW. ook draaien op zeer laag niveau heeft weinig effect. dus zet ik alles gewoon weer op hoog. De effecten mogen ook iets minder. want dit is leuk met een kleine groep. meer massaal zie je niet eens meer wat er gebeurd. De dief. te sterk in WvWvW. deze kan je one hitten. kun je niets tegen doen. niet acceptabel. zou het zelfde zijn dat ik met een ander character een move doe en bam dood. Voor de rest met de komt van de nieuwe dungeon vind ik persoonlijk dat ze op de goede weg zijn. Nadeel tot op heden is dat de meeste mensen niet veel meer de normale dungeons doen. Ik zou ook een lvl systeem in de oude dungeons plaatsen. dit geeft inderdaad meer replay voor iedereen. En het laatste wat ik heb te melden is de precursive zwaard. de kans dat je hem krijgt bij een drop is inderdaad te laag. maar dat hoeft van niet per se. ik zou ook gewoon de mats bij elkaar willen verzamelen en dan deze maken. dan krijg je een soort fixed prijs waar je deze kunt maken. nu is het de trade of anders tig zwaarden in de magic forge kieperen met een zeer kleine kans. te duur en gewoon niet doen. precursive wapens moeten gewoon gemaakt kunnen worden. en geen kansspel.

Verwijderd

Als je niet makkelijk met de hamer uit de voeten kunt bij een guardian, dan is dat (no offence) een skill issue. Ik heb daar totaal geen problemen mee, maar dat is ook mijn ongezouten mening.

Zoals minstens een keer eerder aangegeven, ben ik gestopt met de hamer omdat ik het te gemakkelijk vond gaan. Het wapen an sich is slomer, maar dat weegt niet op tegen de damage (m.i. hoger dan de GS). Bovendien is slomer ook relatief en zeker als je enemies toch zo dom zijn (anno 2012 zou de AI gewoon beter kunnen) om te blijven slaan en de hamerslagen te ontvangen. PvE enemies rollen niet, kiten niet en rennen al zeker niet van je weg (wat jij wel doet als je health bubble < 10% is en alle heals in recharge staan). Dan maakt snelheid ook niks meer uit.

Bovendien kun je met de hamer ook skill 5 gebruiken (denk dat dat hem is, zoals gezegd is het een tijdje geleden dat ik gehamerd heb), welke ervoor zorgt dat enemies voor een periode niet weg kunnen lopen en dan heb je zelfs met een sloom wapen als de hamer alle tijd om er gehakt van te maken:-)

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Wordt het level welke in fractals hebt bereikt trouwens gereset? Ik heb ergens gelezen dat dit iedere week zou gebeuren.
Timmetjuhs schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:38:
Wordt het level welke in fractals hebt bereikt trouwens gereset? Ik heb ergens gelezen dat dit iedere week zou gebeuren.
Volgens mij niet en is dat ook nooit de bedoeling geweest. Arenanet heeft wel door inmiddels dat daarmee de spelers keihard worden verdeeld en dat dat het vinden van een groep zwaar bemoeilijkt, vandaar dat ze overwegen bijvoorbeeld moeilijkheidsslots te maken (lvl1-5 fractals, lvl6-10 etc.)

Timmetjuhs schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:38:
Wordt nooit gereset. Is bevestigd door iemand van ANet op het officiele forum.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Okey dat scheelt. Ik ben momenteel pas lvl 2. Heb weinig game tijd de laatste tijd. En spendeer iets meer tijd aan Black Ops 2. Maar het vinden van groepen is lastig ja. Meestal eindig ik in een lvl 1 groep om mensen op weg te helpen.

• kowlier
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:15:
Als je niet makkelijk met de hamer uit de voeten kunt bij een guardian, dan is dat (no offence) een skill issue. Ik heb daar totaal geen problemen mee, maar dat is ook mijn ongezouten mening.

Zoals minstens een keer eerder aangegeven, ben ik gestopt met de hamer omdat ik het te gemakkelijk vond gaan. Het wapen an sich is slomer, maar dat weegt niet op tegen de damage (m.i. hoger dan de GS). Bovendien is slomer ook relatief en zeker als je enemies toch zo dom zijn (anno 2012 zou de AI gewoon beter kunnen) om te blijven slaan en de hamerslagen te ontvangen. PvE enemies rollen niet, kiten niet en rennen al zeker niet van je weg (wat jij wel doet als je health bubble < 10% is en alle heals in recharge staan). Dan maakt snelheid ook niks meer uit.

Bovendien kun je met de hamer ook skill 5 gebruiken (denk dat dat hem is, zoals gezegd is het een tijdje geleden dat ik gehamerd heb), welke ervoor zorgt dat enemies voor een periode niet weg kunnen lopen en dan heb je zelfs met een sloom wapen als de hamer alle tijd om er gehakt van te maken:-)
mja, ik had het niet echt op pve bedoeld :p in pve is die heel goed, vooral met die protection buff. ik had het meer op pvp. hammer is idd goed, maar in WvW zijn er betere alternatieven. in spvp is hammer ook vrij goed, afhankelijk van build.

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

kowlier schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 08:47:
gisteren weer een top avond in WvW. op far shiverpeaks borderands een mooie samenwerking met de guild boon gerealiseerd. wij (cotg) continu roamen, kleine keeps en supply points aanvallen zodat kodash afgeleid was en boon de grote keeps kon inpalmen. om 23u geindigt nadat we bijna de hele map hadden overgenomen. 3 lvls, 10k karma en 1 gold. + een abbyss dye, maar weet nog niet wat ik ermee ga doen. 15 gold is mooi meegenomen, maar ik hou van zwart :/
ik wacht nog steeds op de mail met daarin mijn Abbyss dye kow, dus chop chop ;)

• kowlier
niets chop chop firkan! (als het effectief gijz ijt :p)

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

kowlier schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 14:38:
niets chop chop firkan! (als het effectief gijz ijt :p)
beetje proberen een abyss dye achter te houden he ;)

Le Firkanator

• kowlier
voor de moeilijke tijden zeker :p typische hollander :p

Morrar schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 12:22:
Guardian levelen zou ik echt een Greatsword voor pakken en niet een Hammer.
Ik ben aan het proberen welke wapen ik het prettigst vind voor mijn Guardian. En niet zo snel mogelijk levelen. Daar heb ik ook niets aan, want twee poppetjes is al moeilijk genoeg. Ik zou niet weten wat ik met een derde zou moeten op dit moment.
Ik merk dat ik niet teveel moet wisselen van wapens, want anders leer ik nooit hoe ik met haar moet vechten. En ze wil meer vechten, want het aanrecht (kookpot) is ze zat. Zij vind dat ik ook met mijn tijd moet meegaan. En de moderne vrouw staat niet meer alleen achter het aanrecht. Dat begint nu zelfs de SGP te begrijpen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:15:
No offence taken, je slaat de hamer op de kop 8) sorry, vrijdagmiddag
Skill is precies het probleem voor mij, ik kan echt niet goed met mijn guardian uit de voeten. Ik wil dus beter worden door me op één wapenset te concentreren.
Is volgens mij nu skill 3. Ze hebben de skills van de Guardian helemaal omgegooid een tijdje geleden. Wel een leuke skill trouwens.

• kowlier
wapens wisselen is juist een van de leukste dingen :p de combofields maken vaak het verschil bij mij (op mijn warrior althans).

Verwijderd

RoseSolane schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:33:
Is volgens mij nu skill 3. Ze hebben de skills van de Guardian helemaal omgegooid een tijdje geleden. Wel een leuke skill trouwens.
Het is skill 5, enkel de Greatsword skills zijn gewijzigd
Skill 3 zijn de kettingen, skill 5 de cirkel waar je niet uit/in kan

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2012 15:50 ]

kowlier schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:42:
wapens wisselen is juist een van de leukste dingen :p de combofields maken vaak het verschil bij mij (op mijn warrior althans).
Inderdaad. Maar als level 22 weet ik nog steeds niet hoe de wapens van mijn Guardian werken O+ Ze heeft iets van 15 levels bij elkaar gekookt. Ik moet nu echt eens leren hoe haar basisvaardigheden werken. Die knoppen F1, F2 en F3 zitten er waarschijnlijk ook niet voor niets. Geen idee wat ik er moet. Wel in theorie, maar niet in praktijk.

Als ik vanavond nog tijd heb (ik moet eerst naar een etentje) zal ik proberen om met mijn ranger The Source of Orr te doen. Dan hoeft ze daarna alleen nog maar Arah te doen om haar Personal Story af te ronden. En dan kan ik me helemaal richten op het leren en levelen van mijn Guardian.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 15:48:
[...]

Het is skill 5, enkel de Greatsword skills zijn gewijzigd
Skill 3 zijn de kettingen, skill 5 de cirkel waar je niet uit/in kan
Zelfs twee skills om de vijand vast te zetten om hem een rotklap te geven >:)

Verwijderd

Haha ja, daarom hou ik van de hamer!:-)
Pagina: 1 ... 209 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.