Briljant kapselSwandertj schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:24:
Ik combineer dungeon sets, zowel voor stats als looks. M'n Asura Thief () ziet er op deze wijze zeer steampunk uit... Het is alleen jammer dat Asura's zo klein zijn, waardoor je sommige armor details niet echt goed kunt zien.
edit: Aantal plaatjes (wel imageshack)
http://img267.imageshack.us/img267/4167/gw171s.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/5401/gw167.jpg
En die tweede foto, lekker patsen met een elementalist greatsword
Gisteren ook weer 2 CoF paths gedaan, sinds de Lost Shores patch gaat het stiekem best wat harder met de tokens nu ze ook uit goody bags komen die je in dungeons krijgt (3 per bag, meestal zo'n 3 bags per dungeon, is toch weer 18 extra tokens van gisteren naast de 120 die je toch al krijgt). Vanavond eens zien of ik mijn warrior alweer een leuk stukje armor kan geven. Heb iig nog een flinke sloot tokens nodig voor ik daar alles vandaan heb wat ik wil
Verder op mijn necromancer weer ff een zone gedaan (Diessa Plateau) maar dat vista met de cattlepult is dus gewoon keihard bugged op het moment (kunt niet interacten met de catapult, er start geen event). Dit soort kleine dingen zijn inmiddels wel strontvervelend, er zijn op het GW2-forum al talloze topics over geweest en het enige wat men doet is die topics mergen tot 1 groot klaagtopic. Op sommige servers werkt de cattlepult blijkbaar prima, de rest moet maar hopen dat het weer even werkt na een server reset. Ik sprak gisteren nog iemand in Diessa die overwoog om zijn guild maar voor een week in de steek te laten door naar een andere server te migraten speciaal voor deze vista, omdat het het laatste was wat hij nodig had voor world completion.
Zo jammer dat Arenanet niet 1x per dag alle events reset ofzo.
Maar goed, verder veel lol op al mijn characters en de necro bevalt me goed. Gisteravond de warhorn vervangen door een focus en dat is vooralsnog een prima keus. Als alternatief voor de speedboost van de warhorn (Locust Swarm) heb ik nu die utility skill, Spectral Walk. Ideale skill want je kunt binnen 8 seconden terugspringen naar het punt waar je Spectral Walk castte. Meteen gebruik van gemaakt: SW gecast, een groep gewone mobs en elites induiken om een PoI te halen, Spectral Recall en ik sta weer buiten.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"