ik speel niet meer zo fanatiek als in het begin maar dat is volgens mij niet zo raar na 4 x een character naar 80 te hebben gelvld. toch speel ik het wel weer zo vaak dat ik het niet de moeite vind om tussendoor iets anders te gaan spelen. alleen black ops2 wil ik wel eens een uurtje online spelen maar dan ben ik er ook wel weer klaar mee
.voorlopig wil ik toch wel bijna elke dag online komen om lekker een dungeon te doen ofzo. ik was nooit zo van de dungeons maarr aangezien er vrij veel guild runs zijn de laatste tijd vind ik het wat leuker worden
ik vind trouwens het nieuwe gebied Sea of sorrows een zware teleurstelling. daar was ik na 15 minuten te hebben rondgerend al helemaal klaar mee .
@devata , je had je personal ook gewoon tijdens het lvlen van je character moeten doen , ikzelf merk ook dat ik het tijdens het lvlen wel eens wil doen omdat het een berg Xp geeft , als ik 1 maal 80 ben interreseerd de PS me totaal niet meer . moet wel zeggen dat je zodra je arah heb gedaan een item krijgt toegemailed om een wapen mee te halen . en ik moet zeggen daar zitten best mooie skins tussen.
dus misschien kan dat een reden zijn om hem te gaan doen :0
@devata , je had je personal ook gewoon tijdens het lvlen van je character moeten doen , ikzelf merk ook dat ik het tijdens het lvlen wel eens wil doen omdat het een berg Xp geeft , als ik 1 maal 80 ben interreseerd de PS me totaal niet meer . moet wel zeggen dat je zodra je arah heb gedaan een item krijgt toegemailed om een wapen mee te halen . en ik moet zeggen daar zitten best mooie skins tussen.
dus misschien kan dat een reden zijn om hem te gaan doen :0
YO! fucknuts! It's Probing time!