• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik speel niet meer zo fanatiek als in het begin maar dat is volgens mij niet zo raar na 4 x een character naar 80 te hebben gelvld. toch speel ik het wel weer zo vaak dat ik het niet de moeite vind om tussendoor iets anders te gaan spelen. alleen black ops2 wil ik wel eens een uurtje online spelen maar dan ben ik er ook wel weer klaar mee ;).voorlopig wil ik toch wel bijna elke dag online komen om lekker een dungeon te doen ofzo. ik was nooit zo van de dungeons maarr aangezien er vrij veel guild runs zijn de laatste tijd vind ik het wat leuker worden :D ik vind trouwens het nieuwe gebied Sea of sorrows een zware teleurstelling. daar was ik na 15 minuten te hebben rondgerend al helemaal klaar mee .

@devata , je had je personal ook gewoon tijdens het lvlen van je character moeten doen , ikzelf merk ook dat ik het tijdens het lvlen wel eens wil doen omdat het een berg Xp geeft , als ik 1 maal 80 ben interreseerd de PS me totaal niet meer . moet wel zeggen dat je zodra je arah heb gedaan een item krijgt toegemailed om een wapen mee te halen . en ik moet zeggen daar zitten best mooie skins tussen.
dus misschien kan dat een reden zijn om hem te gaan doen :0

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:55:
Ja ik geloof best dat de Colossus prima te 4-mannen is maar daar wou het team niet aan.
Ik heb behoorlijk wat levels gedaan met 4 spelers en ook die fractal.
Het is heel makkelijk wanneer je een mesmer hebt en de juiste tactiek gebruikt.

Verwijderd

Welke build voor de mesmer gebruik je dan?

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:55
Devata schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:27:
[...]

Heb je Arah gedaan voor je personal story? Ik kom er werkelijk niet door heen. Niet qua dat het niet lukt maar ik heb er nooit zin in. Het interesseert me totaal niet, mijn “personal story” is wat ik mee maak in de wereld, niet dat single player dingetje in de MMORPG. Ik heb al vaker me voorgenomen het dan toch maar eens te gaan doen maar na 1 opdracht ben ik het alweer moe. Volgens mij ben ik in mijn PS iets van level 27.
Ja en nee, ik wist al dat ik de staff skin wou hebben voor me necro (zie screenshot). En ik wou hem graag completen. Ik heb tijdens het levelen me personal story gewoon bij gehouden voor de dikke XP (elke keer een half level na het completen) en nadat ik level 80 ben geworden heeft het me best wat motivatie moeite gekost om het af te maken :P.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rWvL5l.jpg
Freakiebeakie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:53:
@devata , je had je personal ook gewoon tijdens het lvlen van je character moeten doen , ikzelf merk ook dat ik het tijdens het lvlen wel eens wil doen omdat het een berg Xp geeft , als ik 1 maal 80 ben interreseerd de PS me totaal niet meer . moet wel zeggen dat je zodra je arah heb gedaan een item krijgt toegemailed om een wapen mee te halen . en ik moet zeggen daar zitten best mooie skins tussen.
dus misschien kan dat een reden zijn om hem te gaan doen :0
Ik heb ook grote moeite om mijn PS af te maken op mijn level 80 Ranger. Nu ergens bij de level 75 PS (dus in het gebied met alleen maar risen), maar ik heb grote moeite om me er aan te zetten. Mijn tweede karakter mag dan ook alleen maar verder als ze ook haar PS doet. Aangezien ze ook de kok is voor karakter 1 doet ze eigenlijk niet veel anders dan koken en PS. Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat het vechten met haar (Guardian) niet echt lekker loopt. Ik moet eens langere tijd met haar spelen om haar vaardigheden onder de knie te krijgen. Maar ja, die Ranger moet toch echt PS afmaken. En is mijn dungeon en WvW karakter. Gelukkig is de Monthly achievement binnen sinds gisteravond. Ik heb dus tot het einde van de maand om PS van de Ranger af te maken en te oefenen met mijn Guardian.

Dit spel heeft veel te veel mogelijkheden :P
Devata schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:27:
[...]

Heb je Arah gedaan voor je personal story? Ik kom er werkelijk niet door heen. Niet qua dat het niet lukt maar ik heb er nooit zin in. Het interesseert me totaal niet, mijn “personal story” is wat ik mee maak in de wereld, niet dat single player dingetje in de MMORPG. Ik heb al vaker me voorgenomen het dan toch maar eens te gaan doen maar na 1 opdracht ben ik het alweer moe. Volgens mij ben ik in mijn PS iets van level 27.
Daarom heb ik mijn PS nog steeds niet afgerond. Stukje bij beetje doe ik het. Net naar Claw Island geweest. Je moet deze trouwens doen voor je map completion...

Dan doe ik weer een personal en dan ben ik negeer ik het weer....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Mijn ranger zit ook ergens vlak voor level80 qua personal story (Malchor's Leap), binnenkort maar eens zo ver afmaken dat ik de volgende keer mee kan naar Arah. Voor haar is die reward van de personal story (wapen naar keus dat je kunt halen met die token) geen upgrade meer maar ik begreep wel dat die wapens soulbound on use zijn? Volgens mij heb ik ze namelijk wel eens op TP zien staan. In dat geval kan ik bv zowel met mijn ranger als warrior de axe halen en de warrior dual Pact Axe geven.

Hmm, http://www.gw2db.com/items/54710-pact-axe zegt wel dat ze bound on acquire zijn. Nou ja, wel zo logisch dus ik zal me wel vergissen.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-11-2012 14:01 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Ben sinds deze week weer van de partij naar ongeveer 4 weken weinig tot niet gespeeld te kunnen hebben.Moet wel even weer opzoek naar een guild aangezien GoT mij er uit heeft gekickt ( logisch dat wel ).
Zit op Fs dus als iemand nog een leuke nl/eng guild weet met teamspeak en die ook veel dungeons doen houd ik me aanbevolen.

Straks mooi met mijn mm necro verder maar moet eerst even een andere build gaan maken.

hehe gek onnie

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Mijn ranger moet alleen nog de laatste PS quest doen in Arah maar is deze een beetje te doen?

• ex87
Frodo19 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:02:
Mijn ranger moet alleen nog de laatste PS quest doen in Arah maar is deze een beetje te doen?
Ja hoor, duurt alleen LANG. (reken op 3 uur +/-)

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

ex87 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:17:
[...]

Ja hoor, duurt alleen LANG. (reken op 3 uur +/-)
Ow goody :-) dan maar voor dit weekend maar even inplannen haha.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

tooter schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:01:
Ben sinds deze week weer van de partij naar ongeveer 4 weken weinig tot niet gespeeld te kunnen hebben.Moet wel even weer opzoek naar een guild aangezien GoT mij er uit heeft gekickt ( logisch dat wel ).
Zit op Fs dus als iemand nog een leuke nl/eng guild weet met teamspeak en die ook veel dungeons doen houd ik me aanbevolen.

Straks mooi met mijn mm necro verder maar moet eerst even een andere build gaan maken.
ik vind 4 weken wel kort om iemand te kicken . ik heb vrienden in mijn guild die op een baggerschip in het buitenland werken en dus iets van 3 maanden weg zijn en dan 3 maanden thuis beetje lullig om ze dan na 4 weken een trap te geven xD

3uur voor de story mode van arah????? xD probeer je het solo ofzo . 3 uur is echt veelste lang voor de story mode van arah

[ Voor 7% gewijzigd door Freakiebeakie op 22-11-2012 14:44 ]

Tja ik vind het ook moeilijk wanneer je iemand zou moeten kicken wegen inactiviteit. Wij zijn nu op een aantal leden beland waar we eigenlijk wel tevreden over zijn. Het is niet ons doel om maar te blijven groeien zoals veel guild dat wel als doel hebben. Liever hebben we in verhouding een beperktere groep maar dan wel met mensen die elkaar kennen. Dat betekend echter wel dat we leden die gestopt zijn met spelen er nu uit willen gooien om te vervangen met nieuwe leden zodat er meer actieve leden zijn.

Maar je weet nooit wie nog speelt of wie gewoon langere periodes geen tijd heeft en een gebrek guild-opties helpt ook al niet mee want je kunt niet eens zien hoe lang iemand niet meer online is geweest.
Devata schreef op donderdag 22 november 2012 @ 15:43:
Tja ik vind het ook moeilijk wanneer je iemand zou moeten kicken wegen inactiviteit. Wij zijn nu op een aantal leden beland waar we eigenlijk wel tevreden over zijn. Het is niet ons doel om maar te blijven groeien zoals veel guild dat wel als doel hebben. Liever hebben we in verhouding een beperktere groep maar dan wel met mensen die elkaar kennen.
Je moet nog wel wat aan je naamsbekendheid in je eigen guild doen >:) Toen ik laatst informeerde bij iemand van je guild of je ook zou komen naar een bepaalde plek wist hij/zij even niet wie je was. Toen ik daarna informeerde of jij niet de guild leader was zag je het schaamrood bijna op de ingame character verschijnen :)
Dat betekend echter wel dat we leden die gestopt zijn met spelen er nu uit willen gooien om te vervangen met nieuwe leden zodat er meer actieve leden zijn.

Maar je weet nooit wie nog speelt of wie gewoon langere periodes geen tijd heeft en een gebrek guild-opties helpt ook al niet mee want je kunt niet eens zien hoe lang iemand niet meer online is geweest.
Wij hebben daarom maar wat nieuwe rangen bedacht. Eens in de zoveel tijd wordt iedereen waarvan op dat moment niet bekend is in welk gebied hij/zij voor het laatst geweest is naar een rang gezet met een toepasselijke naam. Als zo iemand daarna toch inlogt zetten we hem/haar weer terug. Op den duur zullen alleen inactieve leden de afwezigheidsrang houden. Voor de gevallen waarvan we weten dat ze soms langere tijd afwezig zijn hebben we een aparte rang (of gaan we gebruiken) met dezelfde rechten als een member. Zo kicken we bij voorbeeld niet per ongeluk onze baggeraar.

Het is behelpen, maar voorlopig zie ik geen andere manier.
Je hebt gevraagd naar Devata waarschijnlijk? De meeste (sommige nieuwe niet) kennen me wel maar allemaal onder de naam Oxherd. (mijn main char)
Was dat bij dat event waar ik later ook bij was en onze 2 guilds samen hebben gewerkt?

Wat mij betreft kunnen we ook binnenkort eens een gezamenlijk WvW event organiseren. Ik wil de guild niet te groot hebben maar in WvW is het wel handiger een wat grotere groep te hebben (lang niet al onze leden zijn zo into WvW) dus dan zou het leuk zijn om zoiets samen met een andere guild te doen.

Dat wat jullie doen heb ik inderdaad ook al eens als oplossing gelezen. Ik heb zelf nu wel een aantal keer een screenshot gemaakt van alle leden die op geen locatie hebben (in het guild-roster) en wilde die screen-shots uiteindelijk eens naast elkaar leggen om te zien wie dan op alle screenshots op.
Vervolgens zullen we al die mensen minimaal een maand ervoor mailen en we hebben nu ook al ruim een maand een algemeen bericht hierover in de “message of the day”.

Het blijft echter omslachtig.

Ik wilde de mensen in dit forum overigens attenderen op een survey van ncsoft over “The Lost Shores”

http://newsletters.ncsoft...cement/2012-11-21/na.html

[ Voor 13% gewijzigd door Devata op 22-11-2012 16:33 ]

• Daisai
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:30:
Welke build voor de mesmer gebruik je dan?
De build maakt niet echt, zo lang je maar een portal gebruikt.
Als je op far shiverpeaks speelt kan ik je het wel eens laten zien, gaat behoorlijk snel.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 23:01
Na dagen in mijn 1tje group events te hebben gedaan in de lage gebieden probeerde ik dat net ook even in een gebied waar ik nu zou moeten levelen.. even hard het deksel op mijn neus gekregen -_- dat gaat dus ff niet lukken enkel moest ik 3 keer dood gaan en mijzelf frustreren voor ik door had dat dit zo hoort en je niet group dingen en champions met 10 add's moet gaan proberen te soloen

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

Dan maak je het zeer uitdagend voor jezelf:-) heb ik ook geprobeerd, maar meestal gaat dat niet. Ik zorg ervoor dat ik een group event ook met een group doe.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja laag lvl gebieden lopen een beetje leeg , daarom probeer ik soms ook gewoon guildgroepjes te maken om te lvlen :P het is gezellig en je lvled als een malle

Gisteravond de laatste 3 fractals gedaan die ik nog nodig had voor mijn monthly, in een pug en dat ging als een trein! Het was dan ook wel op lvl1 maar toch, 3 mensen in de party deden fractals voor het eerst en 1 daarvan was maar lvl35. Het vijfde lid was iemand waar ik eerder fractals mee heb gepugd, toevallig waren we weer beiden op zoek naar een groep en ik wist al dat het een prima speler was dus. Helaas (voor de afwisseling) geen nieuwe fractals gezien, we hadden dredge (weer Ice Elemental, niet de Powersuit), Asura en de onderwaterfractal met de dolfijnenrace en die had ik dus alle drie al wel eens gedaan. Die laatste is echt zo klaar, dat is dan wel weer makkelijk.

De andere fractals die ik tot nu toe gezien heb zijn dat moeras en de colossus dus ik mis er nog 4. Die nog doen deze maand is dan geen achievement maar dat maak ik er zelf wel van dan :P

@ Freakie; wat voor lvl heeft Graftak? Mijn Charr necro is nu lvl19, als jij ook rond dat lvl zit kunnen we misschien wat samen levelen, kan inderdaad heel hard gaan dan.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ben lvl 14 en zorg (guildie) heeft een lvl 13 necro . we kunnen evengoed wel samen lvlen aangezien je toch wel leuk xp krijgt in low lvl gebieden. zorg en ik waren van plan om samen in het begingebied van de asura te starten vanavond . je bent natuurlijk van harte welkom om mee te rennen :) necro team FTW!!

Freakiebeakie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:47:
ik ben lvl 14 en zorg (guildie) heeft een lvl 13 necro . we kunnen evengoed wel samen lvlen aangezien je toch wel leuk xp krijgt in low lvl gebieden. zorg en ik waren van plan om samen in het begingebied van de asura te starten vanavond . je bent natuurlijk van harte welkom om mee te rennen :) necro team FTW!!
Misschien kan ik mijn Guardian vanavond eens tussen de kookpotten vandaan halen en met jullie meelopen. Beetje bescherming geven aan die fragiele poppetjes van jullie :) Samen levelen geeft me ook de kans om veilig mijn skills oefenen zonder meteen kapot te gaan. Enige nadeel aan samen levelen is dat PS level snel gaat achterlopen.
Freakiebeakie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 09:47:
Ik ga het proberen maar ik weet niet zeker of en hoe laat ik vanavond online kom. En anders kunnen jullie mooi de gap tussen 13 / 14 en mijn 19 verkleinen :P

Hmm krijg bijna zin om nog een char te starten en mee te doen... Maar ik denk dat ik m'n guardian liever omhoog breng dan weer opnieuw te beginnen. Denk dat 4 chars voor mij wel de max is wat ik bij kan houden.

Ik zou trouwens ook graag een paar Fractals willen runnen op level 2 en verder. Heb het gevoel dat ik anders te veel achterop kom te liggen. Ik zie zo vaak LFM Fractals level 4 ~ 11 langskomen dat het lijkt alsof de hele server al stukken verder is.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dan is de hele server toch lekker verder :P maakt mij niet zo veel uit hoor . in de guild zijn volgens mij zat mensen die nog steeds de eerste fractials doen . ik heb ook al met meerdere characters de dungeon gedaan . ik geloof dat mijn mesmer er 3 heeft gedaan en de engineer van mijn vriendin 2 ofzo.
als zorg en Snoei nog niet online zijn kunnen we natuurlijk eerst even een beetje door de fractials dungeon ploegen en dan kan ik daarna altijd nog gaan lvle :)

en wat betreft alts , ik houd ze niet echt bij hoor , ik werk ze naar lvl 80 geef ze een rare setje armor en wapens en ze gaan de ijskast in :) mocht ik dan een keer zin hebben om er mee te spelen dan pak ik er 1 .
het is wel handig als er een dungeon run word gedaan en je kan gewoon kiezen wat je pakt :D

[ Voor 25% gewijzigd door Freakiebeakie op 23-11-2012 11:31 ]

Morrar schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:15:
Ik zou trouwens ook graag een paar Fractals willen runnen op level 2 en verder. Heb het gevoel dat ik anders te veel achterop kom te liggen. Ik zie zo vaak LFM Fractals level 4 ~ 11 langskomen dat het lijkt alsof de hele server al stukken verder is.
Mijn Ranger heeft ook pas één keer een voledige run van 3 fractals gedaan en is ook wel toe aan het volgende level. Misschien vanavond.
Freakiebeakie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:29:
en wat betreft alts , ik houd ze niet echt bij hoor , ik werk ze naar lvl 80 geef ze een rare setje armor en wapens en ze gaan de ijskast in :) mocht ik dan een keer zin hebben om er mee te spelen dan pak ik er 1 .
het is wel handig als er een dungeon run word gedaan en je kan gewoon kiezen wat je pakt :D
Dat probeer ik ook te doen, maar ik level vele malen langzamer (ben absoluut niet "efficiënt"!) en vergeet altijd waar ik nu weer mee bezig was :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Lvl2 fractals en hoger wil ik zeker ook nog wel gaan doen komende weken, maar mijn eerste prio was nu de monthly halen en dan helpt het (bij het puggen) gewoon als je adverteert met "lfg fractals lvl1 or 2". Zul je altijd zien dat je dus lvl1 gaat doen vanwege de rest van de groep maar je hebt wel sneller een groep want er zijn genoeg mensen die helemaal nog geen fractals hebben gedaan (of geen 3 in een rij) en bovendien geef je aan dat je er op zijn minst wel iets ervaring mee hebt (want jij hebt er wel 3 in een rij gedaan :P)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als ik echt efficient ga lvlen en ik ga er bv een hele zaterdag voor zitten dan haal ik toch wel 10 lvls
maar dan ren ik ook echt van het ene hartje naar het ander pak alleen events die echt op mijn pad komen ( niet te ver omlopen voor die dingen) alle poi`s ,WP`s en vista echt zo snel mogelijk doen.
tussendoor me personal story mee nemen . op die mannier ga ik het hardst. maar ik moet zeggen als je het een paar dagen zo doet word je het echt heel erg zat . daarom doe ik vaak wat rustiger aan , pak tussendoor even een veteran gewoon omdat ik hem zie staan , loop dan ook meer voor events enzo
dan pak ik op een avondje tussen de 3 en 5 lvls .

gister avond bv echt rustig aan gedaan en 3 lvls gelvled met mn necrotje , dan neem ik afentoe tussendoor ff pauze om te roken , praat wat in de guilchat en lvl wat :D .dan blijft het leuk

• TgR_KILLER
Met een high level character verdien je nog best wat xp in lage level gebieden volgens mij. Ik was laatst even ingredienten aan het verzamelen in lage gebieden (0/15) en ondertussen vooral van die "gele" mobs killen die bergen bonus exp gaven en had na iets van een uurtje ruim een half level bij elkaar terwijl mijn warrior al in de 70 is :P

Gisteren ook nog even wvw gedaan had dat ooit gedaan toen ik level 15 was ofzo en ging dus echt niet. gisteren nogmaals gedaan ging nu wel wat beter maar we hadden een giga zerg lopen en zo mooi paar punten gepakt waardoor ik ook wat archivements heb gehaald. En kreeg volgens mij steeds 30k exp ofzo ook nog eens dus dat werkte ook wel lekker! Dit weekend even door en dan ben ik level 80 :) dan kan ik op mijn gemak mijn PS afmaken en gebieden gaan ontdekken en nog wat WvW doen.. oh en level 80 gear verzamelen :P gisteren wat gear nog geupgrade ik kreeg het lastig in de hoge level gebieden maar al mijn gear was nog level 50/begin 60. Nu zitten sommige dingen nog op leve 40 maar goed xD als ik 80 ben ga ik wel voor "cheap" level 80 gear en daarna ga ik alles op mijn gemakje wel upgraden.. Dungeons heb ik ook nooit echt gedaan dus die moet ik ook allemaal nog doen.

Genoeg nog te ontdekken en doen dus! :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Verwijderd

Krijg net dat mailtje van Anet mbt de black friday sale, waarbij je de digital deluxe voor de prijs van de digital standard krijgt. Ik heb het zelf nog niet gechecked, maar kan iedereen die een normale versie heeft, gratis upgraden naar de deluxe? Vast niet, maar dan is dat weer een lame actie van Anet. Het is geen beloning / actie voor bestaande spelers..

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:58
Het lijkt mij eigenlijk heel logisch dat ze de deluxe versie niet gratis weggeven, omdat sommige andere spelers bijvoorbeeld gisteren nog de 2000 gems ervoor hebben betaald. Ik zie verder ook niet in waarom het een lame actie van Anet moet zijn, als je gewoon zelf de email niet hebt begrepen.

Hieronder een link naar een bericht hierover:
https://www.guildwars2.co...dition/?utm_source=client
En daar staat duidelijk dat de deluxe editie in de winkel nu in de sale is voor de prijs van de normale versie. Iets wat trouwens heel vaak gebeurd bij games. Snelle kopers betalen het volle pond en daarna wordt het spel steeds wat goedkoper. Snelle kopers hebben ook langer gespeeld en al een paar speciale evenementen mee kunnen maken, dus die meerprijs is verder ook prima gerechtvaardigd.

[ Voor 5% gewijzigd door Playa del C. op 24-11-2012 10:07 ]

• TgR_KILLER
Nou vanavond dus de level 80 gehaald :P meteen ff wat geld en karma geinvesteerd in betere gear.
level 80 axe + sword. level 80 helm, chest, pants en 2 ringen.. (ringen waren nog level 20 en 40 xD) nu maar op mijn gemakje de rest verzamelen en naar 80 brengen.

*edit* blijft de skill bar steeds vollopen en resetten ook na 80? hij liep vrolijk op naar wat 81 zou moeten zijn en ik kreeg echt zon effect van level up (81 dus) en nu zit ie weer op de helft xD ik had verwacht dat hij vo zou lopen en vol bleef..

[ Voor 32% gewijzigd door TgR_KILLER op 24-11-2012 15:11 ]

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
TgR_KILLER schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 23:57:
Nou vanavond dus de level 80 gehaald :P meteen ff wat geld en karma geinvesteerd in betere gear.
level 80 axe + sword. level 80 helm, chest, pants en 2 ringen.. (ringen waren nog level 20 en 40 xD) nu maar op mijn gemakje de rest verzamelen en naar 80 brengen.

*edit* blijft de skill bar steeds vollopen en resetten ook na 80? hij liep vrolijk op naar wat 81 zou moeten zijn en ik kreeg echt zon effect van level up (81 dus) en nu zit ie weer op de helft xD ik had verwacht dat hij vo zou lopen en vol bleef..
Voor elke 'level-up' na 80 krijg je nog steeds een extra skillpoint. Deze zijn nodig voor bepaalde recipes in de mystic forge.

Dit was ook al zo (skillpoint bij level up) in Guild Wars (1).

Steam: Grim

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 04:43
Freakiebeakie schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:40:
... op die mannier ga ik het hardst. maar ik moet zeggen als je het een paar dagen zo doet word je het echt heel erg zat . daarom doe ik vaak wat rustiger aan
Dat is een bezwaar van velen tegen de gameplay van GW2 (en veel ander rpgs); het ontwerp vh spel moedigt aan om achter die punten (volgende level up, next best gear, volgende skillpoint etc) aan te hollen.
Intussen komt er weinig meer terecht van gewoon relaxed spelen bij voorkeur gezamelijk met andere spelers. Het is welliswaar minder dramatisch dan bij veel andere mmorpgs, maar ondanks het uitgesproken doel van Anet met GW2 ligt er nog steeds erg veel nadruk op de "carrot on a stick", en wordt er voor een MMO wel heel veel solo gespeeld (in PvE). En als je de eind-wortel te pakken hebt blijkt er voor de rest eigenlijkt niets te doen dat leuk is tenzij je een PvP-er bent.

Ook zijn veel gamers inmiddels zo geconditioneerd op het achter de wortel aanhollen dat die het niet eens meer leuk vinden om te spelen zonder een of andere beloning in het vooruitzicht. Kennelijk vinden veel mensen tegenwoordig het spelen van een spel op zich niet leuk genoeg. Daarom geeft Anet alsnog toe aan 'stats creep' en voegt higher tier gear toe.

Wat dat betreft zijn er kennelijk twee totaal verschillende doelgroepen van gamers, die niet dmv één en hetzelfde gametype kunnen worden bediend.
Halfslachtige "zowel vlees als vis" experimenten zoals Rift en GW2 bedienen eigen geen van die doelgroepen; de één vindt dat max level te snel bereikt wordt en dat de rewards de moeite niet waard zijn, de ander klacht over oninteressante boss mechanics en gated content.

Trump II - Project 2025 tracker

• TgR_KILLER
Er is altijd wel een groep die klaagd en die het niks vind.. nou ga dan lekker een ander spel spelen xD

Vanmiddag weer een gebied helemaal 100% gehaald ga dat nu lekker doen met mijn level 80 warrior.. gewoon lekker exploren en pvpen en eens wat dungeons proberen want die heb ik overgeslagen tijdens het levelen.. en denk toch vanavond een ranger te gaan maken had er al eerder 1 maar had die gedelete omdat ik er niet tevreden over was (ras was niet leuk en verkeerde pet naar mijn idee) en wilde eerst mijn warrior op 80 krijgen :P ga nu toch weer voor een human net als mijn warrior denk ik.. blijft toch het leukste.

Overigens heb ik vanmiddag door dat hele gebied door te rennen nog 2.5 level gehaald.. wist dus niet dat je daarna nog skillpoints kreeg ik heb er nog zat over want had al vrij snel de skills bij elkaar welke ik definitief ging gebruiken. vanmiddag ook de archivement gehaald van 200.000 exp zonder dood te gaan toen maar doorgegaan en ook de 500.000 exp zonder dood te gaan gehaald =)

ja GW vind ik nog steeds leuk haha.

[ Voor 7% gewijzigd door TgR_KILLER op 24-11-2012 18:22 ]

• Playa del C.
  • Laatst online: 12:58
Ik ben ook 'klaar' met GW2. Niet dat het erg is, ik heb het 3 maand elke dag gespeeld, 600 uren gemaakt en drie level 80 characters, inclusief complete personal story, gedaan.
Ik speel voor het plezier en de ervaring en gezien het aantal speel-uren, is GW2 dus een prima spel. Ik denk dat alle spellen op den duur gaan vervelen en dat een langdurige MMO het alleen kan hebben van die wortel op een stok. Die werkt bij mij niet, ik vind dat veel te doorzichtig.

Over een weekje komt Far Cry 3 en daar ga ik me nu eerst op richten. Misschien als er veel nieuwe content bijkomt, dat ik weer eens ga inloggen. GW2 zal nog wel zo'n vijf jaar meegaan, dus zo nu en dan inloggen kan altijd nog, gelukkig geen maandelijks abonnement, wat voor mij de reden was om toch eens een MMORPG te doen.

• ex87
Yep.. zo'n gevoel begin ik ook langzaam te krijgen.. Ben nu zelfs Diablo III weer is aan het updaten haha. Gewoon ook even weer wat anders.

• TgR_KILLER
Ik ben voor de afwisseling net een nieuwe ranger gestart.. heb ff last van het feit dat ik nog geen wapens kan switchen.. bow is wel lekker op range maar up close is mijn 2h sword toch wel heerlijk en doet veel meer dmg.

nog 2 leveltjes.. dan kan ik ze gewoon switchen in gevecht..

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Ik heb sinds gisteren ook guild wars 2 wat is een goede wereld waar veel nederlanders zitten?

• Daisai
mtenbos schreef op zondag 25 november 2012 @ 08:59:
Ik heb sinds gisteren ook guild wars 2 wat is een goede wereld waar veel nederlanders zitten?
Server bedoel je ?
Far shiverpeaks heeft behoorlijk veel nederlanders, de tweakers guilds zitten daar ook.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik ben nog maar lvl 37 na al die tijd :-D
Ondertussen wel alle characters al een keer naar lvl 25-30 gebracht, gedelete en later weer spijt en overnieuw begonnen.

Ik vind het een ontzettend mooi spel. Speelt erg lekker weg. en grafisch erg fraai.
Maar toch mis ik wat.. Het is geen WoW-gevoel.

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:01
Daisai schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:00:
[...]

Server bedoel je ?
Far shiverpeaks heeft behoorlijk veel nederlanders, de tweakers guilds zitten daar ook.
Ja dat bedoel ik 8)7 , Bedankt :)

• TgR_KILLER
Vanmiddag mij even beseft dat ik mijn ranger beetje rustig aan wil levelen.. moet nog zoveel doen op mijn warrior :P ga enkel proberen zo ver mogelijk de daily te halen op mijn ranger elke dag aangezien elke tier van die dingen je best wat exp krijgt dus zo leveled hij nog aardig.. en daarna lekker naar mijn warrior switchen =)

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Die lui bij anet kennen ook niet tegen een grapje !

This is an automated message. Your post in ArenaNet is awesome: bot/exploiter bans was infracted.
Your original post in ArenaNet is awesome: bot/exploiter bans:
Yes also the bots left for better games :)

Moderator Notes:
Your post did not add any constructive contribution to the topic. Please refrain from this behaviour in the future. Thanks
The message was deleted.
If you believe you have received this infraction in error or wish to make an appeal, please send an e-mail to forums@arena.net.

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• TgR_KILLER
lol xD

ik heb me net iets belangrijks gerealiseerd.. het levelen van mijn nieuwe ranger (nu level 8 ) begint al op grinden te lijken.. ik heb nog veel te veel fun op mijn level 80 met alles te ontdekken etc.. ik ga mijn ranger pas weer levelen als ik het ff beu ben op mijn warrior.. waarom zou ik "moeten" levelen op mijn ranger.. dat hoeft niet! *bashes head*

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Heeft iemand anders hier ook enorme problemen met de connectie? Hij laggt de hele tijd en als ik net in het spel ben is alles alweer frozen. Heb hier nu al sinds 9 uur last van.

• TgR_KILLER
ik niet.. draait soepel hier!

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Vreemd. Ik heb er normaal nooit last van, heb gewoon 56mbit van de 60 die ik theoretisch zou kunnen halen. Niks geblokt op m'n firewall maar er blijven maar rare dingen gebeuren.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
TgR_KILLER schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:34:
lol xD

ik heb me net iets belangrijks gerealiseerd.. het levelen van mijn nieuwe ranger (nu level 8 ) begint al op grinden te lijken.. ik heb nog veel te veel fun op mijn level 80 met alles te ontdekken etc.. ik ga mijn ranger pas weer levelen als ik het ff beu ben op mijn warrior.. waarom zou ik "moeten" levelen op mijn ranger.. dat hoeft niet! *bashes head*
True. Iedereen levelt op zijn eigen manier.

Ik heb nu een lvl80 Thief en die gebruik ik voor dungeons, fractals, runs etc.. Ik had als Human alles tot aan Orr explored 100%. Map exploration zat rond de 45% en ging de rest ook doen. Maar omdat je dan met een lvl80 alle lage level gebieden pakt, krijg je nooit meer rewards waar je wat aan hebt. Daarom pak ik per startgebied 1 nieuwe char. Zo leer ik nog minimaal 4 andere klasses en rassen kennen. En de rewards zijn voor mijn level. Wel leuk vind ik :).

• TgR_KILLER
:) ik ga juist met mijn warrior alle start gebieden en alles door :P die rewards doen me weinig haha ik vind het gewoon tof alles op 1 char dadelijk explored te hebben.

die keg brawl archivements zijn stuk of nie? ik heb dat net gevonden en ff gespeeld en dik gewonnen en punten gescoord maar niks erbij gekregen :(

PhysicalMagic schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:23:
Heeft iemand anders hier ook enorme problemen met de connectie? Hij laggt de hele tijd en als ik net in het spel ben is alles alweer frozen. Heb hier nu al sinds 9 uur last van.
Alleen maar een err7 elke 10 tot 20 minuten... Gaat heel snel vervelen!

Gisteren mijn necromancer tot 30 geleveld. En ook deze, hoewel ik het wel leuk vind spelen, vind ik te squishy... Zodra ik twee foes tegenover me heb, ben ik 90% van de tijd dood. Minions helpen ook niet veel, aangezien die veel te snel dood zijn. Gisteren eindelijk Metrica afgerond en naar Brisban gegaan. Maar 2 Nightmare Sylvari dingen = dode necrocmancer. Dus dat gaat ook erg snel vervelen.
Ik denk dat ik hetzelfde probleem zal krijgen met m'n mesmer, dus ik laat die maar even liggen en ga met m'n guardian verder.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 november 2012 @ 07:56:
[...]

Alleen maar een err7 elke 10 tot 20 minuten... Gaat heel snel vervelen!

Gisteren mijn necromancer tot 30 geleveld. En ook deze, hoewel ik het wel leuk vind spelen, vind ik te squishy... Zodra ik twee foes tegenover me heb, ben ik 90% van de tijd dood. Minions helpen ook niet veel, aangezien die veel te snel dood zijn. Gisteren eindelijk Metrica afgerond en naar Brisban gegaan. Maar 2 Nightmare Sylvari dingen = dode necrocmancer. Dus dat gaat ook erg snel vervelen.
Ik denk dat ik hetzelfde probleem zal krijgen met m'n mesmer, dus ik laat die maar even liggen en ga met m'n guardian verder.
vreemd , ik sloop met mn lvl 21 necro 3 tot 4 mobs tegelijk zonder problemen , mag zelfs wel een veteran tussen zitten dan red ik het nog wel . me necro doet echt zieke damage , ik speel als minion master dus heb me laatste skillslots allemaal gevuld met minion skills en dat werkt als een tierelier :D

Ik gebruik vrijwel geen minions op mijn huidige build maar doe alles met axe + warhorn of met staff. En dan well of suffering en corrosive poison cloud op de grond (utility skills), echt zieke AoE. Als mijn health bar dan eens laag komt heal ik eerst (well of blood) en als die op cooldown is, death shroud. Met andere woorden, mobs moeten me 3x dood maken en daar krijgen ze zelden de kans voor.

Ben gisteren 27 gedingd met mijn necro, speelt echt wel geweldig vind ik en dit wordt mijn volgende lvl80 vermoed ik zomaar. Op lvl25 ben ik even naar Snowden Drifts gegaan om de tailor recipes voor de Shadow-set te halen, geweldig!

Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:17:
[...]

vreemd , ik sloop met mn lvl 21 necro 3 tot 4 mobs tegelijk zonder problemen , mag zelfs wel een veteran tussen zitten dan red ik het nog wel . me necro doet echt zieke damage , ik speel als minion master dus heb me laatste skillslots allemaal gevuld met minion skills en dat werkt als een tierelier :D
Ja, dat heb ik ook, maar vergeet het maar om een groepje af te maken en een veteran lukt alleen als hij alleen is...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

welke weapons gebruik je? , ikzelf vind een dagger+focus en een staff echt geweldig . voor me dagger moet ik soms dan wel echt naar ze toe rennen maar 4 keer steken met me dagger en ze gaan neer . me staff gebruik ik om te aoe maar ik gebruik hem niet vaak . death shroud gebruik ik echt te weinig , ik vergeet gewoon elke keer hoe goed die eigenlijk is :D

Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:42:
welke weapons gebruik je? , ikzelf vind een dagger+focus en een staff echt geweldig . voor me dagger moet ik soms dan wel echt naar ze toe rennen maar 4 keer steken met me dagger en ze gaan neer . me staff gebruik ik om te aoe maar ik gebruik hem niet vaak . death shroud gebruik ik echt te weinig , ik vergeet gewoon elke keer hoe goed die eigenlijk is :D
Axe + focus en staff, maar met de staff heb ik hetzelfde probleem als met m'n ele. Ik kan gewoon niet overweg met die AoE spells. En die deathshroud gebruik ik heel vaak... Om weg te komen...

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:56:
[...]

Axe + focus en staff, maar met de staff heb ik hetzelfde probleem als met m'n ele. Ik kan gewoon niet overweg met die AoE spells. En die deathshroud gebruik ik heel vaak... Om weg te komen...
Ik gebruik staff eigenlijk alleen in events enzo, als ik lekker van een afstandje kan AoE'en. Als je continu in beweging moet blijven om buiten melee-range te blijven van de mobs die je sloopt is het niet handig als je de hele tijd marks op de grond moet casten.

SnoeiKoei schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:25:
[...]

Ik gebruik staff eigenlijk alleen in events enzo, als ik lekker van een afstandje kan AoE'en. Als je continu in beweging moet blijven om buiten melee-range te blijven van de mobs die je sloopt is het niet handig als je de hele tijd marks op de grond moet casten.
Ben dus niet de enige die er zo over denkt :D Daarom is het mijn backup wapen. Ik vind de axe wel leuk om te gebruiken. Ben alleen nog niet helemaal zeker van m'n off-hand. Ik heb nu dus een focus, maar misschien dat ik eens iets anders ga proberen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

probeer eens een dagger ipv axe , de mellee damage van een dagger is stukken beter dan van de axe

Focus heb ik nog niet gebruikt als offhand maar ziet er prima bruikbaar uit als ik de spell descriptions lees. Offhand dagger is ook wel fijn. Warhorn is leuk voor de speed buff (skill 5) als je veel moet rennen.

• ex87
Ik gebruik op Necro in WvW + PvE = Scepter + dagger + staff met deze build: http://en.gw2codex.com/bu...port-necromancer-in-depth werkt echt briljant. Goed voor AOE packs, maar ook voor single damage.

In sPvP speel ik full conditionmancer -> http://www.gw2build.com/b....362.365.372.10.30.0.0.30 met scepter +dagger & axe & warhorn (speedbuff).
Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:30:
probeer eens een dagger ipv axe , de mellee damage van een dagger is stukken beter dan van de axe
De dagger is echt melee, en ik ben meer van de mid-range... Daarom gebruik ik een axe. Maar na het lezen van de warhorn skills, ik denk dat ik deze eens ga proberen...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

de auto attack van een dagger is echt de moeite waard vind ik , ik heb axe ook geprobeerd en dat viel me tegen , alle andere skills zijn ook ranged , het is alleen skillnr1 die mellee is

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
far shiverpeaks staat blijkbaar gepaired met piken square deze week. gisteren ze er toch ferm van langs gegeven :p
cotg begint al naam te maken in wvw. nu nog een commander book kopen, de kleine party's steken tegen.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik speel zelf nooit wvwvw maar heb het idee dat het een beetje begint in te kakken op piken square .

Verwijderd

Lasteraar schreef op zondag 25 november 2012 @ 09:19:
Ik ben nog maar lvl 37 na al die tijd :-D
Ondertussen wel alle characters al een keer naar lvl 25-30 gebracht, gedelete en later weer spijt en overnieuw begonnen.

Ik vind het een ontzettend mooi spel. Speelt erg lekker weg. en grafisch erg fraai.
Maar toch mis ik wat.. Het is geen WoW-gevoel.
Dat heb ik ook maar aan de andere kant, ik heb anderhalf jaar geleden mijn account stop gezet en daarna weer twee keer begonnen omdat ik het miste. En telkens na twee weken was ik het weer beu.
Ik speel GW2 nu gewoon als ik kan en het bevalt me prima vanwege de sfeer door de grafische stijl.
Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:02:
ik speel zelf nooit wvwvw maar heb het idee dat het een beetje begint in te kakken op piken square .
Aurora Glade moet eens blauw worden...zo krijg ik nooit m'n derde borderland gemapped!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:02:
goh, er zijn een paar guilds die veel moeite doen. hand of blood, tainted, wij met cotg. maar gisteren waren die wss op een andere map bezig. wij zaten op eternal battleground samen met GG, maar die lui zijn maar pover kwa inzet. een ongeregeld zootje met weinig leiding blijkbaar :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

• sph1nkx
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 14:59
Dit weekend lvl 80 geworden met mn engineer, maar nog geen één dungeon gedaan.
Dus nu maar eens op zoek naar een guild om naast het exploren wat andere onderdelen van gw2 te zien.
en natuurlijk af en toe wat slap te ouwehoeren :)

Weet iemand nog een leuke casual guild op piken square?
sph1nkx schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:43:
Dit weekend lvl 80 geworden met mn engineer, maar nog geen één dungeon gedaan.
Dus nu maar eens op zoek naar een guild om naast het exploren wat andere onderdelen van gw2 te zien.
en natuurlijk af en toe wat slap te ouwehoeren :)

Weet iemand nog een leuke casual guild op piken square?
Het guild van o.a. Freakie Beakie (Descendants of Gwen) is gezellig en casual en er worden bijna iedere avond wel dungeons en/of WvWvW gedaan door guild members maar bijvoorbeeld ook groepsmatig zones completen of alts levelen. Aanrader wat mij betreft!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
SnoeiKoei schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:49:
[...]

Het guild van o.a. Freakie Beakie (Descendants of Gwen) is gezellig en casual en er worden bijna iedere avond wel dungeons en/of WvWvW gedaan door guild members maar bijvoorbeeld ook groepsmatig zones completen of alts levelen. Aanrader wat mij betreft!
Mee eens!

Gisteren voor het eerst op TS gekomen (zit altijd op een andere TS met andere gasten) en wat Fractals gedaan met wat gasten. Gezellige club, goede communicatie en gewoon een leuke sfeer. Veel gelachen, geluisterd en geleerd wederom.

En je praat constant engels, waardoor je dit ook weer onbewust wat verder ontwikkelt.
StealthyPeanut schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:54:
[...]

Mee eens!

Gisteren voor het eerst op TS gekomen (zit altijd op een andere TS met andere gasten) en wat Fractals gedaan met wat gasten. Gezellige club, goede communicatie en gewoon een leuke sfeer. Veel gelachen, geluisterd en geleerd wederom.

En je praat constant engels, waardoor je dit ook weer onbewust wat verder ontwikkelt.
Volgens mij was ik 1 van die gasten ja :P Moet nog ff een mic verzorgen, ik luister alleen mee op TS en zit dan alsnog te typen. Niet zo handig. :'(

Verwijderd

Ik vind het niet erg als mensen geen mic hebben op TS, zolang ze dan maar goed luisteren en belangrijke opmerkingen/meldingen maar typen. Dus niet naar de wc gaan en niks zeggen en vervolgens wordt het hele team geraped:-)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja ts is gewoon handig om snel tactics te bespreken , typen is in sommige gevallen gewoon te langzaam.
soms wil je tijdens een gevecht ff snel iets zeggen in ts is dat zo gedaan , typen gaat soms echt niet zonder om te vallen :)

over geraped gesproken , erg opvallend hoe bepaalde bosses in fractals gefocussed zijn op bepaalde classes. voorbeeld is de Moss(el)man in het swamp lvl , die kerel woont echt te lang alleen in dat enge bos van hem , zodra hij me female mesmer ziet word ie helemaal lijp en stalked ie me als een gek xD.

[ Voor 40% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-11-2012 13:01 ]

Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:51:
ja ts is gewoon handig om snel tactics te bespreken , typen is in sommige gevallen gewoon te langzaam.
soms wil je tijdens een gevecht ff snel iets zeggen in ts is dat zo gedaan , typen gaat soms echt niet zonder om te vallen :)

over geraped gesproken , erg opvallend hoe bepaalde bosses in fractals gefocussed zijn op bepaalde classes. voorbeeld is de Moss(el)man in het swamp lvl , die kerel woont echt te lang alleen in dat enge bos van hem , zodra hij me female mesmer ziet word ie helemaal lijp en stalked ie me als een gek xD.
Plus ik ben een man en dat multi-tasken lukt me niet echt in een game :) Spelen en praten is soms al lastig genoeg.
StealthyPeanut schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:54:
[...]
Daarom zit ik altijd op TS. Toevallig gisteravond niet gespeeld anders was je me ook tegengekomen.
Klopt. Het helpt wel dat we een paar actieve niet-Nederlandstaligen erbij hebben gekregen de laatste tijd. Anders verval je weer gauw in Nederlands.

• sph1nkx
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-08 14:59
Is er een site van de guild of kan ik ingame iemand een whisper geven om member te worden?
sph1nkx schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:14:
Is er een site van de guild of kan ik ingame iemand een whisper geven om member te worden?
Site: http://gwen.enjin.com/
Maar even een whisper naar Freakie Beakie, Morrar of Rose Solane is sneller. Ik geloof dat dat alle officers (en leaders) zijn die hier actief zijn. Er is bijna altijd wel één van ons drie 's avonds online.
Mja Fractals gingen lekker gisteren. Zoals gebruikelijk wat gedoe in het moeras, maar uiteindelijk nog redelijk snel gelukt. TS vind ik zelf wel een aanwinst om snel te kunnen coordineren; ik ben echt behoorlijk slecht in tussendoor typen. In WoW had je nog een zooi macro's die je kon spammen, maar dat is in GW2 (nog) niet zo.

Verder m'n Guardian naar level 77.5 omhoog gebracht, dus moet vanavond denk ik wel de 80 aan kunnen tikken, tenzij er weer Fractals gedaan worden. Dat schiet namelijk niet heel erg op qua XP had ik gemerkt. Wel is Guardian behoorlijk leuk om te spelen in een dungeon.

Moet zeggen dat ik met de Guardian straks 4 chars op level 80 heb en dat ik het denk ik daarbij ga laten. kom nu al tijd te kort om ze allemaal regelmatig te spelen en ook het levellen begint te vervelen. Hoop dat ik niet in het 'zwarte level 80 gat' ga vallen en me ga vervelen. Gelukkig is de guild wel groter geworden en is er redelijk wat actviteit momenteel. Ook de Fractals zijn wel een aanwinst wat dat betreft.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja het is de laatste weken erg gezellig , veel dungeon runs en andere leuke activiteiten . en idd fractals is de enigste dungeon die mij echt een beetje boeit :P. doe soms wel een andere dungeon omdat er dan een guildgroepje is die net 1 iemand missen , dan ben ik de beroerdste niet en ga ik mee , zo kom ik langzaam aan ook nog aan al die tokens . gister was ik weer verast door mijn vriendin die 2 paths in wave of honors had gelopen met wat guildies , weer 123 tokens in me bank :D

Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:11:
ja het is de laatste weken erg gezellig , veel dungeon runs en andere leuke activiteiten . en idd fractals is de enigste dungeon die mij echt een beetje boeit :P. doe soms wel een andere dungeon omdat er dan een guildgroepje is die net 1 iemand missen , dan ben ik de beroerdste niet en ga ik mee , zo kom ik langzaam aan ook nog aan al die tokens . gister was ik weer verast door mijn vriendin die 2 paths in wave of honors had gelopen met wat guildies , weer 123 tokens in me bank :D
Dat was denk ik wel de laatste keer dat ze die dungeon gedaan heeft. Ik geloof niet dat het haar erg goed bevallen is. Ik hoorde tenminste wat gemopper op TS over de dungeon :)

Ik heb deze zelf nog niet gedaan, dus ik heb nog geen mening over deze dungeon. Wat me wel opvalt is dat de meeste explorable runs in AC en CM zijn. Is de rest niet leuk, te moeilijk, verkeerde beloning?

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:11:
Bedoel je Honor of the waves? Die is redelijk te doen, alleen voor mijn gevoel teveel onderwater combat (path 2 en 3 in ieder geval). Path 1 is redelijk, probleem is daar alleen dat we die regelmatig weten te buggen (mobs die blijven respawnen terwijl we een boss character proberen te downen).
Ikzelf ben meer van van Crudible of Eternity (CoE) en Citadell of Fire (CoF). CoF omdat deze makkelijk is, en CoE omdat deze toch best een uitdaging is

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Hier is CoF verreweg favoriet, ook omdat het als enige dungeon gewoon 3 mooie armor sets heeft en de wapens zien er ook gelikt uit. Maar het zijn ook gewoon leuke dungeons, zowel story als explo (alleen pad 3 nog nooit gedaan).

* SnoeiKoei wil nog wel een keer of wat CoF doen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ikzelf wil ook een Cof setje armor voor mijn ele , en het probleem wat me vriendin met die dungeon had was dat die 2 paden erg lang duurde . zij wou nog even arah story mode doen voor haar pers story
maar dat kwam er niet meer van omdat deze zo lang duurde . en idd ik bedoelde honor of waves ipv waves of honor :D. als we fractals zat zijn kunnen we natuurlijk cof even platlopen tot we het zat zijn , ik moet nog 1200 tokens :D

Freakiebeakie schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:57:
ikzelf wil ook een Cof setje armor voor mijn ele , en het probleem wat me vriendin met die dungeon had was dat die 2 paden erg lang duurde . zij wou nog even arah story mode doen voor haar pers story
maar dat kwam er niet meer van omdat deze zo lang duurde . en idd ik bedoelde honor of waves ipv waves of honor :D. als we fractals zat zijn kunnen we natuurlijk cof even platlopen tot we het zat zijn , ik moet nog 1200 tokens :D
Oh ik help wel :D Geen idee hoeveel tokens ik nog nodig heb, maar ik wil nog een paar characters deels van CoF gear voorzien (ik ga zelden voor volledige sets, ik combineer liever tot iets redelijk unieks). Mijn elementalis kan wel wat CoF gear gebruiken uiteindelijk, mijn warrior wil wel een chest, pants en 2 axes...

SnoeiKoei schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:50:
Hier is CoF verreweg favoriet, ook omdat het als enige dungeon gewoon 3 mooie armor sets heeft en de wapens zien er ook gelikt uit. Maar het zijn ook gewoon leuke dungeons, zowel story als explo (alleen pad 3 nog nooit gedaan).

Ik moet CoF nog in story mode doen, dus ik wil ook wel.
SnoeiKoei schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:50:

Cof is Citadel of Flame? Yuck... Wapens heb ik niet naar gekeken, maar dat is een van de sets die bij mij op het lijstje "lelijkst" staat... Samen met Sorrow's Embrace. (hoewel het effect van CoF op de light-armoured Charr staart wel leuk is...) Honor of the Waves voor light-armoured Charr is wel geinig, net als Arrah op medium armoured Charr.

RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:04:
[...]

Ik moet CoF nog in story mode doen, dus ik wil ook wel.
Oh die wil ik ook nog wel even met m'n warior doen hoor :9
Wailing_Banshee schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:07:
[...]

Cof is Citadel of Flame? Yuck... Wapens heb ik niet naar gekeken, maar dat is een van de sets die bij mij op het lijstje "lelijkst" staat... Samen met Sorrow's Embrace. (hoewel het effect van CoF op de light-armoured Charr staart wel leuk is...) Honor of the Waves voor light-armoured Charr is wel geinig, net als Arrah op medium armoured Charr.
Zal wel een kwestie van smaak zijn maar HotW staat bij mij bovenaan op de fugly-list :D Arah-armors vind ik ook niet geweldig, de concept arts van de light set van Arah zijn ongeveer honderd miljoen miljard (zoals kabouter Wesley zou zeggen) keer mooier dan wat het uiteindelijk geworden is. 8)7

CoF is idd Citadel of Flame en die sets vind ik dus allemaal geweldig O+

SE vind ik ook niet mooi.

[ Voor 64% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-11-2012 16:10 ]

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-10 21:03
PhysicalMagic schreef op zondag 25 november 2012 @ 22:23:
Hier had ik gisteren ook last van (UPC), ook met TS3 circa 45% pakket los.
Was wel balen...

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:07:
[...]

Ik kijk helemaal niet naar de looks van de meeste armor. Het gaat mij om de stats. Mijn Sylvari Ranger heeft een prachtig setje cultural armor aan die haar erg goed staat. Misschien dat ze ooit iets krijgt van TA (Nightmare Armor), maar waarschijnlijk zal ze dat weigeren aan te trekken. Ze begrijpt Sylvari die zich afkeren van de Tree niet zo :)

Mijn andere karakter moet eerst maar eens aantonen dat ze ook iets kan als ze niet achter het aanrecht staat. Koken kan ze, maar als Guardian is ze nog niet veel soeps (pun intended >:) ). Misschien geef ik haar eerst wel een koksmuts :)
RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:13:
[...]

Ik kijk helemaal niet naar de looks van de meeste armor. Het gaat mij om de stats.
Het gaat mij zuiver en alleen om de looks, als de stats me niet aanstaan ga ik transmuten naar een goedkope exotic met stats naar mijn smaak.

RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:13:
[...]

Ik kijk helemaal niet naar de looks van de meeste armor. Het gaat mij om de stats. Mijn Sylvari Ranger heeft een prachtig setje cultural armor aan die haar erg goed staat. Misschien dat ze ooit iets krijgt van TA (Nightmare Armor), maar waarschijnlijk zal ze dat weigeren aan te trekken. Ze begrijpt Sylvari die zich afkeren van de Tree niet zo :)
Ik vind die TA light armour echt fantastisch! Dat is de reden dat ik een sylvari mesmer heb gemaakt... Nu vind ik alleen die dungeon vreselijk...

En het gaat mij juist om de looks, de stats kunnen mij niet zo heel veel schelen, die kan ik wel krijgen van een "goedkoop" armour...

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:16:
[...]

Ik vind die TA light armour echt fantastisch! Dat is de reden dat ik een sylvari mesmer heb gemaakt... Nu vind ik alleen die dungeon vreselijk...

En het gaat mij juist om de looks, de stats kunnen mij niet zo heel veel schelen, die kan ik wel krijgen van een "goedkoop" armour...
SnoeiKoei schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:15:
[...]

Het gaat mij zuiver en alleen om de looks, als de stats me niet aanstaan ga ik transmuten naar een goedkope exotic met stats naar mijn smaak.
Ik heb de looks dus al. Nu nog de stats. Maar daar kan ik misschien beter goedkopere armor voor gebruiken.
RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:17:
[...]
[...]

Ik heb de looks dus al. Nu nog de stats. Maar daar kan ik misschien beter goedkopere armor voor gebruiken.
Ja, onder andere dankzij het crafting systeem kun je aardig armor naar je wens krijgen qua stats. Maar er staan ook altijd een boel exotics op TP voor niet teveel geld. En dan lekker transmuten naar iets mooiers.

Hmmja... dungeon tokens, count me in! Ik moet het nog een beetje plannen allemaal, maar voor m'n Charr Guardian wil ik sowieso een CoF set hebben (zit nu op 549 tokens ofzo). Kunnen vanavond even 2 paden doorknallen, dat mag niet lang duren. Pad 3 is alleen leuk als iedereen op TS zit en enigszins snapt wat er moet gebeuren.

Verder heb ik nog wel interesse in TA voor m'n Sylvary Mesmer. Vind die set echt behoorlijk origineel. Voor de rest ben ik er nog niet uit; Norn Warrior ga ik misschien voor cultural (makkelijker nu die ook in Fractals droppen). M'n Asura engineer moet ik ook nog naar kijken. Zit nu in crafted Nobleman's set en staat niet eens gek :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 26-11-2012 16:46 ]

Wait, whut? Cultural armor dropt in Fractals? :o

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-11-2012 16:50 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:50:
Wait, whut? Cultural armor dropt in Fractals? :o
Wapens in ieder geval. Armor niet volgens mij, excuus het stond er wat verwarrend zo :) Ik bedoelde dat het makkelijker is geworden om je volledig uit te dossen in cultural armor + weapon :)

[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 26-11-2012 16:53 ]

Morrar schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:52:
[...]

Wapens in ieder geval. Armor niet volgens mij, excuus het stond er wat verwarrend zo :) Ik bedoelde dat het makkelijker is geworden om je volledig uit te dossen in cultural armor + weapon :)
Ah op die fiets! Ik heb idd een keer een rare rifle gekregen met Norn cultural skin. Gesalvaged voor ecto's 8)

• Swandertj
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-04 15:42
Ik combineer dungeon sets, zowel voor stats als looks. M'n Asura Thief (<3) ziet er op deze wijze zeer steampunk uit... Het is alleen jammer dat Asura's zo klein zijn, waardoor je sommige armor details niet echt goed kunt zien.

edit: Aantal plaatjes (wel imageshack :/ )
http://img267.imageshack.us/img267/4167/gw171s.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/5401/gw167.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Swandertj op 26-11-2012 17:32 ]

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Asura met een afro! Coolheid. :D

Ik heb inmiddels ook een vrij enorme berg dungeon tokens. Vooral veel can CoF, want daar heb ik op dit moment nog geen set van nodig, maar mijn guildies wel en path 1/2 zijn beiden in met een beetje geluk bij path 2 in 20 minuten gepiept, dus dat is vrijwel dagelijkse koek.

Ik heb zelf (deels) de TA armor voor mijn human necromancer, ik moet de gloves/boots/helm nog. Met dat open stukje op de borst (het is een man) ziet het er alleen echt niet uit en maakt die hele armor vrij lachwekkend, dus ik heb hem maar roze gemaakt om het effect compleet te krijgen. 8)
Pagina: 1 ... 208 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.