• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

Ik doe het ook niet vaak, ik had ook niet echt een class die interessant was voor WvW (Guardian), naar mijn idee heb je daar echt als long range class de meeste fun en utility. :9

Daarnaast heb ik altijd veel last onzichtbare enemies. Hoewel mijn object range op maximum staat komt het vaak genoeg voor dat ik ergens loop en me ineens midden in een zerg bevind en mijn HP met schrikbarende snelheid op het nulpunt zie afstevenen. Ik ben dan gewoon een grote groep tegenstanders ingelopen die tot dan toe echt niet op mijn scherm zichtbaar was. Volgens mij zijn ze daar mee bezig, maar ik vind het gruwelijk irritant dus ik laat WvW nog even voor wat het is.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 23:01
Ach ik heb de nog veel fun in PvE dus maak me nog niet zo druk ook =)

*edit* wat overigens een aardig goede grind techniek is vind ik zelf is het afmaken van de "gele" dus niet hostile monsters.. die geven vaak bakken met bonus exp ik heb ooit gelezen dat de bonus exp hoger wordt als ze langer leven? geen idee of dat zo is. Maar vaak in een gebied waar hoop van die dingen zijn dan krijg je b.v. 100 exp en dan 350 bonus exp.. en dat telt wel lekker door :P

[ Voor 74% gewijzigd door TgR_KILLER op 19-11-2012 21:41 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Met PvP verdien je overigens glory, wat de PvP currency is en je totaal verdiende glory wordt tevens gebruikt om je PvP rank te bepalen.

There's no place like 127.0.0.1

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Is er toevallig iemand op Far Shiverpeaks ( of andere EU server ) rond lvl 1419 van fractals of the mists ?

[ Voor 7% gewijzigd door Daisai op 20-11-2012 22:49 ]

Xeiji schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:25:
@Snoei Maar het is wel een gigantische boost die ik mis voor de keren dat ik wel PvE speel (zoals bijvoorbeeld Fractales). De karma jugs ben ik aan het sparen om later in het spel gelijk met karma de leuke armor setjes te kunnen kopen.

Ik moet wel zeggen dat de PvP monthly/daily een leuke toevoeging is, hoewel je hem al in een paar dagen af hebt!
Hey, dan moet je niet zeuren over de PvE monthly/daily! Ik zou die PvP versie niet halen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Gisteravond 3 fractals gedaan met een guildgroep, volgens mij hadden we meteen de 3 meest frustrerende fractals (moeras, golem met zijn poison-attack, ice elemental met de 4 bakken gesmolten metaal). Maar wel gelukt gelukkig en het was leuk, ik vind het leuke afwisselingen van de andere dungeons. En de tweede keer dat we bij de golem waren (eerste keer afgebroken omdat er een teamlid weg moest) was die bugged en zo simpel als wat: ik kon gewoon iedere keer de ventilator aanzetten als die uitging en hij heeft die spinning attack met die groene projectielen helemaal niet gedaan :X Die was dus in een minuut neer.

Ook ff de 200 Karkar voor de monthly gemold, dat is zo gebeurd als je even het nieuwe eiland gaat verkennen. Zeker als je een paar van die veterans kunt mollen met 1 of 2 anderen, want die hatchlings die die spawnen tellen ook! AoE ftw.

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-11-2012 08:17 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

heb me idd kapot gelachen in die dungeon :D , was ook wel een melig zooitje ongeregeld zo hehehhe
ice elemental was even op gang komen maar toen hij eenmaal lekker rond gepulled werd was het goed te doen :P, daarna nog even story mode AC gedaan en dat ging ook echt super vlot terwijl er 2 of 3 waren in de groep die hem nog nooit gedaan hadden. vanavond weer ff verder in de freggle grot :P(als iemand fractals zeg hoor ik altijd freggle :D )

hmm zal vanavond even met me ele rondje over dat nieuwe eiland rennen om die kills te halen , heb eigenlijk het hele weekend niet gespeeld :( veel mooie loot gemist QQ

[ Voor 16% gewijzigd door Freakiebeakie op 20-11-2012 08:40 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:44
Ach die loot heb ik ook allemaal gemist. Gisteren het nieuwe eiland even verkend. Maar persoonlijk vond ik hier niet veel aan. Ik zit al ruim over de helft met mijn karka kills. Ik vind ze behoorlijk hard hitten. Al helemaal als je ze melee aanvalt. Dan heb je geen mogelijkheid om hun ranged attacks te dodgen. Hierna ben ik de fractals in gegaan. We hebben er 2 kunnen doen. En toen waren we ineens klaar?

De eerste was met het lighten van die vuren en dat grote ice crystal.
De tweede was die collossus. Helaas disconnecte een party member hierbij en kwam er niet meer in. Dus met 4 man verder en hem alsnog gehaald.

Best leuke en uitdagende dungeons. Woensdag weer proberen en de rest van mijn Karka kills halen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

je word terug gepoort naar de kamer met de repair en merchants en vanuit daar kan je weer een nieuwe starten . klaar ben je nooit :D

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

het moeras lvl vind ik het meest iritant tot nu toe, met die rare mosselman en die irritante boom wortels die vlak voor je neus uit de grond komen . leukste die ik gedaan heb is een lvl met dolfijnen , die vond ik echt grappig om te doen.

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ook ff de 200 Karkar voor de monthly gemold, dat is zo gebeurd als je even het nieuwe eiland gaat verkennen. Zeker als je een paar van die veterans kunt mollen met 1 of 2 anderen, want die hatchlings die die spawnen tellen ook! AoE ftw.
Zo had ik er gisteravond ook vrij vlot 50 KarKar (veterans zoeken met hatchlings) waardoor ik dacht: ga toch eerst de 7 fractals doen/afmaken. Dat gisteravond - met veel plezier trouwens - gedaan, dus vanavond de laatste 150 en dan is ook mijn Monthly binnen :)
Helaas wel veel problemen in de fractals dungeon (die overigens niet als dungeon geld voor je monthly:S Ik had bewust maar 3 van de 5 gedaan zodat ik de overige hiermee kon halen). Heel vaak worden mensen eruit gegooid, disconnected of crasht de game. Vervolgens komen ze er niet meer in (een bug die eerder alle dungeons hadden, dat hebben ze toen opgelost en nu heeft de nieuwe dungeon het weer).

Ik heb fractals meerdere keren al gedaan maar nog maar een keer een volledige tun (3 fractials) gehaald. Alle andere keren niet gehaald doordat mensen eruit werden gegooid.

En dan natuurlijk wel hoge repair-cost.

• G3kko0
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Ja die DC's in de fractals dungeons zijn erg irritant. Van het weekend daardoor ook de laatste boss (Boss met die tentacles en dat je dan steeds een shard naar hem toe moet gooien...) gedaan met maar 3 man daardoor. Heeft ons toen een uur gekost om hem neer te krijgen maar wel uiteindelijk gelukt dus dat geeft dan toch wel weer enige voldoening :)
Ik heb op dat gebied overigens nog iets veel vervelenders zien gebeuren (ik zat niet zelf in de groep maar keek op scherm mee). Men had 3 fractions gedaan en was bij de laatste baas van de laatste fraction (die waar je een char bent).

Op dat moment werd iemand DC't. Ik zat ze aan te geven hoe die fraction werkte omdat ik die al eens had gedaan en zeg nog.. deze baas is niet zo moeilijk dus kunnen jullie wel even met z'n 4e doen (jammer voor de persoon wiens GW2 crashte maar de rest van de groep zou 5 tot 10 min later buiten moeten staan, helemaal voltooid.)

Ze willen beginnen met die baas en opeens werd iedereen naar LA gestuurd. Wat bleek, de persoon wiens GW2 craste in de dungeon was de eerste die de dungeon was ingegaan (en dan zit het aan hem gekoppeld, hoe raar is dat alleen al:S) Toen zijn GW2 craste was er nog niets aan de hand maar op het moment dat hij weer inlogde (en zijn locatie dus werd ge-update met LA in plaats van de dungeon) werd iedereen eruit gegooid.

Lekker dan. 5 tot 10 minuten en ze hadden een volledige run erop, weer een fraction erbij. In plaats daarvan hadden ze nu allemaal alleen een hoge repair-bill. Doordat andere dungeons tot voor kort vergelijkbare problemen hadden zijn dungeons voor mij ook nog niet echt belonend geweest als het op goud aan komt. Ook nu met die fractions dungeon heeft het me meer geld gekost dan het heeft opgeleverd, en dat allemaal door bugs.

Het zijn van die bugs dat ik me echt vraag hoe het mogelijk is dat het nog altijd niet is opgelost. Net als mobs die, terwijl er toch echt nog gevochten word) ineens weg rennen en health regenereren. Dat gebeurd toch ook bijna elke dungeon-run wel bij een van de (tussen-) bazen.
Fractals van gisteren was inderdaad leuk. En wij hadden gelukkig geen grote bugs. We moesten alleen Freakie uit een muur zien te krijgen waarin hij vast zat. Was nog lastig om die eigenwijze Ice Elemental duidelijk te maken dat ie Freakie moest slaan en niet de rest :)

Wat mij als Ranger nog wel eens iriteert is dat ik mijn pet niet kan uitzetten. Voor sommige situaties wil ik gewoon niet dat mijn pet iets doet. Zo is er in één van de AC exps een situatie waarbij je een groep mobs wilt ontwijken. Dan wil je niet dat je pet zelf besluit aan te vallen. Door de pet op passive te zetten gaan deze situaties steeds beter, maar er blijven momenten dat het beest er toch op afschiet.
In jumping puzzles ben ik mijn pet ook liever kwijt dan rijk. Je kunt de pet wel opbergen, maar als je wordt aangevallen of ook maar enige schade oploopt (sprong naar beneden) komt het beest meteen weer terug.

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 15:28

TheNephilim

Wtfuzzle

Die bonussen die je ziet als je op B drukt (WvW), heb je die alleen in WvW of ook in PvE?
@TheNephilim: Die gelden overal op je server

@Rose: Haha ja die pets kunnen we allemaal wel missen soms :D Doet me terugdenken aan de begindagen van WoW, waar pet pulls ook wipe-reden nummer 1 waren. Ik weet het nog goed, want mijn eerste char in WoW was een hunter. In GW2 ben ik wijzer geworden en gestart met een warrior :+

Verder vond ik de Fractals gisteren erg leuk om te zien! Redelijk pittig als je niet weet wat er komen gaat, maar goed te doen als je het eenmaal doorhebt. Die golem baas (Old Tom) die de ene keer veel lastiger was dan de andere keer was wel vreemd. Misschien tweede keer bugged of misschien startte ie de eerste keer op een hogere moeilijkheidsgraad?

[ Voor 34% gewijzigd door Morrar op 20-11-2012 12:08 ]

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

RoseSolane schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:00:

Wat mij als Ranger nog wel eens iriteert is dat ik mijn pet niet kan uitzetten. Voor sommige situaties wil ik gewoon niet dat mijn pet iets doet.
Je kunt je pet ook weg doen. Dat scheelt soms ook enorm :)
In CoF path 3 ging ik juist steeds dood door mijn pet op het stuk waar je langs die hele rij met bommen moet rennen...pet blijft steeds een stuk achter mij hangen...
Anyways je kunt hem dus ook gewoon weg doen. :9
Frodo19 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:19:
[...]

In CoF path 3 ging ik juist steeds dood door mijn pet op het stuk waar je langs die hele rij met bommen moet rennen...pet blijft steeds een stuk achter mij hangen...
En dan word je geraakt door iets en staat ie er weer en valt ie de mob aan waarvan je niet wil dat de pet dat doet. Pet systeem van rangers is serieus FUBAR. :'(

Dat met Frenkie in de muur was inderdaad apart :D

Vanavond weer fractals, ik ben er wel voor in! _/-\o_

Frodo19 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:19:
[...]

Hoe bedoel je gewoon weg doen? Opbergen helpt niet als je schade krijgt of wordt aangevallen, want dan komt de pet weer tevoorschijn.

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

RoseSolane schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:43:
[...]

Hoe bedoel je gewoon weg doen? Opbergen helpt niet als je schade krijgt of wordt aangevallen, want dan komt de pet weer tevoorschijn.
Hmm ja dat is ook wel weer zo...... |:(
Hopelijk gaan ze dat toch eens aanpassen zodat je hem ook echt helemaal weg kunt doen.
Als we het dan toch over rangers hebben. Dat waar je de trap op moet rennen en waar dan die elektrische balken omlaag gaan daar moet je ook je pet weg doen want zodra je pet geraakt word lig je zelf ook onder.
Devata schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:42:
Als we het dan toch over rangers hebben. Dat waar je de trap op moet rennen en waar dan die elektrische balken omlaag gaan daar moet je ook je pet weg doen want zodra je pet geraakt word lig je zelf ook onder.
Dat had ik niet gisteren :X maar ik werd wel gezapped terwijl ik noch pet zo'n balk raakten. Duurde even voor ik door had dat je bij die balken er gewoon dwars doorheen kunt dodgen (wie van jullie kwam met die tip? Gouden tip iig) en dan is het niet zo moeilijk. Bijvoorbeeld gewoon helemaal rechts blijven en vooruit dodgen als er een balk op je pad komt en vlakbij is. _/-\o_

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:49
Frodo19 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 13:02:
[...]

Hmm ja dat is ook wel weer zo...... |:(
Hopelijk gaan ze dat toch eens aanpassen zodat je hem ook echt helemaal weg kunt doen.
Naast de knoppen F1 F2 F3 zit nog een knop waar je op kan klikken. Die switched tussen een aggresieve houding en een niet-aanvallende houding. Als je er op klikt zal het icoontje omdraaien en zal de blauwe kant naar voren komen. In die stand blijft je pet gewoon bij je en zal hij niks aanvallen. Ook kan je in noodgevallen op F3 drukken, dan staakt de pet-AI zijn aanval en loopt naar je terug. Als hij bij je is, zal hij in aggresieve stand wel weer een eventueel volgend doelwit gaan aanvallen.

Alsnog zou ik ook graag een pet echt helemaal uit kunnen zetten, omdat bijvoorbeeld tijdens jumping puzzles de pet mij irriteert door in beeld te lopen. Elke keer als je een beetje fall damage hebt is hij er weer en met de moeilijkere puzzles blijf je dus die pet wegstoppen.

Aan de andere kant, hoort de pet wel bij een ranger en is het opzich al vreemd genoeg dat je een dikke beer zo in je rugzakje kan stoppen om hem er later weer uit te laten komen als je hem nodig hebt.

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Het bizarre vind ik dat sommige dingen wel dodgebaar zijn en andere weer niet. De trap met die balken in de fractals kan je prima dodgen blijkt dus, maar de lasers in Crucible of Eternity weer mooi niet, terwijl het me toch lijkt dat die dingen niet al te ver uit elkaar liggen. :9 Maar goed is meer voor de logica dan dat het echt uitmaakt.

Wat ik vooral vervelend aan de pets vind, is de bug die je hebt met het geluid. Vooral die beer kan uit het niks een enorm lawaai maken, zijn voetstappen klinken dan achterlijk luid, vooral in water. Ook de Jagged Horror van de Necromancer heeft dat, gruwelijk vervelend en ook schrikken als je rustig met je headset op speelt en je ineens getrakteerd wordt op een halve trommelvliesperforatie dankzij die bug. _O-
Playa del C. schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 17:32:
[...]

Naast de knoppen F1 F2 F3 zit nog een knop waar je op kan klikken. Die switched tussen een aggresieve houding en een niet-aanvallende houding. Als je er op klikt zal het icoontje omdraaien en zal de blauwe kant naar voren komen. In die stand blijft je pet gewoon bij je en zal hij niks aanvallen. Ook kan je in noodgevallen op F3 drukken, dan staakt de pet-AI zijn aanval en loopt naar je terug. Als hij bij je is, zal hij in aggresieve stand wel weer een eventueel volgend doelwit gaan aanvallen.

Alsnog zou ik ook graag een pet echt helemaal uit kunnen zetten, omdat bijvoorbeeld tijdens jumping puzzles de pet mij irriteert door in beeld te lopen. Elke keer als je een beetje fall damage hebt is hij er weer en met de moeilijkere puzzles blijf je dus die pet wegstoppen.

Aan de andere kant, hoort de pet wel bij een ranger en is het opzich al vreemd genoeg dat je een dikke beer zo in je rugzakje kan stoppen om hem er later weer uit te laten komen als je hem nodig hebt.
Ik weet wel hoe ranger pets werken maar zolang je een pet hebt kan die de boel verneuken met de belachelijke AI die in GW2 is ingebouwd (pet triggert traps, trekt agro als ie passief is, loopt het liefst een roteind om (langs andere mobs), zelfs "passive" voorkomt niet altijd dat mobs worden aangevallen... En als je hem wegstopt verschijnt hij dus weer zodra je 1dmg krijgt. 8)7

WoW blonk 8 jaar geleden ofzo al niet uit qua hunter pets AI maar serieus... GW2 maakt er echt een potje van. Het is het enige wat ik te klagen heb over de hele ranger profession, verder is het de grootste faceroll prof die er is, maar met die pet shit heb je niet alleen jezelf als het misgaat in bijvoorbeeld een dungeon en dat vind ik het vervelendst.

• Playa del C.
Heb er zelf in ieder geval nooit last van hoor. De pets werken naar mijn idee prima. Je moet ze uiteraard wel wat sturen, maar heb er normaal alleen maar voordeel van. Ik merk daarnaast ook geen afwijkingen in de pet AI en daardoor is het best betrouwbaar. Je weet van te voren wat de pet gaat doen. Het lijkt alsof je de zeurpet op hebt...

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Is er hier iemand met een Thief in de wat hogere levels die mij kan vertellen of de PvE-potentie van die class iets verbetert? :9

Ik heb er nu eentje op level 12, maar heb echt ongekend veel moeite met renown hearts. Waar ik met andere classes moeiteloos door de hartjes en events heenrol, zelfs als die een leveltje hoger zijn dan ikzelf, leg ik hier vrij vaak het loodje. Een enkele tegenstander lukt nog wel, en twee gaat ook, maar zodra het er meer worden krijg ik ernstige problemen, zeker als er geen andere spelers in de buurt zijn die af en toe een paar klappen op vangen.

Uiteraard is het ook een deel wegwijs worden met de class, maar ik ben toch wel benieuwd of het qua hogere levels anders is en of het vechten tegen meerdere vijanden je dan iets beter af gaat, Of misschien moet ik gewoon leren spelen met de class en gaat het prima als je eenmaal weet hoe het zit, dat kan ook. *O*
SnoeiKoei schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 18:21:
[...]

Ik weet wel hoe ranger pets werken maar zolang je een pet hebt kan die de boel verneuken met de belachelijke AI die in GW2 is ingebouwd (pet triggert traps, trekt agro als ie passief is, loopt het liefst een roteind om (langs andere mobs), zelfs "passive" voorkomt niet altijd dat mobs worden aangevallen... En als je hem wegstopt verschijnt hij dus weer zodra je 1dmg krijgt. 8)7

WoW blonk 8 jaar geleden ofzo al niet uit qua hunter pets AI maar serieus... GW2 maakt er echt een potje van. Het is het enige wat ik te klagen heb over de hele ranger profession, verder is het de grootste faceroll prof die er is, maar met die pet shit heb je niet alleen jezelf als het misgaat in bijvoorbeeld een dungeon en dat vind ik het vervelendst.
Heb je wel eens een tonic geprobeerd? En geprobeerd te springen? Dat kan je niet (er zijn een paar uitzonderingen). Een pet kan ook niet springen en zal ook nooit een afgrond aflopen (wat jij dus wel kan en doet) Als je ziet dat jij die shortcut neemt en je pet niet, gewoon je tweede pet erbij roepen, dan heb je ook niet het probleem dat je pet iedereen op die omweg erbij roept.

De enige keer dat mijn pet de boel verziekt is omdat ik niet op zit te letten, en bijvoorbeeld (vaak per ongeluk, door die hele vreemde "nearest target" die niet altijd de dichtstbijzijnde target selecteert) waardoor mijn pet ineens die boss (die niet buiten agro was) aan begint te vallen (mijn bijl heeft nooit doel geraakt, maar de pet gaat er wel achteraan!)
Playa del C. schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:16:
Heb er zelf in ieder geval nooit last van hoor. De pets werken naar mijn idee prima. Je moet ze uiteraard wel wat sturen, maar heb er normaal alleen maar voordeel van. Ik merk daarnaast ook geen afwijkingen in de pet AI en daardoor is het best betrouwbaar. Je weet van te voren wat de pet gaat doen. Het lijkt alsof je de zeurpet op hebt...
Ik vind de pet AI best goed (met uitzondering van die paar problemen die ook bij ANet bekend zijn, zoals het niet kunnen aanvallen van bewegende doelen). Hij luistert vlot wanneer ik een andere target selecteer voor hem (doe ik vaak, ik de ene afleiden terwijl m'n Poes de ander zit op te eten...), hij luistert ook vlot wanneer ik de pet terug roep en hij reageert gelijk wanneer ik mijn aanval begin en niet pas nadat ik mijn doel geraakt heb (wat in GW1 wel het geval was).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister was weer dolle dungeon pret , eerst weer rondje fractals gerend . dit keer was het het colossus lvl
met echt een super irritante eindbaas met zn hamer . daarna een rondje AC explorable path 2 met een groep die hem nog nooit hadden gedaan. leuke aan guildgroepen is in dungeons dat waar pugs totaal van gaan flippen (paar wipes enzo) wij op teamspeak ons echt kapot aan het lachen waren .
onze guild is deze week explosief gegroeid doordat er zowat een hele guild bij ons is ingetrokken :P
dus allemaal dungeon runs met nieuwe mensen was erg leuk. ik vind het echt een gezellig zooitje ongeregeld zo :D vanavond weer rondje fraqctals neem ik aan :) ook leuk om te zien dat zo`n grote groep echt in notime is opgenomen in de guild . het is net alsof ze er al tijden bij horen xD

[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 21-11-2012 08:14 ]

Playa del C. schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 23:16:
Mooi dat jij er geen last van hebt, ervaringen verschillen blijkbaar nogal ;) Ik ben over de GW2-pets dus niet te spreken en dan heb ik nog lang niet al mijn ergernissen erover genoemd (wel eens geprobeerd je pets een naam te geven bijvoorbeeld? Hoef je nooit dertig seconden of meer te wachten tussen het indrukken van F2 en het moment dat je pet die ability eindelijk gebruikt? Of mocht je een minion-based necromancer spelen, hoe lollig is het dat al je pets weg zijn zodra je zoned of een waypoint gebruikt?) Er valt gewoon genoeg aan te wijzen wat niet goed werkt, dat kun je een zeurpet noemen maar dan vreet je alle bugs zonder morren. :')
Freakiebeakie schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:13:
gister was weer dolle dungeon pret , eerst weer rondje fractals gerend . dit keer was het het colossus lvl
met echt een super irritante eindbaas met zn hamer . daarna een rondje AC explorable path 2 met een groep die hem nog nooit hadden gedaan. leuke aan guildgroepen is in dungeons dat waar pugs totaal van gaan flippen (paar wipes enzo) wij op teamspeak ons echt kapot aan het lachen waren .
onze guild is deze week explosief gegroeid doordat er zowat een hele guild bij ons is ingetrokken :P
dus allemaal dungeon runs met nieuwe mensen was erg leuk. ik vind het echt een gezellig zooitje ongeregeld zo :D vanavond weer rondje fraqctals neem ik aan :) ook leuk om te zien dat zo`n grote groep echt in notime is opgenomen in de guild . het is net alsof ze er al tijden bij horen xD
Fractal was leuk ja, maar wel erg chaotisch. Ik denk dat het wel helpt als we van tevoren weten wie de hamer pakt als de ads spawnen en dat degene met de hamer dan zelf targets aanwijst om eerst te slopen.

Vanavond weer fractals, graag! O+ Ik vind ze erg leuk en afwisselend!

[ Voor 34% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-11-2012 08:19 ]

SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:16:
[...]

Mooi dat jij er geen last van hebt, ervaringen verschillen blijkbaar nogal ;) Ik ben over de GW2-pets dus niet te spreken en dan heb ik nog lang niet al mijn ergernissen erover genoemd (wel eens geprobeerd je pets een naam te geven bijvoorbeeld? Hoef je nooit dertig seconden of meer te wachten tussen het indrukken van F2 en het moment dat je pet die ability eindelijk gebruikt? Of mocht je een minion-based necromancer spelen, hoe lollig is het dat al je pets weg zijn zodra je zoned of een waypoint gebruikt?) Er valt gewoon genoeg aan te wijzen wat niet goed werkt, dat kun je een zeurpet noemen maar dan vreet je alle bugs zonder morren. :')
De minion AI is vreselijk, inderdaad. Viel me gisteren op dat minions niet altijd aanvallen, ook al val jij wel aan. Dat schiet op...

En die namen die werken wel, het enige probleem is dat ze niet bij het beest horen, maar bij het slot. En dat is vervelend als je meer dan twee pets wilt gebruiken. (of 4, als je je onderwater dieren mee telt) En van die activatie, daar is ANet zich van bewust, heeft volgens mij ook te maken met het feit dat een pet geen bewegend doel kan aanvallen... Maar zelfs met die beperkingen heb ik geen enkel probleem om zeer goed rond te komen met m'n kat en wolf...

----

Even wat anders. Ik heb voor het weekend mijn laatste shiverpeak gebied op 100% gezet. Maar ik had nog niet mijn Shiverpeak Explorer achievement. Ik miste nog 4 gebieden. Ik dus zoeken, vergelijken, etc. Ik miste Griffonrook nog (die jumping puzzle) en een gebied helemaal in het zuiden van Timberline. Die waren makkelijk (tenminste, toen een guildie mij de ingang van die Griffenrook liet zien...) Maar toen moest ik er nog twee.

Ik zag wel een gebied in het zuiden van Dredgehaunt Cliffs (bij de dungeon in de buurt) en ging daar heen. Daar was een deur maar die kon ik niet openen, maar ik had nog wel 7 van die sleutels in m'n tas zitten. Dus ik ga naar de wiki om te kijken of ik die deur nog open kon krijgen of niet. Bleek niet zo te zijn, maar ik wam toen wel een link tegen naar een gebied waar ik nog niet geweest was. Deze was toegevoegd tijdens Halloween. Dit is een mini-dungeon Dus, ik daar heen. Start de quest voor die dungeon en ga naar binnen. Twee andere mensen (beide van hetzelfde guild) volgen mij. Het eerste gebied was was erg lastig, en hier ga ik dood. Geen probleem, denk ik, er zijn nog 3 anderen (een derde van hetzelfde guild had zich bij ons gevoegd). Maar nee, ze maken de quest af en laten mij gewoon voor dood liggen. Ach, heb ik veilig tijd om te zoeken waar dat laatste gebied nou zit.

Ik heb zeker 5 minuten gelegen, toen ik de melding kreeg: a noble soul is reviving you! Er was een vierde de dungeon ingelopen en deze was zo vriendelijk om mij te reviven. Dus wij doorlopen naar de volgende kamer. (de gehele ruiimte is pikkedonker!) Daar waren die drie (die mij dus hadden laten liggen) nog steeds bezig met de quest sequence (hij bestaat uit 4 of 5 quests) Dit is een hele leuke ruimte: pikkedonker, je hebt alleen een torch en je moet over balkjes springen...) Hier moesten een paar hendels overgehaald worden. Toen dat gedaan was (natuurlijk was ik degene die 2 hendels heeft overgehaald, inclusief de laatste en zij waren met z'n 3en!), kon ik weer terug naar die eerste ruimte. Maar het was nogal donker dus het duurde even. In die eerste ruimte was ondertussen een veteran boss quest actief. Tegen de tijd dat ik hier eindelijk weer was aangekomen (was helemaal gedesoriënteerd!), waren die guildies alweer een paar keer doodgegaan en hadden het opgegeven. Die 4e had het al eerder opgegeven. (als je viel, knikkerde je een eind naar beneden en werd je armour wel beschadigd! om eruit te komen, ben ik maar naar beneden gesprongen, want dan werd je tenminste weer bij de uitgang geplaatst :P)

Nou, zoals ik zei, die mini-dungeon is pikkedonker. En er zijn een paar dozijn (en dat is niet overdreven) skales. Die je niet kunt raken. Maar, er zijn ook magische torches, die skales zijn bang voor dat licht en zullen uit de lichtcircel blijven. In het midden van die ruimte stond een vuurpot die je kon (en moest!) aansteken. Dan kon je je torch laten vallen en die boss aanvallen. Maar ja, die vuurpot gaat uit en dan moet je dus weer een nieuwe torch halen. En dan komt het voordeel van je pet! De zet je op je target (die blijft dus lekker afgeleid) terwijl jij je torch gaat halen om die vuurpot weer aan te steken.

Nadat die boss dood was, kreeg ik m'n achievement, een paar leuke drops, een kist en een heerlijk gevoel van: heb ik toch maar weer even gedaan ondanks het feit dat die sukkels zo asociaal waren om iemand gewoon te laten liggen terwijl je samen aan het spelen bent. (en die sukkels hebben waarschijnlijk meer geld besteed aan armour repair dan dat ze verdiend hebben met die twee quests die ze hebben afgerond, want ik zag regelmatig dode allies liggen op m'n kaart terwijl ik lag te wachten op die noble soul....)

Maar toen moest ik dat laatste gebied nog... En die moest en zou gewoon liggen, naast die dungeon, bij de vista in de buurt (ook al gaf de wiki niet aan dat daar nog een benaamd gebied lag) En dat bleek dus ook zo te zijn. De aanhouder wint, zullen we maar zeggen. Want ik heb toch even een paar achievements gehaald (Shiverpeak Explorer, Forsaken Fortune en Tribulation Caverns). Griffonrook heb ik niet eens geprobeerd...

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
met echt een super irritante eindbaas met zn hamer
gisteren ook die fractal gedaan. door wat lagspikes continu gewiped op die trappen met windvlagen en bij de laatste seals...

aan lvl 40 toch niet zo makkelijk :p

die chanter stacken zoveel vulnerability dat ze massa's damage doen :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja elke keer als ik die hamer oppakte kreeg ik 1 of 2 tikken en ik lag weer op de grond , moet ook zeggen dat ik niet echt serieus me best deed gister , ik was moe en had gewoon zin om te geinen . dus het was echt een zooitje bij ons . vanavond zal ik wat serieuzer spelen :) en ik was er met de engineer van mijn vriendin , ik ken die class niet want ik heb er nooit mee gespeeld . met mijn mesmer zal het vanavond een stuk beter gaan denk ik

[ Voor 23% gewijzigd door Freakiebeakie op 21-11-2012 09:08 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Vluuks schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:32:
Is er hier iemand met een Thief in de wat hogere levels die mij kan vertellen of de PvE-potentie van die class iets verbetert? :9

Ik heb er nu eentje op level 12, maar heb echt ongekend veel moeite met renown hearts. Waar ik met andere classes moeiteloos door de hartjes en events heenrol, zelfs als die een leveltje hoger zijn dan ikzelf, leg ik hier vrij vaak het loodje. Een enkele tegenstander lukt nog wel, en twee gaat ook, maar zodra het er meer worden krijg ik ernstige problemen, zeker als er geen andere spelers in de buurt zijn die af en toe een paar klappen op vangen.

Uiteraard is het ook een deel wegwijs worden met de class, maar ik ben toch wel benieuwd of het qua hogere levels anders is en of het vechten tegen meerdere vijanden je dan iets beter af gaat, Of misschien moet ik gewoon leren spelen met de class en gaat het prima als je eenmaal weet hoe het zit, dat kan ook. *O*
Dit gaat goed komen. Ik heb er één op lvl80 en die gaat echt als de brandweer. Ik vond het juist leuk dat het soms wat moeilijker en meer uitdaging heeft.

Op het moment heb ik alles ingezet op condition damage bijna en speel bijna alleen maar met short-bow en switch af en toe naar dual-daggers. Ik heb 5 runes of the Krait en op mijn bow de superior sigil of corruption. Daarnaast loop ik met Exotic Medium Carrion Armor aan. + Condition Damage, + Power, + Vitality. Dit helpt uiteraard ook wel!

Hier heb ik voor gekozen omdat ik merkte dat ik heel erg veel aan het lopen, dodgen en evaden was. De Thief kan wel wat hebben, maar moet het meer hebben van zijn wendbaarheid. Met de boog en de daggers heb ik je veel skills die condition damage doen en zo kan je ze lekker stacken. Mijn speelstijl is een beetje als volgt tegen een sterkere tegenstander;

Ik gebruik meteen steal, hierdoor krijgt hij bleeding en dodge ik terug. Ik laat dan meteen Caltrops vallen waardoor hij weer meer bleeding krijgt. Tegelijk zet ik de wired trap bij hem voordat ik terug dodge. Wederom bleeding.

Ik transfer met skill 5 naar de enemy en dodge wederom terug. Hierdoor heeft hij blindness en wederom bleeding. Ik ben nog geen één keer geraakt. Ook hier zet ik de trap dat ik een mede Thief krijg.

Ik knal mijn Elite skill erop en sta met 4 Thiefs te knallen. Ik knal een posion field neer waardoor iedereen poison doet met zijn schoten. Dit veld probeer ik staande te houden zodat de poison blijft stacken.

Tussendoor gebruik ik nog de Utility skill Spider Venom. Hierdoor knal je er weer op met poison de eerste aanvallen.

Tussendoor blijf ik met de 2e skill ook veel damage doen met bleeding erbij. Komt hij te dicht bij, dan gebruik ik de 3e skill. Ik spring terug en de enemy krijgt crippled.

Komt de enemy wat meer richting de 0, dan switch ik naar dagger om met de heart seeker veel damage te doen. Vaak niet nodig eigenlijk, maar soms switch ik toch nog.

Daarnaast krijg ik door te dodgen en evaden Might en Swiftness. Ook erg lekker op solo. Zo kan je de enemy redelijk goed voorblijven.

Let wel op, ik heb de Traits natuurlijk op level 80 gekregen, waardoor je wat meer mogelijkheden heb. Maar op lage level wellicht handig om;

- Traps te gebruiken (+ 1 Thief welke als tank fungeert en de wired trap waardoor je wat ruimte en tijd krijgt)
- Pistols te gebruiken (hierdoor blijf je veel op afstand)
- Short-Bow te gebruiken (hierdoor blijf je veel op afstand en met de 3e skill kan je eigenlijk altijd wel wegkomen)
- Healing skill Hide in Shadows te gebruiken (hierdoor krijg je 3 seconde stealth en kan je eigenlijk altijd wel wegkomen)
- Heel veel dodgen, evaden en blijven bewegen. Dit in combinatie met de 3e skill van de Short-Bow moet het goed te doen zijn.
- Op lage levels kan "the roll of initiative" handig zijn. Je springt erg ver naar achteren, bent van cripple, chill en immobilize af. Plus dat je 6 initiative terugkrijgt. Erg handig!

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 21-11-2012 09:46 ]

• Playa del C.
SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 08:16:
[...]
*knip*

Al mijn pets hebben gewoon dezelfde naam, die niet echt voor het dier staat, maar die mijn ingame achternaam is. Zo herken ik mijn pet altijd tussen de rest, mocht het erg druk zijn. Ik snap dat Anet eventueel het namensysteem nog anders kan gaan maken, maar ik heb er dus persoonlijk geen last van.

De F2 knop heeft geen instant werking. Dit is geen bug. Als je F2 een keer indrukt, dan zal je pet zo snel mogelijk de bijbehorende actie uitvoeren. Als je even wacht zul je ook zien dat de actie na één of twee seconden zwart wordt en weer gaat opladen. De reden hiervoor is dat je pet eigenlijk zelfstandig is, maar wel commando's van jou accepteert. Hij voert ze daarna dus gewoon uit.
Als voorbeeld kan mijn eagle een aanval doen met extra damage en bleeding. Als mijn pet aan het aanvallen is, doet hij ongeveer elke drie seconden een aanval. Als er een aanval is geweest, en ik druk op F2, dan duurt het dus nog heel even voor de volgende aanval mogelijk is, en dan zal de pet dus die speciale skill gebruiken. Na die aanval begint meteen de cooldown op te laden.

Ik heb zelf nog geen minions gebruikt in het spel. Ik begrijp dat minion-based spelers, steeds een skill moeten activeren om minions op te roepen. Ik weet ook dat Anet bewust alle boons en skills deactiveert na een teleport om misbruik te voorkomen. Een voorbeeld: In veel hoofdsteden kan je een speedboon krijgen. Op andere plekken zijn vast meer boons te krijgen. Als na een teleport alles actief zou blijven, zou een speler in theorie een serie waypoints kunnen afleggen, om al die boons en skills actief te verzamelen, waarna de spelers dus eigenlijk waypoints kunnen misbruiken om gratis veel boons te kunnen stacken en dus superoverpowered te worden. Ook al kost een waypoint geld, er zijn altijd mensen die genoeg geld hebben en op deze manier dus supersterk kunnen worden. Ik weet alleen dat o.a. dat de reden is waarom een teleport alle boons en skills deactiveert. Een maatregel om misbruik te voorkomen. Pets hebben hier verder geen last van, die zijn altijd actief. Minions noem ik geen pets, maar als je ze er bij neemt, snap ik dat je het irritant vindt, maar alsnog begrijp ik wel waarom het zo werkt. Daarnaast zie ik de spelers na een waypoint vaak gewoon naar hun doel rennen, waarbij ze ondertussen rustig hun minion-leger één voor één weer opbouwen. Lijkt mij een kwestie van een paar knoppen om de beurt even activeren.

Kort gezegd. Ik vreet geen bugs zonder morren. Wat jij bugs noemt, zijn geen bugs. Daarnaast zijn je opmerkingen overdreven, omdat de meeste dingen die je zegt, gewoon een kwestie van besturen is. Je ramt urenlang op allerlei knoppen tijdens het vechten, maar tijdens het lopen na een teleport wil je niet drie keer een skill activeren om een minion op te roepen...

Er zijn best wat bugs in GW2, meest ergelijke de chain-event-stopping bugs of een no-reward-after-dungeon bug. Begin alleen niet alles een bug of foute beslissing te noemen, want vaak zit er meer achter dan je denkt.

[ Voor 1% gewijzigd door Cloud op 21-11-2012 12:25 ]

Wat jij wil. Voor die chain-event-stopping-"bugs" of no-reward-after-dungeon-"bug" is vast ook een prima verhaal te vinden. Er zit meer achter dan je denkt. Gelukkig "mag ik best een mening hebben" van je maar ondertussen doe je die wel af als gezeur, overdrijven en kortzichtig. :O Ik sta er prima voor open om met mensen van gedachten te wisselen over game mechanics maar zodra je dit soort respectloze labels aan mijn onderbouwde "mening" plakt houdt het op hoor.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-11-2012 12:46 . Reden: Bewoording aangepast. ]

• Playa del C.
SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:32:
Wat jij wil. Voor die chain-event-stopping-"bugs" of no-reward-after-dungeon-"bug" is vast ook een prima lulverhaal te vinden. Er zit meer achter dan je denkt. Gelukkig "mag ik best een mening hebben" van je maar ondertussen doe je die wel af als gezeur, overdrijven en kortzichtig. :O
Je mening is duidelijk, ik laat het aan de forumlezer over om te oordelen waar ze mee instemmen.

Ontopic blijvend: Ik probeer nu al weken de vendor bij de tempel van Balthazar te kunnen ontmoeten. Die verkoopt als enige Obsidian Shards, maar hij is daar pas als de tempel uncontested is. Op mijn server loopt die event-chain voor geen meter en blijft het overal en nergens hangen. Dit is ook bij Anet bekend, want ik las ergens in een officieel document dat ze daaraan gingen werken.
Omdat de Obsidian Shards nodig zijn voor een legendary kan dus ook al weken niemand op mijn server een legendary craften. Ik hoor verder wel dat er al veel legendaries zijn gespot op andere servers. Ik zit zelf op 'ruins of Surmia' en heb daar ook nog nooit een legendary gezien of er iets over gehoord. Hoe gaat dit op andere servers?

Verwijderd

Ik kan mis zijn, maar ik denk dat die vendor in de nieuwe dungeon (FotM) ook Obsidian Shards verkoopt voor dungeon tokens
Niet veel mensen zijn op het moment geïnteresseerd in Orr, lastig idd als je een temple vendor nodig hebt (zou zelf ff bij Grenth willen winkelen). Ik neem aan (en hoop) dat dat wel weer wat terugkomt als het nieuwe van de Fractals en Lost Shores een beetje af is.

• Timmetjuhs
Wel toepasselijk dat we nu niemand meer horen zeuren over ascended gear sinds de update er is geweest :)
SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:09:
Niet veel mensen zijn op het moment geïnteresseerd in Orr, lastig idd als je een temple vendor nodig hebt (zou zelf ff bij Grenth willen winkelen). Ik neem aan (en hoop) dat dat wel weer wat terugkomt als het nieuwe van de Fractals en Lost Shores een beetje af is.
Ik denk dat ik Fractals zou doen nu...

en over dat ascended gear, laten we daar maar over ophouden... Worden we het toch nooit over eens.

• Daisai
Die fractal met die seals is een van de makkelijkste fractels die er is, zelfs zonder gebruik te maken van de bug op de laatste boss.
Zelfs op lvl 19 is die makkelijk aangezien agony niet echt een probleem is.
Daisai schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:47:
[...]

Die fractal met die seals is een van de makkelijkste fractels die er is, zelfs zonder gebruik te maken van de bug op de laatste boss.
Zelfs op lvl 19 is die makkelijk aangezien agony niet echt een probleem is.
Wat voor bug is dat?

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:58:
Ik kan mis zijn, maar ik denk dat die vendor in de nieuwe dungeon (FotM) ook Obsidian Shards verkoopt voor dungeon tokens
Nee dit klopt. Je kunt voor de nieuwe dungeon tokens ook Obsidian Shards kopen (geloof 15 tokens per shard). Je hoeft dus niet meer die temples in Orr te doen en dit is ook de reden dat daar nooit meer iemand is. Sowieso zullen mensen Orr vermijden als de pest als dat ook maar enigszins mogelijk is :)

@Daisai: Hij zal best makkelijk zijn, maar als mensen met 10% HP die hamer op gaan pakken en daardoor meteen weer neergaan wordt het lastig :) Op een gegeven moment was ik alleen over en aan het rezzen met veel moeite. Had ik eindelijk iemand overeind, grijpt ie meteen naar die hamer, bonk weer dood... Kortom, als mensen niet weten hoe het werkt wordt het alsnog erg lastig :+ Wel balen dat we em niet af hebben gekregen, want het was zeker haalbaar.

Wat me trouwens opvalt aan die Fractals is dat boss fights soms veranderen, zelfs op dezelfde moeilijkheidsgraad. Of dat komt door bugs of wat dan ook weet ik niet. Die gast met die hamer was eerst gewoon alleen, spawnde adds en dan braken we die seal. Na een wipe kwamen er ineens ook Bone Fiends bij en kwam je soms in een kooi terecht. Dat was daarvoor niet.

Ook Old Tom was eerst super lastig met crystals en continu poison bolts. Keer daarna was het alleen ventilator aanzetten en klaar. Vreemd dat die dingen veranderen... Lijkt me niet te kloppen.

[ Voor 51% gewijzigd door Morrar op 21-11-2012 12:25 ]

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Vluuks schreef op woensdag 21 november 2012 @ 00:32:

Thief is lastiger dan andere classes die ik tot nu toe heb gespeeld (heb alleen nog geen warrior en ranger gespeeld).
Wat Loonens al aangeeft, thief is veel bewegen en in beweging blijven (eigenlijk geldt dat voor alle classes maar hier extra benadrukt).

Groepen mobs kun je vaak het beste kiten met je shortbow.
Als je snel health verliest (tijdens gevechten met groepen) kun je signet of malice gebruiken (passive) in combinatie met je choking gas op je short bow. De DoT op de groep mobs zal als een soort HoT voor jou karakter worden. Je kan ook cluster bomb (2) gebruiken voor een burst heal.

Ik heb nu laatst pas zelf een hele nieuwe build verzonnen en gebruikt en dit gaat nu wel lekker (venom based build). Zit met mijn eigen thief op lvl 65 nu en hoe hoger je komt hoe smoother het gaat.

Met de tips van Loonens zul je al een heel eind komen, ik heb er niet veel aan toe te voegen, behalve dat ikzelf een andere build gebruik. Je zal voor jezelf moeten bepalen wat voor jou het beste speelt.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die introducerende zin heb ik even weggehaald, dat kon wel wat minder denigrerend.
SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:32:
Wat jij wil. Voor die chain-event-stopping-"bugs" of no-reward-after-dungeon-"bug" is vast ook een prima lulverhaal te vinden. Er zit meer achter dan je denkt. Gelukkig "mag ik best een mening hebben" van je maar ondertussen doe je die wel af als gezeur, overdrijven en kortzichtig. :O
Maar nu doe je het zelf ook, door zijn complete verhaal af te doen als lulverhaal?

Ik stel voor dat we discussies in het vervolg weer winnen op basis van argumenten. En dat kan prima gedaan worden zonder elkaars opmerkingen op denigrerende wijze af te doen als onzin/lulkoel of whatever.
Hou het gezellig hier.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Daisai
Morrar schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:17:
[...]

Nee dit klopt. Je kunt voor de nieuwe dungeon tokens ook Obsidian Shards kopen (geloof 15 tokens per shard). Je hoeft dus niet meer die temples in Orr te doen en dit is ook de reden dat daar nooit meer iemand is. Sowieso zullen mensen Orr vermijden als de pest als dat ook maar enigszins mogelijk is :)

@Daisai: Hij zal best makkelijk zijn, maar als mensen met 10% HP die hamer op gaan pakken en daardoor meteen weer neergaan wordt het lastig :) Op een gegeven moment was ik alleen over en aan het rezzen met veel moeite. Had ik eindelijk iemand overeind, grijpt ie meteen naar die hamer, bonk weer dood... Kortom, als mensen niet weten hoe het werkt wordt het alsnog erg lastig :+ Wel balen dat we em niet af hebben gekregen, want het was zeker haalbaar.
Tja met 10% hp die hammer oppakken is ook gewoon dom, dat is wel het voordeel als je in de hogere levels komt.
Over het algemeen weet iedereen dan hoe de boss werkt dus blaas je zo door een level heen.

Ik joinde dinsdag om 1200 een pug voor lvl 14 en waren rond 2100 nog steeds met de zelfde groep bezig ( af en toe een pauze), toen op lvl 19 had de guild een portal nodig in wvw dus moest ik stoppen.

Over die verschillen in de boss fights.

Bij old tom is het normaal dat je na lvl 10 de crystals moet vervangen om de fan aan te doen.
Bij die sealboss is het random dat je af en toe in een kooi word gezet, maar aangezien die boss bij mij/ons vaak binnen iets van een minuut dood is heb ik er geen last van ^^

[ Voor 10% gewijzigd door Daisai op 21-11-2012 12:38 ]

Daisai schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:28:
[...]

Over die verschillen in de boss fights.

Bij old tom is het normaal dat je na lvl 10 de crystals moet vervangen om de fan aan te doen.
Bij die sealboss is het random dat je af en toe in een kooi word gezet, maar aangezien die boss bij mij/ons vaak binnen iets van een minuut dood is heb ik er geen last van ^^
De eerste keer dat ik hem tegen kwam, moest ik ook die crystals vervangen. De tweede keer niet... Ik stond toen ook een beetje verbaast te kijken dat die fan bleef werken... HIj was ook vele malen makkelijker dan die eerste keer... Het zou me niets verbazen als die boss fights kunnen verschillen binnen een min en max en dat die min en max bepaald worden door je level.

Nog zo'n voorbeeld, je hebt zo'n fractal waar je tegen Dredge vecht en op het laatst een boss moet mollen door hem telkens onder 4 bakken gesmolten metaal te kiten en dat over hem heen te gooien om hem vulnerable te maken. Bij ons was die boss een grote ice elemental maar op youtube kom ik in plaats daarvan een dredge powersuit tegen, die was er wel maar reeds gemold door die ice elemental. Gevecht was verder hetzelfde, alleen geen bommen maar spawnende kleine ice elementals.

• Daisai
SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:52:
Nog zo'n voorbeeld, je hebt zo'n fractal waar je tegen Dredge vecht en op het laatst een boss moet mollen door hem telkens onder 4 bakken gesmolten metaal te kiten en dat over hem heen te gooien om hem vulnerable te maken. Bij ons was die boss een grote ice elemental maar op youtube kom ik in plaats daarvan een dredge powersuit tegen, die was er wel maar reeds gemold door die ice elemental. Gevecht was verder hetzelfde, alleen geen bommen maar spawnende kleine ice elementals.
Die is random, net als de weg er naartoe.
Soms heb je dat je bommen moet plaatsen bij een deur en de andere keer dat je een deur door moet branden.
Verder werken ze het zelfde.
Daisai schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:57:
[...]

Soms heb je dat je bommen moet plaatsen bij een deur en de andere keer dat je een deur door moet branden.
Ja wij moesten bommen plaatsen idd. Grappig dat er nog variatie in zit! :9

Daisai schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:57:
[...]

Dat maakt die fractals nog leuker! Je weet dus niet welke fractals je gaat krijgen, maar je weet dus ook niet hoe die fractal gaat werken!

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:45:
[...]

De eerste keer dat ik hem tegen kwam, moest ik ook die crystals vervangen. De tweede keer niet... Ik stond toen ook een beetje verbaast te kijken dat die fan bleef werken... HIj was ook vele malen makkelijker dan die eerste keer... Het zou me niets verbazen als die boss fights kunnen verschillen binnen een min en max en dat die min en max bepaald worden door je level.
Ze hebben dat inderdaad veranderd met een patch, de eerste dag was het vanaf het begin al nodig om brandstof voor die fan zelf te leveren, na de patch pas vanaf lvl 10.

Overigens is het wel raar dat je bij de kolos de laatste seal ook kunt DPSen met je eigen wapens i.p.v. de hamer (als de barrier weg is), ik denk ook dat dat de bug is die Daisai bedoeld.

MatHack schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:01:
[...]

Ze hebben dat inderdaad veranderd met een patch, de eerste dag was het vanaf het begin al nodig om brandstof voor die fan zelf te leveren, na de patch pas vanaf lvl 10.

Overigens is het wel raar dat je bij de kolos de laatste seal ook kunt DPSen met je eigen wapens i.p.v. de hamer (als de barrier weg is), ik denk ook dat dat de bug is die Daisai bedoeld.
Aww hadden we het maar geweten 8)7

[...]

He, jammer, vond dat wel een leuke touch...

• Daisai
[...]

Dat is inderdaad die bug.
Timewarp op de eerste 25% van die boss en dan die seal.
Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:03:
[...]

He, jammer, vond dat wel een leuke touch...
Bolts die meer damage doen als ze je raken, agony, en die wolk doet meer damage dan word het al wat minder leuk, maar het leukste van die fractal is toch ranged knockback van die harpies.

[ Voor 43% gewijzigd door Daisai op 21-11-2012 13:21 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 15:28

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb nu een warrior met hammer, Berserker armor (power, precision & crit dmg) en niet echt boeiende accessories en runes enzo.

Ben nu eens aan het kijken of ik dit om kan toveren naar een Sword+Axe Full Vampirism rune build. Er zijn, ondanks de versimpeling van de skills ten opzichte van GW, toch nog best wat combinaties te maken. Binnenkort hier maar eens voor gaan zitten.
Daisai schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:09:
[...]
Dat is inderdaad die bug.
Timewarp op de eerste 25% van die boss en dan die seal.
Jammer dat we dat gisteravond niet wisten :')

Voor degenen die er niet bij waren, we deden deze fractal met een guild party en -voor zover ik weet- allemaal voor het eerst. We hadden wat weinig tijd want er moesten mensen weg. Ankle seals kapot, omhoog (rottige traps, wind, explosions, gaat altijd wel bij iemand fout natuurlijk). Uiteindelijk alle seals kapot behalve de laatste. Bovenaan gevecht met boss, gaat een tijdje goed maar op een gegeven moment spawnen er een zooi ads en we wipen. Na de wipe is de seal weer 100%, boss niet. Fight is ineens anders, er zijn nu zoals hierboven gezegd ineens van die bone fiends en cages bij. Uiteindelijk hebben we de seal op 0% maar niet kapot als we weer wipen -O- Seal weer op 100%, geen tijd voor nog een keer, poging afgebroken.

Hadden we het geweten dat die laatste seal dus ook gewoon geraakt kan worden als die unshielded is... _O-

• Playa del C.
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:58:
Goede tip, en nu je het zegt, herinner ik mij dat ook. Ik heb toen ook berekend dat ik 200 x 3 fractals moet doen om genoeg punten te krijgen voor de 200 shards die nodig zijn voor een legendary. Op zich niet een verkeerd systeem, maar bij de Balthazar vendor koop je ze voor skillpoints en daar heb ik er 300 van over. Ik ben dus zegmaar op de oude manier klaar om de shards te kopen, maar de vendor is al weken niet beschikbaar. Ik ga dan liever niet nog een keer 'grinden' om op een andere manier de shards te kopen.
Daarnaast wil ik de fractal punten ook gebruiken voor die 20 slot bags en die kosten ook al redelijk wat fractal punten.
Playa del C. schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:58:
[...]

Goede tip, en nu je het zegt, herinner ik mij dat ook. Ik heb toen ook berekend dat ik 200 x 3 fractals moet doen om genoeg punten te krijgen voor de 200 shards die nodig zijn voor een legendary. Op zich niet een verkeerd systeem, maar bij de Balthazar vendor koop je ze voor skillpoints en daar heb ik er 300 van over. Ik ben dus zegmaar op de oude manier klaar om de shards te kopen, maar de vendor is al weken niet beschikbaar. Ik ga dan liever niet nog een keer 'grinden' om op een andere manier de shards te kopen.
Daarnaast wil ik de fractal punten ook gebruiken voor die 20 slot bags en die kosten ook al redelijk wat fractal punten.
Als er meer mensen op je server hebt die in hetzelfde schuitje zitten valt er vast iets te organiseren dat je de tempel van Balthazar kunt cappen, of is het event bugged bij jullie?

Op het GW2-forum zijn ook wel eens mensen die vragen naar een server waar de temple uncontested is, als je daar snel antwoord op krijgt kun je transferren (en pas een week later weer terug, ik weet het. Maar in noodgevallen...)

Playa del C. schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:58:
[...]

Je kunt het ook combineren. Kijken of die tempel beschikbaar is (geen idee hoe of wat want ik probeer mijn toch naar Orr zo lang mogelijk uit te stellen en ik neem aan dat die tempel in Orr is :P), en als dat niet zo is, en je vindt die Fractals leuk om te doen, kun je een paar fractals doen. Tenzij je al al de andere ingredienten bij elkaar hebt :P

Wailing_Banshee schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:58:
[...]

Je kunt het ook combineren. Kijken of die tempel beschikbaar is (geen idee hoe of wat want ik probeer mijn toch naar Orr zo lang mogelijk uit te stellen en ik neem aan dat die tempel in Orr is :P), en als dat niet zo is, en je vindt die Fractals leuk om te doen, kun je een paar fractals doen. Tenzij je al al de andere ingredienten bij elkaar hebt :P
Die tempels staan inderdaad in Orr. Waarom probeer je Orr uit te stellen? Orr barst van de group events die nu al nauwelijks meer gedaan worden, hoe langer je wacht hoe minder je van Orr gaat meemaken. :'(

SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:35:
[...]

Die tempels staan inderdaad in Orr. Waarom probeer je Orr uit te stellen? Orr barst van de group events die nu al nauwelijks meer gedaan worden, hoe langer je wacht hoe minder je van Orr gaat meemaken. :'(
Ik heb nu al een bloedhekel aan de Risen....

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:55
Ik ben juist nu pas begonnen met Orr.. Na dat ik level 80 ben geworden alleen maar gear verzameld.. Nu ik volledig exotic ben op 1 item na toch weer is terug en geld verdienen/exploren :P.

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Ik vind juist dat de Risen een hele verademing zijn na de Karka. Ze gaan zo lekker snel dood vergeleken met de Karka.

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

Vind wel dat er soms teveel risen op 1 plek zijn gegooid....soms pull je meer dan dat de bedoeling was :P

• ex87
Frodo19 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:56:
Vind wel dat er soms teveel risen op 1 plek zijn gegooid....soms pull je meer dan dat de bedoeling was :P
Voor een necro niet zo erg, ik pull meestal sowieso een risen of 5/6 per pull.. Scheelt weer tijd :P.

• G3kko0

G3kko0

Why so serious???

ex87 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:57:
[...]

Voor een necro niet zo erg, ik pull meestal sowieso een risen of 5/6 per pull.. Scheelt weer tijd :P.
Ja het is wel lekker grinden en met mijn ranger ondervind ik ook niet zoveel problemen maar ben nu zelf ook bezig met een warrior (@lvl47 nu) maar daar merk ik toch wel dat ik bij meerdere mobs toch wel goed in de problemen kom. Kan ook uiteraard aan mijn build liggen gezien ik wel meer dps gericht ben.

• TgR_KILLER
ligt het aan mij of heeft iedereen al tig characters?
ik speel alleen nog op mijn warrior :P ga langzaam richting 80 maar ben nog volop bezig met het ontdekken van de wereld enzo.. ben nog niet van plan om nu echt een extra char te maken tot ik klaar ben met mijn warrior.. of mij gewoon kapot verveel :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-11 16:48
TgR_KILLER schreef op woensdag 21 november 2012 @ 18:28:
ligt het aan mij of heeft iedereen al tig characters?
ik speel alleen nog op mijn warrior :P ga langzaam richting 80 maar ben nog volop bezig met het ontdekken van de wereld enzo.. ben nog niet van plan om nu echt een extra char te maken tot ik klaar ben met mijn warrior.. of mij gewoon kapot verveel :P
Ligt niet aan jou, ik zit ook nog met een character die nog geen lvl 80 is. Het mooie is dat haast helemaal niet nodig is. Gewoon rustig spelen, genieten, ontdekken en zo kom je er vanzelf.

PSN ID: Beest41

Ik ben SnoeiKoei en ik ben een altoholic :D

Ik heb 6 characters die ik beurtelings wat heb geleveld, al ben ik tenslotte toch met 2 toons het meest blijven spelen. Die 2 zijn lvl 80 (ranger en warrior), de rest is 15 (guardian), 17 (necro), 26 (thief) en 39 (ele).

• TgR_KILLER
haha ik vanavond eigenlijk alleen door 3/4 gebieden gerend en waypoints gehaald enzo.. toch 2 levels erbij gehaald :P oh en beetje cooking gedaan toen ik een dorpje tegen kwam met cooking ding.

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-11 12:25

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

SnoeiKoei schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:51:
Ik ben SnoeiKoei en ik ben een altoholic :D

Ik heb 6 characters die ik beurtelings wat heb geleveld, al ben ik tenslotte toch met 2 toons het meest blijven spelen. Die 2 zijn lvl 80 (ranger en warrior), de rest is 15 (guardian), 17 (necro), 26 (thief) en 39 (ele).
We hebben dezelde ziekte :D

21 Ranger, 20 Elementalist, 19 Mesmer en 9 Guardian hiero :D

Ranger speel ik toch wel het meeste. Terwijl ik in andere MMO's het hunter type nooit iets aan vond. Ik denk dat de optie om ook melee te gaan hier zeker aan bijdraagt. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb 8 characters waarvan er nu 4 lvl 80 zijn :) heb nu een ele,mesmer,engi,warr lvl 80 de andere zijn allemaal rond de lvl 15 of lager

mijn volgende lvl 80 word waarschijnlijk me necro , een charr die ik Igor graftak heb genoemd :D

[ Voor 26% gewijzigd door Freakiebeakie op 22-11-2012 08:25 ]

• Timmetjuhs
Ik heb een lvl 80 guardian, lvl 21 ranger, lvl 11 mesmer, lvl 10 necro en een lvl 2 thief.

Gisteren CoF nog 2 paden gedaan en 3 fractals. Was weer een leuk avondje, helaas zonder noemenswaardige drops. Nu weer wachten tot ik maandag weer tijd heb om te spelen :P
Ik heb m'n ranger, die is 80, en heeft nu 69% van de kaart ontdekt. Krytan Explorer en Shiverpeak Explorer zijn nu binnen. Volgende op het lijstje is Ascalon, maar ik heb daar twee gebieden nog niet op 100%. Ik heb geen haast met haar, ze is gewoon lvl80 geworden nog voordat ik voet in een lvl60+ gebied gezet heb...

Mijn ele is 35 en die heb ik nu even opgegeven. Ik kan hier gewoon niet goed mee overweg.

Mijn necromancer is 26 en daar ben nu lekker mee aan het spelen.

Mijn guardian is lvl15, m'n thief lvl21, maar dat is met name door crafting, dus dat telt niet :P, mijn tweede ranger is ook 21, die is nu in Diessa bezig. En m'n mesmer is 11 geloof ik...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mesmers zijn echt leuk als je ze een beetje door heb. mijn mesmer doet volgens mij niet echt uber veel damage maar het is echt een super support class . ik doe veel conditions zoals dazed en confusion . ook condition removal is ze goed in , me elite skiill rocked (weet de naam ff niet ) das echt een Adhd circle die ik neer gooi , dan zie je alle characters opeens op hol slaan ,echt geweldige skill . ik denk dat dit wel me favoriete character is en blijft .

Freakiebeakie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 08:24:
mijn volgende lvl 80 word waarschijnlijk me necro , een charr die ik Igor graftak heb genoemd :D
:D geweldig!
Ik heb ook een Charr necro, ziet er zelfs met matige gear al best angstaanjagend uit met die rode demon mask. Caraxes Venomjaw heet die.

Gisteravond veel tijd en silver verprutst met CM seraph path voor een guildy, was leuk gepruts tot ergens richting eind waar je een poort moet opblazen door 5 tonnen in cirkels te plaatsen. Na de nodige ninja-pulls terwijl de rest niet klaar stond, pogingen terwijl iemand ongemeld AFK ging en gewoon algehele fails hebben we daar de handdoek in de ring gegooid.

Helaas zat de guild-party die fractals ging doen tegen die tijd al vol dus ben ik maar gaan puggen. De eerste fractal ging goed en was ook leuk (geheel onder water, stuk dolfijnenrace en een grote kwal slopen), de tweede was weer de colossus en dat ging al helemaal mis na de ankle seals, op dat stuk waar je omhoog moet met zijwind. 1 Kerel bleef maar omlaag donderen :D en op een gegeven moment was het respawnen bugged. Als hij doodging kwam hij netjes bij het respawn point terecht in defeated state maar wij konden hem dan niet zien of reviven, al stonden we volgens zijn scherm boven op hem te dansen. Enige oplossingen waren allemaal naar beneden springen zodat we fris vanaf het checkpoint konden herstarten of 4-man verder gaan. Gekozen werd voor de mass suicide optie. Nou ja, dat blijf je niet doen (ook omdat daar doodgaan wel gear dmg oplevert! :( Kom je te laat achter natuurlijk...) dus toen het even later weer precies zo ging zijn we maar afgehaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-11-2012 09:47 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:30:
mesmers zijn echt leuk als je ze een beetje door heb. mijn mesmer doet volgens mij niet echt uber veel damage maar het is echt een super support class . ik doe veel conditions zoals dazed en confusion . ook condition removal is ze goed in , me elite skiill rocked (weet de naam ff niet ) das echt een Adhd circle die ik neer gooi , dan zie je alle characters opeens op hol slaan ,echt geweldige skill . ik denk dat dit wel me favoriete character is en blijft .
Inderdaad erg leuk! Grappig dat ik mijn mesmer weer juist totaal niet als support class gebruik, maar als dual sword damage class. De dps is wellicht niet het allerhoogste, maar met steeds drie illusions/phantasms op, waarvan 1 of 2 ook damage doen, de mobs afleiden van mezelf en mij ook nog eens healen, hou ik het lang vol. Vind mesmer makkelijker dan de guardian die ik hiervoor speelde.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 november 2012 @ 09:45:
[...]
Helaas zat de guild-party die fractals ging doen tegen die tijd al vol dus ben ik maar gaan puggen. De eerste fractal ging goed en was ook leuk (geheel onder water, stuk dolfijnenrace en een grote kwal slopen), de tweede was weer de colossus en dat ging al helemaal mis na de ankle seals, op dat stuk waar je omhoog moet met zijwind. 1 Kerel bleef maar omlaag donderen :D en op een gegeven moment was het respawnen bugged. Als hij doodging kwam hij netjes bij het respawn point terecht in defeated state maar wij konden hem dan niet zien of reviven, al stonden we volgens zijn scherm boven op hem te dansen. Enige oplossingen waren allemaal naar beneden springen zodat we fris vanaf het checkpoint konden herstarten of 4-man verder gaan. Gekozen werd voor de mass suicide optie. Nou ja, dat blijf je niet doen (ook omdat daar doodgaan wel gear dmg oplevert! :( Kom je te laat achter natuurlijk...) dus toen het even later weer precies zo ging zijn we maar afgehaakt.
Dat is balen, want wij hebben in de guild-party de collosus ook gedaan en redelijk eenvoudig gehaald. Het hielp dat Morrar deze al eens geprobeerd had (faal van eerder deze week waar jij geloof ik ook bij was) en dus nu wist wat te doen. De laatste seal ging wel erg makkelijk. Ik zie de seal op half health, ik kijk één seconde niet en ik sta opeens middenin de chest met onze beloning. Met één klap was dat ding blijkbaar stuk. En Morrars warrior mept hard, maar zo hard toch ook weer niet. Duidelijk een bug.

Gisteren voor het eerst de fractal met frost damage aan het begin. Volgens mij heb ik nu alleen de dolfijnen nog niet gehad. Ik moet zeggen dat ik de fractals erg leuk vind. Als er iemand is die weet wat te doen zijn de meeste (op level 1) ook goed te doen. Soms duurt het alleen eventjes. Die eindboss die je eindeloos onder die vuurpotten moet door kiten bijvoorbeeld vraagt even gewenning van alle party leden, maar dan is het gewoon een kwestie van geduld. Beide varianten nu gehad en doe mij maar de Ice Elemental. Die bommengooier is voor mijn Ranger toch lastiger.

Nog een vraagje: Spelen jullie nog net zo vaak GW2 als een maand geleden? En zo niet, vinden jullie dat jammer? Ik zie in onze guild toch langzamerhand meer en meer mensen minder gaan spelen. Om verschillende redenen. Ik speel zelf nog bijna net zoveel, maar ik kan me voorstellen dat ik wat minder GW2 ga spelen en ook weer eens een ander spel. Bijvoorbeeld Assassins Creed 3 op pc, of Far Cry 3 op pc, komen beiden nog voor het eind van de maand uit. Of weer eens Skyrim.
Ja die Colossus is idd niet al te moeilijk denk ik, dit hadden we makkelijk kunnen halen als we die knakker gewoon hadden kunnen reviven (en ongedeerd boven krijgen). Hoe moeilijk is het om die wind te ontwijken :O

Ik speel nog vrijwel net zoveel GW2 als vlak na release maar ik moet bekennen dat de aangekondigde nieuwe content voor Skyrim wel lokt :P Maar ik ben voorlopig nog niet klaar met GW2, heb pas 65% ofzo op 1 character.

MMORPG's zijn meestal toch wel spellen die je jaren blijft spelen. Natuurlijk is het in de eerste maanden wel meer.

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
SnoeiKoei schreef op donderdag 22 november 2012 @ 10:44:
Ja die Colossus is idd niet al te moeilijk denk ik, dit hadden we makkelijk kunnen halen als we die knakker gewoon hadden kunnen reviven (en ongedeerd boven krijgen). Hoe moeilijk is het om die wind te ontwijken :O

Ik speel nog vrijwel net zoveel GW2 als vlak na release maar ik moet bekennen dat de aangekondigde nieuwe content voor Skyrim wel lokt :P Maar ik ben voorlopig nog niet klaar met GW2, heb pas 65% ofzo op 1 character.
Bij ons was er iemand naar beneden gevallen/weggeblazen bij die wind en die lag dood een stuk lager waar je niet bij kon. Niemand wou suicide doen en aangezien het toen nog maar lvl 2 was hebben we die fractal zonder problemen met 4 man afgemaakt.

Heb zo nog een paar met 4 man gedaan (disconnects). Het is goed te doen enkel wat voorzichtiger zijn en het gaat een beetje trager vanwege de dmg die je dan niet meer hebt van die persoon.

Steam: Grim

Ja ik geloof best dat de Colossus prima te 4-mannen is maar daar wou het team niet aan.

• Timmetjuhs
Die colossus hebben we gisteren ook gedaan. Het ging nu met 5 man wel een stuk eenvoudiger. Bij die twee armen hebben we gemerkt dat het eenvoudiger is om met zijn allen op en neer te renne. Een kill krijgen met de hamer, rammen en weer terug.

Die boss met die potten melted spul was even inkomen. Vooral die bommen waren stront irritant. Onze elementalist (lvl30) ging hier regelmatig door neer. Uiteindelijk hebben we ook deze met 4 man gedaan. Het laatste beetje health ging er zo vanaf met time warp aan :)

Fractals zijn dus alsnog voor alle levels beschikbaar. Je word gewoon geupscaled.

• ex87
Arah story mode completed gister! Eindelijk mijn personal story af kunnen maken en een mooie staff skin gefixed.

Ik kwam in een LA overflow terecht, en hier waren wat franse opzoek naar een laatste voor Arah story. Ook al werkt de dungeon op Piken Square dus (nog steeds) niet. Mooi dat het op die manier dus wel kon!

Erg gaaf, duurt vrij lang.

• Timmetjuhs
ex87 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:13:
Arah story mode completed gister! Eindelijk mijn personal story af kunnen maken en een mooie staff skin gefixed.

Ik kwam in een LA overflow terecht, en hier waren wat franse opzoek naar een laatste voor Arah story. Ook al werkt de dungeon op Piken Square dus (nog steeds) niet. Mooi dat het op die manier dus wel kon!

Die dungeon duurt inderdaad erg lang! Maar hij is wel echt leuk om te doen :)

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Timmetjuhs schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:13:
Die boss met die potten melted spul was even inkomen. Vooral die bommen waren stront irritant. Onze elementalist (lvl30) ging hier regelmatig door neer. Uiteindelijk hebben we ook deze met 4 man gedaan. Het laatste beetje health ging er zo vanaf met time warp aan :)
Waarom liet je die lvl 30 niet de knoppen bedienen dan (en dus niet aanvallen)?

• Timmetjuhs
Dat lieten we liever iemand doen met wat meer ervaring :)
Uiteindelijk ging wel alles soepel. Tijdig een shield opgooien, de boss vastzetten onder de pot en zo nu en dan een speed boost. Het was een aardige uitdaging.
RoseSolane schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:07:
[...]

Moet je maar eens aan Morrar vragen. Die heeft gisteravond vaak genoeg kunnen oefenen 8)
Maar die had natuurlijk haast om boven te komen, met die tikkende tijdbom in zijn handen :D

• Timmetjuhs
Bij de 40 stacks ben je meteen dood ofniet? Op een gegeven moment had ik er gisteren 38. Ik kon hem nog net optijd laten droppen.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

30 = stun (+ nog een condition, weet zo niet meer welke)
40 = downed (niet defeated)

SnoeiKoei schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:44:
[...]

Maar die had natuurlijk haast om boven te komen, met die tikkende tijdbom in zijn handen :D
Hij kon afwisselen met een tweede warrior. Nee het probleem was meer dat iemand naar beneden viel vanaf de bovenste jumping puzzle en weer tot levend gebracht moest worden. Dat deed hij (zonder tikkende tijdbom, die lag bij ons boven) om daarna zelf weer naar beneden te vallen toen hij nog één plankje van ons verwijderd was. Zodoende is hij vaak langs de lastige stukken gekomen.

Verwijderd

@freakie: welke elite skill is dat dan? Want wat jij beschrijft komt mij niet bekend voor.

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:18:
@freakie: welke elite skill is dat dan? Want wat jij beschrijft komt mij niet bekend voor.
denk dat ie timewarp bedoeld

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:18:
Timewarp

ex87 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:13:

Tja dat is volgens mij wel een rare nieuwe bug weer. Je komt nu op PS in LA bijna altijd in de overflow en dat terwijl het helemaal niet druk is. Binnen enkele minuten mag ik vervolgens naar LA om in een redelijk rustig (rustiger dan de overflow) LA terecht te komen. Dan join in later een member op een overflow en zit in weer in een veel drukker LA.

Heb je Arah gedaan voor je personal story? Ik kom er werkelijk niet door heen. Niet qua dat het niet lukt maar ik heb er nooit zin in. Het interesseert me totaal niet, mijn “personal story” is wat ik mee maak in de wereld, niet dat single player dingetje in de MMORPG. Ik heb al vaker me voorgenomen het dan toch maar eens te gaan doen maar na 1 opdracht ben ik het alweer moe. Volgens mij ben ik in mijn PS iets van level 27.
Pagina: 1 ... 207 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.