• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:20
Yorin schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:29:
Is er iemand met een Guild Wars 2 exemplar die mij kan vertellen of de achterkant van het hoesje dat je in Nederland koopt Nederlands of Engels is?
Engels hier.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 12:10
Vluuks schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 01:49:

Ik heb ook Fractals of the Mists geprobeerd, we hadden een combinatie van dungeons die wel te doen was. Er zitten leuke strategische elementen in die de boel wat minder saai maken. Daarna had de rest van mijn groep bij moeilijkheidsgraad 2 (ik was zelf gestopt) een wat minder fortuinlijke dungeon in de combi die erg moeilijk was..
Ik dacht dat Fractals of the Mists vanavond pas beschikbaar kwam? Anyway hoe ben je daar terrechtgekomen, de nieuwe portal in LA werkte gisteravond na het event nog niet..

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-11 23:01
Yorin schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:29:
Is er iemand met een Guild Wars 2 exemplar die mij kan vertellen of de achterkant van het hoesje dat je in Nederland koopt Nederlands of Engels is?
Ook bij mij engels!

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

xeple schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:58:
[...]

Ik dacht dat Fractals of the Mists vanavond pas beschikbaar kwam? Anyway hoe ben je daar terrechtgekomen, de nieuwe portal in LA werkte gisteravond na het event nog niet..
Portal werkte in het begin even niet maar werd daarna vrij snel gefixed, dus het werkt nu gewoon :)

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

xeple schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:58:
[...]

Hij was meteen na het event inderdaad bugged, maar deed het later wel, toen verscheen ook het icoontje met de twee deuren voor dungeons op de map. Misschien was het per server verschillend, maar op mijn server deed hij het vrij vlot na het event al weer. (:

Overigens is de tekst op mijn GW2 hoesje ook Engels!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:50
Nog nooit zoiets slechts gezien. Elke Lost Shore event is bugged! Daarnaast is een bepaalde vendor die ik nodig heb al dagen niet beschikbaar door andere bugs. Het is een leuk spel hoor, maar de kwaliteit is echt waardeloos. Het is steeds hetzelfde: events herstarten niet. Lijkt mij toch wel het simpelste om te coderen en bedenken... Dit hele event zorgt echt voor veel afhakers, wat een domme zet.

Alleen de nieuwe dungeon lijkt goed te werken... de rest komt voor geen meter uit de verf en is naar mijn mening een zinloze tijdverspilling voor de developers geweest.

Edit: ook de dungeon heeft game-breaking bugs. Na twee uur spelen op level 2 met een random groepje, waren we op het eind van de vierde (!) fractal in één run. Tussendoor dus niet naar het beginpunt geweest en ook geen level omhoog gegaan. Eén van onze groep valt van de zwevende eilandjes af, maar blijft leven op een vlak stuk grond onder de 'jumping puzzle eilandjes' in de lucht. Hij kan niet meer doodgaan op één of andere manier, en op een gegeven moment in het eindgevecht zijn we allemaal dood, behalve dus die ene op de gond onder ons, die niks meer kan. Compleet vastgelopen dus en alsnog geen level omhoog gegaan...

[ Voor 35% gewijzigd door Playa del C. op 17-11-2012 17:30 ]

• MatHack
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MatHack

Dev by day, Gamer by night

Na 3 fractals op elk even level krijg je als 4e fractal een miniboss fractal voor extra loot, pas daarna gaat het level omhoog.

There's no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Ik heb Fractals nog niet geprobeerd (ik doe niet aan PuGs, dus ik wacht tot ik met mijn guild kan) maar ik moet zeggen: die nieuwe map is geweldig. Beetje rondgelopen en met alle events meegedaan tot nu toe. Deels met de zerg en deels alleen, echt leuk.

Het ontwerp is echt fantastisch, de zone ziet er geweldig uit, super mooi ontworpen. Die karka zijn ook niet mis! Ik vind ze leuke, actieve en snelle tegenstanders. Ik heb het met mijn level 80 elementalist geprobeerd, maar ik ga zometeen maar eens even kijken hoe het is met een lower level character, haha.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2012 23:26 ]

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

De Karka zijn inderdaad verbeterd! Gisteren waren ze echt een levenloos object met ontelbaar veel HP, maar nu rolden ze over iedereen heen (ik kreeg de eerste keer dat dat gebeurde de schrik van mijn leven, hahaha) en deden ze echt wat, veel leuker! Combat werd er dynamischer van en het was een stuk leuker. :D

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-11 14:59
De mobs zijn zeer mooi gemaakt, en de omgeving ook. Maar ik mis het doel. Waarom zou ik daarheen gaan? De events zijn zoals elk ander event. Er zijn geen skillpoints/hearts.

Daarnaast zijn er niet echt rewards te krijgen. Of ik moet het missen.
Sowieso is Arenanet nooit echt goed geweest in het uitleggen van content. Kreeg gisteren nog een berichtje van een vriend welke nu als trial speelt. Hij zei dat hij niet snapte hoe het spel in elkaar zat. Zo zie je maar weer dat daar wat meer aandacht in gestoken mag worden.

Fractals zijn erg leuk. Toch een mix tussen dungeon en raids.

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

Ik denk zelf dat ze na het event misschien meer dingen toe zullen voegen in de map, zoals vistas en skillpoints. Renown hearts zou kunnen, maar er zijn veel maps zonder hearts maar met veel events, deze is 80 dus zou logischerwijs zonder hearts moeten zijn. Het lijkt me wel nodig dat ze dat doen, anders is het inderdaad een mooi stukje digitale natuur, maar mensen zullen er niet heen gaan.

Dat tweede ben ik ook wel met je eens, in het begin is het echt van 'waar moet ik heen?' De vrijheid die je hebt is goed, maar als je uit een spel komt met een duidelijke questlijn en aangegeven richting dan is het wel wennen in GW2, ik snapte in het begin ook niet goed wat er nu van me verwacht werd en hoe alles in elkaar zat. Mijn ervaring is echter wel dat je daarr na een tijdje doorheen bent.

Bensimpel

Positieve meneer

Ik hoop dat ze de fractal dung nog wel naar de nieuwe map verplaatsen, anders blijft het wel erg druk op lion's arch. Overflow is lame.

😆 - Denk ook eens om ;)

Verwijderd

Ik blijf het irritant vinden dat mijn beer niet fatsoenlijk als tank kan fungeren. Ik ben nu in een map tot 65 bezig en daar loopt nogal wat undead spul rond en die negeren mijn pet totaal zodat ik als ranger de klappen op sta te vangen en dat lijkt me niet de bedoeling.

Levelen gaat erg snel, zelfs als je in de relax mode speelt. Elke nieuwe map is weer enorm sfeervol en nodigt uit tot onthaasten.

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-11 16:48
Fractals dungeon zit erg goed en leuk in elkaar. Allemaal verschillende relatief korte onderdelen waar je op een andere manier doorheen moet. Ik heb in ieder geval genoten van level 1. Mooi dat ze zulke content gratis toevoegen, veel mensen lijken dat te vergeten.

PSN ID: Beest41

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Mesmer ondertussen op 15 en gaat erg lekker. Moet wel zeggen dat de klasse iets mindergeschikt is voor PvE. De enemy blijft gewoon mij aanvallen, ook al heb ik 3 clones en illusions rondlopen. Wel jammer. Zeker omdat de clones gewoon geen damage doen. Die zijn een beetje waardeloos op deze manier.

Verder begin ik nu veel te switchen. Begin met de Staff. Ik knal skill 2, 3, 4 en 5 erop en switch meteen naar mijn zwaard. Daar maak ik het mee af. De utility skills zijn leuk, maar daar moet ik nog een goede balans in vinden.

Is het max van clones trouwens altijd 3? Ik gebruik F2, 3 en 4 eigenlijk nooit. Alleen F1 soms, maar dat heeft weinig impact heb ik het idee.

Verwijderd

Ik heb eigenlijk nog helemaal niets aan The Lost Shores gedaan (behalve wat Karka's gekilled vrijdagavond). Kan ik dan alsnog meedoen met het eenmalige event van vanavond? En zoja, wat ik moet ik dan doen om mee te kunnen doen en waar moet ik zijn? Iemand?

Verwijderd

Het event van vanavond werkt net zoals elke andere dynamic event chain of world event (net zoals Shatterer, of een willekeurige event chain). Het speelt zich af op Southsun Cove. Je hoeft alleen maar daar aanwezig te zijn om mee te doen (waar precies op het eiland is nog niet bekend). Het maakt niet uit of je de eerdere dingen wel of niet gedaan hebt. Het zijn gewoon meta-events net als alle anderen in het spel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2012 17:40 ]

• TgR_KILLER
vandaag weer lekker kunnen levelen.. na een paar dagen zo goed als niet spelen heb ik vanmiddag 3 levels gehaald op mijn warrior =) merk wel dat sommige gebieden me echt 100% meer trekken als andere.. vandaag een nieuw gebied in getrokken wat ik dus wel leuk vond en heb nu alle hartjes daar al gehaald en door gegaan naar het volgende gebied :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Verwijderd

Thanks Uilskuiken! Dan ga ik nu even uitzoeken hoe ik op dat eiland kom.

Bensimpel

Positieve meneer

Er gaat een schip naar het eiland vanaf lion's arch, staat op je map aangegeven met een schip, :P

😆 - Denk ook eens om ;)

Verwijderd

Hehe..ja zag het. Alleen vraag ik me af of ik wel mee ga doen aan het event en wel omdat:

1. het pas om 21:00 begint en het waarschijnlijk enkele uren gaat duren (?)
2. ik dan over het eiland ga rushen en daar nu eigenlijk geen zin in heb...doe dat liever rustig aan verkennen als ik eenmaal 80 ben.
3. ik vermoed dat de rewards zullen tegenvallen (dat is mijn ervaring tot nu toe met het hele spel eigenlijk).

Verwijderd

Ben net in de laatste fase vast komen te zitten aan de muur en ben er mee gestopt. Jammer van de 5k xp die ik dan misloop maar voor de rewards moet je het inderdaad niet doen. Gewoon PvE levert meer xp op en het begon me ook wel wat te vervelen om elke keer weer dezelfde mobs te moeten verslaan. Iets meer variatie was leuk geweest.

Volgende week nog 12 levels te gaan en dan mijn eerste lvl 80.
Heh login server down...

Nog wel even het event mee kunnen pikken. Groot lagfest en duurde eindeloos, maar verder niet onaardig. Nog de kist kunnen looten, maar ik kan me voorstellen dat sommigen eruit zijn gekicked net voor het einde. Dat zou echt goed zuur zijn als dat gebeurt.

Verder nog niet de Fractal dungeon in geweest; simpelweg geen tijd gehad dit weekend. Merk wel dat ik meteen 'achterloop' nu. De meeste groepen zoeken level 3-5 nu, in plaats van level 1. Tja vind dit toch wel een hele rare wending van het spel. De gating in die content is nu zo hard, dat raiden erbij vergeleken een lachertje is. Dit voelt weer als attunements ten tijde van TBC in WoW. Straks moet je mensen eerst X levels door gaan lopen voordat ze mee kunnen op het level waarop de rest van een guild zit. En daarna komt dan ook nog de gating doordat je gear nodig hebt voor de lievere levels...

Nee dan heb ik liever een raid systeem met wekelijkse resets waardoor ook nieuwe spelers nog eens mee kunnen; in ieder geval voor de eerste paar bosses die uitgaan van heroic gear. Dat systeem laat je nieuwe recruits snel in springen als ze hun huiswerk gedaan hebben (= heroics lopen).

Het systeem van ANet houdt gewoon in dat over 1-2 maanden sommige mensen buiten de boot gaan vallen en is bovendien ook nog saaier dan raids ook. Erg jammer en slecht ontworpen...

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik heb er ook last van :(

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• SCARfaceE
Jammer dat ik niet thuis kon zijn voor het event, had graag mee willen doen. Hoor dat mensen erg goede loot hebben gekregen. :(

Verwijderd

SCARfaceE schreef op maandag 19 november 2012 @ 01:32:
Jammer dat ik niet thuis kon zijn voor het event, had graag mee willen doen. Hoor dat mensen erg goede loot hebben gekregen. :(
De loot was over het algemeen erg goed. Iedereen die de kans heeft gekregen de chest te looten heeft in iedergeval 1+ exotic gehad. Nu het probleem, er zijn veel mensen die 1 of meer legendary precursors hebben ontvangen uit de chest. Hierdoor is een enorme prijsdaling voor een paar dagen maar, degene die dus niks hebben ontvangen door disconnections, one time only en werken bijv. of geen precursor hebben ontvangen zijn nu erg actief op de officiële forum.

Standaard reward die iedereen wel ontvangen heeft van de chest is een special chest met 20slot bag en een soort triforge ring.

• xeple
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-10 12:10
De loot was inderdaad goed, 2 exotics en 4 rares kwamen er voor mij uit, helaas geen precursor. Je kon goed merken dat iedereen waardevol spul had gekregen want vrijwel direct na het event lag de TP plat.
Mijn samenvatting van het weekend:

Vrijdag avond 21:00.
Klokslag 9: error 7. Begint lekker. Kon nog net het einde meepakken van de eerste cutscene (het schip wat gezonken wordt). Ik ga naar de event locatie en ... nou, eigenlijk niets. Al mijn skills stonden te knipperen. Voor de rest zag ik helemaal niets. Geen medespelers, geen tegenstanders. Alleen de omgeving. Dit lag niet aan mijn FPS, want die zat tussen de 20 en 30. Binnen een paar minuten weer een err7. En een paar minuten later, nog een. De vierde keer duurde het even voordat ik weer kon inloggen. Daarna kwam ik er achter dat ik driee keer dood gegaan was (heb maar 1 keer de downed state gezien). Die cutscene met de lighthouse heb ik wel in z'n geheel gezien en die was spectaculair!

Daarna gelijk de fractals in gegaan, maar net toen we de derde begonnen had er iemand een disconnect en die kon dus ook niet meer joinen. Geprobeerd die quests te doen, maar bleef hangen bij Noll. Toen vond ik het wel welletjes en ben naar bed gegaan.

Zaterdag.
Nieuwe build, Noll zal het wel doen. Nee dus. Erg jammer want daardoor snapte ik de ballen van het tweede deel dat om 21:00 begon. Ook weer twee fractals gedaan (we kregen die eind boss van de Dredge niet dood...)

Het event van 21:00 was een herhaling van vrijdag, minus de disconnects. Geen idee wat er met die final boss moest gebeuren, want elke keer als we hem ongeveer 1/5 van z'n health hadden, werd hij, poef, weer 100%. Hij stond ook ver buiten zijn cirkel en mensen wilden hem niet naar z'n cirkel terug laten gaan.

Ik heb het opgegeven en ben naar de Cove gegaan. Nog even geprobeerd om met de zerg mee te trekken (voor het main event), maar heb dat na 10 minuten opgegeven (eigenlijk 5 minuten, maar alles duurde minimaal 2x zo lang aangezien ik continue niet was waar ik dacht dat ik was. Dus zijn we maar gezellig met z'n drietjes zelf gaan verkennen. Het is een leuk eiland, een goede bron van out hout en mithril. Maar ik vind bergen mooier. En ik miste de parelwitte stranden, met palmbomen, strandstoelen, hangmatten en perfecte bediening!

Zondag.
Weer een nieuwe build, Noll deed het eindelijk en toen snapte ik ook waarom die Sylvari gevangen was. Beetje jammer... Ook nog de fractals voor de maand afgemaakt en ik moet zeggen, ik vind die dingen leuk. Maar ik zou ze absoluut nooit met een PUG doen. Na 3 fractals heb ik het wel weer gezien en met vrienden kan dat. Daarna eens lekker mijn Ranger een dag vrij gegeven en op m'n (door middel van crafting) level 21 necromancer begonnen. Dus toen het 9 uur werd, ben ik daar mee naar Lion's Arch gegaan (lvl23) en toen naar de Cove. En ik heb daar ook het final event mee gedaan.

Final event. Geen lag. Maar wel foes die je pas ziet wanneer ze op je staan... En tja, mijn armour was maar lvl10-15. Dus ik ben wel een paar keer dood gegaan. Maar ik had in ieder geval geen exotics die ik moest repareren! Het eerste deel was niet leuk (naar boven gaan om die bommen te plaatsen). Smal pad (relatief) met een aantal champions (die geen loot gaven, wat ik zelf een vreemde stap vond van ANet, vooral gezien het feit dat je nogal makkelijk dood ging tegen die dingen en armour repair niet gratis is!) en heel veel AoE. Vanaf het tweede deel werd het leuk en begon je te zien dat de mensen een groep begonnen te vormen. Veel minder defeated mensen, downed mensen werden sneller gerevived, En het ging veel soepeler. De eerste wave duurde net even te lang, vond ik, maar het geheel was erg leuk. Bij de tweede wave had ik een mortar te pakken gekregen en heb zo mijn bommetje bijgedragen (was even spannend toen op het laatst die champion ineens tussen de mortars sprong, maar we hebben hem neer gekregen!)
De uiteindelijk klim naar die nesten was vreemd... Ik zag die nestlings over het algemeen pas toen ik ze voorbij was.... Maar dit stuk ging over het algemeen erg soepel. Hier en daar eens een downed persoon, en maar 1 mass defeated (knikkerden ook een aantal mensen naar beneden, die moesten dus even wachten tot we weer beneden waren :D)

En het laatst die gekookte kreeft. Ze werd zelfs rood! En wat leuke loot uit de kist. Aangezien ik maar lvl24 was, was mijn loot natuurlijk geen lvl80, maar ergens tussen de 60 en 70. Maar ja, ik heb ook geen kosten voor m'n armour :P (mijn lvl25 zit al in m'n tas...)

Met uitzondering van het eerste stuk (wat saai, en gewoon niet leuk was) heb ik gisteren wel genoten. Vooral nadat de groep echt begon samen te werken.

Mijn cijfer voor het geheel: een 6 1/2. En dan met name vanwege vrijdag en het eerste deel van zaterdag.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:56
xeple schreef op maandag 19 november 2012 @ 07:41:
De loot was inderdaad goed, 2 exotics en 4 rares kwamen er voor mij uit, helaas geen precursor. Je kon goed merken dat iedereen waardevol spul had gekregen want vrijwel direct na het event lag de TP plat.
De TP lag al plat tijdens het event :P

Moet zeggen dat het een lange eventchain was zondag maar heb er leuke rewards voor gekregen.
20 slot box, earring en het belangrijkste Leaf of Kudzu! Legendary Precursor ^^

Vanavond maar eens zien hoeveel dat ding waard is. :P

Battlelog

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

StealthyPeanut schreef op zondag 18 november 2012 @ 16:43:
Mesmer ondertussen op 15 en gaat erg lekker. Moet wel zeggen dat de klasse iets mindergeschikt is voor PvE. De enemy blijft gewoon mij aanvallen, ook al heb ik 3 clones en illusions rondlopen. Wel jammer. Zeker omdat de clones gewoon geen damage doen. Die zijn een beetje waardeloos op deze manier.

Verder begin ik nu veel te switchen. Begin met de Staff. Ik knal skill 2, 3, 4 en 5 erop en switch meteen naar mijn zwaard. Daar maak ik het mee af. De utility skills zijn leuk, maar daar moet ik nog een goede balans in vinden.

Is het max van clones trouwens altijd 3? Ik gebruik F2, 3 en 4 eigenlijk nooit. Alleen F1 soms, maar dat heeft weinig impact heb ik het idee.
gewoon je gamestyle aanpassen er zijn echt wel manieren om mobs bezig te houden met je ilussions .
ik laat altijd meteen 3 ilussions op ze los en die blocken de boel dan echt wel zodat ik op afstand kan blijven.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Nou, het hele weekend niet online geweest dus ik heb de events compleet gemist. Vanavond maar eens zien, ik ben benieuwd naar de nieuwe content :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Toch jammer dat nu er fatsoenlijke loot is ik door een bug vast kwam te zitten aan de muur waardoor ik moest afhaken :(

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Erg jammer dat de login servers tijdens het event al down gingen, hierdoor konden guildies, die dc waren niet meer verder.

Ik zelf viel net voor het einde door de vloer en moest terug warpen, was nog net op tijd terug, voor de chest.

Ik weet niet of dit weekend goede reclame was voor mensen met trails, vrijdag lagfest 2012, gevolgd door bugs bij noll en canach, zaterdag dan ook vrij laggy en zondag mogen er minder in de maps, waardoor de lag minder is, maar gaat wel de login server voor het einde van het event offline. Dan kun je alleen maar zeggen ja normaal is het niet zo laggy en buggy.

• Timmetjuhs
  • Laatst online: 16:14
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Hopelijk laten ze de economie niet volledig crashen door 1 zo'n event.
Vanavond maar aan de monthly beginnen. Is die lastig te halen?

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:44:
Toch jammer dat nu er fatsoenlijke loot is ik door een bug vast kwam te zitten aan de muur waardoor ik moest afhaken :(
Kon je niet een waypoint gebruiken en terugrennen dan?

Ik ben zelf maar één keer doodgegaan (wel vaker downed gegaan), dus netto had ik zelfs met de coin rewards winst. Maar inderdaad de loot was top, 4 exotic (incl. unieke 20 slot bag + accessoire) en 2 rare.
Alleen die bag al bespaart je minstens 10g (prijs van 20-slot rune).
Timmetjuhs schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:55:
Vanavond maar aan de monthly beginnen. Is die lastig te halen?
De 7 fractals zijn makkie naar mijn mening. De 200 karka is iets meer werk. Tip: Ga karka farmen bij Owain's Refuge tijdens de gather quest daar.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoelaat was het afgelopen dan?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Sneezydevil
23.20-23.30 denk ik lag ook een beetje aan de server waar je op zat.

De fractals zelf zijn inderdaad niet moeilijk, maar de bugs wel hinderlijk.

- De crash na het einde van de derde fractal, die je regelmatig ziet.
- Mensen komen vast te zitten.
- Mensen crashen altijd op het zelfde punt (Als je dan dus zo iemand bij je hebt en je krijgt een zo'n fractal kun je al meteen opnieuw beginnen)

[ Voor 70% gewijzigd door Sneezydevil op 19-11-2012 09:05 ]

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
het event gisteren duurde wel eeuwen. heel wat doodgegaan in het begin, aangezien de champion en veteran mobs pas verschenen als ze over de zerg heen rolden (wat veel komieke resultaten gaf :p).
ben tweemaal gelvld (34 -> 36) gewoon door mensen te rezzen (danku warrior rez banner). de loots was de moeite, alleen jammer dat ik zo'n laag lvl had waardoor de exotics ook niet zo waardevol waren.

ik moet zeggen, ik beleef weer veel plezier met GW2. gewoon het rustig verkennen van de maps, exploren, jumping puzzles, crafting. lvl 36 en nog altijd in een lvl 15 gebied, mss tijd dat ik eens verplaats :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Onze overflow had de kist om kwart over elf ongeveer.

En ja, het was op de een of andere manier wel geinig als je ineens weer een hele zooi mensen dood zag liggen, zonder dat je een vijand in het zicht had. En toen lag ik zelf ook weer grond te happen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

MatHack schreef op maandag 19 november 2012 @ 08:59:
[...]

Kon je niet een waypoint gebruiken en terugrennen dan?
Nope. En bij de relog kwam ik uiteraard op een overflowserver en die liepen flink achter. Gezien het tijdstip had ik daar geen zin meer in. Erg jammer.

• Timmetjuhs
200 karka, phoe dat zijn er aardig wat. Zijn die redelijk simpel neer te krijgen? Of heb je hier een party voor nodig of extra gear (infusion)?

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Vond helaas de events van vrijdag en zaterdag heel erg tegen vallen zondag de final van zondag vond ik wel erg leuk al zat ik in een overflow server die niet heel druk was dus waren we pas om 12 uur klaar de standaart loot vind ik top kreeg zelf als lvl80 2 exotics beetje jammer dat die. Lvl 79 waren vind ik dan weer beetje slordig en ja als je soms 5 stappen deed stond je ineens in een groep mobs was wel apart voor de rest top avond gehad

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Timmetjuhs schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:29:
200 karka, phoe dat zijn er aardig wat. Zijn die redelijk simpel neer te krijgen? Of heb je hier een party voor nodig of extra gear (infusion)?
Ga niet alleen op een Veteran af. Duren erg lang. Maar de gewone karka's zijn niet zo lastig hoor. En zoals boven al gezegd is, er is een event in Owain's Camp waar je makkelijk veel karka's om kunt leggen...

Ik vind de Karka's in ieder geval niet veel moeilijker dan een gemiddelde lvl80 foe. Alleen die veterans hebben iets extra's waardoor je ze twee keer neer moet halen (ze hebben een armour, die je eerst moet slopen, dan schiet hij weer terug naar 100% en mag je hem weer naar 0 brengen, hij is nu wel makkelijker).

Geen idee in hoeverre de kaart aangepast is, nu de Ancient Karka gekookt is...

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Event van vrijdag en zaterdag vielen inderdaad iets tegen maar dat werd uiteraard in de final event wel ruimschoots goed gemaakt. Duurde ook echt superlang!! Maar inderdaad leuke loot helaas geen legendary precurs mogen ontvangen maar was erg geinig weekend zo :)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik werd er rond 23u uitgegooid, dus nu maar hopen dat ik alsnog mijn loot krijg.

Tweakers Discord

• ex87
  • Laatst online: 11:55
Ik ben er niet uitgegooid, heb weinig lag gehad en alleen last gehad van de Noll bug. Voor de rest een erg leuk weekend, met een leuk slot event! Goede loot gehad (zelf kan ik alleen de bag + accessory gebruiken) en bewaar ik me andere exotics om over een paar weken te verkopen als de prijs weer wat stijgt :P.

Ik vond het een tof event! Alleen die reinforcements :(!
Ben benieuwd of ik vanavond nog een groep kan vinden voor de lage gradatie Fractals. Ik lees nu al een boel klachten op het GW2-forum dat dit al een probleem is. Zou zuur zijn, dat je na 1 dag al te ver achterloopt om nog mee te kunnen doen.

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

SnoeiKoei schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:14:
Ben benieuwd of ik vanavond nog een groep kan vinden voor de lage gradatie Fractals. Ik lees nu al een boel klachten op het GW2-forum dat dit al een probleem is. Zou zuur zijn, dat je na 1 dag al te ver achterloopt om nog mee te kunnen doen.
Vanavond kan ik niet, maar ik moet ook nog beginnen vanaf 1.

Tweakers Discord

• Timmetjuhs
Achja ik moet ook nog beginnen met die fractals. Is er al iets bekend over de verschillende drops?
Vrijdag black ops 2 van mijn vriendin gekregen. Daar moet ik ook nog aan beginnen. Keuzes keuzes...
Zie ook mijn post hierboven... Het systeem is bagger.

Maar moet zelf ook nog beginnen, dus wellicht kunnen we vanavond even een party in elkaar schroeven?

Overigens wordt de (exotic) loot uit Fractals account bound stond op de forums, dus hoef ik niet al m'n alts er ook nog doorheen te jagen.... Dat dan weer wel.

Liever zou ik echter zien dat de level eis verdwijnt of tenminste per account (i.p.v. character) bijgehouden wordt.

• Sneezydevil
Ik doe die fractals toch met mensen die ik ken of met de guild, en dan maakt dat lvl niet zo uit. Drops zijn voor mij nog niet echt geweldig. 1 item gehad en gezocht wat het was, blijkt het in een recipe gebruikt te worden, heb alleen nog 5 van die dingen nodig 300 ecto's en 250 van een tier 6 crafting material, maar dan heb je wel een top of the line backbrace.

Ik vond het een beetje over de top voor +5 resistance tegen agony :/.
Morrar schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:25:
[...]

Maar moet zelf ook nog beginnen, dus wellicht kunnen we vanavond even een party in elkaar schroeven?
Is goed! :9

Sneezydevil schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:26:
Ik doe die fractals toch met mensen die ik ken of met de guild, en dan maakt dat lvl niet zo uit. Drops zijn voor mij nog niet echt geweldig. 1 item gehad en gezocht wat het was, blijkt het in een recipe gebruikt te worden, heb alleen nog 5 van die dingen nodig 300 ecto's en 250 van een tier 6 crafting material, maar dan heb je wel een top of the line backbrace.

Ik vond het een beetje over de top voor +5 resistance tegen agony :/.
Haha ja waarom verbaast me dat nou weer niks... Grind Wars 2! :+

@SnoeiKoei: mooi!
Die fractals zijn echt fantastisch. Maar ik zou ze alleen met vrienden doen, die snappen dat er andere dingen in het leven zijn dan GW... Vrijdag twee fractals gedaan, zaterdag twee fractals gedaan en zondag drie (dus ik zou met lvl2 kunnen beginnen). Maar ik begin net zo lief weer op 1...

• ex87
Ik zit nu op level 3, al best wel wat leuke loot gehad (vooral veel geld verdiend) en op 65 van die fractal tokens nu (door een of andere mini boss die er tussen door kwam met bonus loot).

Al zo'n 1,5 gold verdiend in 2 uur fractals.. Not bad!
ex87 schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:36:
Ik zit nu op level 3, al best wel wat leuke loot gehad (vooral veel geld verdiend) en op 65 van die fractal tokens nu (door een of andere mini boss die er tussen door kwam met bonus loot).

Al zo'n 1,5 gold verdiend in 2 uur fractals.. Not bad!
Oh Fractals heeft eigen dungeon sets? Had ik nog niet eens bij stil gestaan :D

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
@snoeikoei + @morrar ik heb alleen de eerste frac gedaan, vind het geen probleem om nog een keer te doen

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11 15:28

TheNephilim

Wtfuzzle

Heb gisteren met een party Fractals geprobeerd (level 1), maar die Champion in zo'n mining suit was niet kapot te krijgen. Steeds die gloeiende shizzle eroverheen gieten, maar dan had je er 10% af en begon hij te healen. Verder ben ik niet gekomen, heb het ook niet meer geprobeerd. Komop zeg, level 1 en dan al niet te doen. Dat het bij level 10 wat moelijk is kan ik snappen...

Daarnaast baal ik sowieso van de party grootte ... 8 man in GW is zoveel gezelliger dan in GW2 met maximaal 5 man. Ook erg lastig als je net met z'n 6'en bent.

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
Vond het event heel fijn. Alleen te vrijdag was een lagfest, zaterdag en zondag geen last van gehad. De cutscene met de vuurtoren was ook prachtig. Zelf stond ik beneden aan de haven de karkas te bevechten en zag ik het schip zinken, was ook wel leuk gedaan.

Zaterdag het eiland verkennen was ook leuk en die skipping stones puzzel was een leuke uitdaging.
Die karkas meppen niet mis als ze me raken :p

Het event te zondag met een paar guildies gedaan en was wel lachen, alleen wat langdradig met die 2 reïnforcement waves. De rollende veteran karkas in het nest waren hilarisch, de zerg paar keer zo goed als gewiped bij ons. Het was alsof ze tactisch aan het spelen waren, 2 veterans die naast me kaar met 20 meter ertussen naarboven rolden en de zerg wipe en een paar grapjassen die van de rand af dodgden (lol). Al bij al mooie loot gehad 4 exotics en 2 rares uit de kist en nog 2 rares als drop tijdens het event.

De fractals zelf zijn ook leuk, al lvl 4 gedaan en ik hoop dat de moeilijkheidsgraad niet alleen harder meppen door mobs is. (lvl 1 meppen ze zachtjes, lvl 4 constant ge-1-shot).

Al bij al me zeer goed geamuseerd en genoten van het event. Alleen spijtig van de bug met Noll en de disconnects de eerste paar uren nadat de fractals live waren. Heb van anderen gehoord dat er nog meer bugs en connection issues waren. Ik denk wel dat dat gaat blijven en dat het lastig gaat zijn voor Arenanet om dit allemaal op deze schaal te kunnen testen zonder dat er teveel lekt van de content voordat ie uit is.

• Sneezydevil
TheNephilim schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:39:
Heb gisteren met een party Fractals geprobeerd (level 1), maar die Champion in zo'n mining suit was niet kapot te krijgen. Steeds die gloeiende shizzle eroverheen gieten, maar dan had je er 10% af en begon hij te healen. Verder ben ik niet gekomen, heb het ook niet meer geprobeerd. Komop zeg, level 1 en dan al niet te doen. Dat het bij level 10 wat moelijk is kan ik snappen...

Daarnaast baal ik sowieso van de party grootte ... 8 man in GW is zoveel gezelliger dan in GW2 met maximaal 5 man. Ook erg lastig als je net met z'n 6'en bent.
Dit was de moeilijkste fractal, die ik tot nu toe tegen ben gekomen, en wat was ik blij dat ik met me guild op ts zat, om dat gieten te coordineren. Ik vond hem erg leuk, maar wel blij toen we hem dood hadden.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Sneezydevil schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:42:
[...]

Dit was de moeilijkste fractal, die ik tot nu toe tegen ben gekomen, en wat was ik blij dat ik met me guild op ts zat, om dat gieten te coordineren. Ik vond hem erg leuk, maar wel blij toen we hem dood hadden.
Dus level 2, 3... etc zijn makkelijker? Dan die maar eens gaan proberen. Vond het zelf allemaal niet zo aanmoedigend, had nog wel 2 destroyer dingen ofzo, 80 silver per stuk waard. Dus drops was wel nice.

• Guido001
TheNephilim schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:52:
[...]

Dus level 2, 3... etc zijn makkelijker? Dan die maar eens gaan proberen. Vond het zelf allemaal niet zo aanmoedigend, had nog wel 2 destroyer dingen ofzo, 80 silver per stuk waard. Dus drops was wel nice.
Elk level van Fractals bestaat uit 3 random maps. Later komt er zover ik begreep nog wel eens een 4e bonus map bij.
Pas als je de 3 maps achter elkaar gedaan hebt kan je naar het volgende level van Fractal toe.

Battlelog

TheNephilim schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:39:
Ja, die hebben wij ook opgegeven... We snapten hoe het werkte, maar het lukte ons niet om hem echt kwaad te doen.
Ik vind 5 meer dan genoeg. Baal er soms van dat het er 5 zijn en niet drie. Want dat is het aantal dat ik meestal online zie waarmee ik kan samen spelen. Zit nog steeds te wachten tot guesting actief wordt, zodat ik eindelijk ook eens met mijn Amerikaanse vrienden en mensen die op Amerikaanse servers zitten kan spelen.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Neuj, even denken...

- Ik
- M'n vriendin
- Zusje
- Vriend zusje
- Een Vriendin

Dus dat past wel precies in een party, maar we kunnen er dan weer geen ervaren andere spelers bij hebben. Maarja, dat Fractals gebeuren is al niet meer toch? Ook het hele Karka gebeuren gemist, er was weinig te doen at the Lost Shores gisteren toen ik er was.

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
TheNephilim schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:58:
Neuj, even denken...

- Ik
- M'n vriendin
- Zusje
- Vriend zusje
- Een Vriendin

Dus dat past wel precies in een party, maar we kunnen er dan weer geen ervaren andere spelers bij hebben. Maarja, dat Fractals gebeuren is al niet meer toch? Ook het hele Karka gebeuren gemist, er was weinig te doen at the Lost Shores gisteren toen ik er was.
fractals en karka eiland blijven permanent

• Sneezydevil
Fractals blijven, dit weekend was ter introductie van de nieuwe content.

En ze zijn inderdaad random wij kregen die mining suit, namelijk op lvl 2.
Neuj, even denken...

- Ik
- M'n vriendin
- Zusje
- Vriend zusje
- Een Vriendin

Dit was alleen maar het openingsweekend van de nieuwe content (= Lost Shores + fractals) :P

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hmmmm oké, ik dacht dat de Karka tijdelijk was. Dat die dungeon, Fractals, bleef had ik al wel een beetje het idee van XD

Thanks for the info! ^^
Neuj, even denken...

- Ik
- M'n vriendin
- Zusje
- Vriend zusje
- Een Vriendin

Je hoeft geen ervaren spelers te hebben. Die dingen beginnen makkelijk en worden steeds moeilijker. Dus door te doen word je vanzelf ervaren. En juist als je met een groepje vrienden speelt, is het gewoon leuk omdat er niet gelijk gewezen wordt als je geen tijd meer hebt om door te gaan...

En als je een keer geen zin hebt in iets moeilijks maar wel een fractal wilt doen, kun je altijd weer op level 1 beginnen!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik merk dat ik het spel steeds minder en minder speel..
Jammer..

• ex87
SnoeiKoei schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:37:
[...]

Oh Fractals heeft eigen dungeon sets? Had ik nog niet eens bij stil gestaan :D
Nee maar wel een exotic back item (1,225 tokens volgens mij) en wat andere zooi waar ik me nog niet in verdiept heb.. Eerst die back item maar is bij elkaar farmen :P

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ik vond die mining suit/elemental (alternative boss in die fractal) juist makkie, gewoon rondkiten naar elk van de 4 smeltpotten. Gewoon 1 partymember rond laten rennen voor de bediening daarvan, de andere 4 kiten de boss rond (vierkante kite). De damage van het gieten heeft best wel wat aoe trouwens, dus precies eronder hoeft de mob niet te blijven.

Nee... de meest lastige fractal is mijns inziens het moeras, dat begin is gewoon idioot moeilijk/lastig.

MatHack schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:34:
Ik vond die mining suit/elemental (alternative boss in die fractal) juist makkie, gewoon rondkiten naar elk van de 4 smeltpotten. Gewoon 1 partymember rond laten rennen voor de bediening daarvan, de andere 4 kiten de boss rond (vierkante kite). De damage van het gieten heeft best wel wat aoe trouwens, dus precies eronder hoeft de mob niet te blijven.

Nee... de meest lastige fractal is mijns inziens het moeras, dat begin is gewoon idioot moeilijk/lastig.
Is het met vier smeltpotten niet handiger om daar 4 man op te zetten en dan de laatste persoon te laten kiten? Zo werkt het in CoF bijvoorbeeld ook met de eindbaas en die 4 acolytes :) Als je met z'n vieren gaat kiten is het altijd maar lastig te managen wie aggro heeft.

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Onze overflow had de Ancient Karka rond 23:20 gekookt, maar de loot viel wat tegen. Ook vond ik twee keer z'n minions killen gewoon te lang duren, werd saai. Wel komisch dat aan het begin, bij het begeleiden van die bomb squad het een keer goed fout ging en er echt tálloze mensen defeated op de grond lagen.

Bij dat moeras in de fractals gaat er steeds weer wat anders fout :P Gisteren poging lvl 1 gedaan, maar een partymember liep beetje te kloten, dus superlang er over gedaan en uiteindelijk moest een persoon weg, waardoor we er maar mee gekapt zijn, wel erg jammer.

Morrar, wij hadden bij onze poging lvl 1 inderdaad vanwege dat gedoe met aggro 2 mensen kiten en 2 de pot. (5de was dus al offline)

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Misschien schoot het ook niet op dat we 3 eles, een ranger en 1 warrior hadden. Die stomme dredge wilde gewooon niet volgen. Hij kwam zelfs een paar keer de trap op en dan schiet het helemaal niet meer op!

Zondag begonnen we met dat moeras, maar die hebben we afgebroken.

Die Asuran is gaaf.
afraca schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:40:
Onze overflow had de Ancient Karka rond 23:20 gekookt, maar de loot viel wat tegen. Ook vond ik twee keer z'n minions killen gewoon te lang duren, werd saai. Wel komisch dat aan het begin, bij het begeleiden van die bomb squad het een keer goed fout ging en er echt tálloze mensen defeated op de grond lagen.
Die tweede reinforcement ging 3 keer zo snel. Maar we hadden ook een paar goede mensen achter de mortieren! (me!)

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Bij dat moeras in de fractals gaat er steeds weer wat anders fout :P Gisteren poging lvl 1 gedaan, maar een partymember liep beetje te kloten, dus superlang er over gedaan en uiteindelijk moest een persoon weg, waardoor we er maar mee gekapt zijn, wel erg jammer.
Was dat dezelfde groep waarbij 1 member ineens halverwege de dungeon 30 min. afk ging?

• smallblock
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-11 00:24

smallblock

Aliens (& rust) ate my Buick

Zat ik mogelijk in dezelfde overflow. Precies 2,5 uur bezig geweest. Het werd idd op den duur wat eentonig. Ik ging in de cave vlak voor het einde op een lastige plek dood en moest helemaal weer van de kade af teruglopen. Gelukkig was ik nog op tijd voor de final kill en de kist. De loot viel ietsje tegen, er zat niet veel bij wat ik kon gebruiken of veel waard was. Ik heb zelden mazzel met dat soort dingen. :'(

Leuke lamp, overigens !!

Verwijderd

Morrar schreef op maandag 19 november 2012 @ 11:37:
[...]

Is het met vier smeltpotten niet handiger om daar 4 man op te zetten en dan de laatste persoon te laten kiten? Zo werkt het in CoF bijvoorbeeld ook met de eindbaas en die 4 acolytes :) Als je met z'n vieren gaat kiten is het altijd maar lastig te managen wie aggro heeft.
Neen, want het enige dat die smeltende lava doet, is zorgen dat die boss meer damage krijgt. Dus je zult hem toch nog steeds moeten blijven attacken.

Daarbij komt, als je hem gewoon feared ofzo terwijl hij zich gaat healen, is er geen probleem. zijn rode kringetjes dodgen en klaar, boss geen probleem. Erg makkelijk (de tweede keer en meer).

• Sneezydevil

Wel grappig hoe de ene party het soms anders ervaart dan de andere, die in het moeras vonden wij weer heel makkelijk, waarschijnlijk de makkelijkste eruit.

Het probleem bij de mining suit, was meer dat soms de levers niet triggerden of triggerden als je nog niet op f gedrukt had, of helemaal niet bruikbaar waren. Dit hadden 2 verschillende mensen, ikzelf heb niet boven gestaan. En eles gingen van full health naar dood bij sommige skills van hem.

@morrar die iron zelf doet geen damage, dus je hebt 4 mensen onder om te dpsen.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Ik heb die mining suit fractal nu 4 keer gedaan, maar elke keer volgde de boss toch echt de kitegroep. Overigens helpt het waarschijnlijk dat de 'knoppendrukker' niet aanvalt. Maar zoals Sneezydevil al aangaf, je moet als groep blijven DPSen.

Het grootste probleem met de fractals is naar mijn mening dat je je groep niet kunt joinen als je toevallig disconnected wordt. Erg fijn als je bijvoorbeeld 3 fractals hebt gedaan op een even aantal en dan bij het zonen naar de boss disconnected wordt... kun je opnieuw op die moeilijkheid beginnen...

Ik weet niet, wie weet deden wij (meerdere PUGs) het moeras wel fout, maar elke keer als je de 3 wisps (tegelijkertijd natuurlijk) pakt, veranderd dat hele bos en vooral de wisps linksboven hebben dan een haast onmogelijk pad naar mijn mening.

[ Voor 3% gewijzigd door MatHack op 19-11-2012 12:23 ]

• Sneezydevil
De eerste keer wisten we niet wat de bedoeling was bij het moeras en bij de eerste poging waarbij we het tegelijk pakten, waren we erdoor, het moeras veranderd inderdaad, maar er was tijd genoeg om helemaal om te lopen.

Mss hadden we wel geluk ofzo, hebben hem pas 1 keer gedaan.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga ook wel mee :P

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Ik heb een vraagje: was de upscaling van de fractales alleen voor het openingsweekend en zo ja, wanneer halen ze de scaling weg?
Xeiji schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:39:
Ik heb een vraagje: was de upscaling van de fractales alleen voor het openingsweekend en zo ja, wanneer halen ze de scaling weg?
fractals blijven, die upscaling voor de Cove was alleen voor het weekend, meen ik.

• Xeiji
Wailing_Banshee schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:44:
[...]

fractals blijven, die upscaling voor de Cove was alleen voor het weekend, meen ik.
Dat weet ik, maar ik had het over de upscaling in de fractales.

• SCARfaceE
Kwam gister diep in de nacht nog in een overflow terecht waar het event nog bezig was. Dus heb alsnog kunnen looten, maar vergeleken met anderen heb ik echt crap gekregen. Dingen die ik zelf niet kan gebruiken en goedkoop zijn op de TP, geen precursers dus. Misschien dingen die nog wel handig zijn voor in de MF maar daar moet ik nog naar kijken.

• MatHack
  • Niet online

MatHack

Xeiji schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:46:
[...]

Dat weet ik, maar ik had het over de upscaling in de fractales.
blijvend.

Zeker weten? Fractals is voor zover ik weet gepromoot als een nieuwe lvl80 dungeon, die in het openingsweekend toegankelijk zou zijn voor lagere levels dankzij upscaling.

• Guido001
Als het goed is was de upscaling alleen maar omdat het nieuw was en zodat spelers van de trial weekend ook een dungeon konden doen en dit ervaren.

Battlelog

• Xeiji
Dat is wel irritant. Dat zou betekenen dat ik niet mijn monthly kan halen omdat ik nog geen level 80 character heb :\
Xeiji schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:09:
Dat is wel irritant. Dat zou betekenen dat ik niet mijn monthly kan halen omdat ik nog geen level 80 character heb :\
Hoe ver ben je van lvl80 af?

Verwijderd

Xeiji schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:09:
Dat is een juiste conclusie. En met jou zijn er velen (waaronder ik).

• Xeiji
SnoeiKoei schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:14:
[...]

Hoe ver ben je van lvl80 af?
Op mijn huidig (favoriete character) 50 levels, op mijn hoogste character 24 levels. Ja ik speel te veel s/tPvP :P
Xeiji schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:17:
[...]

Op mijn huidig (favoriete character) 50 levels, op mijn hoogste character 24 levels. Ja ik speel te veel s/tPvP :P
Haha nou dan zou ik me er ook geen zorgen over maken dat je de monthly mist :D Die rewards zijn echt alleen boeiend op lvl80 (voor karma-gear of spul uit de mystic forge).

• SCARfaceE
Ik denk dat het blijvend is.
Unlike the other dungeons, your party can be any level. We’ve employed World vs. World-style sidekicking to make this dungeon accessible to all players. But keep in mind, our aim was to challenge level 80 players. Going in at low levels is not for the faint of heart!
bron

Er staat niet dat het blijvend is maar er staat ook niet dat het niet zo is. En aangezien dit echt alleen over de dungeon gaat denk ik dat het blijvend is.

[ Voor 15% gewijzigd door SCARfaceE op 19-11-2012 16:22 ]

• Xeiji
@Snoei Maar het is wel een gigantische boost die ik mis voor de keren dat ik wel PvE speel (zoals bijvoorbeeld Fractales). De karma jugs ben ik aan het sparen om later in het spel gelijk met karma de leuke armor setjes te kunnen kopen.

Ik moet wel zeggen dat de PvP monthly/daily een leuke toevoeging is, hoewel je hem al in een paar dagen af hebt!

@Scare Hey dat is goed nieuws!

Ik had de dungeon gistermiddag samen met een paar gasten uit de GoT guild gedaan, lachen :P Een paar moesten gaan en we hadden uiteindelijk de laatste van de 3 fractales met z'n drieën afgemaakt (old tom + asura met vier golems) ;)
Nou ja, afwachten dan maar :D Ik dacht dat het niet blijvend was maar zo wel dan heb je geluk. Aan de andere kant is er inderdaad een set aparte achievements bij gekomen voor PvP-o-fielen dus je kunt toch je lol wel op lijkt me.

[ Voor 41% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-11-2012 16:38 ]

• TgR_KILLER
ff noob vraagje tussen door.. krijg je in PvP nou ook normaal xp of niet? en in WvW?

ik heb nog nooit echt naar pvp gekeken en ben eigenlijk alleen PvE aan het levelen :P

• Vluuks

Vluuks

I never finish anyth

In WvW krijg je wel normale XP. :) In sPvP, poeh weet ik niet, ik denk van niet, maar ik doe dat zelf echt nooit, dus pin me er niet op vast.

Event gisteren was leuk opgezet, jammer dat het killen van de reinforcements twee keer langskwam dat was echt ontiegelijk saai. De tweede keer kregen we de veterans midden in de zerg, dus instakill van iedereen zowat, waaronder ikzelf. We waren al met niet zo veel, dus dat was wel even een lastig moment, de Karka waren echt het voordeel toen, haha.

Het respawnen bij een waypoint werkte niet goed, kreeg een eindeloos loading screen en GW2 zelf wilde ook niet restarten. Grr! :9 Gelukkig gaat Anet proberen mensen met dergelijke problemen alsnog een reward te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Vluuks op 19-11-2012 20:33 ]

• TgR_KILLER
WvW heb ik 1 keer geprobeerd.. ik heb iets van 7 kills ofzo xD maar had daar GIGA last van lag met zoveel mensen op een grote open map.. en uiteindelijk liep mijn pc ook helemaal vast -_- dus dat was niet echt leuk meer.

Pagina: 1 ... 206 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.