Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Ik ga op een zaterdag kijken, zal wel bizar druk zijn, maar wil de game toch zeker in actie zien :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:25
Sylvari Redesign :D

oud
Afbeeldingslocatie: http://www.guildwars2.com/global/includes/images/screenshots/sylvari/sylvari-03.jpg

nieuw
Afbeeldingslocatie: http://www.arena.net/blog/wp-content/uploads/2011/08/ArmorClothingConcepts.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wel erg jammer, de oude waren wel erg gebaseerd op de GW1 character-layout, maar kan niet zeggen dat ik de nieuwe echt mooi vind.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Bovenstaand plaatje word een beetje verpest door de 'ongebruikelijke' kleding. Hijs zo'n Sylvari in een gewoon leren pakkie (net zoals de 'oude' afbeelding) en het zal er volgends mij al een stuk beter uitzien.

Wel begrijp ik de keuze naar deze ietswat abstrakte vormen, op wat enkele details na leken de Sylvari (groen), de Norn (groot) en de humans gewoon erg opelkaar. Nu zien de Sylvari er tenminste redelijk uniek uit.

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 09-08-2011 14:56 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Hier de evolutie van Caithe:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4h274.png

Ik vind het spot-on. Je ziet nu echt dat een plantwezen is, in plaats van een groene elf zoals in het eerste plaatje van Joostjah.

Afbeeldingslocatie: http://www.arena.net/blog/wp-content/uploads/2011/08/SylvariMales.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 19:32
Ik wou eerst een sylvari aanmaken, maar denk dat ik nu toch een norn aanmaak. Sylvari komt wel een keertje als alt. Maar zal kwestie van wennen zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ok, dit ziet er zeker weer netjes uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
SirNobax schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 14:53:
Bovenstaand plaatje word een beetje verpest door de 'ongebruikelijke' kleding. Hijs zo'n Sylvari in een gewoon leren pakkie (net zoals de 'oude' afbeelding) en het zal er volgends mij al een stuk beter uitzien.

Wel begrijp ik de keuze naar deze ietswat abstrakte vormen, op wat enkele details na leken de Sylvari (groen), de Norn (groot) en de humans gewoon erg opelkaar. Nu zien de Sylvari er tenminste redelijk uniek uit.
Helemaal mee eens :) Norn mogen ook wel een redesign krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrisBe
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-08 00:12
Norn krijgen waarschijnlijk geen redesign, die zitten al in Guild Wars. Dus die uiterlijken staan vast zou ik zeggen.

Ik vind die sylvari overigens zwaar nice eruitzien, als ze zo "elf" achtig waren gebleven, had ik ze nooit aangeraakt.

Heb Guild Wars compleet kapot gespeeld, alles gedaan wat je maar kan verzinnen (exc. die nieuwe WoC content). Jammer vind ik dat alle wapens en armors met ingame geld te kopen is, dus wanneer er nieuwe content is kan je de nieuwe skins gelijk kopen. En ik hoop dat alles nu bruikbaar is wat je kan halen bij de material traders. Zodat niet bij elke expansion iedereen "rare materials" gaat inkopen als een gek en zo miljoenen verdient zoals velen heb kunnen doen.

Vind WoW systeem daar is beter in. Maar tjah, de gemiddelde speler zal niet zoveel geld hebben om alles te kunnen betalen neem ik aan.

[ Voor 14% gewijzigd door TrisBe op 14-08-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
TrisBe schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 20:23:
Jammer vind ik dat alle wapens en armors met ingame geld te kopen is, dus wanneer er nieuwe content is kan je de nieuwe skins gelijk kopen. [...]
Vind WoW systeem daar is beter in.
Ik begrijp niet wat je bedoeld, al heb ik dan ook geen Guild Wars gespeeld.

Ik kan me echter moeilijk voorstellen dat je dat systeem van WoW beter vind, want dat is me toch een rommel. Elke keer "wanneer er nieuwe content is" word de helft compleet obsolete en elk jaar word er wel een valuta opnieuw op de schop genomen.
Armor tokens, Badge of justice, Mark of Valor/Triumph/Frost/Conquest, Honor/Justice/Valor Points, Stone Keeper Shards, Marks of Honor voor elke PvP event, etc.
Nee bedankt.

Van wat ik gezien heb is dat systeem van GW2 duidelijk genoeg. 2 Valuta's, Gold en .. euhm .. die andere weet ik even niet, waarvan je enkel gold kan gebruiken voor traden, en die andere character-gebonden is.
Prima, lijkt mij.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
De noodzaak van 2 verschillende valuta's (of meer) ontgaat mij altijd een beetje.

Overigens vind ik die redesign nogal fail. Plantwezen m'n reet. Het zijn nog steeds gewoon groen gekleurde mensen, alleen hebben ze nu wat bladeren op hun armen ed :') :') :')

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Naluh! schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 21:51:
De noodzaak van 2 verschillende valuta's (of meer) ontgaat mij altijd een beetje.
De obvious reden voor een tweede, persoonsgebonden valuta is dat je niet al je gold van een andere karakter (of van een of andere gold-selling chinees) kan oversturen, om vervolgends daar al je wapens/skills/feats/training/etc van te kopen.

En je reactie wat betreft de Sylvari snap ik niet, blijkbaar heb je de moeite niet eens genomen om het verhaal achter hun te lezen, anders begreep je wel waarom het plantwezens zijn die kwa uiterlijk en karakeristiek naar het evenbeeld van mensen zijn gegroeid. Ik vind persoonlijk het verhaal achter de Sylvari erg leuk verzonnen en ik vind de verscheidenheid/uniekheid erg geslaagd.

[ Voor 4% gewijzigd door SirNobax op 15-08-2011 07:05 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SirNobax schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 22:57:
[...]

De obvious reden voor een tweede, persoonsgebonden valuta is dat je niet al je gold van een andere karakter (of van een of andere gold-selling chinees) kan oversturen, om vervolgends daar al je wapens/skills/feats/training/etc van te kopen.
Je krijgt karma punten, en die kun je alleen verdienen als je goed meedoet met events en zijn NON-tradeable. Zo heb je meteen het farm probleem wat inbeperkt, zodat mensen ook de game moeten spelen ipv steeds maar dezelfde UW run te doen. Ken genoeg spelers die helemaal niets in GW goed kunnen, maar die ene run in UW wel helemaal perfect kunnen. Waardeloos om mee te nemen in PvE dus.

[ Voor 10% gewijzigd door ninc op 14-08-2011 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ninc schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 23:19:
[...]

Je krijgt karma punten, en die kun je alleen verdienen als je goed meedoet met events en zijn NON-tradeable. Zo heb je meteen het farm probleem wat inbeperkt, zodat mensen ook de game moeten spelen ipv steeds maar dezelfde UW run te doen. Ken genoeg spelers die helemaal niets in GW goed kunnen, maar die ene run in UW wel helemaal perfect kunnen. Waardeloos om mee te nemen in PvE dus.
Mja, Anet's 'we zijn niet tegen farmen, we willen alleen niet dat je het doet'-attitude....

Waarom zou ik niet tussen mijn accounts/chars spullen uit mogen wisselen? Scheelt je een hoop grinden als je op char x zoveel credits hebt dat je ze nooit op krijgt bijv.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Naluh! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:48:
[...]

Mja, Anet's 'we zijn niet tegen farmen, we willen alleen niet dat je het doet'-attitude....

Waarom zou ik niet tussen mijn accounts/chars spullen uit mogen wisselen? Scheelt je een hoop grinden als je op char x zoveel credits hebt dat je ze nooit op krijgt bijv.
Punt gewoon is dat sommige mensen denken dat UW en FoW alles is wat Guild Wars biedt, en ze kunnen er ook niets buiten dat. DAT vind ik irritant. Ook mede het feit dat als je zelf wat mooie spullen wilt als die noobs je zelf ook moet meefarmen, want anders kun je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Naluh! schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 16:48:
[...]
Kan wel, alleen ben je een hoop meer gold kwijt.
[...]most rewarding NPCs will, as an alternative, also sell their services for some gold if you haven’t developed your personality or earned enough karma.
link

Karma krijg je enkel bij het deelnemen van Dynamic Events, dus instances "grinden" ervoor zit er sowieso niet in.
Daarnaast zou ik het een beetje maf vinden als je er tegenop kijkt om dynamic events te doen met je nieuwe/andere chars, dat lijkt me nog het meest interessante van dit spel. 8)7

[edit]
Nog een nieuwe blogpost van GW2.
Energy gaat op de schop, en hoe je je skills verkrijgt (totnutoe kocht je die van trainers in steden) is anders.
Energy
Skills no longer cost energy. This means energy potions are also gone. (Sorry to everyone who so vehemently helped us defend their existence.) In place of the energy-potion button is a new dodge button. This allows players to use the mouse to dodge and lets players bind dodge to a single keystroke. If you are moving in a direction, the dodge will take that into account and dodge in that direction. If you are not moving, you will dodge backward. Dodging now also evades attacks, making it a more effective and understandable way to avoid big creature attacks or to get out of AoE spells. Dodging is limited by energy, which regenerates over time.
We have a new long-term replacement for the other benefits that energy potions provided to our system, but since it is not in the game yet, we aren’t talking about it.
Skill Acquisition
The acquisition of skills is changing. Why? Because it wasn’t helping teach people the game, it didn’t fit with how skills actually worked, and it didn’t carry over the fun collection element that made the original Guild Wars unique.
A weapon’s skills are now learned by fighting with that weapon. Because weapon skills are tied to weapon use, there is no reason to visit a trainer and make choices about which ones to unlock. Instead, it makes more sense to learn how to use the weapon by, you know, actually using it.
Non-weapon skills are learned in a different way. The second half of the bar will be unlocked using a collection mechanic similar to Guild Wars. We want players to make fun choices about how they build their character, so the new systems will help promote this. Along with this, the player progression of traits, attribute-point spending, and skill tiers have been updated as well, but the final implementation is not a part of this build either. For this demo, the trait panel is disabled, and when the new system is ready, we will explain how it works.
Klinkt goed. Waar andere developers het liefste 1:1 WoW-klonen van de band af laat rollen (Rift, SW:TOR), kan ik enkel maar toejuichen dat ArenaNet steeds verder hun eigen kant opgaat.

[ Voor 57% gewijzigd door SirNobax op 16-08-2011 10:55 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Dit klinkt erg interessant allemaal... Ben erg benieuwd naar ervaringen van mensen die de demo hebben mogen spelen in keulen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
Ziet er goed uit.. Ben benieuwd naar de details van het pvp aspect.. lijkt me een goed systeem zoals ik het nu zie.

[ Voor 29% gewijzigd door Rambie op 17-08-2011 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben met name benieuwd hoe ze casters vs melee gaan oplossen, over het algemeen zie je in de meeste MMO's dat plate-users relatief zwak zijn tegen magic qua defense, zeker die onderste PVP optie (all alone) hoop ik wel op een solide balans tussen alle classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 12:55:
[...] zeker die onderste PVP optie (all alone) [...]
Dat is geen PvP optie, maar de server-naam.

Maargoed, een Server-browser dus *O* .
Wat ben ik blij dat er geen onzin zoals van die random "Queue for PvP"-troep in komt.
Ben met name benieuwd hoe ze casters vs melee gaan oplossen [...]
Volgends mij is dat geen enkel probleem.
Iedereen in PvP is max level, heeft dezelfde gear, er zijn geen tanks/healers en als ik mij niet vergis, kan je vrij kiezen tussen alle skills en feats.
Zo heb je eigenlijk alles wat voor "balance issues" kan zorgen wel gehad.

Daarnaast zijn professions in GW2 veel minder statisch dan andere RPG's. Niemand weerhoudt een warrior ervan om zijn Longbow te gebruiken en een Thief is net zo kapabel met pistolen als met 2 daggers.

[ Voor 12% gewijzigd door SirNobax op 17-08-2011 18:16 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
SirNobax schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 18:08:
Volgends mij is dat geen enkel probleem.
Iedereen in PvP is max level, heeft dezelfde gear, er zijn geen tanks/healers en als ik mij niet vergis, kan je vrij kiezen tussen alle skills en feats.
Zo heb je eigenlijk alles wat voor "balance issues" kan zorgen wel gehad.

Daarnaast zijn professions in GW2 veel minder statisch dan andere RPG's. Niemand weerhoudt een warrior ervan om zijn Longbow te gebruiken en een Thief is net zo kapabel met pistolen als met 2 daggers.
Hmm, daar lijk je nog eens goed gelijk in te gaan krijgen, ben heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Sylvari creation
YouTube: GW2 - Gamescon 2011 - Character creation - Sylvani - YouTube

Ben erg verrast! Wist niet dat je zo veel verschillende Sylvari kon maken. Ben ineens zeer enthousiast over de Sylvari, gezien het feit je een soort elf (blanke huidskleur) en een soort avatar (blauwe huidskleur) kunt maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Dat filmpje is echt geil. Goed om te zien dat de Iron Forgeman terug is in de game. Vond het altijd jammer dat je niet direct tegen de Iron Forgeman vocht in GW1, maar daar lijkt mij nu verandering in te komen. Leuk om te zien dat oude dingen terugkomen in gw2 ;)

• Joostjah

PVP footage! :D

• Rambie
Ziet er leuk uit... Ben echt benieuwd wanneer er eindelijk een release datum wordt aangekondigd. Het spel lijkt toch al ver af te zijn..

• SinergyX
Lijkt erop dat je dus enorme HP pool hebt tov je damage, die gast kreeg toch flinke klappen maar zn HP daalde relatief langzaam. Liever zulke gevechten dan 2-hit wonder pvp.

• Rambie
SinergyX schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:51:
Lijkt erop dat je dus enorme HP pool hebt tov je damage, die gast kreeg toch flinke klappen maar zn HP daalde relatief langzaam. Liever zulke gevechten dan 2-hit wonder pvp.
Helemaal mee eens... Dat komt wat mij betreft de spel vreugde alleen maar ten goede..

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

De gamefootage van gamescom is niet goed voor mij, nu kan ik al helemaal niet meer wachten.

*ulTimaS kwijlt verder*

Verwijderd

@Rambie: goed dat je "lijkt" zegt..volgens mij hebben ze nog wel even te gaan. We moeten blij zijn als we binnen nu en een paar maanden het beta-proces doorlopen...als het goed is, hebben we volgend jaar rond deze tijd geen tijd om het hier over te hebben, maar zijn we vollop bezig met spelen..laten we het hopen..

Bovendien mag het er nu wel ergens op lijken..ze zijn toch al een paar jaar bezig :9

@ultimas: helemaal mee eens..ik ga morgen en overmorgen naar gamescom..maar ben serieus aan het denken om de demo niet te gaan spelen..lekker laten maken en pas over een half jaar / 3/4 jaar pas kunnen spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racingfreak
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 22:52
Hier nog mooie gamefootage van een "kleine" Boss fight:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BNtwF6UjkR0]

Core I5 4690k 4.2 Ghz - 8GB DDR3 1600 - Gigabyte Z97MX-Gaming 5 - Sapphire 7870 xt | Steam: Kardet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:51:
Ik vond het juist wel meevallen, die elementalist had ongeveer 22.000 HP maar een van de skills die gebruikt werden in Downed state deed snel achter elkaar 600 damage. De tornado elite deed telkens tussen de 1000 en 2000 damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is 1-5% HP per tick, daar haal je dus nooit een 2hit wonder mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
SinergyX schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 15:50:
Dat is 1-5% HP per tick, daar haal je dus nooit een 2hit wonder mee :)
Jep en iedereen heeft vrij goede heals dus je gaat helemaal niet snel dood als je het goed doet, tenzij je geganked wordt door 5 man ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Heel veel van jullie zullen dit al wel gezien hebben vanwege een youtube subscription op Totalbiscuit, maar voor de gene die 't gemist hebben; 40 minuten gameplay van gamescom

[ Voor 7% gewijzigd door Potame op 19-08-2011 20:16 ]

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Toffe videos, had ze nog niet gezien. Door massale uploads van GW2 fans blijft het lastig om degene met fatsoenlijk beeld en geluid eruit te picken.

Overigens, wat een beroerd artikel op de Frontpage. Klopt echt geen bal van. Van die eerste alinea "Strijd verbroedert" snapte ik al helemaal niet waar dat over ging, totdat ik die video van hierboven zag. Dat is dus een deel van de Biografie van de Charr, en helemaal geen 'gameplay element' zoals Dhr. Hulsebosch laat lijken.
:/

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:28:
Overigens, wat een beroerd artikel op de Frontpage. Klopt echt geen bal van. Van die eerste alinea "Strijd verbroedert" snapte ik al helemaal niet waar dat over ging, totdat ik die video van hierboven zag. Dat is dus een deel van de Biografie van de Charr, en helemaal geen 'gameplay element' zoals Dhr. Hulsebosch laat lijken.
:/
Viel mij ook al een beetje tegen, je merkte tijdens de video coverage van Tweakers ook al dat hij gewoon nog niet goed ingelezen was. Verklaart ook wel waarom hij niet zo enthousiast erover was, een MMO is niet iets wat je 15 minuten speelt en meteen het al helemaal de shit vind. Gewoon omdat de gameplay niet volledig samen te vatten valt na zo'n korte speeltijd (in tegenstelling tot action/adventure games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt een hele vette MMORPG..
Weet iemand of hij ook voor de Mac uitkomt??
Anders zal ik speciaal voor deze game wel even bootcampen!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2011 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:36:
Nee die komt niet. Misschien een lange tijd na de release, maar reken er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
zo net even die 2 filmpjes gekeken met de gameplay footage.
Ziet er echt goed uit.Nu kan ik al helemaal niet meer wachten.

Ik dacht dat die cynical britt altijd de min punten van een game aan het licht bracht.
Maar hij kon in de demo nog niks vinden wat hem niet aanstond.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.guildwars2guru.com/forum/ultimate-gamescom-thread-2011-t20301.html

Link met alle info / interviews / video's van de GamesCom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

tooter schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:20:
zo net even die 2 filmpjes gekeken met de gameplay footage.
Ziet er echt goed uit.Nu kan ik al helemaal niet meer wachten.

Ik dacht dat die cynical britt altijd de min punten van een game aan het licht bracht.
Maar hij kon in de demo nog niks vinden wat hem niet aanstond.
Hij is juist een goeie reviewer (vind ik althans). Als iets niet goed is zegt ie het, maar als iets wel goed is zegt ie het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 16:29
TB's footage van GW2 spraken mij erg aan, vooral de relatief vrije manier van vechten. Ik merk dat ik mij vaak kan vinden in zijn commentaar als ik een door hem besproken (niet gereviewde ;) ) game uitprobeer, dus deze ga ik ook wat meer op de voet volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Ben net terug van gamescom. Was echt vele male. Drukker dan vorig jaar, je werd maar mondjesmaat binnengelaten. Gw2 zag er weer erg goed uit, helaas door drukte, zoals verwacht niet zelf kunnen spelen.

En vang je eens een goodie, is het van het spel Wildstar. Daar waren geen wachtrijen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Yup, kolere druk :D Wel veel gameplay kunnen zien, gelukkig naast de stand van Tera (die wel gespeeld :P).

Leukste was nog wel de Q&A engelse versie, gaat er een duitser even in zijn goedste engels proberen een vraag te stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Bij deze van dezelfde TotalBiscuit, een GW 2 PvP commentary:

[video]

[ Voor 29% gewijzigd door Nephalem op 21-08-2011 04:31 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren en vrijdag in Keulen geweest. Ziet er allemaal super uit!! Vooral onder de indruk van de 100-man boss fight!!

Dat ze maar eens opschieten, ben dat "it's done, when it's done" een beetje zat! Maar weet ook dat het nog wel even zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik ben erg benieuwd wanneer het spel uit komt, zoals het er nu uit ziet duurt dat nog wel een half jaar :o

Het ziet er allemaal super goed uit en doet voor mij herinneringen van mijn ervaringen met Gothic 1 & Gothic 2 terug komen! :9~ Sfeer is prachtig, combat systeem ziet er lekker dynamisch uit en de vertrouwde GW feeling is aanwezig.

Nu gauw doorwerken ArenaNET! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GW2 op de gamescom was echt super vet, de pve demo was leuk, ik vond het alleen erritant om met npc's te praten, dat dubbelklikken werkte niet op die vage razor muis (zegt iemand die al 2 jaar zweert bij het touchpad van zijn laptop :p) Het kunnen switchen van element bij elementalist werkte echt super lekker, Ben alleen benieuwd als je dus alleen fire speelt en je gaat wanneer je heel ver bent ineens voor earth wat er dan gebeurd, volgens mij heb je dan wel een beetje een probleem. Dynamic events is wel super, ze zijn redelijk duidelijk aanwezig en vooral het feit dat het doen van het event soms direct een volgende event triggered is echt zo vet. Beelden waren super, vooral het menu vond ik echt te mooi. Jammer dat het niet lukt om gewoon te wanden, je zit dus de hele tijd skills te spammen, gelukkig is er een auto attack mode achtig iets.

De pvp demo was helemaal vet, jammer genoeg ging er bij ons iets mis met de verbinding. Iedereen van Anet zat echt elkaar aan te kijken van shit... wat gebeurd er nu. Gelukkig kon je gewoon verder waar je gebleven was. Ik hoop alleen op iets openere maps, ik vond de straatjes een beetje small en kreeg er een hoog call of duty gevoel bij doordat er overal raampjes zaten ik ik meer zat van als ik nu maar niet geranged word door een ranger of elemantalist ofzo.

jammer dat je wel behoorlijk lang moest wachten 3 uur minimaal voor pve, gelukkig mocht je dan wel 40 minuten, maar ik had graag nog even gaurdian gespeelt om te kijken wat dat nou precies voor class is. Kan niet wachten op het spel. Minpunt van de gamescom: geen GW tshirt weten te scoren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 21:08:
Het kunnen switchen van element bij elementalist werkte echt super lekker, Ben alleen benieuwd als je dus alleen fire speelt en je gaat wanneer je heel ver bent ineens voor earth wat er dan gebeurd, volgens mij heb je dan wel een beetje een probleem.
Volgens mij hoef je dan alleen maar skills te leren door je geselecteerde element te gebruiken. Dus 40 enemies mollen (10 enemies is 1 skill) en je bent hebt weer een volledige skillbar. Misschien moet je je traits dan ook nog even aanpassen, maar ik verwacht geen grote leercurve.

Daarbij, ik denk niet dat je je gaat richten op één element, omdat het juist zo eenvoudig is om te switchen tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 22-08-2011 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Laatst online: 11-09 23:02
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:36:
Nee, maar wel dezelfde engine als GW1 en die haalt onder Crossover vrijwel dezelfde performance als op Windows.
Heel groot deel van de spelers gebruikt Crossover. Als je in een Guild met 10 mensen vroeg wie er een een Mac gebruikten om te spelen zaten er minstens 2 bij, maar als de performance zo goed blijft dan is het de moeite niet waard om een native port te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door Wolfos op 22-08-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 25-07 00:47
Wow, is dit serieus dezelfde engine als Guild Wars 1? Ik vond Guild Wars 1 best een mooie game (vooral erg sfeervol!) maar Guild Wars 2 lijkt er in de verste verte niet op, in positieve zin uiteraard. Heb nog wat high res screenshots gevonden trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247259/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247247/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247243/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247245/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247289/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247290/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247283/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247268/bigimage.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.idgentertainment.de/images/idgwpgsgp/bdb/2247269/bigimage.jpg

Sommige textures zijn niet zo boeiend, maar ik weer zeker dat de game nog mooier gaat worden. Meeste MMO's worden pas vlak voor release op grafisch vlak gepolished. Hier ook nog een movie van character creation.

Awesome. Female human. :9~

[ Voor 5% gewijzigd door Disfigured op 23-08-2011 05:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-09 12:19

Karasu

.,;:!'"'!:;,.

Afgelopen week ben ik naar GamesCom geweest om voor coverage te zorgen op www.TalkTyria.net - wat vinden jullie er van?

@Disfigured Waar heb je die screenshots vandaan? Veel van die beelden ben ik nog niet tegengekomen.

Als jullie ev. nog vragen hebben over gelijk wat kan ik die nog duursturen naar de devs of zelf beantwoordden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Laatst online: 25-07 00:47
Ik vond ze in een thread op http://www.guildwars2guru.com.

Screens komen van Gamestar.de. Ik heb je website toegevoegd @ favorites btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nog nergens gezien, weten jullie of dat je de looks van je char nog kan veranderen nadat je t spel begonnen bent? Met al die mogelijkheden (AION nivo?), is het altijd jammer dat je vast zit aan het geen dat je op lvl 1 maakt. Me vaak zat overkomen dat ik na een paar levels er achter kwam dat een oor of zo te groot was. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:28:
Heb het nog nergens gezien, weten jullie of dat je de looks van je char nog kan veranderen nadat je t spel begonnen bent? Met al die mogelijkheden (AION nivo?), is het altijd jammer dat je vast zit aan het geen dat je op lvl 1 maakt. Me vaak zat overkomen dat ik na een paar levels er achter kwam dat een oor of zo te groot was. :p
Jazeker! Maar de kans is er wel dat die enkel uit de shop komen (als in je betaalt twee eurie ervoor). Transmutation stones - waardoor je een skin en stats van wapen kan samenbrengen - zullen waarschijnlijk enkel met karma betaald worden (niet met echt geld). =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Karasu schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:42:
Transmutation stones [..] zullen waarschijnlijk enkel met karma betaald worden (niet met echt geld).
Meen je dat?

Toevallig een bron, of is het gewoon een gerucht?
Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat ArenaNet daar een flinke boterham mee zou mislopen.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:30:
[...]

Meen je dat?

Toevallig een bron, of is het gewoon een gerucht?
Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat ArenaNet daar een flinke boterham mee zou mislopen.
Betwijfel het, want zodra je skins kan kopen met geld verliest zo een skin zijn "prestige" omdat er geen moeite voor gedaan hoeft te worden om hem te verkrijgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:26:
[...]

Betwijfel het, want zodra je skins kan kopen met geld verliest zo een skin zijn "prestige" omdat er geen moeite voor gedaan hoeft te worden om hem te verkrijgen :).
Bovendien zou Anet dat nooit doen, gezien het feit dat ze blijkbaar toch niet zo veel aan het spel hoeven te verdienen, aangezien je er maandelijks ook niet voor hoeft te betalen en in ieder geval zeker niet op die manier, want zo zou je de game verpesten en we mogen ervan uitgaan dat ze dat niet willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 23:26:
[...]

SirNobax had het over dat Karasu zei dat Transmutation Stones niet met echt geld gekocht hoefden te worden, maar alleen met karma. Dat ben ik ook nog nergens tegen gekomen.

En Transmutation Stones zorgen ervoor dat je de stats van één item (wapen, armour) over kunt zetten naar een ander item. Zo behoud je de looks van item X en krijg je de stats van item Y. Het is dus niet zo dat je skins kunt 'kopen'. Je zult de 2 items zelf wel al moeten hebben.

*edit: Leuke afbeelding gevonden op GW2Guru die het beter uitlegt:

Afbeeldingslocatie: http://img835.imageshack.us/img835/8303/transmutationexample.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 24-08-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karasu

Karasu

Skins moet je nog altijd aan geraken eh! En oorspronkelijk gingen ze de transmutation stones verkopen voor geld én verkrijgbaar maken voor karma, maar ik had vorige week ergens gehoord dat ze enkel voor karma zouden aanbieden. Een ding staat vast: ze gaan enkel cosmetische dingen verkopen voor echt geld. Kzal het nog eens bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Karasu schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:00:
Skins moet je nog altijd aan geraken eh! En oorspronkelijk gingen ze de transmutation stones verkopen voor geld én verkrijgbaar maken voor karma, maar ik had vorige week ergens gehoord dat ze enkel voor karma zouden aanbieden. Een ding staat vast: ze gaan enkel cosmetische dingen verkopen voor echt geld. Kzal het nog eens bevestigen.
En dingen als Character slots, je hebt er standaard 5 en je kan ze er dus bij kopen. Het is dus niet alleen maar cosmetisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Joostjah schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:57:
[...]

En dingen als Character slots, je hebt er standaard 5 en je kan ze er dus bij kopen. Het is dus niet alleen maar cosmetisch.
True, maar dus geen zaken die je ingame voordeel opleveren, zoals XP multipliers of al die meuk. En is het aantal character slots al bepaald en bekend gemaakt? Of haal je dat uit GW1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Sagaris schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 16:30:
[...]

True, maar dus geen zaken die je ingame voordeel opleveren, zoals XP multipliers of al die meuk. En is het aantal character slots al bepaald en bekend gemaakt? Of haal je dat uit GW1?
Deze week stond in een interview dat het er 5 waren.

En er zijn backpack slots te koop, die geven je wel een soort voordeel ingame. Maar inderdaad geen xp mutliplier of armor upgrade ofzo.

• SinergyX
Sagaris schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:24:
*edit: Leuke afbeelding gevonden op GW2Guru die het beter uitlegt:
Zoiets hadden ze in GW1 moeten doen :( Die highlander blades vond ik geweldig, maar bijna altijd zonder stats.

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Nog even proberen m'n Hall of Monuments vol te krijgen ... :F Eigenlijk veel te veel werk, maar je moet wat. M'n vriendin ook maar Guild Wars cadeau gedaan aangezien het nog minstens een half jaar duurt voor we kunnen genieten van Guild Wars 2.

• SirNobax
Ik heb onlangs ook de GW:Trilogy gekocht, Eye of the North komt later nog wel.

Al is het alleen maar om wat beter begrip te krijgen van GW2's verhaal.
Vind het al leuk dat ik de referenties van de huidige video's al wat beter begrijp, zoals die Cinematic van de Ascalonian Catacombs en de starting area van de Charr waar je word tegengewerkt door Duke Barradin.

HoM Rewards komen vanzelf wel, rustig aan de campaigns afwerken en uiteindelijk tot 15 punten komen lijkt me niet zo lastig, en kwa unlocks vind ik dat al prima.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een half jaar of 3/4 jaar kun je veel doen, dus 15 punten is heel makkelijk..ik denk dat 30 ook makkelijk moet lukken, gewoon een plan maken van wat de kost me de minste tijd en levert het meeste op. Heb ik ook gedaan, nou zit ik op 49/50 en moet nog 5 gebieden VQ'en om helemaal klaar te zijn (zal waarschijnlijk vandaag of morgen zijn). Daarna ga ik maar even een ander spel doen en geduldig wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Verwijderd schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 10:10:
In een half jaar of 3/4 jaar kun je veel doen, dus 15 punten is heel makkelijk..ik denk dat 30 ook makkelijk moet lukken, gewoon een plan maken van wat de kost me de minste tijd en levert het meeste op. Heb ik ook gedaan, nou zit ik op 49/50 en moet nog 5 gebieden VQ'en om helemaal klaar te zijn (zal waarschijnlijk vandaag of morgen zijn). Daarna ga ik maar even een ander spel doen en geduldig wachten..
49 van de 50? Dat is echt ziek... voor mij word dat hem niet. Ik heb slechts 2 skill titles maxed en dat is alles. Het maxen van de titles is me echt teveel grind-werk. Die laatste skill-title (Elona) wil ik nog wel proberen te halen, maar ben nu eerst bezig met "The War in Kryta".

Misschien een nadeel dat ik niet in een goede Guild zit, maar ook zonder moet je best een eind komen. Ben ook op tier 9 van de Kurzick title, dat is helaas pas halverwege en volgens mij werkt het farmen van faction niet meer met monk teams zoals dat kon per 2 :o Dus dan kost het gewoon teveel tijd om alleen die title te maxen, Jade Quarry schiet namelijk niet echt op wat faction betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
vanavond kan je hier live PVP kijken

http://www.alienwarearena.com/takeover/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Kijk deze guide even door om 'eenvoudig' aan HoM punten komen:

http://www.guildwars2guru...onuments-guide-t9683.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
http://www.alienwarearena.com/takeover/

Live streaming begint nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:22
Zag het hier nog niet vermeld, dus bij dezen:

Voor wie alvast met builds wil spelen zijn er al fan-made tools gebaseerd op de tot dus ver bekende info (of speculatie) over traits/skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Rommelen met builds zolang de skills waarschijnlijk nog behoorlijk wat veranderingen zullen ondergaan lijkt me persoonlijk nogal zinloos, al zal het best een leuk tijdverdrijf zijn om er al wat mee te stoeien ;)

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Check: nieuws: Guild Wars 2 biedt optie om eigen pvp-servers op te zetten

Wat vinden we hiervan? En denken jullie dat het om dedicated server software gaat of gewoon om de mogelijkheid om een eigen instance op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Bernardo schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 11:19:
Check: nieuws: Guild Wars 2 biedt optie om eigen pvp-servers op te zetten

Wat vinden we hiervan? En denken jullie dat het om dedicated server software gaat of gewoon om de mogelijkheid om een eigen instance op te zetten?
Eigen servers zullen ze nooit laten doen, zou teveel moeite kosten om alles te controleren. Zie het eerder dat je gewoon 'rooms' kunt aanmaken in GW2 waarin je met een wachtwoord kunt beveiligen en dus zo alleen mensen kunt toelaten die je zelf wilt. Voor mij lijkt dit ideaal: hoe vaak hoor je mensen wel niet zeggen van: ik weet niet hoe dit moet en er wordt verwacht dat je alles al kunt om mee te kunnen gaan. De angst om te falen is dan te groot. Hierdoor kun je als guild zijnde toch gewoon vrij oefenen en tactieken toepassen om dan later in de echte pvp servers te gaan strijden. Zorgt ervoor dat de drempel toch lager is.

Zelf vind ik het heel erg fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat denk ik inderdaad ook! Ben erg benieuwd hoe vrij ze je laten met de eigen PvP servers, maar het zou het een stuk makkelijker maken als je ook kunt oefenen.

Behalve dat hoop ik dat het mogelijk is om te kunnen zeggen: "1v1 doen?" Dus gewoon zelf je tegenstander(s) kiezen. Dan is het ook mogelijk om eigen tournaments te organiseren met behulp van brackets.

Zelf heb ik nooit zoveel PvP gedaan in GW, ben niet zo snel en ik had m'n handen al vol aan alle PvE content die het spel kent. Misschien dat ik met GW2 toch wat meer PvP ga doen, met vrienden als het even kan natuurlijk. Die moet ik nog wel overhalen te gaan spelen, maar we zullen zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Zal inderdaad gewoon een custom match systeem zijn, Anet zal echt niet toestaan dat de game buiten hun eigen servers om gespeeld kan worden.

Dit is wel absoluut een geweldige aanpassing die extern gesponsorde toernooien etc makkelijker gaat maken!

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Deze wil ik nog even met jullie delen, duidelijke content van TotalBiscuit:

Gamescom Coverage: WTF is Guild Wars 2? (PvE)

Part 1:

Part 2:

Gamescom Coverage: Hyper WTF is Guild Wars 2 PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
misschien leuk om een poll te maken? zodat je kan stemmen op je ras/profession die je gaat worden?
vind het opzich wel leuk om te zien wat de meeste mensen kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

ras kan men nu misschien al zeggen. Profession is afhanklijk van wat de laatste gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
LuckyLukeNL schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:46:
misschien leuk om een poll te maken? zodat je kan stemmen op je ras/profession die je gaat worden?
vind het opzich wel leuk om te zien wat de meeste mensen kiezen :)
Als je de TS had gelezen...................

Maar goed als je benieuwd bent wat de meeste mensen kiezen kan je beter op de polls van GW2Guru afgaan, daar stemmen meer mensen.

Profession
(votes, %)
Elementalist 291 16.18%
Engineer 221 12.29%
Guardian 302 16.80%
Necromancer 219 12.18%
Ranger 220 12.24%
Thief 276 15.35%
Warrior 269 14.96%

Race is moeilijker te vinden,
Volgens mij zijn de Human, Charr en Sylvari ongeveer even gewild, Norn een stuk minder en Asura nog veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:28
Ik was zelf van plan een Asura Necromacer te beginnen. Mijn eerste en oudste GW character is ook een Necro. Lijkt er, volgens het lijstje hierboven, op dat ik dan een van de relatief zeldzaamste combi's in gedachten heb :)
Nice, hou er wel van de 'underdog' te spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
oke, ja ik was ook van plan een asura te pakken en dan elementalist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timelight
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20-08 13:08
Ik ben zelf meestal elementalist maar de thief en de engenier lijken mij ook wel wat. veder twijfel ik nog tussen de asura en human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Ik wil eigenlijk ook een Ras + Profession spelen die je niet vaak ziet! Human Necromancer had ik in gedachten, even zien wat het word. Ik weet niet of ik de Necro wel zo leuk vind in GW2... ik vind de animaties iets te cartoony en daardoor verliest de Necro z'n sfeer.

Ik had liever een Necro gezien zoals Xardas uit de Gothic serie (vooral deel 1 + 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Bernardo schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 10:50:
Deze wil ik nog even met jullie delen, duidelijke content van TotalBiscuit:
Ja, fijn commentaar erbij en ze laten veel zien. Wel jammer dat ie sommige dingen niet snapt, zoals dat de B knop voor dodgen is, maar je ook gewoon dubbel kunt duwen in de directie die je wilt dodgen. En er is ook autoclick voor skill 1, dus daar hoeft ie ook niet als een bezetene op te gaan rammen.

Probleem met de filmpjes is altijd, dat wanneer ik klaar ben met kijken ik het zelf ook wil gaan spelen... het is nog zo ver weg! :(

GW1 wordt steeds saaier en saaier naarmate je meer te weten komt over GW2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:28
ninc schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:28:
[...]
Probleem met de filmpjes is altijd, dat wanneer ik klaar ben met kijken ik het zelf ook wil gaan spelen... het is nog zo ver weg! :(

GW1 wordt steeds saaier en saaier naarmate je meer te weten komt over GW2 ;)
Inderdaad! Ik ben, na ruim een jaar gestopt te zijn, weer voorzichtig met GW1 begonnen om mijn Hall of Monuments wat uit te breiden, maar dit is eigenlijk vooral omdat ik niet kan wachten op GW2.

Dit gaat alleen wel ff duren, de laatste profession is nog niet eens bekend. Om nog maar niet te spreken over een béta of erger nog, de release |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Niet online
zou die laatste profession niet een soort illusionist worden? zoals in GW1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:22
Een soort Mesmer ligt natuurlijk wel voor de hand.

Qua race en profession: Ik dacht aan een Asura of Sylvari Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
KoekjevanLU schreef op woensdag 07 september 2011 @ 15:14:
[...]
Dit gaat alleen wel ff duren, de laatste profession is nog niet eens bekend.
Had in een interview (met zo'n developer op PAX als ik me niet vergis) gelezen dat "the last profession will be revealed at the end of this year", dus dat gaat vast nog wel een tijdje duren.

Persoonlijk zit ik ook niet op een Mesmer, als laatste klasse, te wachten. Hopelijk verassen ze ons gewoon met een unieke klasse; iets origineel, iets 'uitgedachts', op dezelfde manier als (de nieuwe) Sylvari.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het "at the end of this year" is, zou het net zo goed een hele afwijkende prof kunnen worden (lees: geen Mesmer o.i.d.). Een Mesmer hadden ze nu wel al bekend gemaakt en zeker, omdat tussen het bekend maken van de reeds bekend gemaakte profs ongeveer 1,5 tot 2 maanden tijd zat. Nu is het al veel meer. Misschien hadden ze de Mesmer al gemaakt, maar hebben ze een beter idee gekregen en wordt de Mesmer vervangen door een andere?

Ik ga in ieder geval beginnen met een Sylvari Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

maar de thief is te vroeg uitgelekt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
SirNobax schreef op woensdag 07 september 2011 @ 17:39:
[...]

Had in een interview (met zo'n developer op PAX als ik me niet vergis) gelezen dat "the last profession will be revealed at the end of this year", dus dat gaat vast nog wel een tijdje duren.
Kan het ook zijn dat je "before the end of the year" gelezen hebt? Bij mijn weten is dat de enige tijdsindicatie die ze hebben gegeven over de achtste profession. Zou dus morgen kunnen zijn, of 31 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Sagaris schreef op woensdag 07 september 2011 @ 19:09:
[...]

Kan het ook zijn dat je "before the end of the year" gelezen hebt? Bij mijn weten is dat de enige tijdsindicatie die ze hebben gegeven over de achtste profession. Zou dus morgen kunnen zijn, of 31 december.
GW2Wiki: "It is said it will be revealed before the end of the year. "

Dus ga daar maar van uit ja :)

Denk dat het oktober-november komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Ah, 'before' zou best eens kunnen ja.

Neem niet weg dat het nog steeds veel te lang duurd :-( .

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Je kan dus met elke ras elke rol spelen? Is dat niet vreemd als een Asura (klein poppetje) tegenover een Charr staat (groot poppetje) en toch even sterk zijn? Of zie ik het verkeerd.
Een Charr ziet er dan weer vreemd uit als elementalist.
Maar elke ras en profession zijn even sterk?

En hoe zit het met die events dan? Als ik met 5 anderen een event bijna klaar heb en in de laatste 2 minuten hoppen er 2 nieuwe gasten bij het event. Krijgen die dan net zoveel xp/rewards dan ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
koekoek2003nl schreef op woensdag 07 september 2011 @ 20:57:
Je kan dus met elke ras elke rol spelen?
Ja.
En hoe zit het met die events dan? Als ik met 5 anderen een event bijna klaar heb en in de laatste 2 minuten hoppen er 2 nieuwe gasten bij het event. Krijgen die dan net zoveel xp/rewards dan ik?
Nee, als iemand toevallig net joined voordat een event afloopt (of per ongeluk langsloopt, wat ik eens in een filmpje zag), krijgen ze wel xp/gold/karma, maar significant minder dan degenen die er al sinds het begin zijn en al het werk hebben gedaan.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Je kan dus met elke ras elke rol spelen? Is dat niet vreemd als een Asura (klein poppetje) tegenover een Charr staat (groot poppetje) en toch even sterk zijn? Of zie ik het verkeerd.
Een Charr ziet er dan weer vreemd uit als elementalist.
Maar elke ras en profession zijn even sterk?

Het blijft een fantasie wereld. Dus misschien dat het vreemd is, maar ik kan er wel mee leven. Beter dan dat een Charr sterker is dan een Asura met dezelfde rol toch?
En ja een Charr elementalist ziet er misschien vreemd uit, maar Arenanet wou niet dat spelers een bepaald ras voor een bepaalde profession kiest. Dus niet dat je met tegenzin een Asura neemt omdat een Charr elementalist niet kan.
Elk ras en profession zou even sterk moeten zijn ja, het zal natuurlijk nooit perfect in balans zijn, maar in principe moet het vrij goed zijn aangezien er weinig skills zijn. Zeker structured PVP zal zeer goed in balans zijn, aangezien iedereen daar dezelfde armor heeft.

En over de events, iedereen wordt beloont naar mate hij of zij mee doet. Dus die krijgen minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Joostjah schreef op woensdag 07 september 2011 @ 21:42:
[...] aangezien er weinig skills zijn. [...]
:N

Momenteel staat, volgends ArenaNet, de "skill-counter", inclusief monster-skills, op 800.
Volgends hun het dubbele van Guild Wars, voor de expansions.

Geen idee wat ze precies met skills bedoelen, maar zelfs al is dat met alle passieve 'feats', is dat toch een behoorlijke som aan diversiteit waar je rekening mee moet houden.

Neemt niet weg dat ik wel overtuigd ben dat ze ervoor zorgen dat de balance gewoon in orde zit.

[ Voor 31% gewijzigd door SirNobax op 07-09-2011 21:50 ]

Pentaxiaan

Pagina: 1 ... 3 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.