Mee eens! Op een gegeven moment hoef je niet naar je character te kijken. Als je dat doet, val je. Net als bij het auto rijden is mij geleerd vooruit (met de bocht mee) te kijken. Heeft bij mij gewerkt.
Verwijderd
Waren jullie al op de hoogte dat de nieuwe contentpatch al is aangekondigd? En dat deze 15 november (wow dat is al over 2 weken) wordt uitgerold. En, dat voor die tijd al wat extra content komt?
Verwijderd
Heb je de clock tower nog helemaal niet gedaan? Sinds gisteravond zijn alle portals weer open gezet he. Dus je hebt nog ruim kans!RoseSolane schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 11:19:
[...]
Ik wilde juist naar de clock tower en heb daarom beide NPC's geprobeerd. Maar de tower is dus alleen via een deur te bereiken. Dat is me gisteravond na zo'n 30 minuten eindelijk gelukt. De jumping puzzle niet. Ik behoor tot die 95% die hem niet hoort te halenToch heb ik wel fun gehad en daat gaat het uiteindelijk om.
Btw, mijn vrouw heeft er 12 uur over gedaan voordat ze 'm haalde.
Verwijderd
pants, top en gloves van draconic set en shoulders boots voor 42k karma per stuk in orr?Timmetjuhs schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:14:
[afbeelding]
Even een screenshot van mijn guardian op dit moment (lvl80).
In gendarran fields bij Provern Shore heb je nog deuren. Althans daar heb ik ze steeds gezocht.
Jawel, ik heb de clock tower jumping puzzle al op meerdere dagen geprobeerd. Ik bedoelde dat ik hem nog niet gehaald heb. En dat gaat ook niet gebeuren. Ik heb het filmpje beken waar Morrar een link naar heeft gezet vanmiddag. En daaruit is mij duidelijk geworden dat het niet binnen mijn mogelijkheden ligt. Ik was al erg trots op mijzelf dat ik het eerste stukje na de stop (op dat wiel waar je even moet wachten) goed doorkwam. Dat wel of niet springen op dat blokje tussen die twee balken heb ik zelf nog nooit gehaald (ongeveer 1:10 in de video). En daarna zitten nog zoveel jumps die mis kunnen gaan dat de kans dat ik alle jumps in één run goed doe kleiner is dan dat ik de lotto win. Jumping puzzles onder tijdsdruk zijn absoluut niet mijn ding.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:49:
[...]
Heb je de clock tower nog helemaal niet gedaan? Sinds gisteravond zijn alle portals weer open gezet he. Dus je hebt nog ruim kans!
Btw, mijn vrouw heeft er 12 uur over gedaan voordat ze 'm haalde.
Maar het was ook niet de bedoeling dat iedereen deze puzzle zou halen. 5% was dacht ik de bedoeling. Ik hoor dus bij de grote 95% meerderheid
5% was de bedoeling, maar als ik inschat hoe het ingame verloopt denk ik eerder aan 50%. Het is een kwestie van doorzetten. Het is echt makkelijker dan je denkt, omdat na het tweede stukje de tijdsdruk eigenlijk weg is. Sommigen blijven maar doorjagen, maar je kan de tweede helft van de puzzel gewoon rustig aan doen. De sprongen lijken moeilijker dan ze zijn, gewoon lekker doorspringen. Je moet alleen weten waar je heen moet springen, dat is alles.
Er zijn altijd mensen die minder game ervaring hebben, en een mindere reflex en hand-oog-coördinatie. Ik snap dat niet iedereen het kan halen, dus misschien gaat het je echt niet lukken. Mijn vriendin zou dit binnen vijf minuten opgeven en het zou tientallen uren duren als ze wel door zou gaan. Ze speelt nooit games...
Er zijn altijd mensen die minder game ervaring hebben, en een mindere reflex en hand-oog-coördinatie. Ik snap dat niet iedereen het kan halen, dus misschien gaat het je echt niet lukken. Mijn vriendin zou dit binnen vijf minuten opgeven en het zou tientallen uren duren als ze wel door zou gaan. Ze speelt nooit games...
Als die puzzle geen diashow was op mijn systeem zou ik er na 10 minuten alsnog schijtziek van zijn vanwege die eikelige wachttijd tussen 2 pogingen. Het is straks de enige Halloween-achievement die ik NIET heb en zelfs als ik volgend jaar een goede game-bak zou hebben komt die achievement er niet ook. Opstouten met de jumping puzzles met geforceerde startmomentjes. Bewegende clusterfuck for the loose.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ben ik niet helemaal met je eens. Het "water" lijkt niet meer te stijgen, maar als je niet op tijd bij het punt bent waar je een stuk naar beneden moet springen, kun je het ook vergeten. Dan staat dat platform ook helemaal onder. Je kunt wel iets rustiger aan doen, maar rustig aan doen vind ik niet. De rust zit er voor mij vooral in dat je tegen die tijd vrijwel geen andere spelers meer hebt die "in de weg" lopen.Playa del C. schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:51:
Het is echt makkelijker dan je denkt, omdat na het tweede stukje de tijdsdruk eigenlijk weg is. Sommigen blijven maar doorjagen, maar je kan de tweede helft van de puzzel gewoon rustig aan doen.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Verwijderd
Ik heb geen moment rustig aan gedaan, gewoon volop. Voelde me constant opgejaagd. Haastige spoed, is zelden goed..gaat niet op voor deze puzzel.
Thanks! dan snap ik dat ook weerStealthyPeanut schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:25:
Die gele icons die onderin net boven jou skillbalk komen te staan.
Might, swiftness, vigor etc. etc..
@ Lord.Bachus
heb al wel het 1 en ander op wiki gelezen maar dit nog niet.. zal wiki er straks nog is bij pakken
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Dit.. de haast is vooral in je hoofd. Als je eenmaal voorbij de 2e chest bent kun je iets gas terugnemen want het water stijgt dan een stuk trager.Playa del C. schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:51:
5% was de bedoeling, maar als ik inschat hoe het ingame verloopt denk ik eerder aan 50%. Het is een kwestie van doorzetten. Het is echt makkelijker dan je denkt, omdat na het tweede stukje de tijdsdruk eigenlijk weg is. Sommigen blijven maar doorjagen, maar je kan de tweede helft van de puzzel gewoon rustig aan doen. De sprongen lijken moeilijker dan ze zijn, gewoon lekker doorspringen. Je moet alleen weten waar je heen moet springen, dat is alles.
Je kan dan prima hier en daar paar tellen stil staan om goed te richten, en alsnog tijd over hebben als je eenmaal de sprong naar beneden maakt.
Ja, ook die sprong naar beneden is alsnog goed te doen. Ik heb soms zelfs dat ik een foutje maak in het begin, dan net op tijd de hoogte weer in ga, en dan over de tweede helft heb ik nog steeds ruim de tijd. Ik vond zelf deze toren de beste toevoeging in het Halloween gebeuren. Doelloos farmen en carven kan iedereen, maar dit was een uitdaging en een echte puzzel. Ook die boeken ophalen vond ik maar vreemd, iedereen zocht een guide op internet en loopt in een halfuur alle punten af... Dat moest ook wel, want alleen of met een normaal groepje, kan je nooit al die plekken vinden.Myrdreon schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:59:
[...]
Dit.. de haast is vooral in je hoofd. Als je eenmaal voorbij de 2e chest bent kun je iets gas terugnemen want het water stijgt dan een stuk trager.
Je kan dan prima hier en daar paar tellen stil staan om goed te richten, en alsnog tijd over hebben als je eenmaal de sprong naar beneden maakt.
Het liefst had ik ook gezien dat de Mad King dungeon voor één persoon was, ook al is dat niet gezellig. Heb hem (uit noodzaak) de eerste keer ook alleen gedaan en dat was voor mij tien keer leuker dan met alle parties daarna, puur om de moeilijkheid. Maar goed dat ik zelf geen games maak, ik zou er weinig verkopen misschien.
[ Voor 3% gewijzigd door Playa del C. op 31-10-2012 21:22 ]
Verwijderd
Met een beetje kennis van de map en lore vond ik alle Scavenger Hunt locaties best goed te vinden, ik vond het wel leuk om een beetje te puzzelen.
Maar insgelijks, de Clock Tower is veruit mijn favoriete onderdeel van Halloween geweest, echt geweldig veel lol mee gehad.
Maar insgelijks, de Clock Tower is veruit mijn favoriete onderdeel van Halloween geweest, echt geweldig veel lol mee gehad.
Om te bepalen waar de locaties waren met map en lore was wel leuk, maar als je dan in de buurt was hoefde je dat device van Tassi bijna niet te gebruiken. Op sommige locaties stonden wel 10 mensen te dringen rond de geest. Dat was wel jammer. Ik zou echter niet weten hoe ze dat anders hadden moeten maken.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 21:57:
Met een beetje kennis van de map en lore vond ik alle Scavenger Hunt locaties best goed te vinden, ik vond het wel leuk om een beetje te puzzelen.
Verwijderd
Gisteren CT puzzel na een half uur gehaald. Vanavond moest ik dat ook nog voor de vriendin doen..wat denk je; de eerste poging: klaar :-)
Hier een response van de bedenker van deze puzzel:Playa del C. schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:51:
https://forum-en.guildwar...-on-the-Clocktower/601282When I made this map I was HOPING that people who aren’t into jumping would do exactly this. They’d see a fun Halloween looking environment, maybe get to the first chest and snag a goodie, then be on their merry way. I see now it was a mistake to make the hardest jumping challenge in the game part of an in-your-face update like a holiday event. I’m not going to stop making difficult stuff like this, they just won’t be so prominent in the future. I honestly hate making people upset and have a very high level of empathy. So it’s been hard hearing all the people that are so angry, frustrated and sad because of something I’ve made. But it’s just another lesson learned.
Dit belooft veel goeds.
Het is an sich een gave puzzel, alleen niet wanneer je ook andere dingen in een beperkte tijd wil doen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Dat klopt helemaal. Inmiddels heb ik er alweer andere gloves bij, gehaald bij een heart quest karma vendor (ook met spikes).Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 15:51:
[...]
pants, top en gloves van draconic set en shoulders boots voor 42k karma per stuk in orr?
Wat ook hielp bij die clock tower is als iedereen zijn armor uitdoet. Vooral bij mijn norn met brede schouders hielp dat. Het was in ieder geval het sociaalste wat ik kon doen.
Gisteren Halloween vast even afgerond, ook al kan ook vandaag nog alles nog gedaan worden behalve de dungeon. Party meegedaan (Mad King says, witch hat staat geen van mijn characters maar past natuurlijk prima bij Halloween!), Reaper's Rumble gedaan (hele ronde gebleven ja, maar ik kwam er ondanks de tips nog tamelijk onvoorbereid en clueless in en heb voornamelijk rondgekeken. Leuk hoe je in stealth gaat tussen het mais maar de stengels wel bewegen als je loopt) en op 2 characters nog even het labyrinth ingegaan (nog altijd crappy greens uit de kisten). Verder heb ik nog wat stacks candy corn gefarmd en die uitgegeven aan Personalized ToT Bags (bij die 2 kids in LA, 8 bags voor 50 candy corn). Op wat recepten (2 verschillende voor m'n cook, 1x superior sigil of the night, verschillende greater sigil ot night en greater rune of the mad king recipes) na zat daar niks boeiends in, rare mats heb ik verpatst op de TP.
Kortom, prima tijdverdrijf. Komende dagen maar weer terug naar de Orr-de van de dag
Kortom, prima tijdverdrijf. Komende dagen maar weer terug naar de Orr-de van de dag
Verwijderd
Van mij mag ie de puzzels blijven maken. Ik kan makkelijk praten, omdat ik hem gehaald heb, maar ik begrijp het wel hoor. Het is een uitdagende puzzel en dat is maar goed ook.
Ben namelijk van mening dat GW2 een te makkelijk spel is voor de meer ervaren MMO'er / GW1-speler. Als ik kijk hoe makkelijk ik door het spel "wandel" dan ben ik blij dat er zo iets als deze puzzel is. Er zullen ook altijd zaken zijn die te makkelijk of moeilijk zijn, maar dat mag denk ik ook geen probleem zijn. Verschil moet er zijn, zo is dat ook in echte wereld.
Ben namelijk van mening dat GW2 een te makkelijk spel is voor de meer ervaren MMO'er / GW1-speler. Als ik kijk hoe makkelijk ik door het spel "wandel" dan ben ik blij dat er zo iets als deze puzzel is. Er zullen ook altijd zaken zijn die te makkelijk of moeilijk zijn, maar dat mag denk ik ook geen probleem zijn. Verschil moet er zijn, zo is dat ook in echte wereld.
De puzzle is best leuk, het eerste stuk is gewoon lastig omdat je vaak niet goed ziet waar je loopt/springt en dus terecht gaat komen. Als je het vaak genoeg doet (iig voor mij) gaat het automatisch en hoef je vaak niet eens meer te zien waar je loopt en springt omdat het zo'n automatisme is geworden.
Wel jammer, ik ben gewoon te sloom blijkt want ik haal het platform met het eerste kistje (paar keer) maar door de val kom ik niet snel genoeg op om verder te kunnen (ik heb de youtube versie bekeken om te zien hoe de puzzle ongeveer gaat).
Als ie vanavond nog up is, probeer ik hem alsnog, als t een beetje meezit moet het me lukken. Je merkt wel hoe verder je komt hoe makkelijker het steeds wordt.
Wel jammer, ik ben gewoon te sloom blijkt want ik haal het platform met het eerste kistje (paar keer) maar door de val kom ik niet snel genoeg op om verder te kunnen (ik heb de youtube versie bekeken om te zien hoe de puzzle ongeveer gaat).
Als ie vanavond nog up is, probeer ik hem alsnog, als t een beetje meezit moet het me lukken. Je merkt wel hoe verder je komt hoe makkelijker het steeds wordt.
Toen ik die jumping puzzel haalde had ik gewoon nog tijd om het kistje tussendoor te openen. Ik kreeg een paar ToT bags volgensmij, niks heel spannends. Maar als je eenmaal door hebt hoe de sprongen gaan dan gaat het steeds gemakkelijker.
Klopt helemaal, ik kijk trouwens ook vooruit ipv naar mijn character, zo heb ik al gehad dat ik de melding kreeg om van de de overflow naar de home server te verhuizen (natuurlijk net nadat je even moet wachten), en heb dit gewoon de hele weg naar boven midden op mijn beeld gehad.
Lag is trouwens wel een grote tegenstander, ik denk dat ik de jumping puzzle wel een keer of 150+ gehaald heb en ook op alle verschillende rassen, maar gisteren begon ik opeens te falen (Op mijn beeld lande ik op het blokje, maar werd toch naar de start gezet), en 3-4 minuten later was ik dc. Toen ik weer terug online was, kwam ik weer zonder problemen in 1 keer boven.
Lag is trouwens wel een grote tegenstander, ik denk dat ik de jumping puzzle wel een keer of 150+ gehaald heb en ook op alle verschillende rassen, maar gisteren begon ik opeens te falen (Op mijn beeld lande ik op het blokje, maar werd toch naar de start gezet), en 3-4 minuten later was ik dc. Toen ik weer terug online was, kwam ik weer zonder problemen in 1 keer boven.
Hmm, de nieuwe monthly is er 1 die ik naar alle waarschijnlijkheid niet ga halen... HIer zitten dungeon runs in!
(en twee vraagteken achievements...)
(en twee vraagteken achievements...)
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Die vraagtekens zullen wel 15 november bekent worden en wat staat er dan over de dungeon-runs?
Devata schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:50:
Die vraagtekens zullen wel 15 november bekent worden en wat staat er dan over de dungeon-runs?

(gevonden op de officiële forums)
Hmm tier 3 is 5 dungeon runs, dus zal tier 4 wel 10 of 15 zijn. Ik ben net begonnen met dungeons te completen dus mss lukt het me wel.
Wat zijn dungeon runs? Story, Explorable of beide? Ik ben nog maar 1 keer in een dungeon geweest en vond het niet leuk... (Story, Twilight Arbor)Sneezydevil schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:53:
Hmm tier 3 is 5 dungeon runs, dus zal tier 4 wel 10 of 15 zijn. Ik ben net begonnen met dungeons te completen dus mss lukt het me wel.
Laten dungeons nou net helemaal kapotgefarmd worden door mensen die Halloween-weapons willen craften. Laten er nou ongetwijfeld nieuwe dungeons in de patch van 15nov zitten. Ik vermoed zomaar dat het komende tijd helemaal niet moeilijk wordt die achievement te halen. Zelf ga ik iig een poging wagen! Tot nu toe heeft de nadruk bij mij vooral op verkennen en character ontwikkelen gelegen, nu wordt het tijd dungeons te gaan doen.
Sowieso wil ik wel wat van die Ascalon-weapons hebben (ghastly axe, longbow voor ranger, evt 2x axe voor warrior).
Sowieso wil ik wel wat van die Ascalon-weapons hebben (ghastly axe, longbow voor ranger, evt 2x axe voor warrior).
[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 01-11-2012 09:59 ]
Ik vermoed dat dit is zodra je de eind boss verslagen hebt en de dungeon reward ziet. Dus per path en per story mode dungeon. Ik kijk altijd tegen die wvw kills op. Maar ik heb weer iets om naartoe te werken
Ik denk ook beiden.
Twilight Arbor is trouwens ook niet mijn favoriet.
Twilight Arbor is trouwens ook niet mijn favoriet.
Ik heb er een hekel aan om met vreemden in een party te zitten (dus niet om met vreemden op te trekken, maar in een formele party)... En ik heb alleen op vrijdag en zaterdag tijd om dungeons te doen (duren me te lang om op doordeweekse dagen te doen). Maar het hangt er vanaf wat het max aantal is... Als het stopt bij 5, wil ik nog wel een poging wagen (denk dat er wel een aantal mensen in m'n guild zijn die blij zijn met deze achievementSnoeiKoei schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:57:
Laten dungeons nou net helemaal kapotgefarmd worden door mensen die Halloween-weapons willen craften. Laten er nou ongetwijfeld nieuwe dungeons in de patch van 15nov zitten. Ik vermoed zomaar dat het komende tijd helemaal niet moeilijk wordt die achievement te halen. Zelf ga ik iig een poging wagen! Tot nu toe heeft de nadruk bij mij vooral op verkennen en character ontwikkelen gelegen, nu wordt het tijd dungeons te gaan doen.
Misschien komt er ook wel weer een mini-dungeon, zoals met de Mad King zojuist. Dan gaat het zeker hard. Nou ja, we zullen zien, ben benieuwd naar wat er de komende weken gaat gebeuren.
En zo lang hoeven die runs niet te duren. Een AC run alle paden duurt een uurtje of 2? Dus dan heb je al 3 van de 15.
Hoor je dat aanzwellende geluid? Dat is het geluid van de "wij doen AC expl alle paden binnen een uur met ons guild"-posts die er nu aankomenTimmetjuhs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:08:
En zo lang hoeven die runs niet te duren. Een AC run alle paden duurt een uurtje of 2? Dus dan heb je al 3 van de 15.
Is nog een uur te lang. Ik heb ongeveer een half uur nodig om m'n daily te halen. En dan heb ik nog maximaal een uur... En dan heb je het neem ik aan ook over mensen die weten hoe het werkt en niet mensen zoals ik....Timmetjuhs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:08:
Hahaha met een random groep gaat het wat moeilijker worden ja. Vooral de lastigere dungeons. Maar ook AC moet met een random groep te doen zijn.SnoeiKoei schreef op donderdag 01 november 2012 @ 10:12:
[...]
Hoor je dat aanzwellende geluid? Dat is het geluid van de "wij doen AC expl alle paden binnen een uur met ons guild"-posts die er nu aankomen
Vorige week zonder enige voorkennis AC in gegaan met een guild party. En ben er zonder al teveel moeite en communicatie doorheen gekomen. Je leert het snel zat af om door die flame en spike traps te rennen.
Iemand trouwens opgevallen dat er extreme markt manipulatie was rond die Halloween wapens?
http://www.gw2spidy.com/item/36070
http://www.gw2spidy.com/item/36056
http://www.gw2spidy.com/item/36051
Als je alleen de Sell-data even aanzet en de grafiek op 1 dag ziet wordt het pijnlijk duidelijk. Een hele grote jongen koopt alle wapens op rond 17:00 en gooit de prijs met minsten 40G omhoog. Kijk je naar de volumes, dan zie je dat van elk wapen ongeveer 30 - 50 exemplaren op de markt stonden.
Laten we zeggen dat deze speler er 20 heeft opgekocht om de prijs op te trekken, dan heb je een aardige some geld nodig:
- bow 20 x ~ 39G = 780G
- staff 20 x ~ 39G = 780G
- shield 20 x 20G = 400G
Samen zo'n 1960G.... Ik vermoed dat je dat soort bedragen alleen maar kan krijgen door te botten...
http://www.gw2spidy.com/item/36070
http://www.gw2spidy.com/item/36056
http://www.gw2spidy.com/item/36051
Als je alleen de Sell-data even aanzet en de grafiek op 1 dag ziet wordt het pijnlijk duidelijk. Een hele grote jongen koopt alle wapens op rond 17:00 en gooit de prijs met minsten 40G omhoog. Kijk je naar de volumes, dan zie je dat van elk wapen ongeveer 30 - 50 exemplaren op de markt stonden.
Laten we zeggen dat deze speler er 20 heeft opgekocht om de prijs op te trekken, dan heb je een aardige some geld nodig:
- bow 20 x ~ 39G = 780G
- staff 20 x ~ 39G = 780G
- shield 20 x 20G = 400G
Samen zo'n 1960G.... Ik vermoed dat je dat soort bedragen alleen maar kan krijgen door te botten...
Met samenwerking kun je dit ook voor elkaar krijgen, bijvoorbeeld met een hele guild. Een dedicated botting guild..?
Ja maar ik vermoed gewoon botters eigenlijk. Even een postje gemaakt op het GW2 forum, kijken wat men er daar van denkt
Topic van Morrar hier: https://forum-en.guildwar...c/Mad-Market-Manipulation
Ben eens aan het browsen op het officiele forum. Je komt er mensen tegen...
Iemand die klaagt omdat de maand oktober achievement die candy corn requirement had...
"I was asking myself: Why should my character eat the unhealthy Candy Corn to accomplish the monthly achievement? And I have not make my character to pass through it. Sugar may be a leading cause to bad teeth/bones and diabetes, it is not suitable for diabetics and it should not be included as an achievement for everyone as it is the monthly achievement, as not a few people like to bring to real life what their characters do in game."
Iemand die klaagt omdat de maand oktober achievement die candy corn requirement had...
"I was asking myself: Why should my character eat the unhealthy Candy Corn to accomplish the monthly achievement? And I have not make my character to pass through it. Sugar may be a leading cause to bad teeth/bones and diabetes, it is not suitable for diabetics and it should not be included as an achievement for everyone as it is the monthly achievement, as not a few people like to bring to real life what their characters do in game."
Lol, tjah veel meer als lachen kan ik er niet om.
Het probleem is nog wel dat zo'n mensen zichzelf veel te serieus nemen.
Lachen is goed voor de gezondheid! En een van mijn GW vrienden is diabetisch... En hij vond het fantastisch toen ik (ergens helemaal in het begin van GW2, toen we eindelijk naar andere regio's mail konden sturen) hem die 10 chocolade taarten stuurde!Devata schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:12:
Lol, tjah veel meer als lachen kan ik er niet om.
Ik heb nog niet eens 1 stuk exoticZephyer schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:59:
Ben al de hele week bezig met allerlei jumping puzzles, dus de mad king's tower deden we er wel even bij...
Het irritante als Asura is dat je jezelf niet kan zien al je met 10 man de toren gaat beklimmen..![]()
Uiteindelijk toch nog gehaald...
Leuke screen met 4/6 exotic gear(link)
Maar gefeliciteerd
Ik heb begrepen dat je ecto's nodig hebt voor exotics, dus dat zal nog wel even duren. Ik heb zelfs nog nooit een exotic drop gehad...Zephyer schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:07:
Ik loop zelfs een beetje 'achter', veel guildies hebben al 6/6
Ben atm bezig met #5 te kunnen craften (mats verzamelen) en ga daarna de overige sloten met JC vullen met exotic meuk. Heb er pas eentje gedaan ivm tekort van het orichalcum ore
(ben geen grinder)
Exitic drops heb ik ook amper gehad. Alleen door map completion tot nu toe.
Ecto's krijgen kan je het eenvoudigste doen door rares van lvl 76 en hoger te salvagen. Het liefste met een black lion salvage kit. Dan krijg ik er meestal 1-3 uit. De ecto's leveren meestal meer op dan dat de items op de TC opleveren.
Ecto's krijgen kan je het eenvoudigste doen door rares van lvl 76 en hoger te salvagen. Het liefste met een black lion salvage kit. Dan krijg ik er meestal 1-3 uit. De ecto's leveren meestal meer op dan dat de items op de TC opleveren.
Ecto's komen ook uit rares boven level 76. Die kun je vaak voor weinig van de TP afhalen. Met een beetje geluk krijg je zelfs meerdere Ecto's uit een enkele rare.Wailing_Banshee schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:26:
[...]
Ik heb begrepen dat je ecto's nodig hebt voor exotics, dus dat zal nog wel even duren. Ik heb zelfs nog nooit een exotic drop gehad...
En wat Timmutjuhs ook zegt; het salvagen kan soms zelfs winstgevend zijn, zeker as je wapens kiest met een beetje gewilde Sigil.
[ Voor 13% gewijzigd door Morrar op 01-11-2012 14:29 ]
Mijn hoogste drop tot nu toe was lvl74 (rare). Die black lion kits heb ik al klaar liggen!Timmetjuhs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:28:
Rare's farmen kan het beste met de orr events waar veel mobs farmen. Een zo'n hoog mogelijke magic find hebben dmv, gear, jewelery, weapons en consumables en dan zo veel mogelijk mobs taggen. Dan dropt er regelmatig een rare
Zelf heb ik een maxed out exotic magic find set die ik voor dit soort zaken gebruik.
Zelf heb ik een maxed out exotic magic find set die ik voor dit soort zaken gebruik.
Met de 'blauwe salvage kit' ook geregeld 2-3 uit een rare getrokkenTimmetjuhs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:28:
Daarbij denkende aan 5 ecto's per exotic armor piece (5*6=30 stuks).
Daarnaast de JC exotics... ook iets van 5*6 dacht ik?
(daarin zitten ook nog orbs verwerkt waarvan je een aantal per ring/amulet/oorbel etc. nodig hebt...)
[ Voor 18% gewijzigd door Zephyer op 01-11-2012 14:39 ]
Ik ben nog niet eens in de buurt van Orr geweest... Mijn huidige rare armour heb ik helemaal zelf gecraftTimmetjuhs schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:35:
Rare's farmen kan het beste met de orr events waar veel mobs farmen. Een zo'n hoog mogelijke magic find hebben dmv, gear, jewelery, weapons en consumables en dan zo veel mogelijk mobs taggen. Dan dropt er regelmatig een rare![]()
Verwijderd
Ik ben maar 64, dus krijg nog lang geen lvl 76 rares (is geel toch en niet oranje wat exotic is). Maar ik kan dus ook alvast ecto's sparen door goedkope lvl76 rare items van de TP te halen en dan te salvagen? Welk item is een goed voorbeeld (cheap dus) en met welke salvage kit moet ik dat doen (buiten de black lion natuurlijk)?
Hoe duurder hoe beter... Je kunt ook een 250-use kit creeren in de Forge.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:49:
Ik ben maar 64, dus krijg nog lang geen lvl 76 rares (is geel toch en niet oranje wat exotic is). Maar ik kan dus ook alvast ecto's sparen door goedkope lvl76 rare items van de TP te halen en dan te salvagen? Welk item is een goed voorbeeld (cheap dus) en met welke salvage kit moet ik dat doen (buiten de black lion natuurlijk)?
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Salvage_Kit
Gewoon filters invoeren; rare, level > 75 en dan sorteren op prijs. Zelf gebruik ik Mystic kits voor dit soort dingen, maar vooral vanwege gemak. Volgens mij zijn die even goed, behalve dat je niet altijd de upgrade eruit vangt.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:49:
Overigens lopen er bots op de TP die precies dit doen, dus echt scherpe deals zijn weg voordat je ze te pakken krijgt.
[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 01-11-2012 14:55 ]
Weet iemand eigenlijk waar de black lion kits het meest droppen?
Die kits komen alleen uit black lion chests volgens mij.
De rares kan je inderdaad prima filteren op de TC.
De rares kan je inderdaad prima filteren op de TC.
Ik heb de mijne via de daily en de kisten...Devata schreef op donderdag 01 november 2012 @ 14:55:
Weet iemand eigenlijk waar de black lion kits het meest droppen?
De black lion heeft 50% kans op een rare (en 100% voor de upgrade), de mystic heeft 25% kans op een rare (en 80% voor de upgrade). Ik neem aan dat de ectos rare zijn...
Verwijderd
Over de kans van "rarer materials" bij salvage kits, ectos vallen daar inderdaad onder. In principe betekent het de kans om mats van een hogere tier te krijgen. Stel een item levert normaal silk op, dan is er de kans om gossamer te krijgen.
De 25%, 50% etc kans is GEEN flat chance, maar een vergroting van de basiskans, zo lijkt het. Als een item een basis kans van 1% heeft om iets bijzonders op te leveren, heb je met een Master Kit dus 1,5% kans.
Daarom gebruik ik voor alles basic salvage kits behalve voor level 76+ rares.
De 25%, 50% etc kans is GEEN flat chance, maar een vergroting van de basiskans, zo lijkt het. Als een item een basis kans van 1% heeft om iets bijzonders op te leveren, heb je met een Master Kit dus 1,5% kans.
Daarom gebruik ik voor alles basic salvage kits behalve voor level 76+ rares.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 15:11 ]
Het werkt wat dat betreft dus een beetje zoals Magic Find voor drops.
Overigens gebruik ik ook basic salvage kits voor normale drops (van level 80) of ik verkoop ze aan de vendor. Ik gebruik vaak Mystic kits voor rares al zijn BLTC kits inderdaad eigenlijk beter. Deze zijn echter lastig te krijgen, dus vandaar dat ik m'n Mystic kit vaak nodig heb. Mystic kits zijn namelijk (samen met de Master kit) na BLTC kits het beste
Overigens gebruik ik ook basic salvage kits voor normale drops (van level 80) of ik verkoop ze aan de vendor. Ik gebruik vaak Mystic kits voor rares al zijn BLTC kits inderdaad eigenlijk beter. Deze zijn echter lastig te krijgen, dus vandaar dat ik m'n Mystic kit vaak nodig heb. Mystic kits zijn namelijk (samen met de Master kit) na BLTC kits het beste
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 01-11-2012 15:13 ]
Ik heb mijne iig niet uit een kist, maar van een daily zou kunnen.
Misschien is dan de vraag dus, waar farm je sleutels voor die kisten? De kisten kom je overal tegen maar de sleutels wat minder.
Of kun je die ook alleen met daily en map completion krijgen?
Misschien is dan de vraag dus, waar farm je sleutels voor die kisten? De kisten kom je overal tegen maar de sleutels wat minder.
Die kun je niet farmen. Het zijn rare drops, die je ook uit PQ rewards, kisten en map completion kan krijgen. Ik kreeg mijn eerste ergens in Queensdale...Devata schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:17:
Ik heb mijne iig niet uit een kist, maar van een daily zou kunnen.
Verwijderd
Voornamelijk map completion. En ook heel erg rare als een drop. Dus echt "farmen" is er niet bij. Ik hoef, wat mij betreft, niet meer sleutels maar ik zou blij zijn als de chests gewoon minder zouden droppen.
Als je een leeg character slot hebt (of het niet erg vind een character te deleten om ruimte te maken) en 20-30 minuten per sleutel geen probleem vindt kun je ze "farmen". De lvl 10 personal quest levert namelijk gegarandeerd een sleutel op en is (iig als human / common birth quest line) prima te doen op lvl4. Ik heb de eerste paar dagen van Halloween zo een stuk of 10 sleutels gehaald. Veel moeite voor weinig maar niet eens zo saai als je er handig in wordt / er een sport van maakt het zo efficiënt mogelijk te doen / telkens een andere profession uitprobeert (maar warrior is het snelst vanwege de spurt-ability van sword skill 2).
Alle opties voor de black lion key:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Black_Lion_Key
Je krijgt sowieso een key voor je lvl 10 personal story quest.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Black_Lion_Key
Je krijgt sowieso een key voor je lvl 10 personal story quest.
Ja, ik heb ook gedaan. Twee keer met een character wat ik speciaal daarvoor gedelete had (stond nog als lvl1 in de start missie...). Maar ik vond guardian makkelijkerSnoeiKoei schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:24:
[...]
Als je een leeg character slot hebt (of het niet erg vind een character te deleten om ruimte te maken) en 20-30 minuten per sleutel geen probleem vindt kun je ze "farmen". De lvl 10 personal quest levert namelijk gegarandeerd een sleutel op en is (iig als human / common birth quest line) prima te doen op lvl4. Ik heb de eerste paar dagen van Halloween zo een stuk of 10 sleutels gehaald. Veel moeite voor weinig maar niet eens zo saai als je er handig in wordt / er een sport van maakt het zo efficiënt mogelijk te doen / telkens een andere profession uitprobeert (maar warrior is het snelst vanwege de spurt-ability van sword skill 2).
Is de Black Lion Salvage Kit veel beter als de Mystic Salvage Kit? Of liggen ze toch bij elkaar in de buurt.
50% vs 25% en 100% vs 80%.Devata schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:32:
Is de Black Lion Salvage Kit veel beter als de Mystic Salvage Kit? Of liggen ze toch bij elkaar in de buurt.
Aan die uitleg van jou moest ik ook terug denken. Maar is er dan eigenlijk ook niet een vergelijkbare manier waardoor je er zeker van kunt zijn dat je een Black Lion Chest (Locked) krijgt? Want als je dat ook zou kunnen krijgen dan zou je dus voor Black Lion Salvage Kits kunnen farmen.SnoeiKoei schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:24:
[...]
80! Krijg je soms zo'n ding in elke kist en elke daily?Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:51:
Volgens mij hoef je daar echt niet voor te farmen... ik heb er nu 80 in m'n bank
Verwijderd
Er stond Chest vlak boven Kits, dus ik las natuurlijk gewoon Chests
Had ik maar 80 kits haha
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2012 15:52 ]
AhVerwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:52:
Er stond Chest vlak boven Kits, dus ik las natuurlijk gewoon Chests
Mooi in je bank laten zitten, worden waarschijnlijk wel weer wat waard met Wintersday
Ik ging er al van uit dat je dat bedoelde want ik vroeg dus eigenlijk ook om die te farmen en dat jij nu 80 van die kisten hebt is omdat je zo moeilijk aan keys komt maar als je een manier vind om keys te farmen terwijl je geen echte manier hebt om chest te krijgen dan gaat het probleem zich omdraaien.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:52:
Er stond Chest vlak boven Kits, dus ik las natuurlijk gewoon ChestsHad ik maar 80 kits haha
Volgens mij zit het niet in elke daily en anders zit je nog met het probleem dat je er maximaal 1 per dan kunt krijgen. Niet dat het op dit moment een probleem is, ze staag zeer goedkoop op de TP maar het is fijn een 'totaal oplossing' te hebben voor als dat ooit zou veranderen.Wailing_Banshee schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:52:
[...]
80! Krijg je soms zo'n ding in elke kist en elke daily?
[ Voor 31% gewijzigd door Devata op 01-11-2012 15:57 ]
Ik heb voor het halloween event 1000 van die krengen gekocht. Was alleen weer te laat met doorverkopen. Dus ze staan nu weer lekker op mijn bank.
Ik hoef die dingen echt niet te farmen. Ik krijg ze gewoon te vaak als drop...Devata schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:55:
[...]
Ik ging er al van uit dat je dat bedoelde want ik vroeg dus eigenlijk ook om die te farmen en dat jij nu 80 van die kisten hebt is omdat je zo moeilijk aan keys komt maar als je een manier vind om keys te farmen terwijl je geen echte manier hebt om chest te krijgen dan gaat het probleem zich omdraaien.
Ik had mezelf gisteravond in het kader van Halloween getrakteerd op 1 sleutel gekocht met gems. Tenminste, dat was de bedoeling. 125 gems zijn afgeschreven, de sleutel is nog steeds niet aangekomen. Ik heb vanmiddag maar een melding bij ArenaNet gemaakt van deze onvoordelige transactie. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik iets te horen krijgt. Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel van dit soort klachten er per dag binnenkomen. Dit is pas de eerste keer dat er een transactie van mij misgaat.
Als ik echter voor alle kisten een sleutel wil aanschaffen dan ben ik vele duizenden gems kwijt. Farmen van een sleutel vind ik niet interessant. Ik speel voor mijn plezier en het herhaaldelijk doen van de personal story alleen voor een sleutel vind ik niet vallen onder plezier. Dus die kisten hoef ik voorlopig niet meer te hebben.
Als ik echter voor alle kisten een sleutel wil aanschaffen dan ben ik vele duizenden gems kwijt. Farmen van een sleutel vind ik niet interessant. Ik speel voor mijn plezier en het herhaaldelijk doen van de personal story alleen voor een sleutel vind ik niet vallen onder plezier. Dus die kisten hoef ik voorlopig niet meer te hebben.
Bensimpel
Positieve meneer
https://www.guildwars2.co...e/releases/november-2012/
Hmm one time world event, wat moet ik me daar bij voorstellen? Ben benieuwd
😆 - Denk ook eens om ;)
Waarschijnlijk weer zo'n eenmalige cutscene, net zoals bij de Mad King.
@RoseSolane zit je mailbox misschien vol? Er is een bug waardoor je mailbox niet vol lijkt, maar wel vol zit.
Zo staat er bij mij 6/10 en toch zit hij vol, ik krijg pas weer mail als ik dat terug breng naar 5/10
@RoseSolane zit je mailbox misschien vol? Er is een bug waardoor je mailbox niet vol lijkt, maar wel vol zit.
Zo staat er bij mij 6/10 en toch zit hij vol, ik krijg pas weer mail als ik dat terug breng naar 5/10
Het is een volledige content update, denk niet dat als ze dit 2 weken van tevoren aankondigen het gewoon een cutscene zal zijn
Bensimpel schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 02:38:
https://www.guildwars2.co...e/releases/november-2012/
Hee, GW2 Cataclysm...Unravel a mystery of monstrous proportions in The Lost Shores, a massive one-time world event that will change Tyria forever!
Verwijderd
Dat heb ik ook gemerkt toen ik iets naar mijn vriendin mailde. Ze kreeg ze gewoon niet binnen.Sneezydevil schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:40:
Waarschijnlijk weer zo'n eenmalige cutscene, net zoals bij de Mad King.
Ghehe, vooral het stukje "that will change Tyria forever!" maakt me nieuwsgierig.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Dat deden ze bij halloween toch ook? Ik heb het puur over de "One time event", niet over de nieuwe content.Remy669 schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:21:
Het is een volledige content update, denk niet dat als ze dit 2 weken van tevoren aankondigen het gewoon een cutscene zal zijn
Ik ben erg benieuwd naar wat dit ons zal brengen. Nieuwe content is altijd welkom
Hopelijk wel high level content.
Gister avond nog heel even aan mijn monthly wvw kills begonnen. Binnen 5 min had ik er 13
Ging echt hard in verhouding met de afgelopen keren. Maar ik had ook veel geluk om meteen in een zerg terecht te komen en kon al rossend over onze muur heen rennen.
Dit weekend eens kijken of ik tijd kan vinden om wat dungeon runs te doen.
Gister avond nog heel even aan mijn monthly wvw kills begonnen. Binnen 5 min had ik er 13
Dat lijkt me wel. Er is meer dan genoeg low level content te vinden. Helaas zijn er maar 2 gebieden waar lvl80 voorkomt.Timmetjuhs schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:06:
Ik ben erg benieuwd naar wat dit ons zal brengen. Nieuwe content is altijd welkomHopelijk wel high level content.
Gister avond nog heel even aan mijn monthly wvw kills begonnen. Binnen 5 min had ik er 13Ging echt hard in verhouding met de afgelopen keren. Maar ik had ook veel geluk om meteen in een zerg terecht te komen en kon al rossend over onze muur heen rennen.
Ook in een andere forumpost hintte een GM op het feit dat sommige veranderingen in de wereld blijvend zouden zijn. Ik vermoed dus dat er iets permanent zal veranderen.Weakling schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 08:51:
[...]
Ghehe, vooral het stukje "that will change Tyria forever!" maakt me nieuwsgierig.
Anderzijds is dat een beetje rare in combinatie met een one-time event, maar goed we zullen zien
leuk klein dingetje wat wel een beetje offtopic is maar zeg het lekker toch 
deed bij google afbeeldingen zoeken naar "gw2 launcher repair" en dan zie ik bij pagina 3 mijn avatar van tweakers.net
(dat gezichtje)
deed bij google afbeeldingen zoeken naar "gw2 launcher repair" en dan zie ik bij pagina 3 mijn avatar van tweakers.net
"One time event" is in de aanloop naar (of het begin van) de nieuwe content, die nieuwe content is permanent.Morrar schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 10:19:
[...]
Ook in een andere forumpost hintte een GM op het feit dat sommige veranderingen in de wereld blijvend zouden zijn. Ik vermoed dus dat er iets permanent zal veranderen.
Anderzijds is dat een beetje rare in combinatie met een one-time event, maar goed we zullen zien
Wat betreft de de mailbox. Dit zijn de Halloween mails. Die tellen wel mee als mail in het totale maximum van de mails die je kunt hebben maar die zijn niet te zien in de teller.
Daar naast is al vanaf dag 1 de bug dat hij aan geeft 9/10 mails en dan vol zit, terwijl je dit pas verwacht bij 10/10. Je ziet dan echter wel aan het feit dat je mail-icoontje rood word dat hij vol is. Dat is echter met deze Halloween mails dus ook niet het geval. Als die die mails weg gooit is het probleem dus weer opgelost.
Er staat geen datum bij dat november event. Ik weet dat 15 november de nieuwe patch komt en ga er dus vanuit dat het dan is maar het staat er niet echt bij. Vanaf 1 nov (vandaag ivm tijdonze) beginnen die updates namelijk. Er gaan steeds wat dingen bij komen en dat zal leiden tot de grote patch de 15e. Het event zou dus net zo goed deze veranderingen kunnen inluiden en dan zou het vandaag plaatsvinden.
Daar naast is al vanaf dag 1 de bug dat hij aan geeft 9/10 mails en dan vol zit, terwijl je dit pas verwacht bij 10/10. Je ziet dan echter wel aan het feit dat je mail-icoontje rood word dat hij vol is. Dat is echter met deze Halloween mails dus ook niet het geval. Als die die mails weg gooit is het probleem dus weer opgelost.
Er staat geen datum bij dat november event. Ik weet dat 15 november de nieuwe patch komt en ga er dus vanuit dat het dan is maar het staat er niet echt bij. Vanaf 1 nov (vandaag ivm tijdonze) beginnen die updates namelijk. Er gaan steeds wat dingen bij komen en dat zal leiden tot de grote patch de 15e. Het event zou dus net zo goed deze veranderingen kunnen inluiden en dan zou het vandaag plaatsvinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Devata op 02-11-2012 10:35 ]
Het zijn niet alleen de halloween mails denk ik, ik had namelijk voor halloween al dat 8/10 mijn maximum was, van de halloween mails leken trouwens die van de scavenger quest het probleem te zijn (Die met attachment).
De mail van de digital deluxe editie, was trouwens de oorzaak, dat ik op dag 1 al bij 9/10 vol zat.
En ik denk dat de anet caps die ik in het begin van de BLTP heb gehaald, voor het 8/10 probleem zorgen, daar heb ik er nog 2 van in mijn mail zitten.
De mail van de digital deluxe editie, was trouwens de oorzaak, dat ik op dag 1 al bij 9/10 vol zat.
En ik denk dat de anet caps die ik in het begin van de BLTP heb gehaald, voor het 8/10 probleem zorgen, daar heb ik er nog 2 van in mijn mail zitten.
Meer info over de update van 15 November (spoilers):
http://dulfy.net/2012/11/...es-pre-events-and-teaser/
Ziet er veelbelovend uit!Morrar schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 15:26:
Meer info over de update van 15 November (spoilers):
Ziet er inderdaad veelbelovend uit, ik ben zeer benieuwd.
Ik heb net mijn pompoen carven niet af kunnen maken. Achja, ik neem aan dat het volgend jaar weer terugkomt en dan sleep ik de title lekker wel binnen. ^^
____
Ik had gisteren Caudecus's Manor gedaan en dan de route waarbij je de Seraph moet helpen. Op een gegeven moment was er een kamer met allemaal van die spikes in de grond, daar zijn we met zijn allen wel echt 100 keer dood gegaan, haha. De helft van ons liep er op een gegeven moment naakt bij, lmao. Volgens mij was het de bedoeling dat je op de kussens die op de grond lagen sprong, maar het lukte niet echt.
Toen daarna dat gepruts met die barrels en alles, nee, geen succes. Wel enorm gelachen, gelukkig was ik met bekenden.
Ik heb net mijn pompoen carven niet af kunnen maken. Achja, ik neem aan dat het volgend jaar weer terugkomt en dan sleep ik de title lekker wel binnen. ^^
____
Ik had gisteren Caudecus's Manor gedaan en dan de route waarbij je de Seraph moet helpen. Op een gegeven moment was er een kamer met allemaal van die spikes in de grond, daar zijn we met zijn allen wel echt 100 keer dood gegaan, haha. De helft van ons liep er op een gegeven moment naakt bij, lmao. Volgens mij was het de bedoeling dat je op de kussens die op de grond lagen sprong, maar het lukte niet echt.
[ Voor 55% gewijzigd door Vluuks op 02-11-2012 16:56 ]
Ik heb dus nog geen 1 crafting ding. mijn main (en enige character) is een warrior..
ik zit dus te denken aan chef en weaponsmith. ik hoop ergens ook nog wat geld te kunnen verdienen met crafting of is dat ijdele hoop? En is die combinatie een handige of zouden jullie wat anders doen?
Chef lijkt me vooral interesant omdat ik vaak genoeg in mijn 1tje speel en de buffs zijn wel handig.
ik zit dus te denken aan chef en weaponsmith. ik hoop ergens ook nog wat geld te kunnen verdienen met crafting of is dat ijdele hoop? En is die combinatie een handige of zouden jullie wat anders doen?
Chef lijkt me vooral interesant omdat ik vaak genoeg in mijn 1tje speel en de buffs zijn wel handig.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Verwijderd
Persoonlijk zou ik idd gaan voor Weaponsmith. Je eigen wapens maken komt van pas.TgR_KILLER schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:32:
Ik heb dus nog geen 1 crafting ding. mijn main (en enige character) is een warrior..
Koken is leuk maar kost een hoop (karma) en toch ook nog wel een hoop centjes aan basis materialen. Ook nog eens de halve materialen die je maakt die je niet in je matsbank kunt wegstoppen. Wat dus ruimte kost in je eigen bank of je char zakken. En de foodbuffs zijn op de veiling spotgoedkoop. voor 22 copper heb je al een aardige foodbuff.
Zou dan persoonlijk jewelcrafting of Armorsmithing, Huntsman doen, zodat je jezelf kan voorzien van exotics etc..
betreft de hoop op verdiensten met craften. raw materials van wat voor voorwerp dan ook levert meer op dan het item dat je maakt. Dus de verhoudingen zijn erg krom atm.
Klinkt al met al meer alsof crafting helemaal niet echt handig is xD 
dacht dat cooking wel leuk was maar wss is het dus nutteloos.. kan ik beter enkel weaponsmith pakken en de 2de skill gewoon leeg laten..
overigens koop ik atm ook gewoon alle wapens op de TP kosten misschien 1 silver.. alleen op het eind zal je vast betere dingen kunnen maken ofzo.
dacht dat cooking wel leuk was maar wss is het dus nutteloos.. kan ik beter enkel weaponsmith pakken en de 2de skill gewoon leeg laten..
overigens koop ik atm ook gewoon alle wapens op de TP kosten misschien 1 silver.. alleen op het eind zal je vast betere dingen kunnen maken ofzo.
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.