Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Met alle mogelijke consequenties van dien, zoals Anet het uitlegt: Als je moedwillig gebruik maakt van een "exploit" waarvan je redelijkerwijs aan kan nemen dat dit niet de bedoeling is, dan word je bestraft.

Ik heb niet zo veel zin in een klopje van de banhammer...
glaaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

neemt niet weg dat het voor alsnog werkt ;)
Timmetjuhs schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Dat denk ik dus ook. Extra reden dus om hier snel van te profiteren :)
Twee keer correct. Ga ik ook zeker doen :)
Timmetjuhs schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:28:
WvW kills gaat ook lastig worden ben ik bang. Maar ik ga mijn best doen :)
Wanneer telt het trouwens als kill? Als iemand neergaat waartegen je ook damage hebt gedaan?
WvW kills had ik redelijk makkelijk te pakken. Maar ik heb wel enkele uren in WvW zitten. Alle vier gebieden compleet verkend. Ik ben in WvW meer een support dan een damage doener. Maar wel Ranger, dus veel AOE met mijn longbow.
Ik denk dat een kill telt als je genoeg schade hebt gedaan.
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:35:
Met alle mogelijke consequenties van dien, zoals Anet het uitlegt: Als je moedwillig gebruik maakt van een "exploit" waarvan je redelijkerwijs aan kan nemen dat dit niet de bedoeling is, dan word je bestraft.

Ik heb niet zo veel zin in een klopje van de banhammer...
Daar heb je een punt.

[ Voor 17% gewijzigd door RoseSolane op 24-10-2012 13:37 ]

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:14
Mijn plan voor wvw: scepter wielden, mensen vastzetten met kettingen zodat ze niet wegkomen. En dan genoeg damage doen voordat ze doodzijn.
Meh vergeten karma booster te nemen terwijl ik mijn 10 Jugs of Karma van de monthly achterover sloeg :( Maar ja, kan inderdaad niet de bedoeling zijn lijkt me, dus exploiten is ook riskant.

Verder een beetje aan het uitzoeken wat dit event nou inhoudt; ik klop op deuren en mine die candy corn, maar niet echt duidelijk wat je ermee kan. Eten voor de monthly dus al gedaan en geen zin om tijdelijke items te kopen. De permanente versies zijn lastig door de rare crafting drops die je nodig hebt (heb nu pas 1 chattering skull).

Verder heb ik 6 verhalen aangehoord en een boek / back item ontvangen. Dat was de ghost hunt neem ik aan?

• Timmetjuhs
Candy corns zou ik allemaal bewaren. De recepten zijn na haloween nog bruikbaar alleen kom je dan niet aan de mats. De prijzen van candy corn schieten dus omhoog.

• glaaj
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-11 10:57
Aan de andere kant, ze hebben zelf de jugs toegevoegd voor het event, ze kunnen het er makkelijk uithalen zodra act 2 live gaat (de extra functionaliteit van de booster teminste). En om nou meteen het als exploit te bestempelen...

ze hadden het makkelijk kunnen zien aankomen imho
Morrar schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:39:
Meh vergeten karma booster te nemen terwijl ik mijn 10 Jugs of Karma van de monthly achterover sloeg :( Maar ja, kan inderdaad niet de bedoeling zijn lijkt me, dus exploiten is ook riskant.

Verder een beetje aan het uitzoeken wat dit event nou inhoudt; ik klop op deuren en mine die candy corn, maar niet echt duidelijk wat je ermee kan. Eten voor de monthly dus al gedaan en geen zin om tijdelijke items te kopen. De permanente versies zijn lastig door de rare crafting drops die je nodig hebt.
Tja, als je geen behoefte hebt om in de toekomst die dingen te maken, kun je je corns net zo goed verkopen, denk ik.
Verder heb ik 6 verhalen aangehoord en een boek / back item ontvangen. Dat was de ghost hunt neem ik aan?
Ja. Dat was Act I.

Act II komt vrijdag (ergens, mogelijk zaterdag)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

glaaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:41:
Aan de andere kant, ze hebben zelf de jugs toegevoegd voor het event, ze kunnen het er makkelijk uithalen zodra act 2 live gaat (de extra functionaliteit van de booster teminste). En om nou meteen het als exploit te bestempelen...

ze hadden het makkelijk kunnen zien aankomen imho
Die karma boosts staan los van Halloween voor zover ik weet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• glaaj
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:42:
[...]

Die karma boosts staan los van Halloween voor zover ik weet.
Boosts wel, de jugs niet als ik me niet vergis. Dus de boosts in combinatie met de jugs hadden ze niet moeten toestaan als ze het later gaan fixen.
Ik snap niet waarom men hier zegt dat zo'n booster niet zo'n effect moet geven. Als hij je bv 10% extra karma geeft voor alle karma die je krijgt dan is het toch totaal logisch dat je het ook op zo'n momenten krijgt:S Niets exploits aan, gewoon de normale werking van de boost.

Het is het zelfde dat je met magic-find ook betere spullen kunt krijgen uit een chest. Ik hou zo'n cijfertjes nooit echt bij dus ik zou het niet opmerken maar als ik zou opmerken dat het NIET het geval zou zijn zou ik er persoonlijk een bug-report voor indienen.

Edit: Even op de officiele wiki gekeken en daar staat ook dat het zo werkt. http://wiki.guildwars2.com/wiki/Jug_of_Liquid_Karma
Zonder de vermelding dat het een bug zou zijn.

Nogmaals +10% karma is +10% karma. Hoe je die karma ook krijgt.

[ Voor 18% gewijzigd door Devata op 24-10-2012 13:46 ]

Verwijderd

glaaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Boosts wel, de jugs niet als ik me niet vergis. Dus de boosts in combinatie met de jugs hadden ze niet moeten toestaan als ze het later gaan fixen.
Karma jugs staan los van Halloween, er zijn een heleboel andere wijzigingen doorgevoerd. Waaronder dus ook de wens dat er een karma reward werd gegeven voor de daily en monthly. Dat dat nu met jugs word gedaan is misschien een beetje halloween-achtig, maar de karma reward blijft na het halloween event.

Of dat dan ook met jugs of gewoon op de oude manier gaat worden is de vraag.
glaaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
[...]

Ja ik bedoel dus die jugs. Je krijgt ze niet van Halloween-gerelateerde dingen maar alleen van daily en monthly achievement. Toevallig in dezelfde patch geïntroduceerd als Halloween maar verder heeft het niks met elkaar te maken. Het staat in de patch notes bijvoorbeeld ook niet bij de Halloween-related changes maar bij de achievements:
ACHIEVEMENTS

In response to several letters from the Tyrian Explorers Society, we have made the following changes to recognized achievements:

Added karma rewards to daily and monthly achievements.
Added 19 new exploration achievements to the “Explorer” achievement list, including “Dive Master,” which tracks unique diving goggle uses.
Added a new “Jumping Puzzles” achievement category.
Moved all existing jumping puzzle achievements from the “Explorer” category to the “Jumping Puzzles” category.
Added 4 additional jumping puzzle achievements.
Added a new “Bosses” achievement category.
The “Crash Landing” achievement has been moved from the “Explorer” category to the “Bosses” category.
Added 7 new boss achievements.

• glaaj
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Ja ik bedoel dus die jugs. Je krijgt ze niet van Halloween-gerelateerde dingen maar alleen van daily en monthly achievement. Toevallig in dezelfde patch geïntroduceerd als Halloween maar verder heeft het niks met elkaar te maken. Het staat in de patch notes bijvoorbeeld ook niet bij de Halloween-related changes maar bij de achievements:

[...]
ay caramba! das nice :o dus die jugs zullen blijven ook als halloween over is :9~ :9~

• Timmetjuhs
Yup die jugs zijn blijvend. En je krijgt ook karma voor het completen van een dungeon ^^
glaaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:51:
[...]

ay caramba! das nice :o dus die jugs zullen blijven ook als halloween over is :9~ :9~
Daar moet je wel op rekenen ja. :9 En zorgen dat je iig 1x per maand een karma booster hebt zodat je anderhalf keer zoveel karma van je monthly achievement krijgt.

• glaaj
Wat zijn de voorwaarden voor de monthly? Ik heb er eigelijk nooit bij stilgestaan aangezien ik pas lvl 15/16/17 ben (weet het niet precies :+) en ook een paar keer opnieuw ben begonnen, de daily haal ik vrijwel altijd al is het maar voor de xp dat die geeft.

• Timmetjuhs
glaaj schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:55:
Wat zijn de voorwaarden voor de monthly? Ik heb er eigelijk nooit bij stilgestaan aangezien ik pas lvl 15/16/17 ben (weet het niet precies :+) en ook een paar keer opnieuw ben begonnen, de daily haal ik vrijwel altijd al is het maar voor de xp dat die geeft.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Monthly_achievement

• glaaj
hmmm ik had 100 monthly events al gedaan en 150 candy corn is niks, maar met salvagen zit ik pas op 125 aangezien ik er deze week pas actief mee bezig ben. wvw pvp heb ik nog nooit naar om gekeken, heeft dat uberhaupt zin op lvl 17 ofzo?

• Timmetjuhs
Op lvl 17 wordt je gewoon geupscaled naar lvl 80 :) Het enige wat je mist zijn je traits en extra skills. Maar qua basic stats maakt het weinig uit.
Devata schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
Ik snap niet waarom men hier zegt dat zo'n booster niet zo'n effect moet geven. Als hij je bv 10% extra karma geeft voor alle karma die je krijgt dan is het toch totaal logisch dat je het ook op zo'n momenten krijgt:S Niets exploits aan, gewoon de normale werking van de boost.

Het is het zelfde dat je met magic-find ook betere spullen kunt krijgen uit een chest. Ik hou zo'n cijfertjes nooit echt bij dus ik zou het niet opmerken maar als ik zou opmerken dat het NIET het geval zou zijn zou ik er persoonlijk een bug-report voor indienen.

Edit: Even op de officiele wiki gekeken en daar staat ook dat het zo werkt. http://wiki.guildwars2.com/wiki/Jug_of_Liquid_Karma
Zonder de vermelding dat het een bug zou zijn.

Als je in de wiki ook even had gekeken naar de beschrijving van de Karma Booster dan had je misschien een idee gehad waarom wij denken dat de booster niet dit effect zou moeten hebben:

Double click to gain a buff that that increases any Karma gained by 50% for one hour

Het is dus 50% en voor 1 uur. Als ze nou Karma zouden geven bij het voltooien van je Daily/Monthly ipv een jug dan zou ik je gelijk geven. Dan heb je je Karma Booster goed getimed. Nu is er geen enkele vaardigheid nodig. Je neemt de Karma booster en daarna de jugs en zie daar 50% meer karma.

En dat de officiële wiki niet zegt dat het een bug is wil nog niet zeggen dat het er geen is. De wiki wordt niet onderhouden door ArenaNet.

[ Voor 4% gewijzigd door RoseSolane op 24-10-2012 14:04 ]

Verwijderd

Vraagje: ikzelf wil ook de monthly halen, maar moet dan nog 375 salvages. Mensen die een idee hebben hoe je dit snel en cheap kunt doen? Dus bijv een salvageble item dat een paar brons kost op de tp?

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Wij zitten nu tegen een russiche server in WvWvW , altijd feest...

Xaoc schijnt een russiche guild te zijn die niet vies is van een paar "trucjes"
YouTube: Blacktide [Xaoc] Glitching
RoseSolane schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:02:
[...]

Als je in de wiki ook even had gekeken naar de beschrijving van de Karma Booster dan had je misschien een idee gehad waarom wij denken dat de booster niet dit effect zou moeten hebben:

Double click to gain a buff that that increases any Karma gained by 50% for one hour
Het is dus 50% en voor 1 uur. Als ze nou Karma zouden geven bij het voltooien van je Daily/Monthly ipv een jug dan zou ik je gelijk geven. Dan heb je je Karma Booster goed getimed. Nu is er geen enkele vaardigheid nodig. Je neemt de Karma booster en daarna de jugs en zie daar 50% meer karma.

En dat de officiële wiki niet zegt dat het een bug is wil nog niet zeggen dat het er geen is. De wiki wordt niet onderhouden door ArenaNet.
Juist met wat jij nu aan geeft waarom je het als exploit ziet, zie ik het dus juist niet als exploit.

"Double click to gain a buff that that increases any Karma gained by 50% for one hour"
Dus 50% meer karma als je karma krijgt. Met zo'n jug krijg je karma dus met een boost krijg je 50% meer karma. De formule staat er al en je hoeft hem maar in te vullen.

Daar had ik het in mijn vorige reactie ook over:
Devata schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 13:44:
Als hij je bv 10% extra karma geeft voor alle karma die je krijgt dan is het toch totaal logisch dat je het ook op zo'n momenten krijgt
....
"Als ze nou Karma zouden geven bij het voltooien van je Daily/Monthly ipv een jug dan zou ik je gelijk geven. Dan heb je je Karma Booster goed getimed."
Inderdaad, als ze het gelijk hadden gedaan zonder jugs had je het dus ook gekregen (betreft hier de zelfde karma, alleen de manier waarop je het krijgt is anders). Nu moet je het timen als je die dingen dringt, dan als je de Daily of Monthly haalt.

De timing is nu iets gemakkelijker inderdaad maar verder is alles exact het zelfde.

[ Voor 9% gewijzigd door Devata op 24-10-2012 14:28 ]

Over die karma boosters icm jugs... vergeet niet dat een heleboel mensen events in Orr farmden voor karma en dat dat op een gegeven moment werd beperkt door de invoering van Diminishing Returns. DR werd ingevoerd om farmbots te beperken in effectiviteit, niet om spelers te grazen te nemen maar die waren wel de dupe. Ik vermoed dat de karma jugs zijn ingevoerd om daarvoor te compenseren en dat is best effectief: farm bots hebben er niets aan, spelers wel. En omdat je per account maar 1x per maand je monthly reward krijgt valt de combi jug+booster niet grootschalig te exploiten dus ik denk dat het Anet aan de reet zal roesten dat je die combi gebruikt. We hebben het niet over miljoenen karma, we hebben het over karma van een halve exotic per maand wat je extra krijgt (tenzij je iedere dag een karma booster gebruikt maar dat lijkt me alleen maar stom).

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:06:
Vraagje: ikzelf wil ook de monthly halen, maar moet dan nog 375 salvages. Mensen die een idee hebben hoe je dit snel en cheap kunt doen? Dus bijv een salvageble item dat een paar brons kost op de tp?
Je geeft het antwoord zelf al. Even naar de TP gaan en dan nergens op zoeken en nergens op filteren en vervolgens sorteren op kosten. Eerste salvagable item uit de lijst gebruiken. Zo heb ik mijn vorige monthly gehaald. Dit keer is het waarschijnlijk niet nodig omdat ik al best veel heb gesalvaged.
Ik heb, verspreid over mijn characters, alle crafting disciplines dus ik salvage ieder item dat spullen oplevert die ik kan gebruiken om crafting skill te krijgen. Dan kom je automatisch wel aan die monthly salvage count, sterker nog: wel 3 keer zoveel ook.

SnoeiKoei schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:31:
Over die karma boosters icm jugs... vergeet niet dat een heleboel mensen events in Orr farmden voor karma en dat dat op een gegeven moment werd beperkt door de invoering van Diminishing Returns. DR werd ingevoerd om farmbots te beperken in effectiviteit, niet om spelers te grazen te nemen maar die waren wel de dupe. Ik vermoed dat de karma jugs zijn ingevoerd om daarvoor te compenseren en dat is best effectief: farm bots hebben er niets aan, spelers wel. En omdat je per account maar 1x per maand je monthly reward krijgt valt de combi jug+booster niet grootschalig te exploiten dus ik denk dat het Anet aan de reet zal roesten dat je die combi gebruikt. We hebben het niet over miljoenen karma, we hebben het over karma van een halve exotic per maand wat je extra krijgt (tenzij je iedere dag een karma booster gebruikt maar dat lijkt me alleen maar stom).
Je argument voor de invoering van de karma booster begrijp ik. Maar je krijgt niet alleen 10 jugs voor Monthly achievement, maar ook 1 voor Daily. Je kunt dus 40 of 41 jugs per maand halen. Dus één keer per maand een Karma Booster gebruiken met 50% extra betekent wel 20 jugs extra aan Karma. Dat is 90.000 Karma extra. Dat verkort de tijd tot een legendary van 3 naar 2 maanden. En ik weet dat je voor die legendary nog veel meer nodig hebt, maar het gaat om aardig wat Karma.

Of ArenaNet dit wel of niet zo bedoeld heeft zullen we zien. Of ze het als een exploit zien als het niet zo bedoeld was moeten we ook maar zien. Wat mij betreft hoeven ze dat niet, maar het kan onder de door ArenaNet gebruikte definitie van een exploit vallen. Maar misschien moeten we daar maar niet een hele discussie over gaan voeren. We weten gewoon niet wat ArenaNet bedoeld heeft.

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
RoseSolane schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

Je argument voor de invoering van de karma booster begrijp ik. Maar je krijgt niet alleen 10 jugs voor Monthly achievement, maar ook 1 voor Daily. Je kunt dus 40 of 41 jugs per maand halen. Dus één keer per maand een Karma Booster gebruiken met 50% extra betekent wel 20 jugs extra aan Karma. Dat is 90.000 Karma extra. Dat verkort de tijd tot een legendary van 3 naar 2 maanden. En ik weet dat je voor die legendary nog veel meer nodig hebt, maar het gaat om aardig wat Karma.
Is de standaard hoeveelheid karma per jug 4500?
Als dat zo is dan heeft de guild karma boost (die voor beperkte tijd geactiveerd kan worden binnen een guild) geen invloed op de jug.
Dus als dit alles zo is ben ik benieuwd of die karma booster wel werkt...??!

• Timmetjuhs
4.5k op lvl 80 ja :)

• Myrk
heeft level invloed? dan is het alsnog niet zeker....maakt me wel nieuwsgierig zo

• Timmetjuhs
Nieuwe update: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Game_updates/2012-10-24
We kunnen dus ons wapen ophalen :) Met dit item: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Pact_Victory_Token

Is blijkbaar 4500 karma, level maakt niet uit:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Jug_of_Liquid_Karma

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@(#$^$%*#! check net me mail gewoon een login attempt vanuit china WTF!!
meteen me paswoord veranderd , snap het niet want mijn paswoord is niet de gemakkelijkste en ik gebruik hem nergens anders voor :S
straks me pctje maar ff scannen , maar lijkt me erg onwaarschijnlijk dat er iets op me pc zit want die`s wel goed beveiligd :(

[ Voor 23% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-10-2012 15:54 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Timmetjuhs
Dat heb ik ook gehad... Toen heb ik ook meteen mijn wachtwoord aangepast. Bij mij kwam hij volgens mij ergens uit Afrika of het oostblok, ik weet het niet meer zeker. Gelukkig geen items kwijt maar je vraagt je toch af hoe ze aan die info komen?

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Timmetjuhs schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:55:
Dat heb ik ook gehad... Toen heb ik ook meteen mijn wachtwoord aangepast. Bij mij kwam hij volgens mij ergens uit Afrika of het oostblok, ik weet het niet meer zeker. Gelukkig geen items kwijt maar je vraagt je toch af hoe ze aan die info komen?
idd bij mij stond er Country : CN dat staat voor china
vuile vieze BLEEEEEEEEEEEEP chinese

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Hier hadden mensen op TS wel redelijk wat problemen mee, dat zou nu dus verholpen moeten zijn:
Fixed an issue causing players with linked mobile authenticators to be regularly disconnected from the game.

Steam: Grim

• glaaj
Level voor je karma jug maakt inderdaad geen moer uit.

Inlog pogingen uit het buitenland, ik denk dat ik mn wachtwoord nu inderdaad ook maar eens wat ga aanscherpen dan, geen zin om al mn items en andere dingen kwijt te raken aan een of andere chinese gold farmer.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dan weten ze dus je gebruikersnaam en wachtwoord als je zo`n mail krijgt.
straks snel ff inloggen als ik thuis ben hopelijk weten ze dan niet het wachtwoord van je mail want dan ben je er ziek van. heb inmiddels me wachtwoord van beidde veranderd

• Menace_1981
  • Laatst online: 05-01 00:40
Timmetjuhs schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:01:
Op lvl 17 wordt je gewoon geupscaled naar lvl 80 :) Het enige wat je mist zijn je traits en extra skills. Maar qua basic stats maakt het weinig uit.
Daar heb je gelijk in. Echter, maakt het wel verschil welke gear je tegenstander heeft. Mijn lvl 52 Thief wordt soms gewoon ge-oneshot in WvW :/
Menace_1981 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:34:
[...]

Daar heb je gelijk in. Echter, maakt het wel verschil welke gear je tegenstander heeft. Mijn lvl 52 Thief wordt soms gewoon ge-oneshot in WvW :/
Klopt, ik heb vorige maand de monthly kills gedaan op mijn warrior en dat was gezien zijn level een ramp (toen 40-ish). Ook toen liepen er al lvl80's rond in full exotic gear vol upgrades, terwijl ik in goedkoop leveling gear zonder goede upgrades rondliep. De repair bill liep alsnog redelijk op zo veel ging ik dood, hopelijk is dat nu iets minder frequent. Ik zou toch wel wat vooruitgang moeten merken nu hij lvl74 is en anders ga ik wel op mijn ranger, die is 80 en zit redelijk in het gear nu.

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-11 11:55
NuCl3aR schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:56:
Hier hadden mensen op TS wel redelijk wat problemen mee, dat zou nu dus verholpen moeten zijn:

[...]
Gelukkig :P. Ik had hier heel veel last van gister, sterker nog zoveel dat ik maar gestopt ben met spelen.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
SnoeiKoei schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:41:
[...]

Klopt, ik heb vorige maand de monthly kills gedaan op mijn warrior en dat was gezien zijn level een ramp (toen 40-ish). Ook toen liepen er al lvl80's rond in full exotic gear vol upgrades, terwijl ik in goedkoop leveling gear zonder goede upgrades rondliep. De repair bill liep alsnog redelijk op zo veel ging ik dood, hopelijk is dat nu iets minder frequent. Ik zou toch wel wat vooruitgang moeten merken nu hij lvl74 is en anders ga ik wel op mijn ranger, die is 80 en zit redelijk in het gear nu.
Wat je ook kan doen om wat 'easy' kills te halen. Als een enemy downed is, ipv finishing move te doen. Blijf er op hakken zodat je dmg doet. Je moet namelijk een bepaald percentage dmg gedaan hebben om reward (xp/loot) te krijgen en dus ook een kill in WvW.

Steam: Grim

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-11 09:35
Misschien een stomme vraag maar ik heb net guildwars geïnstalleerd en nu willen ze weten welke server ik kies. Is het net als bij wow dat je altijd op die server inlogt als je een bepaalde char wil spelen.

Zo ja, op welke server zitten jullie tweakers :D

Verwijderd

Lees de gigantische rode melding.

• Zspirit
Oke faal, sorry niet erg slim.
Far Shiverpeaks here i come!
Zspirit schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:50:
[...]

Oke faal, sorry niet erg slim.
Far Shiverpeaks here i come!
En als dat niet lukt (omdat de server vol zit) kun je kiezen voor Piken Square waar een aantal van ons zit. Onder andere Devata en Freakie Beakie hebben daar guilds.

/edit: En als het wel is gelukt: veel plezier met GW2 :)

[ Voor 7% gewijzigd door RoseSolane op 24-10-2012 18:09 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Is het Iemand al opgevallen de bovenste Banner doet me wel heel erg denken aan Deathwing :+

Staat op deze pagina https://www.guildwars2.com/en/events/halloween-2012

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Zspirit
ShadowBumble schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:18:
Is het Iemand al opgevallen de bovenste Banner doet me wel heel erg denken aan Deathwing :+

Staat op deze pagina https://www.guildwars2.com/en/events/halloween-2012
Lol ja idd die lijkt er zeker op maarja volgens mij lijkt elke vuur draak er op :)

[ Voor 7% gewijzigd door Zspirit op 24-10-2012 18:24 ]

Verwijderd

Devata schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:32:
[...]

Je geeft het antwoord zelf al. Even naar de TP gaan en dan nergens op zoeken en nergens op filteren en vervolgens sorteren op kosten. Eerste salvagable item uit de lijst gebruiken. Zo heb ik mijn vorige monthly gehaald. Dit keer is het waarschijnlijk niet nodig omdat ik al best veel heb gesalvaged.
Ik snap niet hoe je kunt sorteren op kosten? Weet je zo welk item jij hebt gebruikt..als je hem zo vaak gesalvaged hebt, dan moet je dat nog wel weten denk ik? :9

Edit: heb het al..goedkoopste item kost toch nog 26b..dus dat maar 375 is toch genoeg geld :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2012 21:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:30:
[...]

Ik snap niet hoe je kunt sorteren op kosten? Weet je zo welk item jij hebt gebruikt..als je hem zo vaak gesalvaged hebt, dan moet je dat nog wel weten denk ik? :9

Edit: heb het al..goedkoopste item kost toch nog 26b..dus dat maar 375 is toch genoeg geld :o
Heb je zelf geen crafting? Ik kom namelijk met crafting en met het doen van 1 zone best behoorlijk aan die 375

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 22:39:
[...]

Heb je zelf geen crafting? Ik kom namelijk met crafting en met het doen van 1 zone best behoorlijk aan die 375
Je bedoelt items craften en die salvagen? Tot nu toe heb ik bijna niets gesalvaged, maar verkoop ik alles. Maar nu die karma goed aantikt met een monthly wil ik die alsnog halen. Craften heb ik even links gelegd, eerst items verzamelen.

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-11 12:44

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik zit nu een cooking guide te volgen om m'n cooking op 400 te krijgen, maar als ik Peach Cookies probeer te maken zegt ie dat de skill 350 benodigd is in plaats van 300. Is er een wijziging hierin geweest?

Surfin' paradise!

Verwijderd

Salvagen voor 70 heeft weinig zin, pas als je mithril e.d. krijgt krijg je echt winst uit salvagen vs AH

Overigens geld dit vaak niet voor leather en cloth crafting materials, die zijn vaak 50c per stuk ipv ~20c
Ik heb meestal de eerste week van de maand m'n salvaging al vol... De events zijn ook geen probleem. Die had ik al na 2 weken. Maar die WvW kills....

oh, extra info:

https://forum-en.guildwar...-Goodies/first#post528646
“Our Halloween celebrations are in full swing, costume brawls are aplenty and the Shadow of the Mad King is falling across Tyria. Because we are as excited as you are, we will add another opportunity for you to get shiny Halloween goodies.

You will be glad to hear that we are adding recipes to the Mystic Forge that will allow you to throw stuff you get from the Black Lion Chests into it to get a special Halloween chest (no key needed for this one). These chests will include Halloween specific loot and give you a second chance to get one of the terrifying, rare Halloween skins. Here is the recipe we will add:

You need 1 Candy Corn, 6 Mystery Tonics, 1 Boost (any), 1 Boost (any) to get a Mad King Chest.

We hope you like this gruesome addition, we will let you know immediately when they will be in the game – enjoy the celebrations!”

[ Voor 76% gewijzigd door Wailing_Banshee op 25-10-2012 07:53 ]

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik moet als gewoonlijk weer alleen me wvwvw kills halen :( , daar heb ik altijd zo weinig zin in
en leuk zo`n recept met mystery tonics :( ik was het zo zat een hele bank tab vol met die dingen dat ik ze 2 weken geleden gewoon heb weggepleurd .

Wailing_Banshee schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 07:50:
Ik heb meestal de eerste week van de maand m'n salvaging al vol... De events zijn ook geen probleem. Die had ik al na 2 weken. Maar die WvW kills....

oh, extra info:

https://forum-en.guildwar...-Goodies/first#post528646

[...]
Laten die mystery tonics nou de enige tonics zijn die ik NIET heb weggeflikkerd omdat ze alleen maar ruimte innamen! :D :D :D Die mystery tonics heb ik nu een stuk of 20 van volgens mij en random boosters heb ik ook zat. Mooi!!! Wanneer gaat deze change in? _/-\o_

Verder hoef ik van mijn monthly achievement ook "aleen" nog maar 50 kills :'( Vanavond maar eens werk van maken. Gisteren heb ik book pages over het leven van de Mad King verzameld dus ik loop nu met zo'n boekwerk op mijn rug, en ik heb een tijd in Gendarran Fields bij dat pirateneiland rondgehangen om de 3 doors te AoE-spammen die daar telkens spawnden. Tot 1 van die deuren bugged werd |:(

[ Voor 22% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-10-2012 08:44 ]

Freakiebeakie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:21:
ik moet als gewoonlijk weer alleen me wvwvw kills halen :( , daar heb ik altijd zo weinig zin in
en leuk zo`n recept met mystery tonics :( ik was het zo zat een hele bank tab vol met die dingen dat ik ze 2 weken geleden gewoon heb weggepleurd .
Als jij nog wat boosts heb dan heb ik nog wel wat tonics voor je :) Ben ik meteen van die dingen af. Volgens mij heb ik er 12. En als de andere tonics ook mogen dan heb ik nog veel meer.

En ik wil je vanavond wel helpen met het halen van je WvWvW kills. Is toch niet zo moeilijk?
RoseSolane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:35:
[...]

Als jij nog wat boosts heb dan heb ik nog wel wat tonics voor je :) Ben ik meteen van die dingen af. Volgens mij heb ik er 12. En als de andere tonics ook mogen dan heb ik nog veel meer.

En ik wil je vanavond wel helpen met het halen van je WvWvW kills. Is toch niet zo moeilijk?
Die dingen zijn accountbound en dus niet door te geven...

En ik bewaar alles! Ook al gebruik ik het niet en zal ik het mogelijk ook nooit gebruiken, bewaar ik het toch :P

Komt mij nu goed van pas, want ik kan nu eindelijk van m'n boosters af...

Verwijderd

Volgens mij gaat vrijdag op zaterdag nacht act 2 beginnen. Dit betekend neem ik aan dat act 1 wordt afgesloten? Vraagje: welke dingen moet ik zowiezo doen voor act 1? Dat boek met ghost hunting, maar wat nog meer?
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:48:
Volgens mij gaat vrijdag op zaterdag nacht act 2 beginnen. Dit betekend neem ik aan dat act 1 wordt afgesloten? Vraagje: welke dingen moet ik zowiezo doen voor act 1? Dat boek met ghost hunting, maar wat nog meer?
Ik weet het niet zeker maar ik vermoed eigenlijk dat dat boek het enige act1-specifieke deel is? En ik denk dat je het daarna ook nog kunt doen, dat er alleen maar nieuwe dingen bijkomen, maar geen idee of dat klopt.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-10-2012 08:58 ]

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:48:
De vraag is of Act I afgesloten wordt... In principe doet ANet dat nooit. Er komen wel nieuwe dingen bij, maar de oude blijven ook gewoon actief. Alleen, als je dan bijvoorbeeld op zaterdag pas begint, kun je beide acts achter elkaar doen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Freakiebeakie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:21:
leuk zo`n recept met mystery tonics :( ik was het zo zat een hele bank tab vol met die dingen dat ik ze 2 weken geleden gewoon heb weggepleurd .
Exact ik heb ze laatst ook allemaal weggegooit :( Naja so be it then kan er nu toch weinig aan doen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Die mystic tonics zijn dat die blauwe potjes waarme je een andere vorm aanneemt?
Die heb ik voor wat voor reden dan ook in me bank nog volgens mij ^_^

Verwijderd

Thanks, dan neem ik de gok om het niet vanavond of morgenavond per se te moeten doen. Vanavond even een potje vechten in LA

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-11 11:55
kowapanga schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:12:
Die mystic tonics zijn dat die blauwe potjes waarme je een andere vorm aanneemt?
Die heb ik voor wat voor reden dan ook in me bank nog volgens mij ^_^
Ja, die heb ik gek genoeg ook bewaard.. Haha.. Ik heb er geloof ik nog een stuk of 10 in me bank van het levelen.
Wailing_Banshee schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:45:
[...]

Die dingen zijn accountbound en dus niet door te geven...
Helaas.
En ik bewaar alles! Ook al gebruik ik het niet en zal ik het mogelijk ook nooit gebruiken, bewaar ik het toch :P

Komt mij nu goed van pas, want ik kan nu eindelijk van m'n boosters af...
Die boosters vergeet ik ook altijd te gebruiken. Dus is dit inderdaad een goede mogelijkheid om mijn bank en bags wat leger te maken.
Het mooiste aan de Mad King chests is natuurlijk dat je ze het hele jaar door kunt maken, zolang je maar voldoende candy corn opspaart gedurende Halloween. Dus als je NU die boosters en/of tonics niet hebt gooi je gewoon een paar stacks candy corn op je bank voor later als je ze wel hebt.

• glaaj
Of je koopt je candy corn tegen die tijd, al denk ik dat dat spul duur gaat worden als halloween eenmaal om is :d

Edit:
Waren de candy corn nodes veranderd gisteren? Want op dinsdag kon ik een hoop nodes vinden noordelijk van een waypoint in de human starting zone, en gisteren waren ze er niet meer bij mij, of ik ben in een keer heel erg scheel geworden :+

[ Voor 52% gewijzigd door glaaj op 25-10-2012 10:06 ]

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:44:
Het mooiste aan de Mad King chests is natuurlijk dat je ze het hele jaar door kunt maken, zolang je maar voldoende candy corn opspaart gedurende Halloween. Dus als je NU die boosters en/of tonics niet hebt gooi je gewoon een paar stacks candy corn op je bank voor later als je ze wel hebt.
Mwoh Mystic Forge recipes worden er ook wel weer uitgehaald als ze niet meer nodig zijn. Ik zie dit als een snelle fix voor het probleem dat mensen die 200 kistjes openden met veel waardeloze rommel bleven zitten. Ik vermoed dat ze eigenlijk liever een andere oplossing zouden zien en dat deze fix er dus snel weer uit gaat.

Verder is Candy Corn zo makkelijk te krijgen dat ik niet weet hoe prijzig het zal gaan worden. Je hebt de Halloween materialen ook alleen nodig voor het Gift Recipe, niet om de wapens daarna te craften. En voor die recipes heb je ook rares nodig die alleen tijdens Halloween droppen en die veel lastiger te krijgen zijn dan corn. Kortom, ik zie niet zo'n markt voor corn nadat Halloween is afgelopen...

Ik spendeer mijn corn nu om bags van kinderen te krijgen en zo kans te hebben op de rare crafting materials. Deze heb je immers nodig om de gift recipes om de permanente wapens mee te craften. Heb nu ongeveer 20 van elke rare en moet nog naar de 100... Gaat nog even duren dus :P

[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 25-10-2012 10:24 ]

Freaky Beaky
Had je nou eigenlijk al geprobeerd die breather te maken?

@Morrar
"Deze heb je immers nodig om de gift recipes om de permanente wapens mee te craften." leg uit.
@Devata:

Om permanente wapens te maken moet je:

1) Gift Recipe verkrijgen uit een bag (met heel veel mazzel) of anders uit de Mystic Forge:

- 250 Candy Corn + 10 Crystalline Dust + 40 Elonian Wine + 100 Rare Halloween Crafting Material

2) Daarna deze Gift craften:

- Gift of Souls: 250 Orichalcum Ingot + 100 Charged Lodestone + 20 Ecto's + Gift of Knowledge
- Gift of Spiders: 250 Orichalcum Ingot + 100 Destroyer Lodestone + 20 Ecto's+ Gift of Ascalon
- Gift of the Moon: 250 Orichalcum Ingot + 100 Corrupted Lodestone + 20 Ecto's + Gift of Thorns

3) Tot slot het wapen craften:

- Staff: Gift of Souls + 250 Orichalcum Ingot + 100 Charged Lodestone + 20 Ecto's
- Short Bow: Gift of Spiders + 250 Orichalcum Ingot + 100 Destroyer Lodestone + 20 Ecto's
- Shield: Gift of the Moon + 250 Orichalcum Ingot + 100 Corrupted Lodestone + 20 Ecto's

Zoals je ziet heb je aleen in stap 1 Halloween specifieke zaken nodig. Die 250 corn is daarbij peanuts vergeleken met de 100 rare crafting materials. Bij het verzamelen van 20 van die rares (alle drie types), heb ik zeker 1000+ candy corn voorbij zien komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 25-10-2012 10:29 ]

Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:26:

3) Tot slot het wapen craften:

- Staff: Gift of Souls + 250 Orichalcum Ingot + 100 Charged Lodestone + 20 Ecto's
- Short Bow: Gift of Spiders + 250 Orichalcum Ingot + 100 Destroyer Lodestone + 20 Ecto's
- Shield: Gift of the Moon + 250 Orichalcum Ingot + 100 Corrupted Lodestone + 20 Ecto's

Zoals je ziet heb je aleen in stap 1 Halloween specifieke zaken nodig.
Volgens deze wiki-pagina
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gift_of_Souls

heb je voor de laatste stap geen ecto's maar sigils of the night nodig, die je moet kopen van TP of craften met een rare recipe dat uit trick 'n treat bags valt. Iig voor de staff. Maar goed, er circuleren een heelboel foute recepten voor de uiteindelijke wapens dus wie weet zit de GW2wiki er wel naast hoor.

Overigens ben ik ongeveer even ver als jij, ik heb net iets meer dan 20 van ieder van die rare ingredients (skulls, plastic fangs en nougat). Gisteren een tijd deurtjes gefarmd in Gendarran Fields en daarna net als jij candy corn aan die kids in LA gegeven, 50 CC voor 8 personalized bags.

[ Voor 32% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-10-2012 10:34 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RoseSolane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 08:35:
[...]

die troep is allemaal bound :(

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

You need 1 Candy Corn, 6 Mystery Tonics, 1 Boost (any), 1 Boost (any) to get a Mad King Chest.
Argh! Heb ik net al mijn mystery tonics weggegooid omdat ze ruimte innamen die ik nodig had en het toch niet interessant vond om in iets anders te veranderen. Snik.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Weakling schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

Argh! Heb ik net al mijn mystery tonics weggegooid omdat ze ruimte innamen die ik nodig had en het toch niet interessant vond om in iets anders te veranderen. Snik.
Je had ze ook voor de costume brawl kunnen gebruiken :P

• glaaj
Wat kan er allemaal uit die mad kings chests komen, want ik heb nog een bootlading tonics en dergelijke staan.
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Volgens deze wiki-pagina
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Gift_of_Souls

heb je voor de laatste stap geen ecto's maar sigils of the night nodig, die je moet kopen van TP of craften met een rare recipe dat uit trick 'n treat bags valt. Iig voor de staff. Maar goed, er circuleren een heelboel foute recepten voor de uiteindelijke wapens dus wie weet zit de GW2wiki er wel naast hoor.

Overigens ben ik ongeveer even ver als jij, ik heb net iets meer dan 20 van ieder van die rare ingredients (skulls, teeth en nougat). Gisteren een tijd deurtjes gefarmd in Gendarran Fields en daarna net als jij candy corn aan die kids in LA gegeven, 50 CC voor 8 personalized bags.
Mja op zich zou ik dat niet heel gek vinden; Legendaries hebben immers ook een Sigil nodig bij het craften. Als die informatie klopt zou je dus 20 x 100 candy corn kwijt zijn aan Sigil's. Dat verandert de zaak wel :)

Verder is mijn taktiek hetzelfde; deurtjes farmen in Gendarran Fields. Prioriteit op bags oprapen en daarna AoE spammen. Niet op de deur zelf klikken, dat kost te veel tijd en doen anderen wel :) Daarna inderdaad bags kopen bij kindenen voor 50 corn.

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 25-10-2012 10:35 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Mja op zich zou ik dat niet heel gek vinden; Legendaries hebben immers ook een Sigil nodig bij het craften. Als die informatie klopt zou je dus 20 x 100 candy corn kwijt zijn aan Sigil's. Dat verandert de zaak wel :)

Verder is mijn taktiek hetzelfde; deurtjes farmen in Gendarran Fields. Prioriteit op bags oprapen en daarna AoE spammen. Niet op de deur zelf klikken, dat kost te veel tijd en doen anderen wel :) Daarna inderdaad bags kopen bij kindenen voor 50 corn.
op de deur klikken kost geen tijd , ik ren toch alleen maar rondjes om die deur heen terwijl ik F spam , dan maak je hem vanzelf ook een keer open :D
RoseSolane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Helaas wel. Aanbod om te helpen om WvWvW kills te halen blijft echter staan :)
Ok man is goed , we gaan vanavond wel even een wvwvw groepje maken om die 50 kills te scoren

candy corn kan je binnen een uur een stack van hebben als je goeie spawn plek van deuren kan vinden.
ons mooie deuren farm plekje is aardig naar de klote omdat 2 van de 3 deuren bugged zijn :(
gister stonden we met zn alle te huile bij de generous door QQ , die liet gemakkelijk 10 bags PP vallen en spawnde ongeveer om de 2 minuten

dus vanavond 50 wvwvw kills , haunted doors en carving op me agenda :D
carfing is goed te doen met 8 characters :D ,login travel naar LA rondje rennen in overflow , rondje rennen op eigen server log uit, login etc etc etc :D 150 heb je dan zo.

Laatst was er een maat van me gehacked bij ons inde guild ( vond het al raar dat hij niet op ts kwam enzo) ]
die is er goed vanaf gekomen :D hij kreeg zn account terug met 20g en een berg lodestones xD en hij had misschien 50 silver toen hij gehacked werd loooool.

[ Voor 83% gewijzigd door Freakiebeakie op 25-10-2012 10:46 ]

glaaj schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:32:
Wat kan er allemaal uit die mad kings chests komen, want ik heb nog een bootlading tonics en dergelijke staan.
Halloween goodies. Vooral candy corn dus waarschijnlijk, plus kans op halloween tonics, halloween crafting materials, halloween buff food, halloween recipes en een heel klein kansje op halloween weapon en shoulder skins.
Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:34:
[...]

Plus 20x orichalcum ingot + 20x lodestone (soort afhankelijk van welke crafting discipline je sigil maakt) + 20x glob of ecto...

Al met al past het complete recept van zo'n crafted halloween weapon beter bij een legendary dan bij een exotic. Niet dat het onderscheid groot is maar het zou nice zijn als je na deze hele procedure ook de achievement voor de legendary kreeg :P

[ Voor 44% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-10-2012 10:41 ]

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:35:

[...]

Plus 20x orichalcum ingot + 20x lodestone (soort afhankelijk van welke crafting discipline je sigil maakt) + 20x glob of ecto...

Al met al past het complete recept van zo'n crafted halloween weapon beter bij een legendary dan bij een exotic. Niet dat het onderscheid groot is maar het zou nice zijn als je na deze hele procedure ook de achievement voor de legendary kreeg :P
Ja uiteraard ook nog de andere materialen naast de corn, maar die kun je op andere tijdstippen nog farmen.

En eensch dat het (te) veel moeite is voor een exotic, al gaat het natuurlijk meer om het uiterlijk. Dat uiterlijk is wel vet, maar mist bijvoorbeeld wel de effecten die legendaries hebben. Kortom effort-reward ratio is niet top. Twijfel ook nog steeds of ik er voor wil gaan of gewoon lekker zal cashen en de zooi verkopen.

Sowieso vind ik GW2 veels te grinderig en dat terwijl ze adverteren dat het geen grind game is. GW2 is voor mij het grootste grind fest dat ik ooit gespeeld hebt (wellicht geëvenaard door reputation grinden in vanilla WoW). Het enige is dat je de beste gear redelijk makkelijk kunt craften waardoor grinden geen verplichting is. Maar als je wat speciaals wilt, ga er dan maar ff voor zitten want dan moet je uren achter elkaar dezelfde content grinden. Vind ik toch een beetje jammer wel.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:49:
Sowieso vind ik GW2 veels te grinderig en dat terwijl ze adverteren dat het geen grind game is. GW2 is voor mij het grootste grind fest dat ik ooit gespeeld hebt (wellicht geëvenaard door reputation grinden in vanilla WoW). Het enige is dat je de beste gear redelijk makkelijk kunt craften waardoor grinden geen verplichting is. Maar als je wat speciaals wilt, ga er dan maar ff voor zitten want dan moet je uren achter elkaar dezelfde content grinden. Vind ik toch een beetje jammer wel.
Maar dat is nu precies waarom GW2 geen grind game is: voor de stats hoef je het niet te doen. Ja, je kunt gaan grinden als je een speciale skin wilt, maar verder is het niet nodig. Dat in tegenstelling tot andere MMO's waar je MOET grinden als je de beste stats wilt. Vind ik vele malen erger eerlijk gezegd.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Weakling schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:10:
[...]

Maar dat is nu precies waarom GW2 geen grind game is: voor de stats hoef je het niet te doen. Ja, je kunt gaan grinden als je een speciale skin wilt, maar verder is het niet nodig. Dat in tegenstelling tot andere MMO's waar je MOET grinden als je de beste stats wilt. Vind ik vele malen erger eerlijk gezegd.
Inderdaad... mensen klaagden wel dat er end-game zo weinig te doen is, er is niks te grinden. Nou, nu dus wel. Nee je gear wordt er niet beter van dan dat van anderen maar je onderscheidt je er wel mee. Want laten we wel wezen, als je ziet wat er uiteindelijk allemaal komt kijken bij het craften van 1 zo'n halloween-wapen, dan kun je er toch van uitgaan dat er over een paar maanden nog steeds maar een paar mensen met zo'n ding rondlopen en een deel daarvan heeft geluk gehad met het vinden van de skin ipv zelf te craften.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja in guildwars is den keus aan jou of je grind of niet , toch denk ik dat het anders had gemoeten.
nu is het 250 van die 250 van dat ,daardoor moet je grinden. als ze nu meerdere materials hadden genomen en dan in kleinere hoeveelheden en dus meer verspreid over het spel danw as het iets minder saai geworden. in gw1 deden ze dat bv met het maken van de black moa Mini, dat was een onwijs lange questline met 10 materials daar 5 hier ,10 zo , eitje zoeken hier , kistje halen daar , end an een dungeon in om het ei uit te broeden. redel wat werk maar niet saai

Freakiebeakie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:13:
ja in guildwars is den keus aan jou of je grind of niet , toch denk ik dat het anders had gemoeten.
nu is het 250 van die 250 van dat ,daardoor moet je grinden. als ze nu meerdere materials hadden genomen en dan in kleinere hoeveelheden en dus meer verspreid over het spel danw as het iets minder saai geworden. in gw1 deden ze dat bv met het maken van de black moa Mini, dat was een onwijs lange questline met 10 materials daar 5 hier ,10 zo , eitje zoeken hier , kistje halen daar , end an een dungeon in om het ei uit te broeden. redel wat werk maar niet saai
Ja, daar ben ik het mee eens. Het "dwingt" mensen nu op op maar 1 plek iets te doen, waardoor de andere plekken leeg blijven.

Ik wil eerst een stack van candy corns hebben, en dan ga ik de rest aan die kinderen geven voor de plastic fangs...

Hebben jullie de Monthly achievement for Candy Corn Consumption al? Mijn Sylvari had er gisteravond 20 op en ik dacht haar even wat Candy te voeren voor de achievement. Maar ze begon al over te geven na de derde corn. Na de vijfde ben ik maar gestopt, dus ik sta pas op 25. Hoe hebben jullie dit gedaan?
RoseSolane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:33:
Hebben jullie de Monthly achievement for Candy Corn Consumption al? Mijn Sylvari had er gisteravond 20 op en ik dacht haar even wat Candy te voeren voor de achievement. Maar ze begon al over te geven na de derde corn. Na de vijfde ben ik maar gestopt, dus ik sta pas op 25. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik ga daar pas aan beginnen als ik de rest van m'n monthly heb... Want met de huidige status van mijn server in WvW heb ik daar een hard hoofd in... En dan bewaar ik m'n candy liever voor andere dingen....

RoseSolane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:33:
Ik heb die 150 candy corn gewoon keihard naar binnen gestampt in 1 avond, no problemo. Niks van dat overgeven aantrekken. :D

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:39:
[...]
Ik heb die 150 candy corn gewoon keihard naar binnen gestampt in 1 avond, no problemo. Niks van dat overeven aantrekken. :D
Oooooh, dát zijn al die brakende mensen aan het doen! :P Vroeg het me al af, haha. Toch ook maar eens doen dan :+
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:39:
[...]

Ik heb die 150 candy corn gewoon keihard naar binnen gestampt in 1 avond, no problemo. Niks van dat overgeven aantrekken. :D
Dat is zielig!

Wel weer een prachtig voorbeeld van die kleine dingetjes die dit spel sfeer geven. Ik zat na candy corn 3 echt even te kijken van: Wat, is ze nou aan het overgeven? En ja, want ook nummertje 4 en 5 kwamen er weer uit.

• glaaj
zolang als het niet een negatief effect heeft op je character, gewoon doorknallen die hap :P :r

Verwijderd

glaaj schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:05:
zolang als het niet een negatief effect heeft op je character, gewoon doorknallen die hap :P :r
Ach heel eventjes een debuff die je veel langzamer laat lopen, maar meer ook niet.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

Ach heel eventjes een debuff die je veel langzamer laat lopen, maar meer ook niet.
Die debuff krijg je sowieso, even na het eten van candy corn... en die kun je onderdrukken door op dat moment weer candy corn te gaan eten! :D Vreten, kreng! :X

Verwijderd

glaaj schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 12:05:
Nou misschien moet je voor en na proppen en overgeven even je persoonlijkheidsstatus checken, want charming ben je echt niet meer na dat overgeven.
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Nou misschien moet je voor en na proppen en overgeven even je persoonlijkheidsstatus checken, want charming ben je echt niet meer na dat overgeven.
Maar wel kotsmisselijk >:)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nope breather nog niet geprobeerd , @ rose solane , gewoon keel open en giet er maar in die candy :D
ik stond tijdens het bags farmen bij die haunted doors ook als een gek te spugen , gelukkig kreeg ik als loot ook toilet papier om me mond af te vegen :9~ :9~ xD

Sorry was even lunchen, dus wat late reactie.

Als je m'n vorige post goed leest, dan zeg ik ook dat je niet *moet* grinden (voor de stats), maar wel dat het of grinden of niets is. Zoals Freakie ook aangeeft, hadden ze natuurlijk ook meer afwisseling kunnen bieden. In WoW grind je raid bosses, wat ik bijvoorbeeld interessanter vind dan iedere keer dezelfde events grinden voor karma. Wat dat betreft is het aantal opties een beetje beperkt.

Maar goed, zal deels een kwestie van smaak zijn en deels merk je dat ANet er aan werkt. Nu krijg je bijvoorbeeld ook karma voor dungeons, waardoor de keuzevrijheid wat hoger ligt. Sowieso had je al karma voor WvW en - als dat goed liep - was dat ook een mooi alternatief.

Kortom, we komen er wel :D

• glaaj
Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:16:
Sorry was even lunchen, dus wat late reactie.

Als je m'n vorige post goed leest, dan zeg ik ook dat je niet *moet* grinden (voor de stats), maar wel dat het of grinden of niets is. Zoals Freakie ook aangeeft, hadden ze natuurlijk ook meer afwisseling kunnen bieden. In WoW grind je raid bosses, wat ik bijvoorbeeld interessanter vind dan iedere keer dezelfde events grinden voor karma. Wat dat betreft is het aantal opties een beetje beperkt.

Maar goed, zal deels een kwestie van smaak zijn en deels merk je dat ANet er aan werkt. Nu krijg je bijvoorbeeld ook karma voor dungeons, waardoor de keuzevrijheid wat hoger ligt. Sowieso had je al karma voor WvW en - als dat goed liep - was dat ook een mooi alternatief.

Kortom, we komen er wel :D
Vergeet niet dat wow al een oud spel is van een jaar of 6/7/8 dan is het heet logisch dat er daar meer content is. GW2 is net 2 maanden uit en dan vind ik dat ze het netjes doen, zeker als je ziet wat ze doen met het halloween event, dan komt er vanzelf meer afwisseling in.

• Myrk
glaaj schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:37:
[...]

Vergeet niet dat wow al een oud spel is van een jaar of 6/7/8 dan is het heet logisch dat er daar meer content is. GW2 is net 2 maanden uit en dan vind ik dat ze het netjes doen, zeker als je ziet wat ze doen met het halloween event, dan komt er vanzelf meer afwisseling in.
Ik vind WoW een hele slechte als referentie qua expansions...
Vergelijk dan liever met everquest 2 of DDO of LOTRo.

Maar goed, ze doen het inderdaad netjes, zeker aangezien ze geen subscription based MMO zijn. Dat heeft me altijd gestoord aan Blizzard (WoW) dat ze nooit een gratis adventure pack/expansion voor hun betalende klanten hadden, terwijl hun concurrent (in het begin in ieder geval) eq2 dat wel deed. Daar was het een mix van adventure packs (gratis voor subs) en expansions voor een extra prijs.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

events zijn altijd wel grappig in guildwars , ik heb bv nu al zin in 1 april :D dat is altijd humor met die lui.
ze hebben in guildwars 1 bv wel eens de afmetingen van de mini pets verwisseld met de spelers .
dus daar liepen allemaal mini mensen met reuze pets xD of een keer logde ik in en ik dacht echt WTF waren alle characters stick poppetjes geworden . echt zo grappig om te zien zo`n uber simpel stok mannetje met een vette tormented shield en bruut zwaard in zn handen xD

ohh ik vergat april first in 2011 , toen lieten ze een nieuwe class uit guildwars 2 zien ,dikke vette hoax natuurlijk

[ Voor 24% gewijzigd door Freakiebeakie op 25-10-2012 13:55 ]

Pagina: 1 ... 195 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.