Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 10:34:
[...]
Mja op zich zou ik dat niet heel gek vinden; Legendaries hebben immers ook een Sigil nodig bij het craften. Als die informatie klopt zou je dus 20 x 100 candy corn kwijt zijn aan Sigil's. Dat verandert de zaak wel
Verder is mijn taktiek hetzelfde; deurtjes farmen in Gendarran Fields. Prioriteit op bags oprapen en daarna AoE spammen. Niet op de deur zelf klikken, dat kost te veel tijd en doen anderen wel

Daarna inderdaad bags kopen bij kindenen voor 50 corn.
op de deur klikken kost geen tijd , ik ren toch alleen maar
rondjes om die deur heen terwijl ik F spam , dan maak je hem vanzelf ook een keer open

Ok man is goed , we gaan vanavond wel even een wvwvw groepje maken om die 50 kills te scoren
candy corn kan je binnen een uur een stack van hebben als je goeie spawn plek van deuren kan vinden.
ons mooie deuren farm plekje is aardig naar de klote omdat 2 van de 3 deuren bugged zijn

gister stonden we met zn alle te huile bij de generous door QQ , die liet gemakkelijk 10 bags PP vallen en spawnde ongeveer om de 2 minuten
dus vanavond 50 wvwvw kills , haunted doors en carving op me agenda

carfing is goed te doen met 8 characters

,login travel naar LA rondje rennen in overflow , rondje rennen op eigen server log uit, login etc etc etc

150 heb je dan zo.
Laatst was er een maat van me gehacked bij ons inde guild ( vond het al raar dat hij niet op ts kwam enzo) ]
die is er goed vanaf gekomen

hij kreeg zn account terug met 20g en een berg lodestones xD en hij had misschien 50 silver toen hij gehacked werd loooool.
[
Voor 83% gewijzigd door
Freakiebeakie op 25-10-2012 10:46
]