Oh dat is toch leuk om te horen, wij zijn ook nooit echt met veel (onze guild is ook niet echt super groot), daarom dat ik dacht eens vragen of ik wat meer mensen kan vinden die ingeinteresserd zijn in wvw.Devata schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:20:
In onze guild zijn wel genoeg WvW geïnteresseerde al geven de meeste toch een voorkeur aan PvE. We hebben ook al vaker WvW events georganiseerd maar dan kwamen we meestal niet verder als 10 man. Mede daarom heb ik er toevallig pas nog met Freakiebeakie over gesproken om het een keer samen te organiseren.
Een van de problemen waar ik zelf ook tegenaan loop is dat veel mensen pas WvW willen doen als ze 80 zijn maar er zijn ook veel mensen die op lvl 80 stoppen met spelen. En dan zijn er nog mensen wiens PC WvW niet aan kan.
De interesse is er dus wel maar niet in zo'n grote getallen als je misschien zou willen zien.
PS: 'de échte GoT guild' bestaat niet. Tenminste het is niet een guild opgezet door tweakers.net maar gewoon door een van de leden bet zoals de andere guilds. Ik weet niet wat jij met “de échte” bedoelt. Maar de GoT guild waar naar word verwezen is dus een guild opgezet door leden van dit forum die de guild ook naar het forum hebben vernoemd. Die zit inderdaad op Far Shiverpeaks.
PS Er lopen wel mensen op Piken rond, die in een guild zitten die Guild of Tweakers heet, of zijn die gewoon overgewaaid van FS?