Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
Freakiebeakie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:48:
events zijn altijd wel grappig in guildwars , ik heb bv nu al zin in 1 april :D dat is altijd humor met die lui.
ze hebben in guildwars 1 bv wel eens de afmetingen van de mini pets verwisseld met de spelers .
dus daar liepen allemaal mini mensen met reuze pets xD of een keer logde ik in en ik dacht echt WTF waren alle characters stick poppetjes geworden . echt zo grappig om te zien zo`n uber simpel stok mannetje met een vette tormented shield en bruut zwaard in zn handen xD
Dat klinkt idd wel erg origineel en goed bedacht!
Eerst nog kerst :)
Geen subscription vind ik inderdaad ook een groot voordeel aan GW2. Je hebt toch minder de druk van de betalingen die maar blijft lopen. WoW vraagt wat dat betreft wel de hoofdprijs; en een subscription en flinke prijzen voor expansions.

Verder vind ik de tijdelijke events altijd wel sfeervol en leuk om te zien wat ze allemaal bedacht hebben. Het Halloween event moet zich nog grotendeels ontvouwen, dus ben benieuwd. Vooralsnog is het niet heel uitgebreid, maar het is ook wel verstandig om het gefaseerd te introduceren (anders wordt het teveel / raken mensen de draad kwijt).

Wat ik wel jammer vind is dat alleen LA echt veranderd is; in de andere steden is weinig tot niets van Halloween te merken. Ik heb ook het idee dat veel gebieden niet echt veranderd zijn, behalve de candy corn die je hier en daar tegenkomt.Op zich jammer, maar ik snap ook dat het anders wel heel veel werk wordt.

@SnoeiKoei: dat zeg ik, ben benieuw. Als het goed is dus sowieso nog een jumping puzzle, een soort dungeon en waarschijnlijk nog wel meer ghost-hunt-achtige quests :)

[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 25-10-2012 14:03 ]

Je hebt tot nu toe ook pas 1 act gezien, wie weet wat er in de andere acts nog gebeurt!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Freakiebeakie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 13:15:
nope breather nog niet geprobeerd , @ rose solane , gewoon keel open en giet er maar in die candy :D
ik stond tijdens het bags farmen bij die haunted doors ook als een gek te spugen , gelukkig kreeg ik als loot ook toilet papier om me mond af te vegen :9~ :9~ xD
Ik vroeg me al af waar dat toilet papier voor was! (aangezien er geen wc's zijn....)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:14:
[...]

Ik vroeg me al af waar dat toilet papier voor was! (aangezien er geen wc's zijn....)
Om mee te gooien! Als Charr veeg ik mijn kont af met konijntjes. >:)

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:18:
[...]

Om mee te gooien! Als Charr veeg ik mijn kont af met konijntjes. >:)
Gatver. Mijn Sylvari Ranger houdt erg van lieve, kleine, schatiige konijntjes. En haar hond ook >:)
RoseSolane schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:26:
[...]

Gatver. Mijn Sylvari Ranger houdt erg van lieve, kleine, schatiige konijntjes. En haar hond ook >:)
Goed gebraden zijn ze inderdaad wel lekker.

Eigenlijk wel jammer dat je geen konijntjes kunt jagen voor de pot :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Ach voor de kill variety daily maak ik toch iedere dag wel een konijntje af :) Ik doe het met mijn wapen, maar dat SnoeiKoei er andere methoden op nahoudt... ach :D
Wailing_Banshee schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Goed gebraden zijn ze inderdaad wel lekker.

Eigenlijk wel jammer dat je geen konijntjes kunt jagen voor de pot :D
Het eerste konijntje dat ze ziet wordt altijd geschoten voor de daily achievement. Of dat ook echt werkt heb ik nooit willen controleren :) Oh, en als ze weer eens volkomen onnodig dood gegaan is wil ze zich ook nog wel eens afreageren. Wee het konijntje die dan in de buurt is :P
Morrar schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:32:
Ach voor de kill variety daily maak ik toch iedere dag wel een konijntje af :) Ik doe het met mijn wapen, maar dat SnoeiKoei er andere methoden op nahoudt... ach :D
Precies.

[ Voor 21% gewijzigd door RoseSolane op 25-10-2012 14:33 ]

Nee, jagen voor de pot is er idd niet bij (wel bij grotere beesten, voor venison en meat enzo). Maar ik maak wel heel vaak iedere critter dood die ik tegenkom. Ik had de "Indiscriminate Slayer" achievement (1000 critters doodmaken) al binnen de eerste week binnen. _O-

Edit: konijntje, mug of uil maakt niet veel uit maar critters als type tellen wel mee voor de daily kill variety inderdaad! 1 critter per dag zou voor iedereen dus het minimum moeten zijn :D

[ Voor 26% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-10-2012 14:35 ]

SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:34:
Nee, jagen voor de pot is er idd niet bij (wel bij grotere beesten, voor venison en meat enzo). Maar ik maak wel heel vaak iedere critter dood die ik tegenkom. Ik had de "Indiscriminate Slayer" achievement (1000 critters doodmaken) al binnen de eerste week binnen. _O-

Edit: konijntje, mug of uil maakt niet veel uit maar critters als type tellen wel mee voor de daily kill variety inderdaad! 1 critter per dag zou voor iedereen dus het minimum moeten zijn :D
Ik ga er niet bewust op af. Maar ja, die axe van mij wil wel eens stuiteren en daar kunnen die konijntjes niet zo heel goed tegen....

Ik had laatst een 73K damage omdat er per ongeluk iets dood ging... Geen idee wat het was... En ik was nog niet eens lvl80, laat staan met een max damage wapen... Ik denk niet dat er veel over was geweest van dat beest :D

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:29
Ik heb als engineer met mijn pistol zo'n automatisch tussen tegenstanders stuiterend electrisch shot. Ook heeft het standaard schot op skill 1 een area bleeding effect. Sinds ik met die engineer speel ben ik dus constant alles wat in de buurt is per ongeluk aan het doden. Alle critters zijn met één hit wel dood gelukkig, maar vaak escalleren gevechten omdat ook de niet aggresieve dieren in de buurt zo nu en dan een hit krijgen. Daarnaast gebruik ik ook nog de turret die raketten schiet en die schiet dus ook op 'rood' en 'geel' en zorgt vaak voor onbedoelde hits. Krijg zo wel meer drops ... :)

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Zelf maak ik het er een sport van om ze veel mogelijk mobs tegelijkertijd aan te kunnen en verslaan. Wat dacht je dan van die grote events, leg AoE veldje neer, doe minimaal x damage en 3/5 droppen loot ;)

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
SnoeiKoei schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 14:34:

Je kunt ze ook gebruiken om je weaponmaster titels wat omhoog te werken. Vooral offhand-weapon killing blows zijn in normale combat haast niet te krijgen.
Ik heb een meevallertje gehad gisteren! Bleek dat ik toch wat meer van die mytic tonics had nog dan ik dacht (48 stuks) dus 8 van die mad king chests gemaakt (zinloze boosters had ik genoeg) in de mystic forge en daaruit kwamen behalve zo'n 30 van die rare halloween crafting materials (vaak wel van die skulls of fangs of nougats tegelijk) ook 2 shoulder skins: de medium variant met gewone schedels en de light versie met stierenschedels. Of ik de medium houd weet ik nog niet, staat wel ruig op mijn ranger icm haar hoody en whispers chest maar ze gaat er steeds meer uitzien als een assassin ipv een ranger. De light variant gaat naar mijn Charr necromancer, dat staat zeker wel goed!

Verder op mijn warrior een uurtje doors gefarmd in Gendarran Fields, o.a. in gezelschap van Morrar, voor een sloot (bijna 3 stacks) candy corn en meer rare crafting materials, en in LA en omstreken pumpkins gecarved (zit nu op 110 dus die achievement ga ik nog wel halen zonder me in te hoeven spannen).

Op de Bottles of Elonian Wine na (kost 10G+ voor 40 stuks) heb ik nu alle benodigdheden voor het recept voor de Halloween-specifieke Gift die nodig is voor het maken van de staff, voor de wine moet ik nog ff gold gaan farmen (of in noodgevallen gems kopen en die omzetten, gems zijn behoorlijk wat waard op het moment).

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Heb mijn Thief met Carrion exotic en 5 superior runes of the krait uitgerust. Veel power, vitality en CD. Daarnaast mijn Traits op 100% CD en de overige traits over 2 stuks verdeeld. Condition Damage en evaden heeft de focus.

Lekker met mijn exotic Needler short-bow en daggers dik veel cond. damage doen en ontwijken die had. Op lvl 80 een groep van 4 enemies triggeren en zonder al teveel moeite krijg ik ze plat.

Daarnaast een MF setje gemaakt. Zit rond de 130% MF en dat merk je wel! Lekker met de AoE spells van de bow of de dagger storm en er valt loot uit, niet normaal. Ik ben nu aan het exploren, en heb linksondering de gebieden allemaal 100%.

Nu moet ik een beetje gaan kijken wat mijn volgende doel is. Wil sowieso 100% (nu pas 40%) en naar boven richting het andere lvl80 gebied.

Legendaries hoef ik niet per sé. Kost gigantisch veel tijd / farming en dat is niet echt heel erg mijn ding. Wel leuk, maar verveelt na 3 runs wel imho.

Ik ga sparen voor de superior sigil of corruption en wat leuk uitziende armor sets. Verder heb ik pas 2 dungeons gedaan, maar deze bewaar ik voor het laatste. Is toch best speciaal t.o.v. de normale gebieden.
Over epic-looking-staffs gesproken... Gisteren linkte er iemand in LA een staff met de naam Deathwish. Google leert me dat die staff in de Mystic Forge wordt gemaakt door 4 lvl80-ish rare of exotic staffs te combineren maar of dat 100% raak is weet ik (nog) niet. Maar gezien het uiterlijk van de staff ben ik zeker van plan dat uit te zoeken. Deze staff zou namelijk erg gaaf zijn voor mijn necro tegen de tijd dat die 80 raakt (normaal axe + warhorn maar voor events en dungeons is staff wel lekker). Ik was op mijn ranger (kan ik die ook meteen weer eens showen in haar huidige outfit) maar hier de preview van Deathwish:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z3jM8hJSYXNN5B62UwvPJpAW/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EFhabyl3JdniPit6tSkPLAyl/full.jpg

:9~ :9~ :9~

• StealthyPeanut
Heeft er iemand al epic looking medium armor gevonden trouwens? Alles wat ik tot nu toe heb gezien voor mijn Thief is maar mwa mwa...

Vanwege de stats loop ik met het volgende rond, Emblazoned medium ermor. Maar ik wil het gaan transmuten voor andere looks. Weet alleen nog niet wat.....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CwTJq.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-10-2012 09:11 ]

StealthyPeanut schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:09:
Heeft er iemand al epic looking medium armor gevonden trouwens? Alles wat ik tot nu toe heb gezien voor mijn Thief is maar mwa mwa...

Vanwege de stats loop ik met het volgende rond, Emblazoned medium ermor. Maar ik wil het gaan transmuten voor andere looks. Weet alleen nog niet wat.....

[afbeelding]
Kijk eens naar de post boven je, chest is van de order of Whispers, shoulders is een exotic drop, legs is temple exotic, gloves zijn exotic crafted en de hood is getransmute van het thief start item. Epic looking sets kun je maken door te combineren :9~

Hmmm ik heb ff zitten zoeken naar de staff, Deathwish... kans dat je 'm uit de Mystic Forge krijgt is niet erg groot helaas :(

Hier een breakdown van staffs die iemand uit de MF kreeg in pogingen de precursor voor de legendary staff te krijgen:

http://www.guildwars2guru...page__st__60#entry1999604

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 08:53:
Over epic-looking-staffs gesproken... Gisteren linkte er iemand in LA een staff met de naam Deathwish. Google leert me dat die staff in de Mystic Forge wordt gemaakt door 4 lvl80-ish rare of exotic staffs te combineren maar of dat 100% raak is weet ik (nog) niet. Maar gezien het uiterlijk van de staff ben ik zeker van plan dat uit te zoeken. Deze staff zou namelijk erg gaaf zijn voor mijn necro tegen de tijd dat die 80 raakt (normaal axe + warhorn maar voor events en dungeons is staff wel lekker). Ik was op mijn ranger (kan ik die ook meteen weer eens showen in haar huidige outfit) maar hier de preview van Deathwish:

:9~ :9~ :9~
Mooie staff idd, maar ik kan je zeggen dat dat niet altijd de staff is die je krijgt, ik heb op mijn elementalist 4 exotic staffen in de forge gegoit en kreeg deze niet. Gewoon een staff met redelijk default uiterlijk.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 09:38:
[...]

Mooie staff idd, maar ik kan je zeggen dat dat niet altijd de staff is die je krijgt, ik heb op mijn elementalist 4 exotic staffen in de forge gegoit en kreeg deze niet. Gewoon een staff met redelijk default uiterlijk.
Ja daar was ik inmiddels achter (zie vorige post) :'( Maar goed, zonder een beetje geluk kom je niet ver en mijn necromancer is nog LANG geen lvl80 dus vroeg of laat komt het wel goed (en ik moet ook artificing nog naar lvl400-ish brengen om voldoende rare staffs te kunnen genereren voor een goeie MF-sessie).

1 ding dat iig NIET hoeft voor mijn necro is de legendary staff maken :X

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Hier een nieuwe speler, heb het spel gisteren gekocht en ga dit weekend voor het eerst spelen.
Ik probeer het topic al een tijdje te volgen, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle 19500+ posts heb gelezen.. ;) Daarom toch een vraagje:

Wanneer dit kan zou ik me graag binnenkort gaan aansluiten bij de Tweakers Guild, want in de tijd dat ik actief Rose speelde (good old times ;)) zat ik ook in de GoT-clan en heb daar mooie tijden beleefd.. (Clman, Daves, Flying Dutch, Haan en noem maar op)..

Nou heb ik gelezen dat de Tweakers Guild op Far Shiverpeaks zit, maar ik zag ook iets van een "waarschuwing" dat die server redelijk tot zeer vol zit. Heeft dit dan ook invloed op het spelen? Of speelt het gewoon lekker en zijn er alleen meer mensen aanwezig?

Ik ga zelf uitzoeken wat voor Ras en Profession ik ga kiezen, maar met bovenstaande kan ik wel wat hulp gebruiken.

Deliriant isti Romani.

Verwijderd

Saryon schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:02:
Hier een nieuwe speler, heb het spel gisteren gekocht en ga dit weekend voor het eerst spelen.
Ik probeer het topic al een tijdje te volgen, maar moet eerlijk zeggen dat ik nog niet alle 19500+ posts heb gelezen.. ;) Daarom toch een vraagje:

Wanneer dit kan zou ik me graag binnenkort gaan aansluiten bij de Tweakers Guild, want in de tijd dat ik actief Rose speelde (good old times ;)) zat ik ook in de GoT-clan en heb daar mooie tijden beleefd.. (Clman, Daves, Flying Dutch, Haan en noem maar op)..

Nou heb ik gelezen dat de Tweakers Guild op Far Shiverpeaks zit, maar ik zag ook iets van een "waarschuwing" dat die server redelijk tot zeer vol zit. Heeft dit dan ook invloed op het spelen? Of speelt het gewoon lekker en zijn er alleen meer mensen aanwezig?

Ik ga zelf uitzoeken wat voor Ras en Profession ik ga kiezen, maar met bovenstaande kan ik wel wat hulp gebruiken.
Volgens mij is de server nu wel redelijk stabiel en kan je er gewoon bij. Komt ook vooral omdat de grote horde aan spelers nu wel uitgevlakt is. Mensen hebben gesniffelt aan het spel en zijn weer wat anders gaan doen, en anderen zijn naar andere servers gegaan.
Ligt er ook aan waar je interesse ligt.
Wil je graag WvW doen dan heeft Far Shiverpeaks het voordeel dat ze heel hoog staan (al petekend dat ook dat jou persoonlijke inzet niet erg veel verschil uit maakt) maar het nadeel is wel dat je in een lange que terecht kunt komen.

Verwijderd

Devata schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:12:
Ligt er ook aan waar je interesse ligt.
Wil je graag WvW doen dan heeft Far Shiverpeaks het voordeel dat ze heel hoog staan (al petekend dat ook dat jou persoonlijke inzet niet erg veel verschil uit maakt) maar het nadeel is wel dat je in een lange que terecht kunt komen.
Hoog? Heb je wel gekeken hoe FS er nu bij staat, worden vreselijk hard ge-owned.

WvW was gewoon echt niet leuk gisteren, met veel pijn en moeite wel de puzzle nog kunnen doen voor wat blueprints, maar dat was het dan ook.
Jullie staat toch in de top 5. Nu 4e en als jullie op de huidige punten blijven staan zakken jullie een plaats naar nummer 5.
Ja hoog.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:13:
[...]

Hoog? Heb je wel gekeken hoe FS er nu bij staat, worden vreselijk hard ge-owned.

WvW was gewoon echt niet leuk gisteren, met veel pijn en moeite wel de puzzle nog kunnen doen voor wat blueprints, maar dat was het dan ook.
Devata schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 10:29:
Jullie staat toch in de top 5. Nu 4e en als jullie op de huidige punten blijven staan zakken jullie een plaats naar nummer 5.
Ja hoog.
Zoals Devata zegt nog steeds top 5.

Wij op PS staan ergens in de middenmoot en hebben soms ook tijden dat WvW wat minder leuk is. Maar dat het op een moment even wat minder gaat wil niet zeggen dat je niets kunt doen. Ik heb gisteren met wat mensen in mijn guild WvW gedaan. Zij moesten nog hun WvW kills halen voor de Monthly. Toen we begonnen hadden we bijna niets in handen, toen we (twee uur later?) stopten hadden we de meeste punten in handen. Twee van de drie mensen hebben hun Monthly gehaald, maar de derde werd elke keer gedood voordat ze genoeg schade kon aanrichten om kill teller op te hogen.

Daarnaast is de WvW cyclus nog steeds wekelijks en reset de WvW wereld weer vanavond/vannacht. Dus dit weekend zijn er weer nieuwe kansen :)

• Myrk
Ik was later gejoined in WvW, waren uiteindelijk nog met zn 3en.
Daarna ben ik zelf met een andere grotere groep meegegaan en heb uiteindelijk toch mooi 9 badges of honor en flink wat kills erbij kunnen turven. Ik zal in totaal iets van 2 uur gespeeld hebben. Valt me niet tegen voor een nog niet lvl 80 karakter. Daarnaast heb ik me uiteraard goed geamuseerd :)

Ik heb ook het boek ghosts of ascalon uit nu. Vind het persoonlijk wel een aanrader om te lezen, alhoewel ik het eind erg gehaast vind.

edit: typos

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
RoseSolane schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:10:
[...]

[...]

Zoals Devata zegt nog steeds top 5.

Wij op PS staan ergens in de middenmoot en hebben soms ook tijden dat WvW wat minder leuk is. Maar dat het op een moment even wat minder gaat wil niet zeggen dat je niets kunt doen. Ik heb gisteren met wat mensen in mijn guild WvW gedaan. Zij moesten nog hun WvW kills halen voor de Monthly. Toen we begonnen hadden we bijna niets in handen, toen we (twee uur later?) stopten hadden we de meeste punten in handen. Twee van de drie mensen hebben hun Monthly gehaald, maar de derde werd elke keer gedood voordat ze genoeg schade kon aanrichten om kill teller op te hogen.

Daarnaast is de WvW cyclus nog steeds wekelijks en reset de WvW wereld weer vanavond/vannacht. Dus dit weekend zijn er weer nieuwe kansen :)
Nog een aanvulling.

Op PS hebben we het voordeel dat we 1 van de betere Prime Time servers zijn, en aangezien we wat lager staan, we de meeste servers om ons heen gedurende Prime Time wel aankunnen. Als je dus gewoon studeerd of werkt zoals ik, kun je altijd lekker meedoen.

Buiten Prime time zijn we trouwens wel 1 van de zwaksten :D.

Gisteren was ik helaas niet thuis, had wel naar WvW willen gaan.

Verwijderd

Vandaag willen we met 5 mensen even WvW ingaan voor de 50 kills voor de monthly, iemand enig idee hoe lang dit ongeveer kan duren? We zijn met 5 dus als we een paar enemies tegenkomen kunnen we ze wel wegvagen denk ik. TS is aan, dus iedereen valt dezelfde enemy aan.
Ik heb het nooit bijgehouden. Tegen het eind van de maand kijk ik naar mijn monthly en blijkt alleen mijn salvaging een beetje achter te lopen. Maar ik zou adviseren om te kijken waar gevechten bij keeps zijn en dan je daar bij aan te sluiten. Eventueel met een aantal arrowcards.
Ik moet die WvWvW-kills ook nog even gaan doen, misschien vanavond een begin mee maken. Zou jammer zijn als ik de monthly niet haal door die stomme kills. Vorige maand kostte het me redelijk wat uurtjes maar inmiddels zijn mijn characters wel heel wat sterker.

Is ranger (lvl80, axe+torch of longbow, grotendeels exotic outfit) een beetje viable in WvWvW? Of kan ik beter op mijn lvl74 warrior (meestal 2x axe maar voor WvWvW longbow) gaan?

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-10-2012 12:52 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:19:
Vandaag willen we met 5 mensen even WvW ingaan voor de 50 kills voor de monthly, iemand enig idee hoe lang dit ongeveer kan duren? We zijn met 5 dus als we een paar enemies tegenkomen kunnen we ze wel wegvagen denk ik. TS is aan, dus iedereen valt dezelfde enemy aan.
Ik geloof dat wij gisteren ongeveer twee uur bezig zijn geweest. In die tijd is één persoon van 10+ naar 50 gegaan. Volgens mij op een Elementalist met een hoop AoE. De tweede die de 50 heeft gehaald deed dat op een Ranger. Ik weet niet precies met welke wapens en ook niet hoeveel kills hij gehaald heeft. De derde heeft de 50 kills gisteravond niet gehaald.

Ik heb zelf met mijn Ranger veel langer gedaan over de 50 kills. Maar ik ben dan ook al aan het begin van de maand begonnen en ik speel in WvW veel meer een support rol. Daarmee komen de kills wat langzamer binnen, maar dat is niet erg als je 31 dagen de tijd hebt.
SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:51:
Ik moet die WvWvW-kills ook nog even gaan doen, misschien vanavond een begin mee maken. Zou jammer zijn als ik de monthly niet haal door die stomme kills. Vorige maand kostte het me redelijk wat uurtjes maar inmiddels zijn mijn characters wel heel wat sterker.

Is ranger (lvl80, axe+torch of longbow, grotendeels exotic outfit) een beetje viable in WvWvW? Of kan ik beter op mijn lvl74 warrior (meestal 2x axe maar voor WvWvW longbow) gaan?
Ken de Warrior longbow skills niet, maar veel AoE werkt het beste als je in korte tijd veel kills moet hebben. Als je maar een bepaalde hoeveelheid damage doet telt een kill mee voor jouw totaal. Je mag zelfs al dood zijn om de kills toch te laten tellen.

[ Voor 28% gewijzigd door RoseSolane op 26-10-2012 13:00 ]

• Sneezydevil
Wat ik nog wel eens wil doen als ik echt veel kills wil hebben, bij 1 van de supply camps (niet bij je eigen keep), met chokepoints met een paar man een paar balista's bouwen. Die naast quitin, is er erg geschikt voor.

Keeps verdedigen met arrowcards telt ook lekker aan.

Meestal heb ik het wvw deel van mijn monthly op de eerste dag van de maand, ik denk dat ik gemiddels wel meer dan 50 kills per dag heb.
Sneezydevil schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:59:
Wat ik nog wel eens wil doen als ik echt veel kills wil hebben, bij 1 van de supply camps (niet bij je eigen keep), met chokepoints met een paar man een paar balista's bouwen. Die naast quitin, is er erg geschikt voor.

Meestal heb ik het wvw deel van mijn monthly op de eerste dag van de maand, ik denk dat ik gemiddels wel meer dan 50 kills per dag heb.
Lol nice :9 Voor mij is WvWvW meer een 'moetje' vanwege de mystic coins en nu de karma jugs, anders was ik er niet aan begonnen. Mijn PC trekt het nauwelijks en ik ben er sowieso een kluns in.
RoseSolane schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:58:
Ken de Warrior longbow skills niet, maar veel AoE werkt het beste als je in korte tijd veel kills moet hebben. Als je maar een bepaalde hoeveelheid damage doet telt een kill mee voor jouw totaal. Je mag zelfs al dood zijn om de kills toch te laten tellen.
Warrior longbow heeft een leuke AoE explosion (skill 3) en een erg goeie AoE splash dmg / burn skill (F1, werkt op adrenaline) _/-\o_

[ Voor 26% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-10-2012 13:05 ]

Sneezydevil schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 12:59:

Heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar ik zie waarom dit goed zou moeten werken.

Supply camps en die eenzame wachters middenin het veld zijn trouwens uitstekende plekken om veel events op te rapen in WvW voor je Daily. Ik heb gisteren zonder moeite 5 events gekregen door het veroveren, weer verliezen en daarna weer heroveren van zo'n punt. Elke verovering telt als een event. Het actief verdedigen van een punt telt trouwens ook. Er moet echter wel iets van een gevecht hebben plaatsgevonden om het te laten tellen als event.
SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Lol nice :9 Voor mij is WvWvW meer een 'moetje' vanwege de mystic coins en nu de karma jugs, anders was ik er niet aan begonnen. Mijn PC trekt het nauwelijks en ik ben er sowieso een kluns in.
PC die het nauwelijks trekt is inderdaad erg vervelend in WvW. Dat was ook één van de redenen dat de derde persoon bij ons gisteren haar 50 kills niet haalde.

[ Voor 18% gewijzigd door RoseSolane op 26-10-2012 13:07 ]

• Sneezydevil
Het telt inderdaad heel snel, soms een beetje te snel, ik heb al meegemaakt dat ik een uur nadat ik ergens geweest was opeens een reward kreeg voor het mislukken van de defence of het succesvol zijn van een aanval.

Ik scout redelijk veel, zo heb ik 1 keer gehad dat ik redelijk wat gescout had en toen de jumping puzzle in ben gegaan, ik kon precies zien waar de zerg was, omdat ik voor elke toren of keep een silver of bronze reward kreeg. Opzicht leuk, maar eigenlijk oneerlijk want ik heb helemaal niet meegeholpen.
Tegelijkertijd is het wel weer raar dat je voor verdediging niets krijgt zolang niet niet wordt aangevallen.

Die tijd ben je toch kwijt en het zou ook wat meer motiveren voor spelers om iets gewoon te gaan bewaken.
Devata schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:17:
Tegelijkertijd is het wel weer raar dat je voor verdediging niets krijgt zolang niet niet wordt aangevallen.

Die tijd ben je toch kwijt en het zou ook wat meer motiveren voor spelers om iets gewoon te gaan bewaken.
Klopt. Nu ben je beter af door altijd te reageren op de vijand. Of daar heen te gaan waar zij aanvallen of door ze zelf aan te vallen. Maar misschien heeft ArenaNet dit zo gedaan om meer dynamisch spel te bevorderen.
Misschien maar het gaat tactisch spelen tegen. Het is tenslotte tactisch verstandiger om keeps te bewaken dan om van keep naar keep te runnen terwijl een vijandige zerg dat zelfde rondje achter je maakt.

Dat zie je nu vaak. Ze nemen een supply-camp in, 10 min later verliezen ze hem weer, 10 min later nemen ze hem weer in enz.

Ze mogen tactisch spelen best wel wat meer belonen.
De meeste mensen vinden tactisch spelen (lees: doelen bewaken die niet worden aangevallen) maar saai denk ik en dat is het ook. :P

Ja uiteraard en dat is het op deze manier ook. Als je er nou echter voor beloond word, is het direct al wat minder saai.

Voor mijn part zorg je dat er ook nog iets te doen is zoals houd hakken voor de supply-camp enz dan wordt het nog interessanter.

Nu is tactisch spelen inderdaad niet 'leuk' en belonend genoeg. Het tactische element op zich is natuurlijk wel leuk maar niemand heeft er zin in daadwerkelijk een uur rond een supply-camp te hangen zonder iets te doen te hebben en te verdienen.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Met sommige punten wat betreft WvW ben ik het wel eens, zeker met defenden. Het levert nu geen extra punten op en je krijgt alleen maar een event als er ook echt mensen hebben aangevallen.

Zodra ze keeps/camps met een upgrade meer punten zouden laten geven iedere 10 minuten, DAN wordt het extra interessant om een goede verdediging op te bouwen en er een aantal mensen te hebben rondlopen van een guild.

Verwijderd

Houd er ook rekening mee dat er veel mensen puur WvW spelen om de monthly te halen he. Dus dat word echt zo'n in rondjes rennend groepje dat steeds groter word. En de andere servers doen het zelfde.

En aangezien je dan 3 van die groepen krijgt die achter elkaar aan gaan rennen maar mekaar nooit tegen komen... tsjah de fun is gone...

Ik ben er voor dat als je een keep pakt en hem niet verdedigd, je hem binnen bepaalde tijd gewoon kwijt raakt en dat die dan maar neutral word ofzo. Alleen als er upgrades lopen, dan kan je hem niet kwijt raken natuurlijk, behalve als je aangevallen word.
Dan zou je verplichten er geld in te blijven steken. Maar als er een hele tijd niemand van jou team is.. Dan zou het kunnen. Zeker als je dat dan in combinatie doet met het belonen als je het verdedigt (ook als je niet aangevallen word).

Eventueel zouden er dan dus nog kleine minigames kunnen zijn waar je nog wat mee kunt verdienen.

Ik zei net al hout zagen maar zolang men aan het verdedigen is en er geen team aan valt zou je ook mobs kunnen laten aanvallen en zo kun je nog van alles verzinnen.

[ Voor 20% gewijzigd door Devata op 26-10-2012 16:12 ]

Devata schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:11:
Dan zou je verplichten er geld in te blijven steken. Maar als er een hele tijd niemand van jou team is.. Dan zou het kunnen. Zeker als je dat dan in combinatie doet met het belonen als je het verdedigt (ook als je niet aangevallen word).

Eventueel zouden er dan dus nog kleine minigames kunnen zijn waar je nog wat mee kunt verdienen.

Ik zei net al hout zagen maar zolang men aan het verdedigen is en er geen team aan valt zou je ook mobs kunnen laten aanvallen en zo kun je nog van alles verzinnen.
Voor veel spelers is WvW spelen inderdaad alleen voor de 50 kills voor de Monthly achievement. En die gaan nooit tactisch spelen, wat je ook bedenkt.

Ik denk dat ik zelf de komende dagen niet veel WvW ga spelen. Misschien alleen om mensen in de guild te helpen. WvW is veel leuker de eerste dagen van een maand wanneer er alleen spelers zijn die WvW spelen voor het WvW. En niet voor een achievement.

Eerder vandaag werd de vraag gesteld hoe effectief WvW kills binnen te halen. Mijn eerste gedachte was toen: Eerder beginnen >:)
En dat had ik eigenlijk ook gewoon moeten zeggen. WvW is veel leuker om te spelen als je niet alleen maar gefocused bent op kills. Alleen voor spelers met een PC waarop WvW niet echt lekker loopt is dat niet zo'n aardig advies.
Vanavond begint act2!

Post van een game designer op het forum:
It’ll happen at noon (PST) today. There will probably be a build to address some things, but the phases start completely independent of builds.
bron: klikkert

Dat is rond 21.00 vanavond als ik het niet verkeerd heb?

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-10-2012 16:34 ]

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
SnoeiKoei schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:33:
Vanavond begint act2!

Post van een game designer op het forum:

[...]

bron: klikkert

Dat is rond 21.00 vanavond als ik het niet verkeerd heb?
Yup dat is 21.00 voor ons.

Steam: Grim

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Nou ben benieuwd vind het tot nu toe best leuk op de buged doors na dan
Das toch wel smet op het festijn ben sinds vandaag ook maar verhuist naar PS
Kijken of het daar wat leuker is kwa guilds

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• Playa del C.
Zat net in die Halloween map in het labyrinth. Alleen maar corn en veel drops, allemaal op lvl 80 niveau, waaronder heel veel Ancient Bones. Daarnaast zijn ook daar overal deuren te vinden met events en ik kreeg een exotic in de kist die verscheen na het verslaan van een champion in het midden van de map. Ook veel geld als loot.
Beetje jammer dat ik nu niet meer kan inloggen, maar dat zal de drukte en een nieuwe build zijn.
Nou ik vind act2 alweer geslaagd :D Ben ook in het labyrinth van de Mad King geweest, heb alleen die elemental in het midden gemist omdat ik met een groep een champion skelet aan het mollen was. Die was ontzettend taai en leverde ook een kist op maar helaas geen exotics. Heb een paar pogingen gedaan de clock tower jumping puzzle te doen maar dat was niet te doen op mijn PC, ging erg schokkerig en laggy besturing. Omdat je iedere keer dat je faalt een tijdje moet wachten tot je weer kunt proberen (balkje loopt vol) heb ik dat maar opgegeven.

Wel heb ik de book hunt van act 2 gedaan. De beloning is dit keer
spoiler:
de volledige versie van het boek. Betere stats en ziet er nog beter uit dan het boek uit act 1: het gezicht op het boek gloeit nu vurig oranje, er komen vlammen en vonken uit het boek omhoog... erg fraai.

Heb zin in de rest!

Verwijderd

Whahaha the Mad King's Clock Tower is idioot! Normaal gesproken is mijn internetverbinding het probleem bij jumping puzzles maar die was gisteren toch goed. Die puzzel is gewoon echt moeilijk, vooral langs het begin komen als iedereen het zicht blokkeert...

Vandaag ga ik verder met de Scavenger Hunt :D

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-11 20:41
Noob vraagje,

ik heb nu zon 3000 karma punten verzameld met de heart quests en random events.. nu had ik ergens helemaal in het begin gekeken wat je van die karma kon kopen bij zon heart quest persoon en dat was niet veel soeps. maar ondertussen zijn er wel leuke dingen voor te krijgen op mijn level. Maar de vraaag is meer heeft het zin die karma punten nu uit te geven of kan ik daar beter mee wachten tot de laatste levels ofzo? ik weet niet of ik ze dan nog nodig ga hebben voor iets super duurs.

Heb het nog steeds naar mijn zin :P ga van event naar event en van quest naar quest.. random uren mobs killen om te levelen heb ik nog geen seconde hoeven doen.. ook die vervelende kill 200 dingen quests of verzamel 120 veertjes die 1 keer per 20 kills droppen heb ik gelukkig nog niet gezien.. dat maakt sommige MMO's echt vervelende grinds..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

RoseSolane schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:28:
[...]
Ik denk dat ik zelf de komende dagen niet veel WvW ga spelen. Misschien alleen om mensen in de guild te helpen. WvW is veel leuker de eerste dagen van een maand wanneer er alleen spelers zijn die WvW spelen voor het WvW. En niet voor een achievement.
Pardon, dan doe je toch echt iets verkeerd... WvW heeft iedere vrijdag op zaterdagnacht een reset waardoor je weer tegen andere servers moet spelen. Is zelfs gebaseerd op een ranking die je hebt die stijgt of daalt n.a.v. het aantal punten wat je in die week hebt gehaald.

Wat betreft de achievement hunters: ja prima, daar zijn er wellicht iets meer van aan het eind van de maand, maar het is niet echt zo overdreven dat iedereen rondjes rent achter elkaar aan. Als je in een guild zit met wat structuur en een alliance gaat het er echt tactisch aan toe.

Grootste nadeel is echter nog steeds dat je, om in WvW continu bovenaan te blijven staan gedurende de week, altijd mensen nodig hebt die 's nachts alle supply camps, keeps, forts etc capturen. Dat geeft nu gewoon een te groot voordeel aan europese servers waar canadese/amerikaanse guilds actief zijn. Die staan dan ook continu bovenaan in de ranking.

• StealthyPeanut
TgR_KILLER schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 10:46:
Noob vraagje,

ik heb nu zon 3000 karma punten verzameld met de heart quests en random events.. nu had ik ergens helemaal in het begin gekeken wat je van die karma kon kopen bij zon heart quest persoon en dat was niet veel soeps. maar ondertussen zijn er wel leuke dingen voor te krijgen op mijn level. Maar de vraaag is meer heeft het zin die karma punten nu uit te geven of kan ik daar beter mee wachten tot de laatste levels ofzo? ik weet niet of ik ze dan nog nodig ga hebben voor iets super duurs.

Heb het nog steeds naar mijn zin :P ga van event naar event en van quest naar quest.. random uren mobs killen om te levelen heb ik nog geen seconde hoeven doen.. ook die vervelende kill 200 dingen quests of verzamel 120 veertjes die 1 keer per 20 kills droppen heb ik gelukkig nog niet gezien.. dat maakt sommige MMO's echt vervelende grinds..
Je kan je karma sparen voor exotic armor, maar op de TP kan je tegen die tijd soortgelijk exotic armor kopen voor goud.

Ik heb per ongeluk handschoenen gekocht voor 42.000 karma. Ging ik op TP kijken, staat er soortgelijk en beter uitziend armor voor 1,5 goud te koop. Meteen mijn hele setje maar aangevuld :+

• TgR_KILLER
Ok bedankt, kan ze dus de karma punten net zo goed uitgeven als ik het zo begrijp..

Nog een vraag je waar ik net tegen aan loop. ik ben nu level 20.. en heb een paar van die level 20 nuggets.. nu kan ik die nog altijd niet op mijn armor / weapens plakken om 1 of andere reden.. moet het item waar ik het op wil plakken ook level 20 zijn voor dat dat werkt?

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Gisteren 2 mad kings exotics gescoord in een uurtje !
Easy money :-)

• BombaAriba
  • Laatst online: 11-11 20:55

BombaAriba

Ondertitel

TgR_KILLER schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:43:
Ok bedankt, kan ze dus de karma punten net zo goed uitgeven als ik het zo begrijp..

Nog een vraag je waar ik net tegen aan loop. ik ben nu level 20.. en heb een paar van die level 20 nuggets.. nu kan ik die nog altijd niet op mijn armor / weapens plakken om 1 of andere reden.. moet het item waar ik het op wil plakken ook level 20 zijn voor dat dat werkt?
Ik ben ook level 20 en had gisteren precies hetzelfde probleem. Ik ben benieuwd of iemand hier het antwoord op weet :)

We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman

• Stuupje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-11 18:02
Lasteraar schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:47:
Hoe en waar als ik vragen mag?
Heb al honderden van die trick 'n treat bags geopend, maar niet meer dan candy en food tegengekomen.
BombaAriba schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 12:18:
[...]

Ik ben ook level 20 en had gisteren precies hetzelfde probleem. Ik ben benieuwd of iemand hier het antwoord op weet :)
Het gaat inderdaad om het level van het item waar je deze in wilt plaatsen.

[ Voor 33% gewijzigd door Stuupje op 27-10-2012 13:30 ]

• TgR_KILLER
heb het gemerkt ja. heb nu 1 item van 20+ en kon die wel modden :)

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-11 14:26
Lasteraar schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:47:
Wellicht zo vriendelijk om te delen hoe je dat hebt gedaan? :P

• Playa del C.
Je krijgt (na de update) één exotic per dag bij de group event in het midden van de labyrinth map. Daarnaast stikt het er van andere events, en krijg je gewoon heel veel loot. De Mad King toren geeft éénmalig een exotic, maar die is vrij lastig om te doen.

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

Playa del C. schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 01:29:
Je krijgt (na de update) één exotic per dag bij de group event in het midden van de labyrinth map. Daarnaast stikt het er van andere events, en krijg je gewoon heel veel loot. De Mad King toren geeft éénmalig een exotic, maar die is vrij lastig om te doen.
Nou heb ik die champion al een paar x gedaan (zo'n 4-5x de chest kunnen looten (pre-update/post-update), maar het is geen gegarandeerde exotic ... alleen maar groen spul + candy corns =(

Heb wel de slippers! Die droppen iig wel 100% ;)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:42

Compizfox

Bait for wenchmarks

Zonet de Lions Arch map gecomplete :) Zitten een aantal lastige vista's tussen.
Anyway, ik was via zo'n deur in die Halloween-map beland. Hoe kom ik daar weer in? Ik had alleen het labyrinth gedaan, maar het blijkt dat er nog meer is.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• Playa del C.
Inderdaad, als je die halloween map ingaat, kan je eerst met een NPC praten en kiezen voor nog twee andere gebieden. Je kan alleen op die map komen via de deuren, zoals je al gedaan hebt. Als je er weer heen wil, moet je nog een deur vinden die naar de map linkt.

• StealthyPeanut
Wat zijn de echte interessante zaken mbt Halloween? Naast alle leuke items en leuke dingen die wel "leuk" zijn maar verder weinig toegevoegde waarde hebben t.o.v. de andere gameplay/wapens/armor etc.....

Minigames interesseren mij bijvoorbeeld niet. Maar als je hierdoor juist weer eenmalig uniek zaken of inscriptions kan halen. Dan weer wel.

Het hele Halloween trekt mij niet echt. Vandaar dat ik ook weinig zin heb om al het nieuwe op Halloween te gaan testen voor het geval dat het iets boeiends brengt :).

[ Voor 11% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-10-2012 02:17 ]

• Lasteraar
IngamerX schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:53:
[...]

Wellicht zo vriendelijk om te delen hoe je dat hebt gedaan? :P
O ja, sorry.
Dit was in het Mad Kinds labyrint. Champions farmen 8)

• TgR_KILLER
Ik doe ook weinig met het halloween behalve mezelf ziek eten aan candy corns :P

Heb het nu een weekje en vind het nog steeds fantastisch :P de verschillende quests en storyline en de random events zijn gewoon cool. Vind het ook vooral erg handig dat je waar je ook bent je zooi kan verkopen op de TP zodat je niet snel met volle bags zit.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-11 11:40
Gister scavenger hunt Act 1 gedaan, was goed te doen. Boek gemaakt en toen kwam ik er achter dat er ook een Act 2 is. Betekend dit dat ik nu pagina 1 t/m. 6 weer opnieuw moet halen of worden die gecombineerd met het boek van act 1?

• Playa del C.
Part 1 bestond uit de helft van het boek. De tweede helft (delen 7 t/m 12) maken deel 2 van het boek en dat wordt als je klaar bent samengevoegt tot één boek.

• StealthyPeanut
TgR_KILLER schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:15:
Ik doe ook weinig met het halloween behalve mezelf ziek eten aan candy corns :P

Heb het nu een weekje en vind het nog steeds fantastisch :P de verschillende quests en storyline en de random events zijn gewoon cool. Vind het ook vooral erg handig dat je waar je ook bent je zooi kan verkopen op de TP zodat je niet snel met volle bags zit.
Je weet ook dat je al je gathered materials met het tandwieltje rechtsbovenin meteen naar je opslag kan transporteren? "Deposit collectible" .

Scheelt ook erg veel in je inventory.

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
vandaag ook maar eens beginnen aan de halloween stuff.Eindelijk weer even een dagje tijd om te spelen...
Een week niet online geweest en moet meteen weer 700 mb downloaden ofzo.

hehe gek onnie

Verwijderd

Weet niet of ie gepost is. Maar super fijn.
http://dulfy.net/2012/10/...een-achievements-guide/#3

De drops hebben trouwens te maken met je echte level of niet? Ik als level 62 zal waarschijnlijk nooit een exotic gedropt krijgen, ook niet in het labyrinth? Of zie ik dat verkeerd?

De jumping puzzel is eigenlijk niet te doen. Je mag geen fout maken, want dan ben je klaar. En dan weer een minuut of langer wachten op de volgende poging..zie het nut er niet van in. Zou gewoon een persoonlijke instance moeten zijn, waarbij je meteen opnieuw mag proberen. Zo ben je met een beetje pech een paar uur bezig. Big waste of time.

Wat mij betreft hadden ze een optie moeten geven om wel of niet xp te verdienen aan alles wat met Halloween te maken heeft. Ik probeer gelijk aan de gebieden te levelen, maar nu na wat Halloween events en gebieden, ben ik een flink stuk geleveld. Niet fijn!!

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2012 17:10 ]

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Playa del C. schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:34:
Inderdaad, als je die halloween map ingaat, kan je eerst met een NPC praten en kiezen voor nog twee andere gebieden. Je kan alleen op die map komen via de deuren, zoals je al gedaan hebt. Als je er weer heen wil, moet je nog een deur vinden die naar de map linkt.
Aha. En die spawnen random zekers?

Tot wanneer is deze Halloween-shit er eigenlijk nog?

• TgR_KILLER
StealthyPeanut schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Je weet ook dat je al je gathered materials met het tandwieltje rechtsbovenin meteen naar je opslag kan transporteren? "Deposit collectible" .

Scheelt ook erg veel in je inventory.
I know :) maar ben op het moment het meeste aan het verkopen xD beetje geld aan het sparen.. heb niet zoveel in mijn bank liggen enkel een hele stapen van die chests die je niet open krijgt :P en transmution stones en van dat soort ongein.

ps. wat is beetje normaal om te hebben aan gold rond level 25?.. volgens mij loop ik achter :P ik heb trouwens nog geen 1 crafting skill opgepakt.. mede omdat ik ook totaal niet weet wat enigsinds handig is om te hebben xD

[ Voor 17% gewijzigd door TgR_KILLER op 28-10-2012 19:26 ]

• Lasteraar
Don’t Miss the Halloween Surprise at Noon Pacific today!

DO NOT MISS Act 3 of Shadow of the Mad King which kicks off at the lion statue in Lion’s Arch at noon Pacific (12:00 PM Pacific Time/19:00 GMT) TODAY with a very special, one-time only surprise!
Niet te missen de verrassing Halloween bij middag Pacific vandaag!

Wie wat waar ?
Al wat meer bekend hoe laat dat hier is en wat en waar te doen ?

• tooter
is 20:00 voor ons word al aardig druk in LA we zijn nu aan het knokken met onze haloween outfits ( family cany corn elemental ftw :P)

hehe gek onnie

• Lasteraar
Maar niemand weet nog wat er precies gaat gebeuren ?

• Playa del C.
Lasteraar schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 19:37:
Maar niemand weet nog wat er precies gaat gebeuren ?
Dat is in ieder geval de bedoeling van ArenaNet. Ik heb er ook nog niks over gehoord en dat wil ik ook niet, omdat het zo veel leuker is.
TgR_KILLER schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 18:00:
[...]

I know :) maar ben op het moment het meeste aan het verkopen xD beetje geld aan het sparen.. heb niet zoveel in mijn bank liggen enkel een hele stapen van die chests die je niet open krijgt :P en transmution stones en van dat soort ongein.

ps. wat is beetje normaal om te hebben aan gold rond level 25?.. volgens mij loop ik achter :P ik heb trouwens nog geen 1 crafting skill opgepakt.. mede omdat ik ook totaal niet weet wat enigsinds handig is om te hebben xD
Geld verdien je niet met materials. Alleen onbruikbare dingen kan je voor een beetje copper verkopen. Als je op lvl80 namenlijk een event doet krijg je al minstens een silver. Ook zal je zien dat het geld later veel gemakkelijker binnenloopt. Als je een uur echt actief bent op een slimme manier op lvl80, krijg je rond de gold binnen.
Edit: vergeet je vraag te beantwoorden. Op level 25 heb je tegen de één gold aan schat ik zo ongeveer. Heb het zelf drie keer meegemaakt, maar het is moeilijk te zeggen. Hangt er ook vanaf hoe je speelt. Wat ik in ieder geval had, was dat de boeken voor het unlocken van de trait een redelijk deel van mijn vermogen hebben gekost.

[ Voor 11% gewijzigd door Playa del C. op 28-10-2012 19:45 ]

• TgR_KILLER
Naja ik heb nu iets van 3 gold ofzo dus wat dat betreft gaat het wel aardig dan xD

die boeken hoef je toch niet hele tijd door te kopen? of naja ik speel vooral solo dus ben de punten vooral op de lage levels nu aardig aan het verdelen.. 5 hier 5 daar :P dus heb op deze manier voorlopig niet het volgende boek nodig volgens mij?..

• Lasteraar
Damn.. je moet dus tegen de Mad King vechten... weet niet of het bugged is.. maar alleen gaat dat niet lukken ( stond er dus alleen voor )

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

ik kom niet ingelogd :(

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Verwijderd

Ik ook niet. Hoe blij ik ook ben met het spel, toch kan ik daar niet zo goed tegen.

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 18:49
Ik heb hetzelfde probleem. Ik vind het spel sowieso nog aardig buggy eigenlijk. Ook al heeft dit natuurlijk niks met een bug te maken, maar goed.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Lasteraar schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 20:06:
Damn.. je moet dus tegen de Mad King vechten... weet niet of het bugged is.. maar alleen gaat dat niet lukken ( stond er dus alleen voor )
Heb hetzelfde. Snap er niks van...

• TgR_KILLER
vast te druk ofzo? xD

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 21:54

Balachmar

The truth is out there

ok, voordat alle anderen nu ook zeggen dat ze niet kunnen inloggen, ik heb ook een bericht in het daarvoor bestemde topic geplaatst. Niet dat ik denk dat we daar nuttige discussies hierover kunnen voeren, maar kunnen we in ieder geval deze thread schoon houden.
Balachmar in "[MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic"

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

• beast1909
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 18:49
Wat ben je toch een topper.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik zit nu dus in mijn eentje in Guild of Tweakers. Meer mensen met hetzelfde probleem?

En weer back to normal.

Of toch niet. Alle guildmembers zijn zichtbaar, maar ik kan nog niet Guild-chatten.

[ Voor 44% gewijzigd door Yorinn op 28-10-2012 20:19 ]

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• StealthyPeanut
Top hoor :). Zoveel verkondigen over de Mad King en er dan wegens drukte niet in komen en zelfs niet meer in kunnen loggen.

Het is een topgame, maar dit had toch wel iets beter gekund :o

• Lasteraar
Het is een waardeloze bugged game.. begin het echt beu te worden..
Speelplezier heb je niet op deze manier..

• Playa del C.
Nou, ik zit op een rustige server (ruins of surmia) en heb het hele event gewoon meegemaakt. Het enige probleem is dat party's niet samen in dezelfde instance komen. Ik heb de dungeon alsnog solo gedaan in een uur. Dat is dus ook te doen. Heb leuk gespeeld en goede loot gekregen.

Snap dat het voor sommigen hier niet erg geslaagd is geweest nog, maar voor mij was het dus prima :) Voor de mensen die het hebben gemist, alleen net voor 20:00 was er in LA een kleine cinematic (check youtube) en de dungeon die in LA tevoorschijn kwam, blijft daar gewoon tot het eind.

• tooter
hmm als je niet in de zelfe partry zit moet je even het event starten en dan er uit gaan om vervolgens er weer in te gaan... naar 3 of 4 keer zit je er wel in....(wel via de overflow van LA) heb hem nu 4 keer gedaan maar de rewards zijn het nu even niet meer waard... morgen wel weer een paar keer proberen... Wel mijn eerste exotic gescoord

hehe gek onnie

• StealthyPeanut
Als het werkt is het leuk, maar net in een andere game knal ik eruit. Log-in servers issue.

Niet meer in te loggen. Toppie!

Dan maar ff een serie kijken :).
StealthyPeanut schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 21:36:
Als het werkt is het leuk, maar net in een andere game knal ik eruit. Log-in servers issue.

Niet meer in te loggen. Toppie!

Dan maar ff een serie kijken :).
Had ik ook ja, ik zat in WvWvW omdat ik toch niet tegen de Mad King kon knokken (dan maar kills halen voor de monthly). Ineens eruit geknald en nu kom ik er ook niet meer in. :'(

• Maxicose
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09-08 18:12
same problem... wou net starten met de halloween events, dan melding dat me pasword niet klopt ofzo en bam eruit, nu wil ik er totaal niet meer in geraken... best jammer :(

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
Hier ook al helaas alles ligt er bij ze uit ook forum enzo

ik ben disle dislek dieslc woordblind

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 10:33
De website is ook niet meer te bereiken. Als ik in wil loggen staat er ook geen verdere informatie, gewoon een leeg grijs scherm.

• Myrk
jah werd er net uitgeknikkerd en kom er sinds ook niet meer in...jammer
Pagina: 1 ... 196 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.