Dikke Charr-kettingzaag idd, ben benieuwd voor wat voor weapon dat een skin zou moeten zijn (kan me niet voorstellen dat het voor een warhorn bruikbaar is ofzo maar waarop het wel toepasselijk zou zijn weet ik niet) en of zoiets permanent is of na Halloween weer verdwijnt weet ik ook niet.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik had dat ook, maar laatst een keer samen met iemand gespeeld en dan is het meteen een stuk leuker/gezelliger.JerX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:59:
Meh ben nu lvl 56 (nu weer begonnen na een pauze van 1 maand), maar de game begint nu weer eentonig aan te voelen.. komt misschien omdat ik ook alleen speel. Beetje saai om weer hartjes, maps zoeken, locatie en portals te zoeken. En dat elke keer weer in een nieuwe zone. Laat ik vooral niet over craften beginnen.
Dus het is wel aan te raden dat een keer te proberen.
Die skins blijven natuurlijk gewoon. En die kettingzaag zal wel te gebruiken zijn op een sword en een longsword ofzo.SnoeiKoei schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:00:
[...]
Dikke Charr-kettingzaag idd, ben benieuwd voor wat voor weapon dat een skin zou moeten zijn (kan me niet voorstellen dat het voor een warhorn bruikbaar is ofzo maar waarop het wel toepasselijk zou zijn weet ik niet) en of zoiets permanent is of na Halloween weer verdwijnt weet ik ook niet.
Een tip: ga op teamspeak of vergelijkbaar communicatiemiddel. Dat is zo veel malen gezelliger en je kunt on the fly mensen vragen of gevraagd worden of ze/je zin hebben in een dungeon, wvw, spvp, tpvp, world boss, renown hearts, etc!JerX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:59:
Meh ben nu lvl 56 (nu weer begonnen na een pauze van 1 maand), maar de game begint nu weer eentonig aan te voelen.. komt misschien omdat ik ook alleen speel. Beetje saai om weer hartjes, maps zoeken, locatie en portals te zoeken. En dat elke keer weer in een nieuwe zone. Laat ik vooral niet over craften beginnen.
Zo natuurlijk vind ik dat nog niet bij een spel waar een groot deel van de digital deluxe edition / prepurchase bonus items single use zijn of een expiry date hebben na first use.Remy669 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:07:
[...]
Die skins blijven natuurlijk gewoon. En die kettingzaag zal wel te gebruiken zijn op een sword en een longsword ofzo.
* SnoeiKoei heeft uit WoW's halloween-events ook al de teleurstelling te verwerken gehad van bezem-mounts met expiry date etc.
Wat je veelal ziet bij MMO's is dat ze de eerste maand veel worden gespeeld en daarna word het bepalend. Als je dan kijkt hoeveel mensen na die eerste maand af haakte was die strijd 'verloren' maar dat viel wel samen met MoP. De 25e oktober is het precies een maand na de release van MoP (en 2 maanden na de release van GW2). Doordat je bij GW2 geen maandelijkse kosten hebt zullen dus veel mensen dan even terug komen, even een kijkje nemen en dan besluiten of ze nog er mee door willen gaan omdat GW2 de juiste updates heeft gehad of bijvoorbeeld toch nog een maand voor MoP willen betalen waarna de kans groot is dat ze GW2 helemaal vergeten.
Ik hoop dus dat deze patch een hele goede patch gat worden en hopelijk gaan ze nu ook eens wat mini's en recepten in de wereld 'verstoppen' in plaats van bv die mini's alleen in de gem-shop beschikbaar te maken. Persoonlijk hoop ik ook nog altijd op een fun-craft.
@JerX
Op welke server zit je eigenlijk?
Dungeons, WvW, PvP
Leuk man
Het is niet verplicht om een spel leuk te vinden. Sommige spelers zullen afhaken en straks weer andere spellen kopen. Ik zelf vind het spel dus geweldig en wil persé, over een aantal weken/maanden een legendary craften, 100% map completion bereiken en commander worden voor 100 gold. Ik weet ook wat daar allemaal voor nodig is, maar ik doe dat met plezier. Iedereen zijn eigen hobby.
Als je nu snel wat gold wil verdienen (voor euro's) en die costumes je niet boeien kan je evt gems kopen met euro's en ze verkopen voor gold, prijs begint nu langzaam te stijgen, ben benieuwd hoe het zich komende week ontwikkelt..SnoeiKoei schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:24:
[...]
Ik heb nog zo'n 60 locked chests op mijn bank staan, misschien maar een paar sleutels kopen rond HalloweenZie, zo werkt dat verdienmodel dus.
Verwijderd
Je kunt hem als collectable depositen op de bank. Dan kun je hem eraf halen met een andere character.Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:42:
Vraagje tussendoor voor mensen die ook een mini Rytlock hebben. Deze kan 1 character maar hebben. Kan ik deze op de een of andere manier tussen characters swappen? Of pas als ik de character, die oorspronkelijk de mini had, delete?
Dus als ik me al zo'n 300 uur vermaakt heb met solo play PvE dan doe ik iets verkeerd?IngamerX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:32:
En spel als deze is niet voor solo play bedoeld. Dus ja, dan gaat het snel vervelen.
Dungeons, WvW, PvP
Leuk man
"Between the weak and the strong one it is the freedom which oppresses and the law that liberates" [Jean Jacques Rousseau]
LOL! Wat een uitspraak.IngamerX schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 22:32:
En spel als deze is niet voor solo play bedoeld. Dus ja, dan gaat het snel vervelen.
Dungeons, WvW, PvP
Leuk man
Als er één MMO geschikt is om solo te gamen, dan is GW2 het wel
Dat het met meerdere mensen gezelliger is, tja, dat lijkt me duidelijk. Maar daarom; join een guild, join Teamspeak en klaar is kees
[ Voor 16% gewijzigd door StealthyPeanut op 20-10-2012 13:25 ]
[ Voor 165% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:25 ]
Ik zit op Far Shiverpeaks.Devata schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:46:
Tjah deze Halloween patch zal voor ArenaNet een belangrijke zijn. Zullen ze genoeg content en veranderingen kunnen doorvoeren om mensen als "JerX" (en op de langere termijn ook vele andere) tevreden te houden?
Wat je veelal ziet bij MMO's is dat ze de eerste maand veel worden gespeeld en daarna word het bepalend. Als je dan kijkt hoeveel mensen na die eerste maand af haakte was die strijd 'verloren' maar dat viel wel samen met MoP. De 25e oktober is het precies een maand na de release van MoP (en 2 maanden na de release van GW2). Doordat je bij GW2 geen maandelijkse kosten hebt zullen dus veel mensen dan even terug komen, even een kijkje nemen en dan besluiten of ze nog er mee door willen gaan omdat GW2 de juiste updates heeft gehad of bijvoorbeeld toch nog een maand voor MoP willen betalen waarna de kans groot is dat ze GW2 helemaal vergeten.
Ik hoop dus dat deze patch een hele goede patch gat worden en hopelijk gaan ze nu ook eens wat mini's en recepten in de wereld 'verstoppen' in plaats van bv die mini's alleen in de gem-shop beschikbaar te maken. Persoonlijk hoop ik ook nog altijd op een fun-craft.
@JerX
Hier heeft de game director het over een "massive november release"
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Je maakt mij niet wijs dat je al die events in je eentje hebt gedaan.SnoeiKoei schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:46:
[...]
Dus als ik me al zo'n 300 uur vermaakt heb met solo play PvE dan doe ik iets verkeerd?Wat een idiote uitspraak man, als er 1 MMO is die solo-PvE-ers veel te bieden heeft dan is het wel GW2.
Als je een event doet waar ook andere spelers zijn dan speel je niet solo, ook al zit je niet in een party. Voor het completen van veel vd events ben je afhankelijk van andere spelers. Dat is multiplayer, niet solo.
Mijn probleem met GW2 is het grote verschil tussen de hoeveelheid moeite die moet worden gedaan om een groep te vinden in de lagere lvl zones, vergeleken met de hogere lvl zones.
In lage lvl zones is het praktisch een non issue want je kan makkelijk in je eentje rondzwerven en om de haverklap een event tegen komen waar ook andere spelers zijn. In Orr is in je eentje rondzwerven aanzienlijk meer riskant, veel gebieden moet je noodgedwongen vermijden, en lopen is vaak verplicht omdat veel waypoints contested zijn. Dat nog afgezien van de onoverzichtelijheid, doolhoven en cull-de-sacs, en de monotone visuele stijl van Orr.
Op lgf in mapchat komt vaak geen reactie ondanks dat er wel spelers in de map zijn. Tijdens het spelen let men niet zo op chat en/of heeft het letterlijk te druk om te reageren. Als er al reactie komt kan het makkelijk een paar minuten later zijn. Ja, je kan een paar minuten wachten en herhaaldelijk vragen, nog altijd zonder garantie op een groep ondanks dat er wel spelers zijn - maar dat wachten is zowiezo niet de soort van gameplay waar ik naar op zoek ben (en wat totaan ca lvl70 geen issue is). Daaruit blijkt eens te meer dat chat is niet een effectief groeping tool is.
Inderdaad, het loot mechanisme stimuleert asocioaal gedrag; midden in het gevecht medespelers die downed of anderzins in problemen zijn tijdelijk negeren, om je loot op te rapen. Anet heeft nog heel wat te "reimaginen".TheNephilim schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:12:
Ik word er zo ziek van dat ik steeds drops misloop doordat ze gewoon verdwijnen!
Die komen niets tekort.
Gems kopen met echt geld is soms makkelijker. Bvb 10eu voor een extra character slot is goed te doen.
Aan de andere kant, ~$400 (100 ingame gold) voor een cultural armor set is idioot.
[ Voor 17% gewijzigd door BadRespawn op 21-10-2012 17:19 ]
Verwijderd
Ik speel ook sinds enkele weken GW2. Heb o.a. een asura warrior lvl 28.
Zijn er mensen die op gandara spelen? Waar spelen de meeste tweakers leden op?
Speel nu veelal solo en beetje kletsen of partyen is natuurlijk een stuk gezelliger.
De tweakers guild zit op de server: Far Shiverpeaks.
www.guildoftweakers.com
Mareh, guys, de GoT guild website laadt niet of zeer langzaam bij mij, ben ik de enige die dit heeft?
Ik weet niet, maar als iemand dit spel koopt voor de singleplayer, dan lig ik pas dubbel. Koop dan een Skyrim, Dragon age of The Witcher 2. Any of those will do. Maar ga nu niet lopen verkondigen dat dit een singleplayer game is, want dat is niet zo. Dat het veel content bevat voor spelers die graag solo spelen is inderdaad waar, maar dit spel is niet gericht op de solospeler, anders zou het niet onder het mmo genre vallen: massively multiplayer online - zegt genoeg denk ik. Dus mijn statement is geen mening, het is een feit die ik eventjes verkondigde.StealthyPeanut schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:18:
[...]
LOL! Wat een uitspraak.
Als er één MMO geschikt is om solo te gamen, dan is GW2 het wel.
Dat het met meerdere mensen gezelliger is, tja, dat lijkt me duidelijk. Maar daarom; join een guild, join Teamspeak en klaar is kees.
Leuk voorbeeldje: vanmiddag eventjes een hartje waarbij Harpy veterans moesten worden gekilled, met daaromheen mobs aan harpy's. Dat was solo niet te doen, gelukkig speelde ik met een maat. Het duurde even en kostte wat deaths, maar uiteindelijk hadden we 'm.
[ Voor 10% gewijzigd door IngamerX op 22-10-2012 01:55 ]
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Looool dat zijn toch wel geinige dingenWailing_Banshee schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 07:37:
Ik was wat boeken aan het lezen en toen begon er naast mij iemand toch te hoesten en kuchen!
[afbeelding]
Mini`s kreeg je in guildwars 1 alleen als je character jarig was , dat is denk ik nu weer zo ,en misschien later dat je er een aantal zelf kan maken door een questchain te doen zoals destijds met de mini black moa.na de eerste expansion word het aantal Mini`s ook uitgebreid dan komen alle mobs uit dat deel er bij als mini en dat zijn dan als het zo gaat als in gw1 de 2e jaars mini`s enzDevata schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:46:
@JerX
[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 22-10-2012 08:16 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Vandaar dat ik GW2 maar is ben gaan proberen.. accountje van iemand geleend om ff te proberen en na 1 avond al besloten dat ik hem moest hebben xD
Heb een Warrior gemaakt.. dual wield met sword/axe en als 2de wapen een rifle.. grootste faal punt aan melee in andere games is vaak het totale gemis van range.. maar met GW2 en een rifle op je warrior valt dat weg.
tot nu toe een heerlijk spel!
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Haha, leuke NPC interactie haha.Wailing_Banshee schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 07:37:
Ik was wat boeken aan het lezen en toen begon er naast mij iemand toch te hoesten en kuchen!
[afbeelding]
Alle tips voor crafting materials zijn welkom! Strategieën voor het krijgen van leather, cloth, ores, globs etc… kom maar op!
Verder heb ik lekker meegedaan met allerlei events in Orr maar ik merk nu al dat dat vooral in de laatste zone nog lukt, Straits of Devastation en Malchor’s Leap zijn beiden al (te) stil aan het worden. Op mijn andere characters kan ik al zien dat dat in de lagere level zones nog veel erger is, niemand die nog events doet in mid level gebieden. Ik zit op een medium pop server (Piken Square), hoe erg is het dan op low pops?
Wel een aantal temple events kunnen meepakken van het weekend, dat is wel erg gaaf. Vooral die van Dwayna vind ik wel goed, met het verhaal achter de naam Malchor’s Leap enzo. Overigens zit er een vista achter die tempel met daarnaast zo’n diving goggle, kun je Malchor’s leap zelf dunnetjes overdoen!
Oh rares ook? had ik het geweten, had gisteren wat rares als drops van events en die had ik dan liever gesalvaged dan verkochtFreakiebeakie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:02:
globs komen uit exotics en rares boven de 76.en idd het is soms te rustig voor grote events ,mensen die al cursed shore in kunnen doen dat ook en blijven niet hangen in malchor`s . gewoon omdat de events in cursed meer opleveren. in low lvl areas heb ik er nog niet echt last van. ik denk dat arena net maar eens wat low population servers moet mergen met medium servers
Die exotic was iig nog geen lvl76 maar leverde wel globs op, dus blijkbaar is dat geen harde ondergrens.
voor rares is 76 de ondergrensSnoeiKoei schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:09:
[...]
Oh rares ook? had ik het geweten, had gisteren wat rares als drops van events en die had ik dan liever gesalvaged dan verkocht![]()
Die exotic was iig nog geen lvl76 maar leverde wel globs op, dus blijkbaar is dat geen harde ondergrens.
guild of tweakers speelt op far shiver peaks , ik zelf heb een guild op piken square en devata heeft ook een guild op piken square , dus als je een guild zoekt moet je 1 van ons maar een een PM sturenVerwijderd schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 21:33:
Hallo allemaal,
Ik speel ook sinds enkele weken GW2. Heb o.a. een asura warrior lvl 28.
Zijn er mensen die op gandara spelen? Waar spelen de meeste tweakers leden op?
Speel nu veelal solo en beetje kletsen of partyen is natuurlijk een stuk gezelliger.
je mag nu nog gratis server switch doen
[ Voor 24% gewijzigd door Freakiebeakie op 22-10-2012 09:30 ]
Verwijderd
Nu nog hard bezig warrior te lvlen. Lvl48 atm.
Dus in het kort witte items met basic kit, rare's met master kit en de rest van de items naar de vendor. Is dit een verstandige manier of salvagen jullie items met andere kits en salvagen jullie ook blue's/green's en gebruiken jullie de blue/green salvage kits? (Ik ben level 80 btw.)
[ Voor 6% gewijzigd door Xato op 22-10-2012 10:05 ]
Niemand? Zou het echt heel graag willen weten.Yorin schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:06:
Hoe kan je nu eigenlijk zo'n beest achter je aan laten lopen? Heb je daar een speciaal iets voor nodig? Ik ben een Asura Warrior als dat van belang is.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Rangers kunnen (bepaalde) beesten temmen en mee laten vechten, necromancers kunnen minions summonen. Andere pet professions zijn er niet, als warrior heb je dus pechYorin schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:35:
[...]
Niemand? Zou het echt heel graag willen weten.
Ik zelf verkoop rare en exotic items op de TP, zet ze op de guild-bank of bewaar ze voor later. Kan je dus weinig advies daarover geven. Voor andere items doe ik het zo dat ik alles dat minder als 60 kopper op brengt salvage en alles dat 60 kopper of meer op breng verkoop ik aan de vendor. Ik gebruik daarvoor de Fine Salvage Kit. Ik zeg niet dat dit de beste methode is, maar het is een methode.
Als ik later me wat meer ga inzetten voor de armor en legendary dan ga ik uitzoeken wat ik het beste met de rare en exotics kan doen.
@Yorin
Bedoel je een mini? Zo'n klein beestje? Die kun je in de gemstore en op de TP kopen. Bedoel je zo'n groot beest? Die zijn alleen voor rangers.
Wat voor een beest bedoel je? Rangers hebben een pet (andere classes niet) en je heb de zogenaamde mini-pets die ook achter je aan kunnen hobbelen. Deze kun je in de gem-store of de TP kopen.Yorin schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:35:
[...]
Niemand? Zou het echt heel graag willen weten.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
En hoe zit het met loot kans in party's? Ik zie in Orr dat er vaak mensen zijn die farm party's creëren. Is de kans op drops dan groter? Ik merk dat als ik alleen bij wat evens sta, en ik heb redelijke hoge magic find. Dat ik dan amper drops krijg.
De beste kits (Black Lions salvage kits) bewaar ik voor items die wellicht Glob of Ectoplasm opleveren want ik ben materiaal aan het opsparen voor exotic gear.
Damn, vanavond kan ik niet. Ben woensdag t/m vrijdag avond wel wat meer online waarschijnlijk.Freakiebeakie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:31:
goed om te horenj dat je het naar je zin heb , vanavond halloween event , ik zie je wel online
Mithril ... Die moet ik nodig hebben voor m'n Jeweler! Het zal nog wel even duren voordat ik zowel m'n ore als m'n ingot stacks vol heb...SnoeiKoei schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:48:
Ik salvage de meeste blauwe en groene items ook, behalve als ik toch al weet dat ze materialen gaan opleveren die ik niet nodig heb om een crafting skill te levelen / nuttige items te maken. Bijvoorbeeld mithril komt mijn oren uit inmiddels, ik kan het niet meer depostiten en zowel mijn warrior als mijn ranger lopen rond met een halve stack ieder. Dus heavy armour salvage ik alleen nog als ik denk dat het misschien Orichalcum gaat opleveren. Groene en “lagere” medium en light armour salvage ik altijd, met de standaard (witte, 25 uses, dus niet de allergoedkoopste want die heeft 15 uses?) salvage kit, tenzij er een rune in zit die ik per se wil hebben want dan pak ik er een betere kit bij.
De beste kits (Black Lions salvage kits) bewaar ik voor items die wellicht Glob of Ectoplasm opleveren want ik ben materiaal aan het opsparen voor exotic gear.
Tot nu toe heb ik m'n BL kits alleen nog maar voor een paar runes gebruikt die ik wilde gebruiken. Ik heb nu al 3 onaangebroken kits in m'n bank...
Ik denk dat het gaat over kiten. Ik zou niet weten hoe het moet. Maar denk dat het over kiten gaat.Wailing_Banshee schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:40:
[...]
Wat voor een beest bedoel je? Rangers hebben een pet (andere classes niet) en je heb de zogenaamde mini-pets die ook achter je aan kunnen hobbelen. Deze kun je in de gem-store of de TP kopen.
bewaar ze zou ik zeggen om yellows te salvagen , runes kan je ook doen met een basic transmution stone (als je gear nog geen 80 is )Wailing_Banshee schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:57:
[...]
Mithril ... Die moet ik nodig hebben voor m'n Jeweler! Het zal nog wel even duren voordat ik zowel m'n ore als m'n ingot stacks vol heb...
Tot nu toe heb ik m'n BL kits alleen nog maar voor een paar runes gebruikt die ik wilde gebruiken. Ik heb nu al 3 onaangebroken kits in m'n bank...
de rede dat mensen groepen maken voor events is dat je minder damage hoeft te doen om mobs te taggenTimmetjuhs schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:44:
Wat is jullie ervaring met dungeons icm random mensen. Voor story mode werkt dit enigsinds. Maar voor explorable mode heb ik tot nu toe slechte ervaringen. Mensen die weggaan, paden die al gedaan blijken te zijn etc.
En hoe zit het met loot kans in party's? Ik zie in Orr dat er vaak mensen zijn die farm party's creëren. Is de kans op drops dan groter? Ik merk dat als ik alleen bij wat evens sta, en ik heb redelijke hoge magic find. Dat ik dan amper drops krijg.
als groep word de damage van de hele groep genomen en dus tag je een mob veel sneller en mag je dus meer corpses looten
ja dat doe je goed , ikzelf salvage alleen witte Salvage items , dus andere witte zooi verkoop ik ookXato schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:35:
Ik had een klein vraagje wat betreft salvagen, hoe doen jullie dan? Ikzelf gebruik de basic salvage kit voor alle white items en alleen de master kit op rare's als ik een bepaalde sigil/rune of ectoplasm wil hebben. De blue en green items die ik vind verkoop ik meestal aan de vendor en salvage ik niet.
Dus in het kort witte items met basic kit, rare's met master kit en de rest van de items naar de vendor. Is dit een verstandige manier of salvagen jullie items met andere kit en salvagen jullie ook blue's/green's en gebruiken jullie de blue/green salvage kits? (Ik ben level 80 btw.)
en dan idd yellows salvagen met master of black lions en groene/blauwe meuk verkopen.
[ Voor 45% gewijzigd door Freakiebeakie op 22-10-2012 10:11 ]
Hoe lang duurt dat halloween event eigenlijk? Ben namelijk 3 dagen in een hotel voor werkFreakiebeakie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:31:
goed om te horenj dat je het naar je zin heb , vanavond halloween event , ik zie je wel online
Kiwi !
Zie: https://www.guildwars2.com/en/events/halloween-2012
[ Voor 10% gewijzigd door Devata op 22-10-2012 10:25 ]
* BinaryRun moet natuurlijk ook de mini's scoren!
kan je het niet op je laptop doen met wifi , een halloween event zonder kiwi .......X-Kiwi schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:20:
[...]
Hoe lang duurt dat halloween event eigenlijk? Ben namelijk 3 dagen in een hotel voor werk
Patches worden normaal rond 9:00 NL time uitgerold.SnoeiKoei schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:41:
Ben benieuwd naar die Halloween-events. Hopelijk kunnen we vanavond al e.e.a. doen maar dat hangt er helemaal vanaf op welk moment van de (Amerikaanse) werkdag Arenanet de patch releaset. Als ze het aan het eind van hun werkdag doen is het bij ons al de 23e.
Mijn werklaptop is niet zo'n gamemonster...4gb ram, 2.1ghz dual core en een bierviltje als videokaart.Freakiebeakie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:31:
[...]
kan je het niet op je laptop doen met wifi , een halloween event zonder kiwi .......
Kiwi !
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Gewoon voor iedereen hoor, lijkt meBombaAriba schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:51:
Weet iemand of dat Halloween event ook voor nieuwe spelers toegankelijk is? Ik ben gisteren begonnen met spelen en ben dus nog maar lvl 11 maar ik zou wel graag meedoen, of zit dat er niet in voor mij?
Kiwi !
volgens mij is de main event in Lions Arch , dit is vanuit elke mainstad te bereiken door de asura gate te gebruiken in je hoofdstad van je ras .BombaAriba schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:51:
Weet iemand of dat Halloween event ook voor nieuwe spelers toegankelijk is? Ik ben gisteren begonnen met spelen en ben dus nog maar lvl 11 maar ik zou wel graag meedoen, of zit dat er niet in voor mij?
Verwijderd
Des morgens bedoel je toch?BinaryRun schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
Patches worden normaal rond 9:00 NL time uitgerold.
Ziet er gelijk stukken beter uit :-)
Dat terwijl ik voorheen toch echt kleinere schermen heb gehad. Nou kwam ik er pas achter dat Guild Wars 2 problemen heeft met zijn FoV (niet breed genoeg) dus dat zou wel eens de rede kunnen zijn. Hopelijk zit in de Halloween daar dan ook een fix voor. Ik ben sowieso benieuwd wat voor een andere grote problemen ze nog oplossen in deze Patch. Ik denk namelijk dat deze patch niet alleen om Halloween gaat aangezien ze ook al hadden aangegeven mini-games en jumping puzzels toe te voegen. Volgens mij kun je het dan dus zien als GW2.1 Volgende maand komt nog eens een grote release.
Mijn lvl 80 character ziet er zo lelijk uit...
Yea!
Als iemand toevallig toegang heeft tot GW2, laat ons dan weten of de patch al uitgerold wordt
Nope, hier niet ..BinaryRun schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:01:
[...]
Yea!
Als iemand toevallig toegang heeft tot GW2, laat ons dan weten of de patch al uitgerold wordt
[ Voor 4% gewijzigd door JST94 op 22-10-2012 11:07 ]
Simpelweg in het begin van de area waar je gestart bent, bij het allereerste waypoint dus. Daar zit een portal, ga in de portal. Dan kom je in de hoofdstad van je race (Lion's Arch, Hoelbrak, The Grove, Rata Sum of The Black Citadel). In die hoofdstad zitten weer 'Asura Gates'. Via deze portals kan je reizen naar de andere grote steden. De 'Asura Gates' zijn tevinden op je map.BombaAriba schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:51:
Ik heb met 27" nooit het idee dat het scherm te klein isDevata schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:01:
Guild Wars 2 is de eerste game waarbij ik ooit het idee het dat mijn scherm te klein was.
Dat terwijl ik voorheen toch echt kleinere schermen heb gehad. Nou kwam ik er pas achter dat Guild Wars 2 problemen heeft met zijn FoV (niet breed genoeg) dus dat zou wel eens de rede kunnen zijn. Hopelijk zit in de Halloween daar dan ook een fix voor. Ik ben sowieso benieuwd wat voor een andere grote problemen ze nog oplossen in deze Patch. Ik denk namelijk dat deze patch niet alleen om Halloween gaat aangezien ze ook al hadden aangegeven mini-games en jumping puzzels toe te voegen. Volgens mij kun je het dan dus zien als GW2.1 Volgende maand komt nog eens een grote release.
Ziet er dan ook best mooi uit bij alle instellingen op max..en dat bij een (oudere) ati5770 hawk.
Kiwi !
Bestanden aanpassen is altijd tricky omdat ze je dan eventueel als cheater zien. Daarom wacht ik toch liever dat ArenaNet het op lost. Volgens ArenaNet zou dat heel snel moeten zijn.
“We’re in the middle of working on additional fixes for the FOV, we’ll have an update on this very shortly. We’ve been doing some very promising tests internally, will role out more info soon once we’re sure everything is working!” Gister geplaatst.
Verwijderd
1. Wat is de standaard reward voor een monthly achievement?
2. Hebben meer mensen problemen met de eerst skill bij een ele met scepter air attuned? Blijft vaak vast hangen en selecteert zelf de enemies..
Standaard reward van de monthly is 20 mystic coins, wat geld, een sloot XP en evt random item.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:31:
Twee vragen:
1. Wat is de standaard reward voor een monthly achievement?
2. Hebben meer mensen problemen met de eerst skill bij een ele met scepter air attuned? Blijft vaak vast hangen en selecteert zelf de enemies..
Verwijderd
Dat is nog niet het ergste. Had in het weekend op een gegeven moment 7 spelers gedood, en maar eentje heb ik een bag van gekregen met wat badges of honor.SnoeiKoei schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:39:
Ik moet alleen de Halloween-achievements (wat die ook gaan zijn) en de WvWvW-kills nog. Dat laatste vind ik nog het lastigsteIk ben echt zo slecht met WvWvW (of alle vormen van PvP trouwens, altijd zo geweest)... En iedere keer dat je ergens doodgaat moet je weer een teringeind rennen om bij "de actie" te komen.
Meeste wat ik tegenkom is: ik slacht ze helemaal af met mijn mesmer, en net voordat ze in downed state gaan, verdwijnen ze totaal. Op forums gelezen dat de meeste mensen voordat ze downed of defeated worden, snel hun internet eruit trekken zodat ze geen repair bills krijgen.
Probleem is dat ik geen xp voor mijn kill krijg en ook geen badge of honor. Echt irritant.
Krijg steeds meer de neiging om alleen WvW te doen om 100% explorer te halen, dan wat badges te gaan farmen voor legendary en dan nooit meer naar WvW om te kijken. Het is net zoals met FIFA of Mario Kart DS: o, ik sta achter/kan nooit meer winnen, laat ik maar disconnecten.
Gebruiken?Timmetjuhs schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:53:
Wat doen jullie trouwens met al die tonics? Ik denk dat ik ze van mijn bank af ga gooien. Ze nemen voor mijn idee gewoon simpelweg teveel plek in.
Even over halloween:
https://forum-en.guildwar...d-with-normal-keys/484935
Dus zondag 28 oktober om 20:00 online zijn! HIj geeft alleen niet alleen waar... (maar ik denk dat LA een goede optie is)And finally, make sure to be around on Sunday October 28th mid-day pacific time, you’re NOT going to want to miss it!
(het is natuurlijk 8 uur, aanezien wij naar wintertijd gaan dit komend weekend, en Amerika pas in November)
[ Voor 7% gewijzigd door Wailing_Banshee op 22-10-2012 12:10 ]
Da's echt slecht ja, ik heb het nog niet meegemaakt (maar deze maand ook nog geen WvWvW gedaan)... maar het moet toch makkelijk te doen zijn voor Arenanet om te detecteren dat iemand telkens zijn internetverbinding "verliest" als de health bar bijna leeg is in WvWvW? Ik zeg, sta het max 5x toe (om toeval uit te sluiten) en dan krijg je een ban.ninc schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:51:
[...]
Dat is nog niet het ergste. Had in het weekend op een gegeven moment 7 spelers gedood, en maar eentje heb ik een bag van gekregen met wat badges of honor.
Meeste wat ik tegenkom is: ik slacht ze helemaal af met mijn mesmer, en net voordat ze in downed state gaan, verdwijnen ze totaal. Op forums gelezen dat de meeste mensen voordat ze downed of defeated worden, snel hun internet eruit trekken zodat ze geen repair bills krijgen.
Probleem is dat ik geen xp voor mijn kill krijg en ook geen badge of honor. Echt irritant.
https://forum-en.guildwar...ur-game-Really-but/484948Devata schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:01:
Guild Wars 2 is de eerste game waarbij ik ooit het idee het dat mijn scherm te klein was.
Even afwachten dus.We’re in the middle of working on additional fixes for the FOV, we’ll have an update on this very shortly. We’ve been doing some very promising tests internally, will role out more info soon once we’re sure everything is working!
Verwijderd
Hoe heet dat zwaard en voor welk lvl is dat?Lasteraar schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:59:
Vanochtend mijn lvl 22 Charr-acter wat mooiere gear gegeven door lvl 35 Culture-gear te transmuten.
Ziet er gelijk stukken beter uit :-)
[afbeelding]
Dat is het Jotun Greatsword, een zwaard van een karma vendor in Snowden Drifts:Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:48:
[...]
Hoe heet dat zwaard en voor welk lvl is dat?
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Jotun_Greatsword
(req. lvl: 20)
Ja het is wel 1 van de weinige spectaculaire weapon skins op low lvls.Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:11:
Thanks! Rush even vanuit Gendarran Fields om hem op te pikken. De skin is vet!
Mijn Guardian loopt er weer puik bij zo..
Nu alleen transmution-stones farmen...
Met gelijk een vraag, hoe doe je dat ? Want ik kan me even niet herinneren waar ik deze tijdens het questen bij gekregen hebt ?
Verwijderd
Ik dacht bij de Daily achievementLasteraar schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:22:
...
Met gelijk een vraag, hoe doe je dat ? Want ik kan me even niet herinneren waar ik deze tijdens het questen bij gekregen hebt ?
Iedere zone completion levert 3 transmute stones op.Lasteraar schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:22:
Skin is zeker gaaf.
Mijn Guardian loopt er weer puik bij zo..
Nu alleen transmution-stones farmen...
Ik heb mijn cooking geleveld naar 120. Dat discoveren... Dat is lastig vind ik. Is het echt gewoon random prul aanklikken en hopen dat je iets kunt discoveren of zit er een soort van structuur in?
Qua daggers vind ik die Centaur weapon skins uit Gendarran Fields / Kessex Hills wel erg mooi, dat zijn tenminste ook flinke daggers en niet van die kleine briefopeners.Menace_1981 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:31:
Hebben jullie ook advies voor zo'n vette weapon skin voor daggers voor mijn lvl 50 thief?
Ik heb mijn cooking geleveld naar 120. Dat discoveren... Dat is lastig vind ik. Is het echt gewoon random prul aanklikken en hopen dat je iets kunt discoveren of zit er een soort van structuur in?
www.guildhead.com/item/30404/centaur-dagger#.
[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 22-10-2012 13:35 ]
Verwijderd
Halloween gebeuren, heeft dat nog nut voor de lower levels? of is het zoals WoWcrap (sorry, speel het wel maar vind dit gewoon bagger) bedoelt voor de max levels?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2012 13:47 ]
Het heeft juist nut voor lower levelsVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:45:
vraagje voor de GW1 vets.
Halloween gebeuren, heeft dat nog nut voor de lower levels? of is het zoals WoWcrap (sorry, speel het wel maar vind dit gewoon bagger) bedoelt voor de max levels?
Toch nog even terug naar GW1 deze week, ik mis nog een paar hats op m'n tweede account. En er zou een nieuwe quest komen...
das teminste vet
Veel GW1 spelers lijken er iig wel vanuit te gaan.
is het misschien handig om deze week in GW1 in te loggen voor de HoM of krijg je nu niet sneller spullen die je daar voor nodig hebt? (Ik heb GW1 speciaal voor de HoM gekocht maar moet nog altijd lvl 10 worden)
[ Voor 58% gewijzigd door Devata op 22-10-2012 14:11 ]
Die kreeg ik vorig jaar (in September, dus mooi in tijd voor Halloween!) En ik wil wel graag m'n collectie compleet hebbenFreakiebeakie schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:03:
ik ga het veelste druk hebben met gw2 die hats enzo kunnen me echt gestolen worden in gw1 , heb ze 6 jaar lang allemaal gespaart. wel van de week nog even online geweest om me birthday pressies uit te pakkenpaar domme everlasting tonics . op me warrior kreeg ik tijd geleden everlasting mad king tonic
das teminste vet
Daar zullen we volgend jaar wel achter komen denk ik.JKorsten schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:09:
Krijg je binnen Guildwars 2 ook birthday presents?
Ik meende eerst dat jullie bedoelde dat het op jou verjaardag zou zijn. (kon me niet meer herinneren of we de geboortedatum in hadden moeten vullen)
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.