Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:20:
[...]

ik heb in die pvp locker echt zieke sets gezien voor me ele die ik nergens in pve kan vinden.
De namen kunnen anders zijn. Maar van alle medium sets zijn er nu 3 sets waar ik niet kan vinden waar ze vandaan komen, van de 35(?) sets.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

De namen kunnen anders zijn. Maar van alle medium sets zijn er nu 3 sets waar ik niet kan vinden waar ze vandaan komen, van de 35(?) sets.
Misschien kan je ze in de volgende link vinden - > http://img715.imageshack....diumarmorwithnamesfin.jpg
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:27:
Vraagje: hoe kom ik van Kryta naar ebonhawke? Is er een portal vanuit DR?
Ja helemaal aan de oostkant van Divinity's Reach zit een asuara gate naar Ebonhawke!
Hydrosine schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:29:
Ook even mijn popje (human mesmer) posten.
Het is eigenlijk Rare masquerade gear gekocht van de auction hall maar deze vond ik lelijk dus heb ik getransmute voor Masterwork Winged set. De winged set heeft me in totaal nog geen 5 silver gekost terwijl de masquerade set me zon 2G gekost heeft :P
Ben wel erg blij met het resultaat. Maar wil deze set op den duur toch vervangen voor een CoE set.

Dye's zijn winter ice(rare), jalapeno(starter set) en black cherry(rare).
[afbeelding]
Die winged set vind ik idd ook erg mooi voor casters. Die is bruikbaar vanaf lvl55 zo'n beetje meen ik? Ik denk dat ik tot die tijd in mijn huidige set rond blijf lopen (zie plaatje van gisteren) qua looks en daarna op winged overstap. Transmute stones genoeg (stuk of 60 op mijn bank inmiddels).

[ Voor 63% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-10-2012 11:36 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Dat plaatje heb ik gebruikt, samen met een andere, maar daar staat niet bij waar je de armoursets kunt vinden:

Commando, Stalwart, Swindler en Leather (die eerste op het plaatje, niet die van de tweede rij, want dat is crafted), (hmm, blijkbaar zijn het er 4 :P) zijn de armours die ik nog niet heb weten te plaatsen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:28:
Gisteren is mijn ranger ook 80 geworden! Nu nog een mooi armour bij elkaar zoeken. Diegene die ik het mooist vind, moet ik nog erg veel voor doen dus het wordt een beetje fatsoenlijk (groen) setje van de TP voorlopig, aangezien ik nog niet zoveel goud heb... En ondertussen m'n leatherworker naar lvl400 brengen zodat ik m'n eigen armour kan craften. Daarna m'n tailor zodat ik ook m'n runes kan maken.
Ik ben zelf ook net 80 met mijn Ranger en ben aan het kijken naar een mooie set. Heb je een plaatje (of een naam) van het groene setje? Ik heb ook nog niet veel geld dus ik moet ook eerst iets anders. Het levelen heb ik gedaan met de Pirate set, maar ik wil wel eens wat anders nu ik 80 ben :)
Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Dat plaatje heb ik gebruikt, samen met een andere, maar daar staat niet bij waar je de armoursets kunt vinden:

Commando, Stalwart, Swindler en Leather (die eerste op het plaatje, niet die van de tweede rij, want dat is crafted), (hmm, blijkbaar zijn het er 4 :P) zijn de armours die ik nog niet heb weten te plaatsen.
Volgens mij zijn dat gewoon zone drops?

Bijvoorbeeld Swindler's:
http://www.ign.com/wikis/guild-wars-2/Swindler%27s

[ Voor 7% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-10-2012 11:46 ]

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Ja helemaal aan de oostkant van Divinity's Reach zit een asuara gate naar Ebonhawke!
Thanks koei. Straks thuis maar eens proberen.
RoseSolane schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Ik ben zelf ook net 80 met mijn Ranger en ben aan het kijken naar een mooie set. Heb je een plaatje (of een naam) van het groene setje? Ik heb ook nog niet veel geld dus ik moet ook eerst iets anders. Het levelen heb ik gedaan met de Pirate set, maar ik wil wel eens wat anders nu ik 80 ben :)
Er zijn een heleboel setjes... Maar ik ga een groen setje kopen van lvl80 ongeacht het uiterlijk om deze (als hij echt te lelijk is) dan te transformeren met m'n T4 crafted (Rascal, te zien op die link die eerder gepost is)

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:02:
[...]

Er zijn een heleboel setjes... Maar ik ga een groen setje kopen van lvl80 ongeacht het uiterlijk om deze (als hij echt te lelijk is) dan te transformeren met m'n T4 crafted (Rascal, te zien op die link die eerder gepost is)
Zou je niet direct een exotic setje maken dan, kost wat meer maar dan hoef je niet meer te upgraden qua stats ;)
Ik had het idee om te beginnen met een rare set, maar daarna toch direct doorgegaan voor de exotic, gelukkig is die rare set wel de look die ik wil (order of whispers armor)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Nidhiki schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

Zou je niet direct een exotic setje maken dan, kost wat meer maar dan hoef je niet meer te upgraden qua stats ;)
Ik had het idee om te beginnen met een rare set, maar daarna toch direct doorgegaan voor de exotic, gelukkig is die rare set wel de look die ik wil (order of whispers armor)
Jammer alleen dat mijn crafter nog maar lvl250 is en dus nog lang geen exotic kan maken! Daarnaast, ik heb niet eens de materialen die daar voor nodig zijn omdat ik nog nooit in een hoger dan lvl60 gebied geweest ben...

• akatsui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Jullie zitten allemaal in de GoT op Far Shiverpeak? Dan ga ik mijn ranger daar maken. :)
Hydrosine schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:29:
Ook even mijn popje (human mesmer) posten.
Het is eigenlijk Rare masquerade gear gekocht van de auction hall maar deze vond ik lelijk dus heb ik getransmute voor Masterwork Winged set. De winged set heeft me in totaal nog geen 5 silver gekost terwijl de masquerade set me zon 2G gekost heeft :P
Ben wel erg blij met het resultaat. Maar wil deze set op den duur toch vervangen voor een CoE set.

Dye's zijn winter ice(rare), jalapeno(starter set) en black cherry(rare).
[afbeelding]
Ik vind die Winged set ook een van de mooiste. Ik was dan ook van plan die voor mijn ranger te gebruiken. Ik verwachte een vergelijkbare maar wat mannelijkere versie voor mijn male ranger. Helaas, de winged set voor males is redelijk saai en heeft geen wings.
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/5/53/Winged_armor_human_male_front.png
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/a/a5/Winged_armor_human_male_back.png

Later kwam in de cultural armor voor Sylvari tegen (mijn ranger is een Sylvari) en daar hebben de males wel wings Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wlF6R.jpg Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/gw2/ja/images/8/8b/MaleSylvariCulturalArmorTier2.jpg de females overigens weer niet.

Daarbij vind ik het echter weer neit zo mooi dat het lijkt alsof ze geen kleding aan hebben. Ik ga denk ik dus een mix maken.

Eigenlijk zouden we een speciaal topic hiervoor moeten hebben want het is best handig wat hier gepost word maar volgende week vind je het al niet meer terug tussen alle posts.

Edit:
Ik zit op Piken Square.
Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:18:
[...]

Ik vind die Winged set ook een van de mooiste. Ik was dan ook van plan die voor mijn ranger te gebruiken. Ik verwachte een vergelijkbare maar wat mannelijkere versie voor mijn male ranger. Helaas, de winged set voor males is redelijk saai en heeft geen wings.
Bovendien is de Winged set light armor en je ranger kan alleen medium armor dragen. ;)

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

akatsui schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:09:
Jullie zitten allemaal in de GoT op Far Shiverpeak? Dan ga ik mijn ranger daar maken. :)
nee ik heb me eigen guild op piken square , al paar mensen van hier zijn gejoined omdat fsp vol was of om andere redenen.

YO! fucknuts! It's Probing time!

SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

Bovendien is de Winged set light armor en je ranger kan alleen medium armor dragen. ;)
Dat maakt toch niet uit als je Transmutation Stones gebruikt? Anders word het wel erg beperkt voor medium armor classes.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:45

Metian

Snert is vies

Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Dat maakt toch niet uit als je Transmutation Stones gebruikt? Anders word het wel erg beperkt voor medium armor classes.
Volgens mij (weet niet 100% zeker) kan je de 'transmutation stones' alleen gebruiken op light > light, medium > medium. Anders zou je technisch gezien dan ook van een short bow een zwaar moeten kunnen maken.

of.. met armor pakt die armor > armor.. hmm |:(

A Transmutation Stone is a single use[1] item which allows players to combine two weapons or pieces of armor.

Zie hier niks staan over Light > Light, dus volgens mij moet het wel werken. :X

[ Voor 17% gewijzigd door Metian op 17-10-2012 13:38 ]

Rupsen, Rapsen.

Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:28:
[...]

Ja dat maakt dus wel uit. Met transmutation stones kun je idd alleen light -> light etc. doen. :( Je kunt je elementalist nooit in heavy armor hijsen bijvoorbeeld (zelfs niet qua uiterlijk).

Ik heb er nog niet mee getest maar op de wiki http://wiki.guildwars2.com/wiki/Transmutation_Stone staat het volgende.

Combine the appearance of one item with the attributes of another. Items must be of the same type.

Die type interpreteer is als, een schoen kun je alleen combineren met een schoen en een bow alleen met een bow.

En ja je kan met die stenen natuurlijk minder goede armor combineren naar betere armor waardoor die betere armor de looks krijgt van de minder goede, maar het lijkt me dat je alleen aan kunt doen wat qua stats bij jou past, niet qua looks.
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

Ja dat maakt dus wel uit. Met transmutation stones kun je idd alleen light -> light etc. doen. :( Je kunt je elementalist nooit in heavy armor hijsen bijvoorbeeld (zelfs niet qua uiterlijk).
En ik maar denken dat die Transmutation Stones zo'n geweldige uitvinding waren. Wat is dan nu eigenlijk het nut nog? Volgens mij kun je vrijwel alle armor die je voor lagere levels hebt ook voor hogere levels vinden of maken. Het zou je dan dus hooguit nog een beetje werk kunnen besparen 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Devata op 17-10-2012 13:44 ]

Hier een overzichtje van de limitations van transmutation stones:
Transmutation Stones:
  • Obtained via Cash Shop, Exploration of a city and outdoor zone (most of the time, very rarely you get a mystic key), from mystic chests (sometimes and these are L80) and sometimes from Daily Achievements.
  • You get 3 stones from Explorations and 1 stone from daily achievements. Mystic Chest number??
  • T-Stones are no longer soul bound but are now account bound and will stack from different characters in the bank.
  • T-Stones combine 2 items into 1, destroying 1 item in the process.
  • You may combine Looks, Stats, Rune/Upgrade slot items.
  • You can not combine a soul bound item that isn't yours. They won't move from the bank to inventory, nor will they move from bank into a t-stone window, thus not combine-able.
  • Items of different types can not be combined. You can't combine a heavy armor look with light armor, nor can you combine a 2h sword with a 1h sword. When you drag the item into the window the other item is cleared.
  • You can combine the look from items you can't wear due to level with items you can wear due to level as long as you only take the look / rune/upgrade slot items as these are not level limited.
  • It is possible that a L80 tstone doesn't destroy both items but this is highly unlikely. (needs testing) as they did destroy items in bwe2
  • It is not known if you get L80 t-stone from L80 zones as of yet.
Informatie van rond de release dus niet alles was toen 100% zeker maar dat je alleen light -> light etc kunt doen is inmiddels wel bekend.

[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-10-2012 13:46 ]

[quote]SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

[/quote]
Inderdaad. Volgens de wiki:

2.Drag the two matching slot and weight gear choices into the left and right windows (two light boots for example

en in de discusiion:
Q: I tried to transmute heavy armor and light and it didnt work
A: That's correct, you can't transmute different armor classes.

/edit: Laat maar, SnoeiKoei was sneller :)

[ Voor 4% gewijzigd door RoseSolane op 17-10-2012 13:46 ]

Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:42:
En ik maar denken dat die Transmutation Stones zo'n geweldige uitvinding waren. Wat is dan nu eigenlijk het nut nog? Volgens mij kun je vrijwel alle armor die je voor lagere levels hebt ook voor hogere levels vinden of maken. Het zou je dan dus hooguit nog een beetje werk kunnen besparen 8)7
Het IS een geweldige uitvinding. Een heleboel gear is namelijk niet mijn smaak en dan kan ik die de looks geven van gear die er WEL goed uitziet. Bovendien kun je transmute stones ook gebruiken om upgrades (runes, sigils, gems) over te zetten van 1 piece op een ander. Je moet alleen wel in je eigen armor of weapon class blijven ja. En normale transmutation stones werken niet op lvl80 gear, daar heb je de "fine" variant voor nodig.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

yup omdat een salvage kit niet 100% kans heeft ben ik op een gegeven moment transmuting stones gaan gebruiken om me gems op me nieuwe gear te zetten vanaf me oude gear . heb toch bergen van die gele trnasmution stones dus who cares :D

SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

Het IS een geweldige uitvinding. Een heleboel gear is namelijk niet mijn smaak en dan kan ik die de looks geven van gear die er WEL goed uitziet. Bovendien kun je transmute stones ook gebruiken om upgrades (runes, sigils, gems) over te zetten van 1 piece op een ander. Je moet alleen wel in je eigen armor of weapon class blijven ja. En normale transmutation stones werken niet op lvl80 gear, daar heb je de "fine" variant voor nodig.
En die gear (looks) die je wel mooi vind kun je dan niet voor jou level en met jou stats maken / vinden?
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:55:
yup omdat een salvage kit niet 100% kans heeft ben ik op een gegeven moment transmuting stones gaan gebruiken om me gems op me nieuwe gear te zetten vanaf me oude gear . heb toch bergen van die gele trnasmution stones dus who cares :D
Ik heb salvage kits die wel 100% kans geven. Volgens mij iets van een Black Lion versie.
Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 13:58:
[...]

En die gear (looks) die je wel mooi vind kun je dan niet voor jou level en met jou stats maken / vinden?
Klopt! Soms vind je 20 levels lang niks nieuws wat ook maar in de buurt van mooi komt. Leve de transmutes!
RoseSolane schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Ik heb salvage kits die wel 100% kans geven. Volgens mij iets van een Black Lion versie.
Die geven idd 100% zeker je upgrade terug. Maar karma gear kun je ook daarmee niet salvagen bijvoorbeeld en bovendien bewaar ik die salvage kit gewoon voor het salvagen van exotic gear @ lvl80, voor de crafting components die je weer nodig hebt voor andere exotics.

Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:20:
Tjah ik kijk pas op lvl 80 naar mijn armor.
Zelf weten natuurlijk maar itt andere MMO's begint GW2 bij lvl1 ;) De weg naar 80 is voor mij haast belangrijker dan 80 zijn.

• akatsui
  • Laatst online: 11-12-2024
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

nee ik heb me eigen guild op piken square , al paar mensen van hier zijn gejoined omdat fsp vol was of om andere redenen.
Dan kom ik vanavond even langs. :9
Wie kan ik whisperen? :*)
De weg erna toe wel, maar de armor die ik draag tijdens die weg niet zo. Als je niet echt speelt om te levelen stijg je elke avond met gemak 2 levels. Dan heb ik er weinig zin in om elke 5 of 10 levels te moeten gaan zoeken voor nieuwe armor.

Die op lvl 80 die hou je tenminste wat langer.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:24:
Dan heb ik er weinig zin in om elke 5 of 10 levels te moeten gaan zoeken voor nieuwe armor.
Hoe bedoel je ik ben nu 67 en het is dat ik een volledige lv65 set had liggen ( als in letterlijk alle slots behalve back ) lv65 required gear, en toen ik die aantrok verving ik op lv65 gear varierend van Lv9 ( laagste piece ) tot lv48 hoogste piece.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:24:
De weg erna toe wel, maar de armor die ik draag tijdens die weg niet zo. Als je niet echt speelt om te levelen stijg je elke avond met gemak 2 levels. Dan heb ik er weinig zin in om elke 5 of 10 levels te moeten gaan zoeken voor nieuwe armor.

Die op lvl 80 die hou je tenminste wat langer.
Ik craft ruwweg iedere 5 lvls een nieuwe tier gear, alleen met rares doe ik wat langer. En als het uiterlijk me dan niet aanstaat gooi ik er een transmute overheen. Het is nou niet zo alsof het moeite kost.

Als je bij de guild van Freakie Beakie wilt kun je gewoon freakie beakie whisperen.

Er zijn zover ik weet op Piken Square 4 guilds actief opgezet door Nederlanders. Die van FreakieBeakie (ingame Freakie Beakie) en die van mij (ingame Oxherd) zijn beide internationale guild. De andere twee zijn Nederlands. wie de oprichters daarvan zijn weet ik niet.

BTW FreakieBeakie. Hoe gaat het bij jullie met WvW? Misschien kunnen we eens een keer kijken om samen iets te organiseren voor WvW. Als we een wat grotere groep krijgen kunnen we misschien wat meer. Er zijn bij ons meerdere leden geïnteresseerd in WvW maar telkens als er iets georganiseerd word komt maar een beperkt aantal leden ook mee naar WvW.

@SnoeiKoei
Mijn crafting lag altijd achter. Die moet ik nu nog gaan opwerken.

Verwijderd

Kun je een Explorable mode van een dungeon doen vóór dat je de Story mode hebt gedaan? En als je de Explorable doet, krijg je dan aan het begin van de dungeon de mogelijkheid om een path te kiezen?
ShadowBumble schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:31:
[...]

Hoe bedoel je ik ben nu 67 en het is dat ik een volledige lv65 set had liggen ( als in letterlijk alle slots behalve back ) lv65 required gear, en toen ik die aantrok verving ik op lv65 gear varierend van Lv9 ( laagste piece ) tot lv48 hoogste piece.
Ik keek gewoon in mijn loot telkens of er iets tussen zat en dat deed ik dan aan. Ik heb wel eens iets bewaard omdat het goed was en 1 of 2 levels hoger was dan ik op dat moment was maar echt me interesseren in de armor doe ik pas voor een lvl 80 char.
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:35:
Kun je een Explorable mode van een dungeon doen vóór dat je de Story mode hebt gedaan? En als je de Explorable doet, krijg je dan aan het begin van de dungeon de mogelijkheid om een path te kiezen?
Ja, zolang er maar 1 persoon de story mode heeft gedaan in je groep kan iedereen explorable mode doen. Volgens mij moet die ene persoon dan eerst naar binnen, explorable mode kiezen en de rest kan dan kiezen daarin mee te gaan.

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:35:
Ja dat kun je. Dat moet een party-member de story-mode wel hebben gedan en moet hij als eerste naar binnen gaan. Hij krijgt dan de keuze voor story of party. jij kunt dan alleen nog maar zijn keuze volgen (of afhanken).

Eenmaal binnen krijg je vrij in het begin de keuze voor het path. Iedereen mag een keuze maken, de optie met de meeste keuzes wordt het dan.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:20:Uhm Piken square is een medium server qua population , dus dat we veel mensen hebben valt wel mee .
het is zo dat de groep wvwvw spelers die we hebben gewoon super fanatiek is :D
paar guildies van mij waren ook in wvwvw en ik hoorde al dat we 3 orbs hadden , en dat scheelt al enorm
Dat is dus het probleem. De WvW speler groep is gewoon groter. Wij hebben eigenlijk alleen rond prime-time een korte queue en verder nooit. En als de map dan een keer vol zit merk je toch dat 80% van de mensen daar totaal niet serieus bezig is. Helemaal als je zo'n guild push ziet van Piken merk je al snel dat wij gewoon te weinig serieuze WvW mensen hebben. Toch maakt het me verdomme weinig uit om bijna onderaan te staan, maar gevechten waar het er echt om spant zijn zoveel leuker.
Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:20:
Tjah ik kijk pas op lvl 80 naar mijn armor.
Ik heb de hele weg gekeken :D Om te kijken welke skins ik mooi genoeg vond om te gaan gebruiken zodra ik 80 was.

Ik moet dus nu wat fine transmutation stones hebben om m'n Rascal skin naar een lvl80 armour over te zetten...

(en ik heb nu 2 van die blacklion kits ongebruikt en een derde die nog ongeveer 15 uses heeft... allemaal gekregen via rewards, of daily of map completion...)

Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
(en ik heb nu 2 van die blacklion kits ongebruikt en een derde die nog ongeveer 15 uses heeft... allemaal gekregen via rewards, of daily of map completion...)
Dan heb je meer mazzel gehad nog dan ik, ik heb tot nu toe maar 1 zo'n kit gekregen, nota bene op een low lvl character. Op mijn beide 70+ characters heb ik ze nooit gekregen. Gelukkig zijn ze niet soulbound maar account bound.

Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:56:
[...]

Ik heb de hele weg gekeken :D Om te kijken welke skins ik mooi genoeg vond om te gaan gebruiken zodra ik 80 was.

Ik moet dus nu wat fine transmutation stones hebben om m'n Rascal skin naar een lvl80 armour over te zetten...

Tja dus je kijkt ook voor je lvl 80 char. Ik weet dus ook al wat in ongeveer wil hebben, maar nog niet precies.
Ik kijk continu dus, op mijn lvl73 warrior kijk ik ook wat ik tegenkom aan cloth zodat ik weet wat mijn lvl38 elementalist nog te wachten staat.

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:38
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:27:
[...]

Andere on-level zones is idd prima te doen en GW2 geeft er wel degelijk zelf info over. Als je je kaart opent zie je gewoon level-ranges op de map staan hoor.
Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zie je dat alleen als je er al een keer bent geweest (met een ander character).
Lagere level gebieden werkt trouwens ook prima om een paar levels in te halen. Je wordt toch gedown-scaled en krijgt er gewoon normale hoeveelheid XP voor.
Bvb een lvl 70 in een lvl 40 zone krijgt toch 'normale' lvl 40 xp? Dat is dan traag levelen voor een 70.
Andersom bvb een lvl30 char in een 40 zone krijgt lvl40 xp, dan gaat het wel heel snel.

Trump II - Project 2025 tracker

BadRespawn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij zie je dat alleen als je er al een keer bent geweest (met een ander character).
Is dat zo? :X Kan best zijn, gezien het feit dat ik met 6 characters gespeeld heb tot nu toe en iedere keer dat ik een portal naar een aangrenzende zone zie even heen en weer wip om de eerste waypoint in dat volgende gebied te unlocken. Maar er zijn gebieden waar ik met 100% zekerheid nog nooit geweest ben maar die wel met lvl-range op mijn kaart staan (2 gebieden in orr bijvoorbeeld en die hoge level zone in het noorden).
[...]

Bvb een lvl 70 in een lvl 40 zone krijgt toch 'normale' lvl 40 xp? Dat is dan traag levelen voor een 70.
Andersom bvb een lvl30 char in een 40 zone krijgt lvl40 xp, dan gaat het wel heel snel.
Nou daar merk ik niet veel van. Ja, je krijgt extra xp voor content die "boven je macht" is, maar andersom krijg ik niet de indruk dat XP ook hard downscaled wordt. Als lvl38 haal ik nog steeds een hele serie levels uit beginnerszones. Je krijgt alleen weinig XP voor kills als je bijvoorbeeld omlaaggescaled wordt tot lvl15 terwijl de mobs om je heen lvl11 zijn ofzo.

BadRespawn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:04:
[...]

Nee, je hoeft er nog niet geweest te zijn.
Nee, je krijgt meer XP. Het zou niet moeten uitmaken waar je levelt. Het maakt wel uit voor de bonus XP die je kunt krijgen. Deze krijg je bijvoorbeeld door foes boven je eigen level af te maken, maar ook door van de gebaande paden af te gaan en dingen doodmaken die al een tijdje niet meer aangeraakt zijn.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:11
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:16:
[...]

dat wvwvw nodig is om 100% world te krijgen is natuurlijk een manier om mensen daar juist heen te lokken , teminste daar ga ik van uit .
Ja, klopt. Maar om 100% te krijgen moet je wel een beetje succesvol zijn in WvW. Sommige maps zijn helemaal in bezit van de tegenstander en ga dan maar proberen met een paar gasten dat terug te veroveren, dat is onmogelijk.

Server rotatie schijnt ook niet zo geweldig zijn in de praktijk. Nu is FS weer de blauwe kant. Had gezien dat we op de laatste lijst 2e stonden, en pas als we zakken dan zullen we van kleur veranderen.
Vind het wel raar dat in WvW vistas, Poi en skillpoints zijn... nu wordt je steeds genaaid als je een skillpoint/vista wilt doen, zodra ze je bezig zien, dan killen ze je en kan je helemaal opnieuw lopen.

Misschien toch eens overwegen om een snelle transfer te maken naar een top server, en dan maar snel die maps completen... te belachelijk voor woorden maarja...
ninc schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:43:
[...]

Ja, klopt. Maar om 100% te krijgen moet je wel een beetje succesvol zijn in WvW. Sommige maps zijn helemaal in bezit van de tegenstander en ga dan maar proberen met een paar gasten dat terug te veroveren, dat is onmogelijk.

Server rotatie schijnt ook niet zo geweldig zijn in de praktijk. Nu is FS weer de blauwe kant. Had gezien dat we op de laatste lijst 2e stonden, en pas als we zakken dan zullen we van kleur veranderen.
Vind het wel raar dat in WvW vistas, Poi en skillpoints zijn... nu wordt je steeds genaaid als je een skillpoint/vista wilt doen, zodra ze je bezig zien, dan killen ze je en kan je helemaal opnieuw lopen.

Misschien toch eens overwegen om een snelle transfer te maken naar een top server, en dan maar snel die maps completen... te belachelijk voor woorden maarja...
Server rotatie werkt redelijk volgens mij voor de meeste servers. Alleen niet voor de top- en de bottom- servers. En FS is een top server in WvW. Jullie zijn al tijden 2 op de lijst. Maar zoals de zaken er nu voor staan hoef je niet van server te veranderen. Op basis van de huidige verrichtingen (dus die van deze week) gaan jullie bij de volgende rotatie een aantal plaatsen zakken. Zolang dat niet een veelvoud van 3 is hebben jullie volgende week een andere kleur (en andere tegenstanders).

Ik zal vanavond eens kijken of ik wat data over WvW server rotaties bij elkaar kan harken (dat kan ik :) ) en daarmee iets kan zeggen over de server rotaties van de afgelopen weken. Maar ik moet me ook nog inlezen in de mogelijkheden van mijn Guardian, dus misschien gaat het nog een dagje langer duren.

Of iemand moet al een overzicht weten van de wekelijkse kleurwisselingen in WvW. Dan hoef ik het niet te doen. :)
Devata schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:35:
Als je bij de guild van Freakie Beakie wilt kun je gewoon freakie beakie whisperen.
Of als Freakie er even niet is (wat bijna niet voorkomt :) ) kun je mij ook wisperen, Rose Solane.
BTW FreakieBeakie. Hoe gaat het bij jullie met WvW? Misschien kunnen we eens een keer kijken om samen iets te organiseren voor WvW. Als we een wat grotere groep krijgen kunnen we misschien wat meer. Er zijn bij ons meerdere leden geïnteresseerd in WvW maar telkens als er iets georganiseerd word komt maar een beperkt aantal leden ook mee naar WvW.
Ik zou iets gezamelijks op WvW wel leuk vinden. Ik heb een zooi bouwplannen gekregen voor de 100% map completions in WvW die we dan misschien kunnen gebruiken.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:11
Mooi overzichtje ;) Dus volgende week een tandje lager en een ander kleurtje, als het goed is.

• Mischa204
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-03-2022
Iemand nog een Guild wars 2 account overnemen. Verkoop hem goedkoop. PM maar als er interesse is !
Ja, daar ga ik mijn data vandaan halen. Ik zal proberen om per server aan te geven hoe vaak ze welke kleur in WvW hebben gehad de laatste weken.

/edit: Naar de data gekeken. Het overzicht naar kleur is eenvoudig te maken, maar er is niet genoeg data beschikbaar om iets zinnigs te zeggen. Maar 4 weken aan data geeft geen betrouwbaar beeld. Misschien dat ik het aan het eind van het jaar nog eens bekijk.

[ Voor 29% gewijzigd door RoseSolane op 17-10-2012 18:18 ]

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-11 07:53
De looks van mijn lvl80 Ranger & Warrior

http://imageshack.us/photo/my-images/826/gw011kz.jpg/

[ Voor 5% gewijzigd door rgarretsen op 17-10-2012 21:15 ]

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-10 21:48

Dreanor

Joene

Zijn er nog mensen met het lage FPS probleem van guild wars 2 zoals mij? Dat je dezelfde fps hebt waar het niet uit maakt welke settings je gebruikt (van laatste tot maximaal).

Hier is een "fix" om je FPS te verhogen, welke knettergek klinkt maar wel werkt (althans voor mij).

1. Ga naar een willekeurige youtube video.
2. Rechter muis knop op de video en kies settings (of instellingen).
3. Vink "hardware versnelling inschakelen" UIT!

Klaar, je krijgt nu zomaar 10-30 fps meer. WTF!?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• Fantasma
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 121% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:28 ]

Fantasma schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 00:31:
Ik krijg sinds maandag geen "Authorize log-in attempt‏" mails meer aan, iemand die dit nog heeft?
(kan nu dus gewoon inloggen zonder het te accepteren)
Ik gebruik de mobile authenticator.

En ik heb dat mailtje een keer gehad per IP adres vanuit waar ik inlogde. Als je dit IP adres toegang verleent dan krijg je als het goed is die mail niet meer...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@devata ,een keer een groepje maken voor wvwvw kunnen we best proberen , zijn er bij ons niet echt veel die regelmatig wvwvw spelen. het zijn er misschien 5 . ze zijn wel fanatiek , ze willen nu geld gaan sparen om mij commander te maken , leuk idee maar ik denk dat ik de gene die het heb bedacht de commander laat worden , volgens mij vind hij dat helemaal te gek en het is iemand die al echt een plekje heb verdient in de guild . ik zal het er wel een keer met ze over hebben. tot nu toe vind ik spvp leuker alleen te weinig mappen of iets grotere mappen zou ik leuk vinden. misschien als we wvwvw gaan doen dat ik dan meteen de boel ga exploren daar want dat is het enigste wat ik nog moet doen voor 100%.

Verwijderd

Enige tijd geleden heb ik de vraag gepost: wat voor builds jullie gebruiken bij jullie Guardian. Nu heb ik het antwoord gevonden. Onderstaande link geeft aan met welke wapens, skills en traits je een bepaalde weg kunt inslaan. Goede uitleg, per soort zodat je je ergens op kunt focussen ipv zoals mijzelf die gewoon alles door elkaar speelt.

http://guildwars2grandmas...2-builds/guardian-builds/

Je kunt er volgens mij ook terecht voor andere professions.
Nou een paar dagen terug klaagde ik dus dat er voor medium armor (voor mijn ranger) zo veel stomme hoeden zijn maar nauwelijks "stoere" head gear? Wat ik zocht was bijvoorbeeld een mooie capuchon ofzo. Nou, die is er dus wel maar je hebt een workaround nodig om hem te kunnen gebruiken op je ranger. Wat je nodig hebt is een leeg character slot, een transmutation stone, een wit of blauw medium armor head item (met groen of hoger schijnt het niet te werken en mag nog niet soulbound zijn) en wat plek op je bank.

1. zet de transmutation stone en het medium armor head item op de bank
2. maak in je lege character slot een thief, kies bij de vraag waar je een head item van krijgt voor de anonymity hood
3. speel de intro zodat je de stad in mag en ga naar de bank of een crafting station
4. doe de anonymity hood in je inventory (dus niet meer equipped)
5. haal de transmute stone en head piece van de bank
6. transmute de looks van de anonymity hood naar dat andere head item, met de stats van dat andere item natuurlijk
7. doe de nieuwe versie van de hood in de bank. Er staat wel dat hij soulbound is maar dat blijkt mee te vallen.
8. want als je nu naar je ranger (of engineer, kan ook natuurlijk) logt, kun je de hood gewoon van de bank halen en equippen!
9. en uiteraard kun je de looks van je hood vanaf hier eindeloos naar hogere items transmuten.

Schijnt ook te werken met diverse andere unieke starter items (voor een overzicht: --=> klikkie! <=--) maar niet met allemaal! Wat werkt er iig niet?
  • de head pieces van elementalists, die zijn allemaal bugged en worden onzichtbaar als je ze transmute naar een ander head piece. Known bug, al sinds kort na launch bekend bij Anet maar nog niet opgelost ondanks bevestiging dat er aan een fix gewerkt wordt.
  • voor zover mij bekend is het niet mogelijk de backpack van engineers te transmuten, aangezien je geen back items kunt kopen, maken of vinden die niet direct soulbound zijn (of het moet de guild backpack zijn, is die account bound of soulbound?)

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:32
Ik krijg sinds maandag geen "Authorize log-in attempt‏" mails meer aan, iemand die dit nog heeft?
Een authorisatie hoeft alleen plaats te vinden als je inlogt vanaf een ander IP-Adres.

Kan het zijn dat je IP-Adres sinds maandag hetzelfde is?

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Je kunt een optie aanvinken waarmee je een ip permanent autoriseert. Misschien heb je deze per ongeluk aangevinkt.

Verwijderd

Ik ga hier eens naar kijken, ik heb nu gewoon headgear uitgezet omdat mijn Charr Engineer er zonder beter uitziet dan al die rare dingen die je op kan zetten. Enige wat me wel wat zint is die Van Helsing hoed die je in Orr kan scoren, maar zelfs die vind ik mwoah.
Ik heb dat met meer skins trouwens, ik heb een lowlevel rifle skin op mijn rare lv 80 gedaan omdat ik dat veel mooier vind dan al die vage skins die automatisch krijgt op hoger lvl. :P

Kwestie van smaak natuurlijk.
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:35:
[...]

Ik ga hier eens naar kijken, ik heb nu gewoon headgear uitgezet omdat mijn Charr Engineer er zonder beter uitziet dan al die rare dingen die je op kan zetten. Enige wat me wel wat zint is die Van Helsing hoed die je in Orr kan scoren, maar zelfs die vind ik mwoah.
Ik heb dat met meer skins trouwens, ik heb een lowlevel rifle skin op mijn rare lv 80 gedaan omdat ik dat veel mooier vind dan al die vage skins die automatisch krijgt op hoger lvl. :P

Kwestie van smaak natuurlijk.
Heel herkenbaar! :Y Engineer met een hoody ziet er denk ik wel goed uit ook.

Stom trouwens... ik had natuurlijk geen lege character slots meer om met die hoody te experimenteren dus ik heb mijn minst gespeelde character helemaal kaalgeplukt, karma opgemaakt aan cooking supplies, gear gesalvaged en op de bank gekwakt, etc. Het ging om een lvl13 Sylvari female necromancer. Om 1 of andere reden vond ik die gewoon echt niet leuk meer om te spelen. En nu ze weg is krijg ik weer zin om necro te spelen :') :') :')

(ik had al eens een extra slot gekocht, geen zin om er nog meer te kopen)

Misschien dat ik vanavond toch weer een necro ga maken. Maar waarschijnlijk geen Sylvari want daar vind ik uiteindelijk gewoon ook niet veel aan. Misschien een Charr, ik heb erg gave screenies gezien van Charr necros met zo'n rood masker:

Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/ivxvhubo5X7w2.jpg

Leker demonic! })

[ Voor 23% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-10-2012 13:22 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 106% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:27 ]

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 13:19:
Stom trouwens... ik had natuurlijk geen lege character slots meer om met die hoody te experimenteren dus ik heb mijn minst gespeelde character helemaal kaalgeplukt, karma opgemaakt aan cooking supplies, gear gesalvaged en op de bank gekwakt, etc. Het ging om een lvl13 Sylvari female necromancer. Om 1 of andere reden vond ik die gewoon echt niet leuk meer om te spelen. En nu ze weg is krijg ik weer zin om necro te spelen :') :') :')

(ik had al eens een extra slot gekocht, geen zin om er nog meer te kopen)

Misschien dat ik vanavond toch weer een necro ga maken. Maar waarschijnlijk geen Sylvari want daar vind ik uiteindelijk gewoon ook niet veel aan. Misschien een Charr, ik heb erg gave screenies gezien van Charr necros met zo'n rood masker:

[afbeelding]

Leker demonic! })
Ik heb niet heel veel tijd om te spelen dus automatisch geen tijd/energie/zin voor alts dus mijn ervaring met andere rassen en helemaal andere klassen gaat niet tot hogere levels maar mijn Charr Engineer vind ik gewoon een hele harde baas.
De Charr homeworld vind ik ook fantastisch mooi op een chaotische steampunk manier.

Ik heb voor de Engineer gekozen puur op basis van de wapensets die je gebruikt trouwens. Ik ben niet zo van het hakken danwel magien. (Uberhaupt niet van een MMO, wat het wel bijzonder maakt dat ik GW2 speel. :P)

Dit is mijn engineer, alleen gebruik ik momenteel voornamelijk Rifle ipv pistols omdat ik dat beter bij mijn build vind passen:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/246485_437717926274628_2041190298_n.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 13:53 ]

De Charr beginzones zijn idd erg gaaf, wel mijn favoriet eigenlijk. Ik heb ook al een Charr warrior op lvl74 en ik zou er totaal geen bezwaar tegen hebben die zones nog eens te doen met een heel andere profession.

• JKorsten
  • Laatst online: 18-02-2021
Ja de begin zone van de Charr ziet er goed uit. Maar je hebt ook de verhalen.
Welke stories vinden jullie het best? (is natuurlijk persoonlijk, maar ben toch benieuwd)

Ik heb alleen de begin delen van de verhalen meegemaakt, maar Human (1) en Charr (2)

[ Voor 20% gewijzigd door JKorsten op 18-10-2012 14:17 ]

JKorsten schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:17:
Welke stories vinden jullie het best? (is natuurlijk persoonlijk, maar ben toch benieuwd)

Ik heb alleen de begin delen van de verhalen meegemaakt, maar Human (1) en Charr (2)
Maar je verhaal hangt behalve van je ras ook nog eens heel erg af (tenminste tot Lion's Arch) van de keuzes die je gemaakt hebt tijdens de character creation. Bijvoorbeeld bij de Humans: wat voor afkomst heb je (low born tot adel), wat is je "biggest regret" (zus nooit teruggevonden, nooit opgetreden in het circus :D ) etc. Bij de Charr is er 1 verhaallijn waarbij je op zoek gaat naar het nalatenschap van je vader terwijl bij de andere verhalen je vader nog leeft. Ga zo maar door.

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik vind de char questline zelf ook super (beter dan de human i.m.h.o.),
Nu ben ik bezig met "the vigil", deze vind ik beter dan "priority" maar en gelijk aan "the whispers"

spoiler:
Wat wel jammer is, alle verhaallijnen lopen tot de faction apart, hierna is het faction gebonden.
Nadat de faction quests klaar zijn kom je op de final "ruins of orr questlijn" uit, deze zijn alleen hetzelfde.
Het was leuk geweest om daar ook een keuze te maken.

• JKorsten
SnoeiKoei schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:23:
[...]

Maar je verhaal hangt behalve van je ras ook nog eens heel erg af (tenminste tot Lion's Arch) van de keuzes die je gemaakt hebt tijdens de character creation. Bijvoorbeeld bij de Humans: wat voor afkomst heb je (low born tot adel), wat is je "biggest regret" (zus nooit teruggevonden, nooit opgetreden in het circus :D ) etc. Bij de Charr is er 1 verhaallijn waarbij je op zoek gaat naar het nalatenschap van je vader terwijl bij de andere verhalen je vader nog leeft. Ga zo maar door.
Van de Human weet ik. Heb zelf ook 2 chars eentje is low born zonder zus en een is middel meet dode ouders. middel heeft nu de keuze moeten maken voor Vigil of die andere. maar heb Vigil gekozen.
Mijn Char is pas lvl 8 maar is van de Blood legion en verder weet ik eigenlijk niet (is engineer trouwens)

• Xeiji
Heeft iemand al iets voor op de rug gevonden? Ik heb een filmpje gezien waarbij iemand iets in de "back" slot had voor zijn thief, maar ik heb zelf nog niets gevonden.
Xeiji schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:39:
Heeft iemand al iets voor op de rug gevonden? Ik heb een filmpje gezien waarbij iemand iets in de "back" slot had voor zijn thief, maar ik heb zelf nog niets gevonden.
Het eerste wat je voor je rug krijgt is een reward van een personal story ding ergens in de lvl40-range dacht ik? Het enige back item dat je voor die tijd kunt krijgen is de backpack van een engineer (keuze bij het maken van je character) of de guild backpack.

Correctie, die dingen van je story hebben een lvl33 requirement en de guild backpacks nog hoger:

http://www.gw2db.com/items/back

Engineer ding is je enige optie lager dan 33 dus:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Universal_Multitool_Pack

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-10-2012 14:49 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb inmiddels alle begin gebieden gespeeld en vind de asura het leukst , ook de personal story vind ik wel grappig gedaan , ik vind het begin gebied daar vooral leuk omdat het er echt barst van de events. bij de human begin gebieden vind ik dat echt een stuk minder goed gedaan.

Verwijderd

JKorsten schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:17:

Dub tussen Charr en Norn met een duidelijke bias naar Charr.
SnoeiKoei schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:42:
[...]

Het eerste wat je voor je rug krijgt is een reward van een personal story ding ergens in de lvl40-range dacht ik? Het enige back item dat je voor die tijd kunt krijgen is de backpack van een engineer (keuze bij het maken van je character) of de guild backpack.

Correctie, die dingen van je story hebben een lvl33 requirement en de guild backpacks nog hoger:

http://www.gw2db.com/items/back

Engineer ding is je enige optie lager dan 33 dus:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Universal_Multitool_Pack
Ik vroeg me laatst al af waar je die dingen kon krijgen naast die van je personal story...

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:19:
[...]

Ik vroeg me laatst al af waar je die dingen kon krijgen naast die van je personal story...
Zover ik weet krijg je de eerste back-brace rond level 30~40 story line. Dan is er nog eentje ergens 70+ (masterwork) backbrace met een keuze tussen een aantal stats. De laatste backbrace waarvan ik weet is de guild back brace en deze kost een paar duiten maar is wel een 80 rare.

Vraag me alleen af als deze guild backbrace het waard is om op te pakken.
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Zover ik weet krijg je de eerste back-brace rond level 30~40 story line. Dan is er nog eentje ergens 70+ (masterwork) backbrace met een keuze tussen een aantal stats. De laatste backbrace waarvan ik weet is de guild back brace en deze kost een paar duiten maar is wel een 80 rare.

Als je het eerste linkje in mijn vorige post opent zie je precies wat je keuzes zijn, handig vergelijken. Enige item waarvan ik niet kan herleiden waar je die vandaan moet halen (en die volgens mij gewoon niet in het spel zit) is de quiver.

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:27 ]

Verwijderd

Fantasma schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 21:17:
[...]

Even kleine update hierover, Ik kan nog steeds gewoon inloggen via deze pc, ook al is m'n IP veranderd...
Log anders gewoon in op de site en gooi al je auth's er uit.
Edit: Al zie ik zo ff niet waar dat moet. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2012 21:43 ]

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 121% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:27 ]

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Yvilthi schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:26:
Ik vind de char questline zelf ook super (beter dan de human i.m.h.o.),
Nu ben ik bezig met "the vigil", deze vind ik beter dan "priority" maar en gelijk aan "the whispers"

spoiler:
Wat wel jammer is, alle verhaallijnen lopen tot de faction apart, hierna is het faction gebonden.
Nadat de faction quests klaar zijn kom je op de final "ruins of orr questlijn" uit, deze zijn alleen hetzelfde.
Het was leuk geweest om daar ook een keuze te maken.
spoiler:
Ze zijn niet geheel identiek na de faction quests. Er zitten nog 1 of 2 twists in, afhankelijk van vragen eerder in het spel (zoals bij de mother tree - je grootste angst) en welk NPC ras je hebt geholpen. Op zich best mooi bedacht van Anet - keuzes in eerdere 'acts' hebben invloed op het verhaal dat je in Orr ziet.
Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:38:
[...]

Klopt, klopt en klopt. Dacht eerste rond lvl33 en de andere lvl75-80 personal story niveau.
De guild backbrace (lvl80 versie althans - geloof ook lvl35 en lvl55 versie beschikbaar) kost 5g en geeft +1 op de stats, vergeleken met het item uit de personal story. Dus eigenlijk niet de moeite waard, tenzij dat de enige upgrade is die je nog moet natuurlijk.

[ Voor 39% gewijzigd door Xanaroth op 19-10-2012 09:04 ]

Verwijderd

Update van Halloween op de site. Heb er nu al zin in!!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Zou je het kunnen pasten hier, ik kan door de proxy niet op de site :(
Het is een trailer
https://www.guildwars2.com/en/events/halloween-2012/

Daaronder tekst:
500 years ago, a tyrannical Krytan king was slain by his own people, those who had suffered greatly during his reign of lunacy. It is said that this king’s body was chopped into pieces, and his spirit was banished to the Underworld, but that he can return to the mortal realm for just one day a year: on Halloween.

Of course, that’s just an old folktale. Isn’t it?

It’s been 250 years since the last alleged sighting of Mad King Thorn’s spirit, and today, Halloween is safely celebrated by children (and merchants) all across Tyria.

But! Strange energies are rising under the autumn moon. Is there perhaps some truth to the old stories? Do you dare to find out what’s really going on?
Shadow of the Mad King
Runs from October 22 until November 1* in four frightful acts:
Act 1: Begins October 22
Act 2: October 26
Act 3: October 28
Act 4: October 31

Halloween with the Black Lion Trading Company
Available from October 22 to November 5

All kinds of tricks and treats are coming to the Gem Store this Halloween. Costumes that grant spooky skills, tonics that transform you into ghouls and ghosts, creepy crawly minis to follow you around. And don’t forget to pick up your free devil horns before they disappear!

The Black Lion Chest is getting a spooky upgrade for Halloween. Between October 23 and November 5 each Black Lion Chest you open has a chance to give you one of six exclusive Halloween-themed weapon skins!

en dan nog wallpapers

Verwijderd

Ik zit best uit te kijken naar die Halloween events. :D Heb wat filmpjes gezien en ziet er erg leuk uit.

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Cool ziet er goed uit! :)
Devata schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:27:
Het is een trailer
https://www.guildwars2.com/en/events/halloween-2012/

Daaronder tekst:
500 years ago, a tyrannical Krytan king was slain by his own people, those who had suffered greatly during his reign of lunacy. It is said that this king’s body was chopped into pieces, and his spirit was banished to the Underworld, but that he can return to the mortal realm for just one day a year: on Halloween.

Of course, that’s just an old folktale. Isn’t it?

It’s been 250 years since the last alleged sighting of Mad King Thorn’s spirit, and today, Halloween is safely celebrated by children (and merchants) all across Tyria.

But! Strange energies are rising under the autumn moon. Is there perhaps some truth to the old stories? Do you dare to find out what’s really going on?
Shadow of the Mad King
Runs from October 22 until November 1* in four frightful acts:
Act 1: Begins October 22
Act 2: October 26
Act 3: October 28
Act 4: October 31

Halloween with the Black Lion Trading Company
Available from October 22 to November 5

All kinds of tricks and treats are coming to the Gem Store this Halloween. Costumes that grant spooky skills, tonics that transform you into ghouls and ghosts, creepy crawly minis to follow you around. And don’t forget to pick up your free devil horns before they disappear!

The Black Lion Chest is getting a spooky upgrade for Halloween. Between October 23 and November 5 each Black Lion Chest you open has a chance to give you one of six exclusive Halloween-themed weapon skins!

en dan nog wallpapers

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11 08:40

D-rez

dexels

@snoeikoei, heb jij niet nog een robosmurf af te ronden tegen eind deze maand? ;)
D-rez schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:31:
@snoeikoei, heb jij niet nog een robosmurf af te ronden tegen eind deze maand? ;)
Nee O-) Maar ik ben wel begonnen met een Charr necromancer. Lvl10 inmiddels _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 19-10-2012 12:54 ]

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
tijd voor black lion keys te verzamelen :p

• Xeiji
GuardMoony schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:51:
tijd voor black lion keys te verzamelen :p
En ik maar denken dat je niet meer speelde :P Hoe gaat het ermee Moony?

• JKorsten
Ja, die keys, wanneer krijg je die? En zijn die account gebonden?
JKorsten schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:20:
Ja, die keys, wanneer krijg je die? En zijn die account gebonden?
Die krijg je heel zelden van zone completion of een daily achievement of (kleine kans) uit een chest die je met een andere sleutel opent. Maar als je er een heleboel wil moet je ze gewoon uti de gem store halen.

Ik heb nog zo'n 60 locked chests op mijn bank staan, misschien maar een paar sleutels kopen rond Halloween 8)7 Zie, zo werkt dat verdienmodel dus. :D

Ik heb nog geen een van de black lion chests geopend (en de keys dus ook niet gebruikt).
Om de 5 weapon-skins te verzamelen wordt het nu wel interessant. Een motorzaag als wapen, best geniaal. Het is wel alleen een stil, dus geen bijhorende spells. Kan me voorstellen dat dat er soms wat vreemd uit gaat zien.

Ik hoop niet dat het account-bound word. Dan kan in de guild tenminste ook wat uitgewisseld worden. Is het eigenlijk ook mogelijk een skin op een soulbound item over te zetten naar een ander wapen dat niet meer soulbound is zodat ik het vervolgens weer voor een ander karakter z'n wapen kan gebruiken?

Voor de rest ben ik wel benieuwd wat er in de gemstore komt. Niet dat ik er gems voor ga kopen maar als het niet te duur is dan kan ik wel met mijn huidige gems wat kopen.

Ze zouden eigenlijk wel een kleerkast moeten maken. Op deze manier komt de bank vol te staan met kleding. Ik heb ook al voor elk karakter zo'n gelimiteerde GW2 muts. Nu komen er dus ook nog zo'n horens bij.
Ik heb wel een aantal kisten (stuk of 10 in totaal, met gevonden of gekregen sleutels) geopend en dat was zonder uitzondering ontinteressante rotzooi. Boosters voor extra XP van kills, extra karma van events etc. maar dat gaat zonder boosters ook hard. Potions waarmee je in een minotaur of skelk verandert, nou lachen zeg. Leuk voor 5 seconden. Blauwe gear die noch bij je profession, noch bij je level past. Het enig wat af en toe nuttig is geweest zijn de 1-use bank- en trade post access consumables en instant repair canisters.

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:41:
Ik heb wel een aantal kisten (stuk of 10 in totaal, met gevonden of gekregen sleutels) geopend en dat was zonder uitzondering ontinteressante rotzooi.
En je kan die meuk ook nog niet eens verkopen. Vanwege ruimtegebrek heb ik een kwartier lang al die morphing-potions er doorheen geklikt. Kijk ook maar eens naar de prijs op de TP voor de chests: 3 copper. Zelfs ruined plantfibers leveren nog meer op bij een merchant... 8)7
Ik had inderdaad gezien dat er dat soort items in zaten wat zou betekenen dat mijn bank nog voller zou komen te zitten. Nu zijn het 2 slots, een voor de sleutels en 1 voor de kisten. Maar met Halloween loont het zich dus toch om wat open te maken. Daarna weer gaan bewaren voor kerst.
Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

En je kan die meuk ook nog niet eens verkopen. Vanwege ruimtegebrek heb ik een kwartier lang al die morphing-potions er doorheen geklikt. Kijk ook maar eens naar de prijs op de TP voor de chests: 3 copper. Zelfs ruined plantfibers leveren nog meer op bij een merchant... 8)7
Nu snel wat kopen en met Halloween verkopen?

[ Voor 44% gewijzigd door Devata op 19-10-2012 14:45 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:44:
[...]

Ja dat gaat nergens over idd. In de betas heetten die kisten nog Mystic Chest (en bijbehorende Mystic Keys) en toen dacht ik nog dat het wat bijzonders zou zijn. Maar inmiddels smoort iedereen in die krengen want niemand gaat sleutels kopen voor de inhoud. Dat wordt rond Halloween wel even anders vermoed ik, tot iedereen alle weapon skins enzo heeft.

Verwijderd

Devata schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:45:
Nu snel wat kopen en met Halloween verkopen?
:F Ssssssst! Je verpest mijn hele marktmodel! :P

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:23
Halloween-themed weapons? Als dat dan maar niet van die zooi is zoals die candy-cane weapons in GW1. Die waren puur esthetisch en hadden crap stats.

Maar los van dat lijkt het me wel weer leuk zo'n holiday event, heb me er in GW1 telkens kostelijk mee vermaakt.
KoekjevanLU schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:43:
Halloween-themed weapons? Als dat dan maar niet van die zooi is zoals die candy-cane weapons in GW1. Die waren puur esthetisch en hadden crap stats.

Maar los van dat lijkt het me wel weer leuk zo'n holiday event, heb me er in GW1 telkens kostelijk mee vermaakt.
Er staat er toch eentje bij:
Afbeeldingslocatie: https://d2vn94glaxzkz3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/10/chainsaw-mtx.png
Pagina: 1 ... 191 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.