Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

er is een manier om de screenshots hi rez te maken, maar dan moet je ze als BMP laten opslaan, was een commandline voor acter de exe. Weet niet zeker meer welke.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:08:
er is een manier om de screenshots hi rez te maken, maar dan moet je ze als BMP laten opslaan, was een commandline voor acter de exe. Weet niet zeker meer welke.
Weet je zeker dat ze dan high res worden en niet alleen maar high quality (= geen compression)?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Sinds gisteravond ook Guild Wars 2 aan het spelen, valt me tot nu toe zeker niet tegen! Heb WoW en SWTOR gespeeld maar die konden me na verloop van tijd gewoonweg niet meer boeien. Steeds maar hetzelfde trucje doen, herhaling zat er al snel in.

GW2 is tot nu toe best verfrissend, ben benieuwd hoe lang het mij gaat vasthouden. Wel fijn om van die abonnementen af te zijn :)

"Find what you love and let it kill you"

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@ M-Opensource , Tip van Freakie! , neem de tijd, ga niet als een gek door het spel heen racen.
gw2 is wat dat betreft heel anders dan de games die je opnoemt. hier begint het spel niet bij max lvl maar bij lvl1 :P en het halen van de hartjes en het complete van maps kan je ook als herhaling zien ,daar ontkom je denk ik niet aan in een MMO. veel plezier! . Mocht je nog een guild zoeken :P en niet op far shiverpeaks spelen bij de rest van de tweakers , ik heb een guild op piken square en als die niet bevalt kan je ook bij Devata in de guild die speelt ook op Piken Square

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd

@ M-Opensource
Ik hobbel al een tijd rond en ben zelfs ongemerkt lvl 80 geworden. Quests uit mijn personal story moet ik nog steeds doen omdat ik continu word afgeleid door Dynamic Events, Renowed Hearts, NPC's die onderling aan het praten zijn en .... oh kijk, een krokusplant die ik kan harvesten! GW2 is helemaal mijn spel: ongedwongen rondlopen en na een uur nadenken wat je ook alweer wou gaan doen.

En dat van die abonnementen is idd heerlijk. Nu betalen en weten dat als je het spel een paar maanden aan de kant moet leggen ivm werk/studie/kind/etc., dit gewoon kan en geen geld kost :)
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:38:
ongedwongen rondlopen en na een uur nadenken wat je ook alweer wou gaan doen.
Oh ja, ik wilde vandaag dit gebied af hebben. En m'n laatste ding zit in het zuiden. Wat doe ik dan al die tijd hier in het noorden?

Om dan de volgende dag nog steeds niet naar het zuiden te gaan...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Oh ja, ik wilde vandaag dit gebied af hebben. En m'n laatste ding zit in het zuiden. Wat doe ik dan al die tijd hier in het noorden?

Om dan de volgende dag nog steeds niet naar het zuiden te gaan...
Heel herkenbaar, alleen wordt dat wel minder op mijn derde character merk ik. Mijn ranger (80) en warrior (74) hebben heerlijk rondgezworven, vreselijk veel events gedaan etc. Maar met mijn elementalist merk ik dat ik zones er toch wel redelijk snel doorheen jas, ze zomaar op 100% heb (ik weet precies waar alles zit nu) en dan levels tekort kom voor de volgende zone. Komt mede omdat low-lvl zones veelal zo rustig zijn dat er niet veel events meer worden gestart maar ook omdat bepaalde events gewoon eindeloos bugged zijn. En omdat ik dus precies weet wat ik waar moet halen in deze zones krijg ik ook minder XP van kills, ik zoek immers de kortere weg naar een SP / WP / POI ipv alles leeg te meppen en uit te vinden waar ik moet zijn.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Heel herkenbaar, alleen wordt dat wel minder op mijn derde character merk ik. Mijn ranger (80) en warrior (74) hebben heerlijk rondgezworven, vreselijk veel events gedaan etc. Maar met mijn elementalist merk ik dat ik zones er toch wel redelijk snel doorheen jas, ze zomaar op 100% heb (ik weet precies waar alles zit nu) en dan levels tekort kom voor de volgende zone. Komt mede omdat low-lvl zones veelal zo rustig zijn dat er niet veel events meer worden gestart maar ook omdat bepaalde events gewoon eindeloos bugged zijn. En omdat ik dus precies weet wat ik waar moet halen in deze zones krijg ik ook minder XP van kills, ik zoek immers de kortere weg naar een SP / WP / POI ipv alles leeg te meppen en uit te vinden waar ik moet zijn.
Ik heb juist het tegenovergestelde... Ik blijf langer hangen in een gebied... Ik weet nu het "grote" verhaal daar, en kan dus meer tijd geven aan de kleine dingetjes.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:08:
[...]

Ik heb juist het tegenovergestelde... Ik blijf langer hangen in een gebied... Ik weet nu het "grote" verhaal daar, en kan dus meer tijd geven aan de kleine dingetjes.
Bij zones die nog nieuw voor me zijn blijf ik wel eindeloos hangen maar bij zones die ik al voor de derde keer zie niet dus. Daar is het nieuwe wel van af. En als er dan ook geen events zijn (gedurende 8 uur spelen moeite hebben 5 events te doen voor de daily achievement, het is me overkomen 8)7 ) wordt een bekende zone toch wel saai op een gegeven moment.

[ Voor 37% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-10-2012 11:16 ]

Verwijderd

@Snoeikoei
In de starter-area van de Sylvari is er bijna ieder kwartier een event, die pak ik altijd mee voor de daily >:)
Plus als er een zerg actief is bij WvW heb je ook zeer snel je events: Capture, Defend en Dolyak beschermen zijn er alweer drie.

Verwijderd

Ik ga altijd terug naar queensdale als ik nog wat events mis. Er zijn altijd wel een paar bandieten die boertjes doen pesten of een spinnenplaag en appels vangen.

Over het algemeen valt me op dat de events niet zo mooi verdeeld zijn over de map. Mijn gevoel is dat ik 60% van de events op een 20% gedeelte van de map tegenkom. Kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen (toeval).
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:20:
@Snoeikoei
In de starter-area van de Sylvari is er bijna ieder kwartier een event, die pak ik altijd mee voor de daily >:)
Plus als er een zerg actief is bij WvW heb je ook zeer snel je events: Capture, Defend en Dolyak beschermen zijn er alweer drie.
ja er zijn altijd wel events te vinden, als je de hele map over wil reizen... maar een tijdje terug barstten Kessex Hills en Gendarran Fields ook van de events. Die zijn nou bugged (collect catapult parts, maar je kunt ze niet inleveren. Bescherm NPC, NPC blijft op de brug staan.) of ze starten gewoon nooit of er zijn te weinig spelers om Champion boss xyz neer te krijgen. Met name die bugs is gewoon keiharde faal. Als je een human character maakt wil je gewoon kunnen spelen in human gebieden zonder de halve wereld over te vliegen omdat elders de events wel werken (en iedere dag dezelfde doen want die zijn er zo lekker vaak).

WvWvW op lage levels is wat mij betreft geen succes, je wordt ge1shot door iedere lvl80 invader die je tegenkomt.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:27:
Ik ga altijd terug naar queensdale als ik nog wat events mis. Er zijn altijd wel een paar bandieten die boertjes doen pesten of een spinnenplaag en appels vangen.

Over het algemeen valt me op dat de events niet zo mooi verdeeld zijn over de map. Mijn gevoel is dat ik 60% van de events op een 20% gedeelte van de map tegenkom. Kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen (toeval).
Een hoop moet je ook zelf triggeren, er wordt niet altijd aangegeven dat je een event kunt beginnen. Zo ben ik als eens vaker random met een NPC gaan praten en start er een event!
Xeiji schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Een hoop moet je ook zelf triggeren, er wordt niet altijd aangegeven dat je een event kunt beginnen. Zo ben ik als eens vaker random met een NPC gaan praten en start er een event!
Meestal is dat wel duidelijk hoor, omdat die NPC's of op je af komen rennen ("I neeeed hlep!!1one"), of zo'n oranje bolletje boven hun kop hebben.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:33:
[...]

Meestal is dat wel duidelijk hoor, omdat die NPC's of op je af komen rennen ("I neeeed hlep!!1one"), of zo'n oranje bolletje boven hun kop hebben.
Diegene die op je af komen rennen vertellen je van een event wat al gaande is... Maar ik heb ook wel eens events gestart door gewoon met een NPC te praten die geen bolletje op z'n kop had :D

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:41:
[...]

Diegene die op je af komen rennen vertellen je van een event wat al gaande is... Maar ik heb ook wel eens events gestart door gewoon met een NPC te praten die geen bolletje op z'n kop had :D
Degene die op je af komen zijn jammer genoeg soms al klaar en zeggen ze dat er helemaal geen problemen zijn terwijl ze om hulp schreeuwen xD

In Queensdale is er een grote hut in een bos daar kan je zo een soort event starten door met een jager te praten en met hem op jacht te gaan alleen er is geen oranje bolletje aanwezig dus is het altijd maar de vraag of men het in de gaten heeft.
Ben trouwens wel benieuwd naar hoe jullie characters zijn uitgedost / gear is opgeschilderd. Wat mij betreft mochten er hier meer plaatjes langskomen van characters :P

• Xeiji
Ik was het van plan maar had gisteren geen tijd. Misschien komt mijn mesmer nog voorbij als ik eraan denk ;)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:12:
Ben trouwens wel benieuwd naar hoe jullie characters zijn uitgedost / gear is opgeschilderd. Wat mij betreft mochten er hier meer plaatjes langskomen van characters :P
Even terug en dan zie je m'n ranger in een set die ik zeker opnieuw ga krijgen....

Maar ik heb eens (met behulp van de PvP locker) gekeken welke armours ik mooi vond...

https://www.dropbox.com/s...%20Front%20-%20Helmet.jpg
https://www.dropbox.com/s...ont%20-%20No%20Helmet.jpg
https://www.dropbox.com/s...ont%20-%20No%20Helmet.jpg
https://www.dropbox.com/s...%20Front%20-%20Helmet.jpg

(in volgorde: Mistwalker, Rascal (T4 crafted), Noble (Elite crafted) en Whisper)

[ Voor 10% gewijzigd door Wailing_Banshee op 16-10-2012 12:18 ]

• Ruudiew
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-06 20:24
Vandaag eindelijk ook guild wars 2 binnen :)

Op welke wereld spelen er tweakers? Far Shiverpeaks en Blacktide zitten namelijk vol.
Ruudiew schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:29:
Vandaag eindelijk ook guild wars 2 binnen :)

Op welke wereld spelen er tweakers? Far Shiverpeaks en Blacktide zitten namelijk vol.
Meeste Tweakers (iig in guildverband) zitten op Far Shiverpeaks maar ook best een aantal op Piken Square.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

piken square zitten er een aantal , in mijn guild zitten nu 5 tweakers denk ik .dus mocht je op zoek zijn naar een leuke server/guild :P ik heet ingame freakie beakie , mail me maar

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Mensen even een vraagje... ik ben zelf alweer even gestopt met GW2 om diverse redenen.

1 daarvan was de playercap op WvWvW ( Wat dus geen World vs World is in mijn beleving ).
Is die playercap inmiddels al verwijderd?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Dakreal schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:32:
Mensen even een vraagje... ik ben zelf alweer even gestopt met GW2 om diverse redenen.

1 daarvan was de playercap op WvWvW ( Wat dus geen World vs World is in mijn beleving ).
Is die playercap inmiddels al verwijderd?
Nee, je kunt nog steeds niet met honderdduizend Far Shiverpeakers tegen 200 spelers van andere servers spelen nee. Mooi houden zo ook! (Bij die andere servers zijn er namelijk vaak vrijwel geen queues dus alleen maar eerlijk dat er een cap is).

Onze guild zit ook op PikenSquare. Hou er wel rekening mee dat er ook veel RP-spelers zitten, de RP-community heeft PS namelijk ook als hun server gekozen. Ik vind het zelf alleen maar positief maar er zijn kennelijk mensen die zich daar aan ergeren dus ik kan je beter maar alvast waarschuwen.

Wij hebben overigens ook meerdere tweakers in de guild al zou ik je niet zo direct een aantal kunnen noemen.

Bekijk anders ook even dit topic voor je server-keuze: Guild Wars 2 server topic

[ Voor 11% gewijzigd door Devata op 16-10-2012 12:36 ]

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Nee, je kunt nog steeds niet met honderdduizend Far Shiverpeakers tegen 200 spelers van andere servers spelen nee. Mooi houden zo ook! (Bij die andere servers zijn er namelijk vaak vrijwel geen queues dus alleen maar eerlijk dat er een cap is).
Mja, part of the World vs World. Nu zijn het gewoon verkapte Tol Barad battles.
Jammer, gemiste kans wat mij betreft :) Als Far Shiverpeaks zo overbevolkt is moet ArenaNet servers gaan mergen voor World PvP.

Jammer wel hoor, want tijdens de promotie filmpjes werd het namelijk aangekondigd dat er geen cap op zat. En dat het dus belangrijk was om je realm te vertegenwoordigen. Op de server waar ik speelde kwam je in de avond dus ook niet in WvW ( fulltime werken, dus andere opties zijn er niet). En dit zorgte ervoor dat je gewoon een brakke game aan het spelen was met bugged quest's, en andere issues.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik vind dat negatieve gedoe over Rpers echt onbegrijpelijk, ik wist eerst niet echt wat ik er van moest denken maar nu ik op Piken speel vind ik het wel grappig, ik zie ze als npc`s bestuurd door mensen .

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:52:
ik vind dat negatieve gedoe over Rpers echt onbegrijpelijk, ik wist eerst niet echt wat ik er van moest denken maar nu ik op Piken speel vind ik het wel grappig, ik zie ze als npc`s bestuurd door mensen .
Ikzelf zit op Gunnars Hold. Wel een leuke server tot nu toe. Zitten volgens mij ook redelijk wat Nederlanders, maar gelukkig niet zoveel dat de map chat in het NL wordt volgespammed. Gewoon EN, en dat vind ik fijn. De hele dag door en dan ook nog in mijn virtuele wereld NL...dat trek ik niet :*)

• Xeiji
Dakreal schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

Mja, part of the World vs World. Nu zijn het gewoon verkapte Tol Barad battles.
Jammer, gemiste kans wat mij betreft :) Als Far Shiverpeaks zo overbevolkt is moet ArenaNet servers gaan mergen voor World PvP.

Jammer wel hoor, want tijdens de promotie filmpjes werd het namelijk aangekondigd dat er geen cap op zat. En dat het dus belangrijk was om je realm te vertegenwoordigen. Op de server waar ik speelde kwam je in de avond dus ook niet in WvW ( fulltime werken, dus andere opties zijn er niet). En dit zorgte ervoor dat je gewoon een brakke game aan het spelen was met bugged quest's, en andere issues.
De cap is al verschillende keren verhoogd. Het probleem is dat er een groot aantal bots naar WvW gaan en daar standaard farmen. Als A.Net deze bots effectief uit WvW weg kan houden kunnen er meer echte spelers in WvW.

Een ander idee dat aanbod kwam tijdens een discussie hierover met GoT guildies was dat A.Net de cap afhankelijk van het aantal tegenstanders in een WvW map moet maken. Daarmee beperk je mogelijkheden van mensen buiten jouw servers tijdzone om 's avonds alles over te nemen.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Xeiji schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

De cap is al verschillende keren verhoogd. Het probleem is dat er een groot aantal bots naar WvW gaan en daar standaard farmen. Als A.Net deze bots effectief uit WvW weg kan houden kunnen er meer echte spelers in WvW.

Een ander idee dat aanbod kwam tijdens een discussie hierover met GoT guildies was dat A.Net de cap afhankelijk van het aantal tegenstanders in een WvW map moet maken. Daarmee beperk je mogelijkheden van mensen buiten jouw servers tijdzone om 's avonds alles over te nemen.
Probleem daarmee is dat je dan bij heel veel servers de queue tijd omhoog gooit, ik zit bijvoorbeeld op PS en heb naar enkel in de avond uren een paar minuten queue. Moet die server die van de hogere bracket komt dan de hele dag met queues van uren zitten, omdat Piken toevallig veel werkende / studerende personen heeft?

Lijkt mij persoonlijk niet de bedoeling.

Bots mogen ze inderdaad wel iets sneller bannen, soms heb je het idee dat je na een week nog dezelfde namen ziet.

Die cap krijgen ze volgens mij ook niet veel hoger meer, omdat er anders teveel performance problemen ontstaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Sneezydevil op 16-10-2012 13:19 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:52:
Wat wordt hier eigenlijk mee bedoeld? Geen idee wat ik hierbij moet denken eigenlijk.

Ik kom van een andere server af naar Piken, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik merk wel dat de mensen op Piken socialer zijn dan op Aurora Glade. Op AG heb ik veel met mijn maat rondgelopen maar relatief weinig mensen gezien. Op PS heb ik al vaak met vreemde mensen rondgelopen die me ineens kwamen helpen. En het lijkt ook veel drukker op PS, ook al is deze server maar medium bevolkt.
Xeiji schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Wat is er mis mee dat servers in de nacht de boel over nemen? Dan pakt die server het gewoon slim aan. Dat soort gezeur vind ik erg over komen als jaloezie over het feit dat een andere server het beter doet. (ja misschien domineer jij overdag, maar over 24 uur bekeken doet die andere server het beter)

Ik vraag me sowieso af hoe je je dat had gedacht. Als er dan op de ene server iemand af gaat word op de andere server er eentje gekickt of zo?

Ik zie wel een oplossing en dat is extra gebieden toevoegen. Nu zijn er 4 maps, dat zouden er ook 7 kunnen worden.
Devata schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Wat is er mis mee dat servers in de nacht de boel over nemen? Dan pakt die server het gewoon slim aan. Dat soort gezeur vind ik erg over komen als jaloezie over het feit dat een andere server het beter doet. (ja misschien domineer jij overdag, maar over 24 uur bekeken doet die andere server het beter)

Ik vraag me sowieso af hoe je je dat had gedacht. Als er dan op de ene server iemand af gaat word op de andere server er eentje gekickt of zo?

Ik zie wel een oplossing en dat is extra gebieden toevoegen. Nu zijn er 4 maps, dat zouden er ook 7 kunnen worden.
Daarmee zouden onderbevolkte servers nog veel meer moeite krijgen om overeind te blijven in WvWvW, want dan moeten ze hun weinige WvWvW'ers spreiden over 7 maps. Leuk voor drukke servers, ruk voor de rest.

Drukke servers tegen elkaar zetten zou dan een voorwaarde moeten zijn zodat alle 3 servers die 7 maps kunnen bevolken. Minder drukke servers zouden dan bv maar 2 of 3 maps hoeven hebben die elke periode roteren zodat alle maps wel aan bod komen. En dan die servers natuurlijk ook tegen servers zetten die dezelfde maps hebben.

Anders zie ik het niet beter gaan werken dan het nu doet.

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-10-2012 13:34 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

StealthyPeanut schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Wat wordt hier eigenlijk mee bedoeld? Geen idee wat ik hierbij moet denken eigenlijk.

Ik kom van een andere server af naar Piken, maar ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik merk wel dat de mensen op Piken socialer zijn dan op Aurora Glade. Op AG heb ik veel met mijn maat rondgelopen maar relatief weinig mensen gezien. Op PS heb ik al vaak met vreemde mensen rondgelopen die me ineens kwamen helpen. En het lijkt ook veel drukker op PS, ook al is deze server maar medium bevolkt.
ik bedoel hiermee te zeggen dat roleplayers (Rpers) eigenlijk alleen maar een positieve invloed hebben op een server . die mensen gaan in hun rol op en spelen echt een soort toneelstukje.
moet je maar eens in lions arch goed zoeken in bepaalde kroegjes. je lacht je eige een bult met die Rpers.
en inderdaad Piken Square is echt een heel sociale server. in het begin zag je nog wel eens lui in map chat van die kinderachtige bullshit verhalen vertellen , dan werd ze vriendelijk gevraagd dat lekker in /s ofzo te doen . meteen al die 12jarige over de zeik , maar ze zijn nu allemaal weg , spelen nu met hun panda`s O.i.d.
i.i.g is de sfeer echt goed op PS en ik ben blij dat ik daar ben gaan wonen . van mij mag het wel ietsje drukker worden in bepaalde gebieden. het is soms jammer dat er te weinig rondlopen om bijvoorbeeld een group event te doen. ;)

Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

ik bedoel hiermee te zeggen dat roleplayers (Rpers) eigenlijk alleen maar een positieve invloed hebben op een server . die mensen gaan in hun rol op en spelen echt een soort toneelstukje.
moet je maar eens in lions arch goed zoeken in bepaalde kroegjes. je lacht je eige een bult met die Rpers.
en inderdaad Piken Square is echt een heel sociale server. in het begin zag je nog wel eens lui in map chat van die kinderachtige bullshit verhalen vertellen , dan werd ze vriendelijk gevraagd dat lekker in /s ofzo te doen . meteen al die 12jarige over de zeik , maar ze zijn nu allemaal weg , spelen nu met hun panda`s O.i.d.
i.i.g is de sfeer echt goed op PS en ik ben blij dat ik daar ben gaan wonen . van mij mag het wel ietsje drukker worden in bepaalde gebieden. het is soms jammer dat er te weinig rondlopen om bijvoorbeeld een group event te doen. ;)
Volgens mij vraagt hij meer wat RP inhoudt. Role Playing dus. En dat houdt gewoon in dat je "in character" blijft en ook niks doet dat je character niet zou doen. Geen autorun gebruiken maar lopen. Praten in /s en niet in map chat. Je character spelen met een bepaalde voorgeschiedenis in gedachten. Etc.

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Daarmee zouden onderbevolkte servers nog veel meer moeite krijgen om overeind te blijven in WvWvW, want dan moeten ze hun weinige WvWvW'ers spreiden over 7 maps. Leuk voor drukke servers, ruk voor de rest.
Klopt. Waar ANet voor moet zorgen is dat guild influence bewaard blijft als je naar een lower pop server verhuist. Ik denk dat er dan wel wat guilds zullen zijn die van de servers met lange queues naar een rustiger server verhuizen.

Als je dan nog gaat klagen dat de queues te lang zijn, dan heb je het toch echt aan jezelf te danken vind ik. Een van de problemen is volgens mij ook dat de server transfers te lang gratis zijn. Iedereen met maar een beetje interesse voor WvW is naar 'betere' wvw servers verhuisd, waardoor de lage bracket servers op het moment vrij dood zijn qua WvW.

• Xeiji
Devata schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:27:
[...]

Van wat ik heb vernomen heeft de nr. 1 (Franse) server Canadese spelers die 's nachts de boel overnemen. Als jouw server 's nachts dun bevolkt is in vergelijking van de tegenstander mag je 3 keer raden wie er gaat winnen. Mochten de server regio verbonden worden zou dat veel eerlijker zijn imo.

Natuurlijk hoef je niet te kicken, dat zou onzin zijn. Maar als het limiet omlaag gaat betekend het wel dat er niemand meer bij kan komen.
Ja van mij mogen ze die server transfer ook wel payed maken inmiddels, daarmee voorkom je idd eindeloos server hoppen voor max voordeel (en nadeel voor de servers die je achterlaat). Hou server transfer een paar weken gratis voor iedere nieuwe speler zodat die een grace period hebben waarin ze kunnen zien welke server het best bij hen aansluit en daarna gems vragen.

Verwijderd

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is de economie enigszins...vreemd..in GW2. Je hebt 2 mogelijkheden om iets te kopen of te verkopen; TP of merchant. Beetje te vergelijken met bijv. marktplaats en winkel. In de echte wereld reageren de twee partijen op elkaar als gevolg van vraag en aanbod. Hierdoor zal de prijs tussen beiden nooit ver van elkaar af liggen (product dient vanzelfsprekend dezelfde eigenschappen en kwaliteit te hebben). Als de prijs van een product op de TP voor 14s en bij de merchant is dit altijd 3s. De TP reageert wel op de marktwerking en de merchant niet. Dat is toch vreemd of niet? Zeker zo'n groot verschil?

In gw1 kostte een ecto bij de merchant bijv. 9 platinum als je hem kocht en 7 platinum als je hem verkocht, en via de trade (soort TP, maar dan dat je iemand voor je hebt waarmee je de transactie doet) kwam je op 8 platinum tot overeenstemming. Zeg maar de TP en merchant reageren wel op elkaar. Dit is dus weg in gw2. Ben ik de enige die dit raar vind?
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:31:
[...]

Drukke servers tegen elkaar zetten zou dan een voorwaarde moeten zijn zodat alle 3 servers die 7 maps kunnen bevolken. Minder drukke servers zouden dan bv maar 2 of 3 maps hoeven hebben die elke periode roteren zodat alle maps wel aan bod komen. En dan die servers natuurlijk ook tegen servers zetten die dezelfde maps hebben.

Anders zie ik het niet beter gaan werken dan het nu doet.
Dat probleem hou je toch zolang er grote verschillen in het aantal spelers zit tussen servers.

Dan moeten ze niet alleen extra mappen toevoegen maar het ook zo ontwerpen dat tactiek veel belangrijker is dan massa. Nu is het gewoon zo dat een grote zerg de boel kan overnemen. Daar komt verder weinig tactiek bij kijken.

@c0mm0n3r
Je houd de influence toch gewoon? Tenslotte verhuist de guild niet, die is al over alle servers heen, alleen de leden verhuizen in zo'n geval.

@Xeiji
Slim toch van die servers dat ze zorgen om 24/7 een goede bezetting te hebben.

Tarnished Coast en Piken Square zouden dat ook kunnen doen door wat grote guilds uit te wisselen (beide servers worden gebruik door de RP community). Ik heb daar ook al eens voor gepolled maar daar lijkt niet erg veel animo voor. Maar het is dus gewoon een vorm van tactiek.

@SyNqii
Als de prijzen van merchants oplopen moet je ook de drops laten oplopen omdat het anders onbetaalbaar word voor nieuwere spelers. Maat laat je die prijs ook oplopen zal je een steeds hoger oplopende inflatie krijgen. Dan wilt men voorkopen dus doet met het dus zo. Nu past de TP zich toch aan aan de merchant.

[ Voor 28% gewijzigd door Devata op 16-10-2012 13:52 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zo`n grote groep is misschien wel overwinnelijk maar als je echt georganiseerd zou spelen tegen ze in laat zeggen groepen van 10 kan je veel sneller tegelijk bepaalde plekken overnemen en die grote groep het nazien geven. maar regel dat maar eens , dat is gewoon lastig tenzij je een guild van 500 members heb die allemaal gek zijn op wvwvw

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Xeiji schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:40:
[...]

Van wat ik heb vernomen heeft de nr. 1 (Franse) server Canadese spelers die 's nachts de boel overnemen. Als jouw server 's nachts dun bevolkt is in vergelijking van de tegenstander mag je 3 keer raden wie er gaat winnen. Mochten de server regio verbonden worden zou dat veel eerlijker zijn imo.

Natuurlijk hoef je niet te kicken, dat zou onzin zijn. Maar als het limiet omlaag gaat betekend het wel dat er niemand meer bij kan komen.
zou het dan geen mogelijkheid zijn voor anet om te zeggen dat tussen 2:00 en 8:00 "preparations" plaatsvinden waardoor er niet deelgenomen kan worden aan WvWvW. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het een probleem is om zoiets te doen.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Devata schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:41:
[...]
@c0mm0n3r
Je houd de influence toch gewoon? Tenslotte verhuist de guild niet, die is al over alle servers heen, alleen de leden verhuizen in zo'n geval.
Uhhuh. Ik zal je een leuk voorbeeld geven. Ik maak een 2-mans-guild op FS. Gebruik de tome of influence uit de pre-purchase edition. Doe events als een dolle. Koop wat influence via zo'n guild promotor. Koop een paar upgrades voor het guild. Krijg zo (en besteed grotendeels) bij elkaar 2300 influence.

Vervolgens verhuis ik samen met die ander naar Piken Square en heb daar 0 influence en 0 upgrades want die zijn server bound. Nu is er een leeg guild op FS met upgrades en influence en (inmiddels weer, dankzij events en wat letters of recommendation uit de personal story) na een aantal weken eindelijk weer een guild op PS met een paar basic upgrades. Die 2300 influence op FS zijn gewoon weggegooid voor ons.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Dat probleem hou je toch zolang er grote verschillen in het aantal spelers zit tussen servers.

Dan moeten ze niet alleen extra mappen toevoegen maar het ook zo ontwerpen dat tactiek veel belangrijker is dan massa. Nu is het gewoon zo dat een grote zerg de boel kan overnemen. Daar komt verder weinig tactiek bij kijken.

@c0mm0n3r
ik geloof dat arenanet dan echt mensen gaat vragen te verkassen naar een andere server en misschien transferd dan ook de guild wel gewoon mee , en dan ben je die punten kwijt. dat is wat ik begreep uit een stukje laatst op internet. een guild is niet echt over alle servers heen maar heeft wel degelijk een Home server.

[ Voor 5% gewijzigd door Freakiebeakie op 16-10-2012 13:50 ]

Verwijderd

IIsnickerII schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:47:
[...]

zou het dan geen mogelijkheid zijn voor anet om te zeggen dat tussen 2:00 en 8:00 "preparations" plaatsvinden waardoor er niet deelgenomen kan worden aan WvWvW. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het een probleem is om zoiets te doen.
Maarja, dan sluit je de mensen uit die een ander schema hebben dan de meeste mensen. Mensen die 's nachts werken, of op een server buiten hun regio spelen vanwege hun guild, iedereen die in een andere tijdzone dan US en EU zit. Die hebben dan ineens geen toegang meer tot WvW.

ANet heeft hier al eens op gereageerd, ze zijn niet van plan om de toegang tot WvW op zo'n manier aan banden te leggen.

Je zou nog eerder kunnen denken aan een verandering van de puntentelling op basis van het aantal spelers, deelnemers of (menselijke) tegenstanders.

Wat betreft het niet meeverhuizen van influence en upgrades hebben ze geloof ik ook al eens gesproken over mogelijke compensatie, maar ik weet niet hoe of wat.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 13:52 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:40:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij is de economie enigszins...vreemd..in GW2. Je hebt 2 mogelijkheden om iets te kopen of te verkopen; TP of merchant. Beetje te vergelijken met bijv. marktplaats en winkel. In de echte wereld reageren de twee partijen op elkaar als gevolg van vraag en aanbod. Hierdoor zal de prijs tussen beiden nooit ver van elkaar af liggen (product dient vanzelfsprekend dezelfde eigenschappen en kwaliteit te hebben). Als de prijs van een product op de TP voor 14s en bij de merchant is dit altijd 3s. De TP reageert wel op de marktwerking en de merchant niet. Dat is toch vreemd of niet? Zeker zo'n groot verschil?

In gw1 kostte een ecto bij de merchant bijv. 9 platinum als je hem kocht en 7 platinum als je hem verkocht, en via de trade (soort TP, maar dan dat je iemand voor je hebt waarmee je de transactie doet) kwam je op 8 platinum tot overeenstemming. Zeg maar de TP en merchant reageren wel op elkaar. Dit is dus weg in gw2. Ben ik de enige die dit raar vind?
Nee, dit is niet vreemd.

Er is een verschil:

In GW1, verkochten de material merchant (ook de runes, scrolls en dyes) alleen spullen die "hij" eerder gekocht had van spelers. Dus, als mensen veel ectos verkochten, had de merchant een grote voorraad en ging de prijs naar beneden. Als veel mensen ectos kochten, slong de voorraad en ging de prijs omhoog en kon het product zelfs helemaal uitverkocht zijn. Hier zat dus een marktwerking in. De andere merchants (armour, wapens, en general) hadden vaste prijzen.

In GW2 is er geen material merchant en heeft de TP de rol hiervan overgenomen. Alleen bepalen wij (= de spelers) nu de prijs. De enige merchant die overgebleven is is vergelijkbaar met de general merchant van GW1, die altijd al een vaste prijs voor z'n spullen had. Er is dus geen verbinding tussen merchant en TP.

Je bent ergens mee in verwarring. Als je in GW1 een ecto kocht bij de merchant was hij 9K. Als je hem verkocht bij de merchant was hij 7K. Wanneer een speler zijn ectos kwijt wilde, keek hij naar de koop en verkoop prijs bij de merchant en ging daar tussen zitten met zijn prijs. Hij kreeg dan meer goud voor zijn ecto en de koper kreeg meer ecto voor zijn goud (vergeleken met de merchant). Dus het was een prijs variatie die door de gebruiker werd bepaald, en niet door de merchant. De merchant reageerde alleen op het aantal ectos wat bij hem gekocht en verkocht werd, niet op die tussen spelers.

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:51:
[...]

Maarja, dan sluit je de mensen uit die een ander schema hebben dan de meeste mensen. Mensen die 's nachts werken, of op een server buiten hun regio spelen vanwege hun guild, iedereen die in een andere tijdzone dan US en EU zit. Die hebben dan ineens geen toegang meer tot WvW.

ANet heeft hier al eens op gereageerd, ze zijn niet van plan om de toegang tot WvW op zo'n manier aan banden te leggen.

Je zou nog eerder kunnen denken aan een verandering van de puntentelling op basis van het aantal spelers, deelnemers of (menselijke) tegenstanders.

Wat betreft het niet meeverhuizen van influence en upgrades hebben ze geloof ik ook al eens gesproken over mogelijke compensatie, maar ik weet niet hoe of wat.
Maar dat is juist hetgene wat zo botst. Die mensen die alleen 's nachts kunnen spelen hebben vrij spel in WvWvW. Ik begrijp hier ook dat het slechts om een handje vol mensen gaat. het zal niet de eerste keer zijn dat de developers content moeten weigeren aan nachtspelers.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:49:
[...]

ik geloof dat arenanet dan echt mensen gaat vragen te verkassen naar een andere server en misschien transferd dan ook de guild wel gewoon mee , en dan ben je die punten kwijt. dat is wat ik begreep uit een stukje laatst op internet. een guild is niet echt over alle servers heen maar heeft wel degelijk een Home server.
Klopt. Als speler verdien je influence voor het guild. Dat komt in de guild pot van je guild op dat realm. Als je dus naar een andere realm verhuist, dan blijf je wel in je guild, maar is de pot in dat nieuwe realm leeg. Dat weerhoudt een aantal guild om te verkassen, omdat het gewoon zonde is van de verdiende influence.

Verwijderd

Je kan je ook als server organiseren en guilds buiten jouw tijdzone aantrekken. Daar is mijn server (Sanctum of Rall) de laatste tijd mee bezig geweest. Wij werden regelmatig 's nachts volledig overgenomen, nu niet meer.
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:51:
[...]
Klopt, Arenanet heeft wel eens aangegeven dat ze hier "ook niet helemaal gelukkig mee zijn" maar daarbij is het gebleven tot nu toe.

Grote guilds heb je er niet mee, met 500 man verdien je alle upgrades in een week weer terug, maar voor kleine guilds is het verlies van een paar duizend influence wel effe jammer. En natuurlijk heb ik die wel weer terug als ik ooit besluit dat ik terug wil naar FS maar dan ben ik de upgrades weer kwijt die ik op PS heb verdiend etc.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:57:
[...]

Klopt, Arenanet heeft wel eens aangegeven dat ze hier "ook niet helemaal gelukkig mee zijn" maar daarbij is het gebleven tot nu toe.

Grote guilds heb je er niet mee, met 500 man verdien je alle upgrades in een week weer terug, maar voor kleine guilds is het verlies van een paar duizend influence wel effe jammer. En natuurlijk heb ik die wel weer terug als ik ooit besluit dat ik terug wil naar FS maar dan ben ik de upgrades weer kwijt die ik op PS heb verdiend etc.
Het is een crime voor internationale guilds... Ik had een MF banner researched voor het weekend. Echter alleen de mensen op Aurora konden er gebruik van maken, die van Stormbluff niet...

Verwijderd

IIsnickerII schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:54:
[...]

Maar dat is juist hetgene wat zo botst. Die mensen die alleen 's nachts kunnen spelen hebben vrij spel in WvWvW. Ik begrijp hier ook dat het slechts om een handje vol mensen gaat. het zal niet de eerste keer zijn dat de developers content moeten weigeren aan nachtspelers.
Denk niet zo snel dat nacht spelers vrij spel hebben. Het gaat hier meer om het feit dat er deals worden gemaakt met US guilds om te transferen naar een EU server om nachtcapping in eerste instantie te doen. Er wordt veel discussie over gevoerd maar jammer genoeg valt er weinig aan te veranderen.

Normaliter zou er maar een klein verschil zitten tussen de populatie op alle drie servers.

Het zal langzaam stoppen wanneer de transfers betaald gaat worden en dat gaat ook wil in de komende weken gebeuren naar mij verwachting.
Dat het zo werkte wist ik inderdaad niet. Wat een rare constructie. Wij hebben wat members die zijn geswitched naar andere servers en zo nu en dan nog eens bij ons representeren om wat te chatten enz. Ook zijn een members die zolang het nog gratis is vaak switch maar wel telkens onze guild represented. Dat betekend dan dus ook dat onze guild in die andere wereld een x aantal influence heeft dat nooit zal worden gebruikt (er is daar niet eens iemand met de rechten om er iets mee te doen).

Erg raar. Is dat bewust gedaan of is het meer een bug? Nu zijn we niet van plan te verhuizen maar het blijft raar en inderdaad slecht voor de guilds die dat wel willen doen.
Devata schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:04:
Dat het zo werkte wist ik inderdaad niet. Wat een rare constructie. Wij hebben wat members die zijn geswitched naar andere servers en zo nu en dan nog eens bij ons representeren om wat te chatten enz. Ook zijn een members die zolang het nog gratis is vaak switch maar wel telkens onze guild represented. Dat betekend dan dus ook dat onze guild in die andere wereld een x aantal influence heeft dat nooit zal worden gebruikt (er is daar niet eens iemand met de rechten om er iets mee te doen).

Erg raar. Is dat bewust gedaan is is het meer een bug? Nu zijn we niet van plan te verhuizen maar het blijft raar en inderdaad slecht voor de guilds die dat wel willen doen.
Precies, die leden in die andere werelden hebben dus geen guild logo, geen guild bank, geen banners, geen andere upgrades en hun influence gaat nergens heen waar er wat mee kan worden gedaan. Handig he :D En ja, dit is bewust gedaan, volgens mij om te voorkomen dat guild leden tegen elkaar gaan strijden in WvWvW en dan afspraken maken over hoe ze de kaart verdelen ofzo. Daarmee verneuk je namelijk WvWvW compleet.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-10-2012 14:08 ]

Devata schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:04:
Erg raar. Is dat bewust gedaan is is het meer een bug? Nu zijn we niet van plan te verhuizen maar het blijft raar en inderdaad slecht voor de guilds die dat wel willen doen.
Bewust gedaan en veroorzaakt door slecht onderzoek (imo) Volgens mij hadden ze gedacht dat mensen wel bij elkaar op 1 server zouden spelen als je in 1 guild zat. Zolang guesting niet werkt, zal dat zeker niet gebeuren en zolang er internationale guilds al helemaal niet.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Gister mijn 2e profession op 400 gekregen, heb nu Leatherworking er bij. Samen met mijn Huntsman nu ook de ideale professions om mijzelf geheel in Exotic gear te krijgen. Had al wat mats verzameld en kon daarom een bow voor mijzelf maken en een helmet. Zal vanavond maar weer met farmen van materials zodat ik wat meer items kan maken.

Zag trouwens ook gister ook dat de totale WvWvW op zijn kop ging? Het leek net of de Fransen totaal gewiped waren?

• Xeiji
Loadichus schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:36:
Gister mijn 2e profession op 400 gekregen, heb nu Leatherworking er bij. Samen met mijn Huntsman nu ook de ideale professions om mijzelf geheel in Exotic gear te krijgen. Had al wat mats verzameld en kon daarom een bow voor mijzelf maken en een helmet. Zal vanavond maar weer met farmen van materials zodat ik wat meer items kan maken.

Zag trouwens ook gister ook dat de totale WvWvW op zijn kop ging? Het leek net of de Fransen totaal gewiped waren?
Ik hoorde op TS dat we er een hele goede commander bij hebben gekregen! Misschien dat het invloed heeft gehad ;)

• Sneezydevil
Ik zie night capping niet als een probleem, en kan in sommige gevallen zelfs voor meer balans zorgen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

dit zag je in guildwars 1 ook bij Alliance battle , Alliance battle veranderde de grens positie in de expansion "factions" als ik dan online kwam waren de luxons ver het kurzick gebied binnen gedrongen, 3 uur later was het andersom.kon soms wel erg irritant zijn als je bv kurzick was en de kurzick stadjes waren in handen van de luxons, dan wilde de merchants niks meer aan je verkopen enzo.

Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:02:
dit zag je in guildwars 1 ook bij Alliance battle , Alliance battle veranderde de grens positie in de expansion "factions" als ik dan online kwam waren de luxons ver het kurzick gebied binnen gedrongen, 3 uur later was het andersom.kon soms wel erg irritant zijn als je bv kurzick was en de kurzick stadjes waren in handen van de luxons, dan wilde de merchants niks meer aan je verkopen enzo.
en soms duurde het drie maanden voordat de andere kant het voor de komende drie maanden overnam....

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

Nee, dit is niet vreemd.

Er is een verschil:

In GW1, verkochten de material merchant (ook de runes, scrolls en dyes) alleen spullen die "hij" eerder gekocht had van spelers. Dus, als mensen veel ectos verkochten, had de merchant een grote voorraad en ging de prijs naar beneden. Als veel mensen ectos kochten, slong de voorraad en ging de prijs omhoog en kon het product zelfs helemaal uitverkocht zijn. Hier zat dus een marktwerking in. De andere merchants (armour, wapens, en general) hadden vaste prijzen.

In GW2 is er geen material merchant en heeft de TP de rol hiervan overgenomen. Alleen bepalen wij (= de spelers) nu de prijs. De enige merchant die overgebleven is is vergelijkbaar met de general merchant van GW1, die altijd al een vaste prijs voor z'n spullen had. Er is dus geen verbinding tussen merchant en TP.

Je bent ergens mee in verwarring. Als je in GW1 een ecto kocht bij de merchant was hij 9K. Als je hem verkocht bij de merchant was hij 7K. Wanneer een speler zijn ectos kwijt wilde, keek hij naar de koop en verkoop prijs bij de merchant en ging daar tussen zitten met zijn prijs. Hij kreeg dan meer goud voor zijn ecto en de koper kreeg meer ecto voor zijn goud (vergeleken met de merchant). Dus het was een prijs variatie die door de gebruiker werd bepaald, en niet door de merchant. De merchant reageerde alleen op het aantal ectos wat bij hem gekocht en verkocht werd, niet op die tussen spelers.
Helemaal duidelijk nu! Thanks!

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:38
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

En omdat er nu met name in de mid level zones aanzienlijk minder mensen zijn dan kort na release, deels omdat veel mensen daar al doorheen zijn, deels omdat inmiddels vrij veel mensen zijn afgehaakt.

En dan blijkt dus dat de meeste zones onvoloende xp bieden om te levelen vh laagste level tot het hoogste level van die zone, dat werkt alleen als je veel events doet (meerdere keren dezelfde). Veel events zijn solo of met een kleine groep niet te doen, en idd veel events zijn bugged.

Een workaround is om naar andere on-level zones te gaan, maar het spel zelf biedt geen informatie daarover, wat voor noobs wel lastig is. Daarvoor moet je dan niet bij Anet maar bij Google zijn.

Trump II - Project 2025 tracker

BadRespawn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:10:
[...]

En omdat er nu met name in de mid level zones aanzienlijk minder mensen zijn dan kort na release, deels omdat veel mensen daar al doorheen zijn, deels omdat inmiddels vrij veel mensen zijn afgehaakt.

En dan blijkt dus dat de meeste zones onvoloende xp bieden om te levelen vh laagste level tot het hoogste level van die zone, dat werkt alleen als je veel events doet (meerdere keren dezelfde). Veel events zijn solo of met een kleine groep niet te doen, en idd veel events zijn bugged.

Een workaround is om naar andere on-level zones te gaan, maar het spel zelf biedt geen informatie daarover, wat voor noobs wel lastig is. Daarvoor moet je dan niet bij Anet maar bij Google zijn.
Andere on-level zones is idd prima te doen en GW2 geeft er wel degelijk zelf info over. Als je je kaart opent zie je gewoon level-ranges op de map staan hoor. Google heb ik daar werkelijk nog nooit voor nodig gehad.

Lagere level gebieden werkt trouwens ook prima om een paar levels in te halen. Je wordt toch gedown-scaled en krijgt er gewoon normale hoeveelheid XP voor.

Verwijderd

IIsnickerII schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:54:
[...] Maar dat is juist hetgene wat zo botst. Die mensen die alleen 's nachts kunnen spelen hebben vrij spel in WvWvW. Ik begrijp hier ook dat het slechts om een handje vol mensen gaat. het zal niet de eerste keer zijn dat de developers content moeten weigeren aan nachtspelers.
En dit weet jij omdat...?

Ik speel zelf regelmatig 's nachts: overdag moet ik werken en 's avonds heb ik andere verplichtingen. "Een handvol mensen" is een understatement: ook 's nachts is er een queue op de WvW-maps. Daarnaast ken ik genoeg mensen (ca. 25 man) van een US RP-guild dat per sé op een EU-server wil spelen.

Op dit moment zijn er maar twee werelden: Europa en US. Lijkt mij een zeer beperkte keuze voor een globaal spel en dus totaal geen handige zet om nachtspelers content te weigeren...

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:11
Voor World Completion moet je perse WvW in. Ik ben zelf niet zo een pvp speler, maar kon me goed verweren tegen de andere spelers.

Echter is het probleem dat sommige mappen totaal veroverd zijn door de tegenstander, en je dus niets kan exploren. Nu weet ik wel dat de servers wisselen zodat je steeds in een ander basis begint (nog niet echt gezien) maar vervelend is het wel. Ben je bijna klaar met een skillpoint, wordt je gedood door 4 tegenstanders en krijg je geen reward voor de skillpoint. Of ik had een warrior bijna dood en kon hem bijna finishen, waar het niet dat hij versterking kreeg van 3 man... daar gaat je kill.

Het wordt tijd dat ze het free transferen gaan stopzetten. Genoeg guildies die transferen naar servers die alles beheersen in WvW om dan world completion te halen, en dan terug gaan naar de oude server.
Ik blijf lekker op Far Shiverpeaks, en zal af en toe WvW doen en hopen dat de basissen wisselen per week. Zal ook fijn zijn als guesting ooit gaat werken, nu moet je perse op dezelfde server zitten.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
ninc schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:38:
Voor World Completion moet je perse WvW in. Ik ben zelf niet zo een pvp speler, maar kon me goed verweren tegen de andere spelers.

Echter is het probleem dat sommige mappen totaal veroverd zijn door de tegenstander, en je dus niets kan exploren. Nu weet ik wel dat de servers wisselen zodat je steeds in een ander basis begint (nog niet echt gezien) maar vervelend is het wel. Ben je bijna klaar met een skillpoint, wordt je gedood door 4 tegenstanders en krijg je geen reward voor de skillpoint. Of ik had een warrior bijna dood en kon hem bijna finishen, waar het niet dat hij versterking kreeg van 3 man... daar gaat je kill.

Het wordt tijd dat ze het free transferen gaan stopzetten. Genoeg guildies die transferen naar servers die alles beheersen in WvW om dan world completion te halen, en dan terug gaan naar de oude server.
Ik blijf lekker op Far Shiverpeaks, en zal af en toe WvW doen en hopen dat de basissen wisselen per week. Zal ook fijn zijn als guesting ooit gaat werken, nu moet je perse op dezelfde server zitten.
Je positie in WvW (welke borderlands je zit & plaats op EB) is afhankelijk van de ranking en schuift niet zomaar door. Nr 1 van de poule heeft plaats x, nr2 heeft plaats y, nr3 heeft plaats z. Als jouw wereld nu absolute dominantie heeft en altijd op nr1 staat (vizunah square) blijf je ook altijd op dezelfde plek staan. Wij staan momenteel continue 2e maar dat is met de komst van Elona Reach aan het veranderen.

Helaas moet ik mezelf hier ook schuldig aan maken en zit ik momenteel op Elona Reach en ga ik morgen naar Vizunah Square om mijn world completion te halen. Ondertussen ook alles aan het afgaan met een 2e character. Alle characters (8 ) is helaas onmogelijk want de queues op Elona Reach zijn echt behoorlijk lang. Owja ze zijn ook enorm goed georganiseerd. Elke borderlands heeft wel een guild die enkel op die map speelt en promoten actief hun TS om anderen mensen erbij te halen. Zoiets heb ik nog niet/zelden gezien op FS.

Steam: Grim

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-10 19:11
NuCl3aR schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 18:53:
[...]

Je positie in WvW (welke borderlands je zit & plaats op EB) is afhankelijk van de ranking en schuift niet zomaar door. Nr 1 van de poule heeft plaats x, nr2 heeft plaats y, nr3 heeft plaats z. Als jouw wereld nu absolute dominantie heeft en altijd op nr1 staat (vizunah square) blijf je ook altijd op dezelfde plek staan. Wij staan momenteel continue 2e maar dat is met de komst van Elona Reach aan het veranderen.

Helaas moet ik mezelf hier ook schuldig aan maken en zit ik momenteel op Elona Reach en ga ik morgen naar Vizunah Square om mijn world completion te halen. Ondertussen ook alles aan het afgaan met een 2e character. Alle characters (8 ) is helaas onmogelijk want de queues op Elona Reach zijn echt behoorlijk lang. Owja ze zijn ook enorm goed georganiseerd. Elke borderlands heeft wel een guild die enkel op die map speelt en promoten actief hun TS om anderen mensen erbij te halen. Zoiets heb ik nog niet/zelden gezien op FS.
Daarom vind ik het ook niet fijn dat je voor world completion ook de WvW gebieden moet doen. Als je dus later een character 100% wilt laten halen, maar je server is te slecht, dan gaat je dat ook nooit meer lukken. Tenzij je een transfer doet, maar een transfer naar een drukke server is dan erg prijzig.

Misschien dat ze dat later gaan aanpassen, dat WvW niet nodig is voor world completion. Voor mijn Gwamm in GW1 heb ik mij ook niet in pvp moeten begeven om het te maxen. Nu heb je vaak genoeg mensen die in WvW ingaan puur alleen om te exploren voor WC en dan niet meer terug te keren. Lijkt mij niet echt het doel van WvW.

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Ik moet het met een hoop mensen hier eens zijn, dit spel is heerlijk om gewoon lekker rond te lopen en te doen waar je zin in hebt. Het voelt echt zo anders dan WoW of SWTOR. Het is ook echt voor het eerst dat het verhaal me langer dan een paar uur boeit. Ik lees alles, kies bewust m'n antwoorden op vragen van NPC's... Echt een gave game.

Ik heb m'n nieuwe verslaving gevonden :D

"Find what you love and let it kill you"

• Xeiji
Zoals eerder beloofd, mijn mesmer:

PvP rank 15
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5682710/pvp1.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5682710/pvp2.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5682710/pvp3.png

PvE level 50
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5682710/pve1.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5682710/pve2.png

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/5682710/pve3.png

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:33:
[...]

Dit begreep ik idd wel en ben het verder helemaal met je eens.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Volgens mij vraagt hij meer wat RP inhoudt. Role Playing dus. En dat houdt gewoon in dat je "in character" blijft en ook niks doet dat je character niet zou doen. Geen autorun gebruiken maar lopen. Praten in /s en niet in map chat. Je character spelen met een bepaalde voorgeschiedenis in gedachten. Etc.
Dit bedoelde ik eigenlijk inderdaad. Thanks voor je uitleg :)

• Vluuks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-10-2024

Vluuks

I never finish anyth

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:12:
Jeej, ik vond het ook al zo kaal!

Afbeeldingslocatie: http://static.horsetycoon.nl/fotoalbum/138873/307326.png

't Is weinig bijzonders qua armor hoor, haha. Ik vind het zo jammer dat alle helmen haar haren weghalen en dan zien haar oren er echt bizar uit, zo kaal. ): Zonde, want er zijn best gave helmen beschikbaar! Mijn favo deel zijn de pauldrons, ik kocht ze van een Skritt ergens, vond ze zo leuk met die 'strookjes'. :9 Ik vond laatst op Reddit dacht ik dat er een hele armor set van is, die moet ik dan maar eens eventjes opzoeken.

Ik vind het ook jammer dat de screenshots .jpg zijn. Ondanks de mooie graphics in game krijg je dan toch dat korrelige en dat is erg zonde. Zeker omdat ik graag een screenshot van vistas maak en die dan als wallpaper slideshow instel. Fraps is natuurlijk een optie maar goed, het is altijd fijner als je screenshots gewoon 'van nature' mooi zijn. ^^

Edit: Woah, Xeiji, die eerste armor is echt gaaf! Vind de kleurencombo ook erg geslaagd! :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vluuks op 16-10-2012 22:45 . Reden: Commentaar op coole armor toegevoegd. 8D ]

Verwijderd

Vluuks schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:43:
[...]
Ik vond laatst op Reddit dacht ik dat er een hele armor set van is, die moet ik dan maar eens eventjes opzoeken.
De volledige set kun je van de karma vendors in Fireheart rise kopen.

Ziet er cute uit je female Asura. Blijft bijzonder dat ze de male skins krijgen van de armor sets :)

• Xeiji
Woah, Xeiji, die eerste armor is echt gaaf! Vind de kleurencombo ook erg geslaagd! :)
Dank je! Ik vraag me wel af hoe goed het eruit zou zien in PvE sinds je dan niet zo'n glossy licht hebt... :P

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Voor de WvW rankings kun je altijd naar http://mos.millenium.org/matchups toe. Ik ben zelf nog op Whiteside Ridge bezig waar ik nu guild leader ben bij een WvW guild, maar je merkt toch dat er echt wel wat problemen zijn. Vandaag was ook weer zo typisch. Rond negen uur komt er zo'n guild van Piken Square even binnenvallen met twee zergs van rond de 40 man (Die bijna volledig uit groepen van dezelfde guilds bestonden). Als Whiteside Ridge waar gewoon niet zo heel veel mensen zijn en zeker niet veel WvW guilds die er iets van bakken moet je daar dan tegen op boksen. Ook al is het 100v100 in zo'n situatie, het probleem is dat er van ons dan maar zo'n 15% serieus is en de user pool van Piken Square is zoveel groter dat ze daar veel meer serieuze mensen in WvW hebben.

Toch lijkt het allemaal vooral door één ding te komen: Server switches. Het merendeel van de serieuze mensen waarmee ik een paar weken geleden WvW speelde zijn nu allemaal naar servers verkast die hoger in de ranking staan. Enkele commanders, complete WvW guilds, you name it. Persoonlijk vind ik het heel erg jammer, maar ik snap het ook wel. Ik moet nu proberen de leiding te nemen over een groep mensen die veel liever een muur aan het autoattacken is.. terwijl je op andere servers genoeg mensen hebt die wel serieus willen spelen.

Anyway, eerst maar even geen GW2 voor mij meer. De famous Error 122. Nu wachten op ANet zodat ik een andere serial kan activeren op mijn account.

• Sneezydevil
Adanteh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:41:
Voor de WvW rankings kun je altijd naar http://mos.millenium.org/matchups toe. Ik ben zelf nog op Whiteside Ridge bezig waar ik nu guild leader ben bij een WvW guild, maar je merkt toch dat er echt wel wat problemen zijn. Vandaag was ook weer zo typisch. Rond negen uur komt er zo'n guild van Piken Square even binnenvallen met twee zergs van rond de 40 man (Die bijna volledig uit groepen van dezelfde guilds bestonden). Als Whiteside Ridge waar gewoon niet zo heel veel mensen zijn en zeker niet veel WvW guilds die er iets van bakken moet je daar dan tegen op boksen. Ook al is het 100v100 in zo'n situatie, het probleem is dat er van ons dan maar zo'n 15% serieus is en de user pool van Piken Square is zoveel groter dat ze daar veel meer serieuze mensen in WvW hebben.

Toch lijkt het allemaal vooral door één ding te komen: Server switches. Het merendeel van de serieuze mensen waarmee ik een paar weken geleden WvW speelde zijn nu allemaal naar servers verkast die hoger in de ranking staan. Enkele commanders, complete WvW guilds, you name it. Persoonlijk vind ik het heel erg jammer, maar ik snap het ook wel. Ik moet nu proberen de leiding te nemen over een groep mensen die veel liever een muur aan het autoattacken is.. terwijl je op andere servers genoeg mensen hebt die wel serieus willen spelen.

Anyway, eerst maar even geen GW2 voor mij meer. De famous Error 122. Nu wachten op ANet zodat ik een andere serial kan activeren op mijn account.
Er zijn Piken Square Guilds naar Whiteside Ridge getrokken om het wat spannender te maken, de guild van Sarcx The Machine (Red Guard) speelt nu bij jullie, tot het einde van de week, er is er ook 1 naar dzagonur dacht ik.

Piken doet het niet super in WvW, maar we zijn wel georganiseerd, Prime Time doen we het tegen de meeste servers behoorlijk goed, en we verliezen het meestal in de nacht, maar whiteside gaat ook op een normale tijd slapen :) .

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ninc schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 19:13:
[...]

Daarom vind ik het ook niet fijn dat je voor world completion ook de WvW gebieden moet doen. Als je dus later een character 100% wilt laten halen, maar je server is te slecht, dan gaat je dat ook nooit meer lukken. Tenzij je een transfer doet, maar een transfer naar een drukke server is dan erg prijzig.

Misschien dat ze dat later gaan aanpassen, dat WvW niet nodig is voor world completion. Voor mijn Gwamm in GW1 heb ik mij ook niet in pvp moeten begeven om het te maxen. Nu heb je vaak genoeg mensen die in WvW ingaan puur alleen om te exploren voor WC en dan niet meer terug te keren. Lijkt mij niet echt het doel van WvW.
dat wvwvw nodig is om 100% world te krijgen is natuurlijk een manier om mensen daar juist heen te lokken , teminste daar ga ik van uit .

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Adanteh schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:41:

Uhm Piken square is een medium server qua population , dus dat we veel mensen hebben valt wel mee .
het is zo dat de groep wvwvw spelers die we hebben gewoon super fanatiek is :D
paar guildies van mij waren ook in wvwvw en ik hoorde al dat we 3 orbs hadden , en dat scheelt al enorm

Xeiji schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:08:
Zoals eerder beloofd, mijn mesmer:

PvP rank 15

PvE level 50
Nice! Wat voor set (indien set) is die PvE-kleding? Ziet er echt stijlvol uit.
[...]

[afbeelding]

't Is weinig bijzonders qua armor hoor, haha. Ik vind het zo jammer dat alle helmen haar haren weghalen en dan zien haar oren er echt bizar uit, zo kaal. ): Zonde, want er zijn best gave helmen beschikbaar! Mijn favo deel zijn de pauldrons, ik kocht ze van een Skritt ergens, vond ze zo leuk met die 'strookjes'. :9 Ik vond laatst op Reddit dacht ik dat er een hele armor set van is, die moet ik dan maar eens eventjes opzoeken.

Ik vind het ook jammer dat de screenshots .jpg zijn. Ondanks de mooie graphics in game krijg je dan toch dat korrelige en dat is erg zonde. Zeker omdat ik graag een screenshot van vistas maak en die dan als wallpaper slideshow instel. Fraps is natuurlijk een optie maar goed, het is altijd fijner als je screenshots gewoon 'van nature' mooi zijn. ^^

Edit: Woah, Xeiji, die eerste armor is echt gaaf! Vind de kleurencombo ook erg geslaagd! :)
Haha die kleuren! :X Spuuglelijke combinatie en toch staat het cute op een Asura, zeker met haar oogkleur erbij. :D Geweldig.

• Xeiji
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 08:36:
Nice! Wat voor set (indien set) is die PvE-kleding? Ziet er echt stijlvol uit.
De gecrafte Acolyte set als ik me niet vergis.

Verwijderd

Mijn Guardian is bijna lvl 50 en nou heb ik wat websites afgestruimd om leuke armors te vinden. Waar ik eigenlijk naar opzoek ben is 1 site/bron waarin per 10 levels alle mogelijke armors vermeld staan. Nu heb ik een paar mooie gezien en gehad, maar toch krijg ik geen rust als ik het gevoel heb dat er mogelijk super mooie armors zijn die ik niet zie. Snapt iemand mijn probleem en heeft iemand ook een oplossing?

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik had dat met mijn warrior , heb wiki en diverse andere sites doorgespeurd .
gewoon googlen op gw2 guardian armor en dan afbeeldingen , dan kom je aardig wat tegen.

eergister mijn warrior 80 gemaakt , dus nu een ele en een warrior lvl 80 , lvl 62 engineer en 5 low lvls , volgende word denk ik mijn mesmer :D

[ Voor 30% gewijzigd door Freakiebeakie op 17-10-2012 09:41 ]

• akatsui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik heb een level 80 thief, en verveel me nu dusdanig dat ik gestopt ben.

Echter wil ik vanavond weer beginnen, maar met welke class?
Ik speel in elke MMORPG ranged, behalve in WoW, waar ik overigens ook een Hunter heb, daar niet van.
Zou ik Ranger pakken?
Ik hou op hoge attack speed, maar het moet wel viable zijn.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

mellee misschien leuk? warrior vond ik leuk worden rond de 25 heb haar daarna zo doorgeleveld naar de 80

[ Voor 81% gewijzigd door Freakiebeakie op 17-10-2012 09:52 ]

• akatsui
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:50:
ranger schijnt echt gemakkelijk te zijn , die lvl je met 1 vinger in je neus zo naar de 80.
en aangezien je je verveeld als je 80 bent misschien niet de juiste keuzen
probeer eens een mesmer , lastig onder de knie te krijgen en zeker wel een leuke character.
Geprobeerd, begon te vervelen op level 24.
akatsui schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:45:
Ik heb een level 80 thief, en verveel me nu dusdanig dat ik gestopt ben.

Echter wil ik vanavond weer beginnen, maar met welke class?
Ik speel in elke MMORPG ranged, behalve in WoW, waar ik overigens ook een Hunter heb, daar niet van.
Zou ik Ranger pakken?
Ik hou op hoge attack speed, maar het moet wel viable zijn.
Ranger is bijzonder viable in PvE iig, zowel met short- of longbow als met "melee" weapons als axe+torch of axe+warhorn, die toch ranged attacks doen. Of greatsword maar daar ben ik zelf geen fan van, maar is zeker wel viable. Met mijn rager banjer ik veel makkelijker door de content heen dan zelfs met mijn warrior of zeker mijn elementalist.

• akatsui
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:00:
[...]

Ranger is bijzonder viable in PvE iig, zowel met short- of longbow als met "melee" weapons als axe+torch of axe+warhorn, die toch ranged attacks doen. Of greatsword maar daar ben ik zelf geen fan van, maar is zeker wel viable. Met mijn rager banjer ik veel makkelijker door de content heen dan zelfs met mijn warrior of zeker mijn elementalist.
Wil een beetje casual pew-pew doen zeg maar, bietje levelen enzo. :P

Ranger klinkt daar perfect voor.
akatsui schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:02:
[...]

Wil een beetje casual pew-pew doen zeg maar, bietje levelen enzo. :P

Ranger klinkt daar perfect voor.
Daar leent een ranger zich uitstekend voor ja! Beertje, boogje, pewpewlaser! :D

• akatsui
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Daar leent een ranger zich uitstekend voor ja! Beertje, boogje, pewpewlaser! :D
Vanavond Beertje, Boogje, Pewpewlaser dan maar! Thanks! :D
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:40:
ik had dat met mijn warrior , heb wiki en diverse andere sites doorgespeurd .
gewoon googlen op gw2 guardian armor en dan afbeeldingen , dan kom je aardig wat tegen.
Ik ben naar de Mist gegaan en heb daar een tijdje met de PvP locker gespeeld... Het is dan alleen nog even uitzoeken welk armour waar te vinden is...
eergister mijn warrior 80 gemaakt , dus nu een ele en een warrior lvl 80 , lvl 62 engineer en 5 low lvls , volgende word denk ik mijn mesmer :D
Gisteren is mijn ranger ook 80 geworden! Nu nog een mooi armour bij elkaar zoeken. Diegene die ik het mooist vind, moet ik nog erg veel voor doen dus het wordt een beetje fatsoenlijk (groen) setje van de TP voorlopig, aangezien ik nog niet zoveel goud heb... En ondertussen m'n leatherworker naar lvl400 brengen zodat ik m'n eigen armour kan craften. Daarna m'n tailor zodat ik ook m'n runes kan maken.

Ook heb ik gisteren Iron Marches afgerond. Het zuiden is een plek om terug te komen, het noorden vind ik niets...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Ik ben naar de Mist gegaan en heb daar een tijdje met de PvP locker gespeeld... Het is dan alleen nog even uitzoeken welk armour waar te vinden is...

[...]

Gisteren is mijn ranger ook 80 geworden! Nu nog een mooi armour bij elkaar zoeken. Diegene die ik het mooist vind, moet ik nog erg veel voor doen dus het wordt een beetje fatsoenlijk (groen) setje van de TP voorlopig, aangezien ik nog niet zoveel goud heb... En ondertussen m'n leatherworker naar lvl400 brengen zodat ik m'n eigen armour kan craften. Daarna m'n tailor zodat ik ook m'n runes kan maken.

Ook heb ik gisteren Iron Marches afgerond. Het zuiden is een plek om terug te komen, het noorden vind ik niets...
dingen uit de pvp locker zijn volgens mij pvp gear only dus die vind je niet als pve gear .
en die sets krijg je uit de spvp chests als je lvled , bij hogere rank vind je mooiere set items

• JKorsten
  • Laatst online: 18-02-2021
Misschien een stomme vraag.
Maar jij hebt een lvl 80 warrior en lvl 80 ele. Dan nog een 62 engineer en 5 low lvls.
Dat zijn 8 chars.
Ik kan er toch echt maar 5 aanmaken.
Hoe kan dat :S

(Waarschijnlijk moet je een higher lvl char hebben om dat te kunnen unlocken)

• Helmet
  • Laatst online: 09-10 13:15
Je kunt gewoon character slots kopen voor gems ;-)

Icons are overrated

• JKorsten
  • Laatst online: 18-02-2021
Ok thanks
Freakiebeakie schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

dingen uit de pvp locker zijn volgens mij pvp gear only dus die vind je niet als pve gear .
en die sets krijg je uit de spvp chests als je lvled , bij hogere rank vind je mooiere set items
Nee, niet helemaal.

Er zijn geen unieke PvP skins. Alle skins die in de locker staan zijn allemaal, stuk voor stuk, in PvE te verkrijgen. Je kunt dus alle skins zien (ook degene die niet voor je class zijn trouwens! alleen de culturals zijn hiervan uitgezonderd, je kunt dus niet een charr cultural op je human laten zien :P), je kunt ze alleen niet "meenemen". Maar kijken mag altijd!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:45

TheNephilim

Wtfuzzle

[...]

[afbeelding]

Haha, vet dat armor! Die ga ik aan m'n vriendin laten zien, die vind Asura ook prachtig! ^^
Wat ik echt eeuwig zonde vind is dat je geen items van tradepost kunt previewen, er staat daar zoveel gear dat ik daar gewoon wel eens lekker voor de looks zou willen browsen. :(

Verder zou ik in het preview window eigenlijk ook wel met dyes willen kunnen spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-10-2012 10:48 ]

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
SnoeiKoei schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:48:
Wat ik echt eeuwig zonde vind is dat je geen items van tradepost kunt previewen, er staat daar zoveel gear dat ik daar gewoon wel eens lekker voor de looks zou willen browsen. :(

Verder zou ik in het preview window eigenlijk ook wel met dyes willen kunnen spelen.
+1

Was me een tijd geleden ook al opgevallen, erg jammer inderdaad. Misschien dat ze dit wel nog zullen updaten ^^

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Nee, niet helemaal.

Er zijn geen unieke PvP skins. Alle skins die in de locker staan zijn allemaal, stuk voor stuk, in PvE te verkrijgen. Je kunt dus alle skins zien (ook degene die niet voor je class zijn trouwens! alleen de culturals zijn hiervan uitgezonderd, je kunt dus niet een charr cultural op je human laten zien :P), je kunt ze alleen niet "meenemen". Maar kijken mag altijd!
ik heb in die pvp locker echt zieke sets gezien voor me ele die ik nergens in pve kan vinden.
zal vanavond dan maar even de locker door speuren met me warrior want tot nu toe vind ik alleen de gladiator set leuk , de rest is om te huilen

als je bv die tekening ziet van de arah set en dan ziet wat het werkelijk is geworden DAMN teleurstelling!!

Verwijderd

Vraagje: hoe kom ik van Kryta naar ebonhawke? Is er een portal vanuit DR?

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Ook even mijn popje (human mesmer) posten.
Het is eigenlijk Rare masquerade gear gekocht van de auction hall maar deze vond ik lelijk dus heb ik getransmute voor Masterwork Winged set. De winged set heeft me in totaal nog geen 5 silver gekost terwijl de masquerade set me zon 2G gekost heeft :P
Ben wel erg blij met het resultaat. Maar wil deze set op den duur toch vervangen voor een CoE set.

Dye's zijn winter ice(rare), jalapeno(starter set) en black cherry(rare).
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gVn3T.jpg
Pagina: 1 ... 190 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.