Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

erg belangerijk in dungeon is ctrl+T , vind ik zelf echt een must. in het begin gewoon afspreken dat 1 persoon die taak op zich neemt . en gaan met die bannaan. met een ele kan je als je bv een ranger, een ele en een warrior als groep tegenover je ziet makkelijk de warrior eruit plukken , maak een elemental en selecteer de warrior ,dan schiet je (van te ver, dus je mist) maar die elemental gaat er heen , die pulled zo die warrior eruit , wat mij dan opviel is dat de elemental snel dood gaat de casters lopen terug maar de warrior komt naar mij toe en is dan alleen. Slopen die zooi en dan de casters pakken.
Hmm in een dungeon target/tag (of hoe dat rode crosshair boven het hoofd ook heet) ik er vaak eentje als men er zonder bij na te denken invliegt, maar heb dit altijd met shift-klik (of was het rechtsklik..) gedaan op de mob.
Achja ieder wat wils, maar er zijn dus vele manieren om dit te doen.
Ik heb namelijk tijdens gewoon spelen soms zelfs dat ik per-ongeluk een mob target.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Morrar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Ben beniewd. Staff met Chaos Storm zou kunnen, maar lijkt mij aan de langzame kant. Verder heb je nog wel een aantal AoE's van utility skills, dus misschien moet ik me daar nog even meer in verdiepen. Als het wel te doen is, ga ik maar even een MF setje kopen voor de Mez :)

Looten is inderdaad lastig als er weer eens mensen of NPCs zijn die hebben besloten om neer te gaan :P Of iemand zo lollig is om een aantal banners neer te planten. Sta je daar weer ineens mee te zwaaien :) Een apart knopje kunnen toewijzen voor looten zou wel lekker zijn.

Maar goed, ben nu toch eerst m'n engineer aan het levelen, want dat geeft toch meer voldoening dan farmen :)
Zelf gebruik ik staff (chaos storm), mh sword (skill 2) (optioneel oh sword (skill 5)), mind wreck + clone spam (dodge clone, utility skill) voor aoe.

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 20:05
Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:10:
[...]

was ik niet bij :P AC hoef je niet zo vaak dood te gaan , hij kan tricky zijn maar met wat goeie pulls kan je bepaalde groepjes splitsen
Weet natuurlijk dat je er niet bij was, maar was meer bedoeld op '...met de guild' en aangezien jij mij geinvite hebt ;)

Kiwi !

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

X-Kiwi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:36:
[...]

Weet natuurlijk dat je er niet bij was, maar was meer bedoeld op '...met de guild' en aangezien jij mij geinvite hebt ;)
ja dt begreep ik al , maar ik ga vaak juist mee met mensen die voor het eerst dungeons doen om ze een beetje te helpen en om te lachen :P voor dat stelletje had ik een goeie tactics , dan killde we eerst de necro boss in de kamer naast het stelletje en dan trek je het vrouwetje van het stel een gang in tussen die 2 kamers en dan gooi je de deur dicht . werkte echt heel goed maar arenanet heeft daar denk ik een stokje voor gestoken. de laatste keer dat we het zo probeerde ging ze elke keer als ze nog 5% leven ofzo over had PLOP dwars door de deur en liep ze weer met full hp rond :( normal tatics zijn ook wel te doen , gewoon met stenen gooien dan kan je ze ook uit elkaar halen , wij hadden dan een guardian die stond gewoon naast die kerel ,gooide zn steen, BAF kerel neer ,kon ie zn steen meteen weer oppakken , kerel staat op BAF enz enz
erg grappig om te zien ook :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

• JKorsten
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02-2021
Op welk lvl kan je je eerste dungeon doen?

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
JKorsten schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:46:
Op lvl 30.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

JKorsten schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:46:
lvl 30 is ascalonian catacombs ,daarna lvl 40 dungeon in beetletun , dan lvl 50 in het gebied van de sylvari enz enz

[ Voor 18% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 12:47 ]

Xeiji schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:35:
[...]

Zelf gebruik ik staff (chaos storm), mh sword (skill 2) (optioneel oh sword (skill 5)), mind wreck + clone spam (dodge clone, utility skill) voor aoe.
Voor solo-AoE gebruik ik ook Chaos Storm of de Berserker van het Greatsword. Die laatste doet meteen flink schade, maar moet je wel even summonen. Shatter skills doen vind ik veel te weinig schade op hogere levels; die schalen bar slecht.

Maar goed, hier heb je dus totaal geen tijd voor bij de events die ik noemde. Bij Penitent Camp staan bijvoorbeeld steevast zo'n 30-40 players te campen. Daar komt dan een tritsje van 10 normale mobs aanrennen die je moet taggen. Die mobs zijn invulnerable tot het moment dat ze in de constante stroom van AoE komen. Het regent daar altijd vuur, er liggen minstens 4-5 vulkanen te wachten en even zoveel poison fields, etc. Die mobs zijn dus letterlijk *binnen een seconde* dood. Ik krijg er met een Greatsword bijvoorbeeld hooguit 2 klappen op als ik precies op de goede plek sta (waar hun invulnerability eraf valt).

[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 12-10-2012 12:49 ]

• PhysicalMagic
  • Laatst online: 13-10 20:26
Ik speel nu al sinds 25 augustus op Gandara, maar omdat veel vrienden waarmee ik ben begonnen zijn gestopt, of het nog maar heel incidenteel spelen, wil ik graag over naar Far Shiverpeaks. Die zit nu de hele tijd vol, weet iemand wanneer ik het beste kan transferen zonder dat deze vol zit?

En is WvWvW op FS nog een beetje te doen? Ook in de ochtend enzo, op gandara kom je er meestal vanaf een uurtje of 4-5 smiddags niet meer meteen en, en naarmate de avond vordert, duurt het langer om erin te komen. Hoe zit dit op FS?

• JKorsten
  • Laatst online: 18-02-2021
Mmm dan moet ik nog even op mijn warrior.
Ben alleen aan het twijfelen welke class ik leuker vind. Ik ga denk ik ook nog eens lvlen op mijn ranger
JKorsten schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:50:
Mmm dan moet ik nog even op mijn warrior.
Ben alleen aan het twijfelen welke class ik leuker vind. Ik ga denk ik ook nog eens lvlen op mijn ranger
Heb een warrior op 80 en een ranger op 50. Warrior is een behoorlijk goed uitgewerkte klasse naar mijn idee. Het heeft het snelle van melee, hij is behoorlijk sterk en je hebt redelijk wat keuzemogelijkheden. Voor levelen kwam ik niet van mijn Greatsword los, maar ik loop nu dungeons met Mace + Shield en healing shouts en dan is het een wereld van verschil.

Ranger vond ik eigenlijk behoorlijk saai. Een boog en een beer die alles tankt was afdoende om met veel gemak te levelen. Ergens zou ik wat meer moeten experimenteren met de Ranger, maar de efficientie van boog + beer was gewoon zoveel hoger dat ik er niet aan begonnen ben. Sowieso vond ik verder de pet niet heel veel toevoegen; het voelt niet echt als onderdeel van je karakter. Ook in dungeons zijn pets vaak nogal irritant, i.p.v. een aanwinst voor de groep (pullen mobs, lopen in traps, etc)...

Verder heb ik Mesmer gespeeld en ben ik nu bezig met Engineer. Mesmer vond ik erg leuk en afwisselend, maar kan in sommige situaties best lastig zijn (veel lastiger levelen dan warrior en ranger naar mijn smaak). Engineer zit ik nu op level 30, dus is nog wat vroeg voor conclusies. Wel is engineer redelijk afwisselend door de verschillende kits en doet hij flink schade.
Morrar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:57:
[...]
Ranger vond ik eigenlijk behoorlijk saai. Een boog en een beer die alles tankt was afdoende om met veel gemak te levelen. Ergens zou ik wat meer moeten experimenteren met de Ranger, maar de efficientie van boog + beer was gewoon zoveel hoger dat ik er niet aan begonnen ben. Sowieso vond ik verder de pet niet heel veel toevoegen; het voelt niet echt als onderdeel van je karakter. Ook in dungeons zijn pets vaak nogal irritant, i.p.v. een aanwinst voor de groep...
Ranger met boog is idd saai, ik gebruik veel liever een axe + torch of axe + warhorn. Speelt veel leuker! Qua pets, in dungeons is het natuurlijk onzin om met een beer te gaan knokken en kun je beter een pet gebruiken die de groep bufft, mobs debufft etc. Een pet kan een leuk stukje utility meenemen naar een dungeon hoor! Gevalletje learn2play dus als een pet in dungeons "irritant" is i.p.v. een aanwinst voor de groep.

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2012 13:01 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:00:
[...]

Ranger met boog is idd saai, ik gebruik veel liever een axe + torch of axe + warhorn. Speelt veel leuker! Qua pets, in dungeons is het natuurlijk onzin om met een beer te gaan knokken en kun je beter een pet gebruiken die de groep bufft, mobs debufft etc. Een pet kan een leuk stukje utility meenemen naar een dungeon hoor! Gevalletje learn2play dus als een pet in dungeons "irritant" is i.p.v. een aanwinst voor de groep.
Ja dat zei ik; heb eigenlijk te weinig geexperimenteerd met de klasse. Axe combinaties heb ik alleen heel even naar gekeken aan het begin, maar ja... Een keer de boog opgepakt en toen daar te lang in blijven hangen.

Verder weet ik van de verschillende utility skills op pets. Beer (bruine variant) in een dungeon vind ik nog niet eens heel gek vanwege AoE condition removal + damage soaking. Veel (nieuwe) spelers hebben vaak geen condition removal op kun skill bar staan en dat komt ze in dungeons soms duur te staan.

Maar goed, pets hebben dus wel utility maar ook nadelen. Zo kun je de pet niet goed opbergen (blauwe pijltje werkt niet goed, pet komt soms spontaan weer terug) of echt op passief zetten (follow modus zeg maar). In Twilight Arbor lopen ze behoorlijk regelmatig over alle giftige bloemetjes heen, waardoor de party opgescheept zit met gifwolken overal. Zo zijn er nog wel wat zaken; tweeling baas in AC scheiden gaat bijvoorbeeld moeilijk als de pet steeds aggro pakt, pets die blijven kamperen in AoE, etc.
PhysicalMagic schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:49:
Ik speel nu al sinds 25 augustus op Gandara, maar omdat veel vrienden waarmee ik ben begonnen zijn gestopt, of het nog maar heel incidenteel spelen, wil ik graag over naar Far Shiverpeaks. Die zit nu de hele tijd vol, weet iemand wanneer ik het beste kan transferen zonder dat deze vol zit?

En is WvWvW op FS nog een beetje te doen? Ook in de ochtend enzo, op gandara kom je er meestal vanaf een uurtje of 4-5 smiddags niet meer meteen en, en naarmate de avond vordert, duurt het langer om erin te komen. Hoe zit dit op FS?
Ik zit zelf niet op FS maar spreek wel regelmatig met mensen van FS. que-time iig in de avond is daar zo'n 2 uur. Dus dat is een nadeel, voordeel is dan wel weer dat je hoog staat op de server ranglijst. is maar net wat je zoekt. Ik zit op Piken Square en vaak kun je zo in WvW. Soms 15 min. Nu 1 keer gehad dat het een klein half uur was maar dat is echt een uitzondering.

Ik vind de ranger wek leuk en dan juist met longbow. 2e wapen word waarschijnlijk axe + torch en zal de warhorn ook altijd bij me hebben. Maar ik kan me voorstellen dat je een ranger niet uitdagend genoeg vind. In PvE zijn Rangers een van de 'sterkere' profession, in WvW / PvP ben je echter vaak met een warrior weer beter af. In dungeon wil je juist een mix.

Wat mij stoort aan de pets of eigenlijk aan GW2 maar als ranger merk je dat extra (mede door je pet). Is dan zodra de pet aan het vechten is dat je langzamer loopt. Sowieso als je in combat bent loop je langzamer (en door je pet ben je sneller in combat).. Wat een onzin. Ik val niemand aan, iemand schiet op mij (pet komt dan direct uit, ook al had ik hem weggedaan) en vervolgens begin ik ineens langzamer te lopen. Fijn met je medium armor. In WvW kun je het dan wel vergeten.

[ Voor 29% gewijzigd door Devata op 12-10-2012 13:13 ]

Ja het micro-managen van pets werkt matig omdat het wegstoppen en het passive houden enzo idd niet echt werkt zoals zou moeten. Erg zonde en ik kan me voorstellen dat het soms tot problemen leidt.

Wat ik bij het vluchten van een gevecht vaak doe is dat ik vast begin te rennen en dan pet swap doe, dan is je pet out of combat en jij vlak daarna ook. Werkt redelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2012 13:21 ]

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Morrar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Shatter skills doen vind ik veel te weinig schade op hogere levels; die schalen bar slecht.
Met de juiste traits en stats doen shatter skills juist ontzettend veel schade. Dit gebruik ik sinds gisteren in bijvoorbeeld PvP: met de juiste combinatie kun je een hele groep wegvagen of in ieder geval hun healing skills forceren.

Maar inderdaad, als de mobs in 1 a 2 seconden dood gaan zul je er niet veel aan hebben...

Verwijderd

Devata schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 13:06:
[...]

Ik zit zelf niet op FS maar spreek wel regelmatig met mensen van FS. que-time iig in de avond is daar zo'n 2 uur. Dus dat is een nadeel, voordeel is dan wel weer dat je hoog staat op de server ranglijst. is maar net wat je zoekt. Ik zit op Piken Square en vaak kun je zo in WvW. Soms 15 min. Nu 1 keer gehad dat het een klein half uur was maar dat is echt een uitzondering.
Ik speel sinds al sinds de Pre-launch op FS en ik moet eerlijk zeggen dat de queues de laatste weken zo goed als afwezig zijn. Waar je voorheen idd uren moest wachten, zeker bij Eternal Battlegrounds, is het tegenwoordig ca. 5 tot 10 minuten wachten. In het weekend wil het wel eens oplopen tot bijna een uur, maar het is niet meer zo demotiverend.

En ja, het is best druk en dat maakt het dan weer ook wel leuk :P
Die queues lopen waarschijnlijk wel weer op als tegen het eind van de maand nog een boel mensen proberen hun monthly WvWvW-kills te halen voor de achievement :P

SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:43:
Die queues lopen waarschijnlijk wel weer op als tegen het eind van de maand nog een boel mensen proberen hun monthly WvWvW-kills te halen voor de achievement :P
En je elkaar weer daadwerkelijk kunt zien in WvW.... Of is die bug inmiddels al gefixed?
Morrar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:45:
[...]

En je elkaar weer daadwerkelijk kunt zien in WvW.... Of is die bug inmiddels al gefixed?
Geen idee, heb het nog niet getest deze maand... komt wel tegen het eind van de maand, als ook ik nog ga proberen de monthly kills in WvWvW te halen :D :+

Ik heb hem in WvW in lichtere mate gezien. Er was namelijk een NPC die op me schoot en ik niet kon zien. In de patch van gisteren zou het probleem moeten zijn opgelost.
[...]

Ik zag op Piken Square gisteren iedereen in WvW.
Daar deden we het trouwens erg goed, bijna alles in handen. Waarschijnlijk dachten de andere servers dat hun voorsprong in punten al groot genoeg was om aan het eind van de week ons voor te blijven. En daar kunnen ze wel eens gelijk in hebben :)
Devata schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 15:47:
Ik heb hem in WvW in lichtere mate gezien. Er was namelijk een NPC die op me schoot en ik niet kon zien. In de patch van gisteren zou het probleem moeten zijn opgelost.
Maar Devata had dus nog wel wat problemen op Piken Square. Niet ieders ervaring is hetzelfde, dat had ik eerder deze week ook al gemerkt. Ik heb minder last gehad van deze bug dan velen anderen.

[ Voor 32% gewijzigd door RoseSolane op 12-10-2012 15:50 ]

tja het was bij 1 NPC en maar een keertje. Maar heb er dus wel iets van gemerkt. Telkens als die respande zag je hem in het begin niet. Bij de andere NPC's was dat probleem er niet.
Erg vreemd.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

[...]

Afgelopen woensdag nog flink last van gehad, wie weet heeft de patch geholpen. Is niet echt handig als je met 30-40 man probeert garrison te defenden en de helft ziet ineens geen friendlies, enemies en NPC's meer... je ziet zelfs geen namen zweven, erg irritant.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Die bug is nog niet gefixed. Arenanet zei ook dat het nog wel even kon duren voordat ze een fix daarvoor hadden omdat het zat in een deel van de code wat veel raakt en ze dus niet zomaar even kunnen veranderen.

Nothing to see here!

Verwijderd

Ja wij hebben hier ook nog last van. We hadden met een grote groep mensen een fantastische aanval op Dreaming Bay, en na een lang en hard gevecht drongen we door tot het binnenste van de Keep en waren er nog maar een paar vijandige spelers over binnen, we hadden echt succes.

.. en toen begonnen we ineens allemaal heel snel dood te gaan, bleek dat er natuurlijk 4 keer zo veel spelers waren maar ze waren allemaal onzichtbaar, haha.

Nouja, ik hoop dat er snel een werkende fix voor is :)

Verwijderd

WvW Invisible bug wordt nu inderdaad erg uitgebuit door de Fransen Speel zelf ook op FSP, blijkt als je als grote groep goed bijeen blijft dit niet zichtbaar zal zijn voor de tegenpartij. Dit bleek dus het geval gisteren. Hadden 15 siege opgesteld in het mainkasteel bij de lord. Zagen ze niet eens binnenkomen en waren het kasteel in 3 minuten kwijt. Bleef even dood liggen om te kijken hoelang het duurde eer ik wat zichtbaars zag.. > ruim 15 minuten later popte de een na de ander op. A-Net zal hopelijk binnenkort toch echt een oplossing moeten vinden voor dit "Culling" probleem.
Tot die tijd zal ik mij maar eens bezig gaan houden met PVE, zit nu op 22% map completion met mijn lvl 80 Thief.

Verwijderd

Gisteren 100% map completion gehaald op mijn ele :D heel leuk. Die heb ik nu in Cursed Shore staan om af en toe aan de events mee te doen. Ik heb ook maar een exotic staff gekocht om te zien hoe groot dat verschil nu eigenlijk is,

Ondertussen ben ik maar begonnen aan mijn andere characters, vooral mijn ranger en guardian. Het valt mij inderdaad ook op dat de ranger met bow heel erg sterk is, ik kan het meeste gewoon met mijn auto-attack doden. Dat mogen ze van mij wel veranderen, want ik speel graag toch op z'n minst met één bow.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:01:
Ondertussen ben ik maar begonnen aan mijn andere characters, vooral mijn ranger en guardian. Het valt mij inderdaad ook op dat de ranger met bow heel erg sterk is, ik kan het meeste gewoon met mijn auto-attack doden. Dat mogen ze van mij wel veranderen, want ik speel graag toch op z'n minst met één bow.
Wacht maar tot de hogere levels, zeker in Orr blijven de enemies niet altijd aan je pet kleven en mag je nog flink wat werk verzetten voordat ze omvallen.

Net WvW reset gehad vannacht, mogen nu tegen Arborstone en dat wordt een pittige... Veel Canadezen dus groot voordeel voor hun 's nachts. We gaan het zien, ze hebben nu al 10k voorsprong op ons en de andere server. ;)

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Morrar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:48:
[...]

Voor solo-AoE gebruik ik ook Chaos Storm of de Berserker van het Greatsword. Die laatste doet meteen flink schade, maar moet je wel even summonen. Shatter skills doen vind ik veel te weinig schade op hogere levels; die schalen bar slecht.

Maar goed, hier heb je dus totaal geen tijd voor bij de events die ik noemde. Bij Penitent Camp staan bijvoorbeeld steevast zo'n 30-40 players te campen. Daar komt dan een tritsje van 10 normale mobs aanrennen die je moet taggen. Die mobs zijn invulnerable tot het moment dat ze in de constante stroom van AoE komen. Het regent daar altijd vuur, er liggen minstens 4-5 vulkanen te wachten en even zoveel poison fields, etc. Die mobs zijn dus letterlijk *binnen een seconde* dood. Ik krijg er met een Greatsword bijvoorbeeld hooguit 2 klappen op als ik precies op de goede plek sta (waar hun invulnerability eraf valt).
Shatter weinig dmg op hoge levels? Dan doe je echt iets fout.... Dat doet bij mijn mesmer Power > precision > crit echt serieuze dmg hoor...

En voor zulke aoe momenten heb je natuurlijk utility skills zoals Radiantion Field..

[ Voor 6% gewijzigd door Brummetje op 13-10-2012 17:14 ]

Verwijderd

Aankonding van Halloween maakt mij wel enthousiast :)

Shadow of the Mad King

Verwijderd

Heel erg enthousiast!

Ik ben vooral erg benieuwd naar de costumes! :D

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
Meh, als mesmer is het inderdaad vrij pittig om mobs fatsoenlijk te taggen bij van die farm events. Je meot toch echt je build er voor aanpassen. Sowieso zou ik voor blurred frenzy gaan (Dus sword) en chaos storm. Zorg daarnaast dat je gewoon goed je shatters leert timen. Na wat oefening valt dat allemaal ook nog wel mee. Zorg er ook voor dat je die trait hebt waardoor shatters oof van jezelf af komen. Maar goed, ik geef toe dat de mesmer daar duidelik in het nadeel is, omdat je eigenlijk niet al van te voren skills klaar kunt zetten (Zoals ele die alvast een AoE neer gooien).

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Zijn er mensen die premade (free) Tournaments willen spelen? Wordt een beetje moe van het systeem. PuG's vs premades is niet echt eerlijk, ze moeten dat gewoon apart houden.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:31
Spunkjah schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 12:26:
Zijn er mensen die premade (free) Tournaments willen spelen? Wordt een beetje moe van het systeem. PuG's vs premades is niet echt eerlijk, ze moeten dat gewoon apart houden.
Het systeem is wel eerlijk, alleen de PuG is normaal gesproken niet sterk genoeg om te winnen. Ze hebben natuurlijk wel de betaalde tournamenten toegevoegt, zodat voor PuG's hopelijk de sterke teams daarheen vertrekken. Verder kan je hier natuurlijk niks aan veranderen, je kan geen team weigeren, omdat ze goed samenspelen in een spel wat om samenspelen draait.

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Playa del C. schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Het systeem is wel eerlijk, alleen de PuG is normaal gesproken niet sterk genoeg om te winnen. Ze hebben natuurlijk wel de betaalde tournamenten toegevoegt, zodat voor PuG's hopelijk de sterke teams daarheen vertrekken. Verder kan je hier natuurlijk niks aan veranderen, je kan geen team weigeren, omdat ze goed samenspelen in een spel wat om samenspelen draait.
Je kan dit vrij simpel veranderen (WoW gebruikt dit volgens mij ook).
PuG teams tegen PuG teams en Premade teams vs Premade teams. Niet heel lastig lijkt me zo, ook in free tournaments.

• PhysicalMagic
  • Laatst online: 13-10 20:26
Het is me vanochtend eindelijk gelukt om van Gandara naar FS te changen, omdat FS deze keer op High stond en niet op Full. Dit heb ik gedaan omdat de mensen waarmee ik begon met spelen een deel van mijn vrienden was, en een deel van mijn oude guild (waar deze vrienden ook in zaten), en mijn vrienden bijna allemaal niet meer spelen (misschien 2 uurtjes in de week op vrijdagavond ofzo).

Nog even voor de duidelijkheid, je kan op dit moment nog voor 0 gems (gratis dus) changen naar elke server die op dat moment niet op 'Full' staat. De population is gebaseerd op de (denk ik) op dat moment actieve / online spelers op die server, en zo kon ik dus vanochtend toch naar FS changen.

Nu is mijn vraag, is er nog plek vrij in de GoT guild? Ik speel sinds het begin vrijwel daily een uurtje of 3, en in de weekenden en op dagen dat ik meer tijd heb natuurlijk meer.

[ Voor 6% gewijzigd door PhysicalMagic op 14-10-2012 14:57 ]

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
moet je je even aanmelden op http://www.guildoftweakers.com/ en via daar de instructions even opvolgen.
De main guild zit vol volgens mij maar er worden af en toe inactive members gekickt en zo kun je als je genoeg speelt wel in de main guild komen ( of je moet al iemand kennen volgens mij )

hehe gek onnie

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zo`n zin in halloween , ik vond dat event in gw1 al erg grappig met mad king thorn en ik ga er vanuit dat het nu helemaal een gekkehuis word , + mini dungeons en nieuwe events klinken mij ook goed in de oren .
het mag van mij echt heel snel de 22ste worden ;P

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:14
Erg nice dat ze ook in GW2 van die weekends doen. Die waren in GW1 ook altijd erg leuk. Hopelijk passen ze de steden ook weer tijdelijk aan aan de sfeer van het betreffende feest :)
KoekjevanLU schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:48:
Erg nice dat ze ook in GW2 van die weekends doen. Die waren in GW1 ook altijd erg leuk. Hopelijk passen ze de steden ook weer tijdelijk aan aan de sfeer van het betreffende feest :)
"Festivities are afoot, and Tyria will be transformed with decorations"

Ja dus.

[ Voor 64% gewijzigd door Devata op 15-10-2012 09:57 ]

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Dit weekend ben ik vrij productief geweest (In GW2 dan :) ). Doordat ik mijn huntsman op 400 heb gekregen, kon ik mooi alle mats verzamelen voor een exotic shortbow en longbow. Deze heb ik dan ook dit weekend kunnen craften.

Denk dat ik nu maar aandacht moet gaan besteden aan Leatherworking, zodat ik daar kan beginnen met het maken van Exotics.

Ik heb nog geen dungeons gedaan, maar wat is de kans op exotics tijdens zo'n run?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31
Loadichus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:05:
Ik heb nog geen dungeons gedaan, maar wat is de kans op exotics tijdens zo'n run?
Erg klein, een lvl80 exotic? Bizar klein :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Loadichus
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:05:
Erg klein, een lvl80 exotic? Bizar klein :P
Dus het is beter eerst je gear op "crafted exotic" niveau te krijgen?

Hoe krijgen mensen dan zosnel bijvoorbeeld een CoF exotic gear? Of zijn dat alleen de skins?
Ik heb nog geen echte dungeon ervaring dus heb geen idee hoe de gear verwerking daar gaat.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Loadichus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:05:
Dit weekend ben ik vrij productief geweest (In GW2 dan :) ). Doordat ik mijn huntsman op 400 heb gekregen, kon ik mooi alle mats verzamelen voor een exotic shortbow en longbow. Deze heb ik dan ook dit weekend kunnen craften.

Denk dat ik nu maar aandacht moet gaan besteden aan Leatherworking, zodat ik daar kan beginnen met het maken van Exotics.

ik heb 1 keer een exotic gevonden en dat was niet in een dungeon maar gewoon in cursed shore van een normale mob 8)7

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Loadichus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:09:
[...]

Hoe krijgen mensen dan zosnel bijvoorbeeld een CoF exotic gear? Of zijn dat alleen de skins?
Ik heb nog geen echte dungeon ervaring dus heb geen idee hoe de gear verwerking daar gaat.
cof gear krijg je door explorable paths te doen en bij de laatste kist krijg je dan 60 dungeon tokens
voor 300 van die tokens krijg je een wapen en voor 1200 heb je een complete armor set

Ik heb in totaal 1 exotic gevonden. Maar kun je daar dan niet voor farmen? Oftewel moet je die met crafting maken.

Klopt het overigens zo dat eigenlijk alles dat je kunt vinden ook kunt craften en omgedraaid?

Verwijderd

Devata schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:15:
Ik heb in totaal 1 exotic gevonden. Maar kun je daar dan niet voor farmen? Oftewel moet je die met crafting maken.

Klopt het overigens zo dat eigenlijk alles dat je kunt vinden ook kunt craften en omgedraaid?
Je kan niet alles wat je kan vinden ook craften. Bijvoorbeeld de precursors voor legendaries kun je niet craften. Daarnaast heb je natuurlijk nog cultural/dungeon armors die je niet kan craften.

De twee manieren die mij zo te binnen schieten om die precursors te krijgen:
- Random world drop (zeeeeeer kleine kans, dus kun je niet op spelen)
- 4 rares / exotics in mystic forge knallen (ook maar een hele kleine kans om een precursor te krijgen)

Beide methodes zijn niet bepaald optimaal en zeer afhankelijk van RNG. Vandaar ook dat je die precursors voor enorme bedragen op de TP kan zien staan.
Devata schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:15:
Qua stats wel, qua looks niet. Crafted gear heeft een voorgedefinieerd uiterlijk, exotics die je vindt of koopt (voor gold zoals de cultural gear, voor karma of voor dungeon tokens) zien er allemaal weer anders uit maar komen qua stats vrijwel overeen. Je kunt wel (fine) transmute stones gebruiken om het uiterlijk van het ene item op het andere te zetten.

Ik snapte dat er uitzonderingen zijn maar ik vind bijvoorbeeld veel pirate kleding en volgens mij kan die kleding ook weer gecraft worden. Als het word gecraft kan met echter via runes de stad aanpassen enz. Of kun je die kleding die je zo vind toch niet craften.. Is dat toch wat andere kleding. Ik heb het dan overigens echt over kleding en wapens.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik geloof dat als je gear vind je 1 deel in de mystic forge kan stoppen met wat andere spullen en dat je dan een recipe kan krijgen van die gear. dat heb ik eens gelezen

Devata schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:26:
Ik snapte dat er uitzonderingen zijn maar ik vind bijvoorbeeld veel pirate kleding en volgens mij kan die kleding ook weer gecraft worden. Als het word gecraft kan met echter via runes de stad aanpassen enz. Of kun je die kleding die je zo vind toch niet craften.. Is dat toch wat andere kleding. Ik heb het dan overigens echt over kleding en wapens.
Nee, de pirate armour kun je alleen krijgen als drop of via karma.

En er zijn verschillende runes. Dus niet alleen of Rata Sum, Divinity Reach, etc. Mijn favoriet zijn die "of the Pirate". ... NIet omdat ze zo fantastisch sterk zijn, maar omdat ze gewoon zo fantastisch zijn qua humor. Als je er 4 hebt, kun je zo ineens Yar roepen en als je er 6 hebt, heb je kans op een papegaai :D

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31
Loadichus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:09:

Kwamen zo snel, CoF exploration runs zijn flink generfed, veel mensen konden daar voor de DR/boss-skip enorm snel aan die tokens komen (1200 voor 1 set).

En aangezien ze geen rollbacks of dergelijke kunnen doen, pak een exploit asap gewoon mee (die binnen de grenzen van 'normaal' zitten), dan heb je stukje meer voordeel dan erachteraan te hobbelen en als generfed zien worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:29:
ik geloof dat als je gear vind je 1 deel in de mystic forge kan stoppen met wat andere spullen en dat je dan een recipe kan krijgen van die gear. dat heb ik eens gelezen
Dat gaat over de box recepten.

Je maakt een coat. Deze stop je dan in de Forge samen met een x aantal Mystic Coins, een y aantal flessen wijn en een z aantal crystals. Je krijgt dan een recept waarmee je het volledige armour kunt maken.

Bijvoorbeeld:

1 Vital Seeker Coat (lvl10 medium armour)
4 Crystals
1 Bottle of Elonian Wine
2 Mystic Coins

Dan krijg je een "Recipe: Satchel of Vital Seeker Armor".
Als je dit recept leert, kun je die satchel maken voor:

7 Bolts of Jute
12 Bone Chips
15 Stretched Rawhide Leather Squares
8 Spools of Jute Thread

En als je dan deze zak opent, krijg je een volledig lvl10 armour (dus coat, gloves, leggings en boots)

Uiteindelijk kost het dus net zoveel om een lvl10 armour te maken (er zijn geen lvl10 mask en shoulders), alleen neemt het maar 1 slot in beslag in je bag en hoef je niet alle losse onderdelen te maken.

De Coins krijg je natuurlijk als daily en monthly reward
De Crystals kun je kopen voor skill points (5 crystals voor 3 punten)
en de Elonian Wine is 25s (om en nabij) per stuk.

Ik heb afgelopen weekend twee van deze recepten "gemaakt"... Gewoon omdat ik ze wilde hebben. En ik denk dat ik uiteindelijk van elk level (dus 10, 15, 20, etc) 1 armour set als volledig recept ga verzamelen... Gewoon omdat het kan en ik geen behoefte heb aan de cultural armours (vind ik lelijk voor de Human Ranger) en ik die Legendary weapons toch eerst wil zien voordat ik er zelfs maar over denk om ze te gaan maken...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Ik ga zelf een Magic-find sertje proberen te krijgen en daarvoor ga ik ook voornamelijk de Pirate runes gebruiken. Helaas kan ik voor een optimale Magic-find maar 5 pirate runes gebruiken, dus zal ik de papegaai niet krijgen. Heel misschien dat ik een item dubbel probeer te krijgen zodat kan switchen tussen optimale magic-find en de papegaai. Maar we zien het wel. Ik moet nog flink veel doen om mijn crafting op niveau te krijgen.

Edit:
@Wailing_Banshee
Waar vind jij dit soort Mystic forge recepten?

[ Voor 7% gewijzigd door Devata op 15-10-2012 10:57 ]

Over looks en gear gesproken... ik heb van het weekend mijn female human elementalist naar lvl32 geleveld in Kessex Hills en Gendarran Fields en daar een nagenoeg complete set cloth items gekocht voor karma die er echt tamelijk epic uitziet. In Kessex Hills heten deze items "Seraph-Issue [item]", in Gendarran Fields heten ze meen ik "Bone [item]". Ik heb de items als main colour Black Cherry gemaakt (dat is zo donker rood dat het bijna zwart is, wel rode glans dus) en dan als secondary colour (voor de dunne streepjes) een warm oranje. Ziet er echt enorm goed uit op een elementalist die vooral fire attuned is.

Ik heb geen eigen plaatje maar deze set is het:

Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/d/d0/Light_armor_04_concept_art.jpg

En dan zoals die helemaal rechts, maar andere kleurstelling dus.

De head piece heb ik maar is meestal hidden, die schedel past beter bij een necro dan bij een ele vind ik. Een echt mooie cloth head piece voor eles heb ik op mijn lvl nog niet gevonden eigenlijk.

Ik vermoed zomaar dat ik het uiterlijk van deze set tot aan lvl80 ga transmuten op nieuwe delen.

Edit: als ik er aan denk maak ik vanavond wel ff een screeny van mijn eigen versie dus. Ik speel momenteel dual daggers, met 2 centaur daggers (qua skin) van een karma vendor ook uit Kessex Hills. Zien er ook fraai uit.

[ Voor 8% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 11:10 ]

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:07:
Over looks en gear gesproken... ik heb van het weekend mijn female human elementalist naar lvl32 geleveld in Kessex Hills en Gendarran Fields en daar een nagenoeg complete set cloth items gekocht voor karma die er echt tamelijk epic uitziet. In Kessex Hills heten deze items "Seraph-Issue [item]", in Gendarran Fields heten ze meen ik "Bone [item]". Ik heb de items als main colour Black Cherry gemaakt (dat is zo donker rood dat het bijna zwart is, wel rode glans dus) en dan als secondary colour (voor de dunne streepjes) een warm oranje. Ziet er echt enorm goed uit op een elementalist die vooral fire attuned is.

Ik heb geen eigen plaatje maar deze set is het:

[afbeelding]

En dan zoals die helemaal rechts, maar andere kleurstelling dus.

De head piece heb ik maar is meestal hidden, die schedel past beter bij een necro dan bij een ele vind ik. Een echt mooie cloth head piece voor eles heb ik op mijn lvl nog niet gevonden eigenlijk.

Ik vermoed zomaar dat ik het uiterlijk van deze set tot aan lvl80 ga transmuten op nieuwe delen.

Edit: als ik er aan denk maak ik vanavond wel ff een screeny van mijn eigen versie dus. Ik speel momenteel dual daggers, met 2 centaur daggers (qua skin) van een karma vendor ook uit Kessex Hills. Zien er ook fraai uit.
Yeah, die set is inderdaad erg nice! Wat ik apart vind is dat het headslot item over de shoulders heen gaat. Waarschijnlijk om vreemde clipping te voorkomen als je andere shoulders gebruikt?
Als set wilde ik eerst de winged set gaan halen totdat ik tot de ontdekking kwam dat male chars bij de winged sets geen wings hebben (dat vond ik net leuk uit zien).

Gister zag ik echter de Sylvari cultural armor en die hebben ook wings (ook de males).
Afbeeldingslocatie: http://images.wikia.com/gw2/ja/images/8/8b/MaleSylvariCulturalArmorTier2.jpg

Misschien dat ik daar dus voor ga op mijn ranger, al gaan natuurlijk erg veel mensen dat pakken waardoor het weer niet uniek word. Ik ga dus waarschijnlijk wat sets mixen.
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:16:
[...]

Yeah, die set is inderdaad erg nice! Wat ik apart vind is dat het headslot item over de shoulders heen gaat. Waarschijnlijk om vreemde clipping te voorkomen als je andere shoulders gebruikt?
Dat is idd heel apart! Aan de head part zitten shoulders vast die lijken op de losse shoulders maar toch net anders zijn (ander aantal tanden aan de rand enzo, schouderkappen net iets groter, andere tekening op de hoorns) en op de losse shoulders zit geen kleurslot voor de bandjes op de hoorns, op de head piece wel. Maar je kunt dus idd niet de head piece zichtbaar hebben en andere zichtbare shoulders gebruiken, die zijn dan onzichtbaar.

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:07:

Ik heb besloten om dat niet te doen, want dan kon ik alle crafted medium armour looks uit proberen... Maar ik ga wel een pirate set transmuteren op een lvl80 set. En m'n tweede armour wordt nu de T4-crafted look. Dus ik zal een paar stenen moeten kopen...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:55:
Ik ga zelf een Magic-find sertje proberen te krijgen en daarvoor ga ik ook voornamelijk de Pirate runes gebruiken. Helaas kan ik voor een optimale Magic-find maar 5 pirate runes gebruiken, dus zal ik de papegaai niet krijgen. Heel misschien dat ik een item dubbel probeer te krijgen zodat kan switchen tussen optimale magic-find en de papegaai. Maar we zien het wel. Ik moet nog flink veel doen om mijn crafting op niveau te krijgen.

Edit:
@Wailing_Banshee
die papegaai is niet boeiend , doe gewoon 5 pirate en 1 traveler of noble rune dan heb je 60% + de stats die je erop craft + een superiour ding voor je wapen is fully stacked 15%

Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

die papegaai is niet boeiend , doe gewoon 5 pirate en 1 traveler of noble rune dan heb je 60% + de stats die je erop craft + een superiour ding voor je wapen is fully stacked 15%
Dat is inderdaad zoals ik het geplanned had.
Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Ik heb besloten om dat niet te doen, want dan kon ik alle crafted medium armour looks uit proberen... Maar ik ga wel een pirate set transmuteren op een lvl80 set. En m'n tweede armour wordt nu de T4-crafted look. Dus ik zal een paar stenen moeten kopen...
Mjah alles leuk en aardig maar ik vind het gewoon niet bepaald geweldig dat je nauwelijks om die pirate look heen kunt met medium armor tijdens het levelen en de looks van crafted armor vind ik ook niet geniaal. Zeker niet omdat zowel thief als ranger als engineer alle drie uit dezelfde kledingkast putten, 3 zo totaal verschillende professions dat de looks van medium armor onmogelijk bij alle 3 kan aansluiten. Ik heb pas in Divinity's Reach naar de human cultural armor sets staan kijken, daar zijn de medium armor sets heel geschikt voor thieves met al die daggers enzo maar ze hebben echt helemaal niks met ranger- of engineer-gear te maken.

Light armor is tenminste nog voor 3 caster professions en sluit grotendeels bij alle 3 die professions aan qua looks (vind ik), daar is de kleurstelling meer bepalend voor de profession dan het design.
maar als je voor de pirate look gaat is hij gewoon een grappige toevoeging. Wat ik dus sowieso niet doe :P

[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 11:50 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Mjah alles leuk en aardig maar ik vind het gewoon niet bepaald geweldig dat je nauwelijks om die pirate look heen kunt met medium armor tijdens het levelen en de looks van crafted armor vind ik ook niet geniaal. Zeker niet omdat zowel thief als ranger als engineer alle drie uit dezelfde kledingkast putten, 3 zo totaal verschillende professions dat de looks van medium armor onmogelijk bij alle 3 kan aansluiten. Ik heb pas in Divinity's Reach naar de human cultural armor sets staan kijken, daar zijn de medium armor sets heel geschikt voor thieves met al die daggers enzo maar ze hebben echt helemaal niks met ranger- of engineer-gear te maken.

Light armor is tenminste nog voor 3 caster professions en sluit grotendeels bij alle 3 die professions aan qua looks (vind ik), daar is de kleurstelling meer bepalend voor de profession dan het design.
Het eerste crafted armour wat ik mooi vond was de T4 (de foto van m'n ranger staat een paar pagina's terug) en de T5 (die m'n ranger nu draagt). De T4 is een lange jas, de T5 juist niet.

Maar voor m'n thief... Ik heb geen idee wat bij haar past... Gelukkig is ze pas lvl10 :D
maar als je voor de pirate look gaat is hij gewoon een grappige toevoeging. Wat ik dus sowieso niet doe :P
Yep, het gaat mij totaal niet om de meest efficiënte, die MF is leuk meegenomen. Ik wil gewoon die pirate armour + volledige pirate runes en pirate wapens. Gewoon omdat het kan!
Devata schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:55:
Edit:
@Wailing_Banshee
Dit recept stond op de wiki, maar dan voor een hoger armour level... dus ik had 5 flessen wijn gekocht en bleek er maar 1 nodig te hebben :P Hoe hoger je armour level, hoe meer je van elk onderdeel nodig hebt (behalve natuurlijk die coat...)

lvl10: 4 crystals, 1 fles, 2 coins
lvl15: 5 crystals, 1 fles, 5 coins
lvl35: 9 crystals, 2 flessen, 17 coins

(die 10 en 15 heb ik, die 35 had ik wel de coat in m'n tas, maar heb ik het recept niet van gemaakt omdat ik niet de crystals had...)

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:14:
[...]

Het eerste crafted armour wat ik mooi vond was de T4 (de foto van m'n ranger staat een paar pagina's terug) en de T5 (die m'n ranger nu draagt). De T4 is een lange jas, de T5 juist niet.
Ff denken, T5 is de laatste tier van je crafted gear toch? Ik sla de looks van de blauwe en groene gear vaak over op mijn crafters en loop dan rond met de rare set (of de looks ervan). Met mijn ranger (lvl80) zit ik nu net onder de skill 400 voor leatherworking, eens zien wat er dan komt (exotics maar daar moet ik nog alles voor farmen).

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:20:
[...]

Ff denken, T5 is de laatste tier van je crafted gear toch? Ik sla de looks van de blauwe en groene gear vaak over op mijn crafters en loop dan rond met de rare set (of de looks ervan). Met mijn ranger (lvl80) zit ik nu net onder de skill 400 voor leatherworking, eens zien wat er dan komt (exotics maar daar moet ik nog alles voor farmen).
Aan het eind van T5 kun je lvl80 armour maken, ja. Ik weet niet precies hoe die T6 in elkaar zit...

De rare heb ik nog helemaal niet gemaakt. Mijn crafters hebben geen karma om die recepten te kopen :P Geen idee of die een andere look hebben trouwens...

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:24:
[...]

Aan het eind van T5 kun je lvl80 armour maken, ja. Ik weet niet precies hoe die T6 in elkaar zit...

De rare heb ik nog helemaal niet gemaakt. Mijn crafters hebben geen karma om die recepten te kopen :P Geen idee of die een andere look hebben trouwens...
Ja dus! Met leatherworking maak je op lvl 35 / 50 / 65 (toch?) iig items uit de Noble armor sets.

Op een human female:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/8/86/Human_female_PvP_Noble_armor_%28medium%29.jpg

Wat mij betreft niet briljant maar het kan er mee door (bij mij zit het op een female norn ranger). :P De rare gear van heavy armour ziet er veel meer "epic" uit trouwens, behalve de chest (paar riemen en verder niks).

[ Voor 15% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 12:29 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:26:
[...]

Ja dus! Met leatherworking maak je op lvl 35 / 50 / 65 (toch?) iig items uit de Noble armor sets.

Op een human female:
[afbeelding]

Wat mij betreft niet briljant maar het kan er mee door (bij mij zit het op een female norn ranger). :P De rare gear van heavy armour ziet er veel meer "epic" uit trouwens, behalve de chest (paar riemen en verder niks).
Hmmm, toch maar eens uitzoeken dan :D (zijn die recepten trouwens ook accountbound of character bound? denk dat het nog wel even duurt voordat m'n thief die aantallen karma heeft verzameld...)

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 12:58:
[...]

Hmmm, toch maar eens uitzoeken dan :D (zijn die recepten trouwens ook accountbound of character bound? denk dat het nog wel even duurt voordat m'n thief die aantallen karma heeft verzameld...)
Character bound... je koopt alleen een recept voor een intricate insignia met de stats die je wil en kunt dan met die insignias en je standaard crafting delen (panels en lining) rare items craften. Maar je kunt bijvoorbeeld wel met je leatherworker insignias voor je armorsmith maken als je leatherworker die insignias al kent. Het leren maken (ontdekken) van de eigenlijke rare items gebeurt namelijk in de discovery tab en zowel tailoring als leatherworking als armoursmithing maken gebruik van dezelfde insignias.

Wat doe je met je karma trouwens dat je zo weinig hebt? Ben je chefcook ofzo? 2 events in orr ofzo en je hebt genoeg karma voor een lvl80 insigna recept. Zoveel kosten die designs niet.

Oh ik besef net dat je waarschijnlijk bedoelt of je met 1 character een recept kan kopen en dat recept dan kan doorspelen naar je leatherworker... geen idee, zou je moeten testen.

[ Voor 21% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 13:09 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Character bound... je koopt alleen een recept voor een intricate insignia met de stats die je wil en kunt dan met die insignias en je standaard crafting delen (panels en lining) rare items craften. Maar je kunt bijvoorbeeld wel met je leatherworker insignias voor je armorsmith maken als je leatherworker die insignias al kent. Het leren maken (ontdekken) van de eigenlijke rare items gebeurt namelijk in de discovery tab en zowel tailoring als leatherworking als armoursmithing maken gebruik van dezelfde insignias.

Wat doe je met je karma trouwens dat je zo weinig hebt? Ben je chefcook ofzo? 2 events in orr ofzo en je hebt genoeg karma voor een lvl80 insigna recept. Zoveel kosten die designs niet.

Oh ik besef net dat je waarschijnlijk bedoelt of je met 1 character een recept kan kopen en dat recept dan kan doorspelen naar je leatherworker... geen idee, zou je moeten testen.
Mijn Thief is nu lvl10 en heeft die levels allemaal met crafting gehaald... Ze is pas afgelopen weekend voor het eerst weer eens uit de Grove gegaan :P Zij is m'n leatherworker en hunts(wo)man/plant...

Mijn ranger heeft alleen cooking als profession. En zij heeft wel genoeg karma (natuurlijk).

• Loadichus
Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:14:
cof gear krijg je door explorable paths te doen en bij de laatste kist krijg je dan 60 dungeon tokens
voor 300 van die tokens krijg je een wapen en voor 1200 heb je een complete armor set
Bedankt Freakie, ik denk dat ik dan toch zo af en toe maar even een dungeon moet pakken. Wel handig dat ik van te voren even de tactics goed lees en beschikbaar naast mij heb liggen, voordat ik mee ga doen.

In principe zou ik dus na 5 succesvolle dungeons runs een exotic er bij kunnen krijgen. Is een pick-up group aan te raden voor CoF? Of is een guildrun met ventrillo meer noodzakelijk?
Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:23:
[...]

Mijn Thief is nu lvl10 en heeft die levels allemaal met crafting gehaald... Ze is pas afgelopen weekend voor het eerst weer eens uit de Grove gegaan :P Zij is m'n leatherworker en hunts(wo)man/plant...

Mijn ranger heeft alleen cooking als profession. En zij heeft wel genoeg karma (natuurlijk).
Ah zo! Zo'n character heb ik ook, een asura thief (lvl23 waarvan 8 levels door jewelcrafting gekregen). Skill >300, maakt lvl70+ trinkets :D Maar die is wel de hele lvl1-15 zone door geweest, met de nodige events, dus die heeft nog wel wat karma om te besteden aan recepten.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Loadichus schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:32:
[...]

Bedankt Freakie, ik denk dat ik dan toch zo af en toe maar even een dungeon moet pakken. Wel handig dat ik van te voren even de tactics goed lees en beschikbaar naast mij heb liggen, voordat ik mee ga doen.

In principe zou ik dus na 5 succesvolle dungeons runs een exotic er bij kunnen krijgen. Is een pick-up group aan te raden voor CoF? Of is een guildrun met ventrillo meer noodzakelijk?
je kan een path maar 1 keer per dag doen voor die tokens , doe je hem een 2e keer op 1 dag dan zijn het er nog maar 10 of 20 geloof ik , wat mensen nu dus doen is alle 3 de paden achter elkaar hoppa. ben je wel even bezig maar dan heb je gelijk 180 tokens. teamspeak of ventrillo is wel een aanrader omdat je soms geen tijd heb om te typen maar wel snel iets wilt zeggen(zeker als het je eerste keer is)bv in cof het 2e pad geloof ik kom je in een kamer waar mobs spawnen en je moet ze dan killen maar de laatste 2 moeten tegelijk dood anders spawnen ze opnieuw, als je dat niet weet word het een lang verblijf in die maker :)

cof setje wil ik ook wel voor me asura ele , ziet er echt bruut uit.
gister wezen kijken welke set ik voor mn human female warrior wil en damn wat ben ik teleurgesteld . ik vind het lvl 60 rare setje het mooist en die heb ik al (gladiator geloof ik) alle dungeon sets enzo zien er echt niet uit :(

[ Voor 11% gewijzigd door Freakiebeakie op 15-10-2012 13:56 ]

• Loadichus
Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:53:
je kan een path maar 1 keer per dag doen voor die tokens , doe je hem een 2e keer op 1 dag dan zijn het er nog maar 10 of 20 geloof ik , wat mensen nu dus doen is alle 3 de paden achter elkaar hoppa. ben je wel even bezig maar dan heb je gelijk 180 tokens. teamspeak of ventrillo is wel een aanrader omdat je soms geen tijd heb om te typen maar wel snel iets wilt zeggen(zeker als het je eerste keer is)bv in cof het 2e pad geloof ik kom je in een kamer waar mobs spawnen en je moet ze dan killen maar de laatste 2 moeten tegelijk dood anders spawnen ze opnieuw, als je dat niet weet word het een lang verblijf in die maker :)
Zodra ik thuis kom eerst maar even tactics op de 2e monitor gooien en de youtube filmpjes maar even bekijken.

Wat is de gemiddelde tijd voor 1 path? En welke is naar verhouding het makkelijkst om mee te starten?
Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:53:
[...]
gister wezen kijken welke set ik voor mn human female warrior wil en damn wat ben ik teleurgesteld . ik vind het lvl 60 rare setje het mooist en die heb ik al (gladiator geloof ik) alle dungeon sets enzo zien er echt niet uit :(
Ik vind voor warriors die exotic armour sets uit Orr (voor karma) wel fraai. Op een female Norn (plaatje uit de GW2 wiki):
Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/d/d1/Norn_Female_Arcon_Armor_of_Dwayna_Heavy.png

Met wat verf is daar echt wel wat gaafs van te maken. Alleen die helm is me wat te cheesy-Halloween

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 14:31 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nee ik wil wel een beetje huid zien bij me warrior , sexy warrior princess style !, de gladiator set vind ik tot nu de mooiste .(afbeelding is alleen de dye keuze slecht vind ik)

Afbeeldingslocatie: http://wiki.guildwars2.com/images/1/1f/Human_female_PvP_Gladiator_armor.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Freakiebeakie op 15-10-2012 15:23 ]

Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:51:
nee ik wil wel een beetje huid zien bij me warrior , sexy warrior princess style !, de gladiator set vind ik tot nu de mooiste .

[afbeelding]
Mjah die heb ik dus op mijn male charr warrior ook, grotendeels. Alleen de helm en de chest heb ik vervangen qua uiterlijk door andere delen. Vind het een erg mooie set maar ik vind juist dat je bij een warrior zo min mogelijk huid moet zien, sexy outfits vind ik meer voor clothies. :+

Een mooie helm voor Charr heb ik trouwens nog niet gevonden. |:( Wat een puinbakken zijn dat altijd.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik hoop echt dat er in de te komen expansions mooiere sets komen voor de female warrior
en kan mij niet bloot genoeg :D de gladiator set uit gw1 vond ik erg mooi en dat was echt bijna naakt op een paar stukjes metaal en wat leer na .dat en de vabbi set waren mij favorieten. die hele gesloten harnassen vind ik niet mooi op een vrouw. voor vrouwelijke clothies vind ik de winged set het mooist maar dan zonder de wings :D

Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:27:
ik hoop echt dat er in de te komen expansions mooiere sets komen voor de female warrior
en kan mij niet bloot genoeg :D de gladiator set uit gw1 vond ik erg mooi en dat was echt bijna naakt op een paar stukjes metaal en wat leer na .dat en de vabbi set waren mij favorieten. die hele gesloten harnassen vind ik niet mooi op een vrouw. voor vrouwelijke clothies vind ik de winged set het mooist maar dan zonder de wings :D
Mijn favoriet in GW1 was Ancient.... Nou is m'n guardian in GW2 nog maar lvl13, dus ik heb nog niet echt gekeken naar armour. Maar ze is Norn, dus ik wil het voor haar wel iets bloter hebben. Gewoon omdat ik dat beter bij het ras vind passen.

En over de helms: die kunnen me helemaal niet schelen. Die laat ik toch nooit zien... Die van de medium armour is helemaal vreselijk (m.u.v. Whisper, Mist Walker en Pirate).

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

En over de helms: die kunnen me helemaal niet schelen. Die laat ik toch nooit zien... Die van de medium armour is helemaal vreselijk (m.u.v. Whisper, Mist Walker en Pirate).
Die rare head items van crafted medium armour (dus de Noble head items) zijn wel leuk, zo'n goggle. Veel beter dan zo'n doek voor de mond (zoals de helft van de medium head items van drops) of een piratenhoed (= de andere helft). En zeker voor een ranged profession vind ik het nog wel passend ook, soort scope gadget thingy.

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-11 21:06
Heb een female norn guardian en heb een mooie mix van T1 T2 en T3 cultural armor gevonden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tAhU3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7sZU6.jpg

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Mijn favoriet in GW1 was Ancient.... Nou is m'n guardian in GW2 nog maar lvl13, dus ik heb nog niet echt gekeken naar armour. Maar ze is Norn, dus ik wil het voor haar wel iets bloter hebben. Gewoon omdat ik dat beter bij het ras vind passen.

Ik heb gisteren een hoedje gekregen van mijn personal story die ik wel grappig vond. Een soort dophoedje met een aantal drakentanden op een rij (zoals een hanekam). Past absoluut niet bij de complete piraten set die mijn ranger nu aanheeft, maar misschien past dit hoedje wel bij de armor die ze krijgt als ze 80 is (vanavond *O* ). Ik heb het dopje dus nog even bewaard.
SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:48:
[...]

Die rare head items van crafted medium armour (dus de Noble head items) zijn wel leuk, zo'n goggle. Veel beter dan zo'n doek voor de mond (zoals de helft van de medium head items van drops) of een piratenhoed (= de andere helft). En zeker voor een ranged profession vind ik het nog wel passend ook, soort scope gadget thingy.
Ik vind die goggle juist vreselijk.... En die zat bij T3 en T4... Dat ding van de T5 crafted geeft aan waarom ik over het algemeen helms niet vind: het haar verdwijnt.

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:05:
[...]

Ik vind die goggle juist vreselijk.... En die zat bij T3 en T4... Dat ding van de T5 crafted geeft aan waarom ik over het algemeen helms niet vind: het haar verdwijnt.
Nou ik vind het dus heel wat beter dan zo'n grote slappe piratenhoed, potsierlijke dingen. Eigenlijk ontbreek het gewoon aan STOERE head items als je gaat craften. Een goeie ninja-achtige kopbedekking, een goeie capuchon, dat soort meuk. Geen kazige hoedjes die Bea niet zouden misstaan maar gewoon iets dat er serieus badass uitziet. Ik bedoel bijvoorbeeld de hoody die je kunt kiezen als begin-item als je een thief aanmaakt. Het alternatief is dus dat ik vaak gewoon helemaal niks zichtbaars op de kop heb.

Bij mijn elementaliste was ik trouwens ook erg blij met het start head item, zo'n rood lichtgevend steentje op het voorhoofd met wat glow. Later heb ik dus een transmute stone gebruikt om het uiterlijk van dat ding op een item met betere stats te zetten. Wat denk je? Item bugged. Het hele ding is alleen zichtbaar in het character selection screen, niet in game. Item verkloot natuurlijk dus zelfs als deze bug wordt opgelost zal er wel weer niks aan te doen zijn. |:( Voorlopig durf ik het dus nog niet aan het uiterlijk van de hoody van mijn thief te proberen te transmuten naar een item dat mijn ranger kan dragen.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 16:26 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Nou ik vind het dus heel wat beter dan zo'n grote slappe piratenhoed, potsierlijke dingen. Eigenlijk ontbreek het gewoon aan STOERE head items als je gaat craften. Een goeie ninja-achtige kopbedekking, een goeie capuchon, dat soort meuk. Geen kazige hoedjes die Bea niet zouden misstaan maar gewoon iets dat er serieus badass uitziet. Ik bedoel bijvoorbeeld de hoody die je kunt kiezen als begin-item als je een thief aanmaakt. Het alternatief is dus dat ik vaak gewoon helemaal niks zichtbaars op de kop heb.

Bij mijn elementaliste was ik trouwens ook erg blij met het start head item, zo'n rood lichtgevend steentje op het voorhoofd met wat glow. Later heb ik dus een transmute stone gebruikt om het uiterlijk van dat ding op een item met betere stats te zetten. Wat denk je? Item bugged. Het hele ding is alleen zichtbaar in het character selection screen, niet in game. Item verkloot natuurlijk dus zelfs als deze bug wordt opgelost zal er wel weer niks aan te doen zijn. |:( Voorlopig durf ik het dus nog niet aan het uiterlijk van de hoody van mijn thief te proberen te transmuten naar een item dat mijn ranger kan dragen.
Ik heb een character met lang haar. Als ik zo'n helm opzet is het net alsof ze kort haar heeft. Ik wil dat het haar onder de helm uit komt! De pirate hat heeft iets extras. En die is gewoon gaaf met die veer (net als Mist Walker trouwens...)

Wailing_Banshee schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

Ik heb een character met lang haar. Als ik zo'n helm opzet is het net alsof ze kort haar heeft. Ik wil dat het haar onder de helm uit komt! De pirate hat heeft iets extras. En die is gewoon gaaf met die veer (net als Mist Walker trouwens...)
Wat is die Mist Walker gear waar je het over hebt? Ik kan alleen maar pvp-gear met die naam vinden.

Ik ben het met je eens dat head items meer respect moeten hebben voor het onderliggende kapsel... Dat gaat bij heel veel head items fout.

[ Voor 12% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 16:37 ]

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:51:
nee ik wil wel een beetje huid zien bij me warrior , sexy warrior princess style !, de gladiator set vind ik tot nu de mooiste .(afbeelding is alleen de dye keuze slecht vind ik)

[afbeelding]
Ah, daar loopt mijn guardian in! Explorer setje. Maar idd wel met andere kleuren (blauwachtig met witte accenten).

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Weet iemand hoe je high res screen shots kunt maken/instellen?

Verwijderd

Dit is mijn Guardian met gladiator armor:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9sXeN.jpg

Pas op level 45 voor het eerst iets aan Armorsmithing gehad :*) Ziet er redelijk sexy uit, is ook de hele opzet :9
Hier wat shotjes van mijn belangrijkste characters (heb er nog 3 maar daar speel ik niet veel mee momenteel). Eerst zoals beloofd mijn inmiddels lvl35 elementalist met de Kessex Hills / Gendaran Fields karma set (met en zonder helm, loop meestal zonder):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YxZg6J7hembUg0wVyXiV6bjh/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4euu4Zxb9fKuL4vu5RtpWj2Z/full.jpg

Dan mijn enige lvl80 character so far, mijn ranger:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LnivbXEwzeUg9XL3V3C2f4Mx/full.jpg

En tenslotte mijn lvl74 warrior:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8Fy8d63kJRLuXBIji3LfLCdz/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 15-10-2012 23:37 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:36:
[...]

Wat is die Mist Walker gear waar je het over hebt? Ik kan alleen maar pvp-gear met die naam vinden.
Ik heb lang moeten zoeken, maar ik heb hem gevonden. Het is de WvW variant van de dungeon armour, verkrijgbaar met Badges of Honor. Ik heb er nu 4! (Ik had er al twee, volgens mij heb ik die in TA gekregen, want ik vroeg me toen af wat die dingen waren...)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:46:
Weet iemand hoe je high res screen shots kunt maken/instellen?
iig ctrl shift+H om je hud weg te slopen

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:50:
[...]

Ik heb lang moeten zoeken, maar ik heb hem gevonden. Het is de WvW variant van de dungeon armour, verkrijgbaar met Badges of Honor. Ik heb er nu 4! (Ik had er al twee, volgens mij heb ik die in TA gekregen, want ik vroeg me toen af wat die dingen waren...)
Badges of Honour loot je alleen maar in WvWvW voor zover ik weet :? En daar kun je dus o.a. benodigdheden voor legendaries voor kopen, gear bij WvWvW-vendors en siege spul. Maar wat ik dus vroeg was waar die Mistwalker items normaal vandaan komen, in PvE. Je zegt: dungeon armour. Welke dungeon dan?

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:20:
[...]

Badges of Honour loot je alleen maar in WvWvW voor zover ik weet :? En daar kun je dus o.a. benodigdheden voor legendaries voor kopen, gear bij WvWvW-vendors en siege spul. Maar wat ik dus vroeg was waar die Mistwalker items normaal vandaan komen, in PvE. Je zegt: dungeon armour. Welke dungeon dan?
Nee, ik zei dat het de WvW variant was van de dungeon armour. Dungeon armour kun je krijgen met dungeon tokens en de WvW armour (Mist Walker) met Badges of Honor.

En ik dacht ook dat je die alleen met WvW kon krijgen, maar dan vraag ik me wel af hoe ik die van mij dan gekregen heb aangezien ik pas afgelopen vrijdag voor het eerst naar WvW ben geweest en ik er al 2 had :D

Verwijderd

Freakiebeakie schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:17:
[...]

iig ctrl shift+H om je hud weg te slopen
Thanks, maar dat was bij mij al bekend. Heb dat trouwens omgebind naar "x" en op "z" heb ik de print screen, lekker makkelijk en handig als je snel screens moet maken.

Hij slaat ze standaard als jpg op. Lijkt me niet echt een high res type?
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:33:
[...]

Thanks, maar dat was bij mij al bekend. Heb dat trouwens omgebind naar "x" en op "z" heb ik de print screen, lekker makkelijk en handig als je snel screens moet maken.

Hij slaat ze standaard als jpg op. Lijkt me niet echt een high res type?
Wat je zou kunnen proberen is -bmp toe te voegen aan de snelkoppeling. Deze werkte in GW1, maar ik weet niet of hij ook in GW2 werkt...

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:26:
[...]

Nee, ik zei dat het de WvW variant was van de dungeon armour. Dungeon armour kun je krijgen met dungeon tokens en de WvW armour (Mist Walker) met Badges of Honor.

En ik dacht ook dat je die alleen met WvW kon krijgen, maar dan vraag ik me wel af hoe ik die van mij dan gekregen heb aangezien ik pas afgelopen vrijdag voor het eerst naar WvW ben geweest en ik er al 2 had :D
Ok, dan begreep ik je verkeerd ja. Het is nog vroeg he, en pas 1 kop koffie op :D Ik zal eens bij die WvWvW-vendors gaan zien wat ze hebben volgende keer dat ik daar kom. Wel apart met die Badges of Honour, voor zover ik weet heb ik ze nog nooit buiten WvWvW gevonden.

Over high resolution screen shots, ik weet dat er in de beta op een gegeven moment wel een optie voor was, stond toen gewoon ook ergens in de key binds vermeld maar voor zover ik later heb gezien heeft het de uiteindelijke versie van GW2 niet gered?

Zie:
http://www.guildwars2guru...reenshot-in-options-gone/

[ Voor 17% gewijzigd door SnoeiKoei op 16-10-2012 08:55 ]

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:53:
[...]

Ok, dan begreep ik je verkeerd ja. Het is nog vroeg he, en pas 1 kop koffie op :D Ik zal eens bij die WvWvW-vendors gaan zien wat ze hebben volgende keer dat ik daar kom. Wel apart met die Badges of Honour, voor zover ik weet heb ik ze nog nooit buiten WvWvW gevonden.
Ik weet nog dat ik me afvroeg wat ik er in godsnaam mee moest...
Over high resolution screen shots, ik weet dat er in de beta op een gegeven moment wel een optie voor was, stond toen gewoon ook ergens in de key binds vermeld maar voor zover ik later heb gezien heeft het de uiteindelijke versie van GW2 niet gered?
Ik heb hem 1 keer gebruikt (tijdens de beta) en moest m'n PC opnieuw opstarten en de screenshot zag er ook niet uit. En als je gaat zoeken, vind je dat er veel mensen veel problemen mee hadden. Dus ik denk dat ze dat niet goed kregen en het er dus maar uit gelaten hebben.

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:00:
[...]

Ik heb hem 1 keer gebruikt (tijdens de beta) en moest m'n PC opnieuw opstarten en de screenshot zag er ook niet uit. En als je gaat zoeken, vind je dat er veel mensen veel problemen mee hadden. Dus ik denk dat ze dat niet goed kregen en het er dus maar uit gelaten hebben.
Ja ik heb het gelezen... jammer dat het niet goed werkte. Het idee was erg goed en ik heb er ook wel erg geslaagde, indrukwekkende resultaten van gezien. Je kreeg, als het goed ging, plaatjes op enorme resoluties en die waren op ultra-high gerenderd, ook al draaide het spel op je PC verder alleen op "alles low of uit" zoals bij mij. Leuk om postertjes e.d. te maken. En standaard zonder HUD, die hoefde je niet zelf te verbergen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SnoeiKoei schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:20:
[...]

heb die badges inderdaad ook wel eens gevonden buikten wvwvw

Pagina: 1 ... 189 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.