Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:07:
Weet niemand wat meer over Aquabreathers?

Schijnbaar kun je ze craften maar moet je er dan wel recepten voor vinden.
Als ik me het goed herinner had een guild-meber een explorer's Aquabreathers maar die staat niet op GW2DB.
(overigens had hij volgens mij ook Power en Precision, iets dat ik bij die op de GW2NL ook niet zie)
Ze bestaan dus ook als drop. Je kunt ze ook bij karma-vendors kopen en op het forum van GW2 zegt iemand dat je ze ook voor lvl 80 kunt kopen, maar ook die staan niet op GW2DB.

Ik heb zelf er ook al eens voor gezocht op de TP maar er was geen 1 te vinden. En normaal kun je alles vinden, ook wat niet wordt aangeboden zodat je een buy-order kunt doen.

Iemand die wat meer weet over die Aquabreathers? Die weet met welke crafts je ze kunt maken, waar je de recepten kunt krijgen. Zijn er ook rare en exotic's te vinden enz?

Hier wat sites waar ik mijn informatie van af heb.
http://www.gw2db.com/sear...eather&sort=requiredlevel
https://forum-en.guildwar...uy-a-decent-aqua-breather
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Talk:Aqua_Breather
Ik heb alleen nog maar aquabreathers bij de karma vendors gezien en 1x eentje gekregen via de mystic forge. En ik weet van 1 recept.

http://www.gw2db.com/items/49824-recipe-water-filter

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Ook leuk "water filter". Dus met het zoeken naar "Aquabreathers". En vind niemand het dan raar dat je ze op de TP niet kunt zoeken?
Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:07:
Weet niemand wat meer over Aquabreathers?

Schijnbaar kun je ze craften maar moet je er dan wel recepten voor vinden.
Als ik me het goed herinner had een guild-meber een explorer's Aquabreathers maar die staat niet op GW2DB.
(overigens had hij volgens mij ook Power en Precision, iets dat ik bij die op de GW2NL ook niet zie)
Ze bestaan dus ook als drop. Je kunt ze ook bij karma-vendors kopen en op het forum van GW2 zegt iemand dat je ze ook voor lvl 80 kunt kopen, maar ook die staan niet op GW2DB.

Ik heb zelf er ook al eens voor gezocht op de TP maar er was geen 1 te vinden. En normaal kun je alles vinden, ook wat niet wordt aangeboden zodat je een buy-order kunt doen.

Iemand die wat meer weet over die Aquabreathers? Die weet met welke crafts je ze kunt maken, waar je de recepten kunt krijgen. Zijn er ook rare en exotic's te vinden enz?

Hier wat sites waar ik mijn informatie van af heb.
http://www.gw2db.com/sear...eather&sort=requiredlevel
https://forum-en.guildwar...uy-a-decent-aqua-breather
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Talk:Aqua_Breather
Op http://wiki.guildwars2.com/wiki/Breathing_apparatus staat meer informatie over Breathing apparatus. De Aqua Breather is de meest eenvoudige Breathing apparatus en die krijg je bij aanmaken van je poppetje.

Je vind op deze pagina een lijst met Karma vendors en één recept. Items die je voor karma koopt zijn niet te verkopen voor gold en zul je dus nooit op de TP vinden. Als het item uit het recept ook meteen soulbound is kun je deze misschien ook niet op de TP zetten. Dat zou verklaren waarom je er daar geen vindt.
Bedankt voor de info. Ik heb het al door. Het probleem is dat je ze niet allemaal kunt vinden met de term Aquabreather.

Ik snap dat sommige soul-bount zijn en je die daarom niet kunt vinden. het lijkt me alleen dat een gewone drop daarvan ook soul-bound is, of eentje die je craft. Daarbij zegt op het forum iemand dat hij er een keer eentje op de TP heeft zien staan. Dus er zijn er die je moet kunnen verkopen.. Dan zou je dus ook verwachten dat je ze moet kunnen vinden voor een buy-order.

Maar ik ga er maar even van uit dat die van die guild-member wel al direct soul-bound was end waarom geen hits opleverde en dat die wat je wel kunt kopen anders heten. Ik ga hem nog eens vragen hem te linken zodat ik de exacte naam weet.

Ik dacht namelijk echt dat het een explorer's was en die kan ik nog altijd nergens vinden. Vanavond even verder uitzoeken (als ik ook op GW2 zit)

Edit: Nog iets raars ondekt. de exotics hebben geen stats op zich en midner defense als de 'fine'.
Dit: http://www.gw2db.com/items/64703-kohlopoi-aquabreather
http://www.gw2db.com/items/64696-kohlopoi-aquabreather
http://www.gw2db.com/items/64689-kohlopoi-aquabreather
Lijken dus de beste te zijn. je zou verwachten dat een exotic beter is.

Mysterieuze dingen, die aquabreathers.

[ Voor 18% gewijzigd door Devata op 11-10-2012 15:31 ]

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Binnen 24 uur stap ik in het bootje met GW2 :P Op de wiki kwam ik wat handige Commandline arguments tegen (als tweaker zijnde kijk je daar natuurlijk als eerste), en de nog niet geïmplementeerde -cuda deed me wel even complimenteus knikken. Daarnaast is de -autologin leuk, en ben ik benieuwd naar de tevens nog niet geïmplementeerde -cinema :)

Ja, ingame kan ik nog weinig over zeggen, dus dan maar die wiki afstruinen

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:27:
Edit: Nog iets raars ondekt. de exotics hebben geen stats op zich en midner defense als de 'fine'.
Ik zie helemaal nergens exotic breathers staan maar databases met items zijn vaker niet compleet dus wellicht zijn de stats gewoon niet bekend bij de database?

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:27:
Bedankt voor de info. Ik heb het al door. Het probleem is dat je ze niet allemaal kunt vinden met de term Aquabreather.

Ik snap dat sommige soul-bount zijn en je die daarom niet kunt vinden. het lijkt me alleen dat een gewone drop daarvan ook soul-bound is, of eentje die je craft. Daarbij zegt op het forum iemand dat hij er een keer eentje op de TP heeft zien staan. Dus er zijn er die je moet kunnen verkopen.. Dan zou je dus ook verwachten dat je ze moet kunnen vinden voor een buy-order.

Maar ik ga er maar even van uit dat die van die guild-member wel al direct soul-bound was end waarom geen hits opleverde en dat die wat je wel kunt kopen anders heten. Ik ga hem nog eens vragen hem te linken zodat ik de exacte naam weet.

Ik dacht namelijk echt dat het een explorer's was en die kan ik nog altijd nergens vinden. Vanavond even verder uitzoeken (als ik ook op GW2 zit)

Mysterieuze dingen, die aquabreathers.
Ik heb nog nooit een drop van een Breathing apparatus gehad. Jij wel? Of ken je iemand die dat gehad heeft? Ik heb het idee dat ze niet droppen. Je moet ze kopen bij specifieke karma vendors of er één maken met een recept. Als je via die guild-member andere informatie hebt dan hoor ik het graag.

Je linkt volgens mij een masterwork breather, geen fine. Aan de naam van de exotic te zien is dat degene die je moet craften. Bij het recept op de wiki staat dat deze voor level 20 is. Misschien klopt de info op GW2DB niet? /edit: Wat Snoeikoei ook net zei :)

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:16:
[...]

Ik heb alleen nog maar aquabreathers bij de karma vendors gezien en 1x eentje gekregen via de mystic forge. En ik weet van 1 recept.

ik ga aan de hand van dat recipe een exotic proberen te maken :P met gossamer en dat lvl 400 metaal + exotic insignia +toughness

YO! fucknuts! It's Probing time!

Benieuwd wat er gebeurt als je 4 aquabreathers in de mystic forge duwt :P

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SnoeiKoei schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:45:
lool dan verander je in een dolfijn!

Freakiebeakie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:46:
[...]

lool dan verander je in een dolfijn!
Ik denk dat je dan ZELF in de mystic forge moet springen, met voldoende dorsal fins, een aquabreather en een zooi mystic coins in je inventory :+

(oh nee, klopt niet, dolfijnen ademen niet onder water he).

Zou trouwens wel cool zijn als de Mystic Forge een instance werd waarvan de indeling, beloning en uitkomst (je eigen uiterlijk :o ) random was. Kom je naar buiten met een arm op je voorhoofd ofzo.

Wailing_Banshee schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:16:

Nee zoals ik al zei, de naam waarop je moet zoeken is het probleem.
RoseSolane schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:41:
[...]

Ik heb nog nooit een drop van een Breathing apparatus gehad. Jij wel? Of ken je iemand die dat gehad heeft? Ik heb het idee dat ze niet droppen. Je moet ze kopen bij specifieke karma vendors of er één maken met een recept. Als je via die guild-member andere informatie hebt dan hoor ik het graag.

Misschien klopt de info op GW2DB niet?
Dat zei een guild-member me inderdaad. Hij linkte me ook de breather in de chat. Als hij vanavond online is zal ik het nog eens vragen hem te linken.

Het zou inderdaad kloppen dat die informatie niet klopt.
Freakiebeakie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:42:
[...]

ik ga aan de hand van dat recipe een exotic proberen te maken :P met gossamer en dat lvl 400 metaal + exotic insignia +toughness
Denk je dat je met dat recept een exotic kunt maken? Volgens mij kun je met dat recept alleen die ene Masterwork voor level 20 mee maken. Op een van de forums beweerde echter iemand dat hij 2 recepten had gekocht. Waarschijnlijk missen we dus nog wat recepten.

Maar laat me weten als je weet of je inderdaad met dat recept een exotic kunt maken.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SnoeiKoei schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Ik denk dat je dan ZELF in de mystic forge moet springen, met voldoende dorsal fins, een aquabreather en een zooi mystic coins in je inventory :+

Zou trouwens wel cool zijn als de Mystic Forge een instance werd waarvan de indeling, beloning en uitkomst (je eigen uiterlijk :o ) random was. Kom je naar buiten met een arm op je voorhoofd ofzo.
xD allemaal van die verminkte characters heb je dan na een jaar

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga die materials zonder recipe bij elkaar stoppen in discovery en zie wel wat er gebeurd

Freakiebeakie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:08:
ik ga die materials zonder recipe bij elkaar stoppen in discovery en zie wel wat er gebeurd
Ah je pakt gewoon de ingrediënten die daar staan maar dan van een hogere tier.. Laat je ons even weten of het lukt. Ik ben wel erg benieuwd.

Nadat we wat hadden gerekend met stats enz linken die guild-member me ineens die breather die hij gevonden had en hoe je daar dan eventueel ook gebruik van kan maken. Verder niet heel bijzonder, maar toen ik er achter kwam dat er vrij weinig nog bekend was over die breathers en ik de breather die hij linkte niet op de TP kon vinden ben ik erg geïnteresseerd geraakt in die dingen. Gewoon, voor de leuk.
SnoeiKoei schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 15:45:
Dan krijg je maar alle waarschijnlijkheid een nieuwe aquabreather. Ik heb er wel eens eentje gekregen uit die fontein...
SnoeiKoei schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:03:
[...]

Daarom moet die aquabreather er ook bij! Als hij voor ons werkt, zou hij ook voor dolfijnen moeten werken :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Heb ik nog zo'n rare vraag, Er is wat eten waarbij je bepaalde stats krijg terwijl je een boon op je hebt (beetje raar). Maar weet iemand toevallig een manier (item, passive skill, ander eten) waardoor je ook 30 min een boon op je krijgt. Boeit niet welke, hoeft ook maar zwak te zijn zolang je maar 30 min die boon op je hebt zodat de stats die je eten geeft ook gedurende die 30 min actief zijn.
Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:43:
Heb ik nog zo'n rare vraag, Er is wat eten waarbij je bepaalde stats krijg terwijl je een boon op je hebt (beetje raar). Maar weet iemand toevallig een manier (item, passive skill, ander eten) waardoor je ook 30 min een boon op je krijgt. Boeit niet welke, hoeft ook maar zwak te zijn zolang je maar 30 min die boon op je hebt zodat de stats die je eten geeft ook gedurende die 30 min actief zijn.
Worden de passive effecten van willekeurige signets niet als boon beschouwd?

SnoeiKoei schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:47:
[...]

Worden de passive effecten van willekeurige signets niet als boon beschouwd?
Volgens mij niet.

De tijd van een boon stact wel dus al er al bijvoorbeeld voedsel is dat je 5 min een boon geeft dan zit je al redelijk. Dan pak je er 6 van en dan is het ook goed.
Echter is het geen dat ik vind meestal niet meer als enkele seconden en dat schiet natuurlijk niet op.

[ Voor 37% gewijzigd door Devata op 11-10-2012 16:52 ]

Verwijderd

Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:43:
Voor zover ik weet bestaat er niet iets wat je voor zo'n lange tijd een boon geeft. Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is dat je een sigil in je wapen stopt die on-switch een boon geeft als je in combat bent. (Op mijn guardian heb ik er eentje die 3xmight geeft. Die boon duurt langer dan de cooldown op weapon switch, dus kun je in principe altijd een boon actief hebben)

Voor guardian is het sowieso niet zo moeilijk om boon(s) up te houden, weet niet echt hoe dat voor andere professions is.
Klopt. Alleen de boons op de lijst zoals die te vinden is op de Wiki gelden formeel als boons.
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:54:
[...]

Voor zover ik weet bestaat er niet iets wat je voor zo'n lange tijd een boon geeft. Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is dat je een sigil in je wapen stopt die on-switch een boon geeft als je in combat bent. (Op mijn guardian heb ik er eentje die 3xmight geeft. Die boon duurt langer dan de cooldown op weapon switch, dus kun je in principe altijd een boon actief hebben)
Zoiets zat ik ook al te denken maar dan eerder een skill die je op auto kunt zetten of zo. Al moet je dan dus wel weer in combat zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:31
Warrior heeft er 2 die wel perma zijn, mits je ook je traits van shout-cooldown gebruikt. Beide krijg je might boon's (plus eerste xx seconde ook crit), maar zeker als je deze ook gebruikt om conditions te removen of te healen, is deze op auto zetten niet al te tactisch.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik heb net een site van youtube open staan zie ik een reclame van GW2.. dat dacht ik tenminste, blijkt het van een gold-seller te zien. Die adverteren dus echt.

Ik wil verder geen reclame ervoor maken maar het is misschien wel interessant en relevant om te weten / onderzoeken wat voor een instantie daar nu achter zit. Daarom plaats ik de link hier binnen een spoiler en haal ik de http weg zodat hij niet direct linkt.
spoiler:
://www.gw4gold.com/guild-wars-2-gold-us?gclid=COnjoKfD-bICFeTLtAodZDEABQ

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:32

tha_crazy

Mafketel

Vandaag ook GW2 gekocht, maar zie dat een server op FULL staat waar ik op wil spelen.
Kwestie van wachten of is dat verloren hoop dat er binnen een degelijke tijd plek is?
Je kunt nog switchen dus je kunt ook zolang op een andere tot er plaats is. Ik weet niet waar je op wilde maar de grootse groep van de mensen hier ziet op Far Shiverpeaks of Piken Square.

FS is volgens mij nog altijd vol.

Hier: Guild Wars 2 server topic wat meer informatie daarover.

[ Voor 17% gewijzigd door Devata op 11-10-2012 20:27 ]

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:32

tha_crazy

Mafketel

Devata schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:27:
Je kunt nog switchen dus je kunt ook zolang op een andere tot er plaats is. Ik weet niet waar je op wilde maar de grootse groep van de mensen hier ziet op Far Shiverpeaks of Piken Square.

FS is volgens mij nog altijd vol.

Hier: Guild Wars 2 server topic wat meer informatie daarover.
Ja dat was ook wel mijn idee om te doen, meeste NL-ers zitten volgens mij daar :P

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:28 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

Voor guardian is het sowieso niet zo moeilijk om boon(s) up te houden, weet niet echt hoe dat voor andere professions is.

[...]

Klopt. Alleen de boons op de lijst zoals die te vinden is op de Wiki gelden formeel als boons.
heb met mn warrior bijna altijd wel een boon aanstaan , 1 van me skills doet een random debuff op vijanden en een random boon op mij, dat ding recharged ook vrij snel dus zou wel moeten werken met dat eten.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

nieuwe spelers moeten gewoon allemaal naar piken square komen :P harstikke gezellige server.
en onze server heeft meer Npcs rondlopen , Ohnee dat zijn Rpers :D Devata en ik hebben ieder een guild daar (engels talige) dus die kunnen jullie joine , server is nog niet full off high dus al jullie vrienden kunnen mee :D klinkt goed toch ;P gewoon doen!

Freakiebeakie, nog geprobeerd die aqua-breather te maken?

Je kunt nergens je huidige stats zien toch? Je hebt namelijk ook voedsel dat magic-find geeft waar ook dat boon princiepen op zit. Je hebt echter ook voedsel met een lagere magic-find waarde waar het niet op zit. Dan vraag ik me af. Als je eerst die eet met langere magic-find waarde maar waar je geen boon voor nodig hebt en daarna die met meer magic-find waarde maar waar je wel een boon over hebt overschrijft dat tweede voedsel dat eerste dan helemaal of is het zo dat wanneer je een boon op je hebt je die hogere waarde hebt en als je die niet op je hebt dat hij terug valt naar de waarde van dat andere voedsel. Als je nou je huidige stats kon zien zou je dat mooi kunnen testen maar volgens mij zie je dat nergens, of wel?

En nu tot toch over zo'n 'weetjes' hebben, wanneer kijkt hij naar magic-find, als ik iets kil of als ik iets loot (op f drukt om te loten)?

• Myrk
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-12-2021
[...]

Mesmer met staff zou constant boons moeten afvuren (primary attack), ik weet alleen even niet zo uit mn hoofd of die alleen op allies of ook op jezelf terugkomen.

• JKorsten
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-02-2021
Ik heb een vraag.
Ik speel GW2 nu ook en heb al 3 chars (lvl 7 hunter, lvl 12 guardian en lvl 21 warrior).
Ben nog aan het kijken wat voor char ik het liefste speel.

Maar mijn vraag gaat meer over het traden van items.
Mijn Guardian heeft armorsmithing en kan dus van die 8 Slot Reinforced Bronze Box maken.
Ik heb er wat gemaakt. Ook voor mijn andere characters, maar ik kan ze dus niet op mijn andere characters krijgen.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

• Myrk
JKorsten schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:44:
Ik heb een vraag.
Ik speel GW2 nu ook en heb al 3 chars (lvl 7 hunter, lvl 12 guardian en lvl 21 warrior).
Ben nog aan het kijken wat voor char ik het liefste speel.

Maar mijn vraag gaat meer over het traden van items.
Mijn Guardian heeft armorsmithing en kan dus van die 8 Slot Reinforced Bronze Box maken.
Ik heb er wat gemaakt. Ook voor mijn andere characters, maar ik kan ze dus niet op mijn andere characters krijgen.
Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Je moet ze in je bank plaatsen. Je bankslots zijn shared met al je karakters, dus zolang er iets niet soulbound aan 1 karater is, kun je die uitwisselen met een ander karakter van jezelf (zolang ze maar op hetzelfde account zitten).
Ik ben zelf ranger. Kan via een traits wel de boons wat langer laten duren "Concentration Training" & "Nature's Bounty" maar ik weet niet of ik de trait punten daaraan wil uitgeven. Maar als ik het zo lees is er dus niet echt een niet profession specifieke methode om zoiets voor elkaar te krijgen.

Edit: hmm vreemd. hier: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Boon staat een lisjt met boons en hier: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Boon_Giver word gesproken over een Experience boon. Die staat echter niet in dat eerste lijstje. Dus of dat eerste lijstje is niet compleet of die tweede pagina klopt niet helemaal.

Echter lijkt me dat als er zoiets bestaat als een experience boon bestaat dat wel 30 min zou moeten kunnen duren. De xp banner (enz) duur ook 30 min,

[ Voor 43% gewijzigd door Devata op 12-10-2012 08:52 ]

• JKorsten
Myrk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:46:
[...]

Je moet ze in je bank plaatsen. Je bankslots zijn shared met al je karakters, dus zolang er iets niet soulbound aan 1 karater is, kun je die uitwisselen met een ander karakter van jezelf (zolang ze maar op hetzelfde account zitten).
Bedankt voor het antwoord.
Ik zal het proberen.

Ben trouwens benieuwd. Welke startzone vinden jullie het leukst om te beginnen?
Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:19:
nieuwe spelers moeten gewoon allemaal naar piken square komen :P harstikke gezellige server.
en onze server heeft meer Npcs rondlopen , Ohnee dat zijn Rpers :D Devata en ik hebben ieder een guild daar (engels talige) dus die kunnen jullie joine , server is nog niet full off high dus al jullie vrienden kunnen mee :D klinkt goed toch ;P gewoon doen!
Piken Square is idd een prima server! Ik moet zeggen dat ik de map chat vaak aan de rustige kant vind, buiten Lion’s Arch, maar als er dan gekletst wordt is het vaak erg grappig. Gisteravond bijvoorbeeld in Kessex Hills een hilarische conversatie gehad met een aantal andere spelers over onder andere atheïsten en hun geloof in The Flying Spaghetti Monster (en aliens en C’thulhu), zonder ergens disrespectful richting gelovigen te worden. En hoewel er best veel Nederlanders op PS zitten zie je weinig Nederlands in de chats (ik vind andere talen in de chat niet snel storend maar voor anderen kan dit een belangrijk voordeel zijn).

• JKorsten
Ik zal eens kijken of ik naar Piken Square kan komen. Die guilds waar jullie in zitten. Zijn die casual?

[ Voor 32% gewijzigd door JKorsten op 12-10-2012 08:54 ]

• Myrk
JKorsten schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:48:
[...]

Bedankt voor het antwoord.
Ik zal het proberen.

Ben trouwens benieuwd. Welke startzone vinden jullie het leukst om te beginnen?
Persoonlijk vond ik de charr startzone het minst leuk, de follow-up daarentegen is wel weer leuk (kan ook aan mijn noobness liggen).
Ik blijf de human start area leuk vinden (die heb ik grijs gespeeld tijdens de beta :-P ), sylvari is leuk en norn ook. Als je er echt een nummertje aan zou willen hangen dan

1. norn
2. human
3. sylvari
4. asura
5. charr

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Yup de bank is een account bank dus je zet het er met de ene op haalt het er met de ander vanaf :)
en nee ik heb die aqua breather nog niet geprobeerd , was te druk bezig gister met mijn warrior en tussendoor even COE explorable gedaan met mn ele .
en ik vind de Asura begin gebieden het leukst , veel leuke events , het ziet er mooi uit , gewoon grappige gebiedjes. ik zie de laatste dagen 2 NL guilds die zoals ik al eens heb aangegeven te beroerd zijn om engels te praten , het zijn echt altijd nederlanders of russen die dit flikken en iki snap het niet.
gister waren ze weer aan het recrute in het nederlands , dan gooi ik meteen mijn engelstalige recrute lijntje uit ,gewoon om te pesten :D ....Heey Jkorsten als je nog een guild zoekt moet je me ingame maar ff whisperen of mailen ;) Freakie Beakie heet ik daar

Myrk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:55:
[...]

Persoonlijk vond ik de charr startzone het minst leuk, de follow-up daarentegen is wel weer leuk (kan ook aan mijn noobness liggen).
Ik blijf de human start area leuk vinden (die heb ik grijs gespeeld tijdens de beta :-P ), sylvari is leuk en norn ook. Als je er echt een nummertje aan zou willen hangen dan

1. norn
2. human
3. sylvari
4. asura
5. charr
Ik vind de Charr start zone juist met voorsprong de leukste, human is idd erg mooi, sylvari mooi gemaakt maar minder leuk om te spelen en zowel norn als asura vind ik een beetje mwah. Dat rauwe van de Charr vind ik briljant. Van alle rassen heb je alleen bij de Charr enig idee dat er sprake is van oorlog of dreiging. En wat ik ook geweldig vind is dat de Charr aan de ene kant heel chaotisch zijn (Black Citadel is verreweg de lastigste, minst overzichtelijke stad om op 100% te krijgen) en aan de andere kant heel militair-georganiseerd.

• JKorsten
Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:55:
Yup de bank is een account bank dus je zet het er met de ene op haalt het er met de ander vanaf :)
en nee ik heb die aqua breather nog niet geprobeerd , was te druk bezig gister met mijn warrior en tussendoor even COE explorable gedaan met mn ele .
en ik vind de Asura begin gebieden het leukst , veel leuke events , het ziet er mooi uit , gewoon grappige gebiedjes. ik zie de laatste dagen 2 NL guilds die zoals ik al eens heb aangegeven te beroerd zijn om engels te praten , het zijn echt altijd nederlanders of russen die dit flikken en iki snap het niet.
gister waren ze weer aan het recrute in het nederlands , dan gooi ik meteen mijn engelstalige recrute lijntje uit ,gewoon om te pesten :D ....Heey Jkorsten als je nog een guild zoekt moet je me ingame maar ff whisperen of mailen ;) Freakie Beakie heet ik daar
Ik zal er aan denken Freakiebeakie. Klinkt goed. En ik zag gister wat Fransen een guild invite in het frans doen. Ik stoor me hier niet aan, maar het viel me op. Zolang het maar niet continu is zodat de hele chat vol komt te staan
Volgens mij heb ik een oplossing gevonden voor de permanent boon. Over 'Might' vind ik niets van de duration en het is de enige boon niet niet in duration maar in effectiviteit stact.

Ik neem dus aan dat hij actief blijft... maar binnen welk frame. Zolang je in combad bent of zolang je niet dood bent gegaan of zolang je niet down bent gegaan. Dat weet ik nog niet. Iemand hier ervaring met 'Might'?

Edit: En als alternatief kun je ook in onze guild, dan moet je Oxherd maar even whisperen of een mailtje sturen. Wij zijn ook nog altijd aan het recruten. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Devata op 12-10-2012 09:09 ]

Devata schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:08:
Volgens mij heb ik een oplossing gevonden voor de permanent boon. Over 'Might' vind ik niets van de duration en het is de enige boon niet niet in duration maar in effectiviteit stact.

Ik neem dus aan dat hij actief blijft... maar binnen welk frame. Zolang je in combad bent of zolang je niet dood bent gegaan of zolang je niet down bent gegaan. Dat weet ik nog niet. Iemand hier ervaring met 'Might'?
Mjah ik heb op mijn elementalist een trait dat ik might krijg als ik een cantrip gebruik (bepaald type utility skill), maar daar kleeft gewoon een duration aan hoor.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2012 09:12 ]

Ok jammer, dus dat gaat ook al niet werken. Op de wiki staat niets over die duration dus dacht daarom dat die misschien zou werken.
Devata schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:39:
Je kunt nergens je huidige stats zien toch? Je hebt namelijk ook voedsel dat magic-find geeft waar ook dat boon princiepen op zit. Je hebt echter ook voedsel met een lagere magic-find waarde waar het niet op zit. Dan vraag ik me af. Als je eerst die eet met langere magic-find waarde maar waar je geen boon voor nodig hebt en daarna die met meer magic-find waarde maar waar je wel een boon over hebt overschrijft dat tweede voedsel dat eerste dan helemaal of is het zo dat wanneer je een boon op je hebt je die hogere waarde hebt en als je die niet op je hebt dat hij terug valt naar de waarde van dat andere voedsel. Als je nou je huidige stats kon zien zou je dat mooi kunnen testen maar volgens mij zie je dat nergens, of wel?

En nu tot toch over zo'n 'weetjes' hebben, wanneer kijkt hij naar magic-find, als ik iets kil of als ik iets loot (op f drukt om te loten)?
Hier weet niemand het antwoord op?

Edit: http://nl.reddit.com/r/Gu...nts/10otrs/is_this_legit/ kennelijk kunnen engineers wel redelijk gemakkelijk een permanente boon op zich hebben. Maar ik ben geen engineer. (wordt mijn volgende char)

Kennelijk heeft die al een permanente 'might' voor het in zijn handen hebben van de flametrower.. kom op zoiets moet er toch ook voor een ranger zijn. Al ik het maar 1 'might'.

[ Voor 93% gewijzigd door Devata op 12-10-2012 09:34 ]

• Myrk
SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:00:
[...]

Ik vind de Charr start zone juist met voorsprong de leukste, human is idd erg mooi, sylvari mooi gemaakt maar minder leuk om te spelen en zowel norn als asura vind ik een beetje mwah. Dat rauwe van de Charr vind ik briljant. Van alle rassen heb je alleen bij de Charr enig idee dat er sprake is van oorlog of dreiging. En wat ik ook geweldig vind is dat de Charr aan de ene kant heel chaotisch zijn (Black Citadel is verreweg de lastigste, minst overzichtelijke stad om op 100% te krijgen) en aan de andere kant heel militair-georganiseerd.
Zo zie je maar weer hoe gevarieerd de meningen zijn, iedereen heeft zijn eigen beleving.
Guild recruitments in een andere talen storen mij het minst, als ze t vaker dan 3x spammen achter elkaar dan is er nog altijd het report knopje :P

• Myrk
Devata schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:17:
Ok jammer, dus dat gaat ook al niet werken. Op de wiki staat niets over die duration dus dacht daarom dat die misschien zou werken.

[...]

Hier weet niemand het antwoord op?

Edit: http://nl.reddit.com/r/Gu...nts/10otrs/is_this_legit/ kennelijk kunnen engineers wel redelijk gemakkelijk een permanente boon op zich hebben. Maar ik ben geen engineer. (wordt mijn volgende char)
gewoon in de hero panel, toch?

http://wiki.guildwars2.com/wiki/Hero_panel

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja ik reageer daar een tikkeltje overdreven op omdat ik juist naar piken square ben gegaan om dat gedrag te ontlopen , maar ze hebben me gevonden!! eerst zei ik altijd "try it in english" als ik het ze zag doen, daar ben ik al mee gestopt dus er is vooruitgang ;P.

ik hoor in de /map chat vaak mensen klagen over engineers dat ze zuigen , ik denk dat het best een sterke class is . mijn vriendin lvled een engi en die klooit maar een end heen en gaat bijna niet dood , ik kijk soms mee en dan denk ik , Ja nu ga je dr aan, maar die sloopt de boel en loopt gewoon door xD

[ Voor 36% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 09:32 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

MF word volgens mij nergens vermeld

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Wellicht kun je je eisen bijstellen tot een meer realistisch doel, Devata. Is het bijvoorbeeld echt nodig om continue een boon op je te hebben? Ik geloof niet dat ik je heb zien vertellen wat je consumable precies voor bonus geeft bij het op hebben van een boon, maar ik kan me herinneren dat ik er zoeen met magic find heb gehad. In dit geval zou een Sigil of Strength uitkomst bieden. De Superior variant hiervan geeft 30% kans op 10 seconden might bij een crit. Je zal dan het grootste deel van de tijd met might op je rondlopen, en dus ook tijdens de kill en als je niet te langzaam ben ook tijdens het looten (relevantie afhankelijk van de vraag die je eerder stelde over het moment waarop MF in werking treed: drop of oppakken). Voor kistjes kun je altijd even een vijand aanvallen of gewoon je warhorn erbij pakken.
MF staat (als het een tijdelijke buff is) gewoon als symbooltje boven je utility skill bar volgens mij, permanente MF-buff van bijvoorbeeld gear staat daar niet maar dat is een optelsom van je gear-MF-bonussen. Bij je stats in het hero-panel staat het idd niet maar MF is ook niet echt een stat eigenlijk.

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:45:
MF staat (als het een tijdelijke buff is) gewoon als symbooltje boven je utility skill bar volgens mij, permanente MF-buff van bijvoorbeeld gear staat daar niet maar dat is een optelsom van je gear-MF-bonussen. Bij je stats in het hero-panel staat het idd niet maar MF is ook niet echt een stat eigenlijk.
Sorry, maar dat is te makkelijk... Ik snap dat het niet perse een Diablo-kloon hoeft te zijn met hoeveel life-regen je per minuut krijgt etc etc., of andere zeer diepgaande stats zoals WoW of D3 dat wel hebben, maar een optelsom van +3 +3 +3 = 9 MagicFind op je Armor/Weapons zou toch wel wenselijk zijn. En als je dan de muis over je buff heen houdt, dat je ziet wat het totaal is op dat moment.. ???

Wat dat betreft is GW2 weer net iets "te casual", en laten ze er een steekje vallen. Maar goed, dat is mijn mening.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als het alleen maar is om een MF boost te krijgen zeg ik koop omnom bars voor 1s 30c per stuk dan heb je 30%mf en 40% more gold from mobs ....KLAAAAR!!!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

StarWolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

Sorry, maar dat is te makkelijk... Ik snap dat het niet perse een Diablo-kloon hoeft te zijn met hoeveel life-regen je per minuut krijgt etc etc., of andere zeer diepgaande stats zoals WoW of D3 dat wel hebben, maar een optelsom van +3 +3 +3 = 9 MagicFind op je Armor/Weapons zou toch wel wenselijk zijn. En als je dan de muis over je buff heen houdt, dat je ziet wat het totaal is op dat moment.. ???

Wat dat betreft is GW2 weer net iets "te casual", en laten ze er een steekje vallen. Maar goed, dat is mijn mening.
ik denk dat als genoeg mensen zoiets melden op het forum dat wel aangepast kan worden. zo zijn er wel meer kleine dingetjes die ze waarschijnlijk nog gaan regelen zoals in de guild interface , daar mis ik ook een aantal dingen .

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:59:
als het alleen maar is om een MF boost te krijgen zeg ik koop omnom bars voor 1s 30c per stuk dan heb je 30%mf en 40% more gold from mobs ....KLAAAAR!!!
Dat plus MF is overrated vind ik. Met mijn 101% MF droppen misschien een ietsje meer mats, maar over het geheel genomen is het nou echt niet dat ik dramatisch meer groen of geel spul vind. Verre van zelfs. Heb al weken geen geel item meer gehad. Ik ben haast geneigd te zeggen dat die drops alleen maar minder zijn geworden. :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:30:
ik hoor in de /map chat vaak mensen klagen over engineers dat ze zuigen , ik denk dat het best een sterke class is . mijn vriendin lvled een engi en die klooit maar een end heen en gaat bijna niet dood , ik kijk soms mee en dan denk ik , Ja nu ga je dr aan, maar die sloopt de boel en loopt gewoon door xD
Dat aanklooien van haar is waarschijnlijk waarom ik het wel prettig vind om met haar samen te spelen. Is ook mijn speelstyle :)

Maar even wat meer relevant voor anderen: Ik merk dat ik nog te weinig weet van wat andere professions doen. Van mijn ranger weet ik wel aardig wat ze kan. Maar het heeft me een tijdje gekost om te realiseren dat dat aambeeld van Freakie's engineer Poison verspreidt en dat ik daar vooral mijn pijltjes doorheen moet sturen voor extra effect. En zo zijn er veel meer mogelijkheden om samen te spelen en te profiteren van elkaars mogelijkheden. Iedereen heeft waarschijnlijk wel eens de pijlen door een streep vuur gezien in de filmpjes van ArenaNet, maar in de praktijk zie ik dat maar weinig gebeuren.
Ik moet toch eens lezen wat de andere professions doen. Maar ja, als ik kan kiezen tussen GW2 spelen of erover lezen dan kies ik steeds voor spelen. Het spel is gewoon te leuk :)
StarWolf schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:58:
[...]

Hoezo "te makkelijk"? Als je die +3+3+3 = 9 niet zelf kunt uitrekenen ben je sowieso niet in staat iets met stats te doen, veel makkelijker wordt het gewoon niet. In plaats van zulke simpele rekensommen uit je handen te nemen heeft Arenanet ervoor gekozen alleen de lastige dingen in je hero-panel te tonen en dat houdt het wat mij betreft lekker overzichtelijk. Bijvoorbeeld, +precision op gear vergroot je crit chance maar hoeveel? Dat is afhankelijk van je level dus niet zomaar te zeggen. Omdat je het niet zelf kunt uitrekenen zonder de formules te kennen staat in je hero panel gewoon je crit-kans in %. En de waardes van stats die worden beïnvloed door down scaling worden ook netjes vermeld.

Veel duidelijker dan 3 pagina's stats waarvan je drie kwart nooit bekijkt.
RoseSolane schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Dat aanklooien van haar is waarschijnlijk waarom ik het wel prettig vind om met haar samen te spelen. Is ook mijn speelstyle :)

Maar even wat meer relevant voor anderen: Ik merk dat ik nog te weinig weet van wat andere professions doen. Van mijn ranger weet ik wel aardig wat ze kan. Maar het heeft me een tijdje gekost om te realiseren dat dat aambeeld van Freakie's engineer Poison verspreidt en dat ik daar vooral mijn pijltjes doorheen moet sturen voor extra effect. En zo zijn er veel meer mogelijkheden om samen te spelen en te profiteren van elkaars mogelijkheden. Iedereen heeft waarschijnlijk wel eens de pijlen door een streep vuur gezien in de filmpjes van ArenaNet, maar in de praktijk zie ik dat maar weinig gebeuren.
Ik moet toch eens lezen wat de andere professions doen. Maar ja, als ik kan kiezen tussen GW2 spelen of erover lezen dan kies ik steeds voor spelen. Het spel is gewoon te leuk :)
Combo's zijn geweldig! Je kunt ze vaak ook zelf maken. Bijvoorbeeld als ranger met axe en torch spelen en dan eerst 5 (die vuurring om je heen) en van daaruit met bijlen gooien (skills 1 en 2), die doen dan burn dmg (en je ziet ze ook fikken).

[ Voor 31% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2012 10:11 ]

Het gaat me niet alleen om de magic find, voor sommige dingen betaal je in verhouding ook meer als het waard is. Ik vind het gewoon leuk de mogelijkheden te vinden.
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:43:
Wellicht kun je je eisen bijstellen tot een meer realistisch doel, Devata. Is het bijvoorbeeld echt nodig om continue een boon op je te hebben? Ik geloof niet dat ik je heb zien vertellen wat je consumable precies voor bonus geeft bij het op hebben van een boon, maar ik kan me herinneren dat ik er zoeen met magic find heb gehad. In dit geval zou een Sigil of Strength uitkomst bieden. De Superior variant hiervan geeft 30% kans op 10 seconden might bij een crit. Je zal dan het grootste deel van de tijd met might op je rondlopen, en dus ook tijdens de kill en als je niet te langzaam ben ook tijdens het looten (relevantie afhankelijk van de vraag die je eerder stelde over het moment waarop MF in werking treed: drop of oppakken). Voor kistjes kun je altijd even een vijand aanvallen of gewoon je warhorn erbij pakken.
Die Horn is inderdaad misschien wel een oplossing (al gebruik ik eigenlijk de torch), zeker in combinatie met mijn heal skill. Nadeel blijft wel dat je er op moet letten en het zou fijner zijn als je er niet meer naar om hoefde te kijken (zoals dat bij een engineer dus is zolang je de flamethrower maar in je handen hebt). Die Sigil of Strength is voor mij helaas geen optie omdat ik andere Sigils wil gebruiken.

[ Voor 80% gewijzigd door Devata op 12-10-2012 10:19 ]

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister weer wat events gedaan en orichalcum/ancient wood verzamelt, uiteindelijk 2 gold winst en kon ik weer een mooi exotic piece maken, 3/6 exotic gear nu, valkyrie set :D Zodra ik 50 skillpoints heb kan ik ook mijn eerste exotic dagger craften, de mystic spike! Helaas dit weekend totaal geen tijd voor gw2, dus volgende week maar weer :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Weakling schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:04:
[...]

Dat plus MF is overrated vind ik. Met mijn 101% MF droppen misschien een ietsje meer mats, maar over het geheel genomen is het nou echt niet dat ik dramatisch meer groen of geel spul vind. Verre van zelfs. Heb al weken geen geel item meer gehad. Ik ben haast geneigd te zeggen dat die drops alleen maar minder zijn geworden. :X
ik weet niet hoe dat komt dat jij niks vind maar ik vind als ik in orr events doe echt tussen de 15 en 20 yellow items op een dag en echt voor 2 of 3g aan blauwe en groene items , ik heb 60MF op me gear 15 op me staff 10% van de guild en ik gebruik omnom bars die geven 30% en 40% more gold from mobs . die omnom bars zijn die 1s 30c echt wel waard

[ Voor 5% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 10:23 ]

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:20:
[...]

ik weet niet hoe dat komt dat jij niks vind maar ik vind als ik in orr events doen echt tussen de 15 en 20 yellow items op een dag en echt voor 2 of 3g aan blauwe en groene items , ik heb 60MF op me gear 15 op me staff 10% van de guild en ik gebruik omnom bars
Jeumig, 15-20 rare items per dag :D Da's een beste score. Welk deel van Orr moet je dan zijn? Straits of Devastation lukt me zoiets nog niet iig.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

cursed shore, en dan events die waves spawne , moet je wel flink kunnen Aoe met je character dan is het echt een Lootfest daar. en mijn vriendin heeft het geluk om veel black lion salvage kits te krijgen , die zet ze op de bank en daar salvage ik mijn yellows mee ;) laatst had ik 21 ectos van een hele dag orr events doen :D
er zijn daar 2 outposts met een tunneltje ertussen die 2 hebben events met waves en grenth is ook erg geschikt (vooral het laatste deel van het event spawned veel)

[ Voor 64% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 10:27 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:20:
ik weet niet hoe dat komt dat jij niks vind maar ik vind als ik in orr events doen echt tussen de 15 en 20 yellow items op een dag en echt voor 2 of 3g aan blauwe en groene items , ik heb 60MF op me gear 15 op me staff 10% van de guild en ik gebruik omnom bars
WAATTT!! Nou krijg ik echt de neiging om een mail naar A-net te sturen om eens te kijken of er niks mis is met mijn karakter. Ik doe de hele avond niks anders dan van event naar event rennen en ik vind echt helemaal niks nada noppes. Hier snap ik echt helemaal niks meer van. ;(

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Weakling schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

WAATTT!! Nou krijg ik echt de neiging om een mail naar A-net te sturen om eens te kijken of er niks mis is met mijn karakter. Ik doe de hele avond niks anders dan van event naar event rennen en ik vind echt helemaal niks nada noppes. Hier snap ik echt helemaal niks meer van. ;(
welke class speel je? kan je Aoe als een malle? dat is echt nodig , maat van me met zn thief vond ook nooit wat , die is overgestapt op een hunter en die vind nog meer dan mij.
exotics blijven trouwens wel zeldzaam , ik heb er zelf 1 keer 1 gevonden en een guildie van me vond een keer een exotic rifle , dat zijn de enigste 2 die ik ooit als drop heb zien vallen.

[ Voor 14% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 10:32 ]

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Same here, en ik loop ook als een kip zonder kop door Orr heen van event naar event... Wat me wel erg opvalt is dat de skill-lag enorm hoog is in Orr. Terwijl ik echt niet vreselijk veel mensen zie rondwandelen. Komt vaak zat voor dat ik een paar seconden sta te wachten op een skill-activatie of dat een mob me al staat aan te randen terwijl hij op me scherm mijlen ver weg is...
Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:24:
cursed shore, en dan events die waves spawne , moet je wel flink kunnen Aoe met je character dan is het echt een Lootfest daar. en mijn vriendin heeft het geluk om veel black lion salvage kits te krijgen , die zet ze op de bank en daar salvage ik mijn yellows mee ;) laatst had ik 21 ectos van een hele dag orr events doen :D
er zijn daar 2 outposts met een tunneltje ertussen die 2 hebben events met waves en grenth is ook erg geschikt (vooral het laatste deel van het event spawned veel)
Ah, daar ben ik nog niet geweest (ben wel lvl80 geworden op mijn ranger maar nog niet klaar in Straits of Dev). Ik neem de tijd voor de verschillende zones, als ik aan een zone begin wil ik hem eigenlijk ook "afmaken". Scheelt wel dat er geen hartjes zijn in Straits dus verkennen (inc vista's) + skill challenges = completen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Same here, en ik loop ook als een kip zonder kop door Orr heen van event naar event... Wat me wel erg opvalt is dat de skill-lag enorm hoog is in Orr. Terwijl ik echt niet vreselijk veel mensen zie rondwandelen. Komt vaak zat voor dat ik een paar seconden sta te wachten op een skill-activatie of dat een mob me al staat aan te randen terwijl hij op me scherm mijlen ver weg is...
dat is vreemd , daar heb ik geen last van, ik sta bij zo`n event en zie ze spawnen dan drop ik 2 aoe`s in het pad van de groep mobs en ze lopen er zo doorheen , dan is het renne en FFFFFFFFFFF spammen dan zie ik rechts in beeld zo`n hele sliert groene,blauwe en soms 1 of 2 gele items voorbij vliegen. en dan nog de materials en die kleine bags met spullen erin

[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 10:35 ]

• SinergyX
Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:30:
welke class speel je? kan je Aoe als een malle? dat is echt nodig , maat van me met zn thief vond ook nooit wat , die is overgestapt op een hunter en die vind nog meer dan mij.
exotics blijven trouwens wel zeldzaam , ik heb er zelf 1 keer 1 gevonden en een guildie van me vond een keer een exotic rifle , dat zijn de enigste 2 die ik ooit als drop heb zien vallen.
En hoe kunnen mensen die 80 events dan nog leuk vinden? Niet meer dan een lootevent, meer aoe is meer loot, who cares wie er om je heen neervalt, all for teh lootz. Ik speel nu trouwens ook gewoon zo, ik kan behoorlijk wat klappen vangen, dus lekker aoe spammen en looten, doodgaan doe je maar in je eigen tijd.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:35:
[...]

En hoe kunnen mensen die 80 events dan nog leuk vinden? Niet meer dan een lootevent, meer aoe is meer loot, who cares wie er om je heen neervalt, all for teh lootz. Ik speel nu trouwens ook gewoon zo, ik kan behoorlijk wat klappen vangen, dus lekker aoe spammen en looten, doodgaan doe je maar in je eigen tijd.
Pfff dood gaan, dat doet me pet alleen maar (soms), Ranger FTW!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

zie bijna nooit iemand doodgaan , alleen bij grenth omdat ze te debiel zijn om shades te killen , dan staan ze maar op die boss te hakken en opeens worden ze van achter geraped door 15 shades , ik loop altijd door die paarse meuk om shades te slopen en kan daardoor niet reviven SORRY! :D

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:30:
Guardian en zodra een groepje spawnt ren ik er op af en doe mijn twee AoE skills. Ik heb dan ook wel dat ik veel corpses kan looten, maar dat zijn altijd witte items of hooguit een large bone. Yay! :|

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Weakling schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Guardian en zodra een groepje spawnt ren ik er op af en doe mijn twee AoE skills. Ik heb dan ook wel dat ik veel corpses kan looten, maar dat zijn altijd witte items of hooguit een large bone. Yay! :|
ik snap er niks van , bots zijn ook allemaal guardians met staff en dat is vast niet zo omdat het zuigt .
dus misschien klopt er iid iets niet . ;(

Verwijderd

Yup, polar bear voor black bear of brown bear :)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:
k snap er niks van , bots zijn ook allemaal guardians met staff en dat is vast niet zo omdat het zuigt .
Hmm, staff. Ik gebruik wel greatsword, maar dat zou nou toch ook geen wereld van verschil moeten zijn. Misschien is het te fanatieke anti-farm code of zo, want ik zit vrijwel altijd in hetzelfde gebied, Wel allerlei verschillende events, dat wel.

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:40:
[...]

ik snap er niks van , bots zijn ook allemaal guardians met staff en dat is vast niet zo omdat het zuigt .
Ik kom (in lagere level gebieden iig) alleen maar ranger bots tegen. Beetje rondteleporten en alles auto-attacken. Heb er normaal geen profijt van maar een paar dagen terug heb ik er toch een keer gebruik van kunnen maken, was een skill challenge waarbij je moest vechten en in mijn eentje was dat niet gelukt denk ik (heb met mijn elementalist vaak wel moeite met die challenges terwijl mijn ranger en warrior er overheen walsen) en een stuk of 8 bots in de buurt schoten me automatisch te hulp, challenge in 2 seconden gedaan ofzo :D
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Yup, polar bear voor black bear of brown bear :)
Ik gebruik standaard mijn murellow, die heeft nog een leuke AoE poison attack die ook als combo field kan dienen. En ik swap hem idd ook met een andere beer als hij bijna dood is.

[ Voor 18% gewijzigd door SnoeiKoei op 12-10-2012 10:46 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

anti farm code zou kunnen , ik heb dat ook wel eens dat ik alleen maar meuk vind, dan ga ik een dungeon doen of weet ik veel wat in een ander gebied en daarna ga ik weer helemaal los in Orr , soms heltp het ook wel eens om gewoon stug door te farmen , dan is het een uur drama met de lot en dan opeens valt er weer van alles.

• SinergyX
Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:48:
anti farm code zou kunnen , ik heb dat ook wel eens dat ik alleen maar meuk vind, dan ga ik een dungeon doen of weet ik veel wat in een ander gebied en daarna ga ik weer helemaal los in Orr , soms heltp het ook wel eens om gewoon stug door te farmen , dan is het een uur drama met de lot en dan opeens valt er weer van alles.
Anti-farm zou in principe character based moeten zijn, als ze het systeem van GW1 gebruiken. Secondair zou het enkel kunnen dat de event/mobs die jij doet al iets te vaak zijn gefarmed en hun droprate drastisch is verlaagt.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik merk zelf als ik echt alleen maar sta te kampen bij die 2 events (die vlak bij elkaar zitten) dat na 2 uur me drops echt zuigen. dan ga ik een uurtje in een ander gebied dingen doen en dan kan ik terug naar Orr en dan valt het weer .

• SinergyX
En zover ik dat nu begreep, wisselen bots dus van character om zo die anti-farm te omzeilen, anti-farm is character-based en niet account-based. Heb je 2 80s is het mischien handiger dus te wisselen tussen die 2 elke 30 minuten.

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 12-10-2012 11:09 ]

SinergyX schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:08:
En zover ik dat nu begreep, wisselen bots dus van character om zo die anti-farm te omzeilen, anti-farm is character-based en niet account-based. Heb je 2 80s is het mischien handiger dus te wisselen tussen die 2 elke 30 minuten.
En dat helpt dus niet. Als je de Arenanet-forums leest zie je genoeg berichten dat DR (Diminishing Returns, het anti-botfarm-mechanisme) niet verdwijnt terwijl je op een ander character speelt maar slechts nadat je een bepaalde tijd op het bewuste character ingelogd bent geweest zonder te farmen.

• SinergyX
Ooh, dan maar de dual-login truc doen dan :D

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Twee accounts ;)
Uhhh ja dat kan natuurlijk altijd. Of 10. Lijkt me geen truc. Zo wel, dan is ingelogd blijven en ondertussen TV gaan kijken tot DR weg is ook een truc. :P

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 20:05
Gisteren voor het eerst een Dungeon gedaan met de guild (tnx Freakie!). Was op dat moment lvl 33, dus het werd AC.

Ben ongeveer zo'n 25x downed geweest en 10x dood gegaan. Was best heftig...vooral de trashmobs die mijn 1900hp er in 2 slagen af hebben. Bossfights waren een stuk eenvoudiger. Vond vooral de koning wel een mooi gevecht hebben, omdat ik het idee heb dat je eigenlijk alle damage kunt voorkomen door op te letten. Dat idee heb ik bij de trashmobs niet...

Kiwi !

Wij hebben toevallig vorig weekend een AC dungeon-run als guild-event gehad, dit weekend de volgende en leden met een lager level gaan dan nog eens AC doen.

Maar AC is wel een van de moeilijkste dungeons.. zo vertellen leden me die alle dungeons al hebben gehad. dus het zal niet meer moeilijker worden. Vooral die expl 3 van AC is bijna niet te doen.. afhankelijk van de professions in de groep en hun armor.

Edit: Wat Diamondduste zegt.

[ Voor 3% gewijzigd door Devata op 12-10-2012 11:55 ]

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 20:05
wat bedoel je met expl 3?

Wij waren volgens mij met 2 guardians (of warriors?), 1 necro, 1 thief ..en ik (de zeer breekbare elementalist :+)

Kiwi !

X-Kiwi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:36:
Vond vooral de koning wel een mooi gevecht hebben, omdat ik het idee heb dat je eigenlijk alle damage kunt voorkomen door op te letten. Dat idee heb ik bij de trashmobs niet...
Ik vind de boss fights van AC story mode wel wat heel erg simpel, op dat stelletje na. Die koning is een lachertje, af en toe een stapje opzij doen om uit een rode cirkel te komen en na een pull teruglopen naar je vorige plek. Hij beweegt niet dus je kunt hem van een afstandje helemaal vol pijlen / kogels / spells blaffen. Dat had wel wat uitdagender gemogen. Gelukkig zijn er nog de explorable modes, moet ik me binnenkort maar eens aan gaan wagen :D Zou graag een paar van die ghastly weapons willen hebben.

Verwijderd

X-Kiwi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:48:

Wij waren volgens mij met 2 guardians (of warriors?), 1 necro, 1 thief ..en ik (de zeer breekbare elementalist :+)
Elke dungeon heeft naast Story Mode ook een Explorable Mode. Explorable mode heeft 3 paden die je kunt bewandelen. (keuze wordt aan het begin gemaakt).

Het derde pad van AC is een van de moeilijkste dit i.v.m. een behoorlijk langdurige taak die je moet vervullen die nogal hectisch kan zijn.

Als ik AC paden op difficulty orden is Pad 2 "easy", Pad 1 "average" en Pad 3 "hard".

Verwijderd

Weakling schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:41:
[...]

Hmm, staff. Ik gebruik wel greatsword, maar dat zou nou toch ook geen wereld van verschil moeten zijn. Misschien is het te fanatieke anti-farm code of zo, want ik zit vrijwel altijd in hetzelfde gebied, Wel allerlei verschillende events, dat wel.
Voor AoE farmen gebruik ik deze build. Geen idee of hij optimaal is, maar ik weet wel dat hij werkt :)

Strategie is vrij simpel: van een afstandje met staff skill 3 (symbol) gebruiken. Als er dan genoeg tijd is skill 4 gebruiken voor de might buff.
Daarna switchen naar greatsword, richting groepje rennen en GS skill 2 (whirl) gebruiken. Tegelijk gebruik ik dan meestal 'Save yourselves'. (Al die buffs zorgen voor een flinke damage boost met deze build)
Daarna is het flink auto-attack spammen en eventueel skills 3+4 gebruiken.

Belangrijkste nadeel is dat je helemaal niks hebt om conditions weg te halen. Als je wel condition removers nodig hebt, dan kun je altijd wat utilities/traits omwisselen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

X-Kiwi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:36:
Gisteren voor het eerst een Dungeon gedaan met de guild (tnx Freakie!). Was op dat moment lvl 33, dus het werd AC.

Ben ongeveer zo'n 25x downed geweest en 10x dood gegaan. Was best heftig...vooral de trashmobs die mijn 1900hp er in 2 slagen af hebben. Bossfights waren een stuk eenvoudiger. Vond vooral de koning wel een mooi gevecht hebben, omdat ik het idee heb dat je eigenlijk alle damage kunt voorkomen door op te letten. Dat idee heb ik bij de trashmobs niet...
was ik niet bij :P AC hoef je niet zo vaak dood te gaan , hij kan tricky zijn maar met wat goeie pulls kan je bepaalde groepjes splitsen

SnoeiKoei schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Ik vind de boss fights van AC story mode wel wat heel erg simpel, op dat stelletje na. Die koning is een lachertje, af en toe een stapje opzij doen om uit een rode cirkel te komen en na een pull teruglopen naar je vorige plek. Hij beweegt niet dus je kunt hem van een afstandje helemaal vol pijlen / kogels / spells blaffen. Dat had wel wat uitdagender gemogen. Gelukkig zijn er nog de explorable modes, moet ik me binnenkort maar eens aan gaan wagen :D Zou graag een paar van die ghastly weapons willen hebben.
Tja boss fights missen vaak nog taktiek en zijn slecht uitgewerkt (te eentonig, te veel HP, geen ranged attacks, etc). Ik vermoed dat ANet hier nog wel tijd in gaat steken, want sommige bosses zijn voor ranged inderdaad auto-attack + AFK. Trash kan wat dat betreft pittiger uitpakken, vooral als alle mobs besluiten te focussen op 1 speler. Dat is echter een vorm van "moeilijkheid" die vooral tot frustratie leidt bij spelers en niet tot voldoening...

Verder is de anti-farm code account-wide volgens mij. Dit blijkt in ieder geval uit de code voor dungeontokens en events (karma, goud, experience), daarvoor heeft een ander karakter gebruiken geen effect. Bij de loot code is het volgens mij zo dat het gaat om het type mob (zoals gemeten in de daily achievement); als je langdurig hetzelfde type mob neermept, krijg je steeds minder loot. Aangezien vrijwel alle mobs in Orr van hetzelfde type zijn (Risen) kom je vrij snel tegen die limiet aan.

Verder merk ik dat er enorme verschillen zijn tussen de professions qua farmen. Elementalist is toch wel king wat farmen betreft Andere professions komen er niet echt bij in de buurt, behalve misschien de ranger. Je *moet* echt dikke AoE kunnen blijven spammen wil je loot krijgen. Met mijn warrior kom ik vaak al niet meer toe aan het taggen van mobs tenzij ik er een 100-blades volledig in weet te krijgen (hoge MF gear wertk dan tegen je; als je tagt krijg je goede loot, maar taggen lukt meestal niet). Met m'n mesmer hoef ik verder niet aan farmen te beginnen; die heeft geen hoge en snelle AoE damage (condition damage is sowieso te langzaam).

Het opschalen van DE's vind ik op dit moment gewoon crap; de HP van mobs zou rustig 10-20x hoger moeten liggen als er meer spelers zijn. De meeste mobs sterven nu voordat ze ingeladen zijn, en dat is echt suf... Daarnaast zou het leuk zijn als er niet alleen meer, maar ook moeilijkere mobs (veterans, champs) zouden spawnen als er een grotere groep aan het event deelneemt.

• Myrk
X-Kiwi schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:48:

Het waren 2 guardians, was wel een ok run, ondanks de vele deaths (viel bij mij mee gelukkig). We hadden in het begin meer problemen omdat onze focus niet helemaal goed was, dit werd geleidelijk wel beter.
De koning was denk ik wel een van de makkelijkste bosses en je kunt hem inderdaad ranged volblaffen.

<- Aenuia

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Morrar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Tja boss fights missen vaak nog taktiek en zijn slecht uitgewerkt (te eentonig, te veel HP, geen ranged attacks, etc). Ik vermoed dat ANet hier nog wel tijd in gaat steken, want sommige bosses zijn voor ranged inderdaad auto-attack + AFK. Trash kan wat dat betreft pittiger uitpakken, vooral als alle mobs besluiten te focussen op 1 speler. Dat is echter een vorm van "moeilijkheid" die vooral tot frustratie leidt bij spelers en niet tot voldoening...

Verder is de anti-farm code account-wide volgens mij. Dit blijkt in ieder geval uit de code voor dungeontokens en events (karma, goud, experience), daarvoor heeft een ander karakter gebruiken geen effect. Bij de loot code is het volgens mij zo dat het gaat om het type mob (zoals gemeten in de daily achievement); als je langdurig hetzelfde type mob neermept, krijg je steeds minder loot. Aangezien vrijwel alle mobs in Orr van hetzelfde type zijn (Risen) kom je vrij snel tegen die limiet aan.

Verder merk ik dat er enorme verschillen zijn tussen de professions qua farmen. Elementalist is toch wel king wat farmen betreft Andere professions komen er niet echt bij in de buurt, behalve misschien de ranger. Je *moet* echt dikke AoE kunnen blijven spammen wil je loot krijgen. Met mijn warrior kom ik vaak al niet meer toe aan het taggen van mobs tenzij ik er een 100-blades volledig in weet te krijgen (hoge MF gear wertk dan tegen je; als je tagt krijg je goede loot, maar taggen lukt meestal niet). Met m'n mesmer hoef ik verder niet aan farmen te beginnen; die heeft geen hoge en snelle AoE damage (condition damage is sowieso te langzaam).

Het opschalen van DE's vind ik op dit moment gewoon crap; de HP van mobs zou rustig 10-20x hoger moeten liggen als er meer spelers zijn. De meeste mobs sterven nu voordat ze ingeladen zijn, en dat is echt suf... Daarnaast zou het leuk zijn als er niet alleen meer, maar ook moeilijkere mobs zouden spawnen als er een grotere groep aan het event deelneemt.
Vekk the master(mesmer) bij ons in de guild farmed net zo goed als ik met mn ele in orr, vraag me niet welke skills hij gebruikt of wapens want dat weet ik niet. ik moet er wel bioj zeggen dat die gast altijd geluk heb met drops. in guildwars 1 werd ik er soms echt flauw van wat die gozer allemaal vind.
was ie lekker aan het solo farmen , een gemidddeld persoon vond dan per dag 1 zwarte dye hij 4 ofzo . echt foking niet normaal

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:16:
[...]

Vekk the master(mesmer) bij ons in de guild farmed net zo goed als ik met mn ele in orr, vraag me niet welke skills hij gebruikt of wapens want dat weet ik niet. ik moet er wel bioj zeggen dat die gast altijd geluk heb met drops. in guildwars 1 werd ik er soms echt flauw van wat die gozer allemaal vind.
was ie lekker aan het solo farmen , een gemidddeld persoon vond dan per dag 1 zwarte dye hij 4 ofzo . echt foking niet normaal
Ik ken dit. Zit ik anderhalf uur naar orichalcum te zoeken, heb ik een winst van 50s. Doet mijn maat hetzelfde, zo'n 2g. Daarna apart van elkaar mobs hunten. mijn profit -3s (armor repair costs en respawn costs). hij: 3g. Ik ben altijd al een ongeluksvogel geweest als het gaat om drops maar dit slaat echt alles :S

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Myrk schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:15:
[...]

Het waren 2 guardians, was wel een ok run, ondanks de vele deaths (viel bij mij mee gelukkig). We hadden in het begin meer problemen omdat onze focus niet helemaal goed was, dit werd geleidelijk wel beter.
De koning was denk ik wel een van de makkelijkste bosses en je kunt hem inderdaad ranged volblaffen.

<- Aenuia
erg belangerijk in dungeon is ctrl+T , vind ik zelf echt een must. in het begin gewoon afspreken dat 1 persoon die taak op zich neemt . en gaan met die bannaan. met een ele kan je als je bv een ranger, een ele en een warrior als groep tegenover je ziet makkelijk de warrior eruit plukken , maak een elemental en selecteer de warrior ,dan schiet je (van te ver, dus je mist) maar die elemental gaat er heen , die pulled zo die warrior eruit , wat mij dan opviel is dat de elemental snel dood gaat de casters lopen terug maar de warrior komt naar mij toe en is dan alleen. Slopen die zooi en dan de casters pakken.

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:16:
[...]

Mja je kan met een mesmer best solo-farmen, maar ik vraag me af of hij ook meedoet aan de DE's aan weerzijde van de tunnel in Cursed Shore. Met name daar speelt het probleem met taggen. Zelf heb ik het vooral bij Penitent Camp, waar mobs lang invulnerable blijven todat ze midden in de AoE staan.

Wel grappig daar zijn trouwens de Risen Chickens. Na een wave kippen zie je altijd 4-5 melee's tegen de vlakte gaan door de giftige explosies :D

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 12-10-2012 12:21 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

die 2 events doet hij ook ja , volgens mij gooit ie zo`n poison rondje neer etc, ik zal het hem eens vragen.
en idd daar sterven vaak mensen daarom vind ik die kant van de tunnel wat minder want dan kan ik niet lekker FFFFFFFFF spammen om me loot op te pakken, dan sta ik opeens iemand te revive :D

[ Voor 46% gewijzigd door Freakiebeakie op 12-10-2012 12:22 ]

Freakiebeakie schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 12:21:
die 2 events doet hij ook ja , volgens mij gooit ie zo`n poison rondje neer etc, ik zal het hem eens vragen.
Ben beniewd. Staff met Chaos Storm zou kunnen, maar lijkt mij aan de langzame kant. Verder heb je nog wel een aantal AoE's van utility skills, dus misschien moet ik me daar nog even meer in verdiepen. Als het wel te doen is, ga ik maar even een MF setje kopen voor de Mez :)

Looten is inderdaad lastig als er weer eens mensen of NPCs zijn die hebben besloten om neer te gaan :P Of iemand zo lollig is om een aantal banners neer te planten. Sta je daar weer ineens mee te zwaaien :) Een apart knopje kunnen toewijzen voor looten zou wel lekker zijn.

Maar goed, ben nu toch eerst m'n engineer aan het levelen, want dat geeft toch meer voldoening dan farmen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 12-10-2012 12:27 ]

Pagina: 1 ... 188 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.