Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Was ook niet van plan om dat te doen :)
Ga ook nog niet proberen om de serial toe te voegen voordat ik weet dat het kan.

Hoop echt dat GW2 het gevoel van DaoC voor mij een beetje terug kan halen, kwa RvR (WvW).
Heb er zin an! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het verhaal wat te bieden heeft. Guild Wars lang gespeeld, veel plezier aan gehad. Het verhaal was, nadat je Ascalon verliet, echter behoorlijk slecht imo.

Je speelt een 'rol'; een heel groot aspect voor mij bij dit soort spellen is dan ook een 'immersive' verhaal. Net als een boek kan er heel veel spanning en wonderlijkheid opgewekt worden, niet alleen door de gameplay.

Los van het verhaal was het ook wel te gek om in de Hall of Heroes terecht te komen; na een pittige afvalrace uiteindelijk in een hemelse, gouden arena de finale spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:58
Het verhaal is gebaseerd wat jij aan het begin kiest, dat is echt mooi uitgewerkt. Al is het maar een rode draad, per saldo doorloopt iedereen wel hetzelfde principe.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat is wel geinig als opzet, maar het is de vraag hoe het uitgewerkt wordt. Als de keuze ook zou kunnen bestaan uit een human thief van adel, die baalt dat hij nooit bij de circus is gaan werken, dan zit ik niet op het puntje van mijn stoel om erachter te komen wat voor rol ik zal spelen in het verslaan van de draken.

Gatsie, trouwens, draken! Wat is dat makkelijk zeg. Ik had liever een soort politiek conflict willen zien tussen de rassen, met allerlei intriges; het ding van game of thrones waarbij je allerlei verschillende kampen hebt die allemaal de macht proberen te grijpen, en waarbij vrienden ook verraden worden.

Nu is er als vijand de draak, wat een draak! Al die heisa van gw1 voor niks, die draken waren er sowieso al om de boel te verstieren, maar ze waren op dat moment onder de grond aan het slapen!

De game-industrie laat zo vaak steken valllen in het vertellen van een verhaal, terwijl het idee geweldig is om niet zoals in een boek of een film passief mee te liften op het verhaal, maar actief bepalend zijn voor de loop ervan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Totalbiscuit heeft in een van zijn video's verteld dat mensen weinig van de verhaallijn aantrekken in GW2. Ook vertelde hij waarom: het was nog op de oude manier van questen, van hot naar her rennen.

Over het verhaal zelf kunnen we natuurlijk nog niets zeggen, maar hoe er wel rekening mee dat GW2 nog in beta is. Er kan en wordt nog van alles gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:25
Ik denk ook dat personal story wel een van de dingen is die ze zo veel mogelijk tot release willen achterhouden, aangezien dat een van de dingen is die het hoogste spoilergevaar loopt. Het enige wat ik er nu toe van zag in de in-game footage was 'help npcs in this area to advance" of "will be continued in release".

Nu me eens met pasen bezighouden en voor je het weet is het al de 10e :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 108% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou moet je het aanmaken van een beta account niet onderschatten, daar kan ik 1,5 of 2,5 weken op teren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
YouTube: Guild Wars 2 Gameplay: Ascalonian Catacombs

Jongens, kijk toch eens..
Dat intro filmpje voor een dungeon.. Stukje verhaallijn.
Maar hoe mooi is dit !? Schitterend gemaakt imho !

Heb het filmpje verder nog niet bekeken.. Maar alleen de intro is al dik top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Fantasma schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:09:
[...]

En dan jezelf nog bezig houden tot het einde van de maand ! :D
Das dan nog maar voor de beta
OT: daar heb ik de nieuwe versie van the witcher 2, legend of grimrock en D3 voor :)

/OT: Geen releasedatum voor de 10e:
Mike-OBrien-ArenaNet[S] 23 points 6 hours ago
No, we won't. It's not like we have a secret release date and we're not telling you. We meant what we said: we'll release the game when it's ready. And beta testing is where we find out if it's ready.
Reddit thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-10 15:38

Thermometer

Whoop Whoop!

Heb net van de FRS de pre-purchase editie van GW2 binnen gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://img.budgetgaming.nl/boxarts/107210_Guild_Wars_2_Pre-Purchase_Edition.png

Inderdaad het doosje met puur een kartonnetje met de code voor de beta events & de game zelf wanneer het uitkomt.

Helaas is de site http://register.guildwars2.com nog offline, maar ik neem aan dat je hier vanaf 10 april kunt registreren met de key en de client downloaden voor wanneer de beta weekenden beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Is de FRS maandag open? anders ga ik er even langs om te kijken of ik em al mee krijg :)

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
ik heb hem dus ook vandaag binnengekregen van de FRS.

Gewoon door de brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
ben vandaag in FRS en gamemania binnen geweest maar geen van 2 had de preorders in de winkel staan helaas.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Cooki3s schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 13:59:
[...]
Mike-OBrien-ArenaNet[S] 23 points 6 hours ago
No, we won't. It's not like we have a secret release date and we're not telling you. We meant what we said: we'll release the game when it's ready. And beta testing is where we find out if it's ready.
Nou, beter dat ze dan uitvinden dat ze ready zijn dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe Arenanet de release heeft aangekondigd bij de oorspronkelijke Guild Wars games? Hoe lang van te voren bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
The original Guild Wars Prophecies bèta started October 29, 2004 with a World Preview Event. Guild Wars was released April 26, 2005. That’s a difference of 27 weeks.

Guild Wars 2 started their closed bèta on December 16, 2011. 27 weeks later would be June 12, 2012.

Wat Google al niet kan doen.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, maar ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Volgens mij was het standaard antwoord bij het maken van GW1 niet: "It's done, when it's done", wat bij GW2 wel het geval is. Maar een datum van 12 juni zou mooi zijn. Zelf denk ik dat het pas juli/aug of later gaat worden. Op z'n minst 2 open beta weekenden (eind april en mei) en wellicht wel 3 (eind juni). Dan nog op z'n minst 1 maand tot het in de winkel ligt c.q. servers open gaan.

Morgen is in ieder geval een mooie dag en een stapje dichterbij de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe ik pin me er niet op vast hoor ik.Houd niet van speculeren en word alleen blij van een release date als ie door arenanet bekend word gemaakt.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ook niet voor jou bedoeld, maar voor diegene die de vraag stelde :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen nog even ter speculatie... een guildy van mij is er heilig van overtuigd dat gw2 op 26 juni uitkomt. Hij heeft connecties met een spaanse game leverancier en die heeft hem benadrukt dat het echt op 26 juni er is.. Zelf denk ik nog steeds pas september, maar ik hoop dat die spaanse knakker gelijk heeft.

Afgelopen week als een dolle lopen farmen in gw.. heb 180 Zkeys en Obby armor bij elkaar gefarmt (dan weet je wel hoe hard het is gegaan :P).. nu nog ff 2 titels maxen en ik sta op 45.. dat is dan ook wel mooi vooor gw2...

Laat maar doorkomen dan op 26 juni.. Norn Guardian met titel legend of the mists.. klinkt wel epic.. heb er gruwelijke zin an :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 126% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat krijg je nou voor de bonussen in GW1? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 116% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op maandag 09 april 2012 @ 20:50:
[...]

Waar farm je dan? :o (en hoe?)
Want 55HP monk en 130HP dervish zijn niet meer zo fijn :(
hehe :D.. ik heb vroeger een elite farm team gehad met focus op UWsc en verschillende dungeons. uw is behoorlijk aangepast, maar solo plains farmen lukte nog prima met mijn derv of sin. droprates waren wel laag.

Heb daarom mijn tactics een beetje veranderd en die bunnies en eggs hebben erg geholpen. Deze party items waren ongeveer 35% van de opbrengst. de rest kwam van consets af. Ken nog wel wat mensen van vroeger en die doen nog steeds SC's op verschillende vlakken.. en hebben bijna een ongelimiteerde vraag naar consets.

Mats voor consets zijn verschikkelijk simpel te krijgen.. zeker als je weet op welk item je een highly salvage inscriptie op moet plaatsten.

55/130/330 dit soort basic farming builds zijn leuk, maar grof geld verdien je er niet mee. Solo plains farmen levert nog best wat op (ook omdat ecto's zo belachelijk hoog staan). maar mijn advies is focus je op het maken van consets of als je vrienden hebt in game.. ga Doa (SC) runs doen. Die embraches gaan voor behoorlijk wat weg en er is vraag zat naar vanwege de HoM items. Zeker als er een release date bekend wordt gemaakt voor gw2.. dan veracht ik zelf een behoorlijke run van mensen die toch nog ff snel wat extra HoM punten willen... kassa ping :D
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 193% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe laat de pre-purchase morgen beschikbaar is. Ik vermoed namelijk pas morgenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
Fantasma schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:29:
[...]

Misschien zoals bij steam dan? Rond een uurtje of 7?
(ze hadden wel europeese servers zeker voor gw2, mss gebruiken ze die nu ook voor pre-purchase?)
Pre-Purchase bij shops zoals zavvi.co.uk begint om 8 AM britse tijd, dus 9 uur morgenochtend lijkt me een goede gok, komt ook overeen met middernacht in de US.

Edit:

Linkje

Interview met de Anet Community manager (dus meer gericht op guilds en pvp-werking), helaas is het zinnetje dat het meest voorkomt een variant op "we're not ready to talk about this yet".

[ Voor 25% gewijzigd door Cooki3s op 09-04-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasma schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:29:
[...]

Misschien zoals bij steam dan? Rond een uurtje of 7?
(ze hadden wel europeese servers zeker voor gw2, mss gebruiken ze die nu ook voor pre-purchase?)
Voor GW1 zijn er ook Europese servers, dus dat maakt vrij weinig uit.
Cooki3s schreef op maandag 09 april 2012 @ 22:30:
[...]

Pre-Purchase bij shops zoals zavvi.co.uk begint om 8 AM britse tijd, dus 9 uur morgenochtend lijkt me een goede gok, komt ook overeen met middernacht in de US.

Edit:

Linkje

Interview met de Anet Community manager (dus meer gericht op guilds en pvp-werking), helaas is het zinnetje dat het meest voorkomt een variant op "we're not ready to talk about this yet".
9 uur, dat zal dan gelijk zijn aan special weekends - beginnen ook allemaal om die tijd normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Triest dat vrijwel geen één Nederlandse winkel de regels van NCsoft netjes heeft gehanteerd. Nu zijn alle CE's al uitverkocht voordat de echte verkoop eigenlijk zou starten. Maar weet iemand waar je de SE kan pre-orderen? Ik zie nu eigenlijk alleen nog maar pre-orders van de standard edition en de collectors edition opduiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
SE = Standard Edition

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
SE? Digital Deluxe? Die kan je alleen via buy.guildwars2.com kopen.
Via winkels is het enkel standard en collectors edition.
In de FAQ van Guild Wars 2 Guru staat er dat sommige retailers wél digitale edities verkopen.

FYI: Je kan nu kopen en je account registreren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
alleen jammer day paypal nog niet naar behoren werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Ik wil GW2 pre-purchasen via buy.guildwars2.com, maar ik krijg alleen maar de prijs in dollars te zien. Dat is op zich geen probleem, maar ik kan als ik het wil kopen Nederland niet kiezen uit de lijst met landen. Er lijkt wel geen een EU land in te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
even je cache refreshen wellicht ( CTRL + F5 ) bij mij staat netherlands er namelijk wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
Yvilthi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:36:
even je cache refreshen wellicht ( CTRL + F5 ) bij mij staat netherlands er namelijk wel bij.
Nope, nog steeds niet...

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/ft3yv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Bij mij werd meteen Netherlands geselecteerd als land. Andere browser geprobeerd? PC even opnieuw opstarten?

[ Voor 33% gewijzigd door Sagaris op 10-04-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
heb je toevallig een proxy draaien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
Yvilthi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:41:
heb je toevallig een proxy draaien ?
Ja, dan is dat dus het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:53
Eerste Beta Weekend event is eind deze maand (bron: @guildwars2 twitter)! :)

Crap! dan ben ik op vakantie, bedenk ik me net :(

[ Voor 25% gewijzigd door KoekjevanLU op 10-04-2012 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 10:47

D-rez

dexels

Als ik zo de keuzes overloop, zie ik eigenlijk geen enkele reden om voor de DE laat staan CE te gaan.
Wat betreft de CE, die figurine is totaal mijn smaak niet en die art frames slaan al helemaal nergens op. Dat metalen blik en het boek zijn nog best leuk maar het rechtvardigt de prijs totaal niet
De "skills" bij de DE en CE zijn ook 3 keer niks, de mini pet en de Mistfire Wolf Elite Skill zijn nog leuk, maar geen €20,-.

Die HOM, kun je die later ook nog aanvullen en de rewards in GW2 krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door D-rez op 10-04-2012 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
zo , game en code in de pocket echter krijg ik hem nog niet geregistreerd.
(een of ander 505 foutcode) straks nog eens proberen denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
Yvilthi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:00:
zo , game en code in de pocket echter krijg ik hem nog niet geregistreerd.
(een of ander 505 foutcode) straks nog eens proberen denk.
Bij mij is het nu ook gelukt, op het registeren na. Ach ja, account komt wel, heb in ieder geval de code al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Kan inderdaad mijn account ook niet registreren, oh well komt later wel =)

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
vind het wel vreemd dat ze als account titel het volgende gebruiken,
citaat: "link your guild wars account"

terwijl het over een wel/niet bestaand GW2 account gaat, beetje misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Pre-Purchase filmpje, is vast wel vaker gepost, maar toch episch

Ik zit zelf btw nog heel erg te twijfelen of ik pre-purchase. Opzich wil ik graag in de beta's, en wil ik het spel ook wel. Er zijn ook niet echt dingen waar ik problemen mee heb, alhoewel het grinden misschien wel (heb ik van mensen gehoord die closed deden, dat ze naar startergebieden van andere rassen moesten om te levelen omdat in hun eigen zone niks van hun eigen level was).

Ben btw ook benieuwd hoe het met de mensen zit die in de closed hebben meegedaan. Krijgen die automagisch een invite, of moeten die ook pre-purchase?

[ Voor 82% gewijzigd door Gropah op 10-04-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Poll: Welke versie van Guild Wars 2 heb jij gekocht/ga jij kopen?
De SE is goed genoeg voor mij.
DE want ik moet toch kunnen pochen.
De CE, voor mij niets minder!
Ik koop hem wel als hij een tijdje uit is.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=379749&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yvilthi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:11:
vind het wel vreemd dat ze als account titel het volgende gebruiken,
citaat: "link your guild wars account"

terwijl het over een wel/niet bestaand GW2 account gaat, beetje misleidend.
Je linkt je GW2 game aan je GW1 account ;) Of je maakt een heel nieuw account.

Althans.. als hij het doet... ik krijg nu een 302 fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
nah het gaat dus over een GW2 account.
Aangezien ik bij password reset alleen een GW2 account password kan resetten en niet die van GW1.

Die heb ik op een andere website moeten resetten namelijk http://us.ncsoft.com/en-gb/support/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Laatst online: 09-03-2023
Enkel cc en PayPal via de website? Dan wordt het voor mij dus toch een ritje langs één van de voorverkoopadressen.

[ Voor 74% gewijzigd door NIEKler op 10-04-2012 09:40 . Reden: antwoord al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Yvilthi schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:23:
nah het gaat dus over een GW2 account.
Aangezien ik bij password reset alleen een GW2 account password kan resetten en niet die van GW1.

Die heb ik op een andere website moeten resetten namelijk http://us.ncsoft.com/en-gb/support/
Nee hoor het gaat echt over het linken van je GW2 en GW1 account, hier deed hij dat ook gewoon. Dat van die link zal wel een bug zijn.

@hierboven dat ligt eraan of je paypal aan je bank rekening gekoppeld is, als dat zo is kun je er gewoon mee betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door Sneezydevil op 10-04-2012 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
misschien dat dit nog aangepast moet worden?
Ach ja, kunnen toch nog niet registreren dus wacht maar rustig af ....
(zolang dat gaat)

[ Voor 0% gewijzigd door Yvilthi op 10-04-2012 09:37 . Reden: typover ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Sneezydevil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:31:
[...]

.. het gaat echt over het linken van je GW2 en GW1 account
hoe gaat dit eigenlijk in zijn werk. Moet je dan je NCsoft account email adres gebruiken bij de aankoop, of je GW1 account e-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja het is inderdaad niet netjes van de nederlandse winkels ,gelukkig was ik optijd om bij bol.com de CE te bestellen ik heb afgelopen zaterdag de pre purchase editie (voor de beta weekenden en 3 dagen voor release spelen )al binnen gekregen de collectors edition krijg ik op de dag van release .

@gropah , je hoeft niet echt te grinden, meer kan ik er niet over zeggen ;P
@d-rez ik ga er vanuit dat je het zelfde adres moet gebruiken als je gw1 acount (om ze te koppelen)

[ Voor 11% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-04-2012 09:40 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
KoekjevanLU schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 08:47:
Eerste Beta Weekend event is eind deze maand (bron: @guildwars2 twitter)! :)
Was al even geweten. De vraag is alleen of het het weekend van de 20ste of van de 27ste wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
D-rez schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:38:
[...]

hoe gaat dit eigenlijk in zijn werk. Moet je dan je NCsoft account email adres gebruiken bij de aankoop, of je GW1 account e-mail?
Ik heb mijn gw1 login e-mail gebruikt en dat leek te werken, geen errors enzo. Deze is niet gelijk aan mijn ncsoft email. Maar het mocht er wel iets duidelijker bij staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf maar 502 errors krijgen bij het registreren.. hebben jullie er ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

yup

van facebook:
Getting a 502 error? We've got more information on that from Mike O'Brien:

"We're working on this error now. Since you're seeing this error during the registration phase, you've already successfully purchased the game, and have a key you can use to complete registration any time. There's no need to stay up tonight waiting. :)" ~RB2

[ Voor 98% gewijzigd door D-rez op 10-04-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:46:
Ik blijf maar 502 errors krijgen bij het registreren.. hebben jullie er ook last van?
ja, ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-rez schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:38:
[...]

Ik ben nog niet zover als jullie, maar als ik het goed heb (99% zeker n.a.v. eerder gevoerde discussies en menig contact met GW zelf), bestaat je GW1 account uit een e-mailadres en dat is ook het enige. Het e-mailadres is niet bedoeld als commumicatiemiddel, maar slecht als een gebruikersnaam. Beetje ongelukkig. Als je om een e-mailadres wordt gevraagd, dan is dit hoogstwaarschijnlijk het mailadres van je NCSoft MasterAccount. Dit omdat je je mailadres van je NC MA altijd kunt wijzigen en van je gebruikersnaam van GW1 niet en dat zou fijn zijn als je bijv. geen beschikking meer hebt over het GW1 mailadres.

Voor het linken van de GW1 met GW2 account zul je waarschijnlijk wel je gebruikersnaam van GW1 (zijnde mailadres) moeten gebruiken. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de 502
quote: @GuildWars2
Getting a 502 error? We've got more information on that from Mike O'Brien:

"We're working on this error now. Since you're seeing this error during the registration phase, you've already successfully purchased the game, and have a key you can use to complete registration any time. There's no need to stay up tonight waiting. :)" ~RB2
http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/10150707243459209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
  • Laatst online: 18-08 00:37
Even ter informatie. Ik kon niet via paypal betalen vanwege de proxy hier op internet. Er wordt geadviseerd om thuis te betalen en niet via je werk.
Heb het nu betaald via mijn telefoon (paypal) werkt prima en heb de key binnen!

Twitter linkje
https://twitter.com/#!/Psyk0T1x/status/189618251683201024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Het stomme is dat je meermaals een e-mail adres in moest voeren, dat maakte het nogal verwarrend. Zover als ik nu begrepen heb, gebeurd het koppelen pas in de tweede stap als je het spel effectief registreert.
Enter your original Guild Wars account e-mail. If you have no longer access to it, enter your current e-mail address so we can send you the link to download the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Laatst online: 11-10 18:01
Hmm hier heeft hij last om visa card te herkennen terwijl ik deze toch al meedere keren ergens anders heb gebruikt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-rez schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 09:51:
Het stomme is dat je meermaals een e-mail adres in moest voeren, dat maakte het nogal verwarrend. Zover als ik nu begrepen heb, gebeurd het koppelen pas in de tweede stap als je het spel effectief registreert.

[...]
Dan moet je dus gewoon een ander mailadres opgeven als je geen toegang hebt tot het maildres waaruit je GW1 account bestaat. Dus bijv je mailadres van je MA.

Gaat dit gedeelte alleen over het dlen van het spel en niet over het koppelen van je accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
Hier ging het ongeveer zo:

Bij het kopen kon ik een e-mail opgeven voor de receipt.

Bij het registreren moest ik eerst kiezen of ik al een gw1 account had, omdat ik die heb moest ik toen de gw1 gegevens ingeven.

Op het daarop volgende scherm, kon ik nog eens een e-mail ingeven, waarop ik e-mail wou ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

Your display name is a unique account identifier that consists of a name and a randomly generated four-digit code. You'll use it on the Forums, and in Guild Wars 2 after launch. The name and four-digit code will be your handle on the Forums. The four-digit code does not appear in the game itself unless another player chooses the same name, in which case both your name and the four-digit code will appear.
WTF, not cool!

/edit

na veel pogingen
Congratulations!
You've registered your Guild Wars 2 account!

[ Voor 10% gewijzigd door D-rez op 10-04-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Leuk, ik denk ik bel even naar GameMania Goes of ze nog een CE hebben liggen maar helaas. Alles op. :(
Als iemand een winkel weet waar er nog 1 te vinden is of iemand toevallig 2 CE's heeft en bereid is 1tje te verkopen, zou ik het erg waarderen.
Anders denk ik maar de digital deluxe via de site bestellen.

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezydevil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:01:
Hier ging het ongeveer zo:

Bij het kopen kon ik een e-mail opgeven voor de receipt.

Bij het registreren moest ik eerst kiezen of ik al een gw1 account had, omdat ik die heb moest ik toen de gw1 gegevens ingeven.

Op het daarop volgende scherm, kon ik nog eens een e-mail ingeven, waarop ik e-mail wou ontvangen.
Bij het registreren moest je dus je GW1 account koppelen, ik neem aan je gebruikersnaam en wachtwoord en geen apart emailadres voor correspondentie- of bevestigingsdoeleinden? Dan gebeurt pas bij stap 3 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Aan de ene kant is het chill, dat als een of andere dickhead jouw nickname heeft, jij die alsnog kunt gebruiken, het verlelijkt het echter wel en dat kan dus gebeuren zonder dat je het wilt, als jij de eerste was.

Zou beter zijn als ze hetzelfde deden als met SC2, gewoon een identifier eraan koppelen die je nodig hebt om iemand toe te voegen, maar je ziet hem niet. Voorkomt btw ook dat wildvreemde mensen je gaan toevoegen, wat best wel lekker is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
Registreren werkt ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:14:
[...]

Bij het registreren moest je dus je GW1 account koppelen, ik neem aan je gebruikersnaam en wachtwoord en geen apart emailadres voor correspondentie- of bevestigingsdoeleinden? Dan gebeurt pas bij stap 3 neem ik aan?
Correct tenzij ze het sindsdien gewijzigd hebben, maar kan het me niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

@Gropah Ja, maar wat is dan het nut van nick reservatie als je GW:EN hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
Ging dat niet om character name reservatie?

Wat wel weer jammer is, is dat hij je gw1 e-mail voor het forum gaat gebruiken, ipv het e-mail adres wat je opgeeft bij registratie, en ik zie nog geen wijzigen knop.

[ Voor 66% gewijzigd door Sneezydevil op 10-04-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Hoe zit het nu ? ik zou vandaag toch vann Bol een berichtje of iets moeten krijgen met daarin een registratie code ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
ActualFantasy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:31:
Hoe zit het nu ? ik zou vandaag toch vann Bol een berichtje of iets moeten krijgen met daarin een registratie code ?
Waarschijnlijk moet je naar https://register.guildwars2.com/
Je zal hoogstwaarschijnlijk een 502 error krijgen, hebben meerdere mensen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen character name registratie kan via GW:EotN plaatsvinden, dat iemand jouw voorgenomen account name heeft ingepikt, is gewoon pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
joaocordeiro schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:32:
[...]

Je zal hoogstwaarschijnlijk een 502 error krijgen, hebben meerdere mensen last van.
Ja dat gedeelte komt wel, maar Bol zal mij toch eerst moeten laten weten hoe of wat neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:53
joaocordeiro schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:32:
[...]

Dit is bij mij zojuist opgelost. Ik weet natuurlijk niet of dit voor iedereen zo is. Volgens mij is er ook nog geen officieel bericht over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
waarom is die register pagina in het duits? :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sneezydevil schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:28:
Ging dat niet om character name reservatie?

Wat wel weer jammer is, is dat hij je gw1 e-mail voor het forum gaat gebruiken, ipv het e-mail adres wat je opgeeft bij registratie, en ik zie nog geen wijzigen knop.
Die knop zal wel komen, kunnen ze niet maken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
ActualFantasy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:33:
[...]

Ja dat gedeelte komt wel, maar Bol zal mij toch eerst moeten laten weten hoe of wat neem ik aan ?
Bol doet inderdaad wat vreemd. Sommigen die bij bol besteld hebben hebben de pre-purchase box al binnen, maar anderen, waaronder dus jij en ik, hebben nog niets van ze gehoord. Bij bestelstatus staat echter dat hij op de verschijningsdatum verzonden wordt, dus ik wacht nog even tot het einde van de dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Voor de snelle reageerders. Op bart smit heb je de pre purchase CE nog! heb hem zojuist besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog niet pre-purchase doen. de paypal doet het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-09 13:35
Why_easy schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:40:
Voor de snelle reageerders. Op bart smit heb je de pre purchase CE nog! heb hem zojuist besteld.
Ik denk dan dat je de laatse had. Zijn geen op voorraad krijg ik als bericht :(

Battlelog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Why_easy
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-02-2024
Guido001 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:41:
[...]

Ik denk dan dat je de laatse had. Zijn geen op voorraad krijg ik als bericht :(
Mhhh das jammer :( ik had game mania en bol al gebeld, maar beide melde al dat ze uitverkocht waren. Happy hunting nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joao
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:41:
Ik kan nog niet pre-purchase doen. de paypal doet het niet.
Bedoel je via de GW2 site? Dit probleem had ik namelijk ook! Lag aan de proxy hier op werk. Via mobiel web doet dit het prima! GL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zodra ik mijn email invul geeft hij een error. Op mijn mobiel doet hij het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc662
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 23:07
als je bij Mycom hebt besteld, ik heb ze zojuist gebeld en te horen gekregen dat ze vandaag worden verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Laatst online: 30-09 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:43:
zodra ik mijn email invul geeft hij een error. Op mijn mobiel doet hij het ook niet
Probleem heb ik hier ook krijg dan uiteindelijk de melding: ORDER SUMMARY:Error retrieving order information. Try again?

Ach we hebben nog wat dagen om het te proberen

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Laatst online: 21-07 11:39
jongens maak eens een gw2 problemen topic aan ofzo, dit gaat niet meer over de game zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

zou inderdaad wel een idee zijn. 50 posts in een uur tijd :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragor
Kronos1979 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:45:
[...]

Probleem heb ik hier ook krijg dan uiteindelijk de melding: ORDER SUMMARY:Error retrieving order information. Try again?

Ach we hebben nog wat dagen om het te proberen
Had ik ook, gewoon op Try again? blijven rammen totdat er een order komt. Ik zou wel eerst je order helemaal invullen, zodat je daarna meteen op Purchase kan klikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Laatst online: 09-03-2023
Tc662 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 10:44:
als je bij Mycom hebt besteld, ik heb ze zojuist gebeld en te horen gekregen dat ze vandaag worden verstuurd!
Hmm, ik zie dat je bij Mycom maar €40 betaalt. Ik vind dit vrij opvallend omdat je voor de rest overal €55 betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De aanhouder wint! Het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd trouwens dat zowel bol.com als game mania niets vermelden op hun website.. bij bart smith staat het er keurig op. Alle drie zijn het retailers die vermeld worden op de A'net site.

ik wacht nog even tot bol. com zijn site heeft aangepast en ga het dan daar kopen... vind dat ideal toch prettiger dan een creditcard.
Pagina: 1 ... 20 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.