Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Rytlock statue in beeld:

http://www.guildmag.com/rytlock-statue-up-close-eu-fanday

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2qn7ijb.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Sagaris op 04-04-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet!! Krijg nu het gevoel dat ik meer waar voor mijn uitgegeven 150 euri heb :9

Ik hoop dat ze volgende week de release date bekend maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:42:
Krijg nu het gevoel dat ik meer waar voor mijn uitgegeven 150 euri heb :9

Ik hoop dat ze volgende week de release date bekend zullen maken.
Inderdaad!

En ik betwijfel het... misschien dat we volgende week de bevestiging krijgen dat de eerste open beta op 20 april valt :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 21:54
Yvilthi schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:13:
[...]

Welke downloadlink was dat dan?
Ik ben al een hoop topic-pages terug gebladerd maar kom de link nergens tegen.

(edit: Typover)
Hier
BLACKfm schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 09:15:
Zucht.. Vanochtend een mail ontvangen dat ik dit weekend mee kan doen aan de beta.

'Dubble U - Tee - Ef' wat heb ik nou aan een beta weekend.....

Edit: Client (9 mb)

@hieronder,
Arenanet mag komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Thanks,

Alvast installeren dan denk ik vanavond even al wat van de gamefiles binnen trekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yvilthi schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:04:
Thanks,

Alvast installeren dan denk ik vanavond even al wat van de gamefiles binnen trekken :)
Dat is er maar 1, net als bij GW1. Je download de EXE mbv die link, en dan download die exe wel weer de .DAT.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die .dat is dan weer gevuld met gamefiles ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:16:
Die .dat is dan weer gevuld met gamefiles ;)
Als je het zo bekijkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een prachtig gemaakt beeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad.

De foto van het beeldje op de gw2-site doet afbreuk aan het beeldje. Ik dacht, op basis van de foto, dat het een flut ding zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Nou ja afbreuk? Met dit high res plaatje van de site vond ik het er ook al goed uit zien, maar deze nieuwe plaatjes zijn wel beter. Ik hoop dat ze de vlam ook transparant houden bij de massa productie versie, want dat stoorde me toch wel een beetje bij het CE plaatje van Arenanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vlammetje was ook met name de reden dat ik er niet veel van ging verwachten. We wachten maar weer af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kompleet met een uberleet Fiery Dragon Sword. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Wanneer mag er weer nieuw beeldmateriaal vrij komen v/d beta ?
Ik begreep dat het nu stil is/ligt. Maar wordt dit weer vrijgegeven ? Of tot de release geen nieuw materiaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:20:
Wanneer mag er weer nieuw beeldmateriaal vrij komen v/d beta ?
Ik begreep dat het nu stil is/ligt. Maar wordt dit weer vrijgegeven ? Of tot de release geen nieuw materiaal ?
Wanneer de eerste publieke beta komt (naar vermoeden, einde van de maand) is er geen NDA meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Cool !
Kan me namelijk uitstekend vermaken door alle youtubefilmpjes af te struinen.
Maar de meest interessante heb ik inmiddels wel gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Lasteraar schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:15:
Cool !
Kan me namelijk uitstekend vermaken door alle youtubefilmpjes af te struinen.
Maar de meest interessante heb ik inmiddels wel gezien..
Als je nog onbekende tegenkomt, post dan even een linkje

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ik heb Guildwars 2 gespeeld!!!!!!!!!!!!!

:+
Nouja ik heb de game opgestart iig hahaha :D
Hij gaat bij mijn laptop uit van een balanced configuratie.
C2D 2.1Ghz
ATI mobility radeon 4650
4GB
Installatie map is 11GB

[ Voor 29% gewijzigd door kaasaanfiets op 04-04-2012 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 147% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-09 18:20
Had de hele game binnen gehaald, waarna die automatisch launchde, heb dit toen weggeklikt en nu kan ik de game weer helemaal gaan downloaden?

Najah ik wacht wel tot het zover is =p .

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BlackR schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:40:
[...]

Had de hele game binnen gehaald, waarna die automatisch launchde, heb dit toen weggeklikt en nu kan ik de game weer helemaal gaan downloaden?

Najah ik wacht wel tot het zover is =p .
Nee. Kijk eens in de map waar je de executable neergezet hebt. Dit is niet een setup, maar de executable van het spel zelf. Hij maakt alleen nog geen snelkoppeling aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierdopje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2022
Threads samengevoegd (want opeens 73 pagina's)?

Wilde net de normale pre-purchase editie kopen bij bol.com, maar ik kan hem niet meer in de winkel vinden... Schiet lekker op als hij nu al uitverkocht is? Ik hoop dat hij terug komt net als de CE terugkwam, maar die is nu ook verdwenen.

Dit is de link: http://www.bol.com/nl/art...dex.html?_requestid=48336 maar hier kan hij nu niets meer vinden.

Nu ik meerdere webshops afga, is guild wars 2 daar ook verdwenen (wehkamp, cosmox, FRS...), wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bol.com die raar bezig is? Of zullen ze op hun vingers getikt hebben gekregen door ANet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Eierdopje schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:33:
Threads samengevoegd (want opeens 73 pagina's)?

Wilde net de normale pre-purchase editie kopen bij bol.com, maar ik kan hem niet meer in de winkel vinden... Schiet lekker op als hij nu al uitverkocht is? Ik hoop dat hij terug komt net als de CE terugkwam, maar die is nu ook verdwenen.

Dit is de link: http://www.bol.com/nl/art...dex.html?_requestid=48336 maar hier kan hij nu niets meer vinden.

Nu ik meerdere webshops afga, is guild wars 2 daar ook verdwenen (wehkamp, cosmox, FRS...), wat is er aan de hand?
Idd, had bij FRS besteld, en ook al betaald, maar nu istie van de site af... vraag me idd af of dit nog goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ook van game mania site verdwenen. Ook m'n pre order is verdwenen. >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn bestelling bij bol.com (pre-purchase - Collectors edition 2x) staat er nog gewoon, dus ben benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Vergeet niet dat de CE een op=op product is, waarschijnlijk zijn ze uitverkocht.

[ Voor 3% gewijzigd door Xeiji op 05-04-2012 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Standaard editie is helaas ook weg van bol.com...
Dan maar 10 april langs de mediamarkt ofzo

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 08:19

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik ga echt flippen als ik mn CE niet krijg van Bol.

Maar vooralsnog ga ik er maar vanuit dat het gewoon goed gaat komen, ik kijk er echt naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Laatst online: 09-03-2023
Wailing_Banshee schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:38:
bol.com die raar bezig is? Of zullen ze op hun vingers getikt hebben gekregen door ANet?
Ik ga voor jouw 2e optie.

ArenaNet heeft al meerdere keren aangegeven dat de pre-purchase vanaf 10 april beschikbaar is. Alles wat je voor de 10e koopt is niet officieel goedgekeurd door ArenaNet.
Om deze reden heb ik de pre-purchase ook nog niet pre-ordered (zo blijf je bezig 8)7). Ik loop dinsdagmiddag gewoon een gamewinkel in en zie dan wel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:19:
[...]

ArenaNet heeft al meerdere keren aangegeven dat de pre-purchase vanaf 10 april beschikbaar is. Alles wat je voor de 10e koopt is niet officieel goedgekeurd door ArenaNet.
Om deze reden heb ik de pre-purchase ook nog niet pre-ordered (zo blijf je bezig 8)7). Ik loop dinsdagmiddag gewoon een gamewinkel in en zie dan wel verder.
Als dat zo is zou bol.com hun orders dan moeten cancellen voor mensen? Paar vrienden van me hebben de CE al besteld via bol.com

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Nidhiki schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:21:
[...]

Als dat zo is zou bol.com hun orders dan moeten cancellen voor mensen? Paar vrienden van me hebben de CE al besteld via bol.com
Het lijkt me dat ze bestaande orders laten staan, maar tot 10 april geen nieuwe orders meer (mogen) aannemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je de 10e niet zomaar een gamewinkel binnenlopen en denken dat je een exemplaar krijgt? In ieder geval de CE niet. Beperkt aantal winkels mogen dit verkopen.

Daarnaast valt het allemaal wel mee denk ik. De mensen die een pre order op de pre purchase CE hebben gedaan, zullen hem wel gewoon krijgen. Die winkels overtreden in principe niks, je gaat gewoon een overeenkomst aan met een bol of GM en als je de 10e je editie krijgt is het goed. Dat Anet zegt dat alle aankopen door spelers voor de 10e niet door hun zijn goedgekeurd kan ik me voorstellen. Het is niet zo dat een bol of GM het voor de 10e levert. Je wacht er net zo lang op als iemand die komende dinsdag naar de winkel gaat en hem daar pas koopt. Het enige dat oneerlijk kan zijn is dat er dan geen meer beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:23:
[...]

Het lijkt me dat ze bestaande orders laten staan, maar tot 10 april geen nieuwe orders meer (mogen) aannemen.
Doet game mania ook niet. Game is weg, na gebeld te hebben "Deze hebben we op verzoek van arena net moeten annuleren"

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
lanerios schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:30:
[...]

Doet game mania ook niet. Game is weg, na gebeld te hebben "Deze hebben we op verzoek van arena net moeten annuleren"
Dat vind ik toch raar en behoorlijk zuur voor de mensen die dachten al een CE binnen te hebben. Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk: "beschikbaar vanaf de 10e" is "beschikbaar vanaf de 10e" en niet "beschikbaar vanaf de 10e, behalve voor mensen die voor de 10e bestellen". Ben benieuwd of Bol en Bart Smit de pre-orders ook gaan annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:19:
[...]

Als je die luxe hebt... Ik ben aangewezen op bol.com... Ik geloof dat er wel een GameMania in Groningen is, maar ik zou niet eens weten waar, en die zal ook wel dicht zijn tegen de tijd dat ik klaar ben met werken...
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:38:
[...]

Dat vind ik toch raar en behoorlijk zuur voor de mensen die dachten al een CE binnen te hebben. Aan de andere kant is het ook wel begrijpelijk: "beschikbaar vanaf de 10e" is "beschikbaar vanaf de 10e" en niet "beschikbaar vanaf de 10e, behalve voor mensen die voor de 10e bestellen". Ben benieuwd of Bol en Bart Smit de pre-orders ook gaan annuleren.
Ik weet niet hoe het met die gamemania is, maar de bestellingen bij bol.com zijn vaak ook al betaald... Dan moeten ze dus ook die betaling weer ongedaan maken... Ik denk (en hoop!) dat ze dat niet doen...

[ Voor 32% gewijzigd door Wailing_Banshee op 05-04-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:38:
[...]

I hope to god they won't. Ik heb al 150 euro betaald voor de Collectors Edition en ben niet van plan om dat geld zomaar te laten weggooien. Ik heb betaald dus ze zullen hun belofte wel na moeten komen. Interesseert mij niet dat ze hem nog niet mochten laten reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Wailing_Banshee schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:39:
[...]

Als je die luxe hebt... Ik ben aangewezen op bol.com... Ik geloof dat er wel een GameMania in Groningen is, maar ik zou niet eens weten waar, en die zal ook wel dicht zijn tegen de tijd dat ik klaar ben met werken...
Die zit drie deuren naast de Nedgame (de kant van de grote markt op).

Normaal gesproken heb ik de luxe ook niet, maar heb toevallig dinsdagmiddag vrij. Ik ga waarschijnlijk wel dinsdagmorgen mijn bestelling plaatsen zodat ik hem tussen de middag op kan halen.
Andere optie is nog dat je hem via ArenaNet zelf koopt. Ik hoop alleen wel dat ze dan meerdere betaalmogelijkheden hebben, ik heb namelijk geen credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 21:54
Lijkt me stug dat ze hem niet gaan leveren als je betaald hebt. Lijkt mij dat er gewoon een rechtsgeldige overeenkomst tot stand is gekomen tussen mij en Bol in dit geval.
Ik heb 150 euro betaald en hiervoor leveren zij de CE. Het feit dat zij de CE eigenlijk officieel nog niet mochten verkopen verandert niets aan het feit dat zij hem alsnog gewoon verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierdopje
Kort antwoord gevonden op budgetgaming.
[message]Van 12game.com[/message]:
NC Soft heeft meerdere van ons vriendelijk gevraagd om de release datum van 10-04-2012 te respecteren.

Vanaf bovenstaande datum zal die waarschijnlijk weer zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
BlackD0 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:41:
[...]

I hope to god they won't. Ik heb al 150 euro betaald voor de Collectors Edition en ben niet van plan om dat geld zomaar te laten weggooien. Ik heb betaald dus ze zullen hun belofte wel na moeten komen.
Ik heb eenzelfde situatie wel eens meegemaakt bij Bol. Je geld ben je heus niet kwijt. Op het moment dat ze je bestelling moeten annuleren dan krijg je het geld gewoon teruggestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Niet online
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:45:
[...]

Ik heb eenzelfde situatie wel eens meegemaakt bij Bol. Je geld ben je heus niet kwijt. Op het moment dat ze je bestelling moeten annuleren dan krijg je het geld gewoon teruggestort.
Als ze mijn geld terug geven, zullen ze mij ook mijn cadeaubonnen terug moeten geven. Dat lijkt me nogal een rompslomp om dat te regelen. Overigens heb ik een overeenkomst met Bol.com, niet met Arenanet. Arenanet vraagt winkels alleen vriendelijk of zij de "releasedate" willen respecteren door van tevoren geen reserveringen aan te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeterno
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09-2024
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:45:
[...]
Het geld terugkrijgen zal inderdaad het probleem niet zijn, maar als je een CE wil hebben moet je in zo'n geval wel nog even 150 euro extra op je rekening hebben staan om op de 10e de bestelling alsnog te plaatsen.

De terugboeking van de betaling van de mogelijk geannuleerde order zouden ze voor de 10e waarschijnlijk niet redden. Zo kan je toch nog achter het net vissen. Dus vervelend is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NIEKler schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:43:
[...]

Die zit drie deuren naast de Nedgame (de kant van de grote markt op).

Normaal gesproken heb ik de luxe ook niet, maar heb toevallig dinsdagmiddag vrij. Ik ga waarschijnlijk wel dinsdagmorgen mijn bestelling plaatsen zodat ik hem tussen de middag op kan halen.
Andere optie is nog dat je hem via ArenaNet zelf koopt. Ik hoop alleen wel dat ze dan meerdere betaalmogelijkheden hebben, ik heb namelijk geen credit card.
Nedgame? Nooit van gehoord... Nu is het ook een maand of 4 geleden dat ik in de stad geweest ben... Ik kom eigenlijk alleen bij de Saturn en Ikea... Ik woon namelijk niet in Groningen... En ik weet zeker dat er geen GameMania in Delfzijl zit!

Het probleem bij ANet is, dat je geen CE kunt kopen daar, alleen de deluxe download. En ik wil de CE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
aeterno schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:53:
[...]

Het geld terugkrijgen zal inderdaad het probleem niet zijn, maar als je een CE wil hebben moet je in zo'n geval wel nog even 150 euro extra op je rekening hebben staan om op de 10e de bestelling alsnog te plaatsen.

De terugboeking van de betaling van de mogelijk geannuleerde order zouden ze voor de 10e waarschijnlijk niet redden. Zo kan je toch nog achter het net vissen. Dus vervelend is het wel.
Om deze reden zou ik ook verwachten dat ze de de bestelling alleen op 'on hold' zetten en niet geheel annuleren, maar kennelijk doet GM dat niet:
lanerios schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:30:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer De Valk,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 5 april 2012.

U heeft contact opgenomen met de klantenservice van bol.com omdat u zeker wilt weten dat u het bestelde artikel geleverd krijgt. Er zijn inderdaad een gering aantal exemplaren beschikbaar maar uw bestelling met het nummer 7988605580 staat gewoon in ons systeem. U kunt er dus van uit gaan dat het artikel 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' geleverd gaat worden op de verschijningsdatum van het artikel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Thijs
Thijsie bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackD0
  • Niet online
Whoop whoop, inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
mooi zo :)
ik heb ook een soortgelijke vraag gesteld aan FRS maar daar heb ik helaas nog geen reactie op ontvangen (bij mij gaat het niet om de CE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs is de man!

Stefan, aan je ordernummer te zien, ben ik iets eerder geweest met bestellen en zal ik hem ook wel krijgen. Bovendien staat bij mij gewoon een bestelstatus: wordt verwerkt en dat ie wordt verzonden op verschijningsdatum. Kortom: een storm in een glas water vwb bol.com.

Mijn order bij GM kan ik wel vergeten. Nouja, een exemplaar is ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 11:35
Ik heb mijn (standard) pre-purchase doosje binnen. :7

Alleen kan ik er voorlopig nog niks mee. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:41
Chippu schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:09:
Ik heb mijn (standard) pre-purchase doosje binnen. :7
Waar besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdnz
  • Niet online
Net bol.com aan de lijn gehad. Ik had dezelfde vraag over of mijn bestelling geannuleerd zou worden omdat hij niet meer beschikbaar was op de website. De helpdesk zei dat deze slechts beperkt leverbaar is en dat dat de reden was waarom hij van de website af werd gehaald.

Degenen die hem nu bestelt hebben, krijgen hem gewoon geleverd op 10 april.

Het ging om de standaard Prepurchase edition, dus niet de CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgringo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 10:12
mdnz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:02:
Net bol.com aan de lijn gehad. Ik had dezelfde vraag over of mijn bestelling geannuleerd zou worden omdat hij niet meer beschikbaar was op de website. De helpdesk zei dat deze slechts beperkt leverbaar is en dat dat de reden was waarom hij van de website af werd gehaald.

Degenen die hem nu bestelt hebben, krijgen hem gewoon geleverd op 10 april.

Het ging om de standaard Prepurchase edition, dus niet de CE.
A dank je voor deze info krijg ik hem dus ook gewoon kan ik vanacht gewoon rustig slapen _/-\o_

ik ben disle dislek dieslc woordblind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik heb mijn pre-purchase ge-pre-ordered bij game mania, en inderdaad zoals velen van jullie hebben ondervonden, is die plots verdwenen. Hier bovenop zijn alle pagina's i.v.m. GW2 op game mania verdwenen... Arenanet heeft dus duidelijk hier iets mee te maken, zoals sommigen onder jullie ook al vermoeden. Ik ga dit morgenvroeg eens persoonlijk gaan onderhoren, want ik wil dit voorval tot in het detail begrijpen... Deze game moet ik gewoon hebben en ik heb er heeeel wat voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Laatst online: 25-09 18:06
Gaan alle posts hierboven die 10 april vermelden over een beta of is dit nu al de definitieve game die uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 103% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Is my copy of Guild Wars 2 tied to my region?

Yes. To play from North America you must purchase a North American copy of the game. To play from Europe you must purchase a European copy of the game. Note that this restriction impacts where you can play from, not which game worlds you can choose to play on.

By purchasing the correct copy of the game, you're supporting the game in your country, and you'll be connecting to your local data center, using your local customer support team, and downloading the correct language support for your country.

~RB2
Bron: http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/425415807474699
Here are some answers and clarifications for you! First, if you purchase the game from https://buy.guildwars2.com/ you'll automatically be sorted into the right region.

And don't worry -- we want you to play with your friends wherever you are. This policy only affects where you can login from -- not which worlds you can access. People from NA will be able to play with people from EU at launch. We've got two datacenters -- one in NA and one in EU. Those who do not fall into either of those two regions will default to the NA datacenter.

Finally, we are aware that a lot of our players travel, and we are looking into a solution for you.

Hope that helps some! ~RB2
Bron: http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/10150698525259209

Je kunt dus gewoon met vriendjes buiten Europa samen spelen mocht je dat willen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Xeiji op 06-04-2012 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eierdopje
Alleen is het vervelend als je de Amerikaanse versie wilt kopen (bijv. via proxy) om geld te besparen. Dan zul je altijd via NA dataservers spelen met bijbehorende latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zelf zou dan toch het liefst even 10 euro meer uitgeven. Ben allergisch voor latency :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Jup same here.
Hoop juist dat ik enkel op EU servers kan spelen ivm snelheid v/d game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 10:09:
Jup same here.
Hoop juist dat ik enkel op EU servers kan spelen ivm snelheid v/d game.
Ik ook. Snelheid is belangrijk. Daarbij heb ik al genoeg met Amerikanen gespeeld in GW1, ook meer noodzaak dan wil (ivm leegloop EU servers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:03:
[...]

Ik ook. Snelheid is belangrijk. Daarbij heb ik al genoeg met Amerikanen gespeeld in GW1, ook meer noodzaak dan wil (ivm leegloop EU servers).
Je kunt gewoon met de gehele wereld blijven spelen... Wat ik begrijp, is het grote verschil dat je wanneer je van server wisselt je niet "fysiek" van server wisselt. Maar alleen van virtuele server. Terwijl, wanneer je nu naar een Amerikaanse server gaat, je ook werkelijk speelt via die Amerikaanse server.

Of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik een beetje te laat ben..
Weet iemand nog een adresje voor de standard edition?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:18:
Ik denk dat ik een beetje te laat ben..
Weet iemand nog een adresje voor de standard edition?
Sterker nog, je bent te vroeg.

De standaard editie is gewoon vanaf de 10de te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een logistieke vraag; als bol.com vanaf dinsdag gaat leveren, ik neem aan dat ze het doosje (SE, DE en CE) gewoon door de brievenbus zullen duwen? Of is het toch een pakketverzending die in ontvangst genomen moet worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:26:
Een logistieke vraag; als bol.com vanaf dinsdag gaat leveren, ik neem aan dat ze het doosje (SE, DE en CE) gewoon door de brievenbus zullen duwen? Of is het toch een pakketverzending die in ontvangst genomen moet worden?
Eerste levering (van pre-purchase en pre-order) is alleen een code voor beta en 3 dagen head-start. Bij de uiteindelijke release wordt de feitelijke game met extra's geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 21:24:
Beste mensen,

ik heb mijn pre-purchase ge-pre-ordered bij game mania, en inderdaad zoals velen van jullie hebben ondervonden, is die plots verdwenen. Hier bovenop zijn alle pagina's i.v.m. GW2 op game mania verdwenen... Arenanet heeft dus duidelijk hier iets mee te maken, zoals sommigen onder jullie ook al vermoeden. Ik ga dit morgenvroeg eens persoonlijk gaan onderhoren, want ik wil dit voorval tot in het detail begrijpen... Deze game moet ik gewoon hebben en ik heb er heeeel wat voor over ;)
Heb ze gebeld, Leiden winkel weet van niks, zoetermeer zegt dat het door arena net komt. Katwijk weet ook van niks.

Mail sturen hierover, heeft geen reactie als resultaat. Maar dat ben ik gewend van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:26:
Het is een gewone DVD hoes die je krijgt, met een code. Die past waarschijnljk wel door je brievenbus. Pas bij release, als de volledige doos (in geval van de CD) verstuurd wordt, wordt het natuurlijk een ander verhaal (ik denk niet dat Rytlock door m'n brievenbus kan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik vraag me ook af hoe groot deze game gaat worden in europa.
Zal het echt een "wow-killer" worden, of blijft het een underdog game welke wel erg goed is, maar laakt aan populariteit ?

Ik ben benieuwd. Ik hoop op het eerste. Graag zou ik een grote verschuiving zien naar een nieuwere betere game als GW2, met de daarbij horende ( europese ) serverdruktes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb CE besteld bij bol en er is niks geanuleerd dus ik ga er vanuit dat het wel goedkomt
bij gamemania stond ook echt sold out al op 2 april was dat zo geloof ik en dat vind ik inderdaad niet kunnen aangezien anet zegt vanaf de 10e gaan sommige mensen ook pas de 10e kijken en dan is het wel erg flauw als ze al een week zijn uitverkocht .bij bol kon ik de CE nooit vinden tot ik bij google een link vond die wel naar de pagina verwees via die link heb ik hem besteld :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 16:46
Lasteraar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:36:
Zal het echt een "wow-killer" worden, of blijft het een underdog game welke wel erg goed is, maar laakt aan populariteit ?
Ik denk dat de SWTOR servers wel redelijk gaan leeglopen (maar dat doen ze eigenlijk nu al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik mag niks zeggen ;P maar geloof me (is mijn mening natuurlijk ,jij kan er anders over denken) guildwars 2 is de vetste mmo die er is straks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
WoW-killer of niet, GW2 is een echte next-gen mmo. Ze hebben werkelijk bijna alles onder de loep genomen wat mensen (niet) leuk vinden aan mmo's.

Ik ken een hoop mensen die WoW spelen/speelden en er bij zweren omdat ze gewoon niet beter weten. Ze schrijven andere games af als WoW-clones zonder er echt naar gekeken te hebben. Zo claimden een paar gasten dat GW2 hetzelfde als GW1 zal worden, geen echte mmo... (Ik weet het, wat een mafketels!)

Van wat tot nu toe heb gezien ga ik echt van dit spel genieten. Nu alleen nog leuke mensen vinden die samen willen spelen en WvWvW & PvE willen roflstompen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik ben benieuwd. Ik hoop op het eerste. Graag zou ik een grote verschuiving zien naar een nieuwere betere game als GW2, met de daarbij horende ( europese ) serverdruktes !
Ik hoop dat het wel populair wordt en dat ArenaNet er goed aan gaat verdienen om het te blijven ondersteunen en ontwikkelen. Een 'lekker drukke' server is natuurlijk leuker dan een half lege server.

Verder hoop ik dat Wow lekker blijft wat het is en dat alle kindjes Wow blijven spelen. Sommigen zullen het niet leuk vinden dat ik het zeg maar echt de grootste afknapper van Wow is het volk dat het speelt. Uiteraard speel je samen met je guildies en vrienden maar ik vind niet dat een MMO een game is waarin je je moet afzonderen om het merendeel van de server populatie te vermijden omdat ze zich hufterig gedragen. Overal zal je natuurlijk tegen spelers aanlopen die niet je vrienden zullen worden maar ik vond dat de mentaliteit in Wow toch echt heel hard achteruit ging met de cross-realm dungeon finder, en die mentaliteit heeft zich langzamerhand ook verspreid onder de spelers op dezelfde realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik zit er hard aan te denken om in gw2 met wat vrienden een guild op te starten voor de wat oudere gamers ;)
opschepperige kids hoef ik niet in me guild die heb ik genoeg gezien in gw1 ,gewoon een leuke guild niet gericht op humans of char etc maar gemixed met aardige volwassen mensen die spelen voor de lol en niet alsof het werk is, kan niet wachten :D en wat betreft de meetste wow spelers ,die zitten gewoon vastgeroest in dat spel die hebben er al te veel tijd en geld in gestoken om te stoppen .voor mij was dat toen juist de reden om te stoppen kost klauwen met geld en echt vernieuwend is het al lang niet meer ik verveelde me na een jaar gewoon kapot ,stond vaak een beetje te niksen in de stad .dure chatbox voor 12 eurie per maand
gw2 daarintegen is echt van deze tijd daar kan echt geen andere mmo aan tippe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32

Om eerlijk te zijn, nee, dat zal deze game niet zijn. Voor een verschuiving heb je de huidige spelers nodig, de spelers die niets meer kennen dan het Holy Trinity principe, DPS-meters en imba-epic-ubah-gear. Waar PVP met 3 hits kan worden bepaald en elitair is een standaard. En dat is GW2 gewoon niet. Voor een enorm aantal WoW spelers is dat hun eerste MMO, dat is hun standaard, alles wat afwijkt is niet 'anders' maar is gewoon 'slechter', zeker als straks nog die expension komt zullen er genoeg daar blijven. Ik heb al genoeg van zulke dingen gehoord:

- Charr is gejat van Tauren
- Maar 5 skills?!?!!? Epic fail.
- Wat een flut damage
- Geen epic gear?!
- Warriors met guns? mega fail.
- @youtube filmpjes, lol wat een faceroll 1-5 spam.

Maar GW2 heeft een enorm sterke troef, hun betaal-en-speel-gratis principe. Dat is wat GW1 altijd in leven heeft gehouden, of je nu of 6 jaar geleden wil spelen, gratis en lekker je ding doen. Mensen kopen uit hype de game (40-50 euro) en kunnen elk moment in de toekomst weer gaan spelen, geen kosten, geen verplichting. Maar uiteindelijk gaat het om de game zelf, weten ze dit bugvrij/server-stabiel af te leveren, hebben ze al een enorme voorsprong. Is PVP uitdagend en 'gebalanceerd', pluspuntje 2. Kan iedereen fijn spelen zonder quest-mob camping of overvolle zones.. pluspuntje 3.

Daarom ga ik ook Tera spelen, die zit qua combat heel dichtbij de manier hoe ik graag speel. GW2 principe zit ook dichtbij, maar is te 'simpel' gemaakt qua skills en wapens (NDA, geen details) voor aantal professions, uitzondering daargelaten (Engineer), waardoor ik mijn verslaving in GW1 mis.. het uren testen en zoeken naar nieuwe builds, het combineren van 500 skills tot 8 en het nog fijn vind spelen ook.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

InflatableMouse schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:52:
[...]

Ik hoop dat het wel populair wordt en dat ArenaNet er goed aan gaat verdienen om het te blijven ondersteunen en ontwikkelen. Een 'lekker drukke' server is natuurlijk leuker dan een half lege server.

Verder hoop ik dat Wow lekker blijft wat het is en dat alle kindjes Wow blijven spelen. Sommigen zullen het niet leuk vinden dat ik het zeg maar echt de grootste afknapper van Wow is het volk dat het speelt. Uiteraard speel je samen met je guildies en vrienden maar ik vind niet dat een MMO een game is waarin je je moet afzonderen om het merendeel van de server populatie te vermijden omdat ze zich hufterig gedragen. Overal zal je natuurlijk tegen spelers aanlopen die niet je vrienden zullen worden maar ik vond dat de mentaliteit in Wow toch echt heel hard achteruit ging met de cross-realm dungeon finder, en die mentaliteit heeft zich langzamerhand ook verspreid onder de spelers op dezelfde realm.
legt ook een beetje aan het loot systeem wat word gebruikt in wow , das gewoon vragen om loot rovers
in gw 2 valt net als in gw1 alles op naam dus geen gekloot met loot als je geluk heb krijg je leuke spulle als je pech heb niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Mail van Game Mania:

Beste,

dank je wel om ons te contacteren.

We hebben het even voor je nagekeken en jouw pre-order staat nog steeds netjes genoteerd.

We hebben alle info echter van de site moeten halen in opdracht van de uitgever. Vanaf 10 april zal alles terug in orde zijn en zal jouw pre-order terug in je lijst staan en kan je jouw exemplaar ophalen in jouw store.

Je hoeft dus verder niets te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Freakiebeakie schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:55:
[...]

legt ook een beetje aan het loot systeem wat word gebruikt in wow , das gewoon vragen om loot rovers
in gw 2 valt net als in gw1 alles op naam dus geen gekloot met loot als je geluk heb krijg je leuke spulle als je pech heb niet :)
Sorry ben ik het dus niet mee eens. Als je een beetje volwassen bent gun je een ander net zo veel als je zelf. Maar ninja's is maar 1 klein stukje en daar zet ik me gewoon overheen. Het is klote als iemand iets ninja'd waar je al een week lang naar op zoek bent, tuurlijk. Maar voor mij was het meer de arrogantie, het ongeduld en gedrag - om maar wat dingen te noemen. Ik kwam in dungeons zelden nog normale mensen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Het valt me sowieso op hoe hard het wowtopic op dit forum blijft groeien itt bijv het GW2 topic.
Kan me moeilijk voorstellen dat de wow'ers echt zitten te wachten op een panda update of noobs die gelijk een lvl80 char kunnen aanmaken.

De game lijkt me een beetje ten einde te komen..!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
Lasteraar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:06:
Het valt me sowieso op hoe hard het wowtopic op dit forum blijft groeien itt bijv het GW2 topic.
Kan me moeilijk voorstellen dat de wow'ers echt zitten te wachten op een panda update of noobs die gelijk een lvl80 char kunnen aanmaken.

De game lijkt me een beetje ten einde te komen..!?
Vergeet niet dat op GW2 nog een NDA zit en dat er niet veel inhoudelijk gesproken kan en mag worden. Hierdoor is er gewoon minder om over te discussieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier volgt nog een bevestiging dat alles in orde komt :)

Beste Thomas,

We hebben het even voor je nagekeken en jouw pre-order staat netjes genoteerd.
We hebben alle info echter van de site moeten halen in opdracht van de uitgever. Vanaf 10 april zal alles terug in orde zijn en zal jouw pre-order terug in je lijst staan.
Je hoeft dus niets te ondernemen.
Met vriendelijke groeten,
Yves Leysen
Game Mania Klantendienst

Ik ben bovendien persoonlijk naar GM gestapt en ze hebben me alles haarfijn uitgelegd ;)
GW2 wordt EPIC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
inderdaad. Kan niet wachten erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

@inflatablemouse

ik zeg ook een beetje , voor de rest ben ik het ook helemaal met je eens de wow community zuigt gewoon
dat hele ik ben pro en jij bent noob gelul is typisch wow ,dat kom je in guildwars 1 stukke minder tegen
ik ben het wel tegengekomen in gw maar dan waren het vaak de wat jongere spelers die dat blijkbaar van hun wow spelende vrienden hebben overgenomen ofzo
maar genoeg over wow laten we het weer over gw2 hebben voor zover we er over mogen praten ;P

[ Voor 10% gewijzigd door Freakiebeakie op 06-04-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lasteraar schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:06:
Simpel, WoW heeft enorm veel 'spelers' naar tweakers getrokken in de afgelopen jaren, terwijl andere MMO's weinig nieuwe spelers naar tweakers meer trekken (daar je nu 10 andere NL sites heb waar je ruim over GW2 kan praten). Diezelfde mensen spelen nog steeds, vandaar het topic nog steeds actief is.

(zelfs het oude Rose Online topic trok vroeger meer reacties dan nu SWTOR of soortgelijk, ondanks de playerbase slechts een fractie was tov WoW).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 12:13:
Hier volgt nog een bevestiging dat alles in orde komt :)

Beste Thomas,

We hebben het even voor je nagekeken en jouw pre-order staat netjes genoteerd.
We hebben alle info echter van de site moeten halen in opdracht van de uitgever. Vanaf 10 april zal alles terug in orde zijn en zal jouw pre-order terug in je lijst staan.
Je hoeft dus niets te ondernemen.
Met vriendelijke groeten,
Yves Leysen
Game Mania Klantendienst

Ik ben bovendien persoonlijk naar GM gestapt en ze hebben me alles haarfijn uitgelegd ;)
GW2 wordt EPIC
Bedankt, lanerios ook bedankt. Stelt me gerust voor mijn GM order. Ik vond het al apart dat ik geen sms'je of zo had ontvangen dat m'n order gecancelled was, want ik had hem in de winkel gepre-ordered (geheel betaald, dus eigenlijk al pre-purchase). Maar dacht nog dat het aan Vodafone zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
10 andere sites waar ze ruimschoots over GW2 praten ?

* pm ze eens als je wil :-D *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zijn gewoon de bekende sites, 9lives, gamers.nl, fok, insider, dan nog de generieke sites als xboxworld, gw2forums etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GameSync
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09-2020
Misschien is dit wel eerder vermeld maar het is een niet onbelangrijk detail.
Bij een pre-purchase van de standard editie ontvang je later niet een fysieke disc.
Je koopt dus echt alleen de code voor toegang tot de extra's ( waaronder beta weekenden ) en de volledige game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:51

Hu9o

Schokkend

Ik heb wat filmpjes van GW2 gekeken online.

Het genre MMO heb ik nog nooit gespeeld. Maar in 1 van de filmpjes hoorde ik dat er geen auto attack in zit.Nu speel ik wel League of Legends. Daar zit wel een auto attack in en gebruik je 1 keer in de 5 seconden een ability. De rest is gewoon auto attacken.

Moet je nu bij GW2 in een gevecht continue op de knoppen rammen (zoals bij guitar heroes)??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

bovenstaande, er gaat wel wat vaker gedrukt moeten worden dan eens om de 5 seconden, maar helemaal geen guitar heroes.

Dit topic komt wel tot leven als de pre-purchasers de beta kunnen spelen. Er valt tot nu toe nog niet zo veel te zeggen, buiten hier en daar een filmpje op youtube of een artikel. Waarop dat we dan allemaal weer hyped, en nog eens zeggen dat we nu echt niet meer kunnen wachten.

Dat dit spel WOW en consoorten gaat leegtrekken weet ik niet, ik vermoed wel een grotere fanbase dan GW1. ArenaNet verdient het, ik gun ze het van harte. Terwijl de meeste MMORPG's eigenlijk niet zo veel meer zijn dan WOW 1.5. Hetzelfde principe dat wow gebruikt, maar dan met wat nieuwe toevoegingen, verhaal bij SWTOR, dynamic events, of hoe het ook heet, bij Rift. Maar ze bieden weinig vernieuwends aan om vele spelers langdurig geboeid te houden.

Guild Wars 2 heb ik zeer hoge verwachtingen voor, het lost toch enkele oude problemen op. En heeft heel wat structurele vernieuwingen.

Waarvan de grootste toch wel is dat je met iedereen kan samen spelen. Een makker die een paar dagen niet kan spelen en meteen achter valt op levellen. Geen probleem, level scaling, en je kan nog steeds samen wat dynamic events verkennen, en beide je bijdrage leveren.

Ik hoop wel dat de grotere gevechten toch nog steeds wat samenwerking vereisen, en niet gewoon ieder zijn ding doet, damage en wanneer nodig zichzelf healen.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hu9o schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:36:
Ik heb wat filmpjes van GW2 gekeken online.

Het genre MMO heb ik nog nooit gespeeld. Maar in 1 van de filmpjes hoorde ik dat er geen auto attack in zit.Nu speel ik wel League of Legends. Daar zit wel een auto attack in en gebruik je 1 keer in de 5 seconden een ability. De rest is gewoon auto attacken.

Moet je nu bij GW2 in een gevecht continue op de knoppen rammen (zoals bij guitar heroes)??
Elke eerste skill op je linker skill bar voor elke profession is een auto attack. Als warrior dus een zwaard melee en een boog ranged, bij 'casters' is het maar net hoe Arena net dit heeft gedaan (elementalist met dagger earth is bv ranged). Deze blijft actief zolang je een mob kan raken, heb je geen target meer, stop hij netjes.

De andere 4 abilities (plus je rechter 5 skills, maar die zijn zeer profession afhankelijk) zijn gewoon cast-abilities met een bepaalde cooldown, die je vrij kan activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:51

Hu9o

Schokkend

ah kijk dit neemt wat verontrusting weg! bedankt

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit een andere mmorpg gespeeld dan GW, dus ik kan de vergelijking simpelweg niet maken. Mijn verwachtingen zijn dus afhankelijk wat ik hoor, zie en lees op het internet. Te vaak wordt GW met WoW vergeleken, WoW staat al zo lang op dé nummer 1 bij de MMORPG's. Misschien kan GW2 dit veranderen, en dit gun ik arenanet ook! Maar ik hoop er niet op, want wat maakt ons dat uit? Ik zal nooit WoW spelen, de monthly fee verhindert dat grotendeels. Bovendien vind ik GW iets uniek, maar het pvp-systeem spreekt me toch in het bijzonder aan. De WvW ziet er alleszins waanzinnig uit! Gewoonweg het idee alleen al dat je met legers tegen elkaar vecht! Een echte oorlog waar jij deel van uit maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
Zojuist een verzendbevestiging gekregen van FRS dat mijn pre-purchase (standard) onderweg is.

Lijkt er dus op dat ook al staat FRS niet op de officiele lijst dat ze hem wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij durft het aan, ook al staat deze niet op de lijst. Succes ermee, ik zou het niet zo maar durven, vooral gelet op de berichtgeving van andere winkels die het eea op hold hebben gezet en omdat je een melding krijgt dat ie onderweg is. Erg vreemd, ik weet niet welke reis je doosje gaat afleggen, maar als ie vandaag verstuurd is, is ie wel lang onderweg tot dinsdag of je krijgt hem morgen en dan krijgt FRS een pak slaag van Anet:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:57:
Jij durft het aan, ook al staat deze niet op de lijst. Succes ermee, ik zou het niet zo maar durven, vooral gelet op de berichtgeving van andere winkels die het eea op hold hebben gezet en omdat je een melding krijgt dat ie onderweg is. Erg vreemd, ik weet niet welke reis je doosje gaat afleggen, maar als ie vandaag verstuurd is, is ie wel lang onderweg tot dinsdag of je krijgt hem morgen en dan krijgt FRS een pak slaag van Anet:-)
Had al besteld toen die net op de site stond, toen had ik de lijst nog niet gezien.

Volgens FRS wordt ie binnen 24 uur geleverd. Ik wacht het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou ons op de hoogte, maar het lijkt me sterk dt je hem voor de 10e krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik hoop dat ze het in overleg met A.net hebben gedaan, kan begrijpen dat ze eerder versturen ivm paasen en de direct volgende 10 april, maar denk niet dat A.net zit te wachten dat er winkels al voor 10 april fysieke doosjes gaan versturen. (wat ze natuurlijk kunnen zien als je je serialkey wil invoeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:57:
Ach, GM is van FRS, dus als GM het heeft, waarom de FRS dan ook niet?

Tipje voor Izzo: ga niet op GW2's twitter zeggen dat je een exemplaar hebt en wanneer de registratie server opengaat ;) want dat is hetgeen wat juist deze "van de site gehaald" onzin heeft veroorzaakt.

Ik denk iig echt dat het daardoor kwam. Berichten van mensen die een pre-order hadden op de pre-prechase boeide ANet niks, gaven alleen een tweet dat het op eigen risico was, maar de eerste tweet dat iemand de game heeft en ze vragen meteen naar de retailer die het al verkocht. Dus nu is elke retailer de lul en moesten het helemaal van de site halen. Gelukkig blijven orders gewoon bij GM en Bol.com staan, maar valt nu niet meer te pre-orderen tot 10 april.
Pagina: 1 ... 19 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.