Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:46:
[...]

Ik ben geïnteresseerd in GW2, maar altijd maar datzelfde geouwehoer van of/waar je een nieuwe game koopt/besteld blabla is zeker wel vermoeiend en onnodig te noemen. :p
Ik gaat m iig rond 10 april via arenanet bestellen, simpel en geen gedoe en gezoek. :p
Voor mij had het op zich wel 1 voordeel. Doordat ik las in dit topic dat Bol.com al bestellingen aannam vrijdag, ben ik dezelfde middag nog naar de GM gegaan om te informeren waardoor ik zaterdag wel een CE kon pre-orderen. Maar goed, na dat bericht er een beetje in door geschoten voor een paar pagina's, sorry XD

Was dit filmpje hier al gepost?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=aL9ucKYQX-I&feature=g-all-u&context=G2f47720FAAAAAAAABAA]

[ Voor 9% gewijzigd door AppieNL op 01-04-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube: Guild Wars 2 - Shadow Behemoth Meta Event

Volgens mij deze in ieder geval niet. Vind hem zelf echt te vet! Gelukkig haal ik volgende maand een kick-ass pc die dit gevecht smooth moet gaan draaien. Voor diegenen (waaronder ik op dit moment) die een pc hebben met minimum requirements; geen zin om je straks in dit gevecht te gaan mengen, waarschijnlijk heb je dan een halve fps :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
AppieNL schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:10:
Was dit filmpje hier al gepost?
[video]
Wat een irritante *%@*$@ commentator is dat zeg. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:16:
Ik hoop voor je dat je niet de CE bedoelt, want die kun je niet via Anet bestellen. En daar ging het de afgelopen dagen hier over, vandaar ook de paniek. :P
Ik ga gewoon de Digital Deluxe editie bestellen - makkelijk vanuit mn luie stoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:37:
YouTube: Guild Wars 2 - Shadow Behemoth Meta Event

Volgens mij deze in ieder geval niet. Vind hem zelf echt te vet! Gelukkig haal ik volgende maand een kick-ass pc die dit gevecht smooth moet gaan draaien. Voor diegenen (waaronder ik op dit moment) die een pc hebben met minimum requirements; geen zin om je straks in dit gevecht te gaan mengen, waarschijnlijk heb je dan een halve fps :D
Vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:15:
[...]

Waar zit de GM in Rotterdam, trouwens?
Er zijn er 2.
Eentje aan de Meent nabij het markt plein daar.
De andere zit op de noordmolenstraat aan de kant van het noordplein.
Dan nog eentje bedenk ik me net welke richting maashaven/coolhaven zit.

/edit,
Yup, verkeerde gequote. :D

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 02-04-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-10 00:08
Arunia schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:12:
[...]

Er zijn er 2.
Eentje aan de Meent nabij het markt plein daar.
De andere zit op de noordmolenstraat aan de kant van het noordplein.
Dan nog eentje bedenk ik me net welke richting maashaven/coolhaven zit.
Volgens mij heb je de verkeerde gequote ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Fantasma schreef op zondag 01 april 2012 @ 02:58:
[...]

Ja zo zien ze er uit, en wie weet? Misschien stuurt Arenanet wel lege doosjes op!
Goed, de inhoud van deze post was.. 0.

Pre order gedaan. Was snel geregeld via Game Mania Zoetermeer (ze hebben nog steeds 1 á 2 CE's liggen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je meteen het hele bedrag moeten afrekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:38:
Heb je meteen het hele bedrag moeten afrekenen?
Nop, gewoon via de site gedaan en langs de winkel gegaan ter bevestiging (en om Downpour te halen)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even off topic: hoe stuur ik iemand een pm? Wil niet alles op het forum gooien wat ik slechts met een persoon wil bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:59:
Even off topic: hoe stuur ik iemand een pm? Wil niet alles op het forum gooien wat ik slechts met een persoon wil bespreken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif
Dit icoontje naast zijn naam aanklikken, wel DM's aanzetten in je voorkeuren.
(staat hij er dan niet, heeft die persoon DM's niet geactiveerd).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Net game mania Leuven gebeld, al hun CE prepurchases zijn verkocht/preordered en ze krijgen er geen nieuwe binnen. Andere game mania's bellen is mogelijk, maar weinig kans. Voor mij geen CE dus. Wel de Digital Deluxe edition, hopelijk gaat alle geld dan naar Arenanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Net bij GM Venlo geweest, daar hebben ze hem nog. Je moet daar wel het hele bedrag aanbetalen en daar had ik niet zo'n zin in (aangezien ik dat al bij Bol.com heb gedaan). Ik weet niet of je ook kunt bestellen via de telefoon, maar het is het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Las net op gw2guru een bericht van iemand, wat in het kort hierop neerkomt:

Als er 2/3 bwe's zijn, zouden de games dan niet 'vermoeid' zijn wanneer de game uiteindelijk released?

Normaal is het leuk om een game voor het eerst te spelen en alles te ontdekken en tegen te komen. Maar nu met de bwe kun je dus al een weekend spelen in de starterszones, en zal dit dus niet nieuw meer voor je zijn zodra je begint.

Ikzelf ga dus of niet veel spelen in het weekend (i.e.g. niet 24 uur per dag) of ik speel de professions&rassen die mij het minst interesseren.

Hoe gaan jullie dit aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Nou, opzich heb je een punt, maar...

Of je speelt gewoon veel classes alleen begin lvls zodat je endgame content niet ziet en dus rustig na lvl 10 nieuwe content kunt bekijken of je gaat met 1 heel diep, waardoor je dat niet meer (snel) hoeft te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 21:54
@ninc

Daar zat ik dus ook wel een beetje mee. Het is natuurlijk wel leuk die beta weekends, alleen zodra de game uitkomt moet je toch echt opnieuw beginnen. Mijn plan was om gewoon een race/class combo te pakken welke ik in eerste instantie niet zou gaan spelen, en hier een beetje mee te proberen.
Daarnaast denk ik dat ik gewoon veel PvP ga doen, dat is toch altijd anders en geeft je toch al de look en feel van de game zonder dat je het verhaal al echt gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Je kan altijd nog de hele beta in WvW en PvP doorbrengen, zo houd je iig de PvE content nieuw. Ikzelf ga kijken of de Ranger inderdaad leuk genoeg is om als main character te spelen, dan hoef ik straks bij de release daar niet meer over te twijfelen. Wellicht ook wat andere classes uitproberen, al wil ik ze toch allemaal wel een keer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Je kan altijd nog ook de andere starter-gebieden doorhuppelen, ik ga ws enkel Human spelen dus kan ik daarna altijd nog hele gebied van de andere races doorlopen. En qua verhaal, maak ik wel een ander ras aan :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
ik beperk me ook tot een ras ( diegene die ik het minst leuk vind maar daar ben ik nog niet over uit.Ga ook niet die hard spelen,maar wacht al zo lang op deze game dat ik zeker niet ga wachten tot de release als ik ook de kans heb om eerder te spelen ;)

Nu maar gaan bedenken welk race ik eigenlijk het minst leuk vind.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen idee welk ras ik ga spelen, al heb ik al wel... oeps nvm. :p
Ben dr nog niet uit of ik de game ga kopen, maar t zit er dik in want ben WoW zo zat inmiddels. Uiteindelijk zullen er toch wel vele uren in gestopt moeten worden om te weten of het de next "big" mmo is. Ben de game iig niet zat terwijl die nog niet uit is. (SWTOR...) :)
Ranger of engineer zal m worden, just love ranger classes. Grr kan niet verder in detail treden.. :(
O-)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je nou iets wel of niet zeggen? Ik wil het alleen horen als je bijv. de release date weet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoeveel chars je kan maken. Maar ja, je kan ook charslots kopen dus..

1. Mens; Elementalist.
2. Mens; Mesmer
3: Silvari; Ranger
4: Asura; Engineer
5: Norn; Warrior
6: Charr; Guardian (dat wordt lachen)
7: Mens; Thief
8: Silvari, Asura of Mens; Necromancer

Dus ja, 1 voor elke prof. Dit geldt echter wel voor wanneer het spel uitkomt. In de beta's zal ik, denk ik, veelal Mens of Charr spelen.
Dit dus afgaand op de speelstijl in GW1 die ik van deze profs ken. Van de nieuwe profs heb ik het ras gekozen waarvan ik vind dat die er het beste bij hoort.

En ik ga iig wat PvE spelen in de beta's, want ik wil ook weten hoe het verhaal / de setting in het spel is.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Engineer wordt absoluut een char :P Geweldig om zo'n dik vet ding met een grote rugzak rond te zien lopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de geruchten so far dat het er 5 zullen zijn, een voor elke ras. Dit zijn er natuurlijk te weinig, daarom moet je wat cash aan Anet geven in ruil voor gems, waarvoor je char slots kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
SinergyX schreef op maandag 02 april 2012 @ 20:18:
Engineer wordt absoluut een char :P Geweldig om zo'n dik vet ding met een grote rugzak rond te zien lopen :D
Vind ik juist niets, vind de Engineers net op oversized padvinders lijken. De Engineer is mede daarom ook niet aan mij besteed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens met Sagaris. Vind de engineer zowiezo een beetje buiten de boot vallen qua skills en weapons. Lijkt wel een shooter op die manier. Maarja, heeft Anet zo besloten. Ik ga voor juist het tegenovergestelde een Sylvari Elementalist of Human Guardian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of wat dacht je van een Sylvari Engineer, dat zal pas vreemd zijn :+ (aangezien het eigenlijk gewoon planten zijn)

Maar gelukkig doen ze het niet als in WoW: maar een paar classes (professies) per ras. En ook het faction systeem in WoW vind ik vreselijk.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik ga de beta niet spelen.
Laat me volledig verrassen door de complete game wanneer deze uitkomt.

Maar blijf mezelf wel lekker maken met youtube filmpjes en verhalen.. :)
Dus blijf ze vooral posten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.oomah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:02
Ik kan echt niet meer wachten op dit spel en hoop ook zeker dat ik beta toegang krijg. Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn laptop het niet meer aan kan. Een T9300 en een niet gamingkaart (quadro FX570) kunnen SWTOR ook net/net niet aan.
Ik had ergens gelezen dat de minimum requirements een GT 7800 / X1800 waren en een C2D op 2.2 GHz.

Ik kan het mensen uit de beta ook niet vragen of het werkt gezien die mensen niet mogen praten.

Dus ik maak mezelf lekker met filmpjes en teasers tot het echt uit komt en dan laat ik het een vriend op mijn laptop installeren om te zien of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb de laatste jaren zitten WoW'en op een te gare laptop.. Dat doe ik dus niet meer.
Even sparen en over een paar maanden koop ik gelijk de dikste alienware laptop die er op dat moment is.

Dan kan ik er weer even tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D.oomah schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:46:
Ik kan echt niet meer wachten op dit spel en hoop ook zeker dat ik beta toegang krijg. Het enige waar ik bang voor ben is dat mijn laptop het niet meer aan kan. Een T9300 en een niet gamingkaart (quadro FX570) kunnen SWTOR ook net/net niet aan.
Ik had ergens gelezen dat de minimum requirements een GT 7800 / X1800 waren en een C2D op 2.2 GHz.

Ik kan het mensen uit de beta ook niet vragen of het werkt gezien die mensen niet mogen praten.

Dus ik maak mezelf lekker met filmpjes en teasers tot het echt uit komt en dan laat ik het een vriend op mijn laptop installeren om te zien of het werkt.
Je kan de systeem-eisen op deze pagina lezen:
https://buy.guildwars2.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.oomah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-09 21:02
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:49:
[...]

Je kan de systeem-eisen op deze pagina lezen:
https://buy.guildwars2.com/
Bedankt he ;)

Dan had ik het waarschijnlijk daar gelezen. Als ik zo kijk op notebookcheck.net zit mijn quadro FX 570M ongeveer on par met de HD3000 van Intel. Dus dat wordt kielekiele.
En voor hetzelfde geld duurt het nog zo lang dat ik genoeg voor een nieuwe laptop heb:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:10:
Of wat dacht je van een Sylvari Engineer, dat zal pas vreemd zijn :+ (aangezien het eigenlijk gewoon planten zijn)
Engineer lijkt me niets vanwege de random effecten die sommige skills hebben. Omdat ik waarschijnlijk vooral PvP ga spelen zijn random effecten een no-go, ik wil natuuurlijk wel vooraf weten wat mijn skills doen!

Sylvari Guardian: Sylvari is nieuw in de wereld, net als ik. Guardian; je kunt beter dingen eerst beschermen .. kan je later altijd nog beslissen om ze kapot te maken (andersom gaat wat lastiger :9 )

Ik denk dat ik voor human elementalist ga. Human omdat... ik ook mens ben! Elementalist omdat het een gigantische toolbox is, heeft voor elke situatie wel een oplossing. Daarnaast wil ik me eerst op één profession richten zodat ik die op een fatsoenlijk niveau in PvP kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga amper PvP spelen, vermoed ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninc schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:50:
Las net op gw2guru een bericht van iemand, wat in het kort hierop neerkomt:

Als er 2/3 bwe's zijn, zouden de games dan niet 'vermoeid' zijn wanneer de game uiteindelijk released?

Normaal is het leuk om een game voor het eerst te spelen en alles te ontdekken en tegen te komen. Maar nu met de bwe kun je dus al een weekend spelen in de starterszones, en zal dit dus niet nieuw meer voor je zijn zodra je begint.

Ikzelf ga dus of niet veel spelen in het weekend (i.e.g. niet 24 uur per dag) of ik speel de professions&rassen die mij het minst interesseren.

Hoe gaan jullie dit aanpakken?
Ik weet wel wat ik ga doen... De eerste beta kom ik waarschijnlijk de character creation screen nauwelijks uit! Dan kan ik, zodra de 3-day head start begint, gelijk beginnen en zit ik niet dagen in die character creation screen omdat ik m'n karakter er toch net niet helemaal goed vind uitzien :P

En misschien maak ik nog wel een norn engineer, aangezien ik de norn niet bijster interessant vind, en de engineer helemaal al niet.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Zag gisteravond na mijn post nog een filmpje die mij anders heeft doen laten denken over de Engineer. Het scheelt dat die dude weet hoe hij het spel moet spelen. Engineer heeft bij mij weer een paar pluspunten gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is of je je beta chars mee mag nemen naar de 3 day head start c.q. release. Zou er maar niet zeker van zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:48:
De vraag is of je je beta chars mee mag nemen naar de 3 day head start c.q. release. Zou er maar niet zeker van zijn.
Als het goed is wordt alles gereset. Maar daarom ga ik ook opschrijven hoe ik alle kleuren, schuifjes en dingetjes had staan :P

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:55:
[...]

Als het goed is wordt alles gereset. Maar daarom ga ik ook opschrijven hoe ik alle kleuren, schuifjes en dingetjes had staan :P
En dan veranderen ze daar nog wat aan tussen laatste beta en release :)

Ik ben meer benieuwd naar hoe we onze account van GW1 moeten koppelen aan GW2. Daar al nieuws over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:37
Ik roll een Asura warrior! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Qua classes ben ik er nog helemaal niet aan uit. Serieus, eerste MMO in het aanzicht waarvan ik geen enkele class kan wegschrappen. Races, sowieso een Sylvari en een Asura.

Als ik dan toch een lijst moet maken, Sylvari Necro eerst en dan een Asura Engineer. Maar ik ga nog eens moeten kijken of een Engineer me wel gaat liggen. Maar het ziet er wel uit dat classes ruim voldoende skills hebben zodat je iedere class wel kunt aanpassen zodat ze je liggen.

Maar ik ben er nog niet uit, binnen een maand kan het zijn dat ik een thief wil rollen en dan toch maar een guardian. Keuzes! Keuzes! :X

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10 08:43
qanar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:18:
[...]

En dan veranderen ze daar nog wat aan tussen laatste beta en release :)

Ik ben meer benieuwd naar hoe we onze account van GW1 moeten koppelen aan GW2. Daar al nieuws over?
Volgens mij moet je eerst een GW2 account en character maken, daarna kan je ingame via de hall of memories je HoM rewards halen. Ik heb dit een tijdje terug ergens gelezen, weet alleen niet meer waar. Weet niet hoe het zit met character naam reserveren, misschien moet je ook wel gewoon je GW2 account aan je NCsoft account koppelen waar ook je GW1 account op zit.

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter64 op 03-04-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 06-10 10:47
Hoe zit het precies met de prepurchase edition die bij retailers verkrijgbaar is? Ik zie bij de Dixons nu een mooi prijsje staan, maar dat komt dan wel met doosje uiteindelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
Kan iemand mij vertellen wat de roles zijn van de verschillende professions? (dps, healers, tank etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
xavier! schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:36:
Kan iemand mij vertellen wat de roles zijn van de verschillende professions? (dps, healers, tank etc)
Die zijn er niet, iedereen heeft een dedicated healing slot, dus is zelf verantwoordelijk voor zn healing. Voor de rest kan je kiezen wel wapen je wil spelen, per wapen krijg je een set skills, dus hier hang het een beetje vanaf of je support of damage speelt. Echter kan je tijdens het gevecht van wapens wisselen, dus ook van rol.
-edit- bekijk het filmpje hierboven even ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter64 op 03-04-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Xavier, beetje zoeken had je verteld dat er geen roles zijn. Beetje moeite doen volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabba
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 16:26

Jabba

Firkan

Bij BOL.COM is de CE weer te reserveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Alle verschillende professions zijn precies zoals jij zegt: Dps healers & tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter64 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:32:
[...]

Volgens mij moet je eerst een GW2 account en character maken, daarna kan je ingame via de hall of memories je HoM rewards halen. Ik heb dit een tijdje terug ergens gelezen, weet alleen niet meer waar. Weet niet hoe het zit met character naam reserveren, misschien moet je ook wel gewoon je GW2 account aan je NCsoft account koppelen waar ook je GW1 account op zit.
Tijdens de laatste beta was er een optie "HoM rewards" (o.i.d.), maar die was niet geactiveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11
lanerios schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:38:
Xavier, beetje zoeken had je verteld dat er geen roles zijn. Beetje moeite doen volgende keer ;)
Ja sorry, wilde net m'n post editen aangezien ik het net gevonden had :P

Iig bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter64
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:39:
[...]

Tijdens de laatste beta was er een optie "HoM rewards" (o.i.d.), maar die was niet geactiveerd...
Okee, ik had het ook al een tijd terug gelezen, dus wss is het alweer veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Jullie aandacht voor bol.com CE editie van GW2:

GUILD WARS 2 – COLLECTORS EDITION
De Guild Wars 2 – Pre Purchase Edition wordt uitgeleverd op 10 april, de werkelijke Collectors Edition ontvangt u op de dag van release! Let op: slechts 250 stuks beschikbaar dus op=op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:43:
Beste tweakers,

De Guild Wars 2 – Pre Purchase Edition wordt uitgeleverd op 10 april, de werkelijke Collectors Edition ontvangt u op de dag van release! Let op: slechts 250 stuks beschikbaar dus op=op!
Ik heb hem al besteld en betaald! (dus ik zou heeeeeeeeeeel boos worden als ik hem niet kreeg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:43:
Beste tweakers,

Er is nog niet eens een releasedate bekend? wat een onzin zeg :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:29:
[...]

Er is nog niet eens een releasedate bekend? wat een onzin zeg :D
Altijd wel leuk dat ze dan wel een datum neerzetten (30 juni in dit geval :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Jabba schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:38:
Bij BOL.COM is de CE weer te reserveren!
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Morphix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:33:
Hoe zit het precies met de prepurchase edition die bij retailers verkrijgbaar is? Ik zie bij de Dixons nu een mooi prijsje staan, maar dat komt dan wel met doosje uiteindelijk?
Als je de standard edition prepurchased krijg je een doosje met een code in. Deze code geeft je toegang tot alle betaweekends, 3 day headstart en een extra item (hero's band).

Je gebruikt deze code ook tijdens release om het echte spel te unlocken, uiteindelijk heb je dus 1 doosje.

Koop je de CE Prepurchase editie dan krijg je een code die toegang geeft tot de betaweekends, headstart en hero's band. Je krijgt ook een voucher die je kan inwisselen voor je echte collector's editie, met het beeldje en de art prints. In deze doos zit een code die je nodig hebt om het spel te unlocken bij release (maar je krijgt wel een paar dagen leeway die je nodig hebt om je CE pack te gaan halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Dank.
Wacht nog even af of ik de Prepurchase ophaal dan. De GW1 retail box zat imo erg mooi in elkaar (papierwerk etc) en als ik dan toch moet betalen heb ik liever een complete editie dan alleen een magere code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:03
CE is nog steeds beschikbaar.
Heb toch maar de CE genomen omdat het beeldje mij gewoon aansprak. Altijd mooi om te hebben in een vitrine kast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:09:
[...]

Ik heb hem al besteld en betaald! (dus ik zou heeeeeeeeeeel boos worden als ik hem niet kreeg :P)
Same here! Ga er maar van uit dat wij hem gewoon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:50:
[...]

Same here! Ga er maar van uit dat wij hem gewoon krijgen.
Hoop het inderdaad wel, al is het wel een andere pagina die nu op bol staat. Wellicht maar even een mailtje er aan wagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:20
Alle beta chars worden gewiped voor release.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Furfoot schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:00:
Alle beta chars worden gewiped voor release.
Je hebt gewiped en gewiped...

Voor de Factions PvE beta, bijvoorbeeld, had ik een ritualist gemaakt. Deze beta was in Kurzick/Luxon land (dus end-game). Toen Factions eindelijk live ging, had ik een ritualist in HzH. Ze was wel lvl1 (en haar kurzick armour was ook weg :P) Dus de data was weg, het character was gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-10 21:54
Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:58:
[...]

Hoop het inderdaad wel, al is het wel een andere pagina die nu op bol staat. Wellicht maar even een mailtje er aan wagen...
Ik heb ook maar het zekere voor het onzekere genomen en een mailtje gestuurd naar Bol. Had op 30 maart de CE al besteld, afwachten....

:edit Nu al een reactie terug, mijn exemplaar is veilig gesteld :D *O*

[ Voor 8% gewijzigd door dnbo op 03-04-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Fantasma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:10:
[...]

Denk bij een pre-purchase dat je dan ook gewoon nog de doos van de normale versie mag gaan halen hoor.
Nee, dat mag je niet. ;) Je krijgt een pre-purchase doos met een key voor de BWE's en head start, die daarna ook dienst doet als key voor de full game. Geen normale versie die je bij release krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ook ik heb mijn editie bij Bol.com veilig gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 105% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:38

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ryatzu schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:17:
CE is nog steeds beschikbaar.
Heb toch maar de CE genomen omdat het beeldje mij gewoon aansprak. Altijd mooi om te hebben in een vitrine kast :)
krijg je ook zo'n leuke overdreven grote helm?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
Fantasma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:49:
[...]

Das dan de domste Pre purchase ever? (Is daar erges een link van? (zal ook wel eens zoeken nu))
Als je pre ordered bij GW (eotn) kreeg je toch ook een pre order doosje en daarna een full version doos?
http://buy.guildwars2.com

Standard Edition (Europe)
Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to retail to receive another serial code.

Collector's Edition (North America and Europe)
Customers will buy the Collector's Edition Pre-Purchase box and receive a Pre-Purchase serial code. They will then go to https://register.guildwars2.com and follow the on-screen instructions to create a Guild Wars 2 account and apply the serial code, which will give them access to Beta Weekend Events and three-day Headstart Access to the final game. When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to their retailer with proof of purchase to receive the full Collector's Edition box with physical items and retail serial code. They will need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days to continue playing without interruption.

[ Voor 62% gewijzigd door qanar op 03-04-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 99% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:49:
[...]

Das dan de domste Pre purchase ever? (Is daar erges een link van? (zal ook wel eens zoeken nu))
Als je pre ordered bij GW (eotn) kreeg je toch ook een pre order doosje en daarna een full version doos?
pre purchase is niet gelijk aan pre order.

Als je een pre-order plaatst, krijg je gewoon dezelfde doos als wanneer je later het spel koopt. Je hebt alleen het spel iets eerder in huis en je mag een dag eerder beginnen. Je betaalt (in principe) niet vooraf (hoewel je dat in Nederland eigenlijk standaard wel doet, maar ik heb begrepen dat dit in Amerika verboden is).

Als je een pre-purchase doet, betaal je vooraf en krijg je een code waarmee je gegarandeerd mee kunt doen met de betas en je hebt een 3 dagen voorsprong op de rest.

In Amerika moeten de mensen weer terug naar de windel om daar hun box op te halen (in het geval van een standaard editie), met daarin een nieuwe code. Europa kan gewoon de code blijven gebruiken.

Als je een CE pre-purchased, moet je altijd terug naar de winkel om daar een nieuwe doos te krijgen met ook daarin een nieuwe code.
How does physical Pre-Purchase work?

Physical Pre-Purchase for Guild Wars 2 is only available at select retailers. The details of how this will work will differ slightly depending on which edition customers purchase and where they purchase it.

Standard Edition (North America)—Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive a Pre-Purchase serial code. They will then go to https://register.guildwars2.com and follow the on-screen instructions to create a Guild Wars 2 account and apply the serial code, which will give them access to Beta Weekend Events, the Hero's Band digital item, and three-day Headstart Access to the final game. When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to the retailer with proof of purchase to receive the full Standard Edition box and retail serial code. They will need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days to continue playing without interruption.
Standard Edition (Europe)—Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to retail to receive another serial code.
Collector's Edition (North America and Europe)—Customers will buy the Collector's Edition Pre-Purchase box and receive a Pre-Purchase serial code. They will then go to https://register.guildwars2.com and follow the on-screen instructions to create a Guild Wars 2 account and apply the serial code, which will give them access to Beta Weekend Events and three-day Headstart Access to the final game. When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to their retailer with proof of purchase to receive the full Collector's Edition box with physical items and retail serial code. They will need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days to continue playing without interruption.
(http://www.guildwars2.com/en/the-game/game-faq/#forty-nine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Vrij triestig wel weer dat het in Amerika wel op een normale manier kan. Het is mij niet duidelijk waarom je in EU dan moeite zou doen om een soort box te kopen als het toch niets meer is dan de digitale editie met een plasticje eromheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Fantasma schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:01:
[...]
*zucht* betaal je even veel krijg je niet eens een manual, kan je evengoed gewoon digitaal bestellen.
Durf er geld op te zetten dat 95% die manual niet eens gebruikt of maar een keer voor de gein doorbladert. Het is heel simpel, wil je een echte doos met manual (als die er dus überhaupt al bij zit) en/of DVD('s) dan pre-order je of wacht je tot het spel in de winkel ligt. Pre-purchase en dat willen gaat niet samen.

*Buiten de CE dan, daar ligt het anders.

[ Voor 7% gewijzigd door Sagaris op 03-04-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 99% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Waarom hebben jullie überhaupt een manual nodig? Waarschijnlijk komt er toch een vergelijkbare guide op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
De originele release van Guild Wars was een erg mooie uitgave. Daar zat een half boekwerk bij met verhalen, achtergrondinformatie, jaarkalenders etc. Een release die het ook daadwerkelijk waard was om moeite te doen voor een retail box (even buiten het feit om dat dat toen nog de de-facto standaard was).

Het is gewoon jammer dat de PrePurchase editie in europa dus feitelijk wat dat betreft niets waard is. Een box met een code om te downloaden, briljant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Je zou bijna denken dat de uitgave belangrijker is dan het spel zelf. :D

[ Voor 33% gewijzigd door Sagaris op 03-04-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morphix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:29:
De originele release van Guild Wars was een erg mooie uitgave. Daar zat een half boekwerk bij met verhalen, achtergrondinformatie, jaarkalenders etc. Een release die het ook daadwerkelijk waard was om moeite te doen voor een retail box (even buiten het feit om dat dat toen nog de de-facto standaard was).

Het is gewoon jammer dat de PrePurchase editie in europa dus feitelijk wat dat betreft niets waard is. Een box met een code om te downloaden, briljant 8)7
Als ik de extra's niet hoefde in de CE, had ik gewoon de digitale aankoop gedaan...

Als je de code hebt, heb je toegang tot de beta en kun je de client dus al downloaden. Geen DVD's meer nodig! (de beta client was 11.5Gb en die is nog steeds werkzaam, dat wil zeggen, ik kan nog steeds updates downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 102% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Ik heb niet eens een optische drive meer. Call me crazy, maar ik heb gewoon liever het idee iets in handen te hebben als ik het volle pond betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:33:
[...]

Als ik de extra's niet hoefde in de CE, had ik gewoon de digitale aankoop gedaan...

Als je de code hebt, heb je toegang tot de beta en kun je de client dus al downloaden. Geen DVD's meer nodig! (de beta client was 11.5Gb en die is nog steeds werkzaam, dat wil zeggen, ik kan nog steeds updates downloaden).
De client werkt net als die van GW1, deze weet welke versie je geïnstalleerd hebt en update tot de nieuwste die beschikbaar is. Nu zie je regelmatig nieuwe updates omdat ze er gewoon heel druk mee bezig zijn. (Ik had trouwens de client gedownload van de link eerder in dit topic, inloggen kon ik helaas niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:57:
[...]

De client werkt net als die van GW1, deze weet welke versie je geïnstalleerd hebt en update tot de nieuwste die beschikbaar is. Nu zie je regelmatig nieuwe updates omdat ze er gewoon heel druk mee bezig zijn. (Ik had trouwens de client gedownload van de link eerder in dit topic, inloggen kon ik helaas niet ;))
Yep, ik weet het! Zelfs -image werkt ook :D Was fantastisch tijdens de beta, want daardoor kon ik het ook met gemak op m'n laptop zetten om te kijken hoe vreselijk veel beter dat ding is dan m'n PC :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pre-purchase is het slimste wat ze hadden kunnen doen. Ze weten hierdoor wat ze kunnen verwachten aan drukte voor de release en zo kunnen ze de servers verbeteren/vergroten. Zo'n WvWvW moet namelijk hele goede servers hebben. (dedicated neem ik aan)

Dat is eigenlijk gelijk mijn grote zorg. Ik ben zo bang dat ik 2 uur in een qeue van WvWvW zit te wachten omdat er zoveel mensen online zijn.

Wat denken jullie? Gaan de servers het redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, die redden het niet :) Ik verwacht 2 dagen lang (ok, een week) OMG LAG FFS FAIL GAME gamechat en daarna zal het langzaam rechttrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik heb nog nooit een MMO gespeeld waarbij de servers Niet crashten tijdens launch of vlak na launch. Dus ik denk niet dat dat gaat gebeuren (servers die het gaan redden bedoel ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat ze dan over een langere termijn wat minder problemen gaan zijn en het dan niet ineens het tegenovergestelde gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:44:
De pre-purchase is het slimste wat ze hadden kunnen doen. Ze weten hierdoor wat ze kunnen verwachten aan drukte voor de release en zo kunnen ze de servers verbeteren/vergroten. Zo'n WvWvW moet namelijk hele goede servers hebben. (dedicated neem ik aan)

Dat is eigenlijk gelijk mijn grote zorg. Ik ben zo bang dat ik 2 uur in een qeue van WvWvW zit te wachten omdat er zoveel mensen online zijn.

Wat denken jullie? Gaan de servers het redden?
Daar is beta ook voor, het bepalen van limieten en (toekomstige) aandachtspunten. Kijk naar Eve, daar hebben ze de grootste supercomputer op het gebied van gaming om het spel te runnen en zetten ze extra dedecated servers in zodra er op grote schaal spelers in een bepaalde zone bevinden. Dat zou bijvoorbeeld ook een optie zijn voor ArenaNet om WvWvW beschikbaar te hebben en houden voor 300 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qanar
AFAIK gingen alle releases van GW1 best wel goed. Zowel Prophecies als Factions als Nightfall herinner ik me geen problemen. De GW servers zijn echt zelden down geweest op 7 jaar? Ohja... en een rollback! Eentje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
qanar schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:57:
AFAIK gingen alle releases van GW1 best wel goed. Zowel Prophecies als Factions als Nightfall herinner ik me geen problemen. De GW servers zijn echt zelden down geweest op 7 jaar? Ohja... en een rollback! Eentje!
Daar was natuurlijk de hele 'online' systemathiek ook compleet anders, hub met eigen instances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:03
Ik denk dat GW2 langer er last van hebben dan andere mmo's omdat het simpel gezegt gewoon f2p is na de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:07
Ze maakte paar weken terug nog bekend dat je in het geval van volle servers naar een "overflow server" zou worden getransporteerd waar je gewoon je ding kon doen totdat er weer ruimte was op je server. Dus echt last van queue's zal je niet hebben. Begreep dat als je PVP wil doen en het is vol dat je dan ook gewoon andere dingen kan doen terwijl je wacht op ruimte, maar pin me daar niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Antwoord van Bol terug:
U heeft contact opgenomen met onze klantenservice omdat u graag wilt weten of u met zekerheid de bestelde 'Guild Wars 2 - Pre-Purchase Collector's Edition' uit uw bestelling 7988464680 zult ontvangen. Volgens onze gegevens zijn er genoeg exemplaren om toe te sturen naar klanten die inmiddels de bestelling hebben geplaatst. U kunt er daarom van uitgaan dat u de pre-purchase box op 10 april 2012 zult ontvangen. Helaas kunnen wij niet aangeven hoeveel bestellingen er zijn geplaatst en waar u op de lijst staat. In het onwaarschijnlijke geval dat er toch te weinig exemplaren zijn, zullen we u tijdig op de hoogte brengen.
Nothing that I was not expecting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Sagaris schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:40:
Antwoord van Bol terug:

[...]

Nothing that I was not expecting.
Stemt in ieder geval hoopvol, al zullen we het over een week wel horen als er iets fout is gegaan :P

EDIT: zelf ook reactie terug van bol, de eerste serie is van de site verwijderd omdat die serie toen op was. Later hebben ze een bevestiging gekregen dat ze nog een serie geleverd zouden krijgen, waarna de CE opnieuw op de site is geplaatst. Ik neem aan dat deze tweede serie dus uit 250 stuks bestaat.

[ Voor 34% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 03-04-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze bevestigen noch ontkennen.

Vandaag nog bij de GM geweest, ik stond nog steeds als enige ingeschreven (mensen die erna kwamen konden ook niet reserveren), maar die jongen kon me ook niet zeggen of ik hem dan ook zou krijgen. Moest deze week nog maar een keer terugkomen.

Ik ben wel blij dat ik zowel bij GM als bij bol een PP CE heb lopen. 2 keer kans moet toch wat opleveren.

Daarnaast is de GM blijkbaar open op 2e paasdag (9e) en dan ga ik er nogmaals langs om te vragen of ik er een krijg. Kan ik dan meteen bol cancelen en mijn geld terugvragen :*)
Komt dan ook een exemplaar vrij voor andere mensen..of ik pak ze allebei en wacht een paar dagen en zet hem dan op ebay..just kidding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:18
Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:52:
[...]

Stemt in ieder geval hoopvol, al zullen we het over een week wel horen als er iets fout is gegaan :P

EDIT: zelf ook reactie terug van bol, de eerste serie is van de site verwijderd omdat die serie toen op was. Later hebben ze een bevestiging gekregen dat ze nog een serie geleverd zouden krijgen, waarna de CE opnieuw op de site is geplaatst. Ik neem aan dat deze tweede serie dus uit 250 stuks bestaat.
Ik ben benieuwd in hoeverre het zeker is dat ze ze allemaal ontvangen, ik hoop dat er goed is duidelijk gemaat dat het er dus 250 zijn en niet dat bol.com er maar vanuit gegaan is dat ze er vast wel 250 extra mogen doen.

Ach in hoeverre kan het een CE zijn, nightfall is ook nog te koop als CE :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Nightfall is nooit zo populair als GW2 geweest, en ik gok zomaar dat er daadwerkelijk een stuk minder van gemaakt zullen worden. Als je nu al kijkt naar hoe sommige mensen erop moeten jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:57:
[...]

(Ik had trouwens de client gedownload van de link eerder in dit topic, inloggen kon ik helaas niet ;))
Welke downloadlink was dat dan?
Ik ben al een hoop topic-pages terug gebladerd maar kom de link nergens tegen.

(edit: Typover)
Pagina: 1 ... 18 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.