Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je gaat naar je HoM, en loopt naar zo'n statue toe....NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:56:
[...]
Dat zal ik van het weekend maar even doenIk wist dat ik wat miniatures had, en waarschijnlijk nog ongeopende verjaardagscadeau's
Je moet ze dus registreren in de HoM, bij een npc?
http://wiki.guildwars.com/wiki/Hall_of_monuments
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Yup.NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:32:
Moet dit per character?
Maar alles geldt voor het gehele account!
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Die Flesh Wurm ziet er slecht uit wanneer je rondloopt, deze wordt gewoon meegesleept, ziet er echt niet uit.Xeiji schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:17:
[video]
Nieuwe GW2 WvWvW video van de Yogscast waar ze een Keep verdedigen.
Is bugged, description staat dat die stationary is.ninc schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:35:
[...]
Die Flesh Wurm ziet er slecht uit wanneer je rondloopt, deze wordt gewoon meegesleept, ziet er echt niet uit.
Man, paar maanden geleden speelde ik de beta van Battlefield3 op de xbox.. DAT was pas buddy.
Dit ziet er allemaal al prima uit.
Pre-Purchase CE
Pre-Purchase Normal
Zou je hier nu de beta-access etc. bij krijgen? Er staat wel bij beschikbaar 10.04.2012.
Edit: Het lijkt er op dat je al kunt bestellen, je kan gewoon door naar betaling etc. Ik durf het alleen niet aan, omdat officieel de pre-purchase pas 10.04 begint, wat denken jullie?
[ Voor 20% gewijzigd door dnbo op 30-03-2012 11:53 ]
Het is en blijft een beta, dus verwacht er niet teveel van.
EDIT:
Naccer, ik snap dat niet helemaal. Dus ik zou vanaf nu, beta access moeten krijgen (Als je hem pre-purchased krijg je alle beta invite's tot de release vanaf de datum dat je hem pre-purchased.)
Hoe regel je dat dan?
Ik snap het niet helemaal meer
[ Voor 48% gewijzigd door corset op 30-03-2012 11:59 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Als je de game pre-purchased krijg je een code opgestuurd waarmee je een account kunt maken voor de Beta Weekend Events (BWE's) en de 3-day headstart. Bestel je de Standard Edition geldt die code ook meteen voor het hele spel, bestel je de CE krijg je de box met nog een andere code, die 5 dagen na release van het spel moet zijn ingevoerd om je 'tijdelijke' account te upgraden naar een 'permanente' account.lanerios schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:56:
Pre purchase gedaanvia Bol.com. Nu maar hopen dat het ook echt de pre purchase is (ik betaal pas als hij binnen is. via accept giro ftw)
EDIT:
Naccer, ik snap dat niet helemaal. Dus ik zou vanaf nu, beta access moeten krijgen (Als je hem pre-purchased krijg je alle beta invite's tot de release vanaf de datum dat je hem pre-purchased.)
Hoe regel je dat dan?
Ik snap het niet helemaal meer
Alleen als ze ook digitaal games verkopen, er is geen fysieke Deluxe edition.AndrewBourgeois schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:03:
Dus retailers zullen géén "Digital Deluxe" equivalent gaan verkopen? Die extra troep (en de kost die erbij komt) van een Collector's Edition moet ik niet
En ik ga het denk ik wagen om de pre-purchase CE te pre-orderen. Je zorgt er alleen voor dat je iets hebt besteld wat pas de 10e verkocht mag worden.
[ Voor 21% gewijzigd door Sagaris op 30-03-2012 12:07 ]
Aah dan snap ik het. En die codes worden vanaf 10 april verstuurd dan denk ik? Zit te denken waar ik hem beter kan pre orderen. Bij Arena Net of bij Bol.comSagaris schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:05:
[...]
Als je de game pre-purchased krijg je een code opgestuurd waarmee je een account kunt maken voor de Beta Weekend Events (BWE's) en de 3-day headstart. Bestel je de Standard Edition geldt die code ook meteen voor het hele spel, bestel je de CE krijg je de box met nog een andere code, die 5 dagen na release van het spel moet zijn ingevoerd om je 'tijdelijke' account te upgraden naar een 'permanente' account.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Aan de andere kant wil ik niet dat ik dadelijk de CE mis loop doordat hij snel uitverkocht is.
First world's problems!!! argh
Bij beiden zou je redelijkerwijs mogen verwachten dat er niets fout gaan. Ik zou voor ArenaNet kiezen, gewoon omdat het gaver is om bij ArenaNet / NCSoft iets te kopen dan bij Bol.com.lanerios schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:07:
[...]
Aah dan snap ik het. En die codes worden vanaf 10 april verstuurd dan denk ik? Zit te denken waar ik hem beter kan pre orderen. Bij Arena Net of bij Bol.com
Ik kan me echt niet voorstellen dat ArenaNet hierover moeilijk zou gaan doen. Het kan gewoon goed zijn dat je nu geld betaald en dat dat geld pas de 10e doorgesluisd wordt naar ArenaNet (als het überhaupt zou werkt).dnbo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:08:
Ik wil graag de CE kopen, maar durf het op de een of andere manier nog niet aan. Doordat door Anet zo stellig is gezegd dat pre-purchase pas vanaf 10 april is.
Aan de andere kant wil ik niet dat ik dadelijk de CE mis loop doordat hij snel uitverkocht is.
[ Voor 39% gewijzigd door Sagaris op 30-03-2012 12:10 ]
Daar ben ik dus ook zo bang voordnbo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:08:
Ik wil graag de CE kopen, maar durf het op de een of andere manier nog niet aan. Doordat door Anet zo stellig is gezegd dat pre-purchase pas vanaf 10 april is.
Via arena net geen pre order nog
[ Voor 6% gewijzigd door corset op 30-03-2012 12:10 ]
Wil je de CE hebben? Dan moet je sowieso bij Bol.com of GameMania zijn, want ArenaNet verkoopt de CE niet.lanerios schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:08:
[...]
Daar ben ik dus ook zo bang voor
Via arena net geen pre order nogvoor zover ik kan zien.
*edit: Leesvaardigheden ftw, je hebt al bij Bol.com besteld.
[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 30-03-2012 12:13 ]
Verwijderd
Ik denk dat je dan alleen een code krijgt om je account aan te maken oid. En pas bij/rond release krijgt thuisgestuurd. Dus dan zullen ze ook wel niet uitverkocht zijn?
tenminste dat denk ik:P
Ik wil de game echt hebben /drool
*edit: Inderdaad Stroopwafel. Massive vreugdedans.

[ Voor 29% gewijzigd door Sagaris op 30-03-2012 12:26 ]
Nee hoor, dat is gewoon andere variant van 'reserveren'. Er zal mischien aardige rush komen op de pre-purchases, dat diverse winkels ook een reserveringslijst (pre-order) gaan opzetten. Zeker richting de CE's zullen andere winkels gaan volgen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:15:
Ik wacht geduldig af tot de 10e. Vind dat soort pre-orders op de pre-purchases ook de grootste onzin. Haat commerciele bedrijven als bol.com, waar je nu al kunt pre-orderen op een pre-purchase. Dat slaat toch nergens op!? Ergens een concurrentieconflict?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"We've had a lot of questions about individual retailers beginning pre-purchase now. Our official start date for pre-order and pre-purchase is April 10th. Any transaction before that is strictly between you and the retailer, and is not authorized by NCsoft. https://buy.guildwars2.com/ ~RB2"dnbo schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:50:
Op bol.com
Pre-Purchase CE
Pre-Purchase Normal
Zou je hier nu de beta-access etc. bij krijgen? Er staat wel bij beschikbaar 10.04.2012.
Edit: Het lijkt er op dat je al kunt bestellen, je kan gewoon door naar betaling etc. Ik durf het alleen niet aan, omdat officieel de pre-purchase pas 10.04 begint, wat denken jullie?
Bron: http://www.facebook.com/GuildWars2
Het lijkt mij, op eigen risico.
Eigen risico in die zin, je kan ergens bestellen die uiteindelijk helemaal niet meedoet met de pre-purchase, of krijgt achteraf die versie niet. De meeste winkels weten inmiddels al welke producten zijn gaan krijgen (voorbereiden vanuit NCsoft), dus kunnen zij die als 'reservering' al te koop zetten.Xeiji schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:34:
"We've had a lot of questions about individual retailers beginning pre-purchase now. Our official start date for pre-order and pre-purchase is April 10th. Any transaction before that is strictly between you and the retailer, and is not authorized by NCsoft. https://buy.guildwars2.com/ ~RB2"
Bron: http://www.facebook.com/GuildWars2
Het lijkt mij, op eigen risico.
Blijkt achteraf Bol.com helemaal geen pre-purchase te krijgen (geen retailer van A.net), dan heb je pech. Je kan dan dus niet gaan klagen bij NCsoft/A.net.
Al denk ik dat de grote jongens (Bol, GM, FRS etc) wel op de retailer-lijst komen.
Bol en gamemania staan er al op, net als bart smit, frs nog niet. Maar dat kan nog veranderen.SinergyX schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Al denk ik dat de grote jongens (Bol, GM, FRS etc) wel op de retailer-lijst komen.
Zie hier de lijst:
http://wiki.guildwars2.co...repurchase_retailers_list
[ Voor 15% gewijzigd door Wouter64 op 30-03-2012 12:39 ]
Gedeeltelijk nee. Ten eerste kan bij ArenaNet geen Pre-Purchase CE gekocht worden, dit gebeurd uitsluitend bij geselecteerde retailers. Als je naar Bol/Game Mania gaat en je koopt de pre-purchase CE krijg je eerst een code opgestuurd, daarna pas de echte box met inhoud (en het is nog niet zeker dat daar een CD bij zit).Wouter64 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:33:
Ik snap het nog niet helemaal met de pre-purchase. Als je via Arenanet koopt, dan koop je de digitale editie (geen cd thuisgestuurd, tenzij je de CE koopt, dan krijg je de box met boeken en figuurtje), maar als je nou via bol.com pre-purchased of naar de gamemania gaat, krijg je dan wel een doos met cd?
Koop je bij die retailers de Pre-Purchase Standard Edition krijg je een doos met de code voor de BWE's, head start en uiteindelijk spel.
Ik wil wat er in de Digital Deluxe editie zit, maar dan met een doosje
Dit is dus onmogelijk??
Correctemundo.AndrewBourgeois schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:58:
Dus niemand heeft hier hetzelfde probleem als ik?
Ik wil wat er in de Digital Deluxe editie zit, maar dan met een doosje.
Dit is dus onmogelijk??
*edit:
Quote van Martin Kerstein op GW2Guru:
Kan nog steeds marketing speech zijn, maar misschien zijn ze ook echt heel gelimiteerd. Doe er je voordeel mee.Just want to put this here:
If you think my message was just "marketing speech" - you might be in for a rude awakening. We are making one production run for the CE, and when they are gone they are gone. We will not make a second run.
[ Voor 44% gewijzigd door Sagaris op 30-03-2012 13:15 ]
(en ik had voordat ik naar huis ging bol nog even gecontroleerd en toen was er nog niets te vinden
Zelfde met SWTOR, en die CE is ook nog te krijgen als je goed zoektSagaris schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:59:
[...]
Correctemundo.
*edit:
Quote van Martin Kerstein op GW2Guru:
[...]
Kan nog steeds marketing speech zijn, maar misschien zijn ze ook echt heel gelimiteerd. Doe er je voordeel mee.
Denk niet dat er een pre-order CE gaat komen, aangezien de CE ook in pre-purchase gaat, zullen ze gok ik dan allemaal al uitverkocht zijn.Wailing_Banshee schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:20:
Maar ik wil geen pre-purchase CE, maar een pre-order CE! Vind ik allemaal veel te ingewikkeld met die pre-purchase en fysieke dingen... Nog maar even een nachtje over slapen dan....
(en ik had voordat ik naar huis ging bol nog even gecontroleerd en toen was er nog niets te vinden)
Als het de trend volgt van Prophecies CE, zal die nog wel eens wat waard wordenlanerios schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:25:
Zelfde met SWTOR, en die CE is ook nog te krijgen als je goed zoekt
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 30-03-2012 13:29 ]
Nou kan ik niet achterhalen welk land, maar woei! Ergens blij dat ik ge-preorderd heb.Important info for people who want the Collector's Edition:
DO NOT WAIT until the 10th. Contact your local retailers as soon as possible. Two days ago I called one of the local retailers in my country who are (according to the list) receiving the CE, and they didn't have any info at that stage, nor could they reserve a CE for me (wasn't in their system yet). Today I called again, and they told me that they will get exactly 1 (yes, ONE) CE per store, that today they had called those people who had already placed a pre-order for the standard edition with them with the question if they wanted to upgrade, and yes... they are already sold out!
http://www.guildwars2guru...p?p=1276081&postcount=212
En raad eens wie er morgen gaat betalen voor de CE?
Gelukkig, ga er 1 kopen als cadeau voor vriendin.
Hieronder kan je de werkwijze vinden ivm het Pre-purchase programma van de Standard en de Collector’s Edition van Guild Wars 2.
Pre-purchase Standard Edition:
- deelname aan alle Beta weekend events, data nog onbekend
- speel de volledige game, 3 dagen voor de release
- Hero’s Band in game item
Deze editie is vanaf 10 april verkrijgbaar in je lokale store. Je betaalt het volledige bedrag en in ruil daarvoor krijg je een DVD doosje met een activatiecode. Deze code geeft recht op bovenstaande voordelen. Het DVD doosje bevat dus geen disc of handleiding.
Had je al een pre-order van de gewone versie, dan wordt deze automatisch overgezet naar de Pre-purchase edition. Hier hoef je dus niets voor te doen.
Ben je echter niet geïnteresseerd in de Pre-purchase versie, dan kan je vanaf 10 april ook een pre-order plaatsen van de gewone versie. Neem hiervoor telefonisch contact op met je lokale store. Je annuleert in dat geval je vorige pre-order.
In dat geval krijg je wel een doosje met disc en handleiding, maar geniet je niet van bovenstaande voordelen. Je haalt de game dan gewoon op de dag van release.
Pre-purchase Collector’s Edition:
Deze uiterst gelimiteerde versie bevat dezelfde voordelen als de Standard Edition en daarnaast alle items die je op de site kan terugvinden.
Ook deze versie is beschikbaar vanaf 10 april maar kan niet gereserveerd worden omdat de oplage heel beperkt is. Klanten die de gewone versie van de game het eerst hebben gepre-ordered, zullen in chronologische volgorde gecontacteerd worden door de winkel met de vraag of ze geïnteresseerd zijn in een upgrade naar de Collector’s Edition.
Met vriendelijke groeten,
Yves Leysen
Game Mania Klantenservice
Verwijderd
We krijgen niet de verwachte voorraad. We kunnen geld terug geven, of je gaat naar gewone editie en geld terug
Hmmmm
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:53 ]
Verwijderd
Bovendien zou het een beetje dom zijn dat mensen nu kunnen reserveren en betalen en dan niks krijgen. Bol.com moet toch weten wat ze te verdelen hebben en als mensen betalen, hebben ze het gewoon gekocht. Risico voor bol.com is niet zo groot meer (m.u.v. dat je de order canceled). En als ze op zijn moet je meteen een melding kunnen krijgen dat ze op zijn. Wel zo eerlijk.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 19:40 ]
Daarnaast is het 2e argument eigenlijk ook invalid. Mensen die de CE willen kijken al tijden uit naar de game en weten echt wel dat dat ding op snel op preorder gaat

http://wwww.wartower.de/forum/showthread.php?t=1037423
Als het spel uit komt (of die 3 dagen daarvoor) moet ik dan al die bestanden opnieuw downloaden maar dan de "echte" bestanden? Of worden de beta bestanden gewoon aangepast?
Mooi. Dat gaat dus pre-purchase worden van de standard edition. Toch een doosje voor erbijSagaris schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:38:
En zo krijgen we bevestiging. Je krijgt vantevoren een doos met code opgestuurd als je de CE pre-purchased.
http://wwww.wartower.de/forum/showthread.php?t=1037423
Iemand uit NL op GW2Guru.I can confirm this, the gamemania across the street had no info yesterday and today they confirmed there would be just one CE, which is now officially mine phew.
Get busy peepshow!!!
Zoals met GT5 SE en FF13 crystal? Bestellen en week voor release horen dat ze minder krijgen dan ze dachten?Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:37:
Bovendien zou het een beetje dom zijn dat mensen nu kunnen reserveren en betalen en dan niks krijgen. Bol.com moet toch weten wat ze te verdelen hebben en als mensen betalen, hebben ze het gewoon gekocht. Risico voor bol.com is niet zo groot meer (m.u.v. dat je de order canceled). En als ze op zijn moet je meteen een melding kunnen krijgen dat ze op zijn. Wel zo eerlijk.
Verwijderd
Ik had dit dus ook. Alleen stond de CE pas vandaag in het systeem bij de GM hier in de buurt, maar hij zei ook dat ze er maar 1 per filiaal zouden krijgen. Die bij dit filiaal nu dus voor mij is
Verwijderd
Wat denk je? Ze gaan even voor de release alle bestanden vervangen? Nee, natuurlijk niet.Fantasma schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:54:
Heb eigelijk vraagje, als ik pre purchase kan ik beta's spelen.
Als het spel uit komt (of die 3 dagen daarvoor) moet ik dan al die bestanden opnieuw downloaden maar dan de "echte" bestanden? Of worden de beta bestanden gewoon aangepast?
Je zult dus met de release een update voorgeschoteld krijgen die de beta naar release omzet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 11:24 ]
Verwijderd
Ik ben net terug van de GM bij mij in de buurt. Was daar de eerste die bij de kassa om een pre-order op de pre-purchase CE vroeg
Ik heb daarnaast ook nog een pre-order op de pre-purchase bij bol.com lopen (gisteren rond 6 uur besteld).
Kan eigenlijk niet meer missen. Zodra ik één zeker weet, cancel ik de ander, ben er niet trots op, but it's an unfair world
Heb je bij GM ook meteen moeten betalen?Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:44:
@AppieNL: Dan zijn wij waarschijnlijk de gelukkigen :-)
Ik ben net terug van de GM bij mij in de buurt. Was daar de eerste die bij de kassa om een pre-order op de pre-purchase CE vroeg![]()
Ik heb daarnaast ook nog een pre-order op de pre-purchase bij bol.com lopen (gisteren rond 6 uur besteld).
Kan eigenlijk niet meer missen. Zodra ik één zeker weet, cancel ik de ander, ben er niet trots op, but it's an unfair world
*edit: Ik zie het op de website al, pre-orderen is gratuit.
[ Voor 5% gewijzigd door Sagaris op 31-03-2012 12:04 ]
Ik denk eigenlijk dat de GM zich gewoon een beetje heeft ingedekt en ze van Arenanet alleen de garantie hebben gekregen dat ze er minimaal 1 per filiaal zouden krijgen. Weet niet precies hoeveel filialen GM heeft in de Benelux, maar meer dan 200 zullen het er niet zijn? Lijkt me nogal weinig exemplaren voor de Benelux, zelfs als bol.com een ongeveer even groot (of ietsje groter) aantal voor hun rekening neemt naast die 200 van de GM.
Kijk net nog even op GM's site, waar gisteravond nog geen GW2 CE was te bekennen staat die nu al op "uitverkocht" XD
[ Voor 14% gewijzigd door AppieNL op 31-03-2012 12:12 ]
Was ik gisteren avond nog net op tijd iig
Verwijderd
En als ik Sagaris mag geloven kun je bij bol niet meer bestellen en mogen we ervan uit gaan dat ie uitverkocht is en dat de mensen die hem daar hebben besteld en 150 hebben betaald (waaronder ondergetekende) hem ook gaan krijgen.
Ik heb in ieder geval mijn best gedaan om er een te krijgen, hopen dat de 6 goden met me zijn
En zojuist ook mijne helemaal veilig gesteld (GM Gouda)AppieNL schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:47:
Ik had dit dus ook. Alleen stond de CE pas vandaag in het systeem bij de GM hier in de buurt, maar hij zei ook dat ze er maar 1 per filiaal zouden krijgen. Die bij dit filiaal nu dus voor mij is
Verwijderd
Mag ik concluderen dat je nog geen mailtje terug hebt?Sagaris schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:15:
Ik heb gisteren voor de zekerheid ook maar even een mailtje naar Bol.com gestuurd met de vraag of degene die hem besteld hebben ook daadwerkelijk gegarandeerd een exemplaar hebben, just to be double sure.
Ik moet even wachten totdat mijn vvv-cadeaubonnetjes zijn omgezet en dan kan ik de pre-purchase standard edition meteen kopen
Verwijderd
Ik heb net nog met de GM gebeld en ik ben inderdaad de eerste (en tevens laatste) die hem gereserveerd heeft en hem dus ook krijgt. Vertrouw het nog niet 100% dus blijft reservering nog even staan. Heb niet de hele mep hoeven betalen bij GM.
Dat mag jij zeker. Ze hebben tot vanavond 11 uur om aan de 'we-antwoorden-zeker-binnen-24-uur-terug' belofte te voldoen.Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:35:
[...]
Mag ik concluderen dat je nog geen mailtje terug hebt?
[ Voor 28% gewijzigd door Sagaris op 31-03-2012 15:00 ]
Verwijderd
Ik heb nu op twee paarden gewed, stuk meer gerustgesteld.
Verwijderd
Krijgen ze daar ook maar een beperkt aantal van, iemand die 't weet?
Verwijderd
Verwijderd
Voor de standaard editie van bol.com geld toch gewoon éénmalige code die je volledige toegang tot beta's e.d. geeft en het uiteindelijke spel? (Als ik het goed heb gelezen op GW2)
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:52 ]
Dat het al echt is uitverkocht, lijkt me ook zeer stug (die beeldjes, boekjes etc zijn vast nog niet eens in massa productie genomen). Dus rond 10 april zou het me niet verbazen dat de CE weer bij Bol.com of GM verschijnt. Zou wel erg treurig zijn als ze echt op zijn.LeVortex schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:13:
Nou ben ik toch wel behoorlijk pissig, er wordt gezegd de 10e en bijna 2 weken voor tijd zijn ze er al en dus ook al uitverkocht. Toch wel behoorlijk lame, hoop dat er toch meer komen, want als gamemania er maar 1 per filiaal krijgt zal bol.com er ook niet veel krijgen
Maar dat Bol.com en GM dit gingen doen was op zich wel beetje te verwachten imo, aangezien je op dit moment nog niet het volle pond hoeft te betalen (ik deed het voor het gemak) vind ik het niet echt vreemd dat je bij de GM eigenlijk een pre-order kan plaatsen op een pre-purchase. Een pre-purchase is wat mij betreft ook gewoon een product dat je kan pre-orderen en Bol.com en GM denken er blijkbaar hetzelfdfe over.
[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 31-03-2012 20:53 ]
Ik hoop het, anders hoop ik op een lieve tweaker die 2 pre orders heeft gedaan en die andere wil opsturen naar mijAppieNL schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:50:
[...]
Dat het al echt is uitverkocht, lijkt me ook zeer stug (die beeldjes, boekjes etc zijn vast nog niet eens in massa productie genomen). Dus rond 10 april zou het me niet verbazen dat de CE weer bij Bol.com of GM verschijnt. Zou wel erg treurig zijn als ze echt op zijn.
Maar dat Bol.com en GM dit gingen doen was op zich wel beetje te verwachten imo, aangezien je op dit moment nog niet het volle pond hoeft te betalen (ik deed het voor het gemak) vind ik het niet echt vreemd dat je bij de GM eigenlijk een pre-order kan plaatsen op een pre-purchase. Een pre-purchase is wat mij betreft ook gewoon een product dat je kan pre-orderen en Bol.com en GM denken er blijkbaar hetzelfdfe over.
Ik hoop dat ze de 10e ook gelijk een release date geven, ik denk dat het binnenkort bekent wordt
Verwijderd
Mocht ik recht krijgen op beide pre-orders, dan zal ik de een meteen afstaan.
Pre-ordering is heel lucratief. Ze vangen weken soms maanden van te voren geld voor dingen die ze zelf nog niet hebben betaald. De rente die ze vangen kan behoorlijk zijn als de aantallen aanzienelijk zijn. Bedenk je in ieder geval dat GW2 waarschijnlijk klein zal zijn voor een bedrijf als Bol.com, maar dat ze daarnaast dus tientallen zo niet honderden produkten tegelijkertijd in pre-order hebben staan, dan begrijp je denk ik wel waarom ze het doenAppieNL schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:50:
[...]
Verwijderd
Wil het wel "goed maken" met een leuke video, maar heb niks dat niet al in dit topic is gelinked XD

Ik was vandaag langs GM geweest in Rotterdam, ze hadden al een aantal CE's binnen..
[ Voor 14% gewijzigd door Xyzer op 02-04-2012 00:29 ]
Hier komt ooit nog wat te staan..
Ik sluit me graag aan in de rij voor een collector's edition van een tweaker met 2 pre-orders.LeVortex schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 20:55:
[...]
Ik hoop het, anders hoop ik op een lieve tweaker die 2 pre orders heeft gedaan en die andere wil opsturen naar mij*hint hint*
Ben vandaag teruggekomen van vakantie, 10 april stond al afgevinkt in mijn agenda en dan lees ik nu dit. Overal zijn de pre-orders op de pre-purchases uitverkocht...erg vervelend.
Verwijderd
Waar zit de GM in Rotterdam, trouwens?Xyzer schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:28:
[afbeelding]
Ik was vandaag langs GM geweest in Rotterdam, ze hadden al een aantal CE's binnen..
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:52 ]
Xyzer schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:28:
[afbeelding]

[ Voor 79% gewijzigd door KoekjevanLU op 01-04-2012 09:54 ]
Verwijderd
Ik ben geïnteresseerd in GW2, maar altijd maar datzelfde geouwehoer van of/waar je een nieuwe game koopt/besteld blabla is zeker wel vermoeiend en onnodig te noemen.Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:11:
Ik denk dat de mensen die geïnteresseerd zijn in Guild Wars 2 zich daar niet zo aan zullen ergeren
Ik gaat m iig rond 10 april via arenanet bestellen, simpel en geen gedoe en gezoek.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 11:50 ]
Verwijderd
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.