**
[ Voor 103% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 103% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]
Ik heb het de hoogste settings gespeeld omdat alles op ultra low zetten geen invloed had op de fps.ninc schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:26:
[...]
Hmm, welke settings werd er dan op gespeeld? High/medium?
Wel mooi dat je zo een dorpje kunt terugveroveren.
Het is trouwens een logisch probleem, character scalingphex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:22:
Geen beta account maar toch kunnen spelen.
Eerst warrior geprobeerd. Maar door de fps drops (quad core, 560ti, 8gb) voelde melee combat niet echt lekker aan. Vooral het draaien van de camera voelt stroperig aan. Characters glijden een beetje over de wereld. De stappen die je character maakt matchen niet de afstand of beweging die ze maken.
Een bekend probleem voor mij bij zowel swkor/rift als lotr. Sorry dat ik het noem, maar wow heeft dat gevoel veel beter weten te vast te leggen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
phex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:22:
Soms kom je opeens een dorp tegen die compleet in puin ligt. Ik zag geen quest oid maar begon vrolijk een beetje creatures te farmen. Al snel joinden er meerdere spelers en zowaar kregen we mogelijkheid om het dorp terug te veroveren. Toen we dit bereikt hadden werd het zowaar een quest hub met npcs.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4
[ Voor 113% gewijzigd door Nephalem op 27-03-2012 14:30 ]
Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dan zit je bij GW2 verkeerd, daar willen ze al het grinden eruit slopenlanerios schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:56:
Waarom? Het gaat om de rewards van GW2 dus het is wel degelijk on topic...
SUPER KAN NOOIT OFF TOPIC ZIJN ON TOPIC POST(just kidding)
Profession system ziet er in GW2 echt leuk uit zeg. Alleen hoop ik nog wel op wat "Nutteloze" dingen zoals fishing etc. Hoe meer er te grinden is, hoe blijer ik ben
[ Voor 17% gewijzigd door phex op 27-03-2012 15:11 ]
phex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:07:
Daarnaast viel mij op dat de experience per level behoorlijk linear was. Je had behoorlijk wat XP nodig om van level 2 naar 3 te gaan. Maar op level 15 had je net zo veel tijd nodig om level 16 te halen. Ik weet niet of dit beta specifiek is. Misschien is de XP ook wel gewoon altijd het zelfde zodat je prima in oude gebieden de quests kan doen zonder dat je een XP penalty krijgt. Bovendien schaal je omlaag zodat je niet creatures in 1 slag omlegt.
Daar sla je de spijker op zijn kop. 1-10 stijgt de expcap daarna is het de gehele game gelijk.phex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:07:
Daarnaast viel mij op dat de experience per level behoorlijk linear was. Je had behoorlijk wat XP nodig om van level 2 naar 3 te gaan. Maar op level 15 had je net zo veel tijd nodig om level 16 te halen. Ik weet niet of dit beta specifiek is. Misschien is de XP ook wel gewoon altijd het zelfde zodat je prima in oude gebieden de quests kan doen zonder dat je een XP penalty krijgt. Bovendien schaal je omlaag zodat je niet creatures in 1 slag omlegt.
Ik merkte het wel degelijk hoor! Als ik m'n settings op ultra zette had ik alleen in lege gebieden een FPS van ongeveer 15. Op het moment dat er wat meer te doen was, zat ik weer op 5. Met de laagste settings zat ik alleen op 5 wanneer ik echt midden in een gevecht zat (en in de Ascalon Dungeon was dat echt vreselijkphex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:33:
[...]
Ik heb het de hoogste settings gespeeld omdat alles op ultra low zetten geen invloed had op de fps.
Wat ik gok is dat wat je niet ziet ook niet in het geheugen zit. Dus als je draait dat ie dan opeens van alles moet ophalen en renderen. Maar zoals ik zei dat is puur een gok.
Zo lang je recht vooruit loopts is de fps prima.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Pers!Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:51:
Vind het wel leuk die NDA ignore van de mensen die mee hebben gedaan aan de beta
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Volgens mij is de NDA maandag alweer opgeheven, pers heeft ook alweer van alles gepubliceerd van afgelopen weekend:Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:51:
Vind het wel leuk die NDA ignore van de mensen die mee hebben gedaan aan de beta
NDA is nog steeds actief, alleen het embargo voor de pers is opgeheven. Dus de pers mag geselecteerde informatie naar buiten brengen, de spelers zelf mogen dat NIET. Dus als iemand alleen youtube filmpjes, facebook comments of een heel forum gaat volplempen met info, kan dus een ban verwachten.Wouter64 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:32:
[...]
Volgens mij is de NDA maandag alweer opgeheven, pers heeft ook alweer van alles gepubliceerd van afgelopen weekend:
http://www.guildmag.com/guild-wars-2-beta-aggregation-page
Hier kan je video's en artikelen vinden van afgelopen weekend.
[ Voor 110% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]
Dat zullen ze zeker niet doen. Ik denk eerder aan een stuk of 4/5. Zo kun je genoeg experimenteren en als meer wilt, kun je ze kopen.Fantasma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:12:
Is er eigelijk al meer nieuws over character slots?
Ik vond dit:
How many character slots are available to a brand new account?
The number has not been finalized. However, as with Guild Wars, you will be able to buy more slots through the game store
Ik hoop stiekem gewoon 8, elke profession1, maar dat zal wel niet zo zijn
[ Voor 41% gewijzigd door WolfsRain op 27-03-2012 20:28 ]
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]
Hou er wel rekening mee dat het spel nog steeds in CB is...normaal gezien zijn de optimalisaties net voor de game officieel uitkomt.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:45:
[...]
Ik merkte het wel degelijk hoor! Als ik m'n settings op ultra zette had ik alleen in lege gebieden een FPS van ongeveer 15. Op het moment dat er wat meer te doen was, zat ik weer op 5. Met de laagste settings zat ik alleen op 5 wanneer ik echt midden in een gevecht zat (en in de Ascalon Dungeon was dat echt vreselijk). Core2 Duo, met 3Gb geheugen en een GTX260.
Op m'n laptop (i7, 16Gb, ATI FirePro M7820, 1Gb), ging het heerlijk, zelfs op de hoogste settings.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Laatst wat ik gelezen heb 5, zeg maar 1 voor elke race dus.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Top filmpje!Potame schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:48:
YouTube: How To Guild Wars 2: The Economy
Een erg informatief filmpje over de GW2 economy en vooral een stukje over de gem shop en hoe Pay2Win eigenlijk niet bestaat in gw2
[ Voor 189% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:54 ]
Haha, lekker dan als je het spel al bij FRS hebt gekocht.Fantasma schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:35:
Voorlopige lijst van Pre Purchase Retailers!! (Clickable)
Belgium
Game Mania - CE
Netherlands
Bol.com - CE
Bart Smit
Game Mania - CE
Jammer dat ze geen Deluxe hebben als retail.
(Hopelijk blijft de site gewoon dollar dan heb je voor 60 euro de Deluxe...)
Maarja. het is een voorlopige lijst. Ik ga er niet vanuit dat FRS mensen zo naait, dus ze zullen nog wel op de lijst komen (net als de Wehkamp die de pre-purchase ook al aanbiedt).NIEKler schreef op maandag 26 maart 2012 @ 07:55:
[...]
Let op dat de FRS inderdaad aangeeft de voordelen van de pre-purchase te hebben, maar dat ArenaNet nog niet bekend heeft gemaakt of FRS wel een 'selected retailer' is. [...] Het kan dus maar zo zijn dat FRS zegt dat ze die voordelen bieden, terwijl ze niet eens een selected retailer zijn. Dat zou tot gevolg hebben dat je naar je pre-purchase voordelen kan fluiten.
[...]
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 08:36 ]
Bij Bol kan ik online mijn VVV bon gebruiken (op de website aangeven hoeveel je er hebt, dan fysiek opsturen en 3 dagen later krijg je een code), bij Game Mania kan dat niet en zal ik het in person moeten doen. Dus vandaar dat ik de keuze tussen die twee maak.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:28:
Bij de gamemania kun je dus niet online bestellen? Of zeg je dit omdat je deze ook gewoon kunt afhalen en online bestellen? Dan ga ik voor GM, aangezien ik dit liever bij een concrete winkel koop, dit ivm terugkomen voor de box (CE).
[ Voor 9% gewijzigd door Sagaris op 28-03-2012 08:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Op dit moment staat alleen nog de Pre-Order op de site. Daarmee krijg je inderdaad geen early access en Beta-toegang. Zodra de Pre-Purchase te koop is (10 april) krijg je dat daarmee wel.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:47:
Maar als ik nu naar de GameMania stap, krijg ik niet de 3 dagen voorsprong en de 100% Beta toch?
Dat merk ik zelf dus totaal niet. Er is genoeg te grinden in het spel. Alleen grind je nu stuk meer met een echt doelninc schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:59:
[...]
Dan zit je bij GW2 verkeerd, daar willen ze al het grinden eruit slopen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Very very limited... achja, je moet ze toch opfokken om het te kopen, lekker gek maken met schaarste."One thing i want to mention: Our CE is very very limited, if you really want one, don't wait too long. You have been warned^MK"
Source (GuildWars2 Twitter - Martin Kerstein)
[ Voor 3% gewijzigd door ninc op 28-03-2012 12:43 ]
Is er ook een andere bevestiging dan een wiki? Weet namelijk niet hoe betrouwbaar deze isFantasma schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 00:35:
Voorlopige lijst van Pre Purchase Retailers!! (Clickable)
Belgium
Game Mania - CE
Netherlands
Bol.com - CE
Bart Smit
Game Mania - CE
Jammer dat ze geen Deluxe hebben als retail.
(Hopelijk blijft de site gewoon dollar dan heb je voor 60 euro de Deluxe...)
Je weet dat Stephane de community manager is van A.net?lanerios schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:46:
Is er ook een andere bevestiging dan een wiki? Weet namelijk niet hoe betrouwbaar deze is
Die kan je gewoon kopen (waarom springt de taal steeds op duits op die site?Chippu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:48:
Even over digitale pre-purchases gesproken, zou ik eventueel ook via ArenaNet zelf een kopie kunnen kopen? Via buy.guildwars2.com kan je bijvoorbeeld de standard en digital collector's edition kopen. Ik kan echter nergens vinden of deze regio gebonden zijn.
De ingame servers zijn niet regiogebonden, dus lijkt me niet dat game keys regio gebonden zijn. Echter is daar nog geen officiële bevestiging van volgens mij.Chippu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:48:
Even over digitale pre-purchases gesproken, zou ik eventueel ook via ArenaNet zelf een kopie kunnen kopen? Via buy.guildwars2.com kan je bijvoorbeeld de standard en digital collector's edition kopen. Ik kan echter nergens vinden of deze regio gebonden zijn.
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:53 ]
Grappig om hier weer te zien.
Dat is ook het mooie, je hebt supply nodig om siege wapens te kopen. Supply krijg je van verschillende posten op de map (als je die hebt overgenomen), en er worden om de zoveel tijd transporten met supplies verstuurd naar jouw basis/kasteel. Door het overvallen van deze transporten of het overnemen van de posten kun je zorgen dat er niet genoeg supply voor de vijand binnen komt om een aanval uit te voeren.Stroopwafel Inc schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:55:
Wat me wel op viel is hoe miniem de schade aan deuren is als je er zonder siege weapon tegen aan staat te beuken. Zonder siege weapon kom je er gewoon nooit doorheen.
Wat zou je dan voorstellen? Als level 3 zijnde leuk even WvWvW checken en 16 x ge-oneshot worden door lvl 80's. Die game modus raakt hij dus ook nooit meer aan.koekoek2003nl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:39:
[...]
Deze gast is niet super goed ofzo, maar 1vs1 wint hij wel mede door een handvol skills, maar zodra hij 2 of meer enemies tegen komt zal hij het nooit kunnen winnen.
Daarom vind ik dat lvl scalen ook zo slecht, hoe goed je ook bent, hoeveel ervaring en xp je ook hebt doet er allemaal niet toe, de groep die als lemmings achter elkaar aan lopen wint battles.
Wat zou je dan willen zien? WoW style waar 1 imba gegearde paladin rustig 8-10 man neermaait zonder maar 1x problemen te hebben? Ze leggen juist de focus op teamwork, niet op gear. Je zal als imba geared 80 gewoon mee moeten werken met de rest, al is 1 voorbeeld natuurlijk niet echt bepalend voor de hele game.koekoek2003nl schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:39:
Grappig om hier weer te zien.
Deze gast is niet super goed ofzo, maar 1vs1 wint hij wel mede door een handvol skills, maar zodra hij 2 of meer enemies tegen komt zal hij het nooit kunnen winnen.
Daarom vind ik dat lvl scalen ook zo slecht, hoe goed je ook bent, hoeveel ervaring en xp je ook hebt doet er allemaal niet toe, de groep die als lemmings achter elkaar aan lopen wint battles.
Ja, dat had je in GW1 wel...ActualFantasy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:18:
Het enige wat ik echt erg jammer vind is dat er nog maar weinig spellen uitkomen deze tijd waarin collision detection tussen spelers zit.
Als ik de filmpjes zo eens bekijk mist dat ook in Guild Wars 2 ?
In GW1 zat het wel toch ?
Het maakt het geheel veel tactischer, dan dit flauwe door elkaar heen lopen en zo.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Vond het bij AoC juist wel geinig, ook in pvp dat je lui kan blocken.roeltjow schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:34:
wedden dat je wel anders praat als je bijv je quests niet in kan leveren omdat er cirkels mensen omheen staan, laat staan bij shops of bij de market. collision detection in een mmo is gewoon niet te doen komt veel te veel rage van
Blub
De bekende berg in conan's valley zeker op je paard?bstard schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:10:
Vond het bij AoC juist wel geinig, ook in pvp dat je lui kan blocken.
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 19:01 ]
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:53 ]
Inderdaad!Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:00:
YouTube: Guild Wars 2: Human, Norn and Charr Elite Skills
Te vette video
Kan nu echt niet meer wachten.
Collision detection in GW1 zorgde in PvP af en toe wel voor behoorlijk vervelende situaties. Vooral in Heroes Ascent dat je ineens terugsprong naar waar je 10 seconde eerder stond. Dit had er volgens mij mee te maken dat lopen met het toetsenbord client side gebeurde, terwijl lopen met de muis server side was (en je dus beter click to move kon gebruiken).ActualFantasy schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:18:
Het enige wat ik echt erg jammer vind is dat er nog maar weinig spellen uitkomen deze tijd waarin collision detection tussen spelers zit.
Als ik de filmpjes zo eens bekijk mist dat ook in Guild Wars 2 ?
In GW1 zat het wel toch ?
Het maakt het geheel veel tactischer, dan dit flauwe door elkaar heen lopen en zo.
Het feit dat je niet meer quests hoeft in te leveren is echt fantastisch. Geen heen en weer geloop om die quest-giver maar weer terug te vinden. Als je quest sucessvol verlopen is, krijg je gewoon automatisch je beloning.Gropah schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 16:55:
Quests inleveren is in het begin sowieso nogal kut omdat mensen op de quest giver gaan staan waardoor je hem niet meer kan aanklikken. Vind dit systeem best wel tof
Plus dat je altijd nog de teleport hubs hebt, die kan je ook vrij gebruiken zo te zien.Wailing_Banshee schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:14:
Het feit dat je niet meer quests hoeft in te leveren is echt fantastisch. Geen heen en weer geloop om die quest-giver maar weer terug te vinden. Als je quest sucessvol verlopen is, krijg je gewoon automatisch je beloning.
Bedoel je waypoints? Die zijn niet geheel gratis, maar kosten een paar copper. Nothing spectacular though.SinergyX schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:43:
[...]
Plus dat je altijd nog de teleport hubs hebt, die kan je ook vrij gebruiken zo te zien.
De prijs is afhankelijk van afstand. Ik zat op een gegeven moment in Kessex Peak, ongeveer zo ver als dat je kon. En ik wilde terug naar de Citadel. Dat kostte me geen 12 copper, maar 2 silver en nog wat coppers... En wat ik begreep van een mede-tester, als je helemaal geen cash meer bij je hebt, kun je altijd nog bij de dichtstbijzijnde waypoint komen, maar niet verder... Dus je kunt altijd weer overeind komen, ook al heb je geen geld en geen andere spelers om je heenSagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:48:
[...]
Bedoel je waypoints? Die zijn niet geheel gratis, maar kosten een paar copper. Nothing spectacular though.
Tja, dat kon ik ook maar dan omdat m'n pc zo vreselijk traag wasKoekjevanLU schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:07:
Geweldig dat travelsysteem. Als ik iets niet begrepen heb uit "andere MMO's" is dat je op een gegeven moment een travel naar de andere kant van de wereld aanklikte en vervolgens een half uurtje de tijd had om bijvoorbeeld lekker je huis te stofzuigen of met je moeder te bellen (oid).
Aan de ene kant is het bijvoorbeeld wel mooi, zoals in Lotro, dat je op je paard naar nieuwe gebieden gaat en dingen verkent. Het werd echter irritant wanneer je een quest moest oppikken op punt A dan helemaal naar beneden naar punt B moest gaan, om vervolgens weer helemaal terug te moeten naar punt A om het weer in te leveren.KoekjevanLU schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:07:
Geweldig dat travelsysteem. Als ik iets niet begrepen heb uit "andere MMO's" is dat je op een gegeven moment een travel naar de andere kant van de wereld aanklikte en vervolgens een half uurtje de tijd had om bijvoorbeeld lekker je huis te stofzuigen of met je moeder te bellen (oid).
Ik zie hier niets speciaals! Ik heb zat vrouwen gekend die mmo´s zoals WoW, L2, LoL en Aion hebben gespeeld.Furfoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:21:
Valt me ook op dat er erg veel vrouwen GW2 spelen op dit moment
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Dat was in GW1 ook al zo hoor.Furfoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:21:
Valt me ook op dat er erg veel vrouwen GW2 spelen op dit moment
Je weet wat ze zeggen over mannelijke gamers... Just saying, it's all a load of bs.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:37:
Je weet wat ze zeggen over vrouwen in online games
Many Men Online RolePlaying Girls toch?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:37:
Je weet wat ze zeggen over vrouwen in online games
Ja maar nu is het zelfs zo dat 40% wat ik tegenkom in GW2 vrouw is.
t/m 30 is volgens mij wel nuttig. Je krijgt dan in-game items. Maar volgens mij zitter er niet echt end-game stats op en volgens mij waren het ook meer fashion items? (correct me if im wrong please).NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:45:
Ik heb meerdere characters verspreid over alle campaigns. Volgens mij heb ik alleen Eye of the North uitgespeeld. Het valt me op dat hier heel veel tijd in ging zitten, omdat ik met alle sidequests bezig was en een checklist bijhield. Dit werd echter zoveel werk dat ik op een duur stopte met GW.
Ik zie dat er een Hall of Monuments Rewards is. Ik heb maar 4 punten. Mijn vraag is eigenlijk of er enige waarde zit aan de rewards die je krijgt anders dan bragging rights?
Volgens mij zijn het meer de skins die je krijgt en die je daarna op je (gevonden) wapens kunt plakken (dmv een transmutatie steen)mauro101 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:50:
[...]
t/m 30 is volgens mij wel nuttig. Je krijgt dan in-game items. Maar volgens mij zitter er niet echt end-game stats op en volgens mij waren het ook meer fashion items? (correct me if im wrong please).
Je krijgt ook nog een paar titles. maar bij 30+ is het alleen maar titels. Dus dan is het idd bragging
Dat was bij de guilds in GW1 waar ik in heb gezeten ook al het geval, dus vandaar.Furfoot schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:48:
Ja maar nu is het zelfs zo dat 40% wat ik tegenkom in GW2 vrouw is.
Wij hadden zelfs een all-female groupie guild, daar zaten alle fangirls van ons inwarp schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:51:
[...]
Dat was bij de guilds in GW1 waar ik in heb gezeten ook al het geval, dus vandaar.
Ach, als je ziet wat mensen doen voor "looks".... Ik ben in ieder geval bezig om ook een GWAMM op m'n tweede account te krijgen, dus ik vind het wel de moeite waardNoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:53:
Dus de HoM rewards zijn het niet waard om nog maanden ervoor te gaan spelen
Met de tijd die ik al in GW had ingestoken had ik verwacht dat ik al veel meer punten had dan 4Wailing_Banshee schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:55:
[...]
Ach, als je ziet wat mensen doen voor "looks".... Ik ben in ieder geval bezig om ook een GWAMM op m'n tweede account te krijgen, dus ik vind het wel de moeite waard
[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 29-03-2012 14:19 ]
Je kunt wel meer voorwaarden voor die punten behaald hebben, maar als je de items niet aan je HoM toevoegt worden ze ook niet geteld.NoFearz schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:19:
[...]
Met de tijd die ik al in GW had ingestoken had ik verwacht dat ik al veel meer punten had dan 4In mijn ogen is de HoM het niet waard.
Dat zal ik van het weekend maar even doenSagaris schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:26:
[...]
Je kunt wel meer voorwaarden voor die punten behaald hebben, maar als je de items niet aan je HoM toevoegt worden ze ook niet geteld.
[ Voor 6% gewijzigd door Nfear op 29-03-2012 14:56 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq