Zojuist via de free-recordshop mijn pre-order gedaan... vond het een mooie aanbieding voor die prijs... zelfde voordelen als op de site van guildwars zelf dus ben benieuwd naar de beta data...
vraag me trouwens af hoe ze dit bij de free-recordshop gaan aanpakken...
"De Pre-purchase Standard Edition biedt de volgende voordelen;
- Deelname aan alle Beta weekend events (datum nog niet bekend)
- 3 dagen voorsprong op de release van de game Guild Wars 2
- Hero’s Band In-Game Item (+2 Power, +2 Precision, +2 Toughness, +2 Vitality, +2 Condition Damage, +2 Healing, +2% Critcal Damage)
Koop deze pre-purchase versie en reken direct het volledige aankoopbedrag af. Er is slechts 1 activatiecode die zowel recht geeft op bovenstaande pre-purchase voordelen als toegang geeft tot de game, in dit geval 3 dagen voor release.
De DVD-case bevat een serial code en download/activatie instructies maar bevat geen disc.
Minder"
ben benieuwd....
kan niet wachten!!!
vraag me trouwens af hoe ze dit bij de free-recordshop gaan aanpakken...
"De Pre-purchase Standard Edition biedt de volgende voordelen;
- Deelname aan alle Beta weekend events (datum nog niet bekend)
- 3 dagen voorsprong op de release van de game Guild Wars 2
- Hero’s Band In-Game Item (+2 Power, +2 Precision, +2 Toughness, +2 Vitality, +2 Condition Damage, +2 Healing, +2% Critcal Damage)
Koop deze pre-purchase versie en reken direct het volledige aankoopbedrag af. Er is slechts 1 activatiecode die zowel recht geeft op bovenstaande pre-purchase voordelen als toegang geeft tot de game, in dit geval 3 dagen voor release.
De DVD-case bevat een serial code en download/activatie instructies maar bevat geen disc.
Minder"
ben benieuwd....
kan niet wachten!!!