Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Zojuist via de free-recordshop mijn pre-order gedaan... vond het een mooie aanbieding voor die prijs... zelfde voordelen als op de site van guildwars zelf dus ben benieuwd naar de beta data...
vraag me trouwens af hoe ze dit bij de free-recordshop gaan aanpakken...

"De Pre-purchase Standard Edition biedt de volgende voordelen;
- Deelname aan alle Beta weekend events (datum nog niet bekend)
- 3 dagen voorsprong op de release van de game Guild Wars 2
- Hero’s Band In-Game Item (+2 Power, +2 Precision, +2 Toughness, +2 Vitality, +2 Condition Damage, +2 Healing, +2% Critcal Damage)

Koop deze pre-purchase versie en reken direct het volledige aankoopbedrag af. Er is slechts 1 activatiecode die zowel recht geeft op bovenstaande pre-purchase voordelen als toegang geeft tot de game, in dit geval 3 dagen voor release.

De DVD-case bevat een serial code en download/activatie instructies maar bevat geen disc.
Minder"

ben benieuwd....

kan niet wachten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Rambie schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:42:
Zojuist via de free-recordshop mijn pre-order gedaan... vond het een mooie aanbieding voor die prijs... zelfde voordelen als op de site van guildwars zelf dus ben benieuwd naar de beta data...
vraag me trouwens af hoe ze dit bij de free-recordshop gaan aanpakken...

"De Pre-purchase Standard Edition biedt de volgende voordelen;
- Deelname aan alle Beta weekend events (datum nog niet bekend)
- 3 dagen voorsprong op de release van de game Guild Wars 2
- Hero’s Band In-Game Item (+2 Power, +2 Precision, +2 Toughness, +2 Vitality, +2 Condition Damage, +2 Healing, +2% Critcal Damage)

Koop deze pre-purchase versie en reken direct het volledige aankoopbedrag af. Er is slechts 1 activatiecode die zowel recht geeft op bovenstaande pre-purchase voordelen als toegang geeft tot de game, in dit geval 3 dagen voor release.

De DVD-case bevat een serial code en download/activatie instructies maar bevat geen disc.
Minder"

ben benieuwd....

kan niet wachten!!!
Ik wacht rustig 10 april af en kijk dan wat ik doe. Zie wel dat als je physical pre-order wilt doen, dat het niet mogelijk is om de digital deluxe te kopen, alleen de standard edition. Is wel jammer, maar misschien veranderd dat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Quanta costa ?

Moet wel zeggen dat ik erg veel zin heb in deze game ! ( dat heb ik volgens mij al 5x gezegd de laatste 3 pagina's ................. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Kwam op guru een link tegen naar de allereerste aankondiging van GW2. De laatste zin uit de eerste alinea:
No launch date was announced, but the ArenaNet team anticipates that Guild Wars 2 will go into beta sometime in the second half of 2008.
Zat het team er even naast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44
Nee hoor, ze hebben kort daarna aangegeven groot deel van GW2 volledig opnieuw te schrijven :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-10 18:42
ninc schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:09:
[...]

Ik wacht rustig 10 april af en kijk dan wat ik doe. Zie wel dat als je physical pre-order wilt doen, dat het niet mogelijk is om de digital deluxe te kopen, alleen de standard edition. Is wel jammer, maar misschien veranderd dat nog.
Meestal komen uitgevers vrij snel met een upgrade pack waarmee je een standaard versie naar een deluxe kunt opwaarderen. Zal hier ook wel gaan gebeuren.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-09 11:52

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 111% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap nog steeds niet wat er allemaal te verkrijgen is, maar dat maakt ook niets uit, want het is nog geen 10 april en dan moet ik het pas weten.

Er wordt met begrippen gegooid als; standard, deluxe, collectors, boxed, digital, pre-order, pre-purchase en alle onderlinge mogelijke combinaties. 8)7

Ben geen newbe, maar als dit al niet duidelijk is, dan vraag ik me hoe het spel gaat worden :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2012 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Het is alleen het wachten dat zolang is. Als ik GW speel, mis ik alle dingen die nieuwere MMO's wel hebben (springen, crafting etc.) en wanneer ik bijvoorbeeld LOTRO speel, mis ik weer de GW-vibe.

Dan ben ik weer zo slim om een GW2 filmpje te kijken en dan wordt het nog erger.
Vaak genoeg een gameplay filmpje op fullscreen en dan net doen alsof het echt is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik ken het wel een beetje.

Zeker nu ik 50/50 heb en GWAMM ben, heb ik eigenlijk geen zin en doel mee om in te loggen. Net ingelogd geweest en aan gedacht om mijn main chars naam te veranderen (dan ga je van dat soort dingen doen en die bovendien geld kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Laatst online: 06-10 18:42
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:06:
Ik snap nog steeds niet wat er allemaal te verkrijgen is, maar dat maakt ook niets uit, want het is nog geen 10 april en dan moet ik het pas weten.

Er wordt met begrippen gegooid als; standard, deluxe, collectors, boxed, digital, pre-order, pre-purchase en alle onderlinge mogelijke combinaties. 8)7

Ben geen newbe, maar als dit al niet duidelijk is, dan vraag ik me hoe het spel gaat worden :*)
Op zich niet zo lastig.

Game komt uit in 3 versies, nl standaard, een digitale deluxe versie en een collector's edition. Die 2e heeft zoals de naam al impliceert geen doosje ofzo, je koopt gewoon een gamecode.

Standaard is de kale versie, geen extra's.
De DD is de game plus alle in game bonus items.
De CE bevat alles uit de DD plus nog een aantal physieke extraatjes zoals o.a. een beeldje van Rytlock en een fotoframe met 5 foto's.

Daarnaast heeft Arenanet een actie opgezet waarmee iedereen die de game vooraf koopt (dus hele bedrag ineens afrekenen) meteen een geldige gamecode krijgt waarmee je toegang krijgt tot alle beta events vanaf 10 april, 72 uur eerder mag beginnen als de game live gaat en nog een ring als in game bonus.

Een 'normale' pre order (aanbetaling doen bij een winkel en rond de release je game krijgen waarna je de rest betaalt) levert slechts 24 uur voorsprong op.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
Nephalem schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:36:
[...]

Op zich niet zo lastig.

Game komt uit in 3 versies, nl standaard, een digitale deluxe versie en een collector's edition. Die 2e heeft zoals de naam al impliceert geen doosje ofzo, je koopt gewoon een gamecode.

Standaard is de kale versie, geen extra's.
De DD is de game plus alle in game bonus items.
De CE bevat alles uit de DD plus nog een aantal physieke extraatjes zoals o.a. een beeldje van Rytlock en een fotoframe met 5 foto's.

Daarnaast heeft Arenanet een actie opgezet waarmee iedereen die de game vooraf koopt (dus hele bedrag ineens afrekenen) meteen een geldige gamecode krijgt waarmee je toegang krijgt tot alle beta events vanaf 10 april, 72 uur eerder mag beginnen als de game live gaat en nog een ring als in game bonus.

Een 'normale' pre order (aanbetaling doen bij een winkel en rond de release je game krijgen waarna je de rest betaalt) levert slechts 24 uur voorsprong op.
via de free-recordshop krijg je dezelfde voordelen... als op de site bij areanet... dus ook 3 dagen eerder toegang en toegang tot beta's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is duidelijk. Ik ga voor de CE. Daarin zit dus de serial voor de betas en 3 dagen eerder beginnen en de digitale en materiele items? En die krijg ik meteen opgestuurd? En ik kan met dezelfde serial ook het echte spel spelen als het uitkomt?

Krijg ik daar ook een cd bij en boekje (wat normaal bij games zit)? of moet ik hiervoor de standaard versie hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:13:
Dat is duidelijk. Ik ga voor de CE. Daarin zit dus de serial voor de betas en 3 dagen eerder beginnen en de digitale en materiele items? En die krijg ik meteen opgestuurd? En ik kan met dezelfde serial ook het echte spel spelen als het uitkomt?

Krijg ik daar ook een cd bij en boekje (wat normaal bij games zit)? of moet ik hiervoor de standaard versie hebben?
Ok, je pre-purchased de CE bij een door ArenaNet geselecteerde retailer uit Nederland (ziet er naar uit dat FRS er een van wordt). Je betaalt het hele bedrag en krijgt een serial opgestuurd. Dit is de serial die je gebruikt voor de beta event weekends en de 3 day head start. Ik ga er vanuit dat je de fysieke doos van de CE voor het spel gereleased wordt opgestuurd krijgt, of zelf moet afhalen (afhankelijk van hoe je het in eerste instantie gekocht hebt, in de winkel of online). Hierin zit, buiten wat de CE biedt, een code die je maximaal 5 dagen na release van het spel ingevoerd moet hebben, waarmee je je 'tijdelijke' account upgrade naar een permanente account.

En of er een fysieke CD in zit weet volgens mij nog niemand zeker, maar het is aannemelijk dat één van deze twee CD's het spel is, de ander de soundtrack.

https://d2p3tu22c584ot.cl...rs-items.2552773223.1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
1) Er zijn 3 edities.
  • Digital Edition
  • Digital Deluxe
  • Collector's Edition
De details staan hier in een tabel:
https://buy.guildwars2.com/

2) Je kan op 3 verschillende manieren kopen:
  • Pre-purchase: vanaf 10 april kan je die bij ArenaNet zelf kopen of bij een select aantal retailers (dewelke weten we nog niet). De voordelen van pre-purchase staan ook op https://buy.guildwars2.com/ (net boven de kolommen met de details van de verschillende edities). Hoe ze het verloop van je aankoop zullen gaan organiseren staat in de FAQ:
    Standard Edition (Europe)—Customers will buy the Standard Edition Pre-Purchase box and receive their serial code. This is the only serial code customers will receive and will grant access to the Beta Weekend Events, three-day Headstart Access, the Hero's Band digital item, and full access to the final live game. Customers will not need to return to retail to receive another serial code.
    Collector's Edition (North America and Europe)—Customers will buy the Collector's Edition Pre-Purchase box and receive a Pre-Purchase serial code. They will then go to https://register.guildwars2.com and follow the on-screen instructions to create a Guild Wars 2 account and apply the serial code, which will give them access to Beta Weekend Events and three-day Headstart Access to the final game. When Guild Wars 2 launches, customers will need to return to their retailer with proof of purchase to receive the full Collector's Edition box with physical items and retail serial code. They will need to apply this retail serial code to their Guild Wars 2 account within five days to continue playing without interruption.
    Ik vermoed dat de Digital Deluxe dezelfde regels volgt als die van de Standard Edition.
  • Pre-order: je kan enkel pre-orderen via retailers. Dit geeft je recht op slechts 1 dag Headstart (bron: FAQ)
  • Wanneer het in de rekken van de winkels ligt: hier hebben we géén details van. Je krijgt dan natuurlijk géén toegang tot de beta weekends en ook géén headstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
Hier een comment (afkomstig van Reddit), van wat er momenteel in die Mystic Chest's zit:
(Wat ik mij al afvroeg)
Q: Have you opened any Mystic Chests? What's in them?
A: A random cash shop buff (exp, karma, magic find boost), a random high level gathering tool (25 charges) and 3 sets of a random tonics that transform you into things.
Basically you get more for gems (125 for keys instead of 150 for buffs) trading in the ability to choose.
So far I've gotten 6 mystic chests and im level 13 and they are tradeable on the auction house.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks Sagaris en Andrew! Nu is het me duidelijk. Met een beetje geluk krijg ik mijn vriendin ook zover om te spelen en dan haal ik de gewone boxed versie voor haar als het uitkomt. Zo heb ik alle items etc (boekje) 8) nog iets meer dan 2 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Rambie schreef op zondag 25 maart 2012 @ 17:55:
[...]

via de free-recordshop krijg je dezelfde voordelen... als op de site bij areanet... dus ook 3 dagen eerder toegang en toegang tot beta's...
Let op dat de FRS inderdaad aangeeft de voordelen van de pre-purchase te hebben, maar dat ArenaNet nog niet bekend heeft gemaakt of FRS wel een 'selected retailer' is. De voordelen (3 dagen eerder toegang e.d.) krijg je alleen als je het spel via een selected retailer pre-purchased. Het kan dus maar zo zijn dat FRS zegt dat ze die voordelen bieden, terwijl ze niet eens een selected retailer zijn. Dat zou tot gevolg hebben dat je naar je pre-purchase voordelen kan fluiten.

De kans is ontzettend klein dat FRS mensen zo naait, maar ik neem de gok niet en wacht mooi tot 10 april. Op 10 april zullen alle selected retailers bekendgemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:15
De vraag is voor mij, moet je perse pre-purchasen op 10 april. Of kun je dat later ook nog.
En, wordt het bedrag in dollars afgerekend waarbij we dus niet uiteindelijk 80 euro gaan betalen.

[ Voor 35% gewijzigd door Arunia op 26-03-2012 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
offtopic//
Het lijkt me toch erg sterk dat een grote retail winkel zoals de FRS reclame maakt met iets dat ze niet waar kunnen maken... denk dat ze hier juridisch dan flnk problemen mee zullen krijgen...

ontopic//
Ik hoop dat we vandaag wat filmpjes mogen bekijken van de beta van afgelopen weekend... ben ook benieuwd naar de ervaringen van de gamers zelf...hoop dat ze vandaag even de teugels laten vieren m.b.t. de beta regels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Rambie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:41:
Ik hoop dat we vandaag wat filmpjes mogen bekijken van de beta van afgelopen weekend... ben ook benieuwd naar de ervaringen van de gamers zelf...hoop dat ze vandaag even de teugels laten vieren m.b.t. de beta regels...
De NDA voor de pers wordt vandaag opgeheven, dus vandaag zul je inderdaad reports en filmpjes te zien krijgen. Echter wordt de NDA voor het publiek niet opgeheven.
@NIIELSZ_
@GuildWars2 is it legal to record material of gw2 for use after the NDA is lift?

@GuildWars2
@niielsz_ Yes. It is a breach of NDA. NDA for this event applies even after the game launches. ^RB
Dus als je mee hebt gedaan mag je nooit over deze CBT praten. En dit is de consequentie als je gepakt wordt:
@GuildWars2
Reminder to all closed beta players:you're under NDA.Don't risk breaking the NDA, you could permanently lose access to all ArenaNet games.
Echter is dan de vraag of ze je zullen pakken, dat is een tweede. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagaris op 26-03-2012 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop van wel, ze doen niet voor niets zoveel moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Rambie schreef op maandag 26 maart 2012 @ 08:41:
offtopic//
Het lijkt me toch erg sterk dat een grote retail winkel zoals de FRS reclame maakt met iets dat ze niet waar kunnen maken... denk dat ze hier juridisch dan flnk problemen mee zullen krijgen...

ontopic//
Vanuit de pers zal er langzaam aan wel toegang worden gegeven tot screenshots, filmpjes en zulks.

Vanuit de gamers ga je inderdaad niets horen, wij mogen niets zeggen. ;)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot het volgende beta event, welke niet onder NDA valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sagaris schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:20:
Echter is dan de vraag of ze je zullen pakken, dat is een tweede. ;)
Er stonden wat filmpjes op youtube, waar je een soort van overlay zag over het hele scherm met een accountnaam/emailadres, elke idioot die een 1080 filmpje neerzet lijkt me dan meteen de sjaak :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
SinergyX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:30:
[...]

Er stonden wat filmpjes op youtube, waar je een soort van overlay zag over het hele scherm met een accountnaam/emailadres, elke idioot die een 1080 filmpje neerzet lijkt me dan meteen de sjaak :P
Dat is dom. _O- Ik bedoelde eigenlijk meer het breken van NDA op dit forum. Het lijkt mij dat de kans dat ze je hier pakken en koppelen aan je GW2 beta account een stuk moeilijker is. Echter, aangezien ik niet heb meegedaan, praat ik natuurlijk anders dan degene die wel onder NDA staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

SinergyX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:30:
[...]

Overlay stond aan inderdaad, lekker handig ook om dan nog te recorden vooral in HD. :F
Sagaris schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:34:
[...]

Dat is dom. _O- Ik bedoelde eigenlijk meer het breken van NDA op dit forum. Het lijkt mij dat de kans dat ze je hier pakken en koppelen aan je GW2 beta account een stuk moeilijker is. Echter, aangezien ik niet heb meegedaan, praat ik natuurlijk anders dan degene die wel onder NDA staan.
Ligt er aan of de accounts hetzelfde zijn qua username.
In mijn geval wel namelijk. :P

[ Voor 38% gewijzigd door solique op 26-03-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:34:
[...]

Ik denk niet dat ArenaNet dit topic leest of überhaupt kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:38:
[...]

Ik denk niet dat ArenaNet dit topic leest of überhaupt kent
Denk ik inderdaad ook niet, maar who knows tot hoever de hand van ArenaNet reikt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar

Kijk nou toch eens hoe gaaf en uitgebreid de skills van deze Elementalist zijn !

( krijg wel een beetje een Westfall gevoel :-D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lasteraar schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:31:
[video]

Kijk nou toch eens hoe gaaf en uitgebreid de skills van deze Elementalist zijn !

( krijg wel een beetje een Westfall gevoel :-D )
Hahaha dat westfall gevoel had ik echt gelijk de eerste sec dat ik haar daar zag lopen ;p

Maar wel heel vet idd

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
solique schreef op maandag 26 maart 2012 @ 09:26:
[...]

Vanuit de gamers ga je inderdaad niets horen, wij mogen niets zeggen. ;)
Alsof de pers geen gamers zijn... Ook forums waren uitgenodigd, en daar zitten ook genoeg gamers bij.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Wailing_Banshee schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Alsof de pers geen gamers zijn... Ook forums waren uitgenodigd, en daar zitten ook genoeg gamers bij.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/28hoj60.png

Je begrijpt toch wel wat hij bedoelt... Aan de ene kant heb je de pers (blogs, fansites, fanforums, grote game websites, dat soort grut), aan de andere kant heb je de individuele gamers. Voor de één wordt de NDA opgeheven, de ander blijft er aan gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kan ik ergens nog wel begrijpen, sites/blogs/hele media doet vaak een review/verslag vanuit 1 organisatie, een algemene mening hoe zij het spel zien. Als daarna alle individuele spelers ook hun mening erover op internet loslaten, krijg je een complete chaos van 'OMZ EPIC FAILZ!' en 'OMGZ CLASS XX OP UBER BAD!'. Meeste 'pers' sites weten wel een redelijk politiek correct antwoord neer te zetten en A.net kan makkelijker tegen een website actie ondernemen als ze iet fout doen dan tegen elke individuele speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Wat weten we eigenlijk over het raiden? Is daar al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*ergert zich aan de wow-term "raid(en)"*

Moet je even een paar pagina's terug voor een filmpje van een HM dungeon. Dat is vergelijkbaar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:53:
*ergert zich aan de wow-term "raid(en)"*

Moet even een paar pagina terug voor een filmpje van een HM dungeon. Dat is vergelijkbaar denk ik.
Tadaaa. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Wailing_Banshee schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:50:
[...]

Individuele gamers (zonder link aan sites, pers, etc) hebben aangepast NDA ;)
Weet inhoudelijk verder niet precies wat er allemaal in NDA stond maar voor de zekerheid geef ik maar even geen info vrij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Laatst online: 29-09-2024
hallo mensen,

sorry dat ik dit vraag maar,

ik heb me aangemeld voor de Beta test, alleen ik heb volgens mij geen invite gekregen. Hebben hier meer mensen last van (noreply@guildwars2.com) zou de invite moeten sturen toch? Want ik hoorde dat vandaag de Beta begint? of hoe hebben jullie je Beta key verkregen?

iig bedankt!

(zit nu op stage dus kan ik moeilijk veel tijd in stoppen om te kijken hoe het werkt, vandaar dat ik het even vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
thermisol schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:17:
hallo mensen,

ik heb me aangemeld voor de Beta test, alleen ik heb volgens mij geen invite gekregen. Hebben hier meer mensen last van (noreply@guildwars2.com) zou de invite moeten sturen toch? Want ik hoorde dat vandaag de Beta begint? of hoe hebben jullie je Beta key verkregen?

iig bedankt!

(zit nu op stage dus kan ik moeilijk veel tijd in stoppen om te kijken hoe het werkt, vandaar dat ik het even vraag)
Je hebt alleen maar een kans om in de beta te komen. Het is niet gegarandeerd :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beta was afgelopen weekend, er zijn er maar een paar duizend gekozen uit rond de miljoen aanmeldingen. Had je niets gekregen, zat je er dus ook niet in ;)

De volgende beta's zouden open zijn, iedereen met pre-orders zouden daar in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Laatst online: 29-09-2024
ok, ik dank jullie voor deze info!

dus die beta signup die ik heb gedaan is nu verlopen, want ik neem aan dat ik niet wordt uitgenodigd van de open beta, voor de pre orderers ?

mvg,

Thermisol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Na 10 april beginnen de 'normale' beta's, deze kan je toegang tot krijgen via de pre-order purchase (1 van de 3 varianten). De oude signup zal mischien nog worden gebruikt bij een latere beta opvulling, maar ga er niet meer vanuit.

Wordt trouwens de CE retailer-prepurchase pas op 10 april bekend gemaakt? De grote jongens (FRS, Bol en GM) zie ik enkel de normale prepurchase, denk dat ik toch voor de CE ga :)

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 26-03-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Dit noemen ze dan "pre-puchase". Alles waar "pre-order" in terugkomt heeft jou géén toegang tot die Beta Weekend Events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

thermisol schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:17:
hallo mensen,

iig bedankt!

Een tweede reden dat je niets gehoord hebt van de beta is misschien het berricht dat onderaan de pagina staat. Verdere discussie over de inhoud van de beta is verboden. Ik kan begrijpen dat dit voor de mensen die geen access hebben gekregen verwarring oplevert. Ze hadden ten minste een mailtje kunnen sturen waarbij uitgelegd werd dat degene geen beta access gewonnen had. Ook ik was verward, maar nu is alles wel helder.

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Er was wel wat onduidelijkheid inderdaad.
Een vriend zat zich zo te verheugen en kreeg geen toegang, ik toevallig weer wel.

Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen, smaakte naar meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
SinergyX schreef op maandag 26 maart 2012 @ 12:36:
[...]
Wordt trouwens de CE retailer-prepurchase pas op 10 april bekend gemaakt? De grote jongens (FRS, Bol en GM) zie ik enkel de normale prepurchase, denk dat ik toch voor de CE ga :)
Als het goed is wordt de complete lijst al voor 10 april bekend gemaakt.

Van de GW2 twitter:
@vector357 we will be announcing it with plenty of time for folks to work out where they will need to be on April 10th, stay tuned :) ^AT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zaken waarvan ik hoop dat ze het doen:

Game Mania
Media Markt
Bol

(FRS mag voor mij gewoon out of business gaan :P rot tent).

Kan echt niet wachten op de pre orders, game speelt echt lekker weg.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Guild Wars Insider heeft wat fatsoenlijke screenshots gepost. Ziet er goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwarsinsider.com/backend/wp-content/uploads/2012/03/3-Cave-Worms-300x187.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.guildwarsinsider.com/backend/wp-content/uploads/2012/03/5-Female-Centaur-300x187.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.guildwarsinsider.com/backend/wp-content/uploads/2012/03/9-Red-Capture-300x168.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.guildwarsinsider.com/backend/wp-content/uploads/2012/03/8-Ranger-VS-Centaur-300x168.jpg
[ Hier meer. ]

En bovendien komt TotalBiscuit met video's later vandaag:
There'll be a couple of GW2 videos out today, I'm afraid no Mailbox, spent all my time with GW2, had no time to prepare one.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SirNobax schreef op maandag 26 maart 2012 @ 15:36:
En bovendien komt TotalBiscuit met video's later vandaag:

[...]
TB altijd welkom ;)

Deze?

[ Voor 10% gewijzigd door ninc op 26-03-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
720p Y U NO STREAM?!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2co23dc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
TB is erg enthousiast over GW2 en alle problemen die ik ook ervaar in andere mmo's zoals quest moeten pakken, quest doen, teruglopen voor het in te leveren, niet samen kunnen questen als je niet dezelfde quests hebt etc. worden allemaal verleden tijd in gw2.

Ook geweldig dat je gewoon overal kunt kijken en zelf bepalen waar je wilt gaan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Wat ik ook heb gezien wat ik wel chill vind is dat je gewoon samen met een random iemand kan questen zonder een party of wat dan ook te vormen. Erg handig, kun je in een groep questen wat altijd sneller gaat (of in iedergeval in andere MMO's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
Gropah schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:29:
Wat ik ook heb gezien wat ik wel chill vind is dat je gewoon samen met een random iemand kan questen zonder een party of wat dan ook te vormen. Erg handig, kun je in een groep questen wat altijd sneller gaat (of in iedergeval in andere MMO's)
Sneller gaat het niet, de mobs schalen mee met de groepsgrote.
Voordeel is wel dat je ook daadwerkelijk loot/exp krijgt als je helpt, dus niet enkel de persoon die de eerste hit plaatst.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gropah schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:29:
Je ziet dat in het filmpje van de elementalist erg goed, rechts komt er af en toe een 'zone quest' bij, je kan mee doen.. of zoals zij doet, ga gewoon verder met wat je aan het doen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-10 23:57

4bit

Onward, to futility!

Het enige wat me tot nu toe wat stoort is dat je nog steeds wat lijkt te zweven over de grond. Hoop dat het er nog uit gaat, maar vrees er wat voor.

Nu goed, liever dit maar wel soepele + responsieve combat/controls. Dan omgekeerd.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ben ik de enige waarbij de 720p versie niets doet? :X :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Werkt hier inderdaad ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Thanks. Vond het al raar dat niemand anders (YouTube comments, GW2Guru en hier) panisch aan het doen was. :P Vanavond nog maar eens proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
4bit schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:45:
Het enige wat me tot nu toe wat stoort is dat je nog steeds wat lijkt te zweven over de grond. Hoop dat het er nog uit gaat, maar vrees er wat voor.
Ja, inderdaad, ziet er erg vreemd uit. In de "Beta-opinions" van spelers her-en-der verspreid komt dat punt ook regelmatig naar voren, hopelijk gaat ArenaNet daar toch wat aan doen.

Persoonlijk vind ik het ook erg vreemd dat je tijdens het springen 'ongeremd' kan blijven sturen. Je kan dus een aanloop nemen, springen, 180' draaien en vervolgends een meter achter het punt waar je vandaan sprong weer op de grond komen. 8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
SirNobax schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:31:
[...]

Ja, inderdaad, ziet er erg vreemd uit. In de "Beta-opinions" van spelers her-en-der verspreid komt dat punt ook regelmatig naar voren, hopelijk gaat ArenaNet daar toch wat aan doen.

Persoonlijk vind ik het ook erg vreemd dat je tijdens het springen 'ongeremd' kan blijven sturen. Je kan dus een aanloop nemen, springen, 180' draaien en vervolgends een meter achter het punt waar je vandaan sprong weer op de grond komen. 8)7
Ja maar, Super Mario kon dat ook!

Anyhow, hier het media-verzamel-topic van guru: http://www.guildwars2guru...st-no-t32145.html?t=32145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Nog een reden waarom ik ArenaNet awesome vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Sagaris schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:46:
Nog een reden waarom ik ArenaNet awesome vind.

Video
Is wel vet ja. Lekker verkennen en nieuwe gebieden tegenkomen, moet je ook nog goed naar zoeken;)
"You can explore later when the game comes out" De vuile sadist.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
En volgens mij de eerste video waarin het lijkt alsof alle grafische settings op ultramegahigh staan. Godskolere wat een mooi spel. =O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mooi hoe al die filmpjes heel veel gevechten ed. laat zien maar geen graantje van het verhaal van het spel. Dat is best slim gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik vraag me trouwens af.

Ze zeggen aldoor dat de content gescaled wordt. Maar hoe gaat het dan in zijn werk als je high level bent en je doet een dynamic event samen met mensen met een laag level.

Als je dan samen een mob aanvalt is hij dan sterk? deelt hij alleen veel damage aan jou uit en hoe zit het dan met de low levels hebben die dan ineens meer moeite omdat anderen high level zijn?

Ik snap wel dat er gescaled wordt, maar hoe gaan ze dat doen als er grote verschillen in level zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Laatst online: 04-10 21:54
koekoek2003nl schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:13:
Ik vraag me trouwens af.

Ze zeggen aldoor dat de content gescaled wordt. Maar hoe gaat het dan in zijn werk als je high level bent en je doet een dynamic event samen met mensen met een laag level.

Als je dan samen een mob aanvalt is hij dan sterk? deelt hij alleen veel damage aan jou uit en hoe zit het dan met de low levels hebben die dan ineens meer moeite omdat anderen high level zijn?

Ik snap wel dat er gescaled wordt, maar hoe gaan ze dat doen als er grote verschillen in level zijn.
Volgens mij word er alleen gescaled in pvp. En anders zou het wel zo zijn dat ze als een gewone lvl 80 worden gezien. Denk niet dat armor/weapon iets te maken zou hebben met de sterkheid van een pve monster.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ook in PvE instances zoals die dungeon bv een paar filmpjes terug. Alleen wordt daar gezegd dat het level & attributen van de speler gescaled wordt en niet die van de mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik vraag me trouwens af.

Dat is juist het mooie aan GW2, er is geen verschil in level. Ben je level 80 en ga je terug naar een level 30 area wordt je teruggebracht naar level 30. Je behoudt je skills en traits, maar je wapen damage, armour rating, health en overige stats worden teruggescaled naar lvl 30. Andersom dan weer niet PvE, in PvP echter wel.

Het content scalen is op basis van hoeveel spelers meedoen aan een event. Hoe groter de groep spelers, des te meer vijanden/mobs, enemies unlocken extra skills, dat soort dingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 26-03-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik vraag me trouwens af.

Stukje van TB geeft hij dat aardig goed aan, linksonder zie je zijn level met daarvoor tussen haakjes zijn 'geschaalde' level. Maar zoals ik die traits bekijk (die lijken een bepaalde stat dus te boosten), als je die houd zal je wel relatief een aanzienlijk stuk sterker blijven.

Maar andere kant, het is enkel maar voordelig voor de anderen in lage zones die hulp krijgen van jou bij die zone quests, je deelt immers een gezamelijk doel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Als het een serieuze actieve community wordt dan zal WvsW erg gaaf worden om te spelen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 219% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Lasteraar schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:55:
Als het een serieuze actieve community wordt dan zal WvsW erg gaaf worden om te spelen !
Hmm van WvWvW wordt ik minder enthousiast. Het filmpje bekijken in HD is wel erg mooi, maar het is 1 grote zerg rush van het ene fort naar het andere. Ook is het een particle spam festijn waar je steeds op 1 gate aan het inhakken bent.

Natuurlijk kun je nu geen tactieken bespreken in een bèta enzo, en niemand weet precies wat er gedaan moet worden, maar het is me te zerg-achtig nu.

Ook in de chat: mensen met problemen met radeon kaarten en nog een paar. Het zal me toch een lag-festijn worden als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Ik vraag me trouwens af.

Er zijn 2 soorten scaling in GW2: scaling van de speler en scaling van de mobs

Player-scaling is het omhoog of omlaag brengen van de stats van een speler om zo een hoger of lager level te simuleren. Het voordeel van een hoog level is vooral de beschikbaarheid van meer skills, traits, gear etc. Andersom geldt dat natuurlijk ook, als laag level ben je in het nadeel doordat je minder van het eerdergenoemde hebt.

Mob-scaling is het scalen van een event naar gelang van het aantal spelers dat actief meedoet aan de event. Hoe meer spelers, hoe moeilijker de event zal worden. Het gaat dan bijvoorbeeld over het aantal mobs dat je moet verslaan, of de boss krijgt nieuwe aanvallen erbij.

In praktijk zul je dus met allebei tegelijk te maken krijgen, maar het ene mechaniek zorgt voor de verschillen in levels, en het andere mechaniek voor het aanpassen van de moeilijkheidsgraad van de content naar gelang het aantal deelnemende spelers.

@ Fantasma: Je faction omgooien is niet al te moeilijk, je hoeft alleen maar meer faction van de ene kant dan van de andere kant te hebben. Let wel op dat bij het inleveren van faction voor de ene kant, het er bij de andere kant ook af gaat. Als je dus nog veel kurzick faction hebt, lever deze dan eerst in voordat je luxon faction gaat halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan ik je wel ergens mee helpen, heb nog wat gold en items. Maar kan je vooral helpen met spelen..verveel me namelijk in gw1 en dan hrb ik weer een doel :P
Dus zeg maar time and place?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06:48
Sagaris schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:37:
En volgens mij de eerste video waarin het lijkt alsof alle grafische settings op ultramegahigh staan. Godskolere wat een mooi spel. =O
In dat filmpje kun je ook prachtig zien hoe ze met graphics omgaan. Wanneer je het afspeelt heb je het idee dat alles supergedetailleerd is. Zet je hem even pauze (altijd taboe in filmpjes uiteraard), dan zie je goed dat, met name de characters, in een soort waterverf-stijl zijn. Dat lijkt in ieder geval erg goed te werken, dam wat ziet het er goed uit! :9~ .

Opvallend overigens dat een enkele speler in die hele mob het toch nog erg lang uithoudt (zie je met name goed in het begin van het filmpje). Uiteraard haalt hij zelf ook niet veel uit, maar het is wel een perfecte methode om de aandacht van een flink deel van de mob af te leiden. Dit WvWvW ga ik zeker eens proberen.

*wacht op 10 april :Y) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Bij Wehkamp staat ook een Pre-Purchase edition online.

http://www.wehkamp.nl/Zoe...20Page&cmid=WEH&VIEW=Grid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vraagje. Hoeveel van die GW1 unlock gebeuren is solo te bereiken? Ja ik heb de lijst met dingen gezien, nee ik heb geen idee wat solo kan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:48:
Vraagje. Hoeveel van die GW1 unlock gebeuren is solo te bereiken? Ja ik heb de lijst met dingen gezien, nee ik heb geen idee wat solo kan :p
Als je geld hebt, pets, armor, hero-armor (al gaat farmen imho iets sneller), mischien nog een weapon, vanaf daar wordt het al wat pittiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
lanerios schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 08:48:
Ik heb alles solo gedaan (zit op 49/50). Enige waar je voor moet zorgen is dat je aan beetje fatsoenlijke heroes hebt (uitstekende basis waar je zeker 80% van het spel mee kunt halen). Daarnaast gaat er veel tijd in zitten om het benodigde geld bijelkaar te brengen. Ben samen met m'n vriendin aan het sparen voor obsidian armor voor haar, zijn zeker al een week of 7 bezig en komen nog iets van 400p tekort. Daarna moet je dus nog andere armor, mini's, weapons etc. wil je 50/50 behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-10 19:42
Hoeveel tijd zou ongeveer in gaan zitten tot 30 ?
En is er goede "Neverplayed GW1" guide om deze snel te halen ?

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Jammer dat die er erg van uit gaat dat je GW al hebt gespeeld, en dus precies weet wat je doet :P

Ik ga hem wel gebruiken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik moet nog steeds Nightfall op hard uitspelen, maar dat is amper meer te doen. Geen mens meer te bekennen bij meeste missies, heroes zijn daar lang niet altijd handig (zeker in domain-zones met die zone-debuff, heroes snappen niet altijd wat je er mee moet doen).

Vanquish denk ik enkel nog Factions te doen, probleem is dat ik te verspreid heb gewerkt op mijn characters, mijn warrior heeft linkerkant klaar, mijn ritualist juist de rechterkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vrij weinig te doen nog tegenwoordig op Guild Wars, en heb mijn GWAMM en 50/50 al.
Dus als iemand hulp nodig heeft, whisper me dan maar even.
IGN: Lovely Necromancer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:12:
Ik moet nog steeds Nightfall op hard uitspelen, maar dat is amper meer te doen. Geen mens meer te bekennen bij meeste missies, heroes zijn daar lang niet altijd handig (zeker in domain-zones met die zone-debuff, heroes snappen niet altijd wat je er mee moet doen).

Vanquish denk ik enkel nog Factions te doen, probleem is dat ik te verspreid heb gewerkt op mijn characters, mijn warrior heeft linkerkant klaar, mijn ritualist juist de rechterkant :P
Valt nog wel mee. Goed je heroes runen, DP removal meenemen+summoning stones en alles is goed te doen. Enigste waarbij het lastig kan worden is Gate of Madness, die kon af en toe wel irritant zijn met shiro en de bonus behalen.

Had ook laatst met een guildie andere alliance members geholpen omdat we ons verveelden, en is erg grappig om te zien dat we zo een gast meenemen met erg slechte build, niet op wiki hoeven te kijken en dan nog de missies in recordtijd halen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleem is dat ik maar 2 characters heb die Nightfall hebben gehaald, maar die hebben ruk setups voor heroes :P Na 1x uitspelen had ik die expension al helemaal gezien, 2de keer was puur om een elite skill te willen halen. Mijn 2 main 'farmers' zijn nooit van het eiland afgekomen, enkel eerste paar heroes opgepikt en de rest via de mercenaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:38:
Probleem is dat ik maar 2 characters heb die Nightfall hebben gehaald, maar die hebben ruk setups voor heroes :P Na 1x uitspelen had ik die expension al helemaal gezien, 2de keer was puur om een elite skill te willen halen. Mijn 2 main 'farmers' zijn nooit van het eiland afgekomen, enkel eerste paar heroes opgepikt en de rest via de mercenaries.
Heb 2 characters (necro & monk) al mijn heroes goed geruned. Op alle andere heb ik maar een paar heroes gedaan. Wel hebben ze allemaal goede builds ;) Ik heb te vaak de missies enzo uitgespeeld, dat het op een gegeven moment niet meer leuk was :P Enigste minpunt en ergerpunt is voor mij die jujundu missies, eerste keer was nog wel leuk om in een worm te zitten, maar alle keren daarna in die missies en bij het vq-en is het een grote hel. Ik kill sneller zonder in een worm te zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ninc schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:44:
[...]

Heb 2 characters (necro & monk) al mijn heroes goed geruned. Op alle andere heb ik maar een paar heroes gedaan. Wel hebben ze allemaal goede builds ;) Ik heb te vaak de missies enzo uitgespeeld, dat het op een gegeven moment niet meer leuk was :P Enigste minpunt en ergerpunt is voor mij die jujundu missies, eerste keer was nog wel leuk om in een worm te zitten, maar alle keren daarna in die missies en bij het vq-en is het een grote hel. Ik kill sneller zonder in een worm te zitten 8)
M'n laatste project (een nieuwe GWAMM op m'n tweede account) heeft bijna geen runes op haar heroes... En nog gaat alles (met uitzonderingen) redelijk goed.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga er niet veel moeite meer in steken, zit nu op 19/50, heb geen enkele resilience of valor item (armor is nog te doen, maar geen zin meer om te farmen).

Mijn goal blijft wel 30/50, maar omdat mijn titels zo verspreid zijn over mijn characters, kan ik legendary carthographer nooit halen. Ook savior of the Kurzick zal nog flink wat tijd kosten, zit pas op rank 4 dacht ik.

Als ik snel bekijk, om wat puntjes te halen:
-4 minipets (voor de 40, ik heb er totaal 56, maar worden 'dedicated op naam' niet meegeteld?)
-2 hero armors (of 12, of 22 - wat ze allemaal zijn :P).
-Eternal Protector of Elona - is dat alles master of alles HM?
-1 Armor - voorkeur voor 5 (is 1+1+2 punten), maar kost me ziekelijk veel geld. Kurzick is extra puntje :)
-Zijn Destroyer/oppressor/tormented ook te koop?

Jammer dat ik niet per character kan zien hoever ik ziet, zou keuze van character wat makkelijker maken :P (nu is het continue in/uitloggen :P).

@Fantasma, met 10 common minipets heb je weer 1 punt. Ook eternal protector zou je nog kunnen doen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-03-2012 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Fantasma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:03:
Als iemand een makkelijk ding weer een paar stapjes hoger te geraken dan hoor ik het graag.
Ben al heel de tijd aan het kijken maar weet niet echt iets :D
fantasma of doom voor een naam in de HOM calculator ;)
Alle heroes er eens inzetten, want als je later wilt vq-en of missies behalen op HM moet je het toch allemaal eens gedaan hebben. 1 unique minipet kopen, 1 destroyer weapon en 1 oppressor weapon. (gewoon WiK doen)

Dan zit je al op 28. Hmm en daarna zou je titels moeten maxen, wat veel tijd kost, of je moet veel geld hebben en dan 2 normale armors kopen die je in je HoM kunt zetten. (bijvoorbeeld asura/monument/ancient armor, niet al te duur) Dan zit je ook al op de 30.

Alles wat na de 30 komt, kost veel tijd en geld. Zoals de zaishen supporter (veel geld) of de rest van de titels die veel tijd kosten. Maar 30 moet je wel kunnen halen, alles daarna is pure wilskracht ;)
SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:10:
Ik ga er niet veel moeite meer in steken, zit nu op 19/50, heb geen enkele resilience of valor item (armor is nog te doen, maar geen zin meer om te farmen).

Mijn goal blijft wel 30/50, maar omdat mijn titels zo verspreid zijn over mijn characters, kan ik legendary carthographer nooit halen. Ook savior of the Kurzick zal nog flink wat tijd kosten, zit pas op rank 4 dacht ik.

Als ik snel bekijk, om wat puntjes te halen:
-4 minipets (voor de 40, ik heb er totaal 56, maar worden 'dedicated op naam' niet meegeteld?)
-2 hero armors (of 12, of 22 - wat ze allemaal zijn :P).
-Eternal Protector of Elona - is dat alles master of alles HM?
-1 Armor - voorkeur voor 5 (is 1+1+2 punten), maar kost me ziekelijk veel geld. Kurzick is extra puntje :)
-Zijn Destroyer/oppressor/tormented ook te koop?

Jammer dat ik niet per character kan zien hoever ik ziet, zou keuze van character wat makkelijker maken :P (nu is het continue in/uitloggen :P).

@Fantasma, met 10 common minipets heb je weer 1 punt. Ook eternal protector zou je nog kunnen doen.
Op rang 4 kurzick/luxon kun je ze gewoon in de HoM zetten hoor, daar hoef je de titel niet voor te maxen! Dus gewoon erinzetten en je hebt er weer eentje erbij :*)
-Hoe bedoel je dedicated op naam? Alle minipets die je ooit in je HoM hebben gezet worden meegeteld, behalve natuurlijk die je dubbel hebt.
-Hero armors is wel cheap om te doen, vind ik.
-Eternal protector of elona is alles master op NM.
-Destroyer/tormented/oppressor kun je ook gewoon kopen, maar kost natuurlijk wel wat geld ;)

[ Voor 45% gewijzigd door ninc op 27-03-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
WiK heb ik 1x gehaald.. ik denk dat ik daar dus iets fout heb gedaan met reward? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 110% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
SinergyX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:16:
WiK heb ik 1x gehaald.. ik denk dat ik daar dus iets fout heb gedaan met reward? :X
Volgens wiki:
After completing WiK's required quests, each character will earn 90,000 experience, 17,000 gold, 60 War Supplies, 23 Royal Gifts, and 7 Medals of Honor. (One can earn an additional 30 War Supplies by completing the required bounties in hard mode.)

Dus dan heb je in totaal 9 medals of honor, en als je dus nog een paar op HM doet, dan heb je 1 oppressor weapon bij elkaar.
Fantasma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:18:
[...]
Daar bedoel je mee meet stolen sunspear armor/andere enzo?
WiK? :$
heb momenteel nog 123K :D
Ja, stolen sunspear armor en armor die je ook kunt krijgen door glint's challenge te doen. Bij andere challenges kun je ze ook makkelijk krijgen.
-http://wiki.guildwars.com/wiki/War_in_Kryta War In Kryta

Maar anders moeten we dit gesprek misschien in Guild Wars topic verder gaan, misschien is dit teveel offtopic voor gw2, alhoewel het heeft wel te maken met de HoM en link met gw2 >:)

[ Voor 34% gewijzigd door ninc op 27-03-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasma schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:03:
Als iemand een makkelijk ding weer een paar stapjes hoger te geraken dan hoor ik het graag.
Ben al heel de tijd aan het kijken maar weet niet echt iets :D
fantasma of doom voor een naam in de HOM calculator ;)
Ga voor de black moa chick (is een unique mini). Deze kun je zelf bij elkaar verzamelen (en is nog een leuke quest om te doen ook!) -> 22 punten.

Daarnaast een destroyer en oppressor wapen -> 25 punten

4 "normale" elite armours -> 28 punten

2 extra hero armours + phoenix + spider + mox -> 29 punten

4 extra statues -> 30 punten.

Je kunt natuurlijk voor Luxon gaan of Lucky/Unlucky, aangezien je die niet hoeft te maximaliseren. Of je twee missende protectors not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 02:12
Geen beta account maar toch kunnen spelen.

Eerst warrior geprobeerd. Maar door de fps drops (quad core, 560ti, 8gb) voelde melee combat niet echt lekker aan. Vooral het draaien van de camera voelt stroperig aan. Characters glijden een beetje over de wereld. De stappen die je character maakt matchen niet de afstand of beweging die ze maken.

Een bekend probleem voor mij bij zowel swkor/rift als lotr. Sorry dat ik het noem, maar wow heeft dat gevoel veel beter weten te vast te leggen.

Quests daarin tegen voelen semi vloeiend aan. Ipv questgivers scan je nu de map op hartjes en skill points.

Dynamische events zijn voornamelijk boss spawns in wat drukkere quest gebieden. Door de spell effecten voelen deze boss fights voor een melee character een beetje als een lichtshow ipv een episch event. Je mist wel een beetje de healers en tanks. Omdat het niet duidelijk is welke spells en abilities van de boss pijn doen kun je soms amper hp kwijt raken en het volgende moment opeens dood zijn. Natuurlijk is dit balancing, maar omdat bosses scalen aan de hand van het aantal spelers kan een boss opeens super sterk worden.

Daarna elementalist geprobeerd. Dit ging al een stuk beter. Warriors kunnen wapens swappen in combat, de elementalist kan dat doen met spell "schools". Elke school heeft een beetje zijn eigen taak. Fire single dps, Air is aoe, Water is healing en Earth is protection. Doordat de class ranged is heb je minder last van alle spell effecten in je gezicht.

Maar vooral de elementalist heeft een beetje last van het 1 button syndroom. Je eerste spell is een autocast dmg ability die de grootste chunk van je damage doet, de rest van de spells zijn CC en utility spells naast je andere 3 utillity spells.

Wat ik vooral deed in boss battles was constant switchen tussen de spell schools. Dit voelt heerlijk aan. Van vuur naar water etc. Helaas verlies je hier wel het overizicht van de verschillende cooldowns van de andere schools. Maar je krijgt hier wel een lading aan CC voor terug.

Wat betreft de graphics ben ik heel gelukkig. Deze zijn heel sfeervol en de wereld voelt heel ruim aan. Vooral omdat de wereld niet vol staat met creatures ben je veel sneller geneigd van het pad af te gaan en een beetje de omgeving te scouten.

Soms kom je opeens een dorp tegen die compleet in puin ligt. Ik zag geen quest oid maar begon vrolijk een beetje creatures te farmen. Al snel joinden er meerdere spelers en zowaar kregen we mogelijkheid om het dorp terug te veroveren. Toen we dit bereikt hadden werd het zowaar een quest hub met npcs.

Overal gezien heeft Guild Wars goed gekeken wat andere mmos saait maakt maar ik denk niet dat de quests en events ver genoeg doorgevoerd zijn om uiteindelijk de saaiheid van klassieke quests achter zich te laten. Uiteindelijk komt het toch neer op vermoord alles in de omgeving van een questgiver.

Het levelen van je weapon skills en skills points indelen is een leuke take op het klassieke talent systeem.

PVP heb ik niet echt gedaan. Maar je character is max level met starter PVP gear. 1 op 1 combat voelt heel goed aan. Beweging en ability timing zijn heel belangrijk waardoor het een beetje FPS feeling krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:20:
[...]
Ga voor de black moa chick (is een unique mini). Deze kun je zelf bij elkaar verzamelen (en is nog een leuke quest om te doen ook!) -> 22 punten.
Moet je wel overal toegang tot hebben. Als je niet bij de gebieden kunt komen, dan moet je al veel meer gaan doen. Ikzelf heb de black moa chick gehaald door meteen sorrow's furnace te completen (kun je ook in je HoM zetten) want je hebt die lava van sorrow's furnace nodig om die chick te hatchen, dan kun je het meteen ook maar helemaal completen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
phex schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:22:
Geen beta account maar toch kunnen spelen.

Eerst warrior geprobeerd. Maar door de fps drops (quad core, 560ti, 8gb) voelde melee combat niet echt lekker aan. Vooral het draaien van de camera voelt stroperig aan. Characters glijden een beetje over de wereld. De stappen die je character maakt matchen niet de afstand of beweging die ze maken.

Soms kom je opeens een dorp tegen die compleet in puin ligt. Ik zag geen quest oid maar begon vrolijk een beetje creatures te farmen. Al snel joinden er meerdere spelers en zowaar kregen we mogelijkheid om het dorp terug te veroveren. Toen we dit bereikt hadden werd het zowaar een quest hub met npcs.
Hmm, welke settings werd er dan op gespeeld? High/medium?
Wel mooi dat je zo een dorpje kunt terugveroveren.
Pagina: 1 ... 15 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.