Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 15:35
uhr ik niet gelukkig.. als ze bij BS een virus gaan verspreiden voorspel ik een Frontpage nieuwtje ;-)

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44
Komt inderdaad een foutje:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HvdSZIfFv0y6pR7OWNx9hH85/full.png

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
SirNobax schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 10:16:
Gems zijn in-game valuta, geen "objecten" [...]
Half waar. Met Gems kun je in-game niets kopen, de gems kun je in de in-game store gebruiken om items uit de gem-shop te kopen. Alles in de auction-hall (de plaats voor ruilen, directe trades zijn niet mogelijk) koop je via gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-10 22:56
Heb eens gekeken:

12 slot bag: 1 for 300 gems. Neem aan dat je die ook ingame kunt krijgen voor gewone gold? Zou balen zijn als je ingame maar tot 10 slots kunt krijgen, en dan je moet betalen.
Perfect salvage kit: Idem als 12 slot bag. Dan gaat iedereen wel zuinig worden met zo een ding te gebruiken.
Mystic Key: Idem.
Minis pak: Lol.
Megaphone broadcast: Dat lijkt me echt grappig ;)

Veel vragen weinig antwoorden. Hopelijk werkt het allemaal voor het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Laatst online: 06-10 10:47
Je kunt gems kopen met gold (wel enkel van spelers die wel betaald hebben afaik), dus ja: je kunt er zeker van zijn dergelijke zaken ook met ingame gold te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Wordt het weer een pay to win systeem? Beste loot en buffs etc alleen via de store? Of garanderen ze ook echt dat het alleen visual/cosmetic fluff is

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:16:
Wordt het weer een pay to win systeem? Beste loot en buffs etc alleen via de store? Of garanderen ze ook echt dat het alleen visual/cosmetic fluff is
Heb je überhaupt wel gezien wat er in de store te verkrijgen is? We weten dit namelijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nop >< kan er namelijk niet in. Log in gewoon met mn arena net zooi waar ook mn opt in op zit voor de beta :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:22:
nop >< kan er namelijk niet in. Log in gewoon met mn arena net zooi waar ook mn opt in op zit voor de beta :P
Maar goed dat er op de vorige pagina van dit topic een link staat met screenshots van de inhoud van de winkel. ;)

http://www.guildwars2guru...op-items-leak-t32319.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Redelijk lame dus

rare item boost, xp boost, karma boost...

jammer, dit is dus gewoon de 1e stap naar "30 days of double xp buff" etc..

en jaja, je kan het met ingame gold kopen, maar reken er maar op dat dit gewoon geen normale prijzen gaan worden.

[ Voor 29% gewijzigd door corset op 22-03-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Pessimisten en optimisten, we hebben ze beide :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SinergyX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:37:
Pessimisten en optimisten, we hebben ze beide :+
Jep :p Ben misschien gewoon iets te pessmistisch hierover. Teveel games zeggen geen pay2win systeem te krijgen, en dan jaar later? Alles via de cash shop.
Ik wil echt niet dat een redelijk goede game zoals GW2 een Pay2win game wordt.

En voor de mensen die beginnen dat je alles met gold kan doen.

Kijk naar Shaiya.. daar kan je ook alles ingame verkopen etc. En hoe loopt dat? Totaal niet. Want iemand die een item wil kopen moet gewoon daar een paar miljard ingame cash voor neerleggen, terwijl de item in de cash store misschien 2 euro is.

[ Voor 39% gewijzigd door corset op 22-03-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:42:
Jep :p Ben gewoon iets te pessmistisch hierover. Teveel games zeggen geen pay2win systeem te krijgen, en dan jaar later? Alles via de cash shop.
En dan nog, cash shop =! pay2win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Over die xp boosts etc ga ik me geen zorgen maken. Ik hoop alleen wel dat dingen als de repair kit, salvage kit, mystic key en de 12-slot bag ook buiten de store verkrijgbaar zijn. Veel van deze items hadden een verwant iets in GW1, en daar waren ze wel voor in-game currency verkrijgbaar, en het voelt een beetje als verraad (zeker voor een doorgewinterde treasure hunter) als ze nu ineens cash gaan vragen voor deze dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Al jaren zie ik Guild Wars in de schappen liggen in de winkel, maar als oud wow verslaafde nooit aandacht aan gespendeerd.

Nu lees ik hier dat Guild Wars 2 eigenlijk pas uit is.. De game ziet er erg goed uit !
Er zijn vast meer (oud) wow spelers. Is dit een leuke game ter vervanging van / opvolging van wow ?

Edit: lol.. sorry.. ik lees nu ook dat de game pas in juni 2012 uit komt...
Nou ja, in ieder geval iets om naar uit te kijken.. Ben erg benieuwd..

[ Voor 19% gewijzigd door Lasteraar op 22-03-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Lasteraar schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:12:
Al jaren zie ik Guild Wars in de schappen liggen in de winkel, maar als oud wow verslaafde nooit aandacht aan gespendeerd.

Nu lees ik hier dat Guild Wars 2 eigenlijk pas uit is.. De game ziet er erg goed uit !
Er zijn vast meer (oud) wow spelers. Is dit een leuke game ter vervanging van / opvolging van wow ?

guildwars 2 is nog niet uit.. De beta keys zjin nu uitgegeven. de game komt pas later dit jaar. Of het WoW kan vervangen is ieder ze eigen mening denk ik. Maar ik ga Guildwars 2 er sowieso bij kopen. dit ook omdat het geen monthly fee heeft.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Er is nog totaal geen release datum :) enige wat we weten is dat er een pre order gig is tot tijd X.

Ik hoop echt op een vroege release date, ze moeten nu gaan concureren met de Mists beta (MoP WoW), dus ja dat kan nog lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Stroopwafel Inc schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 12:47:
Over die xp boosts etc ga ik me geen zorgen maken. Ik hoop alleen wel dat dingen als de repair kit, salvage kit, mystic key en de 12-slot bag ook buiten de store verkrijgbaar zijn. Veel van deze items hadden een verwant iets in GW1, en daar waren ze wel voor in-game currency verkrijgbaar, en het voelt een beetje als verraad (zeker voor een doorgewinterde treasure hunter) als ze nu ineens cash gaan vragen voor deze dingen.
Ja, vooral die bags en salvage kits vind ik erg vreemd. Die moet je toch gewoon ingame kunnen kopen voor gold? In GW1 kon je er makkelijk aan komen. En die mystic keys... betaal je straks 2 euro voor 1 key, open je de chest, zit er een crappy item in. Krijg je straks ook titels ervoor: Mystic Treasure Hunter? Cash-Shop Master? To achieve Legendary Cash-Shop Master, you need to spend €100 more! (Grappig bedoeld, zal heus niet gebeuren...hoop ik >:)

Hopelijk stappen niet ziet van het "Nothing gives an unfair advantage in the shop" naar "Pay to win!" Ze zijn al overgestapt van alleen cosmetisch naar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:41
Alles wat je in de gem store kunt kopen, is voor iedereen beschikbaar. Je kunt namelijk je gems ook verkopen of opkopen met ingame gold.
Dus aub iets minder paniek zaaien en je eerst goed inlezen :)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:31
Lasteraar schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:12:

Juni 2012... Nee... Games zoals Torchlight / Guild Wars 2 en ik denk zelfs de meeste RPG's doen er goed aan om een aantal maanden te wachten na (15) mei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Potame schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:26:
Alles wat je in de gem store kunt kopen, is voor iedereen beschikbaar. Je kunt namelijk je gems ook verkopen of opkopen met ingame gold.
... lees mijn post even graag.. daar heb ik het ook over gehad. >_>

je eerst even goed inlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:41
lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:33:
[...]

... lees mijn post even graag.. daar heb ik het ook over gehad. >_>

je eerst even goed inlezen.
Mijn reactie was op de post boven mij, niet op die van jou

Edit:
Die releasedatum van juni lijkt mij toch aardig goed te zijn, afleidend van de beta testen die ze van plan zijn (elke maand 1). Dus eind maart, eind april, eind mei, release. Lijkt me niet eens zo'n verkeerd idee. Al zou de release van diablo 3 idd wel een goeie reden kunnen zijn om 't wat langer uit te stellen.

[ Voor 36% gewijzigd door Potame op 22-03-2012 13:37 ]

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Laatst online: 08-10 15:35
sbmuc schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:30:
[...]

Juni 2012... Nee... Games zoals Torchlight / Guild Wars 2 en ik denk zelfs de meeste RPG's doen er goed aan om een aantal maanden te wachten na (15) mei ;)
Wat gebeurd er op 15 mei dan? Zomervakantie voor vele, dat zal toch geen groot probleem zijn?

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
Tja, dat 'gems voor iedereen' blijft ook maar afwachten. Er is maar een beperkte hoeveelheid geld die mensen bereid zijn om uit te geven aan die dingen, en dus maar een beperkte hoeveelheid die verkocht gaat worden. Als het aanbod te laag is is zeggen dat iedereen gems kan kopen voor in-game gold hetzelfde als beweren dat iedereen een reisje naar de ruimte kan kopen. In principe kan het, maar je moet wel erg veel centen mee nemen om het ook daadwerkelijk te doen.

En 15 mei is de release voor Diablo 3, wat dat dan ook mag wezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:19:
Er is nog totaal geen release datum :) enige wat we weten is dat er een pre order gig is tot tijd X.

Ik hoop echt op een vroege release date, ze moeten nu gaan concureren met de Mists beta (MoP WoW), dus ja dat kan nog lastig worden.
Ik hoop NIET op een vroege release date, ik hoop dat de release ong eind van het jaar is zodat ze maanden hebben om alle grote bugs er uit te halen voordat ze een wereldwijde release doen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:43:
[...]

Ik hoop NIET op een vroege release date, ik hoop dat de release ong eind van het jaar is zodat ze maanden hebben om alle grote bugs er uit te halen voordat ze een wereldwijde release doen,
Ze zijn al maanden bezig om alle bugs er uit te halen. ;) Ze zijn al best lang met closed beta's bezig. Nu de pre-purchase datum aangekondigd, met bijbehorende beta weekend events (al weten we nog niet hoeveel en hoe vaak die zullen zijn) gok ik dat we best dichtbij een release zitten. En met dichtbij bedoel ik dan eind mei / begin juni. Maar ja, het is nog steeds "it's done when it's done".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Potame schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:26:
Ik ben goed ingelezen, volg alle blogs en op guildwars2guru. Punt wat jij nu zegt is dat je gold kunt omruilen voor gems en dan die perfect salvage kit kunt kopen. Echter mijn punt is waarom je zo een perfect salvage kit niet meteen voor gold kunt kopen bij een NPC maar dat je of gems moet kopen voor gold, gems moet kopen voor echt geld of je moet voor gold in de auction house iemand zien te vinden die het je wil verkopen.

Maar we zullen wel zien hoe het loopt. Anders hebben we de panda's van WoW nog >:) Hahahahahhaha
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:43:
[...]

Sarcastisch bedoeld? ;) Ze zijn nu zoveel beta's aan het houden en ze gaan al pre-purchases aannemen vanaf april, dat is een teken dat ze niet tot het eind van het jaar gaan wachten. Ik verwacht een release dus ook net voor de zomervakantie, de grote bugs zijn er dan al zeker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
ninc schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 13:49:
[...]

Sarcastisch bedoeld? ;) Ze zijn nu zoveel beta's aan het houden en ze gaan al pre-purchases aannemen vanaf april, dat is een teken dat ze niet tot het eind van het jaar gaan wachten. Ik verwacht een release dus ook net voor de zomervakantie, de grote bugs zijn er dan al zeker uit.
Ik zei het als een soort van grapje maar zou dat niet erg dom zijn om vlak voor/na Diablo 3 GW2 te releasen?
Het lijkt mij een directe concurrent van Diablo 3. Ik denk dat 80% van de mensen eerder voor Diablo 3 zullen gaan dan GW2. Ik ben zelf ook een fan van beide maar als GW2 rond juni uit zou komen wacht ik een half jaartje totdat ik een beetje klaar ben met Diablo 3

Bovendien begon de Guild Wars 1 beta's rond april 2004 en de retail release was april 2005. Wie zegt dat GW2 niet pas over een jaar uitkomt of iig eind dit jaar? Het zijn tenslotte een hoop oude Blizzard medewerkers aka perfectionisten

Oh ja, je hebt het over pre-purchases, ze hebben ook gewoon geld nodig, ze hebben niet de cashflow van Blizzard :). En nu komen alle hoge kosten ivm de beta servers / extra medewerkers etc

[ Voor 8% gewijzigd door sbmuc op 22-03-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-10 05:35
sbmuc schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Ik zei het als een soort van grapje maar zou dat niet erg dom zijn om vlak voor/na Diablo 3 GW2 te releasen?
Het lijkt mij een directe concurrent van Diablo 3. Ik denk dat 80% van de mensen eerder voor Diablo 3 zullen gaan dan GW2. Ik ben zelf ook een fan van beide maar als GW2 rond juni uit zou komen wacht ik een half jaartje totdat ik een beetje klaar ben met Diablo 3

Bovendien begon de Guild Wars 1 beta's rond april 2004 en de retail release was april 2005. Wie zegt dat GW2 niet pas over een jaar uitkomt of iig eind dit jaar? Het zijn tenslotte een hoop oude Blizzard medewerkers aka perfectionisten

Oh ja, je hebt het over pre-purchases, ze hebben ook gewoon geld nodig, ze hebben niet de cashflow van Blizzard :). En nu komen alle hoge kosten ivm de beta servers / extra medewerkers etc
Denk je serieus dat ze het zich nog kunnen veroorloven om GW2 uit te stellen tot het einde van dit jaar/ volgend jaar? Ik denk dat als ze dat doen ze heel veel potentiele spelers verliezen, vergeet niet dat veel mensen al 2 jaar (als het niet langer is) wachten.

Daarbij geloof ik echt niet dat ze mensen in april laten pre purchasen om vervolgens het spel pas een half jaar later uit te laten komen, ik denk dat iedereen dan op zijn zachtst gezegd 'not amused' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guild Wars 1:

Eerste beta weekend 6 november 2004. Dit werkte met een soortgelijk pre-order systeem.
Release: 28 april 2005.

Bronnen: http://wiki.guildwars.com/wiki/Beta
En: http://wiki.guildwars.com/wiki/Guild_Wars_Prophecies

Ik vermoed dus een Oktober/November release van GW2.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
sbmuc schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Tjah, wachten tot het eind van het jaar met de kerst bijvoorbeeld, zit je ook tussen al het game-geweldreleases in. Ze moeten ook een beetje van eigen kracht uitgaan, anders blijf je wachten.

GW1 beta's hebben niets van doen met de beta's van GW2. Ze hadden al eerder gemeld dat de beta's van GW2 erg kort bij de release gehouden worden, en dus niet zoals bij GW1. Dus dat is weer een punt om aan te nemen dat het spel eerder komt. En op een gegeven moment moet je wel releasen, je kunt niet blijven perfectioneren, want niets zal ooit perfect zijn.

Geld is irrelevant. Ze hebben al jaren investeerders achter zich staan die alles hebben gefinancieerd. Denk niet dat ze dat geld van de pre-purchases nu echt wanhopig nodig hebben om door te blijven gaan. Het is wel verrekte handig als je het geld al een paar maandjes voor release hebt. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door ninc op 22-03-2012 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbmuc
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:34:
Guild Wars 1:

Eerste beta weekend 6 november 2004. Dit werkte met een soortgelijk pre-order systeem.

ArenaNet has used open beta testing throughout the development of the Guild Wars series. For the first public appearance of Prophecies in April 2004, that occurred in conjunction with E3 2004, people were encouraged to download the client and play an online demo of the game to test its networking capabilities.[37] This was followed by a preview event and several beta test weekend events.

Wikipedia: Guild Wars

Hier had ik mijn info vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
dnbo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:24:
[...]

Denk je serieus dat ze het zich nog kunnen veroorloven om GW2 uit te stellen tot het einde van dit jaar/ volgend jaar? Ik denk dat als ze dat doen ze heel veel potentiele spelers verliezen, vergeet niet dat veel mensen al 2 jaar (als het niet langer is) wachten.

Daarbij geloof ik echt niet dat ze mensen in april laten pre purchasen om vervolgens het spel pas een half jaar later uit te laten komen, ik denk dat iedereen dan op zijn zachtst gezegd 'not amused' is.
Dezelfde spelers zullen het spel toch wel kopen dus wat je zegt slaat nergens op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-09 19:02
De Beta van GW1, 8 jaar (!) geleden, heeft natuurlijk helemaal niets met het GW2 te maken, en ik meen me te herrineren dat (zoals ninc al zegt) ArenaNet al eerder had aangegeven dat de Public-beta maar voor een korte duur, vlak voor de release zelf zou gebeuren. (kan het alleen niet terug vinden)

Daarnaast gaat 10 April de verkoop van start. Dat zouden ze echt niet doen, als de release pas eind dit jaar was. Al was het alleen maar omdat retailers hier ook niet om staan te springen, het zou me ook niet verbazen dat op 10 April, de retailers gewoon een datum hebben gekregen als indicatie voor de levering.

En wachten tot Diablo 3 overgewaaid is,... zo blijf je bezig, na D3 komt WoW:Panda-Edition en hierna komen er ook weer een zooi andere RPG's/MMO's die zich in hetzelfde vaarwater begeven.

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 14:34:
Guild Wars 1:

Edit: Ugh; SirNobax was sneller..

Voor GW2 is echter genoemd dat de beta's veel dichter naar de release gehouden zullen worden. Dit komt omdat mensen een beta tegenwoordig als 'demo' beschouwen, je kunt dus geen beta runnen met een half product omdat je anders in de social media afgemaakt gaat worden. Tel daarbij op dat de beta events vanaf april geen NDA (non disclosure agreement) meer hebben, iedereen mag dus screenshots / videos posten en streamen. De beta's vanaf april komen dus gewoon neer op een demo. Ze zullen heus geen vijf maand met de release wachten als er al gameplay geplaatst/gestreamed mag gaan worden.

[ Voor 1% gewijzigd door NIEKler op 22-03-2012 15:56 . Reden: Ninja'd by SirNobax ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 14:20
NIEKler schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:54:
[...]

Edit: Ugh; SirNobax was sneller..

Voor GW2 is echter genoemd dat de beta's veel dichter naar de release gehouden zullen worden. Dit komt omdat mensen een beta tegenwoordig als 'demo' beschouwen, je kunt dus geen beta runnen met een half product omdat je anders in de social media afgemaakt gaat worden. Tel daarbij op dat de beta events vanaf april geen NDA (non disclosure agreement) meer hebben, iedereen mag dus screenshots / videos posten en streamen. De beta's vanaf april komen dus gewoon neer op een demo. Ze zullen heus geen vijf maand met de release wachten als er al gameplay geplaatst/gestreamed mag gaan worden.
In de beta's zitten de Asura en de Sylvari niet eens :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SirNobax schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:53:
De Beta van GW1, 8 jaar (!) geleden, heeft natuurlijk helemaal niets met het GW2 te maken, en ik meen me te herrineren dat (zoals ninc al zegt) ArenaNet al eerder had aangegeven dat de Public-beta maar voor een korte duur, vlak voor de release zelf zou gebeuren. (kan het alleen niet terug vinden)

Daarnaast gaat 10 April de verkoop van start. Dat zouden ze echt niet doen, als de release pas eind dit jaar was. Al was het alleen maar omdat retailers hier ook niet om staan te springen, het zou me ook niet verbazen dat op 10 April, de retailers gewoon een datum hebben gekregen als indicatie voor de levering.

En wachten tot Diablo 3 overgewaaid is,... zo blijf je bezig, na D3 komt WoW:Panda-Edition en hierna komen er ook weer een zooi andere RPG's/MMO's die zich in hetzelfde vaarwater begeven.
Wanneer begon de SWTOR pre order? Dat was ook eind Juni toch? Dus alles is mogelijk, oke het is nog maar april maar dan kan het altijd nog na de zomer pas komen ;) We merken het wel ik maak me er niet druk om, we zullen zien hoe de beta's gaan en kijken hoe ver het spel eigenlijk af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Furfoot schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:08:
[...]
In de beta's zitten de Asura en de Sylvari niet eens
Heeft er waarschijnlijk meer mee te maken, dat ze niet alles door de media/beta-spelers willen laten verklappen. ;)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
SirNobax schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:53:

Ze moeten bij GW2 niet op de concurentie wachten. Nergens voor nodig, gewoon van hun eigen kracht uit gaan en de concurentie op hun aan laten passen! :9

Met alle conclusies, beta's in maart/april/mei denk ik dat de release in juni echt wel goed zit. Mits er in de bèta's gigantische (of veel redelijk grote) bugs zitten, denk ik dat de game begin van de zomer wel in de schappen ligt!

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Chubz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 15:43:
[...]

Dezelfde spelers zullen het spel toch wel kopen dus wat je zegt slaat nergens op ;)
Vind ik niet, het is net zoiets als dat je een hond een worst voorhoudt en die telkens als hij wilt happen een stukje verder weg legt. Op een gegeven moment denk die hond ook ja bekijk het maar en krijgt andere intresses (er ligt ook nog een lekker bot waar hij wel bij kan, keuze snel gemaakt dus)

Mensen blijven niet eeuwig op iets wachten maar zijn het op een gegeven moment zat en kiezen dan voor iets anders wat wel bereikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
dnbo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:34:
[...]

Vind ik niet, het is net zoiets als dat je een hond een worst voorhoudt en die telkens als hij wilt happen een stukje verder weg legt. Op een gegeven moment denk die hond ook ja bekijk het maar en krijgt andere intresses (er ligt ook nog een lekker bot waar hij wel bij kan, keuze snel gemaakt dus)

Mensen blijven niet eeuwig op iets wachten maar zijn het op een gegeven moment zat en kiezen dan voor iets anders wat wel bereikbaar is.
Op dat moment kiezen ze inderdaad voor iets wat bereikbaar is, maar als het spel een jaar later komt wordt het even goed heel goed verkocht. Dat hebben we al met meerdere titels gezien en de mensen die ermee dreigen om het spel niet meer te kopen, kopen het in 90% van alle gevallen toch, en de rest die het niet doet? Gelukkig is de community daar van af. Begin is een spel te waarderen ipv te zeiken, het is af als hij af is en als hij gelaunched wordt met missende content word je toch ook niet vrolijk? Ongeduldig zijn we allemaal maar ik wil graag dat dit spel een succes wordt ipv shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
Chubz schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:36:
[...]

Op dat moment kiezen ze inderdaad voor iets wat bereikbaar is, maar als het spel een jaar later komt wordt het even goed heel goed verkocht. Dat hebben we al met meerdere titels gezien en de mensen die ermee dreigen om het spel niet meer te kopen, kopen het in 90% van alle gevallen toch, en de rest die het niet doet? Gelukkig is de community daar van af. Begin is een spel te waarderen ipv te zeiken, het is af als hij af is en als hij gelaunched wordt met missende content word je toch ook niet vrolijk? Ongeduldig zijn we allemaal maar ik wil graag dat dit spel een succes wordt ipv shit.
Ok van dit soort reacties kan ik dus echt link worden. Je formulering staat me totaal niet aan. Ik zeik niet dat het lang duurt, dat maakt voor mij geen ene moer uit. Als je mijn verhaal had gelezen had je dat ook begrepen. Het enige wat je nu aan het doen bent is mij persoonlijk aan het aanvallen alleen, omdat ik op een post van iemand anders reageer en mijn visie hierop plaats.
Om in jouw termen te blijven, jij bent dus mijns inziens de zeikerd door mijn posts te bashen. Silly you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
dnbo schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:41:
[...]

Ok van dit soort reacties kan ik dus echt link worden. Je formulering staat me totaal niet aan. Ik zeik niet dat het lang duurt, dat maakt voor mij geen ene moer uit. Als je mijn verhaal had gelezen had je dat ook begrepen. Het enige wat je nu aan het doen bent is mij persoonlijk aan het aanvallen alleen, omdat ik op een post van iemand anders reageer en mijn visie hierop plaats.
Om in jouw termen te blijven, jij bent dus mijns inziens de zeikerd door mijn posts te bashen. Silly you
Ik praat in het algemeen, maar het is leuk om te weten dat je mijn posts ook niet leest ;) Zoals ik zei zijn er meer games die een half jaar na de pre order datum pas uit komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
SirNobax schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Heeft er waarschijnlijk meer mee te maken, dat ze niet alles door de media/beta-spelers willen laten verklappen. ;)
Was dat maar waar :)

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Damn you en je antwoorden waar je niks meer over mag zeggen (neem ik aan iig). :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:18
OT:

Ik heb wel vetrouwen in het diamonds systeem.

Ten eerste heeft ArenaNet onwijs veel tijd in de game gestoken, en lijkt de game bordevol sterke maar ook gebalanceerde en doordachte content te zitten. Dus m.a.w.: ik heb vetrouwen in ArenaNet.

Ten tweede, mocht het systeem niet werken en de community er niet tevreden mee zijn, dan is er een grote kans dat het systeem simpelweg uit de game wordt gehaald en mensen die hebben gedoneerd zullen dan worden gecompenseerd.

En laten we eerlijk wezen, wat deze game voor 50 a 60 euro straks aan content biedt... dat is toch gewoon ziek? Geen monthly fees en volledige acces tot de game voor eenmalig 60 euro.

Bovendien geldt voor WoW atm dat je maandelijks betaald, en dat er ondertussen evengoed mensen zijn die gold kopen met real life geld, waarbij externe bedrijven aan de game verdienen. Dan heb ik als speler liever dat de ontwikkelaar/uitgever er aan verdient zodat ik dus geen monthly fees hoef te betalen, en opdat dat geld in nieuwe projecten kan worden gestopt.

Kan echt niet wachten tot de game uitkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Furfoot weet meer? :9

Je kunt ons toch op z'n minst zeggen of het kicken is wat je doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IngamerX schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 18:01:
,, ,,,
En laten we eerlijk wezen, wat deze game voor 50 a 60 euro straks aan content biedt... dat is toch gewoon ziek? Geen monthly fees en volledige acces tot de game voor eenmalig 60 euro.
Micro transacties ontkom je niet meer aan deze tijd, kijk maar naar WoW. Ieder bedrijf verzint wel iets op dat gebied. Maar in dit geval vind ik je argument niet passend, omdat er al eerder gezegd is dat de "regelmatige" release van expansions de no monthly fee mogelijk maakt. :)
Valt me iig wel op dat meerdere developers bezig zijn met bedenken hoe ze gold kunnen verkopen als strijd/alternatief tegen/voor de gold sellers. (D3)
Laten we iig hopen dat deze micro transactie stuff goed word uitgewerkt, maar kan me niet voorstellen dat ze t gaan verknallen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Ik weet inderdaad meer! Nog meer zelfs dan beta testers!

Leuk filmpje:

YouTube: ► Guild Wars - GW2 Beta - Explorable Dungeon

[ Voor 4% gewijzigd door Furfoot op 22-03-2012 19:07 ]

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet filmpje!!

Hoe kun je nou meer weten dan de testers? Je werkt voor Anet, ik heb je door :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb iig ook erg veel zin om een goede game te ontdekken na wow !
De eerste serieuze kanshebber sinds tijden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Laatst online: 25-09 18:20
mauro101 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Ze moeten bij GW2 niet op de concurentie wachten. Nergens voor nodig, gewoon van hun eigen kracht uit gaan en de concurentie op hun aan laten passen! :9

Met alle conclusies, beta's in maart/april/mei denk ik dat de release in juni echt wel goed zit. Mits er in de bèta's gigantische (of veel redelijk grote) bugs zitten, denk ik dat de game begin van de zomer wel in de schappen ligt!
Dit is volgensmij inderdaad wat er al vaak gezegd is. Gezien de public beta's in April beginnen verwacht ik bij een goed verloop een release in Juni(eind) en bij een slecht verloop van de beta's(veel bugs etc) eerder een augustus/september release. Ga zelf, en de rest van mijn guild, uit van een eind Juni release(optimistisch :) )

En het zal inderdaad niet eind van het jaar worden, gezien de prepurchases al 10 april beginnen.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
hehe ook even dat filmpje gekeken....Ze hebben er 4 uur over gedaan haha...En dat was dan nog maar een van de 3 ( of meer ) verschillende wegen met verschillende bosses die je kan nemen :).
En ook mooi om te zien dat er gewoon echt niks meer over is van het traditionele tank healer dps gebeuren.
Hoop alleen dat te particle effects nog wat minder groot worden ( je kunt ze nu al down scalen maar niet verkleinen) want soms lijkt het echt een dikke chaos op het scherm.

Jammer dat ik helaas niet mee mag doen aan de bèta.Is maar goed aangezien ik morgen jarig ben en zaterdag mijn feest houd haha.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat verkleinen van particle effects moet wel lukken. Gewoon een grote monitor kopen (27") en de resolutie op max zetten. :*)

Ik vind het belangrijk dat je ook wat van je mooie skills en spells ziet. Dus als ze het gaan aanpassen, niet te veel.

Het is en blijft lastig..als je alleen bent tegen een mob dan is het niet te veel, maar als je met 5 of meer mensen spells staat te casten, dan kan het inderdaad hectisch eruit zien. Wachten maar af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
  • Laatst online: 18:27
Lasteraar schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 19:45:
Ik heb iig ook erg veel zin om een goede game te ontdekken na wow !
De eerste serieuze kanshebber sinds tijden !
http://beta.xfire.com/games

SWTOR doet het volgens xfire goed, met 25% van het gespeelde uren van WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Netjes dat ze het even melden. d:)b
Guild Wars 2 ‏ @GuildWars2 Close
Okay guys, if you did not get a beta key by now, you will not be in the test this weekend. Thanks for being patient! ~RB2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Sagaris schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:58:

[...]
Jep en ik baal. Voor de geïnteresseerde, op dit moment kosten 400 gems €4,80.
Dat is dus €9,60 voor een character slot, vrij redelijk gezien het feit dat je standaard 5 slots hebt en de game +- €50 kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Sagaris schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 21:58:

[...]
Thanks for being patient, de trollen dat ze zijn. Ik wacht al sinds gamescom 2010 op de game, was zo kortbij maar toch zo ver weg :'(

Moet ik eigenlijk ook een op mijn uni proberen: Waarom heb je de assignment nog niet af? It's Ready when it's ready. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroopwafel Inc
ninc schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 22:53:
[...]

Thanks for being patient, de trollen dat ze zijn. Ik wacht al sinds gamescom 2010 op de game, was zo kortbij maar toch zo ver weg :'(

Moet ik eigenlijk ook een op mijn uni proberen: Waarom heb je de assignment nog niet af? It's Ready when it's ready. >:)
*teert nog steeds op die 3 demos en 4 pvp-matches van gamescom 2011*
*wrijft het er nog even extra in bij iedereen die nog nooit heeft kunnen spelen >:) )

Probeer het eens op je uni, ben wel heel benieuwd naar de reactie :P

Denk zelf dat we eind juni/begin augustus moeten denken qua release. Pre-purchade geeft je toegang tot de beta-weekends (meervoud), wat mij doet vermoeden dat er een stuk of 3 zullen zijn. Elke maand 1 komt al snel neer op juli/augustus. Iets later dan mijn initiële vermoeden, maar ach, die 2 weken vakantie zijn toch nog niet vastgelegd :P

BTW, in het eerder genoemde topic met gem store pics staat nu ook een pic waarin in de store zelf vermeldt staat wat het huidige gemiddelde, het ' five day low' en het ' five day high' qua gem prijs in het auction house is. Goede ontwikkeling IMO, laat zien dat ze 'gems <--> gold' echt als reële optie zien, en geeft je direct een idee of het nu een goed moment is om gems te kopen/verkopen.

4,80e voor 400 gems klink redelijk, al wordt het bij release zo een aardig prijskaartje. 150e voor de CE, ongeveer 30e voor 2 extra char slots... Vind het dan weer wel slap dat je voor een transmutation stone voor lvl 80 het dubbele kwijt bent dan voor een lvl 79, maar het verschil is maar 0,60e, dus er zal wel mee te leven zijn

Wel jammer dat bag slots maar voor 1 character gelden. Ben trouwens ook benieuwd naar het max aantal bag slots, storage slots etc wat per account/character aangeschaft kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:52

Oxigeon

En zo is dat!

Heb eens eventjes naar bovenstaand filmpje gekeken. Ziet er toch wel indrukwekkend uit. Nu maar hopen dat ik hem kan gaan draaien op mijn pctje. Maar ben er bang voor.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing: koop een nieuwe, ga ik iig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:13:
Heb eens eventjes naar bovenstaand filmpje gekeken. Ziet er toch wel indrukwekkend uit. Nu maar hopen dat ik hem kan gaan draaien op mijn pctje. Maar ben er bang voor.
Ik zie in je post history dat je Saints Row The Third en SWToR ook speelt? Die zitten qua minimum system requirements op hetzelfde niveau als GW2 (SRTT zelfs net iets hoger qua GPU), dus je zou het moeten kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oxigeon schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 08:13:
Ik heb het al eens eerder gepost maar hier kan je de systeemeisen van GW2 lezen:
https://buy.guildwars2.com/

ArenaNet weet, zoals met GW1, een mooie game neer te zetten met niet zulke hoge hardware-vereisten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:52

Oxigeon

En zo is dat!

Sagaris schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 10:07:
[...]

Ik zie in je post history dat je Saints Row The Third en SWToR ook speelt? Die zitten qua minimum system requirements op hetzelfde niveau als GW2 (SRTT zelfs net iets hoger qua GPU), dus je zou het moeten kunnen spelen.
Saints Row speel ik op de PS3 en SWTOR wou ik gaan spelen maar heb ik helaas nooit gedaan. Heb eens gekeken op systemrequirementslab maar die zegt dat mijn videokaart te slecht is omdat hij de naam niet kent ofzo.

EDIT:
Dit is wat ik heb:
Manufacturer: Acer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.6GHz
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 630 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 7650 GS

[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 23-03-2012 11:40 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zelfde met mijn PC, Gforce 315.. Kan SWTOR makkelijk om medium (zelfde processor). Dus je zou het moeten kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Die videokaarten dateren van 2006 als ik het zo effe check. Dus als je die niet hebt, zou ik wel eens gaan nadenken over te upgraden ;)

Zelf heb ik pas een nieuwe laptop gekocht, en zit ruim boven de minimum requirements. Verwacht dan ook dat ik de game op medium requirements vloeiend zal kunnen spelen.

Het zou een goed moment geweest zijn om de laptop te testen met de bèta, maar ja nog even wachten tot 10 april voordat we weer iets kunnen verwachten.

Over dat filmpje: Dat ze 4 uur bezig zijn geweest is wel mooi, geeft aan dat je er niet zomaar doorheen knalt. Particle effects mag inderdaad minder, zoals als in dit topic is gezegd, en TB zegt ook dat je aan de icoontjes duidelijk kunt zien wat een vijand op zich heeft van boons en effecten.

En weg zijn de tijden dat je c+spatie en dan skill 1,2,3,4 spamt terwijl je ondertussen voetbal kijkt op je tv, wat drinkt en knabbelt en op TS wat lult. Nu moet je continue blijven bewegen en skills spammen, heerlijk! :9
Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 02:13:
[...]
*teert nog steeds op die 3 demos en 4 pvp-matches van gamescom 2011*
*wrijft het er nog even extra in bij iedereen die nog nooit heeft kunnen spelen >:) )

Probeer het eens op je uni, ben wel heel benieuwd naar de reactie :P
Damn you, op gamescom 2010&2011 heb ik het niet kunnen spelen. Achja, was ook een ervaring om zoveel zwetende mensen in 1 hal bij elkaar te zien ;)
Ga zometeen de assignment toch maar netjes inleveren ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ninc op 23-03-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Is deze game er ook voor mmorpg noobs ?
Of moet je een doorgewinterde GW1 speler zijn om vol aan de bak te kunnen ?

Mijn introductie met mmo's was WoW begin 2006. Ik heb dit tot 2011 gespeelt. Vrijwel alles gedaan en veel behaald maar was, en ben geen pro.

Neemt niet weg dat ik deze vorm van gamen erg leuk vind.
Nu ben ik op wow wel uitgekeken. De panda uitbreiding doet me niks meer.

GW2 ziet er erg goed uit.
De leukste jaren in WoW waren de startersjaren. Je weet niks en moet alles uitpluizen.
Nu lijkt GW2 mij een perfecte opvolger. Nieuwe technieken, graphics maar toch het mmorpg concept.

Ik vraag mij alleen af of deze game er ook is voor de mensen zoals ik. Mensen die de game rustig willen verkennen en op een trager tempo opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Lasteraar schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:08:

Mijn introductie met mmo's was WoW begin 2006. Ik heb dit tot 2011 gespeelt. Vrijwel alles gedaan en veel behaald maar was, en ben geen pro.

Neemt niet weg dat ik deze vorm van gamen erg leuk vind.
Nu ben ik op wow wel uitgekeken. De panda uitbreiding doet me niks meer.

GW2 ziet er erg goed uit.
De leukste jaren in WoW waren de startersjaren. Je weet niks en moet alles uitpluizen.
Nu lijkt GW2 mij een perfecte opvolger. Nieuwe technieken, graphics maar toch het mmorpg concept.

Ik vraag mij alleen af of deze game er ook is voor de mensen zoals ik. Mensen die de game rustig willen verkennen en op een trager tempo opstarten.
Ja hoor! Ook voor jou is er een plek in Tyria. ;) Je wordt geleidelijk aan geïntroduceerd aan de nieuwe manier van combat, skills, de spelwereld, etc.

Ik raad je aan om op YouTube een video van een starter area te bekijken, die geven je een idee van de eerste paar levels in het spel.

*edit: Totalbiscuit's coverage van Gamescom 2011, die de starter area van de charr laat zien heb ik altijd een hele goede gevonden:

[ Voor 11% gewijzigd door Sagaris op 23-03-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
Spelers van GW1 hebben geen voordeel als het gaat om GW2. Eigenlijk het enige wat GW2 aan GW1 verbindt is de naam en het verhaal. De gameplay is compleet anders.
Volgens mij is het zo dat een groot deel van het spel (het 'main' verhaal) te spelen is door iedereen, ook al ben je geen goede gamer. De uitdaging zit hem in bepaalde dynamic events, elite gebieden en dungeons op 'hard mode' spelen.

[ Voor 0% gewijzigd door NIEKler op 23-03-2012 12:19 . Reden: nederlands voor dummies ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Werkt er bij iemand anders het 'kuch' forum? Maakt niet uit waar ik klik niks werkt er X_X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
het 'kuch' forum? :P Details? :P via DM als het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Edit: shhh

[ Voor 95% gewijzigd door LeVortex op 23-03-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIEKler
lanerios schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:37:
het 'kuch' forum? :P Details? :P via DM als het moet?
Mijn eerste gok: forum.guildwars2.com.

Ik heb geen beta key, dus geen account. Kan dus ook niet kijken :(

Edit: Ik kan er gewoon met mijn GW1 gegevens inloggen :p. Zie helaas alleen maar:

gw1
gw1 - undefined

[ Voor 14% gewijzigd door NIEKler op 23-03-2012 12:43 . Reden: lollogin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Sagaris schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 12:15:
[...]

Ja hoor! Ook voor jou is er een plek in Tyria. ;) Je wordt geleidelijk aan geïntroduceerd aan de nieuwe manier van combat, skills, de spelwereld, etc.

Ik raad je aan om op YouTube een video van een starter area te bekijken, die geven je een idee van de eerste paar levels in het spel.

*edit: Totalbiscuit's coverage van Gamescom 2011, die de starter area van de charr laat zien heb ik altijd een hele goede gevonden:

[video]
Filmpje bekeken! Game lijkt ( heel ) erg goed te worden....
Ben erg benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Friday at 12:00pm PDT (GMT -7)
dus dat is 8uur onze tijd :)

[ Voor 16% gewijzigd door Proxzor op 23-03-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
Chubz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:33:
[...]

12PSD ofzo was het, volgens mij is dat 7-8uur onze tijd :)
Release all the footage! >:)

Maar we wachten wel netjes 1 weekje nog

Owja:
https://buy.guildwars2.com/combo

It is a mystery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat de beta al werkt en dat de servers online zijn, en die bron is heeeeeeeeeeeel betrouwbaar.

En ik vertrouw mezelf beter dan andere IF YOU KNOW WHAT I MEAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostjah
Is die beta dit weekend? Wanneer wordt de NDA van de pers dan gelift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Beta is al een uur oid online voor de mensen die beta hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
Joostjah schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:05:
Is die beta dit weekend? Wanneer wordt de NDA van de pers dan gelift?
Maandag.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
I hate you guys. :N :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
als je hem pre-purchased bij FRS krijg je hem dan dezelfde week nog thuis? paar dagen geleden gedaan zou het graag dit weekend even spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04
roeltjow schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:30:
als je hem pre-purchased bij FRS krijg je hem dan dezelfde week nog thuis? paar dagen geleden gedaan zou het graag dit weekend even spelen :D
Je hebt niet meegekregen dat het pas met de beta meespelen is vanaf 10 april?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
maartend schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:41:
[...]

Je hebt niet meegekregen dat het pas met de beta meespelen is vanaf 10 april?
Vind het eerder knap dat hij niet heeft meegekregen dat het pas 10 april leverbaar is. :D

http://www.freerecordshop...n-pc-cd-dvd-5060094449999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21-07 11:39
zo heb ik even hard gefaald.

dank heren, ik kruip mijn hoekje weer in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
en uit een betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat ze nu weer offline zijn :(

ps. ik haat nda's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
ik haat de 999,999 andere mensen, ofja.. de andere 950k mensen die zich ook hebben aangemeld zodat ik niet kan spelen! :P

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04
roeltjow schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 15:46:
dank heren, ik kruip mijn hoekje weer in..
Maar vergeet niet om er rond 10 april weer uit te komen. Anders mis je wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
stel je zou gameplay opnemen wanneer mag je dat dan bijv op youtube posten? hoelang is die NDA actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
LuckyLukeNL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:40:
stel je zou gameplay opnemen wanneer mag je dat dan bijv op youtube posten? hoelang is die NDA actief?
Volgens de NDA mag je bij mijn weten überhaupts niets opnemen (is op GW2Guru ergens voorbij gekomen meen ik). En je hebt toch een account gemaakt, stonden de voorwaarden daar dan niet bij? Je moet toch weten wat de NDA inhoudt, voor dat je hem tekent lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Chubz schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:08:
en uit een betrouwbare bron heb ik ook vernomen dat ze nu weer offline zijn :(

ps. ik haat nda's
Dit snap ik dus niet, waarom post je dit dan uberhaubt? Posten om even te showen dat je blijkbaar in de beta zit, maar gelijktijdig je ongenoegen uitten omdat de servers blijkbaar offline zijn. Lees dan je NDA nog eens een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
wow.. sommige mensen zijn geirriteerd dat ze niet in de beta zitten.

Helaas down atm jep, maar komen snel genoeg weer online. En nee ik zit NIET in de beta, maar heb wel PC in huis van iemand met beta, dus ik heb GEEN last van nda als het over simpele server status gaat. De rest blijf ik stil over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
SinergyX schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 16:56:
[...]

Dit snap ik dus niet, waarom post je dit dan uberhaubt? Posten om even te showen dat je blijkbaar in de beta zit, maar gelijktijdig je ongenoegen uitten omdat de servers blijkbaar offline zijn. Lees dan je NDA nog eens een keer.
Je hoort mij niet klagen hoor, ik meld het alleen even omdat ik zojuist zei dat de servers aan waren. Maar het is leuk om te zien dat je zo snel geirriteerd raakt en dat je dus onzin gaat posten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 30-09 23:58
Tot wanneer geven ze die keys weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
DivineNL schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:07:
Tot wanneer geven ze die keys weg?
Op twitter stond ergens dat ze daar mee gestopt waren (tenminste voor de komende beta) je zult dus moeten wachten tot een ander weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Is er ergens een server status pagina? Kreeg net een melding ala 'er is geen beta event bezig op dit moment'. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Laatst online: 05-04 15:42
xAndyx schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 17:30:
Is er ergens een server status pagina? Kreeg net een melding ala 'er is geen beta event bezig op dit moment'. :-(
Ja het begint vanavond pas. Vanmiddag was de beta event voor een uurtje of 2 online, maar om half zes gingen de servers weer offline. Heb het in ieder geval eventjes kunnen spelen...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Ik vraag me trouwens af wat voor "Gold Sinks" er in GW2 zullen zijn. ArenaNet verkondigd wel leuk dat iedereen Gem's voor Gold zal gaan ruilen, maar als Gold geen 'limiterede factor' is, zal geen hond natuurlijk zijn gems verkopen.

Het enige op een Gold-sink lijkt, is dat je je regelmatig je gear moet repareren, nadat je enkele keren dood ben gegaan. Fast-travel kost (afaik) haast niets, hetzelfde voor die WvW dingen, die bovendien volledig optioneel zijn.

Andere zaken welke in andere MMO's als gold sink dienen, zoals Bank-Storage en Bag-slots zal dus met Gems betaald moeten worden.
Wapens, armor en andere equipment betaal je met Karma.
Skills betaal je met, uh, die skillpoints.
Mounts zijn er niet, dus ook geen dure "Riding/Flight-license" o.i.d. .
Mini-Pets, maybe, maar mocht gold geen nut hebben, lijkt het me logisch dat spelers die enkel willen traden voor Gems.
Het gros van de crafting-materials zullen niet schaars zijn, gezien elke speler zijn eigen nodes heeft.
Blijft over, unieke drops van Mega Events ofzo (denk aan dragon-scales voor crafting), maarja, als dat nou het enige is.....

Komt bij, dat gezien er geen "Daily limits" is aan de hoeveelheid Dynamic Events waar je aan kan meedoen. Iedereen die gold nodig heeft, kan dus gewoon een avondje Events 'jagen' en op die manier het Gold binnenharken.

Iemand die "vanuit betrouwbare bron", meer weet? :>
(niet dat ik voor maandag een reactie van jullie verwacht :9 )

/me SirNobax is nog steeds kritisch wat betreft die Gems/Gold-koers.

@hieronder
Ok. Maar een "Mail-fee" bedoel ik (net als repairs trouwens) nou niet echt met "Gold-sink". :P
Zelfs al zou dat buiten-proportioneel duur zijn, lijkt het sterk dat mensen hun Gems gaan verkopen, zodat ze dat gold kunnen gebruiken, om items naar hunzelf of anderen te gaan mailen.
Mensen zullen dan gewoon dat in-game messaging-systeem vermijden.

[ Voor 13% gewijzigd door SirNobax op 24-03-2012 17:47 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-03 17:32
Ik vermoed dat er een fee zal zijn in hun "messaging system". Of anders zou ik mezelf bij een volle inventory alles opsturen om plaats te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swandertj
  • Laatst online: 05-04 15:42
SirNobax schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:44:
Komt bij, dat gezien er geen "Daily limits" is aan de hoeveelheid Dynamic Events waar je aan kan meedoen. Iedereen die gold nodig heeft, kan dus gewoon een avondje Events 'jagen' en op die manier het Gold binnenharken.

Iemand die "vanuit betrouwbare bron", meer weet? :>
(niet dat ik voor maandag een reactie van jullie verwacht :9 )

/me SirNobax is nog steeds kritisch wat betreft die Gems/Gold-koers.
Je kunt onder andere 'bekendheid' kopen voor je guild. Voor 10 gold (wat een grote hoeveelheid is, ik heb net 6 silver bij elkaar gesprokkeld in de uren dat ik gisteren heb kunnen spelen) kun je je guild meer bekendheid geven in de realm waar je op dat moment bent. Ook werkt het gold/gem trading systeem op dit moment niet, dus daar kan ik niet veel over zeggen. Waarschijnlijk zijn ze hier nog aan het werken, maar echt gold farmen zit er op dit moment niet echt in. Misschien in hogere levels, maar ben nog niet zo ver gekomen...

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/

Pagina: 1 ... 14 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.