Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 15:20
Xeiji schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

Iedereen die op unknown staat word gekickt. Unknown betekend dat de lokatie van de betreffende persoon niet bekend is meer is sinds de laatste restart van de server. Mensen die gekickt worden mogen natuurlijk weer terug als ze besluiten weer te gaan spelen.
Oh, dat wordt oppassen. Ik speel namelijk enkel op de vrijdag en zaterdag. Volgende keer als ik online ben ff kijken.

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-11 11:40
hoor de laatste tijd veel mensen die guardian spelen. misschien toch iets te gehaast met mn ranger :D. ranger is heerlijk spelen maar wel erg makkelijk en simpel. gewoon heel basis allemaal.

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-11 20:02
jaydenjarno schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:27:
hoor de laatste tijd veel mensen die guardian spelen. misschien toch iets te gehaast met mn ranger :D. ranger is heerlijk spelen maar wel erg makkelijk en simpel. gewoon heel basis allemaal.
En guardian is nog veel makkelijker. Mesmer, Elementalist en Thief zijn wat uitdagender, mesmer kan nog steeds vrij makkelijk overleven door erg goede kiting en illusies. Elementalist (met daggers) en Thief veel kracht maar als je niet goed speelt lig je ook erg snel neer. Maargoed dat zijn dus mijn persoonlijke ervaringen dusver, heb nog niet alles geprobeerd maar m'n guardian had in Orr totaal geen moeite waar ik op m'n mesmer regelmatig liep te tieren :P

• jaydenjarno
heb alleen nog maar hunter en heel kort de warrior gedaan. die ranger van hunter met pet is echt geniaal. redelijk makkelijk maar ook sterk. wil eigenlijk een heavy armor spelen dus kan dan warrior of guardian spelen. warrior met hammer lijkt me ook wel wat. of guardian met hammer. maar twijfel nog. :D

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RonaldMade schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:31:
[...]

En guardian is nog veel makkelijker. Mesmer, Elementalist en Thief zijn wat uitdagender, mesmer kan nog steeds vrij makkelijk overleven door erg goede kiting en illusies. Elementalist (met daggers) en Thief veel kracht maar als je niet goed speelt lig je ook erg snel neer. Maargoed dat zijn dus mijn persoonlijke ervaringen dusver, heb nog niet alles geprobeerd maar m'n guardian had in Orr totaal geen moeite waar ik op m'n mesmer regelmatig liep te tieren :P
ik heb als eerste een ele geleveld en heb ook een guardian eprobeerd maar vond die toch moeilijker dan die ele van me , guardian staat nu in de ijskast en ben nu me warrior aan het lvlen ,en die vind ik erg gemakkelijk gaan. sloop lachend 3 mobs tegelijk van me eige lvl of 1 of 2 hogere lukt ook wel . ik was als lvl 19 warr al lekker aan het stoeien met 2 lvl 24`s en dat ging best :P speel op me warrior heel eigenwijs met 2 x 1h zwaarden omdat ik 2x fiery dragon sword erg vet vind om te zien. main conditions zijn dan cripple en bleeding , geef 1 van me vijanden bleeding en focus me dan op de gene naast hem , dan sterven ze ongeveer tegelijk . als het me even te veel word pats cripple en dan ff wat ontwijken tot me healing is gerecharged . alleen in dungeons vind ik me warr erg tegenvallen dan moet ik echt met me boog gaan knallen anders lig ik de hele tijd op de grond

[ Voor 20% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 08:14 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Verwijderd

jaydenjarno schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 22:35:
heb alleen nog maar hunter en heel kort de warrior gedaan. die ranger van hunter met pet is echt geniaal. redelijk makkelijk maar ook sterk. wil eigenlijk een heavy armor spelen dus kan dan warrior of guardian spelen. warrior met hammer lijkt me ook wel wat. of guardian met hammer. maar twijfel nog. :D
Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat de Guardian met hammer te sterk is. Zo sterk dat ik er niet meer mee verder speel. Nu gebruik ik sword+shield en mace+torch. Daar heb ik nog een beetje een uitdaging.

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 20:05
Guardian lijkt inderdaad overal met gemak doorheen te meppen als je ze bezig ziet.
Heb gisteren heel wat leuke quests afgerond en ben eindelijk de 30 voorbij :)

Omdat ik het toch best zwaar heb als fire elementalist met staff, heb ik mij @ lvl 30 getrakteerd op bijna alle gear nieuw via de veilinghuizen. Ook meteen alle gems en dergelijke op elkaar afgestemd. Qua gear richt ik voornamelijk op Power en Precision (crit). HP blijft gewoon een lastig punt, heb op lvl 30 nu 2400hp. Niet veel als een huis-tuin-en-keuken mob van gelijke level mij voor 750 kan hitten, maar dat leert mij gewoon meer op te letten met dodges.

Kiwi !

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

je kan als ele met staff zo`n mooi klein vulkaantje droppen , ik schiet dan 1 keer op een mob en gooi op zijn pad zo`n ding neer en blijf dan knalle , dan zijn ze dood voor ze bij je zijn. en waarom gear van de TP? toch veel beter om dat zelf te craften, ik ben met mijn warrior bezig met armorsmith en ben wat craften en lvl van mijn char zo bezig dat ik mijn craften lvl door mn eige gear te craften. werkt echt super .....

• X-Kiwi
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:17:
je kan als ele met staff zo`n mooi klein vulkaantje droppen , ik schiet dan 1 keer op een mob en gooi op zijn pad zo`n ding neer en blijf dan knalle , dan zijn ze dood voor ze bij je zijn. en waarom gear van de TP? toch veel beter om dat zelf te craften, ik ben met mijn warrior bezig met armorsmith en ben wat craften en lvl van mijn char zo bezig dat ik mijn craften lvl door mn eige gear te craften. werkt echt super .....
Ik doe een net iets andere rotatie:
-Eerst dat vulkaantje neerleggen midden onder de mob. Die is 1-2sec bezig voordat hij de eerste tik damage geeft. Met een beetje geluk krijgt de mob 2-3 tikken voordat hij de vulkaan voorbij is.
-Pullen met de skill die hem een burn geeft, zodat de DoT alvast loopt.
-Neer krijgen met de gewone vuuraanval.

Echter is dit voor mobs van mijn level totaal niet haalbaar..vooral de centaurs hebben na bovenstaande rotatie nog ruim 50% HP over. Vandaar ook mijn idee dat ik meer damage/crit nodig ben. Zit nu op 40% crit..is een begin.

Craften..nog niet gelukt. Heb tailoren gekozen maar heb geen materialen voor crafting level 1 - 75. Daar maar eerst bij gelaten.

Kiwi !

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:26:
[...]

Ik doe een net iets andere rotatie:
-Eerst dat vulkaantje neerleggen midden onder de mob. Die is 1-2sec bezig voordat hij de eerste tik damage geeft. Met een beetje geluk krijgt de mob 2-3 tikken voordat hij de vulkaan voorbij is.
-Pullen met de skill die hem een burn geeft, zodat de DoT alvast loopt.
-Neer krijgen met de gewone vuuraanval.

Echter is dit voor mobs van mijn level totaal niet haalbaar..vooral de centaurs hebben na bovenstaande rotatie nog ruim 50% HP over. Vandaar ook mijn idee dat ik meer damage/crit nodig ben. Zit nu op 40% crit..is een begin.

Craften..nog niet gelukt. Heb tailoren gekozen maar heb geen materialen voor crafting level 1 - 75. Daar maar eerst bij gelaten.
ik gooide hem in het begin ook als eerste recht onder hem maar dan loopt ie er uit en lijkt hij minder lang damage te krijgen dan wanneer je hem in zn pad gooit, probeer het maar eens uit en er is een arcane skill volgens mij arcane wave die echt uber veel dmg doet dus als ie wel bij me komt dan gebruik ik die als laatste dan is ie zeker dood

• X-Kiwi
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:29:
[...]

ik gooide hem in het begin ook als eerste recht onder hem maar dan loopt ie er uit en lijkt hij minder lang damage te krijgen dan wanneer je hem in zn pad gooit, probeer het maar eens uit en er is een arcane skill volgens mij arcane wave die echt uber veel dmg doet dus als ie wel bij me komt dan gebruik ik die als laatste dan is ie zeker dood
Oh die arcane skills heb ik wel 'gekocht' maar niet in gebruik. Heb nu alle signets (denk dat ze zo heten) die bijvoorbeeld passief crit verhogen en actief een burn geven.

Toch jammer dat er geen skill tussen de 5 basis staff-fire aanvallen om een mob te slowen. Moet ik het dus uit andere skills halen.

Kiwi !

Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:17:
Ik kan m'n eigen gear niet craften. Ik zou dan mithril, elder logs en silk moeten hebben maar die heb ik nog niet gezien... Alleen wat ik krijg uit salvaging. Ik level te snel....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Veel mensen vergeten te vermelden dat de dungeon SM mode ook aansluit bij personal story.
Als je bv lvl 30 bent krijg je een uitnodiging voor AC dungeon. Als je storyline tot 30 is gespeeld en je doet dan de dungeon dan past die perfect met je story.

Ook is het leuk om de story van een andere kant eens te benaderen. En uiteindelijk zou je echt alle mogelijkheden moeten doen om echt alles van het verhaal te weten.

Het zijn deze details en uitwerkingen dit het echt een top reeks zal maken :)

• X-Kiwi
GuardMoony schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:20:
Veel mensen vergeten te vermelden dat de dungeon SM mode ook aansluit bij personal story.
Als je bv lvl 30 bent krijg je een uitnodiging voor AC dungeon. Als je storyline tot 30 is gespeeld en je doet dan de dungeon dan past die perfect met je story.

Ook is het leuk om de story van een andere kant eens te benaderen. En uiteindelijk zou je echt alle mogelijkheden moeten doen om echt alles van het verhaal te weten.

Het zijn deze details en uitwerkingen dit het echt een top reeks zal maken :)
Hmm, heb geen uitnodiging gehad hoor. Misschien moet ik eerst nog mijn lvl 28 storyquest doen?

Kiwi !

Verwijderd

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:25:
[...]

Hmm, heb geen uitnodiging gehad hoor. Misschien moet ik eerst nog mijn lvl 28 storyquest doen?
Je krijgt op basis van je lvl een mailtje met daarin de locatie van de dungeon. Op lvl 30 krijg je bijvoorbeeld AC.

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:27:
[...]

Je krijgt op basis van je lvl een mailtje met daarin de locatie van de dungeon. Op lvl 30 krijg je bijvoorbeeld AC.
Niet gezien. Heb al mijn mailtjes wel geopend...maar dan vooral om het geld er uit te halen.

Kiwi !

• GuardMoony
Dan zal je toch even te vlug je mail verwijderd hebben zonder te lezen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 09:38:
[...]

Oh die arcane skills heb ik wel 'gekocht' maar niet in gebruik. Heb nu alle signets (denk dat ze zo heten) die bijvoorbeeld passief crit verhogen en actief een burn geven.

Toch jammer dat er geen skill tussen de 5 basis staff-fire aanvallen om een mob te slowen. Moet ik het dus uit andere skills halen.
slowen met een andere atunement bv earth dan snel switchen en je fire rotatie doen mo0et wel lukken
dus mochten ze toch bij je kunnen komen dan is dat misschien een oplossing

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Je krijgt de uitnodiging voor AC SM op level 25 ongeacht je voortgang van personal story.
GuardMoony schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:29:
Dan zal je toch even te vlug je mail verwijderd hebben zonder te lezen.
Ik baal er van dat hij maar een max aantal mailtjes bewaart... Ik wilde al m'n mailtjes bewaren (ook die van de hartjes) maar dat gaat dus niet...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• OmegaOne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-01-2022
X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:28:
[...]

Niet gezien. Heb al mijn mailtjes wel geopend...maar dan vooral om het geld er uit te halen.
bij die mailtjes zit dan ook een show me knop, die je de locatie van de dungeon laat zien.

Ik lees ook niet de al men mailtjes, toch niet waar geld in zit, maar de rest wel en die zijn soms ook wel leuk.

gisteren lvl 40 aangetikt en ik kreeg een uitnodiging van logan voor de dungeon in beetlerun.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Xeiji schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:30:
Je krijgt de uitnodiging voor AC SM op level 25 ongeacht je voortgang van personal story.
lvl 25? je bedoelt 30 , elke dungeon komt in je mail zodra je het juiste lvl bereikt heb en het deurtje (dungeon icon) word zichbaar op je map

[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 10:32 ]

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

lvl 25? je bedoelt 30 , elke dungeon komt in je mail zodra je het juiste lvl bereikt heb
AC SM komt inderdaad wel op 25 binnen.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

lvl 25? je bedoelt 30 , elke dungeon komt in je mail zodra je het juiste lvl bereikt heb
Ik heb de mail voor AC SM altijd op level 25 gekregen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

vreemd ik dacht echt dat ik hem op lvl 30 kreeg ... :P

• GuardMoony
Dan moet dat toch wel een bugje zijn :s
Ik heb die op 30 gehad. Is ook maar normaal je kan pas op 30 binnen :s

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Voor zover ik mij herinner heb ik op 25 wel een mail gekregen, maar meer een aankondiging van de destiny's edge groep, nog niks over de specifieke dungeon dacht ik, maar ik zal het eens checken.

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:30:
[...]

Ik baal er van dat hij maar een max aantal mailtjes bewaart... Ik wilde al m'n mailtjes bewaren (ook die van de hartjes) maar dat gaat dus niet...
Sterker nog, er is een "achievement" onder het kopje tips, die tip is de melding dat je mailbox vol zou zitten, maar dat gaat niet werken als hij hem steeds zelf leeg gooit...

Dus je kan daar ook nooit de volle punten voor halen...

• X-Kiwi
Wat moet ik van een instance/dungeon hier verwachten?
-qua benodigde tijd (voor normale run en storymode run)
-qua buffs: wordt ik geacht foodbuffs mee te nemen, of potions (zijn die er uberhaubt?)
-qua vinden van groep: is hier ook een 'looking for group' tool voor is het ouderwets schreeuwen als een viswijf?
-qua moeilijkheid: is de eerste dungeon ook meteen met lvl30 te doen of is het aan te raden een paar lvls te wachten?

Om terug te komen op het punt van guilds van gisteren..ik heb wat rondgeroepen om een guild te vinden, geen reacties :-(

[ Voor 12% gewijzigd door X-Kiwi op 10-10-2012 10:45 ]

Kiwi !

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:44:
-qua buffs: wordt ik geacht foodbuffs mee te nemen, of potions (zijn die er uberhaubt?)
-qua vinden van groep: is hier ook een 'looking for group' tool voor is het ouderwets schreeuwen als een viswijf?
-qua moeilijkheid: is de eerste dungeon ook meteen met lvl30 te doen of is het aan te raden een paar lvls te wachten?

Om terug te komen op het punt van guilds van gisteren..ik heb wat rondgeroepen om een guild te vinden, geen reacties :-(
op welke server speel je ? i.v.m een guild.
en dungeons kunnen best pittig zijn , ik raad je aan om er voor te zorgen dat je gear ook op zn minst lvl 30 is voordat je de lvl 30 dungeon doet , buff food word niet verwacht van je maar het helpt natuurlijk wel :)
dat geld ook voor potions , er zijn wel leuke potions te maken met artificer bv die je kunnen helpen in een dungeon. een groep vinden voor een dungeon kan je het beste proberen bij de ingang van de dungeon of in lions arch . en de tijd die je nodig heb is bij elke dungeon anders en hangt ook van je groep af, mijn vriendin deed de lvl 40 dungeon met haar engineer en deed er een uur over , ik rosde er met een groepje in 15 minuten doorheen . (storymode) , explorable mode paden duren wel langer dan moet je minstens een uur rekenen denk ik

[ Voor 12% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 10:55 ]

• lilith0206
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-11 14:01

Ten eerste tijd is heel erg verschillend en afhankelijk van je groep. Story Mode kan ongeveer 30 minuutjes duren denk ik zo. In iedergeval voor AC (de eerste instance) sommige story modes doen er iets wat langer over. Dit kan natuurlijk ook veel langer duren meestal komt het neer op teamwork. Als je een groepje van 5 glasscannons hebt kan het over het algemeen wat langer gaan duren.

Explorable Mode is niet echt te zeggen. Heb ik keer vast gezeten op een gevecht voor anderhalf uur en dan is de rest een soort na briesje (te makkelijk). Dus kan van 45 minuutjes tot meerdere uren duren afhankelijk van je team/pug etc.

Buffs zijn niet een noodzaak maar kunnen zeker helpen. Als je wat snel dood gaat misschien een peach pie eten voor een vitality boost of een Orrian steak met frites voor power en vitality.

Er is een soort van LFG functie *shrug* alleen je kan beter als een gekke viswijf in mapchat of say wat schreeuwen/zeggen.

Om even terug te komen op moeilijkheidsgraad. De eerste dungeon is wat pittiger story mode wise dan de tweede maar over het algemeen is story mode goed te doen voor elke dungeon. Explorable Mode daar in tegen is toch altijd het makkelijkst op een groepje op te zetten (naar mijn mening) maar het is ook te doen in pugs alleen vanuit gaande dat je misschien een paar keer vaker dood gaat!

Iemand anders gemerkt dat AC explorable mode best profitable is? De gold mobs droppen 5 silver (+2 van buff) 7 silver, de baas dropped 21 silver met buff en dan de path completion nog eens 26 silver er boven op. Krijg bijna 1 gold per path als ik aan het einde de blue en green stuff verkoop.
Had je gekeken op de site die ik je gaf? http://www.gw2nl.nl/guilds

En zoals Freakiebeakie al zegt is het handig om hier ook te melden op welke server je zit.

Zo hebben Freakiebeakie en ik beide een guild op Piken Square. De GoT guild zit op Far Shiverpeaks en misschien zijn hier nog wel meer mensen met guilds op andere servers.

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:18
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

en dungeons kunnen best pittig zijn , ik raad je aan om er voor te zorgen dat je gear ook op zn minst lvl 30 is voordat je de lvl 30 dungeon doet , buff food word niet verwacht van je maar het helpt natuurlijk wel :)
dat geld ook voor potions , er zijn wel leuke potions te maken met artificer bv die je kunnen helpen in een dungeon. een groep vinden voor een dungeon kan je het beste proberen bij de ingang van de dungeon of in lions arch . en de tijd die je nodig heb is bij elke dungeon anders en hangt ook van je groep af, mijn vriendin deed de lvl 40 dungeon met haar engineer en deed er een uur over , ik rosde er met een groepje in 15 minuten doorheen . (storymode) , explorable mode paden duren wel langer dan moet je minstens een uur rekenen denk ik
Minimum een uur?
Kan best beter hoor :)
Heb namelijk 2x een TA run gedaan waarbij het 15-20 minuten duurde per path. Was echt een zalige groep :D

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

• X-Kiwi
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

Ik ziet op de 'GoT-server'. Mijn gear is zeker al op level 30, kan op dit moment niets beters vinden/kopen.
Potions kunnen alleen gemaakt worden? Zie ze nooit droppen namelijk. Wat is een Lions Arch? En een uur per dungeon is goed te doen..denk nog wel eens aan die 7 uur durende raids in WoW ;w

Kiwi !

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:18
X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Ik ziet op de 'GoT-server'. Mijn gear is zeker al op level 30, kan op dit moment niets beters vinden/kopen.
Potions kunnen alleen gemaakt worden? Zie ze nooit droppen namelijk. Wat is een Lions Arch? En een uur per dungeon is goed te doen..denk nog wel eens aan die 7 uur durende raids in WoW ;w
Potions droppen ook uit chests van de dungeon of je kan ze kopen met de rewards van de dungeon.
Lion's arch is een grote outpost, zowat het "centrum" van heel GW2 (was ook in GW2). Als je groepen zoekt, kom je daar het best heen. Ook zitten daar de Trading post traders en de bank, alsook alle crafting posten.

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:59:
[...]

Je zit op Far Shiverpeaks? En je wilt niet bij GoT? je kunt ook nog altijd switchen van server als de guilds daar je niet bevallen. Nogmaals, neem eens een kijkje op die site wat ik je gaf.

Lions Arch is de hoofdstad. Van daaruit kun je naar alle steden en vanuit alle steden kun je naar Lions Arch (LA). Via een portal in de stad waar je begonnen bent kun je er komen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Lions Arch is een stad , erg handige stad trouwens , er staan portals naar alle begin gebieden en je kan er op onze server erg lachen met al die malle Rpers in de kroegjes
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Lion's_Arch

[ Voor 52% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 11:06 ]

Devata schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:03:
[...]

Lions Arch is de hoofdstad. Van daaruit kun je naar alle steden en vanuit alle steden kun je naar Lions Arch (LA). Via een portal in de stad waar je begonnen bent kun je er komen.
De hoofdstad van de piraten, ja... Alle rassen hebben hun eigen hoofdstad,

• X-Kiwi
Bedankt voor alle reacties. Volgens mij maak ik de term noob goed waar hier ;)

Lions Arch wel eens toevallig geweest toen ik aan het kijken was wat die roze poorten deden...normaal gesproken kom ik enkel in Divinity's Reach. Helaas zit daar geen bank en trading post (hoewel..1x wel, maar die verdwenen opeens).

Kiwi !

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

divinity reach heeft ook een bank etc , bij district promenade vind je die
bank npc`s of TP npcs die verdwijnen zijn gespawned door spelers , die blijven denk ik 5 minuten staan dan gaan ze weer weg

[ Voor 45% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 11:14 ]

Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:13:
divinity reach heeft ook een bank etc , bij district promenade vind je die
Als je Divinty Reach binnenkomt vanuit het zuiden en dan gewoon naar het centrum loopt dan loop je onder de bank, etc. door. Je kunt er komen door een lift te nemen op de centrale rondgang en dan weer naar het zuiden te lopen. Ook zijn er in elke stad gidsen die je naar bepaald plaatsen kunnen brengen. Volgens mij ook naar de bank en/of TP en die zitten in DR tegenover elkaar.

Verwijderd

RoseSolane schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Als je Divinty Reach binnenkomt vanuit het zuiden en dan gewoon naar het centrum loopt dan loop je onder de bank, etc. door. Je kunt er komen door een lift te nemen op de centrale rondgang en dan weer naar het zuiden te lopen. Ook zijn er in elke stad gidsen die je naar bepaald plaatsen kunnen brengen. Volgens mij ook naar de bank en/of TP en die zitten in DR tegenover elkaar.
Ze vallen ook wel redelijk op als je je map opent, de grote gele rondjes met weegschaal of kistje zijn de bank en TP. En ja ze zitten meestal wel bij mekaar.

Moet zeggen dat ik de bank zelf minimaal gebruik, omdat je via elk craftingstation ook gewoon bij je bank kan komen.

Verwijderd

Shodan schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:35:
Voor zover ik mij herinner heb ik op 25 wel een mail gekregen, maar meer een aankondiging van de destiny's edge groep, nog niks over de specifieke dungeon dacht ik, maar ik zal het eens checken.
Je krijgt een specifieke mail over AC story als je lvl 30 bent en ver genoeg in je story zit (ik dacht als je offiecieel een order gejoined hebt).

• X-Kiwi
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:36:
[...]

Je krijgt een specifieke mail over AC story als je lvl 30 bent en ver genoeg in je story zit (ik dacht als je offiecieel een order gejoined hebt).
Moet nog de quest van level 28 doen (werd ergens anders opgehouden om centours neer te meppen O-) ) en heb inderdaad nog geen order gejoined..heb tot nu toe 3x denk ik een keuze mogen maken om een bepaalde methode/club te volgen (geweld, tactiek of magie).

Kiwi !

• X-Kiwi
@ Rose & Syth: ik heb serieus bijna een uur lopen zoeken in DR..en heb ook alle travelpoints en interessante punten unlocked..maar nooit die bank en trading post gevonden.

Kiwi !

Verwijderd

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:39:
@ Rose & Syth: ik heb serieus bijna een uur lopen zoeken in DR..en heb ook alle travelpoints en interessante punten unlocked..maar nooit die bank en trading post gevonden.
Boven de craftstations (level hoger) zijn de bank en de TP.

Verwijderd

Vanaf het zuiden omhoog lopen, 2 gele rondjes:

http://wiki.guildwars2.co...ivinity%27s_Reach_map.jpg

• X-Kiwi
Als je dit zo ziet, vraag ik me af hoe ik ze ooit heb kunnen missen. |:(

Denk dat ik alleen beneden heb gezocht. Boven kom ik alleen in het centrale deel voor quests.

Kiwi !

Verwijderd

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 11:43:
[...]

Als je dit zo ziet, vraag ik me af hoe ik ze ooit heb kunnen missen. |:(

Denk dat ik alleen beneden heb gezocht. Boven kom ik alleen in het centrale deel voor quests.
Ik ben er zelf ook een paar keer straal langs gelopen, vooral ook omdat deze icoontjes op je minimap geen pijltjes krijgen als ze hoger zijn dan waar jij dan bent.

Als je doorloopt tot aan de ring, neem dan de lift omhoog (zo een portal dingetje) en dan terug lopen. Maar voor de bank (je eigen bank, niet de guild bank) zou ik gewoon een crafting station pakken. Gewoon het venster openen en dan de onderste 2 tabs zijn je gewone bank en je crafting matt-bank.
Dan ben je echt blind of toe aan een nieuwe monitor, aangezien er pal naast de bank een waypoint zit :P

• X-Kiwi
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:05:
[...]

Dan ben je echt blind of toe aan een nieuwe monitor, aangezien er pal naast de bank een waypoint zit :P
27" Full HD en alle settings op max. Dus blind 8)

Kiwi !

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:07:
[...]

27" Full HD en alle settings op max. Dus blind 8)
We hebben een witte stok nodig in GW2 Ik heb al een hond, die mag je wel lenen :P

• X-Kiwi
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:08:
[...]

We hebben een witte stok nodig in GW2 Ik heb al een hond, die mag je wel lenen :P
Ik heb al een stok (staff) en een blinde-geleide-fire-elemental, maar toch bedankt. :)

Kiwi !

Verwijderd

Ach, ik ben een maand lang straal langs de Mystic Forge gelopen, denkend dat het gewoon een mooie blauwe fontein was..

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:28:
Ach, ik ben een maand lang straal langs de Mystic Forge gelopen, denkend dat het gewoon een mooie blauwe fontein was..
looool ja das zeker een mooie fontein , vind het ook wel grappig als mensen vragen waar de forge is , en dat mensen dan roepen ja mystic plaza ,die mensen die het wilde weten dan meteen ohh ja logisch xD
hoop mensen weten ook niet dat er een vendor naast staat met spullen voor de forge

[ Voor 8% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 14:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:28:
Ja ok, maar dat is ook wel te begrijpen, die staat ook niet op je map ;)

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ga binnenkort eens beginnen om een mystic dagger te craften, vind die skins erg gaaf en het valt me nog mee wat de benodigdheden zijn, het lastigste zijn de skillpoints imo. Zijn er al meer mensen die een mystic weapon hebben en kunnen vertellen of er ook animaties in de skin zitten, volgens mij wel namelijk :)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Ik kwam er ook maar toevallig achter, omdat ik er zo dicht langs liep dat m'n F toets popup kwam :D

Mijn routebeschrijving voor de bank/TP in DR heb ik gemaakt, omdat ik zelf ook heb lopen zoeken. Eerst moet je doorhebben dat het op de tweede verdieping is en als je dan vanuit de centrale ring komt moet je het goede gat induiken :)
Ik heb in de gewone wereld nooit problemen met het vinden van de weg, maar mijn richtingsgevoel verdwijnt altijd als ik begin te gamen. Geen idee waarom, maar in een virtuele wereld verdwaal ik heel simpel.

• X-Kiwi
Wailing_Banshee schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:32:
Ik kwam er ook maar toevallig achter, omdat ik er zo dicht langs liep dat m'n F toets popup kwam :D
Dat die blauwe fontein iets anders was, had ik door mijn speelstijl -banjer overal doorheen- al gemerkt. :+

Kiwi !

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Nidhiki schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:32:
Ik ga binnenkort eens beginnen om een mystic dagger te craften, vind die skins erg gaaf en het valt me nog mee wat de benodigdheden zijn, het lastigste zijn de skillpoints imo. Zijn er al meer mensen die een mystic weapon hebben en kunnen vertellen of er ook animaties in de skin zitten, volgens mij wel namelijk :)
ik heb een mystic staff getransmuted met mijn gecrafte exotic staff ,originele mystic staff heeft echt bout stats voor een ele vind ik, dus zo opgelost .en inderdaad hij heeft animaties maar wel minimaal , er zit een soort bliksem effectje in de staffhead

• X-Kiwi
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:36:
[...]

ik heb een mystic staff getransmuted met mijn gecrafte exotic staff ,originele mystic staff heeft echt bout stats voor een ele vind ik dus zo opgelost .en inderdaad hij heeft animaties maar wel minimaal , er zit een soort bliksem effectje in de staffhead
Ik mis al wel het enchanten met een kleurtje..iets als beastslaying om een rood gloeiend wapen te krijgen :D

Kiwi !

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Ik mis al wel het enchanten met een kleurtje..iets als beastslaying om een rood gloeiend wapen te krijgen :D
gw1 had dat ook niet , wapens hebben daar een standaard effect en dat blijft zo wat je er ook mee uitspookt
gave in gw1 was wel dat je heel veel wapens kon kleuren , me paragon liep daar ook met een dikke voltaic spear zwart geverft daardoor werden de bliksem effecten veel nicer dan bij de standaard kleur

zwarte speer witte speer en dat dan samen met dit schild maakte mijn female paragon wel erg sexy :D
als ik die wapens en dat schild zie vind ik dat de wapens in gw2 niet erg veel voorstellen.
ik had toen nightfall een paar maanden uitwas al vrij snel een tormented shield (mijn warrior met schild en sexy armor) en dan was je echt wel de bom, daar wou ik echt wel moeite voor doen om zoiets te krijgen zo mooi vind ik dat . dat mis ik tot nu toe in gw2 maar ik verwacht dat dat met expansions wel komt . hopelijk ook weer sexy female warrior armor want die zuige op het moment echt . chaos weapons enzo dat wil ik wel terug zien in gw 2 maar dat zullen dan wel legendary weapons worden ofzo

[ Voor 38% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 15:04 ]

Verwijderd

X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:37:
[...]

Er zijn wel wapens met effectjes.
Eergisteren is het recept voor deze scepter ontdekt, mijn favoriete effect tot nu toe :P

Hier trouwens ook nog een linkje voor de exotic weapons met screenshots. (Daar zijn helaas de particle effectjes ed niet in terug te zien)
X-Kiwi schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 14:35:
[...]

Dat die blauwe fontein iets anders was, had ik door mijn speelstijl -banjer overal doorheen- al gemerkt. :+
Ja, zag er mooi uit, maar dat doet die fontein op het centrale plein ook... Ik kan daar uren naar die overspringende waterstralen kijken! (ik heb daar wel een tijdje gekeken of er iets "bijzonders" was aan dat ding, maar niet meer bij die andere, blauwe, fontein :P)

@c0mm0n3r
Komt die van de mystic forge of van crafting?
Volgens mij is de mystic forge eigenlijk vergelijkbaar met discovery-tab in crafting.
Ik heb wel eens wat dingen in de mystic forge gegooid maar kreeg er alleen maar troep voor terug.
Devata schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:43:
@c0mm0n3r
Volgens mij is de mystic forge eigenlijk vergelijkbaar met discovery-tab in crafting.
Ik heb wel eens wat dingen in de mystic forge gegooid maar kreeg er alleen maar troep voor terug.
Mystic Forge werkt voor een deel vergelijkbaar met de Discovery Panel van crafting. Er zijn bepaalde vaststaande recepten die items opleveren zoals die van c0mm0n3r. Ook Legendaries werken volens zulke vaste formules. Deze formules kun je op de Wiki of elders op internet wel terugvinden.

Daarnaast is er een willekeurig deel aan de Mystic Forge. Gooi er bijvoorbeeld 4 items in en je krijgt een willekeurig ander item terug. Soms is dat item beter en soms minder van kwaliteit. Ook het item type kan verschillen; dus 4x zwaard er in kan 1 nieuwe staff opleveren.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 10-10-2012 15:48 ]

Verwijderd

Devata schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:43:
@c0mm0n3r
Deze kun je uit de mystic forge krijgen. Het recept schijnt als volgt te zijn:
250 Giant Eyes, 250 Crystalline Dust, 1 Eldritch Scroll en30 Mystic Coins

Recept is gisteren ontdekt en de prijs van de giant eyes is extreem toegenomen. (Heb ook nog niet uitgevogeld waar je die kan farmen)

Wel een kleine disclaimer: er zijn wat scammers actief die via Reddit nep-recipes onder de aandacht brengen om daarmee hun mats duurder te maken. (Dus ze kopen een stoot cheape mats, zeggen dat het onderdeel van een mystic forge recipe is en cashen daarmee)

Bovenstaande recipe lijkt legit, maar het loont wel de moeite om vantevoren even uit te zoeken of het echt gaat werken.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben ook nog van plan om een Destroyer wapen te maken, die skins zijn uit GW1 :D Helaas heb je door redelijk wat destroyer lodestones nodig, en die zijn nog duurder dan ecto's :o

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Nidhiki schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 15:57:
Ik ben ook nog van plan om een Destroyer wapen te maken, die skins zijn uit GW1 :D Helaas heb je door redelijk wat destroyer lodestones nodig, en die zijn nog duurder dan ecto's :o
Lodestones kun je farmen in dungeons:

Twilight Arbor - Onyx Lodestone
Citadel of Flame - Molten Lodestone
Honor of the Waves - Glacial Lodestone
Crucible of Eternity - Charged Lodestone
Arah - Corrupted Lodestone
Sorrow's Embrace - Destroyer Lodestone

Daarnaast kun je ze maken van cores in de Mystic Forge:

2x Core + 1x Crystal + 1x Bottle of Elonian wine + 1x Pile of Crystalline Dust

Crystals koop je voor 3 skill points en die bottle of elonian wine koop je voor 25 silver.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

als je er zomaar wat in gooit krijg je vaak bende ja , maar doe je bv 4x gele schoenen dan is de kans groot dat je exotics krijg. ook kan je dingen bij de forge vendor kopen om bepaalde dingen te maken maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept. ik heb toen alleen me mystic staff gecraft met 1 item van die vendor , 30 mystic coins en staff onderdelen (exotic)

Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:01:
als je er zomaar wat in gooit krijg je vaak bende ja , maar doe je bv 4x gele schoenen dan is de kans groot dat je exotics krijg. ook kan je dingen bij de forge vendor kopen om bepaalde dingen te maken maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept. ik heb toen alleen me mystic staff gecraft met 1 item van die vendor , 30 mystic coins en staff onderdelen (exotic)
Ja met 76+ rares krijg je vaak betere items en op die manier kun je ook de 'precursors' krijgen voor de legendary weapons. Dus met 4x rare greatsword van level 76+ maak je bijvoorbeeld kans op Dusk en Dawn of Rage waarmee je respectievelijk Sunrise of Twilight kunt gaan maken.
Van die 4 items en de legendaries wist ik al. Dat er dus ook recepten als c0mm0n3r zeg in konden hoorde ik dus zojuist pas. En zo'n recepten die kun je neem ik aan via hints in de wereld terug vinden? Het lijkt me tenminste sterk dat iemand uit zichzelf toevallig net 250 Giant Eyes, 250 Crystalline Dust, 1 Eldritch Scroll en 30 Mystic Coins er in gooit. Al zullen er misschien wel wat recepten in zitten waar geen hints voor te vinden zijn..

Of is het echt puur geluk om zo'n recept te ontdekken?
Devata schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:04:
Van die 4 items en de legendaries wist ik al. Dat er dus ook recepten als c0mm0n3r zeg in konden hoorde ik dus zojuist pas. En zo'n recepten die kun je neem ik aan via hints in de wereld terug vinden? Het lijkt me tenminste sterk dat iemand uit zichzelf toevallig net 250 Giant Eyes, 250 Crystalline Dust, 1 Eldritch Scroll en 30 Mystic Coins er in gooit. Al zullen er misschien wel wat recepten in zitten waar geen hints voor te vinden zijn..

Of is het echt puur geluk om zo'n recept te ontdekken?
De forge geeft zelf aan wat er nodig is naarmate je er een aantal componenten in stopt. Dus ongetwijfeld zullen mensen een keer zo'n scroll erin hebben geduwd en dan wat coins erbij, etc. De items die je kunt combineren "lichten op" in je inventory, zodat je weet wat er wel en niet samen gaat. Als je de juiste componenten er in hebt, geeft de forge zelf de benodigde hoeveelheden aan. Echte hints zijn er verder niet, maar de formules volgen vaak een redelijk standaard patroon.

Edit: even de volgorde logischer gemaakt

[ Voor 23% gewijzigd door Morrar op 10-10-2012 16:09 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

je kan op die mannier wel dingen ontdekken, als jij bv om uit te proberen 5 giant eyes er in stopt en 20 dust plus een scroll , dan laat hij bv zien dat giant eyes 5/250 dus dat je er nog 245 nodig heb
en er schijnen inderdaad overal in het spel hints verstopt te zijn om dingen te craften, maaja ga dat op die manier maar eens uitzoeken
ik heb laatst omdat ikd e mats toch had 4 yellow schoenen gemaakt en PLOP exotic schoenen eruit , die verkocht ik voor 4g ;) guildie van me deed dit ook en die kreeg schoenen die hij kon verkopen voor 10g! :(

ook leuk is om verschillende salvage kits in de forge te dumpen met een scroll o.i.d dan krijg je een mystic salvage kit vn met 250 uses

[ Voor 59% gewijzigd door Freakiebeakie op 10-10-2012 16:14 ]

Verwijderd

Morrar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:06:
[...]

De forge geeft zelf aan wat er nodig is naarmate je er een aantal componenten in stopt. Dus ongetwijfeld zullen mensen een keer zo'n scroll erin hebben geduwd en dan wat coins erbij, etc. Als je de juiste componenten er in hebt, geeft de forge zelf de benodigde hoeveelheden aan. Daarnaast "lichten" de items die je kunt combineren op in je inventory, zodat je weet wat er wel en niet samen gaat. Echte hints zijn er verder niet, maar de formules volgen vaak een redelijk standaard patroon.
Klopt. Het werkt in principe niet anders dan discoveries bij crafting.
En wat is die formule dan.

Ik heb redelijk in het begin er wat mee geprobeerd. 4 groene items erin die niet voor mijn profession waren. Vervolgens kreeg ik bv een shortbow (wel voor mijn profession) maar ik gebruik geen shortbow's en het item zelf was bij de vendor evenveel waard als 1 van de losse items die ik erin gooide. Het betekende dus eigenlijk dat ik 23/4 van het geld weg gooide. Naar het drie keer geprobeerd te hebben heb ik de Mystic Forge links laten liggen om hem voor de Legendary's te gebruiken. Maar als er een 'logische' manier is om echt nieuwe leuke dingen te ontdekken dan kan ik er toch weer eens een kijkje naar nemen.

4 keer rare geeft vaak exotic en wat zou 4 keer exotic dan geven vraag ik me af. Al kosten zo'n gedachte me dan meestal meer geld dan dat ze me iets opleveren.
Devata schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:13:

Ik heb redelijk in het begin er wat mee geprobeerd. 4 groene items erin die niet voor mijn profession waren. Vervolgens kreeg ik bv een shortbow (wel voor mijn profession) maar ik gebruik geen shortbow's en het item zelf was bij de vendor evenveel waard als 1 van de losse items die ik erin gooide. Het betekende dus eigenlijk dat ik 23/4 van het geld weg gooide. Naar het drie keer geprobeerd te hebben heb ik de Mystic Forge links laten liggen om hem voor de Legendary's te gebruiken. Maar als er een 'logische' manier is om echt nieuwe leuke dingen te ontdekken dan kan ik er toch weer eens een kijkje naar nemen.

4 keer rare geeft vaak exotic en wat zou 4 keer exotic dan geven vraag ik me af. Al kosten zo'n gedachte me dan meestal meer geld dan dat ze me iets opleveren.
Die formules zijn nooit met 4 items, dat is het random deel. Over het random deel valt niets te zeggen; soms komt er iets waardeloos uit, soms iets goeds.

Een aantal vaste formules vind je hier (maar niet voor wapens):
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge

Formules voor wapens staan o.a. hier:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_weapon

Info over legendaries hier:
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Legendary_weapon
http://www.guildwars2guru...-legendary-weapons-guide/

[ Voor 12% gewijzigd door Morrar op 10-10-2012 16:21 ]

Morrar schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:14:
[...]

Die formules zijn nooit met 4 items, dat is het random deel. Over het random deel valt niets te zeggen; soms komt er iets waardeloos uit, soms iets goeds.

Een aantal vaste formules vind je hier (maar niet voor wapens):
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Mystic_Forge
En meestal komt er iets waardeloos uit. Of dat is tenminste wat je denkt. Want je onthoudt vaak alleen de mislukte pogingen en niet de gelukte. Ik denk dat ik één keer iets beters uit de Mystic Forge heb gehad en iets van vijf keer niet. Maar of dat ook echt zo is :)

Verwijderd

Devata schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:13:

De persoon in onderstaande post heeft 28 greatswords in de mystic forge gegooid (in de hoop dat hij een precursor voor een legendary zou krijgen)
Here's what happens when you put 28 exotic weapons in the forge

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:22:
[...]

De persoon in onderstaande post heeft 28 greatswords in de mystic forge gegooid (in de hoop dat hij een precursor voor een legendary zou krijgen)
Here's what happens when you put 28 exotic weapons in the forge
er is nog een filmpje van hem dan probeerd ie het met 44 items en krijgt geen moer

Verwijderd

RoseSolane schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

En meestal komt er iets waardeloos uit. Of dat is tenminste wat je denkt. Want je onthoudt vaak alleen de mislukte pogingen en niet de gelukte. Ik denk dat ik één keer iets beters uit de Mystic Forge heb gehad en iets van vijf keer niet. Maar of dat ook echt zo is :)
Ik gooi tegenwoordig altijd mijn rares in de mystic forge. (Zo'n 12x gedaan ofzo, dus niet bijzonder vaak)

Een keer een exotic eruit gekregen... een trident :(
RoseSolane schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

Mwoh net als bij gewone casino's en loterijen zal de totale payoff altijd lager liggen dan de investering. Aangezien de moeite die het kost nagenoeg nul is, zou het onverstandig zijn als je er op vooruit zou gaan. Dan zou je immers een oneindige bron van inflatie in je economie hebben. Meestal wil je juist het tegenovergestelde bereiken, namelijk dat er waarde uit de economie stroomt. Dit om te compenseren voor het feit dat er door farmen al continue waarde instroomt.

Kortom, het is niet alleen je eigen perceptie maar ook economisch gezien logisch. Uiteraard onthouden mensen negatieve dingen ook beter, dus dat kan de indruk dat het niet rendabel is wel verder versterken :)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Ik gooi tegenwoordig altijd mijn rares in de mystic forge. (Zo'n 12x gedaan ofzo, dus niet bijzonder vaak)

je kansen op iets beters nemen wel toe als je 4 Zwaarden of 4 wat dan ook i.p.v echt 4 willekeurige dingen doet . teminste das mijn ervaring . 4 random dingen geeft mij altijd troep , 4 x het zelfde item al paar keer exotic terug gekregen

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:23:
[...]

Dat is balen. Mijn ene succes was ook iets waar mijn Ranger niets mee kon. Maar het leverde in ieder geval bij een vendor meer op dat de vier items die ik erin gegooid had. Het item was weer niet zo goed dat het op de TP kon.
Freakiebeakie schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

je kansen op iets beters nemen wel toe als je 4 Zwaarden of 4 wat dan ook i.p.v echt 4 willekeurige dingen doet . teminste das mijn ervaring . 4 random dingen geeft mij altijd troep , 4 x het zelfde item al paar keer exotic terug gekregen
Ja, dat riep je volgens mij ook al een keer op TS. Mijn ervaringen zijn anders. Maar dat kan komen door een te kleine sample size :)

[ Voor 33% gewijzigd door RoseSolane op 10-10-2012 16:27 ]

Mja hoge level rares zijn sowieso ook goed te salvagen. Boven level 76 krijg je er toch vaak minimaal 1 en vaak meer Ecto's uit. Ook de Sigils verkopen vaak nog wel redelijk en eventuele crafting materialen. Er stonden ook veel van zulke rares op de TP voor een prijs die lager was dan de prijs van 1 Ecto. Dat was even leuk verdienen, maar dat gat lijken meer mensen ontdekt te hebben...

Verder is karma eigenlijk het enige dat er echt toe doet voor Legendaries. Je moet zo'n 1.000.000 karma punten bij elkaar sprokkelen waardoor de rest (skill punten, goud, etc) eigenlijk bijzaak wordt... Toch maar die boosters gaan aanschaffen.

Het meest vervelende vind ik dat je voor Legendaries flink moet gaan zitten gokken, waardoor voor mij de lol er wel een beetje afgaat. Grinden ok, maar dan uitkomen tegen een RNG vind ik niet iets om naar uit te kijken...

Ze zien er wel vet uit, dat dan weer wel :)
YouTube: Guild Wars 2: Legendary Weapons

[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 10-10-2012 17:43 ]

• jaydenjarno
wat doen de mensen eigenlijk als ze eenmaal level 80 zijn geworden? heb geen idee wat er allemaal te doen is

Verwijderd

jaydenjarno schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:44:
wat doen de mensen eigenlijk als ze eenmaal level 80 zijn geworden? heb geen idee wat er allemaal te doen is
In zijn algemeenheid zou ik het volgende zeggen
- 100% map completion
- Explorable dungeons
- Events in Orr
- sPvP
- WvW

Maar er zijn vast wel mensen die hier nog aanvullingen op hebben.
- Beste / mooiste set bij elkaar sprokkelen (eventueel inclusief Legendary)
- Nog andere chars naar lvl 80 halen
- Alle mini´s verzamelen / alle achivements halen
- mini-games
- hopen dat Arenanet veel meet lvl 80 content releases voordat je moe word wat de opgenoemde zaken.

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
App voor iOS, Android en Windows Phone als extra beveiliging.
As part of our ongoing commitment to security in Guild Wars 2, I am pleased to announce that we are making a mobile two-factor authentication solution available for beta testing, effective immediately.

Mobile two-factor authentication is an alternative means of securing your Guild Wars 2 account, and like e-mail authentication, is optional but strongly encouraged. Rather than sending you an e-mail when unauthorized login attempts occur, the game (or any of our online web sites) will prompt you for a six-digit number any time you log in to a Mobile Authenticator-protected account. Using a freely available app on three major smartphone platforms – iOS, Android, and Windows Phone – you can obtain the correct six-digit number unique to your account. These numbers change every 30 seconds and can only be used once; this ensures that without your mobile device, an attacker would not be able to compromise your Guild Wars 2 account.

Please be advised that this feature is currently in beta and we are actively working to get it up to our standards of quality. Use of this feature should be considered “at your own risk” until we have completed the beta phase. We have already identified two major improvements to the feature that we will complete before releasing this system for general use:

To increase security of your account, unlinking the Mobile Authenticator will require additional six-digit codes.

We will be introducing an option to “remember my current network” so that you will not have to authenticate every login from trusted environments.

Of course we will also be interested in your feedback on this feature, and will make sure to take into account your suggestions and opinions during final development.

Setting it Up:
Steps will be associated with either [Computer] or [Mobile] for where the step is taking place.

[Computer] Navigate to https://account.guildwars2.com/account/security/totp and log in with your Guild Wars 2 credentials.
- If you are redirected to the Security home page (https://account.guildwars2.com/account/security), be sure to add /totp back into the URL.
[Computer] Identify the correct app for your mobile platform. Here are some suggestions:
- Google Authenticator for iPhones and Android.
- Windows Authenticator for Windows Phones.
[Mobile] Download the application to your mobile device.
[Computer] Click ‘Next’ on the Account Management page
[Mobile] If your version of the Mobile Authenticator app has the ability to scan QR codes, use it to automatically scan the QR code displayed in Account Management [Computer] and skip to step #7.
[Mobile] If your version of the Mobile Authenticator app does not have the ability scan QR codes, or that ability is not working with the QR code displayed, enter your credentials manually.
- “Account Name” is the same as your Guild Wars Account Name.
- “Key” is the secret code displayed in Account Management [Computer].
- Select “Time Based” and not “Counter Based”
- Select ‘Add’.
[Computer] In the field below the QR code, enter the six-digit code now displayed from your Mobile Authenticator app [Mobile].
Click ‘Next’.

For more information, please refer to this Knowledge Base article – http://en.support.guildwa.../answers/detail/a_id/9238

Thank you in advance for your support, and we look forward to hearing your thoughts on this initiative.

- Mike Lewis
Guild Wars 2 Security Coordinator
https://forum-en.guildwar...Two-Factor-Authentication

Steam: Grim

• jaydenjarno
ok. ben level 80 en kan niet echt de motivatie vinden om met mijn char verder te spelen. allen dingen die je kan doen zijn eigenlijk in de breedte en niet verder komen.

ben ik trouwens de enige die het aanpassen van je level juist zonde vind? ik vond het altijd wel wat hebben om weer ergens heen te gaan als je een hoger level was om dan makkelijk er doorheen te kunnen. nu doen ze dit om een soort "uitdaging" te houden, maar zo krijg ik zelf wel midner voldoening uit het beter worden. ben ik veel beter dan dat nodig is, maakt guild wars me slechter zodat ik weer moeite heb. dat had ik 10 levels geleden ook. ben bang dat ik weer naar een andere mmo toe ga die wat meer echte endgame heeft... heel misschien nog een 2e char gaan levellen, maar das weer hetzelfde verhaal...

Verwijderd

jaydenjarno schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:25:
ok. ben level 80 en kan niet echt de motivatie vinden om met mijn char verder te spelen. allen dingen die je kan doen zijn eigenlijk in de breedte en niet verder komen.

ben ik trouwens de enige die het aanpassen van je level juist zonde vind? ik vond het altijd wel wat hebben om weer ergens heen te gaan als je een hoger level was om dan makkelijk er doorheen te kunnen. nu doen ze dit om een soort "uitdaging" te houden, maar zo krijg ik zelf wel midner voldoening uit het beter worden. ben ik veel beter dan dat nodig is, maakt guild wars me slechter zodat ik weer moeite heb. dat had ik 10 levels geleden ook. ben bang dat ik weer naar een andere mmo toe ga die wat meer echte endgame heeft... heel misschien nog een 2e char gaan levellen, maar das weer hetzelfde verhaal...
Je bent vast niet de enige die het aanpassen van je level zonde vindt. Ik vind het zelf juist zonde dat in andere games alle content triviaal wordt zodra je hoger level bent.
Je bent trouwens op lvl80 wel een stuk sterker dan op bijvoorbeeld lvl 10. Als je naar Queensdale gaat dan merk je wel een flink verschil hoor :)

Je klinkt als iemand die graag zijn stats blijft verbeteren. Niks mis mee, maar dan is de endgame van GW2 inderdaad wat minder interessant voor je.
Weet je zeker dat je niet minimaal een exotic setje bij elkaar wilt sparen en de verschillende explorable dungeons wilt proberen?

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-11 13:11
Jongens, ik heb mijn GW2 account op gezegt en een refund gevraagd. Binnen 12 uur stond het op mijn paypal terug gestort, de hele 54,99€. Had op 20 juni ge prepurchaced, maar naar 1 week op 80 ben ik er helemaal mee gestopt. Dit had ik bij hun op support aan gegeven en een refund gevraagd.

Super service als bedrijf, maar helaas is de game neit voor mij.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Verwijderd

Jammer dat het spel je niet bevalt, maar ik ben blij dat je zo mooi netjes een refund gekregen hebt :) helemaal goed.

Wat betreft het downscalen, ik snap het punt wel, het is zeker niet voor iedereen, maar ik vind het zelf ook leuk. Ik zou me een stuk sneller vervelen als ik helemaal niet meer op hoef te letten in lagere zones. Van mij mag het trouwens nog wel moeilijker. Ze mogen wat mij betreft ook je armor e.d. erbij betrekken, of zelfs zoiets als een slider (dat had The World Ends With You ook, kon je het moeilijker maken voor jezelf.) Dat lijk me wel wat :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2012 00:56 ]

Verwijderd

GW2 is redelijk anders qua level verhouding dan GW1. In GW1 ging je, op Prophecies na, heel snel naar lvl 20. (Max level) De rest van het spel krijg je nog wel skillpoints maar het is verder eigenlijk allemaal op max level spelen. In GW2 heb je door het downscalen eigenlijk hetzelfde idee, als je ergens bent ben je altijd maximaal het level wat daar toegestaan is (bij downscalen). Maar echte lvl 80 content is er nog niet.

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11 17:51
Oggy schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 23:58:
Jongens, ik heb mijn GW2 account op gezegt en een refund gevraagd. Binnen 12 uur stond het op mijn paypal terug gestort, de hele 54,99€. Had op 20 juni ge prepurchaced, maar naar 1 week op 80 ben ik er helemaal mee gestopt. Dit had ik bij hun op support aan gegeven en een refund gevraagd.

Super service als bedrijf, maar helaas is de game neit voor mij.
Dat is wel heel netjes!

psn: HertogJack

NuCl3aR schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 22:36:
App voor iOS, Android en Windows Phone als extra beveiliging.

[...]

https://forum-en.guildwar...Two-Factor-Authentication
Bedankt, gelijk geïnstalleerd op m'n tablet...

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

jaydenjarno schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:44:
wat te doen als je lvl 80 bent

1. alle dungeon story mode/ explorable mode (expl mode voor dungeon gear)
2. world bosses zoals de draken die in diverse areas spawnen blijven toch interesant om te doen.
3. world completion
4. events in cursed shores en malchior(spel ik dat wel zo xD) leap om geld te verdienen.
5. soms een een potje spvp (leuk tussendoortje)
6. alts lvlen (ikzelf heb 8 characters dus dat houd me wel bezig :D)
7. slap lulle in lions arch :D
8. guildies helpen

dat zijn zo`n beetje mijn bezigheden in gw2 , ik verveel me eigenlijk nooit in tegenstelling tot andere mmo`s waar ik me na 2 weken meestal al te pletter verveel :P

Freakiebeakie schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:33:
[...]

wat te doen als je lvl 80 bent

1. alle dungeon story mode/ explorable mode (expl mode voor dungeon gear)
2. world bosses zoals de draken die in diverse areas spawnen blijven toch interesant om te doen.
3. world completion
4. events in cursed shores en malchior(spel ik dat wel zo xD) leap om geld te verdienen.
5. soms een een potje spvp (leuk tussendoortje)
6. alts lvlen (ikzelf heb 8 characters dus dat houd me wel bezig :D)
7. slap lulle in lions arch :D
8. guildies helpen

dat zijn zo`n beetje mijn bezigheden in gw2 , ik verveel me eigenlijk nooit in tegenstelling tot andere mmo`s waar ik me na 2 weken meestal al te pletter verveel :P
Events in hun totaliteit zien (vaak lijken events op hun zelf te staan, maar zit er blijkbaar toch een verhaal achter). Een voorbeel daarvan is in dit filmpje:

YouTube: GW2 - Slowing down can change the game completely

Ik heb deze wel voor een deel gezien, maar toen gemist dat er nog meer events bij kwamen!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

klopt helemaal wat hij zegt, hoe vaak zie ik het niet dat een event is afgelopen en iedereen rent weg terwijl het mooiste nog moet komen :D . zelfs bij een event als grenth gebeurd het . ze killen grenth en plop weg zijn ze ,terwijl dan het ritueel begint je jonez 5 minuten moet beschermen LOOTFEST!!! , en dan spawned er een chest :P. die mensen missen dan echt het mooiste deel van het event omdat ze eigenlijk maar 2 delen doen namerlijk Jonez naar de temple brengen en grenth killen + jonez beschermen tussen deel 2 en deel 3 zit 15 seconde rust en dan stappen mensen al op.

1 van de mooiste events vind ik lyssa , super grote temple , je heb een goeie grote groep nodig, dan neem je 3 punten over in de temple , dan verdwijnt het schild in het midden van de temple en ragge maar, echt een beetje coordinatie nodig . kleine groepjes blijven de 3 punten verdedigen terwijl de rest lyssa killed en als ze op 10% is geeft de grote groep de kleine groep door dat het zo ver is om naar het midden te komen . echt super gaaf event vind ik dat. niemand zit in een party en toch goed samenspel

[ Voor 30% gewijzigd door Freakiebeakie op 11-10-2012 08:49 ]

Pagina: 1 ... 186 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.