Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

ik had dit ook, ben er uiteindelijk maar gewoon heen gezwommen en met mn spear kapot geslagen ^^
Dat zal ik nog eens proberen, volgens mij heb ik dat wel geprobeerd maar kwam ik daardoor buiten het quest gebied terecht. Thx tho.
Shodan schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:17:
[...]

Wat kan je fout doen?, je doet discoveries en er komen 1 of als je geluk hebt 2 levels bij. Ik had iets van 5/6 items kunnen craften. Ik salvage alles, ook wat ik gemaakt heb.

Zo te lezen zijn er sowieso meer mensen die dit issue hebben. Volgens mij is er toch iets in de droprate anders, misschien ben jij eerder met craften begonnen en was dit probleem er toen in mindere mate.

Je merkt sowieso zelf al op dat je zelf items moet kopen.
Er is helemaal niks mis met een paar items kopen hoor. Mensen die niet craften gooien fine materials op de TP, mensen die wel craften hebben daar wat aan. Als die materialen overvloedig droppen heeft het ook geen zin dat ze op de TP kunnen worden gezet. Dan gaat de waarde van rare crafted items ook omlaag tot ze voor vendor price + 1 copper op de TP staan.

Als je verwachtte dat je alle benodigde materialen gratis krijgt terwijl je een zone verkent dan heb je gelijk: dan heb je een issue. Maar dan gaat crafting je alleen nog maar harder tegenvallen en zal ik je bij deze vast aanraden er niet mee verder te gaan. Wil je craften, dan moet je daar zelf moeite voor doen of er zo nu en dan wat geld aan uitgeven.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
SnoeiKoei schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:10:
[...]

Er is helemaal niks mis met een paar items kopen hoor. Mensen die niet craften gooien fine materials op de TP, mensen die wel craften hebben daar wat aan. Als die materialen overvloedig droppen heeft het ook geen zin dat ze op de TP kunnen worden gezet. Dan gaat de waarde van rare crafted items ook omlaag tot ze voor vendor price + 1 copper op de TP staan.

Als je verwachtte dat je alle benodigde materialen gratis krijgt terwijl je een zone verkent dan heb je gelijk: dan heb je een issue. Maar dan gaat crafting je alleen nog maar harder tegenvallen en zal ik je bij deze vast aanraden er niet mee verder te gaan. Wil je craften, dan moet je daar zelf moeite voor doen of er zo nu en dan wat geld aan uitgeven.
Is ook wel zo, ik zal me er bij moeten neerleggen dat ik er wat meer geld aan moet uitgeven. Maar als beginneling vind ik het soms wel erg duur. Ik heb nu iets van 20 zilver op lvl 23. Als ik voor een item om te craften 8 fangs of wat dan ook voor materials nodig heb en die kosten mij 30 brons per stuk ben ik aan 1 item dus al bijna 3 zilver kwijt (mits ik zelf dus de andere materialen wel heb, maar dat moet wel goed komen). Maar ik zal eens kijken hoever ik kan komen zo. Het mag ook wel wat moeite kosten natuurlijk. Maar ik vind het knap dat je zowel weaponsmith als armorsmith hebt weten te levelen. Ik denk dat ik dan wel een guide moet gaan volgen om zo efficient mogelijk te kunnen levelen. Alleen dan kan ik hopelijk beiden proffessions goed bijhouden.

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 12:01
Mijn tip: wacht eventjes met craften tot level 60-70. Dan heb je wat meer geld, en kan je alle materialen van de TP kopen(koop met orders en niet instant, daarmee bespaar je een hoop geld). Kijk vooraf eerst even wat je allemaal nodig hebt.

Je kan zelfs met sommige crafting professions, zoals weaponsmithing, pre-materials kopen van de TP voor een goedkopere prijs dan als je het zelf zou maken - met jouw eigen materials. Zo hoef je geen 'grijze items' meer te maken, wat dient als ingredient voor een ander item wat je gaat discoveren.

Als je dit doet kan je al(of een deel) van je eigen verzamelde materialen verkopen, maar dit is een eigen keus.

Craften op lagere levels is nu nog gewoonweg te duur(vind ik) en de items die je maakt(armor etc.) kan je veel goedkoper verkrijgen op de TP(in alle smaken).

Winst = Papie = ZeroT0ne

Verwijderd

Winst schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:29:
Mijn tip: wacht eventjes met craften tot level 60-70. Dan heb je wat meer geld, en kan je alle materialen van de TP kopen(koop met orders en niet instant, daarmee bespaar je een hoop geld). Kijk vooraf eerst even wat je allemaal nodig hebt.

Je kan zelfs met sommige crafting professions, zoals weaponsmithing, pre-materials kopen van de TP voor een goedkopere prijs dan als je het zelf zou maken - met jouw eigen materials. Zo hoef je geen 'grijze items' meer te maken, wat dient als ingredient voor een ander item wat je gaat discoveren.

Als je dit doet kan je al(of een deel) van je eigen verzamelde materialen verkopen, maar dit is een eigen keus.

Craften op lagere levels is nu nog gewoonweg te duur(vind ik) en de items die je maakt(armor etc.) kan je veel goedkoper verkrijgen op de TP(in alle smaken).
Je maakt het zo duur als je zelf wilt, ik koop niks van de TP, en ik ben alleen soms wat karma kwijt aan de speciale inscriptions. Ik eb nog geen copper uitgegeven aan mijn crafting, en mijn Huntsman staat bijna op 400...

Ik geef mijn gold liever uit aan andere zaken voor WvW bijvoorbeeld :)

• Winst
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 15:36:
[...]

Je maakt het zo duur als je zelf wilt, ik koop niks van de TP, en ik ben alleen soms wat karma kwijt aan de speciale inscriptions. Ik eb nog geen copper uitgegeven aan mijn crafting, en mijn Huntsman staat bijna op 400...

Ik geef mijn gold liever uit aan andere zaken voor WvW bijvoorbeeld :)
Ik reageer ook op de mensen hierboven die problemen hebben met het levelen van hun crafting. Niet op mensen die hun eigen manieren beter vinden dan wat hier als 'tip' aangedragen wordt.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Mjah ik vind het toch wat zonde om op lvl70+ nog eens te gaan craften hoor. Natuurlijk kun je alles kopen, waarom zou je dan sowieso nog gaan craften? Om legendaries te kunnen maken ofzo? Dan moet het duur zijn van een crafting profession al helemaal geen bezwaar zijn.

• Winst
Rond de 60-70, zeg ik. Rond dat level kan je beide professions tot 400 levelen en dan heb je nog wat aan de experience die je daarmee genereert. Daarnaast kun je (nu nog) geld verdienen aan crafting en is het misschien wel handig dat je nog een keertje een andere crafting profession kiest.

Het ligt eraan wat je wilt: wil je geld besparen door te craften op de goedkoopste manier(bevredigt dit je hele crafting ervaring, dat is de vraag) óf wil je het level per level bijhouden waardoor het je mogelijk meer tijd/geld kost en misschien daardoor ook wat irritatie oplevert omdat je niet begrijpt waarom dat zo is gedaan.

Winst = Papie = ZeroT0ne

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 16:12

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:11:
[...]
Niemand anders met dit probleem? Ik heb wel een filmpje op youtube gevonden waar het lijkt alsof de speler eerst de fire toets selecteerd en dan een target kan slepen naar het schip, en pas hierna te vuren. Geen idee hoe hij dit doet want links or rechts klikken op 1, is bij mij altijd direct vuur. Het wordt een duur geintje zo :).
Het zegt mij niet echt iets, maar zou het kunnen dat het een area-effect actie is en dat je niet schiet op de target, maar waar je pointer staat. Wellicht je target aanwijzen en dan 1 typen. Of wellicht iets met fast-cast ground targeting aan/uit zetten?

O dag schoonheid, dag schoonheid, dag schoonheid, dag, dag!

• Shodan
Het leuke aan craften in het algemeen vind ik dat je je tijdens het levelen af en toe wat cadeautjes kunt geven in de vorm van betere gear dan wat je kunt vinden. Daarnaast geeft het een leuke afwisseling na het "questen".

Bij mij is het dan vaak een soort afsluit momentje na een speelsessie. Al je gevonden mats nog even verwerken en je crafts levelen. Nu is het inderdaad waarschijnlijk door een wat slechte start van mijzelf wat lastiger geworden en blijf ik noodgedwongen hangen in lager level gebieden. Ik moet er nu wel geld insteken, schwa.

Natuurlijk leuk als het ook een beetje een uitdaging is, maar het staat naar mijn mening niet goed in balans met het ontzettend makkelijke levelen van je zelf, dit gaat veel gemakkelijker. Dus ik zou zeggen of maak craften iets sneller, of levelen iets langzamer. Nu moet je eigenlijk wel een guide volgen om zo efficient mogelijk gebruik te maken van je mats.

Maargoed, ik heb er genoeg over gezeurd, ik ga gewoon proberen het beter bij te houden en zal er dus af en toe een geldinjectie in moeten steken ;)

• Stuupje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-11 18:02
lilith0206 schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Ik was juist weg gegaan van Far Shiverpeaks door de lange queues. Zelf heb ik ook een Ranger(80) en ben nu bezig een Guardian(62) te levelen.

Op de vraag over de thief die je in een paar seconden dood. Waarschijnlijk de stealth backstab techniek die met enkele traits enorm veel damage kan doen. Wat je wil proberen te voorkomen is dat ze in je rug prikken wanneer ze in stealth zitten.
Ik ben ook bezig een Guardian te levelen, al hoor ik rare verhalen over de Guardian.
Ik probeer een tank-achtige Guardian te maken met Magic Find, die ik puur de Dungeons in stuur om zo geld te genereren.

De GW2 wiki geeft aan dat dit de beste profession er voor zou zijn, al zegt google dat ik het beter op kan geven en moet switchen naar Necro / Warrior wegens veel hogere hp en dat een pure tank gewoon nutteloos is.
Wat ze dan vergeten te zeggen is dat volgens de GW2 wiki de Guardian een torenhoge hp regen heeft, en genoeg AoE support skills. Mja, ik ga dan toch weer twijfelen.

Daarom de vraag; Is de Guardian als support met AoE zooi als heals met Toughness / Vitality / Magic Find gear de moeite wel waard?

Verwijderd

Zijn er mensen op Gunnars Hold die mee willen story mode AC? We (mijn collega, mijn vriendin en ik) zijn al met z'n 3en. Dus hebben nog 2 mensen nodig. Het liefst natuurlijk iemand die er al eens is geweest, maar dat is geen must.

Geïnteresseerden kunnen mij een DM sturen met hun character name. Thanks!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10 19:58
Stuupje schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:29:
[...]

Ik ben ook bezig een Guardian te levelen, al hoor ik rare verhalen over de Guardian.
Ik probeer een tank-achtige Guardian te maken met Magic Find, die ik puur de Dungeons in stuur om zo geld te genereren.

De GW2 wiki geeft aan dat dit de beste profession er voor zou zijn, al zegt google dat ik het beter op kan geven en moet switchen naar Necro / Warrior wegens veel hogere hp en dat een pure tank gewoon nutteloos is.
Wat ze dan vergeten te zeggen is dat volgens de GW2 wiki de Guardian een torenhoge hp regen heeft, en genoeg AoE support skills. Mja, ik ga dan toch weer twijfelen.

Daarom de vraag; Is de Guardian als support met AoE zooi als heals met Toughness / Vitality / Magic Find gear de moeite wel waard?
Wat wil je spelen?
Guardian heeft echte goede heal spells.
Als ik dodge heal ik (300 op level 52). Dat is dus al 600. Op de staff zit 1 mega heal spell (volgens mij heet die empowerment). Doet nu al ~900. Dan heb je nog de mace welke op de autoattack healt en een heal cirkel neer legt (welke ook DMG doet). Verder heb je shouts die regen geven en een protective bubble die ook healt.
Dan je virtues nog (blok en heal) en je healing skill.
Vergeet niet dat je focus ook een healspell heeft, een aanval die 3 aanvallen blockt, en je mace heeft er ook nog een.

Al met al (met die setup); veel health en blocking.
Ik hou het langer uit dan met vriendin met warrior :)

De lage health wordt dus gecompenseerd met healing :)

Verwijderd

Sta voor AC en krijg de melding of ik Explorable wil joinen? Ik wil story. Hoe doe ik dat?

• Stuupje
  • Laatst online: 10-11 18:02
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:54:
Sta voor AC en krijg de melding of ik Explorable wil joinen? Ik wil story. Hoe doe ik dat?
Dan heeft iemand in de groep waar je van uit maakt de Dungeon al geopend voor Explore mode.
Kan je zelf weinig aan doen, buiten het opnieuw te proberen (iedereen uit Dungeon) of een groep zoeken die Story mode wil doen ipv Explore mode.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:31
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:54:
Als er gevraagt wordt om te joinen, zit je dus in een party, waarvan één lid begonnen is aan een quest/dungeon. De persoon die dit start, bepaalt of het een explorable of story mode wordt.
Als je story mode wil doen, moet je dus een party zoeken, waarvan alle leden story mode willen doen. Als je zelf de dungeon zou starten kan je gewoon kiezen welke mode je wil.

Verwijderd

Thanks! Was al opgelost. AC gedaan. Ging best goed. Paar keer doodgegaan, maar is op zich best te doen. Hele lelijke helm gekregen :P

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Kan je met de guardian ook nog wel wat bursten of niet? Ik speel nu met een asura mesmer, en hoewel ik het redelijk vermakelijk vindt zou ik toch ook wel graag een heavy class hebben. Ik heb het in MMOs nooit zo gehad op warriors, maar vanwege alle verschillende wapens lijken ze redelijk verschillende dingen te kunnen doen. Echter, als guardian ook wel redelijk damage kan doen ga ik daar gewoon voor.

• SinergyX
  • Laatst online: 00:14
Adanteh schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 00:15:
Kan je met de guardian ook nog wel wat bursten of niet? Ik speel nu met een asura mesmer, en hoewel ik het redelijk vermakelijk vindt zou ik toch ook wel graag een heavy class hebben. Ik heb het in MMOs nooit zo gehad op warriors, maar vanwege alle verschillende wapens lijken ze redelijk verschillende dingen te kunnen doen. Echter, als guardian ook wel redelijk damage kan doen ga ik daar gewoon voor.
Puur afhankelijk hoe je alles specced, warrior en guardian gericht op damage kunnen aardig wat klappen uitdelen, denk warrior met een greatsword tikje meer dan guardian (raw damage).

Voordeel persoonlijk bij warrior, gun en bow :) Zeker bow is een behoorlijk combo maker (je rage ability is een AoE fire, welke je natuurlijk zelf mooi kan gebruiken), andere kant heeft guardian elke 5 hits (dacht ik) een burn ability.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2012 00:20 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
Guardian is (imo) geen dps class, maar een support class. Je scoort de meeste punten met staff/hammer combo en daarbij support utility skills, waaronder ook je elite support utility skill. De focus ligt of de F1, F2, etc skills, daarna de utility en dan pas 1, 2, 3, 4, 5.

Gebruik bij 1v1 de hammer en bij group fight de staff om buffs te channelen, te healen en aoe damage te doen.

Wil je per sé damage gaan met Guardian, dan is mijn ervaring dat GS/Hammer een leuke combo is met alle ghost wapens als utility skills.

Verwijderd

Alle professions zijn zowel support als dps. ;)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 08:25:
True. Met een Thief kan ik reviven en heb ik 2 kleine healing skills voor mij omstanders. Verder wat kleine zaken, maar geen echte duidelijke healing skill zoals de Guardian dat heeft.

Natuurlijk is de game zo gemaakt, dat je met de Guardian goed kan tanken en supporten. Maar, de Guardian heeft in vergelijking met andere classes, in zijn complete arsenaal de meeste healing mogelijkheden voor een groep.

--

Vandaag weinig op de planning staan, net uit bed. Lekker de hele dag GW2 :). Proberen mijn Thief over de 70 te krijgen en Huntsman richting de 300 :o

[ Voor 15% gewijzigd door StealthyPeanut op 06-10-2012 10:14 ]

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Moet je met opletten. Heb zo eens even getest. En als je een warrior volledig naar healing build kan je ong 6k healing per 30sec doen. Dit geeft ook nog eens extra bufs bovenop die healing. ( dit is zonder de warrior zijn eigen heal spell ) Nadeel is dat je ver alles van dmg moet opofferen. ( maar das redelijk normaal voor support )

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
hoe goed doet elementalist het als jack of all trades?, goede healing skills weet ik, maar goede damage? Meestal doen ze maar weinig damage maar goed.

[ Voor 18% gewijzigd door LikeAKing op 06-10-2012 15:08 ]

• SinergyX
Sommige hebben alleen iets betere support skills dan de ander. Engineer met turret en elixergun heeft enorme HoT's, warrior met traits op de juiste plekken kan behoorlijk wat healen met shouts, natuurlijk elementalist water :)

Daarnaast heb je offensive support en defensive support, flinke debuffs op een mob (weakness, armor, knockback/down, blind) is net zo sterk als een continue HoT op je hebben.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LikeAKing
wat is HoT?

• LikeAKing
oh ok bedankt :)

Verwijderd

Ben ik de enige die vraagtekentjes heeft staan bij de laatste requirement voor de monthly achievement?

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-11 14:17
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 16:57:
Ben ik de enige die vraagtekentjes heeft staan bij de laatste requirement voor de monthly achievement?
Nee hebben we allemaal (zover ik weet)

er is speculatie dat dat met het voorspeelde halloween event te maken heeft.

Verwijderd

Oow oke. Zolang het maar niet weer hetzelfde is, want die 100k xp was niet te doen als lage level character. Niet echt eerlijk.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
Je kan met elke class de rol aan nemen die je wilt, dat is waar. Maar niet iedere class is even goed als DPS, of als support. Een guardian excelleert imo in support, waar een thief en warrior in DPS excelleren. Uiteraard is dat mijn ervaring, maar ik denk dat het over het algemeen wel geldt.

• SinergyX
IngamerX schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 20:40:
Je kan met elke class de rol aan nemen die je wilt, dat is waar. Maar niet iedere class is even goed als DPS, of als support. Een guardian excelleert imo in support, waar een thief en warrior in DPS excelleren. Uiteraard is dat mijn ervaring, maar ik denk dat het over het algemeen wel geldt.
Zie het als de 'stats triangle'. De 3 punten (defense/tank, support/heal, dps) zijn allemaal gemiddeld, maar heeft per profession/wapen dus een iets diepere mogelijkheid richting 1 van de 3 punten.

Een cleric-gear mace/shield warrior zou je 40-40-20 kunnen neerzetten, maar zou hij volledig power/crit gaan, lever je enorm veel op support in, zou je bv 40-20-40 krijgen.

• StealthyPeanut
Is er al iemand lvl80 Thief die zijn Traits volledig heeft toegewezen?
Er zijn zoveel keuzes dat ik het best lastig vind een keuze te maken.

Wel fijn dat je voor relatief weinig geld de traits kan aanpassen, dus dat doe ik ook regelmatig om wat dingen uit te proberen.

Hierboven is bijvoorbeeld aangegeven dat de Thief echte dps klasse is. Damage Per Second neem ik aan? Dat wil zeggen dat ik me meer moet richten op power bijvoorbeeld toch? Hoewel de Thief medium armor heeft en je dus niet echt als melee kan gaan. Pistols en shortbow zijn geniaal, dus ranged kom je ook wel uit de voeten. Zeker als je kijkt naar het evaden en dodgen.

Gebruiken jullie veel stealing? Ik wel, maar de skills die je steelt zijn ook niet altijd even goed.

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
Mijn thief (geen 80) gebruik ik voor crits en condition dmg.
Als je bleed laat stacken (double daggers + double pistol) vliegt het er af als een malle.
Verder zijn de crits fijn om veel dmg te halen omdat je zoveel aanvallen per minute doet.

De trait die ik altijd wil hebben bij mn thief (de utility skill btw ook) is caltrops (on dodge throw caltrops oid). Hiermee stack je wederom genoeg bleed (in een hele area wel te verstaan) en kan je makkelijk weg komen omdat ze -66% movement hebben.

Je zou in combi met bleed ook nog poison kunnen gebruiken. :)

• StealthyPeanut
ixl85 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 10:05:
Mijn thief (geen 80) gebruik ik voor crits en condition dmg.
Als je bleed laat stacken (double daggers + double pistol) vliegt het er af als een malle.
Verder zijn de crits fijn om veel dmg te halen omdat je zoveel aanvallen per minute doet.

De trait die ik altijd wil hebben bij mn thief (de utility skill btw ook) is caltrops (on dodge throw caltrops oid). Hiermee stack je wederom genoeg bleed (in een hele area wel te verstaan) en kan je makkelijk weg komen omdat ze -66% movement hebben.

Je zou in combi met bleed ook nog poison kunnen gebruiken. :)
Idd, ik gebruik altijd dual pistols en daggers. Je krijgt totaal 70 Traits. Pak je dan;

30 Critical Strikes
30 Trickery
10 Deadly Arts

Of vul je dit anders in? Het is wel het beste om 2 traits volledig te nemen denk ik.

Verwijderd

Mijn guardian is nu 40 en heb geen idee wat voor build ik leuk vind. Misschien weet ik dat wel, maar er zijn zoveel mogelijkheden :P

Ben niet de pyromaan uit Winschoten, maar geniet ervan om mijn enemies in de fik te zetten. Maar af en toe wil ik gewoon keihard met de hamer bashen. Ook mensen buffen en healen vind ik leuk. Te veel om me te gaan specialiseren.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:31
StealthyPeanut schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 09:49:
Is er al iemand lvl80 Thief die zijn Traits volledig heeft toegewezen?
Er zijn zoveel keuzes dat ik het best lastig vind een keuze te maken.

Wel fijn dat je voor relatief weinig geld de traits kan aanpassen, dus dat doe ik ook regelmatig om wat dingen uit te proberen.

Hierboven is bijvoorbeeld aangegeven dat de Thief echte dps klasse is. Damage Per Second neem ik aan? Dat wil zeggen dat ik me meer moet richten op power bijvoorbeeld toch? Hoewel de Thief medium armor heeft en je dus niet echt als melee kan gaan. Pistols en shortbow zijn geniaal, dus ranged kom je ook wel uit de voeten. Zeker als je kijkt naar het evaden en dodgen.

Gebruiken jullie veel stealing? Ik wel, maar de skills die je steelt zijn ook niet altijd even goed.
De thief kan veel dps doen, door gebruik van swiftness skills en critical damage. De thief kan zichzelf ook goed healen door te vechten met de healing signet en de juiste traits. Een thief kan ook als tank dienen, door toughness, vitality, healing en een paar traits voor endurance te gebruiken. Je kan dan heel veel dodgen en dus een tegenstander lang bezig houden. Een thief kan ook nog ranged gaan met dual pistols, kortom een thief kan van alles.

Het enige wat je dus zal moeten doen is een doel stellen en een goede combinatie kiezen.
Een leuke combinatie om te maken is bijvoorbeeld de trait die zorgt voor een kans op quickness bij een critical hit (critical haste) gecombineerd met hoge critical chance d.m.v. trait punten en gear. Je krijgt dan dus een build die bijna constant twee keer zo snel vecht als normaal. Als je dat dan ook nog combineerd met healing per aanval (healing signet) dan kan je dus veel dps hebben en tegelijk jezelf healen. Dat is in ieder geval mijn versie van de thief. Snel en gezond.

Iets wat ook bij thief hoort zijn de skills en traits die zorgen dat je heen en weer kan shadowsteppen. Ik doe dit zo weinig mogelijk, maar ik kan me voorstellen dat je daar een hele leuke sneaky build van kan maken. Smokescreens, stealth en shadowsteps. Niemand die je kan volgen of raken en je kan wel steeds damage doen. Een build met lage dps dus, maar zeker in PvP en WvW erg grappig om te gebruiken.

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Mijn thief traits zijn 30 Critical strikes, 15 trickery en 25 Deadly Arts
Vooral power/precision waarbij mijn vit/toughnes van me gear komt zodat ik niet te snel dood ben :)
Vanavond maar weer eens dungeon runnen met guild of een pug. wil graag een Ascolonian weapon

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

LikeAKing schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 15:07:
hoe goed doet elementalist het als jack of all trades?, goede healing skills weet ik, maar goede damage? Meestal doen ze maar weinig damage maar goed.
mijn ele doet echt zieke damage en healed slecht ,tis maar net waar je punten op zet he.

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Shodan
Van het weekend begonnen met een ranger alt. Heb nu een aantal pets ge"charmed" en merk op dat de pet benaming bugged is. Mijn eerste pet noemde ik Tommy en op een gegeven moment charmde ik een hound en die heette toen ook opeens Tommy. Het lijkt wel of de skill slot van je pet een naam heeft en niet de pet zelf??

Meer mensen hier last van?
Shodan schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:54:
Van het weekend begonnen met een ranger alt. Heb nu een aantal pets ge"charmed" en merk op dat de pet benaming bugged is. Mijn eerste pet noemde ik Tommy en op een gegeven moment charmde ik een hound en die heette toen ook opeens Tommy. Het lijkt wel of de skill slot van je pet een naam heeft en niet de pet zelf??

Dat is een bekent probleem. De naam zit inderdaad op het slot, niet op de pet.

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb een vraag en ik kan het niet echt vinden. Ben pas begonnen met sPvP. Je kan daar gear "gratis" kopen.
Ben nu rank 10, maar wanneer krijg je nu beter gear als je standaard gear. Ook als ik dingen maak in de mystic forge is het alleen maar een grafische update.Wordt je gear uiteindelijk wel beter en sterker?
Spunkjah schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:34:
Ik heb een vraag en ik kan het niet echt vinden. Ben pas begonnen met sPvP. Je kan daar gear "gratis" kopen.
Ben nu rank 10, maar wanneer krijg je nu beter gear als je standaard gear. Ook als ik dingen maak in de mystic forge is het alleen maar een grafische update.Wordt je gear uiteindelijk wel beter en sterker?
In sPvP of in het algemeen?

In sPvP krijg je direct alles max, dus dat kan niet beter worden,

In het algemeen kun je gewoon telkens betere armor krijgen. Hoe hoger je level, hoe beter de armor die je kunt dragen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Spunkjah schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:34:
nee je word niet beter , die starter gear is in feitte al max gear , enigste wat je kan doen is de insignias etc aanpassen naar jou playstyle , de sets die je unlocked zijn inderdaad alleen maar nicer looks .

en met pve gear houd het op bij exotic gear , dat is in feitte ook allemaal net zo sterk . de stats kunnen anders zijn om beter bij een character te passen maar exotic gear is in feitte de max gear

[ Voor 13% gewijzigd door Freakiebeakie op 08-10-2012 09:41 ]

• Spunkjah
  • Laatst online: 02-09-2024
Thanks :) Jammer dat je gear naar mate je rank niet beter wordt. Dan maar focussen op leuke looks haha.
Exotic gear voor lvl 80.

Je hebt wel nog een tear na exotic.

Legendary maar volgens mij zijn die ook alleen voor de looks. Niet alleen je uiteindelijke Legendary wapen is van het type Legendary maar ook een item dat je nodig hebt om de uiteindelijk Legendary te maken valt onder die groep.

[ Voor 65% gewijzigd door Devata op 08-10-2012 09:51 ]

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Playa del C. schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:50:
[...]
Het enige wat je dus zal moeten doen is een doel stellen en een goede combinatie kiezen.
Een leuke combinatie om te maken is bijvoorbeeld de trait die zorgt voor een kans op quickness bij een critical hit (critical haste) gecombineerd met hoge critical chance d.m.v. trait punten en gear. Je krijgt dan dus een build die bijna constant twee keer zo snel vecht als normaal.
Volgens gw2skills.net duurt de swiftness 2 sec, en kan maar 1x per 30 sec voorkomen, dus constant 2x zo snel vechten is wel sterk overdreven (en enorm overpowered).
Shodan schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:54:

Ja, een hele irritante bug, vind ik...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 11:15
Devata schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:45:
Exotic gear voor lvl 80.

Je hebt wel nog een tear na exotic.

Legendary maar volgens mij zijn die ook alleen voor de looks. Niet alleen je uiteindelijke Legendary wapen is van het type Legendary maar ook een item dat je nodig hebt om de uiteindelijk Legendary te maken valt onder die groep.
Legendary is er alleen voor wapens, en is alleen cosmetisch.

Met full exotic ben je max stat geared. Vergeet vooral niet je Backpack (momenteel is daar een Rare (Guild Backpack) de best in slot) en de upgrade sockets.

Hoe dan ook kun je binnen een avondje of 3-4 je volledige set bij elkaar hebben. Legendary duurt wat langer, de recepten zijn net een paar weken bekend maar ik moet de eerste wapens nog live op de server gelinkt zien :)

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

Pets renamen werkt inderdaad niet goed, namen worden niet onthouden en als je een nieuwe pet charmt krijgt die vaak de naam van de pet waar je mee begon, ooit. Mijn haai heet Bolke omdat mijn bruine beer zo heet. De enige andere naam die onthouden wordt is Fugly, de murellow. Dat is het dier waar ik 90% van de tijd mee rondren.

Wailing_Banshee schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:26:
[...]

Ja, een hele irritante bug, vind ik...
Ik heb een A4-tje met een overzicht van alle pets die ik heb met de naam die ik voor elke pet heb bedacht. Zoals wel vaker bij een game heb je dus toch weer papier nodig :(
SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:30:
Pets renamen werkt inderdaad niet goed, namen worden niet onthouden en als je een nieuwe pet charmt krijgt die vaak de naam van de pet waar je mee begon, ooit. Mijn haai heet Bolke omdat mijn bruine beer zo heet. De enige andere naam die onthouden wordt is Fugly, de murellow. Dat is het dier waar ik 90% van de tijd mee rondren.
Altijd leuk. Als je niet aan de naam van het poppetje kunt zien dat het een Nederlander is dan zie je het wel aan de pet :) Bolke is wel een leuke naam. Ik heb mijn bruine beer zeer orgineel Pooh genoemd. Ik liep dit weekend met een andere ranger die zijn bruine beer ook zo genoemd had. Volgens mij ook nog in mijn guild, wat het herkennen van je eigen beer wel erg moeilijk maakt.

[ Voor 54% gewijzigd door RoseSolane op 08-10-2012 10:35 ]

SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:30:
Nee, de naam wordt alleen overgenomen als je hem gelijk selecteert na het charmen (wat gelukkig niet noodzakelijk is). Maar het is wel irritant want als je even wilt zien hoe een andere pet eruit ziet, of wat deze als F2 skill heeft, ben je je naam kwijt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Vayra schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:29:
[...]

Met full exotic ben je max stat geared. Vergeet vooral niet je Backpack (momenteel is daar een Rare (Guild Backpack) de best in slot) en de upgrade sockets.

Hoe dan ook kun je binnen een avondje of 3-4 je volledige set bij elkaar hebben. Legendary duurt wat langer, de recepten zijn net een paar weken bekend maar ik moet de eerste wapens nog live op de server gelinkt zien :)
Ja in die backpack kun je 1 rune duwen, en de Aqua Breather kun je ook nog verbeteren met extra stats, die zijn volgens mij niet te craften.

Je bedoelt dat je op een avondje 3-4 je volledige sets kunt craften? Ik heb crafting nog niet zo hoog en was eens gaan kijken voor de armor-set die ik wil op lvl 80. (Ik denk dat ik er 2 wil, een voor PvE en een voor WvW.) De PvE set zou me ongeveer 2 goud per kledingstuk kosten. Als je dat zo gemakkelijk zelf kunt maken kan ik misschien beter mijn crafting gaan levelen.
RoseSolane schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:31:
[...]

Altijd leuk. Als je niet aan de naam van het poppetje kunt zien dat het een Nederlander is dan zie je het wel aan de pet :) Bolke is wel een leuke naam. Ik heb mijn bruine beer zeer orgineel Pooh genoemd. Ik liep dit weekend met een andere ranger die zijn bruine beer ook zo genoemd had. Volgens mij ook nog in mijn guild, wat het herkennen van je eigen beer wel erg moeilijk maakt.
Alleen de kat van m'n main ranger heeft een Nederlandse naam. De rest hebben allemaal een Engelse naam die gebaseerd is op het beest (Flipper voor m'n haai, Beauty voor m'n vis bijvoorbeeld)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

[...]

Ik heb een A4-tje met een overzicht van alle pets die ik heb met de naam die ik voor elke pet heb bedacht. Zoals wel vaker bij een game heb je dus toch weer papier nodig :(

[...]

rob bij ons in de guild heeft gister zn drake Zwelgje genoemd :D

• Vayra
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-06 11:15
Shodan schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 16:20:
Het leuke aan craften in het algemeen vind ik dat je je tijdens het levelen af en toe wat cadeautjes kunt geven in de vorm van betere gear dan wat je kunt vinden. Daarnaast geeft het een leuke afwisseling na het "questen".

Bij mij is het dan vaak een soort afsluit momentje na een speelsessie. Al je gevonden mats nog even verwerken en je crafts levelen. Nu is het inderdaad waarschijnlijk door een wat slechte start van mijzelf wat lastiger geworden en blijf ik noodgedwongen hangen in lager level gebieden. Ik moet er nu wel geld insteken, schwa.

Natuurlijk leuk als het ook een beetje een uitdaging is, maar het staat naar mijn mening niet goed in balans met het ontzettend makkelijke levelen van je zelf, dit gaat veel gemakkelijker. Dus ik zou zeggen of maak craften iets sneller, of levelen iets langzamer. Nu moet je eigenlijk wel een guide volgen om zo efficient mogelijk gebruik te maken van je mats.

Maargoed, ik heb er genoeg over gezeurd, ik ga gewoon proberen het beter bij te houden en zal er dus af en toe een geldinjectie in moeten steken ;)
Je hebt meestal wel een gebied in elke level bracket waar mobs massaal aanwezig zijn die een van de Fine materials droppen. Bijvoorbeeld: Large Bones van Risen (lv 50+ geloof ik). Je kan dan met een setje van zeg 90 van die dingen gelijk een hele set craften (15 x 6) en dan heb je, terwijl je gewoon events aan het doen was en leuke XP daarvoor kreeg, tegelijkertijd een Rare level 60 gear set bij elkaar gefarmd.

Zo werkt het op de lagere brackets ook. Wil je een Carrion set? Dan ga je spinnen farmen. Wil je Berserker? Check welk item je nodig hebt en wie het dropt, en vind een leuk event of een chain waar die mobs rondlopen.

Craften is op deze manier echt doodsimpel en het kost je alleen maar basis materialen die je toch al moest kopen (zoals draad voor de Tailor). Na 300 begint de XP erg snel door te tellen en pak je zo voor elke 5 crafting levels een character level - alleszins de moeite dus.

Tip: de meest nuttige profs zowel op de markt als voor jezelf zijn: Jeweler, Tailor/Leatherworker (vanwege bags en makkelijke manier om ectoplasm te genereren*), en Chef. Jeweler omdat je dan redelijk goedkoop, of gratis, 5 exotic slots kan vullen (redelijk makkelijk; 5 ectos per slot en wat ore, de jewels zelf vind je gaandeweg of je convert ze). Chef voor de Omnomberries (30% MF +40% gold find cakejes) en met Tailor of Leatherworker kan je met je fine material drops (voornamelijk large bones, omdat er in verhouding gewoon veel Risen rondlopen) Globs of Ectoplasm maken door rare level 60-80 gear te salvagen.

Bovendien is er een fijne synergy tussen Chef of Jeweler + Tailor of Leatherworker. Je hebt dan namelijk maar 1 craft waarin je je Fine materials nodig hebt. Neem er nooit twee, dat wordt een dure grap.

i7 8700k 4.8 Ghz @ 1.34v // beQuiet Dark Rock Pro 3 // AsRock Z370 Fatality K6 // Corsair LPX 2x8GB 3200/C16 // MSI GTX 1080 Gaming X @ 2100/5500mhz // Samsung 850 EVO 1TB // Samsung 830 256GB // Crucial BX100 240GB // EVGA G2 750w // FD Define C TG

[...]
Altijd leuk. Als je niet aan de naam van het poppetje kunt zien dat het een Nederlander is dan zie je het wel aan de pet :) Bolke is wel een leuke naam.
Het is de enige weggever bij mij :P De rest van mijn beestjes hebben Engelstalige namen, net als al mijn characters.

Dit weekend 2 vrij dagen vrij veel kunnen gamen. Mijn lvl48 ranger maar eens een stuk geboost: gisteravond was ze lvl73 (waarmee ze ineens 5 levels voorloopt op mijn "oude main", een warrior die ik tijdelijk geparkeerd heb omdat ik ranger gewoon leuker vind spelen) en waren haar gear en crafting disciplines qua level weer helemaal up-to-date en ook de personal story quest zit nu vrijwel op haar eigen lvl. Dat betekent dat ik Orr in gestuurd word! Erg gaaf hoe daar naartoe wordt gewerkt. Je hebt ook echt het idee dat je een oorlog in gestuurd wordt.

Over legendaries gesproken, zaterdag was er op Piken Square iemand die Twilight bij elkaar gefarmd en gecraft heeft. De eerste legendaries duiken dus op nu.

[ Voor 10% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2012 10:53 ]

Wailing_Banshee schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:42:
[...]

Alleen de kat van m'n main ranger heeft een Nederlandse naam. De rest hebben allemaal een Engelse naam die gebaseerd is op het beest (Flipper voor m'n haai, Beauty voor m'n vis bijvoorbeeld)
SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Het is de enige weggever bij mij :P De rest van mijn beestjes hebben Engelstalige namen, net als al mijn characters.
Mijn pets hebben ook allemaal een Engelstalige naam gebasseerd op type beest. Behalve de allereerste, mijn Fern Hound (ben zelf Sylvari), die heet Bonzo naar mijn eerste knuffel :)
Dit weekend 2 vrij dagen vrij veel kunnen gamen. Mijn lvl48 ranger maar eens een stuk geboost: gisteravond was ze lvl73 (waarmee ze ineens 5 levels voorloopt op mijn "oude main", een warrior die ik tijdelijk geparkeerd heb omdat ik ranger gewoon leuker vind spelen) en waren haar gear en crafting disciplines qua level weer helemaal up-to-date en ook de personal story quest zit nu vrijwel op haar eigen lvl. Dat betekent dat ik Orr in gestuurd word! Erg gaaf hoe daar naartoe wordt gewerkt. Je hebt ook echt het idee dat je een oorlog in gestuurd wordt.
Hoe level jij zo snel? Mijn ranger had voor dit weekend een hoger level dan die van jou (laag in de 60), maar nu een stuk lager (hoog in de 60). En ik ben toch behoorlijk actief geweest. Of bedoel je met vrij veel gamen dat je 48 uur hebt gespeeld?
Vayra schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:48:
[...]
Bovendien is er een fijne synergy tussen Chef of Jeweler + Tailor of Leatherworker. Je hebt dan namelijk maar 1 craft waarin je je Fine materials nodig hebt. Neem er nooit twee, dat wordt een dure grap.
Daar was ik na ruim een week ook achter gekomen. Als je door de eerste 75 levels van Jeweler heen bent (Copper ore) zitten je beide professions elkaar niet meer in de weg. En Chef werkt altijd goed met iets anders. Alleen wel een zeer lastige als je geen gebruik wil maken van guides op het internet. En wortels zijn bij mij altijd meteen op en die heb je veel modig :(

[ Voor 18% gewijzigd door RoseSolane op 08-10-2012 11:03 ]

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:36
Freakiebeakie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 08:13:
[...]

mijn ele doet echt zieke damage en healed slecht ,tis maar net waar je punten op zet he.
Ik heb mijn punten momenteel dan weer op healing (water, lvl50) en ik heal heel behoorlijk, terwijl mijn damage dan weer beduidend minder is. Dus ook ik beaam: tis net waar je je punten neerzet :)

Overigens is healen hier geen healen in de traditionele zin, zeker met staff. Mijn healing skills zijn AoE heals, dus ik heal door:
a. te switchen naar water (paar sec regen voor iedereen, arcane trait geloof ik)
b. tactisch plaatsen en timen van de heal-skills
c. eventueel Ice Elemental casten (elite)

Daarnaast nog tactisch naar earth switchen voor een paar sec protection. Het gebruik maken van de heals is verder aan de party/groep. Zij moeten er ook op letten en proberen er in te blijven. Zolang ze dat doen, heal ik toch heel behoorlijk. Het is uiteraard niet mijn enige activiteit, een echte dedicated healer ben je niet, daarnaast doe ik ook nog de nodige damage, conditions, etc.

Mijn vriendin heeft van het weekend ook een slot aangemaakt (Ranger, die had t mooiste 'pakje' :P). Ze heeft destijds wel GW1 gespeeld, maar daar snapte ze niet veel van. Voor nieuwe spelers is de learning curve toch wel erg steil merkte ik nu (had ik al vaker vernomen van reacties onder andere hier). Het kost haar aardig moeite om uit te zoeken wat nu allemaal de bedoeling is en hoe je moet spelen. Zaken als 'blijven bewegen' moet je toch echt door vallen en opstaan leren, laat staan dingen als switchen tussen wapens, petmanagement, crafting etc.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

RoseSolane schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

[...]

Mijn pets hebben ook allemaal een Engelstalige naam gebasseerd op type beest. Behalve de allereerste, mijn Fern Hound (ben zelf Sylvari), die heet Bonzo naar mijn eerste knuffel :)

[...]

Hoe level jij zo snel? Mijn ranger had voor dit weekend een hoger level dan die van jou (laag in de 60), maar nu een stuk lager (hoog in de 60). En ik ben toch behoorlijk actief geweest. Of bedoel je met vrij veel gamen dat je 48 uur hebt gespeeld?
als je alleen gebieden doet van je eigen lvl en dus niet alle low lvl gebieden lvl je sneller, ook helpt het om je personal story goed bij te houden want die geeft veel xp en het hangt er ook vanaf hoeveel events je doet.
ook een goeie om te lvlen is met een goeie groep CM tig keer door rennen

Freakiebeakie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

als je alleen gebieden doet van je eigen lvl en dus niet alle low lvl gebieden lvl je sneller, ook helpt het om je personal story goed bij te houden want die geeft veel xp en het hangt er ook vanaf hoeveel events je doet.
ook een goeie om te lvlen is met een goeie groep CM tig keer door rennen
Ik ga vanavond dan toch maar verder met mijn personal story. Die stuurt me waarschijnlijk toch de hogere level gebieden in. 100% in een gebied levert minder op?
CM dan zeker explorable? Dan moeten we dat maar eens gaan doen. Jij bent toch goed :)

Verwijderd

Als je begrijpt wat ik bedoel... *snif*

Ik ben maar eens begonnen met een beetje sparen voor m'n legendary. Ik wil heel graag de staf, Bifrost. Het gaat nog wel een tijdje duren, haha, maar ik heb inmiddels wat gold, 21 ectos in de bank en een paar top tier crafting materials.

Ik ben bezig geweest met world completion, en ik zit nu op 91% :D Gisteren mijn laatste Renown Heart gedaan, wel leuk om me te realizeren dat ik nu elk hartje heb gespeeld! Ik moet de Black Citadel nog, en de gebieden in Orr en nog één vista in WvW op het grondgebied van de groene server :P

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Cm story mode is snel en geeft veel XP , CM explorable heb ik me gister kapot gelachen , wat gingen we vaak dood lol koste me 20s repair :S en 100% area completion is altijd leuk , spulletjes,xp en geld

RoseSolane schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Ik heb in totaal ongeveer 20 uur gespeeld vanaf zaterdagmorgen, dus wel redelijk wat uren ja. Uitzonderlijk dat ik zoveel kan gamen in een weekend, normaal zit ik dan juist helemaal niet achter de PC.

Hoe ik het gedaan heb? Achterstallige story quests nog van lvl30-ish tot en met lvl72-ish gedaan, 2 crafting skills van ongeveer 200 naar 300 geleveld, 2 zones compleet gedaan van 0 tot 100%. Meer niet.

/dagboekje
Ook veel kunnen spelen dit weekend door ziekte en gelukkig weinig afspraken. Mesmer omhoog gebracht van ~48 naar bijna 76. Combinatie van craften, story line en een aantal dungeons. Dungeon runs waren dit weekend met wisselend succes (zoals Freakie aangeeft), maar wel weer een paar nieuwe dungeons van binnen bekeken. Vanavond mesmer naar 80 brengen en van exotics voorzien. Daarna ga ik denk ik voor world completion op m'n warrior, professions maxen, een guardian levelen en de monthly proberen te halen.

Moet voor de monthly vooral het WvW gedeelte nog afronden, maar dat gaat op Piken Square niet heel gemakkelijk momenteel. Vorige week werden we platgewalst door Ring of Fire en deze week lijkt Miller's Sound [DE] ons ook niet erg gunstig gezind. Op zich wil ik er best moeite in steken, maar als je alleen nog een aantal supply camps en misschien 1 keep hebt, wordt het wel erg lastig.

Wat dat betreft vind ik WvW nog wel vrij ongebalanceerd. Een server krijgt vaak vrij snel de overhand en daarna gaat het rap berg afwaarts. Terug veroveren is dan veel lastiger dan blijven verdedigen. Ik zou willen dat ze de verdedigers wat meer uitdaagden om offensief te spelen. Bijvoorbeeld door keeps en towers een soort 'upkeep' te geven voor hun upgrades. Op die manier zouden towers en keeps afhankelijk blijven van supplies, waardoor de verdedigers ook hun supply camps af en toe zullen moeten verdedigen en dus de keep of tower moeten verlaten.

Maar goed, zal er wel niet van komen. Hoop wel dat Piken Square nog wat meer in gaat zetten op WvW, want zou het wel jammer vinden om dat deel van het spel te moeten 'missen'. Aan de andere kant is eindeloze queues zoals op Far Shiverpeaks ook niet iets waar ik naar uitkijk :)

Overigens lopen er op het Guildwars forum wel aardige draadjes over WvW en de problemen er omheen:
https://forum-en.guildwar...-WvWvW-Constructive/first

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 08-10-2012 11:32 ]

RoseSolane schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:05:
[...]

Ik ga vanavond dan toch maar verder met mijn personal story. Die stuurt me waarschijnlijk toch de hogere level gebieden in. 100% in een gebied levert minder op?
CM dan zeker explorable? Dan moeten we dat maar eens gaan doen. Jij bent toch goed :)
Ik heb niet zoveel haast... Ik zit nu op 74 en vind het allemaal veel te snel gaan (en dan heb ik alleen nog maar chef als professie, op 267 ofzo...). Afgelopen weekend wel twee gebieden op m'n afgerond lijstje kunnen zetten...

Begonnen in Queensdale, daarna (logisch) naar Kessex Hills en toen via Gendarran Fields naar Lion's Arch. Daarna Harathi Hinterlands en weer via Gendarran en Kessex naar Caledon Forest. Toen weer terug via de Grove naar LA en via Gendarran Fields naar Snowden Drifts, en verder in Wayfarer Foothills. Toen wilden we iets hebben wat je je in Ascalon kunt vinden dus via Diessa en Plains, zonder deze af te maken naar Blazeridge Steppes. Toen wilden we sugar pumpkins hebben en dus terug via Plains en Citadel naar LA en Bloodtide Coast afgemaakt. En toen maar weer via LA terug naar de Citadel om Diessa Plateau helemaal af te ronden. En nu zitten we in de Iron Marches (ook weer gelopen via de Plains die ik dus nog steeds moet afmaken!). We zijn nu op zoek naar kikkererwten....

Ik maak alleen gebruik van de Asuran portals als ik al een een stad geweest ben (dus was het lopen vanaf Hoelbrak naar de Citadel!) en absoluut geen gebruik van waypoints tenzij ik niet anders kan (omdat ik ergens aarde lig te eten zonder hoop op verbetering...)

Verwijderd

Ik ben er net achter gekomen dat je dungeons cross-server kan doen, iemand dit al geprobeerd? Ik lees dat het alleen niet werkt tussen NA en EU servers, maar wel als je op verschillende servers binnen de regio zit.
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:30:
Ik ben er net achter gekomen dat je dungeons cross-server kan doen, iemand dit al geprobeerd? Ik lees dat het alleen niet werkt tussen NA en EU servers, maar wel als je op verschillende servers binnen de regio zit.
Ja, dat heb ik ook gehoord. Cross-region werkt niet, dan krijg je alleen maar fouten...

Maar het is wel hoopvol, mail werkte in eerste instantie ook niet cross-region...

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:30:
Hoe doe je dat?

Een party samenstellen en de dungeon in gaan...

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:16:
Ik ben bezig geweest met world completion, en ik zit nu op 91% :D
Wauw! Ik dacht laatst dat ik ook al een heel eind was. Voor mijn gevoel al heel veel gebieden op 100% complete en de kaart leek al aardig "vol". Kijk ik vervolgens naar mijn totale score: nog maar 54% complete. :X Heb nog een hele weg te gaan om aan je 91% te komen.

Oh en ook apart: sinds ongeveer 2 weken nu mijn Mfind op 101% en sindsdien geen enkele rare meer gevonden, waar voorheen nog weleens iets viel. Groen spul ook voor mijn gevoel niet meer zoveel als eerst. Ik snap wel dat niet elke drop raak kan zijn, verre van dat zelfs, maar dit vind ik neigen naar bizar.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Wailing_Banshee schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Een party samenstellen en de dungeon in gaan...
Ja duh. Maar hoe vind je een party met mensen verspreid over andere servers? Bij de ingang gaan staan en brullen dat je een groep zoekt helpt niet. :P

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:41:
Ja duh. Maar hoe vind je een party met mensen verspreid over andere servers? Bij de ingang gaan staan en brullen dat je een groep zoekt helpt niet. :P
Via guildchat voor guildies die op een andere server spelen? Veel verder kom ik ook niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Het gaat er dan vooral om of je mensen kent met wie je graag samen wil spelen, maar die toevallig op een andere server zitten :P Om mensen op andere servers de vinden moet je forums afstruinen enzo. In-game is er in ieder geval geen functie voor.

In onze alliance zit toevallig een guild die voor een andere server heeft gekozen, maar nu kunnen we toch samen dungeons doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 11:44 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik zit nu op 94%, alle hartjes gedaan ,waarschijnlijk alleen nog dingen in wvwvw gebieden die ik moet regelen

Ah, ik hoopte dat er een intelligente manier was gekomen om met randoms en evt cross-server parties te kunnen vormen.

Morrar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:24:
/dagboekje

Moet voor de monthly vooral het WvW gedeelte nog afronden, maar dat gaat op Piken Square niet heel gemakkelijk momenteel. Vorige week werden we platgewalst door Ring of Fire en deze week lijkt Miller's Sound [DE] ons ook niet erg gunstig gezind. Op zich wil ik er best moeite in steken, maar als je alleen nog een aantal supply camps en misschien 1 keep hebt, wordt het wel erg lastig.

Wat dat betreft vind ik WvW nog wel vrij ongebalanceerd. Een server krijgt vaak vrij snel de overhand en daarna gaat het rap berg afwaarts. Terug veroveren is dan veel lastiger dan blijven verdedigen. Ik zou willen dat ze de verdedigers wat meer uitdaagden om offensief te spelen. Bijvoorbeeld door keeps en towers een soort 'upkeep' te geven voor hun upgrades. Op die manier zouden towers en keeps afhankelijk blijven van supplies, waardoor de verdedigers ook hun supply camps af en toe zullen moeten verdedigen en dus de keep of tower moeten verlaten.

Maar goed, zal er wel niet van komen. Hoop wel dat Piken Square nog wat meer in gaat zetten op WvW, want zou het wel jammer vinden om dat deel van het spel te moeten 'missen'. Aan de andere kant is eindeloze queues zoals op Far Shiverpeaks ook niet iets waar ik naar uitkijk :)

Overigens lopen er op het Guildwars forum wel aardige draadjes over WvW en de problemen er omheen:
https://forum-en.guildwar...-WvWvW-Constructive/first
Ik ben gisteren enige tijd in WvW geweest op Piken Square, maar daar doen we het inderdaad niet al te best. Ik heb uiteindelijk maar gewoon geprobeerd om zoveel mogelijk POI's, Way Points en Skill Points te halen. Op de Eternal Batlegrounds ging dat wel aardig, er werd zelfs een fort veroverd precies toen ik aan kwam lopen, zelfs nog brons gekregen voor het event :)
Maar toen ik op het laatst nog even naar één van de vijandelijke gebieden ging om daar nog een puntje mee te pakken werd dat een erg dure ervaring. Drie keer dood gegaan, omdat we bijna alle punten in vijf minuten verloren. En dan helpt zelfs zo'n Commander niet.
Geef me even een seintje mocht je vanavond zin hebben om met iemand anders daar rond te lopen.
SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:45:
Ah, ik hoopte dat er een intelligente manier was gekomen om met randoms en evt cross-server parties te kunnen vormen.
Mja nog niet, maar ArenaNet heeft al wel aangegeven dat het LFG systeem in hun ogen ook gefaald heeft. De zichtbaarheid en bruikbaarheid zijn te beperkt en daar wordt aan gewerkt. Ook weer een gevalletje "soon" dus, maar ik vermoed / hoop dat ze eerst bots en bugged events aanpakken.
Morrar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:01:
[...]

Mja nog niet, maar ArenaNet heeft al wel aangegeven dat het LFG systeem in hun ogen ook gefaald heeft. De zichtbaarheid en bruikbaarheid zijn te beperkt en daar wordt aan gewerkt. Ook weer een gevalletje "soon" dus, maar ik vermoed / hoop dat ze eerst bots en bugged events aanpakken.
Hell yeah, dat heeft idd prioriteit!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Bugged events zijn nu wel irritant aan worden. Zo langzamerhand ben ik de 100% map completion aan het doen, maar het is wel heel vervelend als je een aantal skillpoints niet kan halen doordat ze gebugged zijn.

Ook bepaalde events (deze zijn dan wel niet nodig voor de map completion) lopen vast, of blijven gewoon vast staan. Shatterer kon ik gister niet eens aanvallen. Toch wel een kleine ergernis voor dit geweldige spel.
Loadichus schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:08:
Bugged events zijn nu wel irritant aan worden. Zo langzamerhand ben ik de 100% map completion aan het doen, maar het is wel heel vervelend als je een aantal skillpoints niet kan halen doordat ze gebugged zijn.

Ook bepaalde events (deze zijn dan wel niet nodig voor de map completion) lopen vast, of blijven gewoon vast staan. Shatterer kon ik gister niet eens aanvallen. Toch wel een kleine ergernis voor dit geweldige spel.
Heb het nog niet echt gehad. Het leek er afgelopen weekend wel bijna op dat ik die twee gebieden (Bloodtide en Diessa) niet kon afmaken, maar in beide gevallen was het loos alarm.

In Bloodtide was er een skillpoint die wel geactiveerd was (Broodmother) maar de twee joinkies die je moest afmaken waren een heel eind van hun moeder afgedwaald. Na goed zoeken heb ik ze gevonden en toen werd de broodmother boos (en het resultaat was die skillpoint :P)

In Diessa wilde die luie Tigh geen nieuwe koeien halen. Terug gegaan naar de stad, even wat gecraft (en gegeten) en toen ik terug kwam, deed de DE het weer en konden we eindelijk naar die Vista. (ik had wat pepers in z'n kont gedouwd, misschien dat dat geholpen heeft!)

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik vind dat de events nu wel redelijk goed werken, waar ik me groen en geel aan erger zijn die verdomde bots.
in orr zijn er events die worden gedomineerd door bots , een stel guardians met stafjes allemaal zelfde gear aan ,echt zo overduidelijk bots . ze bannen ze jammer genoeg niet snel genoeg ik zie ze daar al dagen .

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-11 15:56
Freakiebeakie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 11:43:
ik zit nu op 94%, alle hartjes gedaan ,waarschijnlijk alleen nog dingen in wvwvw gebieden die ik moet regelen
Heb hetzelfde.
Vind ik eigenlijk wel zwaar irritant. Vooral nu op Piken Square je amper ergens kan komen en sommige waypoints/vista's niet kan bereiken omdat deze in vijandige forten zitten.

Battlelog

Freakiebeakie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:20:
ik vind dat de events nu wel redelijk goed werken, waar ik me groen en geel aan erger zijn die verdomde bots.
in orr zijn er events die worden gedomineerd door bots , een stel guardians met stafjes allemaal zelfde gear aan ,echt zo overduidelijk bots . ze bannen ze jammer genoeg niet snel genoeg ik zie ze daar al dagen .
Ik ga geen bots meer reporten... Veel te veel werk (het zijn eigenlijk altijd treintjes) en ik zie geen resultaat.

• SinergyX
Ik maak er gewoon een hobby van, begrijpen van de werking van de bot. Die in GW1 waren best kundig gemaakt, sommige waren zelfs bijzonder netjes in elkaar gezet (zeker die oude FFFF varianten, zelfs met muisklikjes etc). De alt/ctrl target methode werkt niet meer, best leuk om te zien hoe dat werkt.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Wailing_Banshee schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:21:
[...]

Ik ga geen bots meer reporten... Veel te veel werk (het zijn eigenlijk altijd treintjes) en ik zie geen resultaat.
ja ik report ze wel , goldsellers en bots ik report al die lui , het is zo gebeurd en hopelijk doen ze er na genoeg reports een keer wat aan
wvwvw om 100% te krijgen Tip, guildie van me die al 100% heeft zei dat binnen de gebieden de partijen roteren . dus wat de ene keer niet te doen is is volgende keer wel te bereiken. , gewoon dus geduldig afentoe even kijken of je een stukje kan doen. ik heb er zelf gewoon nog geen zin in om het te doen, als ik een keer een Pre legendary vind dan ga ik er wel mee aan de gang

Freakiebeakie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

ja ik report ze wel , goldsellers en bots ik report al die lui , het is zo gebeurd en hopelijk doen ze er na genoeg reports een keer wat aan
Idem. Reporten is een kleine moeite en ik ga er maar van uit dat iedere bot die tig keer gereport is vroeg of laat wel verwijderd wordt. Gold sellers report ik ook en ik moet zeggen dat dat er de afgelopen week hard minder zijn geworden.

[ Voor 11% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2012 12:47 ]

• Shodan
Vayra schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:48:
[...]

Je hebt meestal wel een gebied in elke level bracket waar mobs massaal aanwezig zijn die een van de Fine materials droppen. Bijvoorbeeld: Large Bones van Risen (lv 50+ geloof ik). Je kan dan met een setje van zeg 90 van die dingen gelijk een hele set craften (15 x 6) en dan heb je, terwijl je gewoon events aan het doen was en leuke XP daarvoor kreeg, tegelijkertijd een Rare level 60 gear set bij elkaar gefarmd.

Zo werkt het op de lagere brackets ook. Wil je een Carrion set? Dan ga je spinnen farmen. Wil je Berserker? Check welk item je nodig hebt en wie het dropt, en vind een leuk event of een chain waar die mobs rondlopen.

Craften is op deze manier echt doodsimpel en het kost je alleen maar basis materialen die je toch al moest kopen (zoals draad voor de Tailor). Na 300 begint de XP erg snel door te tellen en pak je zo voor elke 5 crafting levels een character level - alleszins de moeite dus.

Tip: de meest nuttige profs zowel op de markt als voor jezelf zijn: Jeweler, Tailor/Leatherworker (vanwege bags en makkelijke manier om ectoplasm te genereren*), en Chef. Jeweler omdat je dan redelijk goedkoop, of gratis, 5 exotic slots kan vullen (redelijk makkelijk; 5 ectos per slot en wat ore, de jewels zelf vind je gaandeweg of je convert ze). Chef voor de Omnomberries (30% MF +40% gold find cakejes) en met Tailor of Leatherworker kan je met je fine material drops (voornamelijk large bones, omdat er in verhouding gewoon veel Risen rondlopen) Globs of Ectoplasm maken door rare level 60-80 gear te salvagen.

Ja ik ben nu ook beter / bewuster mijn crafting aan het levelen en dat gaat inmiddels een stuk beter. Ik probeer nu mijn weaponsmith (naast armor) te lvlen met behulp van een ranger alt. Die alt heeft zelf als prof. leatherworking en chef. De overige materialen krijgt mijn main dan.

Werkt perfect! En het is ook leuk eens een ander karakter te spelen.
Crafting levelen op een alt is soms haast te makkelijk. Ik heb een lvl15-thief bij het eerste jewelcrafting station geparkeerd dat ik tegenkwam en met materialen die op mijn beide mains zijn verzameld heeft die thief inmiddels skill 300+ in jewelcrafting. En level 15 is hij ook niet meer, maar wel lvl23. Zonder ooit nog van de plaats te komen. :D

Als ik zin heb verder te spelen met hem dan maak ik op mijn mains een volledig setje leather armour en een paar nieuwe daggers / pistol / shortbow voor zijn level en dan kan hij mooi een complete zone overslaan. Misschien level ik nog wel een andere crafting discipline op hem voordat ik verder wandel ook.

[ Voor 30% gewijzigd door SnoeiKoei op 08-10-2012 13:03 ]

Freakiebeakie schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:39:
[...]

wvwvw om 100% te krijgen Tip, guildie van me die al 100% heeft zei dat binnen de gebieden de partijen roteren . dus wat de ene keer niet te doen is is volgende keer wel te bereiken. , gewoon dus geduldig afentoe even kijken of je een stukje kan doen. ik heb er zelf gewoon nog geen zin in om het te doen, als ik een keer een Pre legendary vind dan ga ik er wel mee aan de gang
Klopt. Ik heb door de rotatie in WvW al de meeste punten in de Eternal Battlegrounds te pakken. Rotatie is echter niet meer elke dag (elke week nu?), dus het duurt wel eventjes langer. Rotatie vind volgens mij plaats op zaterdag. En ik heb begrepen dat de kleur (=gebied) bepaalt wordt door de relatieve sterkte van je wereld. De sterkste van de drie werelden krijgt altijd dezelfde kleur (ik meen rood). Het is dus wel te hopen dat er beweging zit in de relatieve sterkte, anders blijf je dezelfde kleur houden.

• Shodan
Wellicht ten overvloede, maar ik was op zoek naar een manier om je speeltijd te zien en kwam langs wat leuke commando's die je kunt typen in chat: Link

/age - prints the following message in your chat window: "Across all characters, you have played for <x> hours <y> minutes over the past <z> days/months."

/deaths - prints the following message in your chat window: "You have died <x> time(s)."

/help - opens the Help panel.

/ip - prints the IP address of the server.

/support or /bug - opens the Support panel.

/wiki - opens the front page of the wiki in your standard browser.

/wiki <article name> - searches the entire wiki for the specified content, then opens that page in your standard browser.

Vooral die laatste lijkt me zeer interessant!
Shodan schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:07:
/age - prints the following message in your chat window: "Across all characters, you have played for <x> hours <y> minutes over the past <z> days/months."
/age geeft zelfs twee chatregels, de ene is wat jij zegt en de andere geeft aan hoe lang je op je huidige character hebt gespeeld.

Shodan schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:07:
Wellicht ten overvloede, maar ik was op zoek naar een manier om je speeltijd te zien en kwam langs wat leuke commando's die je kunt typen in chat: Link

/deaths - prints the following message in your chat window: "You have died <x> time(s)."

/help - opens the Help panel.

/ip - prints the IP address of the server.

/support or /bug - opens the Support panel.

/wiki - opens the front page of the wiki in your standard browser.

/wiki <article name> - searches the entire wiki for the specified content, then opens that page in your standard browser.

Vooral die laatste lijkt me zeer interessant!
Ik heb toch altijd de wiki open in een browser (speel nooit full screen). Ik gebruik alleen /age en /deaths

Gisteren heb ik trouwens, voor het 100% completen van Mount Maelstrom, mijn eerste exotic armour piece gekregen. Helaas pindakaas heb ik op een ranger niks aan plate shoulders. Leuk dat ik een lvl70-ish exotic gratis krijg maar het lijkt me toch niet zo moeilijk beloningen naar profession te maken.

/zeurmodus off... Die plate shoulders gaan dus naar mijn warrior, die ze over 2 levels kan gebruiken. Uiteindelijk ben ik er toch wel blij mee dus :D

SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:37:
Gisteren heb ik trouwens, voor het 100% completen van Mount Maelstrom, mijn eerste exotic armour piece gekregen. Helaas pindakaas heb ik op een ranger niks aan plate shoulders. Leuk dat ik een lvl70-ish exotic gratis krijg maar het lijkt me toch niet zo moeilijk beloningen naar profession te maken.

/zeurmodus off... Die plate shoulders gaan dus naar mijn warrior, die ze over 2 levels kan gebruiken. Uiteindelijk ben ik er toch wel blij mee dus :D
Mja meestal krijg je toch 76 - 78 exotics. Die zijn alleen goed voor de TP om een paar centjes mee te verdienen; als item of als ecto :) Uiteraard is Oranje helemaal hip deze (na-)zomer, maar laten we eerlijk zijn; je hebt er vrijwel geen kont aan. Die paar stats heb je echt niet nodig tijdens de laatste levels, desnoods haal je die levels met craften als je echt niet tegen de mobs op kunt. Ik zou gewoon lekker pas op 80 een exotic setje craften of gewoon een rare setje van de trading post af trekken als je daar het geduld niet voor hebt :)

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:37:

Leuk dat je hem nog kan gebruiken dan idd. Ik merk dat bijna niemand iets krijgt voor de map completions dat ze echt kunnen gebruiken.

Ik kreeg op mijn ranger (ook in MM) een pistol en een rifle... goh leuk...
Morrar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Mja meestal krijg je toch 76 - 78 exotics. Die zijn alleen goed voor de TP om een paar centjes mee te verdienen; als item of als ecto :) Uiteraard is Oranje helemaal hip deze zomer, maar laten we eerlijk zijn; je hebt er vrijwel geen kont aan. Die paar stats heb je echt niet nodig tijdens de laatste levels, desnoods haal je die met craften als je echt niet tegen de mobs kunt. Ik zou gewoon lekker op 80 een exotic setje craften of gewoon een rare setje van de trading post af trekken als je daar het geduld niet voor hebt :)
Oh het gaat me meer om de looks dan om de stats, deze shoulders zijn zo mooi assymmetrisch (vind ik wel wat hebben altijd). De ene kant is dun en plain, de andere kant is echt zo'n grote kap met dikke punten. En op lvl80 een mooi exotic setje craften gaat zeker gebeuren! :P

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
Morrar schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 13:41:
[...]

Mja meestal krijg je toch 76 - 78 exotics. Die zijn alleen goed voor de TP om een paar centjes mee te verdienen; als item of als ecto :) Uiteraard is Oranje helemaal hip deze (na-)zomer, maar laten we eerlijk zijn; je hebt er vrijwel geen kont aan. Die paar stats heb je echt niet nodig tijdens de laatste levels, desnoods haal je die levels met craften als je echt niet tegen de mobs op kunt. Ik zou gewoon lekker pas op 80 een exotic setje craften of gewoon een rare setje van de trading post af trekken als je daar het geduld niet voor hebt :)
Overigens is exotics 78 beter dan rare 80 (zo uit me hoofd). Terwijl exotics 78 nog wel eens goedkoper wilt zijn.

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik heb zaterdag Straits of Devastation gecleared, hiervoor kreeg ik 2 exotic pieces waarvan 1 met een Superior Rune of Divinity die voor 2,5 gold op de TP stond, mooie winst al zeg ik het zelf, kreeg namelijk ook nog 3 ecto's toen ik de rune ervan afhaalde :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Pagina: 1 ... 184 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.