<dagboekje>
Redelijk wat gespeeld de laatste tijd (wegens ziek etc) en heb nu een tijdje mijn warrior op 80, mesmer op 48 en ranger op 49. Ranger speel ik nog maar weinig, vind ik toch niet zo spannend. Mesmer daarentegen vind ik wel boeiend, al is het stuk tussen 40 - 50 altijd een beetje een hobbel voor mij. Je kent dan de klasse redelijk en komt weer terecht in gebieden die je eerder gedaan hebt. Wel denk ik dat je met mesmer veel kanten op kunt. Tot slot mijn warrior; deze heb ik volledig omgezet naar een PVE dungeon spec en dat bevalt prima! Ik probeer explorable modes te doen zoveel als mogelijk. Tot nu toe AC x 3, CoF x 2 en TA x 2 gezien. Explorables bevallen goed en zijn redelijk uitdagend, maar er zitten ook aardig wat overtuned en undertuned gevechten in. Wel leuk dat je met de juiste spec echt een verschil kunt maken.
</dagboekje>
Verder uiteraard bezig te sparen voor gear. Heb een full exotic Draconic set gemaakt en ben nu aan het kijken voor andere sets. Aangezien alles behoorlijk prijzig is, wil ik m'n currencies goed besteden. Volgens mij heb ik deze opties voor PVE:
Armor:
- Cultural set voor gold (120 gold totaal)
- Orr temple set voor karma (42K per item)
- Vigil armor voor gold (iets minder dan 10 gold totaal)
- Armor sets uit verschillende zones voor karma
- Dungeon sets voor tokens (ben aan het sparen)
- Crafted (Draconic heb ik dus)
De cultural heavy armor set voor Norn vond ik niet heel spannend en 120 gold heb ik ook nog even niet bij elkaar. Sommige dungeon sets vind ik wel tof, dus ben nu vooral aan het sparen voor de CoF tokens. De vigil set schaf ik misschien nog wel een keer aan; die is redelijk vind ik. Verder heb ik nog niet alle sets bekeken die je uit verschillende zones kunt krijgen, maar sommigen leken me wel aardig. De crafted Draconic set vind ik redelijk, maar niet echt heel gaaf. Dus die looks kan ik opofferen voor andere looks.
Qua weapons:
- Cultural weapons voor karma (63K per item)
- Vigil weapons voor gold (niet heel duur, weet niet precies)
- Wapens uit verschillende zones voor karma
- Dungeon wapens voor tokens (ben aan het sparen)
- Crafted (weaponsmith moet ik nog even levelen)
- Crafted corrupted wapens (na Claw of Jormag event)
Op het wapen front ben ik nog niet zo ver. Ik heb genoeg karma voor 1 cultural weapon, maar vond die wederom niet heel spannend. Ik loop nu met een
Jotun Greatsword rond getransmute op een rare item. Is een goedkoop karmawapen uit Snowden Drifts, maar ziet er door de particle effects best geinig uit

De Vigil wapens vond ik redelijk, maar een beetje 'braaf'. Verder moet ik mijn crafting nog gewoon gaan levelen, maar daar ben ik nog wat te lui voor geweest.
Als mensen nog coole skins weten voor Greatsword, Mace of Shield hoor ik het graag!
@Stroopwafel Inc: Ja daar heb je gelijk in. Eventueel kun je karma nog wel omzetten in gold, maar dat is niet heel efficient (via ingredients bijvoorbeeld). Overigens is het een enorm saaie karma grind als je *wel* armor of weapons met karma gaat kopen, dus wees blij dat je daar dan aan ontsnapt
[
Voor 4% gewijzigd door
Morrar op 03-10-2012 10:35
]