Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

De HoM heeft inderdaad ook minis. De hele reden dat ik aan de HoM begon was om een mini Rockfur Raccoon :P haha. Er is ook een orange tabby, en een baby Orrian chick..
Freakiebeakie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:02:
daarmee zeg ik niet dat gw2 slechter is als wow het is op het moment alleen minder gevult,ik vind gw2 nu al veel beter dan wow het is alleen wachten op meer content. als je gw2 wilt vergelijken met wow moet je het vergelijken met het eerste deel van wow en dan ook zoals het in het beginw as want daar is in de loop van tijd ook giga aan gesleuteld. ik vind het gewoon een eindeloze duscussie worden met al dat vergelijk , daar is deze topic toch niet voor bedoelt , ga het liever gewoon hebben over craften ,areas , vistas , jumppuzzles , bugs what ever zonder altijd die vergelijkingen te maken. en houd op met alle punten te noemen die jij veranderd witl zien want dat gaat toch niet gebeuren , een spel kan niet aan iedereens wens voldoen , zo simpel is het gewoon
Hier hebben we het al eens over gehad en GW2 staat niet tegenover de WoW van 8 jaar geleden maar tegenover de WoW van nu.
En natuurlijk verschillen meningen en voeren ze niet alles door wat ik of iemand anders aan draag. Als het echter een succes wil blijven zullen ze wel moeten zorgen dat een enorme groep het leuk vind (vandaar de vergelijking met WoW, die dat is gelukt). Ik heb dit soort discussies in meerdere forums van verschillende MMO's gezien. Daarbij wilde men vaak ook op bepaalde zaken niet door kijken naar wat een grote groep vond of bewust niet naar WoW kijken. Wat ik ook vaak zag was dat directe fans voor maandelijkse betalingen waren terwijl de grote massa dat weer niet wilde (het grootste kritiek punt op WoW). Door niet open te durven staan voor zulke zaken zijn al die spellen dan wel geflopt dan wel niet het succes geworden dat ze hoopte.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Devata schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:11:
[...]

Hier hebben we het al eens over gehad en GW2 staat niet tegenover de WoW van 8 jaar geleden maar tegenover de WoW van nu.
En natuurlijk verschillen meningen en voeren ze niet alles door wat ik of iemand anders aan draag. Als het echter een succes wil blijven zullen ze wel moeten zorgen dat een enorme groep het leuk vind (vandaar de vergelijking met WoW, die dat is gelukt). Ik heb dit soort discussies in meerdere forums van verschillende MMO's gezien. Daarbij wilde men vaak ook op bepaalde zaken niet door kijken naar wat een grote groep vond of bewust niet naar WoW kijken. Wat ik ook vaak zag was dat directe fans voor maandelijkse betalingen waren terwijl de grote massa dat weer niet wilde (het grootste kritiek punt op WoW). Door niet open te durven staan voor zulke zaken zijn al die spellen dan wel geflopt dan wel niet het succes geworden dat ze hoopte.
dat vind ik dus stierenstront , vergelijk ze nog maar eens als alle expansions van gw2 er zijn , dan praten we wel weer verder .

YO! fucknuts! It's Probing time!

RoseSolane schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:02:
[...]

En dat lijkt ook een principe-kwestie te zijn voor ArenaNet. Dat daarmee hun Deluxe editie en totale verspilling van 20 euro is (mijn mening, mag iedereen anders over denken) moeten ze dan op de koop toenemen.
Dat lijkt inderdaad een princiepen kwestie van GW2 en op alle gebieden.. uniek mag niet. En het grappige is dat in vrijwel al van mijn kritiekpuntjes juist dit onderdeel terug lijkt te komen. Uniek moet.

Als het alleen op de achivements aan komt dan blijft de optie staan wat ik al aan gaf. Verijs voor de hoogst haalbare mini achivement (in dit geval) gewoon niet ook het totaal aantal mini's dat er bestaat. Dan tellen de CE en HoM mini's dus wel mee maar kun je hem ook behalen zonder.
Freakiebeakie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:14:
[...]

dat vind ik dus stierenstront , vergelijk ze nog maar eens als alle expansions van gw2 er zijn , dan praten we wel weer verder .
Volgens mij snap je mij niet helemaal. Ik voer deze discussie juist in de hoop dat bij alle of zelfs maar 1 of 2 expansions van GW2, GW2 op alle fronten WoW zal overtreffen. En ja dan blijft het ook gedeeltelijk smaak, maar ik kijk dan dus naar het aantal actieve leden en de levensduur (die laatste zal waarschijnlijk nooit te vergelijken zijn omdat GW2 altijd 8 jaar achter WoW ligt).

Dus ik spreek je dan heel graag weer en hoop dan dat we dan samen kunnen vast stellen dat GW2 op de zojuist genoemde fronten de duidelijke winnaar is. Ik denk alleen wel dat om dat te bereiken je nu ook moet durven te praten over die minpunten en vergelijkingen durven te maken.

Verwijderd

Devata schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:16:
[...]

Dat lijkt inderdaad een princiepen kwestie van GW2 en op alle gebieden.. uniek mag niet. En het grappige is dat in vrijwel al van mijn kritiekpuntjes juist dit onderdeel terug lijkt te komen. Uniek moet.
Dit snap ik niet precies. Je hebt iets unieks (het is niet veel, maar wel uniek) het telt alleen niet mee voor je titel, das een heel ander onderwerp en heeft niks met uniek-zijn te maken?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Deze discussie gaat nu al een paar dagen door over wat wel en niet goed is tussen GW2 en WoW beetje nutteloos als je het mij vraagt. Je speelt of beide, of niet, of je heb 1 van de 2 gespeeld. Maar zo kan je wel door blijven gaan iedereen heeft een mening :)

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Maar de eerste DLC/Expansion van GW2 is gratis he? Tenminste dat was beloofd!
Morrar schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:07:
[...]

WoW heeft inderdaad een zeer trouwe fanbase. Ook niet gek; die mensen hebben er honderden of zelfs duizenden uren ingestoken. Hun sociale leven vindt zich voor een deel plaats in dat spel. Daarom zullen ze niet zo snel opgeven, zelfs als het spel minder wordt.

En het wordt uiteraard steeds minder, in ieder geval minder vernieuwend. Blizzard voegt iedere uitbreiding meer van hetzelfde toe plus een paar nieuwe dingen. Het is evolutie maar absoluut geen revolutie. Innovatief is het niet, maar nog wel vernieuwend genoeg om mensen even bezig te houden.

Wat dat betreft wordt het voor mensen een sunk cost fallacy; de investering maakt het moeilijk om het spel te verlaten of iets anders te proberen. Zelfs als spelers een andere spel leuker zouden vinden als ze vanaf het begin tussen WoW en het andere spel hadden mogen kiezen, dan nog blijft het gevoel dat een enorme investering in WoW ongedaan wordt gemaakt als je stopt met spelen. Ironisch genoeg, wordt in WoW alle progressie met iedere uitbreiding te niet gedaan, waardoor de investering sowieso verloren gaat. Het sociale netwerk is dus eigenlijk het enige dat het je oplevert.

Maar goed, genoeg off-topic :)
Laat ik dat dan even aanvullen met mijn persoonlijke situatie (aangezien ik dadelijk misschien als fan-boy wordt gezien). Op de officiële servers heb ik in totaal 3 maanden gespeeld waarvan ik er in totaal 1 heb betaald.
En dat ze weinig innovatiefs doen is denk ik wel waar (al proberen ze dat bij die laatste toch duidelijk wel met hun pokemon light systeem) maar volgens mij is het voornaamste probleem waar Bliz mee zit is dat ze het spel aan de onderkant gemakkelijker maken bij alle upgrades (naar BC) waardoor vaste spelers zoiets hebben van “ik heb daar enorm veel werk in moeten steken en nu is mijn huidige armor niets meer waart en hoeven nieuwe spelers geen zak te doen om het zelfde te bereiken”. Zie het als een opleiding die dumbed down wordt maar wel nog het zelfde papiertje oplevert. Maar tegelijkertijd zit Blizz ook met een dilemma, want stel ze doen dat niet dan zou het bereiken van het hoogste level in WoW ondertussen zo moeilijk zijn dat nieuwe spelers er geen zin meer in hebben.

• SCIxX
  • Laatst online: 15:04
Morrar schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:51:

De tijd zal leren hoe succesvol GW2 gaat worden (ook ten opzichte van WoW). GW1 stond vooral als PVP game te boek, in GW2 zou dit ook kunnen gebeuren; in PVP kent GW2 wel doelgerichtheid door rankings. Het gebrek aan doelgerichtheid in PVE spreekt niet iedereen aan en zou kunnen betekenen dat PVE-ers het spel links zullen laten liggen op termijn.
Ik denk dat je dat nu al wel kan voorspellen. GW2 zal nooit zoveel spelers als WoW krijgen, en zal ook een veel kortere adem hebben. Het hele spelmechaniek van GW2 zorgt er voor dat het niet interessant is om heel lang te spelen (dit zal niet voor iedereen gelden, maar wel voor veel). Veel noemen het niet verslavende van GW2 een pluspunt, omdat je het spel makkelijk weg kan leggen, maar dit is natuurlijk eigenlijk het ontkennen van beperkingen in het spel.
LikeAKing schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:28:
Maar de eerste DLC/Expansion van GW2 is gratis he? Tenminste dat was beloofd!
De eerste patch bedoel je zeker :D

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Devata schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:30:
[...]

Laat ik dat dan even aanvullen met mijn persoonlijke situatie (aangezien ik dadelijk misschien als fan-boy wordt gezien). Op de officiële servers heb ik in totaal 3 maanden gespeeld waarvan ik er in totaal 1 heb betaald.
En dat ze weinig innovatiefs doen is denk ik wel waar (al proberen ze dat bij die laatste toch duidelijk wel met hun pokemon light systeem) maar volgens mij is het voornaamste probleem waar Bliz mee zit is dat ze het spel aan de onderkant gemakkelijker maken bij alle upgrades (naar BC) waardoor vaste spelers zoiets hebben van “ik heb daar enorm veel werk in moeten steken en nu is, en mijn huidige armor niets meer waart en hoeven nieuwe spelers geen zal te doen om het zelfde te bereiken”. Zie het als een opleiding die dumbed down wordt maar wel nog het zelfde papiertje oplevert. Maar tegelijkertijd zit Blizz ook met een dilemma, want stel ze doen dat niet dan zou het bereiken van het hoogste level in WoW ondertussen zo moeilijk zijn dat nieuwe spelers er geen zin meer in hebben.
Wat je hier beschrijft is een probleem waar ANet ook mee zat. In het begin was de HoM alleen per character. Dus al die mensen die klaagden dat dat niet eerlijk was (hadden wel een punt mee, maar goed). Dus werd de HoM accountbound gemaakt. En de items die toegevoegd moesten worden werden steeds makkelijker haalbaar gemaakt. Vlak voor release van GW2 vlogen de GWAMM's en consumable titels je om de oren als je in een grote stad stond.... En als klap op de vuurpijl die laatste quest die ze hadden toegevoegd vlak voor release. Waarmee je zonder al te veel probleem een Tormented Weapon kon krijgen...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• scaper
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-11 09:13

scaper

the leGend

Morrar schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:51:
Grafisch gezien vind ik GW2 beter; de graphics zijn meer van deze tijd *en* het design van de wereld zit zeer solide in elkaar. WoW heeft ook een heel prettige stijl, maar grafisch gezien begint het echt gedateerd te raken. GW2 zal echter meer optimalisaties moeten doorvoeren wil het een breder publiek aan kunnen spreken. WvW is bijvoorbeeld echt een slideshow voor velen en de overdaad aan effecten zit de speelbarheid in de weg (zie productie kwaliteit).
Ik vind niet dat je kunt zeggen dat die van GW2 beter is. Het is inderdaad meer toegespeeld op de technieken die tegenwoordig mogelijk zijn. Maar WoW is meer cartoonachtig en dat blijft ook zo. Dit is meer een mening dan een feit...gedateerd wordt het niet aangezien het nog steeds van alles is voorzien en ziet alles er nog steeds strak uit naar mijn mening.

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

Verwijderd

SCIxX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:32:
[...]

Ik denk dat je dat nu al wel kan voorspellen. GW2 zal nooit zoveel spelers als WoW krijgen, en zal ook een veel kortere adem hebben. Het hele spelmechaniek van GW2 zorgt er voor dat het niet interessant is om heel lang te spelen (dit zal niet voor iedereen gelden, maar wel voor veel). Veel noemen het niet verslavende van GW2 een pluspunt, omdat je het spel makkelijk weg kan leggen, maar dit is natuurlijk eigenlijk het ontkennen van beperkingen in het spel.
Juist omdat ik niet geforceerd word om het spel te spelen (maandelijks betalen), zal ik langer blijven spelen, omdat ik lekker op mijn eigen tempo kan spelen. Ik ben pas lvl 25, en had een pre-order? Ik vind het een zalig spel.Ik heb WoW paar keer gespeeld, maar bij lvl 30 ging ging ik het minder spelen (miss 1x in de week), en dan is het zonde van het geld dus stop je.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 12:40 ]

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:32:
[...]

De eerste patch bedoel je zeker :D
DLC.

http://games.fok.nl/nieuw...uitbreidingen-gratis.html

Is het een betrouwbare bron? Fok kan nogal onserieus zijn soms. :P
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:23:
[...]

Dit snap ik niet precies. Je hebt iets unieks (het is niet veel, maar wel uniek) het telt alleen niet mee voor je titel, das een heel ander onderwerp en heeft niks met uniek-zijn te maken?
Dat was inderdaad niet echt duidelijk. Wat ik bedoel is dat het feit dat ArenaNet dat doet juist voort vloeit uit het idee dat iedereen alles moet kunnen en je dus geen unieke zaken kunt krijgen. En het liefst ook nog op verschillende manieren. Er is geen unieke armor alleen voor mensen die GW1 hebben gespeeld want iedereen kan dat nog doen, er is niets ingame unieks aan de CU want iedereen kan nog upgraden en het pet-systeem. Tja in WoW betekende hun pet-systeem dat er ook beesten werden gevangen waarvan dat eigenlijk niet de bedoeling was. Vervolgens zorgde Bliz dat je die niet meer kon vangen maar iedereen die dat beest dan had, had dan dus iets unieks. En dat is wat ArenaNet niet lijkt te willen. Het enige wat nu echt uniek is, is de Hero's band maar die bied dat ook geen echt voordeel op LvL 80 en je ziet hem niet. Maar ik krijg dus het gevoel dat bij elke beslissing is gekeken of het niet kon betekenen dat iemand iets unieks kon krijgen en hebben ze dat proberen te voorkomen. Misschien valt het nog mee maar dat idee heb ik wel als ik naar veel keuzes kijk die ze hebben gemaakt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
SCIxX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:32:
GW1 heeft ook een behoorlijke stap gemaakt met elke expension, core vraag is dan eerder, kan GW2 het succes van GW1 overtreffen? In een verzadigde markt zal je nooit 1 van de grote jongens meer inhalen, daar is het aanbod simpelweg te groot door geworden, welke game er ook uitkomt.

Als je kijkt naar de games die grote cijfers haalde, komende ze allemaal uit begin/mid 2000, de publieke opkomst van MMO's. Daar teren de huidige MMO's op hun succes (hoeveel nieuwe mensen komen erbij bij MoP en hoeveel zijn reeds WoW-speler?), het aanbod is zo extreem geworden en de raakvlakken binnen games onderling steeds groter, dat er nog maar een bizar kleine kans is dat er ooit nog zo'n grote game komt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

WeAreLegion schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:27:
Deze discussie gaat nu al een paar dagen door over wat wel en niet goed is tussen GW2 en WoW beetje nutteloos als je het mij vraagt. Je speelt of beide, of niet, of je heb 1 van de 2 gespeeld. Maar zo kan je wel door blijven gaan iedereen heeft een mening :)
Het gaat volgens mij vooral om de verbeterpunten en daar wordt vaak WoW als voorbeeld bij gepakt. Maar een discussie over de verbeterpunten lijkt mij juist heel nuttig. Als we hier duidelijke punten weten te vinden waar het gros zich in kan vinden dan kun je dat ook aangeven bij ArenaNet. En als ze net zo als nu naar de achterban blijven luisteren dan zullen ze er op z'n minst over nadenken.
Devata schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:30:
[...]

En dat ze weinig innovatiefs doen is denk ik wel waar (al proberen ze dat bij die laatste toch duidelijk wel met hun pokemon light systeem) maar volgens mij is het voornaamste probleem waar Bliz mee zit is dat ze het spel aan de onderkant gemakkelijker maken bij alle upgrades (naar BC) waardoor vaste spelers zoiets hebben van “ik heb daar enorm veel werk in moeten steken en nu is, en mijn huidige armor niets meer waart en hoeven nieuwe spelers geen zal te doen om het zelfde te bereiken”. Zie het als een opleiding die dumbed down wordt maar wel nog het zelfde papiertje oplevert. Maar tegelijkertijd zit Blizz ook met een dilemma, want stel ze doen dat niet dan zou het bereiken van het hoogste level in WoW ondertussen zo moeilijk zijn dat nieuwe spelers er geen zin meer in hebben.
Ik denk dat veel mensen WoW op dit punt veel te weinig credit geven. Ik denk dat Blizzard deze stunt werkelijk briljant heeft geflikt. Waarom? Omdat er wel wat geklaag is, maar er toch zoveel mensen blijven spelen.

WoW begon veel meer hardcore en werd gespeeld door gamers. Het won echter aan publiek en dus moest Blizzard de strategie omgooien. De game moest meer casual worden, maar wat Blizzard goed heeft begrepen is dat een spel zonder hardcore "toppers" ook niet werkt. Zij vertegenwoordigen namelijk de doelen om naar te streven.

Door verschillende moeilijkheidsgraden in te voeren; normal en heroic modes voor raids en nu normal, heroic en challenge modes voor dungeons slaan ze twee vliegen in 1 klap. De casuals en mensen die niet zo thuis zijn in het spel zien alle content. Voor de harcores is er echter ook nog wat te beleven, namelijk de uitdaging van de hogere moeilijkheidsgraden. Daarnaast hoeft Blizzard weinig moeite te steken in het maken van verschillende content voor beide groepen (= kostbaar).

Wat ze verder slim hebben aangepakt is om alles openbaar maken. De hardcore gamers kunnen opscheppen over hun achievements, hun tijden in challenge modes, hun mounts en hun titels. Hun behoefte aan status wordt dus nog steeds bevredigd. Dit houd een groot deel van de hardcore gamers binnenboord, omdat ze nog steeds beter kunnen zijn dan de casuals.

Natuurlijk werkt het niet voor iedereen en is voor sommigen de tredmolen te doorzichtig, maar ik denk dat je niet kunt ontkennen dat Blizzard enorm succes heeft en heeft gehad met WoW. Het spel is wat dat betreft erg doortrapt opgezet.

GW2 kan hier nog van leren denk ik. ArenaNet lijkt niet echt een heel goed uitgedachte formule te hebben. Daarnaast is het spel nog niet echt gepolijst en toegankelijk voor nieuwe spelers. Het spel is bijvoorbeeld al meteen vrij onoverzichtelijk in het begin voor mensen die het nooit gespeeld hebben. Daarnaast leer je niet echt bij tijdens levelen; op level 1 zijn mobs net zo makkelijk / moeilijk als level 80. Er is geen stijgende lijn, maar de eerste dungeon daarentegen is wel een enorme 'brick wall' qua moeilijkheid. Verder helpt het stapje voor stapje unlocken van skills voor nieuwe spelers, maar het systeem wordt minder goed uitgelegd als in WoW terwijl het complexer is.

@FreakieBeakie: OK genoeg off-topic zoals ik al zei, verander het onderwerp maar. Aan de andere kant denk ik dat het voor de ontwikkeling van het spel goed is om te leren van wat anderen slim hebben aangepakt. De discussie kan dus wel relevant zijn, ook al gaat het niet meteen over GW2 zelf :)

[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 26-09-2012 12:55 ]

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

deze topic is zo langzamerhand een wow topic geworden en is totaal offtopic
ik ben klaar met deze eindeloze vergelijk discussie :) 8)7

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Freakiebeakie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:51:
deze topic is zo langzamerhand een wow topic geworden en is totaal offtopic
ik ben klaar met deze eindeloze vergelijk discussie :) 8)7
Sjah niet iedereen heeft dezelfde intresses.. Ik denk dat er een hoop van ons wel behoefte hebben aan die vergelijking.. Persoonlijk ben ik het helemaal eens met Morrar.. Ik denk dat dit vooral komt omdat MoP en GW2 zo dicht op elkaar gelaunched zijn en men dus eigenlijk beide wilt spelen..

Zelf heb ik vrij veel plezier in GW2 alleen kom ik dus ook iets te veel net niet momentjes tegen.. Het is jammer dat Anet op dit moment zo gigantisch veel aandacht moet besteden aan het bestrijden van hackers waardoor dit soort min puntjes blijven liggen.. Dingen waarvoor blizzard inderdaad al 7 jaar de tijd heeft gehad om die tot in detail uit te werken/verbeteren (al dan niet met hulp uit de community in de vorm van mods).

Currently playing: MTG Arena (PC)

Verwijderd

Die Norn dames zijn inderdaad goed gevormd :)

• SinergyX
  • Nu online
...én geanimeerd :+

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2012 13:09 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

LikeAKing schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:40:
[...]

DLC.

http://games.fok.nl/nieuw...uitbreidingen-gratis.html

Is het een betrouwbare bron? Fok kan nogal onserieus zijn soms. :P
Beetje jammer dat die poster geen bron plaatste. Maar ze refereren volgens mij naar deze post van een ANet medewerker.

Dus seems legit!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:08:
[...]

Die Norn dames zijn inderdaad goed gevormd :)
LOL
"ze" hebben de afmeting net als die van de dame die ik net in mijn lunchpauze tegenkwam
Was vergeten te vragen of ze Norn was 8)7

FUMES et CARNES

Verwijderd

Iusedto schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:14:
[...]

LOL
"ze" hebben de afmeting net als die van de dame die ik net in mijn lunchpauze tegenkwam
Was vergeten te vragen of ze Norn was 8)7
Hoor je toch al als ze praten, met zo'n zware stem :+

Kheb als alt een Norn Ranger. Vrouwtje ziet er mooi uit, maar als ze begint te praten schrik je je kapot, lijkt wel een vent...
Zou een Charr daar nu werkelijk in geïnteresseerd zijn?

Mannen....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:17:
[...]

Hoor je toch al als ze praten, met zo'n zware stem :+

Kheb als alt een Norn Ranger. Maar zit er niet uit, vrouwtje ziet er mooi uit, maar als ze begint te praten schrik je je kapot, lijkt wel een vent...
Klopt! Op zich past het wel een beetje bij het ras natuurlijk, maar sexy zal het voor de meesten niet zijn.
Wailing_Banshee schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:18:
[...]

Zou een Charr daar nu werkelijk in geïnteresseerd zijn?

Mannen....
Een Charr vindt een discussie over WoW nog veel minder boeiend. :+

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:27:
[...]

Een Charr vindt een discussie over WoW nog veel minder boeiend. :+
Niet alleen een Char hoor :P

FUMES et CARNES

• scaper
  • Laatst online: 11-11 09:13

scaper

the leGend

als we zo nog even door gaan gaat het weer over hetzelfde :+

i9 9900K @ 5.0 Ghz @ NZXT x72 | ASUS ROG MAXIMUS XI HERO | 32 GB DDR4 G.Skill Trident-z @ 3200 Mhz | ASUS RTX 2080 8GB OC | Samsung Evo 840 | Crucial MX300 | Corsair Crystal 460X

De discussie ging net niet over WoW maar over verbeterpunten in GW2 en daarbij werd inderdaad Wow vaak als voorbeeld gepakt. BF3 is er nou eenmaal minder voor geschikt.

Nu gaat het pas echt nergens over. ;)

Waarom werken guild-functies eigenlijk nooit goed na een update / restart? Gister geen updates klaar kunnen zetten.

[ Voor 22% gewijzigd door Devata op 26-09-2012 13:32 ]

Hier worden nog een paar vooroordelen bevestigd...

Maar even over de Norn gesproken, ik krijg niet echt een goede mannelijke ranger Norn. Ze zijn allemaal zo grof en breed! Maar vooral die stierennek vind ik vreselijk...

Wailing_Banshee schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:32:

Maar even over de Norn gesproken, ik krijg niet echt een goede mannelijke ranger Norn. Ze zijn allemaal zo grof en breed! Maar vooral die stierennek vind ik vreselijk...
Ja inderdaad. Ik maak normaal alleen of vooral males aan en wil van alle classe zeker een char. Voor de norn word het echter om die reden een vrouwelijk karakter dat dan ook nog zo klein en slank mogelijk word (een soort human dus eigenlijk).

Verwijderd

Klopt, ik vind ze het best uit de verf komen als warrior of guardian.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Kunnen we niet een topic aanmaken: WoW (betalen per maand voor een game? No thank you :))vs GW2? Dan blijven de mensen tevreden die de discussie WEL leuk vinden. En de mensen die echte GW2 vragen, opmerkingen en de rest hebben, dan kan dat hier.

[ Voor 66% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-09-2012 13:39 ]

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
en reactie terug van arena net

2.5G besteed aan influence items, 0 influence gekregen.

"Sorry, we can't restore gold, nor influence lost this way"

>_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Haha ja die stierennek en borstkas zijn inderdaad nogal over the top. Net als de 'tetten' van de dames, maar laten we daar vooral niet verder over uitwijden... Norn vind ik vooral geschikt als Warrior of Guardian, maar verder niet echt. Overigens vind ik human females ook van die enorme barbies, daar heb ik ook weinig mee.

Wat dat betreft vind ik de customization opties wel wat beperkt. Je kunt sowieso alleen maar jonge en redelijk knappe characters maken.

Als je vooroordelen bevestigd wil zien ben je bij MMO-spelers over het algemeen inderdaad aan het juiste adres ja. Ik ben me daar prima van bewust en doe er lekker aan mee ook. Al is het maar voor de lol. :D

Anyway, mannelijke Norn zijn inderdaad allemaal zo gebouwd. Mannelijke humans vind ik dan net weer te gewoon over het algemeen. Die hadden wel iets breder gemogen juist. Eigenlijk vind ik Humans + Norn een beetje dubbelop, had van mij 1 ras mogen zijn dat qua uiterlijk tussen beide inzat.

Morrar schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:36:

Wat dat betreft vind ik de custimization opties wel wat beperkt. Je kunt sowieso alleen maar jonge en redelijk knappe characters maken.
Haha ja inderdaad. In het spel heb je ook wat NPC's die voor "old woman" en "old man" door moeten gaan. Maar buiten hun grijze haren (jonge mensen kunnen ook grijze haren hebben) en de naam boven hun hooft zie je het er niet van af. Zal wel iets in het water zijn of zo..?
Morrar schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:36:
[...]

Haha ja die stierennek en borstkas zijn inderdaad nogal over the top. Net als de 'tetten' van de dames, maar laten we daar vooral niet verder over uitwijden... Norn vind ik vooral geschikt als Warrior of Guardian, maar verder niet echt. Overigens vind ik human females ook van die enorme barbies, daar heb ik ook weinig mee.

Wat dat betreft vind ik de custimization opties wel wat beperkt. Je kunt sowieso alleen maar jonge en redelijk knappe characters maken.
Ik vind m'n female Norn niet over-the-top.... Ze is wel lekker lang. Maar voor de mannetjes kan ik niet echt iets vinden... Ik zou best wel wat slider opties willen hebben voor het lichaam en niet voor het gezicht.

• corset
Norn zijn gemodeled naar barbarians, goed gelukt

humans zijn gemodeled naar het ultieme schoonheids ideaal

zo simpel is het.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

SnoeiKoei schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:37:
[...]
Anyway, mannelijke Norn zijn inderdaad allemaal zo gebouwd. Mannelijke humans vind ik dan net weer te gewoon over het algemeen. Die hadden wel iets breder gemogen juist. Eigenlijk vind ik Humans + Norn een beetje dubbelop, had van mij 1 ras mogen zijn dat qua uiterlijk tussen beide inzat.
Ja, ik had best wel een grotere borstkas willen hebben voor m'n female human. Helaas. (en diegene die wel een wat grotere borstkas had, vond ik het lichaam zelf niet mooi).

(en ja, ik weet dat het lastig is om als actief figuur een flinke borstkas te hebben, maar de Norn hebben daar toch ook geen last van, blijkbaar?)

lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:36:
en reactie terug van arena net

2.5G besteed aan influence items, 0 influence gekregen.

"Sorry, we can't restore gold, nor influence lost this way"

>_>
Komt misschien nog met vertraging?
lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:40:
Norn zijn gemodeled naar barbarians, goed gelukt

humans zijn gemodeled naar het ultieme schoonheids ideaal

zo simpel is het.
Barbarians zijn ook human. Als Norn "gewoon" mensen zijn is het net zo incorrect (doch wat minder beladen) als wanneer je "Norn" vervangt door "negers". Je kunt kiezen uit Asura, Sylvari, Charr, mensen en negers.

• corset
Devata schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:43:
[...]

Komt misschien nog met vertraging?
Nop, ze geven zelf aan (reactie terug van bug report) dat ze niets terug kunnen geven ervan >_> Nu zat ik al op 15G, dus zo erg is het niet, maar toch irritant.

lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:44:
[...]

Nop, ze geven zelf aan (reactie terug van bug report) dat ze niets terug kunnen geven ervan >_> Nu zat ik al op 15G, dus zo erg is het niet, maar toch irritant.
Mja verbaas me toch een beetje over wat allemaal niet "kan" volgens ArenaNet. Tijdens de ban ronde naar aanleiding van de karma wapens konden ze wel van alles controleren (hoeveel je gekocht had, wat je gedelete had, etc), maar er iets aan doen kan kennelijk niet. Dat vind ik vreemd.

Zelfde voor die exotic armor boxes waar gewoon een rare set uit kwam. Mensen verloren daar dik 10 - 15G, maar ook daar kon / wilde ArenaNet niets aan doen. Kan toch niet zo lastig zijn om op individuele basis iets te regelen zou ik zeggen...

• SinergyX
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:43:
Barbarians zijn ook human. Als Norn "gewoon" mensen zijn is het net zo incorrect (doch wat minder beladen) als wanneer je "Norn" vervangt door "negers". Je kunt kiezen uit Asura, Sylvari, Charr, mensen en negers.
Maar welke idioot is nu het hele continent afgegaan om elke individu vloeiend engels aan te leren? :P

SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:50:
[...]

Maar welke idioot is nu het hele continent afgegaan om elke individu vloeiend engels aan te leren? :P
Bah, gewoon universal translators.

Of Babel Fish....

[...]

MMO-spelers hebben toch allemaal een babelfish in hun oor! Da's bekend.

Edit: met banshee dus.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-09-2012 13:55 ]

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
@ de discussie hierboven, Als je weet dat Guildwars 1 bij het begin ook alleen maar Tyria had en er vervolgens Canthan en Elona er nog bij kwamen weet je dat de wereld nog veel groter zal moeten worden. Ik zeg niet dat deze expansions terug zullen komen maar ik weet wel zeker dat Guildwars 2 nog flink uitgebreid zal worden.

Guildwars1 was ook compleet anders en meer uitgebreid op het einde. (Ik weet waar ik het over heb, heb alle delen van GW1 en rond de 2-3k uur in dat spel zitten.(als het niet meer is :X )
Iedereen gaat er wel vanuit dat het nog wordt uitgebreid. Dat was volgens mij ook niet echt de vraag van de discussie.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

vergeet eye of the north niet!!! het mooiste deel van guildwars 1 vind ik

• sjaggy
Vergeet niet dat Eye of the North in tyria is, en inderdaad EotN gaf de meeste changes in het spel ^^
Even een WvWvW-vraag (want van sommige dingen snap ik nog maar weinig)… Ik dacht dat je voor PvP naar lvl80 gescaled werd, een aparte PvP-build (met skill- en trait points) kreeg en een set PvP-gear, maar ik heb al gezien dat dat iig niet voor WvWvW geldt (ik zie niks terug van de gear en spec waar ik in heart of the Mists mee rondloop iig). Ja, mijn level werd wel naar 80 omhooggeschaald maar ik liep gewoon in mijn lvl40-ish (ranger) of 59-ish (warrior) gear rond. Betekent dat dat een lvl80 character in volle exotic gear een enorm voordeel heeft over een upscaled lvl40-ish character? Kan ik op mijn level in WvWvW lvl80 gear dragen anders? Ik snap nog niet wat er nou allemaal precies geschaald wordt… Hopelijk kan iemand me hier duidelijkheid in geven.

[ Voor 5% gewijzigd door SnoeiKoei op 26-09-2012 15:38 ]

Verwijderd

[...]

Elk ras heeft zijn eigen talen, maar er is nou eenmaal 1 gemeenschappelijke taal. (En nee, dat is trouwens niet Engels)

Leuke wiki pagina op de GW1 wiki trouwens: http://wiki.guildwars.com/wiki/Languages_of_Tyria

Maar van die talen is eigenlijk alleen New Krytan (Common) en Asuran overgebleven.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Languages
SnoeiKoei schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:37:
Even een WvWvW-vraag (want van sommige dingen snap ik nog maar weinig)… Ik dacht dat je voor PvP naar lvl80 gescaled werd, een aparte PvP-build (met skill- en trait points) kreeg en een set PvP-gear, maar ik heb al gezien dat dat iig niet voor WvWvW geldt (ik zie niks terug van de gear en spec waar ik in heart of the Mists mee rondloop iig). Ja, mijn level werd wel naar 80 omhooggeschaald maar ik liep gewoon in mijn lvl40-ish (ranger) of 59-ish (warrior) gear rond. Betekent dat dat een lvl80 character in volle exotic gear een enorm voordeel heeft over een upscaled lvl40-ish character? Kan ik op mijn level in WvWvW lvl80 gear dragen anders? Ik snap nog niet wat er nou allemaal precies geschaald wordt… Hopelijk kan iemand me hier duidelijkheid in geven.
In WvW word alleen je level gescaled met de daarbij horende HP. De rest blijft inderdaad het zelfde al zou je in theorie dan misschien inderdaad lvl 80 armor kunnen dragen. (nooit geprobeerd en vraag me af wat gebeurd als je dan door de portal stapt)

een echte lvl 80 persoon heeft dus een voordeel echter zul in in WvW meestal niet veel 1 op 1 gevechten meemaken waardoor dat ook minder van belang is.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

in 10 vs 10 krijg je een compleet pvp pak en wapen en kan je bij de vendors alle sigils etc veranderen , je kan ook zonder boek je traits resetten , je kan bij de vendor andere wapens gratis krijgen en aanpassen etc etc
dan ga je lekker pvpen en bij elk lvl (in die pvp rank) krijg je een chest met goodies, ook krijg je van het spelen van 10 vs 10 ik geloof glory punten waar je ook van die chests van kan kopen , uit die chests komen armor sets voor alle classes die je dan in een pvp kledingkast kan stoppen en verzamelen. erg grappig gedaan. wvwvw heb ik me nog niet in verdiept .

• SinergyX
  • Nu online
sjaggy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:37:
Vergeet niet dat Eye of the North in tyria is, en inderdaad EotN gaf de meeste changes in het spel ^^
Nightfall gaf heroes, Factions 2 nieuwe professions en aardig nieuw aspect van PVP, beide dan compleet nieuwe continenten, Hardmode kwam voor EotN (april, EotN pas augustus dacht ik), hele Zaishen omgeving kwam pas 2 jaar later.

Overal valt het wel mee :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2012 15:44 ]

Devata schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:41:
[...]

In WvW word alleen je level gescaled met de daarbij horende HP. De rest blijft inderdaad het zelfde al zou je in theorie dan misschien inderdaad lvl 80 armor kunnen kragen. (nooit geprobeerd en vraag me af wat gebeurd als je dan door de portal stapt)

een echte lvl 80 persoon heeft dus een voordeel echter zul in in WvW meestal niet veel 1 op 1 gevechten meemaken waardoor dat ook minder van belang is.
Nou ja, ik snap wel dat ik 1vs1 moet vermijden maar het verklaart dan wel waarom ik het idee heb dat ik -met name op mijn ranger- nauwelijks een deuk in een pakje boter sla. De pijlen van mijn warrior doen iets meer maar zetten nog geen zoden aan de dijk.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:44:
[...]

Nightfall gaf heroes, Factions 2 nieuwe professions en aardig nieuw aspect van PVP, beide dan compleet nieuwe continenten, Hardmode kwam voor EotN (april, EotN pas augustus dacht ik), hele Zaishen omgeving kwam pas 2 jaar later.

idd eotn gaf niet echt veel changes vond ik maar wel een leuke berg pve content waar je helemaal op los kon gaan, leuke feitjes zijn ook dat als je over het ijs loopt bij draggar lake ( weet ff niet zeker of het zo heet ) je de ijsdraak die ons nu ingw2 zo lastig valt kan zien liggen onder het ijs. dat zelfde geld voor het charr gebied ,daar zie je een heuvelrug wat eigenlijk de rug van 1 van de draken is, toen dacht ik al WTF dat beest is *&^*%^groot!

SnoeiKoei schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:45:

Nou ja, ik snap wel dat ik 1vs1 moet vermijden maar het verklaart dan wel waarom ik het idee heb dat ik -met name op mijn ranger- nauwelijks een deuk in een pakje boter sla. De pijlen van mijn warrior doen iets meer maar zetten nog geen zoden aan de dijk.
Nou is ranger volgens mij (correct me if i'm wrong) niet het beste classe voor een 1 vs 1. Ik ben ook een ranger en samen met andere doe ik wel voldoende schade maar aan solo-gevechten waag ik me niet. Wel kun je er enigszins tactisch mee spelen door bv achter een vijand te gaan staan en hem met een pijl tussen jou team-mates in schieten. Als er iemand achter me aan zit gebruik ik die zelfde tactiek om weer van hem af te komen.

Maar misschien zou ik ook eens wat sPvP moeten doen om wat beter te worden in 1 vs 1.

• sjaggy
SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:44:
[...]

Nightfall, Compleet nieuwe omgeving(met quests, missies etc), Heroes, 2 nieuwe classes, Gate of Anguish en ga zo maar door.
Factions, Compleet nieuwe omgeving(met quests, missies etc), 2 nieuwe classes, de factions zelf (Kurzick/Luxon)
Eye of the North: Common gear(bijvoorbeeld Chaos Gloves, weer een compleet nieuw gebied met alles erop en eraan.

Als ik even de tijd heb kan ik nog veel meer toevoegen hoor ^^

@Freakie, en inderdaad heb deze draak toen ook al bezichtigd haha

[ Voor 3% gewijzigd door sjaggy op 26-09-2012 15:51 ]

• SinergyX
  • Nu online
Freakiebeakie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:48:
idd eotn gaf niet echt veel changes vond ik maar wel een leuke berg pve content waar je helemaal op los kon gaan, leuke feitjes zijn ook dat als je over het ijs loopt bij draggar lake ( weet ff niet zeker of het zo heet ) je de ijsdraak die ons nu ingw2 zo lastig valt kan zien liggen onder het ijs. dat zelfde geld voor het charr gebied ,daar zie je een heuvelrug wat eigenlijk de rug van 1 van de draken is, toen dacht ik al WTF dat beest is *&^*%^groot!
De draak in Drakkar is geen Elder Dragon, maar een champion van Jormag.
(referentie hoe groot Jormag zou zijn, in Norn stad Hoelbrak hangt 1 van zijn tanden :P).

Die in het Char gebied is inderdaad een Elder Dragon, Kalkatorrik ofzo.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ja die onder het ijs kan je niet echt inschatten hoe groot hij is die in het charr gebied wel.

Verwijderd

Hoe kunnen jullie die lore zo goed onthouden? Gaat bij mij echt een oor in en andere uit? Terwijl ik het spel wel leuk vind enzo. Het is zoveel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 16:03 ]

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:03:
Hoe kunnen jullie die lore zo goed onthouden? Gaat bij mij echt een oor in en andere uit? Terwijl ik het spel wel leuk vind enzo. Het is zoveel.
Het is maar hoeveel het je interesseert, zeker de dragons vond ik mooi om te lezen, maar ook het verhaal rond bepaalde characters. Zoiets doms dat je pas bij lvl15 erachter komt waar Logan nu precies vandaan komt :P
(achterachterachterkleinkind van Gwen :P).

Maar zo zitten er bergen referenties terug naar GW1, de Sylvari firstborn, standbeelden (Jorna), wapens (wapen van Rurik bv), maar ook bepaalde grafstenen die NPC's uit GW1 hebben.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SinergyX schreef op woensdag 26 september 2012 @ 16:13:
[...]

Het is maar hoeveel het je interesseert, zeker de dragons vond ik mooi om te lezen, maar ook het verhaal rond bepaalde characters. Zoiets doms dat je pas bij lvl15 erachter komt waar Logan nu precies vandaan komt :P
(achterachterachterkleinkind van Gwen :P).

Maar zo zitten er bergen referenties terug naar GW1, de Sylvari firstborn, standbeelden (Jorna), wapens (wapen van Rurik bv), maar ook bepaalde grafstenen die NPC's uit GW1 hebben.
gwen heeft mij altijd altijd al geintresseerd vanaf klein meisje in pre tot als volwassen vrouw in eotn
ik heb me guild dan ook The Descendants Of Gwen genoemd ;)
haar grafsteen is een skillpoint challenge (was echt bang dat gwen uit dr graf zou springen en me zou afstraffen als een Charr) maar dat was gelukkig niet zo :D

[ Voor 9% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-09-2012 16:24 ]

• StealthyPeanut
Is er ergens de complete lore terug te lezen per ras? Dan kan ik soms op me gemak nog een keer wat teruglezen. Je kan gesprekken niet op pauze zetten en soms zit er iemand op TS net doorheen te praten. Lezen kan wel, maar met wat afleiding is het echt lastig.

• YbonG
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-09 15:30
ik ben eigenlijk wel klaar met de game, en nu wil ik eigenlijk wel van mn account af om toch nog wat geld terug te verdienen (ben maar een arme student..) weet iemand of dit 1) tegen de regels van arenanet is? (boeit me niet zoveel) en 2) of ik dit op de pricewatch mag aanbieden? (belangrijker)
eventuele geinteresseerden mogen sowieso DMen, hoop op 30e, en dan krijg je er gratis Bastion bij.

• SinergyX
  • Nu online
2. is simpel, absoluut niet ;)

• YbonG
prima, dan ga ik dat niet eens proberen ook. bedankt!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-11 19:37

spaceboy

Op grote hoogte

YbonG schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:55:
ik ben eigenlijk wel klaar met de game, en nu wil ik eigenlijk wel van mn account af om toch nog wat geld terug te verdienen (ben maar een arme student..) weet iemand of dit 1) tegen de regels van arenanet is? (boeit me niet zoveel) en 2) of ik dit op de pricewatch mag aanbieden? (belangrijker)
eventuele geinteresseerden mogen sowieso DMen, hoop op 30e, en dan krijg je er gratis Bastion bij.
En 1) who gives a shit? :)
Ik heb GW2 na 2 uur speeltijd ook verkocht. Appeltje eitje. 25 euro. Slechte investering. Kutspel. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

spaceboy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:40:
[...]

Ik heb GW2 na 2 uur speeltijd ook verkocht. Appeltje eitje. 25 euro. Slechte investering. Kutspel. :P
Maar toch het GW2 draadje in de gaten houden? :P

Account doorverkopen is niet toegestaan. Account wordt geblokkeerd als Anet er achter komt. Is vooral het probleem van de koper natuurlijk, maar misschien wel netjes om dat aan diegene te melden.

• YbonG
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:43:
[...]

Maar toch het GW2 draadje in de gaten houden? :P

Account doorverkopen is niet toegestaan. Account wordt geblokkeerd als Anet er achter komt. Is vooral het probleem van de koper natuurlijk, maar misschien wel netjes om dat aan diegene te melden.
het is meer, de kans dat ze daar ooit achter komen EN het kunnen bewijzen is nihil op een enkele sale.

Verwijderd

Wellicht een domme vraag, maar hoe kun je items splitten (in aantallen)?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 19:36 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:33:
Wellicht een domme vraag, maar hoe kun je items splitten (in aantallen)?
alt inhouden.

Verwijderd

A log-in attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

Address: 183.187.106.202
City: Taiyuan
Region: 24
Country: CN

O.o

meer mensen dit soort grappen al gehad?

• De Fluppe
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-02 21:03
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:39:
[...]

Elk ras heeft zijn eigen talen, maar er is nou eenmaal 1 gemeenschappelijke taal. (En nee, dat is trouwens niet Engels)

Leuke wiki pagina op de GW1 wiki trouwens: http://wiki.guildwars.com/wiki/Languages_of_Tyria

Maar van die talen is eigenlijk alleen New Krytan (Common) en Asuran overgebleven.
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Languages
Bork! Bork! Bork! ;)

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:02:
A log-in attempt from the following location is currently awaiting your authorization.

O.o

Ja ik.......
Verder niks mee gedaan, niks aan de hand.. ( denk ik ) ...

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Eu... Voor zover ik weet krijg je dit soort mails alleen als iemand probeert in te loggen vanaf een onbekend ip adres MET EEN JUIST WACHTWOORD! Ik zou je wachtwoord dus snel veranderen en ff checken bij andere games.
Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:02:

O.o

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• maartend
  • Laatst online: 10:31
Thrace Grumble schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:45:
Eu... Voor zover ik weet krijg je dit soort mails alleen als iemand probeert in te loggen vanaf een onbekend ip adres MET EEN JUIST WACHTWOORD! Ik zou je wachtwoord dus snel veranderen en ff checken bij andere games.

[...]
Klets.
Je krijgt dit als iemand van een ander als normaal IP in probeert te loggen. Je weet aardig paniek te zaaien.

Heb dit bericht zelf al 10-tallen keren gehad.

p.s. @gangstakid, 1 maal in een topic is voldoende. Hoeft ook niet nog in het problemen topic.

[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 26-09-2012 20:51 ]

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:32

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Hoe weet je dit zo stellig? Volgens mij krijg je alleen een mail als het wachtwoord wel degelijk juist is, maar ikkan er ook naast zitten. Ik zou toch het zekere voor het onzekere nemen.
maartend schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:46:
[...]

Klets.
Je krijgt dit als iemand van een ander als normaal IP in probeert te loggen. Je weet aardig paniek te zaaien.

p.s. @gangstakid, 1 maal in een topic is voldoende. Hoeft ook niet nog in het problemen topic.

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11 17:51
Krijg je idd als ze je ww goed hebben.. Meteen veranderen dus!

psn: HertogJack

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
Krijg je enkel als je wachtwoord inderdaad ook klopt. Kan de bron niet meer vinden waar het letterlijk in stond, maar het volgende komt aardig in de buurt.
If you see email authentication messages in your inbox asking you to approve a login that you didn't initiate and from someplace you don't recognize, that's a sign that a hacker knows your account name and password, and is only being prevented by the email authentication feature from accessing your account. You should immediately change your password to a new, unique password that you've never used anywhere else.
Bron

Steam: Grim

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11 17:51
Ik logde een keer in vanaf mn werk (ander ip dus) op account management en toen krijg ik ook zon mail..

psn: HertogJack

• StealthyPeanut
maartend schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:46:
[...]

Klets.

Pas je wachtwoord dan maar snel aan. Ze hebben wel degelijk je wachtwoord goed ingevuld 8)7 .

Of waren die inlogacties van jezelf? Dan niet natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 27-09-2012 08:41 ]

YbonG schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:55:
spaceboy schreef op woensdag 26 september 2012 @ 18:40:
[...]

Aangezien ik hier ook op zoek ben naar welke verbeterpunten er zouden moeten worden doorgevoerd zou ik het mooi vinden als jullie de reden dat jullie het niets vinden ook graag weten.

Wat valt je tegen, waarom? Is er een andere game die je wel goed bevalt en op welke punten vind je die dan beter. Enz enz.

Ik hoop dat jullie bereid zijn daar nog een (als het kan uitgebreid) antwoord op te geven.
Devata schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:42:
[...]

[...]

Aangezien ik hier ook op zoek ben naar welke verbeterpunten er zouden moeten worden doorgevoerd zou ik het mooi vinden als jullie de reden dat jullie het niets vinden ook graag weten.

Wat valt je tegen, waarom? Is er een andere game die je wel goed bevalt en op welke punten vind je die dan beter. Enz enz.

Ik hoop dat jullie bereid zijn daar nog een (als het kan uitgebreid) antwoord op te geven.
Ik hoop dat je beseft dat je nou weer indirect (en misschien onbewust) een "verschillen tussen WoW of GW1 en GW2"-discussie probeert op te rakelen. Doe nou alsjeblieft niet, dat hebben we gisteren al gehad allemaal. Praat er over verder per PB of maak er een topic over aan maar er was gisteren toch tamelijk duidelijk dat vrijwel niemand hier zin in heeft. En zin heeft het ook niet want Arenanet leest hier echt niet mee.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

was vorig weekend bij een vriend van me en wou guildwars2 laten zien , toen kreeg ik ook die melding toen ik wou inloggen , moest toen inderdaad bevestigings link in me mail gebruiken om verder te komen ,
ik geef als tip , verander niet alleen je wachtwoord maar scan je pc ook eens met malwarebytes
http://www.malwarebytes.org/

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Mjah, zo'n mailtje heb ik in het begin ook gehad. Meteen password aangepast. Was zo gebeurd. Probleem voor mij is eerder dat ik weet dat ik dat oude password ook op andere plekken heb gebruikt, maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar :X

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:06:
[...]

Ik hoop dat je beseft dat je nou weer indirect (en misschien onbewust) een "verschillen tussen WoW of GW1 en GW2"-discussie probeert op te rakelen. Doe nou alsjeblieft niet, dat hebben we gisteren al gehad allemaal. Praat er over verder per PB of maak er een topic over aan maar er was gisteren toch tamelijk duidelijk dat vrijwel niemand hier zin in heeft. En zin heeft het ook niet want Arenanet leest hier echt niet mee.
inderdaad totaal nutteloos om zulke info los te peuteren tenzij je een baan wil bij arenanet xD
en dan nog denk ik dat als je zulke info mailed naar ze het direct in de prullebak beland.
en zoals ik gister al aangaf spellen als wow en gw2 vergelijken is het zelfde als 2 woningen vergelijken waarvan er 1 al af is en gemeubileerd en van de ander aleen de fundering is gestort .
het guildwars 2 topic is om inhoudelijk over het spel te praten dus , hoe lvl ik mijn crafting het best of hoe kom ik bij die verrekte vista etc etc

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Weakling schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:12:
Mjah, zo'n mailtje heb ik in het begin ook gehad. Meteen password aangepast. Was zo gebeurd. Probleem voor mij is eerder dat ik weet dat ik dat oude password ook op andere plekken heb gebruikt, maar ik heb werkelijk geen flauw idee waar :X
bedenk gewoon een compleet nieuw wachtwoord voor gw2 , dan weet je zeker dat als er een gamesite word gehacked of weet ik veel hoe ze er aan komen dat je gw2 account veilig is

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Freakiebeakie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:17:
bedenk gewoon een compleet nieuw wachtwoord voor gw2 , dan weet je zeker dat als er een gamesite word gehacked of weet ik veel hoe ze er aan komen dat je gw2 account veilig is
Ja, dat is mijn wachtwoord nu ook, maar mijn oude gehackte ww was dat nog niet.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• StealthyPeanut
Devata schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:42:
[...]

[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk inderdaad. Ik ben gisterenavond rond 19:00 uur begonnen en moest om 23:00 echt moeite doen om te stoppen. Het ene event na het andere, rondlopen, gatheren, craften (level 225 Huntsman FTW), matten en nog wat PvP geprobeerd.

Over PvP gesproken. Dat is me gisteren toch wel erg goed bevallen. Ik heb met mijn Thief een build welke 1vs1 toch wel erg goed werkt heb ik gemerkt. Met geen enkele professie echt moeite gehad eigenlijk. Mijn team verloor wel elke keer net helaas, maar bij mijn eerste 3 games stond ik meteen bovenaan.

Ik zal vast nog niet de beste van de beste hebben meegemaakt, maar mijn eerste indruk is toch wel erg goed. WvWvW heb ik nog niet geprobeerd. Dit ga ik nog wel proberen, maar eerst wil ik lekker PvE en PvP uitspelen en onder de knie krijgen. WvWvW lijkt mij veel belangrijker hoe je als team speelt en niet hoe je als individu speelt.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Thiefs zijn 1 op1 erg sterk , alleen tegen een goeie warrior hebben ze problemen.
als ik met mijn elementalist in wvwvw bezig ben met het zoeken naar mijn laatste puntjes voor world exploration word ik 9 van de 10 keer geraped door stealthy thiefs :(

SnoeiKoei schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:06:
[...]

Dit lezen ze niet mee maar als ik wat punten heb verzamelt meld ik die dingen op hun forum verder verwacht ik geen discussie maar gewoon dan ze (hopelijk) een post plaatsen waarin ze aangeven wat ze waarom niet leuk vinden. Ik vraag om naar een andere game als voorbeeld te pakken zodat je dan ook weet hoe ze het beter vinden. De vergelijking met WoW krijg je alleen maar als YbonG en spaceboy van WoW afkomstig zijn en dat beter vinden. Zo niet dan krijg je andere vergelijkingen maar ik heb er weinig aan als ze zeggen “ik vind X niet leuk” maar niet aangeven waarom en hoe het volgens hun dan zou moeten. Daarbij heb ik gister al proberen aan te geven dat het geen GW2 VS WoW was maar er gewoon naar voorbeelden worden gezocht. Dan komt WoW vaak naar voren maar ik heb ook al genoeg andere games gehoord, voornamelijk WAR.

Hoe dan ook, wat ik probeer te doen is om die + en -munten te verzamelen en daarmee dan een zo genuanceerd en eerlijk mogelijk verhaal in de forums van ArenaNet te posten. Dit onderwerp op zich (plus- en minpunten) lijkt me niet uitgebreid genoeg om er een heel nieuw topic voor aan te maken en zal in dit topic toch regelmatig aan bod komen. Zelfs de discussie rondom de wachtwoorden kun je als zodanig zien.
Freakiebeakie schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:16:
[...]
en dan nog denk ik dat als je zulke info mailed naar ze het direct in de prullebak beland.
Het is toch een algemeen GW2 forum dus + en -munten horen daar toch ook bij. Nogmaals het is absoluut niet mijn bedoeling een GW2 vs WoW discussie te starten, wel om verbeterpunten te verzamelen en dat dan vaak een vergelijking met WoW word gemaakt tja...

En aangezien ik niet probeer een WvW vs GW2 discussie probeer te starten ga ik dus ook maar even niet in op het verhaal WoW = 8 jaar oud want dat is dus wel vergelijken. Daarbij is daar gister inderdaad al genoeg over gezegd.

“en dan nog denk ik dat als je zulke info mailed naar ze het direct in de prullebak beland.” Gister gaf je zelf nog aan (en daar was ik het met eens) dat ArenaNet wel naar de community luisterde.

Als het uit de hand loopt en een WoW vs GW2 discussie lijkt te worden dan zal ik proberen dat tegen te houden of alsnog er een nieuw topic voor aan te maken. Maar ik denk dat + en -punten vooralsnog gewoon in dit topic thuis horen.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik vind het prima dat jij de punten die jij graag verbeterd ziet worden naar ze mailed maar vervuil het gw2 topic niet met die eindeloze discussies van je over wow vs gw2 , maak daar lekker een eige topic voor aan en ga dat daar doen.

Pagina: 1 ... 178 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.