Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Sjonge, wat een gedoe om een leuke achternaam te verzinnen. Mijn mesmer moet sexy worden. Voornaam heb ik al, maar nog een achternaam verzinnen welke sexy of met mesmer te maken heeft, beginnend met een A. Het ultieme doel is een combi ervan.

Al een paar dagen aan het proberen. Geen creatief hersencel meer over.

Voornaam wil ik niet veranderen en deze begint ook met een A en bestaat uit 5 letters. Dus nog 13 letters over voor de achternaam. De achternaam wil ik graag (net als al mijn andere chars) uit twee delen laten bestaan (bijv. Everspark).

Heb wat geprobeerd met Alluring en Attractive (en andere A-woorden), maar tot nu toe niet echt iets van kunnen maken. Mensen met een voorraad inspiratie? :9

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:27:
Explorer's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Magic Find, +Power, +Precision

Rampager's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Condition Damage, +Power, +Precision
Zo zojuist deze 2 sets gehaalt was in totaal 18 Silver kwijt :D Nu keihard doorlevellen voor ik ze kan gebruiken :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 14:40

Erikie

www.erikie.nl

Zojuist die jumping puzzle in eternal battlegrounds geprobeerd, maar aangekomen in die cage lag mijn toetsenbord in 2en. . duurde ongeveer een half uur ofzoeits.. jezus wat frustrerend.. nee dit ga ik niet meer doen :D.. zeker wanneer er 2 hostiles aankomen kakken .. (*@#$

traktor scratch!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

@SyNqii,
Haha! Lig je nu nog altijd in de knoop met je Mesmer vrouwmens? :)
Misschien kan je met "Aëry" iets?

Steam/uPlay: EvulKlowne

Verwijderd

ambi schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:11:
@SyNqii,
Haha! Lig je nu nog altijd in de knoop met je Mesmer vrouwmens? :)
Misschien kan je met "Aëry" iets?
Haha, ja sorry :9
Tot voor 10 minuten geleden wel ja. Heb nu wat gevonden en ze is al level 2 :D
Toch thanks voor je moeite. Ik heb mijn characters nu voorlopig bij elkaar. Nu maar de grote wereld in en sexy zijn :9

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Erikie schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 19:03:
Zojuist die jumping puzzle in eternal battlegrounds geprobeerd, maar aangekomen in die cage lag mijn toetsenbord in 2en. . duurde ongeveer een half uur ofzoeits.. jezus wat frustrerend.. nee dit ga ik niet meer doen :D.. zeker wanneer er 2 hostiles aankomen kakken .. (*@#$
ik eet ze op :D
vind de jumping puzzles geweldig, je kan er zoveel tijd en moeite in kwijt en ondanks dat je zwakke loot als reward krijgt is het toch wel behoorlijke voldoening :)

de andere 3 in WvW zijn trouwens wel de moeite waard om (dagelijks) te doen, je geeft zoveel minder uit aan siege equipment op die manier, ik koop alleen nog maar flame rams tegenwoordig
tip: doe ze 's nachts/vroeg 's ochtends, dus tussen 3:00 en 10:00 ofzo, dan speelt er bijna niemand en kan je in een kwartiertje/halfuurtje klaar zijn met alle 3

• Daisai
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-11-2024
Wat een asociale bagger zooi is dit, koop je net het spel voor 55 euro komen ze nadat je het spel heb gekocht met de melding dat ze problemen hebben met inloggen.
Alsof ze dat niet even voordat je het spel kocht konden melden.

Weer geef je een developer/publisher het voordeel van de twijfel en je ziet wat ermee gebeurd.

Het daadwerkelijk inloggen werkt ook niet op hun website, constant een melding van een foute password ( die dus niet onjuist is ).

• godofal
  • Niet online

godofal

Daisai schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:03:
Wat een asociale bagger zooi is dit, koop je net het spel voor 55 euro komen ze nadat je het spel heb gekocht met de melding dat ze problemen hebben met inloggen.
Alsof ze dat niet even voordat je het spel kocht konden melden.

Weer geef je een developer/publisher het voordeel van de twijfel en je ziet wat ermee gebeurd.

Het daadwerkelijk inloggen werkt ook niet op hun website, constant een melding van een foute password ( die dus niet onjuist is ).
ik zou die houding ff ergens anders parkeren, Anet heeft tot nu toe elke keer updates gegeven over de status van het spel en aanverwanten en die snel opgelost, andere bedrijven zie ik dit niet doen

Verwijderd

heeft iemand nog een leuke warrior build?
en hoe vinden jullie leuk om met warrior te spelen? 2 hand sword of shield of of?

• Daisai
godofal schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:29:
[...]

ik zou die houding ff ergens anders parkeren, Anet heeft tot nu toe elke keer updates gegeven over de status van het spel en aanverwanten en die snel opgelost, andere bedrijven zie ik dit niet doen
Die houding? rot toch op.. ik ben je broertje niet....

Ik koop net voor 55 euro een spel en het inloggen om het spel te activeren werkt niet eens op hun website.
Waardeloze bagger dus, en vervolgens melden ze pas later nadat je het spel hebt gekocht dat het inloggen niet werkt.

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
godofal schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:29:
[...]

Waar heb jij het over? Iedere keer als er servers of functionaliteiten uit liggen is er op geen enkel medium van ArenaNet iets over te vinden. Ze geven juist geen updates, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blizzard die dat netjes in hun login scherm en op hun forums wel doet.

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 23:07
Verschil tussen pug en een guild team is erg groot.

Pug op CM storymode: Wipe na wipe na wipe. Terwijl we een gebalanceerd team hadden (maar 2 guardians die alleen maar voor dps gingen 8)7 )
Met 5 guildies op teamspeak AC explorable mode: easy en zonder al teveel moeite in 1 keer de dungeon doorlopen.

Wel is graveyard zerging de enige manier om bepaalde bosses te killen. Wanneer iemand defeated is, dan heeft het geen nut om deze te ressen: het kost teveel tijd en teveel risico, je bent sneller terug door een WP te gebruiken. Als ze dit onmogelijk gaan maken, dan mogen ze wel iets aan de bosses of het reviven gaan sleutelen.

Wel grappig dat ik necro level 80 heb, en meteen weer een nieuwe character aan het spelen ben. Teveel leuke professions om te proberen >:)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:30:
heeft iemand nog een leuke warrior build?
en hoe vinden jullie leuk om met warrior te spelen? 2 hand sword of shield of of?
Sword ftw :P easy mode bleeding, beetje rondmeppen, beetje shouthealen, klaar :D

Waar kan je trouwens niet inloggen? Ik kan gewoon op GW2 en ingame inloggen.

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2012 23:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:53:
[...]

Sword ftw :P easy mode bleeding, beetje rondmeppen, beetje shouthealen, klaar :D

Waar kan je trouwens niet inloggen? Ik kan gewoon op GW2 en ingame inloggen.
2handed sword? of 2x 1 handed?
en waar doe jij je punten in dan? allemaal in str of/

• SinergyX
Dit is mijn setup.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/chjjqcTbdP9BkXSpHENhK7Gg/medium.png

Verder bijna volledig Cleric gear (1h sword, shield, 1h off-axe).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Zerotorescue
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-09 11:01
Zou als ik jou was me gewoon even concentreren op het leren van alle weapon skills en bestuderen hoe deze bedoelt zijn om te gebruiken en dit proberen toe te passen. Zo kom je er vanzelf achter welke combinatie van wapens jij het leukste vind.

Zo zou ik op mijn Thief nooit als mainhand een pistol of sword gebruiken; ik vind het verschrikkelijk, maar er zijn veel andere Thieves die dit alleen maar gebruiken. Kwestie van waar jij zin in hebt.

Traits zouden ook geen probleem moeten zijn; je kan tot level 40 max 10 punten per tree kwijt dus hoef je niet zo veel informatie op te nemen. Als Thief maken je traits eigenlijk helemaal niets uit, ik merk zelf weinig verschil tussen een glass canon build en een survivability build.

[ Voor 24% gewijzigd door Zerotorescue op 21-09-2012 23:52 ]

• ixl85
  • Laatst online: 21-10 19:58
Zerotorescue schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:37:
Zou als ik jou was me gewoon even concentreren op het leren van alle weapon skills en bestuderen hoe deze bedoelt zijn om te gebruiken en dit proberen toe te passen. Zo kom je er vanzelf achter welke combinatie van wapens jij het leukste vind.

Zo zou ik op mijn Thief nooit als mainhand een pistol of sword gebruiken; ik vind het verschrikkelijk, maar er zijn veel andere Thieves die dit alleen maar gebruiken. Kwestie van waar jij zin in hebt.
Thief + 2x guns en caltrops = heerlijke stacking bleeds (zeker met caltrops op dodge er bij...)
Dat fonteintje met health dat er af springt, heerlijk.
Dan nog wat extra condition dmg en/of duration!

• godofal
  • Niet online

godofal

ninc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:51:
Verschil tussen pug en een guild team is erg groot.

Pug op CM storymode: Wipe na wipe na wipe. Terwijl we een gebalanceerd team hadden (maar 2 guardians die alleen maar voor dps gingen 8)7 )
Met 5 guildies op teamspeak AC explorable mode: easy en zonder al teveel moeite in 1 keer de dungeon doorlopen.
herkenbaar :P
net de laatste quest gedaan, en iemand in onze group (4 guildies+1pug) had hem al geprobeerd met een pug groep en waarschuwde ons constant via voicechat
begon al gelijk "het kan makkelijk 2 uur duren" en "kijk uit bij deze boss, die doet dat dit en dat"
wij gewoon met een beetje communicatie en skill synergy er vol overheen roflstompen, ik had bij elke boss het gevoel maar routinematig op knoppen te drukken en te wachten tot die insane HP neer was
en dat als squishy elementalist waarvan je verwacht constant neer te gaan :/

moet wel zeggen dat het einde érg teleurstellend is, zonder op details in te gaan is het letterlijk 5 minuten op 1(!) knop rammen -O- :N (ja, letterlijk letterlijk, niet nep-letterlijk. mss korter maar het voelde als 5min aan)

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
ixl85 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:52:
[...]

Thief + 2x guns en caltrops = heerlijke stacking bleeds (zeker met caltrops op dodge er bij...)
Dat fonteintje met health dat er af springt, heerlijk.
Dan nog wat extra condition dmg en/of duration!
Tja, als je zo naar alle skills kijkt, de damage, de conditions etc. is er eigenlijk maar één setup echt effectief:

Double pistol + double dagger

Maar het ligt er natuurlijk aan hoe je speelt. Je kan in het belang van je team spelen en in eigen belang. Als je in het belang van het team speelt kan je bijvoorbeeld juist weer beter een short bow nemen met z'n AoE en field skills.

Maar voor eigen belang double pistol voor meeste ranged dps, en double dagger voor close range. Dancing dagger stacked bleed en evade ook nog eens. Zonder die skill kon ik simpelweg guardians en warriors niet aan. Met dancing dagger kun je de dodelijke close range skills van die classes evaden en flink bleed stacken + flink klappen uitdelen.

Zodra de health van de enemy onder de 25% dropped spam ik alleen nog maar heartseeker i.v.m. met de massive damage onder de 25% health van de enemy.

Echt altijd weer leuk als de enemy dan weg probeert te komen en ik maar naar ze toe blijf jumpen xD

[ Voor 4% gewijzigd door IngamerX op 22-09-2012 03:15 ]

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Daisai schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:31:
[...]

Ik koop net voor 55 euro een spel en het inloggen om het spel te activeren werkt niet eens op hun website.
Waardeloze bagger dus, en vervolgens melden ze pas later nadat je het spel hebt gekocht dat het inloggen niet werkt.
Zerotorescue schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:36:
[...]

Waar heb jij het over? Iedere keer als er servers of functionaliteiten uit liggen is er op geen enkel medium van ArenaNet iets over te vinden. Ze geven juist geen updates, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Blizzard die dat netjes in hun login scherm en op hun forums wel doet.
Je kan ze volgen op twitter, facebook en hun eigen [urll=http://wiki.guildwars2.com/wiki/Main_Page]wikipedia[/url] bevat ook genoeg info, over zowel updates als downtimes.

Nee het is niet instant, maar dat is het bij blizzard ook niet, geloof mij. Zelf ben ik alleen maar blij met hoe ANet het doet aangezien ze altijd redelijk snel zijn en ik eigenlijk alleen de eerste headstartdag en eerste officiele dag wat downtime heb meegemaakt.

Houd er ook rekening mee dat het een MMO is en blijft. Er blijven dus altijd updates komen en er blijven dingen stuk gaan. Dat wordt dan natuurlijk zsm gefixed en daar zijn ze altijd redelijk snel mee, maar verwacht aub niet dat ze binnen een uur een grote bug hebben gefixed

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:09:
Dit is mijn setup.
[afbeelding]

Je warrior heeft blijkbaar een mesmer skill :p Tactics skillpunt 25 ;)

• GuardMoony
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-12-2024
Voor de mensen die nog naar armor sets aan het zoeken zijn:

http://wiki.guildwars2.com/wiki/List_of_armor_sets

srry voor dubbel post

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 23:09:
Dit is mijn setup.
[afbeelding]

Ligt het aan mij of lijkt de minitrait op 25 van tactics te veel op het "logo" van de mesmer? :9

Het ligt in ieder geval aan mij dat ik over het hoofd heb gezien dat iemand deze comment al gemaakt had :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2012 11:10 ]

• SinergyX
GuardMoony schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 10:38:
Je warrior heeft blijkbaar een mesmer skill :p Tactics skillpunt 25 ;)
Nu je het zegt :D Nooit opgevallen eigelijk, hebben ze toch dual-professions in GW2 zitten zoals in GW1? :P

• Daisai
Gropah schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 09:58:
[...]

[...]

Je kan ze volgen op twitter, facebook en hun eigen [urll=http://wiki.guildwars2.com/wiki/Main_Page]wikipedia[/url] bevat ook genoeg info, over zowel updates als downtimes.

Nee het is niet instant, maar dat is het bij blizzard ook niet, geloof mij. Zelf ben ik alleen maar blij met hoe ANet het doet aangezien ze altijd redelijk snel zijn en ik eigenlijk alleen de eerste headstartdag en eerste officiele dag wat downtime heb meegemaakt.

Houd er ook rekening mee dat het een MMO is en blijft. Er blijven dus altijd updates komen en er blijven dingen stuk gaan. Dat wordt dan natuurlijk zsm gefixed en daar zijn ze altijd redelijk snel mee, maar verwacht aub niet dat ze binnen een uur een grote bug hebben gefixed
En dit zal waarschijnlijk alleen gefixed worden na het weekend....
Lekker logisch, support verlenen wanneer mensen geen gebruik kunnen maken van je dienst ivm werk e.d.

Maar ja, tot nu toe 55 euro uitgegeven aan een waardeloos en nutteloos product wat ik dus niet kan gebruiken omdat de inlog niet werkt op hun website.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Net mezelf ook maar eens getrakteerd op een set. Comlete set Strong/Ravaging Pirate. Niet verkeerd met 3 Traveler en 2 Melandru runes :D.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:15
Daisai schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 14:47:
[...]

Lekker logisch, support verlenen wanneer mensen geen gebruik kunnen maken van je dienst ivm werk e.d.

Maar ja, tot nu toe 55 euro uitgegeven aan een waardeloos en nutteloos product wat ik dus niet kan gebruiken omdat de inlog niet werkt op hun website.
Ten eerste fixed Arenanet 24/7. Verder vind ik het erg onterecht om te oordelen over een spel op basis van een registratie-probleem. Ik vind het wel erg vreemd dat jij dit hebt trouwens, ik hoor er verder niemand over. Daarnaast kan ik sinds release probleemloos inloggen en heb ik vandaag ook zonder problemen mijn wachtwoord veranderd.

Je hebt 55 euro uitgegeven aan een produkt waar je je nog vele uren mee zal gaan vermaken. Nu nog niet nee, maar dit wordt snel opgelost. Beetje flauw dus om net te doen alsof je geld ook nog weg is. En natuurlijk is het niet leuk voor je, maar de reactie is wel erg verwend.

Daarnaast vraag ik me af waarom je eigenlijk op hun website wil inloggen, want dat heb ik nog nooit hoeven doen om GW2 te spelen. Je bedoelt misschien de eventuele registratie, maar als die nu even niet werkt dan duurt dat echt niet lang voor ze dat oplossen. Daarnaast staat die registratie verder helemaal los van het spel, en heb je daar dus later nooit meer iets mee te maken.

Succes, en ik zou zeggen, blijf eens wat positief. De wereld vergaat niet om een paar dagen geen GW2 spelen. Zeker niet als je nog niet eens verslaafd bent aan GW2...

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

Ik sinds vanochtend gewoon kunnen inloggen op de website
Ik denk dat je gewoon wat verkeerd doet Daisai. Lees je registratie-mails eens na zou ik zeggen, daar staat als het goed is precies in wat je moet doen.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Als je iets op TP koopt en het staat in je pick up, kun je dit gewoon laten staan in de pick up (dagen, weken?)?

• SinergyX
[...]

Ok, WAAR heb je nu precies een foutmelding bij het inloggen? Volgens mij doe jij eerder wat fout dan dat er iets plat zou liggen :/

SinergyX schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 20:40:
[...]

Ok, WAAR heb je nu precies een foutmelding bij het inloggen? Volgens mij doe jij eerder wat fout dan dat er iets plat zou liggen :/
Joh die wou gewoon ff uitrazen op het forum. Waarschijnlijk allang opgelost. Of fout ingevoerd of website lag even plat. Kennelijk geen MMO's gewend, waar downtime gewoon "part of the game" is :) Sowieso verkeerde topic, moet in het problemen topic.

Maar goed, hij heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ik heb ook wel 55 euro betaald en wat.. 200 uur gespeeld; vrijwel zonder downtime of noemenswaardige problemen en vermaak me nog steeds prima. Dus GW2 is duidelijk een enorm kutspel en een waardeloos product. Natuurlijk doen andere uitgevers dat veel beter. Gelukkig komt Kung Fu panda snel uit, dan kunnen alle ongeduldige egootjes daar weer naartoe.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 22-09-2012 20:57 ]

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Mensen, ik ben op zoek naar een active guild. Desnoods verhuis ik van server. Ik zie op mijn server Piken Square steeds meer mensen RP'en, daar heb ik dus helemaal geen zin in.. Daarnaast is m'n eigen guild redelijk dood :|

traktor scratch!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Daisai schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:31:
[...]

Wat kan ons dat nou interesseren..
Die houding is hier niet gewenst. Ga lekker bij je moeder huilen en kom dan terug als je weer normaal kan reageren.

Dat gezegd hebbende, ik kan niet wachten morgenavond weer even te spelen.
Ben nog maar lvl 22 ofzo.. Nog niet zoveel kunnen spelen.

Zal ook de TS van Guild of Tweakers eens gaan proberen.
Ook wil ik toch wel sneller levelen want ik heb zin in wat dungeons te doen :-)

Hoe bevalt de game nu op lvl 80 ? Qua exploration is er genoeg te doen, maar zijn de dungeons uitdagend genoeg ?

[ Voor 25% gewijzigd door Lasteraar op 23-09-2012 07:54 ]

• Douweegbertje
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

offtopic;
Snap best dat mensen iemand aanspreken op zijn taal/houding, echter hoef je niet kleinerend / autoritair tegen iemand te doen alsof je zijn grotere broer / vader / moeder bent.. want dat ben je namelijk niet en kan nogal denigrerend zijn als je zo praat.

Er waren problemen met het registreren op de website (vandaar dat iemand dus ook moest inloggen bijv. om zijn cdkey toe te voegen...).. Daarnaast waren er ook nog problemen met de inlog servers.
Verder is dat allemaal gemaakt, maar het is natuurlijk vrij knullig.
Je verkoopt iets, terwijl iemand er niets mee kan. Verkoop het dan niet PUNT.

Of heb jij wel eens gehad dat je bij de autodealer een auto kocht, betaald en je zit vervolgens in je auto maar hij wilt niet starten? Vervolgens is heel de garage leeg en sta je daar met een auto dat nu niets meer is dan een stuk metaal met lederen bekleding, en wanneer jij wel kunt weg rijden is een raadsel 8)7
Stomme vergelijking, maar soms is dat 'online shopping' gebeuren maar een onpersoonlijk en "vies" iets.
Ik heb er geen problemen mee gehad, net zoals vele andere hier, maar ik kan best sommige mensen begrijpen.. al zou geduld hier wel een schone zaak zijn geweest

ontopic;
@Lasteraar
Misschien leuk om mijn review eens te lezen?
productreview: Guild Wars 2, PC review door Douweegbertje
Waar ik vooral op doel is dat je misschien meer moet genieten van allerlei dingen, dan denken aan snel levelen. Het spel is niet direct gebaseerd op lvl 80 endgame, en misschien ga je je dan nog wel vervelen.

Verder kun je op level 30 al je eerste dungeon doen (gevolgd door een nieuwe dung. elke 10 levels).

Nja sneller levelen; gewoon quests, events en gatheren. Vervolgens wat craften en je gaat snel vooruit (lees eerst wat crafting guides). In feite kun je per crafting richting 10 levels krijgen als je het maxed.

De game op level 80, tja dat je level 80 bent boeit eigenlijk niet zo heeul veel. Goed je kunt nu echt alles doen, en gaan werken voor wat leuke gear (meer gebaseerd op uiterlijk qua werk btw) maar verder veranderd er niet veel. Het is denk ik persoonlijk, maar je kunt je uren vermaken op level 80 door dus aan je gear te werken, WvW, farmen, 100% map etc.. maar dat is dus ieder zijn ding.

Dungeons zijn eigenlijk een beetje mah mah.. Er zitten zeker leuke stukjes tussen maar over het algemeen zijn de monsters gewoon gebuffed qua HP (erg veel soms). Persoonlijk vind ik dungeons doen met "random mensen" nogal irritant. Je ziet toch veel casual gamers die er stiekem geen ruk van bakken, dus dan whipe je een paar keer en doet je dungeon 3x zo lang. Doe je het met een fatsoenlijke groep dan word een dungeon (mits je een beetje kunt spelen + skills beheerst e.d.) een no-brainer maar nog steeds een soort van uitdaging.

[ Voor 19% gewijzigd door Douweegbertje op 23-09-2012 08:49 ]

Verwijderd

Ga je op hogere levels meer poen verdienen via loot en events? Ik kan met huntsman en leatherworking mijn craftingskills niet bijhouden qua level in vergelijking tot het level wat mijn Ranger is. Ik zit nu aal craftingskill 150 maar ben zelf al lvl 42 en loop dus continu achter de feiten aan. Dat komt vooral doordat ik niet voldoende spul als "vial of thin blood" heb.
Ik koop het wel via de tradingpost maar omdat de mobs zelf vrijwel geen geld droppen kan ik niet alles via de tradingpost kopen en moet ik gaan farmen. Gevolg is dat ik door ga met levelen door dat farmen en dan nog verder achterloop met craften ten opzichte van mijn level.
Aangezien ik op mijn warrior armorsmithing en blacksmithing heb ben ik daar voorlopig maar mee gestopt omdat je daar dezelfde ingrediënten voor nodig hebt.

Hoe is dit op te lossen? Kan me namelijk niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt met craften. Ik gebruik het discoveren maar dan nog kom ik al dat speciale spul als scales en vials te kort.

Verwijderd

@Kohaku

Als je een beetje investeert in Magic Find krijg je meer van dat soort fine crafting materials. Bepaalde food items geven een tijdelijke magic find bonus en je kan ook runes of the traveler/pirate/scavenging en sigils of luck aan je armor en wapens toevoegen. Explorer gear heeft van zichzelf +3% op elk stuk armor. Bepaalde juwelen geven ook een kleine boost in magic find, die kan je toevoegen aan je accessoires. En er zijn natuurlijk de boosters uit de black lion chests en van guild banners, als je een guild hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2012 09:43 ]

Verwijderd

Bedankt, dan zal ik me eens wat gaan verdiepen in MF spul want op deze manier is het niet te doen.

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Erikie schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:28:
Mensen, ik ben op zoek naar een active guild. Desnoods verhuis ik van server. Ik zie op mijn server Piken Square steeds meer mensen RP'en, daar heb ik dus helemaal geen zin in.. Daarnaast is m'n eigen guild redelijk dood :|
Als je niet hardcore wil doen, maar gewoon social/casual, dan kun je altijd terecht bij Guild of Tweakers!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11 17:51
Iemand die ook zn connectie verloor zojuist? :(

psn: HertogJack

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-11 17:51
Gropah schreef op zondag 23 september 2012 @ 10:20:
[...]

Als je niet hardcore wil doen, maar gewoon social/casual, dan kun je altijd terecht bij Guild of Tweakers!
Join ons gezellig :) Far shiverpeaks guild of tweakers!!

psn: HertogJack

• Mavix
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09 13:57
Ik heb last van een bug in Gendarran Fields. Ik moet nog 1 skill point om het gebied 100% te halen, maar die skill point is bugged. Het gaat om de skill point rechtsboven op de map, waar je Warmaster Yulia moet verslaan. Er staat dat er een event aan de gang is, maar ze is nergens te bekennen.
Ik zit op Piken Square.

Heeft iemand misschien een oplossing voor deze bug?
Mavix schreef op zondag 23 september 2012 @ 11:17:
Ik heb last van een bug in Gendarran Fields. Ik moet nog 1 skill point om het gebied 100% te halen, maar die skill point is bugged. Het gaat om de skill point rechtsboven op de map, waar je Warmaster Yulia moet verslaan. Er staat dat er een event aan de gang is, maar ze is nergens te bekennen.
Ik zit op Piken Square.

Heeft iemand misschien een oplossing voor deze bug?
Nee d'r is geen oplossing voor helaas. Heb hier ook problemen mee omdat iki de map zo niet kan completen. Ze is overigens al een week ofzo bugged. Jammer dat de ANet de servers niet zo snel lijkt te rebooten; was gisteren in Brisban Wildlands en daar waren 8 v/d 10 events vastgelopen. Ook kunnen we nu al een aantal dagen Arah niet in omdat ook die chain is vastgelopen. Uiteraard flink aantal bugreports gedaan, maar ik zou persoonlijk liever zien dat ANet iedere nacht om 2 uur de servers een schop geeft en alle events reset.

Even een vraagje trouwens aan mensen die Warrior spelen; welke gearset zouden jullie dragen op level 80? De Berserker set is uiteraar de beste voor DPS (+Power, +Precision, +Crit Damage), maar dan wordt je denk ik wel heel erg glass cannon. Aangezien gear nogal prijzig is, wil ik dus misschien iets meer de 'middle ground' opzoeken. Je kunt dan dus ook de Knight set (+Power, +Toughness, +Precision) nemen of de Valkyrie set (+Power, +Vitality, +Crit Damage).

Ik neig dan meer naar de Knight set omdat Crit Damage niet heel nuttig lijkt als je ook niet veel in precision investeert. Daarnaast zou ik vitality denk ik liever van traits halen dan toughness (dus toughness liever op gear)...

Enige inzichten hierover die anderen zouden willen delen?

P.S. Ik speel meestal solo, maar wil ook zonder veel gezeur een dungeontje kunnen runnen, vandaar dat ik iets meer focus op survival wil. Solo loop ik nu toch meestal in een dikke MF set rond :)

[ Voor 32% gewijzigd door Morrar op 23-09-2012 11:52 ]

• StealthyPeanut
Ben met mijn Thief bijna level 50. Ik heb tot nu toe eigenlijk al mijn Traits redelijk verdeeld, maar dat is niet echt de manier om te gaan denk ik. Het beste kan je concentreren op 1 of 2 traits.

Dit is zo gigantisch uitgebreid dat ik bijna door de bomen het bos niet meer zie. Zal ik Deadly Arts, Crit Strikes, Shadow Arts, Acrobatics of Trickery nemen? Wat keuzes betreft ben ik al een ramp, maar nu helemaal :D. Ik ben net op het punt dat ik de 2e manual heb gekocht en al mijn traits opnieuw kan toewijzen.

Iemand een advies bij bepaalde speelwijzes? De 5 traits hebben zoveel variatie dat ik niet echt een verband zie wat waarbij hoort. Ik snap allemaal wel wat er staat natuurlijk, maar er is zoveel mogelijk. Echt geniaal.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Weet iemand hier hoe je die undiscoverd point of interest vind in Kessex Hills op zo'n klein eilandje Eukaryan Caves? ja zou zeggen dat het bovenop het eiland is, maar volgens mij moet ik er juist onder het eiland zijn, ben al een half uur aan het zoeken kan het op YT ook niet vinden

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:31
GluonC schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:35:
Weet iemand hier hoe je die undiscoverd point of interest vind in Kessex Hills op zo'n klein eilandje Eukaryan Caves? ja zou zeggen dat het bovenop het eiland is, maar volgens mij moet ik er juist onder het eiland zijn, ben al een half uur aan het zoeken kan het op YT ook niet vinden
weet je die cave met die kikker.... kijk daar eens rond bij de ingang onder het water :)

Iseci

Verwijderd

GluonC schreef op zondag 23 september 2012 @ 13:35:
Bij het hartje er links onder dacht ik (met die quest dat je varken wordt) is een tunnel onderwater waar je doorheen moet zwemmen

• GluonC
Ty ik ga eens kijken (Y)
Gevonden hartstikke bedankt

[ Voor 37% gewijzigd door GluonC op 23-09-2012 13:50 ]

• GluonC
Wat kan ik met een unidentified dye? heb er tot nu toe 3
GluonC schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:31:
1) Op de Trading Post gooien en een paar silver verdienen

2) Dubbel op klikken om ze te identificeren

Als je ze identificeert kun je ze alsnog op de Trading Post gooien of natuurlijk zelf gebruiken om je armor een kleurtje mee te geven.

Trouwens nog even een headds-up for heavy armor wearers: koop GEEN Box of Berserker's Draconic armor! Daar zit namelijk niet de exotic berserker's DRACONIC armor set in, maar een rare berserker's GLADIATOR armor set! De boxes gaan voor ongeveer 19 gold of meer, maar door deze bug is de inhoud nog geen 3 gold waard :)

[ Voor 28% gewijzigd door Morrar op 23-09-2012 14:55 ]

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
GluonC schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:31:
Unid en bid dat je een Abyss Dye krijgt, is leuk. Heb er laatst 55 gekocht.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Ik heb wat lui in de guild waar ik in zit die elke dag weer de guild chat onderspammen met dyes. Je lacht je kapot. Die lui kopen dan meteen 200 dyes voor henzelf en dan hopen dat er nog wat leuks tussen zit. Meesten hebben wel behoorlijke winst trouwens.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:29

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Erikie schreef op zondag 23 september 2012 @ 00:28:
hele domme vraag misschien...? wat bedoel je met RP? ik weet dat dat role playing betekent..
maar wat bedoel je ermee..? iedereen speelt toch met zijn poppetje, en speelt zijn rol..?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:31
Nickrsd schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:32:
[...]

hele domme vraag misschien...? wat bedoel je met RP? ik weet dat dat role playing betekent..
maar wat bedoel je ermee..? iedereen speelt toch met zijn poppetje, en speelt zijn rol..?
Je RP't in contacten onder elkaar en naar de omgeving toe.
Men wil dus geen vraag als ; oi, help me s ff.

Maar (al naar gelang het character dat je in de game speelt) vraag je dat op een bijzondere manier.

[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 23-09-2012 16:44 ]

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 14:05
Nickrsd schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:32:
[...]

http://www.wowwiki.com/Roleplaying

Op far shiverpeaks kun je www.guildoftweakers.com joinen. FSP is geen RP server, hoewel er altijd van dat soort mensen zijn. Gisteren kwam ik nog zo'n groep tegen. Ik maak er dan altijd een lolletje van. Zij waren met een banket bezig en zeiden dat ik net te laat was, waarop ik aangaf dat ik net van een duikplank af was gesprongen en keihard met mn ballen op het water was geketst waarna mijn ballen waren gesprongen.

Was wel leuk, want ook die mensen kunnen dan niet meer in hun rol blijven.. ;P

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:21

TheNephilim

Wtfuzzle

Damn, dat boekje van de warrior trainer is wel duur zeg. Ik moet nu die 2e kopen, 1 goud :o ... ik heb net 90 silver bij elkaar gesprokkeld... alles weer weg :P

Hoe leer ik trouwens iets van ijzer craften? Kan alleen iets met bronze XD

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

IngamerX schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:48:
[...]

Was wel leuk, want ook die mensen kunnen dan niet meer in hun rol blijven.. ;P
Roleplaying vind ik zelf prima maar sommige mensen accepteren het niet wanneer anderen (zoals ik) het spel niet op die manier spelen merk ik ingame. Op FSP kom je ze niet erg vaak tegen overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• maartend
Bor de Wollef schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:37:
[...]

Roleplaying vind ik zelf prima maar sommige mensen accepteren het niet wanneer anderen (zoals ik) het spel niet op die manier spelen merk ik ingame. Op FSP kom je ze niet erg vaak tegen overigens.
Ja, als je op een RP-server gaat spelen dan mag dat toch echt wel van je verwacht worden. Vind ik.

Verwijderd

maartend schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:39:
[...]

Ja, als je op een RP-server gaat spelen dan mag dat toch echt wel van je verwacht worden. Vind ik.
Er is geen RP-server. Dat een groep RP-ers Piken Square hiervoor heeft geclaimed is leuk voor hun community, maar dat geeft hen geen zeggenschap over wat anderen ingame doen.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

maartend schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:39:
[...]

GW 2 kent geen RP servers en heeft geen regels op dit punt voor zover ik weet. Wat je nu ziet is dat sommige spelers hun visie op proberen te dringen aan anderen en dat is iets wat ik zeer onwenselijk vind.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• maartend
Bor de Wollef schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:44:
[...]

GW 2 kent geen RP servers en heeft geen regels op dit punt voor zover ik weet. Wat je nu ziet is dat sommige spelers hun visie op proberen te dringen aan anderen en dat is iets wat ik zeer onwenselijk vind.
Aha, op die manier. Heb nog steeds geen tijd gehad om te spelen. Speel wel LotRO en daar zijn RP-servers.

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 23 september 2012 @ 18:44:
[...]

Daar hebben ze dan wel regels voor.

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:57
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat mensen items voor kostprijs proberen te verkopen. Op deze manier verlies je zelfs geld. Het is op die manier vrij lastig om geld te verdienen vind ik.

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Je kunt op elk moment items op de market zetten, waarna ze meteen uit je inventory verdwijnen. Dan hoef je dus niet eerst naar een vendor ofzo. Dit zou best wel eens een reden kunnen zijn voor mensen om meuk die ze vinden maar gewoon op de market te pleuren omdat ze geen inventory space meer hebben. Dit slaat sowieso nergens op, waarom moet ik wel naar een trader om spullen die ik op de market gekocht heb, of geld dat ik daar met verkoop heb verdiend, af te halen, maar hoef ik de spullen niet ernaar toe te brengen om te verkopen...

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
MADG0BLIN schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:10:
Wat ik nog steeds niet begrijp is dat mensen items voor kostprijs proberen te verkopen. Op deze manier verlies je zelfs geld. Het is op die manier vrij lastig om geld te verdienen vind ik.
Gewoon te lui om naar de vendor te lopen denk ik :)

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Ik ben inmiddels verhuisd naar far shiverpeaks, lekker druk daar.Met rp bedoel ik, met een slakkegangetje (dus lopen, niet rennen) een stadje inlopen, vervolgens, hail blabla roepen, en met z'n allen rond een kampvuurtje zitten... hahaha ,wat lach ik die gasten uit.. Maar t waren er teveel, en er waren alleen guild invites met RP gedachtegang. Meh, zo'n nerd ben ik nou ook weer niet :) Overigens zijn die queue tijden op far shiverpeaks belachelijk lang.. Maar ik heb me op de site toegevoegd.. ff afwachten :)

traktor scratch!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:01
Gisteravond voor het eerst de lvl 30 dungeon (story mode) gedaan. Helaas ging het niet echt lekker. Uur bezig geweest om tot de laatste baas te komen en dan eigenlijk iedereen afgehaakt.

Wat ik eigenlijk mis is toch een beetje de rolverdeling, of op zijn minst de mogelijkheid om als healer te spelen.

Had al wel gevonden dat iedere speler een healing spell / action heeft, maar die werkt eigenlijk te traag om als goede vervanger te zijn.

Verwijderd

Henkje.doc schreef op maandag 24 september 2012 @ 07:00:
Wat ik eigenlijk mis is toch een beetje de rolverdeling, of op zijn minst de mogelijkheid om als healer te spelen.
Dit is ook een ding die ik mis... Al vind ik dit systeem toch ook lekker werken. Soms vind ik het heerlijk om een dedicated rol te hebben (tank/healer). End-game mis ik ook gewoon raids, al is WvW een zeer leuk alternatief waar je je ook met een grote groep kan vermaken...

Ieder spel heeft zo zijn voordelen en nadelen, en ben blij dat ik WoW en GW gewoon lekker naast elkaar kan spelen... Aantal keer per week een gezellige raid met m'n guild wil ik toch niet missen... Maar overall toch GW 2 > WoW....

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Weer even mijn progressie van dit weekend,
heb alleen zaterdag middag kunnen spelen maar toen wel ff door bloodtide coast heen gegaan tot Sparkly Fen. Daar veel hearts, events gedaan en tot slot Tequatl world boss tegen gekomen, echt heel vet was dat. Mooie rare van de chest. Resultaat, van lvl 59 tot 64 gekomen, draag nu full lvl 60 crafted set, met lekker veel crit dmg. Backstabs doen nu flinke bak dmg, meestal 50%-70% HP eraf =)
Benieuwd of ik het einde van deze week de 80 kan aantikken, aangezien ik vaak nog wel eens afdwaal en met m'n alts ga spelen :P

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Ik zit nu op 57 (geloof ik). Van het weekend niet veel met m'n ranger gedaan (m'n GW2 partner was dit weekend weg en we waren samen bezig met Lornar), alleen wat totems bij elkaar verzameld. Ik heb in ieder geval daar een sweetspot voor gevonden.

Ik ben wel lekker bezig geweest met m'n elementalist. Hij is nu lvl25. Hij speelt heerlijk, maar niet fijn solo tegen meerdere foes. Ik had de grootste moeite in Ascalon. Ik gebruikte daar een staff. Ik ben toen naar Queensdale gegaan, heb een paar daggers gemaakt en ben toen echt gaan genieten. Maar hij blijft kwetsbaar... Maar Queensdale is af, en nu is het tijd voor Diessa. Eens kijken hoe hij het er daar vanaf brengt.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-10 09:56

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik heb een guild op piken square en heb echt geen last van het feit dat er Rpers rond lopen , je komt ze eigenlijk alleen tegen als je een pub in lions arch binnen loopt . en mijn guild is verre van dood . het loopt als een trein en 67 members ( geen RP) .
heb nu 1 lvl 80 met compleet exotic gear en wapen , 1 lvl 41 en wat characters rond de 10 e ;) n 20
en mensen die zeggen dat ze end game missen of raids snappen volgens mij het spel niet.
je kan bv met je hele guild een draak kille in een gebied , met genoeg magicfind op je gear vind je dan echt wel leuk spul en er kunnen zo veel mensen mee doen als je wilt zonder een party te maken

[ Voor 44% gewijzigd door Freakiebeakie op 24-09-2012 08:32 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
hmm, heel het weekend niet gespeeld dankzij torchlight 2 en borderlands 2 :(
een hele zomer lang niets om te spelen, en nu smijten ze met goeie games naar je hoofd :(

PSN - ps4 : sir_kowlier

kowlier schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:52:
hmm, heel het weekend niet gespeeld dankzij torchlight 2 en borderlands 2 :(
een hele zomer lang niets om te spelen, en nu smijten ze met goeie games naar je hoofd :(
Ik heb juist wel gespeeld, moest toch alles even opnieuw ontdekken met alles op high ipv none... Het spel ziet er nu nog gaver uit :P Ik liep door Lornar en later Wayfarer, en ik keek alleen naar de sneeuw, hoe die echt structuur heeft en schaduwen opwerpt... En een steen beklimmen om er vanaf te springen en dan kijken wat m'n schaduw deed... En toen werd het avond en de schaduwen werden ook langer!

Ik vond het al een prachtig spel, maar nu helemaal!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Creqaw schreef op zondag 23 september 2012 @ 15:02:
Unid en bid dat je een Abyss Dye krijgt, is leuk. Heb er laatst 55 gekocht.
Herkenbaar. Gisteren zowaar Black Dye uit een unidentified dye gehaald die ik via TP gekocht had. Dat was weer mooi 3g verdiend, maar per saldo levert het dye gokken mij nog niet veel op, want had er ondertussen ook al zo'n 50 gekocht in de afgelopen dagen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Ik kreeg laatst een Celestial Dye :D maar die heb ik gehouden. Op termijn verdien je denk ik beter als je elke unid dye zo verkoopt.
Ik vind het veel leuker om ze zelf te gebruiken... Ik wil elke dye op m'n main!

• sjaggy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik heb afgelopen weekend een abyss dye en een blood dye zomaar gevonden uit een unid dye van loot. Heb deze beide gebruikt en booooooh. Wat ziet dat er goed uit icm de lvl 65 crafting armor van tailor op men necromancer. Heb echt flinke progressie gemaakt dit weekend. van lvl 47 > 65 en tailoring van 23 > 306 ^^

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wailing_Banshee schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:43:
Ik vind het veel leuker om ze zelf te gebruiken... Ik wil elke dye op m'n main!
Wil ik op zich ook wel, maar ik kan het gold van de Black Dye goed gebruiken voor het craften van mijn exotic armor. Alle andere kleuren heb ik zelf gebruikt en samen met wat ik tijdens het questen heb opgeraapt zit ik op zo'n 120 kleuren ondertussen. Geen idee hoeveel er in totaal zijn.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 14:21

Dreanor

Joene

Verkopen dye dan zo goed?

Ik identify ze elke keer en gebruik ze zelf. Ook al heb ik op mijn lvl 33 main character een vast kleuren schema die ik vanaf character creation gebruik, nl. Oranje, blauw en dan wit of zwart (of wat in de buurt van zwart komt welke je in het begin al hebt).

Ik heb nu onder de standaard dye een stuk of 7 rare en 3 uniek (of hoe de benamingen van de rangen verf ook is).

Daarvan gebruik ik er geen eigenlijk, zelfs echt zwart niet want die is mij te zwart waardoor je de texture van de kleding niet meer ziet. :P Als ik wist dat je die voor 3g kon verkopen ... :o

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:21
Ik gebruik elke dye lekker voor mezelf :+

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Dreanor schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:48:
Verkopen dye dan zo goed?
...
Daarvan gebruik ik er geen eigenlijk, zelfs echt zwart niet want die is mij te zwart waardoor je de texture van de kleding niet meer ziet. :P Als ik wist dat je die voor 3g kon verkopen ... :o
Sommige dye levert veel geld op, maar er is ook heel veel verf die nauwelijks iets oplevert, zelfs als ze rare zijn. Bepaalde soorten zwarte verf leveren het meeste op. Ook daar zijn weer een aantal varianten van. Ik ben het met je eens wat betreft het gebruiken van zwart. Gebruik het zelf ook niet of nauwelijks.

Een heleboel dyes vind ik spuuglelijk en ben ik echt niet van plan op mijn warrior te gebruiken, die gaan dus of naar mijn andere characters of naar de TP. Maar ik kijk altijd wel wat het is.

Met name de meer metallic ogende dyes gebruik ik wel graag op mijn warrior's armor. Blijft leuk om te spelen met kleurcombinaties en als er gear komt die echt anders oogt begint dat spel vaak weer opnieuw.

Zeldzame kleuren als zwart en wit enzo heb ik nog niet maar dat komt wel een keer. Dat zijn wel meteen de enige kleuren die ik echt op elk character zou willen hebben.

Gezien het feit dat je allerlei dingen met je andere characters deelt (bank, crafting materials, mini-pets etc.) vind ik het wel tamelijk lame dat je dye collection per character is, maar goed... het is dan ook een money sink voor de economie en een real-life-cashcow voor Arenanet. Uit die overwegingen snap ik dat Arenanet het zo gedaan heeft. Maar daar heb ik niks aan he :+

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:21
Hoe kom je eigenlijk aan deze mini-pets?
En blijven deze voor altijd bij je lopen en vechten ze met je mee of hoe moet ik me dit voorstellen?

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 11:00

ye-roon

knaak

Ik heb zelf een Black Dye gevonden en gebruikt. Daar baal ik nu wel van gezien de zwarte kleur op leer meer grijs is dan zwart. De Abyss dye daarentegen, dat is de donkerste zwart in het spel en daarmee ook de meest prijzige. Als ik die vind dan is het gewoon linea recta naar de TP. Dat geld heb ik nu veel meer aan dan een kleurtje op me armor :) Zelfde geldt voor Celestial dye, het meest witte wit :)

Wat me trouwens wel opviel van dyes is dat er in de start zones om de haverklap van die dingen droppen maar hoe hoger de zone, hoe minder van die dingen. Sowieso loont farmen in low level zones heel erg op het moment. Ze hebben bij far de meeste events, copper ore verkoopt voor te veel per stuk, neem dan de hogere drop rate van dyes en het is best goede business

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
De officiele verklaring van Anet over het character-based maken van dyes is dat dyes op deze manier elke aparte character meer uniek maakt en dyes als zodanig een extra stukje personaliteit mee brengen. Al zal zowel het RL als IG economische voordeel niet slechts een mooie meevaller zijn :P

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
luuj schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:59:
Hoe kom je eigenlijk aan deze mini-pets?
En blijven deze voor altijd bij je lopen en vechten ze met je mee of hoe moet ik me dit voorstellen?
Je kunt mini-pets krijgen via de trading post van andere mensen die ze met gems hebben gekocht of zelf met gems kopen. Via de gemstore krijgen je er 3 in 1.

Ze blijven gewoon naast je lopen en vechten dacht ik niet mee.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Xeiji schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:11:
[...]

Je kunt mini-pets krijgen via de trading post van andere mensen die ze met gems hebben gekocht of zelf met gems kopen. Via de gemstore krijgen je er 3 in 1.

Ze blijven gewoon naast je lopen en vechten dacht ik niet mee.
Dus het zijn geen rare drops in de wereld zelf? Dat is wel een tegenvaller..
Stroopwafel Inc schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:06:
De officiele verklaring van Anet over het character-based maken van dyes is dat dyes op deze manier elke aparte character meer uniek maakt en dyes als zodanig een extra stukje personaliteit mee brengen. Al zal zowel het RL als IG economische voordeel niet slechts een mooie meevaller zijn :P
Interessant... Dus door de keuzevrijheid te beperken proberen ze meer variatie te creëren 8)7 Goed, als je er vanuit gaat dat iedereen uiteindelijk dezelfde kleur wil (zwart) zit er misschien nog wat in deze logica. Aan de andere kant wordt het juist lastiger persoonlijkheid te uiten als ze je beperken lijkt me.

Ik vind het behoorlijk irritant dat ik nu steeds moet kiezen. Gisteren dropte Midnight Red (ofzo) en moest ik kiezen tussen m'n characters. Aangezien het ding ruim twee goud kost is het ook niet echt een dye die je ff aanschaft.
Brummetje schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:11:
Dus het zijn geen rare drops in de wereld zelf? Dat is wel een tegenvaller..
Geen drops, maar je kunt ze inmiddels ook op de Trading Post kopen. Daarnaast kun je er een aantal in de Mystic Forge flikkeren om er een andere voor terug te krijgen (geen idee of dat de moeite waard is, meestal niet).

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 24-09-2012 10:13 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Die dye's kan je inderdaad wel redelijk wat gold mee verdienen, ik dacht gister van laat ik het ook eens proberen en vond een Midnight Fire, deze had ik zelf al dat dus dan maar op TP en laagste was 1,80g dus heb hem 1,70g geze ten was binnnen een seconden weg :)

• Stroopwafel Inc
  • Laatst online: 20-08-2021
Er wordt in principe niets beperkt, je kun nog steeds alle kleuren op alle characters gebruiken. Je zul die specifieke dye alleen vaker moeten vinden/kopen.

Zelf vind ik het (de meeste tijd) wel een leuker systeem dan account-wide, dit zorgt er voor dat het vinden van een dye een stuk leuker blijft, je meer afwegingen moet maken en je bij het starten van een 5e character je nog niet direct alles al hebt. Wellicht stimuleert het ook wat meer creativiteit onder de spelers, als je immers telkens een groot bedrag moet neerleggen kies je bij character nummer vijf maar eens voor een ander kleurtje.

• SinergyX
Moet zeggen dat de 'bezigheid' op level80 steeds verder afneemt, bijna elke zone is er wel minimaal 1 skillpoint bugged en staan er 1-2 events vast, dungeons kom je gewoon niet meer in door factor elitism (of er is geen mens te vinden).

Gelukkig nog met de guild de 30/40's doen, die gaan nog niet zo hard :P

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-11 11:00

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:21:
Die dye's kan je inderdaad wel redelijk wat gold mee verdienen, ik dacht gister van laat ik het ook eens proberen en vond een Midnight Fire, deze had ik zelf al dat dus dan maar op TP en laagste was 1,80g dus heb hem 1,70g geze ten was binnnen een seconden weg :)
Dan had je em er ook op kunnen zetten voor 1.90 en dan was het waarschijnlijk bijna net zo snel weg.

Dit is ongeveer hetzelfde als al die mensen die ores/wood verkopen met de volgende gedachte: oh er staan er 250 duizend op voor 21 copper per stuk, ik zet mijn 100 copper ores voor 20 copper op de TP en zelfs mensen die het voor 18 er op zetten dan. Terwijl je ze gewoon bij die 250k moet hangen en ze zijn zo weg en je houd er meer aan over.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:34:
Moet zeggen dat de 'bezigheid' op level80 steeds verder afneemt, bijna elke zone is er wel minimaal 1 skillpoint bugged en staan er 1-2 events vast
Da's gewoon een tactiek van Arenanet om er voor te zorgen dat er mensen in die gebieden blijven rondlopen. Als uiteindelijk iedereen 100% gehaald heeft, zal het op veel plekken ineens enorm rustig worden. >:)
, dungeons kom je gewoon niet meer in door factor elitism (of er is geen mens te vinden).

Gelukkig nog met de guild de 30/40's doen, die gaan nog niet zo hard :P
Tsja, helaas is GW2 wat dat betreft net als elke andere MMO geworden, alleen nog met guildies kun je een "practice run" doen. Bij vrijwel elke pug wordt er verwacht dat je de dungeon al van binnen en buiten volledig kent.

• WeAreLegion
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:38:
[...]

Dan had je em er ook op kunnen zetten voor 1.90 en dan was het waarschijnlijk bijna net zo snel weg.

Dit is ongeveer hetzelfde als al die mensen die ores/wood verkopen met de volgende gedachte: oh er staan er 250 duizend op voor 21 copper per stuk, ik zet mijn 100 copper ores voor 20 copper op de TP en zelfs mensen die het voor 18 er op zetten dan. Terwijl je ze gewoon bij die 250k moet hangen en ze zijn zo weg en je houd er meer aan over.
Ah okay :) heb me echt niet verdiept in dat TP gebeuren verder maar zo dacht ik op dat moment wel dat klopt, wel handig om te weten voor de volgende keer, vind nog redelijk wat van die dingen namelijk.

Trouwens voor de mensen die in Gathering of Tweakers guild zitten op FS, ik ben Merakoru of Korumera hoe je het wil :)

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 24-09-2012 10:42 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Morrar schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:12:
Daarnaast kun je er een aantal in de Mystic Forge flikkeren om er een andere voor terug te krijgen (geen idee of dat de moeite waard is, meestal niet).
Awwww, dat klinkt bij minipets ineens erg wreed en gemeen. :$

Verwijderd

Weakling schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:39:
[...]

Tsja, helaas is GW2 wat dat betreft net als elke andere MMO geworden, alleen nog met guildies kun je een "practice run" doen. Bij vrijwel elke pug wordt er verwacht dat je de dungeon al van binnen en buiten volledig kent.
Wat dat betreft mis ik de heroes van GW1 een beetje. Zonder guild zou ik waarschijnlijk nooit of nauwelijks een dungeon in komen. Ik begin echt niet aan pugs, ik speel gewoon niet graag met mensen die ik niet ken.

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
[...]

Wat dat betreft mis ik de heroes van GW1 een beetje. Zonder guild zou ik waarschijnlijk nooit of nauwelijks een dungeon in komen. Ik begin echt niet aan pugs, ik speel gewoon niet graag met mensen die ik niet ken.
Het is vooral jammer dat er op moment geen channels aangemaakt kunnen worden want als je dan in Gathering zit ipv Guild dan had je nog veel meer mensen waar je had aan het kunnen vragen, dat leek me wel handig.

• StealthyPeanut
Hoe combineren jullie Magic Find % met een goede power/toughness in jullie sets? Ik ben een lvl50 Thief.

Ik heb nu Traveler en Melandru major runes op mijn set. 3 x Traveler en 3 x Melandru. Ik merk wel dat ik een stuk sneller plat ga omdat ik gewoon minder defense heb. Maar, als ik een setje voor erbij koop om meer power, toughness te hebben, dan heb ik het gevoel dat ik teveel dingen mis :D.

Welke balans pakken jullie? Ik probeer als Thief sowieso al veel te evaden natuurlijk en zo min mogelijk damage te ontvangen, maar soms ontkom je er niet aan. Zeker in Dungeons ga je dan gewoon erg snel plat.
Ik kwam er gisteren pas achter dat die dingen bestaan...

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:47:
Wil niet zeggen dat de heroes in GW1 dé oplossing waren (waarom mensen meenemen die fouten kunnen maken/afk gaan, als je 7 heroes kan meenemen?), maar je was veel meer op elkaar aangewezen.

Buiten dungeons heb je in het 'open' amper baat bij een party, je doet je ding die nodig zijn op de map (hearts, poi's, skills etc) en je gaat weer verder. Erg grappig gedaan allemaal, maar de interactie met andere is enkel het geval bij grote events (zeker als er weer een dragon komt).

Vanuit de guild gaan we dan vaak met 1 persoon mee en meppen alles kort en klein wat we tegen komen, maar in kader van 'verdere ontwikkeling' van je character, nee.. heb je er niet zoveel aan.

Pagina: 1 ... 174 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.