offtopic;
Snap best dat mensen iemand aanspreken op zijn taal/houding, echter hoef je niet kleinerend / autoritair tegen iemand te doen alsof je zijn grotere broer / vader / moeder bent.. want dat ben je namelijk niet en kan nogal denigrerend zijn als je zo praat.
Er waren problemen met het registreren op de website (vandaar dat iemand dus ook moest inloggen bijv. om zijn cdkey toe te voegen...).. Daarnaast waren er ook nog problemen met de inlog servers.
Verder is dat allemaal gemaakt, maar het is natuurlijk vrij knullig.
Je verkoopt iets, terwijl iemand er niets mee kan. Verkoop het dan niet PUNT.
Of heb jij wel eens gehad dat je bij de autodealer een auto kocht, betaald en je zit vervolgens in je auto maar hij wilt niet starten? Vervolgens is heel de garage leeg en sta je daar met een auto dat nu niets meer is dan een stuk metaal met lederen bekleding, en wanneer jij wel kunt weg rijden is een raadsel
Stomme vergelijking, maar soms is dat 'online shopping' gebeuren maar een onpersoonlijk en "vies" iets.
Ik heb er geen problemen mee gehad, net zoals vele andere hier, maar ik kan best sommige mensen begrijpen.. al zou geduld hier wel een schone zaak zijn geweest
ontopic;
@Lasteraar
Misschien leuk om mijn review eens te lezen?
productreview: Guild Wars 2, PC review door Douweegbertje
Waar ik vooral op doel is dat je misschien meer moet genieten van allerlei dingen, dan denken aan snel levelen. Het spel is niet direct gebaseerd op lvl 80 endgame, en misschien ga je je dan nog wel vervelen.
Verder kun je op level 30 al je eerste dungeon doen (gevolgd door een nieuwe dung. elke 10 levels).
Nja sneller levelen; gewoon quests, events en gatheren. Vervolgens wat craften en je gaat snel vooruit (lees eerst wat crafting guides). In feite kun je per crafting richting 10 levels krijgen als je het maxed.
De game op level 80, tja dat je level 80 bent boeit eigenlijk niet zo heeul veel. Goed je kunt nu echt alles doen, en gaan werken voor wat leuke gear (meer gebaseerd op uiterlijk qua werk btw) maar verder veranderd er niet veel. Het is denk ik persoonlijk, maar je kunt je uren vermaken op level 80 door dus aan je gear te werken, WvW, farmen, 100% map etc.. maar dat is dus ieder zijn ding.
Dungeons zijn eigenlijk een beetje mah mah.. Er zitten zeker leuke stukjes tussen maar over het algemeen zijn de monsters gewoon gebuffed qua HP (erg veel soms). Persoonlijk vind ik dungeons doen met "random mensen" nogal irritant. Je ziet toch veel casual gamers die er stiekem geen ruk van bakken, dus dan whipe je een paar keer en doet je dungeon 3x zo lang. Doe je het met een fatsoenlijke groep dan word een dungeon (mits je een beetje kunt spelen + skills beheerst e.d.) een no-brainer maar nog steeds een soort van uitdaging.
[
Voor 19% gewijzigd door
Douweegbertje op 23-09-2012 08:49
]