Voor jou 10 anderenWailing_Banshee schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:20:
[...]
Mensen die vragen naar het Tweakers guild ga ik geen antwoord meer geven... Als ze zelfs te lui zijn om die paar regels omhoog te kijken terwijl ze hun vraag stellen...
Ook Tweakers heeft een zoek functie, dus je hoeft helemaal niet honderden pagina's door te spitten.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:19:
Mijn tegenbericht voor de mensen die zich irriteren aan het constant stellen van dezelfde vragen.
Probeer je je een beetje in te leven in de vraagsteller. Het is m.i. begrijpelijk dat zo iemand geen zin heeft om dit veel te groot topic door te spitten op zoek naar zijn/haar antwoord, als het makkelijk is om even de vraag te stellen.
Echt serieus ... boven het blok waar je een reactie in typt staat het antwoord op de guild vraag gewoon, dat is waar Wailing Banshee naar verwijst. Geen enkele reden voor wie dan ook om hier in het topic het antwoord op die vraag nog eens een keer te geven.
[ Voor 26% gewijzigd door Plekuz op 20-09-2012 16:39 ]
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Haha ja denk je? Dat er 10 man zit te springen om domme vragen te beantwoorden? Mensen hebben wel betere dingen met hun tijd te doen lijkt me. Sowieso zou ik als GM niet zitten wachten op mensen die aankomen met 'is er een Tweakers guild?!?'
Zo'n vraag hoort hier niet omdat a) er een enorme topic warning staat die je niet kunt missen tenzij je een retard bent en b) het geen ruk met het spel te maken heeft.
Waarom het erg is dat zulke vragen het topic vervuilen? Omdat andere informatie die wel relevant en interessant is er door ondergesneeuwd raakt. Het is niet alsof dit topic leeg zou worden zonder domme vragen zoals SyNqii suggereert.... Vragen over het spel of hoe dingen werken zijn prima, zeker als het wat ingewikkelder is. Zou helemaal mooi zijn als we dat soort info kunnen samenvatten in de startpost op termijn.
Kick-off voor ontopic, hoe werkt nu de volgorde van illusions/clones als je bij 3 actief een 4de activeert? Wordt dan gewoon de eerste op de lijst verwijderd of failed je spell dan?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De eerste valt dan weer af.SinergyX schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:49:
Kick-off voor ontopic, hoe werkt nu de volgorde van illusions/clones als je bij 3 actief een 4de activeert? Wordt dan gewoon de eerste op de lijst verwijderd of failed je spell dan?
Zijn er nog meer mensen hier dye gokkers? Als in: koop een zooitje unidentified dyes en maar eens kijken wat er uit komt? Ik wel namelijk. Dreigt een serieuze money sink te worden.
Tweede dye punt: volgens mij denkt Arenanet dat female characters roze/paarse kleuren wel leuk vinden, want mijn female character vind alleen maar dat soort kleuren.
Tweede dye punt: volgens mij denkt Arenanet dat female characters roze/paarse kleuren wel leuk vinden, want mijn female character vind alleen maar dat soort kleuren.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Met mijn females vind ik voornamelijk blauwWeakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:57:
Zijn er nog meer mensen hier dye gokkers? Als in: koop een zooitje unidentified dyes en maar eens kijken wat er uit komt? Ik wel namelijk. Dreigt een serieuze money sink te worden.![]()
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Haha, ik doe dat ook! Ik volg al een tijdje de prijs van dyes en als ze gunstig zijn (en ik er geld voor heb) koop ik er meestal 4 of 5 tegelijk.
Zo kreeg ik eergisteren toch mooi een Celestial Dye
Ik vind juist heel veel blauw en oranje, tot nu toe. Maar ik krijg nu veel minder dye drops dan in de eerste paar dagen. Kreeg het idee dat ze de drop rate aangepast hebben.
Houden jullie de dyes bij de characters die ze vinden? Ik sluis ze allemaal naar mijn main, ik wil eigenlijk wel alle dyes unlocken op één character. De rest komt later aan de beurt.
Ik vind juist heel veel blauw en oranje, tot nu toe. Maar ik krijg nu veel minder dye drops dan in de eerste paar dagen. Kreeg het idee dat ze de drop rate aangepast hebben.
Houden jullie de dyes bij de characters die ze vinden? Ik sluis ze allemaal naar mijn main, ik wil eigenlijk wel alle dyes unlocken op één character. De rest komt later aan de beurt.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 16:59 ]
Hier nog niet gedaan maar het idee vind ik wel grappig.Weakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:57:
Zijn er nog meer mensen hier dye gokkers? Als in: koop een zooitje unidentified dyes en maar eens kijken wat er uit komt? Ik wel namelijk. Dreigt een serieuze money sink te worden.![]()
Ik houd op mijn main (male Charr warrior) alleen kleuren waarvan ik denk dat ze bruikbaar zijn voor zijn gear. Kleuren die me niet aanspreken op zijn gear passen misschien beter bij die van een ander character dus die gaan daarheen. Ik ben geen completionist. Alleen zwart en wit zou ik wel op ieder character willen hebben (maar heb ik nog sowieso niet en om nou meer dan 2G aan verf uit te geven per character, dat gaat me toch nog wat ver)Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:58:
[ Voor 41% gewijzigd door SnoeiKoei op 20-09-2012 17:02 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik had laatst Arrogance Dye en dacht: "Hey, Arenanet kent me echt!"Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:58:
Haha, ik doe dat ook! Ik volg al een tijdje de prijs van dyes en als ze gunstig zijn (en ik er geld voor heb) koop ik er meestal 4 of 5 tegelijk.
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Kan het niet onderbouwen, maar lijkt minder te zijn ja. Of het komt dat ze in hogere level gebieden waar ik nu zit sowieso minder droppen.Ik vind juist heel veel blauw en oranje, tot nu toe. Maar ik krijg nu veel minder dye drops dan in de eerste paar dagen. Kreeg het idee dat ze de drop rate aangepast hebben.
Yep, ook alles hier op 1 karakter.Houden jullie de dyes bij de characters die ze vinden? Ik sluis ze allemaal naar mijn main, ik wil eigenlijk wel alle dyes unlocken op één character. De rest komt later aan de beurt.
De eerste clone wordt dan inderdaad "overschreven" en sterft. Eventuele effecten gekoppeld aan het doodgaan van clones gaan ook af. Het is dus hetzelfde alsof een mob de clone afmaakt.
volgens mij droppen ze in lower areas meer, het kan toeval zijn maar ik heb net een nieuwe charr gerolled en binnen notime 2 dyes gevondenWeakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:02:
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Kan het niet onderbouwen, maar lijkt minder te zijn ja. Of het komt dat ze in hogere level gebieden waar ik nu zit sowieso minder droppen.
Was even naar Field of Ruins gereisd, en heb daar in half uur tijd 5 dyes gelootgodofal schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:06:
[...]
volgens mij droppen ze in lower areas meer, het kan toeval zijn maar ik heb net een nieuwe charr gerolled en binnen notime 2 dyes gevonden
yupTimocos schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:13:
[...]
Was even naar Field of Ruins gereisd, en heb daar in half uur tijd 5 dyes gelootSoms lijkt het alsof ze gigantisch vaak vallen, en op sommige dagen vind je er geen.
Mfind heeft er ook (afaik) geen invloed op trouwens
wat mij eerlijk gezegd verbaasd is de hoeveelheid mensen die ze opent
ik gooi elke unidentified dye op de TP (althans, sinds ik zie hoeveel ze waard zijn)
een van de redenen is dat binnenkort toch 90% (of iig een groot deel) de dyes heeft die ze willen en dus maar gaat verkopen en de prijs zal dalen
tegen die tijd pak ik wel de paar kleurtjes die ik echt wil tegen een flink lagere prijs, lekkere winst ondertussen
Maar hoe krijg je dan toegang tot de TP?
Als ik op google kijk, zie ik staan dat vanaf 5 september iedereen toegang zou moeten hebben.
Maar er wordt ook wat gezegd dat je eerst uitgelood moet worden om toegang te krijgen?
Welke moet ik geloven of is hij nu gewoon Down for Maintenance?
Als ik op google kijk, zie ik staan dat vanaf 5 september iedereen toegang zou moeten hebben.
Maar er wordt ook wat gezegd dat je eerst uitgelood moet worden om toegang te krijgen?
Het is nu gewoon down for God knows what reason.MiliaanR schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:09:
Maar hoe krijg je dan toegang tot de TP?
Alleen de eerste clone. Stel de eerste twee zijn illusions en de derde een clone, dan maakt de clone plaats voor de nieuwe clone/illusion ipv dat er een illusion weg gaat.
Verwijderd
Weet iemand welke human female mesmer face deze character heeft?
http://imageshack.us/photo/my-images/208/knipsels.jpg/
Ik twijfel tussen middelste rij 2e van links en onderste rij 2e van rechts. Iemand, die urenlang in de character creation heeft rondgehangen, die dit weet?
http://imageshack.us/photo/my-images/208/knipsels.jpg/
Ik twijfel tussen middelste rij 2e van links en onderste rij 2e van rechts. Iemand, die urenlang in de character creation heeft rondgehangen, die dit weet?
Weet iemand mischien nog een leuke jumping puzzle in een low-level area?
Ik zou er graag een willen doen maar ben nog niet zo'n hoog level
Aaargh, is TP nog steeds down
Wilde mijn Valkyrie Winged suit verder kopen
Vind die namelijk tot nu toe wel de mooiste armor voor mijn female human Elementist

Zo wordt ze dan
(maar dan zonder die kap over der hoofd, en alles in licht blauw)

Zo wordt ze dan
Kunnen ze de kleur van bronze en copper plates niet veranderen? Ik heb nu 11 copper plates gemaakt terwijl ik blijkbaar bronze nodig had.
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ze zitten in elk start gebied, op de Wiki staat een lijst met hoe je bij de ingang komt.luuj schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:19:
Weet iemand mischien nog een leuke jumping puzzle in een low-level area?
De jumping puzzle van de Norn stelt helemaal niets voor, en die van de Asura is een van de moeilijkste (hoewel die wel een makkelijke route heeft). Je kan natuurlijk ook een jumping puzzle in de WvW battlegrounds doen; alle Borderlands hebben er één (met allemaal hun eigen chest) en in de Eternal Battlegrounds zit weer een moeilijkere - helemaal omdat er veel wordt gevochten.
De PVP chests resetten ongeveer iedere 20 uur en als je ze alle 4 elke dag doet kan je ongeveer 22 badges of honor per dag krijgen. Alle andere chests zouden maar zo dezelfde cooldown kunnen hebben, ik ben er echter nog geen één tegengekomen die de moeite waard was.
[ Voor 8% gewijzigd door Zerotorescue op 20-09-2012 20:43 ]
****Drooooool**** Ik heb een Asura Elementist maar ik zou hiervoor bijna alsnog een Human female rollen ziet er waanzinnig uitTimocos schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:37:
Aaargh, is TP nog steeds downWilde mijn Valkyrie Winged suit verder kopen
Vind die namelijk tot nu toe wel de mooiste armor voor mijn female human Elementist
[afbeelding]
Zo wordt ze dan(maar dan zonder die kap over der hoofd, en alles in licht blauw)
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Jammer dat TP nog steeds down is
Wil m'n lvl 50 armor maken maar ik kan geen materialen kopen zo.
Verwijderd
wat doen jullie met wapens en armor wat jullie vinden? alles salvagen of aan de npc vekropen?
VerkopenVerwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:53:
wat doen jullie met wapens en armor wat jullie vinden? alles salvagen of aan de npc vekropen?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
ok.. iemand anders zei salvagenSinergyX schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:03:
[...]
VerkopenBegin nu gewoon verlies te draaien op een rondje CM, erg leuk dat ze er een mega buff tegenaan gooien (stuk pittiger nu), maar rewards zijn ook compleet gehalveerd (of minder), doe hem dan zeker niet 3x achter elkaar want dan mag je blij zijn met 40 copper en 1500 exp
(lvl80).
mar dan verkoop ik de rest maar haha, gold gaat idd langzaam
-edit-
zijn er 2 got guilds?
of heten jullie Global Orange Transmutions ofso?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 23:13 ]
Van boven naar beneden:
* Exotics kan je meestal het beste op de TP verkopen of in de mystic forge combineren met andere exotics van hetzelfde type.
* Resterende rares/exotics van lv68+: salvagen (kans op 1-3 ectoplasms wat je nodig hebt voor legendaries, plus de sigil is vaak wel e.e.a. waard).
* Light/Medium armor + salvage items: salvagen (enige bron voor cloth/leather, dus zijn die 2 aardig wat waard).
* De rest (wapens, schilden, etc.): vendor (ores uit salvage zijn weinig waard).
Maar goed, dat wordt rond level 80 pas belangrijk. Daarvoor is rares: verkopen, light/medium: salvage, rest: vendor voldoende.
* Exotics kan je meestal het beste op de TP verkopen of in de mystic forge combineren met andere exotics van hetzelfde type.
* Resterende rares/exotics van lv68+: salvagen (kans op 1-3 ectoplasms wat je nodig hebt voor legendaries, plus de sigil is vaak wel e.e.a. waard).
* Light/Medium armor + salvage items: salvagen (enige bron voor cloth/leather, dus zijn die 2 aardig wat waard).
* De rest (wapens, schilden, etc.): vendor (ores uit salvage zijn weinig waard).
Maar goed, dat wordt rond level 80 pas belangrijk. Daarvoor is rares: verkopen, light/medium: salvage, rest: vendor voldoende.
[ Voor 8% gewijzigd door Zerotorescue op 20-09-2012 23:26 ]
Verwijderd
In principe kun je al je crafting materials toch bij je collections doen zodat je al die ruimte bespaart in je bags?
Ik vind het namelijk zo gek, want in andere mmorpgs heb ik altijd problemen met ruimte, en nu totaal niet via deze oplossing.
Ik vind het namelijk zo gek, want in andere mmorpgs heb ik altijd problemen met ruimte, en nu totaal niet via deze oplossing.
Global Orange Transmutation (of was het transportation) zijn een aantal GoTters die de GW1 guild van Tweakers de afgelopen jaren hebben gerunt.
mijn geld staat op dat iemand een serieuze exploit/oid heeft gevonden om snel flink veel cash te verdienen, en ze dat nu aan het fiksen zijnSnoeiKoei schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:48:
Jammer dat TP nog steeds down isWil m'n lvl 50 armor maken maar ik kan geen materialen kopen zo.
net weer een leuk avondje WvW gedaan met m'n guild, vind het zó heerlijk dat een georganiseerde troep zoveel voor elkaar kan krijgen (ook al ben je maar met zon 20 man) tegenover zergs van 100+ in GW2
Dat vraag ik me dus ook af...scaper schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:15:
[...]
Is er niet zoiets als shift click ? zodat je een aantal in kunt vullen. weet dat dit zo was bij wow iig.
Sorry, maar de zoekfunctie van tweakers is belabberd. Ik gebruik 'm persoonlijk niet meer. En verder is het gewoon fijn als de TS zijn 1st post af en toe update met nieuwe informatie. Bijvoorbeeld een link naar de tweakers guild.Weakling schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:28:
[...]
Ook Tweakers heeft een zoek functie, dus je hoeft helemaal niet honderden pagina's door te spitten.
Klopt. Heb ik eens contact met een mod over gehad en die gaf aan dat ze er mee aan het werk zijn.IngamerX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 02:19:
Sorry, maar de zoekfunctie van tweakers is belabberd. Ik gebruik 'm persoonlijk niet meer.
Ik begin GW2 toch alweer te missen na een weekje vakantie.... Maandag kan ik weer :-D
Om mogelijke verwarring te voorkomen hier kort het verhaal: Global Orange Transmutation is zoals MonkeySandwich al zei het overblijfsel van de tweakers guild uit GW1. Aangezien er de laatste jaren weinig was dat de guild met tweakers linkte en er hier vrij vlot een nieuwe guild is ontstaan hebben wij besloten met elkaar door te gaan en de link met tweakers te laten vervallen. De tag [GOT] hebben we wel aangehouden omdat we als zodanig bekend staan bij verschillende andere guilds uit GW1 die ook de overstap hebben gemaakt naar GW2.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:10:
zijn er 2 got guilds?
of heten jullie Global Orange Transmutions ofso?
Aangezien beide guilds op Far Shiverpeaks spelen zullen we elkaar nog wel eens tegenkomen. Volgens mij zijn we gemakkelijk van elkaar te onderscheiden door de tags: [GOT] en [GoT]. Correct me if I'm wrong.
Asura is echt heel makkelijk, vooral vergeleken met de Charr versie.Zerotorescue schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:41:
[...]
Ze zitten in elk start gebied, op de Wiki staat een lijst met hoe je bij de ingang komt.
De jumping puzzle van de Norn stelt helemaal niets voor, en die van de Asura is een van de moeilijkste (hoewel die wel een makkelijke route heeft). Je kan natuurlijk ook een jumping puzzle in de WvW battlegrounds doen; alle Borderlands hebben er één (met allemaal hun eigen chest) en in de Eternal Battlegrounds zit weer een moeilijkere - helemaal omdat er veel wordt gevochten.
De PVP chests resetten ongeveer iedere 20 uur en als je ze alle 4 elke dag doet kan je ongeveer 22 badges of honor per dag krijgen. Alle andere chests zouden maar zo dezelfde cooldown kunnen hebben, ik ben er echter nog geen één tegengekomen die de moeite waard was.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Asura-versie lukt me niet zonder speed buff bij de tweede oversteek met zijwind. De rest is goed te doen, maar op die ene plaats heb ik een avond lopen kloten. Charr-versie was ik heel snel doorheen, enige lastige punt is dat gangetje met vlammenwerpers. Zodra je daar voorbij bent kan het eigenlijk niet meer mis gaan.lanerios schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:14:
[...]
Asura is echt heel makkelijk, vooral vergeleken met de Charr versie.
gisteren nog wat geoefend met ons vast TPvP team. 2x vlot in de finale geraakt van een tournament (mits wat geluk op sommige momentsn
) om daarna iedere keer de finale nipt te verliezen met 20 punten verschil 
voordeel is wel dat het teamspel en de builds al heel wat beter passen. point defense guardian is nog relatief leuk als je er in slaagt 3 man bezig te houden terwijl de rest maar capt of de guild lord omlegt
voordeel is wel dat het teamspel en de builds al heel wat beter passen. point defense guardian is nog relatief leuk als je er in slaagt 3 man bezig te houden terwijl de rest maar capt of de guild lord omlegt
PSN - ps4 : sir_kowlier
Tis wat mij betreft niet het één of het ander, niet zo zwart wit. Heb je veel mats nodig? Salvage alles van welke kleur dan ook. Heb je een beetje mats nodig? Salvage de witte loot en misschien ook wat blauw en verkoop de rest. Heb je vooral snel geld nodig? Verkoop alles aan een merchant. Heb je de tijd? Verkoop rare items op TP en de rest aan de merchant. Etc. etc. etc. Het hangt er maar net af wat de situatie is.Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 23:10:
ok.. iemand anders zei salvagen
mar dan verkoop ik de rest maar haha, gold gaat idd langzaam
Klopt als een bus. De GoT guild was ontstaan omdat er naar mijn weten geen reactie kwam op de vraag of de officiële tweakers guild van GW1 ook in GW2 wou doorzetten. Nu zijn er dus 3 tweaker guilds (GOT en hoofd & branch van GoT) op Far Shiverpeaks XDStroopwafel Inc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:05:
[...]
Om mogelijke verwarring te voorkomen hier kort het verhaal: Global Orange Transmutation is zoals MonkeySandwich al zei het overblijfsel van de tweakers guild uit GW1. Aangezien er de laatste jaren weinig was dat de guild met tweakers linkte en er hier vrij vlot een nieuwe guild is ontstaan hebben wij besloten met elkaar door te gaan en de link met tweakers te laten vervallen. De tag [GOT] hebben we wel aangehouden omdat we als zodanig bekend staan bij verschillende andere guilds uit GW1 die ook de overstap hebben gemaakt naar GW2.
Aangezien beide guilds op Far Shiverpeaks spelen zullen we elkaar nog wel eens tegenkomen. Volgens mij zijn we gemakkelijk van elkaar te onderscheiden door de tags: [GOT] en [GoT]. Correct me if I'm wrong.
Wat ik me dan af vraag, hoe kom je dan bij zulke armor terecht? Zie je dat op forums of...?Timocos schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:37:
Aaargh, is TP nog steeds downWilde mijn Valkyrie Winged suit verder kopen
[afbeelding]
Zo wordt ze dan(maar dan zonder die kap over der hoofd, en alles in licht blauw)
Wat voor build speel je als point defense guardian? Ik speel dezelfde rol, maar heb bij meer dan 2 man toch vrij snel problemen. Dit komt doordat ik een build speel die wat vitality en toughness opoffert voor healing (1300 healing). Dit is dus eigenlijk meer een support build, maar niet echt goed voor het houden van een punt tegen meerdere personen.kowlier schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:34:
gisteren nog wat geoefend met ons vast TPvP team. 2x vlot in de finale geraakt van een tournament (mits wat geluk op sommige momentsn) om daarna iedere keer de finale nipt te verliezen met 20 punten verschil
Ik denk dat ik binnenkort eens iets als dit ga proberen.
Volgens mij gewoon de eerste in het lijstje. (het eerste bolletje)Xylon schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:19:
[...]
Alleen de eerste clone. Stel de eerste twee zijn illusions en de derde een clone, dan maakt de clone plaats voor de nieuwe clone/illusion ipv dat er een illusion weg gaat.
Ik lette er namelijk altijd op door als eerste een clone te plaatsen (minder sterk) en dan een illusion. Zodat als ik de 3 bolletjes vol had en ik een nieuwe illusion kon maken en de clone (want eerste) kon "overschrijven". Stel ik was begonnen met een illusion dan zou ik volgens mij die illusion weer overschrijven.
Het bewijst wel een beetje dat de guardian te sterk is. Je zit je druk te maken dat je vanaf 3 personen in de problemen komt. Bij andere classe is 1 op 1 al moeilijk zat. Thiefs schijnen ook iets te sterk te zijn.NIEKler schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
[...]
Wat voor build speel je als point defense guardian? Ik speel dezelfde rol, maar heb bij meer dan 2 man toch vrij snel problemen. Dit komt doordat ik een build speel die wat vitality en toughness opoffert voor healing (1300 healing). Dit is dus eigenlijk meer een support build, maar niet echt goed voor het houden van een punt tegen meerdere personen.
Nee het is zoals hij zei.. Clones worden eerst overschreven daarna pas illusions.. Kan me alleen niet bedenken hoe je meer dan 3 illusions wil creëren.. Illusions verdwijnen alleen door tijd/damage of target dood.. Je kan dit heel makkelijk testen btw.. Er zijn ook meerdere youtube filmpjes hierover..Devata schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:27:
[...]
Volgens mij gewoon de eerste in het lijstje. (het eerste bolletje)
Ik lette er namelijk altijd op door als eerste een clone te plaatsen (minder sterk) en dan een illusion. Zodat als ik de 3 bolletjes vol had en ik een nieuwe illusion kon maken en de clone (want eerste) kon "overschrijven". Stel ik was begonnen met een illusion dan zou ik volgens mij die illusion weer overschrijven.
Het idee is dat clones tanks zijn maar je damage komt van je illusions.. Zou zonde zijn je damage op te offeren
[ Voor 6% gewijzigd door bechown op 21-09-2012 09:46 ]
Gisteren weer een paar keer citadel of flame gedaan met een groep die gewoon snapte hoe je het moest spelen. Heerlijk teamspel. (3x warrior, 1x guardian, elementist) geen 1x gewiped of dat er ook eigenlijk iemand van ons dood ging (op het stuk na dan waar de npc de bomb moet planten).
Zeer vermakkelijk potje was het vooral aangezien ik + een andere warrior healing shouts gebruikte samen met de default healing van de guardian waren we niet dood te krijgen. (om de 10sec 1200hp healing).
Zeer vermakkelijk potje was het vooral aangezien ik + een andere warrior healing shouts gebruikte samen met de default healing van de guardian waren we niet dood te krijgen. (om de 10sec 1200hp healing).
Dat er 1 persoon is die toevallig wat mindere characters tegenkomt, maakt guardian niet bepaald 'te sterk'. En zijn diverse classes/builds die 2 man rustig bezig kunnen houden, zolang je niet 2 personen tegenkomt die gecombineerd iets teveel op je losrammen.Devata schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:40:
Het bewijst wel een beetje dat de guardian te sterk is. Je zit je druk te maken dat je vanaf 3 personen in de problemen komt. Bij andere classe is 1 op 1 al moeilijk zat. Thiefs schijnen ook iets te sterk te zijn.
Gisteren dit tijdje getest, lijkt inderdaad zo het geval te zijn. Nu ik iets meer nadenk over de summons gaat het me ook een bizar stuk beter afbechown schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:45:
Nee het is zoals hij zei.. Clones worden eerst overschreven daarna pas illusions.. Kan me alleen niet bedenken hoe je meer dan 3 illusions wil creëren.. Illusions verdwijnen alleen door tijd/damage of target dood.. Je kan dit heel makkelijk testen btw.. Er zijn ook meerdere youtube filmpjes hierover..
Het idee is dat clones tanks zijn maar je damage komt van je illusions.. Zou zonde zijn je damage op te offeren
Ik heb nu ook die signet die 2 clones summoned en die stealth/summon, dus ik kan een nonstop stroom van clones neergooien, maar zit er nu nog verschil in 'agro' tussen die 2? Soms begin ik met 2 clones en daarna een illusion, rent de mob toch direct af op mn illusion.
Ahha, dan heb ik voor niets daar telkens op zitten letten. Ik heb zelf nog nooit iemand met meer als 3 illusions gezien.bechown schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:45:
[...]
Nee het is zoals hij zei.. Clones worden eerst overschreven daarna pas illusions.. Kan me alleen niet bedenken hoe je meer dan 3 illusions wil creëren.. Illusions verdwijnen alleen door tijd/damage of target dood.. Je kan dit heel makkelijk testen btw.. Er zijn ook meerdere youtube filmpjes hierover..
Verwijderd
Welnu, gisteren de jumping puzzle gedaan van het Charr gebied, was niet zo vreselijk, voordeel voor mij was dat er 2 mensen voor me liepen die steeds wel ergens dood gingen, dus ik zag precies waar ik wat moest doen (thank you mr. sacrificial lamb...)
Denk dat ik nu alle puzzles maar meteen ga pakken bij elke zone die ik doe, vind ze toch wel erg leuk, al blijft die in Metrica Province wel de meest uitdagende, en de mooiste, omdat je gewoon vreselijk hoog boven alles aan het jumpen bent.
Denk dat ik nu alle puzzles maar meteen ga pakken bij elke zone die ik doe, vind ze toch wel erg leuk, al blijft die in Metrica Province wel de meest uitdagende, en de mooiste, omdat je gewoon vreselijk hoog boven alles aan het jumpen bent.
Een vriend van me wees erop. Weet zelf ook niet hoe hij dat wist. Daarom vind ik het jammer dat je geen preview mode hebt op de TP. Het is dat ik nu de naam van de armor weet, anders wist ik ook totaal niet dat dit in het spel zatDevata schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
[...]
Wat ik me dan af vraag, hoe kom je dan bij zulke armor terecht? Zie je dat op forums of...?
[ Voor 12% gewijzigd door Ikkuh84 op 21-09-2012 10:18 ]
Timocos, je kan de item linken in /say en dan previewen
werkt perfect
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Het is part van de Winged Armor set die craftable isTimocos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:18:
[...]
Een vriend van me wees erop. Weet zelf ook niet hoe hij dat wist. Daarom vind ik het jammer dat je geen preview mode hebt op de TP. Het is dat ik nu de naam van de armor weet, anders wist ik ook totaal niet dat dit in het spel zat
Berserker's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Crit Damage, +Power, + Precision
Carrion Winged Armor requiring Tailor rating 225 requiring character level 55 to wear
- +Condition Damage, +Power, +Vitality
Cleric's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Healing, +Power, +Toughness
Explorer's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Magic Find, +Power, +Precision
Knight's Winged Armor requiring Tailor rating 225 requiring character level 55 to wear
- +Power, +Precision, +Thougness
Rampager's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Condition Damage, +Power, +Precision
Valkyrie Winged Armor requiring Tailor rating 225 requiring character level 55 to wear
- +Critical Damage, +Power, +Vitality
Alle items beginnen dus met <setname> Winged <armorname> en dit zijn de armor names :
<setname> Winged Headpiece
<setname> Winged Mantle
<setname> Winged Tunic
<setname> Winged Gloves
<setname> Winged Pants
<setname> Winged Boots
[ Voor 8% gewijzigd door ShadowBumble op 21-09-2012 10:32 ]
Mja ben pas lvl 24 ofzo met craften (geduld niet voor)ShadowBumble schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:27:
[...]
Het is part van de Winged Armor set die craftable is
Berserker's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Crit Damage, +Power, + Precision
Carrion Winged Armor requiring Tailor rating 225 requiring character level 55 to wear
- +Condition Damage, +Power, +Vitality
Cleric's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Healing, +Power, +Toughness
Explorer's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Magic Find, +Power, +Precision
Knight's Winged Armor requiring Tailor rating 225 requiring character level 55 to wear
- +Power, +Precision, +Thougness
Rampager's Winged Armor requiring Tailor rating 250 requiring character level 60 to wear
- +Condition Damage, +Power, +Precision
Valkyrie Winged Armor requiring Tailor rating 225 requiring character level 55 to wear
- +Critical Damage, +Power, +Vitality
@lanerios: Bedoel dat als je item op TP ziet, je er rechtermuisknop op klikt met preview op je eigen character. Net zoals je dat bij vendors kan. Doorsturen via chat weet ik wel
bwhahaha! gebanned op MMo champion omdat ik pro bans ben in GW2. Heerlijk forum dat!
Enige work around is inderdaad eerst linken naar chat, dan previewen, andere oplossing zou handig zijn
Enige work around is inderdaad eerst linken naar chat, dan previewen, andere oplossing zou handig zijn
Ik lv34 maar toch wil ik die set hebbenTimocos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:30:
[...]
Mja ben pas lvl 24 ofzo met craften (geduld niet voor)
Voor iets van 40 Silver heb je hem uit de TPShadowBumble schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:34:
[...]
Ik lv34 maar toch wil ik die set hebben(lv60 ) variant 1) omdat hij gewoon perfect uitziet en 2) omdat het tegendie tijd vast mooie upgrades zijn voor lv60
Koop al mijn armor op de TP (mits hij werkt) voor onder 1 gold. Voor deze armor had ik een hele rare set gekocht voor totaal 80S
@Weakling, die vleugels zijn volgens mij mantle, en die kan je uitzetten (net zoals ik helm altijd af zet)
[ Voor 9% gewijzigd door Ikkuh84 op 21-09-2012 10:38 ]
Ziet er wel een beetje uit alsof je een grote mot of je rug hebt zitten die er elk moment je kop kan afbijtenShadowBumble schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:34:
Ik lv34 maar toch wil ik die set hebben(lv60 ) variant 1) omdat hij gewoon perfect uitziet en 2) omdat het tegendie tijd vast mooie upgrades zijn voor lv60
Ik denk dat je Decoy en Mirror Images bedoelt (geen signet v.z.i.w.)? Die twee zijn inderdaad de enige utility skills waarmee je snel je clones kunt neerplanten en dus vrij onmisbaar in een clone-build. Je hebt dan een constante stroom aan clones en kunt vaak je shatters gebruiken.SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:49:
[...]
Gisteren dit tijdje getest, lijkt inderdaad zo het geval te zijn. Nu ik iets meer nadenk over de summons gaat het me ook een bizar stuk beter af
Ik heb nu ook die signet die 2 clones summoned en die stealth/summon, dus ik kan een nonstop stroom van clones neergooien, maar zit er nu nog verschil in 'agro' tussen die 2? Soms begin ik met 2 clones en daarna een illusion, rent de mob toch direct af op mn illusion.
Ik moet zeggen dat het lastig is een patroon te ontdekken qua aggro. Nabijheid lijkt het belangrijkste criterium in combinatie met damage. M'n iDuelist of iWarlock staan vaak best lang zonder de aandacht te trekken, m'n iSwordsman veel minder. iWarden en iBerserker gebruik ik vrijwel niet; te statisch en te buggy. Clones pakken eigenlijk net zo vaak wel als niet aggro. Zelf tank ik ook regelmatig, maar dat kan met staff prima. Chaos Storm, Phase Retreat (= armor + clone selfcombo), Chaos Armor en dan snel naar Sword / Pistol of iets dergelijks
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 21-09-2012 10:38 ]
Oh dan ga ik hem vanavond gelijk even kopen ik ben lv34 en heb nu bijna 8g bij elkaar dus dat kan ik makelijk missenTimocos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:36:
[...]
Voor iets van 40 Silver heb je hem uit de TPEn idd hij heeft relaxe stats voor dat level
Koop al mijn armor op de TP (mits hij werkt) voor onder 1 gold. Voor deze armor had ik een hele rare set gekocht voor totaal 80S
@Weakling, die vleugels zijn volgens mij mantle, en die kan je uitzetten (net zoals ik helm altijd af zet)
Wel pas draagbaar vanaf level 55ShadowBumble schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:38:
[...]
Oh dan ga ik hem vanavond gelijk even kopen ik ben lv34 en heb nu bijna 8g bij elkaar dus dat kan ik makelijk missen
Inderdaad, waren geen signets maar Decoy/MirrorMorrar schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:37:
Ik denk dat je Decoy en Mirror Images bedoelt (geen signet v.z.i.w.)? Die twee zijn inderdaad de enige utility skills waarmee je snel je clones kunt neerplanten en dus vrij onmisbaar in een clone-build. Je hebt dan een constante stroom aan clones en kunt vaak je shatters gebruiken.
Ik moet zeggen dat het lastig is een patroon te ontdekken qua aggro. Nabijheid lijkt het belangrijkste criterium in combinatie met damage. M'n iDuelist of iWarlock staan vaak best lang zonder de aandacht te trekken, m'n iSwordsman veel minder. iWarden en iBerserker gebruik ik vrijwel niet; te statisch en te buggy. Clones pakken eigenlijk net zo vaak wel als niet aggro. Zelf tank ik ook regelmatig, maar dat kan met staff prima. Chaos Storm, Phase Retreat (= armor + clone selfcombo), Chaos Armor en dan snel naar Sword / Pistol of iets dergelijks
De iMelee's (lol @ de i) vind ik maar niets, bijna elke mob doet wel iets van AoE en is het meteen instant kill. Begin nu vaak met een clone setup, alle 3 laten exploden en doorgaan naar illusions. Bij boss fights speelt het best lekker, zolang de boss niet mijn kant op komt, dan kan ik makkelijk 2x pistol en 1x staff laten vechten.
Maar als ik dan 3 actief heb, wat gebeurd er dan als ik met een scepter ga meppen die bij 3rde hit een clone summon doet? (buiten staff is dat je enige ranged).
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2012 10:44 ]
Geen probleem
Ik ga ook eens wat beter op mijn summons letten, want in vergelijking met mijn guardian en mijn warrior is het totnogtoe echt zwoegen met mijn Mesmer (net lvl 15). Wel interessante profession en je leert er ook goed mee dodgen enzo, maar vereist veel micromanagement. Aan die aggro kan ik vooralsnog ook niet echt een touw aan vastknopen. Onder water gaat me nog het best af, met dat wapen (naam vergeten) waarvan de eerste skill een muzieknoot is, daarmee hoef je je niet al teveel zorgen te maken.SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:49:
[...]
Gisteren dit tijdje getest, lijkt inderdaad zo het geval te zijn. Nu ik iets meer nadenk over de summons gaat het me ook een bizar stuk beter af
Steam/uPlay: EvulKlowne
Oh, da's wel tof als je niet zo kapot bent van de vleugels en anders lekker aan laten staan natuurlijk. Hmm, which reminds me: ik moet eens op zoek naar een vervanging voor mijn back item. Ben nu 80 en heb daar nog steeds het allereerste item dat ik op, wat zal het zijn level 20 of zo, kon krijgen. Maar ik zie die dingen nergens bij vendors of op TP. Eens even uitzoeken hoe dat zit.Timocos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:36:
Dat is een tridentambi schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:50:
[...]
Onder water gaat me nog het best af, met dat wapen (naam vergeten) waarvan de eerst skill een muzieknoot is, daarmee hoef je je niet al teveel zorgen te maken.
ik speel met hammer / mace&shield. http://gw2skills.net/edit...A1Cmo2xsjYH7Oudk7s2YEyGEA. u build is niet slecht, maar healing is de moeite niet om ferm in te spenderen. je offert teveel health op. ik gebruik als runes 6x superior earth, voor de protection en boon buffs. zowiezo kan je nog spelen met je major traits, naargelang hetgeen je nodig hebt.NIEKler schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:23:
[...]
Wat voor build speel je als point defense guardian? Ik speel dezelfde rol, maar heb bij meer dan 2 man toch vrij snel problemen. Dit komt doordat ik een build speel die wat vitality en toughness opoffert voor healing (1300 healing). Dit is dus eigenlijk meer een support build, maar niet echt goed voor het houden van een punt tegen meerdere personen.
de hele clue rond point defense is gewoon om ze bezig te houden. ik kan met hammer 1v1 winnen als ik mijn skills goed gebruik en als zij mij onderschatten, maar dat is niet de hoofdbedoeling. met dodge, je shields en symbols zou je toch vlot 3 man moeten overleven voor een minuutje of 2. en dat is al winst voor je team, aangezien zij 3 man moeten opofferen voor 1 punt, terwijl jij 4 man hebt om 2 punten te doen.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Hehe ja de i komt van de gw2guru forumsSinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 10:42:
[...]
Inderdaad, waren geen signets maar Decoy/Mirror
De iMelee's (lol @ de i) vind ik maar niets, bijna elke mob doet wel iets van AoE en is het meteen instant kill. Begin nu vaak met een clone setup, alle 3 laten exploden en doorgaan naar illusions. Bij boss fights speelt het best lekker, zolang de boss niet mijn kant op komt, dan kan ik makkelijk 2x pistol en 1x staff laten vechten.
Maar als ik dan 3 actief heb, wat gebeurd er dan als ik met een scepter ga meppen die bij 3rde hit een clone summon doet? (buiten staff is dat je enige ranged).
Wat ik meestal doe (ben nu level 20 dus nog niet echt veel gespeeld) is openen met staff en Chaos Storm, dan Phase Retreat voor een armor en 1 clone. Dan Mirror Images voor 3 clones totaal. Op dat moment gaan er al aardig wat conditions rond van Storm, Armor en clones. Eventueel shatter van je clones en dan een iWarlock neerplanten. Dan Phase Armor casten en snel switchen naar Sword / Pistol. iDuelist neerplanten als het nodig is, eventueel nog een clone en dan afronden met sword skills.
Meestal pak je zo groupen van 3-4 mobs met gemak of 2-3 mobs van hoger level. Voor een enkele mob is het natuurlijk overkill en stop je ergens halverwege of loop je er meteen met Sword / Pistol in
Wat er gebeurt als je drie x illusion hebt staan en er een clone bijkomt weet ik niet precies... Eerlijk gezegd leven ze bij mij nooit zo lang dat het voorkomt. Zou kunnen dat de clone dan niet doorgaat of dat de oudste illusion overschreven wordt. Ik zou eigenlijk verwachten dat er niks gebeurt.
@ambi: Ik vond Mesmer in het begin ook wel het moeilijkste van alle professions tot nu toe. Later wordt het wat makkelijker, vooral als je Decoy / Mirror Images krijgt om clones mee te spawnen. Er zijn echter wel vervelende situaties waarin clones instagibbed worden en dan wordt het ineens erg pittig. Zo is er in het start gebied zo'n leuke skill challenge met een Tengu (?) ranger die al je clones met 1 multishot neerschiet.. Leuk
[ Voor 11% gewijzigd door Morrar op 21-09-2012 10:59 ]
Zo ik nu hogere zones zie met mijn warrior, verwacht ik dat mesmer het daar nog aardig zwaar krijgt. Alles doet wel iets van AoE, melee of circles, neem ik in iedergeval wel die trait dat je illusions extra health krijgen.
Ik level rustig door, heb ook mijn engi nog op 36 en die bevalt me ook erg goed, enorm sterk in support (heal, condition remove etc).
Nadeel, bij ons op de server is in 75-80 gebied 1 skillpoint bugged, kort na een reboot doet hij het voor een 30 minuten ofzo, daarna niet meer. Bijna iedereen daar zit op 98%, omdat ze de laatste skillpunt niet kunnen pakken. Ik moet zelf nog 2 skillpoints en PoI, 1 ervan staat bij de ingang een vet. abomination, als die zijn frenzy stacks begint te krijgen, leg ik zelfs het loodje
Ik level rustig door, heb ook mijn engi nog op 36 en die bevalt me ook erg goed, enorm sterk in support (heal, condition remove etc).
Nadeel, bij ons op de server is in 75-80 gebied 1 skillpoint bugged, kort na een reboot doet hij het voor een 30 minuten ofzo, daarna niet meer. Bijna iedereen daar zit op 98%, omdat ze de laatste skillpunt niet kunnen pakken. Ik moet zelf nog 2 skillpoints en PoI, 1 ervan staat bij de ingang een vet. abomination, als die zijn frenzy stacks begint te krijgen, leg ik zelfs het loodje
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2012 11:08 ]
Gefeli! En da's echt een koopje voor 20s.Timocos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
Eindelijk kunnen kopen
En dat voor totaal 20 Silver
@Timocos: Gefliciteerd
Nu moet je alleen wel in iedere stad de hordes hitsige nerds van je af slaan 
Mja die hogere level zones was ik sowieso een beetje klaar mee op m'n warrior. Zelfs op max DPS is er gewoon niet lekker door te komen. Alles spawnt zo snel dat je er doorheen vechten eigenlijk te langzaam gaat. Dus ga je skippen, maar als je dan neergehaald wordt door een mob met CC is het meteen tricky... Nou ja we gaan het wel zien met de mesmer. Engineer heb ik ook gespeeld tot level 30 ofzo, maar had ik toen wel even gezien. Kon niet zo wennen aan die kits en turrets zijn ook niet alles. Wie weet pak ik het weer eens op binnenkort.SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:05:
Zo ik nu hogere zones zie met mijn warrior, verwacht ik dat mesmer het daar nog aardig zwaar krijgt. Alles doet wel iets van AoE, melee of circles, neem ik in iedergeval wel die trait dat je illusions extra health krijgen.
[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 21-09-2012 11:11 ]
Je hebt in 1 stuk van de story quest een erg risen op je, maar met beetje geluk heb je dus 5 hammer mobs, dat is gewoon perma knockdownMorrar schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:09:
Mja die hogere level zones was ik sowieso een beetje klaar mee op m'n warrior. Zelfs op max DPS is er gewoon niet lekker door te komen. Alles spawnt zo snel dat je er doorheen vechten eigenlijk te langzaam gaat. Dus ga je skippen, maar als je dan neergehaald wordt door een mob met CC is het meteen tricky... Nou ja we gaan het wel zien met de mesmer. Engineer heb ik ook gespeeld tot level 30 ofzo, maar had ik toen wel even gezien. Kon niet zo wennen aan die kits en turrets zijn ook niet alles. Wie weet pak ik het weer eens op binnenkort.
Trouwens grappig, als een mob Whirling axe doet (skill 5, offhand axe), blockt hij alles, melee en ranged, terwijl jouw versie dus enkel combo en ranged (projectile, niet staff bolts) kan blocken
Ik speel nu enkel sword/axe of sword/shield, sword bleeding is behoorlijk OP, gewoon lekker rond rennen en melee meppen (geen skills, enkel 2 om weer dichtbij te komen), ze gaan vanzelf allemaal dood.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2012 11:13 ]
Ik vind het ook wel irritant dat er totaal geen diminishing returns zijn op CC. Heb ook vaak gehad dat ik koffie kon gaan zetten als er meerdere Risen Brutes waren die je tegen de vlakte hameren. Gelukkig zijn ze niet zo slim om het te timen en doen ze het vaak tegelijk, maar toch... Stiekem hoop ik dat ze daar nog wat aan gaan doen.
Dat de skills voor mobs anders zijn vind ik niet heel vreemd. Wel hebben mobs soms skills waarvan je jezelf afvraagt of er over nagedacht is. Bijvoorbeeld poison dat vrij rap tikt en ruim 200% van je HP er af haalt. Als je dan niet heel snel condition removal op hebt ben je gewoon de sjaak.
Dat de skills voor mobs anders zijn vind ik niet heel vreemd. Wel hebben mobs soms skills waarvan je jezelf afvraagt of er over nagedacht is. Bijvoorbeeld poison dat vrij rap tikt en ruim 200% van je HP er af haalt. Als je dan niet heel snel condition removal op hebt ben je gewoon de sjaak.
Verwijderd
Hoe zorg je ervoor dat je nieuwe components ontdekt bij het craften?
Want zonder nieuwe components ook geen nieuwe items, dus ik zit een beetje vast.
Want zonder nieuwe components ook geen nieuwe items, dus ik zit een beetje vast.
Meestal krijg je die vanzelf als je level stijgt... Maar welke crafting discipline gaat het over? Want ze zijn niet allemaal hetzelfde wat dat betreft.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:39:
Verwijderd
Components ontdek je niet, die zijn letterlijk aan je crafting lvl gebonden.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:39:
Dus als je het volgende lvl aan ore of wood of cloth wilt gebruiken moet je een hoger niveau hebben van je craft.
Heb je bijvoorbeeld 140 Huntsman, dan zie je al dat je bij 150 nieuwere dingen kan maken, maar je moet wel eerst die 10 punten overbruggen.
Zelf ben ik naar mate mn level om hoog ging steeds minder te spreken over de clones. Als je mirror blade gebruikt kun je inderdaad elke 8 seconden een clone produceren, maar ze leven meestal niet langer dan een seconde en vaak minder dan dat. Vanaf 70 wordt het echt zeuren, want dan worden ze vaak geheel genegeerd en rent de mob meteen op jou af. Trekken totaal geen agro (Ilusies nog wel, want die doen schade). Ja je kunt inderdaad de utility skills decoy (clone + hide) en mirror images ( 2 clones) gebruiken, maar die hebben een cooldown van 40 en 45 seconden. Je mag one off skills niet vergelijken met Guardian skills die elke 10 seconden gebruikt kunnen worden. Als het gaat om sustained schade incaseren dan is een guardian daar veel en veel beter in.SinergyX schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 09:49:
[...]
Dat er 1 persoon is die toevallig wat mindere characters tegenkomt, maakt guardian niet bepaald 'te sterk'. En zijn diverse classes/builds die 2 man rustig bezig kunnen houden, zolang je niet 2 personen tegenkomt die gecombineerd iets teveel op je losrammen.
[...]
Ik speel regelmatig samen met een guardian en als ik agro krijg, dan ben ik bijna meteen dood. Decoy en mirror images redden soms nog even mn reet, maar die kopen me niet meer dan een paar seconden. Soms is dat genoeg, maar vaak ook niet Gelukkig is hij een geroutineerde tank, dus ik krijg niet zo vaak agro.
Wat soms helpt is een wapen switch doen zodat ik meteen 2 illusies neer kan zetten. Illusies trekken zoals gezegd wel agro. Ik begin met Phantasmal Swordsman of Illusionary Duelist, switch naar twohander en zet meteen beserker neer. Wordt beserker gesloopt, dan krijgt de mob een runspeed debuff waardoor ik wat langer schade kan doen. Hopelijk is tegen de tijd dat hij bij me is de cooldown van de wapen switch voorbij en kan ik close ranged schade gaan doen. Het zit allemaal op het randje van wel of niet werken.
Om eerlijk te zijn vind je dat in alles van de mesmer terug. Het basis idee is best goed, maar de polijst ontbreekt waardoor het net niet af is. De mesmer was de laatste classe en het "rushed job" gevoel vind je duidelijk terug.
Maar dat is juist het 'goedkope' moeilijkheidsgraad gebeuren wat menig MMO gebruikt, de kracht binnen GW1 was juist dat de abilities identiek waren aan wat jij had. Een lava-bolt op rank16 (met lvl factor) deed evenveel damage als wat jij op die variatie zou doen. Afwijkeningen deden ze netjes met 'monster skills'.Morrar schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:16:
Zo paste je je taktiek aan op basis van de mobs, die mob doet dit, die doet dat, deze doet zoveel damage, die doet zoveel. Was een mob te simpel? Extra skill erbij (enchant rip, extra condition, blind, shout etc).
Zo heb je nu in CM ook die bomber-mobs, die kunnen een vaatje-explosive naar je gooien, je krijgt kockdown en onmogelijk om nog uit de explosie te komen, whoemp 30-40% HP weg. Damage buffen op zo'n manier vind ik zo'n enorm zwakke methode om iets moeilijker te maken.. 90% van de mobs in GW2 zijn freaking simplistisch, maximaal 2-3 skills en verder melee meppen, bizar voorspelbaar (ze openen altijd met hun 'grote' abilties). In plaats van die mobs juist complexe aanvallen te geven (gebaseerd op onze skills), geven ze gewoon alles damage*2 en noemen dit 'moeilijker'.
De grootste killer imho was in BWE, het weghalen van damage die clones doen. Blijkbaar door de 0 damage trekken zij geen agro (zelfde tegen bosses, als jij geen damage doet en enkel revive, vallen ze je in principe nooit aan, behalve als er niemand meer is om aan te vallen), de shatter damage en de halvering van hun HP. In BWE1 speelde mesmer stuk actiever, directe damage vanuit shatter en sustained damage uit clones én illusions.Bertus15 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:54:
Om eerlijk te zijn vind je dat in alles van de mesmer terug. Het basis idee is best goed, maar de polijst ontbreekt waardoor het net niet af is. De mesmer was de laatste classe en het "rushed job" gevoel vind je duidelijk terug.
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2012 12:00 ]
MooiTimocos schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:06:
Eindelijk kunnen kopen
En dat voor totaal 20 Silver
Over de dungeons: Heb gisteren level 80 bereikt, en besloot met een vriend eens wat dungeons te gaan doen. CM Storymode wilden we gaan doen. Komen we daar aan: bijna niemand te bekennen. Er was nog een andere group van 4 man, maar die gingen explorable doen.
Wij dus een tijdje moeten 'zoeken' in de say chat naar kandidaten, maar door excessive messaging, ging dat wat lastiger. (Ze moeten die Group Finder van GW1 weer invoeren, scheelt weer gespam)
Met moeite 3 man gevonden, en na een wipefest toch gehaald. (Is slecht, maarja we waren niet op elkaar afgestemd)
Nu even mijn punt: Iedereen is aan het campen voor CoF runs en er staat bijna niemand bij de andere dungeons. Als straks de populatie wat minder wordt, hoe gaat Anet dat dan oplossen? Dungeons die niet meer te doen zijn, zolang je niemand ervoor kan vinden/overhalen om met je mee te gaan.
In GW1 kon je gewoon heroes meenemen en gaan, nu kan je dat niet en ben je afhankelijk van de mate waarin een dungeon populair is.
@SinergyX: ja het is meer een numbers game geworden dan een counter game. Op zich is het ook wel prima als mensen leren defensieve cooldowns te gebruiken om veel schade te voorkomen, maar het is inderdaad maar 1 aspect van het spel. Meer skills en meer tactische gevechten zouden welkom zijn, omdat mensen dan leren hoe ze zulke skills moeten counteren. Dat zou ook behulpzaam zijn voor bijvoorbeeld PvP.
Overigens vind ik vooral bij bosses en in dungeons dat de "moeilijkheid" te veel uit de getallen komt. Het enige dat wordt opgeschaald is dat je veel harder wordt afgestraft voor het maken van een fout (een seconde te laat dodgen bijvoorbeeld). Echt veel meer inzicht in het spel krijg je er niet door. Hierdoor vind ik bosses vaak nogal 'mechanisch'; het lijken een soort grote robots die een vaste reeks afdraaien van slechts een paar skills. En hoewel bij spelers de zo op bewegen ligt, staan bosses vaak nagenoeg stil. Ik denk dat ANet hier echt nog werk te verzetten heeft.
Ik vermoed echter dat het verwijderen van de 'holy trinity' hier veel mee te maken heeft. Je kunt niet echt meer uitgaan van een bepaalde setup in een party en dat bepaalde counters aanwezig zullen zijn. Hierdoor moeten alle gevechten redelijk standaard worden lijkt het.
Overigens vind ik vooral bij bosses en in dungeons dat de "moeilijkheid" te veel uit de getallen komt. Het enige dat wordt opgeschaald is dat je veel harder wordt afgestraft voor het maken van een fout (een seconde te laat dodgen bijvoorbeeld). Echt veel meer inzicht in het spel krijg je er niet door. Hierdoor vind ik bosses vaak nogal 'mechanisch'; het lijken een soort grote robots die een vaste reeks afdraaien van slechts een paar skills. En hoewel bij spelers de zo op bewegen ligt, staan bosses vaak nagenoeg stil. Ik denk dat ANet hier echt nog werk te verzetten heeft.
Ik vermoed echter dat het verwijderen van de 'holy trinity' hier veel mee te maken heeft. Je kunt niet echt meer uitgaan van een bepaalde setup in een party en dat bepaalde counters aanwezig zullen zijn. Hierdoor moeten alle gevechten redelijk standaard worden lijkt het.
[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 21-09-2012 12:09 ]
Ze zeggen wel geen Trinity meer te hebben, maar indirect is hij er nog steeds. Maar een select groepje kan actief en team blijven healen, klein groepje kan ook flink wat klappen krijgen (of goed blocken), je heal/defense is tov zelfs een silver-mob niet genoeg om daar tegenin te gaan (cooldown en dodge), zonder behoorlijk te investeren in healing (een 10% heal op 20sec cooldown is niet bepaald nuttig).
Zelfs als je op mini-actief conditions gaat werken, zie je dat de engine fouten gaat maken met boss-animaties, als je een team vol met blind-condition hebt, kan je nooit precies zien wanneer je weer een blind kan casten (zeker als zijn condition balk volloopt), omdat de animaties van de mob blijven hangen als er teveel mensen tegenaan lopen te meppen.
Meeste bosses en encounters in dungeons is gewoon een wear&tear, dood = res.punt en weer gevecht in duiken, net zolang tot alle mobs dood zijn. De laatste die in het gevecht zit moet gewoon doelloos rondrennen tot er weer 1 van rezpunt is teruggekomen, zodat de boss niet reset.
Had dan gewoon een central asura-gate hub opgezet voor die dungeons, zodat je daar parties kan vormen en via de gate naar dungeon kan gaan.
Je ziet dat ook in de 75-80 zone, als er veel events bezig zijn, zijn alle travelpunten 'contested' en kan je voor geen mogelijkheid meer op tijd bij een event zijn omdat je de halve map moet rondlopen. Ga je dood bij zo'n event, blijf gewoon maar liggen, anders mis je gewoon heel het event.
Zelfs als je op mini-actief conditions gaat werken, zie je dat de engine fouten gaat maken met boss-animaties, als je een team vol met blind-condition hebt, kan je nooit precies zien wanneer je weer een blind kan casten (zeker als zijn condition balk volloopt), omdat de animaties van de mob blijven hangen als er teveel mensen tegenaan lopen te meppen.
Meeste bosses en encounters in dungeons is gewoon een wear&tear, dood = res.punt en weer gevecht in duiken, net zolang tot alle mobs dood zijn. De laatste die in het gevecht zit moet gewoon doelloos rondrennen tot er weer 1 van rezpunt is teruggekomen, zodat de boss niet reset.
Dit is op mijn server nu al een probleem, bij AC en CM zie je nog maar een man of 5 max staan, bij die dungeon erna ben ik nog geen mens tegengekomen. Ze hadden ook nooit die dungeons in zulke maps moeten zetten, overflow kwam puur door de mensen bij de ingang, je gaat niet doelloos bij de ingang staan in een 1-15 map als je lvl30-60 bent.ninc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:59:
Nu even mijn punt: Iedereen is aan het campen voor CoF runs en er staat bijna niemand bij de andere dungeons. Als straks de populatie wat minder wordt, hoe gaat Anet dat dan oplossen? Dungeons die niet meer te doen zijn, zolang je niemand ervoor kan vinden/overhalen om met je mee te gaan.
In GW1 kon je gewoon heroes meenemen en gaan, nu kan je dat niet en ben je afhankelijk van de mate waarin een dungeon populair is.
Had dan gewoon een central asura-gate hub opgezet voor die dungeons, zodat je daar parties kan vormen en via de gate naar dungeon kan gaan.
Je ziet dat ook in de 75-80 zone, als er veel events bezig zijn, zijn alle travelpunten 'contested' en kan je voor geen mogelijkheid meer op tijd bij een event zijn omdat je de halve map moet rondlopen. Ga je dood bij zo'n event, blijf gewoon maar liggen, anders mis je gewoon heel het event.
Ja die boss animation zijn een beetje vervelend. Soms wordt het allemaal behoorlijk spastisch. Denk dat het beter zou zijn om de animatie van bosses niet te laten beïnvloeden door wat spelers er tegenaan gooien (behalve afbreken van animatie bij interupt), maar goed dan worden sommige zaken ook lastig te zien wellicht. Verder kun je inderdaad wel specialiseren in klappen vangen, healen of DPS, maar toch lang niet zo extreem als bij een echte holy trinity.
Dat mensen nu CoF farmen komt omdat men de set over het algemeen mooi vindt en de instance gebugged is waardoor je super snel tokens kunt krijgen. Denk dus dat iedereen daar zo snel mogelijk nog even mis-/gebruik van maakt... Als dat goed gefixed wordt zal het wel wat minder worden vermoed ik.
Het "graveyard zergen" van bosses in dungeons gaat nog aangepakt worden heeft ANet gezegd. De taktiek van steeds respawnen en weer het gevecht in duiken zal dus binnenkort niet meer kunnen vermoedelijk. Dan wordt het alleen wel echt pittig, maar dat is de bedoeling aangezien explorable modes toch min of meer de end-game grind moeten voorstellen
Dat de dungeons in hun eigen zones zitten vind ik op zich wel mooi. Qua reizen is het ook niet zo'n ramp als je ze eenmaal ontdekt hebt, want bij alle dungeons zit een waypoint om de hoek. Een centrale hub in LA zou ik minder vinden, want dan krijg je net als bij WoW dat iedereen daar blijft rondhangen...
Iets van een LFG tool of dungeon finder zou wel helpen, maar dan liever niet cross realm zoals bij WoW. Ik vond de dungeon finder in WoW eigenlijk toch wel het begin van het einde. Het heeft daar echt de deuren open gezet voor totaal asociaal en disrespectvol gedrag naar medespelers.
Dat mensen nu CoF farmen komt omdat men de set over het algemeen mooi vindt en de instance gebugged is waardoor je super snel tokens kunt krijgen. Denk dus dat iedereen daar zo snel mogelijk nog even mis-/gebruik van maakt... Als dat goed gefixed wordt zal het wel wat minder worden vermoed ik.
Het "graveyard zergen" van bosses in dungeons gaat nog aangepakt worden heeft ANet gezegd. De taktiek van steeds respawnen en weer het gevecht in duiken zal dus binnenkort niet meer kunnen vermoedelijk. Dan wordt het alleen wel echt pittig, maar dat is de bedoeling aangezien explorable modes toch min of meer de end-game grind moeten voorstellen
Dat de dungeons in hun eigen zones zitten vind ik op zich wel mooi. Qua reizen is het ook niet zo'n ramp als je ze eenmaal ontdekt hebt, want bij alle dungeons zit een waypoint om de hoek. Een centrale hub in LA zou ik minder vinden, want dan krijg je net als bij WoW dat iedereen daar blijft rondhangen...
Iets van een LFG tool of dungeon finder zou wel helpen, maar dan liever niet cross realm zoals bij WoW. Ik vond de dungeon finder in WoW eigenlijk toch wel het begin van het einde. Het heeft daar echt de deuren open gezet voor totaal asociaal en disrespectvol gedrag naar medespelers.
Je kunt toch alles op maximale stats krijgen. Dan moet je zorgen dat je een andere wapen / armor met maximale stats hebt en dan de transmutation stone gebruiken om het uiterlijk van die andere set over te nemen.ninc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 11:59:
[...]
MooiIk heb eens naar de dungeon armors gekeken, maar ik vind er niet eentje bijzitten die ik echt mooi vind (speel human necro). De andere armorsets die ik op internet vond en die jij nu hebt, zijn daarrentegen wel mooi. Eens kijken hoe ik daar aan kan komen, en of dat ook met maximale stats te verkrijgen is.
Die set van Timocos vind ik ook wel mooi, kijken hoe zoiets staat bij een male sylvari ranger. Een manelijke variant daarvan met erbij een legendary longbow http://www.guildwars2guru...allery_3318_163_88550.png lijkt me wel wat hebben.
Over de dungions. Veel mensen zijn nog volop bezig met levelen. Als straks een grote groep iig 1 lvl 80 char heeft dan lijkt het me ook veel eenvoudiger om via de guild een groepje bij elkaar te krijgen voor welke dungion dan ook. Al zal dat zich natuurlijk nog moeten gaan uitwijzen
Ideaal trouwens dat je met een transmutation stone ook upgrades kunt overzetten van 1 item op het andere. Mooie vinding, die stenen.
Oh en TP deed het vanmorgen weer iig, zootje fine crafting mats gekocht en volledig rare lvl50 heavy setje kunnen craften. Discoveren van die 6 items leverde me zo'n 27 skill-ups op en een heel level!
Oh en TP deed het vanmorgen weer iig, zootje fine crafting mats gekocht en volledig rare lvl50 heavy setje kunnen craften. Discoveren van die 6 items leverde me zo'n 27 skill-ups op en een heel level!
[ Voor 45% gewijzigd door SnoeiKoei op 21-09-2012 14:08 ]
Verwijderd
Ja het levelen zo gaat lekker. Ik had zoiets van level 16 vond ik niet zo'n mooi getal, dus heb ik story quests gedaan vanaf lvl 10 tot 16 (ja ik lag een beetje achter:-)) en elk een paar discoveries voor de armorsmith en chef en ik was lvl 17.
ik zou toch liever een systeem hebben waar je 2 sets kan equipen: 1tje voor de looks en 1tje voor de statsSnoeiKoei schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:01:
Ideaal trouwens dat je met een transmutation stone ook upgrades kunt overzetten van 1 item op het andere. Mooie vinding, die stenen.
nu heb ik 2 sets liggen: 1 voor de stats/looks en 1tje voor de Mfind, wat vrij jammer is om in een lelijk bij elkaar geraapt zooitje de dungeons in te wandelen ipv mooie flame legion armor
mijn oplossing:
je hebt dus 2 equip slots, de standaard (zoals wij hem kennen) en eentje ernaast voor de looks, waarvan de artwork dus prioriteit heeft over de standaard versie, maar die geven geen stats
om je armor dus in die 2de slot te kunnen equipen moet je een item kopen, per armor piece apart
levert dezelfde winst op voor Anet, en bespaart een hoop gedoe bij spelers zoals ik
Verwijderd
Hey mensen,
Zijn er hier al veel mensen met de explo modes bezig in de dungeons en zo ja hoe loopt dit bij jullie?
Zelf werd ik namelijk best gefrustreed van de explo modes. pug teams falen bijna 100% en feitelijk om het echt goed te laten werken moet je een team maken waarbij de holy trinity dan wel weg mag zijn, maar support, dps en control is naar mijn mening gewoon een holy trinity, maar dan in een nieuw jasje
Vind gw2 een geweldig spel, maar ben echt heel ontevreden over de dungeons en de hele opzet. Gisteren samen met wat pugs Arah explo lopen farmen omdat een groep samenstellen om ook echt iets uitspelen gewoon niet te vinden was
.. erg jammer allemaal.. hopelijk gaan ze hier goed naar kijken want zelf wil gewoon dungeons doen voor de uitdaging en het teamspel, maar zoals ik tot nu toe heb meegemaakt mis ik beide aspecten
.. ben benieuwd naar jullie mening
Zijn er hier al veel mensen met de explo modes bezig in de dungeons en zo ja hoe loopt dit bij jullie?
Zelf werd ik namelijk best gefrustreed van de explo modes. pug teams falen bijna 100% en feitelijk om het echt goed te laten werken moet je een team maken waarbij de holy trinity dan wel weg mag zijn, maar support, dps en control is naar mijn mening gewoon een holy trinity, maar dan in een nieuw jasje
Vind gw2 een geweldig spel, maar ben echt heel ontevreden over de dungeons en de hele opzet. Gisteren samen met wat pugs Arah explo lopen farmen omdat een groep samenstellen om ook echt iets uitspelen gewoon niet te vinden was
Je hebt van die stenen waarmee je de looks van de ene item op de andere kan zetten.godofal schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:43:
[...]
ik zou toch liever een systeem hebben waar je 2 sets kan equipen: 1tje voor de looks en 1tje voor de stats
nu heb ik 2 sets liggen: 1 voor de stats/looks en 1tje voor de Mfind, wat vrij jammer is om in een lelijk bij elkaar geraapt zooitje de dungeons in te wandelen ipv mooie flame legion armor![]()
mijn oplossing:
je hebt dus 2 equip slots, de standaard (zoals wij hem kennen) en eentje ernaast voor de looks, waarvan de artwork dus prioriteit heeft over de standaard versie, maar die geven geen stats
om je armor dus in die 2de slot te kunnen equipen moet je een item kopen, per armor piece apart
levert dezelfde winst op voor Anet, en bespaart een hoop gedoe bij spelers zoals ik
Transmutation stones. Je kan de looks met de stats en de upgrade combineren van 2 wapens.
Ik denk dat het straks nog wel drukker wordt bij de dungeons. Er zijn relatief gezien maar weinig mensen met een lvl 80 char.
Ik denk dat het straks nog wel drukker wordt bij de dungeons. Er zijn relatief gezien maar weinig mensen met een lvl 80 char.
lezen blijft lastig...mauro101 schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:50:
[...]
Je hebt van die stenen waarmee je de looks van de ene item op de andere kan zetten.
ik ken het systeem, maar vind het niet zo relaxed en stel iets voor hoe ik dat liever zou zien
Maar het moet toch niet zo zijn dat de overflow meer mensen voor een dungeon hebben dan je eigen server?Morrar schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 13:08:
Is wel verklaarbaar, mensen die langere tijd in een gebied zitten, om deze te clearen bv., zullen meer in de reguliere server te vinden zijn. Dungeongangers zijn relatief laat gejoined en zullen dus eerder nog op een overflow zitten.
Klopt, tijd terug kwam ik bij AC, zat toen op de overflow en stonden wel 25-30 mensen voor.Stroopwafel Inc schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 15:12:
Is wel verklaarbaar, mensen die langere tijd in een gebied zitten, om deze te clearen bv., zullen meer in de reguliere server te vinden zijn. Dungeongangers zijn relatief laat gejoined en zullen dus eerder nog op een overflow zitten.
Toen kon ik naar de normale server en stonden er 3-5 mensen
Tja voor een dungeon gaan staan om mensen te werven is ook niet heel zinvol. Veel dungeons zitten niet in de gebieden van dezelfde level range. Als ik op Piken Square in Lion's Arch ga staan zie ik altijd behoorlijk wat LFG berichten in /map langskomen. Meestal zijn er wel 4-5 oproepen en ik hoefde meestal niet heel lang te wachten om iets te vinden. Dat er op een overflow meer of minder zitten lijkt me redelijk toevallig, behalve dan om de reden die Stroopwafel aangeeft. Op zich is een overflow server net als elke andere server, maar hooguit met een wat lagere en jongere populatie.
Wat vind je er dan niet goed aan? In de praktijk is het bijna exact hetzelfde als wat je voorstelt...godofal schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 14:59:
[...]
lezen blijft lastig...
ik ken het systeem, maar vind het niet zo relaxed en stel iets voor hoe ik dat liever zou zien
Niet helemaal. Hij wil dat de looks en stats volledig losgetrokken worden. Met transmutation stones kun je alleen looks overzetten. Neem het volgende scenario voor een warrior:Cronax schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:05:
[...]
Wat vind je er dan niet goed aan? In de praktijk is het bijna exact hetzelfde als wat je voorstelt...
1) Tank set met veel vitality en toughness
2) DPS set met veel power en precision
3) Show set met imba looks
Met transmutation stones moet je kiezen of je de imba looks van set 3 op set 1 of op set 2 gaat overzetten, maar op beiden kan niet. Enige mogelijkheid is nu om 2 x set 3 te gaan farmen, maar dat kan een hoop werk zijn.
Wat hij voorstelde is 2 sets kunnen aantrekken 1 waarvan de looks gebruikt worden en 1 waarvan de stats gebruikt worden. Dan kun je set 3 aantrekken in de "looks slots" en vervolgens set 1 of 2 wisselen in de "stat slots". Beetje hetzelfde idee als met de town clothes, maar dan voor 2 armor sets.
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 21-09-2012 16:14 ]
Zelf zou ik het leuker vinden als je de looks kon wijzigen naar de items die je al een keer aan hebt gehad zonder dat de verandering permanent is. Dan hoef je items niet nog een keer te halen.
precies, ik loop nu in een mooie CoF set rond in PVE en WvW enzo. die is flink condition damage gerichtMorrar schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 16:12:
[...]
Niet helemaal. Hij wil dat de looks en stats volledig losgetrokken worden. Met transmutation stones kun je alleen looks overzetten. Neem het volgende scenario voor een warrior:
1) Tank set met veel vitality en toughness
2) DPS set met veel power en precision
3) Show set met imba looks
Met transmutation stones moet je kiezen of je de imba looks van set 3 op set 1 of op set 2 gaat overzetten, maar op beiden kan niet. Enige mogelijkheid is nu om 2 x set 3 te gaan farmen, maar dat kan een hoop werk zijn.
Wat hij voorstelde is 2 sets kunnen aantrekken 1 waarvan de looks gebruikt worden en 1 waarvan de stats gebruikt worden. Dan kun je set 3 aantrekken in de "looks slots" en vervolgens set 1 of 2 wisselen in de "stat slots". Beetje hetzelfde idee als met de town clothes, maar dan voor 2 armor sets.
als ik bijvoorbeeld een dungeon doe trek ik graag wat Mfind aan, waardoor ik dus in een of andere random set rondloop
en om nou nóg een CoF armor set te halen voor m'n MFind gear...
laat staan als ik een 2de build ga maken (power/precision oid) krijg ik hetzelfde (3de keer een CoF set verzamelen dus
zoals het er nu uitziet ga ik gewoon een normale set armor transmuten voor de Mfind met wat mindere looks, maar dan heb ik dus niet de kickass looks waar ik zo hard voor heb gewerkt in bepaalde plekken
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.