Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
godofal schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:01:
[...]

shortbow vind ik persoonlijk mooier dan de longbow :P
veel van de grotere wapens zijn wel een stuk beter dan de kleinere, rifle is prachtig maar de pistol :r
Die shortbow kan echt alleen voor girly characters. Moet je je eens voorstellen dat er een male Charr ranger ofzo mee rondloopt, met zo'n My Little Pony-legendary _O- Leuk als je het uit gevoel voor humor doet maar dan gaat er toch een boel werk en in-game geld in 1 zo'n item zitten.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Vind ze geen van allen op dit moment de moeite waard. Ben wel benieuwd naar het legendary weapon van gesmolten metaal waar ze het ooit over hadden.
Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:20:
Vind ze geen van allen op dit moment de moeite waard. Ben wel benieuwd naar het legendary weapon van gesmolten metaal waar ze het ooit over hadden.
Ik vind die beide greatswords wel gaaf (waarvan er maar 1 afgebeeld staat) en de combo al helemaal. Rifle is mooi maar niet "legendary-mooi", sword is wel erg fraai, trident en speargun zijn wel stoer, staf is O+ Longbow is O+ voor Sylvari.

Rest vind ik er maar matig uitzien met de shortbow als dieptepunt.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Vind het wel jammer dat ze ALLEMAAL dezelfde stats hebben :(

Battle.net tag

mauro101 schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:29:
Vind het wel jammer dat ze ALLEMAAL dezelfde stats hebben :(
Legendaries maak je niet voor de stats, want die zijn hetzelfde als die van niet-legendary lvl80-wapens.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Vind enkel shield de moeite waard, maar komt nog steeds niet in de buurt van GW1 shields (celestial, aegis).

Dat opzicht hou ik het wel bij de HoM goodies, flamesword ftw :P

Vind trouwens over het algemeen de asura-stye wapens toch de mooiste, wel leuk om diverse referenties te zien naar GW1 (highlander, gladius, spartas) die nu 1H en 2H variaties zijn geworden.

Dus kom maar op met de deldrimor skins :D

[ Voor 40% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2012 13:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Pistol lijkt meer op een warhorn dan de warhorn zelf :+

Steam/uPlay: EvulKlowne

Ik denk dat de legendaries er in-game nog wel wat fancier uit zullen zien. De effecten zijn niet te zien in de screenshots en maken de wapens meer bijzonder. Bij de staff staat bijvoorbeeld ook "the top wriggles around'" wat aangeeft dat sommige wapens ook animaties kunnen hebben.

Afgaande op deze screenshots was ik ook niet van alle wapens onder de indruk, maar wel mooi om eindelijk wat visuele info te krijgen :) Verder vraag ik me af of de legendaries ook niet race-afhankelijk zijn. Sommige skins lijken toch wel erg op Sylvari afgestemd te zijn. Zou misschien kunnen dat bijvoorbeeld Charr een andere skin krijgen?

Ik hoef op m'n Human Ranger in ieder geval niet heel nodig een "My Little Pony"-boog :)

[ Voor 17% gewijzigd door Morrar op 18-09-2012 13:47 ]

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:30:
[...]

Legendaries maak je niet voor de stats, want die zijn hetzelfde als die van niet-legendary lvl80-wapens.
Van wat ik had gezien, waren de legendary's volgens het +1 principe gemaakt (zoals +179 ipv +178 power). Dus 'net' iets sterker, maar je zult het nooit gaan merken in het spel.

Ik wacht op zich nog wel op de youtube video's zodat je ook de effecten kunt zien, voordat ik aan de eerste legendary begin.

[ Voor 13% gewijzigd door Xanaroth op 18-09-2012 13:49 ]

• SinergyX
  • Nu online
Morrar schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:45:
Afgaande op deze screenshots was ik ook niet van alle wapens onder de indruk, maar wel mooi om eindelijk wat visuele info te krijgen :) Verder vraag ik me af of de legendaries ook niet race-afhankelijk zijn. Sommige skins lijken toch wel erg op Sylvari afgestemd te zijn. Zou misschien kunnen dat bijvoorbeeld Charr een andere skin krijgen?

Ik hoef op m'n Human Ranger in ieder geval niet heel nodig een "My Little Pony"-boog :)
Ze lijken meer 'scenario' based te zijn, Orr/Zaik.. dingus is onderwater/dood, steampunk is oude Charr/Human oorlog, vleugje van die waterbeesten erbij, kom je redelijk tot dit setje.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 13:53:
[...]

Ze lijken meer 'scenario' based te zijn, Orr/Zaik.. dingus is onderwater/dood, steampunk is oude Charr/Human oorlog, vleugje van die waterbeesten erbij, kom je redelijk tot dit setje.
Ja klopt. Lijkt me ook logischer aangezien ze aan dungeons gekoppeld zijn. Er zit dus achter iedere legendary een verhaal. Niet gek dus als ze qua theme aan de wereld gebonden zijn en niet zozeer aan character.

Hier zie je trouwens een video van de twee Greatswords: YouTube: Guild Wars 2 - Legendary Great Swords | Twilight and Sunrise. Met effecten toch wel wat cooler :)

• SinergyX
  • Nu online
Als ik zo zie hoe ze die greatsword vasthouden, wil ik bijna weer een character erbij maken, male guardian of warrior :P

• mauro101
Morrar schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 14:01:
[...]

Ja klopt. Lijkt me ook logischer aangezien ze aan dungeons gekoppeld zijn. Er zit dus achter iedere legendary een verhaal. Niet gek dus als ze qua theme aan de wereld gebonden zijn en niet zozeer aan character.

Hier zie je trouwens een video van de twee Greatswords: YouTube: Guild Wars 2 - Legendary Great Swords | Twilight and Sunrise. Met effecten toch wel wat cooler :)
Woooww! die animatie zit er wel bruut uit zeg :9~

Battle.net tag

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09:47

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:25

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Next Step een linux versie ?

/Wishfull thinking

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• SinergyX
  • Nu online
Gok ik eerder weer op de Wine versie, GW1 werkte daarin ook al best netjes.

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:29:
Gok ik eerder weer op de Wine versie, GW1 werkte daarin ook al best netjes.
De huidige verschillen zijn nog best groot onder Windows 60+ FPS "hoge settings" in WvWvW grote battles met een 660Ti terwijl ik wine tussen 20-30 schommel op lage settings dus een goede custom wine versie kan ik ook mee leven

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-11 16:03

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 14:17
Sweet! Ik had de hoop al opgegeven, zoals bij nagenoeg elke game. Vanavond maar meteen proberen! Eindelijk van dat gereboot af continue. _/-\o_

Verwijderd

Wat ik me eigenlijk afvraag: zijn er ergens statistieken te vinden van lopende bugs en mogelijke oplostijden (patchtijden)?

Zit met 2 skillpoints die gisteren nog steeds bugged waren na een week... zo kan ik natuurlijk nooit 100% krijgen.

• SinergyX
  • Nu online
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:11:
Wordt natuurlijk geen succes, Mac-users weten helemaal niet om te gaan met vrijheid :+
Grap bij CoH was dat ze ook een Mac versie hadden uitgebracht, maar van de uiteindelijk verkochte clients speelde 99% gewoon op Windows, maar ze wilde enkel de goodies hebben die bij de Mac-versie zaten :P

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:39

D-rez

dexels

ik wilde vandaag voor het eerst mijn bank bekijken om wat dingen te stashen, maar ik kan ze niet openen. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
D-rez schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:23:
ik wilde vandaag voor het eerst mijn bank bekijken om wat dingen te stashen, maar ik kan ze niet openen. Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Ik weet niet.... wat doe je?

Bank openen is naar een bank-NPC toelopen, mee praten en dan zie je je bank. Of je gaat naar een crafting station toe van een crafting discipline die je hebt gekozen en dan heb je een bank tab aan de linker kant van je scherm.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 15:58:
Wat ik me eigenlijk afvraag: zijn er ergens statistieken te vinden van lopende bugs en mogelijke oplostijden (patchtijden)?

Zit met 2 skillpoints die gisteren nog steeds bugged waren na een week... zo kan ik natuurlijk nooit 100% krijgen.
In de update notes van de 17de staat "Fixed various broken events and skill challenges", maar niet welke. Nou was gisteren wel de 17de, maar ik kan me niet herinneren dat ie bij het opstarten een patch heeft binnengetrokken, dus misschien vandaag?

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:39

D-rez

dexels

Echt vaag, met m'n norn mannetje gaat het prima, maar met m'n charr niet, kan ook niet in guild chat met die charr raar.

Verwijderd

Er zijn wat problemen met de guild bank. Vanochtend kon ik bijvoorbeeld in alle steden behalve Divinity's Reach de bank gebruiken.

Er was vanochtend om 9 uur onze tijd een patch, ongeveer 45mb geloof ik, misschien iets meer.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
http://img715.imageshack....diumarmorwithnamesfin.jpg

Weet iemand die eerste set welk level dat is? De PVE versie bedoel ik.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het updateschema van Anet is op dit moment elke week 1 update, op maandag (dinsdagochtend onze tijd). Bugfixes die er nu nog niet in zitten, omdat ze bijvoorbeeld nog getest moeten worden, zul je pas in de 24/7 update zien.
Niet alle bugfixes vinden client side plaats.

[ Voor 25% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-09-2012 17:13 ]

• SinergyX
  • Nu online

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

heb vandaag maar eens mn 3e skill book gekocht voor mijn traits. (per ongeluk 2, dus moet die andere weer zien te verpatsen)

Alleen ben nu nog slapper dan dat ik eerst was.
Iemand goede tips om de trait points bij een mesmer te verdelen?

Ik wou met 1 handed sword spelen maar dat bevalt me toch niet.
Liever greatsword en scepter/pistol (focus om lange stukken te rennen) of staff (staff vind ik niet zo leuk)

Verwijderd

Ik heb een hele zooi crafting materials, maar heb nog nergens iets van craften gezien. Waar kan ik dat doen en vanaf welk level?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 17:56:
Ik heb een hele zooi crafting materials, maar heb nog nergens iets van craften gezien. Waar kan ik dat doen en vanaf welk level?
Vanaf elk level bij een crafting station. Deze zijn te vinden in elke stad en op een aantal plaatsen daarbuiten. Vaak te herkennen aan een heleboel icoontjes bij elkaar. Icoontjes als een kookpot, boompje, een stukje leer, etc. Zie verder http://wiki.guildwars2.com/wiki/Crafting

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:19:
Ik vind dat deze post verplichte leesvoer is voor iedereen die dungeons doet en ze (te) moeilijk vind. Fora staan vol met klachten zergfest dit zergfest dat, instagibs bla bla bla. Met alle respect verder (niet bedoelt om lullig over te komen) maar mensen moeten echt gewoon nog leren dit spel te spelen.

https://forum-en.guildwar...Do-NOT-nerf-please/126177

Vanaf de dag dat dungeons toegankelijk waren hoor ik geklaag. Ik heb AC ook gedaan en ja, het is echt moeilijk maar we hebben em gecleared. Ik speelde het als glass canon Necro (cloth ja) maar ik ben niet meer dood gegaan dan de rest in de groep. Met name die 2 lovers hadden we moeite mee, de ringen, de ads, cc, maar je leert er wel mee omgaan.

Ik hoop echt van harte dat Anet hun rug recht houdt. NIET nerfen die zooi en lekker zo laten. Lees die post.
Zo net thuis en eindelijk je link kunnen lezen afgezien dat het natuurlijk een goed vooruitzicht is begin ik persoonlijk toch wel behoorlijk te kwijlen als ik dit soort encounters moet gaan voorstellen :

Afbeeldingslocatie: https://d2vn94glaxzkz3.cloudfront.net/wp-content/uploads/2012/09/Tequatl-the-Sunless-590x368.jpg

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 14:21

Dreanor

Joene

Vraagje, wat doen jullie met groene gear/items? Salvage, verkopen aan vendor of op de TP zetten.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd

Eigenlijk standaard salvage ik alles onder de 30 copper, en light/medium armor iets meer (want jute etc zijn kostbaar!) Maar alles daarboven verkoop ik, want met salvagen verdien ik daaraan minder.

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 14:21

Dreanor

Joene

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 19:43:
Eigenlijk standaard salvage ik alles onder de 30 copper, en light/medium armor iets meer (want jute etc zijn kostbaar!) Maar alles daarboven verkoop ik, want met salvagen verdien ik daaraan minder.
Verkoop je op de TP of aan de vendor?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd

Aan de vendor, tenzij ik er op de TP meer dan 15% extra voor krijg maar met greens komt dat niet veel voor. Ik check altijd wel de TP van tevoren of ik iets heb wat toevallig gewild is. Op de TP vekoop ik meestal mijn yellows en daarboven. (op hoge levels kan je die overigens salvagen voor ectos, misschien in de gaten houden :P)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2012 20:03 ]

• SinergyX
  • Nu online
InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:19:
Ik hoop echt van harte dat Anet hun rug recht houdt. NIET nerfen die zooi en lekker zo laten. Lees die post.
En juist in die post staat de aardige kern over die dungeons, met name exploration:
The hardest part of the dungeons is trying to enjoy them, because they have been stretched out far too long for the content they offer and offer far too little intellectually compelling moments.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-11 21:51
Heb vanavond de mac versie getest op mijn iMac 27" i7 uit eind 2009. Ik weet al dat de grafische kaart in de iMac's echt ruk zijn (memory wise) en dat merk je ook tijdens het spelen. Het loopt allemaal niet heel erg soepel, maar ik had ook niet echt iets anders verwacht natuurlijk, heb niet voor niets een Windows bak staan hier :P

Ik heb ook nog een MacBook uit mid-2009 (twee grafische kaarten versie) en wil daar even op kijken of het loopt. Van het weekend een LAN party (GW2 alleen waarschijnlijk) en het zal een hoop gesleep van zooi schelen. Even kijken of alles op low (vlot) werkt en kijken of het het waard is :P

Overigens heb ik vanavond eens een Mesmer geprobeerd naast mijn Elementist. Valt me op dat die Mesmer een stuk sterker is in het begin dan een Elementist, best wel veel ook overigens! Best een leuke class ook :

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• SinergyX
  • Nu online
Ik heb ze niet online gezet, weet niet waar ze vandaan komen.
http://i596.photobucket.c...avyarmorwithnamesfina.jpg
Deze wel gevonden, maar is lage resolutie.

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Ik zie veel mensen met 2/3 of soms wel 4 pets lopen
Hoe kan ik dat ook krijgen?
Heb er tot nu 4

• Skizzik0
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-11 22:32
D-rez schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 16:33:
Echt vaag, met m'n norn mannetje gaat het prima, maar met m'n charr niet, kan ook niet in guild chat met die charr raar.
De NPCs in Black Citadel (op Far Shiverpeaks) zijn gebugd door spelers, ik zal de bug/exploit verder niet nader toelichten.

Waar het op neerkomt is dat deze NPCs niks meer doen totdat ArenaNet ze fixt (bijvoorbeeld door een server restart). Je kunt echter altijd de crafting station gebruiken als bank, deze zijn niet vatbaar voor de bug.

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Spel gekocht ik twijfel nu of ik op een Europese of Amerikaanse server zal gaan spelen. Wilde al altijd dat laatste puur omdat het kan en ik vind het wel fijn als er echt alleen Engels gepraat/gechat wordt. Maar gimp ik mijzelf dan niet aardig aangezien het tijdverschil. Ik wil natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk pvp-en. Iemand ervaring met het spelen op een Amerikaanse server? :p En kan je je homeserver ook veranderen?

Verwijderd

Ik speel zelf op een Amerikaanse server. Het is inderdaad overdag wat rustiger maar niet doodstil ofzo. En in onze avond komen er toch al heel veel mensen in de oostkust van de VS na school/werk etc online. Ik heb er zelf in ieder geval geen enkel probleem mee.

Structured PvP is ongebonden aan servers, dus dat maakt niet uit, WvW natuurlijk wel. Ik speel dat ook 's avonds, en er is altijd wel wat aan de gang.

Van server veranderen is nu nog gratis, maar gaat op een gegeven moment gems kosten (afhankelijk van de drukte van de server waar je naar toe gaat). Als je dan switched kan je ook een tijdje niet meedoen aan WvW om te voorkomen dat mensen snel overspringen naar de winnende wereld.

• Foxhound83
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-08 15:07
Dan ga ik voor de Amerikaanse server! :9

Verwijderd

Je kan het sowieso nu nog uitproberen, dus zou ik inderdaad doen ;) mocht het je toch niet bevallen kan je nog terug. Voorlopig weten we nog niet wanneer de gratis transfers ophouden. maar ze zullen het van tevoren wel aangeven.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 01:54 ]

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
GluonC schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 23:08:
Ik zie veel mensen met 2/3 of soms wel 4 pets lopen
Hoe kan ik dat ook krijgen?
Heb er tot nu 4
Zijn dat niet de minions van een necromancer?

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister toch maar weer AC explorable gedaan, en na Lieutenant Kohler (was weer ff lastig maar ging beter nu) liep alles goed door en zo mijn eerste explorable gecleard, 30 tokens erbij :D Was erg leuk om te doen

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 16:34
yay! GW2 is nu dus beschikbaar als beta op de mac. Nog tips waar ik voordelig aan een retail serial kom? (uiteraard wel legaal).

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:36
Ik ben gister begonnen met GW2 :) Ziet er top uit en tot nu toe speelt het ook prima.

Wou dus op FS beginnen maar dit zat vol, nu ben ik dus maar begonnen op PS.

Ik hoorde dat we nu nog gratis kunnen switchen? Hoe doe je dit?

Hoop dat ik nog een mogelijkheid krijg om naar FS te transferen.

psn: HertogJack

Verwijderd

Gisteren de jumping puzzle van Lion''s Arch gedaan, die is wel erg leuk zeg, hele verhalen er bij van een NPC. En aan het einde ook nog een leuke Karma vendor met piraten wapens :D

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Doet de heavy armor pic het ook niet helaas :/
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:24:
Gisteren de jumping puzzle van Lion''s Arch gedaan, die is wel erg leuk zeg, hele verhalen er bij van een NPC. En aan het einde ook nog een leuke Karma vendor met piraten wapens :D
Hey, die heb ik ook gister gedaan. Was mijn eerste jumping puzzle. Vond 'm wel meevallen qua moeilijkheid, dus perfect om er in te komen zeg maar. Helaas had ik totaal niks aan de loot in de chest en te weinig punten om bij de merchant wat te kopen, maar was wel leuk om te doen! :)

Reset de chest aan het einde eigenlijk? Als in: kan ik die puzzle een dag later of zo opnieuw doen om te kijken of er dan iets leukers in de chest zit?

[ Voor 14% gewijzigd door Plekuz op 19-09-2012 09:31 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Mmmmm, zijn er werkzaamheden op het moment. Ik kan niet meer inloggen zegt dat hij inlog server niet kan bereiken :) maar kon zo 123 niet vinden of er werkzaamheden zijn

Verwijderd

Ja, er zijn werkzaamheden. Kreeg een half uurtje geleden een ingame melding.

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:35
Guild Wars 2 ‏@GuildWars2
We will bring the servers down for maintenance in 1 hour. Estimated downtime will be 60 minutes. Thank you for your patience. ^SL
Half uurtje geleden op twitter

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ah zal eens lid worden van hun twitter :) bedankt in iedergeval hehe

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:28:
[...]

Doet de heavy armor pic het ook niet helaas :/

[...]

Hey, die heb ik ook gister gedaan. Was mijn eerste jumping puzzle. Vond 'm wel meevallen qua moeilijkheid, dus perfect om er in te komen zeg maar. Helaas had ik totaal niks aan de loot in de chest en te weinig punten om bij de merchant wat te kopen, maar was wel leuk om te doen! :)

Reset de chest aan het einde eigenlijk? Als in: kan ik die puzzle een dag later of zo opnieuw doen om te kijken of er dan iets leukers in de chest zit?
Yep de chests aan het einde van elke puzzle reset elke 24 uur

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Paterpor schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:31:
[...]

Half uurtje geleden op twitter
Dan maar GW(1) er maar bij pakken

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-11 11:26
Helaas doet de heavy armor pic het niet :(

dacht eindlijke wat te doen op school maar helaas

LOL EU: InXzitoWeTrust

Even in het algemeen over reset-times. Gardering spullen resetten naar enkele uren, een exact getal weet ik niet maar heb wel eens 2 keer op een dag de zelfde boom kunnen omhakken.

WvW reset (nu nog eens per week, later eens per 2 weken) om +- 1 uur in de nacht. Dingen die eens per 24 uur resetten zoals daily achievement en jumping puzzles doen dat om 2 uur in de nacht.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:32:
[...]

Yep de chests aan het einde van elke puzzle reset elke 24 uur
Betekend dit dat als je al je alts bij een chest parkeerd, je dus elke 24 uur (in mijn geval 7 alts) 7 chests kan openen zonder iets te hoeven doen? :o

Ik speel momenteel toch maar 1 van mijn 8 chars :P

Currently playing: MTG Arena (PC)

• SinergyX
  • Nu online
Uhmmie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:55:
Betekend dit dat als je al je alts bij een chest parkeerd, je dus elke 24 uur (in mijn geval 7 alts) 7 chests kan openen zonder iets te hoeven doen? :o

Ik speel momenteel toch maar 1 van mijn 8 chars :P
Ja, ik heb 3 characters standaard uitgelogt bij zo'n lootbox, ergens in een 55-65 zone is er vrij makkelijk bij te komen, met 1 char veteran neermeppen, andere 2 characters in positie zetten (net op de rand van een berg ernaast).

Log ik in en veteran doet agro, meteen relog :P

Uitzondering zijn chests die pas spawnen naar killen van een boss, zoals een champion boss.

De vraag is alleen of de chest nou zo'n goede items geven dat ze het waart zijn? Ik doe zelf jumping puzzels voor de lol, niet voor de loot. Er is maar een jumping puzzle die ik voor de loot doe (waar dit trucje overigens ook niet bij kan) maar ook dat zijn niet items waar je geld mee kunt verdienen of iets dergelijks.

Maar zoals SinergyX al aan geeft, ja dat kan.
SinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:02:
[...]

Ja, ik heb 3 characters standaard uitgelogt bij zo'n lootbox, ergens in een 55-65 zone is er vrij makkelijk bij te komen, met 1 char veteran neermeppen, andere 2 characters in positie zetten (net op de rand van een berg ernaast).

Log ik in en veteran doet agro, meteen relog :P

Uitzondering zijn chests die pas spawnen naar killen van een boss, zoals een champion boss.
Kan dat niet opgevat worden als een exploit? Niet om jou of iemand anders aan te vallen, maar meer om duidelijkheid te krijgen over wat wel en niet als een exploit gezien wordt. Mij maakt het persoonlijk niet uit dat je meteen na het bereiken (en openen) van een lootbox uitlogt, maar het lijkt me niet de bedoeling van ArenaNet dat je dit doet.

Verwijderd

RoseSolane schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:20:
[...]

Kan dat niet opgevat worden als een exploit? Niet om jou of iemand anders aan te vallen, maar meer om duidelijkheid te krijgen over wat wel en niet als een exploit gezien wordt. Mij maakt het persoonlijk niet uit dat je meteen na het bereiken (en openen) van een lootbox uitlogt, maar het lijkt me niet de bedoeling van ArenaNet dat je dit doet.
Je kan het misschien wel zien als een exploit in detail. Maar heeft het echt nut? Het is maar 1 chest per 24 uur he, dus echt lucratief is het echt niet.

Waarschijnlijk zal Anet er niks tegen doen omdat het gewoon niet rendabel is, en als ze wel wat doen, dan word je simpelweg naar de start van de puzzle geteleport als je uitlogt.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
[...]

Nee. Exploiteren is het herhaaldelijk gebruik maken van een overduidelijke bug. Het opnieuw inloggen op dezelfde plek is een feature. Bovendien krijg je altijd loot beneden je level en krijg je er misschien een paar copper/silver van, dus het lijkt mij dat ArenaNet het op het moment een lage prioriteit heeft gegeven.

Het kan natuurlijk wel dat zodra de onmiddellijke problemen zijn opgelost dat ze zich er dan wel op gaan focussen.

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-11 14:17
Soepstengel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 22:00:
Heb vanavond de mac versie getest op mijn iMac 27" i7 uit eind 2009. Ik weet al dat de grafische kaart in de iMac's echt ruk zijn (memory wise) en dat merk je ook tijdens het spelen. Het loopt allemaal niet heel erg soepel, maar ik had ook niet echt iets anders verwacht natuurlijk, heb niet voor niets een Windows bak staan hier :P

Ik heb ook nog een MacBook uit mid-2009 (twee grafische kaarten versie) en wil daar even op kijken of het loopt. Van het weekend een LAN party (GW2 alleen waarschijnlijk) en het zal een hoop gesleep van zooi schelen. Even kijken of alles op low (vlot) werkt en kijken of het het waard is :P

Overigens heb ik vanavond eens een Mesmer geprobeerd naast mijn Elementist. Valt me op dat die Mesmer een stuk sterker is in het begin dan een Elementist, best wel veel ook overigens! Best een leuke class ook :
Ik heb hem gisteravond ook geprobeerd en dit werkte prima. Ik heb dan wel de iMac 27" late 2011 met de 1GB video kaart. Draaide nog niet eens zo heel slecht in vergelijking met windows. Rond de 40-50 FPS met alles op high. Tot dusver geen grote bugs gevonden.
[...]

Ik denk dat het wel mee valt, zo geweldig veel haal je volgens mij ook niet uit die chests en als je dat doen dan kan je karakter verder dus niets meer. Het is wat dat betreft het zelfde als uitloggen waar veel harvesting materialen zijn.

Sommige mensen zien het buiten de map komen of zo nog als een exploit ondanks dat je daar toch echt geen voordeel uit haalt.

Volgens mij spreek je pas over een exploit wanneer er een duidelijke bug in het spel zit en je daar bewust misbruik van maakt met als gevolg dat je een voordeel hebt tegenover andere spelers. Als vind ik zelf ook dat mensen niet gebanned zouden mogen worden voor het gebruiken / misbruiken van exploits. Het is tenslotte nog altijd een fout van de ontwerper en niet van de speler die er gebruikt van maakt.

Ik vind het wat heel anders als cheaten waarbij je doelbewust het spel manipuleerd bijvoorbeeld door extra gegevens uit te lezen of het geheugen aan te passen (zoals de meeste cheat programma's doen)

Is er eigenlijk al een API beschikbaar om zelf interfaces of andere dingen mee te maken? Ook zou ik het mooi vinden als het mogelijk is om de guild-chat te gebruiken op de guild-site.

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17-11 21:51
Splendid schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:30:
[...]

Ik heb hem gisteravond ook geprobeerd en dit werkte prima. Ik heb dan wel de iMac 27" late 2011 met de 1GB video kaart. Draaide nog niet eens zo heel slecht in vergelijking met windows. Rond de 40-50 FPS met alles op high. Tot dusver geen grote bugs gevonden.
Ik zag gisteren dat ik 512 mb had volgens mij... Kortom, op een 27" is dat geen pretje. Overigens vindt ik 1GB daarvoor nog te weinig, daar moet je echt 2GB voor hebben. Heb nooit begrepen waarom Apple dat niet heeft gedaan :/ Heb nu mijn Windows bak op mijn iMac aangesloten (iMac als scherm) en daar zit wel een 2GB videokaart in, dat werkt dan ook een stuk beter ;)

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• SinergyX
  • Nu online
Of je nu de veteran neermept of wacht tot een ander hem neermept (zoals vaak bij rich nodes), beste wat ik eruit haal zijn groene items, waar ik veelal toch niets aan heb. En er te komen is al 10x moeilijker met een 33 in een 55 zone dan de jumpquest zelf :P

Zitten in CM trouwens tussen die pack honden verderop standaard 2 die continue fear doen? Kan me alle CM's niet herinneren dat dat erin zit, maar kwam gister in een party waar we dus die kregen.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2012 10:42 ]

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 20:52
Misschien een noob vraag dit, maar ik heb nu van Lvl 1-10 al meerdere keren gehad dat ik te laag level was voor de 'story-quest' (groen), dat was dan bijv. lvl 8 en was dan pas lvl 6, maar is dan de enige manier in die tussen tijd om te grinden en wachten op dynamic events? had alle hartjes-quests die ik kon doen al gedaan.

En ik speel nu een mesmer maar ik vind de speelstijl niet je-van-het, zou een necromancer me meer plezier doen? Speelde in WoW altijd een mage/warlock of rogue. (elementalist valt denk af want vriend van me speelt dat ook al)

Verwijderd

Wat is de mening van de mede-jumpers? Ik vond zelf de Metrica Province puzzle echt by far de moeilijkste puzzle. Van degene die ik heb gedaan dan.

• Nidhiki
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:43:
Wat is de mening van de mede-jumpers? Ik vond zelf de Metrica Province puzzle echt by far de moeilijkste puzzle. Van degene die ik heb gedaan dan.
Heb al iets van 5 jumping puzzles gedaan, elke gehaald behalve die dus.. het lastige stuk in het begin, met die wind kom ik maar niet voorbij :P Blijkbaar kan je daar makkelijk langs met stability buff, maar dat heb ik helaas niet als thief.

Die Metrica Province was indd erg moeilijk met de wint, als je hem echter even door hebt dan is hij niet meer zo moeilijk.

Verwijderd

Nidhiki schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:45:
[...]

Heb al iets van 5 jumping puzzles gedaan, elke gehaald behalve die dus.. het lastige stuk in het begin, met die wind kom ik maar niet voorbij :P Blijkbaar kan je daar makkelijk langs met stability buff, maar dat heb ik helaas niet als thief.
Heb het zonder gedaan en het duurde even, maar hem daarna wel door. Principe is dat je wacht tot de laatste seconde en dan je evasion gebruikt om er langs te komen.

Verderop in de puzzle zitten ook wel nasty stukjes trouwens :)

• corset
[...]

Die vond ik dus erg makkelijk, ik kom gewoon niet langs de flamethrower gang in de Charr area jumping puzzle

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Gisteren mijn Jeweler naar level 140 gecraft. Nu lekker wat items bij met Magic Find erop. Meteen een gele boog uit een mob geslagen. 14 zilver ervoor gevangen :D. Nice!

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:50:
[...]

Die vond ik dus erg makkelijk, ik kom gewoon niet langs de flamethrower gang in de Charr area jumping puzzle
Hmmm die heb ik dan nog niet gehad, de enige die ik ken van de Charr is die grote muur met al die ghosts er omheen/op. Dat was ook wel een vervelende. (met een SP en Vista aan het einde).

• mauro101
clockw1ze schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:42:
Misschien een noob vraag dit, maar ik heb nu van Lvl 1-10 al meerdere keren gehad dat ik te laag level was voor de 'story-quest' (groen), dat was dan bijv. lvl 8 en was dan pas lvl 6, maar is dan de enige manier in die tussen tijd om te grinden en wachten op dynamic events? had alle hartjes-quests die ik kon doen al gedaan.

En ik speel nu een mesmer maar ik vind de speelstijl niet je-van-het, zou een necromancer me meer plezier doen? Speelde in WoW altijd een mage/warlock of rogue. (elementalist valt denk af want vriend van me speelt dat ook al)
Heb nu een lvl 52 mesmer, ik heb geleerd dat een mesmer niet echt DAMAGE doet, maar meer condition's+clone spammen is. (met de staff dan)
Ik heb een leuke setup, met veel power/CDD en precision. En dan een leuke staff met 20% kans bij een crit op een AoE blast (die behoorlijk wat dmg doet) en de trait die een extra bounce doet.
Ik heb totaal geen moeite met PvE, en kan makkelijk 2-3 mobs van 3-4 levels hoger aan tegelijk.
Je moet alleen begrijpen dat de damage van een mesmer 'over time' is. Bleeding/burning etc doen behoorlijk wat damage uiteindelijk!

Ik zou lekker Events blijven doen, craft wat en explore, gather. En dan zou je gewoon door moeten kunnen gaan!

Battle.net tag

• SinergyX
  • Nu online
StealthyPeanut schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:52:
Gisteren mijn Jeweler naar level 140 gecraft. Nu lekker wat items bij met Magic Find erop. Meteen een gele boog uit een mob geslagen. 14 zilver ervoor gevangen :D. Nice!
Ik heb nu eindelijk 400 weaponcraft, denk je dat je klaar bent, nee dan begint het juist :P

Nu maar 400 armorcraft gaan doen, kan ik uiteindelijk volledige cleric-outfit maken (toughness/power/healing) (en lekker bleed z'n werk laten doen op mobs :P).
mauro101 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:53:
Heb nu een lvl 52 mesmer, ik heb geleerd dat een mesmer niet echt DAMAGE doet, maar meer condition's+clone spammen is. (met de staff dan)
Ik heb een leuke setup, met veel power/CDD en precision. En dan een leuke staff met 20% kans bij een crit op een AoE blast (die behoorlijk wat dmg doet) en de trait die een extra bounce doet.
Ik heb totaal geen moeite met PvE, en kan makkelijk 2-3 mobs van 3-4 levels hoger aan tegelijk.
Je moet alleen begrijpen dat de damage van een mesmer 'over time' is. Bleeding/burning etc doen behoorlijk wat damage uiteindelijk!
Ik speel staff/sword+gun, maar als je tussen die 2 wisselt voor je illusions, doe je toch behoorlijk wat raw damage. Zolang de clone of jij target blijft en mob niet in de buurt van de gunner/staffer illusion komt, blijven ze toch aardig wat damage doen.

Veel mensen lijken niet actief gebruiken te maken van de wapenwissel, als ik op mijn warrior bow/axe ga, creeer ik gewoon mijn eigen combo's :P

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2012 10:57 ]

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 20:52
mauro101 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:53:Heb nu een lvl 52 mesmer, ik heb geleerd dat een mesmer niet echt DAMAGE doet, maar meer condition's+clone spammen is. (met de staff dan)

Ik zou lekker Events blijven doen, craft wat en explore, gather. En dan zou je gewoon door moeten kunnen gaan!
Oke thanks, ik loop nu met een Sword+Pistol rond maar volgens jou zou ik met een staff dus veel beter kunnen levelen? Ik merk dat ik tegen normale mobs weinig aan m'n clones heb aangezien ze gelijk al verdwijnen als de mob dood gaat

• corset
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:52:
[...]

Hmmm die heb ik dan nog niet gehad, de enige die ik ken van de Charr is die grote muur met al die ghosts er omheen/op. Dat was ook wel een vervelende. (met een SP en Vista aan het einde).
Dat is niet de jumping puzzle :)

Midden onder waypoint bij meer. Zwem naar rechts, zit een verborgen gang. Veel succes :P

Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:32:
[...]

Ik denk dat het wel mee valt, zo geweldig veel haal je volgens mij ook niet uit die chests en als je dat doen dan kan je karakter verder dus niets meer. Het is wat dat betreft het zelfde als uitloggen waar veel harvesting materialen zijn.

Sommige mensen zien het buiten de map komen of zo nog als een exploit ondanks dat je daar toch echt geen voordeel uit haalt.

Volgens mij spreek je pas over een exploit wanneer er een duidelijke bug in het spel zit en je daar bewust misbruik van maakt met als gevolg dat je een voordeel hebt tegenover andere spelers. Als vind ik zelf ook dat mensen niet gebanned zouden mogen worden voor het gebruiken / misbruiken van exploits. Het is tenslotte nog altijd een fout van de ontwerper en niet van de speler die er gebruikt van maakt.

Ik vind het wat heel anders als cheaten waarbij je doelbewust het spel manipuleerd bijvoorbeeld door extra gegevens uit te lezen of het geheugen aan te passen (zoals de meeste cheat programma's doen)

Is er eigenlijk al een API beschikbaar om zelf interfaces of andere dingen mee te maken? Ook zou ik het mooi vinden als het mogelijk is om de guild-chat te gebruiken op de guild-site.
Leuk, ik zie verschillende reacties. De één vind het helemaal geen exploit en een ander vindt het maar een kleine exploit die maar weinig oplevert. Zoals ik al aangaf vind ik deze "exploit" zelf niet zo'n probleem. Daar zijn we het dus over eens.

Wat me aan de reactie van Devata opvalt is dat hij vindt dat het gebruik maken van een fout van de ontwerper nooit een ban mag opleveren. Dat is duidelijk niet de mening van ArenaNet. Ik heb me zelf ook verbaasd over de zeer felle reactie van ArenaNet op misbruik maken van de Karma vendor. Uit alles blijkt duidelijk dat ze een waarschuwing wilden uitdelen dat misbruik maken van een exploit niet mag en zeer vervelende gevolgen kan hebben (perma-ban). Ik kreeg een wat onzeker gevoel hiervan. Moet ik nu bij elke mogelijke exploit me gaan afvragen of ik geband kan worden? Daarom ook mijn eerdere vraag of uitloggen bij een chest niet als een exploit kan worden uitgelegd. Ik zie deze angst niet bij jullie. Hebben jullie andere ervaringen met ArenaNet?

• Nidhiki
lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:50:
[...]

Die heb ik ook gedaan, je moet gebruik maken van die raampjes, zodra de flames stoppen gang in en bij volgende raam weer buiten de gang wachten. Zo kom je er makkelijk voorbij ;) Succes!

[...]

Volgens mij heb ik een aantal van mijn guildies op TS gehoord over deze puzzle. Ze waren niet erg blij toen ze er mee bezig waren en ze zijn toch allemaal al lvl 80. Misschien moet ik vanavond maar eens op zoek naar deze puzzle om zelf te ervaren hoe leuk ie is :)

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
clockw1ze schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:42:

Je kunt gewoon naar een andere starting zone gaan (H -> PvP -> Heart of the Mists > Lion's Arch Asura Gate -> Asura Gate hub voor de verschillende steden -> starting zone). Op die manier doe ik het ook om de diversiteit en plezier hoog te houden. Met grinden schiet je in GW2 helemaal niets op, events en hartjes geven de meeste exp.

Voor Mage is Elementalist toch het meest vergelijkbare. Warlock kun je nadoen met Necromancer (bijvoorbeeld met een condition/bleed build in combinatie met epidemic (AoE verspreiden van conditions). Thief komt het dichtste bij een Rogue. Het zal natuurlijk nooit helemaal overeen komen, maar je moet je ogen open houden voor nieuwe dingen en kijken wat je leuk vindt.

Om te kijken wat je leuk vindt zou je natuurlijk gelijk in de PvP kunnen springen (doe ik ook :P).

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:35
hmm werd er uitgeknikkerd (ben goed op weg naar de 100% completion in 1 van de orr zone's). Dan twitter bekeken.
Guild Wars 2 ‏@GuildWars2
This mornings maintenance is NOT over yet, you may be able to login to the game but there will be a few things that seem a little off! ^AT

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
RoseSolane schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:56:
[...]

Leuk, ik zie verschillende reacties. De één vind het helemaal geen exploit en een ander vindt het maar een kleine exploit die maar weinig oplevert. Zoals ik al aangaf vind ik deze "exploit" zelf niet zo'n probleem. Daar zijn we het dus over eens.

Wat me aan de reactie van Devata opvalt is dat hij vindt dat het gebruik maken van een fout van de ontwerper nooit een ban mag opleveren. Dat is duidelijk niet de mening van ArenaNet. Ik heb me zelf ook verbaasd over de zeer felle reactie van ArenaNet op misbruik maken van de Karma vendor. Uit alles blijkt duidelijk dat ze een waarschuwing wilden uitdelen dat misbruik maken van een exploit niet mag en zeer vervelende gevolgen kan hebben (perma-ban). Ik kreeg een wat onzeker gevoel hiervan. Moet ik nu bij elke mogelijke exploit me gaan afvragen of ik geband kan worden? Daarom ook mijn eerdere vraag of uitloggen bij een chest niet als een exploit kan worden uitgelegd. Ik zie deze angst niet bij jullie. Hebben jullie andere ervaringen met ArenaNet?
Er is een verschil tussen gebruik maken van een exploit zoals de karma exploit door 1 of 2 items te kopen en meer dan 100 items te kopen (of zelfs 1000en). In het eerste geval hoef je je geen zorgen te maken, in het 2e geval ben je gewoon keihard een exploit aan het misbruiken.

Zonnepanelen

Verwijderd

Er was net een vraag over de gratis server transfer. Is deze nog beschikbaar en heeft iemand er ervaring mee? Wachttijd op mn huidige server voor PVP is meer dan 30min...
Ik ben inderdaad van mening dat er bij exploits geen ban mag volgen. Wel mag het eventueel verdiende geld / item worden afgepakt. (met het bericht dat men waarschijnlijk onbedoeld gebruikt heeft gemaakt van een bug in het spel)

Verder ben ik er niet echt bang voor. Ik zoek exploits niet speciaal op (buiten dat, komen op plekken waar het niet de bedoeling is dat je komt, ik spring altijd overal op en achter, maar aangezien je daar geen voordelen mee krijgt zullen ze daar echt niets mee doen. En het is dus ook geen exploit) en als ik merk dat ik op een bepaalde manier veel kan verdienen dan zal ik dat misschien wel volop doen. Blijkt echter achteraf dat het niet zou mogen en zou ik een ban hebben dan mail ik ze gewoon zo gek, en post in het forum zo vol, en twitteren ik ze zo gek enz enz dat ze een ban wel ongedaan maken.

Echter is dit puur hypothetisch. Zoals gezegd zoek ik exploits niet bewust op en misbruik ik ze ook niet bewust dus ik maak me echt geen zorgen om een ban. Het uitloggen bij een chest zie ik ook niet als exploit, hooguit een handigheidje / slimheid net als het uitloggen in een plaats waar veel ... ore te vinden is.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:07:
Blijkt echter achteraf dat het niet zou mogen en zou ik een ban hebben dan mail ik ze gewoon zo gek, en post in het forum zo vol, en twitteren ik ze zo gek enz enz dat ze een ban wel ongedaan maken.
Lol, ja dat is een tactiek die er vast en zeker voor gaat zorgen dat je ban ongedaan gemaakt wordt ... denk het niet eerlijk gezegd.

Verwijderd

lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:55:
[...]

Dat is niet de jumping puzzle :)

Midden onder waypoint bij meer. Zwem naar rechts, zit een verborgen gang. Veel succes :P
Thanx, zal hem vanavond even proberen. Gezien mijn SP's nog steeds niet gefixt zullen zijn in Orr :(
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:07:
Er was net een vraag over de gratis server transfer. Is deze nog beschikbaar en heeft iemand er ervaring mee? Wachttijd op mn huidige server voor PVP is meer dan 30min...
Wat ik heb begrepen dat het gratis is tot 7 dagen nadat je je karakter hebt aangemaakt.
Op welke server zit je nu dan? PvP is volgens mij namelijk niet server-gebonden. WvW wel.

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:10:
[...]

Wat ik heb begrepen dat het gratis is tot 7 dagen nadat je je karakter hebt aangemaakt.
Op welke server zit je nu dan? PvP is volgens mij namelijk niet server-gebonden. WvW wel.
Nee het is nog beschikbaar voor iedereen, tot het guesting systeem bruikbaar is.

Zonnepanelen

• SinergyX
  • Nu online
Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:07:
Ik ben inderdaad van mening dat er bij exploits geen ban mag volgen. Wel mag het eventueel verdiende geld / item worden afgepakt. (met het bericht dat men waarschijnlijk onbedoeld gebruikt heeft gemaakt van een bug in het spel)
Afhankelijk natuurlijk van de impact. Als je mobs oneindig kan killen zonder geraakt te worden, karma kan farmen op 1 spot, rich mines bijna oneindig kan 'looten', items dupen via TP/mail, en daar dus bedacht actief aan werkt, vind ik een ban op z'n plaats.

Net zoals je bij de intro-zone tegen NPC's kan praten voor 2 karma, in theorie kan je daar eeuwig blijven en karma farmen, maar wil je ooit 1 armor item kunnen kopen op 80 ben je dus 45.000 NPC's verder :P

Maar (in 80 zone bv) kan je champion solo neermeppen omdat je op een tak/boom gaat staan en hij je zo niet kan raken en niet 'invunerable' wordt om zo items te farmen, daar is de impact toch iets groter van. (deze is btw gefixed :P).

Weakling schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:10:
[...]

Lol, ja dat is een tactiek die er vast en zeker voor gaat zorgen dat je ban ongedaan gemaakt wordt ... denk het niet eerlijk gezegd.
Als je een onterechte ban hebt? Natuurlijk wel. Het is een hoop negatieve publicatie, daar zitten ze niet op te wachten.

En ik vind dat Ze inderdaad te hard van stapel lopen met de bans voor exploits. Zoals ik al aan gaf, een exploits is in eerste instantie een fout van de ontwerper, niet van de speler.
Pagina: 1 ... 169 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.