Ik heb nu eindelijk 400 weaponcraft, denk je dat je klaar bent, nee dan begint het juist
Nu maar 400 armorcraft gaan doen, kan ik uiteindelijk volledige cleric-outfit maken (toughness/power/healing) (en lekker bleed z'n werk laten doen op mobs

).
mauro101 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:53:
Heb nu een lvl 52 mesmer, ik heb geleerd dat een mesmer niet echt DAMAGE doet, maar meer condition's+clone spammen is. (met de staff dan)
Ik heb een leuke setup, met veel power/CDD en precision. En dan een leuke staff met 20% kans bij een crit op een AoE blast (die behoorlijk wat dmg doet) en de trait die een extra bounce doet.
Ik heb totaal geen moeite met PvE, en kan makkelijk 2-3 mobs van 3-4 levels hoger aan tegelijk.
Je moet alleen begrijpen dat de damage van een mesmer 'over time' is. Bleeding/burning etc doen behoorlijk wat damage uiteindelijk!
Ik speel staff/sword+gun, maar als je tussen die 2 wisselt voor je illusions, doe je toch behoorlijk wat raw damage. Zolang de clone of jij target blijft en mob niet in de buurt van de gunner/staffer illusion komt, blijven ze toch aardig wat damage doen.
Veel mensen lijken niet actief gebruiken te maken van de wapenwissel, als ik op mijn warrior bow/axe ga, creeer ik gewoon mijn eigen combo's
[
Voor 50% gewijzigd door
SinergyX op 19-09-2012 10:57
]