Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Ik vermaak me kostelijk met die fanatieke standpunten als het gaat om wel of niet te moeilijk zijn van dungeons.

Ik heb nog helemaal geen explorer mode dungeons gespeeld maar wil toch ff het volgende kwijt. Ja je kunt op bosses (ook de champion bosses van open world group events) en dungeon trash mobs wel melee blijven als je snapt wat je doet maar het vervelende vind ik is dat je in het heetst van de strijd zoveel effecten op je scherm hebt dat je onmogelijk nog kunt zien wat een mob gaat doen, of er rode cirkels op de grond verschijnen etc. Daarmee wordt melee alsnog tamelijk effectief onmogelijk gemaakt naar mijn ervaring.

Lage frame rate tijdens grote gevechten op mijn PC helpen daaraan natuurlijk niet mee maar zijn niet eens het hoofdprobleem.

Verder zie ik explorer mode als de heroic instances van WoW ten tijde van TBC: eerst lekker moeilijk, grote uitdaging, enorme voldoening als je ze cleared had, en daarna werden ze alsnog keer op keer generfd om te zorgen dat iedereen ze kon doen. Dat zie ik er, onder druk van de gillende menigte, bij GW2 ook nog wel een keer van komen dus geniet er maar lekker van dat ze nu nog uitdagend zijn.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:35:
Ik geniet van de weken lange wipes, plannen, evalueren en de rest van mijn gameplay ondersteunt dat. Dat is end game. Ik snap dat dat niet voor iedereen is weggelegd, maar dan moet je dat dus gewoon niet spelen, simpel. Er zijn ook andere dingen te doen.
Helaas, ik kan het toch niet laten om nog 1x te reageren..

Je verwijt continue andere dat ze zich niet aan willen passen aan jou elite speelstijl, die kennelijk bij jou past..

Maar je kan het hele verhaal net zo goed omdraaien.. Waarom kunnen ze de game nu uber casual maken (ik zeg overigens niet zo dat dat moet), en als dat jou niet bevalt, dan ga je toch lekker zelf iets anders spelen?

Ik snap echt gewoon niet waarom mensen het zo nodig vinden om content voor een bepaalde groep uit te sluiten..
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:43:
Ik heb nog helemaal geen explorer mode dungeons gespeeld maar wil toch ff het volgende kwijt. Ja je kunt op bosses (ook de champion bosses van open world group events) en dungeon trash mobs wel melee blijven als je snapt wat je doet maar het vervelende vind ik is dat je in het heetst van de strijd zoveel effecten op je scherm hebt dat je onmogelijk nog kunt zien wat een mob gaat doen, of er rode cirkels op de grond verschijnen etc. Daarmee wordt melee alsnog tamelijk effectief onmogelijk gemaakt naar mijn ervaring.
En hier ben ik het dus wel helemaal mee eens.

Currently playing: MTG Arena (PC)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Myrdreon schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:15:
Als de GW2 dungeons iets zijn, dan is het wel belachelijk makkelijk. Tot nu toe alleen PuG's gedaan, en nog nergens probleem gehad.

Behalve met story mode arah... sommige mensen snappen mechanics niet, zoals hoe je met kanonnen moet schieten of dat je adds ook moet aanvallen. Maar dat is simpelweg extreem laag IQ van spelers, niks te maken met skill/class/gear.
bwahaha, ga maar Explorable modes doen, dan zien we je wel terug. en dan alle paths hebben geprobeerd en niet "We hebben de makkelijkste gedaan en er was geen uitdaging"

Ik vind de difficulty perfect, het leert mensen beter te spelen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Verwijderd

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:43:
Ik vermaak me kostelijk met die fanatieke standpunten als het gaat om wel of niet te moeilijk zijn van dungeons.

Lage frame rate tijdens grote gevechten op mijn PC helpen daaraan natuurlijk niet mee maar zijn niet eens het hoofdprobleem.

Verder zie ik explorer mode als de heroic instances van WoW ten tijde van TBC: eerst lekker moeilijk, grote uitdaging, enorme voldoening als je ze cleared had, en daarna werden ze alsnog keer op keer generfd om te zorgen dat iedereen ze kon doen. Dat zie ik er, onder druk van de gillende menigte, bij GW2 ook nog wel een keer van komen dus geniet er maar lekker van dat ze nu nog uitdagend zijn.
Ben ik het mee eens, maar daarentegen vind ik het spammen van AoE spul door trashmobs waardoor je letterlijk nergens heen kan zonder dood te gaan (als ranged) wel bijzonder irritant.

Dit was dan in explorer mode AC, soms kan je gewoon geen kant op, en dan zeggen ze wel dat je geen echte tank classe nodig hebt, ik ben bijzonder snel dood met mijn Elementalist, zelfs in erth spec.
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:47:
[...]

Ben ik het mee eens, maar daarentegen vind ik het spammen van AoE spul door trashmobs waardoor je letterlijk nergens heen kan zonder dood te gaan (als ranged) wel bijzonder irritant.
Dat heb je niet alleen in dungeons... Het is vreselijk irritant als je uit de ene ring rolt, om in een andere terecht te komen en er dan achter te komen dat je gewoon nergens heen kan en alleen nog maar kan hopen dat je heal niet in recharge is....

En dan te bedenken dat je die waarschuwing uit kunt zetten in de settings.... Ik zou liever een optie hebben om hem nog duidelijker te maken!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• clockw1ze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-11 20:52
Ik ben sinds gister ook begonnen met GW2, heb een Asura Mesmer gemaakt.
Maar op de een of andere manier snap ik het hele clone-systeem niet echt. F1 t/m F4 doen volgens de tooltip allemaal hetzelfde? Ik vind de tooltips zoiezo een beetje verwarrend.
Heeft er iemand tips voor het levelen van een Mesmer? :)

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik word ook helemaal gestoord van alle effecten om mij heen bij een gevecht en zie daardoor vaak niet eens wat mijn mob doet. Bij event bosses zie ik vaak niet eens de boss meer en sta ik maar in het luchtledige te meppen in de hoop 'm min of meer per ongeluk te raken.

Wat betreft de dungeons is denk ik het grootste probleem het ontbreken van organisatie in de party. Door het ontbreken van de trinity is er geen duidelijke rolverdeling en doet iedereen vaak maar wat. Daardoor wordt het snel chaotisch en ongecontroleerd. Althans, zo heb ik het tot nu toe ervaren. Ik denk dat uiteindelijk er wel weer een soort trinity zal ontstaan die niet heel ver van de oorspronkelijke tank/dps/healer zal af staan.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
clockw1ze schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:53:
Ik ben sinds gister ook begonnen met GW2, heb een Asura Mesmer gemaakt.
Maar op de een of andere manier snap ik het hele clone-systeem niet echt. F1 t/m F4 doen volgens de tooltip allemaal hetzelfde? Ik vind de tooltips zoiezo een beetje verwarrend.
Heeft er iemand tips voor het levelen van een Mesmer? :)
F1 t/m F4 zijn je shatter skills, ze hebben gemeen dat je illusions en phantasms shatteren, oftewel opblazen, maar elke heeft een ander effect

F1 = dmg
F2 = Confusion
F3 = Daze
F4 = Invulnerable (voor jezelf)

Mesmer is een erg leuke class imo, vind de CC erg leuk 8)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• clockw1ze
Nidhiki schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:01:
F1 t/m F4 zijn je shatter skills, ze hebben gemeen dat je illusions en phantasms shatteren, oftewel opblazen, maar elke heeft een ander effect

F1 = dmg
F2 = Confusion
F3 = Daze
F4 = Invulnerable (voor jezelf)

Mesmer is een erg leuke class imo, vind de CC erg leuk 8)
Oke op die manier, vond ze een beetje onduidelijk omdat er overal bij stond shatter your clone ofzoiets.
Maar hoe werken die combochains/finishers dan? Ben echt een noob in deze game, kom van WoW af :+

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

:)

Ik ga er toch ook gewoon nog een keer op in hoor :*)
Uhmmie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:46:
Helaas, ik kan het toch niet laten om nog 1x te reageren..

Je verwijt continue andere dat ze zich niet aan willen passen aan jou elite speelstijl, die kennelijk bij jou past..
Het is niet mijn elite speelstijl, dat zie je dus verkeerd. Het is zoals Anet de dungeons heeft ontworpen, lees de post van die developer nog een keer. Verder op in die thread reageert tie nog een keer op iemand anders ook. Hij haalt het voorbeeld aan van Gw1 (wat ik zelf nooit langer dan 5 min heb gespeeld) dat de dungeons daar ook zo moeilijk waren in het begin. De fora stonden toen vol met exact hetzelfde beklag als dat nu het geval is, maar een paar maanden later hadden mensen geleerd hoe ze ze moesten spelen. Ik ga er een beetje vanuit dat de fouten die toen gemaakt zijn nu niet weer gemaakt worden (gw1 bleek vrij beperkt te zijn tot bepaalde combinaties van professions). Wat er gebeurd is dat er naar gelang de tijd verstrijkt er een clubje mensen is die het als eerste leren. Die brengen dat over op anderen en zo verspreid dat zich. Je kan dat clubje elitair noemen en sommigen zijn dat mischien ook wel, ik noem ze liever pioniers, dat klinkt wat positiever >:) .
Maar je kan het hele verhaal net zo goed omdraaien.. Waarom kunnen ze de game nu uber casual maken (ik zeg overigens niet zo dat dat moet), en als dat jou niet bevalt, dan ga je toch lekker zelf iets anders spelen?
Helaas werkt dat dus zo niet. De game is voor het overgrote deel al casual. Anet heeft aangegeven dat ze dungeons bewust deze moeilijkheid hebben gegeven.
Ik snap echt gewoon niet waarom mensen het zo nodig vinden om content voor een bepaalde groep uit te sluiten..
Omdat er zat content is voor casual players. Er zijn ook mensen die meer challenge willen. Wat je zegt is gewoon niet eerlijk: je wilt dat de hele game casual is, terwijl 90% al casual is. Laat die 10% toch lekker met rust.

Waarom komt het niet in je op om Anet te vragen een paar casual dungeons te maken dan? Waarom vind je het raar dat ik 10% van de content verdedig terwijl je zelf 100% voor jezelf wilt opeisen?

• corset
[...]
Laten we dit omdraaien

Ik snap echt niet waarom mensen het zo nodig vinden om content voor iedereen beschikbaar te maken.

Je hebt nog meer dan genoeg andere content.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-10 15:28
[...]

Omdat er zat content is voor casual players. Er zijn ook mensen die meer challenge willen. Wat je zegt is gewoon niet eerlijk: je wilt dat de hele game casual is, terwijl 90% al casual is. Laat die 10% toch lekker met rust.

Waarom komt het niet in je op om Anet te vragen een paar casual dungeons te maken dan? Waarom vind je het raar dat ik 10% van de content verdedig terwijl je zelf 100% voor jezelf wilt opeisen?
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens. Behalve het stuk eerder in de discussie dat je niet graag een zelfbenoemde elite wilt zijn. Dat wil je namelijk wel heel graag. Als het jou werkelijk om de moeilijkheid gaat, dan doe je toch 1 of 2 armor pieces uit? Dan heb je het moeilijk.

Maar daar gaat het je niet om, het gaat je om de uitdaging t.o.v. andere spelers! Jij wilt deze moeilijke dungeons doen, en dan heb jij wat bereikt wat een ander te moeilijk vindt. Je wilt dus "elite" zijn. Overigens vindt ik daar niets mis mee hoor, ik hou wel van competetieve bezigheiden. Maar ga niet lopen roepen dat het je om de moeilijkheid gaat, wat dat kan je zelf ook aanpassen, ik wed namelijk dat wanneer jij morgen een beter wapen craft dan je nu draagt, dat je deze ook gewoon gaan gebruiken.. ondanks dat de dungeons daardoor makkelijker worden voor je.
Tsja er valt voor beide standpunten wat te zeggen. Aan de ene kant is een stuk hardcore endgame een belangrijk deel van iedere MMO voor een deel van de gebruikers. Maar aan de andere kant zijn leuke, speelbare dungeons relevant voor de 95% casual gamers. Je zou verwachten dat die hardcore engamers terecht zouden kunnen in raid instances zoals bij andere games maar dat is hier (iig nog) niet zo. Om dan als hardcore gamers de explorer dungeons te claimen als vervanging, dat klopt voor mijn gevoel weer niet helemaal. :P Dan zijn de casual gamers binnen no time uitgekeken op die paar story modes. Casual wil namelijk niet zeggen dat ze minder tijd spelen he.

Maar goed, hoe dan ook maak je het nooit iedereen naar de zin.

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:12:
[...]

Laten we dit omdraaien

Ik snap echt niet waarom mensen het zo nodig vinden om content voor iedereen beschikbaar te maken.

Je hebt nog meer dan genoeg andere content.
Ik vind niet dat je content moet blokkeren voor groepen. Ik vind dat iedereen alles zou moeten kunnen doen. Maar...

Laat me een voorbeeld geven.

In de eerste beta's kwamen we erachter dat er van die jumping puzzles zijn. Leuk, als je er van houdt. Ik vond ze vreselijk. In de latere beta's hadden ze iets toegevoegd: vista's. Dit zijn eigenlijk ook jumping puzzles, maar dan een heel stuk simpeler. (van zeer simpel tot lastig, maar in principe zou iedereen deze moeten kunnen doen zonder al te veel problemen). Ik vind de vista's wel leuk om te doen. Je moet vaak wel een pad zien te zoeken, maar ze zijn niet te lang.
Iedereen zou dus deze variant van jumping puzzles moeten kunnen doen. Als je een grotere uitdaging zoekt, die zijn er ook genoeg, met de "echte" jumping puzzles.

En dan heb je dungeons. Er is een story mode, deze zou door iedereen gedaan moeten kunnen worden. Niet te makkelijk, want het zijn geen parken! Maar wel mogelijk door het grootste deel van de spelers. En als je een uitdaging zoekt, is er een tweede variant: explorable mode. Iedereen kan dan de dungeons bekijken (en is dus beschikbaar voor iedereen).

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• corset
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:19:
[...]

Ik vind niet dat je content moet blokkeren voor groepen. Ik vind dat iedereen alles zou moeten kunnen doen. Maar...

Laat me een voorbeeld geven.

In de eerste beta's kwamen we erachter dat er van die jumping puzzles zijn. Leuk, als je er van houdt. Ik vond ze vreselijk. In de latere beta's hadden ze iets toegevoegd: vista's. Dit zijn eigenlijk ook jumping puzzles, maar dan een heel stuk simpeler. (van zeer simpel tot lastig, maar in principe zou iedereen deze moeten kunnen doen zonder al te veel problemen). Ik vind de vista's wel leuk om te doen. Je moet vaak wel een pad zien te zoeken, maar ze zijn niet te lang.
Iedereen zou dus deze variant van jumping puzzles moeten kunnen doen. Als je een grotere uitdaging zoekt, die zijn er ook genoeg, met de "echte" jumping puzzles.

En dan heb je dungeons. Er is een story mode, deze zou door iedereen gedaan moeten kunnen worden. Niet te makkelijk, want het zijn geen parken! Maar wel mogelijk door het grootste deel van de spelers. En als je een uitdaging zoekt, is er een tweede variant: explorable mode. Iedereen kan dan de dungeons bekijken (en is dus beschikbaar voor iedereen).
Dus met jou logica!

Content weghalen van hardcore spelers, dat mag, want dan is het voor iedereen beschikbaar. En de "casuals" blij.

Maar! Content weghalen van casuals voor de hardcore spelers mag niet.

Yay logic...

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:22:
[...]

Dus met jou logica!

Content weghalen van hardcore spelers, dat mag, want dan is het voor iedereen beschikbaar. En de "casuals" blij.

Yay logic...
Dan snap je mijn logica niet. Ik heb niets gezegd over weghalen. Alleen van toevoegen. Zorg ervoor dat er twee varianten zijn: 1 voor de casuals en 1 voor de hard-core. En volgens mij hebben ze dat wel aardig gedaan, met de vistas vs jumping puzzles en story mode vs explorable mode.

Niks content weghalen. Meer content toevoegen!

Edit: met Banshee dus. Met het onderscheid dat ik wel vind dat explorer mode dungeons speelbaar moeten zijn voor casuals, zonder avonden lang te moeten wipen op 1 boss want dat vinden maar een paar mensen leuk.

[ Voor 69% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-09-2012 10:25 ]

Verwijderd

Pffff eindeloze discussies over meningen... |:(

Een mening is een mening en is van jezelf, accepteer dat nu eens en ga niet proberen je mening op te leggen op een ander, wat dat betreft heeft iedereen gelijk met zijn of haar mening.

Oh... en grow up...

• corset
ff de compleet off topic reactie negerend:

Ik ben het er mee eens dat er moet worden gewerkt aan meer content, maar aub, geen casual gemuppet in dit spel, dat is waar WoW ook al onderuit aan is gegaan voor veel mensen (niet voor mij hoor)

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:26:
ff de compleet off topic reactie negerend:

Ik ben het er mee eens dat er moet worden gewerkt aan meer content, maar aub, geen casual gemuppet in dit spel, dat is waar WoW ook al onderuit aan is gegaan voor veel mensen (niet voor mij hoor)
Gast, serieus, je maakt jezelf bijzonder geliefd met je etterlijke geflame. Ik kan redelijkerwijs aannemen dat het niet tot je doordringt dat je elke keer harder gaat schreeuwen met het zelfde deuntje. het heeft geen zin, want als iemand anders een ander idee er over heeft zal dat niet veranderen omdat JIJ het zegt.

Kap nu eens met het eindeloze topic-spammen met constant het zelfde. Ga inhoudelijk praten over GW2.

• corset
en Synth is back in tha house, ik voel me echt vereerd, elke keer mij quoten en aanvallen.

On topic:

Goede warrior guide imo:

http://www.mmo-champion.c...e?p=18466220#post18466220

Ik ben alle builds nu een beetje aan het testen, en ze werken wel leuk. (ben alleen wat minder gecharmeerd van de 2H swords)

• clockw1ze
Dussss.. Welke profession word er hier het meest gespeeld? :P

• corset
Ik ben echt een warrior speler. Heb er nu 3 xD en daarnaast nog een Mesmer, Elementalist en Thief :p

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 14:21

Dreanor

Joene

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:22:
[...]

Dus met jou logica!

Yay logic...
Euh, de hardcore spelers kunnen toch diezelfde content ook spelen en er wordt voor hun toch niks weggehaald (behalve uitdaging en elite status)?

Nee, even serieus. Ik ben van mening dat iedereen gelijke rechten heeft en iedereen alles moet kunnen zien. We hebben allemaal dezelfde game gekocht dus waarom zouden delen exclusief toegankelijk moeten zijn?

Alleen kom je dan het volgende probleem tegen. Het spel wordt te makkelijk, te saai en mensen gaan weg. Want ondanks dat iedereen hetzelfde wil, wil iedereen dat stiekem niet!

Men wil die overwinning en loot behalen die andere niet, nauwelijks of veel later lukt. Dat geeft een spel als deze uitdaging en een langere levensduur. Dat geeft een spel doelen voor zowel casual als hardcore spelers! Immers, het zien van deze "hardcore" spelers in hun glimmende armor geeft je als casual de inspiratie om toch meer tijd in het spel te steken om deze gear ook te krijgen en de hardcore speler heeft als doel om de eerste te zijn die de loot/dungeon uitspeelt.

Dus waar draait het nu echt om? Gaat het om het zien/gespeeld hebben van de dungeon of gaat het om de achievements, e-peen en loot uit die dungeon?

Volgens mij gaat het om dat laatste, of niet?

Dus is de makkelijkste/eerlijkste oplossing niet gewoon twee versies, casual en elite versie. Waarbij casual dezelfde ervaring krijg van de dungeon als de elite, maar gewoon veel minder goede loot, geen achievements en e-peen?

Dan kan iedereen alle content ervaren en blijft er de doel/uitdaging van hoger level rewards e.d.

Als dit al zo is, waar gaat deze discussie dan over? Dan gaat het over dat mensen gewoon hun hoogste loot op een zilveren plaat geserveerd willen zonder er zelf moeite voor hoeven doen.

ps. ik ben lvl 25 en speel dit spel pas 2 weken.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:29:
[...]
Ga inhoudelijk praten over GW2.
Goed idee!

Ik ben gisteren geen steek opgeschoten, qua effectief afgelegde meters. Ik was lekker bezig m'n daily te vullen, en ben wel drie keer op dezelfde plek terecht gekomen. Oh, node! Oh, DE! Oh, foe! Oh, node! Hey, hier ben ik al eerder geweest!

Ik zou naar het zuiden gaan, maar werd telkens weer naar het noorden gelokt (oh, er is een caravan die naar het noorden moet, kun je die even helpen?) En daarna weer richting het zuiden, kom ik een andere caravan tegen die naar het oosten gaat.

Maar ondertussen ben ik nog steeds niet in Hoelbrak geweest... Ben benieuwd hoe lang het me gaat duren voordat ik in Lornar's kom... (mijn volgende bestemming, en geen waypoints a.u.b.!)

• corset
Ik ben het grotendeels met je eens Draenor. Als ik naar mezelf kijk, gaat het niet om de loot, de e-peen of de achievements. Maar juist om net die ene boss dood te krijgen die ene uitdaging is. Net die extra x dps eruit weten te persen om te zorgen dat alles goed gaat.

En ik moet zelf zeggen, dat dit heerlijk is gedaan in GW2, net als je denkt dat je weer lekker kan doorhakken, is er weer iets anders wat langskomt qua abilities, aoe of iets anders waardoor je opeens heel anders moet denken.
Waar ik juist zo bang voor ben is iets wat ik steeds meer langs zie komen

1.) Jumping puzzles moeten makkelijker
2.) Dungeons zijn te moeilijk
3.) Te weinig xp per kill

Voor mij zijn dat de dingen (behalve dungeons) die GW2, GW2 maken. Het zijn aspecten die bij het spel horen.

Alleen mag de charr jumping puzzle wel iets makkelijker (wat een hel is dat ding zeg, eerst spike trap hallway, en daarna flamethrower hallway)

clockw1ze schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:33:
Dussss.. Welke profession word er hier het meest gespeeld? :P
Ik probeer zoveel mogelijk af te wisselen eigenlijk. Telkens heb ik even een "nieuwe favoriet", eerst was dat een tijdlang mijn warrior (lvl46 Charr), gisteravond trok mijn ranger (lvl30 Norn) me meer en wellicht ga ik vanavond weer verder met mijn lvl16 Asura thief, mijn lvl13 Sylvari necro of (als mijn collega tijd heeft om ook te spelen) mijn lvl11 human engineer.

Ik heb geen haast om op lvl80 te komen in ieder geval :9 Eerst maar eens alle zones completen waar ik aan begonnen ben enzo.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:36:
Oh, node! Oh, DE! Oh, foe! Oh, node! Hey, hier ben ik al eerder geweest!
Zooo herkenbaar. Niet zozeer van het steeds op dezelfde plek terugkeren, maar afgeleid worden. Het lukt mij ook nooit om in een rechte lijn naar mijn oorspronkelijke doel te lopen. Kom ook geregeld helemaal aan de andere kant van een map uit, omdat ik afgeleid wordt door nodes, boompjes en events en me dan na een uurtje of zo ineens afvraag wat ik ook alweer in eerste instantie wilde gaan doen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Heb nu al een tijdje gespeeld maar zodra ik rond de lvl 30 kom heb ik eigeniljk geen zin meer om verder te lvlen(en vervolgens start ik dan een nieuwe alt) omdat ik geen gevoel van 'vooruitgang' meer heb. Dat komt voornamelijk omdat je eigenlijk alle weapon skills na 5 minuten vechten wel hebt. De andere paar skills die er zijn, zijn wel leuk om te unlocken maar heb niet het gevoel van 'YEAH ik ga nu verder lvlen want ik wil supergraag skill x hebben'.

Delen anderen mensen dit gevoel met mij of moet ik niet zo zeuren :P?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:43:
Heb nu al een tijdje gespeeld maar zodra ik rond de lvl 30 kom heb ik eigeniljk geen zin meer om verder te lvlen(en vervolgens start ik dan een nieuwe alt) omdat ik geen gevoel van 'vooruitgang' meer heb. Dat komt voornamelijk omdat je eigenlijk alle weapon skills na 5 minuten vechten wel hebt. De andere paar skills die er zijn, zijn wel leuk om te unlocken maar heb niet het gevoel van 'YEAH ik ga nu verder lvlen want ik wil supergraag skill x hebben'.

Wel een beetje herkenbaar (iig wat betreft de weapon skills, die heb je idd zomaar unlocked en tot die tijd is het eerder frustrerend dan leuk, zeker bij onder-water-combat naar mijn mening) maar na lvl30 krijg je wel natuurlijk je elite skills en daar zit wel leuk spul bij.

Ik was alleen wat teleurgesteld door de shape shift elite skills van de Norn, eerste indruk is dat ze niet echt boeiend zijn en ik vraag me af of ik ze ooit ga gebruiken. Benieuwd wat andere Norn-spelers hiervan vinden?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:17:
Als het jou werkelijk om de moeilijkheid gaat, dan doe je toch 1 of 2 armor pieces uit? Dan heb je het moeilijk.
Dat doe ik inderdaad ook. Ik heb nekkid dungeon runs gedaan, beginnende bij de laagste level en verder gaan, zien hoe ver we konden komen. We hebben raids gedaan met zo min mogelijk mensen, Naxx 10 man met z'n 4en bijvoorbeeld. Gehaald dus toen maar met 5 man 25-man geprobeerd, dat ging nog niet helemaal maar ik geloof met z'n 7 of 8 man wel.. We deden dungeon runs met 'Mug 'o Wars' (rogues dual wielding 2 mugs, ik vond het extreem grappig om te zien! :P). Uiteraard vind ik het leuk om nieuwe, betere gear en wapens te krijgen en uiteraard gebruik je die. Het punt is dat betere gear en wapens je in Gw2 niet door de dungeon helpen, skills daarentegen wel. Als je eenmaal de skills hebt, maken gear en wapens het makkelijker. Ik vind het vervelend om te zeggen omdat mensen snel op hun tenen getrapt zijn, maar daar draait het toch echt om in dit geval en dat is denk ik een groot verschil met de verwaterde dungeons van bijvoorbeeld WoW. Als mensen dan ook nog de instelling hebben dat het niet aan hun ligt en dat 100% van een game maar casual moet zijn dan ga ik daar tegen in want de game is het probleem niet, hun zijn het probleem met hun struisvogel instelling.
Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:17:
Ik ben het wel gedeeltelijk met je eens. Behalve het stuk eerder in de discussie dat je niet graag een zelfbenoemde elite wilt zijn. Dat wil je namelijk wel heel graag.
Ero-Sensei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:17:... het gaat je om de uitdaging t.o.v. andere spelers! Jij wilt deze moeilijke dungeons doen, en dan heb jij wat bereikt wat een ander te moeilijk vindt. Je wilt dus "elite" zijn. Overigens vindt ik daar niets mis mee hoor, ik hou wel van competetieve bezigheiden. Maar ga niet lopen roepen dat het je om de moeilijkheid gaat, wat dat kan je zelf ook aanpassen, ik wed namelijk dat wanneer jij morgen een beter wapen craft dan je nu draagt, dat je deze ook gewoon gaan gebruiken.. ondanks dat de dungeons daardoor makkelijker worden voor je.
Sorry ik vind het leuk dat je het gedeeltelijk met mij eens bent, maar hierin moet ik je dan toch echt teleurstellen. Het gaat mij niet om de uitdaging tov andere spelers. Dan zou ik wel meer pvp doen. Het gaat mij om de uitdaging tegenover mezelf. Ik evalueer mezelf, mijn fouten en ik probeer te snappen wat mijn abilities doen en hoe ik ze kan gebruiken om mijn spel te verbeteren. Het interesseert me eigenlijk maar weinig als andere spelers dat niet zien of niet waarderen, dat is hun probleem.

Ik heb een beetje een probleem met het woord 'elitair'. Dat heeft namelijk niets te maken met competitieve bezigheden. Elitair is per definitie namelijk negatief; hooghartig en arrogant. Ik ben gedreven en ik ga daarin waarschijnlijk verder dan casual spelers. Ik ben niet hooghartig of arrogant. Ik ben direct in mijn mening en ik draai niet om de pot en ik ben soms mischein wel ronduit bot. Dat heeft niets met elitair te maken. Ik speel net zo graag met spelers die dat niet hebben, of die gewoon niet snappen hoe ze moeten spelen. Medespelers moeten elkaar respecteren, lol hebben, etc. In mijn eigen guild in WoW had ik een ex-agent, 53 jaar oud. Een invalide speler, motor ongeluk gehad en kon niet zo snel toetsjes drukken. Ik raidde met die gasten en had het geduld om met ze om te gaan, soms duurde het een paar minuten voordat onze invalide vriend een zin had getypt. Dat is alles behalve elitair. Sja we haalden geen server first maar uiteindelijk haalden we het wel. Maar als iemand mij elitair wilt vinden moeten ze dat vooral zelf weten. De mensen die wel de moeite nemen om mij te leren kennen weten wel beter, en dat zijn de gene waar ik voor kies om mee om te gaan.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:46:
[...]

Wel een beetje herkenbaar (iig wat betreft de weapon skills, die heb je idd zomaar unlocked en tot die tijd is het eerder frustrerend dan leuk, zeker bij onder-water-combat naar mijn mening) maar na lvl30 krijg je wel natuurlijk je elite skills en daar zit wel leuk spul bij.

Ik was alleen wat teleurgesteld door de shape shift elite skills van de Norn, eerste indruk is dat ze niet echt boeiend zijn en ik vraag me af of ik ze ooit ga gebruiken. Benieuwd wat andere Norn-spelers hiervan vinden?
Gebruik zelf de wolf het meest aangezien deze meerdere healing skills heeft (ook voor de party). Erg fijn dus als je bijna dood bent en je healing skill nog in cooldown zit. De rest wel eens gebruikt maar je vond ze niet zo goed als de wolf.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:43:
Ik deel dat gevoel wel. Karakter ontwikkeling is nogal vereenvoudigd ten opzichte van GW1. Het is leuk nieuwe gebieden te ontdekken en nieuwe events, maar je karakter verandert niet wezenlijk meer en dat vind ik ook jammer. Met traits en andere gear verandert er nog wel iets, maar dat gaat zo geleidelijk dat ik er ook nagenoeg niets van merk.

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Momenteel heb ik een lvl 54 Thief(main) en lvl 14 Mesmer waar ik af en toe mee speel als ik zin heb in iets anders. mijn eerste goal is om mijn thief lvl 80 te krijgen, ben zo benieuwd naar alle high lvl zones :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• corset
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html

Handige guide voor de mensen die crafting willen levellen :) Wel grotendeels gebaseerd op de beta/stress tests maar zoveel verschil is er nit.

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:33:
Ik ben echt een warrior speler. Heb er nu 3 xD en daarnaast nog een Mesmer, Elementalist en Thief :p
welke van bovenstaanden warrior builds vind jij goed voor pve?

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Het klopt dat je vrij snel je skills unlocked hebt, maar het wordt pas echt leuk zodra je ook met traits kunt gaan werken. IMO zitten de leukste traits in tier 2, dus je hoeft maar tot level 40 om hierbij te kunnen. Als je graag een balkje vol werkt kan je bijvoorbeeld ook de weapon mastery vol gaan maken, 5000 killing blows kan aardig lang duren :P Als je liever wat freewheelt kun je ook voor jezelf stellen dat je een bepaald weapon/speelstijl je eigen wilt maken en blijven oefenen en dingen uitproberen. Zelf ben ik druk bezig met de ranger shortbow, vooral veel oefenen met positioneren om zoveel mogelijk foes te raken (piercing arrows ftw) / zoveel mogelijk bleeding te stacken.

De norn forms zijn wat mij betreft ook niet echt geweldig, al ben ik nog niet in de verschillende sets gedoken. Wellicht vandaag maar een keer doen, heb namelijk nog steeds geen echt leuke elite (die van ranger vind ik ook tegenvallen, als kan Rampage as One handig zijn om knockbacks tegen te gaan (jumping puzzles...))

[ Voor 4% gewijzigd door Stroopwafel Inc op 18-09-2012 10:53 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Nidhiki schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:51:
Momenteel heb ik een lvl 54 Thief(main) en lvl 14 Mesmer waar ik af en toe mee speel als ik zin heb in iets anders. mijn eerste goal is om mijn thief lvl 80 te krijgen, ben zo benieuwd naar alle high lvl zones :D
Die zijn hetzelfde als low level zones, alleen met een andere skin :P

• corset
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:52:
[...]

welke van bovenstaanden warrior builds vind jij goed voor pve?
Ik ben zelf een compleet andere kant op gegaan:

Signet spam + Volledig power gear en dual axe/Rifle.

Ik moet nog steeds content tegen komen waar ik moeite mee heb.

http://www.guildhead.com/skill-calc#MmRzzo9Moohgmoohgma9mV

mn huidige setup :)

[ Voor 10% gewijzigd door corset op 18-09-2012 10:58 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:57

ye-roon

knaak

Zelf is mijn favoriet de Ranger. Al ben ik ook erg fan van m'n hot ass mesmer die gewoon te mooi is voor een spelletje als dit :S En baardie baardmans. En Norn Warrior. Guardian nog niet gespeeld wel aangemaakt, erg bang dat ik dat de leukste ga vinden ;p en een thief. maja die thief kan nog een engineer of ele worden. Ik ben er nog niet uit. Necro heb ik het minst mee.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Stroopwafel Inc schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:52:
De norn forms zijn wat mij betreft ook niet echt geweldig, al ben ik nog niet in de verschillende sets gedoken. Wellicht vandaag maar een keer doen, heb namelijk nog steeds geen echt leuke elite (die van ranger vind ik ook tegenvallen, als kan Rampage as One handig zijn om knockbacks tegen te gaan (jumping puzzles...))
Rampage as One is idd wel een goeie, die heb ik ook genomen. Veel bruikbaarder dan de Norn forms zo te zien, al moet ik me nog verdiepen in de skills van de andere Norn forms (heb nu Raven form, ziet er geinig uit maar om nou ineens full melee te gaan in Raven form, nah... :P )

Weakling schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:51:
[...]

Ik deel dat gevoel wel. Karakter ontwikkeling is nogal vereenvoudigd ten opzichte van GW1. Het is leuk nieuwe gebieden te ontdekken en nieuwe events, maar je karakter verandert niet wezenlijk meer en dat vind ik ook jammer. Met traits en andere gear verandert er nog wel iets, maar dat gaat zo geleidelijk dat ik er ook nagenoeg niets van merk.
Ik moet zeggen, ik vind dat een voordeel. Ik wil gewoon kunnen spelen en me geen zorgen hoeven te maken over builds. Ik kan zelfs het volledige verhaal negeren en letterlijk mijn neus volgen (en die staat volgens mij scheef of zo als ik m'n kruimelspoor soms zie...) Maar het moet je wel liggen. Een vriend van mij vraagt zich af hoe ik zo hoog in levels ben (53), ondanks het feit dat ik nog maar 6 gebieden afgerond heb... (2x 1-15, 2x15-25, 1x25-35, 1x35-45). En de enige professie is cooking en die is nu net iets boven de 200.

Ik ben in GW2 in ieder geval helemaal in m'n element. Ik weet dat er een aantal dingen zijn die ik (naar alle waarschijnlijkheid) niet leuk vind (jumping puzzles en dungeons), maar ik hoef ze niet niet doen als ik er geen zin in heb. (hoewel ik ze waarschijnlijk ooit wel zal doen, maar zeker niet nu!)

Verwijderd

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:57:
[...]

Ik ben zelf een compleet andere kant op gegaan:

Signet spam + Volledig power gear en dual axe/Rifle.

Ik moet nog steeds content tegen komen waar ik moeite mee heb.

http://www.guildhead.com/skill-calc#MmRzzo9Moohgmoohgma9mV

mn huidige setup :)
oke thanks :)
en uiteindelijk kan je toch alle skills leren of niet?

en moet nog steeds guild invite:(

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Lief klein dagboek ( He ik moet mijn MMO traditie wel voortzetten :+ )

Gister weer even lekker zitten questen en exploren op het programma stonden :

The Grove & Hoelbrak 100% halen en 100% scoren op Gendarran Fields.

We begonnen maar even lekker rustig met de cities te exploren en met beide cities was ik in totaal een uurtje kwijt, aangezien er NIEMAND sprak op TS besloten om maar eens lekker te questen ( lv30 begin ) in de Gendarran Fields paar dingen gezien waar ik me vies in vergiste ( je moet ook niet proberen een champion te pullen en kiten door een eiland vol piraten :S ) maar uiteindelijk heb ik deze zone ook weer op 100% inmiddels 8 zones volledig gedaan waarvan er 3 quest zones zijn de rest cities.

De enige city die ik nog mis is Black Citadel, en die ga ik vanavond wel even doen. Nadat ik gister avond op lv34 en 70% in dat level geëindigd ben met de zone rijst er wel een nieuwe vraag.

Ga ik nu voor Lonar's Pass ( 25 - 40 zone ) om gelijk richting AC door te stromen of voor de Harati Highlands ( 35 - 45 zone ) en gewoon zoeken voor een guildgroepje wat richting AC gaat.

Dillema's dillema's dillema's. We zullen het vanavond wel zien :D

/Einde dagboek

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 18:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

godofal schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:32:
precies, dat ook :P
na een hoop gedoe met diablo3 (blizzard :r ) die ik via een russische site had gekocht ook gewoon besloten om dan maar een paar tientjes neer te tellen, dat levert gewoon veel minder gedoe op :)
en veel games zijn het ook gewoon waard, heb nu al een dikke 160 uur in GW2 zitten en ben het nog lang niet zat, ik heb meer betaald voor minder :P
Haha. Net goed. Blizzard is de enige die zonder vre-se-lij-ke DRM meuk piraterij succesvol tegen gaat. Een prestatie van formaat, als je het vergelijkt met concurrenten.

Momenteel heb ik weinig tijd voor GW2. 'k Heb lange werkdagen.
Ook ben ik nog geen enkele instance ingeweest, op level 48. Volgens mij moet ik gewoon m'n personal quest eens wat gaan ontwikkelen. Die is blijven hangen op level 24. Dan krijg je vanzelf een uitnodiging om die instance story mode in te gaan, voor zover ik begrepen heb.

Wat me een beetje tegen valt is dat je met crafting echt geen geld kan verdienen. De materialen die je nodig hebt, zijn duurder dan het product dat je ermee maakt. Dat vind ik jammer. Is er door middel van handel op andere manieren wel geld te verdienen?

Dividend for Starters

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:06:
oke thanks :)
en uiteindelijk kan je toch alle skills leren of niet?

en moet nog steeds guild invite:(
Ik zit zelf rond de Immortal en Call to Arms build, pure focus op 'Cleric' gear, combinatie van 2 signets, 2 shouts (healing) en die human Elite.
Door gebruik van sword hoef je amper power te hebben,bleed is al genoeg (door trait van 50% bleedtime) om op het wear & tear principe te werken. Ondertussen ren je gewoon rond, damage blijft rustig doortikken en alles gaat vanzelf dood :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Leuke discussie hierboven over moeilijkheid van verschillende content en casual/hardcore etc. Alhoewel ik het zelf leuk vind als er hardcore content in een spel zit, ben ik ook van mening dat dit noodzakelijk is voor het slagen van een mmo. Niet omdat het goed is om casual spelers te weren, maar om iedereen iets te doen te geven.

Als er geen hardcore content in een mmo zit, zullen de hardcore spelers het spel al snel weer verlaten. Hierdoor zie je vaak dat niet-hardcore spelers die daar toch naar kijken ook weer wegtrekken. Als alle hardcore spelers roepen dat GW2 geen echte endgame heeft, dan zullen ook veel casual spelers dat soort kreten overnemen.

Ik denk dat blizzard daarom bijvoorbeelde elke tier van raiding heel moeilijk maakt en vervolgens langzaamaan nerfed. Hardcore spelers zijn blij met de moeilijke content, casual spelers zijn blij met de nerfs. Voorwaarde is wel dat er voordurend nieuwe content bij komt.

Edit: neem bijv een Kripparian. Veel mensen zullen een hekel aan hem hebben, maar hij heeft wel een grote fanbase. Een groot deel daarvan zal GW2 verlaten omdat Kripp zelf weg gaat. Hij zegt dat er geen endgame voor spelers zoals hij.

[ Voor 11% gewijzigd door voxxel op 18-09-2012 11:17 ]

Zonnepanelen

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:00:
[...]

Ik moet zeggen, ik vind dat een voordeel. Ik wil gewoon kunnen spelen en me geen zorgen hoeven te maken over builds. Ik kan zelfs het volledige verhaal negeren en letterlijk mijn neus volgen (en die staat volgens mij scheef of zo als ik m'n kruimelspoor soms zie...) Maar het moet je wel liggen. Een vriend van mij vraagt zich af hoe ik zo hoog in levels ben (53), ondanks het feit dat ik nog maar 6 gebieden afgerond heb... (2x 1-15, 2x15-25, 1x25-35, 1x35-45). En de enige professie is cooking en die is nu net iets boven de 200.

Ik ben in GW2 in ieder geval helemaal in m'n element. Ik weet dat er een aantal dingen zijn die ik (naar alle waarschijnlijkheid) niet leuk vind (jumping puzzles en dungeons), maar ik hoef ze niet niet doen als ik er geen zin in heb. (hoewel ik ze waarschijnlijk ooit wel zal doen, maar zeker niet nu!)
Volgens mij raak je hier de essentie van GW2. Volg je neus, speel zoals jij het wil spelen en heb plezier. Dat lukt alleen niet iedereen.
Ik ben de grootste deel van de tijd gewoon aan het rondlopen en aan het genieten. Ik heb nu 4 jumping puzzles gedaan en als afwisseling leuk, maar niet het belangrijkste.
Ik heb AC in story mode gedaan met 4 guildies. Zonder de hulp van de twee lvl 80's hadden we het nooit gehaald. Maar ik vond het fantastisch. Moeilijk, ja zeker. Als ik die twee geliefden nog een keer tegenkom in een donker steegje dan zal ik ze eens een lesje leren. Daar hebben we meerdere taktieken moeten toepassen en daar zijn ook wel wat krachttermen over TS gegaan. Maar de voldoening van het samen bereiken van dit doel was enorm. Nerfen, aub niet. Of ik ooit de explorer versie ga doen? Waarschijnlijk wel weer een keer met wat guildies. Of ik het leuk ga vinden? Waarschijnlijk vliegen de krachttermen op een gegeven moment wel weer over de lijn, maar ik zal weer zeer happy zijn als we het hebben gehaald.

• SinergyX
Het verschil met AC en CM is zo bizar groot, CM doen we nu steeds vaker met 4 man, AC regelmatig een whipefest :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

RoseSolane schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:17:
[...]
Ik heb AC in story mode gedaan met 4 guildies. Zonder de hulp van de twee lvl 80's hadden we het nooit gehaald.
Die twee level 80's worden gedownscaled, inclusief hun gear.

Ik weet niet of het echt zo is, maar ik hoor level 80's klagen dat ze verder worden gedownleveled dan diegenen die echt op dat level zitten (als je stats vergelijkt bv). Als dat echt zo is, dan is het zelfs lastiger als je level 80's in je groep hebt omdat ze eigenlijk zwakker zijn. Maar ...

Ik ben van mening dat we met Gw2 echt de gear en stats moeten los laten, het is ondergeschikt aan de skills van de speler. Builds zijn niet meer zo belangrijk en ik vind het echt een verademing dat men daar niet over zeurt (je ilvl is te laag! Noob, je draagt greens!). En geen dps meters, geen DBM. Heerlijk. Niet zeuren, gewoon spelen.

Verwijderd

uiteindelijk kan je alle utility skills leren of heb je op het einde niet genoeg punten? weet iemand dit?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:25:
uiteindelijk kan je alle utility skills leren of heb je op het einde niet genoeg punten? weet iemand dit?
Volgens mij zijn er genoeg SP challenges in game om ze allemaal te leren inderdaad.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

voxxel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:13:
Hardcore spelers zijn blij met de moeilijke content, casual spelers zijn blij met de nerfs. Voorwaarde is wel dat er voordurend nieuwe content bij komt.
Het grote probleem wat je in die redenatie ziet is namelijk dat je ervanuit gaat dat Hardcore speler het fijn vinden om raids als eerste te clearen nou is dit ook wel zo maar dat gevoel word volledig teniet gedaan door het feit dat Blizz de raids nerfed en iedere casual om met fingers in hun neus de moeilijkste raids te clearen geeft.

Dit is namelijk exact de reden die blizzard aangaf om LFR te introduceren, zodat iedere nitwit alle content kan zien, heb ooit eens een lijstje gezien ergens op een forum weet niet eens meer zeker of het vanuit Blizzard zelf was gind over de moeilijkheids graad van raiden tegenwoordig:

- LFR -> For casual players who don't wanne spend hours in a guild raiding
- Normal -> For casual guilds looking to take on some coordinated raid content without too much hassle
- Heroic -> For Hardcore guilds pushing limits to their player base.

Ik persoonlijk vind deze aanpak prima, maar waarom in hemelsnaam dan heroic stuff nerfen dat was toch niet de bedoeling, ik ( en mede hardcore spelers ) zijn trots op onze prestaties, die willen we laten zien en dat kan niet als 2 tot 3 maanden later iedereen met dit titels / mounts loopt. Als ik mijn realm first Death's Demise linked, kreeg je a) te horen dat je de achievement faked want immers is dat de normale gang van zaken onder casuals om ergens in te komen of b) het antwoord "i said link your yogg saron kill" achievement :S

En dat is exact waarom hardcore spelers massaal WoW aan het verlaten zijn.

So nu terug naar GW2 ikzelf ben er op dit moment redelijk tevreden mee, ik vermaak me het is leuk en wat er gebeurt als ik max level ben zie ik tegen die tijd wel weer voorlopig heb ik er al 37 uur plezier aangehad wat opzich de prijs al goed maakt als je kijkt hoe kort tegenwoordig games zijn met oog op DLC.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:00:
Ik moet zeggen, ik vind dat een voordeel. Ik wil gewoon kunnen spelen en me geen zorgen hoeven te maken over builds.
Oh, maar ik wil ook gewoon kunnen spelen, alleen hou ik ook erg van tinkeren en tweaken en hoewel je met traits en gear daarin best een eind kan komen, heb ik toch het gevoel iets te missen. Waarschijnlijk ben ik gewoon een ouderwetse plork die graag zelf wil bepalen of ie 11 of 12 punten in strength bijvoorbeeld stopt.
Ik kan zelfs het volledige verhaal negeren en letterlijk mijn neus volgen (en die staat volgens mij scheef of zo als ik m'n kruimelspoor soms zie...) Maar het moet je wel liggen.
Afgezien van het micromanagen speel ik ook op die manier hoor. Mijn storyline loopt vele levels achter. De meeste tijd loop ik maar wat rond en zie ik wel wat voor mijn voeten komt.
Een vriend van mij vraagt zich af hoe ik zo hoog in levels ben (53), ondanks het feit dat ik nog maar 6 gebieden afgerond heb... (2x 1-15, 2x15-25, 1x25-35, 1x35-45). En de enige professie is cooking en die is nu net iets boven de 200.
Dan speelt hij anders dan jij (en ik). Ben 80 geworden zonder ook maar ooit een gebied van 60+ geweest te zijn. Gebieden uitkammen en in mijn geval wel de crafting hebben daar voor gezorgd.
Jumping puzzles moet ik toch eens gaan opzoeken, want nog nooit gedaan en meestal vind ik die wel lollig. Dungeons heb ik geprobeerd, maar is totaal niet mijn ding. Het jammere is alleen dat je voor de leukste spuletjes wel dungeons moet doen.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Weakling schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:28:
Dungeons heb ik geprobeerd, maar is totaal niet mijn ding. Het jammere is alleen dat je voor de leukste spuletjes wel dungeons moet doen.
Maar als je dungeons niet leuk vind heb je die spulletjes ook helemaal niet nodig.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:34:
Maar als je dungeons niet leuk vind heb je die spulletjes ook helemaal niet nodig.
Je weet helemaal niet wat voor e-peen ijdeltuit ik ben! >:) :P

InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:23:
[...]

Die twee level 80's worden gedownscaled, inclusief hun gear.
Ik ben van mening dat we met Gw2 echt de gear en stats moeten los laten, het is ondergeschikt aan de skills van de speler. Builds zijn niet meer zo belangrijk en ik vind het echt een verademing dat men daar niet over zeurt (je ilvl is te laag! Noob, je draagt greens!). En geen dps meters, geen DBM. Heerlijk. Niet zeuren, gewoon spelen.
Klopt! De twee lvl 80's waren niet belangrijk voor hun gear of zo, maar voor hun skills en ervaring. Zij hadden AC al eens gedaan en wisten wat we beter wel en niet konden doen. De lvl 80 thief (dat was ie volgens mij) zorgde ervoor dat de juiste monster op het juiste moment naar ons toekwam (en ging vaak down) waarna de andere vier de monster om zeep hielpen. Door goed te kijken naar de lvl 80's heb ik veel geleerd. Zij zijn niet voor niets al lvl 80 en ik pas 41 nu. Dat heeft veel met skills te maken.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Weakling schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:36:
[...]

Je weet helemaal niet wat voor e-peen ijdeltuit ik ben! >:) :P
Haha mischien niet inderdaad, maar is er een manier om een inspect te doen op iemand? Ik heb het nog niet gevonden en eigenlijk weet ik niet eens hoe ik kan zien hoeveel HP iemand heeft xD.

• luuj
  • Laatst online: 17:00
Weakling schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:28:
[...]

Oh, maar ik wil ook gewoon kunnen spelen, alleen hou ik ook erg van tinkeren en tweaken en hoewel je met traits en gear daarin best een eind kan komen, heb ik toch het gevoel iets te missen. Waarschijnlijk ben ik gewoon een ouderwetse plork die graag zelf wil bepalen of ie 11 of 12 punten in strength bijvoorbeeld stopt.

[...]

Afgezien van het micromanagen speel ik ook op die manier hoor. Mijn storyline loopt vele levels achter. De meeste tijd loop ik maar wat rond en zie ik wel wat voor mijn voeten komt.

[...]

Dan speelt hij anders dan jij (en ik). Ben 80 geworden zonder ook maar ooit een gebied van 60+ geweest te zijn. Gebieden uitkammen en in mijn geval wel de crafting hebben daar voor gezorgd.

[...]

Jumping puzzles moet ik toch eens gaan opzoeken, want nog nooit gedaan en meestal vind ik die wel lollig. Dungeons heb ik geprobeerd, maar is totaal niet mijn ding. Het jammere is alleen dat je voor de leukste spuletjes wel dungeons moet doen.
Wat bedoelen jullie precies met deze jumping puzzles?
De weg die naar een Vista gaat, of zijn er nog anderen?
luuj schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
[...]

Anders. Zoek maar eens naar GW2 jumping puzzles op youtube. ;)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
Haha mischien niet inderdaad, maar is er een manier om een inspect te doen op iemand? Ik heb het nog niet gevonden en eigenlijk weet ik niet eens hoe ik kan zien hoeveel HP iemand heeft xD.
Heb ik ook niet gevonden. Zou wel een toffe toevoeging zijn.

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 10:21
SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:39:
[...]

Anders. Zoek maar eens naar GW2 jumping puzzles op youtube. ;)
http://www.youtube.com/user/WoodenPotatoes Woodenpatatoes heeft veel jumping puzzels staand op ze kanaal ga is kijken zal ik zeggen ;)

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 01:58
Ik probeer nu al meerdere dagen Fireheart Rise / Gandarren fields te completen, alleen zijn er op onze server zoveel event gebugged dat het gewoon niet mogelijk is :(

Rest van de avond maar besloten om Duitsers een kennismaking te geven met mijn meteor shower (vanaf SM castle) >:)

• voxxel
ShadowBumble schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:27:
[...]
En dat is exact waarom hardcore spelers massaal WoW aan het verlaten zijn.
Ik ben het niet helemaal met je eens, maar goed dat is een discussie voor een ander topic. Ik blijf in elk geval van mening dat hardcore content noodzakelijk is voor het overleven van een mmo. Voornamelijk is ook veel content noodzakelijk :P

Jumping puzzles zijn trouwens wel echt gaaf. Ik vind dit toch wel de meest gevarieerde content in het spel. Ik heb er nu een stuk op 10-15 gedaan en elke keer sta ik daarna echt even stil met een gevoel van "wow wat was dit vet!". Sommige jumping puzzles vereisen eigenlijk helemaal geen jumping skills, maar leggen meer de nadruk op het puzzelen. Bij anderen moet je juist weer moeilijke solo gevechten doen (of makkelijke als je met een groepje bent). En bij weer andere zit je soms met je handen in het haar omdat je elke keer een bepaalde jump faalt. De vetste tot nu toe was in Lions Arch, de piraten grot ergens in het zuid-oosten van de kaart (uit mijn hoofd). Geen combat en ook niet echt moeilijk qua jumps, maar wel heel taai om uit te vogelen waar je heen moet. En er zit nog een leuk verhaaltje bij ook.

Zonnepanelen

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Weakling schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:40:
[...]

Heb ik ook niet gevonden. Zou wel een toffe toevoeging zijn.
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant loop je dan denk ik ook wel weer het risico dan spelers geweerd gaan worden in dungeons of uit groups omdat ze "slechte" spelers zouden zijn. Dat laatste is een van de redenen waarom ik WoW verlaten heb.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:29

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

oke, dat haal ik dus blijkbaar door elkaar,
ik dacht dat jumping puzzles de vista's waren, omdat je daar ook moet jumpen en kloten om tot de vista te komen.

hoe worden deze jumping puzzle eigenlijk aan gegeven om de map? want anders kan je toch niet weten waar zo puzzle zich bevindt..?

luuj schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:38:
[...]

De Vista bovenop Morgan's Spiral in Caledon Forest al gedaan? Dat is zelf al een uitdaging en een hoop gespring. Maar na de Vista (en de kist) kun je nog meer doen en dat is wat er bedoeld wordt met een jumping puzzle.
Kijk ook eens in de Achievements list onder Exploring (of iets dergelijks). Daar staat een hele lijst die naar jumping puzzles verwijst. Eén ervan heeft een naam die je kunt terugvinden in Lions Arch.
Nickrsd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:45:
ik dacht dat jumping puzzles de vista's waren, omdat je daar ook moet jumpen en kloten om tot de vista te komen.

hoe worden deze jumping puzzle eigenlijk aan gegeven om de map? want anders kan je toch niet weten waar zo puzzle zich bevindt..?
Ze worden niet aangegeven, het feit dat ze zo ontzettend goed verstopt zijn is een deel van de lol!
RoseSolane schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:45:
[...]

De Vista bovenop Morgan's Spiral in Caledon Forest al gedaan?
Laatste keer dat ik daar was was daar volgens mij geen vista? :X

[ Voor 20% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-09-2012 11:47 ]

• SinergyX
InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:23:
Ik weet niet of het echt zo is, maar ik hoor level 80's klagen dat ze verder worden gedownleveled dan diegenen die echt op dat level zitten (als je stats vergelijkt bv). Als dat echt zo is, dan is het zelfs lastiger als je level 80's in je groep hebt omdat ze eigenlijk zwakker zijn. Maar ...
Het is gebaseerd op je originele stats, hoe hoger je stats op 80, hoe hoger je dus zit als je terug wordt gezet. Aangezien je per level meer stats per 'punt' nodig hebt en je op 80 niet meteen (in vergelijking met 70) in exotics rondhuppel, kan je dus lager uitkomen qua stats dan iemand op 60 in vol exotic/rare die terug wordt gezet naar 30. Verschil dat die 60 ws die 30 trait unlock nog niet heeft.

Andere kant behoud je dus wel je volledige traits, inclusief de bonus en procs (waarvan sommige dan ook terug schalen).

Dingen zoals crit ga je echt voelen, waar ik met trait en standaard gear op 50 nog tegen de 40% had (AC rond de 36%), zit ik met soortgelijke gear en traits nu nog maar op 21% (AC 17%).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-09-2012 11:48 ]

• voxxel
Nickrsd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:45:

Jumping puzzles zijn verborgen geheimpjes en staan niet op de kaart. Als je goed oplet bij het exploren kan je ze tegenkomen. De een is een stuk makkelijker te vinden dan een ander. Vaak als je denkt "hier is iets te doen, maar ik weet niet wat" dan is de kans groot dat je er een hebt gevonden. Als je zoekt op het grote www dan zijn ze makkelijk te vinden natuurlijk. Je krijgt vaak ook een achievement en een treasure chest op het eind.

Zonnepanelen

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:29

Nickrsd

voxxel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:47:
[...]

Jumping puzzles zijn verborgen geheimpjes en staan niet op de kaart. Als je goed oplet bij het exploren kan je ze tegenkomen. De een is een stuk makkelijker te vinden dan een ander. Vaak als je denkt "hier is iets te doen, maar ik weet niet wat" dan is de kans groot dat je er een hebt gevonden. Als je zoekt op het grote www dan zijn ze makkelijk te vinden natuurlijk. Je krijgt vaak ook een achievement en een treasure chest op het eind.
nooit geweten! ik zal me er is in verdiepen als ik iets verdachts tegenkom.

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:46:
[...]

Ze worden niet aangegeven, het feit dat ze zo ontzettend goed verstopt zijn is een deel van de lol!
Sommigen leveren een achievement op die een aanwijzing geeft waar ze te vinden zijn.
Laatste keer dat ik daar was was daar volgens mij geen vista? :X
Ik ben er de eerste keer opgesprongen om dat vlaggetje te laten verdwijnen :) Daarna nog een keer om de rest te doen.
RoseSolane schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:50:
[...]

Sommigen leveren een achievement op die een aanwijzing geeft waar ze te vinden zijn.

[...]

Ik ben er de eerste keer opgesprongen om dat vlaggetje te laten verdwijnen :) Daarna nog een keer om de rest te doen.
Volgens mij zit er alleen een skill challenge (die niks voorstelt, drankje drinken en klaar) onderaan. Maar daarvoor hoef je nergens op te springen. :P

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
Tot op heden was moeilijkste vista http://gw2cartographers.com/#/show/1494/
rest vond/vind ik vrij makelijk. sommige poi zijn lastiger te vinden hoe je er moet komen.
Met deze poi aan de top http://gw2cartographers.com/#/show/706 :S

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:54:
[...]

Volgens mij zit er alleen een skill challenge (die niks voorstelt, drankje drinken en klaar) onderaan. Maar daarvoor hoef je nergens op te springen. :P
Je zult gelijk hebben.

/edit: Oeps, dat klonk wel erg onvriendelijk. Komt door een hongerige baas naast me :)

Nog een keer: Je hebt waarschijnlijk gelijk. Waarom ik dan de eerste keer erop gesprongen ben :? Waarschijnlijk omdat het zo overduidelijk is dat je er op moet springen >:)

[ Voor 30% gewijzigd door RoseSolane op 18-09-2012 12:02 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Teunis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:56:
Tot op heden was moeilijkste vista http://gw2cartographers.com/#/show/1494/
rest vond/vind ik vrij makelijk. sommige poi zijn lastiger te vinden hoe je er moet komen.
Met deze poi aan de top http://gw2cartographers.com/#/show/706 :S
Hey, toffe site! Die kende ik nog niet. Nog niet bij de POI die jij noemt geweest. Tot nu toe vond ik "die ene" POI in Lions Arch het lastigste (ja, ik ben weer lekker duidelijk), omdat ik werkelijk geen enkele aanwijziging had totaal ergens anders te moeten beginnen.

• corset
die PoI vond ik zelf erg makkelijk :P

Die vista klinkt erg, erg, erg leuk

RoseSolane schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:59:
[...]

Je zult gelijk hebben.

/edit: Oeps, dat klonk wel erg onvriendelijk. Komt door een hongerige baas naast me :)

Nog een keer: Je hebt waarschijnlijk gelijk. Waarom ik dan de eerste keer erop gesprongen ben :? Waarschijnlijk omdat het zo overduidelijk is dat je er op moet springen >:)
Haha ik begreep dat je het niet onvriendelijk bedoelde hoor :P Het eerste deel is vrij makkelijk te doen en kun je makkelijk alleen doen ook, daarna komt er combat bij kijken (of stealth) dus dan is gezelschap wel aan te raden. Maar dat eerste deel is dus wel lonend, gezien je dan ook al een loot chest krijgt.

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Weakling schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:00:
Tot nu toe vond ik "die ene" POI in Lions Arch het lastigste (ja, ik ben weer lekker duidelijk)
na 2 uur zoeken: Ah daar moet ik heen... ;-)

• luuj
  • Laatst online: 17:00
Ik zal vanavond dan maar eens zo'n jumping puzzle gaan proberen.
Maar wat krijg je op het einde, een chest met wat wapens enz. erin of krijg je zo'n mystic coin of iets dergelijks?
luuj schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:12:
Maar wat krijg je op het einde, een chest met wat wapens enz. erin of krijg je zo'n mystic coin of iets dergelijks?
Chest met gear (wapen of armor) idd. En XP en een achievement.

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 18-09-2012 12:15 ]

• voxxel
luuj schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:12:
Bij de reward moet je je maar niks voorstellen, die is namelijk bijna altijd crap. De beloning is het gevoel dat je het gehaald heb en een achievement.

Zonnepanelen

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

PromWarMachine schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:08:
[...]

Haha. Net goed. Blizzard is de enige die zonder vre-se-lij-ke DRM meuk piraterij succesvol tegen gaat. Een prestatie van formaat, als je het vergelijkt met concurrenten.
grappig, ik zat er nog over te denken om wat uit te wijden over de situatie maar besloot dat het wat te offtopic zou gaan, bovendien dacht ik dat niet te hoeven doen hier. dus ff lange offtopic rant in het klein:

dus, alsnog: ik en een paar vrienden wilden graag D3 proberen maar vonden de 55 euro/man net wat te veel
na wat zoeken bleek je dus een russische key voor ~30 euro te kunnen kopen die gewoon in het engels te spelen was (meermaals confirmed door blizzard!!!) ik heb zo'n key gekocht om het te proberen, en verassing: het werkte
mijn vrienden dus beide óók zo'n key kopen en wij lekker een paar uurtjes spelen totdat het slapies tijd was die avond
de volgende dag willen we weer gaan spelen, en wat blijkt? ineens krijgen we een error
zoeken levert op dat we in de verkeerde taal zitten (wtf?) en na wat meer zoeken heeft blizzard een post op hun forum ge-edit waarmee ze zeggen dat ze een foutje hebben gemaakt en dat de russische key helemaal nooit in het engels had moeten werken... dus na meermaals bevestigd te hebben (voor release!) en de eerste dag van D3 het mogelijk te maken dat het wel kan, veranderen ze het gewoon
tot op de dag van vandaag nog steeds geen reactie of oplossing van blizzard, je kan mij niet vertellen dat ze spelers niet hard hebben genaaid, dat hebben ze hier gewoon wél

en dan een on-topic rant:
stop 's met dat gezeik over elitisme en dungeons en of het wel of niet generfed moet worden
of het nou wel of niet zo is, de hele discussie gaat nérgens meer over en is gewoon 1 grote flamewar geworden

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

godofal schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:18:
[...]
stop 's met dat gezeik over elitisme en dungeons en of het wel of niet generfed moet worden
of het nou wel of niet zo is, de hele discussie gaat nérgens meer over en is gewoon 1 grote flamewar geworden
Dat was 4 pagina's geleden en dat was wat mij betreft een normale discussie waarin meningensverschillen onvermijdelijk zijn. Een flamewar is wanneer men op onredelijke wijze elkaar gaat lopen afzeiken en uitschelden. De discussie was volgens mij al voorbij tot jij het nu weer oprakelde ;).

• voxxel
[...]
Nou nou, volgens mij valt het best mee. Ik vond het anders best een leuke discussie om te lezen. Deze opmerking voegt ook niet bijster veel toe, aangezien de discussie al wel klaar was ;)

Zonnepanelen

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:25:
Ik neem aan dat je hier de skillpoints bedoeld? (kan even niks anders verzinnen :)). Dan ja. Op level 80 blijf je gewoon 'xp' verdienen en om de zoveel xp krijg je gewoon weer een skillpunt erbij.. Het zal dus wel langerzamen gaan als je eenmaal alle skill challenges hebt gedaan, maar uit eindelijk kan je eindeloos veel skillpoints verdienen (kost alleen wat tijd).
Het was niks anders dan een meningsverschil, waarbij beide partijen elkaar uitlegde waarom we A of B vonden en waarom het zeker niet C moest zijn.. Thats it.

[ Voor 28% gewijzigd door Uhmmie op 18-09-2012 12:27 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Net de patch notes bekeken:

https://forum-en.guildwar...Notes-September-17th-2012

Helaas een kleine nerf voor de thief en lijkt heartseeker niet gefixed (met die skill kun je nog geen konijn killen als je pech hebt :9 ).

Straks ingame maar es proberen of ze mss een ninja fix gedaan hebben.

• godofal
  • Niet online

godofal

hmm, blijkbaar zat mijn scherm te flippen, toen ik postte zat ik nog midden in de discussie, tweakers laadde geen berichten meer en ik heb niet naar de tijd van de posts gekeken B)

ik moet wel zeggen dat in de discussie er 5x hetzelfde werd gepost door dezelfde mensen, dus imo ging het nergens meer over

• SinergyX
•Rocket Boots: This skill is no longer usable underwater. This is a temporary change until we can figure out why players can launch themselves into the sky using this skill.

Beeeeetje jammer, zo kon je op plekken vanuit het water komen waar je normaal niet direct kon komen :P

•Added a system to limit the experience and gold that players can receive from speed-farming dungeons
Was te verwachten, wij hebben wat boosts gedaan in CM, iemand op 41 was later op de avond 54, waren bagger hoeveelheid gear rijker en skillpoints :P

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:29:
•Rocket Boots: This skill is no longer usable underwater. This is a temporary change until we can figure out why players can launch themselves into the sky using this skill.

Beeeeetje jammer, zo kon je op plekken vanuit het water komen waar je normaal niet direct kon komen :P

•Added a system to limit the experience and gold that players can receive from speed-farming dungeons
Was te verwachten, wij hebben wat boosts gedaan in CM, iemand op 41 was later op de avond 54, waren bagger hoeveelheid gear rijker en skillpoints :P
Dat 1e vind ik wel komisch. Je spel blijkt features te hebben/kunnen waarvan je het niet wist.

Ik zie naast die fix ook leuke items/events komen die daarvan, maar dan bedoeld, gebruik gaan maken.

Ook goed te zien dat ze farms zo snel aanpassen. Bij GW1 (wammo iemand?) duurde o.a. de griffon farm zo lang dat degene die met warrior waren begonnen enorm rijk waren.
Nu heb je dat de game zo kort uit is, dat de inflatie je winst erg snel zal verdampen.

[ Voor 13% gewijzigd door Xanaroth op 18-09-2012 12:34 ]

• godofal
  • Niet online

godofal

SinergyX schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:29:
oef, dat is jammer
was erg relaxed bij CoF, als je tokens farmde voor de gear kreeg je automatisch 1g/uur in cash en nog een buttload aan items en kans op yellows (en dus ectos)
+ ongeveer 1 skillpoint/run op lvl80 :P
godofal schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:32:
[...]

oef, dat is jammer
was erg relaxed bij CoF, als je tokens farmde voor de gear kreeg je automatisch 1g/uur in cash en nog een buttload aan items en kans op yellows (en dus ectos)
+ ongeveer 1 skillpoint/run op lvl80 :P
Zomg, weten we meteen waarom dit wordt aangepakt :D Ik snap dat je het jammer vindt maar dit grenst aan exploit tbh.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:35:
[...]

Zomg, weten we meteen waarom dit wordt aangepakt :D Ik snap dat je het jammer vindt maar dit grenst aan exploit tbh.
Ja ach, we deden het in WoW ook, trash farmen in die Citadel omdat ze BoE epics dropten.

• godofal
  • Niet online

godofal

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:35:
[...]

exploit? niet echt, 1g/u is onder ideale omstandigheden; geluk dat je die events niet kreeg waardoor de dungeon blokkeerd, dat je teammaten goed zijn (al heb ik daar vrij weinig last van gehad ivm guildies) en je team samenstellen (kan zo een kwartier duren) en dat iedereen blijft voor een X aantal runs
maar 1x gehad dat we 2uur aan 1stuk door konden runnen (2x onderbreking door de event)

yellows vind je trouwens ook niet exorbitant veel hoor, zelfs met 100% Mfind moet je geluk hebben, Mfind zorgt ervoor dat je elke drop een blue/green/yellow/orange vind, maar 90% is blue, 9% is green :P

bovendien, 1g/u vind ik niet écht veel tbh, we hebben geen onderzoek gedaan naar de beste manier van geld verdienen ofzo
het gaat ons vooral om de tokens voor de armor :P

edit:
Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank.
waarom zien we deze over het hoofd?!
geweldig! geen gedoe meer met al die cooking ingredients elke keer uit de bank halen voor 1 of 2 discoveries...

[ Voor 11% gewijzigd door godofal op 18-09-2012 12:49 ]

"Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank."

Yes!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11 17:49
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:53:
"Discovery crafting may now use items directly from a player’s bank."

Yes!
Eindelijk :). Het oneindig verslepen van items is vooooorbij :D
Morrar schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:51:
Let op: spoilers!!

http://www.guildwars2guru...ry-including-screenshots/

Guide voor legendaries met screenshots! Erg gaaf om te zien.
Zomg sommige van die items zien er helaas NIET uit :'( Die shortbow bijvoorbeeld :F

• corset
Wow, wat een coole items Oo

Frostfang, Quip en dat zwaard wil ik hebben!

• godofal
  • Niet online

godofal

SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:55:
[...]

Zomg sommige van die items zien er helaas NIET uit :'( Die shortbow bijvoorbeeld :F
shortbow vind ik persoonlijk mooier dan de longbow :P
veel van de grotere wapens zijn wel een stuk beter dan de kleinere, rifle is prachtig maar de pistol :r
Pagina: 1 ... 168 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.