Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Is het beter om maar 1 van de 2 te droppen en te gaan richten op cooking?
@Dudee/.. lees de waarschuwing nou eens een keer. Dat ding is er met een reden
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Hmm, ik heb ook armor en weaponcrafting en er werkelijk geen enkel probleem mee gehad. In het begin wel, maar toen snapte ik discoveries nog niet en liep ik heel veel punten mis. Maar ja, ik mine dan ook alles wat los en vast zit. Daarnaast heb je niet eens zo gruwelijk veel ore nodig om naar de volgende gear level te levellen. Lastiger zijn de mats voor insignias en inscriptions, maar ook die zijn redelijk te farmen als je de plekjes een beetje weet.lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:29:
het is inderdaad een zeer lastige combo om te doen. Ik ben er ook mee bezig, en loop tegen hetzelfde aan.
@Dudee/.. lees de waarschuwing nou eens een keer. Dat ding is er met een reden
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Ik weet niet hoe je je crafting skill probeert te levelen maar ga iig niet als een dolle items craften. In plaats daarvan ga je lekker aan de slag met het discovery-scherm, dat gaat veeeel harder (vaak meerdere skillups per discovery, in plaats van meerdere items per skill-up).Japser schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:27:
Ik heb volgens mij een verkeerde keuze gemaakt voor craften door zowel armor als weapon smithing te nemen. Nu moet ik dus me een breuk minen om maar genoeg copper ore te krijgen om maar beiden uberhaupt naar 75 te krijgen, ditzelfde zal ook wel gaan gelden voor als ik iron enzo wil gaan doen.
Is het beter om maar 1 van de 2 te droppen en te gaan richten op cooking?
Ik heb met 1 toon zowel armour- als weaponsmithing en op een andere jewel crafting, hebben alle 3 copper nodig voor low-level gear, maar dat is nooit een probleem geweest. Gelukkig heb je daarna voor jewels niet meer dezelfde materialen nodig als voor de smithings dus dan is het al helemaal geen issue meer. Armour- en weaponsmithing gaan wel gelijk op qua ores.
[ Voor 19% gewijzigd door SnoeiKoei op 17-09-2012 13:42 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Ik verkoop op dit moment alle gathering wat ik vind op de TD (Laagste prijs).
Hierdoor verdien ik genoeg gold om mijn armor/weapon/books te kopen.
Ik doe 1 keer per tien levels een armor en/of weapon upgrade als dit nodig is en ik geen goededrops heb gehad.
Crafting beleef ik niet het meeste lol aan en wil dit ook pas gaan oppakken als ik LVL 80 ben (voor mezelf goede reden om dan weer start gebieden te bezoeken en te farmen).
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, ik denk dat ik een beetje de mist in ben gegaan met wat jij zegt dat je juist niet moet doen. Ik heb ongeveer 100 swords gemaakt bij wijze van om maar een paar skillpuntjes omhoog te gaan... Moet toch es in dat discovery gebeuren gaan duiken. Gisteren toevallig even in gekeken en toen voerde ik een bronze bar in en kwam er te staan dat er 11 discoveries mogelijk waren. Had geen idee wat het betekende en maar weggeklikt...vanavond meteen ff checken!SnoeiKoei schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:39:
[...]
Ik weet niet hoe je je crafting skill probeert te levelen maar ga iig niet als een dolle items craften. In plaats daarvan ga je lekker aan de slag met het discovery-scherm, dat gaat veeeel harder (vaak meerdere skillups per discovery, in plaats van meerdere items per skill-up).
Ik heb met 1 toon zowel armour- als weaponsmithing en op een andere jewel crafting, hebben alle 3 copper nodig voor low-level gear, maar dat is nooit een probleem geweest. Gelukkig heb je daarna voor jewels niet meer dezelfde materialen nodig als voor de smithings dus dan is het al helemaal geen issue meer. Armour- en weaponsmithing gaan wel gelijk op qua ores.
Verwijderd
Discovery krijg je enorm veel experience voor, echt énorm. Dus gewoon dingen samen gaan gooien! Voor weapons en armor is het standaard components (bijvoorbeeld scepter rod/scepter core + inscription) hoppa!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 13:48 ]
Verwijderd
Ligt er aan welk level je zit, ik heb nu 385 artificing op mijn main en ik kom geen steek verder omdat die components niet droppen voor meVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:47:
Ore is inderdaad nooit een probleem, ik farm ze gewoon zoals ik ze tegenkom, en ik ga soms inderdaad even van mijn pad af om die paar extra nodes erbij te halen. Ore is er ongelimiteerd. Fine crafting materials moet je maar zien te krijgen als drops, en daar heb ik nooit problemen mee, ik krijg er zat met al die loot bags van mobs en dynamic events.
Discovery krijg je enorm veel experience voor, echt énorm. Dus gewoon dingen samen gaan gooien! Voor weapons en armor is het standaard components (bijvoorbeeld scepter rod/scepter core + inscription) hoppa!
Verwijderd
Je kan ook speciale Magic Find gear aanschaffen (Explorer gear, heet het) maar ik vind zelf dat ik daarmee te veel opoffer aan andere stats, dus ik hou het bij runes/sigils.
Hier kan je er meer over lezen.Level 40~ skales.
50 kill sample – 0% MF – 6/50 dropped bloods.
50 kill sample – 20% MF – 11/50 dropped bloods.
50 kill sample – 63% MF – 21/50 dropped bloods.
Data from Shantarr.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 14:00 ]
Verwijderd
Ooooh das een goeie, dacht dat MF alleen werkte met wapen en gear drops...Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:56:
Misschien is het aan te raden om wat te investeren in Magic Find. Ik heb een paar Runes of the Traveler/Pirate, en een aantal peach cakes en omnomberry bars bij me. Daarmee krijg je een hogere kans op onder andere dat soort drops.
Dat je dingen nog 100% kan halen betekent niet dat er voldoende (leuke) endgame gameplay is. Volgens jouw argument heeft een game met duizenden achievements (steam/xboxlive) altijd voldoende gameplay, er is tenslotte altijd nog wat te doen.Wailing_Banshee schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:20:
[...]
Oh, dus als ik 30 levels verder ben is er niets meer voor mij te doen? Ik heb gisteren m'n 25% exploration mark gehaald. En m'n level zit nu over de helft (52). Als ik die lijn door trek, zit ik al op 80 voordat ik het spel nog maar voor 50% rond heb gespeeld...
En dus na 50 kills kan je weer 1 wapen maken, woeiVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:56:
Misschien is het aan te raden om wat te investeren in Magic Find. Ik heb een paar Runes of the Traveler/Pirate, en een aantal peach tarts en omnomberry bars bij me. Daarmee krijg je een hogere kans op onder andere dat soort drops.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Na 375+, bij je (artificing)-trainer wel even de juist patroon kopen voor karma, anders wordt levelen inderdaad een kriemVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:51:
[...]
Ligt er aan welk level je zit, ik heb nu 385 artificing op mijn main en ik kom geen steek verder omdat die components niet droppen voor meach beetje farmen en er dropt wel eens iets, maar het ontbreken van duidelijkheid welke NPC nu wat dropt is een beetje naar voor het farmen.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Verwijderd
SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:05:
[...]
En dus na 50 kills kan je weer 1 wapen maken, woei
Hoeft niet lang te duren hoor, er zijn bijvoorbeeld een paar Dynamic Events in Harathi Hinterlands waar er zo binnen 3 minuten vijftig dooie centaurs om je heen liggen.
Ben ik trouwens de enige waarbij die naam in het hoofd automagisch wordt vervangen door Arathi Highlands?
nopeSnoeiKoei schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:15:
[...]
Ben ik trouwens de enige waarbij die naam in het hoofd automagisch wordt vervangen door Arathi Highlands?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Voor de server Far Shiverpeaks: http://www.guildoftweaker...guild-invite-reageer-hierdudee schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:29:
Hoe kan ik een invite krijgen voor de GoT guild?
Verwijderd
Oh, haha, leuk, dat wist ik niet. Ben nou eenmaal nooit een WoW speler geweestSnoeiKoei schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:15:
[...]
Jup, wij gaan met de guild van die 'uur runnetjes' doen, samen met de Guild buff uurtje rondrennen door de map, nodes, mobs, alles wat maar iets dropt. Nu hebben we bijna alle professions maxed, dus genoeg gear te maken om magic find te craften, qua stats maakt het marginaal uit, je mept toch alles wel neer.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:13:
Tja, supersnel is het misschien niet, maar het helpt.
Hoeft niet lang te duren hoor, er zijn bijvoorbeeld een paar Dynamic Events in Harathi Hinterlands waar er zo binnen 3 minuten vijftig dooie centaurs om je heen liggen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dan heb je Sunrise en denk je klaar te zijn...blijkt dat je ook nog Twilight mag gaan craften om vervolgens de twee te combineren tot Eternity...microoo schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:51:
Nou hier is je endgame:
http://i.imgur.com/L81Ky.jpg
Hoe vet is dat, overdag het ene effect, 's nachts het andere
DafuqCronax schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:47:
[...]
En dan heb je Sunrise en denk je klaar te zijn...blijkt dat je ook nog Twilight mag gaan craften om vervolgens de twee te combineren tot Eternity...
Hoe vet is dat, overdag het ene effect, 's nachts het andere
Inderdaad! Ik vermoed dat er trouwens nog wel meer legendary items zijn dan dat er nu bekend zijn en anders zullen er iig nog wel meer toegevoegd worden in latere patches...
Voor mij is er voorlopig iig nog genoeg te doen, ik heb nu met mijn Guadian dit weekend lvl 80 bereikt en mijn personal story voltooid, nu mag ik daarmee eerst al een set gaan verzamelen om behoorlijk Explorable dungeons te kunnen doen en ondertussen een Legendary proberen te craften...en dan wil ik ook nog 100% world completion gaan halen, alts gaan levelen...duurt nog wel even voor ik klaar ben met het spel!
Eerste post op pagina 666
[ Voor 3% gewijzigd door Cronax op 17-09-2012 14:56 ]
Cronax schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:55:
[...]
Inderdaad! Ik vermoed dat er trouwens nog wel meer legendary items zijn dan dat er nu bekend zijn en anders zullen er iig nog wel meer toegevoegd worden in latere patches...
Voor mij is er voorlopig iig nog genoeg te doen, ik heb nu met mijn Guadian dit weekend lvl 80 bereikt en mijn personal story voltooid, nu mag ik daarmee eerst al een set gaan verzamelen om behoorlijk Explorable dungeons te kunnen doen en ondertussen een Legendary proberen te craften...en dan wil ik ook nog 100% world completion gaan halen, alts gaan levelen...duurt nog wel even voor ik klaar ben met het spel!
edit:
Eerste post op pagina 666![]()
![]()

Ben benieuwd of er meer van dat soort dubbele legendaries komen die je kunt samenvoegen tot 1. Idee spreekt me wel aan, al wordt 1 deel al een hele klus.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Die is wel grappig inderdaad, alleen..... Hebben die vrouwelijke spelers allemaal een eigen server ofzo?lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:22:
http://i.imgur.com/diumC.jpg
zeer leuk om te zien, en niet verwacht om eerlijk te zijn.
Ja, die zitten allemaal op Dragonwing Always.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:24:
Die is wel grappig inderdaad, alleen..... Hebben die vrouwelijke spelers allemaal een eigen server ofzo?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
De vraag is alleen, zijn het vrouwelijke characters of vrouwelijke spelers. Ik denk het eerste, ik hoop het laatsteVerwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:24:
[...]
Die is wel grappig inderdaad, alleen..... Hebben die vrouwelijke spelers allemaal een eigen server ofzo?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 15:46 ]
traktor scratch!
Nee, gewoon flink misbruik van makenye-roon schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:42:
De vraag is alleen, zijn het vrouwelijke characters of vrouwelijke spelers. Ik denk het eerste, ik hoop het laatsteGames in general hebben meer vrouwen nodig al is het maar om de nerds te balancen. Maja, dan krijg je ook weer zooi van die gasten die op ze gaan zitten geilen als ze weten dat het een vrouw is. En daar ben ik weer tegen.
Verwijderd
Om dan maar een gouwe ouwe er bij te halen:ye-roon schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:42:
[...]
De vraag is alleen, zijn het vrouwelijke characters of vrouwelijke spelers. Ik denk het eerste, ik hoop het laatsteGames in general hebben meer vrouwen nodig al is het maar om de nerds te balancen. Maja, dan krijg je ook weer zooi van die gasten die op ze gaan zitten geilen als ze weten dat het een vrouw is. En daar ben ik weer tegen.
Many Men Online Role Playing Girls -> MMORPG
Werkte dat nog in wow? Op de server waar ik zat wist zo'n beetje iedereen wel dat het merendeel gewoon man was en dat een vrouwelijk char niet automatisch betekende dat het irl een vrouw was.SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:47:
[...]
Nee, gewoon flink misbruik van makenAardig wat Boostruns in WoW mee behaald, gratis crafts en extra gold toegeschoven gekregen. Moet je maar niet zo zitten geilen op een paar pixels
In Daoc daarentegen. Ik had een human female rogue gemaakt omdat al me andere chars al male waren en ik was in het begin gebied van de humans aant lopen (Albion Realm). En echt van allerlij high levels kreeg ik alleen maar meuk toegedouwt puur omdat het een female char was
In iedere game zijn er wel mensen die er niet te diep over nadenken en gewoon denken female character = female player...en daar kan je dus inderdaad misbruik van maken als je dat leuk vind.ye-roon schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:57:
[...]
Werkte dat nog in wow? Op de server waar ik zat wist zo'n beetje iedereen wel dat het merendeel gewoon man was en dat een vrouwelijk char niet automatisch betekende dat het irl een vrouw was.
In Daoc daarentegen. Ik had een human female rogue gemaakt omdat al me andere chars al male waren en ik was in het begin gebied van de humans aant lopen (Albion Realm). En echt van allerlij high levels kreeg ik alleen maar meuk toegedouwt puur omdat het een female char wasUiteindelijk niet veel daar mee gespeeld omdat ik rogue niets vond, maja toch, best zielig tbh.
Zelf speel ik bijna altijd female characters, ik staar nu eenmaal liever naar het achterste van een dame dan van een heer, zelfs al zijn het maar pixeltjes.
Er zijn trouwens ook vrouwen die compleet geen zin hebben om de hele dag die geilbakken achter zich aan te hebben en daarom vooral mannelijke characters maken...
Nu ik er over na denk is het bij WoW inderdaad wat anders, maar dat heeft ook wel wat tijd gekost...zo kwam ik er op een gegeven moment ineens achter dat ongeveer een derde van mijn guild uit vrouwen bestond
[ Voor 13% gewijzigd door Cronax op 17-09-2012 16:14 ]
Het rassengrafiekje; is dat (van links naar rechts) human, norn, asura, sylvari en charr, want ben niet zeker ivm met de icoontjes?lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:22:
http://i.imgur.com/diumC.jpg
zeer leuk om te zien, en niet verwacht om eerlijk te zijn.
Steam/uPlay: EvulKlowne
hmmmmmmm.....SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 15:47:
[...]
Nee, gewoon flink misbruik van makenAardig wat Boostruns in WoW mee behaald, gratis crafts en extra gold toegeschoven gekregen. Moet je maar niet zo zitten geilen op een paar pixels
traktor scratch!
Volgens mij wel, ik trok iig dezelfde conclusie. Charr als laagste is ook te verwachten aangezien het een 'ugly' race is en die over het algemeen minder gekozen worden.ambi schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:14:
[...]
Het rassengrafiekje; is dat (van links naar rechts) human, norn, asura, sylvari en charr, want ben niet zeker ivm met de icoontjes?
Hangt van de persoon af. Voor mij is dat voldoende ja. Maar simpel zeggen dat er niets is als je lvl80 bent is gewoon onzin. Ik zal lvl80 zijn zelfs voordat ik het spel uitgespeeld heb. En dus zal er nog voldoende te doen zijn voor mij als ik ooit die 80 haal. En zelfs daarna zal ik nog genoeg te doen zijn, juist omdat je die achievements hebt.SCIxX schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:00:
[...]
Dat je dingen nog 100% kan halen betekent niet dat er voldoende (leuke) endgame gameplay is. Volgens jouw argument heeft een game met duizenden achievements (steam/xboxlive) altijd voldoende gameplay, er is tenslotte altijd nog wat te doen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
ik vind charr net de mooisteCronax schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:16:
[...]
Volgens mij wel, ik trok iig dezelfde conclusie. Charr als laagste is ook te verwachten aangezien het een 'ugly' race is en die over het algemeen minder gekozen worden.
zou graag nog een stuk of 3 charr maken, maar dan moet ik die helemaal opnieuw lvlen
PSN - ps4 : sir_kowlier
Ik ook! Ik heb nu ieder ras tot lvl16 of verder geleveld maar de Charr vind ik toch gewoon het stoerste ras met de interessantste achtergrond. Qua hoofdstad vind ik de Black Citadel ook het interessantst, het is de enige stad waarbij je nog een beetje je best moet doen om 100% achievement te halen want de rest is zo overzichtelijk als wat.kowlier schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:33:
[...]
ik vind charr net de mooiste
zou graag nog een stuk of 3 charr maken, maar dan moet ik die helemaal opnieuw lvlen
Vond die van die leaf-people toch ook aardig pittig, 4 lagen waartussen je moest gaan zoeken met nog een leuke jump quest erbij.SnoeiKoei schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:37:
Ik ook! Ik heb nu ieder ras tot lvl16 of verder geleveld maar de Charr vind ik toch gewoon het stoerste ras met de interessantste achtergrond. Qua hoofdstad vind ik de Black Citadel ook het interessantst, het is de enige stad waarbij je nog een beetje je best moet doen om 100% achievement te halen want de rest is zo overzichtelijk als wat.
Ik heb nu enkel humans, mischien nog een Asura als thief erbij, maar voor Charr zou ik niets weten. Denk nog wel mijn guardian opnieuw te beginnen als male ipv female, de animaties van 2H zijn voor male ook bijzonder mooi uitgewerkt.
Steam/uPlay: EvulKlowne
Nou, ik weet niet hoe, wat was het level 65 meen ik, berserker guardian armor er bij de males uit ziet, maar op de female is dat een behoorlijk bloot gebeuren met zelfs netkousen. Tevens lelijkste armor dat ik tot nu toe gezien heb. Trouwens: ele's etc lopen ook in veredelde bikinis rond. Goed, met wat franje er omheen, maar om nou te zeggen identiek aan male variants? Neuh.SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:13:
Andere kant, het is weer vrij uniek dat ze in GW2 qua armors de male en female nagenoeg gelijk hebben gehouden, waar je bij mening MMO dames met identieke armor als male-variant opeens in een bikini-groot armor rond huppelen, klopt het bij GW2 wel behoorlijk netjes.
[ Voor 14% gewijzigd door Plekuz op 17-09-2012 16:47 ]
Dan zal die man niet veel anders zijn, beetje ter illustratie:Weakling schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:44:
Nou, ik weet niet hoe, wat was het level 65 meen ik, berserker guardian armor er bij de males uit ziet, maar op de female is dat een behoorlijk bloot gebeuren met zelfs netkousen. Tevens lelijkste armor dat ik tot nu toe gezien heb.
http://fc00.deviantart.ne...s_by_haikai13-d4boh1m.jpg
(onderste 2 links).
Zulke 'open' armors verschillen dan enkel bij de benen of borst, afhankelijk wat er 'afgedekt' moet worden
Dat kan ook inderdaad hoor, ook een human male kan je er als een badass uit laten zien maar blijkbaar vind men dat niet leuk...ik heb dit weekend weer een flink aantal uurtjes weggegooid met het spelen met de character creation, er zijn zoveel mogelijkheden dat het voor mij een minigame is XDambi schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:44:
Ik vind in ieder geval de Charr het enige ras dat er echt bad ass kan uitzien. In die zin bevallen ze me ware het niet dat ik me verder niet zo aangetrokken voel tot dat dierachtige. De andere rassen zien er (met name de vrouwelijke humans en norns) bedroevend braaf, onschuldig en abnormaal knap (lees belachelijk in geval van de Asura's) uit. Ik had liever gehad dat de rassen er een stuk rauwer en ruiger zouden kunnen uitzien, meer in lijn met hun professions, maarja dat is louter persoonlijke smaak en het is nu eenmaal niet zo in GW 1 of 2.
Op dit moment druk bezig met downloaden, het perfecte moment om een server uit te kiezen.
Enige tips?
Als je graag met andere tweakers wil spelen, zie de topicwaarschuwing. Anders zou ik gewoon op http://www.gw2guilds.org/ een server met Medium of High population uitkiezen waar niet al te veel guilds van een andere taal als Engels zitten...tenzij je graag tussen de Russen zit ofzoStuupje schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:51:
Zojuist ook maar overstag gegaan en Guild Wars 2 aangeschaft.
Op dit moment druk bezig met downloaden, het perfecte moment om een server uit te kiezen.
Enige tips?
Verder kan ik je aanraden om met een zo open mogelijke kijk het spel in te gaan, het duurt even voordat het spel echt 'klikt' bij de meeste mensen omdat het zo anders is, je handje word een stuk minder vastgehouden.
Zelf heb ik de eerste 2 dagen een beetje als een kip zonder kop rondgelopen, halverwege de 3e dag had ik pas het gevoel dat het kwartje gevallen was
[ Voor 24% gewijzigd door Cronax op 17-09-2012 17:16 ]
Kreeg een zwart scherm en moest GW2 via de taskmanager afsluiten, daarna wilde inloggen niet meer lukken en na een poging of 3 error code 122:4:5:1270
Support gemaild en twee keer contact gehad: moest een logfile maken en Game Advisor laten lopen.
Vidkaart drivers helemaal weghalen en de laatste opnieuw installeren met een clean install. Helaas, ik kon nog steeds niet inloggen. 11 dagen verder en dat was het dan... geen antwoord van support.
Niks nada noppes.
Zeer slecht als je het mij vraagt!
Zijn er nog mensen die de key via https://cdkeys.com.au/ hebben aangeschaft en wel kunnen spelen?
“Error 122 means your account has been disabled, possibly for being fraudulently purchased by an unauthorized vendor. Please contact the source of the purchase for more information."Magic666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:52:
afijn ik kan al vanaf de 6e niet meer inloggen
Kreeg een zwart scherm en moest GW2 via de taskmanager afsluiten, daarna wilde inloggen niet meer lukken en na een poging of 3 error code 122:4:5:1270
Support gemaild en twee keer contact gehad: moest een logfile maken en Game Advisor laten lopen.
Vidkaart drivers helemaal weghalen en de laatste opnieuw installeren met een clean install. Helaas, ik kon nog steeds niet inloggen. 11 dagen verder en dat was het dan... geen antwoord van support.
Niks nada noppes.
Zeer slecht als je het mij vraagt!
Zijn er nog mensen die de key via https://cdkeys.com.au/ hebben aangeschaft en wel kunnen spelen?
Dat was voor mij 5 seconden googlen.
En ja, die wazige cd-key sites zijn unauthorized vendors.
[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 17-09-2012 18:02 ]
Het verbaast me dat dit soort dingen niet vaker gebeurt...vrienden van me kopen ook altijd bij van die wazige sites en willen maar niet geloven dat ze daar waarschijnlijk niet 100% legaal werken...maar als ik vervolgens vraag waarom zij hetzelfde spel dan WEL met winst verkopen voor 21 euro terwijl een andere winkel er 45 euro voor vraagt dan is het antwoord ofwel "geen idee" ofwel "de dure vraagt gewoon te veel geld"...unfor schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:00:
[...]
“Error 122 means your account has been disabled, possibly for being fraudulently purchased by an unauthorized vendor. Please contact the source of the purchase for more information."
Dat was voor mij 5 seconden googlen.
En ja, die wazige cd-key sites zijn unauthorized vendors.
zo wazig is die website niet, dat is het hem nou juist. Dan nog zou het GW/Arenanet sieren als ze iets van zich laten horen. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Dus zo ver zijn we al, dat men denkt dat die sites legitieme keys verkopen..Magic666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:09:
voor mij 4 sec googlen *zucht*
zo wazig is die website niet, dat is het hem nou juist. Dan nog zou het GW/Arenanet sieren als ze iets van zich laten horen. Maar dat zal wel ijdele hoop zijn.
Ik koop regelmatig op zulke sites, maar ik houd er met AAA titles altijd rekening mee dat ze soms keys blocken.
[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 17-09-2012 18:13 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe je het actieve (Underworld forces have been spotted outside the swamp) gedeelte van het event triggert? Of gaat dit van zelf?
Ik ben toch even in Gw2 aan het chatten, dus ik wacht gewoon bij de swamp op het beest
Zo wazig niet? Ze verkopen een spel van 80 euro voor 11 euro, een spel van 100 euro voor 20 euro en dat zijn dan nog maar de eerste twee dingen die ik zie op de hele pagina...hoe kan je in hemelsnaam de conclusie trekken dat het 'geen wazige site is"?Magic666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:09:
voor mij 4 sec googlen *zucht*
Als iemand een Ferrari voor 100 euro verkoopt dan snap je toch ook dat er iets niet in de haak is?
De pre-events worden automatisch getriggered eens in de paar uur, maar moeten wel successvol afgerond worden anders komt het niet tot de Behemoth.Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:16:
Even terugkomend op de Behemoth. Zie ook: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Secrets_in_the_Swamp
Weet iemand hoe je het actieve (Underworld forces have been spotted outside the swamp) gedeelte van het event triggert? Of gaat dit van zelf?
Ik ben toch even in Gw2 aan het chatten, dus ik wacht gewoon bij de swamp op het beestMaar wil wel graag weten of ik het op de een of andere manier zelf kan triggeren.
[ Voor 33% gewijzigd door Cronax op 17-09-2012 18:18 ]
En ik koop een key, geen doos, geen boekje, niks extra's Alleen een key. Dus dat ze die een aantal euro goedkoper doen lijkt me niet meer dan normaal.
[ Voor 63% gewijzigd door Magic666 op 17-09-2012 18:25 ]
Verwijderd
Ok, thanks. Dan wacht ik gewoon eventjesCronax schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:17:
[...]
De pre-events worden automatisch getriggered eens in de paar uur, maar moeten wel successvol afgerond worden anders komt het niet tot de Behemoth.
dit is een grote mythe, zelfde met het idee van E-booksMagic666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:23:
GW2 wordt niet voor 11 euro verkocht....
En ik koop een key, geen doos, geen boekje, niks extra's Alleen een key. Dus dat ze die een aantal euro goedkoper doen lijkt me niet meer dan normaal.
ja, je hebt geen fysiek gedeelte meer in de zin van transport en productie, maar ze krijgen daar wel flinke kosten in de infrastructuur voor terug (servers en data kan behoorlijk oplopen als je een paar miljoen keer 20 gigabyte aan data upload)
bovendien zijn de doosjes CD's en al die dingen echt de kosten niet, ik gok dat dat minder dna een euro per spel kost om in dit soort hoeveelheden in china te laten maken
ik heb ooit eens gelezen dat bij boeken het fysieke gedeelte (boeken maken en transporteren) maar een aantal procent van de kostprijs was (<5%) en boeken wegen nét iets meer en zullen meer kosten om te maken dan een DVD lijkt me
1. Als je zo'n illegale key hebt, heb je eigenlijk het spel niet echt gekocht en ben je dus officieel geen klant en heb je dus officieel geen recht op hun support.
2. Als zij zien dat jij error 122 hebt, volgens je ticket of logfile, dan weten ze meteen waar het om gaat. Ze geven je nog even een standaard antwoord over het updaten van drivers om één en ander uit te sluiten, maar ze beseffen daarna erg goed dat jij helemaal geen klant bent en daarom krijg je ook geen antwoord meer.
Typisch. Sommige mensen denken de hoofdprijs te krijgen door maar zo goedkoop mogelijk te doen. Ik vind het prima dat sommigen het willen proberen. Als het lukt is het leuk hoor, maar als je dan erg voorspelbaar eens een keer geen geluk hebt en je bent simpel gezegd je geld kwijt, dan moet je dat ook accepteren. Dat is het risico.
Vind het altijd erg opvallend dat dit soort mensen ook nog de support van Arenanet waardeloos vinden.
Verwijderd
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
na een hoop gedoe met diablo3 (blizzard
en veel games zijn het ook gewoon waard, heb nu al een dikke 160 uur in GW2 zitten en ben het nog lang niet zat, ik heb meer betaald voor minder
Dit is onzin, het is gewoon lekker binnenharken. Server/data kosten van E-producten zijn logischerwijs minder dan die van producten. Voor guild wars 2 betekent het bijvoorbeeld alleen het beschikbaar stellen van de Client, dat is niet zo'n probleem, updaten moet iedereen dus die data verbruiken ze ook bij fysiek.godofal schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:59:
[...]
dit is een grote mythe, zelfde met het idee van E-books
ja, je hebt geen fysiek gedeelte meer in de zin van transport en productie, maar ze krijgen daar wel flinke kosten in de infrastructuur voor terug (servers en data kan behoorlijk oplopen als je een paar miljoen keer 20 gigabyte aan data upload)
bovendien zijn de doosjes CD's en al die dingen echt de kosten niet, ik gok dat dat minder dna een euro per spel kost om in dit soort hoeveelheden in china te laten maken
ik heb ooit eens gelezen dat bij boeken het fysieke gedeelte (boeken maken en transporteren) maar een aantal procent van de kostprijs was (<5%) en boeken wegen nét iets meer en zullen meer kosten om te maken dan een DVD lijkt me
Tussen de 40/50 euro? Dan zit ik met mijn 38 toch aardig in de buurt dacht ik zo.Nickrsd schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:27:
heerlijk joh, deze discussies..maar denk dat je toch naast grijpt als je zo wazige key gekocht heb. dat wordt toch gefilterd.. De prijzen van die spelletjes liggen eenmaal rond de 40/50 euro.. ik zelf heb de Digital deluxe. voor 74 euro, boeie.. ik heb alle beta's gespeeld. daar heb ik voor gekozen. Wat boeit mij nu 70 euro..? ikheb er tot nu toe veel plezier van! en nooit last van wazige meldingen.
Daar zit ik met mijn 29 toch ook nog wat onderMagic666 schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:00:
[...]
Tussen de 40/50 euro? Dan zit ik met mijn 38 toch aardig in de buurt dacht ik zo.
updaten is minimaal vergeleken met de client, dat is niet echt een argument, bovendien is dat niet iets wat anders is vergeleken met de traditionele fysieke DVDSCIxX schreef op maandag 17 september 2012 @ 19:55:
[...]
Dit is onzin, het is gewoon lekker binnenharken. Server/data kosten van E-producten zijn logischerwijs minder dan die van producten. Voor guild wars 2 betekent het bijvoorbeeld alleen het beschikbaar stellen van de Client, dat is niet zo'n probleem, updaten moet iedereen dus die data verbruiken ze ook bij fysiek.
het punt was dat een digitale versie goedkoper zou moeten zijn itt een fysiek exemplaar omdat je dan geen DVDtje hoeft te maken/verzenden
ik geloof zelf dat de kosten voor de servers+data hetzelfde zijn als de DVD+transport zijn, misschien hoger omdat mensen meerdere malen het spel zullen moeten downloaden (bijvoorbeeld na een herinstallatie van windows of een foutieve instalatie van het spel)
ik heb verder geen bronnen en cijfers, jij ook niet gok ik, dus het word een welles-nietes spelletje denk ik
Het punt is ook meer dat sommige mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten inderdaad.
heb vandaag maar eens besloten me pc te upgraden voor Guild Wars 2 en andere spellen. De videokaart heb ik al die hangt nog in mijn oude system maar van 4870 naar 7950 dat was al een behoorlijke boost!
Ik zit wel op de Guild of Tweakers server, zal me eens aanmelden bij de guild
Andere laptops met een GeForce 650M (GDDR5) mogen natuurlijk ook, zal wel niet veel verschillen.
traktor scratch!
Helaas werkt dat niet altijd, gisteren bijvoorbeeld stonden ze gewoon achter de muur, wij de muur neer gehaald, rennen naar binnen en zien niemand, maar ik zie om me heen iedereen dood gaan en begin ook veel damage te krijgen, en dan is het eigenlijk al te laat.
Daar hebben we echt flink op lopen wipen, de mechanics zijn simpel, dodge een skill anders ben je instagibbed.. Maar die timing is wel heel lastig. Wel mooie uitdaging, vanavond nog maar eens proberen. Wil hem nu dood krijgen ook
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
https://forum-en.guildwar...Do-NOT-nerf-please/126177
Vanaf de dag dat dungeons toegankelijk waren hoor ik geklaag. Ik heb AC ook gedaan en ja, het is echt moeilijk maar we hebben em gecleared. Ik speelde het als glass canon Necro (cloth ja) maar ik ben niet meer dood gegaan dan de rest in de groep. Met name die 2 lovers hadden we moeite mee, de ringen, de ads, cc, maar je leert er wel mee omgaan.
Ik hoop echt van harte dat Anet hun rug recht houdt. NIET nerfen die zooi en lekker zo laten. Lees die post.
[ Voor 4% gewijzigd door InflatableMouse op 18-09-2012 08:20 ]
Ik vind dungeons zo pas echt gaaf!
PSN - ps4 : sir_kowlier
Volledig gericht op de gameplay, behalve dat je echt no way melee kunt spelen in dungeonskowlier schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:59:
ik vind de dungeons toch wel subliem. volledig gericht op de gameplay van GW2. hoe moeilijker hoe beter zelfs. de vercasualisering (van dale, iemand?) van games hangt me de strot uit.
Dat ligt aan je eigen skill, als je zorgt dat je achter melee mobs staat en uit de AoE's blijft kan je prima D/D thief spelen bijvoorbeeld, doe ik vaak op trash in ieder geval. voor bosses switch ik naar P/P voor CC en supportSnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:00:
[...]
Volledig gericht op de gameplay, behalve dat je echt no way melee kunt spelen in dungeons
Dat kan wel, je moet alleen niet verwachten dat je op een boss of een group of mobs kunt springen en er op los hakken. Dat is wat bedoel met die post van Anet, mensen moeten echt gewoon nog leren spelen. Elke melee speler heeft trouwens ook de mogelijkheid ranged wapens te gebruiken. Daarmee zeg ik neit dat je volledig ranged moet spelen maar de gedachtegang dat je altijd 100% melee kan spelen in dungeons is net zo verkeerd.SnoeiKoei schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:00:
[...]
Volledig gericht op de gameplay, behalve dat je echt no way melee kunt spelen in dungeons
Ook melee moet kiten, verstand gebruiken, een mob van de groep losweken, retaliation/reflection gebruiken. En ja, soms betekent dat je als melee zijnde in een gevecht alleen maar loopt te kiten en geen klap kan uitdelen. Als je daarmee de rest van de groep de kans geeft er op los te gaan dan heet dat team work
Ik vind een uitdaging helemaal niet erg.. maar wat ik van dungeons gezien heb is het iets te veel ranged love naar mijn mening....
[ Voor 24% gewijzigd door Uhmmie op 18-09-2012 09:09 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Nee gast, dan moet je even gaan lezen want dat is dus de grootste onzin. Je praat gewoon iedereen naar de mond want dit is de meest geroepen (en onjuiste) kreet op de gw2 fora en in chat.Uhmmie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:07:
En dan nog ook al vind jij dat leuk en zijn ook genoeg mensen (zoals ik) die hun character spelen zoals ze dat zelf willen.. Anet lekker mooi doen met wij hebben geen Holy trinity. Nee.. bij Anet kan je alleen ranged zijn in een dungeon.......
Net als die gasten die roepen dat je moet respeccen naar 100% vitality/toughness en dat je als melee hammer/schield moet hebben. Allemaal onzin. Mensen moeten snappen dat je moet leren spelen. Stel je open voor nieuwe dingen en ga je inlezen ipv anderen na te praten. Doe moeite om te leren.
En dat blijft nog steeds alleen maar jou mening en die mag je best hebben, net zoals andere ook hun eigen mening mogen hebben..InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:11:
[...]
Nee gast, dan moet je even gaan lezen want dat is dus de grootste onzin. Je praat gewoon iedereen naar de mond want dit is de meest geroepen (en onjuiste) kreet op de gw2 fora en in chat.
Net als die gasten die roepen dat je moet respeccen naar 100% vitality/toughness en dat je als melee hammer/schield moet hebben. Allemaal onzin. Mensen moeten snappen dat je moet leren spelen. Stel je open voor nieuwe dingen en ga je inlezen ipv anderen na te praten. Doe moeite om te leren.
geloof me. dat valt wel mee =pInflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:13:
Ik denk dat gw2 dungeons zo ongeveer net zo moeilijk zijn als vanilla naxx zonder addons
Behalve met story mode arah... sommige mensen snappen mechanics niet, zoals hoe je met kanonnen moet schieten of dat je adds ook moet aanvallen. Maar dat is simpelweg extreem laag IQ van spelers, niks te maken met skill/class/gear.
Ook doe ik vaak bosses in melee range en trash (met name als het er meer zijn) met boog, omdat deze meer aoe dmg doet.
Dat is hetzelfde als zeggen dat is rood en iemand zegt, nee dat is blauw. Ja maar dat is mijn mening, zeg je dan, net zo goed als dat het jouw mening is dat het blauw is.Uhmmie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:15:
[...]
En dat blijft nog steeds alleen maar jou mening en die mag je best hebben, net zoals andere ook hun eigen mening mogen hebben..
Wat wel mijn mening is is dat ik het mooi vind dat dungeons zo moeilijk zijn en ik hoop van harte dat de instelling dat iedereen dungeons moet kunnen doen en dat ze toegankelijk moeten zijn voor alle spelers heel snel verdwijnt. Van mij mogen dungeons iets exclusiefs zijn voor de spelers die wel de moeite nemen om te leren spelen en niet verwachten dat alles maar vanzelf gaat en voorgekauwd wordt.
Alleen wat rood en blauw is, is gewoon met regels te onderbouwen. Hoe mensen het spelen van een dungeon ervaren is totaal iets anders.. Maar laat maar ik heb helemaal geen zin om hierover een discussie te voeren met iemand die van mening is dat dingen exclusief voor een groepje zelf benoemde elite moeten zijn..InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:20:
Dat is hetzelfde als zeggen dat is rood en iemand zegt, nee dat is blauw. Ja maar dat is mijn mening, zeg je dan, net zo goed als dat het jouw mening is dat het blauw is.
Wat wel mijn mening is is dat ik het mooi vind dat dungeons zo moeilijk zijn en ik hoop van harte dat de instelling dat iedereen dungeons moet kunnen doen en dat ze toegankelijk moeten zijn voor alle spelers heel snel verdwijnt. Van mij mogen dungeons iets exclusiefs zijn voor de spelers die wel de moeite nemen om te leren spelen en niet verwachten dat alles maar vanzelf gaat en voorgekauwd wordt.
Je bent de eerste die ik dat hoor zeggenMyrdreon schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:15:
Als de GW2 dungeons iets zijn, dan is het wel belachelijk makkelijk. Tot nu toe alleen PuG's gedaan, en nog nergens probleem gehad.
Behalve met story mode arah... sommige mensen snappen mechanics niet, zoals hoe je met kanonnen moet schieten of dat je adds ook moet aanvallen. Maar dat is simpelweg extreem laag IQ van spelers, niks te maken met skill/class/gear.
Maar om nu de IQ van spelers te baseren op hun vermogen om dungeons te clearen vind ik wat ver gaan
De meesten willen niet "out-of-the-box" denken. Ze willen een cookie-cutter build. En dat is een heel stuk lastiger in GW2.InflatableMouse schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:24:
[...]
Je bent de eerste die ik dat hoor zeggen. Qua mechanics is het meeste inderdaad wel redelijk simpel (meeste als in, de encounters in AC want meer heb ik nog niet gedaan, maar wel over gelezen).
Maar om nu de IQ van spelers te baseren op hun vermogen om dungeons te clearen vind ik wat ver gaan. Ik denk dat heel veel spelers te verwend zijn geraakt door dungeons in andere MMO's. Dat moeten ze los laten en met een andere instelling gw2 dungeons spelen.
Als ik melee speel, probeer ik altijd achter m'n foe te komen. Je moet dan dus goed opletten wat hij doet en dat is niet altijd makkelijk (er gebeuren vaak nog wel meer dingen om je heen
(ik kan nu dus alleen absoluut niet melee spelen in een [group] event, dat trekt m'n PC gewoon niet... maar het salaris komt er als het goed is vandaag of morgen op, dus is het eindelijk tijd voor die nieuwe PC!)
Het is niet zelf benoemd, het gaat om instelling. Als je al niet wilt accepteren dat mogelijk de fout bij jezelf ligt als je dood gaat en wanneer je een dungeon niet kan clearen, dan zijn we inderdaad snel uitgepraat natuurlijk. Al die schreeuwende klagers op gw2 fora hebben ook die instelling en verwachten dat Anet de dungeons nerft en naar hun hand zet, als ze maar hard genoeg schreeuwen. Ze komen met de meest overtuigende verhalen om hun gelijk te bewijzen, het is eigenlijk best grappig om te lezenUhmmie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:23:
[...]
Alleen wat rood en blauw is, is gewoon met regels te onderbouwen. Hoe mensen het spelen van een dungeon ervaren is totaal iets anders.. Maar laat maar ik heb helemaal geen zin om hierover een discussie te voeren met iemand die van mening is dat dingen exclusief voor een groepje zelf benoemde elite moeten zijn..
Daarom zeg ik, ik hoop dat Anet hun rug recht houdt, want ik wil niet in een paar weken door al die dungeons heen zijn gerend en dan met 2 vingers in m'n neus in Dalaran Stormwind nee Lion's Arch staan rond te springen als een of ander debiel konijn die niets beters te doen heeft.
Ik geniet van de weken lange wipes, plannen, evalueren en de rest van mijn gameplay ondersteunt dat. Dat is end game. Ik snap dat dat niet voor iedereen is weggelegd, maar dan moet je dat dus gewoon niet spelen, simpel. Er zijn ook andere dingen te doen.
Ik vraag me af of mensen die klagen dat het te moeilijk is en dat het allemaal generfed meot worden of ze wel nadenken over wat ze over een paar maanden willen doen? Wil je nou echt al die dungeons kunnen clearen in een paar weken tijd? En wat ga je dan doen?
Enigste wat vervelend is, is wanneer het zo druk op je scherm is door mobs en andere party members dat je je eigen character niet kan zien. Dan word het dodge wat lastiger omdat je dan niet weet of de boss jou nu aan kijkt of niet.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.