• Xplosivv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-06 13:22
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:28:
[...]

Ikke wil ook!! Krijg je een melding als je in Queensdale bent dat ie komt of moet je echt de hele tijdin de swamp gaan campen? Of hoe kun je een beetje voorsp(ellen dat ie komt?
Je kan op de map zien dat er drie area's onder attack zijn door demon portals. Als je daar naartoe gaat en de portals sluit, komt de boss vanzelf.

Volgens de wiki is het een event dat een keer in de drie uur gebeurt. Zeker de moeite waard, de loot is ook geweldig. Twee groene / Twee blauwe items.

(Was ik de enige die verward was dat green > blue ? :p)

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Teunis schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:59:
Opzich is mooie tijdvuller geweest, maar endgame is er imo niet
Deze is vast al weleens voorbij gekomen neem ik aan?
https://www.guildwars2.com/en/news/the-endgame-reimagined/

Gister ook met mijn eerste pupke de 80 aangetikt, waarvan de laatste vier levels puur door crafting. Nu nog de personal story af maken, want die loopt ondertussen 15 levels achter.

Liep gister bij toeval ook tegen een draak gevecht aan. Wat een grap is dat zeg. Met zo'n 5 fps is dat echt geen doen. Daarnaast geen idee hoe ik dat beest moet raken. Wel lollig, want kwam er echt bij toeval langs en zag er machtig uit.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
leuke review op de frontpage van tweakers, helaas nog een beetje karig als het om WvW pvp gaat e.d.

Events zoals de fire elemental, Shadow Behe, Shatterer zijn allemaal eens in de 3 uur.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Van het weekend ben ik level 80 geworden met mijn ranger. En nu bezig met het magic find gear verzamelen en tot die tijd wat start zones doen. Ik heb nu alle start zones 100% muv die van de humans. Daar ga ik vanavond maar aan beginnen of zo. Ik merk wel dat voor PvE event farming zoveel mogelijk AoE de norm is. Je bent meer bezig met "TAGGING ALL ZE MOBZ!" dan met het event. Maja, dat betekend wel veel kills en daarmee veel loot. Ik ga denk maar 15slot bags maken of zo. Ik heb nu 10 slots, die 12 vind het geld niet waard en die 18 en 20 zijn voorlopig nog te duur. Zodra het punt komt dat ik die kan maken dan worden het direct 20 slotters en skip ik die 18 slotters wel.

Daarna nog even met m'n mesmer gespeeld, tailoring naar 75 gehaald en een setje mighty embroidered gemaakt. Sinds de patch is een 2handed sword echt sterk. Ik heb nu het idee dat ik targets echt kill. Het is nog niet zo sterk als een warrior, maar het is ook geen mug meer die een olifant probeert dood te meppen.

En over de sterkte van bepaalde classes. Ik vind de ranger ook best zwak wat dat betreft. De longbow met een vol power build doet eigenlijk niet heel veel damage. En zeker niet gezien de langzame auto attack. De shortbow is gewoon puur voor stacking the debuffs op het target. En zodra die bleed hoog genoeg is en de poison ook lekker tikt dan gaan de targets wel snel neer, maar het heeft echt zo'n slow start. Bij warriors/guardians met een Greatsword die zie je 3 meppen geven en de target ligt op de grond, ready to loot. Zelfs al gebruik ik een greatsword krijg ik dat niet voor elkaar. Wat ik dan wel voor elkaar krijg is binnen 3 sec naar adem happen gezien een ranger zo'n beetje de meest squishy is van de "adventurer profs".

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ahw BAH!

2 skillpoints bugged in 2 van de laatste maps... heb alle anderen al op 100% maar wederom zijn er nog van dit soort bugs. Ach NCSoft zal er wel van weten, maar dat maakt het er niet minder vervelend door...

Anyway, ik moet wel zeggen dat ik Orr eigenlijk niet zo bijster fijn vind om doorheen te lopen. Er zitten zo vreselijk veel mobs dat ik nieteens fatsoenlijk een paar stappen kan zetten zonder de aandacht te trekken alsof ik een minirokje aan heb en langs een bouwplaats loop...

Maarja, laatste zone nu nog, dan de poi's en SP's in de WvW halen en dan zit ik eindelijk op 100% :)

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Orr is ook niet echt gemaakt, om alleen doorheen te lopen. Zoiets heb ik tenminste gelezen in 1 van de teksten van anet. Met een guild team van 10 man hebben we ons toch goed geamuseerd, die event chains daar zijn wel beter uitgewerkt.

Kwa WvW, ben ik trouwens blij dat ik op Piken zit, we doen het dan wel niet altijd even goed, maar er zijn wel zelden queues, gisteren avond was er wel een queue van een paar minuten.

Verwijderd

Xplosivv schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:31:
[...]

Je kan op de map zien dat er drie area's onder attack zijn door demon portals. Als je daar naartoe gaat en de portals sluit, komt de boss vanzelf.

Volgens de wiki is het een event dat een keer in de drie uur gebeurt. Zeker de moeite waard, de loot is ook geweldig. Twee groene / Twee blauwe items.

(Was ik de enige die verward was dat green > blue ? :p)
Oke nice, dus waar ik ook ben in Queensdale zou ik het moeten zien aan de hand van de drie areas die under attack zijn in de swamp? Dus ik hoef alleen 3 uur lang ergens in QD te verblijven en dan moet ik hem tegen kunnen komen? Of moet ik toch in de buurt zijn van de swamp?

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:48:
[...]

Oke nice, dus waar ik ook ben in Queensdale zou ik het moeten zien aan de hand van de drie areas die under attack zijn in de swamp? Dus ik hoef alleen 3 uur lang ergens in QD te verblijven en dan moet ik hem tegen kunnen komen? Of moet ik toch in de buurt zijn van de swamp?
Het is onderdeel van zo'n meta event, die verschillende statussen heeft: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Secrets_in_the_Swamp
[...]

Als er geen event is staat er "The swamp lies dormant" ofzoiets, als de aanloop naar Shadow Behemoth is begonnen staat er "Underworld forces have been spotted outside the swamp." Volgens mij zie je dat alleen als je in of om de swamp bent, niet elders op de kaart.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15
Ik merk wel dat voor PvE event farming zoveel mogelijk AoE de norm is. Je bent meer bezig met "TAGGING ALL ZE MOBZ!" dan met het event. Maja, dat betekend wel veel kills en daarmee veel loot.
Klopt helemaal, ik heb zelf nu max toughness/healing trait in mijn warrior, pop je automatisch endure pain (5 sec immune damage), ren een grote groep in, whirling axe erop en als je klappen krijgt komt endure pain, hard wegrennen en looten maar :P

Ben nu tijdje bezig in strait (ofzo) of Devestation, begonnen we een simpele guard missie naar wat ruines, uiteindelijk 3 bosses moeten neermeppen. Maar daar zit 1 mob tussen (ebomination ofzo), die krijgt op bepaald moment straks van Fury tot 25, dat moment 1 shot hij zo'n beetje iedereen.

Zelfde mob zit ook bij de group event van Statue of Balth, daar spawnt hij samen met de boss.

Maar heb het nu wel weer gezien met al die risen en undead, necro-casters die een bizar verre range hebben, 3-4 hammer risen mobs die je perma op de grond houden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

In welke wereld zitten de GoT-ers in het algemeen?

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
[...]

Het heeft weinig zin om het moeras te campen voor dat event, je kan beter de mapchat in de gaten houden. Daar wordt het altijd wel in gespammed. Het event zelf is heel gaaf, maar voor de rewards hoef je het niet te doen.

Zonnepanelen

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:37:
In welke wereld zitten de GoT-ers in het algemeen?
Far Shiverpeaks, en een flink aantal op Ring of Fire.

Ik ben zelf op zoek naar een Guild in "Whiteside Ridge". Speelt daar toevallig iemand op, en bij voorkeur in een Engels sprekende guild ?

• corset
STarwolf, vergeet Piken Square niet, daar zitten er ook aardig wat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 10:50

TheNephilim

Wtfuzzle

StarWolf schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:41:
[...]

Far Shiverpeaks, en een flink aantal op Ring of Fire.

Ik ben zelf op zoek naar een Guild in "Whiteside Ridge". Speelt daar toevallig iemand op, en bij voorkeur in een Engels sprekende guild ?
Ik zit op Whiteside Ridge, komen wel af en toe guild invites voorbij XD
Shodan schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:17:
Ik speel trouwens op Piken Square als Skarg, naam: Furthal als er mensen net als ik casual willen spelen (beetje RP) voeg mij maar toe als vriend. Verder ben ik nog op zoek naar een lichte RP guild, liefst internationaal.
Je weet dat je bij meerdere guilds kunt en dan telkens voor een kunt representeren? Onze guild zit ook op PS en we hebben ook een aantal members die dan weer voor ons actief zijn en dan weer voor een RP guild. Het is maar een tip;)

Hier: http://www.gw2nl.nl/guilds kun je wat guilds vinden.

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Is er iemand die speelt op Windesheim of Eduroam? Ik schijn totaal niet in te kunnen loggen terwijl ik mensen toch zie spelen.

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 08:06
Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:46:
[...]

Je weet dat je bij meerdere guild kunt en dan telkens voor een kunt representeren? Onze guild zit ook op PS en hebben ook wat members die dan weer voor ons actief zijn en dan weer voor een RP guild. Het is maar een tip;)

Hier: http://www.gw2nl.nl/guilds kun je wat guilds vinden.
Thanks, ik zal eens checken. Mogelijk wordt ik wel lid van jullie guild dan! (The only one)

Groet

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Hier nog mensen die op een Amerikaanse server spelen? Ikzelf zit op Henge of Denravi. (No1 server in the world yo :+ )

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:07:
Klopt helemaal, ik heb zelf nu max toughness/healing trait in mijn warrior, pop je automatisch endure pain (5 sec immune damage), ren een grote groep in, whirling axe erop en als je klappen krijgt komt endure pain, hard wegrennen en looten maar :P
Ik vraag me wel af of de kwaliteit van de drops bepaald wordt door de hoeveelheid damage die je op een mob doet ten opzichte van de rest. Als dat zo is, dan levert een tikkie uitdelen niet zoveel op, maar anders is het toch wel heel lucratief.

En wat betreft loot, medailles bij events etc: het zou erg welkom zijn als Arenanet het voor elkaar krijgt om ook healing en reviving mee te laten tellen bij het uitdelen van event results. Als je weinig mobs hit, maar wel continu bezig bent met anderen overeind te houden, dan hou je altijd slechts brons over en dat is krom.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Kan iemand mij de "Monthly" achievement uitleggen? Ik vind het nogal ingewikkeld uitgelegd op deze wiki: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Monthly ? .

1. Zit het zo dat ik een belong krijg, naar de Tier die ik unlock voor alles tesamen ?
2. Dus stel dat ik 3 van de 4 dingen op Tier 3 heb, behalve (bijv.) Survivor op Tier 2, dan krijg ik een Tier 2 beloning als ik dat niet voor het eind van de maand tevens op Tier 3 heb ?

:)

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 06:38
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:39:
Ahw BAH!

2 skillpoints bugged in 2 van de laatste maps...
Niet alleen sommige skillpoints maar ook veel events in Cursed Shore zijn bugged. Er is al niet veel lvl80 content, zo blijft er helemaal weinig over.
Sneezydevil schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:47:
Orr is ook niet echt gemaakt, om alleen doorheen te lopen.
Dat is wel duidelijk. De vraag is of het verstandig is van Anet. Die mobs zijn toch al behoorlijk taai, en hebben allerlei interrupt/slow/pull skills met korte cooldown. En de bevolkingsdichtheid van mobs is dus vrij hoog. Het is samen met het feit dat grote delen van die laatste paar maps doolhoven zijn, en dat teleporten op hoog lvl nogal kostbaar is, een factor die het zoeken naar- en dus het vinden van actie bemoeilijken. En op dat lvl is de spoeling toch al zo dun.

Trump II - Project 2025 tracker

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
Volgensmij krijg je alleen maar reward als je hem helemaal compleet hebt ?

Wel wat bugjes erin nog, de lastigeste is vooral dat je alle XP zonder doodgaan moet halen in 1 zone.

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

StarWolf schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:07:
Kan iemand mij de "Monthly" achievement uitleggen? Ik vind het nogal ingewikkeld uitgelegd op deze wiki: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Monthly ? .

1. Zit het zo dat ik een belong krijg, naar de Tier die ik unlock voor alles tesamen ?
2. Dus stel dat ik 3 van de 4 dingen op Tier 3 heb, behalve (bijv.) Survivor op Tier 2, dan krijg ik een Tier 2 beloning als ik dat niet voor het eind van de maand tevens op Tier 3 heb ?

:)
Je krijgt de reward zodra je alles hebt unlocked. Dus niet een partial unlock hebt.

Oh mijn Monthly was gisteren ineens gereset naar September, ik had em al gehaald en gisteren ben ik zo in de start zone van de norn een beetje de zone halen en de daily. (start zones hebben veel meer events). En na tier 1 gathering, tier 1 kills en tier 1 variety krijg ik ineens: Survivor tier 1. ik zo: huh? die heb ik al? Bij een vriend van me was het nog niet gereset. Dus 10min later had ik 100k zonder dood te gaan ^^ nu alleen nog events grinden en dingen salvagen. Daarna maar weer is WvW in om kills te grinden. En dan Bam, weer 20 mystic coins :) dan heb ik er al bijna genoeg voor een legendary. Alleen dan, tja, de rest? :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• BadRespawn
perongeluk de oorspronkelijk inhoudt vd post zoekgemaakt...

[ Voor 186% gewijzigd door BadRespawn op 17-09-2012 12:24 ]

• ActualFantasy
De helft bugged ?

Nou niet overdrijven. Natuurlijk zijn er bugs, maar zo erg is het nou ook weer niet.

Je kan skillpoints verzamelen op lvl 80. Wie weet heb je ze ooit nodig. Probleem wat jij hebt, blijft gewoon dat je een te beperkt gedeelte leuk vind van Guild Wars 2.

Dat blijkt ook wel uit dat je al level 80 bent. Er is zo veel meer te doen dan alleen PvE, maar je zegt dat je dat niet leuk vind. Ja, dan mag je natuurlijk best klagen dat er te weinig content is voor JOUW speelstijl, maar het is natuurlijk niet helemaal reeel, omdat jouw speelstijl maar 10 procent van de mogelijkheden is.

[ Voor 75% gewijzigd door ActualFantasy op 17-09-2012 11:33 ]

• corset
1 warrior op 36
1 warrior op 16

<3 the class. Speel totaal niet met de OP 2H sword (axe/axe + Rifle) en kan er maar geen genoeg van krijgen.

Vanavond CM gaan proberen, 4 levels in avondje moet lukken

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
ik versta de klachten rond lag in Wv3 niet echt. wat verwacht je als iedereen snowballed op hetzelfde pad :p noem mij 1 game waar 300+ man wel probleemloos geladen worden.
ik herinner mij nog levendig de keepsieges in WAR, toen de keeps nog 1 ramp hadden en 250 man op die ene trap aan het vechten was. meermaals de server doen crashen zo :p
ook zou divide and conquer het moto moeten zijn, want 1 grote zerg boekt nooit dezelfde resultaten als opgesplitste groepen.

[ Voor 22% gewijzigd door kowlier op 17-09-2012 11:35 ]

PSN - ps4 : sir_kowlier

ActualFantasy schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:29:
De helft bugged ?

Nou niet overdrijven. Natuurlijk zijn er bugs, maar zo erg is het nou ook weer niet.
Mjah het verschilt nogal per zone om eerlijk te zijn. Vorige week heb ik Field of Ruins doorlopen (tenminste, volgens mij heet dat zo... gebied waar Ebonhawke ligt) en daar waren echt maar 2 of 3 events NIET bugged, de rest wel. Er zullen er vast een paar gefixt zijn afgelopen patch maar in het weekend kwam ik in andere gebieden nog steeds een boel bugged events tegen. Hopelijk worden die alsnog snel gerepareerd want jammer is het wel, niet game-breaking maar wel jammer.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:29:
1 warrior op 36
1 warrior op 16

<3 the class. Speel totaal niet met de OP 2H sword (axe/axe + Rifle) en kan er maar geen genoeg van krijgen.

Heb zelf ook een warrior op lvl80. Heel veel met de 2h sword gedaan maar die is niet zo heel op hoor. Ben juist op lvl80 geswitched naar axe/axe of hammer. Heb nogal vaak dat mijn teamgenoten een mob weg duwen (in dungeons) en dan sta je maar een beetje in de lucht te zwaaien.

Heb nu als alt een guardian aangemaakt en moet zeggen dit is ook een zeer fijne klasse. Speelt heel bijna zoals de warrior maar dan net wat makkelijker doordat je veel meer heals hebt. (mace heeft 2 heals, 1 passive heal en je standaard heal). Nu heeft de warrior ook wel wat passieve heals maar heb nu vaak genoeg dat ik gewoon geen damage krijg omdat mijn heals sneller gaan dan de dps van mobs.
BadRespawn schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:27:
[...]
Behalve dat ik de voorkeur geef aan PvE/Dynamic Events. Craften is niet mijn ding, gatheren doe ik alleen voor de daylies. WvW is zowiezo geen optie, te veel chaos, te lange loopafstanden, te lage framerate. Realistische gezien zou Anet zou voor WvW aparte recommended specs moeten geven.
Er schijnt inderdaad nog veel content bij te moeten komen (ik ben zelf nog geen lvl80) en onderweg te zijn maar je kunt als je wilt de achivements gaan afwerken of jumping puzzels gaan doen of minigames. http://wiki.guildwars2.com/wiki/Activity

Het WvW is ook maar net hoe je het speelt. Je kunt met een groepje van 5 je focussen op een supply-camp. Dat veroveren en verdedigen (met wat arrowcarts enz).

Dan zul je minder last hebben van framedrops, zou je daar last van hebben bij grote groepen.

Ook kun je mini's gaan verzamelen of je gaat dyes verzamelen om je kleding aan te passen.

En je kan natuurlijk een ander karakter aanmaken.

Gewoon wat tips in afwachting op nieuwe content.
Lijkt er trouwens op dat de servercapaciteit weer omhoog is gegaan, je kunt nu weer naar alle servers transferren en populaties staan op high i.p.v. full.

• ActualFantasy
Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:37:
[...]

@BadRespawn
Er schijnt inderdaad nog veel content bij te moeten komen (ik ben zelf nog geen lvl80) en onderweg te zijn maar je kunt als je wilt de achivements gaan afwerken of jumping puzzels gaan doen of minigames. http://wiki.guildwars2.com/wiki/Activity

Het WvW is ook maar net hoe je het speelt. Je kunt met een groepje van 5 je focussen op een supply-camp. Dat veroveren en verdedigen (met wat arrowcarts enz).

Dan zul je minder last hebben van framedrops, zou je daar last van hebben bij grote groepen.

Ook kun je mini's gaan verzamelen of je gaat dyes verzamelen om je kleding aan te passen.

En je kan natuurlijk een ander karakter aanmaken.

Gewoon wat tips in afwachting op nieuwe content.
Ik vind eigenlijk dat na 2 weken vragen om nieuwe content echt te gek voor worden is. Nogmaals, BadRespawn heeft 10, misschien 20 procent van de content gedaan. Dat slaat dan nergens op om dan om nieuwe content te vragen.

Er kan beter afgevraagd worden of dit dan wel jouw type spel is.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:39
BadRespawn schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:27:
[...]

Behalve dat ik de voorkeur geef aan PvE/Dynamic Events. Craften is niet mijn ding, gatheren doe ik alleen voor de daylies. WvW is zowiezo geen optie, te veel chaos, te lange loopafstanden, te lage framerate. Realistische gezien zou Anet zou voor WvW aparte recommended specs moeten geven.

Lagere lvl maps completen is leuk maar zoals al gezegd nauwelijks een uitdaging voor lvl80. En aangezien ik 80 ben hoef ik dus echt geen levels meer te verdienen.

Maar het kan natuurlijk niet zijn dat de maker van ons aller favoriete-spel-van-de-dag iets verkeerd heeft gedaan door heel weinig lvl80 PvE content te bieden, waarvan ook nog eens de helf bugged is.

Anet's eigen woorden:

"For people who enjoy crafting, we added legendary weapons..."

"For explorers and completionists, we added the idea of “world completion,”..."

Je doet dus niets "verkeerd" door niet iemand te zijn die van craften houdt, en door niet een completionist te zijn.
Sowieso, voor zover ik lees zit aan "world completion" geen reward vast. Het argument dat je reward het plezier om het te doen is word ik ook moe van onderhand.

• qanar
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-05-2019
Ik geloof dat je voor 100% world completion een * naast je naam kan krijgen.
qanar schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:40:
Dat en je krijgt 2x Gift of Exploration waarmee je legendaries kan craften.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Als je echt niets meer te doen hebt, kun je altijd nog gaan bug-hunten. Dit kun je doen op elk niveau en als je je bevindingen op het officiele forum post help je er iedereen mee.

• SCIxX
qanar schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:40:
Een * :F, als er nou een bepaalde cosmetische reward aan vast zat, dat je qua uiterlijk op een bepaalde manier verandert.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:14

ShadowBumble

Professioneel Prutser

SCIxX schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:44:
[...]

Een * :F, als er nou een bepaalde cosmetische reward aan vast zat, dat je qua uiterlijk op een bepaalde manier verandert.
Wat wil je dan zoals een oude WoW Speler die Dora " The Explorer " titel had omdat hij alles had gediscovered

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

ActualFantasy schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:39:
[...]
Ik vind eigenlijk dat na 2 weken vragen om nieuwe content echt te gek voor worden is. Nogmaals, BadRespawn heeft 10, misschien 20 procent van de content gedaan. Dat slaat dan nergens op om dan om nieuwe content te vragen.

Zoals aangegeven ben ik zelf nog geen lvl 80 (en dat is juist omdat ik met van alles bezig ben) en heb er dus nog geen last van, zal er sowieso niet snel last van krijgen want zodra ik op een lvl 80 char even niets te doen heb zal ik een nieuwe char aanmaken, echter is het ArenaNet zelf die had aangegeven dat ze nog hard werkte aan content voor de hogere levels (naast het feit dt ze zeggen dat end-content altijd aanwezig is) en ik heb ook meerdere "games" ingame gezien die nog niet actief zijn. In DR heb je bv zo'n circus waar duidelijk iets te doen is, in de toekomst.

En in LA heb je een baan waar je op een Moa kunt racen, maar dat dus nog niet kunt, en de arena voor de gevechten met je mini's (die ook nog niet werkt).

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Zijn er in Guild Wars 2 eigenlijk ook zoiets als 'pets'? En dan heb ik het niet over de pet van de hunters, maar meer companions. Anders kun je iemand die alles heeft explored een mini-Columbus geven. :P

Hennig an!

Verwijderd

Er zijn mini pets :) je kunt een mini pet pack kopen in de gem storen en dan krijg je geloof ik 3 willekeurige pets. Ik heb zelf een rockfur raccoon en een mini tabby cat als rewards van GW1 :P

Mini Columbus lijkt me wel wat! Of misschien meer in GW stijl, mini Nicholas the Traveler.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 11:58 ]

• Uhmmie
  • Laatst online: 27-10 08:20
MaxForce800 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:56:
Zijn er in Guild Wars 2 eigenlijk ook zoiets als 'pets'? En dan heb ik het niet over de pet van de hunters, maar meer companions. Anders kun je iemand die alles heeft explored een mini-Columbus geven. :P
Er zijn heel veel pets.. Deze kan je in je bank terug vinden onder het grid waar ook je crafting recourses zitten (zoals ore, wood, etc).

Currently playing: MTG Arena (PC)

MaxForce800 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:56:
Ja die bestaan al is het verdienen ervan wel minder leuk dan in andere MMO's. Je kunt ze nu kopen via de gem-store of op de TP. Je krijgt ze niet via events of als drops. Dus in princiepen is het een kwestie van gold farmen en dan kun je ze allemaal kopen.

• Xplosivv
Dus, hoe werkt dat gebeuren waar je je GW1 met GW2 account linkt? Ik heb een lvl 10 character op GW, dus ik weet niet echt of ik er voor in aanmerking kom.

Verwijderd

Ben toch wel benieuwd wat voor verjaardagscadeautjes GW2 zal hebben! (er vanuitgaand dat ze daar aan doen).

• MaxForce800
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 20:54

MaxForce800

De enige echte.

Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:58:
[...]

Ja die bestaan al is het verdienen ervan wel minder leuk dan in andere MMO's. Je kunt ze nu kopen via de gem-store of op de TP. Je krijgt ze niet via events of als drops. Dus in princiepen is het een kwestie van gold farmen en dan kun je ze allemaal kopen.
Tis in ieder geval wel mooi dat je ze met in-game geld kan kopen! Daar ben ik zeker blij om.

Hennig an!

• corset
Gister 3G aangetikt met mn level 16. Erg makkelijk om te doen. Binnenkort maar bezig voor wat gem items.

• SinergyX
lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:29:
1 warrior op 36
1 warrior op 16

Zo OP is 2H echt niet, begin is hij vrij sterk maar later doet totale damage van skill2 niet meer dan gewoon melee met axe/sword of zelfs hammer.
Op hogere levels blijf ik bij 1h sword, continue 7 stack bleed zie je gewoon de mob doodbloeden.
itsleon schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:36:
Heb nu als alt een guardian aangemaakt en moet zeggen dit is ook een zeer fijne klasse. Speelt heel bijna zoals de warrior maar dan net wat makkelijker doordat je veel meer heals hebt. (mace heeft 2 heals, 1 passive heal en je standaard heal). Nu heeft de warrior ook wel wat passieve heals maar heb nu vaak genoeg dat ik gewoon geen damage krijg omdat mijn heals sneller gaan dan de dps van mobs.
Heal valt inderdaad flink tegen, maar je mist ook die signet die elke 10 sec een condition weghaalt. Nu heb je wel een AoE (shake it off) met cooldown op 20sec (via trait), maar die pakt altijd de laatste condition. Lullig als je 10stack bleed heb en je krijgt net een cripple :/

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Xplosivv schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:59:
Dus, hoe werkt dat gebeuren waar je je GW1 met GW2 account linkt? Ik heb een lvl 10 character op GW, dus ik weet niet echt of ik er voor in aanmerking kom.
Inloggen bij http://account.guildwars2.com/

Daar heb je de optie "Link accounts". Het geeft je echter alleen een voordeel als je in de Hall of Monuments dingen hebt unlocked.

• itsleon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-11 14:28
SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:01:

Heal valt inderdaad flink tegen, maar je mist ook die signet die elke 10 sec een condition weghaalt. Nu heb je wel een AoE (shake it off) met cooldown op 20sec (via trait), maar die pakt altijd de laatste condition. Lullig als je 10stack bleed heb en je krijgt net een cripple :/
Als warrior gebruik ik de 2 heal ability (ben de naam kwijt maar het is met dat hoofdje). aangezien je daar ook 2 conditions mee weg haal is die zeer fijn.

Maar me guardian is nog maar lvl16 dus rustig daarmee doorgaan als ik er weer klaar ben met me warrior.

• Xplosivv
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:02:
[...]

Inloggen bij http://account.guildwars2.com/

Daar heb je de optie "Link accounts". Het geeft je echter alleen een voordeel als je in de Hall of Monuments dingen hebt unlocked.
Jah, ik heb ze al gelinkt, maar heb echt al jaren niet gespeeld. Hall of Monuments zag ik daarnet ook voor de eerste keer :p

• Uhmmie
Wat doen jullie met je goud? Ik begin nu wel redelijk wat goud te verzamelen.. Waarmee ik ondertussen al via ingame gold 3000 gems heb gekocht (en dan te bedenken dat iemand daar dus 37,5 euro voor betaald heeft ;)).. Waarmee ik 3 extra character slots + 1 extra bank tab gekocht heb.. Nu zit ik te twijfelen om zeer snel alle andere bank tabs te unlocken (is nog 6x600=3600 gems) aangezien ik er vanuit ga dat gems alleen maar duurder en duurder worden.. En daarna ook maar de 2000 gems deluxe edition..

Nu vroeg ik me af of er nog andere dingen waren die mensen zo snel mogelijk met hun gold proberen te kopen.. Nu de meeste prijzen nog zo laag liggen :D.

MaxForce800 schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:59:
[...]
Tis in ieder geval wel mooi dat je ze met in-game geld kan kopen! Daar ben ik zeker blij om.
Dat is zeker zo, dat is in GW2 met alles zo. Ze hebben dan ook het beste betaalmodel van alle MMO's.

Maar puur naar de mini's gekeken is het natuurlijk veel meer 'epic' om een mini te hebben die je als drop hebt van een beest met een 1/10000 dropkans dan dan je het voor 23 goud (duurste wat ik heb gezien) hebt gekocht. Daarbij zou het ook leuk zijn als quest-reward maar je hebt (helaas) geen echte quests meer.

Maar wat niet is kan nog komen. Er zijn een aantal dingen die in in GW2 wat mis, en dis is daar een van. Hoe dan ook, het is inderdaad wel goed dat je ze altijd met ingame goud kunt kopen.

Verwijderd

Condition removal is echt super belangrijk. Ik heb nu mijn engineer op level 13 en besloot gisteren daarmee WvW te doen met onze guild. Dat was echt zo ongeloofelijk leuk! Werkelijk nog niet eerder zo veel plezier gehad in WvW!

Ik verbaasde me hoe lang ik een grote horde invaders voor kon blijven met mijn bomb kit, het enige wat me dus tegenhield was het gebrek aan condition removal, want ja, nog maar twee utility slots en nog maar weinig dingen unlocked.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2012 12:07 ]

• SinergyX
itsleon schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:03:
[...]

Als warrior gebruik ik de 2 heal ability (ben de naam kwijt maar het is met dat hoofdje). aangezien je daar ook 2 conditions mee weg haal is die zeer fijn.

Maar me guardian is nog maar lvl16 dus rustig daarmee doorgaan als ik er weer klaar ben met me warrior.
Ik heb juist die signet die passive regen geeft, die zit nu op 160-200 per tick, samen met de heal op shout en een food-buff gaat dat best lekker hard. Het is alleen jammer dat je geen protection buff kan krijgen, zoals Guardian (33% damage reduction is een berg).

Zit nu op 78.3, vanavond even de 80 aantikken en mijn 60-65 gear maar eens vervangen :X

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2012 12:09 ]

Uhmmie schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:06:
Wat doen jullie met je goud? Ik begin nu wel redelijk wat goud te verzamelen.. Waarmee ik ondertussen al via ingame gold 3000 gems heb gekocht (en dan te bedenken dat iemand daar dus 37,5 euro voor betaald heeft ;)).. Waarmee ik 3 extra character slots + 1 extra bank tab gekocht heb.. Nu zit ik te twijfelen om zeer snel alle andere bank tabs te unlocken (is nog 6x600=3600 gems) aangezien ik er vanuit ga dat gems alleen maar duurder en duurder worden.. En daarna ook maar de 2000 gems deluxe edition..

Nu vroeg ik me af of er nog andere dingen waren die mensen zo snel mogelijk met hun gold proberen te kopen.. Nu de meeste prijzen nog zo laag liggen :D.
Ik denk dat de gems redelijk op dit pijl blijven, wel vraag ik me af hoe jij dat goud zoal verdient?

Als je goud kwijt wilt moet je gewoon wat in WvW rondhangen;)

Verwijderd

Ik heb een paar bank tabs erbij gehaald, twee character slots, en ik heb met mijn overbodige goud wat geld uitgegeven aan armor upgrades enzo. Nu zit ik nog ongeveer op 2 gold en er is op dit moment niets wat ik erg graag wil hebben, dus nu wordt het sparen!

Ons doel is als guild een commander manual binnen te halen voor onze leider, dus 100 gold :P

• microoo
Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:08:
[...]

Ik denk dat de gems redelijk op dit pijl blijven, wel vraag ik me af hoe jij dat goud zoal verdient?

Nou momenteel farm ik ook gemiddeld 1 gold per uur en dit is niet eens mijn hoofddoel, slechts een leuke bijkomstigheid. Ik doe momenteel CoF explorer runs wat ongeveer 20 min per run duurt en iets meer dan 30 silver per run oplevert. Ik doe het daarnaast puur voor de dungeon set :)

• Uhmmie
[...]

Ik heb alle 3 de armorcrafts + alle 3 weaponcrafts tussen de 325 en de 400..Als je dan een beetje slim inkoopt en goed kijkt naar welke items weer goed verkopen kan je redelijk veel geld maken.. Ik denk dat ik atm al rond de 1200 gecrafte items heb verkocht.. Het is steeds maar 2 a 5s winst, maar uit eindelijk tikt het toch aan :). En hoemeer goud je hebt, hoe meer je kan craften, hoe breder je items kan verkopen, hoe meer je weer verkoopt.. Hoe meer geld je weer binnen haalt..

• Uhmmie
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:10:
[...]

Ik heb een paar bank tabs erbij gehaald, twee character slots, en ik heb met mijn overbodige goud wat geld uitgegeven aan armor upgrades enzo. Nu zit ik nog ongeveer op 2 gold en er is op dit moment niets wat ik erg graag wil hebben, dus nu wordt het sparen!

Ons doel is als guild een commander manual binnen te halen voor onze leider, dus 100 gold :P
Maar wat doet die manual dan precies? Ik heb hem wel gezien.. Maar stond verder geen uitleg bij.

• Sneezydevil
[...]

Wat doe jij in WvW dan? Ik verdien daar juist mijn goud :p. 1G per uur is in WvW ook wel haalbaar (Niet smorgens als alles van Vabbi is).
Uhmmie schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:12:
[...]

Ik heb alle 3 de armorcrafts + alle 3 weaponcrafts tussen de 325 en de 400..Als je dan een beetje slim inkoopt en goed kijkt naar welke items weer goed verkopen kan je redelijk veel geld maken.. Ik denk dat ik atm al rond de 1200 gecrafte items heb verkocht.. Het is steeds maar 2 a 5s winst, maar uit eindelijk tikt het toch aan :). En hoemeer goud je hebt, hoe meer je kan craften, hoe breder je items kan verkopen, hoe meer je weer verkoopt.. Hoe meer geld je weer binnen haalt..
Ok, ik ben zelf nog niet bezig met craften, misschien is dat dan dus het probleem.

Binnen onze guild is het ook al een aantal keer (door wat leden) het idee naar voren gekomen om geld te verzamelen voor de commander manual, zo kom je ook flink wat geld kwijt. Ik zit er zelf echter niet zo achteraan omdat ik zelf de leader ben, dan is het ook weer zoiets om te zeggen “ja nu gaan we gezellig de commander manual voor mij bij elkaar verzamelen”. Hoe dan ook, het is voor jou ook een manier om van je goud af te komen en kan erg nuttig zijn voor je guild.

Verwijderd

Uhmmie schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:16:
[...]

Maar wat doet die manual dan precies? Ik heb hem wel gezien.. Maar stond verder geen uitleg bij.
Die manual laat je een "squad" aanmaken, die is veel groter dan de normale party van 5. Je krijgt ook een blauw "commander" icoontje boven je hoofd (misschien heb je ze wel gezien op de map). Die mensen leiden vaak in WvW. Je krijgt toegang tot squad chat, waardoor je de groep aan kan sturen.

Het zou gewoon leuk zijn om met een grotere groep bezig te zijn. Nu moeten we bij onze activiteiten ons opsplitsen in drie of vier teams.

• SinergyX
Uhmmie schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:12:
Ze hebben imho hele markt van crafting en drops aardig slecht opgezet, 90% wat dropt heb je al meer aan dan het of zelf te craften of te kopen van een TP. Zeker als je de events meepikt en slim karma-gear koopt, is het enige interessante wat je kan kopen de exotic gear vanuit world events of map-completions. Ze hebben het hele craft-systeem veel te groot opgezet, 16 varianten op 1 wapen (prefix), 8 erbij voor rare, die 5 lvls later compleet achterhaald zijn en je kan weer opnieuw beginnen.

Zeker als je alle prefixes bekijkt, zijn er maar 2 of 3 die echt goed verkopen (bezerker en rampager), maar te vaak zijn de mats totaal nog duurder dan het wapen zelf.

Nu ben ik per saldo meer geld kwijt (ook aan die NPC spullen, 4s voor 10 ore) om mijn crafting gelijk te houden met mijn level, dan dat ik gewoon rare/exotic spul op de TP zou kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2012 12:21 ]

• Uhmmie
SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:20:
[...]

Ze hebben imho hele markt van crafting en drops aardig slecht opgezet, 90% wat dropt heb je al meer aan dan het of zelf te craften of te kopen van een TP. Zeker als je de events meepikt en slim karma-gear koopt, is het enige interessante wat je kan kopen de exotic gear vanuit world events of map-completions. Ze hebben het hele craft-systeem veel te groot opgezet, 16 varianten op 1 wapen (prefix), 8 erbij voor rare, die 5 lvls later compleet achterhaald zijn en je kan weer opnieuw beginnen.

Zeker als je alle prefixes bekijkt, zijn er maar 2 of 3 die echt goed verkopen (bezerker en rampager), maar te vaak zijn de mats totaal nog duurder dan het wapen zelf.

Nu ben ik per saldo meer geld kwijt (ook aan die NPC spullen, 4s voor 10 ore) om mijn crafting gelijk te houden met mijn level, dan dat ik gewoon rare/exotic spul op de TP zou kopen.
Sjah en toch als je goed oplet (en niet alleen craft om crafting te levelen) dan kan je toch nog genoeg geld verdienen.. Sjah het kost je wat tijd.. En ik zit soms de hele avond te craften (zosnel dat ik mijn items verkoop).. Maar als je het eenmaal door hebt.. Krijg je er een handigheid in.. En maak ik zo in een avond 10g winst.

[edit] Maar eens kijken of ik deze week die commanders manual bij elkaar kan krijgen.. Gewoon omdat het kan :+

[ Voor 4% gewijzigd door Uhmmie op 17-09-2012 12:27 ]

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

[...]

Dan doe je het denk ik toch verkeerd.. ik ben nu lvl 45 en kan bijv met tailoring nogsteeds gear maken wat voor mij te hoog lvl is om te equipen en dus ook stukken beter dan wat ik zelf aanheb. En hiervoor heb je de BLTP helemaal niet nodig.

• BadRespawn
ActualFantasy schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:29:
Probleem wat jij hebt, blijft gewoon dat je een te beperkt gedeelte leuk vind van Guild Wars 2.
Dat deel - DE's - is alleen voor lvl80 beperkt. Voor de lagere levels zijn er veel meer DE's dan nodig op lvl80 te bereiken - dat is verre van 10 procent. Het is nogal een schril contrast.
De helft bugged is niet overdreven, wanneer is de laatste keer dat je in Cursed Shore was?

En nogmaals, volgens Anet is het volledig legitiem voor spelers om bvb niet te craften en niet te focussen op exploren.

"For people who enjoy crafting, we added legendary weapons..."

"For explorers and completionists, we added the idea of “world completion,”..."

En ze weten ook wel dat PvP niet voor iedereen is. Waarom anders zou voor de lagere lvls 90% vd game bestaan uit PvE/DE's?

Het probleem wat ik en velen met mij hebben is dat Anet voor lvl 80 veel minder PvE content biedt dan voor de lagere levels.

Ik heb me overigens niet gehaast om lvl 80 te worden. Ik heb er wel veel tijd in gestopt omdat ik de tijd heb en het een leuk spel vindt.

En dan nog, welk probleem zou worden opgelost door er minder tijd in te stoppen zodat het langer duurt voordat je 80 bent? Het probleem dat er in verhouding erg weinig lvl 80 content is - een probleem waarvan je het bestaan ontkent maar wel een oplossing voor suggereert.

Sneezydevil schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:16:
[...]

Wat doe jij in WvW dan? Ik verdien daar juist mijn goud :p. 1G per uur is in WvW ook wel haalbaar (Niet smorgens als alles van Vabbi is).
Arrowcarts kopen (6 silver per stuk) kasteel upgraden met kanonnen, 30 silver, dood gaan, rapairs minimaal 1 zilver per keer. Ik zie niet hoe ik dat geld moet terug verdienen in WvW.
[...]

Ben ik niet helemaal mee eens... Ik heb tot nu toe nog bijna niets gevonden wat beter was dan gecraft spul En ik ben meestal te hoog voor dat karma spul.

Maar ik houd mijn crafting niet bij met het level van m'n main. Daar heb ik simpelweg niet genoeg materialen voor (en het feit dat ik nog niet echt in de hogere level maps ben geweest, waar ik nou zou moeten zijn om m'n T3 materialen te krijgen). Ik koop mijn armour op de TP....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• ActualFantasy
BadRespawn schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:24:
[...]
Het probleem wat ik en velen met mij hebben is dat Anet voor lvl 80 veel minder PvE content biedt dan voor de lagere levels.
Maar ik vind niet dat dit komt door Ane, maar door jouzelf.

Anet heeft een compleet spel gemaakt, en jij vind maar 20 procent daarvan leuk om te doen.

Dan ligt het probleem toch bij jou en moet je je afvragen of het wel jouw type spel is. Zeker als je je dit al na krap 2 weken gaat afvragen.

• BadRespawn
ActualFantasy schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:39:
[...]

Ik vraag helemaal niet om nieuwe content. Wel zeg ik wat m.i. een overduidelijk feit is: er is voor lvl80 in verhouding tot de overige levels erg weinig PvE content.
Met de content voor lvl1 t/m 79 heb ik me erg vermaakt, dus aan het type spel ligt het niet.

• BadRespawn
ActualFantasy schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:27:
[...]

Maar ik vind niet dat dit komt door Ane, maar door jouzelf.

Anet heeft een compleet spel gemaakt, en jij vind maar 20 procent daarvan leuk om te doen.
Oh je bent al van 10 naar 20 procent.
Maar voor lvl 1 t/m 79 is 90% PvE / DE's, en daar heb ik veel plezier aan beleefd.

• Sneezydevil
Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:26:
[...]

Arrowcarts kopen (6 silver per stuk) kasteel upgraden met kanonnen, 30 silver, dood gaan, rapairs minimaal 1 zilver per keer. Ik zie niet hoe ik dat geld moet terug verdienen in WvW.
Doe je dit met je guild? Ik zit er meestal alleen en dan heeft het upgraden van een kasteel ook niet veel zin, de zerg captured en gaat verder. Dood gaan, doe ik niet zoveel.

• corset
BadRespawn schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:35:
[...]

Oh je bent al van 10 naar 20 procent.
Maar voor lvl 1 t/m 79 is 90% PvE / DE's, en daar heb ik veel plezier aan beleefd.
Stop met zeuren, dankzij downscaling is alles een uitdaging, dat jij dit niet in wil zien, dat is jou probleem. Maar jij hebt dus al de beste endgame gear, alle dungeons op explore op farm etc?

Dat is snel

Meestal met een groepje van 5 man. Ook wel eens alleen toen ik bij een unclaimed kasteel was en het daarom maar voor ons claimde. Maar hoe verdien je dan je geld in WvW?

• SinergyX
ErikRedbeard schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:24:
Dan doe je het denk ik toch verkeerd.. ik ben nu lvl 45 en kan bijv met tailoring nogsteeds gear maken wat voor mij te hoog lvl is om te equipen en dus ook stukken beter dan wat ik zelf aanheb. En hiervoor heb je de BLTP helemaal niet nodig.
Ik zeg niet dat ik het niet kan gebruiken, maar ik vind in PvE 10x meer dan dat ik zelf kan craften. Is het niet via de guildies (lootbox's) dan wel via mijn andere characters. Speel ik PvE dan slimmer, of doe ik wat fout?

Volgens mij snap je mijn punt dan niet, ik zeg dat ze de crafting veel te groot hebben opgezet. Wat heb je aan 24 verschillende wapens in een bracket van 5 levels, waarvan de materials totaal niet meer in verhouding staan tot wat je in PvE kan halen (zeker tegen de 60, waar exotic gear ook standaard gaat worden).

Had crafting tot 8 prefixes gelimiteerd en de spreiding was een stuk beter geweest.

Nogmaals, ik maak genoeg winst met TP en crafting, ik heb het enkel alleen om mijn inventory leeg te houden en gold te verdienen, maar voor de guild of voor mezelf zal ik het nooit nodig hebben.

SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:40:
[...]

Ik zeg niet dat ik het niet kan gebruiken, maar ik vind in PvE 10x meer dan dat ik zelf kan craften. Is het niet via de guildies (lootbox's) dan wel via mijn andere characters. Speel ik PvE dan slimmer, of doe ik wat fout?

Volgens mij snap je mijn punt dan niet, ik zeg dat ze de crafting veel te groot hebben opgezet. Wat heb je aan 24 verschillende wapens in een bracket van 5 levels, waarvan de materials totaal niet meer in verhouding staan tot wat je in PvE kan halen (zeker tegen de 60, waar exotic gear ook standaard gaat worden).

Had crafting tot 8 prefixes gelimiteerd en de spreiding was een stuk beter geweest.

Nogmaals, ik maak genoeg winst met TP en crafting, ik heb het enkel alleen om mijn inventory leeg te houden en gold te verdienen, maar voor de guild of voor mezelf zal ik het nooit nodig hebben.
Ik weet niet hoe het op hogere skill is maar als je zorgt dat je crafting skill iets voorloopt op je level kun je toch wel een boel brute gear maken waar je een tijdje mee doet. Zeker als je gear kunt craften met die speciale upgrade components waarvoor je de recepten van de master [crafter] koopt, die gaan best een paar levels mee.

• BadRespawn
lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:37:
[...]

dankzij downscaling is alles een uitdaging,
Niet alle stats scalen down dus dat alles een uitdaging is is niet waar, dat is hier eerder al besproken.
Maar jij hebt dus al de beste endgame gear, alle dungeons op explore op farm etc?
Ik heb goede gear omdat dat nodig is, maar het gaat mij niet om gear verzamelen (behalve voor de looks).
Als ik wil dungeon grinden dan kan ik 20 andere mmorpgs spelen.
Ik wil op lvl 80 datgene wat de lagere levels zo leuk maakt en waarmee GW zich onderscheid van andere mmorpgs.

• corset
Dus wat houdt je tegen? Sorry hoor, maar er is nog genoeg te doen behalve max level content..

Ik snap het echt niet

Verwijderd

Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:38:
Meestal met een groepje van 5 man. Ook wel eens alleen toen ik bij een unclaimed kasteel was en het daarom maar voor ons claimde. Maar hoe verdien je dan je geld in WvW?
Events doen, dus punten overnemen, supply caravans killen, noem maar op, je krijgt exp, karma en een kleine vergoeding voor al die events. Kastelen en towers zijn het meeste waard natuurlijk.

• BadRespawn
Dat is niet erg.

• corset
Dus inhoudelijk reageren kan niet meer? Waarom verbaast dat me niet...

Leg uit, wat mis je in endgame?

lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:46:
Dus inhoudelijk reageren kan niet meer? Waarom verbaast dat me niet...

Leg uit, wat mis je in endgame?
Lvl81 8)7

• corset
blijkbaar haha. Heb nu bijna een char op 80 en nog genoeg te doen. Alle skills unlocken, alle areas op 100%, dan de PVP ranks, crafting op max met alle crafting professions en als ik daarna nog tijd heb misschien een keer bezig met dungeons

• microoo
Nou hier is je endgame:

http://i.imgur.com/L81Ky.jpg

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:50:
blijkbaar haha. Heb nu bijna een char op 80 en nog genoeg te doen. Alle skills unlocken, alle areas op 100%, dan de PVP ranks, crafting op max met alle crafting professions en als ik daarna nog tijd heb misschien een keer bezig met dungeons
Je vergeet alle jumping puzzles te doen ;)

• Sneezydevil
Devata schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:38:
Met een klein groepje de map rond, neem gisteren bijvoorbeeld, toen ik online kwam was alles Vabbi. Eerst wat supply camps en de torens het dichts bij de spawn overgenomen. Dit was echt minuten werk en leverde al snel 25S op, toen de keep ook weer 9S. Allemaal kleine bedragen, maar het zijn er zoveel dat het bij mij toch hard gaat. (Met momenten gaat het ook voor geen meter, maar dan ga ik gewoon wat anders doen.)
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:51:
[...]

Je vergeet alle jumping puzzles te doen ;)
Haha ik doe die zo graag met de guild, 20 man naar boven proberen te loodsen, geeft echt wel een avond speel plezier.

[ Voor 17% gewijzigd door Sneezydevil op 17-09-2012 12:54 ]

• corset
@Microo, kan niet wachten! ziet er echt geweldig uit om te doen (en dat meen ik echt)

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:31
SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:40:
[...]

Je mist waar het om gaat bij craften; het is een minigame waar het om draait om zo slim mogelijk met je materials om te gaan. Elke component moet xp opleveren en daarna moet elk item dat je maakt een discovery zijn. Alleen op die manier ben je efficient bezig. Als beloning krijg je hiervoor flinke xp,

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• SCIxX
lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:50:
Waarom zou je craften maxen op alle professions als je al de gear hebt die je wil? Ik kan me niet voorstellen dat je je dan nog vermaakt met craften. Hetzelfde geldt voor jumping puzzles, misschien een keer leuk om te doen met vrienden maar 100% voltooien terwijl er waardeloze rewards voor zijn? Ik denk niet dat je dat gaat doen. Dungeons zijn momenteel ook niet echt een plezier.

• Uhmmie
sdk1985 schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:54:
Elke component moet xp opleveren en daarna moet elk item dat je maakt een discovery zijn. Alleen op die manier ben je efficient bezig. Als beloning krijg je hiervoor flinke xp,
En daar ben ik het dus totaal niet mee eens.. Je bent veel efficienter als je als je alles wat je maakt kan verkopen voor de kostprijs of meer.. Ik maakt liever 30 wapens die ik allemaal kan verkopen zonder verlies, dan 15 wapen (voor hetzelfde stukje te levelen), maar waarop ik 5/10s per wapen verlies maak.. Ja er zijn een paar kleine stukjes waar je niet anders kan dan verlies maken en daar zijn die discoveries erg handig.. Maar voor de rest kan je gewoon beter zorgen dat je niet meer kosten maakt dan dat het oplevert, want dan kan je veel sneller verder levelen met je craft zonder dat het bakken met goud kost.

Ook hoeft niet elk component xp op te leveren.. Vaak kan je op die rare parts van 3 trophys nog wel even verder met discoveries op het eind product.. Terwijl het maken van het rare component al geen xp meer oplevert.. Dan nog level je effectiever als je het tov de kosten houdt bij dat je rare component 8 of 15 throphy's nodig heeft..

[ Voor 35% gewijzigd door Uhmmie op 17-09-2012 13:01 ]

• corset
SCIxX schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:56:
[...]

Waarom zou je craften maxen op alle professions als je al de gear hebt die je wil? Ik kan me niet voorstellen dat je je dan nog vermaakt met craften. Hetzelfde geldt voor jumping puzzles, misschien een keer leuk om te doen met vrienden maar 100% voltooien terwijl er waardeloze rewards voor zijn? Ik denk niet dat je dat gaat doen. Dungeons zijn momenteel ook niet echt een plezier.
Ik vind het heerlijk om crafting te levellen :P blijft een uitdaging en toch gewoon erg leuk.

• SCIxX
lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:00:
[...]

Ik vind het heerlijk om crafting te levellen :P blijft een uitdaging en toch gewoon erg leuk.
Dat is fijn. Maar ik begrijp niet waar je de uitdaging in craften zal vinden als je geen gear meer hoeft en al level 80 bent.

• Stroopwafel Inc
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-08-2021
Crafting is voorlopig nog de snelste manier om max stat armor te halen, met de stats die jij wilt. Dat is al voldoende voor mij om crafting te willen maxen. Ook kun je zelfgemaakte gouden meuk weer salvagen om zo ecto's te maken, wat tot nu toe voor mij de vlotste manier is om er aan te komen (gold gaat op aan andere dingen, dus TP zit er niet in).

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wacht, je kunt spullen kopen met skillpoints? Ouch! Wist ik niet. Heb al een stuk of 50 punten in skills gestopt die ik eigenlijk niet gebruik, maar zoiets had van "wat moet ik anders met die punten?". Hmmm ...

• microoo
Weakling schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:05:
[...]

Wacht, je kunt spullen kopen met skillpoints? Ouch! Wist ik niet. Heb al een stuk of 50 punten in skills gestopt die ik eigenlijk niet gebruik, maar zoiets had van "wat moet ik anders met die punten?". Hmmm ...
Ik zou sowieso alle skillpoints levelen hoor, dan heb je tenminste alles tot je beschikking. Tegen de tijd dat je de rest gefarmed hebt voor een legendary heb je zeer waarschijnlijk skill points in overvloed.

• Uhmmie
Weakling schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:05:
[...]

Dan nog geen probleem:
1 skill point is earned for each of the following:

Completing a skill challenge
Leveling up, starting at level 5
Past level 80, earning a certain amount of experience

Verwijderd

Daarbij krijg je na lvl 80 te zijn geworden nog steeds skillpoints per "level". Dus je kan ze eindeloos krijgen.

Verwijderd

Geld verdien je het makkelijkst in WvW door events te doen. Een supply caravan verdedigen of juist uitschakelen, een kamp, tower of keep overnemen en verdedigen.
Je verdient er je geld niet mee terug, zeker niet als je zoveel siege equipment koopt, maar je verdient wel wat.
Pagina: 1 ... 166 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.