Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
BadRespawn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:42:
Ligt het aan mij of is het vanaf lvl 80 eigenlijk old-school tier grinding, compleet met dungeons die veel tijd vergen, zowel om te completen als om een groep te vinden?
Ja duh, een minderheid is lvl80 nu, als je veel levelgenoten had willen hebben had je rustiger aan moeten doen :P Komt vanzelf wel.
Ik heb/had bvb armor pieces met een upgrade met 2 tiers, en van sommige is maar één tier actief (blauw), van andere alle twee. Op lagere levels had had ik ook wel eens rode tekst "tier 4/2" of zoiets. Wat betekent dat allemaal?
Je hebt het nu over runes en sigils. Voorbeeld: Rune of the Flame Legion, zoals hierboven door iemand genoemd. Het effect van die rune (de bonus) is afhankelijk van hoeveel dezelfde runes je in je gear hebt zitten. Heb je 1 rune, dan krijg je alleen de eerst bonus. Heb je 2 dezelfde, dan wordt de 2e bonus actief etc. Staat er "4/2" dan heb je 4 dezelfde runes in je gear zitten terwijl je er maar 2 nodig hebt om de hoogste bonus te activeren, waste of upgrade slots dus want in 2 slots had je andere upgrades kunnen stoppen waardoor je weer andere bonus kreeg.
microoo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:48:
[...]

Het is gewoon een status die jezelf geeft. (Online; groen vierkantje; veranderen naar LFG; Blauw vierkantje) en vervolgens zie je ingame dan een blauw vergrootglas boven je hoofd en in het tabje LFG meer mensen die hun status veranderd heeft. Alleen gebruikt bijna niemand het nog.
Ahhhh zit het daar, dus in je contacts panel (Y)! Gisteren gezocht naar een LFG-tool; tevergeefs dus.

[ Voor 16% gewijzigd door SnoeiKoei op 13-09-2012 13:50 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

BadRespawn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:42:
Ligt het aan mij of is het vanaf lvl 80 eigenlijk old-school tier grinding ... hetgeen jammer is want het is toch de bedoeling dat we de meeste tijd doorbrengen in endgame.
GW2 endgame is PvP volgens mij. Echt PvE endgame is er niet zoveel.
Ik heb/had bvb armor pieces met een upgrade met 2 tiers, en van sommige is maar één tier actief (blauw), van andere alle twee. Op lagere levels had had ik ook wel eens rode tekst "tier 4/2" of zoiets. Wat betekent dat allemaal?
Ik weet niet of je dit tiers zijn, maar als ik begrijp wat je bedoelt dan gaat het over sigils en runes die naarmate je er meer van op je verschillende armor pieces hebt zitten meer bonus geeft. Dus bijvoorbeeld een sigil op je helm en dezelfde op je boots geeft dan 2 "tiers" van de mogelijke bonussen.

Edit: bah SnoeiKoei typt sneller :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• BadRespawn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-11 06:38
SnoeiKoei schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:48:
Ja duh, een minderheid is lvl80 nu, als je veel levelgenoten had willen hebben had je rustiger aan moeten doen :P Komt vanzelf wel.
Dat heeft weer hoop.
Weakling schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:49:
GW2 endgame is PvP volgens mij. Echt PvE endgame is er niet zoveel.
Dat boord m'n hoop weer de grond in.

Vreemd de endgame zo radicaal anders is dan dat de aanloop naar de endgame.
Naar mijn idee is endgame simpelweg niet geschikt voor casual gamers, maar mmorpgs proberen wel casual gamers aan te trekken, die dan uit arrenmoede maar keer op keer de aanloop doorlopen.
Je hebt het nu over runes en sigils. Voorbeeld: Rune of the Flame Legion, zoals hierboven door iemand genoemd. Het effect van die rune (de bonus) is afhankelijk van hoeveel dezelfde runes je in je gear hebt zitten. Heb je 1 rune, dan krijg je alleen de eerst bonus. Heb je 2 dezelfde, dan wordt de 2e bonus actief etc. Staat er "4/2" dan heb je 4 dezelfde runes in je gear zitten terwijl je er maar 2 nodig hebt om de hoogste bonus te activeren, waste of upgrade slots dus want in 2 slots had je andere upgrades kunnen stoppen waardoor je weer andere bonus kreeg.
Dank voor de uitleg.
Ahhhh zit het daar, dus in je contacts panel (Y)! Gisteren gezocht naar een LFG-tool; tevergeefs dus.
Ook handig om te weten.

Nu eens zien of dat in praktijk ook werkt. Bij veel andere mmorpgs met lfg tool is het hopeloos buggy en/of mensen gebruiken het niet omdat je de tool window open moet laten staan om te zien of het wat oplevert, je krijgt niet automatisch een seintje als er andere spelers zijn die voor dezelfde quest een groep zoeken.

Trump II - Project 2025 tracker

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 12:51

Qon

"Vreemd de endgame zo radicaal anders is dan dat de aanloop naar de endgame."

wat?

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
Zo, ik heb mede-auteur status gekregen op de TS en heb hem eens een update gegeven. Sommige plaatjes lijken een beetje vreemd te doen, maar de info is al iets meer up-to-date. Iemand nog op- of aanmerkingen?
Cronax schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:20:
Zo, ik heb mede-auteur status gekregen op de TS en heb hem eens een update gegeven. Sommige plaatjes lijken een beetje vreemd te doen, maar de info is al iets meer up-to-date. Iemand nog op- of aanmerkingen?
Mooi dat er weer iemand is die zich over de startpost heeft ontfermd! Goed werk met de update ook. Ik denk wel dat er nog meer uitgebreid kan worden qua info, maar dat komt nog wel. Misschien goed om in ieder geval een FAQ toe te voegen? Vragen over welke servers en welke guilds Tweakers actief in zijn zouden daar dan mooi terecht kunnen.

Verder viel me op dat het taalgebruik van de startpost nog wel een beetje ruw is; paar taalfouten hier en daar (proffession => profession, Hearths => hearts) en wat veel Engels en Nederlands door elkaar nog.

Maar los daarvan blijft het prettig dat er weer updates mogelijk zijn! :)

Edit: nog een paar suggesties:
- Ik zou de geschiedenis onder beschrijving wat korter doen en meer over het spel vertellen
- Holy trinity past beter onder spelen / speelstijl dan onder professions vind ik
- Opmaak onder professions kan wat strakker (wapens in tabelletje ofzo?)
- Op youtube staan goede video's over het craftingsysteem, even toevoegen?
- Is de profession poll nog nodig en up to date?
- Update sectie met nuttige links (gw2db.com, guildhead.com, gw2cartographers)

[ Voor 22% gewijzigd door Morrar op 13-09-2012 14:43 ]

• BadRespawn
Qon schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:19:
"Vreemd de endgame zo radicaal anders is dan dat de aanloop naar de endgame."

wat?
aanloop naar de endgame = levelen van 1 tot 80 = pve / dynamic events

endgame = lvl 80 = pvp en dungeons

Guild Wars 2: The End Game
IGN
http://www.ign.com/articl...guild-wars-2-the-end-game
(Ferguson aan het woord)

'endgame = dungeons en WvW'

Dus, de grote vernieuwing van GW2, het belangrijkste sales argument: dynamic events, is niet onderdeel vd endgame.
Volgens mij is dat een grote misser.

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
zoals je al meld zijn veel images bij mij niet zichtbaar.

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
BadRespawn schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:31:
[...]

aanloop naar de endgame = levelen van 1 tot 80 = pve / dynamic events

endgame = lvl 80 pvp en dungeons

Guild Wars 2: The End Game
IGN
http://www.ign.com/articl...guild-wars-2-the-end-game
(Ferguson aan het woord)

'endgame = dungeons en WvW'

Dus, de grote vernieuwing van GW2, het belangrijkste sales argument: dynamic events, is niet onderdeel vd endgame.
Volgens mij is dat een grote misser.
Dat is niet helemaal waar, want in Orr heb je alleen maar dynamic events. Die erg leuk zijn om te doen MITS je een groep hebt om het samen te doen. Momenteel zijn die gebieden nog behoorlijk onderbevolkt.

• Joostjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-11 12:34
Nette update collega:) Alleen zijn 't geen "Hearts" ipv hearths?

Verwijderd

Misschien het stukje over craften iets uitbreiden? Dat wil zeggen een stuk over de discovery pane meenemen. Dit is wel redelijk nieuwe feature die mensen niet (ik niet..) gewend zijn vanuit andere MMO's.

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
Madstorm schreef op donderdag 13 september 2012 @ 13:29:
Weet iemand hoe het zit wanneer je in twee of meerdere guilds zit, naar welke guild dan de guild chat heen gaat? Of krijg je dan een keuze naar welke guild je het wil typen? (doormiddel van "/g *enter*" ga ik naar de guild chat toe)

edit: of het is \g *enter*, weet het zo even niet :9
Alleen van de guild die je represent krijg je de chat en andere functies te zien. Als je bijvoorbeeld geen guild represent krijg je alleen de guilds waar je lid van bent of een invite voor hebt te zien (geen chat of andere functies).

Zo kun je dus lid zijn van meerdere guilds maar alleen actief zijn voor één. Als je een guild niet represent kunnen ze volgens mij ook geen influence krijgen van de door jou afgemaakte events.

• Cronax
Joostjah schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:36:
[...]

Nette update collega:) Alleen zijn 't geen "Hearts" ipv hearths?
Ik moet het nog eens checken maar volgens mij worden het op de officiële wiki 'Hearths' genoemd...

Ik zag dat jij de layout had verzorgt, zou je eventueel te vinden zijn voor het maken van wat nieuwe kopjes? Ik ben bijvoorbeeld van plan om een stukje te maken voor "mini guides" waar ik dan bijvoorbeeld wat ga uitweiden over het crafting systeem van GW2.

Wat betreft de andere feedback, ik had zelf al vergelijkbare ideetjes maar ik wilde eerst gewoon ff snel een update doen om de info die er staat up-to-date te krijgen. Bedankt en keep it coming!

• Ashilh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-11 20:50
microoo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:33:
[...]

Dat is niet helemaal waar, want in Orr heb je alleen maar dynamic events. Die erg leuk zijn om te doen MITS je een groep hebt om het samen te doen. Momenteel zijn die gebieden nog behoorlijk onderbevolkt.
Onderbevolkt? Al een week niet meer op mijn server iig.
Probleem met Orr is dat het leeuwendeel van de events bugged nadat de server een halve dag up is en anderhalve dag na een restart werkt 90% niet meer.

• microoo
Ashilh schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:50:
[...]

Onderbevolkt? Al een week niet meer op mijn server iig.
Probleem met Orr is dat het leeuwendeel van de events bugged nadat de server een halve dag up is en anderhalve dag na een restart werkt 90% niet meer.
Ik speel op Gunnars Hold en deze server is medium populated. Ik sta gerust bij een groot group event/boss in de /map chat 10 minuten iedereen te vertellen van: Group event @ blabla waypoint. Need people. Hoop dat daar nog verandering in komt, anders zie je mij niet snel terug in Orr/ doe ik een server transfer. Qua bugs valt het dan wel weer mee. 1 event + 1 skillpoint per area in Orr oid (eigenlijk al 2 teveel..)

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Blijkbaar is er een world ranking gepost door gw2
European World Rankings
2105.077 Vizunah Square
1827.692 Riversi
1818.402 Far Shiverpeaks
1805.138 solation
1719.996 Gandara
1671.552 Blackti
1635.271 Kodash
1633.805 Augury Rock
1624.561 Gunnar’s Hold
1612.615 Elona Reach
1605.675 Seafarer’s Rest
1601.157 Ja Sea
1581.806 Baruch Bay
1576.863 Arborstone
1537.148 Fort Ranik
1526.325 Aurora Gla
1502.309 Unrworld
1462.412 Abaddon’s Mouth
1371.646 Ring of Fire
1317.791 Drakkar Lake
1316.538 Piken Square
1295.069 Whitesi Ridge
1196.102 Ruins of Surmia
1163.022 Vabbi
1107.78 Fissure of Woe
1049.734 Miller’s Sound
848.089 Dzagonur
Ben best tevreden over de positie van Gunnars hold, gezien het maar een medium server is :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Yeah! Ook ik heb GW2 CE binnen voor 5,99!
Nu wachten tot ik klaar ben met werken, en dan gamen! Rawr!!
:9~ :9~

• microoo
Elcappucino schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:08:
Yeah! Ook ik heb GW2 CE binnen voor 5,99!
Nu wachten tot ik klaar ben met werken, en dan gamen! Rawr!!
:9~ :9~
Wut, 5.99? :?

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Was een fout bij bol.com, de CE werd voor 5.99 verkocht :) een paar tweakers waren snel genoeg om deze aan te schaffen, is nu niet meer beschikbaar

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Sabrac schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:07:

[...]

Ben best tevreden over de positie van Gunnars hold, gezien het maar een medium server is :)
Waar vind je die, Desolation staat er niet bij :O

• microoo
Sabrac schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:10:
[...]

Was een fout bij bol.com, de CE werd voor 5.99 verkocht :) een paar tweakers waren snel genoeg om deze aan te schaffen, is nu niet meer beschikbaar
Wow, goede zet als je op tijd was dan!

Wat betreft die server aantallen, voor die 200k extra hoef ik die transfer niet te doen. Gewoon nog even wachten totdat er wat meer mensen lvl 80 zijn, zodat die gebieden ook wat leuker worden. Dan maar lekker de WvW induiken! :)

Edit: oh dit zijn punten aantallen van WvW en niet populatie getallen. Noob me |:(

[ Voor 7% gewijzigd door microoo op 13-09-2012 15:16 ]

• BadRespawn
microoo schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:33:
[...]

Ok maar daarvan is alleen Cursed Shore lvl80, en ik ben geloof ik niet de enige die dat een irritant gebied vindt; een doolhof om te navigeren, vol met alleen maar risen undead (zoveel dat solo van de ene naar de andere locatie rennen levensgevaarlijk is). En zomaar een beetje waypoint hoppen in de hoop wat interessants tegen te komen is behoorlijk kostbaar.
Ook als het beter wordt als er tzt meer lvl80 spelers zijn dan is het nog erg beperkt vergeleken met lvl 1 ~79.

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:11:
[...]

Waar vind je die, Desolation staat er niet bij :O
Is een typo want solation staat er ipv "De" ervoor

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

disturbedmind schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:13:
[...]

Is een typo want solation staat er ipv "De" ervoor
Mjah, als ik de hele lijst zo ziet ontbreekt overal "de" zoals bij Riversi(de) etc

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-11 20:15
* SinergyX meld zich als meder Gunnar's

Inderdaad best bijzonder, of hebben we zulke doorgewinterde PvP'ers rondlopen?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

SinergyX schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:16:
[...]

* SinergyX meld zich als meder Gunnar's

Inderdaad best bijzonder, of hebben we zulke doorgewinterde PvP'ers rondlopen?
Nooit iets van gemerkt als dat zo is, als ik GW speel zit ik in WvW (90 % van de tijd), alleen zaterdag toen we Riverside (#2) en Blacktide (#6) versloegen hadden we goede teamwork te pakken.

Wel leuk om zo nu en dan z'on ranking te zien :)

• Cronax
Sabrac schreef op donderdag 13 september 2012 @ 15:14:
[...]

Mjah, als ik de hele lijst zo ziet ontbreekt overal "de" zoals bij Riversi(de) etc
Waarschijnlijk heeft iemand de regiotags automatisch verwijderd maar daarbij een foutje gemaakt...[DE] tags hoeven we natuurlijk niet te zien maar blijkbaar is het nu overal uit verdwenen...

Geeft stiekem toch wel een kick om mijn server (Desolation)als een van de hogeren te zien :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cronax op 13-09-2012 15:21 ]

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:49

[...]

Dat hoorde ik laatst iig, dat de enige reden dat Vizunah bovenaan staat, is omdat er een berg Franse Canadezen op zitten. Die gewoon de hele boel rapen als de EU ligt te maffen.

• Madstorm
  • Laatst online: 18-11 11:20

Madstorm

Derping all the way!

Xeiji schreef op donderdag 13 september 2012 @ 14:40:
[...]

Alleen van de guild die je represent krijg je de chat en andere functies te zien. Als je bijvoorbeeld geen guild represent krijg je alleen de guilds waar je lid van bent of een invite voor hebt te zien (geen chat of andere functies).

Zo kun je dus lid zijn van meerdere guilds maar alleen actief zijn voor één. Als je een guild niet represent kunnen ze volgens mij ook geen influence krijgen van de door jou afgemaakte events.
Ok, duidelijk. Maar wat voor zin heeft het dan om in meerdere guilds te zitten? Aangezien je niemand kan vragen om een dungeon of iets dergelijks samen te doen. Omdat ze die chat niet zien. Tenzij je iedereen apart een whisper geeft natuurlijk maar dat lijkt me ook niet echt handig.

Edit: Verkeerde bericht gequote |:( Staat nu goed

[ Voor 40% gewijzigd door Madstorm op 13-09-2012 16:19 ]

I'm an Ironman!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06:46
Woow Far Shiverpeak 3e! Eerst week hebben we inderdaad echt zwaar uitgehaald maar laatste week toch wel zwaar tegenslag door Vizunah. Had het nog niet gehoord maar verschiet er niet van die Canadezen daar zitten. 's morgens sta je op en hebben ze alles al ingenomen en dan kan je rustig alles terug halen. Maar blijkbaar stonden we dus steeds in de top 3 bracket te spelen. Wel tof!

• Cronax
Madstorm schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:12:
[...]

Ok, duidelijk. Maar wat voor zin heeft het dan om in meerdere guilds te zitten? Aangezien je niemand kan vragen om een dungeon of iets dergelijks samen te doen. Omdat ze die chat niet zien. Tenzij je iedereen apart een whisper geeft natuurlijk maar dat lijkt me ook niet echt handig.

Edit: Verkeerde bericht gequote |:( Staat nu goed
Ondanks de misquote kan ik denk ik wel reageren, het lidmaatschap van meerdere guilds levert geen ingame voordeel op maar het stelt je wel in staat om bijvoorbeeld een guild te maken met een vriendengroep en daarnaast lid te zijn van een hardcore PvP/PvE guild. je kan maar van één van de twee tegelijk de guildchat lezen maar dat lijkt me in zo'n geval niet zo'n probleem, op de momenten dat je iets samen met een bepaalde guild gaat doen 'represent' je die guild en kan je dus die guildchat lezen en verder kan je gewoon lekker keuvelen met je vriendengroep.

Een guild is natuurlijk meer dan alleen de ingame community, als jij graag van meerdere communities deel uit wil maken is dat in Guild Wars 2 dus ook mogelijk waar dit in andere games niet zo is. As ze er vervolgens voordelen aan zouden gekoppeld hebben zou iedereen zich verplicht hebben gevoeld om meerdere guilds te hebben en dit is dan weer niet eerlijk. Ik kan me wel voorstellen dat het leuk zou zijn als je de guildchat van al je guilds tegelijk zou kunnen zien maar dan bijvoorbeeld met een ander kleurtje ofzo. Als hier genoeg vraag naar is zullen ze het vermoedelijk nog wel invoeren.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Geloof niet dat het hier al gepost is: WvWvW Rankings.

Gandara (server waar ik op zit) #5, Far Shiverpeaks waar de meeste tweakers op zitten: #3, netjes hoor. Helaas zelf nog nooit tegen Far Shiverpeaks gespeeld.

Overigens: aanstaande vrijdag gaat WvWvW over op 1-week matches, kan niet wachten!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Nog een andere reden die ik kan bedenken om in meerdere guilds te zitten is als er bijvoorbeeld al heel veel guardians in je eerste guild zitten, dat je dan met dat karakter meer in groepsverband aan de bak kan komen bij een andere guild. Terwijl je wel met je thief in de eerste guild lekker samen kunt spelen.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Izamito
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 16:44
Valt me nog best mee hoe Gandara op de rankings staat :) Had ons een stukje lager verwacht.

"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Seditiar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 16:43:
Geloof niet dat het hier al gepost is: WvWvW Rankings.

Gandara (server waar ik op zit) #5, Far Shiverpeaks waar de meeste tweakers op zitten: #3, netjes hoor. Helaas zelf nog nooit tegen Far Shiverpeaks gespeeld.

Overigens: aanstaande vrijdag gaat WvWvW over op 1-week matches, kan niet wachten!
Sorry, maar heb je echt serieus niet de moeite gedaan om de laatste 10 posts te lezen?

Steam: Grim

• Seditiar
  • Niet online
Izamito schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:04:
Valt me nog best mee hoe Gandara op de rankings staat :) Had ons een stukje lager verwacht.
Waarom dat dan? Hebben geloof ik, op Desolation/Riverside na, maar 1 keer verloren geloof ik.
NuCl3aR schreef op donderdag 13 september 2012 @ 17:05:
[...]

Sorry, maar heb je echt serieus niet de moeite gedaan om de laatste 10 posts te lezen?
Zie het nu er inderdaad tussen staan. Op "Forum" "Ranking" gezocht, maar kwam niets uit.

[ Voor 33% gewijzigd door Seditiar op 13-09-2012 17:07 ]

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 20:25
Vind ik toch wel netjes van Far Shiverpeaks aangezien we de laatste tijd redelijk laag stonden in de scores.

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Sneezydevil schreef op donderdag 13 september 2012 @ 07:21:
[...]

Gisteren waren de problemen inderdaad weer verdwenen, en hebben we onze storyline ook weer voort kunnen zetten.

Wat voor guild zoek je?
Light RP, geen nazis. Relaxed. Geen raidverplichtingen, maar als je je op geeft wel accountable zijn. We zijn met 4 30+ ers die zo'n beetjes alle mmorpgs gespeeld hebben sinds Meridian 59. Als het even kan niet te veel kiddies; die zijn vermoeiend.

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Ugh, wat is dit moeilijk, ik ben net een level 12 ranger geweorden (kostte me eeuwen, ik weet geen goede leveling manier) begin ik zin te krijgen om te tricken met een mesmer class ofzo.
Wat is de playstyle van de mesmer, doet hij zijn werk goed en wat kan ik verwachten, hoge dps ofzoiets?

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
LikeAKing schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:21:
Ugh, wat is dit moeilijk, ik ben net een level 12 ranger geweorden (kostte me eeuwen, ik weet geen goede leveling manier) begin ik zin te krijgen om te tricken met een mesmer class ofzo.
Wat is de playstyle van de mesmer, doet hij zijn werk goed en wat kan ik verwachten, hoge dps ofzoiets?
Geen ervaring met mesmers maar qua levelen: focus je niet op enkel mobs te focussen.
Doe de renown hearts & dynamic events (!!!). Af en toe wat crafting/WvW er tussen door geeft ook degelijke xp.

Steam: Grim

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Ik herinner me dat er iemand was die zei dat er geen witte haarstijlen waren (beetje geel allemaal) en dat hij ooit een witte elementalist had gezien ergen.

Nou ik ben dan misschien wel blind maar mijn char kan echt niet witter.

Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/8995/gw002tk.th.jpg

Verwijderd

Ook maar even mijn slag geslagen bij bol.com :)

http://i.imgur.com/NTBQr.jpg

Verwijderd

Vraagje: als ik met mijn ene character achievements behaal en vervolgens doe ik dat ook met een tweede, dan telt ie de achievements bij elkaar op of niet? Want volgens mij zie ik dat nu. Maar op deze manier kun je toch nooit achterhalen wat je bereikt hebt met je main of wel? Of krijg je als een van je characters een achievement behaald niet aanvullende punten als een tweede character dit doet? Iemand korte uitleg hoe dit gaat? Thanks!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ranger is een vrij makkelijke class naar mijn mening, Mesmer daar in tegen niet.
Je zou eerst een Warrior kunnen proberen.

• AppieNL
  • Laatst online: 09:49
Ahaha geweldig! Voor 12 euro dus? Haha

Verwijderd

Jup :)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 17:52
mogelijk een bugje gevonden in een quest?

spoiler:
ben in de Sylvari class quest Mirror Mirror. Ben level 13, maar kan als Ranger de quest goed doen. Alleen op het moment dat de NPC de spiegel moet gaan bekijken gebeurt er niets.

Heb al een aantal keren opnieuw ingelogd waardoor de quest opnieuw gedaan moet worden, maar dit helpt niet.
Filmpje op Youtube laat eigenlijk zien zoals het zou moeten werken (NPC gaat vertellen over de spiegel), maar dat gebeurt niet.

Moet je perse level 16 zijn, of zijn hier vaker mensen tegenaan gelopen en kan een ticket aanmaken het probleem verhelpen?

[ Voor 0% gewijzigd door Henkje.doc op 13-09-2012 19:44 . Reden: spoiler title ]

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Vanmiddag ook al gekeken, maar hij is helaas niet meer leverbaar op bol.com... Jammer jammer dit. Van de beeldjes ben ik niet, maar mooie doosjes en boekjes weer wel. Anyway, er zitten ook wat mensen (Van gotlike) op Desolation, maar wat is hier nu de populairste server dan?

• Seditiar
  • Niet online
Loadichus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:30:
[...]

Ranger is een vrij makkelijke class naar mijn mening, Mesmer daar in tegen niet.
Zou toch niet voor een melee class gaan, Warrior al helemaal niet, als beginner. Melee is, zeker in PvE, veel moeilijker dan ranged. Warrior kan uiteraard wel als ranged gespeelt worden, maar de dps hiervan is veel lager volgens mij.

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Seditiar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:26:
[...]

Zou toch niet voor een melee class gaan, Warrior al helemaal niet, als beginner. Melee is, zeker in PvE, veel moeilijker dan ranged. Warrior kan uiteraard wel als ranged gespeelt worden, maar de dps hiervan is veel lager volgens mij.
Mwa... ik weet niet hoe het zit op lvl 50+ maar daarvoor is voor mijn gevoel vele malen makkelijker met me guardian dan me necro...

Maar guardian wordt dan ook vooral voor pve als de makkelijkste class beschouwt als ik zo de forums lees.
Warrior daarintegen weet ik niets van.

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:05

Darrell

Fiat moonboy

Darrell schreef op woensdag 12 september 2012 @ 15:22:
[...]

Heb net de EU digital deluxe besteld. Ook binnen 20 mins binnen, maar de key wordt door Arenanet niet herkend als ik deze wil registreren. Contact opgenomen en ben in afwachting van antwoord.
Inmiddels een nieuwe (werkende) key ontvangen. Prima tent dus.

En voor 6 euro de collector's edition van grote vriend Bol binnen gekregen.

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11 20:24
damn gemist.

in heel schiedam en vlaardingen geen een te krijgen :( (de normale versie)

Iseci

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Seditiar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:26:
[...]

Weet je dit zeker? Dual wield axes en/of met een greatsword kan ik met m'n warrior makkelijk 5 mobs tegelijk aan (Mits ze geen ranged hebben, anders clumpen ze niet).. en de DPS is ook uitstekend.

De passive Heal over time van de warrior zorgt er ook voor dat je echt bijna nooit dood kan.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• Seditiar
  • Niet online
ErikRedbeard schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:42:
[...]

Mwa... ik weet niet hoe het zit op lvl 50+ maar daarvoor is voor mijn gevoel vele malen makkelijker met me guardian dan me necro...

Maar guardian wordt dan ook vooral voor pve als de makkelijkste class beschouwt als ik zo de forums lees.
Warrior daarintegen weet ik niets van.
Hm, de meeste hogere level dungeons hebben zeer vaak bosses met iets in de richting van "Burns/Poisons/Annihilate nearby enemies". Vooral in Sorrow's Embrace:
spoiler:
het lijkt alsof je in de hel belandt bent bij één van de bosses, je kan letterlijk niet langer dan drie seconde in melee range blijven.
kaluro2 schreef op donderdag 13 september 2012 @ 22:36:
[...]

Weet je dit zeker? Dual wield axes en/of met een greatsword kan ik met m'n warrior makkelijk 5 mobs tegelijk aan (Mits ze geen ranged hebben, anders clumpen ze niet).. en de DPS is ook uitstekend.

De passive Heal over time van de warrior zorgt er ook voor dat je echt bijna nooit dood kan.
Levelen gaat zeer goed ja, zodra je in dungeons gaat zitten wordt het al een stuk moeilijker. Ikzelf ben sowieso een PvP speler, en vaak is het voor beginners moeilijker als melee dan als ranged om het overzicht te behouden. Situaties zijn vaak nét wat moeilijker in te schatten als melee.
Seditiar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:10:
[...]

Levelen gaat zeer goed ja, zodra je in dungeons gaat zitten wordt het al een stuk moeilijker. Ikzelf ben sowieso een PvP speler, en vaak is het voor beginners moeilijker als melee dan als ranged om het overzicht te behouden. Situaties zijn vaak nét wat moeilijker in te schatten als melee.
Mja vooral vanwege de gigantische clusterfuck van effecten als je in melee range staat. In grote Dynamic Events en WvW is het totale chaos, maar zelfs in dungeons ga je soms neer voordat je kon zien dat een baas die vreselijke one-shot attack ging doen.

Wat mij betreft wel een van de grotere tekortkomingen nog aan GW2; de onoverzichtelijkheid in combinatie met het keihard afstraffen er van (als in een klap dood zijn). Daar moet in sommige gevallen echt nog wat aan veranderen als ze een gezonde balans willen tussen melee en ranged builds / professions.

En ja ik weet dat je moet dodgen, strafen en in beweging moet blijven, maar zelfs dan red je het niet altijd. Daarnaast blijken er dus ook gewoon bosses te zijn die gemaakt zijn om alleen met ranged aangepakt te worden. Desalniettemin heb ik trouwens wel erg veel lol op m'n warrior (80), meer dan op m'n ranger tot nu toe (21).

[ Voor 14% gewijzigd door Morrar op 13-09-2012 23:18 ]

• Seditiar
  • Niet online
Morrar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:15:
[...]

Mja vooral vanwege de gigantische clusterfuck van effecten als je in melee range staat. In grote Dynamic Events en WvW is het totale chaos, maar zelfs in dungeons ga je soms neer voordat je kon zien dat een baas die vreselijke one-shot attack ging doen.

Wat mij betreft wel een van de grotere tekortkomingen nog aan GW2; de onoverzichtelijkheid in combinatie met het keihard afstraffen er van (als in een klap dood zijn). Daar moet in sommige gevallen echt nog wat aan veranderen als ze een gezonde balans willen tussen melee en ranged builds / professions.

En ja ik weet dat je moet dodgen, strafen en in beweging moet blijven, maar zelfs dan red je het niet altijd. Daarnaast blijken er dus ook gewoon bosses te zijn die gemaakt zijn om alleen met ranged aangepakt te worden.
Ja precies, de straffen zijn én sneller én zwaarder voor melee. Je krijgt al standaard auto-attacks binnen van bosses die vaak gewoon niet te dodgen zijn, aangezien ze te weinig damage doen en te vaak uitgedeeld worden om er endurance voor te gebruiken. Ze moeten meer bosses ranged attacks geven, zodat de attacks minder vaak op melee komen.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 19:35
Hallo,

Ik ben een echte MMO noob. Vanavond het spel gekocht maar nu blijken mijn vrienden op een andere server te zitten.

Hoe moet ik van server veranderen? Ik heb mij al suf gezocht (ook hier via de zoekfunctie) maar vind nergens een duidelijke uitleg. Bij deze dus, hoe moet ik dat precies doen in het spel?

Merci alvast

Verwijderd

Bij je inlogscherm kun je links onderin je server veranderen.

World selection heet het knopje, op het scherm waar je characters staan.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2012 23:21 ]

• LikeAKing
Loadichus schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:30:
[...]

Het gaat me meer om de playstyle. Moeilijk of niet, fun hebben met een character is mijn hoogste prioriteit. :P

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Net voor het eerst WvW gedaan, wat is dat gaaf om te doen zeg:)
Ik was een beetje alleen aan het travelen maar ik merkte al snel dat het beter is om je bij een groepje aan te sluiten:p

• Nickrsd
  • Laatst online: 05:42

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

hoe joinen jullie een dungeon? ben nu lvl 47.. en wil is die 2 dungeons gaan doen.
ben er al naar toe gelopen, maar krijg niet echt response van de mensen die ervoor staan.. is er niet een soort dungeon finder(ala wow) waar je je active kan zetten ofzo? want ik zie soms mensen roepen.. LFG lvl 30 dungeon, blablabla, is dat de enige manier om een party te maken? voor de dungeon een beetje spammen in de chat?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Seditiar
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:03:
hoe joinen jullie een dungeon? ben nu lvl 47.. en wil is die 2 dungeons gaan doen.
ben er al naar toe gelopen, maar krijg niet echt response van de mensen die ervoor staan.. is er niet een soort dungeon finder(ala wow) waar je je active kan zetten ofzo? want ik zie soms mensen roepen.. LFG lvl 30 dungeon, blablabla, is dat de enige manier om een party te maken? voor de dungeon een beetje spammen in de chat?
Je kan /lfg typen, maar daar zitten niet veel mensen in, ArenaNet heeft dat namelijk nergens in een tip gezet of iets dergelijks, dus weinig mensen weten ervan af. Ik zou gewoon een grote guild joinen en daar vragen.

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-11 14:47
Ik heb ook even WvW gedaan (Zit op desolation), maar merk al wel snel dat het vele malen leuker zou zijn met een groepje. Er was nu iemand die een beetje de leiding nam en daardoor kwam er een grote zerg rush.... Allemaal leuk en aardig, maar het schoot het doel wat voorbij. Écht heel tof was het niet om met 40 man tegelijk op een deur staan te rammen. Ik mis stiekem toch wel een beetje de World of Warcraft battlegrounds.. dat was vele malen toffer dan de pvp hier. Ik krijg sowieso het idee dat het kwantiteit over kwaliteit is. Als je in PvP je best doet om iemand uit te schakelen, maar er komen 5 lui aan te healen (Omdat toch iedereen kan healen) dan is er geen beginnen aan. In WoW kon je dan tenminste nog richten op een bepaald doelwit... Classes maken daardoor ook een stuk minder uit. Aan de ene kant maakt dat het wel leuk, omdat je daardoor veel makkelijker een groepje vormt.. aan de andere kant toch wel jammer.
Serieus, ranger is wel zo'n beetje de makkelijkste profession van allemaal. Ik heb het al eerder gevraagd maar wat gaat er nou verkeerd? Survivability van je pet? Krijg je zelf alle agro? Wat voor pet en weapons gebruik je? En ik zeg het je nogmaals, indien je geen beer als pet hebt, zorg dat je een beer bemachtigt en de hele profession wordt 1 grote faceroll.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-11 14:40

Erikie

www.erikie.nl

Adanteh schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 00:30:
Ik heb ook even WvW gedaan (Zit op desolation), maar merk al wel snel dat het vele malen leuker zou zijn met een groepje. Er was nu iemand die een beetje de leiding nam en daardoor kwam er een grote zerg rush.... Allemaal leuk en aardig, maar het schoot het doel wat voorbij. Écht heel tof was het niet om met 40 man tegelijk op een deur staan te rammen. Ik mis stiekem toch wel een beetje de World of Warcraft battlegrounds.. dat was vele malen toffer dan de pvp hier. Ik krijg sowieso het idee dat het kwantiteit over kwaliteit is. Als je in PvP je best doet om iemand uit te schakelen, maar er komen 5 lui aan te healen (Omdat toch iedereen kan healen) dan is er geen beginnen aan. In WoW kon je dan tenminste nog richten op een bepaald doelwit... Classes maken daardoor ook een stuk minder uit. Aan de ene kant maakt dat het wel leuk, omdat je daardoor veel makkelijker een groepje vormt.. aan de andere kant toch wel jammer.
probeer dan PVP. (hero panel, ga naar the mists). dat is 8 vs 8. Ik mis eigenlijk ook wel een beetje de pvp techniek die ik bij rift en wow ervaarde, maar gw2 is toch totaal anders en eigenlijk niet te vergelijken. Ik vind het allebei even leuk imho. en t scheelt me weer 4 biertjes per maand ;)

traktor scratch!

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

you're doing it wrong :z
je kan (imo) de lol van WvW niet beleven zonder een groep (aka guild) die weet waar ze mee bezig zijn
tijdje terug zo'n geweldige avond gehad omdat we gewoon met 20 man en 1 hele sterke leider ons gebied compleet domineerde
lees: een keep verdedigen tegen 2 verschillende zergs (troep van 30+ ongeorganiseerde spelers, zoals waar jij bij zat) van de andere 2 servers, en tussendoor ook nog weten uit te breken en een supply camp veroveren

en dan aan het einde van de avond gewoon de WvW winnen, na een achterstand van 2~3k te hebben ingehaald _/-\o_

of gisteravond, ander keep verdedigen maar dan anders: outer walls waren constant plat, dus gooiden we een trebuchet neer, raidde een supply camp om hem af te bouwen en gingen daarna met z'n 5~10en achter een groep van 20 aan, ondersteund door de trebuchet
maakte ze gewoon af omdat er zo sterk targets gecalled werden naar de treb

het spel heet niet voor niks "guild wars 2" :+

dat iedereen kan healen boeit echt niet, gooi er wat DoT en CC overheen en ze zijn gewoon keihard dood

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
And so it begins..... :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/BePKIxBEAJJSQKhBjX3ANaJi/medium.jpg

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Morrar schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:15:
[...]

En ja ik weet dat je moet dodgen, strafen en in beweging moet blijven, maar zelfs dan red je het niet altijd. Daarnaast blijken er dus ook gewoon bosses te zijn die gemaakt zijn om alleen met ranged aangepakt te worden. Desalniettemin heb ik trouwens wel erg veel lol op m'n warrior (80), meer dan op m'n ranger tot nu toe (21).
Als je niet de dodge mechanic gebruikt, wordt je alsnog geraakt ook al zie je het projectiel langs je heen gaan (zelfde geld nog voor veel meer dingen, zoals al uit melee range zijn en alsnog geraakt worden door melee mob, etc). Dat is toch wel het eerste wat je leert: absoluut niet bewegen/strafen - het heeft geen nut behalve dat het jezelf enorm lastig maakt belangrijke dingen op te merken.
Hoe minder je beweegt, hoe beter je op kan letten en dus wel op tijd weg kan komen.

WvW klopt het wel redelijk - als melee zit je midden in de aoe's of loop je vooraan waardoor je als eerste target bent (van alle 50 defenders...). Je moet als melee je daar ook niet richten op damage, maar meer support leveren (shouts, banners/consecrations) en/of met veel toughness/vit aandacht zien te krijgen en soort tank spelen - of je neemt gewoon voor 2e set een ranged wapen mee.
Je moet ook niet op de gate rammen, maar siege wapens bouwen :) . Verder wordt het vanzelf wel leuk wanneer je grote gevechten krijgt.

Laatst op FS, wij hadden keep in centrum te pakken... maar tower linkerkant was server 2 en rechterkant was server 3. Die kwamen gelukkig redelijk om de beurt vanaf verschillende kanten - wisten denk ik niet van elkaar dat ze met hetzelfde punt bezig waren. Wij hadden uiteindelijk met groepje van denk 30-40 man daarmee de hele avond gevuld (was tegen minstens 100 man), maar als je dergelijke gevechten hebt ga je er echt van genieten.

Dan krijg je ook de catapulten/ballista aan beide kanten, gates die neergaan en weer hersteld worden en ga maar door. Wordt het een echt gevecht/slagveld.

Mooiste is nog: geen chats en geen voice. Men werkt gewoon voor het doel, niet voor dps score of meeste kills (want zulke scores zijn er geeneens).

Wat healen betreft; iedereen kan ZICHZELF healen. Anderen healen kunnen er maar heel weinig, en dat is dan ook heel weinig hp (denk aan 2k heal op 40k hp). Revive/resurrect kan iedereen, maar dat kost tijd.. al die tijd staan ze stil. Dat is gewoon target practice...

[ Voor 36% gewijzigd door Xanaroth op 14-09-2012 07:43 ]

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-11 11:45
Die mailtjes krijg ik al sinds dag 3 vanaf de launch. Ze hadden mijn username al vrij snel ergens in een database zitten, zo blijkt...

Ik ben in ieder geval erg blij dat de report knop is toegevoegd, maar ik denk dat ArenaNet beter een systeem kan implementeren dat je pas kan mailen vanaf level 10.

PS5 PSN: UnrealKazu

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Het probleem wat ik met WvW heb, is dat je met een georganiseerde groep best leuke dingen kunt doen, maar je soms de tegenstanders niet ziet als het er opeens meer worden.

Gisteren bijvoorbeeld was ik met een groepje van 10 op pad, en we waren al een paar keer groepjes van 10-15 man tegen gekomen, ging allemaal leuk, en we wisten enkele supply camps en torens te cappen. Op een gegeven moment zie ik 3 defenders aan komen lopen en poef complete wipe. Als je daar dan dood op de grond ligt, verschijnen er steeds meer defenders op beeld ik denk dat er wel 50 rond om ons heen stonden.

Dat ik zergs niet zie heb ik de laatste tijd wel vaker, en ik ben zeker niet de enige. Toen we laatst op een muur stonden, waren de 2 andere servers voor ons een groot gevecht aan het houden en we zagen alleen pijlen vliegen.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Sneezydevil schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 07:50:
Het probleem wat ik met WvW heb, is dat je met een georganiseerde groep best leuke dingen kunt doen, maar je soms de tegenstanders niet ziet als het er opeens meer worden.

Gisteren bijvoorbeeld was ik met een groepje van 10 op pad, en we waren al een paar keer groepjes van 10-15 man tegen gekomen, ging allemaal leuk, en we wisten enkele supply camps en torens te cappen. Op een gegeven moment zie ik 3 defenders aan komen lopen en poef complete wipe. Als je daar dan dood op de grond ligt, verschijnen er steeds meer defenders op beeld ik denk dat er wel 50 rond om ons heen stonden.

Dat ik zergs niet zie heb ik de laatste tijd wel vaker, en ik ben zeker niet de enige. Toen we laatst op een muur stonden, waren de 2 andere servers voor ons een groot gevecht aan het houden en we zagen alleen pijlen vliegen.
Die plotselinge verschijningen had ik ook heel vaak in WvW, waar ik vaak opeens ook de dood vond. Zijn nu ook teleport & speedhacks gespot:

YouTube: Guild Wars 2 - Multihack [Teleport Hack][Fast EXP Hack][WORKING]

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 19:35
Verwijderd schreef op donderdag 13 september 2012 @ 23:21:
Bij je inlogscherm kun je links onderin je server veranderen.

World selection heet het knopje, op het scherm waar je characters staan.
Merci maar ik vrees dat ik te laat ben. Server waar ik naar toe moest (omdat vrienden daar zitten) was deze morgen ook nog volzet. Hoe lang kan je eigenlijk nog kosteloos migreren? Ik las dat men in de toekomst centjes zal vragen voor een migrate.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
die migrates waren imo niet zo'n goed idee. veel mensen gaan over naar bepaalde servers omdat ze goed boeren in Wv3, maar dat zorgt alleen maar voor nog langere queues :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Seditiar
  • Niet online
Zeer fraaie update vanavond.

Heerlijk dat ze Stonemist Castle een stuk minder punten geven en een stuk makkelijker over te nemen maken, de positie is al goed genoeg om dat ding te willen. De punten maakten het alleen nog maar aantrekkelijker.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:42
Ekfad schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 08:59:
[...]

Merci maar ik vrees dat ik te laat ben. Server waar ik naar toe moest (omdat vrienden daar zitten) was deze morgen ook nog volzet. Hoe lang kan je eigenlijk nog kosteloos migreren? Ik las dat men in de toekomst centjes zal vragen voor een migrate.
Gelukkig kost dit gems, die kun je ook met ingame gold kopen. Dus het hoeft je niets te kosten. Nu weet ik alleen niet hoe de verhouding gems/ingame gold op het moment is en dus hoeveel gold je gaat moeten verzamelen, maar dit kun je vrij makkelijk checken in de Gemstore/Trading Post (button 'O').

In het begin waren de gems nog vrij goedkoop, maar dat zal wel snel veranderen.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

•Fixed bugs in story chapters “Forging the Pact,”
Hey Arenanet, ik wil minstens mijn repairkosten terug! :P Deze story quest heb ik gisteren 5x gedaan omdat ie telkens bugde. De laatste keer kwam ik er ineens wel doorheen. Mooi dat het nu waarschijnlijk opgelost is.

• microoo
Hopen dat met die update nu alle skill en dynamic events in Orr fatsoenlijk gaan werken en vooral niet na een halve dag weer vastlopen..

• beve
  • Laatst online: 06-03 12:51
microoo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:28:
Hopen dat met die update nu alle skill en dynamic events in Orr fatsoenlijk gaan werken en vooral niet na een halve dag weer vastlopen..
Hoe geraak je eigenlijik Orr binnen?
Ik zoek daar nu steeds, maar geraak er echt niet voor bij, is het ergens langs Arah?

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Kazu schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 07:49:
[...]

Die mailtjes krijg ik al sinds dag 3 vanaf de launch. Ze hadden mijn username al vrij snel ergens in een database zitten, zo blijkt...

Ik ben in ieder geval erg blij dat de report knop is toegevoegd, maar ik denk dat ArenaNet beter een systeem kan implementeren dat je pas kan mailen vanaf level 10.
... je begrijpt dat ze gehackte accounts gebruiken, met meestal al een level 10 toch?

En jep, laten we alle low level alts naaien omdat er een paar zijn die goldsellen. Geweeeeldig idee

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• microoo
beve schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:35:
[...]

Hoe geraak je eigenlijik Orr binnen?
Ik zoek daar nu steeds, maar geraak er echt niet voor bij, is het ergens langs Arah?
Daar is het al. Orr zjin 3 gebieden van lvl 70-75, 75-80 en 80.

Verwijderd

KoekjevanLU schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:18:
[...]

Gelukkig kost dit gems, die kun je ook met ingame gold kopen. Dus het hoeft je niets te kosten. Nu weet ik alleen niet hoe de verhouding gems/ingame gold op het moment is en dus hoeveel gold je gaat moeten verzamelen, maar dit kun je vrij makkelijk checken in de Gemstore/Trading Post (button 'O').

In het begin waren de gems nog vrij goedkoop, maar dat zal wel snel veranderen.
Gisteren was de prijs voor 100 gems nog rond de 25s. Alleen is volgens mij de transferprijs voor een andere world nog niet bekend. Volgens mij kan iedereen nog gratis switchen.

Eerst was sprake dat je binnen 5 of 7 dagen na het aanmaken van je eerste character, nog gratis kon swappen en daarna tegen betaling. Maar een vriend van me heeft afgelopen maandag (na ruim 2 weken) nog gratis kunnen swappen.

Als de server waar je naartoe wilt vol is (meestal tijdens prime time (17:00-23:00)), dan moet je het op rustige momenten nogmaals proberen (s nachts of vroeg in de morgen).

Verwijderd

Transferren blijft gratis totdat ze Guesting online hebben ;)

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
De update is trouwens om midnight Seattle time, dus 9 uur 's ochtends hier. aka al geweest!

• Seditiar
  • Niet online
RevenNL schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:45:
De update is trouwens om midnight Seattle time, dus 9 uur 's ochtends hier. aka al geweest!
Nu je het zegt, inderdaad! Stonemist Castle geeft al maar 35 punten.

• LikeAKing
SnoeiKoei schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 01:17:
[...]

Serieus, ranger is wel zo'n beetje de makkelijkste profession van allemaal. Ik heb het al eerder gevraagd maar wat gaat er nou verkeerd? Survivability van je pet? Krijg je zelf alle agro? Wat voor pet en weapons gebruik je? En ik zeg het je nogmaals, indien je geen beer als pet hebt, zorg dat je een beer bemachtigt en de hele profession wordt 1 grote faceroll.
Ik ga niet dood, ik heb een polar bear. En heb een Crude shortbow ofzo (+9 power).
Het gaat niet om de moeilijkheidsgraad, levelen gaat me gewoon te sloom. Op level 1 200 monsters killen voor 1 level up ofzo is gewoon te slooooooom.

Verwijderd

Onvermijdelijk in elke MMO.
Die shit bestaat omdat er mensen zijn die er gebruik van maken. Dat er een flinke ban op komt. :)

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:07
LikeAKing schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:20:
[...]

Ik ga niet dood, ik heb een polar bear. En heb een Crude shortbow ofzo (+9 power).
Het gaat niet om de moeilijkheidsgraad, levelen gaat me gewoon te sloom. Op level 1 200 monsters killen voor 1 level up ofzo is gewoon te slooooooom.
Dan pak je de game niet echt goed aan wat leveling betreft.

Wat veel XP oplevert;

Crafting, gathering, hearts, events, exploren, vista's, story, dungeons, gebieden 100% krijgen, achievements completen etc...

Alleen beesten gaan neermaaien is inderdaad niet echt een snelle manier om te levelen. Ook niet echt leuk imo.

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-11 17:10
Je moet ook zeker niet levelen door beestjes kapot te maken maar door met DE's mee te doen en <3 te completen en maps 100% te exploren, dan gaat het een stuk sneller.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
[...]

Level 1 naar 2 krijg je toch gewoon als reward voor het completen van de tutorial, maar even serieus ik krijg de meeste exp van events en niet van het killen van mobs.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

[...]

Ik merk dat het killen van mobs sowieso niet snel levelt, vandaar is het ook beter om mobs te killen bij Hearts die dit vragen zodat je het dan nog ergens naar toe kan werken. Maar dat is ieder zijn keus.
Bij mij gaat het levelen inderdaad ook erg sloom als ik alleen maar mobs kill, vandaar dat ik dit maar niet doe om te levelen.

I'm an Ironman!

Verwijderd

[...]

Ik ben in 1 week naar LVL80 gekomen, met de snelheid waarmee dat gaat is echt niets mis, maar je moet daar niet voor gaan zitten grinden want dat werkt gewoon niet.
Personal story, hearts en events evt i.c.m. daylies.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 10:27 ]

• LikeAKing
Story's en die heart quests snap ik, maar events geven meestal maar 500 xp bij mij. Vooral als er een boss is van een hoog level waar ik constant "1" damage op hit. XP = 0 aan het einde dan. :(

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:27:
Story's en die heart quests snap ik, maar events geven meestal maar 500 xp bij mij. Vooral als er een boss is van een hoog level waar ik constant "1" damage op hit. XP = 0 aan het einde dan. :(
Je moet events pakken in je levelspectrum. Als je 500xp krijgt zit je echt in low level area's te flatsen. Ik kreeg tijdens mijn werk naar 80 tussen 5 en 9000xp per event. Soms ben ik een half uur later een halve level verder van aaneensluitende events...
Meestal zijn ze er ook op gemaakt om te groupen, die events werken het snelst als er een partijtje spelers in de buurt zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 10:29 ]

• microoo
Ik snap dit echt niet. Ik heb echt nul moeite gedaan om extra exp binnen te harken, maar als ik even een paar uurtjes speelde had ik zo 10 levels erbij (als het niet meer was)...

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Denk dat je dan in een te hoog level gebied zit voor die boss of event, daardoor ga je inderdaad minder damage doen, en dus brons of zilver krijgen (dus minder XP).

I'm an Ironman!

• ActualFantasy
  • Laatst online: 10:23
Even een vraagje.

Ik was een van die mensen die door de fout van Bol.com in maart kreeg te horen dat mijn CE niet uitgeleverd werd. Zij hebben mij toen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden als hij weer beschikbaar zou komen.

Ik lees nu dus een van een aantal mensen dat ze hem voor 6 euro hebben kunnen bestellen. Vol ongeloof heb ik gebeld met bol.com en zij vertellen mij dat dat echt niet klopt. Als ik dat kan bewijzen dan wordt ik gecompenseerd. Wat dat ook mag zijn.

Ik zou graag willen weten of er iemand van de gelukkigen van de afgelopen dagen, bereid is om een schermafdruk of zo naar mij te mailen, van de afleverbon, of van de bestelling zelf. Je moet hier natuurlijk alle gegevens vanaf halen. Ik ga deze dan naar bol.com opsturen, en zo proberen nog iets geregeld te krijgen.

Als er iemand dat zou willen doen heel graag. mijn mailadres is actualf [at] xs4all [punt] nl

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
microoo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:
[...]

Ik snap dit echt niet. Ik heb echt nul moeite gedaan om extra exp binnen te harken, maar als ik even een paar uurtjes speelde had ik zo 10 levels erbij (als het niet meer was)...
Dat ga je dus niet redden vanaf level 20 en hoger :P Ik speel een uur en kan ongeveer 1x levellen xD veel sneller zie ik niet zo snel

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• LikeAKing
microoo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:29:
[...]

Ik dacht dat het een flat leveling curve line had, maar dat valt wel mee dus.
Pagina: 1 ... 163 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.