Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:30:
[...]

Dat ga je dus niet redden vanaf level 20 en hoger :P Ik speel een uur en kan ongeveer 1x levellen xD veel sneller zie ik niet zo snel
Ben al 80 :X

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hoe doe je dat dan Oo ik doe hartjes+ events + gathering van mn level gebied (ben 36 zit nu in 30-40 gebied, ben er net begonnen) en krijg dat echt niet voor elkaar

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
[...]

Dat ga je dus niet redden vanaf level 20 en hoger :P Ik speel een uur en kan ongeveer 1x levellen xD veel sneller zie ik niet zo snel
Hoezo vanaf level 20 en hoger? lvl 2-80 heeft dezelfde xp per level, flat leveling curve...

Afbeeldingslocatie: http://i77.photobucket.com/albums/j77/hazael_2006/LevelingGW2.png

[ Voor 11% gewijzigd door Krukar op 14-09-2012 10:33 ]

• corset
Krukar, totaal niet. Er komt per level xp bij, het is miniem, maar het komt er wel bij. (1k per level oid)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-11 11:20

Madstorm

Derping all the way!

lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
Hoe doe je dat dan Oo ik doe hartjes+ events + gathering van mn level gebied (ben 36 zit nu in 30-40 gebied, ben er net begonnen) en krijg dat echt niet voor elkaar
Probeer eens te craften (mocht je dit nog niet gedaan hebben). En probeer om 25 a 50 levels te wisselen naar een nieuw (hoger level) te craften item. Zo heb ik binnen een uurtje 1 t/m 400 chef (cooking) gedaan. en je bent dan 10 character levels hoger :D

I'm an Ironman!

Verwijderd

Men zegt dat het vanaf 20~30 lastiger wordt, maar volgens mij is het een myth. Ik heb het iig niet zo ervaren.

• Sabrac
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:33:
Krukar, totaal niet. Er komt per level xp bij, het is miniem, maar het komt er wel bij. (1k per level oid)
Events / Crafting / Exploration etc, geven je altijd een percentage van het level (jou level of het gebieds level, afhankelijk van de activiteit)

Zolang je dus Events etc doet in gebieden van je eigen level, zal het levelen altijd even snel gaan.

Zie: http://wiki.guildwars2.com/wiki/Experience

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-11 21:55
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:33:
Men zegt dat het vanaf 20~30 lastiger wordt, maar volgens mij is het een myth. Ik heb het iig niet zo ervaren.
Ik heb zelf 40-55 oid een beetje ervaren als een dood stuk omdat de gebieden awt minder waren, maar daarna vloog ik er weer doorheen :9~

• LikeAKing
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-08-2024
Madstorm schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:33:
[...]

Probeer eens te craften (mocht je dit nog niet gedaan hebben). En probeer om 25 a 50 levels te wisselen naar een nieuw (hoger level) te craften item. Zo heb ik binnen een uurtje 1 t/m 400 chef (cooking) gedaan. en je bent dan 10 character levels hoger :D
Een uurtje?

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Krukar schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:32:
[...]

Hoezo vanaf level 20 en hoger? lvl 2-80 heeft dezelfde xp per level, flat leveling curve...

[afbeelding]
De leveling curve is dan wel flat, maar alles scaled wel, dus events in low level gebieden zijn minder effectief.

• corset
Ik ga vanavond weer proberen :) Ik craft zo min mogelijk op het moment, omdat het gatheren van Armor+Weaponsmithing mats gewoon hel is :P 100 ore = 10 bars = 3/4 wapens >_>

Ik wil 40 voor de Shatterer en CM ><

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-11 11:48
lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:33:
Ja maar dat maakt dus niets uit als je dingen doet van jouw level:
Mechanics

Guild Wars 2 Leveling Curve
Experience gains are based upon percentages of the amount of experience to level. For example, a level 16 player completing a level 16 event with a gold reward gives 616 XP out of the 8790 XP needed to reach level 17 or roughly 7%. Likewise, a level 26 player completing a level 26 event with a gold reward gives 1043 of the 14900 XP needed to reach 27 which is also 7%. Thus as long as you are playing content designed for your level, leveling will progress at a somewhat constant rate.

• LikeAKing
lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:36:
Ik ga vanavond weer proberen :) Ik craft zo min mogelijk op het moment, omdat het gatheren van Armor+Weaponsmithing mats gewoon hel is :P 100 ore = 10 bars = 3/4 wapens >_>

Ik wil 40 voor de Shatterer en CM ><
probeer bows te maken anders :p

Verwijderd

lanerios schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:31:
Als je 36 bent en net begint in een 30-40 zit je volgens mij aan de 30 kant van het gebied. Ik zou de hearts pakken en dan de map skippen naar het 36-40 gebied of een hoger level gebied scoren. Je komt er wel mee weg 1 of 2 levels boven je eigen level te gaan zitten, zolang je niet te veel mobs op je hals trekt.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Ja een uurtje, Ik heb dit gedaan voordat de karma vendors en chef vendor generfed werden en dus alle craft items nog te koop waren. Ik had alle items al gehaald bij elke vandor en dan is het alleen een kwestie van craften / discoveren..

I'm an Ironman!

• LikeAKing
Ah jammer. Anyways, wat kan ik verwachten van een mesmer, wat is zijn speelstyle en welke disciplines zijn handig? Want tot nu toe lijkt mesmer mij het meeste fun. Ik experimenteer eerst zo'n beetje elke class.

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 12:51

Qon

Ik merk dat pvp erg leuk is als mesmer, omdat de meeste mensen jou niet van je illusions kunnen onderscheiden.

Daarnaast zorgt elk wapen voor een totaal andere speelstijl, wat misschien bij meer classes is, maar dat vindt ik bij een mesmer erg tof.

Daarnaast is je dmg ook gruwelijk op zowel single target en multiple (met een staff en skill 5 doe je mega aoe dmg). En je burst dmg is ook leuk wanneer je bv d.m.v. je 'rechter' skills 3 illusions summoned in die direct laat ontploffen. Ik kan mobs van hetzelfde level als ik binnen 2 seconde killen als ik er wat crit bij heb zitten (heb 45% crit dus dat zit goed).

Ik heb power en precision geleveld als traits en gebruik vooral power en +1% dmg stats op m'n gear.
Het helpt echter wel om wat extra vitality te nemen, op bv je accesoires.

[ Voor 18% gewijzigd door Qon op 14-09-2012 10:51 ]

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Qon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:49:
Ik merk dat pvp erg leuk is als mesmer, omdat de meeste mensen jou niet van je illusions kunnen onderscheiden.

Daarnaast zorgt elk wapen voor een totaal andere speelstijl, wat misschien bij meer classes is, maar dat vindt ik bij een mesmer erg tof.

Daarnaast is je dmg ook gruwelijk op zowel single target en multiple (met een staff en skill 5 doe je mega aoe dmg).

Ik heb power en precision geleveld als traits en gebruik vooral power en +1% dmg stats op m'n gear.
Het helpt echter wel om wat extra vitality te nemen, op bv je accesoires.
Wat ik me wel afvraag, zodra een andere speler op jou klikt heeft hij jou zeg maar geselecteerd, dan kom je ook op zijn scherm te staan en kan hij jou health bar zien enz.. nu is het voor hem een kwestie van 1 t/m 0 spammen om jou dood te krijgen (niet letterlijk maar bij wijze van). Wat voor zien heeft het om nu illusions op te roepen als hij jou toch heeft geselecteerd, en dus jou zal blijven aanvallen neem ik aan.
Of werkt dit toch iets anders?

I'm an Ironman!

• LikeAKing
Maar ben je een soort thievy mage ofzoiets? :P ik hoorde dat je portals kan creeren, time warpen, illusions maken, stealth, veel cc, degelijke damage. Vetter kan de gameplay toch niet?

• Yvilthi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-10-2023
Madstorm schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:54:
[...]

Wat ik me wel afvraag, zodra een andere speler op jou klikt heeft hij jou zeg maar geselecteerd, dan kom je ook op zijn scherm te staan en kan hij jou health bar zien enz.. nu is het voor hem een kwestie van 1 t/m 0 spammen om jou dood te krijgen (niet letterlijk maar bij wijze van). Wat voor zien heeft het om nu illusions op te roepen als hij jou toch heeft geselecteerd, en dus jou zal blijven aanvallen neem ik aan.
Of werkt dit toch iets anders?
Was het maar zo makkelijk :)
Ikzelf speel ranger en heb het liefst clothies als ontbijt.. echter zijn mesmers echt een probleem.
Zodra een mesmer teleport of leapt o.i.d. ben je je target kwijt.

Een target mark plaatsen kon voorheen nog wet (CTRL+T) echter is dat er inmiddels ook al uitgepatched.
Elke clone betekend opnieuw je target zoeken.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-11 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:39:
[...]

Gisteren was de prijs voor 100 gems nog rond de 25s. Alleen is volgens mij de transferprijs voor een andere world nog niet bekend. Volgens mij kan iedereen nog gratis switchen.

Eerst was sprake dat je binnen 5 of 7 dagen na het aanmaken van je eerste character, nog gratis kon swappen en daarna tegen betaling. Maar een vriend van me heeft afgelopen maandag (na ruim 2 weken) nog gratis kunnen swappen.

Als de server waar je naartoe wilt vol is (meestal tijdens prime time (17:00-23:00)), dan moet je het op rustige momenten nogmaals proberen (s nachts of vroeg in de morgen).
Dat is het hem net. Heb gisterenavond om 23u30 nog eens gekeken (en vanzelfsprekend vol) maar ook deze morgen om 6u30 zat die server nog vol. Eens kijken of mijn vrienden niet naar mijn server kunnen migraten als het voorlopig nog gratis is.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
[...]

gisteren zonder te merken van 70 naar 76 gegaan door 2 dungeons, wat te craften, wat WvWvW en een map exploren. de eerste stap is dat lvlen eruit werken :p als je zo gaat spelen loopt het voor geen meter.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• Qon
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-11 12:51

Qon

LikeAKing schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:57:
Maar ben je een soort thievy mage ofzoiets? :P ik hoorde dat je portals kan creeren, time warpen, illusions maken, stealth, veel cc, degelijke damage. Vetter kan de gameplay toch niet?
Ja je bent een thievy mage ja :P... dat is een mooie omschrijving :P...

Je kunt idd stealthen met meerdere skills, en portals oproepen zodat je zelf sneller rent, en je vijanden lanceert van de ene naar de andere kant van de portal, je kunt ook teleporten naar een van je illusions met een bepaalde skill.

Echt heel vet, maar niet de makkelijkste classes. Alhoewel ik weinig vergelijkings materiaal heb, aangezien ik een thief tot level 10 geleveld heb, en een guardian tot level 2 (maar guardian is toch wel easy breasy). Bij thief mis ik survivability tegen meerdere mobs op low level (weet niet hoe dat is met high level).

Ik wilde eigenlijk thief m'n main maken, maar zodra ik doorhad dat mesmer ook al je brute vanish / stealth - achtige skills had, ben ik snel die gaan levelen! (en daarnaast, een human female mesmer is hot).

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
LikeAKing schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:57:
Klopt inderdaad. Persoonlijk vind ik de Mesmer niet zo geschikt als eerste karakter, ik ben zelf met een Mesmer begonnen maar op level 10 ben ik met dat karakter gestopt, ik ging gewoon te vaak dood...nu ik wat ervaring heb opgedaan met andere classes (lvl 65 guardian, lvl 21 Thief) gaat het vermoedelijk al een stuk beter.
Qon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:16:
[...]

(en daarnaast, een human female mesmer is hot).
Ik moet inderdaad ernstig de verleiding weerstaan om al mijn karakters Human females te maken :D
Mijn Thief ziet er bijzonder sappig uit, na wat random klooien met de character creation kwam ik er achter dat ik een dame had gemaakt die redelijk op Scarlett Johansson leek, dus even aan het tweaken geslagen om de gelijkenis nog treffender te krijgen :D

Voor mensen die moeite hebben om namen te vinden/claimen nog een tip, ik heb voor de rassen die ik speel vaste achternamen bedacht die ik voor mijn karakters gebruik, aangezien niemand anders die achternaam gebruikt kan ik vervolgens iedere voornaam er voor zetten die ik wil :D

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

[...]

Ja je bent een thievy mage ja :P... dat is een mooie omschrijving :P...

Je kunt idd stealthen met meerdere skills, en portals oproepen zodat je zelf sneller rent, en je vijanden lanceert van de ene naar de andere kant van de portal, je kunt ook teleporten naar een van je illusions met een bepaalde skill.

Echt heel vet, maar niet de makkelijkste classes. Alhoewel ik weinig vergelijkings materiaal heb, aangezien ik een thief tot level 10 geleveld heb, en een guardian tot level 2 (maar guardian is toch wel easy breasy). Bij thief mis ik survivability tegen meerdere mobs op low level (weet niet hoe dat is met high level).

Ik wilde eigenlijk thief m'n main maken, maar zodra ik doorhad dat mesmer ook al je brute vanish / stealth - achtige skills had, ben ik snel die gaan levelen! (en daarnaast, een human female mesmer is hot).
Haha, human female mesmer :) Dat is de mijne ook :) Ik had eerst een asura maar ik vond die cast animaties toch niet tof genoeg, ik wilde geen plantje en geen charr en ik had al 2 norn :) Dus maar een human female van gemaakt. En om een guildie van me te quoten:
Mesmers should definitely be human female, my human female Mesmer is so hot when she makes an illusion you think you are in twins heaven! :P

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Yvilthi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 10:59:
[...]

Was het maar zo makkelijk :)
Ikzelf speel ranger en heb het liefst clothies als ontbijt.. echter zijn mesmers echt een probleem.
Zodra een mesmer teleport of leapt o.i.d. ben je je target kwijt.

Een target mark plaatsen kon voorheen nog wet (CTRL+T) echter is dat er inmiddels ook al uitgepatched.
Elke clone betekend opnieuw je target zoeken.
Bedoel je dan dat het hele target mark systeem deruit is of dat je mark dan ook verdwijnt. Aangezien ik in PvE vaak genoeg perongeluk en mark op een target zet. Met welke knop combinatie weet ik zo niet, maar dacht zelfs CTRL-1 of iets in die richting.

• Yvilthi
ErikRedbeard schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:37:
[...]

Bedoel je dan dat het hele target mark systeem deruit is of dat je mark dan ook verdwijnt. Aangezien ik in PvE vaak genoeg perongeluk en mark op een target zet. Met welke knop combinatie weet ik zo niet, maar dacht zelfs CTRL-1 of iets in die richting.
Met [ CTRL+T ] zet je een mark op je target waarna je het met [ T ] terug kunt vinden tussen alle andere mobs.
Een mesmer is hiermee wel te marken, maar zodra die een shatter of clone creation doet is je mark kwijt (het lijkt als alle clones weg zijn dat de mark wel weer zichtbaar is)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
(en daarnaast, een human female mesmer is hot).
Pics. 8)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

Yvilthi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:39:
[...]

Met [ CTRL+T ] zet je een mark op je target waarna je het met [ T ] terug kunt vinden tussen alle andere mobs.
Een mesmer is hiermee wel te marken, maar zodra die een shatter of clone creation doet is je mark kwijt (het lijkt als alle clones weg zijn dat de mark wel weer zichtbaar is)
Ja ok nu snap ik het. Maar opzich ook wel logisch, want zeg nu zelf waar heb je anders die leuke mirror images voor.
Afbeeldingslocatie: http://img189.imageshack.us/img189/8995/gw002tk.th.jpg

Close enough! al is het is een necro..

[ Voor 22% gewijzigd door ErikRedbeard op 14-09-2012 11:44 ]

• Yvilthi
ErikRedbeard schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:40:
[...]

Ja ok nu snap ik het. Maar opzich ook wel logisch, want zeg nu zelf waar heb je anders die leuke mirror images voor.
Precies., zelf heb ik al besloten een Mesmer te geen lvlen om mee te pvp-en (Toevallig is die ook een human Female :) haha )

Dan daarbij was mijn ranger dat ook al :9

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-11 10:50

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat Control T moet ik ook gaan gebruiken.

Mijn probleem is echter, ik muis met links en de controls zijn daar echt NIET op gemaakt :P Alles remappen naar rechts op het toetsenbord is er nog niet van gekomen. Heb er ook nog niet echt wat efficiënts voor gezien.
Wel héél vruchtbare heupen zeg :+

[ Voor 34% gewijzigd door TheNephilim op 14-09-2012 11:46 ]

• Yvilthi
TheNephilim schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:45:
Dat Control T moet ik ook gaan gebruiken.

Mijn probleem is echter, ik muis met links en de controls zijn daar echt NIET op gemaakt :P Alles remappen naar rechts op het toetsenbord is er nog niet van gekomen. Heb er ook nog niet echt wat efficiënts voor gezien.

[...]

Wel héél vruchtbare heupen zeg :+
Remappen op je duimknoppen van de muis mocht je die hebben (Scheelt veel geklooi)

Mesmer human female:
http://imageshack.us/photo/my-images/208/knipsels.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Yvilthi op 14-09-2012 11:52 ]

• ActualFantasy
  • Laatst online: 06:43
Ik hoop dat het mag, want inmiddels is het al weer 3 paginas terug...

Ik herhaal even mijn vraag :

--------------------------------------------------------------------------------

Even een vraagje.

Ik was een van die mensen die door de fout van Bol.com in maart kreeg te horen dat mijn CE niet uitgeleverd werd. Zij hebben mij toen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden als hij weer beschikbaar zou komen.

Ik lees nu dus een van een aantal mensen dat ze hem voor 6 euro hebben kunnen bestellen. Vol ongeloof heb ik gebeld met bol.com en zij vertellen mij dat dat echt niet klopt. Als ik dat kan bewijzen dan wordt ik gecompenseerd. Wat dat ook mag zijn.

Ik zou graag willen weten of er iemand van de gelukkigen van de afgelopen dagen, bereid is om een schermafdruk of zo naar mij te mailen, van de afleverbon, of van de bestelling zelf. Je moet hier natuurlijk alle gegevens vanaf halen. Ik ga deze dan naar bol.com opsturen, en zo proberen nog iets geregeld te krijgen.

Als er iemand dat zou willen doen heel graag. mijn mailadres is actualf [at] xs4all [punt] nl

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-11 11:29
Yvilthi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:47:
[...]

Remappen op je duimknoppen van de muis mocht je die hebben (Scheelt veel geklooi)

Mesmer human female:
http://imageshack.us/photo/my-images/208/knipsels.jpg
Moet je mijn female Norn is zien ;o

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik snap dat niet goed dat mensen zitten te zeuren dat ze niet snel genoeg levellen. Neem nou eens gewoon de tijd om van het spel te genieten. GW2 verdient echt een andere aanpak t.o.v. andere MMOs. Straks zitten ze binnen de korste keren aan level 80 en gaan ze dan zeuren dat er niet genoeg endgame is. Misschien eventjes ivm hiermee The Endgame Reimagined lezen.

Steam/uPlay: EvulKlowne

• Xufuja
  • Laatst online: 16-11 20:25
Inderdaad, ik ben iets te snel naar 80 gegaan op m'n warrior en aangezien ik in principe geen interesse heb in s/tPvP/dungeons heb ik niks te doen dus ben ik maar een nieuwe char begonnen gister.

• LikeAKing
Maar zijn mesmers ook leuk voor PvE's dan? Ik houd er nogal van om intimiderend over te komen bij anderen 8)
Het niveau daalt wel als iedereen hier females gaat pakken in een mmo :P Echte mannen pakken mannen om hun geslacht te representen.

Verwijderd

Ging even iets mis

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 12:26 ]

Verwijderd

Is dat jouw eigen char? Nice! Wat is dat voor armor en face? Physique weet ik wel welke:-)

Human Female Mesmers zijn hot, zolang je ze zo'n beginnersmasker maar niet opzet :9

• Yvilthi
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:25:
[...]

Is dat jouw eigen char? Nice! Wat is dat voor armor en face? Physique weet ik wel welke:-)

Human Female Mesmers zijn hot, zolang je ze zo'n beginnersmasker maar niet opzet :9
niet mijn eigen .. van google gehaald ;)
Het armor weet ik wel, tailoring rond de character lvl 60 een guildie craft het ;)

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Yvilthi schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:41:
[...]

niet mijn eigen .. van google gehaald ;)
Het armor weet ik wel, tailoring rond de character lvl 60 een guildie craft het ;)
Die zal daar goed geld aan verdienen dan! :D

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

• LikeAKing
Welke disciplines zijn voor mesmer erg handig? Ik level erst mijn mesmer wel tegen lvl 80, daarna mijn ranger :P

• Yvilthi
KnightX schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:42:
[...]

Die zal daar goed geld aan verdienen dan! :D
Valt mee ., trade post is vrij lastig te gebruiken met cratfables.
Hij staat zo vol met underpriced items dat je er geen winst op kunt draaien of je moet 3 a 4 uur op de T.P. rond hangen.
Ieder character kan alle crafts leren en maxen, op den duur kun je zelf dus alle items craften die er te krijgen zijn.

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-11 15:21
Creqaw schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:02:
Inderdaad, ik ben iets te snel naar 80 gegaan op m'n warrior en aangezien ik in principe geen interesse heb in s/tPvP/dungeons heb ik niks te doen dus ben ik maar een nieuwe char begonnen gister.
Toch denk ik dat dit voor best veel mensen gaat gelden. GW2 is voor een bepaald type gamer bedoeld, en het is van tevoren best lastig te zeggen of je van dit spel gaat genieten (langer dan een paar weken althans). Je moet vooral houden van verkennen en gewoon door de wereld lopen om dingen te vinden e.d. En daarnaast is PvP een groot deel van het spel; de focus ligt niet op PvE endgame. Dat zal een bepaalde groep zien als een groot voordeel, maar zeker niet iedereen. Ik twijfel zelf nog of het spel wel iets voor mij is, want ik krijg tijdens het levellen nog niet echt een sterke drang om hele nachten door te halen.

Ik verwacht dat er ook best wat kritiek gaat losbreken wanneer iedereen op max-level zit, omdat mensen toch andere verwachtingen / eisen hebben dan wat het spel biedt. Dat is op zich niet te wijten aan ArenaNet (zijn bewuste keuzes geweest), behalve dat ze misschien de appeal van het spel iets breder hebben voorgesteld dan het daadwerkelijk is. Veel WoW-spelers, PvE-fans, raiders en loot-whores komen bedrogen uit verwacht ik, en zullen het spel vrij snel weer verlaten.

Daarnaast vind ik het ook wat misleidend dat ArenaNet doet alsof ze de MMO-mechanics helemaal anders doen, terwijl het in de praktijk behoorlijk op het klassieke model (Everquest / WoW) lijkt. Craften heeft discoveries, quests zijn events en het vechten heeft een ontwijkmogelijkheid, maar tegelijk zijn die drie basispilaren stiekem helemaal niet zo nieuw of anders als beweerd wordt. Gear en character levels worden dan wel anders benaderd, maar ook dat zijn naar mijn idee geen killer features. Misschien ben ik toch niet helemaal de doelgroep :(

[ Voor 19% gewijzigd door geert1 op 14-09-2012 13:08 ]

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-09 20:32
ActualFantasy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:49:
Ik hoop dat het mag, want inmiddels is het al weer 3 paginas terug...

Ik herhaal even mijn vraag :

--------------------------------------------------------------------------------

Even een vraagje.

Ik was een van die mensen die door de fout van Bol.com in maart kreeg te horen dat mijn CE niet uitgeleverd werd. Zij hebben mij toen beloofd dat er contact met mij opgenomen zou worden als hij weer beschikbaar zou komen.

Ik lees nu dus een van een aantal mensen dat ze hem voor 6 euro hebben kunnen bestellen. Vol ongeloof heb ik gebeld met bol.com en zij vertellen mij dat dat echt niet klopt. Als ik dat kan bewijzen dan wordt ik gecompenseerd. Wat dat ook mag zijn.

Ik zou graag willen weten of er iemand van de gelukkigen van de afgelopen dagen, bereid is om een schermafdruk of zo naar mij te mailen, van de afleverbon, of van de bestelling zelf. Je moet hier natuurlijk alle gegevens vanaf halen. Ik ga deze dan naar bol.com opsturen, en zo proberen nog iets geregeld te krijgen.

Als er iemand dat zou willen doen heel graag. mijn mailadres is actualf [at] xs4all [punt] nl
Je kunt het beste via PM contact opnemen met de mensen die in dit thread hebben gepost over de goedkope CE. Vergeet niet dat mensen niet snel hier aan mee willen werken omdat er mogelijk kans bestaat dat deze mensen Bol.com dan toch moeten vergoeden.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

geert1 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 12:56:
Ik twijfel zelf nog of het spel wel iets voor mij is, want ik krijg tijdens het levellen nog niet echt een sterke drang om hele nachten door te halen.
Voor mij is GW2 juist een toffe MMO omdat het niet uitnodigt om hele nachten door te halen, maar lekker op je gemak de boel te verkennen en na een paar uurtjes weer iets anders dan GW2 te gaan doen.
Ik verwacht dat er ook best wat kritiek gaat losbreken wanneer iedereen op max-level zit, omdat mensen toch andere verwachtingen / eisen hebben dan wat het spel biedt ...Veel WoW-spelers, PvE-fans, raiders en loot-whores komen bedrogen uit verwacht ik, en zullen het spel vrij snel weer verlaten.
Dat zullen inderdaad vooral de WoW spelers zijn. In GW1 was het na level 20 ook zo goed als afgelopen met PvE spelen en loot runs. Toch bleef daar lang een grote groep fanatieke PvP-ers actief. Ken je GW1 dan weet je een beetje wat je qua endgame in GW2 kunt verwachten denk ik.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• LikeAKing
Dus endgame is gefocussed op 100$ (s)PvP & WvW?

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
LikeAKing schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:17:
ALLES is endgame door schaling van level/gear.

Neem de verschillen draken in de lvl 40-70 gebieden. Als lvl80 doe ik aan zoveel mogelijk mee, want overal krijg ik gewoon lvl80 rares. Dus de content is gewoon direct al endgame (en door schaling van equipment/level blijft het een uitdaging).

Zelfde geld geloof ik voor dungeons, events etc. Rewards schalen voor groot deel mee en de moeilijkheid blijft ook gewoon aanwezig.

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:07
Als ik op lvl80 zit met mijn Thief, heb ik nog 7 complete games te gaan met andere professies. Dan heb je nog 5 verschillende startgebieden / storylines.

Ik zie het probleem niet zo :).

Op lvl80 gaan farmen om wapens te krijgen om beter te farmen om betere wapens en gear te krijgen om te verkopen om heel veel gold te krijgen om weeeer betere gear te kopen. Nha, niks voor mij.

Doe mij dan maar PvP of PvE 8x :).

Het terugschalen is voor mij echt fijn. Als ik lvl 80 ben en ik ga een vriend helpen op lvl 15, terwijl we op teamspeak zitten -> ik moet moeite doen om hem te helpen. Ik hoef niet 1 keer te meppen om 8 enemies neer te halen.

[ Voor 21% gewijzigd door StealthyPeanut op 14-09-2012 13:24 ]

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Goedendag, ik zit te denken aan een (kleine) upgrade voor mijn computer!

Ik speel op het moment voornamelijk GW2, maar ik merk in drukke gebieden dat ik toch wat fps drops heb!

Mijn huidige systeem:
Asrock 870 Extreme3
Phenom II x4 955 (@3.5)
8GB Ram
128GB SSD
HD5850

Ik zit te denken om mijn HD5850 om te ruilen tegen een HD7870.

Zal ik het verschil in fps goed gaan merken??

Battle.net tag

• LikeAKing
Myrdreon schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:22:
[...]

ALLES is endgame door schaling van level/gear.

Neem de verschillen draken in de lvl 40-70 gebieden. Als lvl80 doe ik aan zoveel mogelijk mee, want overal krijg ik gewoon lvl80 rares. Dus de content is gewoon direct al endgame (en door schaling van equipment/level blijft het een uitdaging).

Zelfde geld geloof ik voor dungeons, events etc. Rewards schalen voor groot deel mee en de moeilijkheid blijft ook gewoon aanwezig.
ik bedoelde % ipv $ sorry :P

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Antwoord blijft hetzelfde, alles in PvE is ook endgame.

• Yvilthi
mauro101 schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:24:
Goedendag, ik zit te denken aan een (kleine) upgrade voor mijn computer!

Ik speel op het moment voornamelijk GW2, maar ik merk in drukke gebieden dat ik toch wat fps drops heb!

Mijn huidige systeem:
Asrock 870 Extreme3
Phenom II x4 955 (@3.5)
8GB Ram
128GB SSD
HD5850

Ik zit te denken om mijn HD5850 om te ruilen tegen een HD7870.

Zal ik het verschil in fps goed gaan merken??
Waarschijnlijk wel met mijn HD6990 niet geklockt draai ik 50 - 65 FPS in drukke area's
(na instalatie van crossfire .cab driver die ook een single card FPS boosts lijkt te geven bij GW2)
Waar weinig particle effects zijn zit ik gemiddeld op 70 FPS

[ Voor 17% gewijzigd door Yvilthi op 14-09-2012 13:28 ]

• ActualFantasy
Xeiji schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:11:
[...]

Je kunt het beste via PM contact opnemen met de mensen die in dit thread hebben gepost over de goedkope CE. Vergeet niet dat mensen niet snel hier aan mee willen werken omdat er mogelijk kans bestaat dat deze mensen Bol.com dan toch moeten vergoeden.
Dat lijkt me niet, want je hebt niks meer openstaan bij bol.com.

Ze kunnen je nooit meer geld vragen voor een al afgehandelde bestelling.

Maar goed, ik heb idd ook al een aantal mensen een berichtje gestuurd. Al hebben niet veel mensen hier prive berichten aanstaan.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je merkt het wel, maar het valt tegen.

De HD5850 is iets sneller dan de HD6850. De HD7870 is zit tussen de HD6950 en de HD6970. De perfomance winst die je er uiteindelijk mee behaald is eigenlijk maar een procent of 15. Beter zou zijn om te switchen naar Nvidia, waar GW2 atm (en wss altijd, al hoop ik het niet) gewoon beter op draait
Gropah schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:28:
[...]

Je merkt het wel, maar het valt tegen.

De HD5850 is iets sneller dan de HD6850. De HD7870 is zit tussen de HD6950 en de HD6970. De perfomance winst die je er uiteindelijk mee behaald is eigenlijk maar een procent of 15. Beter zou zijn om te switchen naar Nvidia, waar GW2 atm (en wss altijd, al hoop ik het niet) gewoon beter op draait
Dat laatste schijnt wel mee te vallen volgens ANet's test:
https://www.guildwars2.co...mization-and-performance/
http://www.cinemablend.co...ed-By-ArenaNet-46036.html

Uit de stresstest blijkt voor AMD-kaarten dus 7900-serie > 7800-serie > 6900-serie aan de top. NVidia is alleen aan te raden als je te veel geld hebt :+

P.S. Je kunt ook even hier kijken voor meer algemene benchmarks:http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html. Daar blijkt NVidia in het top segment wel iets sneller, maar het scheelt heel weinig.

[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 14-09-2012 13:53 ]

Verwijderd

LikeAKing schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:17:
Endgame start naar mijn mening op het moment dat je alle maps op 100% hebt en niet als je level 80 bent. (Maar daar kunnen meningen over verschillen, ik vind het prima als mensen endgame meten vanaf level 80, of alle content als endgame zien)
Ik heb het zelf allemaal rustig aan gedaan en was na zo'n 110 uur spelen level 80. (Met slechts 3 maps op 100% en nog geen dungeons gedaan). Tegen de tijd dat ik alles op 100% heb, heb ik denk ik wel zo'n 300 uur in dat ene karakter zitten. Alleen hierom al is het zijn geld waard.

PvE endgame (in de zin van de 'beste' items halen) is daarna vooral het farmen van events en dungeons. De hoeveelheid mats die je nodig hebt om legendaries te farmen is erg flink en gaat veel runs vereisen.
Met andere woorden PvE endgame is vooral een grote grind. Hoe lang dit interessant blijft hangt er vanaf hoe interessant je dat zelf vindt en hoe vaak anet met content updates zal komen voor PvE.

Ik zie dat mezelf niet zo doen, maar ik heb wel veel lol met WvWvW en sPvP. Als ik dan ook nog alts in de mix gooi verwacht ik dat ik nog een flinke tijd zoet zal zijn met deze game. En tegen de tijd dat ik ook daar genoeg van heb komt er wel een expansion en wordt de game weer nieuw leven ingeblazen.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Omdat er zoveel geneuzel is over 'endgame' , bekijk eerst eens even dit filmpje:

YouTube: Reaching Endgame in Guild Wars 2

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Wat endgame betreft, ik vermoed dat er nog wel meer endgame content zal komen over een tijdje in de vorm van extra dungeons ofzo, maar voorlopig is er voor mij zat te doen. Zeker als je inderdaad de hele wereld als endgame content beschouwt wat eigenlijk gewoon waar is aangezien je overal level-appropriate drops krijgt.

Als je als lvl 80 vind dat je niets te doen hebt dan heb je dus alles al gezien van zones en al gear met niet alleen de goede stats maar ook de perfecte looks en heb je niets met PvP...en mocht dat inderdaad zo zijn dan kan je altijd nog een alt gaan levelen :P

Ik kan wel begrijpen dat het niet is wat mensen zich er bij voorgesteld hadden en dat men niet meer zo gemotiveerd is om een nieuw karakter te levelen als er op het maximum level niet veel speciaals te doen is maar dat er NIETS te doen is is compleet onwaar.

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 15:37
Ik ben jaren een actief wow speler geweest en heb nu sinds 2 dagen guild wars 2. Gister even voor het eerst gekeken maar ik moet zeggen dat het toch wel heel erg wennen is.

Verwijderd

Lasteraar schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 13:50:
Omdat er zoveel geneuzel is over 'endgame' , bekijk eerst eens even dit filmpje:

YouTube: Reaching Endgame in Guild Wars 2
Ik vind woodenpotato zelf wel interessant om naar te luisteren, maar hij is wel nogal lang van stof... Dus eigenlijk voeg je nu gewoon 10 minuten aan het geneuzel toe :P
Ik ben het wel met hem eens, maar zijn mening is toch niet heilig?
Eigenlijk moet de vraag over endgame gewoon anders gesteld worden: hoe lang kan dit spel (voor mij) boeiend blijven?'
RemkoDJ schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:14:
Ik ben jaren een actief wow speler geweest en heb nu sinds 2 dagen guild wars 2. Gister even voor het eerst gekeken maar ik moet zeggen dat het toch wel heel erg wennen is.
Waar moet je precies aan wennen dan? Vind ik altijd wel interessant om te horen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 14:22 ]

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
Seditiar schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:10:
Zeer fraaie update vanavond.

Heerlijk dat ze Stonemist Castle een stuk minder punten geven en een stuk makkelijker over te nemen maken, de positie is al goed genoeg om dat ding te willen. De punten maakten het alleen nog maar aantrekkelijker.
En de eerste Thief nerf is een feit :(

• ActualFantasy
disturbedmind schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:20:
[...]

En de eerste Thief nerf is een feit :(
Dan zal het wel nodig geweest zijn he.

Verwijderd

ActualFantasy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:21:
[...]

Heartseeker spam was iets te sterk. Nu wordt heartseeker weer vooral waarvoor het bedoelt was: als gap closer en als execute.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 10:22
Ik vind nerf altijd zo'n overdreven woord voor dit soort balancering, ik ben zelf thief en gebruik dagger in mijn main hand, en voor mij gaat er niet veel veranderen.

Waarvoor gebruik ik Heartseeker:

1) Finisher, ik moet nu wel een beetje opletten, maar het zal niet veel langer duren voor de tegenstander dood is.
2) (Re)Stealth, daar maakt het ook niet veel voor uit.
3) Gap closer, dan miste ik toch al 9/10 keer omdat ik echt te ver stond.

Verwijderd

ActualFantasy schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:21:
[...]

Vind ik ook. Het was veel te sterk. Probleem vond ik niet dat hij te sterk was maar dat hij te vaak kon worden gedaan. Het kostte maar 3 van die punten (ken thief niet goed dus weet niet hoe het heet). Van mij hadden ze er bijvoorbeeld 4 van kunnen maken dan had het ook al veel gescheeld. Maar dit vind ik ook wel prima.

Nu al die irritante warriors nog met hundred blades.

• Yvilthi
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:45:
[...]

........................

Inderdaad als je daar de eerste hit van krijgt kun je net zo goed al op de grond gaan liggen met de rug naar boven.. dan ben je sowieso sneller gespawnt :)
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:45:
[...]
Mja als ze 100B gaan nerfen denk ik dat het voor Warriors wel vrij lastig wordt... Toch zo'n beetje de enige skill van een Greatsword die een beetje pittig schade doet.

In PVP moet je er natuurlijk niet in terecht komen, maar dat valt dan ook vrij makkelijk te voorkomen.

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:47:
[...]

Mja als ze 100B gaan nerfen denk ik dat het voor Warriors wel vrij lastig wordt... Toch zo'n beetje de enige skill van een Greatsword die een beetje pittig schade doet.

In PVP moet je er natuurlijk niet in terecht komen, maar dat valt dan ook vrij makkelijk te voorkomen.
Klopt, als je de bull's charge weet te dodgen dan zie je de warrior daarna een beetje in de lucht meppen :P

100B is erg effectief maar mijns inziens niet overpowered omdat het prima te counteren is en bijna de volledige build van de warrior gefocussed is op die ene ability.

• Yvilthi
Verwijderd schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:51:
[...]

Klopt, als je de bull's charge weet te dodgen dan zie je de warrior daarna een beetje in de lucht meppen :P

100B is erg effectief maar mijns inziens niet overpowered omdat het prima te counteren is en bijna de volledige build van de warrior gefocussed is op die ene ability.
Eens opletten hoe die cast/skill bulls charge eruit ziet dan :)
Wellicht dat het beter gaat mochten we die inderdaad kunnen dodgen
100B op zichzelf stelt niks voor; de warrior staat dan geroot dus je kunt het zo ontwijken. Daarnaast loopt de schade langzaam op en dus zijn de eerste paar klappen niet heel pijnlijk. Tijd genoeg dus om weg te komen.

Alleen wordt 100B inderdaad meestal gecombineerd met een Bull's Charge en / of Bola's. Die knockback of root moet je dus zien te counteren, bijvoorbeeld door skill die stability geeft of roots breekt. Het is sowieso wel een goed idee om zo'n skill te hebben in PVP, evenals een skill die conditions verwijdert.

Verwijderd

Morrar schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 14:58:
100B op zichzelf stelt niks voor; de warrior staat dan geroot dus je kunt het zo ontwijken. Daarnaast loopt de schade langzaam op en dus zijn de eerste paar klappen niet heel pijnlijk. Tijd genoeg dus om weg te komen.

Alleen wordt 100B inderdaad meestal gecombineerd met een Bull's Charge en / of Bola's. Die knockback of root moet je dus zien te counteren, bijvoorbeeld door skill die stability geeft of roots breekt. Het is sowieso wel een goed idee om zo'n skill te hebben in PVP, evenals een skill die conditions verwijdert.
Volgens mij gebruikt zo'n warrior meestal zelf geen stabilty, dus kun je ook eventueel ook een stun/knockdown/etc gebruiken om zijn 100B te interrupten. (Meestal vang je dan wel een paar klapjes omdat er een casttijd op die abilities zit)

Verwijderd

Welke server zitten alle tweakers?

• Yvilthi
waar GoT zit weet ik zo niet, ik zit iig op far shiverpeaks

Verwijderd

Hmm die zit vol al :(

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54

Verwijderd

Gelukkig zijn er verschillende meningen. Als je lvl 80 bent geworden door te rushen en je vindt dat je aan endgame hoort te beginnen, dan is dat ieder zijn mening. Mijn endgame begint pas als ik een character op een rustige manier naar lvl 80 heb gebracht, alles heb gezien en gedaan, alle grote bosses heb gemold, alle crafting op max heb, etc.. Dat is denk ik ook een beetje de bedoeling van de makers; dat je alles gaat doen, anders hebben ze de content voor niks gemaakt en was het spel 2 jaar geleden al uitgebracht geweest :*)

Als je bovenstaande zaken gedaan hebt, kun je nog altijd 4 alts maken om het verhaal op een andere manier mee te maken, alle legendary wapens bij elkaar sparen, oneindig veel pvp en wvw doen enz.

Dan ben je wel even zoet denk ik. Tegen de tijd dat je hiermee klaar bent komen de expansions Cantha en zeker Elona eraan (zit een beetje verscholen in het laatste berichtje over endgame op de offi site).

Als je je nu al verveelt, doe je mijns inziens iets verkeerd. Bovenstaande proberen of een ander spel zoeken, lijkt me zo? :P

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-11 10:00
ik ben dus zelf begonnen met een ranger, speel eigenlijk alleen met een 2 handed longbow. dit speelt heerlijk weg. alleen is er weinig verandering. Nu wilde ik eventueel een warrior gaan beginnen. ik hoor alleen heel veel dat als er " boss events" zijn, dat je dan heel veel dood gaat als close combat zijnde.

Twijfel twijfel. wil eigenlijk 1 char echt als main gaan doen. ranger of warrior.....

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
jaydenjarno schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 15:37:
ik ben dus zelf begonnen met een ranger, speel eigenlijk alleen met een 2 handed longbow. dit speelt heerlijk weg. alleen is er weinig verandering. Nu wilde ik eventueel een warrior gaan beginnen. ik hoor alleen heel veel dat als er " boss events" zijn, dat je dan heel veel dood gaat als close combat zijnde.

Twijfel twijfel. wil eigenlijk 1 char echt als main gaan doen. ranger of warrior.....
Als je het geen probleem vind om bij sommige bosses gedwongen te worden om ranged te gaan, is Warrior een heerlijke class om te spelen. Ikzelf doe gewoon die dungeons niet meer :P

Verwijderd

Vindt dat ook zo vervelend je gaat zo snel dood als melee. De laatste tijd loop ik als warrior meer rond met een geweer dan dat ik met me zwaard sta te hakken en dat vind ik wel jammer, ben meer een melee speler maar je bent wel erg in het nadeel af en toe. Probeer wel melee als verdedigend te spelen door schild te equippen maar dan ben ik nog steeds snel dood... en ik dodge nog wel zo pro af en toe :P

Verwijderd

Northern Shiverpeaks. (amerikaanse server)

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ah, ik miste die vraag vandaag al. Het was immers al weer, wat zal het zijn, een pagina of vijf geleden dat dezelfde vraag gesteld werd en vijf pagina's daarvoor en vijf pagina's daarvoor en ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Eigenlijk, gezien de waarschuwing boven dat leuke hokje waar men een reply typt, staat het eigenlijk op elke pagina waar de meeste tweakers zitten :D

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Iemand enig idee wat error 122:4:5:1270 betekend? ik kan niet meer inloggen, ook op de website niet meer, deze geeft aan dat ik geen toegang heb tot GW2

• DiedB
  • Laatst online: 18-11 17:31
Hoor ik ruim 3 gold te verdienen bij het completen van Mount Maelstrom? Wel toevallig, ben vandaag jarig, leuk cadeau :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6f8Ik.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4Ao08.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door DiedB op 14-09-2012 17:25 ]

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-11 16:03
ik krijg hier ook die foutmelding...

• Kupauw
patrieckske schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:25:
ik krijg hier ook die foutmelding...
Lees net ergens een vaag bericht dat het kan zijn dat je serial niet meer geldig is... heb de game eergisteren gekocht op CDkey warehouse

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-11 16:03
ja same here...

• Kupauw
lees net dit:

error 122 means the account was fraudulently purchased by an unauthorised seller or similar to that(i got it too cause paypal reversed my payment without my knowledge)
so i bought a new serial key on the account im talking from, yesterday night they offered me a solution disable the serial key from the account im talking from and reissue a serial key for my error 122 account so solution is buy a new serial from an authorised seller (best is to buy from arenanet site) and ask them to apply it to your account with the error 122 now as for refunds about the old serial which was rendered useless your friend will have to speak with the ppl that selled it to him

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-11 16:53

Grudgie

PSN: Grudgie7

Jasperklaren schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:41:
lees net dit:

error 122 means the account was fraudulently purchased by an unauthorised seller or similar to that(i got it too cause paypal reversed my payment without my knowledge)
so i bought a new serial key on the account im talking from, yesterday night they offered me a solution disable the serial key from the account im talking from and reissue a serial key for my error 122 account so solution is buy a new serial from an authorised seller (best is to buy from arenanet site) and ask them to apply it to your account with the error 122 now as for refunds about the old serial which was rendered useless your friend will have to speak with the ppl that selled it to him
Ik heb ook die Error 122 code en kan al een week geen Guild Wars 2 spelen. Ik vind de helpdesk ook enorm traag met reageren op mijn mails/reacties. Dit is echt zo slecht! En vaak heb ik het idee dat ik hun ook nog eens moet helpen met ideeën waar het aan kan liggen. pffff... wat een slechte en trage helpdesk!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11 18:50
Jasperklaren schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 17:29:
[...]

Lees net ergens een vaag bericht dat het kan zijn dat je serial niet meer geldig is... heb de game eergisteren gekocht op CDkey warehouse
En daarom heb ik deze key ook origineel retail gekocht. Ik koop veel spellen via key sites, maar bij GW2 niet gedurfd. En dit is dus de reden.

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:21
Grudgie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 18:51:
[...]

Ik heb ook die Error 122 code en kan al een week geen Guild Wars 2 spelen. Ik vind de helpdesk ook enorm traag met reageren op mijn mails/reacties. Dit is echt zo slecht! En vaak heb ik het idee dat ik hun ook nog eens moet helpen met ideeën waar het aan kan liggen. pffff... wat een slechte en trage helpdesk!
Wat verwacht jij nou dan van een helpdesk. Jij hebt gewoon geen legale versie van het spel (ook al dacht je dat). Je hebt feitelijk niet eens recht op support. Dan nog, het enige wat jij moet doen is een normale versie kopen, dus ik snap niet wat je met de support wil bereiken. Ze kunnen niks voor je doen.

In dit geval is het spel trouwens zo goed en speel ik het zo veel uren, dat het mij niet eens uitmaakt of het spel 40, 55 of 75 euro kost, ik betaal het, en gewoon op de officiële site ondanks de hogere prijs. Ik snap niet dat je bij aankoop van dit soort spellen, waarvan bekend is dat er veel oplichters op afkomen, gaat bezuinigen op een aankoop door ergens maar een key te bestellen.

Proberen mag altijd, maar ga dan achteraf niet zeuren. Daarnaast staat de support van Arenanet goed bekend.

• Kupauw
Playa del C. schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:01:
[...]

Wat verwacht jij nou dan van een helpdesk. Jij hebt gewoon geen legale versie van het spel (ook al dacht je dat). Je hebt feitelijk niet eens recht op support. Dan nog, het enige wat jij moet doen is een normale versie kopen, dus ik snap niet wat je met de support wil bereiken. Ze kunnen niks voor je doen.

In dit geval is het spel trouwens zo goed en speel ik het zo veel uren, dat het mij niet eens uitmaakt of het spel 40, 55 of 75 euro kost, ik betaal het, en gewoon op de officiële site ondanks de hogere prijs. Ik snap niet dat je bij aankoop van dit soort spellen, waarvan bekend is dat er veel oplichters op afkomen, gaat bezuinigen op een aankoop door ergens maar een key te bestellen.

Proberen mag altijd, maar ga dan achteraf niet zeuren. Daarnaast staat de support van Arenanet goed bekend.
Omdat de game uitverkocht was en die website nog 1 van de weinige met keys was...

Verwijderd

Tja, toch voorzichtig mee zijn. ArenaNet had al eens eerder aangegeven accounts af te sluiten die niet via de officiële kanalen gekocht zijn.

Maar goed, wel balen natuurlijk. Support heeft het op dit moment gewoon heel druk, maar over het algemeen reageren ze binnen 48-72 uur. Helaas lukt ze dat niet altijd.

• Kupauw
Ben nu aan het kijken of ik de betaling kan terugdraaien via me bank of via de verstrekker van de cd-key

• Grudgie

Grudgie

Playa del C. schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:01:
[...]

Ik zeur niet achteraf! Want de 1e week ongeveer deed het spel perfect en opeens uit het niets kon ik niet meer connecten. Heb ik contact opgenomen met de helpdesk en moest ik gaan kijken of mijn porten ofzo wel openstonden of whatever. :S

Ik had zelfs in het bericht mijn 2 error codes aangegeven maar blijkbaar hadden ze die niet goed gelezen en heb ik die 122 error code nog eens aangegeven die ik kreeg en toen kreeg ik een mail van hun dat ik mijn serial key moest doorgeven aan hun en na 2 dagen heb ik nog steeds geen reactie van hun. Ik vind dat gewoon slecht.

Overigens heb ik ook nog contact opgezocht met de site waar ik de key heb gekocht en hun zeggen dat als er iets is met de key of whatever en ik kan dat aantonen via de helpdesk van GW2 dat ik gewoon een nieuwe key krijg of mijn geld terug krijg.

En stel dat met mijn key is gefraudeerd, terwijl ik daar niks van weet of whatever, omdat ik gewoon normaal online speel, waarom krijg ik daar geen mail over van Arenanet? Lijkt me toch wel beetje normaal.

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:55
Grudgie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:17:
[...]

Ik zeur niet achteraf! Want de 1e week ongeveer deed het spel perfect en opeens uit het niets kon ik niet meer connecten. Heb ik contact opgenomen met de helpdesk en moest ik gaan kijken of mijn porten ofzo wel openstonden of whatever. :S

Ik had zelfs in het bericht mijn 2 error codes aangegeven maar blijkbaar hadden ze die niet goed gelezen en heb ik die 122 error code nog eens aangegeven die ik kreeg en toen kreeg ik een mail van hun dat ik mijn serial key moest doorgeven aan hun en na 2 dagen heb ik nog steeds geen reactie van hun. Ik vind dat gewoon slecht.

Overigens heb ik ook nog contact opgezocht met de site waar ik de key heb gekocht en hun zeggen dat als er iets is met de key of whatever en ik kan dat aantonen via de helpdesk van GW2 dat ik gewoon een nieuwe key krijg of mijn geld terug krijg.

En stel dat met mijn key is gefraudeerd, terwijl ik daar niks van weet of whatever, omdat ik gewoon normaal online speel, waarom krijg ik daar geen mail over van Arenanet? Lijkt me toch wel beetje normaal.
Ze kunnen nou eenmaal niet iedereen een persoonlijk mailtje sturen wat jij zo graag wilt.

Dit is de beste manier om dit soort dingen te doen. Toen je je key bij die site kocht wist je dat het een risico was. ArenaNet heeft het ook meerdere malen op verschillende platformen gezegd dat ze alleen de officiele retailers ondersteunen. Het is ook algemeen bekend dat zulke sites niet 100% betrouwbaar zijn, mocht je dat nog niet weten, ga het is een keer uitzoeken.

Sites zoals G2Play en cdkeywarehouse krijgen hun keys vaak via manieren binnen die ArenaNet geen geld opleveren.

En over langzame klantenservice.. Ze beantwoorden je vraag tenminste en proberen je te helpen, dat het 2 of 3 dagen kan duren is logisch. Ze hebben 2 miljoen players, ze kunnen niet zomaar hun klantenservice uitbreiden omdat het een launch is, anders kunnen ze over een maand de helft gaan ontslaan.

Ga astjeblieft dus niet klagen op ArenaNet, maar leg het probleem bij de store waar je je key vandaan hebt, en koop via de officiele sites een key(GreenManGaming 41 euro icm coupon)

• Grudgie

Grudgie

Remz schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 19:24:
[...]

Ze kunnen nou eenmaal niet iedereen een persoonlijk mailtje sturen wat jij zo graag wilt.

Dit is de beste manier om dit soort dingen te doen. Toen je je key bij die site kocht wist je dat het een risico was. ArenaNet heeft het ook meerdere malen op verschillende platformen gezegd dat ze alleen de officiele retailers ondersteunen. Het is ook algemeen bekend dat zulke sites niet 100% betrouwbaar zijn, mocht je dat nog niet weten, ga het is een keer uitzoeken.

Sites zoals G2Play en cdkeywarehouse krijgen hun keys vaak via manieren binnen die ArenaNet geen geld opleveren.

En over langzame klantenservice.. Ze beantwoorden je vraag tenminste en proberen je te helpen, dat het 2 of 3 dagen kan duren is logisch. Ze hebben 2 miljoen players, ze kunnen niet zomaar hun klantenservice uitbreiden omdat het een launch is, anders kunnen ze over een maand de helft gaan ontslaan.

Ga astjeblieft dus niet klagen op ArenaNet, maar leg het probleem bij de store waar je je key vandaan hebt, en koop via de officiele sites een key(GreenManGaming 41 euro icm coupon)
Nja goed, het was voor mij de 1e keer dat ik zoiets deed. Toen ik de key bestelde kon ik geen key bestellen op de site van guildwars. Normaal koop ik mijn games via steam of origin etc. :)

• LikeAKing
Al die problemen met uitverkocht, haha, er lagen nog een paarhonderd in elke local store in groningen ofzo. Wat is dit? Groningers spelen geen guildwars2?
Pagina: 1 ... 164 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.