bij mij werkte het en kon ik ook gewoon ingame komen.Crankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:23:
[...]
Dank! Doet 't nu ;D De launcher iigNu nog daadwerkelijk spelen.
Ik speel het nu op lvl 25, 2 handed sword heeft een mooie attack (nummer 4) die lekkere dmg doetBlaim schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:29:
Hmm ik kan maar niet enthousiast worden van de Mesmer proff, terwijl ik de armor en spells wel gaaf vind. Het lijkt zo weinig damage te doen en vooral op debuffen te zijn gericht. Al met al voelt het traag, zeker ten opzichte van een thief. Word dit met de levels beter/sneller of wil ik teveel van deze proff?
Verwijderd
Ik maak een char aan en iedere keer als ik het gezicht naar wens heb en richting de Armor kleuren ga dan zoomt het gezicht uit en krijgt het iedere keer een dom masker. Ik heb nu 3 verschillende rassen voor de Necromancer samengesteld en wil het gezicht van mijn char zoals ik het maak. Hoe kom ik van die maskers af?
Ze zullen wel niet aan de grote klok willen hangen dat op launch day half Europa niet kan inloggen. Dat zou ook verklaren waarom hun forums weer gesloten zijn.
Maybe afhankelijk van je character' server... hier deed 'ie het nietstime schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:29:
[...]
bij mij werkte het en kon ik ook gewoon ingame komen.
ingame op 'H' drukken en dan het vinkje bij het masker uitzetten.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:31:
Ik maak een char aan en iedere keer als ik het gezicht naar wens heb en richting de Armor kleuren ga dan zoomt het gezicht uit en krijgt het iedere keer een dom masker. Ik heb nu 3 verschillende rassen voor de Necromancer samengesteld en wil het gezicht van mijn char zoals ik het maak. Hoe kom ik van die maskers af?
psn-id: Jacman
Lekker, geïnstalleerd moet ik nog een dikke patch downloaden
Je kunt ingame je helm hiden, ook je shoulder(armor). Bij de karakterselectie zul je helaas iedere keer je helm/headgear zien...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:31:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/v0ax_/
No shit, zit er gewoon in 
Na f*cking 3uur proberen in te loggen kan ik eindelijk spelen
Na f*cking 3uur proberen in te loggen kan ik eindelijk spelen
Eigenschappen van de shortcut en dan invoeren achter de .exeBartisik schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:28:
[...]
Waar moet je dat ook alweer toevoegen...?
vb: "J:\Guild Wars 2\Gw2.exe" -authsrv 206.127.159.77
Kon trouwens inloggen en mijn char aanmaken. Daarna een zwart scherm enkele minuten lang (low server) en nu kan ik weer niet inloggen (dus ook met die authsrv toegevoegd)
Hij vraagt ook telkens om mijn mailadres te valideren, krijg je een link, klik je daarop, foutmelding...
BF1: Don-Panio
Shortcut maken naar Gw2.exe, rechter muisknop -> Eigenschappen en dan achter "Target"Bartisik schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:28:
[...]
Waar moet je dat ook alweer toevoegen...?
Bij mij werd dat dus: ' "C:\Users\Admin\Desktop\Guild Wars 2\Gw2.exe" -authsrv 206.127.159.77 '
toch hier een vraagje misschien iemand een idee ik zit bij een vriend thuis en bij hem draait het spel en de login de hele tijd.
Maar als ik GW2 op mijn laptop open met zelfde build (externe hdd) kunnen we met beide accounts niet verder komen dan de launcher daarna firewall probleem. Terwijl ik 1 sec later op de Desktop van hem gewoon in kan loggen
en spelen ofc.
Maar als ik GW2 op mijn laptop open met zelfde build (externe hdd) kunnen we met beide accounts niet verder komen dan de launcher daarna firewall probleem. Terwijl ik 1 sec later op de Desktop van hem gewoon in kan loggen
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Je maat zit waarschijnlijk op een andere auth server, die geen problemen ondervind op het moment.. wordt afwachten ben ik bang.Timocos schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:33:
toch hier een vraagje misschien iemand een idee ik zit bij een vriend thuis en bij hem draait het spel en de login de hele tijd.
Maar als ik GW2 op mijn laptop open met zelfde build (externe hdd) kunnen we met beide accounts niet verder komen dan de launcher daarna firewall probleem. Terwijl ik 1 sec later op de Desktop van hem gewoon in kan loggenen spelen ofc.
Werkt niet (meer).Crankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:33:
[...]
Shortcut maken naar Gw2.exe, rechter muisknop -> Eigenschappen en dan achter "Target"
Bij mij werd dat dus: ' "C:\Users\Admin\Desktop\Guild Wars 2\Gw2.exe" -authsrv 206.127.159.77 '
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
hier werkt hij ook niet hoe kom ik op die irc ga ik een nieuw adres vragen
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Dank! Al doet hij bij mij dan nog niksCrankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:33:
[...]
Shortcut maken naar Gw2.exe, rechter muisknop -> Eigenschappen en dan achter "Target"
Wanneer komt die GoT-guild eens op gang?
Was idd te verwachten.hard naar een ip adres toe
Zit er wel nu in, maar krijg dan dezelfde 42. error bij het char selectie scherm.
Verwijderd
Die is er al lang. Zit er al sinds zaterdag ochtend in...FrozenToast schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:36:
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 18:39 ]
Lijk me niet:Crankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:34:
[...]
Je maat zit waarschijnlijk op een andere auth server, die geen problemen ondervind op het moment
"Maar als ik GW2 op mijn laptop open met zelfde build (externe hdd) kunnen we met beide accounts niet verder komen dan de launcher daarna firewall probleem. "
Lijkt me een probleem veroorzaakt door een specifieke combinatie van netwerkkaarten/drivers, nl die vd authserver en de laptop. Zou niet zo mogen zijn maar gebeurt toch wel. Zo is er één website waarmee ik met m'n desktop pc altijd problemen heb (met 6 verschillende webbrowsers, ook met alle firewalls uit), maar met een laptop via dezelfde router geen problemen.
Yes skip to end
Neem aan dat ik nu klaar ben met GW2 spelen
Neem aan dat ik nu klaar ben met GW2 spelen
Ik weet niet over welke GoT guild jij het hebt, maar de GoT guild waar ik in zit heeft inmiddels al 389 website members en ongeveer 240 ingame members.FrozenToast schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:36:
vraagje:
ik heb een 3 day headstart
maar nu moet ik nog de gewoone game key invullen. maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen.
of vraagt die daar vanzelf om als het zover is?
maar nu moet ik nog de gewoone game key invullen. maar ik kan niet vinden waar ik dat kan doen.
die headstart ben je nu toch echt te laat voor want nu is de game officieel uit.
3 day headstart was zaterdag alsk1nny666 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:43:
vraagje:
Oh.. niet gemerktSagaris schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:40:
[...]
Ik weet niet over welke GoT guild jij het hebt, maar de GoT guild waar ik in zit heeft inmiddels al 389 website members en ongeveer 240 ingame members.
Kan ik joinen, en zo ja met wie moet ik dan praten? (Zit al wel in Far Shiverpeaks)
http://www.guildoftweakers.com, hier even registreren en de rest wijst zich vanzelf.FrozenToast schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:46:
[...]
Oh.. niet gemerkt![]()
Kan ik joinen, en zo ja met wie moet ik dan praten? (Zit al wel in Far Shiverpeaks)
Hmm... guild chat doet 't niet meer lijkt 't... ik zit wel in GoT maar als ik in /g wil chatten krijg ik de melding: you are not in a guild
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Dan moet je nog even represent doen denk ik in je guild screen.Potame schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:50:
Hmm... guild chat doet 't niet meer lijkt 't... ik zit wel in GoT maar als ik in /g wil chatten krijg ik de melding: you are not in a guild
[ Voor 67% gewijzigd door Solopher op 28-08-2012 18:52 . Reden: quote toegevoegd. ]
zelfde probleem jaPotame schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:50:
Opmerkelijk, inloggen blijft hij hangen en na een tijdje meldig over je firewall/router, maar typ je een random wachtwoord in, zegt hij meteen dat je wachtwoord fout is
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
pad:
Auth server -> login server -> gam eserver
De fout ligt bij de login server
Auth server -> login server -> gam eserver
De fout ligt bij de login server
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Snap alleen niet waarom ze dit niet allemaal hebben gekoppeld aan je NCsoft account, daar heb ik hele overzicht van key's, betalingen etc, maar ik kan op gw2.com helemaal niets vinden van reeds ingevoerde codes of status van je keys.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Heeft GW2 eigenlijk ook een ingame voice chat functie?
volgens de devs moeilijkste profession (if im correct)Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:56:
Ik zie vrij weinig Necromancers, heeft dat een reden
http://i.imgur.com/w0mKZ.jpg
[ Voor 6% gewijzigd door yedo op 28-08-2012 19:04 ]
.... lol? ik ben erop eens uitgegooid. Heeft iemand dit ook?
Vriendin zit lekker chars te maken, en ik kan niet eens inloggen >< ze alt+f4'd en zit gelijk weer op char screen na inloggen
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Haters gonna hatelanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:03:
Vriendin zit lekker chars te maken, en ik kan niet eens inloggen >< ze alt+f4'd en zit gelijk weer op char screen na inloggen
Raar dat een selecte groep spelers dan niet kan inloggen (wat er toch vrij veel zijn)
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Verwijderd
Ik zat er net ook in, char aangemaakt en kreeg toen een zwart scherm met enkel 'Skip to end' in beeld maar dat werkte niet. Toen maar alt+F4 en nu kan ik er ook niet meer in
Ik was aan het spelen, opeens zegt hij connection error, sluit hij af opeens(naar de client/launcher)... en nu ben ik net als de rest, niet inlogbaar..
Ja, daar kom ik ook wel maar na het char screen krijg je weer errors dat de login server niet bereikbaar is.lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:03:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
hier hetzelfde, volgens mij net nog wel naar Far Shiverpeaks kunnen transferen. klapte daarna er wel meteen uit.
ach ja ik zie wel.
ach ja ik zie wel.
Zelfde verhaalMdekoning schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:07:
hier hetzelfde, volgens mij net nog wel naar Far Shiverpeaks kunnen transferen. klapte daarna er wel meteen uit.
ach ja ik zie wel.
Waarschijnlijk omdat de summons zo lelijk zijn (imo natuurlijkyedo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:01:
[...]
volgens de devs moeilijkste profession (if im correct)
http://i.imgur.com/w0mKZ.jpg
En ja ik heb er zelf ook één! Het is een leuke class om te spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Jveer op 28-08-2012 19:08 ]
Verwijderd
Tjah mijn favo WoW char is Death Knight dus dat is in dit geval een kruising tussen Guardian en Necro, dus toch maar voor de Necro gekozen. Icm human race kan je daar best leuke dames mee creeëren
Verwijderd
Kom er ook weer niet in met error 21, iets met authentication...., ligt dat aan mij of zijn de servers weer over belast.
Ik moets mijn account valideren maar de website zegt link expired or invalid
Wat een gezeer.
Wat een gezeer.
Volgens mij is de guild chat helemaal verneukt nu. Geeft aan dat je niet in een guild zit terwijl ik zeker weet toch in een guild te zitten, zie ook roster etc.
Dikgedrukte heb ik ook steeds..Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:11:
Kom er ook weer niet in met error 21, iets met authentication...., ligt dat aan mij of zijn de servers weer over belast.
Wat een gezeer.
:9
En als je hier en daar wat informatie op zou zoeken, zou je vinden dat je dat dus voor nu kan negeren. Daar werken ze aan.
Tot die tijd hoef je dus je mail niet te valideren...
Was gelukt om in te loggen, zelfs een plekje op Far Shiverpeaks kunnen krijgen maar nu aan het eind van het maken van m'n character bij het naam invullen heb ik nu ook een connection error
Damn had mezelf voorbereid op een lekker avondje levelen aan mijn warrior maar helaas.
zoals te verwachten was toch weer server problemen op de launch day
zoals te verwachten was toch weer server problemen op de launch day
Het is een bekende "bug". Had het gegoogle'd en ArenaNet zegt op meerde plaatsen (fora) dat deze bug bij bijna elke (GW2)account geldt die niet gelinkt is naar een GW1 account. En ik heb dit ook
Verwijderd
Waar zei ik dat ik dit als probleem zie en dat ik naar een oplossing zoek? Ik gaf alleen aan dat ik die melding ook krijg, thats all.BioHazard schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:14:
[...]
En als je hier en daar wat informatie op zou zoeken, zou je vinden dat je dat dus voor nu kan negeren. Daar werken ze aan.
Mijn excuses dan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:18:
[...]
Waar zei ik dat ik dit als probleem zie en dat ik naar een oplossing zoek? Ik gaf alleen aan dat ik die melding ook krijg, thats all.
Dit krijg ik 1x keer, dan opeens weer 5x error code:42...
Btw guys, welke versie hebben jullie gekocht? Winkel CD, of webshop key? En waarom?
[ Voor 7% gewijzigd door IngamerX op 28-08-2012 19:25 ]
Ik pre-purchase, krijg je een DVD hoes zonder dvd,IngamerX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:25:
Btw guys, welke versie hebben jullie gekocht? Winkel CD, of webshop key? En waarom?
vraagje: Hoe join ik mn vriendin? zij zit op een andere overflow als ik. Kan nergens join knop vinden
@Rain
Heh okay, geen schijfje, dan bestel ik gewoon de code op gamercard. Heb mn pinpas in mijn hand, dus feest kan beginne !
Heh okay, geen schijfje, dan bestel ik gewoon de code op gamercard. Heb mn pinpas in mijn hand, dus feest kan beginne !
verklaring: Ik ben uit de overflow, zij niet. Wat kunnen we hier tegen doen >< Ik kan nergens joinvinden.
nvm join in metrica province werkt niet >_>
ligt er dus weer uit
nvm join in metrica province werkt niet >_>
ligt er dus weer uit
[ Voor 25% gewijzigd door corset op 28-08-2012 19:37 ]
Hoe kom ik uit die overflow server, gaat dat vanzelf of...?
Ik hoop dat je veel popcorn en cola had ingeslagen, want je hebt al een aantal keren kunnen genietenMetian schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:42:
[...]
Daarom zit ik ook weer lekker aan de popcorn met cola. Wat een gezeur zeg. Het lijkt me namelijk vrij logisch dat er zo rond de release wat problemen zijn met inloggen enz. maar helaas snappen veel mensen dat weer niet.
Je krijgt vanzelf een popup.GluonC schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:37:
Hoe kom ik uit die overflow server, gaat dat vanzelf of...?
Kan ik een invite krijgen voor de tweakers guild? Ik ben op het moment met mijn eerste character bezig, een engineer, maar ik wil nog wel wat andere classes uitproberen voordat ik definitief "beslis"
Username: Svardskampe (+ook character naam van de engineer)
Zo snel als het kan zal ik eens naar FS verhuizen
, release is vrij goed bevallen voor mij, ik had verwacht gewoon niet te kunnen spelen. Misschien 1x een inlogfaal gehad.
Username: Svardskampe (+ook character naam van de engineer)
Zo snel als het kan zal ik eens naar FS verhuizen
iemand antwoord op mijn vraag?
Ik begin te twijfelen of we er verstandig aan hebben gedaan om op Far Shiverpeaks te gaan spelen.
De server is echt altijd vol. Ik zit sowieso altijd standaad op de overflow en na een tijd krijg ik de melding om naar de normale te gaan. Erg vervelend want je weet nooit wanneer en hoe lang dit gaan duren en het is gewoon annoiing dat scherm voor je neus te zien. Waarom maken ze er niet gewoon een knop bij, Stay in overflow and STFU!.
Daarnaast omdat ik altijd in de overflow zit kom je niet in WvW daar kom je alleen in als je op de orginiele server zit. Dus als ik NU een potje WvW wil spelen dan kan dat niet want ik kom eerst op de overflow dan ergens tussen de 1 en 3 uur later krijg ik ergens een melding dat ik naar de normale server kan, en dan ben ik allang weer ergens anders mee bezig.
Wat denken jullie, zouden ze nog meer recources geven aan drukke servers? Aangezien er ook minder drukke server zijn.
De server is echt altijd vol. Ik zit sowieso altijd standaad op de overflow en na een tijd krijg ik de melding om naar de normale te gaan. Erg vervelend want je weet nooit wanneer en hoe lang dit gaan duren en het is gewoon annoiing dat scherm voor je neus te zien. Waarom maken ze er niet gewoon een knop bij, Stay in overflow and STFU!.
Daarnaast omdat ik altijd in de overflow zit kom je niet in WvW daar kom je alleen in als je op de orginiele server zit. Dus als ik NU een potje WvW wil spelen dan kan dat niet want ik kom eerst op de overflow dan ergens tussen de 1 en 3 uur later krijg ik ergens een melding dat ik naar de normale server kan, en dan ben ik allang weer ergens anders mee bezig.
Wat denken jullie, zouden ze nog meer recources geven aan drukke servers? Aangezien er ook minder drukke server zijn.
precies de reden waarom ik naar piken square ben gegaan low population met rp community voor de gezelligheidkaasaanfiets schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:54:
Ik begin te twijfelen of we er verstandig aan hebben gedaan om op Far Shiverpeaks te gaan spelen.
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Verwijderd
Vreemd, kreeg net een GoT guild invite en heb deze geaccept maar lijk niet in de guild te zitten.
Inderdaad. Drie dagen nauwelijks problemen gehad met overflow servers.ocwil schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:58:
[...]
precies de reden waarom ik naar piken square ben gegaan low population met rp community voor de gezelligheid
Een paar keer opnieuw in en uitloggen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:59:
Vreemd, kreeg net een GoT guild invite en heb deze geaccept maar lijk niet in de guild te zitten.
Ik had hetzelfde.
@ocwil
Ik denk er over na hetzelfde te doen, maar dat hele RP gebeuren staat mij niet zo aan, eerlijk gezegd vind ik het nogal achterlijk.
Ik denk er over na hetzelfde te doen, maar dat hele RP gebeuren staat mij niet zo aan, eerlijk gezegd vind ik het nogal achterlijk.
Grappig dat toen iemand daarover begon voor de release hij werd doodgeflamed en uiteindelijk zelf maar een server topic is begonnen. En nu dus uiteindelijk blijkt te kloppenkaasaanfiets schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:54:
want? niemand forceert RP op je hoor. Beetje rare reactie maar goed..IngamerX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:01:
@ocwil
Ik ben nu lvl 14 elementalist het bevalt wel goed maarja support dmg he.
4 klappen en je bent dood,niet zoals de guardian die nog geen 100 hp kwijtraakt na een fight XD
Ik zit op Gunnars Hold voor wie daar ook zit voeg me toe ^^ : Eolith
4 klappen en je bent dood,niet zoals de guardian die nog geen 100 hp kwijtraakt na een fight XD
Ik zit op Gunnars Hold voor wie daar ook zit voeg me toe ^^ : Eolith
Inderdaad. Speel er al drie dagen op en nog geen last gehad van RP. Een paar keer hard gelachen wel. Ik vind het wel wat hebben.lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:11:
[...]
want? niemand forceert RP op je hoor. Beetje rare reactie maar goed..
Raar? Het is gewoon mijn mening.lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:11:
[...]
want? niemand forceert RP op je hoor. Beetje rare reactie maar goed..
Denk ga mooi GW2 bestellen, overal dus hardcopy's.. Alle digitale keys zijn uitverkocht. Wat een crap zooi..
Ik heb mezelf ook min of meer overgehaald om deze game te gaan kopen en ik zie idd ook nergens meer keys. En zeker niet via de iDeal manier van betalen. Aangezien ik geen CC heb is dat zo'n beetje de enige optie. Een Paypal account heb ik ook niet en volgens mij duurt de betaling dan ook enkele dagen?IngamerX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:28:
[...]
Raar? Het is gewoon mijn mening.
Denk ga mooi GW2 bestellen, overal dus hardcopy's.. Alle digitale keys zijn uitverkocht. Wat een crap zooi..
Ik neem aan dat ze via de site van GW2 zelf nog wel voldoende keys hebben
@Denman
ja, maar dan betaal je in één keer 55 euro. Das ook min of meer de rede dat ik niet de pre purchase heb gedaan. Omdat ie in de webshop 15 euro goedkoper is.
ja, maar dan betaal je in één keer 55 euro. Das ook min of meer de rede dat ik niet de pre purchase heb gedaan. Omdat ie in de webshop 15 euro goedkoper is.
Heb ik een probleem met de guild als ik heb gekozen dat mijn wereld PS is?
Verwijderd
Ja, want de guild zit op FS 
Overigens ben ik nu level 5 met de Necromancer en tot nu toe bevalt deze profession me nog niet echt. Voor mijn gevoel vreemde aanvallen die weinig zichtbaar zijn vergeleken met bijvoorbeeld de vuurregen van de elementalist. Kijk het nog even af voordat ik ga switchen.
Overigens als je level up bent krijg je dan een skill point? Die melding zie ik al een aantal keren in beeld namelijk maar tot nu toe kan ik geen skills of slots kopen. Wordt dit automatisch unlockt?
Overigens ben ik nu level 5 met de Necromancer en tot nu toe bevalt deze profession me nog niet echt. Voor mijn gevoel vreemde aanvallen die weinig zichtbaar zijn vergeleken met bijvoorbeeld de vuurregen van de elementalist. Kijk het nog even af voordat ik ga switchen.
Overigens als je level up bent krijg je dan een skill point? Die melding zie ik al een aantal keren in beeld namelijk maar tot nu toe kan ik geen skills of slots kopen. Wordt dit automatisch unlockt?
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 20:41 ]
Dacht ik al.
Oke, dan moet ik naar een andere guild. Wil absoluut op PS.
Was er laatst niet iemand hier die op FS een guild oprichtte?
Zelfs al zit je in een andere world kon je toch nog lid worden van de guild? Dacht dat je dan alleen niet mee kon doen met WvWvW, maar kan het mis hebben natuurlijkmaartend schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:39:
[...]
Dacht ik al.
Oke, dan moet ik naar een andere guild. Wil absoluut op PS.
Was er laatst niet iemand hier die op FS een guild oprichtte?
Die 55 euro boeit me niet zo. Als ik wil spelen wil ik spelenIngamerX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:32:
@Denman
Het gaat mij er dus vooral om dat ik niet zeker weet dat ik meteen kan starten op het moment dat ik een paypal account aanmaak en betaal voor de game. Of gaat het wel snel op die manier?
Ja volgens mij wel ik heb de sp's zelf gespaard voor de 3 sp skills die zijn beter en ietwat de sp waard.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:36:
Ja, want de guild zit op FS
Vanaf lvl 10 unlock je ze volgensmij.
ik vind het maar gek, dan heb ik een quest om invaders tegen te houden, ren ik daar heen, start the 'event' ervan. Doen allemaal andere spelers mee, hebben deze dan dezelfde quest of doen ze gewoon mee? Het zijn geen NPC's toch?
Heb nooit echt MMO's gespeeld...
Heb nooit echt MMO's gespeeld...
[ Voor 6% gewijzigd door Paniohitus op 28-08-2012 20:47 ]
BF1: Don-Panio
Weet ik niet. Volgens mij moet je inderdaad wachten, maar het antwoord staat vast op de paypal website. Volgens mij heb je ook zoiets als een premium account waarbij wel alles direct gaat.Denman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 20:40:
[...]
Die 55 euro boeit me niet zo. Als ik wil spelen wil ik spelen![]()
Het gaat mij er dus vooral om dat ik niet zeker weet dat ik meteen kan starten op het moment dat ik een paypal account aanmaak en betaal voor de game. Of gaat het wel snel op die manier?
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.