Guild Wars 2 @GuildWars2
We are aware of some conectivity issues within the EU region. Please bear with us while our team looks into the problem. ^AT
Dan lees je het toch niet? Wat is je probleem precies?Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:41:
[...]
90% ik kan er niet in/ik kan er wel in/welke server moet ik hebben onzinnig gezwam.
alsje nou 1 cm boven het veldje kijkt waar je in zit te tikkenralph0603 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:45:
[...]
Dan lees je het toch niet? Wat is je probleem precies?
dan zie je:
Dit topic is volgens mij niet bedoeld voor "Ik kan wel\niet inloggen" maar voor discussies over het spel zelf.`
Waarschuwing:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
dat er geen censor button isralph0603 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:45:
[...]
ik lees ze ook niet, maar je ziet ze wel de hele tijd (zoals "ik zit erin: *plaatje van 2 posts lang*")
Verwijderd
Het probleem is dat dit topic geen slowchat moet zijn met bullshit, het gebeurt heel erg vaak, en mensen die een fatsoenlijke on-topic discussie willen hebben worden weg geblazen door alle onzin die er tussen komt te staan.ralph0603 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:45:
[...]
Kleine vergelijking. Als je op een auto forum zit en je hebt een discussie over iets specifieks wil je dan ook dat er steeds mensen doorheen gaan schreeuwen welke banden ze moeten hebben en waarom hun ruitenwisser van links naar rechts wissert en niet van rechts naar links?
Als je de connectiviteits-issues wilt bespreken, prima!
Maar maak daar dan een nieuw topic voor aan met daarbij alle meldingen, dat houd dit topic schoon en overzichtelijk om te lezen.
[einde rant-modus]
Is het voor een lvl 9 Warrior mogelijk om een 2 hand spear te equipen? Het lijkt wel of ik alleen 1hand + shield mag dragen?
Dit is ook redelijk offtopic...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:48:
[...]
Het probleem is dat dit topic geen slowchat moet zijn met bullshit, het gebeurt heel erg vaak, en mensen die een fatsoenlijke on-topic discussie willen hebben worden weg geblazen door alle onzin die er tussen komt te staan.
Kleine vergelijking. Als je op een auto forum zit en je hebt een discussie over iets specifieks wil je dan ook dat er steeds mensen doorheen gaan schreeuwen welke banden ze moeten hebben en waarom hun ruitenwisser van links naar rechts wissert en niet van rechts naar links?
Maar maak daar dan een nieuw topic voor aan met daarbij alle meldingen, dat houd dit topic schoon en overzichtelijk om te lezen.
[einde rant-modus]
Spear is alleen voor onderwater gevechten. Dus vandaar dat het 'lijkt' alsof je hem niet kan equipen.shoombak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:50:
Is het voor een lvl 9 Warrior mogelijk om een 2 hand spear te equipen? Het lijkt wel of ik alleen 1hand + shield mag dragen?
Wil je als warrior een 2h equipen, zou je moeten kijken naar een hammer, greatsword, longbow of rifle.
Meer informatie over wapens voor warriors is natuurlijk hier te vinden.
[ Voor 25% gewijzigd door Metian op 28-08-2012 16:53 ]
Rupsen, Rapsen.
Spear is voor onderwater in 2 handed.. Maar die kan een warrior equipen ja..shoombak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:50:
Een spear is een wapen voor onder water. Als warrior heb je een boel keus hoor: swords, axes, maces (allemaal 1handig), horn, shield, torch (dacht ik), longbow, rifle, hammer, longsword...shoombak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:50:
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Verwijderd
Ik kan er niet inVerwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:48:
[...]
Het probleem is dat dit topic geen slowchat moet zijn met bullshit, het gebeurt heel erg vaak, en mensen die een fatsoenlijke on-topic discussie willen hebben worden weg geblazen door alle onzin die er tussen komt te staan.
[einde rant-modus]
De vraag zal vast al beantwoord zijn maar kan het niet in de OP vinden:
Is GW2 -digitaal- ergens (betrouwbaar) te halen met iDeal? Ik heb en wil geen Paypal of CreditCard.
Is GW2 -digitaal- ergens (betrouwbaar) te halen met iDeal? Ik heb en wil geen Paypal of CreditCard.
Misschien ook tijd voor een nieuw deeltje van dit topic..
Verwijderd
Misschien dat ik iemand hier mee kan helpen.
Ik ben er in geslaagd om Guild Wars 2 te installeren op de laptop van mijn werk. Daarvoor heb ik twee problemen moeten omzeilen:
1) Geen administrator rechten. Oplossing: client installeren op een andere pc, op USB stick zetten, overzetten naar laptop en daar de download van de game data starten.
2) Onze "My Documents" folder (onder Windows 7) wordt gekoppeld aan het windows profile en automatisch gebackupt. Het gevolg is dat deze folder slechts 30 mb groot mag zijn en GW2 gebruikt dit ook om temporary data (de "Local.dat") naar te schrijven. Die file kan makkelijk te groot worden voor die 30 mb. Oplossing: Gw2.exe starten in "Windows XP compatibiliteit". Dan schrijft hij de Local.dat naar hetzelfde mapje als waar Gw2.exe staat.
Waarschijnlijk twee voor de hand liggende zaken, maar ik wou het toch even delen. Misschien dat ik er iemand mee help. :-)
Ik ben er in geslaagd om Guild Wars 2 te installeren op de laptop van mijn werk. Daarvoor heb ik twee problemen moeten omzeilen:
1) Geen administrator rechten. Oplossing: client installeren op een andere pc, op USB stick zetten, overzetten naar laptop en daar de download van de game data starten.
2) Onze "My Documents" folder (onder Windows 7) wordt gekoppeld aan het windows profile en automatisch gebackupt. Het gevolg is dat deze folder slechts 30 mb groot mag zijn en GW2 gebruikt dit ook om temporary data (de "Local.dat") naar te schrijven. Die file kan makkelijk te groot worden voor die 30 mb. Oplossing: Gw2.exe starten in "Windows XP compatibiliteit". Dan schrijft hij de Local.dat naar hetzelfde mapje als waar Gw2.exe staat.
Waarschijnlijk twee voor de hand liggende zaken, maar ik wou het toch even delen. Misschien dat ik er iemand mee help. :-)
Ah I see, thanksMetian schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:51:
[...]
Spear is alleen voor onderwater gevechten. Dus vandaar dat het 'lijkt' alsof je hem niet kan equipen.
Wil je als warrior een 2h equipen, zou je moeten kijken naar een hammer, greatsword, longbow of rifle.
Meer informatie over wapens voor warriors is natuurlijk hier te vinden.
WIlde eens wat anders dan een warrior, oid, dus heb gekozen voor de Mesmer, moet wel wennen aan de controls, 1 is switchen van soort aanval enzo. Is deze wel sterk in PvP (te doen?). Kan nu alleen niet meer inloggen na update.
BF1: Don-Panio
Voor mij was dit juist een van de dingen die me echt een binding gaf met mijn karakter. Als je een nieuw wapen oppakt heb je al een basisvaardigheid (1e skill) maar de rest is even wennen. Binnen een paar minuten heeft je karakter het door en heb je alle 5 de weaponskills om ze vervolgens nooit meer te vergeten.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:16:
[...]
Oh, ik dacht dat hij Alliance Hall bedoelde!
[...]
Waarom ze die eerste 5 (wapen) skills niet gewoon gelijk vrijgegeven hebben weet ik niet, maar dat zijn niet de skills waar je echt "sterker" mee wordt. Daar heb je die 4 skills aan de rechter kant voor. (en de 5e is een elite die unlocked worden zodra je lvl30 bereikt). En daar moet je echt wel wat meer je best voor doen.
Het spel gaat er niet zozeer om om iets zo snel mogelijk neer te slaan, of om ergens zo snel mogelijk te zijn. Het gaat erom dat je van alles en nog wat doet, het maakt niet uit hoe, of in welke volgorde.
Ter info voor mensen die het niet goed snappen, je hebt een aantal soorten skills: Weaponskills, Proffession mechanics, Healing skills, Skills en Traits.
Weaponskills zijn afhankelijk van het wapen dat je draagt. Voor 2h wapens zijn er 5 skills per stuk, verder is het 3 skills per mainhand wapen en 2 skills per offhand wapen. Deze skills leer je vanzelf door het betreffende wapen te gebruiken en raak je vervolgens nooit meer kwijt. Op je bar nemen deze de eerste 5 plekken in.
Proffession mechanics zijn skills die je de eerste paar levels unlockt en worden standaard met F1-F4 bediend. Deze zijn boven je bar te vinden.
Healing skills zijn je heals, deze healen vaak enkel jezelf maar kunnen soms ook andere effecten hebben. Je begint met 1 healing skill en je kan er een aantal extra unlocken met skill points (over skill points hieronder meer).
Skills zijn de 'talents' van Guild Wars. Deze zijn verdeeld in 'tiers', en worden gekocht met skill points. Per level verdien je 1 skill point en je kan in de speelwereld plaatsen vinden waar je skill challenges kan doen voor extra punten. Deze skills geven je extra actieve abilities (soms met een passieve component) en nemen de knoppen 7, 8 en 9 in op je bar Om alle skills van je karakter te kopen heb je ongeveer 115 skill points nodig en als je lvl 80 bent en alle skill challenges gedaan hebt heb je 272 skill points verdient. Op lvl 80 krijg je voor bepaalde hoeveelheden XP nog extra skill points, deze overige skill points worden gebruikt als currency(geld) om bepaalde items mee te kopen.
Tenslotte zijn er nog Traits, dit zijn passieve bonussen die je zelf kan toewijzen. Vanaf lvl 10 begin je ieder level 'trait points' te verdienen welke je kan gaan toewijzen. Ieder trait point dat je toewijst geeft je een specifieke bonus, bij 5, 15 of 25 punten in dezelfde trait line krijg je een extra passieve bonus en bij 10, 20 en 30 trait punten in dezelfde trait line kan je zelf een passieve bonus uitkiezen. Om deze punten toe te wijzen moet je bij je 'class trainer' zogeheten Manuals kopen. De eerste manual laat je tot 10 punten per trait line toewijzen, de tweede tot 20 punten, en de laatste tot 30 punten. Om de toegewezen punten te veranderen kan je de manual opnieuw kopen en activeren, waarop je de reeds behaalde punten volledig op nieuw kan toewijzen.
Misschien moet ik rechten vragen om de topicstart aan te passen, dit soort info zou er wel inkunnen
gamecardswinkel.nlcls schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:53:
De vraag zal vast al beantwoord zijn maar kan het niet in de OP vinden:
http://www.gamecardwinkel...etails/id/93/Guild-Wars-2
Hier zelf gister 2 copies gehaald, al andere aangeraden in dit topic en die hebben ook geen problemen gehad nog (is nog goedkoop ook). je krijgt de code per mail waarmee je op de guildwars site kunt registreren en downloaden
Zijn dat niet mensen die na een half uur proberen nog niet kunnen inloggen?SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:35:
alleen een paar azijnpissers die toch wel wat te zeuren vinden hebben er moeite mee.
Dat is een probleem waar niet naar gezocht hoeft te worden want het gebeurt gewoon.
Op gw2 @ twitter is wel netjes een melding van twitter zelf te zien:Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:36:
Het boeit niet en je kan de status zien op de twitter/facebook en support pagina's van GW2.
"Loading seems to be taking a while.
Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup."
Daar zou Anet een voorbeeld aan kunnen nemen (ja dat zou ik op het GW2 forum kunnen melden maar die is gesloten), maar geen status van GW2.
Op welke support pagina's van GW2 is de server status te zien? Niet op http://en.support.guildwars2.com/
Trouwens de melding die ze tonen bij mislukte login is gewoon niet waar:
"...most commonly caused by firewall or router settings..."
Je zal maar niet beter weten en aan je firewall en router gaan lopen klooien terwijl dat helemaal niet nodig is.
[ Voor 15% gewijzigd door BadRespawn op 28-08-2012 17:07 ]
Thanks! Na zeer positieve verhalen zal ik maar even gaan kijken danthemac1983 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:59:
[...]
gamecardswinkel.nl
http://www.gamecardwinkel...etails/id/93/Guild-Wars-2
Hier zelf gister 2 copies gehaald, al andere aangeraden in dit topic en die hebben ook geen problemen gehad nog (is nog goedkoop ook). je krijgt de code per mail waarmee je op de guildwars site kunt registreren en downloaden
Ik heb het zelf ook via ze, zeer goede service! Middennacht precies had ik de key, en het doosje (optioneel) was ook al heel vroeg hier. Alleen is het jammer dat je key niet in het doosje zit, maar dat kan ik ook begrijpen vanwege administratieve rompslomp.cls schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:08:
[...]
Thanks! Na zeer positieve verhalen zal ik maar even gaan kijken dan
Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012
Ik neem aan dat ze alle key's uit alle doosjes hebben gerukt en gescand. Zelf zou ik ze daarna ook niet terug gaan stoppen, alleen al omdat je dan moet gaan bijhouden welk doosje bij welke key hoort etcthehawk007 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:12:
[...]
Ik heb het zelf ook via ze, zeer goede service! Middennacht precies had ik de key, en het doosje (optioneel) was ook al heel vroeg hier. Alleen is het jammer dat je key niet in het doosje zit, maar dat kan ik ook begrijpen vanwege administratieve rompslomp.
De doosjes zijn gelijk dus dat maakt het al iets simpeler, hoef je alleen maar de key voor de bewuste persoon in het doosje te steken en vervolgens kan je het doosje opsturen. Is natuurlijk nog steeds meer werk dan gewoon aan de lopende band doosjes in enveloppen steken en er vervolgens adresstickers op plakken...themac1983 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:14:
[...]
Ik neem aan dat ze alle key's uit alle doosjes hebben gerukt en gescand. Zelf zou ik ze daarna ook niet terug gaan stoppen, alleen al omdat je dan moet gaan bijhouden welk doosje bij welke key hoort etcIs echt niet te doen
Ik had ze ook gister avond al, dus alles is al gedownload en ik kan straks meteen aan de bak
Zucht. Zo blijven we bezig met die downtime, en ook echt alleen in Europa. Volgens mij is gewoon die server naar z'n grootje.
Hoe groot is die download van GW2 eigenlijk? Er staat namelijk geen estimated time bij, dan kan ik een beetje gaan rekenen hoe lang dat ding er over gaat doen.
Zit nu namelijk op 2% terwijl er al 600MB gedownload is, ben benieuwd
Je kan het wel ongeveer uitrekenen met de remaining files. Ik was +/- 1,5 uur aan het downloaden
Ergens tussen 15 en 25gb normaal gezien, als je nog geen beta oid gespeeld hebt zal het rond de 16 a 17gb zijn.cls schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:21:
Hoe groot is die download van GW2 eigenlijk? Er staat namelijk geen estimated time bij, dan kan ik een beetje gaan rekenen hoe lang dat ding er over gaat doen.
het staat bij mij op een SSD waar nog 50 GB vrij was.. dus groter kan het niet zijn. Ik heb echter niet gekeken hoevel plek ik nog over heb nucls schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:21:
Dat vroeg ik me ook af, ik heb de download aangezet, gezien dat 9% 1586MB was en toen ben ik naar school gegaan. Toen ik terug was was hij klaar maar ik kon niet zien hoeveel hij gedownload had. Zelf denk ik zo'n 20GB, tenminste, dat krijg je met kruislings vermenigvuldigen.cls schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:21:
Verwijderd
het bestand is bij mij ongeveer 15GB, iets meer volgens mij. De procenten geven niet de data aan maar het aantal bestanden. De bestanden aan het einde worden veel kleiner (bestanden = files remaining)
Het percentage is bestand-aantal afhankelijk, niet bestand-groottecls schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:21:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat relevant is om te vermelden, de progress bar en %-age rekenen op het aantal files en niet op de grootte van die files, waardoor hij eigenlijk vrij nutteloos is. Stel dat je 10 files moet downloaden waarvan de eerste 9 1 mb zijn en de laatste 5gb is dan geeft hij na de eerste 9 files dus doodleuk 90% completion aan terwijl je waarschijnlijk nog wel even een kop koffie kan gaan drinken voor je kan spelen.thehawk007 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:23:
[...]
Dat vroeg ik me ook af, ik heb de download aangezet, gezien dat 9% 1586MB was en toen ben ik naar school gegaan. Toen ik terug was was hij klaar maar ik kon niet zien hoeveel hij gedownload had. Zelf denk ik zo'n 20GB, tenminste, dat krijg je met kruislings vermenigvuldigen.
Ik hoop dat ze dit nog aanpassen in de toekomst...
Ben ik de enige die er nog niet inkan?
Nope, hier zelfdeDondorp schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:32:
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Nee, maar je mag het niet zeggen.Dondorp schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:32:
Gewoon aangeven hoeveel % je van het totaal aantal MB's al hebt gedownload, geeft een veel beter totaal overzicht. Want nu is kan het inderdaad zo zijn dat je 2 min doet over 95% en 2 uur over de laaste 5%.Cronax schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:26:
[...]
Wat relevant is om te vermelden, de progress bar en %-age rekenen op het aantal files en niet op de grootte van die files, waardoor hij eigenlijk vrij nutteloos is. Stel dat je 10 files moet downloaden waarvan de eerste 9 1 mb zijn en de laatste 5gb is dan geeft hij na de eerste 9 files dus doodleuk 90% completion aan terwijl je waarschijnlijk nog wel even een kop koffie kan gaan drinken voor je kan spelen.
Ik hoop dat ze dit nog aanpassen in de toekomst...
En terecht, er is een apart topic voor de problemen zoals je in de waarschuwing kan zien. Verder heeft het spammen compleet geen nut, er zijn problemen met de login servers dus gewoon blijven proberen tot het weer werkt.
Iemand ook problemen dat de ?skip to end button niet werkt en je al 10 minuten een zwart scherm hebt waar een filmpje zou moeten komen
Geen idee, kan het spel atm niet eens spelenbronce schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:34:
Iemand ook problemen dat de ?skip to end button niet werkt en je al 10 minuten een zwart scherm hebt waar een filmpje zou moeten komen
Het systeem van GW heeft altijd zo gewerkt, het is volledig bestand-gebaseerd, niet grootte. Zo kunnen ze veel sneller specifieke bestanden voor locaties/characters aanpassen, plus dat er een deel van de bestanden standaard gecomprimeerd zijn en tijdens het spelen worden uitgepakt. In GW1 kan je dat nog tijdens het laadscherm zien, in GW2 zie je alleen nog zo'n draaiende loading-icon, maar principe is hetzelfde gebleven.thehawk007 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:33:
Gewoon aangeven hoeveel % je van het totaal aantal MB's al hebt gedownload, geeft een veel beter totaal overzicht. Want nu is kan het inderdaad zo zijn dat je 2 min doet over 95% en 2 uur over de laaste 5%.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het is echt niet omdat de servers het te druk hebben. Ik kan gewoon 10 van de 10 keer inloggen terwijl 2 van mijn vrienden het tot 2uur geleden nog gewoon konden spelen en nu niet meer kunnen inloggen.
Ze kunnen wel de schuld geven aan routers enzo maar als ze de hele weekend zonder problemen kunnen inloggen en nu na de patch opeens niet meer dan ligt het probleem toch echt aan Anet.
Ze kunnen wel de schuld geven aan routers enzo maar als ze de hele weekend zonder problemen kunnen inloggen en nu na de patch opeens niet meer dan ligt het probleem toch echt aan Anet.
ik zit nu in character select screen en ik krijg daar nu met error 42, toch leuk voor de afwisseling 
edit: Whooops en we liggen eruit
Exact xD YES ik zit erin, NOPE DENIEDDondorp schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:38:
ik zit nu in character select screen en ik krijg daar nu met error 42, toch leuk voor de afwisseling
Verwijderd
Zijn er zaken die je, als je voor de 1e keer inlogt, direct goed moet kiezen om er niet pas na 20 levels achter te komen dat je een foute keuze gemaakt hebt? Bijvoorbeeld de juiste server: FS of PS. Class kom ik zelf wel uit
Als het goed is zit FS vol.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:39:
Zijn er zaken die je, als je voor de 1e keer inlogt, direct goed moet kiezen om er niet pas na 20 levels achter te komen dat je een foute keuze gemaakt hebt? Bijvoorbeeld de juiste server: FS of PS. Class kom ik zelf wel uit
je kan nog een aantal dagen gratis server transferren!
Als de server vol is waar je heen wil, gewoon op rustiger moment weer proberen, sochtends ofzo
Als de server vol is waar je heen wil, gewoon op rustiger moment weer proberen, sochtends ofzo
[ Voor 47% gewijzigd door Oggy op 28-08-2012 17:41 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Je moet inderdaad de server kiezen die je wilt, dan de ras en profession en daarna het uiterlijk (best uitgebreid) de kleuren die je kiest voor je kleren kun je nog aanpassen en daarna komen er nog wat dingen over je verhaal, ook dat kun je nooit meer aanpassen, al kun je er niet echt een 'foute' keuze in maken.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:39:
Want in [GoT] zitten alleen maar kindjes? Ben zelf 40+ en ik zit ook in [GoT]ipl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:41:
nog ergens een beetje een ouderen guild ? 30+ of zo.
geen guildoftweakers.
Ingame als je eenmaal uit de overflow bent zie je regelmatig guild advertisements langskomen, zelfs de minderbevolkte servers hebben aardig wat 'mature' guilds in de aanbieding.ipl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:41:
geen guildoftweakers.
nee geen zin in die, is ook veel te druk.
en ben meer van `t tiepe dat niet in `t wilde weg wat zegt.
dus liefst een introverte guild ;p hehe
en ben meer van `t tiepe dat niet in `t wilde weg wat zegt.
dus liefst een introverte guild ;p hehe
Bij zo'n vraag is het ook handig aan te geven op welke server je zit, of je PVP, PVE of RP wilt enzipl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:41:
geen guildoftweakers.
op welke server zit de GoT guild eigenlijk?
op far shiverpeaks o.i.d
maar uhm, weet nog niet. in ieder geval geen rp.
misschien verhuis `k ook wel van server.
maar uhm, weet nog niet. in ieder geval geen rp.
misschien verhuis `k ook wel van server.
aha, en bij wie moet ik zijn voor een invite?
of is er een webpage van o.i.d.?
of is er een webpage van o.i.d.?
Verwijderd
Crap, dacht ik een Necromancer te gaan nemen (vanwege mage, warlock in WoW) omdat ik van magic houd, zie ik ook een Guardian, die weliswaar met wat minder magic maar veel meer armor ook wel interessant is. Lastig, lastig.
In hoeverre zijn er voor de classes met weinig armor kite spells of zaken als slow/fear/sleep/sheep etc.? ik vraag me af in hoeverre de speelstijl zoals in WoW is ingericht dat een heavy armor prima kan blijven staan, terwijl een mage moet kiten. Dit, omdat ik lees dat iedere class in GW2 kan tanken en healen.
In hoeverre zijn er voor de classes met weinig armor kite spells of zaken als slow/fear/sleep/sheep etc.? ik vraag me af in hoeverre de speelstijl zoals in WoW is ingericht dat een heavy armor prima kan blijven staan, terwijl een mage moet kiten. Dit, omdat ik lees dat iedere class in GW2 kan tanken en healen.
Kan er dus nog steeds niet in
zie dat iedereen weer kan spelen. vaag. Nog steeds 42
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nog 2 dagen voor de officiele launch! Dan kom ik terug van vakantie
pff het lezen van dit topic maakt de anticipatie wel een stuk groter
Als je een mage achtige class wil hebben is een Elementalist misschien meer iets voor jou? Dat is meer de traditionele caster, een Guardian is meer paladin-achtig.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:53:
Crap, dacht ik een Necromancer te gaan nemen (vanwege mage, warlock in WoW) omdat ik van magic houd, zie ik ook een Guardian, die weliswaar met wat minder magic maar veel meer armor ook wel interessant is. Lastig, lastig.
Afhankelijk van hoe je je karakter inricht (welke wapens, welke skills, welke traits) kan je andere rollen vervullen en dus meer voor kiten of meer voor tanken gaan.
Da's in GW2 ook zo. Ja, je hebt wel heals en kunt tanken met iedere class, maar dan ben je met clothies wel afhankelijk van support classes die je daarbij ondersteunen. Solo ben je veel kwetsbaarder als ele of necro dan als warrior of guardian, dus zul je idd meer kiten.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:53:
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Volgens mij is de officiele launch vandaag? Zaterdag begon de 3-day headstart, gisteren dus de 1-day headstart en vandaag de launch? Even de officiële site checken...voxxel schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:56:
Nog 2 dagen voor de officiele launch! Dan kom ik terug van vakantiepff het lezen van dit topic maakt de anticipatie wel een stuk groter
Zijn persoonlijke offciele launch.Cronax schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:57:
[...]
Volgens mij is de officiele launch vandaag? Zaterdag begon de 3-day headstart, gisteren dus de 1-day headstart en vandaag de launch? Even de officiële site checken...
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Kan er nog altijd niet in
Ook geen ramp.. krijg ik eindelijk iets gedaan hier in huis ^^
Zouden er error-42-jokes op youtube verschijnen a la Diablo III? ;D
Hmm, krijg mailtje dat ik om een password reset gevraagd zou hebben, nou niet dus ...
heb ik nu ook 2 maal gekregen ( vandaag en gisteren) beide op tijdstippen dat ik gewoon ingame was.Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:01:
Hmm, krijg mailtje dat ik om een password reset gevraagd zou hebben, nou niet dus ...
ja de mail is van anet zelf.
Somebody (hopefully you!) asked to reset the password on your Guild Wars account.
To change your password, click the link below.
https://account.guildwars...gepastvooreigenveiligheid
If you did not request to reset your password, you can ignore this email and no changes will be made to your account.
Need help or have questions about your Guild Wars account? Visit our support site: http://support.guildwars2.com/.
Thanks!
--The ArenaNet Team
[ Voor 42% gewijzigd door DJrDJ666 op 28-08-2012 18:06 ]
Sorry volgende keer zal ik wat meer knipogen in mijn bericht zettenCronax schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:57:
[...]
Volgens mij is de officiele launch vandaag? Zaterdag begon de 3-day headstart, gisteren dus de 1-day headstart en vandaag de launch? Even de officiële site checken...
wvw is trouwens een grap op far shiverpeaks, constant alles bezet door shiverpeaks. dus d`r is niet echt veel of echt iets uitdagends te doen.
dus voor wvw is `t niet echt spannend. voor de andere servers natuurlijk ook niet als ze al bij je beginplek staan te wachten.
dus voor wvw is `t niet echt spannend. voor de andere servers natuurlijk ook niet als ze al bij je beginplek staan te wachten.
Verwijderd
wordt dat wvw eigenlijk nog gefixt, dus dat ze bij elke reset de sterkere servers tegen elkaar zetten als en soort competitie?
Ik neem aan van wel, maar het kost natuurlijk wat tijd uit te vinden wat de sterke servers zijn. Het was voor zover ik begrepen heb wel de bedoeling dat er gematcht wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:10:
wordt dat wvw eigenlijk nog gefixt, dus dat ze bij elke reset de sterkere servers tegen elkaar zetten als en soort competitie?
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
servers zijn weer dood. Character aanmaken = black screen >_> Balen, net nu mn vriendin de game heeft gekocht
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Dev op irc over connection problemen:
run gw2 with the following command line param
-authsrv 206.127.159.77
you're hitting one of the 3 broken servers right now
that we're trying to fix
-authsrv 206.127.159.77
that we're trying to fix
[ Voor 9% gewijzigd door stime op 28-08-2012 18:19 ]
knikkere is ook leuklanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:14:
servers zijn weer dood. Character aanmaken = black screen >_> Balen, net nu mn vriendin de game heeft gekocht
nergens last van en ik zit op een drukke server (far shiverpeaks)Crankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:00:
Kan er nog altijd niet inOok geen ramp.. krijg ik eindelijk iets gedaan hier in huis ^^
Hoe komt dat ik niet kan inloggen? Zit te zeggen van Firewall enal, ze staan allemaal disabled >.>
Werkt bij mij nayss thnx!stime schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:14:
<UggBoots> run gw2 with the following command line param
<UggBoots> -authsrv 206.127.159.77
<UggBoots> you're hitting one of the 3 broken servers right now
<UggBoots> that we're trying to fix
schijnen 3 login servers wat issues te hebben. Hierdoor kan je er niet in
Neem me niet kwalijk maar het zijn grote sukkels dat ze dat soort info (login problemen / server status en evt workaround) niet gewoon duidelijk op hun website hebben staan.stime schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:14:
<UggBoots> run gw2 with the following command line param
<UggBoots> -authsrv 206.127.159.77
<UggBoots> you're hitting one of the 3 broken servers right now
<UggBoots> that we're trying to fix
jep, dan kom je er in, tot character select. Daarna niet meer >_<
Niet iedereen is technisch genoeg om dit soort aanpassingen te doen dus in zo'n geval is het beter om het niet openbaar te maken om te voorkomen dat je vervolgens een hele berg met support requests krijgt van mensen die er niet uit komen...BadRespawn schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:17:
[...]
Neem me niet kwalijk maar het zijn grote sukkels dat ze dat soort info (login problemen / server status en evt workaround) niet gewoon duidelijk op hun website hebben staan.
Ze geven updates op de support pagina en op twitter maar het zou ze inderdaad niet misstaan om de info wat beter up-to-date te houden...
Dank! Doet 't nu ;D De launcher iigstime schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:14:
-authsrv 206.127.159.77
that we're trying to fix
Ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren, ik vrees dat we vanavond niet meer kunnen spelen zit nu al bijna 3uur te wachten
hey vraagje! wat is een leuke combo voor elementalist? Zit te denken: Guardian + Elem (tanky class) of Engineer+Elem (buffs)
Daar heb ik naar gezocht maar niets kunnen vinden. Kan je me de url geven?
Ze zouden het ook niet in hun feed moeten posten maar in hun twitter status.en op twitter maar het zou ze inderdaad niet misstaan om de info wat beter up-to-date te houden...
Heel de tijd de feed in de gaten houden is zo mogelijk nog onhandiger dan blijven proberen in te loggen.
Anyway, met die alternatieve auth server kom ik ook niet voorbij character selection.
Is die connection problem error de error met code 42.0.xxxx.xxxx?
Hij beweert dat mijn firewall hem blokkeert of dat mijn ports niet open staan maar gisteren ging het nog perfect
Hij beweert dat mijn firewall hem blokkeert of dat mijn ports niet open staan maar gisteren ging het nog perfect
Ja dat is em, bekende #42eSCe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:27:
eSCe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:27:
LiesHij beweert dat mijn firewall hem blokkeert of dat mijn ports niet open staan
Waar moet je dat ook alweer toevoegen...?stime schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:14:
-authsrv 206.127.159.77
that we're trying to fix
Hmm ik kan maar niet enthousiast worden van de Mesmer proff, terwijl ik de armor en spells wel gaaf vind. Het lijkt zo weinig damage te doen en vooral op debuffen te zijn gericht. Al met al voelt het traag, zeker ten opzichte van een thief. Word dit met de levels beter/sneller of wil ik teveel van deze proff?
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.