Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:18
Creqaw schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:03:
Right, uitgekicked voor patch en kan niet inloggen...
Same

• Highlandd
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-10 13:18
Hier ook, iemand een idee hoe lang we eruit liggen?

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:03
Is normaal ;) geworden :P

• Glandur
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-11 17:33
Same here... Krijg error 42
spaceboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:51:
[...]

Tja, omdat ik de euro's nu TOCH heb uitgegeven zal ik het nog wel even proberen, maar ik word hier niet vrolijk van. Bijvoorbeeld Diablo (niet echt te vergelijken, maar ok) heb ik wel het "ah, effe lekker raggen" gevoel. Hier loop je te kloten.

Bijvoorbeeld: als je met je rug naar een enemy staat. Wat moet je dan doen? Een nette 180 graden draaien wat ongeveer voor je gevoel 2 sec. duurt? Dat is toch uber-ruk?
Het eerste wat je doet is de autoloot aanzetten in de opties, en de tweede is om de 180-graden draaien functie aan een toets te hangen. Geloof me, dat maakt het allemaal een heel stuk prettiger dan wanneer je handmatig moet draaien!

Het auto-targetting... Deze snap ik niet helemaal, Je gaf toch aan dat je WoW gespeeld had? Ik heb WoW geprobeerd (zo'n 2 weken gratis trial). Ik was auto-targetting gewend vanuit GW1. En vond het allemaal maar lastig. Het is ook het enige waar ik erg aan moet wennen in GW2.... (samen met het niet automatisch in range lopen...)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:30

riffey#4

aka Beever#4

Goed moment om even boodschappen te doen, of andere RL dingen ;)

• rain2reign
ik kan er gewoon in :D

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik kan m'n vinger er ook niet helemaal op leggen, maar ik voel ook vrij weinig met de omgeving en het poppetje wat ik speel. Daarnaast heb je na 3x met je zwaard hakken al een skill erbij? Ik heb niet het gevoel dat ik veel beter wordt hoe langer ik speel.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:13

Metian

Snert is vies

Ik ga me popcorn en colaatje maar even pakken, incoming soap op tweakers.

Ben benieuwd hoelang deze down-time gaat duren :)

Rupsen, Rapsen.

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:54
prutser001 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Ik twijfel ook, nu kan ik GW2 voor 35 euro kopen wat opzich een redelijke prijs is maar toch heb ik het idee dat ik alles ga vergelijken met WoW. En met WoW was ik opgegeven moment helemaal klaar (~6 jaar gespeeld als het niet meer is, elke class op 85 zowel Horde als Alliance). Ik ben totaal niet PVP georienteerd en wil me hier ook niet mee bezighouden (PVP is meestal de reden dat er nerfs komen).

Ik heb wat filmpjes gezien, plaatjes bekeken maarja dat zegt niet veel. GW1 heb ik gespeeld maar daar was ik redelijk snel klaar mee had zelfs de CE (incl headset/art book).

Ik zou graag eerst even proberen en niet na 1 of 2 weken geen zin meer hebben of verveeld zijn.
Als de focus op PVP ligt denk ik dat ik deze maar oversla.
Waar kun je GW2 voor 35 euro kopen dan?

• rain2reign
the Down-time is al voorbij ik kan er gewoon in ;)

• Metian

Metian

Snert is vies

shoombak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:05:
Ik kan m'n vinger er ook niet helemaal op leggen, maar ik voel ook vrij weinig met de omgeving en het poppetje wat ik speel. Daarnaast heb je na 3x met je zwaard hakken al een skill erbij? Ik heb niet het gevoel dat ik veel beter wordt hoe langer ik speel.
Andere character maken, kijken of je die meer ligt ?. Je heb verschillende wapens met verschillende skills, dus je kan altijd iets anders pakken en afwisselen.

Rupsen, Rapsen.

• corset
  • Laatst online: 25-07 13:11
Metian, neem gelijk wat voor mij mee! Ik denk een uurtje oid. Waarschijnlijk 8 a 9 posts met "LOL DIT GEBEURT CONSTANT AL" ow wait.. die hebben we net gehad.
Daarna gejank dat ze hier voor betalen en dus een tegemoetkoming eisen.

En dan gejank over eventuele mensen die er wel inkunnen.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-11 12:21
Metian schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:05:
Ik ga me popcorn en colaatje maar even pakken, incoming soap op tweakers.

Ben benieuwd hoelang deze down-time gaat duren :)
Mijn geluk kennende, tot ik vanavond weer weg moet :P.
Bijna klaar met werken, dus zou bijna weer kunnen spelen 8)

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Tja, omdat ik de euro's nu TOCH heb uitgegeven zal ik het nog wel even proberen, maar ik word hier niet vrolijk van. Bijvoorbeeld Diablo (niet echt te vergelijken, maar ok) heb ik wel het "ah, effe lekker raggen" gevoel. Hier loop je te kloten.

Bijvoorbeeld: als je met je rug naar een enemy staat. Wat moet je dan doen? Een nette 180 graden draaien wat ongeveer voor je gevoel 2 sec. duurt? Dat is toch uber-ruk?
Guild Wars 2 is niet bedoeld om even lekker te "raggen". Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het een kwestie van wennen is of dat je vooraf niet helemaal door had wat voor spel je kocht. Een game als GW2 is er niet eentje die je in een paar uurtjes onder de knie hebt. Ik ben nu drie dagen bezig en heb nog steeds het idee maar een klein deel van alle mogelijkheden te begrijpen, dat maakt voor mij het spel juist zo leuk. Als jij een quick fix verwacht, dan heb je het verkeerde spel gekocht.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Ingelogd, maar kan mijn char niet inloggen..

Verwijderd

iedereen is weer op weg naar huis en dat wordt het drukker met inloggen natuurlijk. De andere keren vandaag ging soepel als er gepatched was.

Ben nu aan mijn guardian begonnen. Ik wissel nu maar af want ik vind mijn professions allemaal leuk om te spelen al zal het nu een eeuw duren voor er eentje de 80 aantikt :)

Het mooie vind ik dat als je nog een map compleet wil maken die beneden je eigen level ligt je toch gewoon doorlevelt door het downscalen.

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-11 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:06:
Ingelogd, maar kan mijn char niet inloggen..
Ja zelfde hier

• rain2reign
no problem here!. Waarom weet ik niet:P

Verwijderd

Is er een ETA wanneer de AH werkt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:08:
Simpel antwoord: nee.

Uitgebreid antwoord: nee nog niet.

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Btw Mensen. Dit spel in onmogelijk te vergelijken met WoW. Enige vergelijkenis is dat het een MMO-RPG is.

Het spelen is zoveel Beter. Veel vloeiender. geen saaie quest van : dood 40 wolven ofzo. Ga je dood? dan ga naar een teleport portal klaar.

• corset
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XDUcP.jpg

ff een screen van mn levels en voorlopig meest gebruikte character :p

[ Voor 8% gewijzigd door corset op 28-08-2012 16:10 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:08:
trading post ;)
en nee, niet voor zover ik weet (hopelijk deze patch though :P )
[...]
2 seconden??? Ben je een keyboard-turner dan? Dat werkte in WoW niet (tenminste niet in PvP maar in PvE was het ook geen aanrader) en dat werkt in geen enkele andere MMO. Gewoon de muis (rechter muisknop + bewegen) gebruiken om te draaien en -als het dan nog een issue is- de 180 graden turn keybinden op je keyboard. d:)b

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• vinsterdamus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 15:43
Cageman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Ik heb een tijdje WoW gespeeld (totaal een jaar denk ik) en moet zeggen dat guild wars voor de eerste drie dagen veel meer bevalt dan WoW. Kopen dus

PvP valt wel mee. Zit nu op lvl 20 en heb bewust nog niets aan PvP gedaan, ik ben er niet zo van.
Ik heb gister voor het eerst op lvl 16 pvp gedaan en er ging een wereld voor me open. het is echt super vet alle skills zijn vrij voor je dus iedereen is wel gewoon gelijk. het is even wennen maar daarna wordt het super tof ;)

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
godofal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:09:
[...]

trading post ;)
Dat lijkt me stug, aangezien ze alleen een launcher update hebben doorgevoerd. Wat ik overigens nogal dom vind, om mensen daarvoor uit het spel te trappen, that is.

• godofal
  • Niet online

godofal

vinsterdamus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:10:
[...]

Ik heb gister voor het eerst op lvl 16 pvp gedaan en er ging een wereld voor me open. het is echt super vet alle skills zijn vrij voor je dus iedereen is wel gewoon gelijk. het is even wennen maar daarna wordt het super tof ;)
niet echt, je mist op lvl16 2 utilty slots en je elite skill
bovendien heb je nog niet veel trait points

• corset
Seditiar schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

Dat lijkt me stug, aangezien ze alleen een launcher update hebben doorgevoerd. Wat ik overigens nogal dom vind, om mensen daarvoor uit het spel te trappen, that is.
... dat meen je toch niet serieus?

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

luuj schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:05:
[...]

Waar kun je GW2 voor 35 euro kopen dan?
Via via.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
godofal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

niet echt, je mist op lvl16 2 utilty slots en je elite skill
bovendien heb je nog niet veel trait points
Bij de "gewone" PVP ben je wel gelijk 80 met alle skills etc.

• rain2reign
Wat is volgens jullie een goede Trait combi met thief(lvl 31 op het moment)? Ik heb power (10) en critical hit(10)

• godofal
  • Niet online

godofal

disturbedmind schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

Bij de "gewone" PVP ben je wel gelijk 80 met alle skills etc.
ah, ik heb me nog niet in de spvp gewaagd, mijn fout :z

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
rain2reign schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:13:
Wat is volgens jullie een goede Trait combi met thief(lvl 31 op het moment)? Ik heb power (10) en critical hit(10)
Ik zelf zal dan gaan voor trickery

• Seditiar
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

... dat meen je toch niet serieus?
Ik hoefde alleen m'n launcher te updaten. Waarom zou je daar ingame voor uitgetrapt moeten worden? Ik hou er niet van om andere spellen als voorbeeld te nemen, maar bij WoW hoefde dit ook nooit.

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-11 13:02
Is het bekend hoe lang de wereld plat ligt of kunnen we weer lekker login spammen?

• rain2reign
Annedouwe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:15:
Is het bekend hoe lang de wereld plat ligt of kunnen we weer lekker login spammen?
Nee, dat is nog niet bekend. ik blijf gewoon om de zoveel minuten proberen ;)
godofal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:09:
[...]

trading post ;)
Oh, ik dacht dat hij Alliance Hall bedoelde!
shoombak schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:05:
Waarom ze die eerste 5 (wapen) skills niet gewoon gelijk vrijgegeven hebben weet ik niet, maar dat zijn niet de skills waar je echt "sterker" mee wordt. Daar heb je die 4 skills aan de rechter kant voor. (en de 5e is een elite die unlocked worden zodra je lvl30 bereikt). En daar moet je echt wel wat meer je best voor doen.

Het spel gaat er niet zozeer om om iets zo snel mogelijk neer te slaan, of om ergens zo snel mogelijk te zijn. Het gaat erom dat je van alles en nog wat doet, het maakt niet uit hoe, of in welke volgorde.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Seditiar schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

Ik hoefde alleen m'n launcher te updaten. Waarom zou je daar ingame voor uitgetrapt moeten worden? Ik hou er niet van om andere spellen als voorbeeld te nemen, maar bij WoW hoefde dit ook nooit.
Waar zie je dat het alleen je launcher is?

• corset
Seditiar schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:15:
[...]

... de game data is veranderd, dus moet het spel herstart. zo werken MMO's nou eenmaal. En zolang je geen idee hebt wat er is veranderd kan je niet zeggen dat het nutteloos is.

• Seditiar
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:18:
[...]

Waar zie je dat het alleen je launcher is?
Hij downloadde alleen aan het begin, daarna startte hij echt de launcher op. Waar hij gelijk begon in te loggen in plaats van files te downloaden.

• corset
Dat zegt dus totaal niks. Maar ok

• rain2reign
lol ik werd uit de character selection gekicked... lol?!

• Seditiar
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:19:
Dat zegt dus totaal niks. Maar ok
Ook al zouden het bug fixes zijn, waar ik niet van overtuigd ben, wat schiet je ermee op als daarna je login servers ontploffen? Lijkt me gewoon common-sense om servers op aparte tijden te patchen, scheelt een hoop druk op de servers.

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Was net zo lekker aan het levelen. level 3 inmiddels. Maar kom er niet meer in,vrienden zitten er wel al in.

• corset
Dus.. eerst zeiken mensen dat ze niet genoeg patchen, en nu patchen ze te vaak. Echt de community is geweldig

Kom op zeg, wees blij dat ze patchen wanneer ze een oplossing voor een probleem hebben en er niet tot sint juttemis mee wachten. Als ze een rustig moment afwachten ben je 2 maanden verder. Suck it up, het is beter dan sommige andere spellen.

• Seditiar
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:22:
Dus.. eerst zeiken mensen dat ze niet genoeg patchen, en nu patchen ze te vaak. Echt de community is geweldig
Jij kan echt niet lezen, of wel? Ik heb nooit gezegd dat ze te weinig patchen, ook nooit gezegd dat ze teveel patchen. Ik zeg alleen: ze moeten eens fatsoenlijk extra login servers opstellen.

• rain2reign
Ik vindt dat ArenaNet gewoon moet doen wat zij zelf vinden, ook al is het vaak patchen. Alleen zou ik wel willen dat ArenaNet hun server start-up aangeven zodat wij niet de server plat hoeven de spammen met "false" inloggen.

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Seditiar schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:23:
[...]

Jij kan echt niet lezen, of wel? Ik heb nooit gezegd dat ze te weinig patchen, ook nooit gezegd dat ze teveel patchen. Ik zeg alleen: ze moeten eens fatsoenlijk extra login servers opstellen.
Wie zegt er dat 'ie het tegen jou had? Meer de community in 't algemeen volgens mij.

Verwijderd

[...]

En sommige mensen zeuren dat er niet genoeg login servers zijn...

(there I fixed it, you happy now with your special group?) ;)

• corset
ik quote jou Seditiar:
Lijkt me gewoon common-sense om servers op aparte tijden te patchen, scheelt een hoop druk op de servers.
Waarin daar zeg je precies dat ze meer login servers moeten hebben? Doe nou eens normaal

• rain2reign
No, me no happy :P
[...]
Ik zeg alleen: ze moeten eens fatsoenlijk extra login servers opstellen.
De beste stuurlui staan aan wal, da's bekend. "Ze" doen hun best volgens mij, maar zelfs "ze" hebben niet alles onder controle met de piekbelastingen die je nou eenmaal rond een grote MMO-release hebt.

• rain2reign
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

De beste stuurlui staan aan wal, da's bekend. "Ze" doen hun best volgens mij, maar zelfs "ze" hebben niet alles onder controle met de piekbelastingen die je nou eenmaal rond een grote MMO-release hebt.
+1 _/-\o_

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Voor welke server kiezen degene nu de FS vol is, ik moet een server kiezen, maar nu FS op vol staat moet ik een andere kiezen, wil wel eentje waar wat meerdere op zitten...

BF1: Don-Panio

• corset
Piken Square is heerlijk druk. Wel de "onofficiele RP server"

• Metian

Metian

Snert is vies

Preddie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:26:
Voor welke server kiezen degene nu de FS vol is, ik moet een server kiezen, maar nu FS op vol staat moet ik een andere kiezen, wil wel eentje waar wat meerdere op zitten...
Gewoon één kiezen, en op een rustig moment transfer naar FS.

Rupsen, Rapsen.

• Seditiar
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:24:
[...]

En sommige mensen zeuren dat er niet genoeg login servers zijn...

(there I fixed it, you happy now with your special group?) ;)
Precies, dat doe ik ja. Jij hebt in ieder geval nog het fatsoen om geen woorden in m'n mond te leggen.

• rain2reign
Je kan ook op latere tijden proberen, de server kan niet 24/7 vol zitten, lijkt mij.
Bekijk dit topic even: Devata in "Guild Wars 2 server topic"

Zelf zit ik ook op Piken Square.

[ Voor 62% gewijzigd door Devata op 28-08-2012 16:28 ]

Seditiar schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:20:
[...]

Ook al zouden het bug fixes zijn, waar ik niet van overtuigd ben, wat schiet je ermee op als daarna je login servers ontploffen? Lijkt me gewoon common-sense om servers op aparte tijden te patchen, scheelt een hoop druk op de servers.
Wanneer is een aparte tijd? Dit is een spel wat wereldwijd gespeeld wordt. Er is geen regio verschillen (een Amerikaan en de rest van de wereld kan op de Europese servers spelen, Europeanen en de rest van de wereld kunnen op de Noord Amerikaanse server spelen.

• ralph0603
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Je moet gewoon even wachten, ik heb net een uur geleden ook pas mijn home server gekozen. FS was hele tijd vol. Na tijdje opnieuw inloggen kon ik toch mijn character aanmaken op FS.

Verwijderd

Ach knullekes, ik zit er toch weer lekker in.. Tot zo!

• corset
@sedi, wie doet dat dan? Ik zie nl alleen jou quotes beantwoord. Maar goed, kinder gedrag en aandacht etc.

Vanavond ook maar een ranger aanmaken. Ik ben er nu wel achter dat de Asura echt awesome zijn!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:34
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

Wanneer is een aparte tijd? Dit is een spel wat wereldwijd gespeeld wordt. Er is geen regio verschillen (een Amerikaan en de rest van de wereld kan op de Europese servers spelen, Europeanen en de rest van de wereld kunnen op de Noord Amerikaanse server spelen.
Ik denk dat hij bedoelt bijv Far Shiverpeaks om 3:00, volgende server 3:15, etc. Zodat de login server niet overloaded raakt.

• rain2reign
ralph0603 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

Je moet gewoon even wachten, ik heb net een uur geleden ook pas mijn home server gekozen. FS was hele tijd vol. Na tijdje opnieuw inloggen kon ik toch mijn character aanmaken op FS.
Moet je perse in- en uitloggen ene paar keer of kan je de world selection gewoon niet openen en sluiten ene paar keer?

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

of gewoon eerst een andere server kiezen en 's morgens vroeg als half europa nog ligt te slapen, vlug GW even opstarten en naar FS verhuizen.

• Seditiar
  • Niet online
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:28:
[...]

Met het aantal servers dat ArenaNet heeft staan, lijkt me dat 1 minuut uit elkaar al genoeg is, maar zoals iemand hierboven al vermeldde, de beste stuurlui staan aan wal.

Het zal vast een hele hoop ingewikkelder zijn dan dat, maar het lijkt me zeker de moeite waard om dat te onderzoeken, of extra capaciteit aanschaffen.

• Highlandd
Pffff #42, en hij bedoelt dat je niet alles in 1 minuut plat gooit maar de een na de ander in meerdere uren platgooit ipv alles in 1 keer
psychodude schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:29:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt bijv Far Shiverpeaks om 3:00, volgende server 3:15, etc. Zodat de login server niet overloaded raakt.
Dat is een goede oplossing echter zijn de meeste problemen op dit moment zaken die over alle servers heen gaan (Guilds (dat na die vorige patch werkt) trading post) en daarbij zul je waarschijnlijk alles tegelijkertijd moeten patchen.

Daarbij kun je (straks) ook op andere servers joinen, dat zou dan ook problemen geven.

[ Voor 8% gewijzigd door Devata op 28-08-2012 16:31 ]

lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:26:
Piken Square is heerlijk druk. Wel de "onofficiele RP server"
En met heerlijk druk bedoel je hopelijk dat je daar fatsoenlijk kan spelen en niet alleen maar in de overloop servers zit. In ieder geval de eerste drie dagen heerlijk op Piken Square kunnen spelen. Gisteravond tussen 20:00 en 23:00 maar een paar keer op een overloop server terecht gekomen en meestal maar voor een minuutje of zo.

Van RP heb ik nog geen last gehad. Ik heb een paar keer gehad dat ik even dacht waarom gedragen die spelers zich net als NPC's om dan te glimlachen en weer verder te gaan

• rain2reign
Anyway i just can't wait... Must.. Play.. Guild... Wars.. 2!?!

• corset
Probleem wat ik zie als ze dat doen, dat weer andere mensen gaan zeiken. Gewoon op deze manier doen, voor hun het makkelijkst. Tuurlijk heb je dan alsnog zeikerds, maar je kan het nooit goed doen.

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-11 15:53

nitrodesign

There is more joy on a ...

Neem aan dat jullie ook niet in kunnen loggen?

Kreeg een "error code 42:0:9001:3929".

Was al bezig om poorten open te zetten en mijn virus scanner te disable, maar blijkbaar is dat allemaal dus niet nodig :). Het is wel lastig dat het forum van GW2 niet open is zodat ze aan kunnen geven wat er met de servers aan de hand is of dergelijke.

Of zijn er wel websites die dit bijhouden.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

[...]

Briljant idee, het enige wat je dan compleet aan stront helpt zo is WvWvW en dat boeit niemand :+

• Seditiar
  • Niet online
lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:29:
@sedi, wie doet dat dan? Ik zie nl alleen jou quotes beantwoord. Maar goed, kinder gedrag en aandacht etc.

Vanavond ook maar een ranger aanmaken. Ik ben er nu wel achter dat de Asura echt awesome zijn!
Seditiar schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:20:
[...]

Het lijkt me nogal logisch, als ik zeg dat de login servers ontploffen, dat ik ook gelijk bedoel dat er extra login servers moeten geplaatst worden. Maar goed, dat kan natuurlijk aan mij liggen.

• Highlandd
nitrodesign schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:32:
Neem aan dat jullie ook niet in kunnen loggen?

Kreeg een "error code 42:0:9001:3929".

Was al bezig om poorten open te zetten en mijn virus scanner te disable, maar blijkbaar is dat allemaal dus niet nodig :). Het is wel lastig dat het forum van GW2 niet open is zodat ze aan kunnen geven wat er met de servers aan de hand is of dergelijke.

Of zijn er wel websites die dit bijhouden.
Is overbelasting loginserver, ligt niet aan jouw kant als jij gewoon kon inloggen ervoor. (niet dingen veranderen nu, je kan altijd iets slopen)
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Briljant idee, het enige wat je dan compleet aan stront helpt zo is WvWvW en dat boeit niemand :+
Tjah als je het zo doet moet je dus gedurende de hele update periode van alles uitschakelen, Guilds, WvW, Trading, andere servers joinen enz.

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:34
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Altijd te omzeilen door de WvWvW pairings offline te halen ipv 1 server tegelijk in dat geval ;). 3 servers of 30 servers welk de login servers neer hameren zal nog steeds wel wat verschil uitmaken :p.

Anyway, hoop dat ze spoedig de trading post openen. Zit ondertussen vol met leuke gear pieces om te verkopen en mats om wat leuke items te maken.

• rain2reign
IK KAN in loggen :D

• rain2reign
En Spelen!
Devata schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:34:
[...]

Tjah als je het zo doet moet je dus gedurende de hele update periode van alles uitschakelen, Guilds, WvW, Trading, andere servers joinen enz.
Daarom. Gewoon alle servers tegelijk patchen en je bent van alle gezeik af, alleen een paar azijnpissers die toch wel wat te zeuren vinden hebben er moeite mee.

• corset
hier nog niet >< error 42

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:51
Far Shiver Peaks is full..

Lelijk! Kan ik vanavond er wel in ? Of blijft ie full?

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

• D-rez

D-rez

dexels

ik niet :D, niet erg want ik moet toch nog werken :p
[...]

Dat werkt nog niet, omdat de login servers niet wereld gebonden zijn. En wie zegt dat elke wereld een fysieke (of virtuele) server is?

Verwijderd

Pfff kunnen we nu eindelijk eens kappen met de meldingen of je wel of niet kan inloggen en/of spelen? Het boeit niet en je kan de status zien op de twitter/facebook en support pagina's van GW2.
Zanzibar-1337 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:36:
Far Shiver Peaks is full..

Lelijk! Kan ik vanavond er wel in ? Of blijft ie full?
Geen idee of je er vanavond in kan maar voor meer info over de servers kan je beter dit topic: Devata in "Guild Wars 2 server topic" even doorlezen.

Het was te verwachten dat FS vandaag vol zou zijn vandaar dat er een 2e server is gekozen.

[ Voor 10% gewijzigd door Devata op 28-08-2012 16:37 ]

• rain2reign
Afbeeldingslocatie: http://img266.imageshack.us/img266/9915/naamlooshv.png
ik meen het ik kan erin :D

Verwijderd

Dat zegt hij toch niet lol. Hij zegt dat je niet meer moet zeggen of je erin zit of niet !

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-10 00:46

4bit

Onward, to futility!

Deze launch is toch wel 1 van de beste op MMO vlak volgens mij. Zaterdag nog wat problemen, nu heel even vandaag. Maar voor de rest grotendeels lagvrij kunnen spelen. Even wat problemen met de chat en kleine akkefietjes.
Eerste dagen is het sowieso goede gewoonte dat er meer dan gemiddeld aantal patches komen. En dat er nu en dan wat downtime is.

I'll do what I can, but expect very little.

Verwijderd

What the hell... Ik kom even terug uit een meeting... 93 nieuwe berichten in dit topic. 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:40:
What the hell... Ik kom even terug uit een meeting... 93 nieuwe berichten in dit topic. 8)7
90% ik kan er niet in/ik kan er wel in/welke server moet ik hebben onzinnig gezwam.

• D-rez

D-rez

dexels

Dat is vrij normaal hoor rond een lauch. Op dat soort momenten is het meer eenslow chat.

• Metian

Metian

Snert is vies

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:41:
[...]

90% ik kan er niet in/ik kan er wel in/welke server moet ik hebben onzinnig gezwam.
Daarom zit ik ook weer lekker aan de popcorn met cola. Wat een gezeur zeg. Het lijkt me namelijk vrij logisch dat er zo rond de release wat problemen zijn met inloggen enz. maar helaas snappen veel mensen dat weer niet. |:(

Rupsen, Rapsen.

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
teken dat de servers down zijn :P

I-racing Profile

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
nouja even de benen strekken kan ook geen kwaad toch..

• MacrosSimga
  • Laatst online: 04-07-2022
Heeft de Tweakers guild al een alliance?
Pagina: 1 ... 125 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.