Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:02:
[...]

Jawel, want je bent wel sterker. Je armour is beter, je wapens zijn beter, je hebt meer skills tot je beschikking. Ik weet even niet hoe het zit met de skill level zelf....
Ik merkte wel dat als hogere level in lagere zones de mobs wel wat makkelijker worden.

Ik heb solo een champion van 3 levels lager verslagen. Het hielp ook wel dat ie zo ontzettend traag was. Wat niet hielp waren 2 veterans die ik per ongeluk ook had geagrod. Die fight duurde uiteindelijk ruim een half uur.

Verwijderd

Denniz0229 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:02:
[...]

ik moest anders flink wennen aan de UI, terwijl bij andere MMO's dit vrijwel altijd hetzelfde werkt.
maar dat kan aan mij liggen.

en met speelstijl bedoel ik o.a. de combat, maar bijvoorbeeld ook de dynamic events.
Mwah, misschien dat ik na 3 BWE's gewoon gewend ben geraakt aan de UI en dat het inderdaad wel iets anders is. :) )

De combat vind ik fijn spelen, maar vind ik toch niet echt baanbrekend anders dan andere MMO's. Belangrijkste verschil is dat je lopend kan casten en kan dodgen wat meer dynamiek oplevert. Wat dat betreft vond ik Tera vernieuwender. (Erg jammer dat de rest van het spel zo'n saaie bedoening was :( )
Rift en Warhammer hadden natuurlijk ook al events die lijken op dynamic events.

Begrijp me niet verkeerd: ik had hoge verwachtingen en ben verre van teleurgesteld. Maar mijns inziens zit de charme van het spel niet in grote veranderingen, maar juist in de stroomlijning van de details. Overal lijkt goed over te zijn nagedacht en er is maar weinig aan het spel dat saai of grindy is. En als je iets wel saai vindt dan kun je heel makkelijk iets anders gaan doen wat je wel ligt :)

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Momenteel ben ik een lvl 16 Asura thief, en ik gebruik nu een mooi green sword + dagger. En ik voel me nu al oppermachtig, die crits maken korte metten met veteran mobs :D ik draag ook zowat volledige gear met precision

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:13:
[...]

Mwah, misschien dat ik na 3 BWE's gewoon gewend ben geraakt aan de UI en dat het inderdaad wel iets anders is. :) )

De combat vind ik fijn spelen, maar vind ik toch niet echt baanbrekend anders dan andere MMO's. Belangrijkste verschil is dat je lopend kan casten en kan dodgen wat meer dynamiek oplevert. Wat dat betreft vond ik Tera vernieuwender. (Erg jammer dat de rest van het spel zo'n saaie bedoening was :( )
Rift en Warhammer hadden natuurlijk ook al events die lijken op dynamic events.

Begrijp me niet verkeerd: ik had hoge verwachtingen en ben verre van teleurgesteld. Maar mijns inziens zit de charme van het spel niet in grote veranderingen, maar juist in de stroomlijning van de details. Overal lijkt goed over te zijn nagedacht en er is maar weinig aan het spel dat saai of grindy is. En als je iets wel saai vindt dan kun je heel makkelijk iets anders gaan doen wat je wel ligt :)
Heel simpel, tegenover alle negatieve dingen die ik tegen kom heb ik maar 1 antwoord: de capital city van de Asura :o

• Timbootje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb mijn GW1 en GW2 gelinked. heb een aantal punten gehaald in GW1 om zo wat rewards te krijgen in 2. dit kan ik mede zien via die calculator en ingame in 1, maar zodra ik een character maak en naar HoM ga in 2 krijg ik de message dat ik het niet heb.

Iemand anders ook dit probleem?
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:15:
[...]

Heel simpel, tegenover alle negatieve dingen die ik tegen kom heb ik maar 1 antwoord: de capital city van de Asura :o
Ben ik nog niet echt in geweest... Ik heb m'n Asura gemaakt, ben naar binnen gelopen, naar de crafters gegaan en weer vertrokken....

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Timbootje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:17:
Ik heb mijn GW1 en GW2 gelinked. heb een aantal punten gehaald in GW1 om zo wat rewards te krijgen in 2. dit kan ik mede zien via die calculator en ingame in 1, maar zodra ik een character maak en naar HoM ga in 2 krijg ik de message dat ik het niet heb.

Iemand anders ook dit probleem?
Dan moet je even uitloggen, inloggen en dan uitloggen op GW1, en dan weer inloggen op GW2, dan heb je de spullen wel. ;)

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-11 17:05
PhysicalMagic schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:26:
[...]

Dan moet je even uitloggen, inloggen en dan uitloggen op GW1, en dan weer inloggen op GW2, dan heb je de spullen wel. ;)
Ik heb begrepen dat je Nightfall of EoTN moet hebben om je reward te claimen, want die 2 heb ik niet maar heb wel via de site mijn char name kunnen in vullen van GW1 en dan zie ik wel al wat items die ik zou moeten kunnen claimen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
2x Shadow Behemonth gedaan, heerlijke uitdaging.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

disturbedmind schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:33:
[...]

Ik heb begrepen dat je Nightfall of EoTN moet hebben om je reward te claimen, want die 2 heb ik niet maar heb wel via de site mijn char name kunnen in vullen van GW1 en dan zie ik wel al wat items die ik zou moeten kunnen claimen.
Ja, EotN is noodzakelijk om je HoM te verbinden met GW2.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:59
Helaas zit de Tweakers server al helemaal vol, dus maar andere gekozen. Laptop trekt het spel echt net, tussen de 20 a 30 FPS, en met gevechten zelfs onder de 20. Alles op low ;( Maar het ziet er op zich nog steeds wel mooi uit, maar had wel verwacht dat ik hem op sommige dingen op medium kon zetten.

ps. Elke keer als ik mijn e-mail adres wil activeren zegt ie dat de link invalid or expired is :/

[ Voor 14% gewijzigd door Ikkuh84 op 28-08-2012 13:50 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:30

riffey#4

aka Beever#4

Timocos schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:42:
Helaas zit de Tweakers server al helemaal vol, dus maar andere gekozen. Laptop trekt het spel echt net, tussen de 20 a 30 FPS, en met gevechten zelfs onder de 20. Alles op low ;( Maar het ziet er op zich nog steeds wel mooi uit, maar had wel verwacht dat ik hem op sommige dingen op medium kon zetten.
D'r was net even ruimte, ik ben van wereld gewisseld en zit nu ook op FS.

Gewoon zo nu en dan even proberen.
Net ff thuis geweest met lunch, even gekeken wat de nieuwe patch inhoudt. Heb tot zover geen verschil kunnen ontdekken nog; er is nog steeds 1 skill challenge in het Charr startgebied bugged en de trading post werkt nog steeds niet.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Kijk, dat zijn de echte: tijdens de lunch naar huis gaan om GW2 te spelen :D

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:53:
Kijk, dat zijn de echte: tijdens de lunch naar huis gaan om GW2 te spelen :D
Is erg dichtbij :D En ik maak er geen gewoonte van hoor O-)

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 09:13

D-rez

dexels

je kan ook gewoon in je pauze op kantoor spelen ;)

Verwijderd

Niet de bedoeling je V&A advertentie op het forum te spammen.

[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 31-08-2012 18:38 ]

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-11 14:28
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:52:
Net ff thuis geweest met lunch, even gekeken wat de nieuwe patch inhoudt. Heb tot zover geen verschil kunnen ontdekken nog; er is nog steeds 1 skill challenge in het Charr startgebied bugged en de trading post werkt nog steeds niet.
moet je naar de overflow server eens gaan en probere, daar werkte het wel. juist gelijk bij de charr de 2de zone 15-25 waar je met een katapult op de toren moet komen om een vista te halen niet werkt op 1 server de andere wel.
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:54:
[...]

Is erg dichtbij :D En ik maak er geen gewoonte van hoor O-)
Right......

Ik heb wel vanmorgen nog even geprobeerd in te loggen, maar kwam er niet in. In dit geval zou het best aan de firewall kunnen liggen...

(ik kan wel in GW1...)

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Vortexmerc schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

moet je naar de overflow server eens gaan en probere, daar werkte het wel. juist gelijk bij de charr de 2de zone 15-25 waar je met een katapult op de toren moet komen om een vista te halen niet werkt op 1 server de andere wel.
Zelfde gebeurd met de Skill challenge die onderaan dezelfde toren staat, ene keer werkt ie wel, andere keer moet je ervoor naar de Overflow

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:52:
Guild Wars 2 ‏@GuildWars2
Currently our teams are working to bring the trading post back into business. We will keep you up to date on this issue. Thanks ^DO

Ze zijn er dus nu volop mee bezig! hopenlijk doet ie het als ik vanavond thuis ben!

Battle.net tag

Vortexmerc schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:58:
[...]

Vanavond maar weer eens proberen dan, maar gisteren werkte die challenge noch op de overflow, noch op FS.

Ik zie dat ik nog 1 point of interest mis en die ene challenge voor 100%, hopelijk is het snel gefixt (en kom ik er nog achter waar die PoI zit).

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ga nu ook steeds meer over mijn eigen class lezen de Ranger.

Zie dat als je een Longbow / 2H Sword gebruikt het beste Power / Precision kan stacken en bij een Shortbow /2H Sword beter Power/ Condition Damage kan stacken. Heeft uiteraard te maken met de poisons etc van de shortbow.

Ik heb even een paar levels met een shortbow gedaan, maar ben nu toch ook wel weer blij met mijn nieuwe "green" longbow. Lijkt toch meer damage te doen.

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-11 10:13
Zit op lvl 14 en nog steeds niet het gehele startersgebied verkend ;p

Ben al (nu 6 lvl's ) bezig om die ''baas'' van mijn pers. storyline te verslaan.

crusher dan oid (kan ik ff niet opzoeken want werk ! )

vertik het om startgebied te verlaten voordat ik dat heb gedaan!

Waar ik moeite mee heb , is dat het lijkt of je op je aanvallen niet altijd invloed kan uitoefenen.
mn. vlak boven de 1e aanvalsbutton zit een soort special attack die wel random lijkt.
De ene x spring ik boven op de mob , de andere draai ik rondjes met messen oid.

Of ik doe iets verkeerd of het is gewenning.
Wel zie je als je over de button heen ''moused''' een pop up (zit wel in de weg trouwens) maar
daar is dan weer niks te selecteren want zodra je er op wijst verdwijnt die.
Loadichus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:10:
Ga nu ook steeds meer over mijn eigen class lezen de Ranger.

Zie dat als je een Longbow / 2H Sword gebruikt het beste Power / Precision kan stacken en bij een Shortbow /2H Sword beter Power/ Condition Damage kan stacken. Heeft uiteraard te maken met de poisons etc van de shortbow.

Ik heb even een paar levels met een shortbow gedaan, maar ben nu toch ook wel weer blij met mijn nieuwe "green" longbow. Lijkt toch meer damage te doen.
Ik moet eens goed kijken naar een sword + shield stijl. Ik vind de skills van de Greatsword niet zo prettig werken.

Mijn hoofdwapen is mijn trouwe bijl met een fakkel (in het Nederlands klinkt het allemaal zo dom!).
En onderwater de harpoen. Vooral die piranha's zijn gaaf!

@samuel123: je doet het verkeerd :P Die auto-attacks van skill1 worden volgens een vaste cyclus automatisch afgewisseld.

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 09:41
samuel123 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:12:

Ben al (nu 6 lvl's ) bezig om die ''baas'' van mijn pers. storyline te verslaan.

Waar ik moeite mee heb , is dat het lijkt of je op je aanvallen niet altijd invloed kan uitoefenen.
mn. vlak boven de 1e aanvalsbutton zit een soort special attack die wel random lijkt.

Wel zie je als je over de button heen ''moused''' een pop up (zit wel in de weg trouwens) maar
Samuel, ik heb zo'n gevoel dat je met een Thief speelt. Zo niet dan heeft deze uitleg nog wat nu. De eerste aanvals knop (gebruik toets 1, klikken heeft sowieso een nadeel met pvp. Random tip) heeft een chain. Die doet je karakter vanzelf met auto attacks wanneer je begint. De bovenste van de tooltips is de aanval die je karakter gaat doen in stealth (of met andere karakter vanuit een andere stance). De chain doorloop je vanzelf weer als je je stealth aanval hebt gedaan.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:50

Wat voor profession speel je? Bij mij was die Crusher Dan ineens goed te doen, toen ik erachter kwam dat ik vergeten was te dodgen, maar ik speelde dan ook wel ranged (ele).

Het 'random' zijn van de eerste attack komt vermoedelijk doordat bij sommige professions/weapons je eerste attack een twee- of drietal opeenvolgende attacks zijn. Dit kun je vermoedelijk in je hero-panel (h) wel zien.

<edit>Net iets later dan de anderen :) </edit>

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
ok mensen, help me kiezen. Ik heb nu een Warrior op 25 (110 cooking e.d.). Nu zoek ik een profession met vergelijkbare survivability. Ik zat te twijfelen tussen Engineer of Ranger, maar ik zag dat engineer nauwelijks wapen choices heeft :(

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Enige met dezelfde (en betere) survivability is de Guardian. Qua HP en Toughness zit de rest van de classes eronder.
lanerios schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:21:
ok mensen, help me kiezen. Ik heb nu een Warrior op 25 (110 cooking e.d.). Nu zoek ik een profession met vergelijkbare survivability. Ik zat te twijfelen tussen Engineer of Ranger, maar ik zag dat engineer nauwelijks wapen choices heeft :(
Weinig weapon choice idd maar wel een heleboel andere vette skillz... flame throwers, granaten, turrets, mortier...

• samuel123
Speel thief idd.

Zal vanavond is wat gaan oefenen met die dodge .
die attacks zal ik dan nog onder de knie moeten krijgen.
gebruik 2 x dagger ( oude rogue gewoonte)
die cyclus (van die attack boven de eerste zeg maar ) kan ik nog niet helemaal volgen.
Wat ik zo'n beetje begrijp is dat die een attack kan overnemen van de mob die je killed?
Heb nl ook een keer veren gegooid om te blinden.
Dit zie je dan weet in die button , maar is dus niet te selecteren . Dat schijnt dan te kloppen als ik bovenstaande tips lees.

Verwijderd

Volgens mij zoek jij een Guardian. ;)

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 15:40

Maar even voor de zekerheid in spoiler tags...
spoiler:
Die crusher doet melee wel heel veel damage ja... op m'n thief had ik met mijn dual daggers build geen kans of iig erg lastig. Met dual pistols en goed kiten was het heel makkelijk. Dus... tactiek is wss om hem zo veel mogelijk op afstand te houden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:26:
[...]

Volgens mij zoek jij een Guardian. ;)
Yup, minder damage over het algemeen dan een warrior, maar veel meer buffs en heals voor je survivability.

• samuel123
@jhonnyV

thx zal eens kijken vanavond ;-)

• KoekjevanLU
samuel123 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:25:
Speel thief idd.

die cyclus (van die attack boven de eerste zeg maar ) kan ik nog niet helemaal volgen.
Wat ik zo'n beetje begrijp is dat die een attack kan overnemen van de mob die je killed?
Dit zie je dan weet in die button , maar is dus niet te selecteren . Dat schijnt dan te kloppen als ik bovenstaande tips lees.
Dat is je steal ability, daarmee steel je inderdaad 'wat' van je mob, wat resulteert in een extra eenmalige skill (bijvoorbeeld een hand vol veren van n moa, die je vervolgens kunt gebruiken om te verblinden). Voor meer details kun je beter naar de wiki, daar staat volgens mij een aardige beschrijving (heb mn thief nog niet zo veel gespeeld). <edit>linkje</edit>

[ Voor 4% gewijzigd door KoekjevanLU op 28-08-2012 14:31 ]

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Nou client is binnen, alles gedownload. Wil graag met me vrienden op Far shiverpeaks spelen(zij hadden 3 days headstart) Maar nu staat er dat hij vol is? Kan ik nu dus niet meer op die server?

• Loadichus
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:20:
[...]
En onderwater de harpoen. Vooral die piranha's zijn gaaf!
True that! :+

• D-rez

D-rez

dexels

gewoon wachten op een rustig moment en dan swappen van homeworld (binnen een week)
samuel123 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:25:
Speel thief idd.

Zal vanavond is wat gaan oefenen met die dodge .
die attacks zal ik dan nog onder de knie moeten krijgen.
gebruik 2 x dagger ( oude rogue gewoonte)
Je denkt te ingewikkeld! Als je met je muis over je eerste skill gaat zie je van boven naar beneden (sla me er niet op dood als de weergave andersom is)

Double Strike
Wild Strike
Lotus Strike
Backstab (Stealth)

Als je binnen range van een mob staat en op 1 drukt gaat je thief auto-attacken en dan doet hij eerst de Double Strike (2 snelle attacks), daarna Wild Strike (1 aanval), Lotus Strike (aanval met poison) en daarna begint het weer opnieuw, zonder dat je iets hoeft te doen. Als je in stealth bent, doet hij in plaats daarvan Backstab (een aanval die extra damage doet als je achter de mob staat).

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
Persoonlijk vind dat ranger vrij hoge survivability heeft (zeker met de beer als pet)
zover bij gehouden heb, ben minder vaak dood gegaan met mijn ranger dan als met de warrior.

(maar ja als class niet leuk vindt zoek je al gouw een excuus om iets anders te rerollen)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Verwijderd

Hmmm denk dat ik straks ineens heel weinig dood zal gaan als ik het zo lees. Elementalist heeft de laagste survivability en das nu net degene die ik het meest speel, en gewoon het leukste is.

En het is vrij simpel, blijf kiten of je gaat snel dood. en ik ben al heel erg veel dood gegaan :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:44:
Hmmm denk dat ik straks ineens heel weinig dood zal gaan als ik het zo lees. Elementalist heeft de laagste survivability en das nu net degene die ik het meest speel, en gewoon het leukste is.

En het is vrij simpel, blijf kiten of je gaat snel dood. en ik ben al heel erg veel dood gegaan :(
gewoon rondjes rennen met elementalist, mobs in het midden
werkt bij mij tot nu toe best goed

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:51:
[...]

gewoon rondjes rennen met elementalist, mobs in het midden
werkt bij mij tot nu toe best goed
over het algemeen wel ja, maar als ik ga rennen dan ren ik meestal head first in een andere groep...

• Omoe
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-07 09:03
Ben blij met mijn Elementalist! (level 13)
Wat een tof spel zeg GW2. Mooi, vloeiend en best uitgebreid. Gebeiden ontdekken is al een grote beloning.
Ik vind Elementalist echt een mooie proffesion! Zeker als je met de F toetsen in combat verandert van spec.
Je doet dan zoveel meer schade! Best uitdagend om alles te benutten.

• Omoe
Head first met shield op: Fire spec Alle AOE spells casten (ook Dragon tooth), dan switchen naar Lighting en de 4e en 5e skill casten. Dankzij de 5e skill rol je uit de mobs. En dan de overgebleven mobs met je single target neerhalen met 1,2,3.
Vaak gaat alles wel dood in 1 keer. (behalve veteran mobs dan)

Water en Earth, snap ik nog niet helemaal. Denk dat die meer voor support zijn.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:53:
[...]

over het algemeen wel ja, maar als ik ga rennen dan ren ik meestal head first in een andere groep...

Verwijderd

Omoe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:54:
Ben blij met mijn Elementalist! (level 13)
Wat een tof spel zeg GW2. Mooi, vloeiend en best uitgebreid. Gebeiden ontdekken is al een grote beloning.
Ik vind Elementalist echt een mooie proffesion! Zeker als je met de F toetsen in combat verandert van spec.
Je doet dan zoveel meer schade! Best uitdagend om alles te benutten.
Wat gebruik jij als main weapon? Ik moet zeggen dat ik eigenlijk uitsluitend de staff gebruik, enige met fatsoenlijke range en damage.

• vinsterdamus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 15:43
Mooi dat het allemaal al los loopt. op welke servers zitten jullie en komt er nog een tweakers guild?

• KoekjevanLU
Omoe schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:58:
Water en Earth, snap ik nog niet helemaal. Denk dat die meer voor support zijn.
[...]
Water is meestal meer healing gericht en Earth meer toughness. Mijn persoonlijke favoriet momenteel: dual-daggers Earth. Vooral die 5e, van dagger offhand dus, is wel lekker imposant (ben de naam ff kwijt). Range van Earth is ook redelijk klein, dus meer voor de frontline bedoeld (met dual-daggers iig wel).

Zelf switch ik vaak tussen water/earth. Earth voor damage, dan ff Water om wat te healen, dan weer terug naar Earth.

• Omoe
wand + sword.
maar ben pas level 13.
Ik vond staf minder dmg doen. Misschien komt het door de abillities?

Ik cast Shield (skill moet je unlocken),dan vuur ring. Daarna die AOE vogel. en dragon tooth.
Dan doe ik van mijn unlocked skills die blast radius.
Switchen naar Arcane. Ability 4 geeft aoe en dan 5 om eruit te rollen.

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Aangezien vandaag de officiële launch is van Guild wars 2, zou ik graag vandaag willen beginnen met spelen. Aangezien ik alleen beschik over IDEAL en een pinpas is het spel aanschaffen via gw2.com niet mogelijk.

Iemand een tip waar ik misschien veilig en snel een digitale versie kan aanschaffen? Of is een CD-Key misschien een oplossing? Met het laatste heb ik geen ervaring dus heb al snel het idee dat dit niet veilig is.

Iemand tips? Alvast bedankt!
Over staffs gesproken… necro met staff ziet er toch wel zo geweldig uit he! Die attack (1) waarbij je staff in een zwarte zeis verandert… tof gemaakt. En de combat met staff bevalt me ook nog het beste tot nu toe. Wel benieuwd wat andere necro’s voor wapens prefereren?

• vinsterdamus
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-01 15:43
SnoeiKoei schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:04:
Over staffs gesproken… necro met staff ziet er toch wel zo geweldig uit he! Die attack (1) waarbij je staff in een zwarte zeis verandert… tof gemaakt. En de combat met staff bevalt me ook nog het beste tot nu toe. Wel benieuwd wat andere necro’s voor wapens prefereren?
Zelf ben ik ook voor staff maar wand met focus is ook wel nice voor dmg ;)

heb ook even daggers gespeeld maar ben al weer terug bij staff en wand+focus

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:18
vinsterdamus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:02:
Mooi dat het allemaal al los loopt. op welke servers zitten jullie en komt er nog een tweakers guild?
Tweakers guild is er al: Far Shiverpeak

• Omoe
Dat heb ik niet eens geprobeerd nog! Klinkt erg goed en logisch ook, thanks voor de tip! Ff een paar daggers zoeken =)
Op eerste gezicht leek het erg statisch, met de eerste 5 abilities. Maar door je wapen keuze en combos zit er erg veel variatie in.
KoekjevanLU schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:03:
[...]

Water is meestal meer healing gericht en Earth meer toughness. Mijn persoonlijke favoriet momenteel: dual-daggers Earth. Vooral die 5e, van dagger offhand dus, is wel lekker imposant (ben de naam ff kwijt). Range van Earth is ook redelijk klein, dus meer voor de frontline bedoeld (met dual-daggers iig wel).

Zelf switch ik vaak tussen water/earth. Earth voor damage, dan ff Water om wat te healen, dan weer terug naar Earth.
Coevering schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:03:
Aangezien vandaag de officiële launch is van Guild wars 2, zou ik graag vandaag willen beginnen met spelen. Aangezien ik alleen beschik over IDEAL en een pinpas is het spel aanschaffen via gw2.com niet mogelijk.

Iemand een tip waar ik misschien veilig en snel een digitale versie kan aanschaffen? Of is een CD-Key misschien een oplossing? Met het laatste heb ik geen ervaring dus heb al snel het idee dat dit niet veilig is.

Er zijn wel sites waar je een digitale download kunt kopen, maar ik zou daar persoonlijk niet heen gaan. Niet dat ik er persoonlijk slechte ervaringen mee heb, maar gewoon omdat ik heb gelezen dat sommige accounts gebanned zijn omdat ze via niet officiële kanalen verkocht waren.

Maar volgens mij kun je met alleen een bankrekening ook een paypal account aanmaken (maar daar ben ik niet 100% zeker van!). En anders online bestellen en thuis laten bezorgen?

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
speel zelf als necro ( lvl 14 nu ) ook met een staf. De aoe aanvallen op 2 tm 5 helpen mij gewoon om veel langer in leven te blijven doordat ik gewoon echt lekker kan kiten
op slot 6 staat well of blood op 7 well of coruption en op 8 summon bone fiend.Die laatste lijkt vaak de agro af te nemen van mij zodat ik op afstand kan blijven casten.

Was zelf altijd iemand van de close combat maar dit is mijn eerste caster in gw2 en ben meteen hooked
Ik wou eigenlijk Charr engineer beginnen maar daar wacht ik nu nog wel even mee tot mijn maatje ook begint te spelen en dan ga ik die samen met hem levelen.

[ Voor 1% gewijzigd door tooter op 28-08-2012 15:16 . Reden: typo`s ]

hehe gek onnie

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Coevering schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:03:

Zelf heb ik hem gehaald bij de "gamecardswinkel". Gister 2 copies besteld en om 00:05 de codes in de mail. (was nog geen uur later dan de bestelling trouwens). ook komt als het goed is de doos nog thuisgestuurd EN het is een van de goedkoopste (gister 40 euro, vandaag 2 euro meer zie ik)

http://www.gamecardwinkel...etails/id/93/Guild-Wars-2

edit: bijde codes werkten trouwens gewoon via de guildwars website en we hebben het spel alvast gedowload voor vandaag, mijn vriendin is ondertussen al aan het spelen (de trut is vrij!)

[ Voor 9% gewijzigd door themac1983 op 28-08-2012 15:17 ]

I-racing Profile

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Wel irriant dat gisteren de Guildchat super vertraagd was. Bijna niet te communiceren ....

En dat de trading nog niet werkt is ook wel irritant. Wilde een Box of Healing Chain Armor en nou heb ik geen Tiny totems...

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Verwijderd

Hmm dilemma: kopen of blijven WoWen, kopen of blijven WoWen....Heb me eigenlijk nog niet voldoende verdiept in GW2 om in te kunnen schatten of ik het leuk ga vinden. Heb wel gelezen dat het meer PvP georiënteerd is dan WoW, dat er qua actie meer interactiviteit is dan buttons bashen en dat er meer focus of individueel spelen is dan met grote groepen. Ook zijn de classes minder verdeeld dan bij WoW (iedereen kan healen of tanken).

Op zich bevalt me dat wel, ben sowieso geen raider maar vind het wel leuk om met een groep van een aantal mensen een dungeon te clearen. WoW is veel meer van hetzelfde maar ik vind de nieuwe uitbreiding toch ook wel weer leuk om doorheen te gaan.

• D-rez

D-rez

dexels

kopen natuurlijk

• Cageman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 17:50
Marksmanship ranger anybody?

Zit uit verveling vast op lvl 20 in Ehmry Bay. Ik heb de mensenstad, norn stad en mensen starting zone helemaal completed, en ben zelf norn.

Mijn vraag: welke gebieden voor lvl 20 vinden jullie het leukst/mooist/indrukwekkendst? Ik heb oud Ascalon nog niet geprobeerd, maar de andere twee (?) wel.

• Cageman
  • Laatst online: 11-07 17:50
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:17:
Hmm dilemma: kopen of blijven WoWen, kopen of blijven WoWen....Heb me eigenlijk nog niet voldoende verdiept in GW2 om in te kunnen schatten of ik het leuk ga vinden. Heb wel gelezen dat het meer PvP georiënteerd is dan WoW, dat er qua actie meer interactiviteit is dan buttons bashen en dat er meer focus of individueel spelen is dan met grote groepen. Ook zijn de classes minder verdeeld dan bij WoW (iedereen kan healen of tanken).

Op zich bevalt me dat wel, ben sowieso geen raider maar vind het wel leuk om met een groep van een aantal mensen een dungeon te clearen. WoW is veel meer van hetzelfde maar ik vind de nieuwe uitbreiding toch ook wel weer leuk om doorheen te gaan.
Ik heb een tijdje WoW gespeeld (totaal een jaar denk ik) en moet zeggen dat guild wars voor de eerste drie dagen veel meer bevalt dan WoW. Kopen dus

PvP valt wel mee. Zit nu op lvl 20 en heb bewust nog niets aan PvP gedaan, ik ben er niet zo van.
Cageman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:18:
Marksmanship ranger anybody?

Zit uit verveling vast op lvl 20 in Ehmry Bay. Ik heb de mensenstad, norn stad en mensen starting zone helemaal completed, en ben zelf norn.

Mijn vraag: welke gebieden voor lvl 20 vinden jullie het leukst/mooist/indrukwekkendst? Ik heb oud Ascalon nog niet geprobeerd, maar de andere twee (?) wel.
Beastmaster here.... En ik ben net in Kessex peak met m'n lvl19... Ik vind Kessex Peak leuker dan de het Norn gebied, die heb ik tijdens de BWE's afgestruind. De rest ben ik nog niet geweest.

• Relative
themac1983 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:16:
[...]

Zelf heb ik hem gehaald bij de "gamecardswinkel". Gister 2 copies besteld en om 00:05 de codes in de mail. (was nog geen uur later dan de bestelling trouwens). ook komt als het goed is de doos nog thuisgestuurd EN het is een van de goedkoopste (gister 40 euro, vandaag 2 euro meer zie ik)

http://www.gamecardwinkel...etails/id/93/Guild-Wars-2

edit: bijde codes werkten trouwens gewoon via de guildwars website en we hebben het spel alvast gedowload voor vandaag, mijn vriendin is ondertussen al aan het spelen (de trut is vrij!)
Als jou het gelukt is, moet het mij ook lukken. Ik ga het eens bekijken. Dankjewel

• Boldarak
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11 11:39
Gisterenavond toch nog op de valreep een 1 day head start code toegestuurd gekregen na mijn bestelling bij BP games.

Voor mij was het de eerste kennismaking met GW. Ik moest in het begin wel erg wennen aan de besturing, kon maar een uurtje of 2 spelen dus het zal wel gewoon gewenning zijn.
Mijn eerste indrukken zijn positief, vind de wereld erg "levendig", heb altijd wel het gevoel dat er ergens iets gebeurt of staat te gebeuren. Ook het vechten vind ik erg leuk, veel meer actie.

Omdat het nieuw is moet ik wel erg wennen nog aan alle termen en mogelijkheden die totaal anders zijn dan andere mmo's , ik kwam deze site tegen en die heeft me aardig op weg geholpen.

http://dulfy.net/2012/05/...s-tricks-for-new-players/

Vanavond weer even verder rustig alles ontdekken!

PSN ID = OTL002

Verwijderd

Heb daar net besteld en nu al geregistreerd. Direct de code binnen!

• Relative
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:27:
Heb daar net besteld en nu al geregistreerd. Direct de code binnen!
Bij gamecardwinkel dan, neem ik aan?

Verwijderd

Coevering schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

Bij gamecardwinkel dan, neem ik aan?
Ja, echt letterlijk in 5 min compleet geregeld.

• Relative
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:28:
[...]

Ja, echt letterlijk in 5 min compleet geregeld.
Laat even weten of de code werkt. Vast wel, maar altijd leuk om te weten.

Verwijderd

Ja, werkt prima. Ben al geregistreerd.

• D-rez

D-rez

dexels

nijs!
themac1983 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:16:

....mijn vriendin is ondertussen al aan het spelen (de trut is vrij!)
lol, ik hoop dat je vriendin niet hier op het forum komt.

• DelinQ
  • Laatst online: 03-08 22:54
Paterpor schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:07:
[...]

Tweakers guild is er al: Far Shiverpeak
Momenteel zijn er zelfs 2 GoT guilds.
Wel een beetje raar moet ik zeggen. Hopelijk worden deze nog samengevoegd. Onnodig om soort van met elkaar te concureren als alles ook samen kan.

Hoe kunnen nieuwe mensen bij FS komen als deze al vol zit?

• Vecodo
  • Laatst online: 21-11 18:39
Ik speel met Ele (22) met een staff, omdat die goede range en fatsoenlijke DPS heeft.

Qua attunement speel ik altijd met vuur (F1) voor damage en om mezelf soms te healen met water (F2)
Heb dus ook mijn trait volledige op vuur gedaan. en begin nu aan water attunement.

Als je met je muis een seconde blijft staan op de attunement dan zie je waarvoor het bedoelt is.

Overigens al mijn armor/weapon upgrades zijn allemaal +power. Weet niet of dat helemaal goed is.

[ Voor 11% gewijzigd door Vecodo op 28-08-2012 15:33 ]

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Hmmmmm... heb het spel nu een paar uur in bezit en ik vind 'm toch niet lekker "voelen". Zal wel aan mij liggen, maar het voelt niet alsof IK het ben. Misschien moet je hier GW1 voor gespeeld hebben om dit te kunnen waarderen?

Ik voel aan m'n water dat ik dit spel niet lang ga spelen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Vecodo
  • Laatst online: 21-11 18:39
spaceboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:34:
Hmmmmm... heb het spel nu een paar uur in bezit en ik vind 'm toch niet lekker "voelen". Zal wel aan mij liggen, maar het voelt niet alsof IK het ben. Misschien moet je hier GW1 voor gespeeld hebben om dit te kunnen waarderen?

Zonde, maar dat kan! Ik heb GW1 nooit gespeeld en vind het spel geweldig!
Smaken verschillen nu eenmaal!

• India Sierra
  • Laatst online: 20-11 10:35

India Sierra

Learn by failure

Iemand hier ook problemen met het validaten van de mail? Krijg de hele tijd dat de link invalid/expired is...

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• D-rez

D-rez

dexels

is gekend probleem, ze werken er aan. Normaal kun je gewoon spelen door op play te klikken.

[ Voor 42% gewijzigd door D-rez op 28-08-2012 15:36 ]

• DelinQ
  • Laatst online: 03-08 22:54
thehawk007 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:35:
Iemand hier ook problemen met het validaten van de mail? Krijg de hele tijd dat de link invalid/expired is...
Same here, wordt aan gewerkt.
Je kan gewoon verder spelen.

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:14
Ik vind het juist een uitdaging dat het wat anders beweegt :)

Kun je ook aangeven waarom het niet lekker voelt?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

Kun je ook aangeven waarom het niet lekker voelt?
Tja... ik weet niet. Het speelt niet vloeiend. Het "loopt" niet lekker (nee, framerates zijn prima). En ik loop vooral te kloten om "in positie" te komen. Ik sta vaak half "in" de vijand en dan moet ik weer (vrij omslachtig) omdraaien. Misschien ben ik ondertussen m'n PS3 gewend met bijvoorbeeld Darksiders 2. Daar heb je meer hulp met auto-aim.

Daarnaast vind ik dat er teveel informatie op het scherm staat en de gevechten te rommelig zijn.

Moet wel zeggen dat ik sinds WoW (ben een van de eerste spelers geweest, toen je nog maar tot level 60 kon) vrijwel geen PC game meer heb gespeeld, maar dit is wel een deceptie.

Het voelt vooral niet als IK degene ben die speelt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Ik heb GW1 maar heel even gespeeld en GW2 is echt TOTAAL anders.. dus om te zeggen dat je GW1 moet hebben gespeeld gaat niet op denk ik.

Edit: @Hierboven.. denk dat je de PC gameplay niet meer gewent bent dan... Spel loopt juist soepel net als bij WoW..

[ Voor 9% gewijzigd door Brummetje op 28-08-2012 15:40 ]

• Loadichus
Zelf helemaal geen GW1 gespeeld, maar zeer te spreken over GW2.
Eigenlijk sinds lange tijd weer een game waar ik weer een soort van verslavings gevoel krijg.

• India Sierra
  • Laatst online: 20-11 10:35

India Sierra

Learn by failure

DelinQ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:36:
[...]

Same here, wordt aan gewerkt.
Je kan gewoon verder spelen.
Oké bedankt, ben momenteel nog nieuwe drivers het downloaden omdat de mijne niet goed zouden zijn. (202mb aan drivers met 200kb/s -___- GJ Nvidia)

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• disturbedmind
Aangezien er geen Healers en tanks zijn, hoe zit dat dan in instances, gaan de mobs gewoon random om hun heen slaan of kan 1 iemand wel voor alle aggro zorgen? En ik mis eigenlijk nog de target's target, zodat je kan zien waar de mob op target.

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
D-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:29:
nijs!

[...]

lol, ik hoop dat je vriendin niet hier op het forum komt.
Ik moet spelletjes bestellen voor d'r omdat het zo ingewikkeld is, nee ik denk niet dat die stiekum ergens op tweakers rondhangt :P

I-racing Profile

• D-rez

D-rez

dexels

ik speel ook met oude drivers, voorlopig nog geen hinder ondervonden

• KoekjevanLU
spaceboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Tja... ik weet niet. Het speelt niet vloeiend. Het "loopt" niet lekker (nee, framerates zijn prima). En ik loop vooral te kloten om "in positie" te komen. Ik sta vaak half "in" de vijand en dan moet ik weer (vrij omslachtig) omdraaien. Misschien ben ik ondertussen m'n PS3 gewend met bijvoorbeeld Darksiders 2. Daar heb je meer hulp met auto-aim.

Daarnaast vind ik dat er teveel informatie op het scherm staat en de gevechten te rommelig zijn.

Moet wel zeggen dat ik sinds WoW (ben een van de eerste spelers geweest, toen je nog maar tot level 60 kon) vrijwel geen PC game meer heb gespeeld, maar dit is wel een deceptie.

Ik had zelf wel dat het een tijd duurde voordat alles een beetje op zijn plaats valt. Het is in het begin zeker wat overweldigend en komt chaotisch over. Na een tijd gespeeld te hebben wordt alles langzaam aan steeds helderder en speelt het steeds beter en gestructureerder.

Maar dit is mijn persoonlijke ervaring, geen idee of jouw gevoel na een tijd zal veranderen, dit zal toch vooral persoonlijk zijn. Enige dat ik erover kan zeggen is dat het wel/niet gespeeld hebben van GW1 niet van invloed zal zijn op je beleving van GW2, hooguit op de story/lore.

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

KoekjevanLU schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:46:
[...]

Ik had zelf wel dat het een tijd duurde voordat alles een beetje op zijn plaats valt. Het is in het begin zeker wat overweldigend en komt chaotisch over. Na een tijd gespeeld te hebben wordt alles langzaam aan steeds helderder en speelt het steeds beter en gestructureerder.

Maar dit is mijn persoonlijke ervaring, geen idee of jouw gevoel na een tijd zal veranderen, dit zal toch vooral persoonlijk zijn. Enige dat ik erover kan zeggen is dat het wel/niet gespeeld hebben van GW1 niet van invloed zal zijn op je beleving van GW2, hooguit op de story/lore.
Tja, omdat ik de euro's nu TOCH heb uitgegeven zal ik het nog wel even proberen, maar ik word hier niet vrolijk van. Bijvoorbeeld Diablo (niet echt te vergelijken, maar ok) heb ik wel het "ah, effe lekker raggen" gevoel. Hier loop je te kloten.

Bijvoorbeeld: als je met je rug naar een enemy staat. Wat moet je dan doen? Een nette 180 graden draaien wat ongeveer voor je gevoel 2 sec. duurt? Dat is toch uber-ruk?

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

spaceboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:39:
[...]

Ik heb er ook last van en tijdens de beta heb ik dit ook gemeld. De eerste betas waren goed, snappy, vloeiend in bediening. De laatste beta was rubberachtig, alsof je aan een elastiekje hangt. Het voelt aan alsof het 'gedempd' is. Heel moeilijk te omschrijven.

Maar het grootste probleem is dat dit 'motion sickness' en epilepsie verergerd. Gelukkig heb ik geen epilepsie maar van motion sickness tijdens gamen heb ik wel degelijk last. 3rd person is over het algemeen het minst erg (1st person shooters kan ik al niet meer spelen) maar met de wijziging met de laatste beta heb ik er wel meer last van helaas.

Helaas heeft Anet er geen gehoor aan gegeven. Mijn thread tijdens die beta had redelijk veel reacties van andere mensen die er ook last van hadden. Schijnt meer voor te komen dan ik wist/had verwacht.

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Waar haal ik op de snelste manier Rawhide Leather Scraps? ;/

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik snap echt niet wat ze vandaag aan het doen zijn hoor. Derde patch al vandaag, waarvan twee alleen een launcher update, compleet nutteloos dus voor degenen die ingame zitten (en er dus wel voor uitgetrapt worden).

WvWvW rematching is ook al bugged, al vijf keer uit WvWvW getrapt vandaag met als reden: "Rematching", daarna vervolgens weer tegen dezelfde servers knokken met de oude scores..

• disturbedmind

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik twijfel ook, nu kan ik GW2 voor 35 euro kopen wat opzich een redelijke prijs is maar toch heb ik het idee dat ik alles ga vergelijken met WoW. En met WoW was ik opgegeven moment helemaal klaar (~6 jaar gespeeld als het niet meer is, elke class op 85 zowel Horde als Alliance). Ik ben totaal niet PVP georienteerd en wil me hier ook niet mee bezighouden (PVP is meestal de reden dat er nerfs komen).

Ik heb wat filmpjes gezien, plaatjes bekeken maarja dat zegt niet veel. GW1 heb ik gespeeld maar daar was ik redelijk snel klaar mee had zelfs de CE (incl headset/art book).

Ik zou graag eerst even proberen en niet na 1 of 2 weken geen zin meer hebben of verveeld zijn.
Als de focus op PVP ligt denk ik dat ik deze maar oversla.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

prutser001 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Ik twijfel ook, nu kan ik GW2 voor 35 euro kopen wat opzich een redelijke prijs is maar toch heb ik het idee dat ik alles ga vergelijken met WoW. En met WoW was ik opgegeven moment helemaal klaar (~6 jaar gespeeld als het niet meer is, elke class op 85 zowel Horde als Alliance). Ik ben totaal niet PVP georienteerd en wil me hier ook niet mee bezighouden (PVP is meestal de reden dat er nerfs komen).

Ik heb wat filmpjes gezien, plaatjes bekeken maarja dat zegt niet veel. GW1 heb ik gespeeld maar daar was ik redelijk snel klaar mee had zelfs de CE (incl headset/art book).

Ik zou graag eerst even proberen en niet na 1 of 2 weken geen zin meer hebben of verveeld zijn.
Ik ging ook altijd terug naar WoW na het gespeeld te hebben vanaf de beta (wow that is) maar nu ga ik echt niet meer terug. GW2 is echt zo veel beter

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

prutser001 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Als jij nou mijn versie overneemt...? :)

• Xufuja
  • Laatst online: 16-11 20:25
Right, uitgekicked voor patch en kan niet inloggen...
Pagina: 1 ... 124 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.