Even inloggen op GW1.Slivv schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:59:
Weet iemand hoe je God Walking Amongst Mere Mortals als titel kan instellen? Mijn Champion of The Gods kon ik wel laten zien maar GWAMM kon ik niet vinden.
Op welke server zaten eigenlijk de meeste tweakers?? Ben hem namelijk nu aan het installeren
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dat zijn runes. Die heb je ook, maar die moet je eerst zelf zien te ontdekken!Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:37:
[...]
En daar ben ik de fout in gegaan tot vandaag. Dacht dat je ze net als die stat gems pas achteraf op je armor moest plakken en ik zag er niks interessants tussen zitten, dus maakte ze niet.
En die kun je niet salvagen?Ghehe, nee dat leek mij ook al niet, maar ik heb nu dus letterlijk 116 helm onderdelen.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Heeft er iemand een duidelijke link naar het hele crafting gebeuren? Dan kan ik op mijn gemak eens lezen hoe of wat.
Heb de wikipedia wel gevonden, maar kom er niet echt achter wat nou het nut is hiervan. Buiten het maken van bepaalde items welke je anders moet kopen of verzamelen ofzo.
GW1 wel gespeeld, maar WoW nooit. Dus dit is echt helemaal nieuw voor mij. Geen idee wat je er allemaal mee kan.
Heb de wikipedia wel gevonden, maar kom er niet echt achter wat nou het nut is hiervan. Buiten het maken van bepaalde items welke je anders moet kopen of verzamelen ofzo.
GW1 wel gespeeld, maar WoW nooit. Dus dit is echt helemaal nieuw voor mij. Geen idee wat je er allemaal mee kan.
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.htmlStealthyPeanut schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:52:
Heeft er iemand een duidelijke link naar het hele crafting gebeuren? Dan kan ik op mijn gemak eens lezen hoe of wat.
Praktisch gezien kan je hiermee je eigen gear/equip maken. Ik heb er al mee lopen spelen en het werkt verbazingwekkend makkelijk, waar ik betere gear heb kunnen maken, dan dat ik uit drops heb gevonden.StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:52:
waarschijnlijk ''far shiverpeaks''Timocos schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:48:
Op welke server zaten eigenlijk de meeste tweakers?? Ben hem namelijk nu aan het installeren
maar die is inmiddels wel vrij vol
Nieuwe build, laten we hopen dat trading nu werkt 
Trouwens dikke aanrader: Sharkmaw Caverns jumping puzzel in Lion's Arch. Net afgerond en echt gaaf!
Trouwens dikke aanrader: Sharkmaw Caverns jumping puzzel in Lion's Arch. Net afgerond en echt gaaf!
Nee, helaas niet. Moet ik er eerst echte helmen van maken en dan kan je ze pas salvagen. Zou ik wel een verbetering vinden als je ook onderdelen voor een armor piece kunt salvagen.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:49:
En die kun je niet salvagen?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Zijn er ergens patch notes te vinden? Ben al aan het googlen geweest en heb op de GW2 site zelf gekeken, maar kan er niks van vinden.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Die jumping puzzles zijn echt heel gaaf gedaan, die in Sharkmaw Caverns is super mooi. Gister ook die in de Asura starting area gedaan.. maar dat was ff andere koek.. Ontzettend lastig en nog niet gehaald
Vanmiddag maar eens op zoek gaan naar bosses zoals de Shadow Behemoth
Wat een geweldig spel
Vanmiddag maar eens op zoek gaan naar bosses zoals de Shadow Behemoth
Wat een geweldig spel
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Verwijderd
Ff overstappen naar Armor (je verliest geen punten op je huidige crafts). Dan heb je alleen copper nodig en volgens mij tin (maar dat verkoopt de armormerchant) om copper ingots te maken. En voila, 8 slots dozen.PhysicalMagic schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:37:
[...]
Helaas heb ik nog geen toegang tot de Guild.. Ik heb een guild met wat mensen, maar de leader had hem aangemaakt, was toen even weggegaan en toen hij terug kwam was er zaterdag dat grote inlogprobleem.. Toen hij online kwam zag hij zijn Guild niet meer en nu kan hij geen mensen inviten (en hij ziet zijn guild niet)..
Maar dan zal ik inderdaad toch maar moeten craften.. Het duurt me met leatherworking namelijk uren om de materials voor maar 1 bag te vinden. -.-
Verwijderd
Nee, ze zeiden op facebook alleen dat het te maken had met de huidige problemen.. tja.Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:01:
[...]
Zijn er ergens patch notes te vinden? Ben al aan het googlen geweest en heb op de GW2 site zelf gekeken, maar kan er niks van vinden.
Hm, hopelijk pakken ze dat na de release beter op en maken ze net als bij GW1 steeds een net lijstje met aanpassingen bij iedere patch.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:12:
Nee, ze zeiden op facebook alleen dat het te maken had met de huidige problemen.. tja.
Yay, ze hebben guilds eindelijk gefixed!
Maarum, kan iedereen iemand in de guild inviten of kan dat per recht ingesteld worden (Ik zie dat recht niet namelijk). Of kan alleen de guild leader dat?
Maarum, kan iedereen iemand in de guild inviten of kan dat per recht ingesteld worden (Ik zie dat recht niet namelijk). Of kan alleen de guild leader dat?
Standaard kunnen alleen de leiders en officieren in een guild een invite uitgeven. Ik denk niet dat veel guilds hier van af zullen wijken Theoretisch kan het wel...Phoenix_the_II schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:19:
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
volgens mij kan de guild leader mensen een hogere rank geven zodat hun ook meer rechten krijgen in een guildPhoenix_the_II schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:19:
hehe gek onnie
Verwijderd
Veel mensen hadden problemen met guilds.. Maar ik precies niet (als guild leider). Je had gewoon veel geduld nodig.
Influence hoe kan je dat verdienen ? (Ik weet door te pvpen) maar er staat ook events bij ?
Influence hoe kan je dat verdienen ? (Ik weet door te pvpen) maar er staat ook events bij ?
Als je op de sigil naast de gebruiker rechtsklikt kun je zijn rank idd aanpassen.volgens mij kan de guild leader mensen een hogere rank geven zodat hun ook meer rechten krijgen in een guild
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 11:33 . Reden: extra informatie ]
wat betekend eigenlijk dat nummer naast je naam? (zie afbeelding)
Meedoen met Events, World vs World en PvP zijn manieren om influence te verdienen.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:32:
Veel mensen hadden problemen met guilds.. Maar ik precies niet (als guild leider). Je had gewoon veel geduld nodig.
Gister met 5 man in m'n guild World vs World gedaan, kregen per uur (met 5 man) z'on 500 to 1000 influence binnen.
Je achievement pointsD-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:33:
[afbeelding]
[ Voor 21% gewijzigd door Sabrac op 28-08-2012 11:34 ]
Ook door events en achievements. Als je naar je Hero window gaat, en dan naar je Achievements tab, kun je zien hoeveel influence je krijgt per achievement level.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:32:
Ok, hoe wordt bepaald aan de hand van welk recht wie een officer is?tooter schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:25:
[...]
volgens mij kan de guild leader mensen een hogere rank geven zodat hun ook meer rechten krijgen in een guild
Verwijderd
Arenanet had dit gedaan zodat er meerdere dezelfde namen kunnen zijn dacht ik.D-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:33:
[afbeelding]
Verwijderd
Als guild leader kan je ranks creeren en rechten geven aan bepaalde ranks. Standaard is er leader, officer en member. Je kan dan instellen wie in de guild bank mag uithalen en wie niet etc..Phoenix_the_II schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:34:
[...]
Ok, hoe wordt bepaald aan de hand van welk recht wie een officer is?
Achievement points denk ik.D-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:35:
mind de zwarte pijltjes
Ow in dat geval is het een random nummer die ervoor zorgt dat je een uniek ID hebt, in theorie kunnen dus 9999 mensen dezelfde naam als jou hebbenD-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:35:
mind de zwarte pijltjes
[Edit] Laat maar, las "don't mind" >_>
[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 28-08-2012 11:37 ]
Dat zijn jouw achievement pointsD-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:33:
[afbeelding]
Mijn main-storyline quest heeft een te hoog level voor me. Ik moet level 10 zijn, en ik ben level 7. Ik heb alle main events gedaan (die hartjes op de map) tot aan mijn level, en ook de side events die daar meestal in de buurt van liggen.
Hoe moet ik nou levelen? Ik ga echt niet tig keer dezelfde events herhalen of mobs grinden.. beetje teleurstellend dit.
Hoe moet ik nou levelen? Ik ga echt niet tig keer dezelfde events herhalen of mobs grinden.. beetje teleurstellend dit.
Dat weet ik, maar...Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:35:
[...]
Als guild leader kan je ranks creeren en rechten geven aan bepaalde ranks. Standaard is er leader, officer en member. Je kan dan instellen wie in de guild bank mag uithalen en wie niet etc..
Dat beantwoord nog steeds niet de vraag welk recht een rank een officer laat zijn die dus kan inviten
ty, kon er zo niets over terug vinden. En heb helaas nog niet veel tijd gehad om te spelen. (opdrachtje binnen)
Je kan het beste ook gaan craften daardoor ga je ook snel van levelenCrankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Mijn main-storyline quest heeft een te hoog level voor me. Ik moet level 10 zijn, en ik ben level 7. Ik heb alle main events gedaan (die hartjes op de map) tot aan mijn level, en ook de side events die daar meestal in de buurt van liggen.
zijn er nog mensen op Far shiverpeeks die gewoonweg de wvw niet binnen geraken, ik was gisteren en eergisteren meer dan 2uur gequeued en geraak er gewoonweg niet in...
Verwijderd
Probeer een beetje wat dynamic events te doen. Bovendien zit je nog vol in de starter area en kan je ook proberen alvast wat lvl 8-10 heartquests te doen. Als je namelijk een beetje fatsoenlijk skillfull bent moet dat wel lukkenCrankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Verder krijg je exp van craften en exploren. Dus je zou ook je hometown eens goed kunnen bekijken, wat skill challenges afmaken, vista's bekijken, andere steden bekijken (LA bijv). Misschien één van de jumping puzzles in LA? Genoeg te doen dus zonder mobs te gaan grinden.
Je kan naar Lion's Arch gaan door middel van een Asura gate in je hoofdstad.Crankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
Je komt dan op een klein pleintje met allemaal andere Asura gates, hiermee kan je naar een level 1-15 start gebied van een ander ras gaan.
Daar kan je dan alle hartjes gaan doen, vista's bekijken en POI. Door middel van level scaling pas jij je level aan het gebied (Dit doet GW2 automatisch). Zo krijg je weer meer EXP en stijg je in level totdat je story quest weer kan vervolgen.
Crafting krijg je ook veel EXP voor, gathering ook. Succes
Ik zit te twijfelen om GW2 te gaan halen, echter heb ik meerdere MMO's geprobeerd zoals AION, Rift en SW:TOR, alleen daar was ik na een maandje spelen al klaar mee.., en elke keer toch weer terug naar WoW gegaan.
Als iemand mij kort en bondig kan uitleggen waarom dat nu anders zal zijn ga ik vanmiddag nog halen
Als iemand mij kort en bondig kan uitleggen waarom dat nu anders zal zijn ga ik vanmiddag nog halen
nieuwe opzet qua UI en speelstijl die niet te vergelijken is met de huidige generatie MMO'sLangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:45:
Ik zit te twijfelen om GW2 te gaan halen, echter heb ik meerdere MMO's geprobeerd zoals AION, Rift en SW:TOR, alleen daar was ik na een maandje spelen al klaar mee.., en elke keer toch weer terug naar WoW gegaan.
En voor de echt zuinige Hollander: geen maandelijkse abonnement kosten.Denniz0229 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:46:
nieuwe opzet qua UI en speelstijl die niet te vergelijken is met de huidige generatie MMO's
Als ik zeg dat ik het zelfde probleem had maar dat GW2 echt weer aanvoelt zoals het moet net als bij WoW kan ik je vast ook overhalenLangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:45:
Ik vind GW2 heel anders spelen dan WoW, waar ik behoorlijk veel tijd in heb zitten. GW2 is voor mijn gevoel veel langzamer, maar dat zal komen omdat ik WoW goed ken en alles automatisch gaat. Voorlopig speel ik ze beide als ik de tijd heb, omdat ze verschillend zijn en daardoor dus iets anders bieden.
Mijn advies is dan ook om GW2 te kopen, want zoals gezegd: er zit toch geen subscription op.
Nee, maar het is een mooie ervaring tot nu toe, zeker het proberen waard (al kan ik niet in jouw portomonee kijken).
Mijn advies is dan ook om GW2 te kopen, want zoals gezegd: er zit toch geen subscription op.
Verwijderd
EN! dat je level aangepast word op zone is ook leuk, dus als je lvl 80 bent en je wandelt een startzone in, dan ben je zelf eventjes ook weer lager lvl (minder health, attack power e.d. maar nog wel de skills).Brummetje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:50:
[...]
Als ik zeg dat ik het zelfde probleem had maar dat GW2 echt weer aanvoelt zoals het moet net als bij WoW kan ik je vast ook overhalenHet speelt gewoon soepel en alles klopt, animaties, omgevingen etc.. En dan nog dat het er fantastische uitziet voor een MMO.
Ik speel zo'n beetje alle MMO's die uitkomen. Begon ooit met UO, DAOC en Lineage, en heb sindsdien alles tussen dat en WoW wel gespeeld.LangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:45:
Gisteren heb ik 2 uurtjes GW2 gespeeld, en het eerste wat me opvalt:
Op de allerhoogste settings draait het smooth bij me, maar het ziet er niet uit. Aion en LoTRO zien er vele malen beter uit. Het komt erg onrustig over, de speelstijl is nauwelijks vernieuwend te noemen en zelfs de interface zelf (is wellicht even wennen) komt af en toe over als "Waarom gaat dit niet weg? Oh ik moet ergens op klikken."
GW2 is veruit de lelijkste mainstream MMO sinds enkele jaren. Vergeleken met de wereld van SW:TOR zeker. Ground coverage ziet er niet uit en is in vele gevallen overduidelijk een 2 dimensionale representatie van een 3D-object welke pas later (te laat) in zijn plaats komt. Voor mijn gevoel is alles op enige afstand gewoon 2D om rekenkracht te sparen. Character animaties zijn matig...
Het is een spel wat je speelt voor de gameplay, niet voor de looks. En de gameplay komt houterig over, dan was GW1 beter in dat opzicht. Die kozen tenminste voor een bepaalde stijl waarin alles klopte. Nu proberen ze voor mijn gevoel teveel.
Voorspelling: veel mensen leggen het spel na een paar weken spelen neer. Wellicht dat als je met vrienden speelt je het nog langer gaat uithouden. Ik niet in ieder geval
Verwijderd
Hier ben ik het niet mee eens. De UI is zeer vergelijkbaar met de meeste MMO's. Bedoel je met speelstijl de gameplay/combat? Want die is erg goed, maar ook prima te vergelijken met andere MMO's. Enige verschil is dat je kan rennen terwijlDenniz0229 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:46:
[...]
nieuwe opzet qua UI en speelstijl die niet te vergelijken is met de huidige generatie MMO's
Waar GW2 zich voor mij in onderscheidt (en misschien bedoelde je dat met speelstijl) is dat je altijd kan doen waar je zin in hebt en daar (bijna) altijd voor beloond wordt. Bij de meeste MMO's moet je tijd in dingen stoppen waar je geen zin in hebt, maar die nodig zijn voor de progress, dat is hier niet het geval.
Je kan dat ook als negatief zien, zo voel jij je dan nooit sterk..Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
EN! dat je level aangepast word op zone is ook leuk, dus als je lvl 80 bent en je wandelt een startzone in, dan ben je zelf eventjes ook weer lager lvl (minder health, attack power e.d. maar nog wel de skills).
Dat is waar, maar het gaat ook boosting tegen.disturbedmind schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Je kan dat ook als negatief zien, zo voel jij je dan nooit sterk..
Mee eens. En al speel je het dan maar een maandje, dan heb je er toch al snel een uur of 50 in zitten. Probeer zoveel tijd maar eens met andere games te halen voor hetzelfde bedrag!Freaky Maus schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:52:
Mijn advies is dan ook om GW2 te kopen, want zoals gezegd: er zit toch geen subscription op.Nee, maar het is een mooie ervaring tot nu toe, zeker het proberen waard (al kan ik niet in jouw portomonee kijken).
Bedankt voor alle reacties, ik ga hem zo halen
zal vanavond mijn ervaringen eens posten
Gelukkig zijn meningen en smaken persoonlijkBlue-eagle schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:53:
[...]
Ik speel zo'n beetje alle MMO's die uitkomen. Begon ooit met UO, DAOC en Lineage, en heb sindsdien alles tussen dat en WoW wel gespeeld.
Op de allerhoogste settings draait het smooth bij me, maar het ziet er niet uit. Aion en LoTRO zien er vele malen beter uit. Het komt erg onrustig over, de speelstijl is nauwelijks vernieuwend te noemen en zelfs de interface zelf (is wellicht even wennen) komt af en toe over als "Waarom gaat dit niet weg? Oh ik moet ergens op klikken."
GW2 is veruit de lelijkste mainstream MMO sinds enkele jaren. Vergeleken met de wereld van SW:TOR zeker. Ground coverage ziet er niet uit en is in vele gevallen overduidelijk een 2 dimensionale representatie van een 3D-object welke pas later (te laat) in zijn plaats komt. Voor mijn gevoel is alles op enige afstand gewoon 2D om rekenkracht te sparen. Character animaties zijn matig...
Het is een spel wat je speelt voor de gameplay, niet voor de looks. En de gameplay komt houterig over, dan was GW1 beter in dat opzicht. Die kozen tenminste voor een bepaalde stijl waarin alles klopte. Nu proberen ze voor mijn gevoel teveel.
Voorspelling: veel mensen leggen het spel na een paar weken spelen neer. Wellicht dat als je met vrienden speelt je het nog langer gaat uithouden. Ik niet in ieder gevalJammer, want ik had er echt naar uit gekeken...
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Volgens mij speel jij een ander spelBlue-eagle schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:53:
[...]
Ik speel zo'n beetje alle MMO's die uitkomen. Begon ooit met UO, DAOC en Lineage, en heb sindsdien alles tussen dat en WoW wel gespeeld.
Voorspelling: veel mensen leggen het spel na een paar weken spelen neer. Wellicht dat als je met vrienden speelt je het nog langer gaat uithouden. Ik niet in ieder gevalJammer, want ik had er echt naar uit gekeken...
Verwijderd
Gister op lvl 30 de starting zone van de Norn gedaan met een vriend... en ik voelde mij bijzonder sterk hoordisturbedmind schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Het zou in WoW het verschil zijn tussen in groene gear of in full epic gear rondlopen. Werkt prima!
Pardon? Als er 1 MMO met saaie vierkante blokkendozen als omgeving was, dan was het wel SW:TOR. Dan ziet GW2 er veel minder "lego" uit. Maar goed, ook dat is een persoonlijke mening natuurlijk. Overigens heb ik me destijds prima vermaakt met SW:TOR, daar niet van.Blue-eagle schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:53:
GW2 is veruit de lelijkste mainstream MMO sinds enkele jaren. Vergeleken met de wereld van SW:TOR zeker.
[ Voor 7% gewijzigd door Plekuz op 28-08-2012 11:59 ]
Ik dacht in eerste instantie ook iets in de trend van "wtf is dit spel lelijk" maar je moet gewoon even aan de art stijl wennen en dan is het zeker 1 van de mooiste MMO's op het moment.Brummetje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:57:
[...]
Volgens mij speel jij een ander spelMeningen verschillen maar GW2 is op dit moment toch zeker wel de best looking MMO out there.. Volgens mij hoeft daar geen mening aan te pas te komen dat het grafische gewoon er beter uitziet dan andere MMO's
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Inderdaad, je bent dan tenminste niet zo van ik kijk iets aan en het gaat dood, je bent wel sterker maar niet absurd overpowered. En die balans vind ik heerlijk!Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:57:
[...]
Gister op lvl 30 de starting zone van de Norn gedaan met een vriend... en ik voelde mij bijzonder sterk hoor
Het zou in WoW het verschil zijn tussen in groene gear of in full epic gear rondlopen. Werkt prima!
Ben wel benieuwd of er ooit een soort mounts zullen komen, volgens mij heeft GW1 die nooit gehad toch?
Vandaag vanaf 09.00 is natuurlijk de officiele release.
Hoor er weinig over, kan er dus vanuit gaan dat alles soepel verloopt?
Hoor er weinig over, kan er dus vanuit gaan dat alles soepel verloopt?
Nee, maar was met de waypoints ook niet echt nodig. Zou leuk zijn in GW2, maar ook daar niet echt nuttig.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:01:
Ben wel benieuwd of er ooit een soort mounts zullen komen, volgens mij heeft GW1 die nooit gehad toch?
ik moest anders flink wennen aan de UI, terwijl bij andere MMO's dit vrijwel altijd hetzelfde werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Hier ben ik het niet mee eens. De UI is zeer vergelijkbaar met de meeste MMO's. Bedoel je met speelstijl de gameplay/combat? Want die is erg goed, maar ook prima te vergelijken met andere MMO's. Enige verschil is dat je kan rennen terwijl
Waar GW2 zich voor mij in onderscheidt (en misschien bedoelde je dat met speelstijl) is dat je altijd kan doen waar je zin in hebt en daar (bijna) altijd voor beloond wordt. Bij de meeste MMO's moet je tijd in dingen stoppen waar je geen zin in hebt, maar die nodig zijn voor de progress, dat is hier niet het geval.
maar dat kan aan mij liggen.
en met speelstijl bedoel ik o.a. de combat, maar bijvoorbeeld ook de dynamic events.
Jawel, want je bent wel sterker. Je armour is beter, je wapens zijn beter, je hebt meer skills tot je beschikking. Ik weet even niet hoe het zit met de skill level zelf....disturbedmind schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Nope, geen mounts en volgens mij ook niet de intentie.Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Inderdaad, je bent dan tenminste niet zo van ik kijk iets aan en het gaat dood, je bent wel sterker maar niet absurd overpowered. En die balans vind ik heerlijk!
Je kan bij alles redelijk snel d.m.v. Waypoints komen. Sommige proffs hebben ook speed buffs.
In de stad heb je NPC's die je voor 4 minuten speedbuff kunnen geven.
Volgens mij met crafting kan je ook wel buffs maken (consumable)
Ik ben een Norm Ele lvl 22 nu. Heb het startgebied van Asura en Human op 100% complete.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:02:
[...]
Jawel, want je bent wel sterker. Je armour is beter, je wapens zijn beter, je hebt meer skills tot je beschikking. Ik weet even niet hoe het zit met de skill level zelf....
Wat je ziet als je in een gebied komt wat goed gangbaar is voor lvl 8 t/m 10 dat je level naar 10 wordt gezet.
Ik voelde me wel erg sterk maar niet overpowerd. Bij champions/veteraan mobs was het soms nog wel lastig.
Far shiverpeaks (Full) en Piken Square . Je kan alleen in die server als het rustig is.LangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:05:
[...]
Nog 1 vraag, is er een server waar veel tweakers te vinden zijn en/of nederlanders?
Dan kan ik meteen op de juiste server mijn eerste poppetjes aanmaken
Areanet heeft aangegeven dat voor 5 dagen je gratis je karakter kan verplaatsen naar een andere server.
Als je op andere server gaat spelen kan je als het goed is nog wel een NL guild op Far Shiverpeaks. Alleen met World vs World kom je uit voor je gekozen server.
[ Voor 50% gewijzigd door Vecodo op 28-08-2012 12:09 ]
Nog 1 vraag, is er een server waar veel tweakers te vinden zijn en/of nederlanders?LangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:55:
Bedankt voor alle reacties, ik ga hem zo halenzal vanavond mijn ervaringen eens posten
Verwijderd
Ach, SW:TOR mag er dan beter uit zien (wat volgens mij absoluut niet zo is) maar desondanks waren de mensen dat al na drie maanden beu. Grafische kwaliteiten zeggen helemaal niets, kijk maar naar WoW. Het gaat om de sfeer van de game en die is wat mij betreft zonder meer goed in GW2. Ik kan me niet voorstellen dat GW2 binnen een half jaar al dood zou zijn.
Die vista's hebben ze goed gedaan. Je moet echt goed zoeken soms om te kijken hoe je er bij kunt komen.
Die vista's hebben ze goed gedaan. Je moet echt goed zoeken soms om te kijken hoe je er bij kunt komen.
Weet iemand of het mogelijk is om grafische settings in een profiel te zetten en dit aan een toets of muisknop te linken? Ik wil graag met mijn verouderde computer op medium of high settings rondlopen om van de spelwereld te kunnen genieten, en dan telkens als er een druk event is met één knop naar low settings kunnen veranderen om vervolgens terug naar medium/high te gaan.
Nu doe ik dit manueel maar tijdens het herinstellen ben ik al verschillende keren gestorven.
Nu doe ik dit manueel maar tijdens het herinstellen ben ik al verschillende keren gestorven.
Verwijderd
Farsheaver, maar die zit bommetje vol.LangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:05:
[...]
Nog 1 vraag, is er een server waar veel tweakers te vinden zijn en/of nederlanders?
ik zie deze vraag nu elke dag wel een paar keer langskomen, kunnen we het antwoord niet in de startpost zetten?Crankyslap schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:37:
antwoord is dus dat je iets niet hebt gedaan, want er zijn enorm veel dingen die exp geven; exploren (3x) craften, hearts, dynamic events, en nog wel een paar dingen
Anet gaat ervanuit dat je de meeste dingen doet, gemixed met elkaar, wat de juiste instelling is imo
doe je dat niet, dan zal je underlvled zijn en moet je dus iets nog een keer doen of doen wat je niet gedaan hebt (lekker vage zin
Far shiverpeak. maar dat is 1 van de drukste servers ook. dus kans is groot dat die vol zitLangeQuin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:05:
[...]
Sowieso wel een goed idee om de startpost bij te werken denk ik.godofal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
ik zie deze vraag nu elke dag wel een paar keer langskomen, kunnen we het antwoord niet in de startpost zetten?
antwoord is dus dat je iets niet hebt gedaan, want er zijn enorm veel dingen die exp geven; exploren (3x) craften, hearts, dynamic events, en nog wel een paar dingen
Anet gaat ervanuit dat je de meeste dingen doet, gemixed met elkaar, wat de juiste instelling is imo
doe je dat niet, dan zal je underlvled zijn en moet je dus iets nog een keer doen of doen wat je niet gedaan hebt (lekker vage zin)
Mensen genieten gewoon niet van de rozen! Ik was lvl15 toen ik Queensdale net 100% had. Maar ik pluk ook elk bloemetje en kap elke boom die ik tegen kom. En ik ben begonnen met koken! Maar met alleen Queensdale ingredienten (en geen TP) kom je niet zo ver...godofal schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:09:
[...]
ik zie deze vraag nu elke dag wel een paar keer langskomen, kunnen we het antwoord niet in de startpost zetten?
doe je dat niet, dan zal je underlvled zijn en moet je dus iets nog een keer doen of doen wat je niet gedaan hebt (lekker vage zin)
Ik moet ook nog verder met m'n personal story (lvl 8 nu), maar ik ben net in Kessex Peak aangekomen en heb geen zin om coppers te betalen om terug te gaan naar Divinity
15 is netjes en dat is zonder personal story! Als je die had gedaan tot laten we zeggen 14/16 (geloof dat het die levels zijn) dan was je zelf al wel level 17 geweest denk ik. Je krijgt daar echt super veel EXP van en meestal ook leuke items.Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:14:
[...]
Mensen genieten gewoon niet van de rozen! Ik was lvl15 toen ik Queensdale net 100% had. Maar ik pluk ook elk bloemetje en kap elke boom die ik tegen kom. En ik ben begonnen met koken! Maar met alleen Queensdale ingredienten (en geen TP) kom je niet zo ver...
Ik moet ook nog verder met m'n personal story (lvl 8 nu), maar ik ben net in Kessex Peak aangekomen en heb geen zin om coppers te betalen om terug te gaan naar Divinity
Edit: @Hieronder, dat probleem heb ik nog niet ondervonden. Maar ik ga dan ook van het eene starter gebied naar het ander. Beetje alles completen enzo (in een groep)..
[ Voor 9% gewijzigd door Brummetje op 28-08-2012 12:17 ]
Nou ik heb op een of andere manier het idee dat als je hearts, events etc vanuit een groep doet (dus echt een groep met iemand samen) je op een of andere manier langzamer levelt.. Ik heb namelijk een char die ik alleen speel en 1 die ik samen speel. En die in het laatste geval lijkt ook veel sneller qua level achter te komen
Currently playing: MTG Arena (PC)
Wist niet goed of het een probleem was , of iets anders, dus zet ik het toch maar even in dit draadje 
Ik heb geen DVDdrive in mijn laptop en ik zou heel graag GW2 kopen. Wat moet ik doen? DVD rippen op een andere pc, is dat mogelijk ? Is er een digitale versie om te downloaden van Steam of zo?
Ik heb geen DVDdrive in mijn laptop en ik zou heel graag GW2 kopen. Wat moet ik doen? DVD rippen op een andere pc, is dat mogelijk ? Is er een digitale versie om te downloaden van Steam of zo?
Je kan hem gewoon downloaden: Zie hierHendrikkkk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:18:
Wist niet goed of het een probleem was , of iets anders, dus zet ik het toch maar even in dit draadje
[ Voor 11% gewijzigd door Uhmmie op 28-08-2012 12:20 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Edit: net beantwoord...
[ Voor 90% gewijzigd door spaceboy op 28-08-2012 12:22 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
hoe zit dat eigenlijk met die skils op wapens, moet je die later ook steeds eerst unlocken? want iederekeer dat ik tot nu toe een nieuw wapen pak, moet ik weer opnieuw beginne. (heb nor niet lang kunnen spelen en beta's heb ik aan mij voorbij laten gaan)
Toch NIET beantwoord...
Ongetwijfeld domme vraag, maaruh... ik wil de digitale versie kopen. Echter, op buy.guildwars.com zie ik alleen een pre-purchase.
Now what? Moet ik naar de winkel?
Ongetwijfeld domme vraag, maaruh... ik wil de digitale versie kopen. Echter, op buy.guildwars.com zie ik alleen een pre-purchase.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb er zelf nu een ~25 uur op zitten denk ik, maar werkelijk, wat een fenomenale game! Ik heb al jaren niet meer zoveel plezier gehad tijdens het spelen van een spelletje.
Anet heeft er ook bizar veel content in weten te krijgen trouwens. Na 25 uur heb ik pas 1,5 gebied voltooid.
/hooked
Anet heeft er ook bizar veel content in weten te krijgen trouwens. Na 25 uur heb ik pas 1,5 gebied voltooid.
/hooked
zie het als je weapon-skill trainen in bijv WOW. Dit is nu alleen in de vorm van een set skills gegooid ipv skillpoints, in mijn ogen zeer creatief en zijn vlote binnen.D-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:22:
hoe zit dat eigenlijk met die skils op wapens, moet je die later ook steeds eerst unlocken? want iederekeer dat ik tot nu toe een nieuw wapen pak, moet ik weer opnieuw beginne. (heb nor niet lang kunnen spelen en beta's heb ik aan mij voorbij laten gaan)
trainen met wapens in WOW kon bij mij echt een pain in de ass zijn.
Verwijderd
En bij Arenanet zelf op de GW2 site?spaceboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:23:
Toch NIET beantwoord...
dus als ik nu skills unlock voor een scepter, dan werken die op alle scepters die ik vind, of moet ik dit voor elke scepter opnieuw doen?
neen werken voor alle sceptersD-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:25:
dus als ik nu skills unlock voor een scepter, dan werken die op alle scepters die ik vind, of moet ik dit voor elke scepter opnieuw doen?
Mwah, als je de exploit had gevonden (immune mobs ergens boven orgrimmar), kon je gewoon paar uurtjes afk gaan en alles op 400 krijgenZantiath schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:24:
zie het als je weapon-skill trainen in bijv WOW. Dit is nu alleen in de vorm van een set skills gegooid ipv skillpoints, in mijn ogen zeer creatief en zijn vlote binnen.
trainen met wapens in WOW kon bij mij echt een pain in de ass zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Qua tijd is daar nog 27-aug, pre-purcase is gewoon de digitale releasespaceboy schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:23:
Toch NIET beantwoord...
Dit is zelfde als in de winkel koopt (https://buy.guildwars2.com/en/buy/digital-edition)
betekend niet dat niet goedkoper ergens anders te krijgen is.
en onafhankelijk of nu bij winkel of online koopt, zodra je account hebt aangemaakt hebt kun je daar de client downloaden.
ps. officele download client http://cloudfront.guildwars2.com/client/Gw2Setup.exe
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Je zegt het precies goed, een paar uurtjes. dit is per wapen misschien 10 min werkSinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:28:
[...]
Mwah, als je de exploit had gevonden (immune mobs ergens boven orgrimmar), kon je gewoon paar uurtjes afk gaan en alles op 400 krijgen
Voor alle wapens uit dezelfde classD-rez schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:25:
Snap alleen in GW2 nog niet echt de toegevoegde waarde, ja het is handig voor de 'learningcurve', maar verder is het enkel wat irritatie als je nieuw wapen hebt en je kan nog weinig. Maar zoals je zei, 10 minuten en je kan alles weer rondspammen.Zantiath schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:30:
Je zegt het precies goed, een paar uurtjes. dit is per wapen misschien 10 min werk
De wapenswap vind ik dan wel weer geweldig, zeker als je actief wisselt in gevechten heb je er flink voordeel.
Al zit ik nu met klein probleem, headstart is voorbij en ik heb nog geen definitieve client geregisteerd
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 28-08-2012 12:36 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hear hear!Morphix schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:24:
Heb er zelf nu een ~25 uur op zitten denk ik, maar werkelijk, wat een fenomenale game! Ik heb al jaren niet meer zoveel plezier gehad tijdens het spelen van een spelletje.
/hooked
Heb er dit weekeind (en gisteren avond) in totaal iets van 20.5 uur opzitten. Dat vertaalt zich naar een Human Guardian lvl 15 (100% eerste human gebied) en een level 7 Asura thief.
Kan niet wachten tot vanavond om weer verder te gaan. Er is zoveel te doen en te ontdekken.
Ik weet ook echt niet wat ik moet spelen. Bij GW1 had ik ELE gekozen en nooit terug gekeken... hier twijfel ik met alles.
Heeft iemand een high level thief en kan die me vertellen hoe hij/zij zich er solo van af maakt in PVE?
Ja ben ik wel met je eens, maar op laag lvl maakt het nog niet heel erg veel uit of je alleen de autoattack kan ja of te nee want mobs doen niet tot nauwelijks damage. Plus als je in de off-hand een wapen heb die je al wel beheerst heb je sowieso 2 extra skills om te spammen.SinergyX schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:35:
[...]
Snap alleen in GW2 nog niet echt de toegevoegde waarde, ja het is handig voor de 'learningcurve', maar verder is het enkel wat irritatie als je nieuw wapen hebt en je kan nog weinig. Maar zoals je zei, 10 minuten en je kan alles weer rondspammen.
De wapenswap vind ik dan wel weer geweldig, zeker als je actief wisselt in gevechten heb je er flink voordeel.
Al zit ik nu met klein probleem, headstart is voorbij en ik heb nog geen definitieve client geregisteerdDan toch maar de digitale versie halen.
Op latere lvls heb uiteraard ook je eigen normale "class" skills dus dan zou je ook niet dood hoeven te gaan.
wapenswap is echt koning idd! vooral in PVP
(hoewel het topic inmiddels 8 pagina's verder is in een halve dag, toch nog even een replyMetian schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:55:
[...]
Een woord, nee. Controller zou best werken, maar je komt gewoon buttons te kort dan. tobo/muis all the way. Logisch het is een PC only game, consoles kunnen hier alleen maar van dromen.
Je komt inderdaad knoppen te kort, maar een keyboard hou je toch altijd voor het typen van berichtjes. Dus ik heb alleen dingen op m'n controller gezet met Xpadder waar ik regelmatig bij wil.

Snelheid van "de muis" (rechter stick) wat getweaked in Xpadder zodat die niet reageert als een slome garnaal. "Z" is 180 degree turn (wist niet wat ik hier moest plaatsen, dus zette dit er maar op). Speelt best lekker. Ik vind gamen op me PC heerlijk, maar ik ben niet echt een tobo+muis speler. Iets met niet stil kunnen zitten tijdens het spelen
[ Voor 3% gewijzigd door AppieNL op 28-08-2012 12:47 ]
Ik zie op hun website enkel nog maar de pre-purchase versies staan. Moet ik naar de winkel om een DVD te gaan halen en kan ik 'm dan ergens downloaden of moet 'k de pre-purchase kopen? Toch ff ingewikkeld hier zo zonder DVDdrive
als je geen dvd hebt moet je hem sowieso downloaden.Hendrikkkk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:53:
Ik zie op hun website enkel nog maar de pre-purchase versies staan. Moet ik naar de winkel om een DVD te gaan halen en kan ik 'm dan ergens downloaden of moet 'k de pre-purchase kopen? Toch ff ingewikkeld hier zo zonder DVDdrive
als je hem in de winkel koopt krijg je een code om hem te activeren +dvd.
digitaal krijg je ook een code om hem te activeren, alleen zonder dvd
Dus als ik de prepurchase koop vandaag, krijg ik gewoon de serial, account aanmaken en dan online de setup downloaden..?Denniz0229 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:55:
[...]
als je geen dvd hebt moet je hem sowieso downloaden.
als je hem in de winkel koopt krijg je een code om hem te activeren +dvd.
digitaal krijg je ook een code om hem te activeren, alleen zonder dvd
Dit word trouwens ook mijn eerste GW game en de verwachtingen zijn hoog
Yep :-)Hendrikkkk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:56:
Dus als ik de prepurchase koop vandaag, krijg ik gewoon de serial, account aanmaken en dan online de setup downloaden..?
Duurt wel even om de volle ~15 gig te downloaden
[ Voor 9% gewijzigd door Evengeduld op 28-08-2012 12:57 ]
correct!Hendrikkkk schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:56:
[...]
Dus als ik de prepurchase koop vandaag, krijg ik gewoon de serial, account aanmaken en dan online de setup downloaden..?
Dit word trouwens ook mijn eerste GW game en de verwachtingen zijn hoog
edit: evengeduld was niet zo geduldig
[ Voor 6% gewijzigd door Denniz0229 op 28-08-2012 12:58 ]
Hartelijk dank voor het snelle antwoord allen ...*Gaat credit card zoeken*
Bij mij is het .dat bestand 17GB maar bij een maat van mij is hij maar 16GB
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Wellicht het verschil tussen versies van besturingssystemen?ocwil schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:59:
Bij mij is het .dat bestand 17GB maar bij een maat van mij is hij maar 16GB
1GB verschil tussen win7 en win7?
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~
Verwijderd
Misschien heb jij nog files van de beta ofzo, er zijn 10000 verschillende mogelijkheden...ocwil schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:03:
1GB verschil tussen win7 en win7?
Verwijderd
Een van jullie de beta's gespeeld en daardoor meer bestanden misschien?Thysiej schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:00:
[...]
Wellicht het verschil tussen versies van besturingssystemen?
Tenzij jullie allebei altijd dezelfde updates hebben gedownload tijdens de beta, zullen de .dat bestanden verschillen. De grootte maakt niet zoveel uit. Er staat misschien bij de ene nog wat overbodige data in, die er bij de andere niet (meer) in zit.
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.