Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
heeft iemand Queensdale al 100 procent ? ik kan maar 20 points of intrest vinden en de 21e lukt me echt niet Ben overal al geweest

hehe gek onnie

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 16:20
tooter schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:50:
heeft iemand Queensdale al 100 procent ? ik kan maar 20 points of intrest vinden en de 21e lukt me echt niet Ben overal al geweest
jep heelemaal 100%

gewoon op de map kijken naar vierkantjes dat zijn POI

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
weet ik maar ik kan hem echt niet vinden :p
zoek me al 2 uur kapot.kun je mss een screenie maken van Queensdale voor mij ...... Ben nu helemaal geobsedeerd op dat laatste punt en ik moet hem vinden :)

Hehe heb er gewoon een over het hoofd gezien ! all clear nu.

[ Voor 15% gewijzigd door tooter op 27-08-2012 23:01 . Reden: typo`s en toelichting ]

hehe gek onnie

• GienoD
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-07 21:33
Hoe laat kan je spelen als je het spel niet gepreorderd hebt?

• Ricmaniac
  • Laatst online: 11:30

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:48:
[...]

twee woorden: Transmutation stone ;)

[...]

Tja, zo gaat dat nou eenmaal. Als je er met een hamer op slaat gaat het stuk. Of dit nou virtueel is of niet ;)
ja maar ik had niet verwacht dat het zo zou werken toen ik hem kocht.. dat je hem 1 keer gebruitke en vervolgens die transmog stenen moest gebruiken.. maargoed helaas. shit fucking happens

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

GienoD schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:00:
Euhm het is al laat...

9 uur onze tijd ;) morgenochtend dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 23:06 ]

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:05

riffey#4

aka Beever#4

GienoD schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:00:

[ Voor 29% gewijzigd door riffey#4 op 27-08-2012 23:06 ]

• GienoD
oei dan kan ik maar beter gaan slapen :p

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

GienoD schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:07:
oei dan kan ik maar beter gaan slapen :p
Ik kon het eerder vandaag ook al niet vinden, gelukkig werd ik hier goed geholpen.

Ze hadden best met een andere melding kunnen komen, iets van "this account is playable tomorrow at 9 am CET" of "... in 11 hours."

Wat moet je nou met de melding :" Either there is no current Guild Wars 2 event or this account is not authorized to participate in one."

• GienoD
riffey#4 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:15:
[...]

Ik kon het eerder vandaag ook al niet vinden, gelukkig werd ik hier goed geholpen.

Ze hadden best met een andere melding kunnen komen, iets van "this account is playable tomorrow at 9 am CET" of "... in 11 hours."

Wat moet je nou met de melding :" Either there is no current Guild Wars 2 event or this account is not authorized to participate in one."
Ja precies! Beetje ongeregeld

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Of je zoekt zelf even. Sorry hoor, maar zelfs in de mails die je krijgt staat wanneer

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
lanerios schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:25:
Of je zoekt zelf even. Sorry hoor, maar zelfs in de mails die je krijgt staat wanneer
En op de officiele website van Guild Wars 2...

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11 13:57

Erikie

www.erikie.nl

Ik vroeg me iets af, kun je in gw2 ook jumpkiten (hunter) ala wow / rift? Zo ja dan ben ik van de partij. Ik heb helaas nog geen filmpjes kunnen vinden op het interwebs ...

traktor scratch!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Erikie schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:54:
Ik vroeg me iets af, kun je in gw2 ook jumpkiten (hunter) ala wow / rift? Zo ja dan ben ik van de partij. Ik heb helaas nog geen filmpjes kunnen vinden op het interwebs ...
Als je het goed doet hoeft het niet. Alle aanvallen kun je ontwijken, als je maar snel genoeg reageert en de goede kant op loopt.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

Gropah schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:57:
[...]

Als je het goed doet hoeft het niet. Alle aanvallen kun je ontwijken, als je maar snel genoeg reageert en de goede kant op loopt.
Ik vond t namelijk altijd zo flex om een kant op te lopen, mensen achter je aan te trekken, jump, 180 graden draaien, shot, en weer terug draaien en verder rennen. Voordeel hiervan is dat je ziet waar je heen loopt, en dus meer overzicht hebt in pvp & locatie van je enemies.. Vond het bij wow en rift erg fijn spelen..

traktor scratch!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
Gropah schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 23:57:
[...]

Alle aanvallen is wat overdreven. :)
Weet niet wat het verschil is met jumpkiten en gewoon kiten maar kiten lukt gewoon hoor.

Steam: Grim

Verwijderd

Net 100% gehaald. Gewoon heel de map overkijken van links naar rechts en onder naar boven.

• Erikie

Erikie

www.erikie.nl

dit bedoel ik met jump kiting, vanaf een minuutje of 3..

Tijdens een jump draai je 180 of 360 graden door, daardoor had ik direct een overzicht wat er precies in de omgeving gebeurt, en waar ik eventueel kon supporten.. Overigens is dit alweer een jaar of 5 geleden, hoop niet dat ik te oud ben geworden voor dit soort games...

[ Voor 61% gewijzigd door Erikie op 28-08-2012 00:06 ]

traktor scratch!

Verwijderd

Even een vraag betreft inviting of joining in. Op een of andere manier lukt dat niet wanneer je in een groep zit. Is dit iets wat jullie ook hebben?

Verwijderd

Ik heb een klein vermoeden dat je nog 1 point of interest mist daar bij die etin quest heart giver. Zit tegen de grotwand een kleine inkeping met een gesloten deur, loop de grot in en voila!

Verwijderd

Hallo mensen,

Iemand die creatief is met lore namen? Ik ben inspiratieloos, maar wil toch graag een lore achternaam hebben voor mijn chars. Wil een Asura, Human en Sylvari maken. De voornamen kan ik zelf erbij verzinnen.

Ik kom steeds op dezelfde uit, bijv. de achternaam voor de Sylvari: .... The Firstborn. Maar wil graag een leuke! :9

Verwijderd

darkliquid schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 21:41:
[...]

Ik heb ze ranger en engineer beide een beetje gespeeld in sPvP. Houdt er rekening mee dat de engineer ook min of meer een pet class is, omdat je turrets gaat neerzetten. Al weet ik niet precies hoe groot de rol daarvan is. De standaard build had in ieder geval één healing turret en één dps rocket turret (onafhankelijk van ge-equipt wapen).

Ik zou er voor nu in ieder geval geen rekening mee houden welke de meeste DPS doet, en gewoon gaan voor wat je het leukst vind. Zowieso wordt dat op den duur allemaal zo gebalanceerd dat elke class gelijkwaardig zou (moeten) zijn.
Dankjewel voor je reply. Turrets (doet me denken aan een fijnere versie van het totemsysteem in wow) en dergelijke vind ik wat fijner dan afhankelijk zijn van een pet die makkelijk gefocust wordt. En ik vind alles eigenlijk wel erg leuk spelen. Ik heb geen haast progressie te maken in het spel dus ik zal beide classes eens even wat verder levelen en kijken wat ik er zelf van vind!

Nogmaals, wat een heerlijk spel! Ik installeer nu de nieuwe nvidia 306.02 beta drivers en ben benieuwd of dit nog wat fps verschil maakt :)

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Ben nu bezig met AC jezus wat een dungeon zeg... We zijn al 2 keer gewiped in het begin doordat iemand leuk om F zat te drukken in de buurt van de coffins tijdens een fight -.-

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Erikie schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:02:
[video] dit bedoel ik met jump kiting, vanaf een minuutje of 3..

Tijdens een jump draai je 180 of 360 graden door, daardoor had ik direct een overzicht wat er precies in de omgeving gebeurt, en waar ik eventueel kon supporten.. Overigens is dit alweer een jaar of 5 geleden, hoop niet dat ik te oud ben geworden voor dit soort games...
Ik ken het fenomeen. Je gebruikt het om geen schade te krijgen van een monster. het punt wat ik probeerde te maken was dat als je het goed je in GW2 met geen enkele profession schade hoeft te krijgen. Jump kiting is dus overbodig, maar met een beetje goede wil nog wel doenbaar (denk ik)

Verwijderd

Zo, degene die fps problemen hebben kan ik aanraden de nieuwe beta drivers van Nvidia te installeren. Mijn gemiddelde fps is met 10-15 fps omhooggegaan :)

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik heb een een human ranger aangemaakt, ben nu lvl 21.. een tijd met de pet gespeeld dus.
of dit mijn ding is, ik betwijfel het.. het vergt veel aandacht dat beest.

ga straks is een andere race maken. Misschien een guardian..?
iemand anders nog een vette suggestie? ik vind alles wel leuk!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:43:
Zo, degene die fps problemen hebben kan ik aanraden de nieuwe beta drivers van Nvidia te installeren. Mijn gemiddelde fps is met 10-15 fps omhooggegaan :)
Dat is nice! Als ik thuis ben maar even doen. Zat nu op 110 fps in idle gebieden en 45 in stress gebieden. Dan ben ik blij dat de beta driver de stress fps met 10-15 zal verhogen.

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:36

yzx

Dag progress van 30 naar 40, een hoop mats geloot

Zit weer boven 1g =)

Niet zo veel pvp gedaan omdat we te hard iedereen afslachten

al by al a good day

Edit : Zit al op 41, bedtijd 8)7
Edit 2 : toch maar ff gepvpd en alle centjes zijn geinvesteerd in siege :+

[ Voor 26% gewijzigd door yzx op 28-08-2012 05:20 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Heeft iemand de ambient occlusion van de nieuwe nvidia drivers al geprobeerd? Ik ben best benieuwd of het scheelt of niet en wat de performance hit is.

Zonnepanelen

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Hebben meer mensen problemen met het vormen van een party? Eerst afgelopen zaterdag al en gisteren nog steeds. Ik speel samen een een drietal vrienden, maar soms komen de party invites niet aan of gebeurt er niks als er op accept wordt geklikt. Daarnaast lijkt er een enorm chatlag te zijn voor zowel guild chat als party chat. Meer mensen hier ervaringen mee?

psn-id: Jacman

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009

Nickrsd

de meeste servers zijn overvol, dus word men snel naar een overflow server gestuurd.
logisch dat je dan geen party kan maken, omdat je op verschillende servers speelt.

Geef dit eventjes de tijd, het moet tot rust komen.. het begin gebied is nu zo hectisch.. iedereen is er actief..

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 01:17
Damm probeer op Far Shiverpeaks te komen... Maar zit vol

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Nickrsd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:31:
de meeste servers zijn overvol, dus word men snel naar een overflow server gestuurd.
logisch dat je dan geen party kan maken, omdat je op verschillende servers speelt.

Geef dit eventjes de tijd, het moet tot rust komen.. het begin gebied is nu zo hectisch.. iedereen is er actief..
hmm duidelijk, ik was in de veronderstelling dat je altijd een party kon maken, ongeacht of je op dezelfde server zat of niet.

psn-id: Jacman

Verwijderd

Jacman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:27:
Hebben meer mensen problemen met het vormen van een party? Eerst afgelopen zaterdag al en gisteren nog steeds. Ik speel samen een een drietal vrienden, maar soms komen de party invites niet aan of gebeurt er niks als er op accept wordt geklikt. Daarnaast lijkt er een enorm chatlag te zijn voor zowel guild chat als party chat. Meer mensen hier ervaringen mee?
Gisteren heb ik hier geen problemen mee ondervonden. Echter zie ik bij de Char panel geen optie om " Join In " te kunnen. Erg leuk aangezien je non stop van overflow > overflow vliegt.

• Dragor
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-02 11:04
Nickrsd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:31:

Je kan ook bij elkaar op de overflow server komen. Als je in een party zit en in hetzelfde gebied zit dan kun je rechtermuisknop op het portret doen van iemand in je party en dan op "Join in [gebiednaam]" klikken. Als de server van diegene niet vol zit, zie je een laadscherm en ga je naar zijn server toe. Als je samen speelt in hetzelfde gebied op dezelfde server, krijg je ook samen het bericht dat je naar de homeserver kan gaan.

Dit zijn tenminste mijn korte ervaringen met parties en samen spelen.

• NIEKler
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-03-2023
Jacman schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:33:
[...]
hmm duidelijk, ik was in de veronderstelling dat je altijd een party kon maken, ongeacht of je op dezelfde server zat of niet.
Zou ook wel moeten kunnen. In ieder geval wel als je op dezelfde 'home server' zit, overflow servers zouden niet uit moeten maken. Party maken lukt mij wel altijd. Hou er wel rekening mee dat de anderen niet al in een party zitten, dan komt de invite namelijk niet aan.
Het 'join in' werkte gister echter nog niet lekker. Schijnt dat ze dit vannacht aangepast hebben, maar kan pas vanavond weer proberen :(

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-10 13:43
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 01:43:
Mijn FPS op mijn 680 is juist hard achteruit gegaan, in steden haal ik nu maar 20-30 FPS, waar ik met de 304.79 drivers zo'n 60 FPS haalde.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 00:29:
Hallo mensen,

Iemand die creatief is met lore namen? Ik ben inspiratieloos, maar wil toch graag een lore achternaam hebben voor mijn chars. Wil een Asura, Human en Sylvari maken. De voornamen kan ik zelf erbij verzinnen.

Ik kom steeds op dezelfde uit, bijv. de achternaam voor de Sylvari: .... The Firstborn. Maar wil graag een leuke! :9
Sylvari en asura hebben officieel geen echte achternamen, in ieder geval geen familienamen zoals de humans en norn dat hebben. Lees dit topic even door: http://www.guildwars2guru...aracter-naming-resources/.

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Zo, gisteren weer een avondje lekker gespeeld :) Vind het geweldig om gebieden helemaal te verkennen. Heb nu de volgende 100% complete (level 22):

* Wayfarer Foothills
* Lion's Arch
* Rata Sum
* Metrica Province
* Queensdale

Ben benieuwd hoe het gaat met de release vandaag.
godofal schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:14:
[...]

beter nog: gamepad en muis
heb een G13 aangeschaft (via V&A) voor GW2 omdat ik verwachtte het goed te kunnen gebruiken, en ik zou echt niet zonder willen
het grootste voordeel is dat je 4 vingers dedicated voor skills hebt, je duim doet immers via de joystick de movement
bovendien zitten de knoppen veel dichter bij elkaar
mijn bindings voor elementalist:
[afbeelding]
Ik ga er ook 1 aanschaffen :)

[ Voor 56% gewijzigd door Vecodo op 28-08-2012 09:08 ]

• Vecodo
Never mind

[ Voor 93% gewijzigd door Vecodo op 28-08-2012 08:55 ]

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
Wat een nostalgie toen ik gisteren bij Beetletun aankwam, dat plaatsje is flink gefloreerd sinds GW1. Helemaal toen ik vlakbij een verzameling, jawel, Ettins aantrof. Had bijna de neiging om runes te gaan farmen :P

Inmiddels mn eerste character op level 11 (heb niet veel tijd om te spelen), maar het speelt echt heerlijk weg en hoe geweldig is het om nu eindelijk overal flink de tijd voor te kunnen nemen! Beste aanschaf sinds GW1!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Sjemig, wat gaan sommigen hier hard! Afgelopen dagen veel gespeeld, maar ben nog "maar" op level 21 en heb alleen Divinity Reach en Queensdale compleet. Nou moet ik wel zeggen dat ik gister alleen aan het farmen ben geweest om mijn armor en weaponsmithing omhoog te schoppen, maar dan nog.

Edit: oh en guildchat is best hopeloos met minuten vertraging als je iets typt en berichten die in de verkeerde volgorde binnen komen, maar dat is eigenlijk wel het enige "probleem" dat ik tot nu toe met het spel heb.

[ Voor 27% gewijzigd door Plekuz op 28-08-2012 09:07 ]

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Holy shit XD.. ben gewoon enige op Teamspeak whahha

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:04:
oh en guildchat is best hopeloos met minuten vertraging als je iets typt en berichten die in de verkeerde volgorde binnen komen, maar dat is eigenlijk wel het enige "probleem" dat ik tot nu toe met het spel heb.
ik heb geen enkel probleem meer met guildchat. alles verschijnt zoals het zou moeten :p

ontopic : lvlen gaat echt heel vlot. gisteren niet veel gespeeld en toch 4 lvl's gepakt. vandaag eens ascalon catacombs en de sunken flame temple proberen met de guild.

PSN - ps4 : sir_kowlier

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

stefanf20 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 08:32:
Damm probeer op Far Shiverpeaks te komen... Maar zit vol
Yep...Wat is een goede tweede?

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Er zitten ook een aantal tweakers op Piken Square meen ik.

• riffey#4

riffey#4

aka Beever#4

Hydrosine schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:17:
Er zitten ook een aantal tweakers op Piken Square meen ik.
Nou ja, as good as any... Piken Square it is.

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

riffey#4 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:18:
[...]

Nou ja, as good as any... Piken Square it is.
naja deze week is Server transfer dacht ik nog paar dagen gratis. dus je moet gewoon als het wat rustiger is proberen te switchen

• Vecodo
Ricmaniac schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:13:
Holy shit XD.. ben gewoon enige op Teamspeak whahha
Ik zag het net op de Guild website! Ook saai :(

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vecodo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:21:
[...]

Ik zag het net op de Guild website! Ook saai :(
is eerste keer dat k het mee maak ;p laatste 3 dagen was het elke dg bomvol

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:56
Probleem op FS is dat je constant in de overflow terecht komt. Gisteren 4 keer geprobeerd een party te maken, is gewoon niet te doen. Je wordt constant overgezet naar de overflow. En dan raak je elkaar kwijt.

Dit mag toch echt wel gefixed worden. Anders ga ik echt naar een rustigere server toe.

• Cyborg3201
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 19:21
Weet iemand mischien of er een kaart is met locaties van jumping puzzles

ken er zelf nog maar 7 ( 2 lion arch , 2 in www , 1 asura starter , 1 Sylvari starter en Charr starter )

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-11 20:36
StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:23:
Probleem op FS is dat je constant in de overflow terecht komt. Gisteren 4 keer geprobeerd een party te maken, is gewoon niet te doen. Je wordt constant overgezet naar de overflow. En dan raak je elkaar kwijt.

Dit mag toch echt wel gefixed worden. Anders ga ik echt naar een rustigere server toe.
rechter knop op party member -> join in als ik het goed heb ;)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Heeft gister iemand nog Shadow Behemuth gedaan? (na 23:30). Heb van 22:15 rond gelopen in dat gebied met die world event ding rechts in beeld, ruim een uur non-stop die portals gesloopt maar kwam niks :(
wel van 12~13 geleveld en een boel groene (set??) items! die ik hopenlijk voor wat leuks kwijt kan op de Trading post als die weer online komt!

Pfoe ben echt he-le-maal hooked alweer! helaas weer 2 drukke dagen zodat ik maar 1-1,5 uur kan spelen vandaag + morgen :(

Battle.net tag

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verderf schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:25:
[...]

klopt, werkt alleeni nog niet altijd goed

• StealthyPeanut
:(

[ Voor 100% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-08-2012 09:28 . Reden: Dubbel ]

• StealthyPeanut
[...]

Dat werkte gisteren niet in ieder geval. Dat kan je alleen doen als je op dezelfde server en niet in de overflow zit.

Of ik heb er gisteren overheen gekeken, maar ik zag alleen staan;

Whisper
Kick
Leave P
Block
Remove
Report

De foto van die speler of vriend is dan ook zwart. En niet zoals het hoort.
mauro101 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:26:
Heeft gister iemand nog Shadow Behemuth gedaan? (na 23:30). Heb van 22:15 rond gelopen in dat gebied met die world event ding rechts in beeld, ruim een uur non-stop die portals gesloopt maar kwam niks :(
wel van 12~13 geleveld en een boel groene (set??) items! die ik hopenlijk voor wat leuks kwijt kan op de Trading post als die weer online komt!

Pfoe ben echt he-le-maal hooked alweer! helaas weer 2 drukke dagen zodat ik maar 1-1,5 uur kan spelen vandaag + morgen :(
Ja, ik gisterenavond. Gewoon totaal onverwachts. Liep eerst bijna alleen rond en toen ineens BOTS!.

Sta je daar met denk wel 40 man helemaal los te gaan op dat beest. Elke keer weer die portals afmaken en alles op hem! Geniaal. Dikke schatkist op het einde. Wat gaaf!

[ Voor 46% gewijzigd door StealthyPeanut op 28-08-2012 09:29 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 15:40
heh.. mn vrouw heeft ook eindelijk haar key dus ze heeft net even een char aangemaakt... ze wilde necromancer spelen dus adviseerde haar om een Asura te kiezen (niet dat het veel uitmaakt natuurlijk). Belt ze me op op mn werk.... ja dat lijken wel konijnen man!

:P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• ErikRedbeard
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 14:16

ErikRedbeard

Cookiecutter 5.0

[...]

Ja, maar het probleem is dat de party list vaak niet correct of helemaal niet update waar je party member zit.
Er kan dus bijvoorbeeld nogsteeds staan at hij in X Overflow zit terwijl hij in een hoofdstad zit of misschien zelfs al in gebied X niet overflow. En je kan dan wel Join klikken maar dan kom je dus in die oude overflow uit met zo'n blauw rondje op de map waar je aprty member zou zijn, maar daar is dus helemaal niemand.

Zelfs met overflow only werkt het voor geen meter.

• Vecodo
JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:27:
heh.. mn vrouw heeft ook eindelijk haar key dus ze heeft net even een char aangemaakt... ze wilde necromancer spelen dus adviseerde haar om een Asura te kiezen (niet dat het veel uitmaakt natuurlijk). Belt ze me op op mn werk.... ja dat lijken wel konijnen man!

_/-\o_ !!! gelijk heeft ze ;)

En, doe mij zo'n vrouw! De mijne vraagt alleen maar of het net zo verslaving gaat worden als SWTOR plus het feit dat ik nu elke dag sms/mail krijg met daarin Kus voor mijn lieve nerd!
Vecodo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

En, doe mij zo'n vrouw! De mijne vraagt alleen maar of het net zo verslaving gaat worden als SWTOR plus het feit dat ik nu elke dag sms/mail krijg met daarin Kus voor mijn lieve nerd!
Die echtgenoot van mij heeft nog niet zoveel zin om te spelen... Zijn account is al wel geactiveerd.

(moet eerlijk zijn: hij weet z'n wachtwoord niet eens!)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Verderf
  • Laatst online: 21-11 20:36
Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:32:
[...]

Die echtgenoot van mij heeft nog niet zoveel zin om te spelen... Zijn account is al wel geactiveerd.

(moet eerlijk zijn: hij weet z'n wachtwoord niet eens!)
Ruilen met mijn vrouw? die vind games al een tijd compleet niet meer boeiend :P (3 jaar WoW gespeeld samen :P)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Doe mij een vrouw! :$ Ben ik nou echt de enige echte nerd hier? :P

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 21:13
Zaterdag begonnen met een warrior, aan eind van norn staqrt zone vondt de class niet leuk meer.
Heb toen toch maar een Ranger gemaakt deze is nu 24,
Heb zondag Norn, Silvari, Azure gebieden gedaan
Gisteren Human, vanavond de Charr area.

Zover bevalt me de hunter veel beter dan de warrior. geen spijt van de restart.

Deze map site wil ook niet laten ontgaan (kan spoilers bevaten)
http://gw2cartographers.com/

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• corset
Iemand een manier gevonden om Stefan baruch af te slachten in de warrior storyline? Het lukt me gewoon niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29

weebl

YARR!

Haha mooi :) Mijn vriendin zei dat het d'r ook wel leuk leek en of ze het mocht proberen. Of ze ook een poppetje kon maken :P Laat d'r wel eerst op mijn account het uitproberen en als ze het echt leuk vind krijgt ze een key van me :)

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

D'r zou wel wat meer uitleg in game mogen zijn over het crafting systeem. Ik ben gister de hele avond dat aan het levellen geweest, maar het schiet niet op. Heb nu 116 helmet casings gemaakt om maar het level van mijn armorsmithing omhoog te krijgen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij het ontdekken van nieuwe recipes kom ik steeds iets te kort.

Oh en het zou wel handig zijn als je bij het craften rechtstreeks uit je collections kon putten, in plaats van het spul eerst van je collection naar je inventory te moeten plaatsen. Ook zou het fijn zijn als je gecrafte onderdelen zoals de casing etc weer zou kunnen salvagen. Niet dat je er de materialen voor terug moet krijgen die je er in gestopt hebt, maar iets zou leuk zijn.

Verwijderd

Je moet gebruik maken van het "Discovery" tabblad ;) het ontdekken van recipes geeft enorm veel experience!
Als je een paar components maakt en een paar insignias, gooi je ze samen in de discovery tot je een recipe ontdekt. Ik weet niet wat je profession is maar ik maak bijvoorbeeld een sceptre core en een scepter handle (of hoe het ook heet), een insignia, gooi ze samen in de discovery en voila!

Ik zou dit even lezen Crafting Guide

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 09:47 ]

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:45:
Je moet gebruik maken van het "Discovery" tabblad ;) het ontdekken van recipes geeft enorm veel experience!
Ja, ik weet het, maar ik heb nooit de juiste materialen, volgens mij zie ik iets daarbij over het hoofd.
Ik probeer online guides te vermijden, want ik wil zoveel mogelijk zelf ontdekken, maar ik denk dat ik deze keer er toch maar eens gebruik van ga maken. Thanks!

[ Voor 37% gewijzigd door Plekuz op 28-08-2012 09:48 ]

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:46:
[...]

Ja, ik weet het, maar ik heb nooit de juiste materialen, volgens mij zie ik iets daarbij over het hoofd.
Zoek op youtube eens naar crafting for dummies er is een heel goede guide die uitlegt hoe het exact werkt...
Kan de link nu niet geven zit op het werk :-(

Verwijderd

Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:44:
D'r zou wel wat meer uitleg in game mogen zijn over het crafting systeem. Ik ben gister de hele avond dat aan het levellen geweest, maar het schiet niet op. Heb nu 116 helmet casings gemaakt om maar het level van mijn armorsmithing omhoog te krijgen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn. Bij het ontdekken van nieuwe recipes kom ik steeds iets te kort.

Oh en het zou wel handig zijn als je bij het craften rechtstreeks uit je collections kon putten, in plaats van het spul eerst van je collection naar je inventory te moeten plaatsen. Ook zou het fijn zijn als je gecrafte onderdelen zoals de casing etc weer zou kunnen salvagen. Niet dat je er de materialen voor terug moet krijgen die je er in gestopt hebt, maar iets zou leuk zijn.
Ben nu 40 met huntsman maar volgens mij is het ontdekken van nieuwe recepten vooral op hogere ceaftinglevels want ik heb mijn bags vol met items en elke keer kom je wat tekort en kun je bv maar twee items combineren.
Ik probeer mijn craftings zoveel mogelijk te levelen maar ik ga er voorlopig maar vanuit dat je er pas bij lvl 80 wat aan gaat hebben want je kunt het levelen van je klasse en je craftingskill niet samen laten gaan.

Verwijderd

In principe zijn de stappen: Refinement > maak een paar components > maak een paar insignias > gooi ze samen in het discovery paneel.

• Splendid
  • Laatst online: 21-11 12:30
Ik zie ingame geregeld mensen met wapens die een soort van enchant erop hebben, zeg maar gerust vuur. Zijn dit HOM items of is dit een soort van enchant, Sigil?

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Hoopte op werkende trading post met de update van dit moment.. maar helaas

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 15:39
Er wordt overal aangegeven dat de retail versie live is maar toch krijg ik steeds de volgende error met mijn beta account: "Either there is no current Guild Wars 2 event or this account is not authorized to participate in one..."

Moet ik een nieuwe account aanmaken om te spelen? Ik heb ook geen mogelijkheid om een serial in te voeren bij de account management van mijn huidige beta account.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:49:
In principe zijn de stappen: Refinement > maak een paar components > maak een paar insignias > gooi ze samen in het discovery paneel.
Ah, insignias, daar zit mijn probleem. Dacht dat die net als die andere armor verbeteringen waar ik nu even de naam van kwijt ben, die steentjes, pas achteraf aan een armorpiece toegevoegd konden worden en maakte ze daarom nooit, want zat niks interessants tussen. Best dom van me zo achteraf 8)7

• corset
... lees hun twitter, facebook en site e.d. Dit is al vaak genoeg langsgekomen summ

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:43
Ik lees geen twitter en facebook. Stel dat ik hem vandaag koop, kan ik vanavond spelen?

Winst = Papie = ZeroT0ne

Verwijderd

Winst schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:55:
Ik lees geen twitter en facebook. Stel dat ik hem vandaag koop, kan ik vanavond spelen?
Release is vandaag.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-11 15:40
Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Doe mij een vrouw! :$ Ben ik nou echt de enige echte nerd hier? :P
Awww... d'r is vast wel een female nerd voor je :)

Ik heb "de mijne" ooit aan t gamen gekregen met Final Fintasy 7. Nu is er een remake van dat spel geloof ik dus als mensen deze truuk willen proberen.... ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Slivv
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Weet iemand hoe je God Walking Amongst Mere Mortals als titel kan instellen? Mijn Champion of The Gods kon ik wel laten zien maar GWAMM kon ik niet vinden.

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• samuel123
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-11 10:13
JohnnyV76 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:27:
Belt ze me op op mn werk.... ja dat lijken wel konijnen man!

Dikke lol ,

Zo was ik gisteren bezig , en mij vrouw zei wat , (maar was effe druk dus verstond het niet ...)
iid geval ik zei tegen haar , jaja ben even aan het craften !!! (leatherworking uitzoeken)

Wordt er een stapel boeken op mijn keybord gelegd , met de woorden
'' Je had je zoon beloofd te helpen Kaften " (school begonnen , dus nieuwe boeken ;p )

• Arunia
  • Laatst online: 12:20
Haha, de mijne had toen der tijd van mij mijn oude PSx gekregen. Die ging vrij snel stuk door waarschijnlijk een slechte memorycard.
Zelf een PS2 gekocht.

Ze heeft wel Unreal Tournament 2004 gespeeld en uiteraard echt begonnen met GW1. De FF reeks spelen we samen uit. Simpelweg omdat ik geen zin heb om ze 2 keer uit te spelen en zij ze toch ook uit wil spelen.

GW2 uiteraard spelen we ook lekker samen.

Tja, er blijven toch vrouwen die niet gamen. Ben blij dat ik er eentje heb die zo nu en dan toch wel graag wil spelen.

Wij wilden beginnen met Sylvari, maar zij wil als main een Necro spelen net als in GW1. Ze vond alleen de keuzes niet leuk voor de necro, dus uiteindelijk gegaan voor human.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 28-08-2012 10:09 ]

• kowlier
  • Laatst online: 30-04 16:53
Slivv schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:59:
Weet iemand hoe je God Walking Amongst Mere Mortals als titel kan instellen? Mijn Champion of The Gods kon ik wel laten zien maar GWAMM kon ik niet vinden.
bah, die vervloekte champions of the gods title :(
dat is onze guildnaam geweest in de laatste 6 jaar, en nu kan die niet meer omdat er een gelijknamige titel bestaat...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Verwijderd

Vecodo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:31:
[...]

Mijn vrouw zit nu te spelen... terwijl ik aan het werk ben. Achja, zij moet om 16.00 beginnen tot 0.00. En dan ben ik uiteraard weer aan het gamen.

Ze zal me niet zo snel nerd noemen, ze is er zelf ook een.

Verwijderd

samuel123 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:06:
[...]

Dikke lol ,

Zo was ik gisteren bezig , en mij vrouw zei wat , (maar was effe druk dus verstond het niet ...)
iid geval ik zei tegen haar , jaja ben even aan het craften !!! (leatherworking uitzoeken)

Wordt er een stapel boeken op mijn keybord gelegd , met de woorden
'' Je had je zoon beloofd te helpen Kaften " (school begonnen , dus nieuwe boeken ;p )
Foei... eerst je kids, dan de game, dan je vrouw... Je hebt je prioriteiten verkeerd staan 8)7

• StealthyPeanut
Net stond ik bij een Merchant, komt er een level 80 naast me staan.

For real? Dude, niet geslapen zeker?
StealthyPeanut schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:21:

Of gebruik gemaakt van een exploit.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28

De eerste lvl 80 was er eergister al ;) . Hij heeft voornamelijk z'n weg omhoog gecraft.

Leuk voor hen toch? Sommige mensen hebben plezier in rustig pve content doorlopen, andere hebben plezier in veel pvp doen en andere hebben gewoon zin om te racen en te kijken wie als eerste 80 is.

Ik zie heel vaak mensen heel negatief praten over players die racen naar level 80. 'Ja, zo kun je toch niet van de game genieten? Je moet het rustig aan doen!'.

Ik vind het knap dat die mensen kunnen beslissen wat andere mensen moeten doen en wat ze leuk moeten vinden.

Dat laatste gedeelte was niet voor jou bedoelt trouwens, maar meer in het algemeen ;) .

Edit, een comment van Mike van ArenaNet
As you may have read, Surfeuze was the first character to reach level 80, racing there in only 32 hours during the headstart period.

I'd like to apologize for writing an earlier comment that cast doubt on his accomplishment. At the same time Surfeuze was racing to level 80, we were tracking and talking with other players who were racing toward 80 as well, using a technique that really shouldn't be that lucrative and that we're making changes to fix. We believed one of those players would be first to 80, and when Surfeuze posted of his accomplishment, I mistakenly thought he was a player who had used that technique.

In fact he wasn't. Surfeuze played normal PvE content to level 60, although obviously racing past everything he could, and then leveled from 60 to 80 through crafting. His secret weapon was his strong team supplying him with crafting materials. That allowed him to jump ahead of everyone else in those last 20 levels.

So congratulations to Surfeuze, legitimately the first player to reach level 80.

~ MO
Source

[ Voor 42% gewijzigd door Xylon op 28-08-2012 10:27 ]

• Vecodo

Inderdaad niet geslapen of gebruik gemaakt van bepaalde exploits.
Persoonlijk vind ik dat het de hele ervaring verpest van het spel, maar iedereen moet zelf weten!
Xylon schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

De eerste lvl 80 was er eergister al ;) . Hij heeft voornamelijk z'n weg omhoog gecraft.

*Knip
never mind

[ Voor 36% gewijzigd door Vecodo op 28-08-2012 10:29 ]

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
weet iemand trouwens hoe ik makkelijk aan grotere bags kom? heb nu allemaal bags van 4, en dan bedoel ik niet door te craften :P

• Vecodo
PhysicalMagic schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:26:
weet iemand trouwens hoe ik makkelijk aan grotere bags kom? heb nu allemaal bags van 4, en dan bedoel ik niet door te craften :P
* Craften (Echt makkelijkste manier, Tailoring bijvoorbeeld)
* Drops (Ben ik nog nooit tegen gekomen)
* Trading (Werkt nog niet)
* Guild members

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 01:28
Vecodo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Inderdaad niet geslapen of gebruik gemaakt van bepaalde exploits.
Persoonlijk vind ik dat het de hele ervaring verpest van het spel, maar iedereen moet zelf weten!

[...]

Nope, Areanet heeft aangegeven dat hij gebruik heeft gemaakt van exploit ;-). Het liegebeest!
Nope. Kijk naar m'n edit hier boven ;) . ArenaNet heeft aangegeven dat ze het fout hadden en dat het compleet eerlijk is verlopen ;) .
Weakling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:44:

Je hebt het over een helm dus ik ga er even vanuit dat je armoursmithing doet.

Als je in je lijstje kijkt, zie je daar bij het kopje "Helmet" een helm staan (weet niet meer de preciese naam, maar iets als "Blah Helmet (simple)". Als je kijkt wat je hier voor nodig hebt, zie je dat dat drie dingen zijn. Een buitenkant, de voering en wat bloed.

Als je nu wat verder kijkt, zie je onder het kopje "Insignia" een aantal insignias staan. Deze hebben cloth (geloof ik) en een ander ingrediënt nodig (blood, claws, dat soort dingen).
Als je de producten hebt, maak dan 1 van elk van die insignias. Daarna maak je net zoveel buitenkanten en voeringen als dat je insignia's hebt.

Dan ga je naar je discovery tab. Hier vind je je insgnias en helm delen terug. Nu drag je 1 insignia in het eerste discovery slot. Daarna elk helm onderdeel. En dan heb je een nieuw recept "discovered". Wanneer je nu op "create" klikt, krijg je een helm, een nieuw recept, XP en een behoorlijke boost in je crafting level. Herhaal dit proces voor je andere insignia's. En natuurlijk voor de andere onderdelen van je armour.

Het is absoluut niet de bedoeling dat je de losse onderdelen in bulk maakt om te levellen! Het enige wat ik in bulk maak zijn de bars, planken, en bolts. Dat soort dingen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Verwijderd

Vecodo schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:27:
[...]

* Craften (Echt makkelijkste manier, Tailoring bijvoorbeeld)
* Drops (Ben ik nog nooit tegen gekomen)
* Trading (Werkt nog niet)
* Guild members
Je kunt ze toegemaild krijgen, dus idd o.a. via guild members.

Ik heb bronzen dozen gemaakt met armorsmithing. Die zijn 8 slots. Daarnaast heb ik groene en blauwe bags gedropped. Die waren maar 5.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Ik was gister echt een hele tijd bezig geweest met zoeken naar de ingrediënten voor die 8slot baggs. Kom ik er na een uur achter dat ik genoeg andere ingrediënten had om 3 kisten te maken. Toen heb ik die maar gemaakt hehe.

Battle.net tag

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Xylon schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

Leuk voor hen toch? Sommige mensen hebben plezier in rustig pve content doorlopen, andere hebben plezier in veel pvp doen en andere hebben gewoon zin om te racen en te kijken wie als eerste 80 is.

Ik zie heel vaak mensen heel negatief praten over players die racen naar level 80. 'Ja, zo kun je toch niet van de game genieten? Je moet het rustig aan doen!'.

Ik vind het knap dat die mensen kunnen beslissen wat andere mensen moeten doen en wat ze leuk moeten vinden.

Dat laatste gedeelte was niet voor jou bedoelt trouwens, maar meer in het algemeen ;) .

Edit, een comment van Mike van ArenaNet

[...]

Source
Dit dus. Toen ik nog Wow speelde heb ik m'n rogue ook geleveled naar 80 in een paar dagen tijd, ik heb nog nooit zoveel plezier beleefd aan levelen. Heirloom gear vanaf level 1 geenchant met level-free enchants, en raggen met dat ding. Geloof niet dat ik ooit zo weinig dood was gegaan tijdens levelen en echt onwijs veel lol gehad.

Nu in GW2 doe ik ook maar 2 of 3 leveltjes per dag .. maar dat betekent niet dat het andere niet leuk kan zijn of dat je er niet van kan genieten, in tegendeel dus.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:29
Hoe zit het nu met overflow servers en mailen? Vanuit bosses of events trek ik nog wel eens een leuke greenie, maar als ik hem wil weggeven kan ik erg random mensen mailen. Normaal rechtermuis op naam in chat, mail, maar 9/10 staat die optie er niet tussen. Zijn dat dan mensen uit een andere server?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:30:
[...]

Je kunt ze toegemaild krijgen, dus idd o.a. via guild members.

Ik heb bronzen dozen gemaakt met armorsmithing. Die zijn 8 slots. Daarnaast heb ik groene en blauwe bags gedropped. Die waren maar 5.
Helaas heb ik nog geen toegang tot de Guild.. Ik heb een guild met wat mensen, maar de leader had hem aangemaakt, was toen even weggegaan en toen hij terug kwam was er zaterdag dat grote inlogprobleem.. Toen hij online kwam zag hij zijn Guild niet meer en nu kan hij geen mensen inviten (en hij ziet zijn guild niet)..

Maar dan zal ik inderdaad toch maar moeten craften.. Het duurt me met leatherworking namelijk uren om de materials voor maar 1 bag te vinden. -.-

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wailing_Banshee schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:30:
Je hebt het over een helm dus ik ga er even vanuit dat je armoursmithing doet.
Yep.
Als je nu wat verder kijkt, zie je onder het kopje "Insignia" een aantal insignias staan. Deze hebben cloth (geloof ik) en een ander ingrediënt nodig (blood, claws, dat soort dingen).
En daar ben ik de fout in gegaan tot vandaag. Dacht dat je ze net als die stat gems pas achteraf op je armor moest plakken en ik zag er niks interessants tussen zitten, dus maakte ze niet.
Het is absoluut niet de bedoeling dat je de losse onderdelen in bulk maakt om te levellen! Het enige wat ik in bulk maak zijn de bars, planken, en bolts. Dat soort dingen.
Ghehe, nee dat leek mij ook al niet, maar ik heb nu dus letterlijk 116 helm onderdelen. 8)7

Verwijderd

He gedver, gisteren Vials of Blood wezen farmen, dat ging makkelijk, maar nu moet ik dingen hebben die random droppen uit die bags van bandits... En just my luck, ik krijg er helemaal niks van :(
Pagina: 1 ... 122 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.